Het grote Guild Wars Topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.512 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Vooral bij het lokken van Mobs is dit een uitkomst. Geen henchmen meer die 'Chargen' als je voorzichtig 1 foe met je boog probeerd te raken. ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben nu maar weer een nieuwe char begonnen, deze keer een necro/rt :) Deze had ik kort gespeeld in Nightfall, die hero lekker laten meppen en jij beetje healen tot er 1 mob dood gaat en je army minions casten :P Met de henchmen gaat het beetje moeilijker, maar minion master bevalt mij wel heel erg, nu alleen nog manier vinden om solo ook te kunnen gaan, omdat ik minimaal 1 dode mob nodig heb om beetje te kunnen killen.

Klein nadeel (wat ik dus ook heb in factions), healer henchman/heroes gaan dus nonstop je minions proberen te healen.

Nu nog wat doorlvlen en Flesh Golem gaan halen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
SinergyX schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:21:
Klein nadeel (wat ik dus ook heb in factions), healer henchman/heroes gaan dus nonstop je minions proberen te healen.
'k Kan nog wel een nadeel noemen. De healer henchmen vergeten je af en toe te healen. Nu kan ik dat als N/Mo wel een beetje zelf, maar heb al meerdere keren onder de 100 health gezeten. En dan ik 1 'blood of the master' sacrifice fataal. ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het is alweer tijd voor deel 10 zo te zien, dat gaat snel!

Ik ben maar gestopt met het event. Bij de release van de retail moet je toch alles weer overnieuw gaan doen. Hoeveel van de kaart hebben jullie gezien? Tot nu toe bevalt Nightfall mij echt stukken beter dan de Factions flop.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 25-09-2006 10:53 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
'k Denk dat ik ongeveer de helft tot driekwart heb gezien. Vond het erg leuk om te spelen. Idd beter dan Factions. Dus ook dit deel ga ik zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De helft tot 3 kwart gezien in deze paar dagen? Kan ik daar uit concluderen dat het spel weer veel te kort is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Hmm sorry, 'k zie dat ik onvolledig ben geweest. Ik doelde op het eiland ;) 'k Vond het prachtig om daar te spelen. 'k Hoop dat dat ook wat zegt over de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

gsteen schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:08:
Hmm sorry, 'k zie dat ik onvolledig ben geweest. Ik doelde op het eiland ;) 'k Vond het prachtig om daar te spelen. 'k Hoop dat dat ook wat zegt over de rest.
Lol, ik schrok al. Ik verwacht nog steeds dat Nightfall niet zo'n tegenvallende korte verhaallijn heeft als Factions (en hopelijk ook niet zo'n enorm groot saai krotten stuk of iets vergelijkbaars). Vanavond loopt het event dan echt af en zullen we een paar week moeten wachten voor we echt los kunnen gaan!

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 25-09-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik blijf factions toch iets leuker vinden, Nightfall is nu nog een beetje 'teveel van het goede'. Ben mischien op nog niet eens de helft van eerste eiland geweest, maar de groepen mobs waren mi iets te groot.

Begreep dat de 'build-preset' optie er nog niet was, mocht deze komen ben ik zeker van de partij :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Bor de Wollef schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:04:
De helft tot 3 kwart gezien in deze paar dagen? Kan ik daar uit concluderen dat het spel weer veel te kort is?
Zeker niet, de balans tussen content en expierence is weer terug in Nightfall, Geen 3k XP meer voor ieder lullig wissewasje en een paar uur level 20 zijn. Ook zijn de quests een stuk afwisselender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aantal missies iriteerde ik me behoorlijk aan.. vraagt zo'n NPC jou te hulp, maar rent wel vrolijk elke groep mobs in die hij maar tegenkomt. Vooral bij die missie 'lost the Diamond' ofzoiets, die heb ik 5x opnieuw moeten doen.

Maar aantal skills zijn toch wel weer de moeite waard om Nightfall te kopen, warrior krijgt er toch leuke powers bij :) De 2 nieuwe professions ben ik niet echt van onder de indruk, je gooit een spear en *poef* je hebt een nieuwe in je hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35
Ik geloof dat veel mensen het idee van Factions een beetje missen.. Dus..

Guild Wars: Prophecies: PvE
Guild Wars: Factions: PvP
Guild Wars: Nightfall: PvE

De reden dat je in Factions een degelijk groot aantal XP kreeg voor relatief makkelijke quests (vergeleken met Prophecies), was zodat je zo snel mogelijk level 20 was zodat je mee kon doen aan PvP zonder heel veel skills te missen (met PvP doel ik vooral op het eeuwige gevecht tussen the Luxon en the Kurzick).

Dit was in ieder geval het idee wat ik had van Factions, daar heb ik het ook voor gekocht.. De dag voordat het uitkwam al ;) Uiteindelijk ben ik veel meer in de stad verdwaald (niet letterlijk) om hele groepen af te slachten met mijn maat.. Ik heb zelfs nog geen 1x aan die battles meegedaan terwijl ik hem daarvoor (deels) heb gekocht :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Mythrill schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:21:
Zeker niet, de balans tussen content en expierence is weer terug in Nightfall, Geen 3k XP meer voor ieder lullig wissewasje en een paar uur level 20 zijn. Ook zijn de quests een stuk afwisselender.
Ik ben met een Paragon begonnen en had echt weer het gevoel dat ik bij prophecies had. Rustig je character opbouwen. Dat vond ik een nadeel in factions. 'k Kijk er al weer naar uit om het echt te kunnen gaan spelen. Zal ook zeker weer een Paragon gaan maken. Dervish komt daarna wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sp!tF!re schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:29:
Ik geloof dat veel mensen het idee van Factions een beetje missen.. Dus..

Guild Wars: Prophecies: PvE
Guild Wars: Factions: PvP
Guild Wars: Nightfall: PvE
Ik ben het niet met je eens wanneer je Factions echt PvP noemt. Factions brengt namelijk nauwlijks vernieuwing naar het PvP concept. Kijk maar eens naar de hoofdmoot van PvP: RA / TA / HA / GvG. Deze zijn bijna allemaal hetzelfde gebleven. De alliance battles is het enige wat echt nieuw is maar ook dat is meer verlenging van iets wat er al was. Factions bracht lang niet de PvP vernieuwing die men schetste. In mijn ogen is Factions dan ook niet meer dan een normale mix van PvE en PvP met een teleurstellende werking. Ik hoor eigenlijk niemand die echt tevreden is over Factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:43

Steffy

Ayreonaut

Deeltje 10

[ Voor 32% gewijzigd door Steffy op 25-09-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!