Het grote Guild Wars Topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.514 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:02

Vrijdag

De Zwarte

Bigbadkip schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:50:
Mijn werkje als BiP necro is nu ondoenlijk, WAT IS DIT VOOR GEKUT. Hoe moet ik nu ooit weten wie er nrg wil ??

Wat een lompe update.
Ja, da's gewoon rampzalig :( Health maakt niet uit, dat kan je toch wel zien. Maar energy niet kunnen "pingen" is gewoon ruk :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:48:
[...]

De timer op http://eu.guildwars.com zegt 1 dag, 22 uur en zoveel minuten!
Zou mijn "zone" probleem daar ook mee te maken hebben?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

TroonStaal schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:52:
[...]

Zou mijn "zone" probleem daar ook mee te maken hebben?
Timer is over de kop gegaan lijkt het. Het is de bedoeling dat het event vanmiddag nog start hoor ik net.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:19:
Mailtje terug gekregen vandaag, ik kan morgen mijn 2 pre order kist ophalen :)
Nou, zie je nou wel dat het goed gaat! Have fun met de "kist" ... :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:50:
Ja, da's gewoon rampzalig :( Health maakt niet uit, dat kan je toch wel zien. Maar energy niet kunnen "pingen" is gewoon ruk :(
Ik snap die update ook totaal niet. Zou dat zijn omdat anders de nieuwe skills helemaal geen schijn van kans hebben of zo, doordat bijvoorbeeld dus een BiP snel kan ingrijpen? Erg erg vaag.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:17
momenteel zijn er wat problemen met de nightfall update:
http://eu.guildwars.com/news/article/event_update/
Event Update

The start of the Nightfall World Preview Event will be delayed by a few hours. We’ve discovered a corruption in the archives, and we’re pulling a full backup, after which we will then examine the error, make a correction, and the event will be on its way. At this point, we anticipate that the event will not start before 13:00 BST. We will update as soon as we have further information. Thank you for your patience and understanding.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren (icm met monk pack) toch een poging gewaagd aan zo'n 600monk, alleen dan zonder shield of justice. Ging toch bijzonder goed, vanuit Marketplace richting die 6 knights, eerst nog 3 per keer maar na wat oefenen gewoon alle 6 gelijktijdig :) Van lvl17 naar 20 in een klein 2 uurtjes en 6k rijker :)

Daarna met 2 uit mijn guild de Dragon's throat missie gedaan, dag record stond toen nog op 90. We hadden nog 35 sec op de klok en 124 kills, toen ik die Cho boss zag (elite: rayof justice - had mijn capture skill meegenomen). We rushen in en weten hem op 5 sec over te killen, met mijn laatste 10 health zie ik het bericht dat ik de skill heb unlocked :D Wij blij, komen we terug bleek dagrecord alweer op 130 te staan ;( Toch 4de plaats, wij weer trots :)

Zit nu te denken om de volledig skill-pack te kopen, ik speel GW puur voor wat vermaak en beetje gamen, niet echt diepgaand ofzo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

denyos schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:10:
momenteel zijn er wat problemen met de nightfall update:[...]
Was zes posts eerder ook al verteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:12:
Daarna met 2 uit mijn guild de Dragon's throat missie gedaan...
Toch netjes gedaan hoor. Ik ben nooit verder dan een kill of 70 gekomen ...
Zit nu te denken om de volledig skill-pack te kopen, ik speel GW puur voor wat vermaak en beetje gamen, niet echt diepgaand ofzo.
Die is toch alleen maar voor PvP karakters? Dan heb je er voor je PvE karakters niet zo veel aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nope, principe is hetzelfde als die Baltazar faction punten. Ik kan nu via Lion's arch alle monk skills kopen (muv kaining city - maar wel de ember light camp skills) voor mijn PvE characters.

We hadden wel de party opgevuld met NPC's, die nieuwe patch is echt leuk ;)

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2006 11:20 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 10:21

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:18:
Nope, principe is hetzelfde als die Baltazar faction punten. Ik kan nu via Lion's arch alle monk skills kopen (muv kaining city - maar wel de ember light camp skills) voor mijn PvE characters.

Moet je alleen wel nog skillpoints hebben :D

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 22:36

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:12:
Gisteren (icm met monk pack) toch een poging gewaagd aan zo'n 600monk, alleen dan zonder shield of justice. Ging toch bijzonder goed, vanuit Marketplace richting die 6 knights, eerst nog 3 per keer maar na wat oefenen gewoon alle 6 gelijktijdig :) Van lvl17 naar 20 in een klein 2 uurtjes en 6k rijker :)

Daarna met 2 uit mijn guild de Dragon's throat missie gedaan, dag record stond toen nog op 90. We hadden nog 35 sec op de klok en 124 kills, toen ik die Cho boss zag (elite: rayof justice - had mijn capture skill meegenomen). We rushen in en weten hem op 5 sec over te killen, met mijn laatste 10 health zie ik het bericht dat ik de skill heb unlocked :D Wij blij, komen we terug bleek dagrecord alweer op 130 te staan ;( Toch 4de plaats, wij weer trots :)

wat is een skill pack en waar koop je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

ZeroCode schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:07:
[...]

wat is een skill pack en waar koop je dat?
Het is een skill unlock pack, die je koopt in de online winkel met een creditcard.

Je unlocked dan alle skills bij de bijbehorende Chapter en kunt dan voor je PvE character bij (alle?) skilltrainers de unlocked (non-elite) skills kopen met geld + skillpoints.

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 22-09-2006 12:12 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 22:36

ZeroCode

Woopie

CoRrRan schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:11:
[...]

Het is een skill unlock pack, die je koopt in de online winkel met een creditcard.

Je unlocked dan alle skills bij de bijbehorende Chapter en kunt dan voor je PvE character bij (alle?) skilltrainers de unlocked (non-elite) skills kopen met geld + skillpoints.
Via welke site bijv?
Ik kijk nu op gw.com maar kan er niks over vinden behalve dan dat je de pack bij een collector item krijgt van gw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Balachmar schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:01:
Moet je alleen wel nog skillpoints hebben :D
Ik had op lvl20 (eerste keer) nog 11 skillpoints over, ga natuurlijk niet elke skill kopen (inmiddels 900 per skill :( ); iemand uit mijn guild heeft zelfs 56 skill points over, ben nu erg selectief geweest om dus 600monk te zijn en normaal party healer. Zo heb ik 4 enchantments draaien, dus geen regen meer. Maar heb 2 energy-bij-damage skills, dus met 6 knights heb ik in principe nonstop full energy, zelfs met nonstop spammen van diverse skills (in theorie 6x2 = 12 nrg per 1,33 seconde).

Bij login scherm (ingame) staat er rechtsbovenin de link naar de online shop, upgrades sectie heeft het per 'profesion' (€ 8,99) en een totaal pakket (34,99 dacht ik). Vanuit factions is het dan best simpel, via kaining city door naar lion's gate en je kan daar alle skills kopen uit de hele factions/prophacies, sommige skills kan je normaal alleen kopen in bv ember light camp. Vraag ik me toch af of ik nu door deze pack ook direct alle nightfall skills krijg als ik eenmaal nightfall erbij neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:36
ZeroCode schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:13:
[...]

Via welke site bijv?
Ik kijk nu op gw.com maar kan er niks over vinden behalve dan dat je de pack bij een collector item krijgt van gw...
Bij login scherm (ingame) staat er rechtsbovenin de link naar de online shop, upgrades sectie heeft het per 'profesion' (€ 8,99) en een totaal pakket (34,99 dacht ik). Vanuit factions is het dan best simpel, via kaining city door naar lion's gate en je kan daar alle skills kopen uit de hele factions/prophacies, sommige skills kan je normaal alleen kopen in bv ember light camp. Vraag ik me toch af of ik nu door deze pack ook direct alle nightfall skills krijg als ik eenmaal nightfall erbij neem.
Het zou kunnen, maar denk dat er per game een eigen pack komt. Dat wil zeggen dat je nu ook de Factions skills niet hebt/kan kopen ingame.

[ Voor 52% gewijzigd door Arunia op 22-09-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Factions pack komt er denk ik niet, als je eenmaal Kaineng Center hebt bereikt kan je al alle skills kopen (icm harbor en shing jea - ran Musu garden weet ik niet zeker). Weet ik niet hoe nightfall zal zijn qua skills behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik vind skills van 1K btw echt te duur!
Ik start ook nog steeds alle chars in Tyria omdat je ze daar nog kan halen met quests.
Maar als je een leuke build wilt maken en er daarnaast nog een kan je al snel 15K kwijt zijn.
Beetjes stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ixl85 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:08:
Ik vind skills van 1K btw echt te duur!
Ik start ook nog steeds alle chars in Tyria omdat je ze daar nog kan halen met quests.
Maar als je een leuke build wilt maken en er daarnaast nog een kan je al snel 15K kwijt zijn.
Beetjes stom
Wat dacht je als je Grandmaster Skillhunter wil worden? Dat kost je zowat 200k :P

Maar da's nog altijd peanuts in vergelijking met Incorrigable Ale Hound...10.000 minuten dronken zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
:) Hail to the ale hound (nog nooit een tegen gekomen btw.
Maargoed, vanmij mogen de skillprijzen 600G worden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik vind 1k prima hoor. Een skill kipen is voor het leven dus is eigenlijk niet zo duur.Je moet gewoon gedult hebben en niet alles snel snel willen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 10:21

Balachmar

The truth is out there

Hey mensen als jullie al in GW:N komen, vergeet de werkende medemens dan niet!
Kortom, willen jullie dan misschien heel alsjeblieft screens posten?! :*)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Balachmar schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:26:
+ support

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 21:54
He, er staat op guildwars.com dat het event begonnen is, maar ik kan niet inloggen :S

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Balachmar schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:26:
Hey, ik heb gvd nog een filmpje gemaakt... maar heb er niks van gehoord :( :P :+

Jullie bekijken het maar (dubbel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

ale hound is idd erg duur. goedkoopste wat je zonder al te veel moeite kan halen is een hunters ale voor 100g (eerst monastery credit kopen, dan ruilen voor ale). Ben maar gestopt bij mn drunkard title, heb nu nog 617 ales over. Heb toch ruim 200K aan ale's uitgegeven. In theorie zou je het met 1000K kunnen redden, maar of het je lukt elke ale helemaal laat uitwerken, is te betwijfelen.

Te verkope nzijn die ales trouwens ook neit echt. Dan maar bewaren voor feestjes binnen de guild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 09:43

Steffy

Ayreonaut

Bot voor programmeren, als dat tenminste kan maar ben niet zo thuis in die dingen maar als je farm bots kunt maken zou het met ale vast ook wel kunnen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Een Drinking bot...
Die is er al.........

Afbeeldingslocatie: http://www.technovelgy.com/graphics/content06/bender.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Thanks _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ . Kon er niet echt aan uit waar en hoe ik dat nu moest doen. Ben nu 35000 files aan het downloaden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Steffy schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:50:
Bot voor programmeren, als dat tenminste kan maar ben niet zo thuis in die dingen maar als je farm bots kunt maken zou het met ale vast ook wel kunnen toch
Ik heb mn G15 even getest, alleen begin/eind moet ik zelf even doen, maar eenmaal 'in farm mode' is het best goed te doen (auto skill casting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-07 10:06
SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:37:
[...]

Ik heb mn G15 even getest, alleen begin/eind moet ik zelf even doen, maar eenmaal 'in farm mode' is het best goed te doen (auto skill casting).
Vertel me eens meer hoe je dat voor elkaar gekregen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:50:
Ja, een farmbot kun je inderdaad maken. De straf die er op staat is een perm ban voor GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cbxmelk schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:48:
Vertel me eens meer hoe je dat voor elkaar gekregen hebt :)
Eigenlijk best simpel, Ram de record knop in wanneer je een groep heb gefarmed, stop wanneer je klaar ben. Farm een nieuwe groep, druk de G-knop in (:P) en laat lekker gaan. (nieuwe software record zelfs muis-beweging/aanslagen). Getest op 600monk (geen shield of just) op 6 knights in faction.

maar zoals Bor zegt, vinden ze je = perma ban.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
nee dat is lekker! heb je fijn een pre-order kit gekocht blijkt dat je je extra character slot pas krijgt als je de retail code van nightfall hebt ingevoerd... dus tijdens dit weekend preview event geen extra slot.

dan ga ik maar mooi wat anders doen dit weekend; ga toch echt niet een level 20 character verwijderen om een demo te spelen...

zie ook:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10047065

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt helemaal gelijk. Hoewel ik ook niet verwacht had dat je voor deze event een extra slot zou krijgen (je krijgt em tenslotte alleen als je Nightfall koopt, zo staat overal vermeld). Zelf zal ik ook niet teveel doen dit weekend, vind het sonde van mn moeite, begin strax gewoon lekker op mn gemakkie een nieuwe char, volg het verhaal etc. Qua opbouw ziet het er beetje zelfde uit als Factions, dus kan ik beter zorgen dat ik strax niet al te snel denk 'goh, dit begint saai te worden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-07 10:06
SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:02:
[...]

Eigenlijk best simpel, Ram de record knop in wanneer je een groep heb gefarmed, stop wanneer je klaar ben. Farm een nieuwe groep, druk de G-knop in (:P) en laat lekker gaan. (nieuwe software record zelfs muis-beweging/aanslagen). Getest op 600monk (geen shield of just) op 6 knights in faction.

maar zoals Bor zegt, vinden ze je = perma ban.
Dan zie ik er maar vanaf }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 155461 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:38:
je hebt helemaal gelijk. Hoewel ik ook niet verwacht had dat je voor deze event een extra slot zou krijgen (je krijgt em tenslotte alleen als je Nightfall koopt, zo staat overal vermeld). Zelf zal ik ook niet teveel doen dit weekend, vind het sonde van mn moeite, begin strax gewoon lekker op mn gemakkie een nieuwe char, volg het verhaal etc. Qua opbouw ziet het er beetje zelfde uit als Factions, dus kan ik beter zorgen dat ik strax niet al te snel denk 'goh, dit begint saai te worden'
Dat had ik met Factions ook, ik heb er heel even in rond gekeken maar het gemis van je char van het begin opbouwen had ik toch wel, ik was assassin maar liep rond als kip zonder kop.

Met nightfall begin je bij het begin, dat had ik liever niet gezien, als ik straks begin moet ik dit stuk weer spelen en het is ook deze keer geen Pre Searing.

Verder is deze Preview een ramp, ik wordt om de 5 minuten uit de game geschopt. Ik kan de eerste missie niet eens doen, ik moet constant downloaden, ja ik weet het hoe je het kunt oplossen maar dat was ik vergeten. Het komt me de neus uit ondertussen, kut event :X Het spel crashed, ik heb al verschillende errors gehad. Dit is echt een ramp, jammer dat ze het zo verschrikkelijk slecht voorbereid hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:26
De servers zijn echt overvol, het is meer een slideshow dan een game. Maarja daarom ga ik natuurlijk niet niet spelen ( net als iedereen :'( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-07 10:35
Het is precies hetzelfde als met Factions, alleen nu zijn er veel meer mensen online! Ze moeten simpelweg de servers gaan uitbreiden! (hence de lage downloadsnelheden)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben nu bezig met Nightfall, dit is zoooooooooooooooo stoer :D
Je kan je 'teammate' volledig commando's geven, skills bepalen, items/armor geven, je ziet zn energy/health, kan hem agress/defensive/passive zetten en nog eens een locatie laten gaan :) Standaard heeft hij dus al een hele set aan elite skils (wammo gemaakt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-07 11:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
te veel opties als je het mij vraagt , dit is gewoon irritant. Ik denk dat ik het voorbij laat gaan en hem niet gelijk haal. Tevens ben ik er al 10 x uit geknald dus... tja ben level 4 nu en beetje veel meer van hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik vind het ronduit vervelend dat de servers van Guild Wars tegenwoordig zo traag zijn (ever since Factions).. Ik ben nu bijvoorbeeld aan het proberen of het spel op mijn (soon-to-be) laptop gaat draaien, en ik moet eerst een update downloaden waarbij ik met - maar liefst - 30KB/s aan het downloaden ben.. Dit is dus niet leuk als ik nu al op 33.3MB zit (gedownload) na 1 uur..

De servers van Guild Wars zijn gewoon traag de laatste tijd.. Het wordt heel vervelend, in het begin had ik veel plezier aan Guild Wars, sinds Guild Wars: Factions worden de servers trager, elke update moet ik redelijk lang op wachten (té lang vind ik!).. Ik vind dat elke nieuwe speler dit wel in de gaten zou moeten houden, ikzelf vind het ronduit vervelend, maar dit kan mogelijk ook komen doordat ik 'beter' gewend ben (ik speel het vanaf begin juli 2005). Ik vind dit gewoon een slechte zaak..!

Just my 2 cents.. :)

*Me wacht nog een kwartier totdat de resterende 500 bestanden binnen zijn.. En dan nog afvragen of GW draait op een Mobility Radeon 7000 :9

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 22-09-2006 22:30 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet zeggen dat het hier aardig goed draait, af en toe wat wachten bij nieuwe map maar eigelijk geen lag. In de towns draait ook alles lekker, zelfs synchroom dancen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/3685303101pimpin.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik ben nu bezig met doodleuk 7000 files binnenhalen voor Chabek Village met.... jawel, 1KB/sec. Ben een firsttimer wat betreft Guild Wars, ik mag hopen dat dit niet gebeurt als het spel uit is en je het gekocht hebt?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

je krijgt dus een warrior als 'maatje', wammo gemaakt :P Geef hem essence bond (1 op hem, zelf op jezelf laten casten) en blessed signet, hij weet er perfect mee om te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131323

Kiwiknaapje schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:48:
Ik ben nu bezig met doodleuk 7000 files binnenhalen voor Chabek Village met.... jawel, 1KB/sec. Ben een firsttimer wat betreft Guild Wars, ik mag hopen dat dit niet gebeurt als het spel uit is en je het gekocht hebt?
Omdat nu heel veel (nieuwe) spelers veel content moeten downloaden, gaat het nu wat trager. Buiten de events en grote (content) updates om gaat het meestal vrij snel.

Anders even guild wars laten preloaden als je het niet speelt:
Arunia schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:04:
[...]

Ga naar Start ==> Uitvoeren.
Blader daar naar je GW directory en klik GW.exe aan.
Dan krijg je zoiets als onderstaand in je uitvoeren venster:
"c:\Program Files\GuildWars\GW.exe"

Nu kan ik me niet helemaal meer herinneren of je dan:
"c:\Program Files\GuildWars\GW.exe" -image
of
"c:\Program Files\GuildWars\GW.exe -image"
moest doen.
Probeer ze beide even. Op het moment dat hij een heleboel bestanden gaat downloaden en uitpakken, heb je de goede.
Hierna zal GW weer afsluiten en kun je GW via de snelkoppeling weer opstarten.
Wat je kan doen (sommigen hebben dit) is een snelkoppeling voor GW maken waarbij -image erachter staat welke je dan Update of iets noemt.
Dan kun je die eens in de zoveel tijd aanklikken om GW helemaal te updaten.

offtopic:
ps,
disclaimer,
bovenstaande klinkt misschien als een "voor dummies" handleiding, maar betekent niet dat ik vind dat je een "dummie" bent.
Zo maak ik altijd eigenlijk handleidingen (zelfs uitleg richting systeembeheer }) hier op mijn werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Anoniem: 131323 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:08:
[...]

Omdat nu heel veel (nieuwe) spelers veel content moeten downloaden, gaat het nu wat trager. Buiten de events en grote (content) updates om gaat het meestal vrij snel.

Anders even guild wars laten preloaden als je het niet speelt:

[...]
hehe ik moet nu ff 41.000 files downloade en hij gaat echt onwijs traag :P (40kb/s )

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mijn Paragon sloerie :P

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/gw093.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/gw089.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/gw092.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/gw090.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/gw091.jpg

• Bigbadkip
  • Niet online
Kiwiknaapje schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:48:
Als je het spel koopt, dan install het het vanb de cd`s en dan hoef je dus nooit files te dowloaden. Hoogstens voor een update maar dat is dan maar 200kb ofzo.

• Arjan90
@Bigbadkip: Dit is incorrect, als je mijn post ziet... Ik moest 3300 files downloaden van in totaal 60MB na het installeren van Prophecies. Vervolgens moet ik nog 8000+ bestanden downloaden als ik in ToA wil!

PS: Guild Wars draait op de Mobility 7000 :+ (alles low! En och, voor gamen heb ik me desktop wel als ik op HQ wil) Alleen de laptop heeft een brakke installatie, dus hopelijk draait ie beter na windows reinstall :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor een soepelere weergave, geef dan de direct x 7 command, dat scheelt best wel geloof ik :)

• Arjan90
Ik weet niet of dit werkt op de Laptop, ik weet wel dat ik op deze computer wel kan zeggen:

"D:\Program Files\Guild Wars\Gw.exe" -dx8
Dan zal hij in DirectX 8 renderen (dit heb ik getest voor de laptop op deze computer ;) ). Wat is echter het commando van dx7? -dx7 Doet hij in ieder geval op deze computer niet, mogelijk dat de laptop dit wel draait? Ik had al wat Google research gedaan en hierbij kwam ik op dxlevel, maar dit haalde op de computer niets uit (laptop had ik nog niet tot mijn beschikking)

PS: Overigens, ik zag het water als zwart enzo, omdat ik alles op Performance ipv Quality heb gezet, ik zal hier dus sowieso nog even een balans in moeten zoeken opdat het water er een beetje uitziet :)

Anoniem: 151289

TroonStaal schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:50:
[...]

Voor ons toch niet een groot probleem Troon, wij gebruiken altijd teamspeak als we bv FoW, UW of Urgoz doen met guildies (ik doe die dingen nooit met pug's).... :)

Maar idd, zonder TS ben je 'gehandicapt' nu..... :/

SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:37:
Ben nu bezig met Nightfall, dit is zoooooooooooooooo stoer :D
Je kan je 'teammate' volledig commando's geven, skills bepalen, items/armor geven, je ziet zn energy/health, kan hem agress/defensive/passive zetten en nog eens een locatie laten gaan :) Standaard heeft hij dus al een hele set aan elite skils (wammo gemaakt :P).
Is wel heel cool, maar ik krijg het tijdens een gevecht niet voor elkaar om ze allemaal te besturen.
Heb wel genoeg aan één dan....

WOW, zo'n 'stoeipoes' ga ik ook maken... ;)

Heb er net 4 slots bijgekocht (14 nu op mn 1st acc), teveel storage char's maar heb nu weer ruimte... :)

SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:18:

Heb nooit noemenswaardig aan pvp gedaan maar wel alles unlocked... :)
Zou laatst mn balthazar faction inleveren maar kon er niets meer voor krijgen... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 151289 op 23-09-2006 09:30 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Guild Wars Game Update Notes

Update - Friday September 22

* Changed default positions of Dialogue, Mission Goals, and Unlock boxes.
* Fixed miscellaneous preview event bugs.

Skill Updates:

* Arcane Zeal: Changed the maximum amount of energy gained from 5..7 to 1..7.
* Trapper’s Speed: Fixed a bug that caused this skill to decrease the time to place traps more than intended.
* Spirit of Weariness: Fixed a bug that caused this spirit to remove more energy than intended.

Update - Friday September 22
Welcome to the Guild Wars Nightfall World Preview Event! This weekend, players can get a sneak peak at the new features of Guild Wars Nightfall, create Paragon and Dervish characters, use Nightfall skills, and play through a portion of the Nightfall roleplaying campaign.

All active Guild Wars accounts will automatically have access to the Preview Event. Players without a Guild Wars account can download the client from www.guildwars.com and then create a free account for the weekend by using one of the following access keys.

America: 2BBQF-MG981-PRQD7-KDM6Q-C78H3
Europe: 944NC-B1LJ4-MD6L9-718L6-1HM38

Please note that all Nightfall content and features are being presented in beta form, and are subject to change and improvement before the final release.

Campaign Overview

* As a newly inducted member of the legendary Order of the Sunspears, you will be able to explore all of Istan, the great island province of the nation of Elona.
* While playing in Elona, you will have the opportunity to meet and recruit Heroes into your party. Heroes are party members that follow your orders and use skills and equipment of your choosing.
* During this preview event, any new characters you create in the nation of Elona are temporary and will be reset prior to the release of Guild Wars Nightfall. These beta characters cannot travel outside of Elona, cannot access account storage, and cannot sell items to traders.

Heroes

* You can recruit new Heroes by completing certain quests. After recruiting a Hero, you can choose to bring him along in any mission or explorable area by adding him to your party using the party formation interface. Regardless of how many Heroes you recruit, you can invite a maximum of three Heroes into your party at any given time.
* Other players in your party can also bring along Heroes. If the maximum party size of a mission is eight, you and another player can play together and each bring three Heroes.
* Heroes have skills, attributes, weapons, and armor just like players do. You can use the Skills and Attributes panel to select their skills and attributes, and the Inventory panel to select their equipment. (During this preview event, you cannot yet customize your Heroes' armor.)
* When a Hero is in your party, you will see a button next to that Hero's name, which you can use to bring up the Hero Control panel. Within that panel, you will see that Hero's portrait, current Health and Energy, Skill Bar, and combat mode (aggressive, defensive, passive). The Hero Control panel is an advanced interface that you don't need to use, but if you would like to change a Hero's combat mode or force him to cast a specific skill, you can do it there.
* While playing the game with one or more Heroes in your party, you will also see flag buttons next to the Compass, which you can use to give them orders. To order a Hero to move to a certain spot on the map, click the flag button and then place the flag on the map. To undo that order, double-click the flag button.
* Heroes don't maintain their own inventory of skills. Instead, they are able to use any skill that you have unlocked on your account.
* Heroes don't maintain their own backpack or inventory of items. Instead, you can drag items from your inventory onto a Hero to equip him. Your Heroes can use weapons that you have customized for yourself.

User Interface Changes

For the duration of the World Preview Event, the game will use certain elements of the Guild Wars Nightfall user interface.

* The new Skills and Attributes panel centralizes management of skills and attributes, both for player characters and Heroes. It replaces both the old Skill panel and the Attributes page from the Hero panel.
* The updated Inventory panel contains a character selector, so it can be used to manage equipped weapons and armor for both player characters and Heroes.
* The Compass includes new controls that allow the player to issue orders to both henchmen and Heroes.

All of these user interface changes are being presented in beta form. After the conclusion of the weekend event, they will be removed from the game again until the release of Guild Wars Nightfall.

Nightfall World Preview Event Limitations

The following features will be part of the release of Guild Wars Nightfall, but are not available during this preview event.

* Skill Templates - In Nightfall, you will be able to save and load skill and attribute builds to disk, enabling you to quickly switch strategies and outfit your Heroes.
* Hero Battles - After the release of Nightfall you will be able to unlock Heroes for your use with your PvP characters, and you will be able to bring Heroes into a new type of PvP where players can compete head-to-head for the first time.

Also, the following issues are known to exist with the features being previewed during this weekend event.

* Hero AI for using skills is still under development.
* Heroes cannot capture skills using Signet of Capture, nor can they control pets using Charm Animal.
* Hero armor cannot yet be upgraded using runes.
* The visual appearance of Hero armor in the Inventory panel, and the text descriptions of the Hero's attributes and items, do not take into account the sex of the Hero.
* The tutorials in Prophecies and Factions have not been updated to reflect the Nightfall user interface changes.

SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:57:
je krijgt dus een warrior als 'maatje', wammo gemaakt :P Geef hem essence bond (1 op hem, zelf op jezelf laten casten) en blessed signet, hij weet er perfect mee om te gaan :D
Dat is erg handig zeg, je kan voor het gevecht wel enchantments op jezelf casten zo :P

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Een nieuwe dag, nieuwe kansen voor GW. Nadat ik gister 10 minuten heb kunnen spelen is het me daarna niet meer gelukt om ook nog maar 1 minuut normaal te spelen, teveel downloaden, crashen, lag, etc. Hopelijk is dat nu minder

ikzelf heb 3 tellen rondlopen, toen d8 ik 'laat maar'. sonde van de moeite, en als ik nu al alles heb gezien, is er strax veel minder aan. Mss vanavond maar ff The Deep, alleen de hardcore players stan daar nu nog, de rest stort zich op Nf

• Bor

Bor

Is er uberhaubt een directx7 commandline switch? Volgens mij is die er alleen maar voor directx8 namelijk.

Anoniem: 155461 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:01:
ikzelf heb 3 tellen rondlopen, toen d8 ik 'laat maar'. sonde van de moeite, en als ik nu al alles heb gezien, is er strax veel minder aan. Mss vanavond maar ff The Deep, alleen de hardcore players stan daar nu nog, de rest stort zich op Nf
Ik ga ook farmen, lekker rustig en hopelijk meer goede drops nu.
Das beter dan een hele avond hakken om 28 tanned hide bij elkaar te krijgen voor armor.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26519399
zo ook met -dx8, kan je ook -dx7 gebruiken als switch.

Een kleine update over je 'heroes'. Ik heb nu nog steeds eentje (ben pas lvl5), maar:
* Heroes don't maintain their own inventory of skills. Instead, they are able to use any skill that you have unlocked on your account.
De PvP unlock pack geeft hem dus _alle_ skills, inclusief Elite skills. Heb je dus de mega-pack, krijgt hij alle (elite)skills van prophacies, Factions skills moet je zelfs eerst kopen (of via balthazar faction unlocken) om je hero deze skill te kunnen laten gebruiken.

Hoe dom zijn ze?
Dat valt heel erg mee. Het verschil tussen agressive en defensive is behoorlijk groot, mijn wammo gaat in defensive stance zelfs elite skills op mij casten, shield of judgement, hij lijkt wel wat 'terughoudend' met die maintaining enchantments (balth.spirit, accor etc). Hij gaat ook skills casten op (NPC)team leden, dus niet alleen hem en jou. Met aggressive lijkt een bepaalde prioriteit aan skills te geven, zo doet hij altijd eerst die bleed-skill van sword, alvorens andere skills te pakken. Helaas snapt hij dus niet als je tegen non-melee mobs vecht, bonneti's stance nutteloos is. Hij wisselt healing af met Vigorous Spirit en Shielding hands. Ik heb hem ook een condition remover en hex remover gegeven, lijkt dat hij daar niet echt jofel mee omgaat. Skills die energy geven (essence bond en balth.spirit) cast hij standaard op zichzelf (max 1 lijkt het), dan moet je hem even helpen om ze ook op jezelf te krijgen (kill op jezelf in teamwindow, klik dan een skill van hem - dit werkt ook tijdens battle, hij cast de skill niet direct maar geeft hem puur een hoge prioriteit).

Het voordeel is, dat je dus ze echt niet nonstop moet vertellen wat te doen, beetje spelen met skills en hij kan zich zelf (en jou) prima redden, soms alleen de attack-style even aanpassen. Soms dacht ik even dat hij echt 'leert' van zijn build, in het begin cast hij nooit Vig.Spirit maar later begon hij hem op de hele party te casten.

• denyos
Anoniem: 151289 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 09:11:
[...]

Voor ons toch niet een groot probleem Troon, wij gebruiken altijd teamspeak als we bv FoW, UW of Urgoz doen met guildies (ik doe die dingen nooit met pug's).... :)

Maar idd, zonder TS ben je 'gehandicapt' nu..... :/
Gisteren kon ik mijn hp en energy weer gewoon pingen (neemt niet weg dat ik zelf met mijn guild ook altijd op TS zit). Dus ik denk dat er veel commentaar op is gekomen en ArenaNet het toch maar weer heeft terug gedraait.

Strava

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik vind die skill rotzooi met die atribute zooi in 1 menu echt waardeloos, wat was er mis met de oude manier :X . Dit is hopeloos, ik heb totaal geen overzich over mijn skills, veel te veel rotzooi in 1 scherm. Jammer dat ze er geen templates in zetten dat je zelf kunt kiezen wat je wil, echt een stap terug dit, waardeloos ;(

• Arjan90
Ik krijg nog steeds te zien (in Guild Wars): Renderer: DirectX 8

Mijn snelkoppeling is als volgt:
code:
1
"F:\Guild Wars\Gw.exe" -dx7

Het lijkt dus niet te werken, of doe ik iets fout?

• Bigbadkip
  • Niet online
Mischien omdat de drivers van je videokaart overrulen, en dat die op dx8 rendering staan ingesteld?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Warrior heeft 2 nieuwe leuke skills :)
Lion's Might - 5 adredaline - healed 30-70 + (5 x tactics). Dat wordt spammen, zag veel builds waar die heal signet nog werd gebruikt, is dit de ideale vervanger voor (1sec casting btw).
Barbarous slice - als sever artery maar met extra damage

@steffy, je kan de atribute minimalizeren (klik erop :P), zodat je skill window volledig wordt.

• Arjan90
Bigbadkip schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:15:
Mischien omdat de drivers van je videokaart overrulen, en dat die op dx8 rendering staan ingesteld?
OK, dit zou inderdaad aannemelijk zijn, heeft 1 van jullie enig idee waar dit te vinden is met de Omega Drivers? (gebaseerd op Cat 6.1) Ik gebruik geen ATi Tray Tools (bsod's enzo met deze 7000)

Steffy schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:38:
Ik vind die skill rotzooi met die atribute zooi in 1 menu echt waardeloos, wat was er mis met de oude manier :X . Dit is hopeloos, ik heb totaal geen overzich over mijn skills, veel te veel rotzooi in 1 scherm. Jammer dat ze er geen templates in zetten dat je zelf kunt kiezen wat je wil, echt een stap terug dit, waardeloos ;(
Dat is misschien even wennen. Je krijgt nu ook allemaal windows als je naar een town warpt of als je online komt.
Die zijn ook niet allemaal even zinvol, wat moet je nu bv met een missionmap in de guildhal (is ie ook nog zwart) of in een town? :?
Die heb ik liever zodra ik een town uitga, in explorable area...

edit: als je de town uitgaat met missionmap aan dan is ie er ook buiten de town zie ik nu...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 151289 op 23-09-2006 12:40 ]

• denyos
Dat klopt Guildy War. Als je nu door een portal of iets dergelijks loopt terwijl je inventory open stond dan staat hij na die portal ook nog gewoon open. Sommige mensen zullen dit vast wel handig vinden, maar voor de mensen die het spel al langer spelen is het wel weer eventjes wennen (maarja dat is met meer dingen van de laatste update).

Strava

• ixl85
ahhh kan niet spelen, moet zo eten en een fucking moeilijke text lezen (wel over games, vr en media invloed, misschien komt GW er ook in voor :D), waarna ik nog een opdracht moet typen... :(

It sucks to study!

• Bor

Bor

Sp!tF!re schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:59:
[...]

Ik krijg nog steeds te zien (in Guild Wars): Renderer: DirectX 8

Mijn snelkoppeling is als volgt:
code:
1
"F:\Guild Wars\Gw.exe" -dx7

Het lijkt dus niet te werken, of doe ik iets fout?
Voor zover ik weet is bij Factions de directx-7 support gestopt. Factions is al directx9 en kan met de switch op min 8 draaien als ik het goed heb.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Woei, ben Sunspear Commander 8-)

• Bor

Bor

Enjoy, na het event is het weer weg ;)

Gratz :)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:18
Na aanleiding van het van de preview die is te verkrijgen heb ik vandaag het eerste deel gekocht van Guildwars. Nu heb ik nog een vraag. Ik kan een heleboel quests doen, maar ik kan ze ook afwijzen om dat de rewards niet voor mijn character bedoeld zijn. Is het nog steeds handig om die quest te doen :?

Daarnaast weet ik niet echt welke career ik moet nemen. Momenteel ben ik aan het spelen met Elementalist, maar of dat een goede keus is weet ik eigenlijk niet, vandaar de volgende poll.

Poll: Welke career heeft je huidige character?
Warrior
Ranger
Monk
Elementalist
Mesmer
Necromancer
Assassin
Ritualist
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=146115&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Eigenlijk is niks een slechte keuze behalve Assassin. Meestal komt dan de vraag waarom.

Voor elke prof is er wel een build die men graag in een party heeft. Een monk, warrior(tank) kan iedereen zich wel wat bij voorstellen. Necro is handig als Minion Master, een party vinden kost vrijwel geen enkele moeite. En zo zijn er voor eigenlijk elke prof wel builds die in trek zijn als er party's voor missies gevormd worden.

Echter de Assassin is een ander verhaal, de warrior had in het beginvan GW last van het zelfde, deze profession werd meestal gespeeld door mensen die beter bekend staan onder de term 'noob', het klinkt negatief en dat is het meestal ook. De warrior is dat image kwijt geraakt omdat er veel farm builds voor kwamen en die vaak ook met een primary monk en secondary warrior prof uitgevoerd konden worden. De assassin is door veel warrior 'noobs' genomen om als tank te spelen, ze gaan verschrikkelijk vaak dood, spelen slecht, lopen altijd voorop, trekken veelal ongewenste aandacht van nog meer groepen en wat al niet meer. Probeer dus geen Assassin aan te maken, bij veel missies zijn de termen van 'LFG/LFP - No assassin plz' aan de orde van de dag. Verder is ele een goeie keuze, in groepen van 8 zit er altijd wel een ele in, zijn erg in trek omdat ze veel dmg doen dus ik denk dat je veel plezier gaat beleven aan je character.

En ja doe elke quest die wat opleverd ook al is het niet voor je profession, skills die je nu unlocked hoef je niet meer te unlocken voor PvP characters.

[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 23-09-2006 20:11 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nu aan het kijken voor de soundtrack CD, maar weet iemand hoe het nummer heeft van het login/character screen (van factions?)?

Edit: laat maar, zijn er dus meerdere ;(

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2006 21:38 ]

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 12:46
Steffy, wat jij met assasins hebt, heb ik vaak met rangers.
Onwijs irri als ze groepen aggroen die je kan ontwijken.
MM kunnen ook onwijs lastig zijn aangezien de minions wel eens de verkeerde kant uit gaan en ook meer aggroen dan nodig is.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zat ik mij af te vragen, zou de combinatie Sin/Ra een goede combinatie zijn om te rennen? of anders Sin/Mes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Misschien ligt het aan mij, maar ik kom behalve in de steden echt geen andere spelers tegen in het buitengebied. Ik mag toch aannemen dat de roleplay wel met andere mensen te spelen is, soms zie ik echt niemand, of doe ik wat verkeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 24-09-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dat is de 'kracht' van Guildwars, in de steden met zn alleen, maar ga je naar een 'explorable' map, ben je er alleen met je team (welke je dus in zo'n stad samenstelt). Scheelt berg data-verkeer, dus weer berg in de servers, wat ook blijkt uit een no-monthly-fee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Juist ik begin het te begrijpen, nadeel is dat mensen je niet echt a-long-the-way kunnen helpen, omdat je eerst naar de stad moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Promopoints.jpg

Dit weekeind lvl 7 halen wordt moeilijk denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sir_Floppy schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:50:
MM kunnen ook onwijs lastig zijn aangezien de minions wel eens de verkeerde kant uit gaan en ook meer aggroen dan nodig is.
Met een goed team (barrage bv) kun je je dat wel permiteren, dan schiet het ook meteen lekker op.
Alleen als een mob moet blijven leven moeten ze uit de buurt blijven, zoals de wailing lord in FoW of in de Bloodstone bonus.Maar dat zijn uitzonderingen.
Al lijkt het heel chaotisch, die minions die alle kanten opvliegen, het is heel effectief! Je dendert overal doorheen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op zondag 24 september 2006 @ 04:27:
[afbeelding]

Dit weekeind lvl 7 halen wordt moeilijk denk ik :+
WOW....very cool... 8)
Heb je het nu uitgespeeld, Troonstaal? De primary quest "The Time is Nigh" completed?

Zag net trouwens een complete map van het gebied, ben nog lang niet overal geweest... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 151289 schreef op zondag 24 september 2006 @ 10:37:
[...]

WOW....very cool... 8)
Heb je het nu uitgespeeld, Troonstaal? De primary quest "The Time is Nigh" completed?

Zag net trouwens een complete map van het gebied, ben nog lang niet overal geweest... ;(
Nee, nog niet, maar ben wel overal geweest nu. Heb tot nu toe drie gouden items gevonden en twee minor Paragon runes :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gold3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gold2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gold1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Vandaag weer ff paar keer de UW in geweest en dat heeft in geloof ik 5 runs 10 ecto opgeleverd me 2 man dus 5 voor ieder. Dat valt niet tegen zeg en 1 run hadden we 4 ecto. Dat hakte er ff flink in, gemiddelde van 2 ecto is niet verkeerd :)

Ondertussen 6 ecto gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 24-09-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:07:
Vandaag weer ff paar keer de UW in geweest en dat heeft in geloof ik 5 runs 10 ecto opgeleverd me 2 man dus 5 voor ieder. Dat valt niet tegen zeg en 1 run hadden we 4 ecto. Dat hakte er ff flink in, gemiddelde van 2 ecto is niet verkeerd :)

Ondertussen 6 ecto gevonden
Het is niet verkeerd dat iedereen in Nightfall zit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ondertussen zijn het er al 8 en 10 dye en iets van 10k aan cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eindelijk de stap gezet. Al mn characters gedelete, stuff verkocht en weggegeven, armor gesalvaged (oa 5 keer een complete 15K armor), en helemaal opnieuw begonnen. Enige wat nog op storage staat is iets van 58K en 617 ale's. Zat er al een tijd aan te denken, en een guildmate had het ook gedaan, totaal geen spijt, dus ik waagde het maar.

(wat was nou het probleem? ik wilde GW spelen, maar wist echt neit mer wat, hoe, waarom. NU heb ik lekker niets meer, ff helemaal opnieuw begonnen, en ik gaat het bij deze ene char houden ook voorlopig (uitzonderingen op PvP chars natuurlijk))

toch wel jmmr van mn aankomende minipet en mn drunkard title...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dan koop je toch gewoon een nieuw slot? Of je koopt GW opnieuw? :{

Zonde.

Had wat aan mij gegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:05:
Dan koop je toch gewoon een nieuw slot? Of je koopt GW opnieuw? :{

Zonde.

Had wat aan mij gegeven :+
slots of gw was het probleem niet, had gewoon zin om het zo te doen. Werd telkens toch weer verleid om verder te gaan met een bestaande char, op deze mannier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461 schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:56:
eindelijk de stap gezet. Al mn characters gedelete, stuff verkocht en weggegeven, armor gesalvaged (oa 5 keer een complete 15K armor), en helemaal opnieuw begonnen. Enige wat nog op storage staat is iets van 58K en 617 ale's. Zat er al een tijd aan te denken, en een guildmate had het ook gedaan, totaal geen spijt, dus ik waagde het maar.

(wat was nou het probleem? ik wilde GW spelen, maar wist echt neit mer wat, hoe, waarom. NU heb ik lekker niets meer, ff helemaal opnieuw begonnen, en ik gaat het bij deze ene char houden ook voorlopig (uitzonderingen op PvP chars natuurlijk))

toch wel jmmr van mn aankomende minipet en mn drunkard title...
Dat doe ik alleen in RL, alles wegdoen en weer opnieuw beginnen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
wanneer is de uitverkoop? ik koop je pc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 17:42

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Ik heb begrepen dat je snelst Balthazar faction punten kunnen verdienen met telkens nieuwe chars door tuts te blazen. Is er nog ook andere manier? Hoe werkt die BF eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die tutorial geeft btw een max aan faction, ik dacht rond de 2000-2500. Daarna moet je echt via PvP je punten gaan vezamelen ;)
je krijgt 20 punten per kill, 25 voor missie gehaald, 25 voor flawless - 4 missies in totaal. Veelal is het maar 4 killen, soms 5 door healer-rez, dus geeft een (5x20+25+25 =) 150 per tutorial. Tot 3rde missie gaan, overnieuw starten en vrij snel heb je de 1000 binnen die een skill-unlock kost.

Makkelijkste manier, de PVP-unlock set kopen (8,99 per prof, 35 ofzo voor hele kit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18221

Gewoon GvG spelen en er goed in worden.. Netto 1500 xp per win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit weekend heerlijk Nightfall gespeeld, het bevalt mij super! :) Na een goede middag spelen was ik level 10 en had de titel Sunspear Lt. Commander! Helaas liep ik op een klein foutje de titel Survivor mis (maar daarvoor moet je dan ook dik 140k XP halen zonder 1 keer dood te gaan :+ )

Vooral het besturen van henchies/heroes vind ik een uitkomst voor het ontwijken en succesvol lokken van mobs. Alleen vergat ik mijn heroes fatsoenlijke wapens te geven :X Wist ik veel... Hoop dat ze dat duidelijker vermelden bij de daadwerkelijke release :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.