Het grote Guild Wars Topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.515 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat AA een domper was, is al tijdje bekend maar neemt niet weg dat het tot hun reeks 'bekende' games heeft gezeten, ze wisten dit al toen ze er aan begonnen (zie MCO). Verder het laatste hierover, er is geen EN EN of een OF OF, GW heeft gewoon een compleet andere aanpak van gameplay, betaling en style wat erg goed is bevallen. Andere games hebben maandelijkse kosten, andere een pay-shop en aantal een combo hiervan (WoW, CoH/V, maple en Sims). De prijs van aanschaf zegt dan nog bijzonder weinig over of het zich een 'grote jongen' mag gaan noemen, of je moet je echt blindstaren op WoW en GW ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gisteren een van mijn doelstellingen gehaald: Hall of Heroes holden met Guildteam. :)

Helaas geen Sigils voor mij en ook geen Crystalline Swords, maar wel weer wat fame (alsof dat iets voorstelt, maar ik word gepest door mijn guildgenoten dat ik nog een bambi heb).

Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw190.jpg

HoH gewonnen, vastgehouden voor 1 match en daarna verloren.

-- == Alta Alatis Patent == --

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 22:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 120983 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:30:
ik riep vorige week nog om zo'n systeem
dat gaat zo makkelijk worden met build switchen geen gekut van 5 minuten lang maar een druk op de knop :D
Vorige week? Wij roepen er al om sinds de release van prophecies.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 10:21

Balachmar

The truth is out there

CoRrRan schreef op woensdag 20 september 2006 @ 00:39:
Gisteren een van mijn doelstellingen gehaald: Hall of Heroes holden met Guildteam. :)

Helaas geen Sigils voor mij en ook geen Crystalline Swords, maar wel weer wat fame (alsof dat iets voorstelt, maar ik word gepest door mijn guildgenoten dat ik nog een bambi heb).

[afbeelding]

HoH gewonnen, vastgehouden voor 1 match en daarna verloren.
Netjes CoRrRan!!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 09:43

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:40:
[...]

Vorige week? Wij roepen er al om sinds de release van prophecies.
Het is idd al wel in het eerste of tweede topic aan de orde gekomen maar je ziet wel dat meer mensen er om vragen. Ik ben blij dat het er in komt, ideaal want elke keer alles aanpassen is een ramp, hoe vaak ik wel niet mijn atripoints vergeet aan te passen en dan al in de UW rondloop met alleen maar mijn goeie skills die dan compleet onbruikbaar zijn. Nee heel erg welkom deze feature :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die feature wordt ook beschikbaar voor mensen die geen Nightfall nemen?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bor

Bor

Steffy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:38:
[...]
hoe vaak ik wel niet mijn atripoints vergeet aan te passen en dan al in de UW rondloop met alleen maar mijn goeie skills die dan compleet onbruikbaar zijn.
Attrib points etc zul je nog steeds niet tijdens het spelen kunnen veranderen. Er komen gewoon een soort templates die je kunt maken voor bv pvp builds of pve setups. Die zul je tijdens het spelen niet kunnen aanpassen (misschien alleen in een outpost).

• Bor

Bor

SinergyX schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:39:
Die feature wordt ook beschikbaar voor mensen die geen Nightfall nemen?
Denk het niet. De materials storage is er nu dacht ik ook niet voor alleen prophecies spelers?

Anoniem: 155461

allemaal marketingtrucjes, dat ze dat niet eerder hebben gedaan. Veel handige extratjes zijn alleen voor het nieuwste chapter, zodat je meer het gevoel hebt dat je wat mist, en dus eerder gaat kopen.

• Bor

Bor

Ik vind het persoonlijk niet zo erg gezien je bij GW ook geen maandelijkse kosten hoeft te betalen. De ontwikkelkosten voor nieuwe zaken moeten wel gewoon terug worden verdiend natuurlijk.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Ik had het niet verwacht, maar ik loop al weer helemaal te kwijlen van wat Nightfall gaat brengen, zowel ingame als inbox ... ehrmm ... ja :)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:06

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:33:
[...]

Ik kan het wel aanraden, ik vermaak me nog steeds prima met Factions, heb met mijn monk alles gehaald en met 4 andere char ben ik nu bezig om ook daar alle missies mee te halen.

Verder vind ik het wel fijn dat ik niet 5 of 6 weken quests met 500xp hoef te doen om lvl20 te worden, bij lvl20 begint het pas en de aanloop naar lvl20 is een stuk korter wat het spelen met je char ten goede komt. Maar dat is mijn ervaring. Ik heb in 2 maanden tijd 3 chars opgebouwd met veel skills en speciale armors sets en wapens voor bepaalde builds en ik ben er heel tevreden over. Daar zou ik met Prophecies wel een half jaar mee bezig zijn geweest.
Dit snap ik even niet, start je als lvl20 ofzo bij Factions of lvl je veel sneller? Ik ben namelijk al 3 maanden bezig met 1 char in Prophecies en ik ben net lvl19.... Wat is het verschil tussen Factions en Prophecies hierin?

• Bor

Bor

ZeroCode schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:37:
[...]

Dit snap ik even niet, start je als lvl20 ofzo bij Factions of lvl je veel sneller? Ik ben namelijk al 3 maanden bezig met 1 char in Prophecies en ik ben net lvl19.... Wat is het verschil tussen Factions en Prophecies hierin?
In Factions level je echt veel sneller. Level 20 is in een dag te halen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De eerste 7-8 lvls in factions heb je zelfs binnen het uur gehaald (je kan een 10 quests direct achter elkaar doen), wat mij een 2 dagen kostte in Prophacies :P

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:44:
De eerste 7-8 lvls in factions heb je zelfs binnen het uur gehaald (je kan een 10 quests direct achter elkaar doen), wat mij een 2 dagen kostte in Prophacies :P
wtf ik doe er 2 / 3 dagen over om level 5-7 te worden in Prophecies ... heheheh
Maar ik kan me oude char dus wel porteren naar Factions :D Dat is goed nieuws... Word tijd dat ik hem maar ga kopen na me loonstrookje

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Porteren is niet helemaal het juiste woord, je kan gewoon verder spelen met je character in factions (en skills kopen). Vanuit Lion's Arch krijg je een missie om te helpen in Kaineng city (2de eiland in factions), via de boot vertrek je die kant op. Visa versa met factions characters, die vanuit Lion's arch beginnen.

Mijn wammo heb ik in 1 avond lvl14 gehaald, gok 4 uurtjes. (ok, ik heb de Lost Son letter gekocht ipv gedaan :P)
Edit: las eerder dat ook FRS de pre-order van Nightfall zou hebben, maar kan hem niet vinden op www.frs.nl :( Of krijg je die nieuwe features (build-presets etc) nog niet bij de pre-order?

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 20-09-2006 11:57 ]

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:53:
[...]

Attrib points etc zul je nog steeds niet tijdens het spelen kunnen veranderen. Er komen gewoon een soort templates die je kunt maken voor bv pvp builds of pve setups. Die zul je tijdens het spelen niet kunnen aanpassen (misschien alleen in een outpost).
Weet ik maar dat vergeet ik in de outposts te doen omdat ik veel te gehaast bent. Met 1 druk op de knop is dat niet meer mogelijk

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:52
Ik zit nu alleen nog te wachten op een mogelijkheid om characters te wisselen zonder dat je weer opnieuw moet inloggen. Dat vind ik wel zo iritant (elke keer email + ww invullen).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Remind username ;) Hoef je alleen wachtwoord :P

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Arunia schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:15:
Ik zit nu alleen nog te wachten op een mogelijkheid om characters te wisselen zonder dat je weer opnieuw moet inloggen. Dat vind ik wel zo iritant (elke keer email + ww invullen).
Dat komt nooit en daar was des tijds een reden voor, misschien staat het ook nog wel in de FAQ op de GW site maar je kunt, ben ik bang wachten tot je een ons weegt :+

• Bor

Bor

Steffy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:20:
[...]

Dat komt nooit en daar was des tijds een reden voor, misschien staat het ook nog wel in de FAQ op de GW site maar je kunt, ben ik bang wachten tot je een ons weegt :+
E-mail en wachtwoord kun je laten invullen met een commandline switch. Als je dan op logout drukt kijk je gelijk alweer naar het character selectie scherm.

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dat zal wel maar standaard komt het niet in het spel, wat je er zelf allemaal mee uitvreet zal ze een worst wezen maar die vraag is al zo vaak op zoveel forums naar voren gekomen, standaard doen ze het niet in het spel.

• nowell
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

-image --> 46405 files remaining :+

"gelukkig" zit ik op m'n werk en kan de pc thuis mooi d-loaden... kan ik vanavond aan de slag.

• Bor

Bor

Steffy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:29:
Dat zal wel maar standaard komt het niet in het spel, wat je er zelf allemaal mee uitvreet zal ze een worst wezen maar die vraag is al zo vaak op zoveel forums naar voren gekomen, standaard doen ze het niet in het spel.
Dat hoeft toch ook niet omdat je het met de commandline switches (die dus wel spel eigen zijn) al sinds de release kunt oplossen. Ofwel: het is geen setting binnen de gui maar een setting die alleen via de commandline is op te lossen (net als -image).

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weet iemand hier een site waar de actual day rates voor dyes te vinden zijn btw? Ik heb me rot gezocht maar niks kunnen vinden :|

• nowell
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Aarrrghhh...

Heb zojuist de FRS, Dixons (2 plekken) en Dynabyte in eindhoven gebeld en NERGENS hebben ze de pre-order kit meer of nooit gehad.

Zijn die uberhaupt nog wel te krijgen of ben ik te laat?

(als iemand een adres in eindhoven weet waar ie nog wel te krijgen is, laat het me weten!)

update: ook FRS helmond en Intertoys eindhoven hebben 'm niet.

[ Voor 11% gewijzigd door nowell op 20-09-2006 13:31 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FRS hier (gouda) heeft hem helemaal niet ;(

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P morgen maar ff leeuwarden in, kijken of ik daar nog 2 kan krijgen. Ik ben er wat laat mee maar in Friesland zijn vast weinig GW spelers :P

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Steffy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:21:
:P morgen maar ff leeuwarden in, kijken of ik daar nog 2 kan krijgen. Ik ben er wat laat mee maar in Friesland zijn vast weinig GW spelers :P
!! ik haal daar vandaag de laatste 2 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 20-09-2006 13:22 ]

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

unfor schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:22:
[...]

!! ik haal daar vandaag de laatste 2 ;)
Doe geen moeite, ik bel wel ff en reserveer ze wel ff >:)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 08:41
Waarom niet online bestellen bij dynabyte?

• Bor

Bor

DRS heeft hem helemaal niet in het systeem staan (de retail niet en de pre-order ook niet).

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-07 10:06
Dynabite zijn er genoeg. (nijmegen).
Ik heb vanmorgen gekocht. nu heb ik de items maar krijg ik dit :(

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/8104/naamloosfz7.th.jpg
hoort dat zo? of moet ik nog models dl? :)

EDIT: werk al :9

[ Voor 3% gewijzigd door Melk op 20-09-2006 14:17 ]

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 12:46
Iemand al game magazines gezien over GW:N?
Het is opvallend stil op de GW-site betreffende de Europese bladen.

Morgen even naar Rotterdam, zal gelijk es zoeken of ze er stiekem al zijn.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cbxmelk schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:01:
Dynabite zijn er genoeg. (nijmegen).
Ik heb vanmorgen gekocht. nu heb ik de items maar krijg ik dit :(

[afbeelding]
hoort dat zo? of moet ik nog models dl? :)

EDIT: werk al :9
Kreeg ik ook toen ik van iemand gratis een paarse axe kreeg, icoon was een gast met werkhelm, wapen was zo'n mega wit blok. 1 x naar andere zone gegaan en alles was over :) Best lomp dat PlayNC zelf online niet de pre-order verkoopt.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 20-09-2006 15:03 ]

• Arunia
Command switchUitlegProblemen
-windowedStart GW in Windowed modus.
-diagMaakt logfile aan genaamd Gwdiag.txt.Incomplete logfile
-perfLaat de performance statistieken zien.
-imageDownload alle updates voor GW.
-noshadersSchakelt Shaders uit, sneller op computers met oudere grafischekaart.
-dx7DirectX 7 wordt gebruikt in plaats van 9. Sneller op computers met oudere grafische kaart.
-dx8Hetzelfde als -dx7
-password-password=XXXXX, zet je email vast in GW zelf en je wordt automatisch weer ingelogd. Ook handig voor het wisselen van characters.
-nosoundSchakelt geluid uit.
-nouiSchakelt de UI uit.
-muteSchakel geluid/muziek uit.
-fpsSchakel optie -fps X waarbij X het aantal maximale FPS is.
-uninstallDit deinstalleerd GW.
-heapsizeSelecteer de helft van je RAM-geheugen met 3 nullen. Dus 512MB = -heapsize 256000.Is een Windows switch, dus daarom altijd aan het einde plaatsen.
-mapWerking nog onbekend.
-repairWerkt nu niet meer.
-portWerking nog onbekend.
-updateWerking nog onbekend.
-email-email=XXXXX@XXXXX.XXXWerkt niet meer.

• Vads
  • Laatst online: 13-07 15:17
ZeroCode schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:12:
[...]
Ik speel momenteel ook alleen Prophecies maar wat ik me afvraag is het volgende:
Stel ik hang me factions key aan Prophecies, reis af naar Kaineng Centre en vervolgens wil ik weer terug naar Old Ascalon bijvoorbeeld. Is dat mogelijk?
Oftewel kun je door 2 worlds heen reizen?
Ik mis nogal wat storage slots en ik hoorde dat je bij factions iets van 60 slots hebt? Die komen me wel mooi uit.... :)
Ja, je kunt terug van Kaineng Centre naar Old Ascalon; de kapitein aan boord van het schip kent immers je gezicht dan al.

Ik heb ook onlangs Factions in Hongarije gekocht en bij aankomst in Nederland meteen de key toegevoegd. Verder gespeeld in Prophecies totdat ik eindelijk bij Lion's Arch aankwam en direct door naar de boot. Overgestoken en die storagechicks opgezocht. Je krijgt dan een extra tabblad waarin je je grondstoffen in kan bewaren. Mijn hele inventory is nu netjes opgeruimd... :)

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Vads schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:24:
[...]

Ja, je kunt terug van Kaineng Centre naar Old Ascalon; de kapitein aan boord van het schip kent immers je gezicht dan al.

Ik heb ook onlangs Factions in Hongarije gekocht en bij aankomst in Nederland meteen de key toegevoegd. Verder gespeeld in Prophecies totdat ik eindelijk bij Lion's Arch aankwam en direct door naar de boot. Overgestoken en die storagechicks opgezocht. Je krijgt dan een extra tabblad waarin je je grondstoffen in kan bewaren. Mijn hele inventory is nu netjes opgeruimd... :)
Ja dat mis ik nu dus ook :| ik kan maar weinig items in de storage kwijt en wat ik er momenteel in heb zitten zijn eigenlijk alleen maar Dyes.... De rest moet ik elke keer bijkopen als ik armour wil maken oid... Wel shit zeg maar, daarvoor was ik ook op zoek naar die extra storage slots...

Ik bestel hem maar snel, btw als iemand hem nog nodig heeft:
http://www3.cd-wow.nl/det...uct_code=272388&subcat=pc

28.99 euro

Goedkoper is hij volgens mij niet te vinden.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik verzamel teveel runes en quest(collector) items, gewoon 1 (afgeschreven) character genomen die dus alles gaat bewaren (met die 2x bag scroll). Heb ik wat nodig transfer ik dat via de storage over naar de char die het nodig heeft.

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
ZeroCode schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:29:
[...]

Ja dat mis ik nu dus ook :| ik kan maar weinig items in de storage kwijt en wat ik er momenteel in heb zitten zijn eigenlijk alleen maar Dyes.... De rest moet ik elke keer bijkopen als ik armour wil maken oid... Wel shit zeg maar, daarvoor was ik ook op zoek naar die extra storage slots...

Ik bestel hem maar snel, btw als iemand hem nog nodig heeft:
http://www3.cd-wow.nl/det...uct_code=272388&subcat=pc

28.99 euro

Goedkoper is hij volgens mij niet te vinden.
Het duurt wel ongeveer 5 tot 7 werkdagen voordat je hem binnen hebt maar het is daar inderdaad goedkoop bij cd-wow omdat ze uit de UK verzenden via de post. En ik kan bevestigen ze verzenden hun goederen goed verpakt en hebben goeie service.

Is that a controller I see before me ?

• Bor

Bor

Als het goed is zijn er inmiddels al meer , o.a. een waarmee je een soort systeemtest kunt uitvoeren.

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 21:54
Freddy Krueger schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:03:
[...]

Het duurt wel ongeveer 5 tot 7 werkdagen voordat je hem binnen hebt maar het is daar inderdaad goedkoop bij cd-wow omdat ze uit de UK verzenden via de post. En ik kan bevestigen ze verzenden hun goederen goed verpakt en hebben goeie service.
Hey, bij die winkel is Nightfall 37 euro en geen verzendkosten, dat is toch veel goedkoper dan in Nederland in de winkel? Interessant als dat zo is >:)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Sir_Floppy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:05:
Iemand al game magazines gezien over GW:N?
Het is opvallend stil op de GW-site betreffende de Europese bladen.

Morgen even naar Rotterdam, zal gelijk es zoeken of ze er stiekem al zijn.
In de laatste PCGameplay staat een artikel van 1 pagina met een zeer positieve recentie over Nightfall ;)

Strava

denyos schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:42:
[...]

In de laatste PCGameplay staat een artikel van 1 pagina met een zeer positieve recentie over Nightfall ;)
eigenlij kis zo een recensie beetje waardelos. Ze hebben prophecies al een hele tijd gesppeld daar, weten hoe het gaat, kijken naar wat voor nieuws er is, spelen een stuk en schrijven er wat over. Waar ik en denk ik ook anderen meer geïnterreseerd in zijn is of het ook leuk blijft nadat je het spel een keer hebt uitgespeeld. Maar ja, dat kan natuurlijk nooit in een blad komen te staan, tegen de tijd dat ze zo ver zijn is het niet meer recent en word GW:next aangekondigd. Hoewel het natuurlijk altijd leuk is nog een keer te lezen wat er allemaal nieuw is (wisten wij als GW fans natuurlijk allang van guildwars.com)

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Cold_Phoenix schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:50:
[...]

Hey, bij die winkel is Nightfall 37 euro en geen verzendkosten, dat is toch veel goedkoper dan in Nederland in de winkel? Interessant als dat zo is >:)
Bij Dynabyte https://www.dynabyte.nl/search.php?q=guild is Nightfall 37,50 in de pre-order en daar kon je ook de Pre-Release Bonus pack halen die 9,99 euro kost. Bij inlevering van de bon voor de pre-release bonus pack http://www.guildwars.com/...l/nightfallprerelease.php krijg je zelfs nog 9,99 korting op Nightfall. M.a.w. nog iets goedkoper dan CD-wow en ook de reden dat ik mijn order bij hun heb gecanceld :D voor hetzelfde geld meer goodies O+

Is that a controller I see before me ?

• denyos
  • Nu online
dat is waar... maar wat ik begreep is dat hij zich afvroeg of er al een blad aandacht aan nightfall had besteed.

Voor de keuze om het spel te kopen of niet, zal voor veel spelers aankomend weekend belangrijk zijn. Ik als PVE speler, baal soms toch wel een beetje van de toegevoegde waarde van Factions. Voor mensen die pvp erg leuk vinden is het echt geweldig, maar slechts 13 missies voor een complete uitbreiding (die even duur is als het normale spel!) vind ik het toch wel zeer magertjes.

Daarom dus dit weekend lekker uitproberen hoe nightfall bevalt voordat ik de keuze maak om hem wel/niet te kopen.

Strava

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:21
Steffy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:21:
pfff zeg jij ;) ben fanatieke GW speler!!

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

• Bor

Bor

denyos schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:42:
[...]

Een recentie kan nog niet echt gezien het spel nog niet echt operationeel is (op een handjevol beta testers na). Het zal wel een preview zijn.

idd, gaat alleen maar over de 2 nieuwe profs en enkele skill beschrijvingen

• Bor

Bor

Pre-release bonus kit = pre order kit?

• Badger
Crap volgens mij is de pre-order kit van de site bij Dynabyte.
Vanmiddag nog gebeld met R'dam of ze nog hadden... Helaas niet meer. Ze verwachten volgende week misschien nog een lading.

Andere toko's in Rotterdam die de pre-order kit hebben?

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Hopelijk is er in Leeuwarden nog wat te krijgen dan, ik zal vanmiddag kijken of ik mijn verzameling Asterix strips compleet kan krijgen en kom dan langs Dynabyte dus ik neem zeker ff een kijkje binnen, ik moet er 2 stuks hebben, zul je zien dat er nog 1 ligt :(

goh, als ik iedereen zo hoor, moet ik maar blij zijn dat ik de mijne heb...

• Arunia
Bor de Wollef schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:57:
Pre-release bonus kit = pre order kit?
Simpel antwoord? Ja.
Sir_Floppy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:59:
Crap volgens mij is de pre-order kit van de site bij Dynabyte.
Vanmiddag nog gebeld met R'dam of ze nog hadden... Helaas niet meer. Ze verwachten volgende week misschien nog een lading.

Andere toko's in Rotterdam die de pre-order kit hebben?
Probeer Futurezone eens?
Anders kom je naar Spijkenisse. The Game Store in De Kopspijker zal hem misschien nog wel hebben (Ja, zijn vrienden van me d:)b )

• Badger
Merci Arunia

The Game Store had hem niet, net even gebeld met die lui.
FutureZone ook niet.

:\

lol
Net weer even met Dynabyte R'dam aan de lijn.
De vorige levering kits was binnen 2 uur verkocht.

Ze verwachten maandag nieuwe kits binnen te krijgen. In ieder geval een stuk of 5 waarvan er nu 1 al gereserveerd is :) Belluh!

[ Voor 81% gewijzigd door Badger op 21-09-2006 10:28 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 07:37:
... ik moet er 2 stuks hebben, zul je zien dat er nog 1 ligt :(
Of ze hebben er nog 3 liggen ... altijd weer prettig om te horen zo'n pessimistische vooruitblik ... ;)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Arunia
Sir_Floppy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:16:
Merci Arunia

The Game Store had hem niet, net even gebeld met die lui.
FutureZone ook niet.

:\

lol
Net weer even met Dynabyte R'dam aan de lijn.
De vorige levering kits was binnen 2 uur verkocht.

Ze verwachten maandag nieuwe kits binnen te krijgen. In ieder geval een stuk of 5 waarvan er nu 1 al gereserveerd is :) Belluh!
The Game Syndicate dan? Geen idee of ze de pre-order binnen hebben, maar ze verkopen Nightfall wel.
Overigens bovenstaande is tgsgamestore.nl en wat ik in Spijkenisse noemde is TheGameStore.nl
Misschien bestellen bij DimPlus, maar dan krijg je het pakket pas met het spel mee, maar de code dan weer via e-mail (code via e-mail is niet dezelfde als in pre-order pakket btw). Verzending boven 25 euro is gratis als het goed is.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga vanaaf even bij de Dynabyte langs. Als ze er nog zijn neem ik er wel vijf mee :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Weakling schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:21:
[...]

Of ze hebben er nog 3 liggen ... altijd weer prettig om te horen zo'n pessimistische vooruitblik ... ;)
:P Ik heb levens ervaring, ik weet hoe het gaat. Bij mij gaat het altijd zo, of er is niet genoeg, of het is net uitverkocht ofzo

• maartend
Maar wat is dit dan?
Dynabyte pre-order

Hier heb ik hem gewoon besteld en de pre-order al binnen

• Bor

Bor

Eerder hadden ze de pre-order als echt los product van 9 euro nogwat in het assortiment. De pre-order en de retail zijn nu samengevoegd zo te zien.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nu met mijn wammo tot Dragon's throat gekomen, mayhem en die opvolgende missie succesvol in een team gedaan :) Nu merkte ik dat er toch best tekort aan Monks zijn, dus dacht ik mijn Mo/El maar weer eens af te stoffen.

Nu wordt bijna elke mo niet-lvl20 een n00b monk genoemd, zijn er nog ergens tips of guides te vinden hoe je een beetje goede heal-monk kan zijn?

• maartend
Bor de Wollef schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:24:
Eerder hadden ze de pre-order als echt los product van 9 euro nogwat in het assortiment. De pre-order en de retail zijn nu samengevoegd zo te zien.
Is op de site al vanaf het begin, want ik heb hem in het begin (en ook factions) op deze manier besteld.

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
mensen zeiken te veel! monken is moeilijk, als er ook maar 1 of 2 mensen dood gaan roepen ze al n00b! Soms kan het echt niet anders als je een enkele monk bent in een party van 8.
(zit met mn monk nog in yaks dus ben aan het trainen...)

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
ixl85 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:44:
Soms kan het echt niet anders als je een enkele monk bent in een party van 8.
(zit met mn monk nog in yaks dus ben aan het trainen...)
Enige monk in een party van 8 doe ik meestal niet eens, dan stap ik eruit (of er moet een restore Ritualist in zitten). Ligt er natuurlijk ook een beetje aan de rest van de party.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Geen moer van aantrekken. Als ze je niet willen hebben dan niet hè?

Mijn healerbuild is (in die volgorde):
Orison, Word, Heal other, Vig. Spirit/Dwayna's Kiss/Shatter hexes, Mend condition, Healing touch, Breeze, Rebirth/Res chant/Restore.

Tats, Sup heal, Sup Div, Min prot, Servant Scalp, Totem Axe+Healing Ankh(12 energy, 20% recharge& cast healing) of Totem Axe+Healing Ankh(12 energy+15 energy+30HP -1 energy regen)

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 21-09-2006 12:16 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2 Superior, is -150hp niet beetje gevaarlijk mocht je aangevallen worden?
Ik heb bijna dezelfde skills, alleen ipv touch heb ik die aoe heal van Divine favor (160 hp) en ipv rez heb ik (momenteel) earth armor, ben nog beetje opzoek naar beste set.
Zelf dacht ik breeze, orison, word, earth armor, vig.spirit, mend cond, hex remove, restore.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nee hoor, als het goed is blijven ze bij jou vandaan, tenminste, met PvE wel. En dan heb je nog healing touch (doubled div favor) en breeze.
Zelfs als ik de enige monk ben kunnen we met een goed team prima FoW doen :)

Bovendien kan je nog een Maj. of Sup vigor in de rest zetten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 21-09-2006 13:11 ]

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Freddy Krueger schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:03:
[...]

Wtf 5-7 werkdagen... Nou ja ik ben toch nog geen lvl20 :D toch nog maar effe wat dyes verzamelen dan.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:51:
:P Ik heb levens ervaring, ik weet hoe het gaat. Bij mij gaat het altijd zo, of er is niet genoeg, of het is net uitverkocht ofzo
Dan zal ik ff naar Leeuwarden bellen dat ze speciaal voor jou alle preorders verstoppen en net doen alsof ie uitverkocht is. Ik wil natuurlijk niet hebben dat er niet aan je verwachtingen voldaan wordt. 8)

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

GuildWars Nightfall Skillnames

Monk
Boon of Healing [e]
Boon of Signets [e]
Compassion
Glimmer of Light [e]
Gust of healing [e]
Hasty Hands
Healing Ring
Holy Intervention
Instability [e]
Mark of Stability
Mending Touch
Mystic Mending
Orison of Light
Reaper's Renewal [e]
Renew Life
Reversal of Damage
Revitalize [e]
Scourge Enchantment
Shield of Absorption
Signet of Disposal [e]
Signet of Light
Soothing Purge [e]
Vigilant Guardian
Watchful Healing
Zealous Return [e]
Assassin
Assassin's Dance
Assassin's Eye [e]
Assassin's Grace
Black Signet
Black Spider Strike
Critical Attack
Death's Retreat
Disrupting Dagger
Golden Fox Strike
Golden Rhino Bash [e]
Malicious Intent
Mark of Insecurity
Mark of Removal
Penumbra Prison [e]
Shadow Meld [e]
Shadow Spike [e]
Shadow Walk
Shameful Instability
Shameful Waste [e]
Shattering Assault [e]
Signet of Venom
Swap
Umbra's Refuge
Vulture's Wire
Way of the Assassin [e]
Ritualist
Ailment
Anguish
Death Pact Signet
Destructive was Zuuyun [e]
Essence
Feast of Creation [e]
Gaze of Fury
Inner Sight
Mending Aura
Mending Grip
Renewing Memories
Renewing Surge
Signet of Binding
Signet of Might [e]
Siphon [e]
Spirit Strike [e]
Spirit's Strength [e]
Synergetic Light
Vocal was Sogolon
Weapon of Ailment [e]
Weapon of Fury [e]
Weapon of Warmonger
Wielder's Power [e]
Wielder's Strike
Xinrae's Weapon [e]
Warrior
"You're All Alone!" [e]
Barbed Slash
Charging Strike [e]
Counterattack
Crippling Strike [e]
Critical Thrust
Destructive Chop [e]
Distracting Pain
Enadiz Headbutt [e]
Enraging Charge
Flail
Frenzied Defense
Lion's Might
Magehunter Strike [e]
Magehunter's Smash [e]
Overbearing Smash
Rage of the Berserker
Raging Bull
Ravaging Stab
Signet of Stamina
Soldier's Defense
Soldier's Stance
Soldier's Strike
Steady Stance
Wild Frenzy
Ranger
Arcing Shot
Barbed Arrows
Cheetah Grace
Corrupted
Crossfire
Disrupting Accuracy
Disrupting Shot [e]
Fire Arrow [e]
Keen Arrow
Markman's Shot [e]
Natural Stride
Nature's Grace
Pestilence
Quicksand [e]
Rage [e]
Rage as One [e]
Roaring Winds
Scavenger's Focus [e]
Screaming Shot
Serpent's Focus [e]
Smoke Trap [e]
Splitting Arrow
Strike as One [e]
Trapper Speed
Tripwire
Elementalist
Blinding Surge[e]
Body of Earth
Chilling Winds
Earth Bane[e]
Earth Shards
Ebon Hawk
Elemental Flame
Ether Prism[e]
Explosive Flames[e]
Flame Djinn's Haste
Flame Surge[e]
Freezing Gust
Frozen Armor
Glyph of Restoration
Icy Shackles[e]
Lightning Bolt
Liquid Flame
Master of Magic[e]
Mystic Lightning[e]
Sandstorm[e]
Savannah Heat[e]
Searing Gaze
Steam
Stoneskin
Storm Djinn's Haste
Mesmer
Air of Disenchantment [e]
Blacklash
Blame
Chaotic Guidance
Discharge Enchantment
Drain Delusions
Ether Phantom
Extend Condition [e]
Frustration
Humble
Immune Deficiency
Mantra of Impression
Mystic Inversion [e]
Negative Karma [e]
Power Flux [e]
Signet of Illusions [e]
Signet of Uncouth
Simplify
Tease [e]
Thievery [e]
Tinker [e]
Unnatural Pain
Visions of Regret [e]
Wastrel's Demise
Web of Disruption
Necromancer
Animate Shambling Horror
Blood of the Aggressor
Contagion [e]
Depravity [e]
Enchanted Parasite
Feast of Death
Fury of Blood
Jagged Bones [e]
Meekness
Order of Undeath [e]
Pervert Enchantment [e]
Poisoned Heart
Putrid Flesh
Ravenous Gaze [e]
Reaper's Mark [e]
Rip Enchantment
Signet of Lost Souls
Signet of Sorrow
Signet of Suffering [e]
Tattered Bonds [e]
Virulent Chill [e]
Vocal Minority
Vocal Submission
Well of Darkness
Well of Silence

De orginaliteitsprijzen gaan naar:
  1. Enadiz Headbutt [e] van de Warrior
  2. Golden Rhino Bash [e] van de Assassin
  3. Vocal Minority van de Necromancer

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:18
Vergeef me als het al door iemand gevraag is, maar ik heb deel 8 en deel 9 doorgenomen, maar kon geen antwoord krijgen op mijn vraag. Ik snap het idee van Guild Wars, alleen niet hoe de vork in de steel zit en dan doel ik op de uitbreidingen.

Zijn het add-ons, waarbij je de orginele guildwars nodig hebt? Of zijn Factions en Nightfall (in de toekomst) separate spellen? Ik kon het eerlijk gezegd niet terug vinden.

• maartend
cardinal808 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:07:
Vergeef me als het al door iemand gevraag is, maar ik heb deel 8 en deel 9 doorgenomen, maar kon geen antwoord krijgen op mijn vraag. Ik snap het idee van Guild Wars, alleen niet hoe de vork in de steel zit en dan doel ik op de uitbreidingen.

Zijn het add-ons, waarbij je de orginele guildwars nodig hebt? Of zijn Factions en Nightfall (in de toekomst) separate spellen? Ik kon het eerlijk gezegd niet terug vinden.
Het zijn standalone's maar je kunt ze koppelen, dat geeft een paar voordelen
- je kunt met je charachter dan door alle games lopen
- je hebt minder slots dan apart, maar nogmaals je kunt ze wel allemaal overal gebruiken.
- je hoeft maar 1 maal in te loggen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Simpel:
Elke GW is een standalone game. (origineel = prophacies).
Binnen je account kan je deze games koppelen, zodoende worden beide 'games' beschikbaar voor jou character (met minimale beperkingen).

Edit, was weer te laat :P

Die nightfall list lijkt leuk, veel lijken op reeds bestaande skills, GW wiki site zal weer flink gaan veranderen als eenmaal nieuwe builds het daglicht zien ;)

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2006 14:12 ]

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

cardinal808 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:07:

Ze zijn inderdaad apart te spelen spellen. Je hebt de andere delen NIET nodig om een van de delen te spelen. Echter, als je competatief mee wilt spelen in PvP, dan is het eigenlijk vereist om in ieder geval de Prophecies (Chapter 1) skills te hebben. Tevens (zoals sommige hebben gemerkt), heeft Prophecies meer skills die gebruikt kunnen worden voor het 'farmen'.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:18
CoRrRan schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:12:
[...]

Ze zijn inderdaad apart te spelen spellen. Je hebt de andere delen NIET nodig om een van de delen te spelen. Echter, als je competatief mee wilt spelen in PvP, dan is het eigenlijk vereist om in ieder geval de Prophecies (Chapter 1) skills te hebben. Tevens (zoals sommige hebben gemerkt), heeft Prophecies meer skills die gebruikt kunnen worden voor het 'farmen'.
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden.

Alleen als het separate spellen zijn en ze zijn te koppelen, dan neem ik aan dat je naar de verschillende werelden kan reizen ofzo :? Krijg je dan niet het effect dat sommige werelden heel erg leeg zijn, of valt dat wel mee?

• maartend
cardinal808 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:16:
[...]

Allemaal bedankt voor jullie antwoorden.

Alleen als het separate spellen zijn en ze zijn te koppelen, dan neem ik aan dat je naar de verschillende werelden kan reizen ofzo :? Krijg je dan niet het effect dat sommige werelden heel erg leeg zijn, of valt dat wel mee?
Je kunt idd naar verschillende werelden reizen, maar dat zijn dus die losse games, dus eigenlijk is elke game een wereld.
En nee hoor, is niet leeg, maar het is ook niet te vergelijken met WoW. Daar speel je allemaal samen, hier max in een party van 12 en die vind je altijd wel.

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:59:
GuildWars Nightfall Skillnames

De orginaliteitsprijzen gaan naar:
  1. Enadiz Headbutt [e] van de Warrior
  2. Golden Rhino Bash [e] van de Assassin
  3. Vocal Minority van de Necromancer
Die waren toch al een paar dagen bekend? Zelf vind ik de Headbutt skillnaam behoorlijk lame eigenlijk. Skill previews van de nieuwe profs zijn hier te vinden: http://www.guildwars.com/...ghtfall/skillspreview.php

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/professions/skillicons/paragon/canttouchthis.jpg de bekende MC hammer Can't Touch This Paragon skill die nu al razend populair is vanwege zijn naam.

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 21-09-2006 14:27 ]

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Volgens Guildwiki zijn de skillnamen pas sinds vorige update bekend.

Ik vind die Enadiz Headbutt erg leuk: het blijkt maar weer dat A.Net de interactie tussen programmeurs en community redelijk close houdt.

"Vocal Minority" is ook zo'n voorbeeld, dit schijnt een term te zijn die Alex Weekes gebruikt heeft op een van de GW fora. Ik gok www.guild-hall.net.

Gewoon van die grappige dingen. Net zoals:
  • "Can't Touch This!" - Paragon (MC Hammer)
  • "It's only a fleshwound!" - Paragon (Monthy Python and the Holy Grail)

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:23:
[...]

Die waren toch al een paar dagen bekend? Zelf vind ik de Headbutt skillnaam behoorlijk lame eigenlijk. Skill previews van de nieuwe profs zijn hier te vinden: http://www.guildwars.com/...ghtfall/skillspreview.php

[afbeelding] de bekende MC hammer Can't Touch This Paragon skill die nu al razend populair is vanwege zijn naam.
Nee deze waren idd pas sinds de laatste update bekend.

• Bor

Bor

M55 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:35:
[...]

Nee deze waren idd pas sinds de laatste update bekend.
Ik had al een uitgelekte versie van de tabel gezien.

lachen in me guild, aangezien die Cant Touch [This] heet. Gloof dat ze al zijn begonnen er een build omheen te bouwen...

• ixl85
Lol die namen zijn idd weer leuk. Net zoals Rodgort... draai het om en men heeft Trogdor (the burninator, de draak van strongbad bij homestarrunner.net)
http://www.homestarrunner.com/trogdor.html (leuk spelletje btw, als je de verhalen beluisterd word het duidelijker)

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Updates:

Update - Wednesday September 20

Added new trophies to the Great Temple of Balthazar for the Guild Wars Factions Championship and the Guild Wars (Prophecies) World Championship.
Added an Observer Mode option to automatically observe random games.
Added an option to hide the user interface while observing a game.
Added an option to mute sound while Guild Wars is running in the background
Modified all windows and panels accessible from the Menu so that they remember whether they were previously open when entering a new map.
Fixed a bug that prevented some Prophecies and Factions monsters from using their Ranger skills.
Fixed a bug in the skill Plague Signet that caused Conditions to transfer with incorrect durations.

Preparation for the World Preview Event

The following Guild Wars Nightfall updates and balance changes are being published in beta form, in preparation for this weekend’s World Preview Event. After the conclusion of the weekend event, they will be removed from the game again until the release of Guild Wars Nightfall.
Updated the artificial intelligence of all henchmen.
Added new armor foley sound effects.
Capped adrenaline gain so that no player ever receives more than double adrenaline from adrenaline-boosting skills.
Increased earshot range to the radius of the Danger Zone (the inner white circle on the mini-map Compass).
Modified the skill Contemplation of Purity so that the number of removed Hexes and Conditions is determined by your Divine Favor attribute.

GuildWiki notes
-The "icon" for the store has been changed to an Elonian design but there appears to be no new content inside.

-The amount of health gain provided by Contemplation of Purity was also slightly adjusted.

-The wording of the modifier "while enchanted" was changed to "while under the effects of an Enchantment"

-Henchmen now mimic most of your emotes but react to some. When you dance, they will provide you with a band. When you play an instrument, they will provide accompaniment. When you play rock-paper-scissors, they will play against you. They will also perform random emotes when idle. (roflllll)

-The formation in which henchmen position themselves around the player has been changed. While not moving or fighting henchmen will try to maintain a 3x3 square formation with the player in the middle. Monks will always take the back row while the front row will be occupied by warriors, then assassins, then rangers. Other casters will fill the middle spots in a seemingly random pattern.

-Nightfall campaign skills are now visible on the PvP character creation screen, however they are locked and their descriptions cannot be seen.

-Players are unable to call their health or energy.

-The "foley" sound effect mentioned in the update description indicates the type of armor the character is wearing. Metal armor produces a low clanking noise, while cloth armor produces a rustling and jingling noise.

-Henchmen are now much more proactive in following targets. They will initiate their attacks on the target as soon as the player initiates an attack, not after the player's attack hits. This makes coordinating an initial spike much easier. Henchmen will now also cycle targets with greater frequency: warrior henchmen such as Lukas and Stefan will often switch targets to spellcasters, hexing henchmen such as Dunham and Lo Sha will spread their hexes around, and interrupt henchmen such as Erys Vasburg will now use interrupts on many more enemies than previously, to give a few examples. Lastly, henchmen appear to be much more sluggish in breaking off their attacks when retreating; it is not rare to see the ranger henchmen continue attacking even after the player is an entire aggro circle diameter away.

-The "random" option in the Observer Mode window selects the game only from the list of observable games.

-The interface in Observer Mode can be turned off as usual using the UI suppression keybinding (by default Ctrl+Shift+H). Selecting the "hide" check box in Observer Mode starts a 15 second timer after which the UI is hidden.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die henchman fixes zijn stoer :D :D :D

Vraagje over die PVP-skill packs (van 8,99). Via faction punten kan ik PvP-skills unlocken, die PvE beschikbaar worden (primair in prophacies maargoed). Betekend dit nu ook dat zo'n pack alle skills in PvE ook unlockt? Of denk ik nu echt beetje teveel van het goede? :)

[ Voor 78% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2006 18:20 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-07 10:35
Alleen PvP :) Jammer genoeg, maar waar is anders de uitdaging om al die skills zelf te gaan halen? ;) (dat vind ik eigenlijk wel leuker, maar ik ben ook geen PvP'er)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

dikke fun, 7 henchies die tegelijk /doh doen. Of vragen wie de n00b is terwijl ze om je heen staan, en dan /point

• denyos
  • Nu online
-Players are unable to call their health or energy.

Dit is onhandig! Ik wil nog wel is als necro spelen, en nix is makkelijker als mensen even een call geven wanneer ze bloodritual nodig hebben.....

Strava

• ixl85
^^ idd, dat moet terug!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sp!tF!re schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:34:
Alleen PvP :) Jammer genoeg, maar waar is anders de uitdaging om al die skills zelf te gaan halen? ;) (dat vind ik eigenlijk wel leuker, maar ik ben ook geen PvP'er)
toch maar monk setje gekocht, alles is beschikbaar in Lion's gate voor mijn PvE character :)

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-07 12:21
SinergyX schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:05:
Die henchman fixes zijn stoer :D :D :D

Vraagje over die PVP-skill packs (van 8,99). Via faction punten kan ik PvP-skills unlocken, die PvE beschikbaar worden (primair in prophacies maargoed). Betekend dit nu ook dat zo'n pack alle skills in PvE ook unlockt? Of denk ik nu echt beetje teveel van het goede? :)
wanneer je een skill hebt geunlockt (pvp) kun je hem kopen bij elke skill trainer behalve elites dan

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Mailtje terug gekregen vandaag, ik kan morgen mijn 2 pre order kits ophalen :)

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik heb even een vraag, zijn er meer mensen die sinds een week problemen hebben met inloggen en reizen tussen steden. Had dit afgelopen week ook al gepost maar hij lijkt steeds erger te worden.

Ik kan vaak niet inloggen en als ik wel kan inloggen kan ik niet direct tussen steden reizen, moet er echt heen lopen en zelfs dan heb ik problemen. Mijn computer slaat vast en kan m alleen resetten als ik de reset-knop op mijn kast indruk. Ik heb GW als opnieuw geinstalleerd en mijn computer gedefragmenteerd. Word er een beetje sch*tziek van.

Weet iemand wat ik nog zou kunnen proberen.

Ik las net een stukje terug en daar las ik iets over -image. Ik snap er alleen niet zoveel van. Kan iemand mij ook uitleggen hoe ik dit moet doen (ben nu alweer een half uur aan het updaten (nieuwe instal)).

[ Voor 15% gewijzigd door 10110001 op 22-09-2006 00:03 . Reden: nog een vraag erbij. ]

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik kom niet meer in Sunqua Vale :? Als ik naar buiten loop zie ik het laadscherm maar daarna niets meer :?

Het is alleen vanuit Shing Jea monastry. Met elk character, of het nou lvl 20 Proph of lvl 2 Cantha is.

Vaag :{

[ Voor 58% gewijzigd door Vrijdag op 22-09-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dat had ik bij Harvest Temple heel vaak tijdens het farmen, als ik naar buiten liep bleef het spel hangen tijdens het laden. Dan was het spel afsluiten de enige mogelijkheid om het spel weer aan de gang te krijgen. En tijdens events of bij nieuwe updates waar in bepaalde gebieden iets veranderd was had ik er ook vaak last van, kennelijk gaat het ook als het druk is niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, nuja, ik ga het vanmiddag nogmaals proberen. Maar het was wel gek dat het vanuit Tsu Mei village wel kon en niet vanuit Shing Jea. Had ik net een nieuwe ranger gemaakt, kan ik er nog niks mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn werkje als BiP necro is nu ondoenlijk, WAT IS DIT VOOR GEKUT. Hoe moet ik nu ooit weten wie er nrg wil ??

Wat een lompe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
10110001 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:30:
Ik las net een stukje terug en daar las ik iets over -image. Ik snap er alleen niet zoveel van. Kan iemand mij ook uitleggen hoe ik dit moet doen (ben nu alweer een half uur aan het updaten (nieuwe instal)).
Ga naar Start ==> Uitvoeren.
Blader daar naar je GW directory en klik GW.exe aan.
Dan krijg je zoiets als onderstaand in je uitvoeren venster:
"c:\Program Files\GuildWars\GW.exe"

Nu kan ik me niet helemaal meer herinneren of je dan:
"c:\Program Files\GuildWars\GW.exe" -image
of
"c:\Program Files\GuildWars\GW.exe -image"
moest doen.
Probeer ze beide even. Op het moment dat hij een heleboel bestanden gaat downloaden en uitpakken, heb je de goede.
Hierna zal GW weer afsluiten en kun je GW via de snelkoppeling weer opstarten.
Wat je kan doen (sommigen hebben dit) is een snelkoppeling voor GW maken waarbij -image erachter staat welke je dan Update of iets noemt.
Dan kun je die eens in de zoveel tijd aanklikken om GW helemaal te updaten.

offtopic:
ps,
disclaimer,
bovenstaande klinkt misschien als een "voor dummies" handleiding, maar betekent niet dat ik vind dat je een "dummie" bent.
Zo maak ik altijd eigenlijk handleidingen (zelfs uitleg richting systeembeheer }) hier op mijn werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 10:21

Balachmar

The truth is out there

Arunia schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:04:
[...]
deze dus:
"c:\Program Files\GuildWars\GW.exe" -image

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

"The start of the Nightfall World Preview Event will be delayed by a few hours. We’ve discovered a corruption in the archives, and we’re pulling a full backup, after which we will then examine the error, make a correction, and the event will be on its way. At this point, we anticipate that the event will not start before 5:00 a.m. PDT (Noon GMT). We will update as soon as we have further information. Thank you for your patience and understanding."
De timer op http://eu.guildwars.com zegt 1 dag, 22 uur en zoveel minuten!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.