Het grote Guild Wars Topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.545 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Pff snap niet hoe jullie zo gemakkelijk aan geld kunnen komen :|
Enige waarvan ik nog een beetje geld krijg zijn de hydra's / minotours ...
en dat met een 55hp monk / necro.

Iemand tips ?? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:49:
Pff snap niet hoe jullie zo gemakkelijk aan geld kunnen komen :|
Enige waarvan ik nog een beetje geld krijg zijn de hydra's / minotours ...
en dat met een 55hp monk / necro.

Iemand tips ?? :P
De shiro'ken met een sb/ps build met Sympathetic Visage en Ancestor's Visage farmen en je saldo gaat heel snel omhoog. Je moet alleen bij Unwaking Waters zijn.

Skills: Sympathetic Visage, Ancestor's Visage, Protective Spirit, Spirit Bond, Essence Bond, Mantra of Resolve, Blessed Aura, Balthazar's Spirit.

Voor de omschrijving kan je zoeken in dit topic (zoek op shiro'ken) of op http://www.guildwarsguru....ferrerid=&highlight=shiro.

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:42:
De skill Retribution (smiting), werk die alleen op melee aanvallen? Ik ben nu bezig een beetje solo build te maken (geen farm dus), merk dat dus skills (light strike enzo) geen feedback doen?
Melee, Ranged en Wand/Staff attacks.

-- == Alta Alatis Patent == --

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

SinergyX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:42:
De skill Retribution (smiting), werk die alleen op melee aanvallen? Ik ben nu bezig een beetje solo build te maken (geen farm dus), merk dat dus skills (light strike enzo) geen feedback doen?
Retribution zou elke aanval moeten beantwoorden met wat damage. Hoe hoger je Smiting, hoe hoger de damage, maar het blijft wel beperkte schade, met Smiting op 9 dacht ik een 14 of 15 punten en dan voor elk level hoger 1 puntje erbij.
En wat bedoel je met geen feedback met skills ?

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:55:
Ok, wie bij Anet moet ik omkopen om eens een keer iets anders te krijgen dan een gouden hamer of een gouden staff, als er uberhaupt al iets gouds dropt? Echt niet normaal, waar ik ook farm of kistjes open, als het goud is dan is het een hamer of staff. Zou graag eens een axe of sword krijgen ...

Begint me steeds meer te frustreren het farmen. Het is altijd geld verdienen aan kwantiteit en niet kwaliteit. Beste verdient nog steeds voor mij het Shiro'ken farmen. Ongeveer 10k per uur door alle forbidden staffs, stones en geldbuidels die droppen. Als monk doe ik ook weleens UW duo, maar ectoos heb ik in geen tijden gezien.

Nou ja, ik ga stug door tot ik zo'n 300k in kas heb als startkapitaaltje voor Nightfall spul :)
Had vorige week ook een gouden hammer, maar in dezelfde (shiro'ken) run ook nog een bijna perfecte golden phoenix blade en een black dye. Mn enigste run met meer dan één bijzonder item trouwens...
Maar inderdaad, met de gewone cash gaat het ook lekker snel daar.
Heb nu zo'n 500k cash en 800k aan ecto's en shard's dus laat Nightfall maar komen. :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KneoK schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:20:
Retribution zou elke aanval moeten beantwoorden met wat damage. Hoe hoger je Smiting, hoe hoger de damage, maar het blijft wel beperkte schade, met Smiting op 9 dacht ik een 14 of 15 punten en dan voor elk level hoger 1 puntje erbij.
En wat bedoel je met geen feedback met skills ?
Sorry, term uit een andere game :P
Ik merkte het gisteravond tegen die (naamkwijt) grote schildpadden die ice skills lijken te doen, op de map waar ook Lost Son missie zit, ik zag daar verder geen damage van terug gaan. Dus puur alleen weapon damage (wand/bow/sword etc) krijgen feedback.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:45:
[...]

Had vorige week ook een gouden hammer, maar in dezelfde (shiro'ken) run ook nog een bijna perfecte golden phoenix blade en een black dye. Mn enigste run met meer dan één bijzonder item trouwens...
Maar inderdaad, met de gewone cash gaat het ook lekker snel daar.
Heb nu zo'n 500k cash en 800k aan ecto's en shard's dus laat Nightfall maar komen. :)
We moesten maar eens duo UW gaan doen :P Of je kan je guildie natuurlijk ook even naar de Shiro'ken farmlocatie rennen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:45:
Hier heb ik maar 1 antwoord op: WOW! (nee niet dat andere spelleke ...)
Jij kunt in 1x voor al je karakters 15k Nightfall armor kopen als je zou willen :9

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
yay!
Gisteren mn ele farmer getest, ben nog nooit boven de 37K uitgekomen (ivm 15K armor... a long time ago) en heb nu in 1 dag (van gisteren middag tot nu) rond de 15K verdient.
2.6 met materialen traden, niks speciaals, maar de rest allemaal bij elona's!

Die trollen bij drognar doen het btw niet echt lekker, en er zit daar een boss die je skills langzaam laat opladen dus daar stierf ik ook steeds.
Waar kan ik die hydras vinden?

heb nu btw 50K (its a special day today)

[ Voor 5% gewijzigd door ixl85 op 13-09-2006 16:41 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hydra's lopen rond bij Augurk en ten noorden van Thirsty River. En in de Ring of Fire heb je ook nog Mahgo Hydra's, maar daar lopen vaak necro's met strip enchantment rond.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:55:
[...]

We moesten maar eens duo UW gaan doen :P Of je kan je guildie natuurlijk ook even naar de Shiro'ken farmlocatie rennen :+
Weet niet of je daar kan runnen, maar ik heb nog wel karakters die die kant uitmoeten, we kunnen dus wel samen wat missies en quests doen om daar te komen. :)

Btw, niet al mn gold komt van shiro'ken farmen natuurlijk, heb ook veel wardens, trolls, mino's, hydra's, griffons en sanddrakes gedaan. En soms greenies of 3-mans Urgoz. En veel UW en FoW natuurlijk.
Wat afwisseling houdt het leuker... :)

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:31:
[...]

Hier heb ik maar 1 antwoord op: WOW! (nee niet dat andere spelleke ...)
Jij kunt in 1x voor al je karakters 15k Nightfall armor kopen als je zou willen :9
Heb ook al acht 15k setjes en één fissure set....lol
Maar ik doe misschien nog een fissure al weet ik nog niet welke, dan is het ook weer grotendeels op...
Ik wacht inderdaad eerst Nightfall maar eens af. :)

Ik heb nog wel een paar rijkere guildies hoor, maar die doen meer aan het kopen en verkopen van rare items. Dat moet je wel kunnen en er ook het geduld voor hebben.
Al zijn ze de laatste tijd ook meer aan het farmen, het zou me dan ook niet verbazen als de klad er wat inzit met de handel...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 17:38 ]

• ixl85
ik heb niet veel uw ed gedaan, kan je daar ook goed met je solo ele naar toe? of zijn daar meer spell based beesten? (ben er iets van 2 keer geweest... niet eens ver)

Verwijderd

Ik zag Fairly Harmless gisteravond voorbijkomen op mn scherm, mooi gedaan jongens. :)

Verwijderd

ixl85 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:18:
ik heb niet veel uw ed gedaan, kan je daar ook goed met je solo ele naar toe? of zijn daar meer spell based beesten? (ben er iets van 2 keer geweest... niet eens ver)
De underworld soloen is mogelijk, maar gaat zeer traag en is zeer moeilijk (Rend Enchantments van Dying Nightmares, interrupts, veel damage).
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:31:
Ik zag Fairly Harmless gisteravond voorbijkomen op mn scherm, mooi gedaan jongens. :)
Thank you! Helaas niet kunnen holden en geen item gedropt gekregen :(.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet iemand wat ik voor deze bow kan vragen? (15-28 is toch max dmg?)
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/1172007313bow.JPG

Kreeg em op de rit naar keinang city :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

ixl85 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:41:
yay!
Gisteren mn ele farmer getest, ben nog nooit boven de 37K uitgekomen (ivm 15K armor... a long time ago) en heb nu in 1 dag (van gisteren middag tot nu) rond de 15K verdient.
2.6 met materialen traden, niks speciaals, maar de rest allemaal bij elona's!

Die trollen bij drognar doen het btw niet echt lekker, en er zit daar een boss die je skills langzaam laat opladen dus daar stierf ik ook steeds.
Waar kan ik die hydras vinden?

heb nu btw 50K (its a special day today)
Wat is nu eigenlijk je ele farm build en waar farm je precies?
Ik heb namelijk ook nog een ele, die ik graag als farmer wil gebruiken

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:54
ele build staat hiero:

Het grote Guild Wars Topic deel 9

Bericht van KneOk (voorheen BioWeb)

Strava

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:17:
Weet iemand wat ik voor deze bow kan vragen? (15-28 is toch max dmg?)
[afbeelding]

Kreeg em op de rit naar keinang city :)
Tja, de bonussen zijn niet echt geweldig, en dna gaat er toch al heel wat van je prijs af. Wat wel in je voordeel kan werken is dat het een hornbow is, die heeft standaard Armor Penetration. Ik weet niet zeker, maar geloof dat het 10% was. en idd, 15-28 is max. Iets dat niet max is hoef je ook niet proberen te verkopen, dat wil toch bijna niemand. Ook is de bow geen 15^50, en het is maar de vraag of mensen -10AL willen hebben. ALs ik jouw was, zou ik hem zelf gebruiken, als je tenminste een ranger hebt. Zal niet te makkelijk te verkopen zijn, denk ik. Ikzelf zou dr maar iets van 5K voor geven, maar ik ken mn eigen kennis over actuele prijzen etc, en daar wil je niet op vertrouwen 8)7

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, met 3k zou ik al blij zijn :)

Heb nu aardig succes geboekt met mijn monk/ele, zonder elite skill en ik blijf nog een tijdje leven ook, zolang mobs geen pijnlijke hex doen :P Nadeel... lvl11 mobs :/ Eindelijk Balthazar's Spirit kunnen halen in lion's, zou die skill ook genoeg zijn voor een warrior om zijn energy hoog te houden?

Nu zag ik net buiten lion's arch naar links toe een groot gebied met die vogel-warriors (:P), doen die nog wat foute condititions of zijn die hoofdzakelijk melee mensen?

Van het weekend poging 402378 om ember light camp te bereiken, Vigorous Spirit en Live Vicariously halen :) Beide begreep ik waren erg handig voor axe warriors (cyclone axe).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2006 10:02 ]

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

wat je ook kan doen is de skills kopen voor Balthazar Faction op de battle isles, 1 skill kost 1000 Balthazar faction. Daarna kun je bij elke skill trainer de skill kopen.

psn-id: Jacman

Verwijderd

die avicara ('vogel-warriors') lopen niet in hun eentje rond meestal. IN Kryta lopen er geloof ik mobs rond van warrior en mesmers, en dat moet je dus niet hebben, die mesmers zijn erg irri

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:43:
Van het weekend poging 402378 om ember light camp te bereiken, Vigorous Spirit en Live Vicariously halen :) Beide begreep ik waren erg handig voor axe warriors (cyclone axe).
Ik gebruik ze nooit, maar speel dan ook meestal als W/Me ... Wammo is mij te gewoontjes :P

[ Voor 26% gewijzigd door Plekuz op 14-09-2006 10:20 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn eerste char was een war/necro, dus alles is al beter dan dat :P Daarbij zit ik in een erg niet-actieve guild, dus vaak in mn eentje beetje missies doen. Ik wil gewoon een char/build die zn mannetje staat, beetje kan killen en kan tanken. En zoverre lukt dat nog niet echt met mijn wammo, dus blijf nog even doorploeteren :P

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:43:Van het weekend poging 402378 om ember light camp te bereiken, Vigorous Spirit en Live Vicariously halen :) Beide begreep ik waren erg handig voor axe warriors (cyclone axe).
Vigorous Spirit kan je ook kopen in Lion's Arch (Firstwatch Sergio) en Live Vicariously kan gekocht worden in Yak's Bend (Captain Osric).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:26:
Mijn eerste char was een war/necro, dus alles is al beter dan dat :P Daarbij zit ik in een erg niet-actieve guild, dus vaak in mn eentje beetje missies doen. Ik wil gewoon een char/build die zn mannetje staat, beetje kan killen en kan tanken. En zoverre lukt dat nog niet echt met mijn wammo, dus blijf nog even doorploeteren :P
War/Necro of Wa/Mes zijn best sterk. Wat wel eens prettig is als Wa/N is plague touch en je staat net midden in een ranger trap.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh, daar had ik overheen gelezen dan. Met die 2 skills en Balthazar's Spirit, zou ik dan mending weg kunnen laten als wammo? (leuk woordje :P). Met balt.spirit en Vicariously heb ik al geen energy regen meer, neem ik er ook bonneti's stance bij die ook te koop is in Lion's.

Plague touch is inderdaad een heerlijke skill, ik kwam echter vast te zitten met healing, energy gebruik en casting tijden. Nova vond ik altijd leuk als je 1 mob neerhaalt en de rest staat er nog omheen op je in te meppen :P Maar merkte bij wammo dat met bv alleen al Shielding Hands ik al veel langer kon overleven.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2006 10:47 ]

• ixl85
Dikke nightfall update!
Ik was lekker aan het farmen (owww alweer 52K) werd er steeds gespammed: Restart GW there is a new build.
Het inlogscherm is er wel op vooruit gegaan ;)

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

ixl85 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:12:
Dikke nightfall update!
Ik was lekker aan het farmen (owww alweer 52K) werd er steeds gespammed: Restart GW there is a new build.
Het inlogscherm is er wel op vooruit gegaan ;)
Screens!!! Ik kan niet wachten tot vanavond!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:45
SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:26:
hey kerel wat is je IGN? :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erm.. goeie vraag. Holy Nina, Nina Deloure, Nina Valore dacht ik ook, Nina nogwat en nogwat Nina.'

Ik heb helemaal niets met de naam Nina O-)

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SCREENS PLZ, ik zit tot 20:00 op school vandaag, en kan echt niet wachten !! :9~

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Balachmar schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:14:
[...]

Screens!!! Ik kan niet wachten tot vanavond!
:Y

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52

Steffy

Ayreonaut

:/ Ik moet nog een berg tekenwerk afmaken, ik kan pas over een uur naar huis. Screens dus. Hoe kun je ook een post maken zonder screens, wij zijn hier visueel ingesteld, nooit meer iets posten zijn screens dus ;) :D

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

27678 files remaining. Omg. Gelukkig hebben we gw.exe -image :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zien Zien Zien Zien Zien! :9

:P

[ Voor 67% gewijzigd door Vrijdag op 14-09-2006 12:09 ]

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:52

-d-

Update lijst hier.

Map werkt nu ook in UW/FoW - leuk :)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

screens gevonden

klik

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 14-09-2006 12:12 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Behoorlijk grote update. Ik zit nog niet op 25% volgens mij en zit al aan 110 MB.

• ixl85
Er worden screens en een filmpje gemaakt...
Let btrw niet op mn armor, dat is mn farm armor dus ;)

• ixl85
hier vind je alles wat je nodig hebt ;)

http://members.home.nl/ixl85/gw/

Directe link naar het filmpje:
http://members.home.nl/ixl85/gw/Comp%202.wmv
(plaatjes heb ik expres niet kleiner gemaakt)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw023.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw025.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw028.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw030.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/gw031.jpg

edit:
alles op full btw, resolutie van 1680/1050, alleen geen AA aan omdat het dan soms iets minder loopt in drukken steden waar 9423 mensen zijn. Het is een klein beetje fuzzy maar dat komt door de jpg compressie (7/10 in PScs2)

edit:
ow nog een edit: het vuur is btw echt mooi, lekkere directx9 shader :)

[ Voor 18% gewijzigd door ixl85 op 14-09-2006 12:45 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

De update is bij mij ongeveer 590 MB groot. Mensen met modems beware!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Oke, bij mij was de update 473Mb en 30.000 files.

Daar ga je met je 14k4 modem.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Eviscerate: decreased damage to 1..31.
Blergh ... daar gaat mijn main elite skill als axe warrior ... zucht

Ik zie ook dat ze de assassin een stuk sterker hebben gemaakt, veel skills kosten minder energy, zijn sneller recharged en doen meer damage.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tof, kan ik eindelijk mijn sin meisje eens proberen. Die staat ook maar een beetje paardenstaarten te krijgen in Shing Jea Monastry :P

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dit is van de gekke zeg, ik download nu ook dus de updates, nu heb ik geen tijd om te spelen op het moment maar dit duurt met 1kb per seconde toch wel heel erg lang. Het auto updaten was een leuke feature ander half jaar geleden maar met dit soort dingen is het teveel van het goeie.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik had van de week GW geïnstalleerd op mijn hobbypc. Daarna Factions en toen updaten.
Het ding heeft van half 8 's avonds tot kwart over 11 's avonds staan stampen. Snelheden tussen de 1 en 74kb/s.... :{

Ik hou mijn hart vast voor dit.

Changelog btw:
Update - Wednesday September 14

* Updated the art used for bone fiend projectile attacks.
* Adjusted balance of some monster groups in the Ring of Fire mission and the Ice Floe Explorable area.
* Adjusted the attributes of Tin Dao Kaineng in Haiju Lagoon.
* Improved the Mission Map (the window accessed by using the "U" key) so that it works properly in the Catacombs, the Underworld, and Fissure of Woe, where previously it showed only black.

GUILD BATTLE UPDATES

* Removed one of the Bodyguards and one of the Archers near the Guild Lords.
* Added two Knights near the Guild Lord. Knights are Warriors with the following skills: Server Artery, Gash, Healing Signet, and Power Attack.
* Adjusted the positions of Guild Hall NPCs.
* Shortened the time until "Victory or Death!" to 20 minutes.
* Modified the "Victory or Death!" effect so that it applies to all players, regardless of where they are on the map.

SKILL UPDATES

Assassin

* Black Lotus Strike: reduced recharge time to 20 seconds.
* Blades of Steel: reduced recharge time to 8 seconds.
* Blinding Powder: Blindness now affects target and all adjacent foes.
* Crippling Dagger: increased damage to 15..60.
* Critical Strike: decreased Energy cost to 5.
* Dark Prison: decreased recharge time to 45 seconds.
* Dash: decreased recharge time to 8 seconds.
* Death Blossom: increased damage to 20..45
* Desperate Strike: increased damage to 15..60.
* Fox Fangs: increased damage to 5..30.
* Golden Lotus Strike: increased Energy gained to 5..12
* Jungle Strike: increased damage to 10..25
* Locust's Fury: increased chance to double strike to 33%.
* Nine Tail Strike: decreased recharge time to 8 seconds.
* Repeating Strike: increased damage to 10..30.
* Scorpion Wire: decreased cast time to 1 second.
* Shadow of Haste: decreased Energy cost to 5, increased the duration to 30..60, and decreased the movement speed by 15%.
* Shadowy Burden: decreased duration to 3..15 seconds.
* Shroud of Distress: decreased recharge time to 15 seconds.
* Signet of Malice: decreased recharge time to 5 seconds, decreased casting time to .25 seconds.
* Siphon Speed: increased movement speed reduction to 33%, and this spell now has half range.
* Siphon Strength: increased duration to 5..20 seconds.
* Temple Strike: decreased recharge time to 20 seconds, and increased duration to 1..10 seconds.
* Unsuspecting Strike: increased conditional damage to 15..75.
* Way of Perfection: increased Health gained from critical hit to 10..40.
* Wild Strike: increased damage to 10..35.

Elementalist

* Mind Burn: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 5 seconds.
* Mind Freeze: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 8 seconds.
* Mind Shock: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 8 seconds.
* Ether Prodigy: increased damage per Energy to 3.

Mesmer

* Images of Remorse: decreased Health degeneration to 1..3.
* Leech Signet: decreased recharge time to 30 seconds.
* Signet of Disruption: decreased recharge time to 20 seconds.

Monk

* Balthazar's Aura: decreased duration to 8 seconds.
* Bane Signet: decreased recharge time to 20 seconds.
* Banish: this skill now does double damage vs. summoned creatures.
* Divine Boon: increased recharge time to 10 seconds, decreased amount healed to 15..60.
* Extinguish: increased cast time to 1 second, increased recharge time to 12 seconds.
* Purge Signet: decreased cast time to 2 seconds.
* Signet of Judgment: decreased recharge time to 20 seconds.
* Zealot's Fire: increased recharge time to 45 seconds.

Necromancer

* Plague Signet: decreased recharge time to 8 seconds.

Ranger

* Broad Head Arrow: decreased Energy cost to 15.
* Equinox: decreased recharge time to 30 seconds.
* Famine: decreased recharge time to 30 seconds.
* Greater Conflagration: decreased recharge time to 30 seconds.
* Lacerate: decreased recharge time to 30 seconds.
* Savage Pounce: decreased recharge time to 10 seconds.
* Tiger's Fury/Bestial Fury: decreased the attack speed to 25%.

Ritualist

* Ancestors' Rage: decreased recharge time to 8 seconds.
* Blind Was Mingson: decreased recharge time to 15 seconds, decreased Blindness duration to 3..8.
* Bloodsong: decreased recharge time to 45 seconds, increased damage to 5..25.
* Boon of Creation: reduced Energy gained to 1..6.
* Channeled Strike: decreased recharge time to 6 seconds.
* Defiant Was Xinrae: decreased Energy cost to 15.
* Disenchantment: decreased recharge time to 45 seconds, increased damage to 5..20.
* Displacement: decreased recharge time to 45 seconds.
* Dissonance: decreased recharge time to 45 seconds, increased damage to 5..20.
* Dulled Weapon: decreased recharge time to 12 seconds.
* Essence Strike: increased damage to 15..60, increased Energy return to 1..9.
* Gaze from Beyond: decreased recharge time to 10 seconds.
* Ghostly Haste: increased spell recharge reduction to 25% faster.
* Grasping Was Kuurong: increaed damage to 15..75.
* Guided Weapon: decreased recharge time to 20 seconds.
* Life: decreased recharge time to 30 seconds.
* Mend Body and Soul: increased heal amount to 20..115.
* Pain: decreased recharge time to 30 seconds, increased damage to 5..30.
* Painful Bond: decreased recharge time to 12 seconds.
* Preservation: decreased recharge time to 30 seconds.
* Protective Was Kaolai: increased duration to 15..60 seconds.
* Recuperation: increased Energy cost to 25, decreased recharge time to 45 seconds.
* Ritual Lord: decreased Spirit recharge to 15..60%.
* Shadowsong: increased Energy cost to 15.
* Shelter: increased Energy cost to 25, increased damage taken to 75..45, decreased recharge time to 45 seconds.
* Soothing: increased Energy to 25, decreased level to 1..8.
* Spirit Burn: increased damage to 15..60, increased conditional damage to 15..45.
* Spirit Light: decreased Energy cost to 5, increased Health sacrificed to 17%.
* Spirit Light Weapon: Changed the way this skill worked to always heal for 1..10 Health per second, and an addition 1..10 Health if you are near a Spirit.
* Spirit Rift: increased damage to 25..135.
* Spirit Transfer: decreased recharge time to 5 seconds.
* Splinter Weapon: decreased recharge time to 5 seconds.
* Tranquil Was Tanasen: increased duration to 5..20.
* Union: decreased recharge time to 45 seconds.
* Vital Weapon: decreased recharge time to 12 seconds.
* Wailing Weapon: decreased recharge time to 25 seconds.
* Wanderlust: decreased recharge time to 45 seconds.
* Weapon of Quickening: increased duration to 5..25.
* Wielder's Boon: increased amount healed to 15..75.

Warrior

* Bull's Strike: increased recharge time to 10 seconds.
* Dismember: decreased adrenaline to 5.
* Eviscerate: decreased damage to 1..31.
* Irresistible Blow: increased recharge time to 6 seconds, decreased damage to 5..20.
* Wary Stance: decreased recharge time to 30 seconds.

• Bor
  • Nu online

Bor

Zijn er mensen die de nightfall pre-order kit al in huis hebben?

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga er morgen een paar kopen bij Dynabyte, of anders zaterdag :)

• gsteen
Bor de Wollef schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:58:
Zijn er mensen die de nightfall pre-order kit al in huis hebben?
Yup, ik heb hem.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Besteld of uit de winkel :?

• gsteen
Besteld bij Dynabyte, gister afgeleverd.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Waar heb je hem besteld?

• gsteen
Zit alleen nog te twijfelen of ik hem ook voor m'n 2e account zal gaan halen. In principe doe ik dit soort dingen (CE/pre-order/etc) alleen op m'n main account.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mooi, ga ik vanavond even langs bij Dynabyte.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Is er eigenlijk al bekend of er een ingame extraatje komt voor GW Nightfall CE?
Dimplus heeft wel al informatie, maar het enige dat ik kan vinden zijn 2 skill badges, maar
dat zijn geen ingame dingen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gok op soortgelijk bonuspack die je kreeg bij Factions DVD set.
(een shield, shield, bow, wand en staff dacht ik).

• gsteen
Pin me er niet op vast, maar volgens mij stond op de case dat je een Spear en Scythe kreeg. Beetje zoals de pre-order van factions (een dagger en staff).

Edit: van guildwiki
The Guild Wars Nightfall Prerelease Bonus Pack is expected to hit store shelves on September 15 and will feature:
* Guild Wars "Play Now" key for a 10-hour/14-day trial* of Guild Wars Prophecies and Guild Wars Factions
* Guild Wars Nightfall Bonus Key, providing one additional character slot for a Guild Wars Nightfall account, as well as two exclusive items for the new professions — a Fiery Sunspear of Shelter for the Paragon and an Icy Soulbreaker of Enchanting for the Dervish
* Mini strategy guide, concept art, screenshots, in-game renders of characters and items, preview trailer, wallpapers, lore, quick reference card, music, and more!

[ Voor 69% gewijzigd door gsteen op 14-09-2006 15:15 ]

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

dat is bij de pre-order, niet de collectors edition.

ben zelf ook benieuwd naar de ingame extra's van CE.

psn-id: Jacman

• Arunia
Ik doelde eigenlijk meer op Divine Aura en de 2 bonus dansjes voor Prophecies en Factions.
Wat jullie omschrijven is wat er in de bonuspack (ofwel pre-order pack zit).
Voorheen was het in iedergeval nog iets speciaals.
Ik hoop dat ze nu ook weer iets speciaals in die richting toevoegen.

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

als ik het goed begrijp is preorder en preorder kit hetzelfde aleen bij die van ca €57 word hij gereserveerd ofzo

want ik wil namenlijk (https://www.dynabyte.nl/search.php?q=guild) die van €10 euro halen en dan als ie uit is de goedkoopste winkel zoeken en CE kopen

pssst geld kopen?

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Weet iemand al waar je game magazines kan halen met de key voor een bonus pet en de DVD voor de Nightfall trial?

• Arunia
dark rule161 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:37:
als ik het goed begrijp is preorder en preorder kit hetzelfde aleen bij die van ca €57 word hij gereserveerd ofzo

want ik wil namenlijk (https://www.dynabyte.nl/search.php?q=guild) die van €10 euro halen en dan als ie uit is de goedkoopste winkel zoeken en CE kopen
De pre-order is ervoor bedoeld dat jij het spel CE of gewone versie van te voren pre-ordered, waarbij je dan de pre-order kit alvast krijgt. Deze geeft dan weer leuke extraatjes.
Het is dus officieel niet mogelijk om de pre-order kit te kopen en dan ergens anders het spel gaat halen.

@Sir_floppy,

vertel daar eens meer over? Ben ik wel benieuwd naar. Extra pets? Krijg je die dan niet ergens anders ook bij?

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Gray Giant Magazine Offer

imageGet your in-game Gray Giant miniature from magazines in Europe! Each magazine participating in the offer will include an access key that you can add to your account. Full details of the participating magazines and how you can obtain your Gray Giant will be provided here as soon as we have them.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik wacht heel nightfall nog wel af, nog teveel te doen in prophecies/factions :P

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sir_Floppy schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:38:
Weet iemand al waar je game magazines kan halen met de key voor een bonus pet en de DVD voor de Nightfall trial?
Even zoeken naar de PC Format van oktober. Maar die is geloof ik nog niet hier verkrijgbaar.

• Arunia
En natuurlijk moet ik die dan ook weer hebben... 2x 8)7
Ben benieuwd wat dat dan weer gaat kosten :+

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Arunia schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:51:
En natuurlijk moet ik die dan ook weer hebben... 2x 8)7
Ben benieuwd wat dat dan weer gaat kosten :+
Even bekijken:
4x PC Format à €14,99 = €59,96
4x Preorder kit à €9,99 = €39,96
2x Nightfall CE à €59,99/€69,99 = €119,98 of €139,89
2x Nightfall regular à €39,99 = €79,98
==========================
€299,88 of €319,88

Naja, iig delen door twee, dat scheelt weer :)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Wil je er over praten? Dit is jaarlijks nog meer geld uitgeven aan deze verder gratis games dan een volledig jaar WoW of Lineage 2, Eve 2, whatever. Ik wist het wel in dat geval, dan speelde ik wel een andere game want dit gaat ook wel erg ver :P :D

• ixl85
Ik kan niet eens connecten... zeker al die mensen die achterlopen en nu pas alles gaan downloaden..
owww echt... jullie lopen allemaal zo achter! :P

Eerst kreeg ik een error07 en daarna vertelde ie me dat het aan mn router kon liggen... sure..

• denyos
  • Laatst online: 10:54
ik heb net ffies op school ingelogd met mijn laptop en had die updates binnen 2 minuten binnen..... (9mb per sec)

Strava

• DR161

DR161

is sarcasminist

Arunia schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:41:
[...]

De pre-order is ervoor bedoeld dat jij het spel CE of gewone versie van te voren pre-ordered, waarbij je dan de pre-order kit alvast krijgt. Deze geeft dan weer leuke extraatjes.
Het is dus officieel niet mogelijk om de pre-order kit te kopen en dan ergens anders het spel gaat halen.

@Sir_floppy,

vertel daar eens meer over? Ben ik wel benieuwd naar. Extra pets? Krijg je die dan niet ergens anders ook bij?
ok bedankt ga hem vanavond bestellen :+(als het van pap mag XD)
ik heb hem nu besteld (collectors edition) :9~ kna niet wachten
mooie screens

[ Voor 9% gewijzigd door DR161 op 14-09-2006 19:49 ]

pssst geld kopen?

• ixl85
Ik ga echt niks preorderen bij die winkels..
Ik weet nog wel al die problemen die jullie de vorige keer hadden met factions!!!
Ik ben toen naar de FRS gegaan en heb daar voor mn vriendin en mij 2 ce's gekocht (op de dag dat is uit kwam)

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:52

-d-

Pff update binnen halen gaat lekker met 20 KB/s :(

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:D Ok ik heb weer geweldig gelachen, hoe dom sommige mensen zijn, ze nemen werkelijk alles serieus. Mijn broetje speeld ook GW nadat hij het bij mij had gezien dus hij gelijk gekocht. Stonden we samen in Kaineng Center. Hij keihard roepen:

Everbody here. Stop being a noob.

De reacties waar verscheurend, ik kwam niet meer bij _/-\o_ :D _/-\o_. Hij allemaal districts af. Hoeveel mensen er wel niet compleet door het lint gingen. Dat vertelde mij allemaal al weer genoeg over wat voor noobs er daad werkelijk hier in het spel rond lopen. De reacties vertelde mij al genoeg :+

• Bor
  • Nu online

Bor

Ach ja, "noob" is een woord dat meestal alleen door noobs gehanteerd word merk ik in het spel (no flame intended).

• Bor
  • Nu online

Bor

ixl85 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:42:
Ik ga echt niks preorderen bij die winkels..
Ik weet nog wel al die problemen die jullie de vorige keer hadden met factions!!!
Ik ben toen naar de FRS gegaan en heb daar voor mn vriendin en mij 2 ce's gekocht (op de dag dat is uit kwam)
Dat is ook een optie maar dan krijg je dus geen pre-order items etc.

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:16
Gaat die update bij iedereen zo verrekte langzaam, of ligt het aan mij, vorige keren altijd 800+ kBps,
nu met ongeveer 2 t/m 20 kBps :?

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

wees blij, het heeft bij wel 20 minuten op 1kb gestaan, hoe lang het duurde in totaal weet ik niet maar snel ging het niet.

Verder ligt het hele netwerk overhoop, er zijn een heleboel mensen die niks meer met characters kunnen omdat bepaalde steden niet meer willen laden en ze daar net in zitten. Dat is heerlijk natuurlijk. Beetje klote update. Ik denk dat er de komende dagen nog wel een stuk of wat bij gaan komen
Bor de Wollef schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:12:
Ach ja, "noob" is een woord dat meestal alleen door noobs gehanteerd word merk ik in het spel (no flame intended).
Dat is deels wel zo maar ik gebruik het soms ook wel eens als mensen er echt om vragen. Maar in dit geval was het gewoon ouwehoeren maar zoveel mensen nemen het serieus, die mensen moeten zich aangesproken voelen ofzo want het zou niet in mij op komen om er op te reageren maar goed, het waren weer hilarische momenten in GW. Dat is genieten natuurlijk :>

[ Voor 41% gewijzigd door Steffy op 14-09-2006 20:22 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Vreemd, bij mij zit hij continu op ongeveer 200KB/sec. Vanmiddag ging het gewoon top speed.

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 14-09-2006 20:22 ]

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik heb vandaag ook de de update snel kunnen downloaden. Nu kan ik het spel gewoon helemaal niet meer in. OP het moment dat ik wil inloggen slaat het spel vast en kan ik niet eens meer terug naar Windows, toetsenbord werkt nog wel maar de Windowsknop/Alt-F4/ALT-TAB werkt niet meer. Moet mijn computer dus volledig opnieuw opstarten.

Ben in mijn Guild de enige die op dit moment niet in GW kan. Gebruik deze tijd dus maar om ons Alliance Forum bij te werken :*) .

Dat n00b roepen heb ik in het begin ook wel eens gedaan, reacties van mensen zijn idd best vermakelijk.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben ik de enige die dus met een 24MB helemaal klaar was?

• Bor
  • Nu online

Bor

SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:29:
Ben ik de enige die dus met een 24MB helemaal klaar was?
Dat lijkt me niet eens te kunnen gezien de content pas vandaag vrijgegeven is en het totaal in ieder geval over de 300 - 400 MB zit. Misschien dat hij niet het complete archive download bij bv trage verbindingen of te drukke servers? Wellicht gaat hij later verder?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik was te voorbarig, kwam idd met 14MB tot mijn login scherm/chars, maar eenmaal richting een town begint hij dus met de grote berg (waar hij dus na een minuut die connection error scherm geeft, maar wel vrolijk doorgaat met downloaden) :(

Edit: en mijn char die op The marketplace zit, kan ik na downloaden van een 3313 bestanden (12MB achtig) wel direct inloggen...
Jacman schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:01:
wat je ook kan doen is de skills kopen voor Balthazar Faction op de battle isles, 1 skill kost 1000 Balthazar faction. Daarna kun je bij elke skill trainer de skill kopen.
Ik ben daar nu aan het kijken, maar er wordt in dat scherm boven duidelijk aangegeven dat het alleen voor je PvP-characters unlocked is, mijne zijn alle story chars :)

[ Voor 87% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2006 22:18 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://i108.photobucket.com/albums/n1/Vore-T3x/Afbeelding0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i108.photobucket.com/albums/n1/Vore-T3x/Afbeelding0031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i108.photobucket.com/albums/n1/Vore-T3x/Afbeelding0032.jpg

De pre-orderkit :)

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:59:
Ik was te voorbarig, kwam idd met 14MB tot mijn login scherm/chars, maar eenmaal richting een town begint hij dus met de grote berg (waar hij dus na een minuut die connection error scherm geeft, maar wel vrolijk doorgaat met downloaden) :(
Heb gehoord dat je geen problemen hebt als je de update binnenhaalt op je inlogscreen, dus niet naar town of guildhall gaat.... :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:49:
[...]

Heb gehoord dat je geen problemen hebt als je de update binnenhaalt op je inlogscreen, dus niet naar town of guildhall gaat.... :/
Had met beide geen probleem, behalve dan de downloadsnelheid. Maar die 'problemen' zal iedereen ooit wel hebben, aangezien je niet kan spelen zonder ooit naar een outpost te gaan... Ook veel klachten over lag gehoort in dat ff-ies dat ik online was, zal er ook wel mee te maken hebben. IS meestal bij zulke grote updates...
SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:59:

Edit: en mijn char die op The marketplace zit, kan ik na downloaden van een 3313 bestanden (12MB achtig) wel direct inloggen...

[...]

Ik ben daar nu aan het kijken, maar er wordt in dat scherm boven duidelijk aangegeven dat het alleen voor je PvP-characters unlocked is, mijne zijn alle story chars :)
Onvolledige info. Zoals je waarschijnlijk wel weet zijn unlocks account-based, dus unlock je het voor 1 char, unlock je het voor alle chars en ook alle komende chars op die account. Een tijdje terug kwam er een update die die de skill-trainers een beetje aanpaste. IPV alleen die paar skills die ze eerst te koop hadden, kan je nu die skills + alle skills die je unlocked hebt kopen. En aangezien unlocks voor PvP net zo goed unlocks zijn voor PvE (en andersom, wat ook in het spel word vermeld, dat je PvE kunt spelen om diengen in PvP te unlocken) kun je die dus ook bij skill trainers kopen, voor je PvE character. per nortmale skill kost alles bij elkaar 1 zo een unlock je 1000 balthazar faction, 1000 gold en 1 skill point. Wat, zullen er velen met mij eens zijn, toch wel met iets minder moeite te verkrijgen is dan de toegang tot Ember Light Camp (THK anyone?)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 23:45 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok, dat veranderd het verhaal. Zojuist had ik een PVP-only build gemaakt (costum axe/mo), die tutorial lvls doorgelopen (3x flawless ;)) daarna de char maar weer verwijderd. Echter mijn balthazar faction punten blijven (nu 555), begrijp ik het nu goed door puur PVP-chars te maken, die tutorials door lopen en weer opnieuw, je langzaam dus alle skills kan behalen die je via die pvp-reward trainer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb 'm niet besteld maar ga 'm gewoon halen. Ik denk niet dat hij erg snel uitverkocht zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:46:
Ok, dat veranderd het verhaal. Zojuist had ik een PVP-only build gemaakt (costum axe/mo), die tutorial lvls doorgelopen (3x flawless ;)) daarna de char maar weer verwijderd. Echter mijn balthazar faction punten blijven (nu 555), begrijp ik het nu goed door puur PVP-chars te maken, die tutorials door lopen en weer opnieuw, je langzaam dus alle skills kan behalen die je via die pvp-reward trainer?
Jep. al is het veel leuker om gewoon een build te nemen en te gaan PvP-en, ipv telkens datzelfde saaie stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben nu met dat pvp-char gebeuren begonnen, mo/war (sword) gemaakt. Alleen de laatste tutorial map krijg ik wat teamdeaths tegen, maar win meestal wel met 3-1. Haal nu zo'n 400-500 faction per keer, Live Vicariously inmiddels al gehaald :) Nu zoveel skills die ik moet halen (mede elite :P), dat ik nog wel een tijdje daar zit (vind het niet zo saai, zoveel builds mee te spelen, gewoon heerlijk :P)

Opmerkelijk wel, als je hem dus in PvP unlocked, ik hem alleen kon halen in Lion's op mijn PvE-chars.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:32:
Ben nu met dat pvp-char gebeuren begonnen, mo/war (sword) gemaakt. Alleen de laatste tutorial map krijg ik wat teamdeaths tegen, maar win meestal wel met 3-1. Haal nu zo'n 400-500 faction per keer, Live Vicariously inmiddels al gehaald :) Nu zoveel skills die ik moet halen (mede elite :P), dat ik nog wel een tijdje daar zit (vind het niet zo saai, zoveel builds mee te spelen, gewoon heerlijk :P)

Opmerkelijk wel, als je hem dus in PvP unlocked, ik hem alleen kon halen in Lion's op mijn PvE-chars.
De elite skills zul je (ook al heb je ze in pvp unlocked) niet bij een skilltrainer kunnen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh, goed dat je het zegt, bedankt :)
Dan maar weer verder met halen van de gewone skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mis ik iets, of is dit een beetje rare combinatie gezien armor, attribute mogelijkheden e.d.? Dan doel ik vooral op de toevoeging sword. Ga je meeknokken als mo/w? Dan gaan veel mensen niet blij zijn ... of ik mis hier echt iets ... kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zoals ik aangaf, is hij puur voor de tutorial lvls door te blazen (kill all/flag/priest/deathmatch NPC) voor die balt.faction punten, char verwijderen en weer opnieuw, absoluut niet voor echte PvP. Baltazar's spirit en vicariously en dan nog 2 energy regen over voor mijn NPC-team beetje in leven te houden, npc-tegenstanders gaan toch altijd voor mijn npc-monk. Aanvallend met sword bleed/deep wound/final thrust attacks, gaat best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Heel goed dat je het gebruikt tegen de NPC's, maar laat het daar ook bij.

Tenzij je met een groupje van 4 of 8 man bent, ga niet als Mo/W in Random Arena's vechten met een zwaard en Swordmanship-skills. Je krijgt alleen maar commentaar over je heen, dat je je team niet goed genoeg healt en dat is niet altijd even bevorderlijk voor het plezier in het spel.

Hoe vervelend het ook is, Random Arena's worden heel vaak bevolkt door tieners die niets beters te doen hebben dat zichzelf belachelijk te maken en een verlies te wijten aan het slechte healen van de monk. Als je eenmaal in teamverband kunt PvP'en, zal je zien dat het al wat 'vriendelijker' zal gaan. (Ik geloof dat je dan 1x 10 consecutive wins moet hebben om in Team Arena's terecht te komen.)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Oioi! Ok, ik heb de stap gezet en zojuist GW gekocht, een hele stap voor mij als WoW-junk!
Dus ik zeg: tot ziens binnenkort in GW! :)

Btw, eventueel nog ergens een vriendelijke guild waar ik mag joinen eventueel?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ben nu 3 pc's met gw.exe -image aan het updaten. *O*
Ik moet alleen zeggen... Dat het niet super snel gaat. -O-
Alhoewel het verschilt per pc en per moment waarop je kijkt. Nahja,
25000 files updaten valt toch nog wel mee? Toch?

Deze week voor mezelf en voor m'n meiske 2 slots gekocht (4 in totaal dus).
Heb besloten om een nieuwe Warrior te maken welke nu door het leven gaat met
de naam Angus Valera. Ik zag de naam en heb meteen besloten om mijn Warrior
die ik al had gemaakt binnen kort te gaan verwijderen.
Heb ook meteen een lijstje van zes potentieële namen voor mijn toekomstige characters.
Ik speel voor zover mannelijke chars waarbij mijn vriendin dan vrouwelijke characters speelt.
De enige uitzondering hierop is dan de Ranger aangezien de mannelijke versies echt
lelijk zijn, mijn vriendin niet de Female Ranger wilde maken met die bloem in haar haar,
dus ik die Ranger gemaakt heb.

Binnenkort maar weer eens echt spelen. Zitten nu nog steeds in de rotzooi van de verbouwing en verhuizing. Nog niet alles verhuist. ;(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.