Het grote Guild Wars Topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.543 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furfoot schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:12:
Voor alle geinteresseerde heb ik een report geschreven, inclusief fotos, over het meespelen in het GWFC toernooi in Leipzig. Je kunt hem op onze website vinden.
super 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Ben bezig om mijn Wa/Mo een beetje farm-ready te maken. Ik was bezig met een 600 monk, maar ja, als je geen geld hebt dan kun je weinig. Dus toen maar gaan sleutelen aan mijn Wa/Mo. Ben geen bekende build aan het maken maar ben aan het proberen om zelf iets te fabriceren, een combo tussen Healing, Smiting en Axe Mastery. Tot nu toe gaat het wel redelijk. Lvl 17-22 non-casters krijg ik nu wel aardig snel neer zonder zelf al teveel schade op te lopen. Een lvl 28 baas krijg ik ook zo nu en dan wel neer.
Ga denk ik nu Shield of Justice nog maar eens proberen te cappen. Eens kijken of we met 2 beginner armor pieces en zonder de monk-runes toch iets Spirit Bonder - achtigs kunnen maken. Hoop alleen dat een Warrior met twee stuks beginner armor genoeg schade oploopt om Spirit Bond te activeren.
En ik zie net ook dat er 3 enchantments gecast moeten worden met -1 energy regen. Nu weet ik niet of er voor de Wa ook +1 nrg regen armor is, maar anders moet ik denk ik Blessed Aura maar weglaten. Daarvoor in de plaats nog een nrg management skill meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de hoop opgegeven met Guildwars. Ik kan maar niet wennen aan het hele spelsysteem, met name het feit dat een warrior met dezelfde snelheid (kan) neergehaald worden als een monk of elementalist. Guild party is wel gezellie, maar voordat ik eindelijk de juiste mob heb geselecteerd is de rest inmiddels al weer afgemaakt :P

Geprobeerd en aardig eindje gekomen, 3 lvl 20s echter allen zonder enkele elite skill. Met name prophacies heeft een erg mooi verhaal, niet echt zo ver gekomen maar toch leuk :)

Speel het nu echt sporadisch wanneer ik niets te doen heb of even wat anders wil, beetje rond rennen en hier en daar wat neer halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
:o Opgegeven?!

Wat is dat nou voor instelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioWEB schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:24:
Ben bezig om mijn Wa/Mo een beetje farm-ready te maken. Ik was bezig met een 600 monk, maar ja, als je geen geld hebt dan kun je weinig. Dus toen maar gaan sleutelen aan mijn Wa/Mo. Ben geen bekende build aan het maken maar ben aan het proberen om zelf iets te fabriceren, een combo tussen Healing, Smiting en Axe Mastery. Tot nu toe gaat het wel redelijk. Lvl 17-22 non-casters krijg ik nu wel aardig snel neer zonder zelf al teveel schade op te lopen. Een lvl 28 baas krijg ik ook zo nu en dan wel neer.
Ga denk ik nu Shield of Justice nog maar eens proberen te cappen. Eens kijken of we met 2 beginner armor pieces en zonder de monk-runes toch iets Spirit Bonder - achtigs kunnen maken. Hoop alleen dat een Warrior met twee stuks beginner armor genoeg schade oploopt om Spirit Bond te activeren.
En ik zie net ook dat er 3 enchantments gecast moeten worden met -1 energy regen. Nu weet ik niet of er voor de Wa ook +1 nrg regen armor is, maar anders moet ik denk ik Blessed Aura maar weglaten. Daarvoor in de plaats nog een nrg management skill meenemen.
Blessed aura is voor nrg management btw, omdat Spirit Bond en Protective Spirit 25% langer blijven staan en je ze dus minder vaak hoeft te casten... :)
Maar waarom met warrior ipv monk? Kost bijna niets hoor zo'n 600 monk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:46:
[...]

Blessed aura is voor nrg management btw, omdat Spirit Bond en Protective Spirit 25% langer blijven staan en je ze dus minder vaak hoeft te casten... :)
Maar waarom met warrior ipv monk? Kost bijna niets hoor zo'n 600 monk. 8)
Een van de redenen is dat ik he-le-maal zonder geld zit en alleen mijn runes heb kunnen kopen. Moet dus nog een leuk wapen op de kop tikken, geld hebben om de skills te kopen en dat soort dingen.
Heb daarbij nog nooit met een Monk gespeeld, dus dat is allemaal nieuw voor mij. In het begin zal ik dus veelal moeten supporten of gebruik moeten maken van henches. Ik heb mijn Monk nu op lvl 8 zitten dus die moet eerst door naar lvl 20, inclusief de twee attribute points quests. Daarna moet ik naar Tyria (heb een Canthan Monk gemaakt), me in ieder geval richting Mineral Springs laten runnen en daar een groep vinden die gaat skill cappen. En die groep verwacht waarschijnlijk een redelijk ervaren Monk, wat ik dus gewoon niet ben.
Dit duurde me dus even te lang en daarom gebruik ik nu mijn bestaande Wa/Mo om wat geld bij elkaar te sprokkelen. Omdat dat wel aardig ging besloot ik om te kijken of ik een soortgelijke build voor de Wa/Mo kan maken.

Blessed Aura is inderdaad ook een vorm van nrg management, maar omdat ik met mijn Warrior maar +2 nrg regen heb, zou ik dus met alledrie de enchantments op -1 uitkomen. En ik denk toch dat Balthazar's Spirit daar niet tegenop kan, zeker omdat de Warrior al niet zo vreselijk veel nrg heeft. Dan kan ik beter iets van Gladiators Defense meenemen, wat in combinatie met Cyclone Axe nog even een schepje bovenop Balthazar's Spirit gooit. Zo hou ik met een beetje geluk mijn energielevel hoog genoeg om continu SB en PS aan te houden.

Nu nog steeds maar even Shield of Justice cappen en een Totem Axe op de kop zien te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je denkt te veel vooruit. Als geld je probleem is, ga rustig een Prophecies monk maken en doe gewoon alle quests en zo. Haal je armor bij collectors, en verkoop je zooi gewoon aan de merchant. Zo krijg je genoeg geld bij elkaar om tegen de tijd dat je kan gaan farmen qua lvl je ook al je spullen aan kunt schaffen. Met jouw instelling lijkt het alsof iemand die meet GW begint geen enkele kans heeft, want als je met lvl 20 al geen gold kan maken, dan moet je er maar niet aan beginnen. En tegen de tijd dat je eenmaal Mineral Springs hebt bereikt ben je ervaren genoeg, geloof mij maar. Het belangrijkste voor een monk is gewoon zodra iemand genoeg dmg krijgt een 5 energy healing skill op em te gooien. Eigenlijk is monk en redelijk makkelijke profession, met 2 of 3 builds red je het in elke soort party, aangezien je altijd nodig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Je hebt helemaal gelijk, maar een Monk ligt me helemaal niet. Ik speel het spel nu een maand of 8 en ik ben nu met 3 chars Prophecies door en met 1 char bijna Factions. Ik vind het wel eens tijd worden dat ik ook wat meer centen ga verdienen dan wat ik alleen maar met missies en quests verdien. En heb dus geen zin om nog eens rustig met mijn Monkje door Prophecies te rennen, maar wil nu verdienen :p En toen dacht ik, ach, ik zie wel hoe ver ik kom met mijn Wa. Toen dat best aardig ging kwam ik op het idee om eens wat te experimenteren met de Wa.
Het is niet zo dat ik perse mijn Warrior wil gebruiken, maar meer dat ik nu geen zin heb om veel tijd te investeren in een proffession die ik toch alleen maar voor Farmen zal gebruiken.

Verwijderd

Waarom maakt iedereen een Wa/Mo. Is best saai als iedereen dat is of niet? Kijk verder mensen, er zijn sterkere char-combo's!:P

BTW: weet iemand hoe ik zo snel mogelijk aan GW Nightfall kom? Heb namelijk niet zo veel zin om te wachten tot eind oktober!:( Is er een pre-release? En zoja, hoe en waar bestel ik um?

Alvast bedankt!

SyNq

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:06:
Waarom maakt iedereen een Wa/Mo. Is best saai als iedereen dat is of niet? Kijk verder mensen, er zijn sterkere char-combo's!:P
Ik gebruik bij voorkeur de Wa/Me combinatie in quests en missies. Physical Resistance en Elemental Resistance, meteen een stance van een minuut of meer, wat mooi aansluit bij mijn -2 dmg stance shield. Als counter voor de armor reductie op elemental bij PR en physical bij ER gebruik ik Watch Yourself. Gaat redelijk goed.

Het enige is dat je steeds per mob moet bekijken of het overwegend eles of physical dmg dealers zijn, maar voor de rest blijft de schade redelijk beperkt.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

SinergyX schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:47:
Ik heb de hoop opgegeven met Guildwars. Ik kan maar niet wennen aan het hele spelsysteem, met name het feit dat een warrior met dezelfde snelheid (kan) neergehaald worden als een monk of elementalist. Guild party is wel gezellie, maar voordat ik eindelijk de juiste mob heb geselecteerd is de rest inmiddels al weer afgemaakt :P

Geprobeerd en aardig eindje gekomen, 3 lvl 20s echter allen zonder enkele elite skill. Met name prophacies heeft een erg mooi verhaal, niet echt zo ver gekomen maar toch leuk :)

Speel het nu echt sporadisch wanneer ik niets te doen heb of even wat anders wil, beetje rond rennen en hier en daar wat neer halen.
Vind je het gek zonder enige elite :? De elites maken juist het verschil! En ik neem aan dat je 3 lvl 20's heb in factions, en geen in Tyria. Ik zelf heb een W/x met Protector en Grandmaster Explorer op Tyria, en Cantha (4/5 Koabd) en moet zeggen dat er genoeg te zien valt, wat je eigenlijk nooit in de game normalitair zou zien. Ik weet niet hoever je in cantha bent met je lvl 20's maar wanneer je in het luxon and Kurzick gebied komt wordt het alweer een stuk beter. (Zeker met alle leuke greens die je daar kan farmen ;) )

Ps heb ook Monk,Ranger,Ele, en Sin( Op survivor(1) _/-\o_ ) genoeg diversiteit. Necro bewaar ik te maken in Nightfalls.

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad alleen in factions de lvl20s, prophecies duurt mij allemaal iets te lang qua lvlen als je eenmaal factions gewent bent :P (verste wat ik ben is dacht ik Dragons Gate ofzo) Ik kan maar niet wennen aan het hele GW systeem, per saldo ben je zonder Elite skill niets en heb je em eenmaal ben je gedoomed tot farmen farmen en nog eens farmen.

Ik speel nu alleen nog wat prophacies voor de lol, met de skills die ik heb (wa/mo icm -dmg armor) kan ik een groepje die geen stomme hex cast enigzins solo neer meppen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Een elite skill is echt niet persee nodig. Ik ben met mijn mesmer in factions begonnen en ben nu bij de laatste missie zonder een elite skill te gebruiken.

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

SinergyX schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:36:
Inderdaad alleen in factions de lvl20s, prophecies duurt mij allemaal iets te lang qua lvlen als je eenmaal factions gewent bent :P (verste wat ik ben is dacht ik Dragons Gate ofzo) Ik kan maar niet wennen aan het hele GW systeem, per saldo ben je zonder Elite skill niets en heb je em eenmaal ben je gedoomed tot farmen farmen en nog eens farmen.

Ik speel nu alleen nog wat prophacies voor de lol, met de skills die ik heb (wa/mo icm -dmg armor) kan ik een groepje die geen stomme hex cast enigzins solo neer meppen.
Het is maar net wat je wilt ;) Farmen hoeft niet, maar is soms een goede bron voor inkomsten. Je kan achter titles aangaan, Het spel uitspelen!! en voor de 15K of 2Mil k(fow armor) gaan. En pvp is ook altijd te doen ( van 1fame naar 119 gegaan tijdens het event :P , het zou meer zijn geweest als ik niet in een pve georienteerde guild zat :( pugs ftl).

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Een run op de PC Gamer van november:

Afbeeldingslocatie: http://fok.syke.nl/uploads/forums/miniprevgw5.png

En hoppa, een nieuw event dit weekeind...is er een speler leegloop ofzo? Elk weekeind is er wel weer wat gaande. Niet dat ik het nou heel erg vind, maar het lijkt wel alsof ze zo wel heel snel hun kruit verschieten.
This weekend will provide you with two ways to double your fun: First of all, you will find that the drop rate for all experience scrolls is doubled. In addition, all XP scrolls—new and previously-acquired—will have double the duration time during the weekend event. The fun starts at Noon PDT on Friday and runs through 11:59 PDT on Sunday night.

(8-10 sept)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Wat een beetje het gevaar is van al deze events in korte tijd is dat er straks weer een grote groep spelers is die van arenanet gaat verwachten dat ze het doorzetten.
Ik heb liever 1x in de 2 a 3 maanden een echt leuk event dan zoals nu om de week een event waarvan je af en toe zoiets hebt "wat moet ik er mee".

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:45:
En hoppa, een nieuw event dit weekeind...is er een speler leegloop ofzo? Elk weekeind is er wel weer wat gaande. Niet dat ik het nou heel erg vind, maar het lijkt wel alsof ze zo wel heel snel hun kruit verschieten.
Het zal wel een poging zijn om zoveel mogelijk spelers weer actief te krijgen, zodat straks bij de release van Nightfall een flinke userbase aan dat chapter zal beginnen. Maar sjeez, wat een trut weekend zeg. XP scrolls. Als er iets is wat ik vrijwel nooit gebruik zijn het wel de XP scrolls.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Ik heb net 2x Nightfall CE gepre-ordered bij Dimplus.
Ik zag op de GW site staan dat er een bonus pre-order pack komt.
Is dit nu de pre-order pack die ze altijd versturen? Of is dit een nieuwe (hence bonus)?
Morgen wordt het internet bij ons in het nieuwe huis aangesloten, dus dan kunnen we eindelijk weer GWen, mijn vriendin heeft al gezegd dat we meer moeten gaan spelen aangezien we Factions haast niet aangeraakt hebben en Prophecies nog niet uitgespeeld.
There goes our sexlive! :+

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik vind het wel geinig die vele kleine events. Het maakt namelijk ook niet zoveel uit als je er een mist. Wat bij grotere events wel erg jammer is. Ik denk eigenlijk dat ze het doen, omdat ze het kunnen. Het streaming systeem hebben ze niet voor niets bedacht. En dit laat telkens maar weer zien, hoe goed dat systeem werkt.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Arunia schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:11:
...mijn vriendin heeft al gezegd dat we meer moeten gaan spelen...
*kijkt jaloers naar Arunia voor het hebben van een gamende vriendin ...

Nou ja, eerst maar eens "een" vriendin, voordat ik aan de kwaliteitseis "gamend" toe kom :P

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:57:
[...]

*kijkt jaloers naar Arunia voor het hebben van een gamende vriendin ...

Nou ja, eerst maar eens "een" vriendin, voordat ik aan de kwaliteitseis "gamend" toe kom :P
Ik heb er ook één, en in Factions is ze verder dan ik :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Arunia
  • Laatst online: 14:36
M'n vriendin (volgens mij was dat in deel 2 al besproken) is op zich best goed in games.
UT2004 kan ze me nog best inmaken ook! :X

Maar zoals bij Troonstaal heb ik het niet, aangezien we beiden net zoveel spelen.
Niet zo moeilijk als we alleen maar samen spelen. Alhoewel ik meestal degene ben die
de special event items haalt. Dan blijf ik wat langer wakker. :+
Ik kan niet wachten om weer te gaan spelen.

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:55:
[...]

Het zal wel een poging zijn om zoveel mogelijk spelers weer actief te krijgen, zodat straks bij de release van Nightfall een flinke userbase aan dat chapter zal beginnen. Maar sjeez, wat een trut weekend zeg. XP scrolls. Als er iets is wat ik vrijwel nooit gebruik zijn het wel de XP scrolls.
Ze kunnen handig zijn als je geen candy canes hebt... :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/products/gwn-prbp.jpg

Guild Wars Nightfall Prerelease Bonus Pack

The Guild Wars NightfallTM Prerelease Bonus Pack, expected to hit store shelves on September 15, will give fans their first taste of Guild Wars Nightfall with a new retail package that includes:

* Guild Wars "Play Now" key for a 10-hour/14-day trial* of Guild Wars PropheciesTM and Guild Wars FactionsTM.

* Guild Wars Nightfall Bonus Key, providing one additional character slot for a Guild Wars Nightfall account.

* Two exclusive items for the new professions—a Fiery Sunspear of Shelter for the Paragon and an Icy Soulbreaker of Enchanting for the Dervish.

* Mini strategy guide, concept art, screenshots, in-game renders of characters and items, preview trailer, wallpapers, lore, quick reference card, music, and more!

The Fiery Sunspear of Shelter is the iconic weapon of the Order of the Sunspears and consists of a tempered steel head and a long Mebahya-wood shaft, gripped at the midpoint. Behind the head, a flattened sunburst disk increases stability in flight, as does the riverhorse-bristle fletching on the butt of the weapon. Deadly in the hands of a skilled individual, the Sunspear was first used as a weapon by the early Order of the Sunspears in Istan and remains a traditional weapon of that Elonian province.

* Fire Damage: 14–27 (requires 9 Spear Mastery)
* +5 Energy
* +7 Armor vs. Physical Damage

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/items/gwn-fierysunspear-sm.jpg

The Icy Soulbreaker of Enchanting is a lightweight but powerful Dervish weapon. Its haft is made of bound ironreed wrapped with bindings made of Elonian leather. Its head is carved from strengthened skyquartz, a shatterproof crystalline mineral mined in southern Istan. The secondary blade at the base of the weapon is also made of skyquartz, and is carved in the traditional "blades of the five gods" design. Among the Dervishes, such weapons are often passed down from mentor to student, and often are as much pieces of art as they are weapons of war.

* Cold Damage: 9–41 (requires 9 Scythe Mastery)
* +15% damage while enchanted
* Enchantments last 20% longer

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/items/gwn-icysoulbreaker-sm.jpg

Verwijderd

offtopic: met een meid, ben je je vrijheid kwijt (ofwel, niet aan beginnen is mijn advies, al heb ik (nog) geen ervaring ;) )

ontopic:
feit blijft dat bijna niemand scolls gebruikt. Tis we lleuk dat je er sneller je dp mee kwijtraqakt, maar het was toch echt de bedoelling om geen dp te krijgen, vooral in de gebieden waar je die scrolls het eventueel waard zouden kunnen zijn om gebruikt te worden.

gaat me zowiezo tikkie te ver om dit nou 'events' te noemen. een weekendje dit, een weekendje dat... In mijn ogen zijn er pas 3 echte events geweest, haloween, wintersdays en dragon festival. Of je Day of the Tengu erbij betrekt is je eigen keuze, maar ik had hem niet meegemaakt, en zolang duurde het ook niet. Het is denk maar ook goed dat Anet dit soort weekendjes nog 'Double-your-fun-weekend' noemt, en die grotere, dagenlang durende events gewoon events. Ben trouwens benieuwd hoe het dit jaar zal gaan met haloween etc. Mad King part 2?

Verwijderd

Ik hoop dat christmas event dit jaar ook weer in Tyria is en dat niet alle events nu in Cantha zijn.
Heb er geen probleem mee als het hetzelfde is als vorige kerst...

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb nog steeds van die kerstspullen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:46:

ontopic:
feit blijft dat bijna niemand scolls gebruikt.
sorry hier wil ik je eventjes in verbeteren :)
ik verdien zelf bakken met geld door die scrolls door als powerleveler rond te lopen in droknar
dan zijn die scrolls zowat een vereiste als je iemand will powerlvlen

maar de events van anet zijn wel cool eigenlijk, alhoewel ik pve events tog echt veel leuker vind als pvp spelen

van mij mogen ze binnenkort weer een cool event hebben met een boel kado's en rare items te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

maar de events van anet zijn wel cool eigenlijk, alhoewel ik pve events tog echt veel leuker vind als pvp spelen
Ehm Double Fame met 6 team anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Voor de mensen die nog niet weten wat gescammed worden is hier een voorbeeld:

Verkoop een item met wts "item"
Krijg een koper die je Nk + x Ecto's of Shards geeft.
De koper gaat dan irritant steeds op het laatste moment cancelen

Dan de laaste keer verandert hij de Nk naar NGLD.
Jij geen item, en nog geen 3e van de prijs die je er voor vroeg.
En aan gezien ik de scammer van mijn guild ben ( Ze noemen mij dit omdat droksruns, farms etc. voor ze doe en nooit geld er voor hoef te hebben, aka scam me zelf :+ ), ben ik er wel op voorbereid.

Hier de transactie waar ik dus wel goed oplet en niet geld verlies :P

Afbeeldingslocatie: http://img429.imageshack.us/img429/37/scamftlthumbhg4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img429.imageshack.us/img429/37/scamftlthumbhg4.jpg

Ik heb nog niks met het plaatje gedaan, misschien toch maar weer naar Anet sturen, weer een scammer minder in gw }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anet kan officieel volgens mij niets doen, zoals al eerder besproken is. JIJ bent degene die de deal accepterd, en als je dan 20 gold vangt ipv 20K, is dat je eigen schuld. Er gebeurd niets tegen de regels, het trade systeem zit zo in elkaar dat alle verantwoordelijkheid bij de spelers ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Er valt idd weinig officiëels tegen te doen, het blijft eindverantwoording voor de speler. Wat je kan doen is anderen waarschuwen middels de GC. Reports hebben weinig zin, een bot report is wellicht zinvoller. Hoewel, als je de mino's farmende bots in Elona's en Hydrafarmers in Augurk ziet ga je daar toch aan twijfelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik vind het langzamerhand wel een leuk tijdverdrijf worden om een scammer de illusie te geven ergens mee weg te kunnen komen. Ben er nog nooit ingetrapt. Zodra een koper een item erbij probeert te verkopen ben ik op mijn hoede. Altijd lollig om te zien hoe snel die lui zich uit de voeten maken als ze gesnapt worden.

Zou weleens de scammer willen scammen, maar weet niet of dat gaat. Op het moment dat zij hun bod aanpassen snel je eigen item omwisselen voor iets anders. Hmm, dat ga ik de volgende keer eens uitproberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Maar is die pre-release bonus pack nu gewoon hetzelfde als de pre-order pack, dus dat als je die koopt je dat bedrag korting krijgt op de aanschaf als het spel er echt is?
Want als dat zo is, dan haal ik hem zeker! Anders is het afhankelijk van hoe duur hij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:45:
Maar is die pre-release bonus pack nu gewoon hetzelfde als de pre-order pack, dus dat als je die koopt je dat bedrag korting krijgt op de aanschaf als het spel er echt is?
Want als dat zo is, dan haal ik hem zeker! Anders is het afhankelijk van hoe duur hij is...
Dat doen ze ook alleen maar bij bepaalde winkels (Dynabyte o.a. meen ik). Bij ePlaza kon ik vorige keer zo gratis en voor niks de pre-order pack meenemen. Ik denk trouwens dat pre-release bonus pack = pre-order pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bij Dynabyte moet je de pre-order(bonuspack) zien als een aanbetaling, je betaald nu zeg maar €39,99 (oid) en als je dan later het originele spel koopt gaat er €39,99 van de prijs af. Vind ik ook wel een goede optie. Gezien de inhoud (o.a. char slot) denk ik niet dat ze deze kits gaan weggeven, maar je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Ik ben redelijk n00b m.b.t. Guild wars maar ik heb een vraag. Iedereen heeft het over farmen, ikzelf heb een level 15 Necromancer/monk met blood en death magic. Waar kan ik nou farmen en hoe? Ik snap er echt niks van. Kan iemand het mij in n00b regels uitleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:43:
Ik ben redelijk n00b m.b.t. Guild wars maar ik heb een vraag. Iedereen heeft het over farmen, ikzelf heb een level 15 Necromancer/monk met blood en death magic. Waar kan ik nou farmen en hoe? Ik snap er echt niks van. Kan iemand het mij in n00b regels uitleggen :D
Hmm, simpel uitleggen is niet echt mogelijk. In ieder geval: farmen is niet meer of minder dan vanuit een stad/dorp/kamp naar buiten de poorten wandelen en dan alles killen wat je tegenkomt en vervolgens de drops te pakken die de vijanden achterlaten.

Je kunt in ieder geval low level vijanden farmen, tot ongeveer level 8 in jouw geval als het er niet teveel tegelijk zijn. Maar het echte farmen kun je alleen maar doen met speciaal daarvoor ontwikkelde builds. Een build is een specifiek aantal skills, verdeling van attribuut punten etc.

De meest gebruikte N/Mo build staat hier: http://gw.gamewikis.org/wiki/N/Mo_55hp_Solo_Necromancer

Maar daar hoef je voorlopig nog niet aan te beginnen. Het kan op zich wel, maar als level 20 wordt dat een stuk gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:54:
[...]

Hmm, simpel uitleggen is niet echt mogelijk. In ieder geval: farmen is niet meer of minder dan vanuit een stad/dorp/kamp naar buiten de poorten wandelen en dan alles killen wat je tegenkomt en vervolgens de drops te pakken die de vijanden achterlaten.

Je kunt in ieder geval low level vijanden farmen, tot ongeveer level 8 in jouw geval als het er niet teveel tegelijk zijn. Maar het echte farmen kun je alleen maar doen met speciaal daarvoor ontwikkelde builds. Een build is een specifiek aantal skills, verdeling van attribuut punten etc.

De meest gebruikte N/Mo build staat hier: http://gw.gamewikis.org/wiki/N/Mo_55hp_Solo_Necromancer

Maar daar hoef je voorlopig nog niet aan te beginnen. Het kan op zich wel, maar als level 20 wordt dat een stuk gemakkelijker.
Dus ik kan alleen low level farmen, ik begreep dat je greenies eigenlijk wil farmen. Dat dat je hoofddoel is en xp natuurlijk. Maar ik moet nu dus gewoon alle missies doorspelen en pas als ik level 20 ben gaan farmen?

Ik heb begrepen dat je maar max level 20 of 21 kan zijn, dus dan zou je iig het hele spel zo uit kunnen spelen of???

Tevens zie ik staan:
The off-hand item is the -50 health Grim Cesta obtained via the Cities of Ascalon quest.

Die quest heb ik gisteren gedaan maar ik heb geen -50 health Grim Cesta ontvangen.. Heb ik iets fout gedaan?

[ Voor 8% gewijzigd door ZeroCode op 08-09-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
TroonStaal schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:01:
Bij Dynabyte moet je de pre-order(bonuspack) zien als een aanbetaling, je betaald nu zeg maar €39,99 (oid) en als je dan later het originele spel koopt gaat er €39,99 van de prijs af. Vind ik ook wel een goede optie. Gezien de inhoud (o.a. char slot) denk ik niet dat ze deze kits gaan weggeven, maar je weet nooit.
Nee hoor, hje krijgt dan de game voor die 39,99 euro
Was de vorige keer ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:59:
Dus ik kan alleen low level farmen, ik begreep dat je greenies eigenlijk wil farmen. Dat dat je hoofddoel is en xp natuurlijk. Maar ik moet nu dus gewoon alle missies doorspelen en pas als ik level 20 ben gaan farmen?
Greens farmen is maar een bepaald soort farmen. Hoofddoel is in dat geval inderdaad het verkrijgen van een groep wapen. Maar veruit het meeste farmen bestaat uit "kill all, take all" in diverse gebieden waar je in de verste verte geen groen wapen tegenkomt. Het doel dan is: geld verzamelen, met af en toe ook wat leuke wapen mods en gouden wapens die gedropt worden.

Het beste lukt het farmen als level 20. Althans, dan levert het het meeste op. Kan in het geval van een aantal builds ook al wel als je een lager level hebt, maar je mist dan altijd net wat teveel noodzakelijke attribuutpunten. Zolang je nog geen level 20 bent kun je wel in gebieden farmen waar de tegenstanders een veel lager level hebben dan jijzelf. Het levert niet superveel op meestal, maar kan wel een leuke aanvulling op je goudvoorraad zijn.
Ik heb begrepen dat je maar max level 20 of 21 kan zijn, dus dan zou je iig het hele spel zo uit kunnen spelen of???
Level 20. Wat bedoel je precies?
Tevens zie ik staan:
The off-hand item is the -50 health Grim Cesta obtained via the Cities of Ascalon quest.

Die quest heb ik gisteren gedaan maar ik heb geen -50 health Grim Cesta ontvangen.. Heb ik iets fout gedaan?
Als het goed is heb je wel een Grim Cesta gehad. Standaard wordt daar door de quest gever alleen maar bij aangegeven dat ie +3 energy bij hexed en weet ik wat niet meer is, maar als je zelf naar de stats gaat kijken van het ding, dan zie je dat ie tevens -50hp heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

maartend schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:35:
[...]

Nee hoor, hje krijgt dan de game voor die 39,99 euro
Was de vorige keer ook zo.
Bij de lokale dynabyte hier was de pre-order een aanbetaling, het bedrag ging dus van de uiteindelijke aankoop van de retail af.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:00:
[...]

Greens farmen is maar een bepaald soort farmen. Hoofddoel is in dat geval inderdaad het verkrijgen van een groep wapen. Maar veruit het meeste farmen bestaat uit "kill all, take all" in diverse gebieden waar je in de verste verte geen groen wapen tegenkomt. Het doel dan is: geld verzamelen, met af en toe ook wat leuke wapen mods en gouden wapens die gedropt worden.

Het beste lukt het farmen als level 20. Althans, dan levert het het meeste op. Kan in het geval van een aantal builds ook al wel als je een lager level hebt, maar je mist dan altijd net wat teveel noodzakelijke attribuutpunten. Zolang je nog geen level 20 bent kun je wel in gebieden farmen waar de tegenstanders een veel lager level hebben dan jijzelf. Het levert niet superveel op meestal, maar kan wel een leuke aanvulling op je goudvoorraad zijn.

[...]

Level 20. Wat bedoel je precies?

[...]

Als het goed is heb je wel een Grim Cesta gehad. Standaard wordt daar door de quest gever alleen maar bij aangegeven dat ie +3 energy bij hexed en weet ik wat niet meer is, maar als je zelf naar de stats gaat kijken van het ding, dan zie je dat ie tevens -50hp heeft.
-50 HP is toch eigenlijk slecht, je haalt 50 healt points van jezelf af of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Normaal gesproken heb je gelijk alleen voor bepaalde farm/solo builds (55hp chars) is het essentieel. Bvb de invincimonk.

[ Voor 27% gewijzigd door gsteen op 08-09-2006 14:52 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52

Steffy

Ayreonaut

Bij invinci monks gaat het om zo weinig mogelijk health ja omdat bij een bepaalde enchantment er maar 10% van je health af gaat, tevens worden er heal enchantments gebruikt die er voor zorgen dat je meer health krijgt dan die max 10% van je 55hp. Dus elke aanval doet maar 5.5 Dmg terwijl veel skill alleen al genoeg healen dat je veel vijanden tegelijk aan kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:46:
-50 HP is toch eigenlijk slecht, je haalt 50 healt points van jezelf af of zie ik dat verkeerd?
Met de N/Mo build die ik als link eerder had gegeven heb je 55 health nodig, dus er zijn nog veel meer zaken die een negatieve health verzorgen om dat te bereiken.

Die bereik je als level 20 karakter door op ieder stukje armor een superior rune te zetten (niet de vigor rune). Dat levert in totaal 5 x - 75 health = -375 health op. Met de -50 health van de Grim Cesta kom je in totaal op -425 health. Als level 20 heb je standaard 480 health - 425 = 55 health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 13:51
Even een paar vraagjes. Waardevolle wapens gaan van wit, lichtblauw, naar paars, goud en groen, toch?! Waarbij wit niets waard is en de groene de duurste/beste wapens zijn?

Ook heb ik een Rune of Major Vigo geloot; geeft Health +41. Bij de Rune Trader deed ik een check van de actuele prijs en het gaf aan dat het mij 2900 credits ervoor zou geven. Voor een level 16 toon met 800 credits op de bank vond ik die 2.9K erg interessant. Kan ik er meer voor krijgen als ik het verkoop aan een speler? De Rune is paars overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:26:
Even een paar vraagjes. Waardevolle wapens gaan van wit, lichtblauw, naar paars, goud en groen, toch?! Waarbij wit niets waard is en de groene de duurste/beste wapens zijn?

Ook heb ik een Rune of Major Vigo geloot; geeft Health +41. Bij de Rune Trader deed ik een check van de actuele prijs en het gaf aan dat het mij 2900 credits ervoor zou geven. Voor een level 16 toon met 800 credits op de bank vond ik die 2.9K erg interessant. Kan ik er meer voor krijgen als ik het verkoop aan een speler? De Rune is paars overigens.
Daar kan je meer voor krijgen, Ikw ete niet hoeveel, Roep gwn om WTS blah blah ..

Cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Vads schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:26:

Niet helemaal. De meeste gouden wapens zijn goedkoper dan de groene, maar als het gouden wapen perfect is en een bijzondere skin heeft, dan is ie al snel vele malen duurder dan welk groen wapen dan ook.

Wat betreft de rune: kijk naar de inkoopprijs en de verkoopprijs ... ongeveer halverwege tussen die prijzen kun je het verkopen aan een speler. Alleen is een major vigor niet zo heel populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voordat je zoiets gaat verkopen, moet je je ook altijd even afvragen of het je de moeite waard is. Zoals gezegt is een major vigor niet zo interresant, en het zou best wel eens een hele tijd duren voordat je hem verkocht hebt. In die tijd kan je vaak meer gold verdienen door gewoon te spelen en je rune aan de trader te verkopen, dan de hele tijd staan spammen en na een lange tijd er iets voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Inkoop is ie dus 2900? Verkoop staat ie op 3000. Dan zou ik het maar bij de trader dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen hij keek zal het 2.9K zijn geweest. De prijs kan nu natuurlijk al een heel stuk gedaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt nu waarschijnlijk ook een pvp edities van guildward uit voor de hardcore PVP'ers!
http://www.guild-hall.net...d.php?p=517559#post517559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens UW helemaal schoongeveegd, ben nu overal geweest daar. :)
En ook de meeste quests gedaan zoals Restore the monuments, de terrorweb Queen en de Slayer.
En het viel me nog wel mee ook!
Mooie wereld daar ook, heb heel wat screenies gemaakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:29:
Eindelijk eens UW helemaal schoongeveegd, ben nu overal geweest daar. :)
En ook de meeste quests gedaan zoals Restore the monuments, de terrorweb Queen en de Slayer.
En het viel me nog wel mee ook!
Mooie wereld daar ook, heb heel wat screenies gemaakt... :)
nice 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er droppen trouwens behoorlijk wat ecto's in dat gebied, meer dan bij de smite's. Had er vanavond (we hebben het gelijk weer gedaan) 3 en dat is niet slecht in een 8-mans team. En ik was niet de enige.
Ongeveer hetzelfde als de shards in FoW... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Heb de moed maar opgegeven om mijn Warrior om te toveren tot volleerde Spirit Bonder. Domweg te weinig energie en energie-regen. Een paar Minotaurs of Whiptails lukt nog wel, maar op een gegeven moment krijg ik te weinig energie om de laatste paar af te maken.
Toen dacht ik, wacht 's, heb ook nog een Ele over :) Secondary naar Monk gegooid en warrempel, dat werkt best aardig.

Dit is wat ik er tot nu toe van gemaakt heb:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~jhkeppel/GoT/SBEle.jpg

Skills van boven naar beneden: Spirit Bond, Protective Spirit, Aftershock, Shield of Judgement (elite), Aura of Restoration, Essence Bond, Retribution en Balthazar's Spirit.
3 Stuks van het laagste armor dat ik kon vinden (goedkoopste Ascalon Armor, 15AL). Artifact op het hoofd voor een Minor Vigor, de handschoenen voor +5nrg en Minor Earth en de schoenen voor +1 nrg regen en Superior Energy Storage.
Gebruik nu nog een Fire Staff omdat dit eigenlijk mijn Nuker is, maar voor de +nrg en enchant mod is het uitermate geschikt :)

Ik gooi eerst de 3 enchantments aan het begin aan. Een korte pauze tussen de eerste en tweede zodat ik nog redelijk wat energie over houdt. Balthazars en Essence Bond zorgen beiden voor +1 nrg per hit en Retribution vergroot damage output iets.
Dan flink aggro'en en als er genoeg monsters in de buurt zijn dan Protective Spirit en dan Spirit Bond. Met genoeg energie over cast ik eerst Aura of Restoration voor nog een klein beetje extra healing. Spirit Bond en Protective Spirit in de gaten houden dat ze niet verlopen. Intussen een aantal klappen oplopen om flink wat energie te vergaren voor tijdens SoJ. Als ik >75% energie heb dan cast ik Shield of Justice en in de tijd dat deze loopt kan ik twee keer Aftershock casten voor flink wat extra damage.
SB en PS tussendoor goed in de gaten houden en als SoJ is afgelopen doorpesten met Aftershock tot de meeste dood zijn of SoJ weer is herladen.

Resultaat van een klein testje bij Elona Reach:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~jhkeppel/GoT/minotaurs.jpg
Dit waren een stuk of 8 minotaurs in totaal, maar >12 tegelijk is ook geen probleem.

Nu eens kijken of deze build een beetje Hydra bestendig is. Daar ging mijn Wa/Mo bijna altijd de mist in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) ik heb nog wat leuke items, ik zal ze later vandaag ff posten, misschien is er belangstelling voor.

Verder 3 ecto in 3 runs in de UW. Niet onaardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
TroonStaal schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:01:
Schijnt dat het niet de bedoeling, maar Anet laat het aan de winkels over. Sommige doen het dus als aanbetaling, maar bij sommige winkels moet je er gewoon een paar euro voor dokken.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Hier wat items, ik heb sommige al een paar dagen in mijn storage bewaard. Misschien zijn er belangstellenden. Van sommige items weet ik dat het niet bijzonder is, van andere weet ik dat het misschien nog wel wat kan opleveren maar ieder zal zelf ook wel weten wat iets ongeveer waard is.

Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/3787/itemsch0.jpg

Plaatje werkt niet helemaal lekker dus, hopelijk doet ie het later wel goed maar hij werkt wel dus als er niks voor komt ff F5en :D

Ondertussen ook nog een Ethernal Shield met +23 HP altijd.

[ Voor 21% gewijzigd door Steffy op 10-09-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Swordmanship en blunt damage :? Euh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt wel eens van die items waarvan je denkt :? Nou kan dat met drops nog wel voorkomen, aangezien die random gemaakt worden, maar van quest rewards mag je toch wel een beetje meer nuttige mods verwachten. Wat te zeggen van het andere item dat je krijgt naast de -50 hp grim cesta, bij die ene quest, Cities of Ascalon toch? Staat er als eerste mod nog een health +25 (geloof ik), staat er 2 mods later health -20 (kan een beetje anders zijn, maar jullie begrijpen het principe). Dan denk ik: |:( 8)7 :? :'(

en naar de persoon die dit prachtige item heeft verzonnen: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TroonStaal schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:39:
Swordmanship en blunt damage :? Euh...
de jitte is een van die apparte wapens zoals de battlepick, die piercing damage doet ipv slashing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

oeps

[ Voor 86% gewijzigd door Vrijdag op 11-09-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

unfor schreef op maandag 11 september 2006 @ 00:06:
[...]

de jitte is een van die apparte wapens zoals de battlepick, die piercing damage doet ipv slashing.
Een Axe die piercing damage doet, hmm. In dit geval is er wat voor te zeggen, tis immers een pikhouweel.
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:16:
je hebt wel eens van die items waarvan je denkt :? Nou kan dat met drops nog wel voorkomen, aangezien die random gemaakt worden, maar van quest rewards mag je toch wel een beetje meer nuttige mods verwachten. Wat te zeggen van het andere item dat je krijgt naast de -50 hp grim cesta, bij die ene quest, Cities of Ascalon toch? Staat er als eerste mod nog een health +25 (geloof ik), staat er 2 mods later health -20 (kan een beetje anders zijn, maar jullie begrijpen het principe). Dan denk ik: |:( 8)7 :? :'(

en naar de persoon die dit prachtige item heeft verzonnen: _/-\o_
Ja, sommige mods... :N +15 energy & -5 energy, +25HP & -5HP...vraag je je soms wel eens af: Waarom :?

Of dan krijg je een necro offhand 10 energy (req 9 curses), recharge soul reaping 20%, shorten weakness 13%.
WTF soulreaping recharge :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
TroonStaal schreef op maandag 11 september 2006 @ 08:40:
Of dan krijg je een necro offhand 10 energy (req 9 curses), recharge soul reaping 20%, shorten weakness 13%.
WTF soulreaping recharge :')
Voor "Icy Veins" of "Wail of Doom" maar ik begrijp wat je bedoelt ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Meest aparte drop die ik heb gehad was een staff met als req Fire, een HCT op Air spells en een HSR op Water spells ... ook een WTF momentje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is eigelijk het verschil tussen piercing/slashing en blunt damage? maakt dat nog iets uit qua damage op mobs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Op de GuildWiki staat een mooi overzicht van soorten damage en hun effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:09:
Wat is eigelijk het verschil tussen piercing/slashing en blunt damage? maakt dat nog iets uit qua damage op mobs?
Simpel gezegd: geen verschil. Het enige belangrijke is welke armor je er tegenover stelt. Beschermt je armor tegen piercing, dan heb je minder last van piercing wapens etc. Verder zit er geen daadwerkelijk verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:09:
Ja, er is wel degelijk een verschil in deze dmg types. En in feite komt die voort uit het verschil in counters voor deze dmg types.

Je hebt nl. shields met +AL vs. Piercing/Slashing/Blunt dmg. Necro armor heeft zelfs een speciaal armor met +AL vs. piercing dmg. Assassin armor heeft een +AL vs. Piercing EN een +AL vs. Slashing dmg. Op deze manier kun je jezelf dus wapenen tegen 1 speciale vorm van dmg.

In PvE zul je bijvoorbeeld zien dat een Warrior die de FoW spidercave farmed een shield met +AL vs. Piercing wil hebben (aangezien de spiders rangers zijn en alle bogen piercing dmg doen).

Zo ook in de tijd dat Ranger Spike in PvP (GvG) erg populair was, toen was het erg handig om een +AL vs. Piercing dmg shield/armor bij je te hebben.

Als je weet dat je veel Axe wielders tegenkomt, zorg je dus voor een +AL vs. Slashing dmg shield/armor/offhand hebt, netzoals je een +AL vs. Blunt dmg shield/armor/offhand handig is als je weet dat je hammer wielders tegen gaat komen.

Een A/E GvG ganker (solo de basis van de tegenstander proberen leeg te krijgen), neemt als hij slim is een setje armor met +AL vs. Piercing dmg mee (voor een PvE assassin dan), aangezien de basis voornamelijk verdedigd wordt door rangers.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klinkt alweer een stuk duidelijker :) Ik ren meestal gewoon een map in met meeste armor op 'reduce damage -x', alleen nog geen build weten te creeren waar ik een tijdje mee kan overleven. In prophacies kan ik als lvl9 wel een tijd tegen lvl4 mobs vechten (bonneti..), maar tegen gelijke lvl verlies ik het toch best snel in 1 vs 5 mobs. Zowel op mijn monk/ele (protective icm earth - wat best goed gaat tot mijn energy op is) als mijn war/mo (prot/mending met sword) krijg ik maar niet op een ideale build dat ik niet al te veel moeite moet hebben tegen een groepje van 3 affected. Of ik ben gewoon bagger slecht in GW :P
Ik heb de youtube filmpjes van de 55 en 600 monk bekeken, is niet echt mijn ding. Ik denk nu maar eens mijn war/necro over te zetten naar een axe of hammer build, die bonuspack hammer lijkt mij best goed, echter necro is nu niet echt lekker met warrior (er moet iets dood zijn voor je jezelf beetje goed kan healen). Ik zoek dus juist geen solo 'farmer-build', maar meer een soort van 'tanker' build, waar jezelf wat meer interactie heb dan puur skills blijven casten op jezelf :P

Ik heb geen enkele elite, danwel cross skills (proph in factions of andersom) dus valt best tegen :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-09-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
BioWEB schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:29:
Heb de moed maar opgegeven om mijn Warrior om te toveren tot volleerde Spirit Bonder. Domweg te weinig energie en energie-regen. Een paar Minotaurs of Whiptails lukt nog wel, maar op een gegeven moment krijg ik te weinig energie om de laatste paar af te maken.
Toen dacht ik, wacht 's, heb ook nog een Ele over :) Secondary naar Monk gegooid en warrempel, dat werkt best aardig.

Dit is wat ik er tot nu toe van gemaakt heb:
[afbeelding]

Skills van boven naar beneden: Spirit Bond, Protective Spirit, Aftershock, Shield of Judgement (elite), Aura of Restoration, Essence Bond, Retribution en Balthazar's Spirit.
3 Stuks van het laagste armor dat ik kon vinden (goedkoopste Ascalon Armor, 15AL). Artifact op het hoofd voor een Minor Vigor, de handschoenen voor +5nrg en Minor Earth en de schoenen voor +1 nrg regen en Superior Energy Storage.
Gebruik nu nog een Fire Staff omdat dit eigenlijk mijn Nuker is, maar voor de +nrg en enchant mod is het uitermate geschikt :)

Ik gooi eerst de 3 enchantments aan het begin aan. Een korte pauze tussen de eerste en tweede zodat ik nog redelijk wat energie over houdt. Balthazars en Essence Bond zorgen beiden voor +1 nrg per hit en Retribution vergroot damage output iets.
Dan flink aggro'en en als er genoeg monsters in de buurt zijn dan Protective Spirit en dan Spirit Bond. Met genoeg energie over cast ik eerst Aura of Restoration voor nog een klein beetje extra healing. Spirit Bond en Protective Spirit in de gaten houden dat ze niet verlopen. Intussen een aantal klappen oplopen om flink wat energie te vergaren voor tijdens SoJ. Als ik >75% energie heb dan cast ik Shield of Justice en in de tijd dat deze loopt kan ik twee keer Aftershock casten voor flink wat extra damage.
SB en PS tussendoor goed in de gaten houden en als SoJ is afgelopen doorpesten met Aftershock tot de meeste dood zijn of SoJ weer is herladen.

Resultaat van een klein testje bij Elona Reach:
[afbeelding]
Dit waren een stuk of 8 minotaurs in totaal, maar >12 tegelijk is ook geen probleem.

Nu eens kijken of deze build een beetje Hydra bestendig is. Daar ging mijn Wa/Mo bijna altijd de mist in.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG :)
Het lukt niet!!!
Ik heb shield of judgement niet dus heb even Mark of protection er in zitten (die healt wel echt uber goed) maar ik ga al dood bij die eerste 2 beesten buiten elonas...
Misschien moet k SoJ maar eens gaan cappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

ixl85 schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:09:
[...]

Het lukt niet!!!
Ik heb shield of judgement niet dus heb even Mark of protection er in zitten (die healt wel echt uber goed) maar ik ga al dood bij die eerste 2 beesten buiten elonas...
SoJ is hier de damage skill, dus als het je al niet lukt met een extra healing skill, vrees ik dat het dan al helemaal niet gaat lukken... spirit bonder zijn is echt best makkelijk. Als je maar het juiste (weinig) armor hebt, en de skills netje na elkaar afwikkeld. Dan zijn trolls enzo echt geen probleem, mino's moeten ook goed lukken. Hydra's lukken mij nog even niet, die doen te weinig dmg ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:09:
[...]

Het lukt niet!!!
mss moet je er eens meer dan 2 tegelijk doen. Energy is erg belangrijk bij dit soort farmen, en hoe meer vijanden hoe meer enrgy je krijgt. 2 is de moeite niet, en zullen mss te weinig energy opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Oke, even een update van mijn Spirit Bonding Ele.
Heb nog even zitten vogelen met mijn skills en attribute points. Ook mijn Armor even wat aangepast. Gebruik nu leggings en boots. Beiden geven +1 nrg regen. Dat betekent dat ik 4 permanente enchants aan kan zetten. Heb nu Aura of Restoration even vervangen voor Life Attunement zodat ik voor elke hit +43% gehealed wordt.
Ik kan nu met gemak 3 groepen buiten Deldrimor Warcamp aan, in Grenth's Footprint. Alleen zodra er een Stone Summit Heretic in de buurt komt gaat het meteen mis. Die stript binnen no-time mijn enchants en omdat het meestal niet het enige monster in de buurt is krijg ik voordat ik SB en PS weer heb draaien al meer dan genoeg damage van iedereen om levenloos door mijn knieen te zakken.
Eens kijken of ik daar iets op kan vinden met de skills die ik tot mijn beschikking heb. Zou het wel leuk vinden om in mijn eentje de Furnace te bereiken (en misschien zelfs wel iets verder...).

Edit: ixl85
Shield of Justice is inderdaad een pure damage skill. Als je nu al in de energieproblemen zit dan kan deze skill je zelfs erg tegenwerken. Door de knockdowns zul je minder vaak geraakt worden en krijg je dus minder energie. Je moet dus voldoende vijanden op je in hebben staan hakken voor voldoende energie. Door Balths Spirit en Essence Bond krijg je voor bijna elke aanval 2 en in ieder geval 1 energie terug. 10 hits betekent dus in het gunstigste geval 20 energie erbij waardoor je PS en SB (beiden 10 nrg cost) kan gebruiken. Omdat je meestal wel elke 1-2 sec aangevallen wordt bouw je zelfs een buffer op.

Het is opzich heel makkelijk en je kunt het ook heel makkelijk testen. Je begint de Elona Reach missie en dan gooi je eerst Balthazar's Spirit en Essence Bond aan. Dan wacht je gewoon even totdat je goed wat energie hebt. Als je zoals ik in mijn eerdere versie meer dan 70 energie hebt dan hoef je niet lang te wachten. Ik ga meestal op zoek naar een groep monsters als ik rond de 50 energie heb. Dan kan ik zonder een klap op te vangen al twee keer Protective Spirit en 3 keer Spirit Bond casten. Met voldoende energie ren je richting de Minotaurs (niet die twee in het begin, maar de grote groep daarachter) en vlak voordat je ze ontmoet cast je eerst Protective Spirit en daarna Spirit Bond.
Nu gewoon in het midden gaan staan en zien wat er gebeurt. In principe hoef je alleen je enthantments in de gaten te houden. Nu is het de truuk om elke keer dat SB of PS gaat knipperen 'm opnieuw casten. Ze hebben beiden een hele lage recharge en hele lage casting time en omdat je zult zien dat als je een grote groep minotaurs op je in hebt rammen, je meer dan voldoende energie krijgt om te casten wat je wilt kun je om het gevoel te krijgen gewoon het volgende doen: je cast PS, SB en zorgt voor veel minotaurs. Als je geraakt wordt ga je stil staan en cast je meteen SB weer. Daarna cast je PS en gelijk SB. Dit herhaal je gewoon de hele tijd zolang je genoeg energie hebt. Tussen het casten hou je een seconde of 5, dus: PS, SB, 5sec, SB, 5sec, PS, SB, 5sec, SB, 5sec...

Dit testje levert je niks anders op dan een gelijkspel omdat jij als het goed is niet doodgaat, maar zij ook niet. Wat het je wel oplevert is een beetje gevoel krijgen in het casten. Je kunt van hieruit gaan uitbouwen zodat je meer energie overhoudt voor andere skills die je mee gaat nemen. PS heeft bij mij 19 seconden looptijd. SB 8 seconden. Zo kun je dus meer gaan timen. Als PS en SB staan kan ik 7 seconden gebruiken om alleen maar energie te vergaren. Als ik daarna SB nog een keer cast dan heb ik weer die 7 seconden. Daarna weet ik dat PS snel gaat verlopen dus cast ik na die 7sec SB weer en een seconde of 3 later PS. Energy galore !
Als het je eenmaal lukt om in leven te blijven dan ga je kijken naar damage skills. Retribution is een betrouwbare damage dealer maar werkt maar heel traag. Je zult dus, om een beetje vaart te maken, wat extra damage moeten gaan doen. Ik gebruik Aftershock om omringende vijanden aan te pakken. En daar komt Shield of Justice ook kijken. Naast Retribution is het de enige echt nuttige skill om alle aanvallende vijanden tegelijk te pakken. Omdat je vaak met Rangers, Ele's enzo te maken hebt staan die vaak te ver weg om door Aftershock geraakt te worden. Een extra'tje van Afterschock is de extra damage voor knocked-down foes. Je cast SoJ en als je een klein beetje timed dan wordt iedereen geraakt door SoJ en alle omringende vijanden krijgen dan damage van SoJ, van Aftershock en van de knock-down. Zo hou je heel snel al alleen maar wat casters en rangers over :)

[ Voor 67% gewijzigd door KneoK op 11-09-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Nou, wat de meeste mensen doen, is gewoon alleen die trolls buiten droknar farmen, wel even doorlopen naar noord westen, voor die grot. Eenmaal klaar, even zonen en weer gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Balachmar schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:39:
[...]

SoJ is hier de damage skill, dus als het je al niet lukt met een extra healing skill, vrees ik dat het dan al helemaal niet gaat lukken... spirit bonder zijn is echt best makkelijk. Als je maar het juiste (weinig) armor hebt, en de skills netje na elkaar afwikkeld. Dan zijn trolls enzo echt geen probleem, mino's moeten ook goed lukken. Hydra's lukken mij nog even niet, die doen te weinig dmg ofzo...
Hydra's zijn ook best te doen met die 55 build, probleem is dat ze nogal vaak meteor casten. Dus als je net SoJ of Zealots cast en je wordt geïnterrupt dan moet je weer erg lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:55:
[...]

Hydra's zijn ook best te doen met die 55 build, probleem is dat ze nogal vaak meteor casten. Dus als je net SoJ of Zealots cast en je wordt geïnterrupt dan moet je weer erg lang wachten.
Of je vervangt Bonetti's Defense voor Balanced Stance, of als je helemaal niet meer weg wilt Dolyak's Signet.

Skillbar is dan: Protective Spirit, Healing Breeze, Balanced Stance/Dolyak's Signet, Shield of Judgment, Zealot's Fire, Blessed Aura, Balthazar's Spirit & Mending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

CoRrRan schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:33:
[...]

Of je vervangt Bonetti's Defense voor Balanced Stance, of als je helemaal niet meer weg wilt Dolyak's Signet.

Skillbar is dan: Protective Spirit, Healing Breeze, Balanced Stance/Dolyak's Signet, Shield of Judgment, Zealot's Fire, Blessed Aura, Balthazar's Spirit & Mending.
OK, die zal ik eens proberen...
Want die hydra's droppen volgens mij wat meer wapens. En aangezien ik nog wel een paar wapen mods kan unlocken... En met een wapen heb je kans dat ie veel waard is, met veel geluk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:30:
OK, die zal ik eens proberen...
Want die hydra's droppen volgens mij wat meer wapens. En aangezien ik nog wel een paar wapen mods kan unlocken... En met een wapen heb je kans dat ie veel waard is, met veel geluk :D
Kweenie wat voor mods je zoekt, maar ze droppen vooral ele spul, fire staff, water wand etc. Nou ja, bij mij dan tenminste ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Het wordt steeds leuker met mijn Ele. Heb nu een Build om in Grenth's Foorprint de bosses te grazen te nemen. Het is wel een pure close-combat/one-target build, maar zowel Flint Fleshcleaver als Morgriff Shadestone moesten uiteindelijk wel zwichten voor mijn damage :)
Ik kan het nu af met twee permanente enchants (Balth's Spirit en Essence Bond) en draag nu twee Sup runes, Energy Storage en Fire. Zo heb ik niet zo heel veel health, zodat ik Protection Prayers niet hoef te maxen en toch genoeg gehealed wordt. Ook gebruik ik SoJ niet meer zodat ik alle punten van Smiting en de overgebleven van Protection in Fire Magic kon gooien.
Waarschijnlijk zijn er wel andere of betere damage skills die je kunt gebruiken, maar op dit moment gebruik ik Flare, Fireball, Flameburst en Inferno. Zorgen dat ik naast de baas kom te staan en cast away zeg maar.

Helaas, nog geen gedropte greenies, maar wel mijn eerste twee solo boss kills !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

In 2 dagen tijd maar mooi ff 5 ecto en een sapphire gevonden. Ik heb geen idee wat de laatste waard is maar ik bewaar het toch maar ff. Verder nog een sloot aan wapens. In 2 dagen tijd ongeveer 70K gepakt in 4 uurtjes tijd. Niet gek dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
mhh thnx for the info!
Ga het dadelijk even proberen (eigenlijk heb ik helemaal geen tijd, maargoed :D)

Ik heb ook nog een leuke solobuild die ik binnenkort met jullie moet delen!
(pure ele... als je wil mte een monk skill... maargoed, later meer)
Ik heb nog niet zo veel ervaring met protectionspells... Ben wel een monk aan het maken (55hp) heb de totem axe al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik speel nu steeds met nog een monk een Dual Monk build voor de UW. Dat werkt echt geweldig en je ben er zomaar mee klaar. De beste ronde was 3 ecto, je deelt het gewoon maar het verdiend prima, alle andere drops is ieder voor zich, veel key's gevonden, golden items en dat is erg handig om je title's compleet te krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:54
Ik heb vandaag mijn ele is omgegooid naar de build van Bioweb, en ik moet zeggen dat het wel heel makkelijk farmed. Ik had nog steeds geen farm character (en toch speel ik al 16 maanden) dus vond dat het wel is tijd werd om toch maar is wat meer geld/items te krijgen.

Was dus begonnen aan een monk maar zag toen dus die build, gelijk gebouwd en nu alweer 10k en een stoer zwaard rijker...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ok, ik snap het.
Die bioweb skill change is wel handig! Ik had sowieso al die leggin aan maar heb er nu ook lifeattunemnt bij.. werkt lekker!

Wat ik gisteren fout deed: Ik pakte de uitgang bij elona, ik deed dus niet de missie.
Nu heb ik even die missie gedaan, een groepje beesten om me heen...
en omg! wat een energy krijg je van die beesten! niet normaal! En hp is ook geen probleem meer.
Ik moet nog wel even SoJ cappen, ik denk dat dat beter gaat werken dan die earth dmg skill.
(ik zie eindelijk een toekomst met veel geld! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
met SoJ gaat het inderdaad vele malen sneller. Met deze build zijn ook de Moutain Trolls in de cave buiten drognar zeer goed te doen! Ik heb de build nog niet met hydra's geprobeerd (denk dat het vrij veel last van nock-down zal hebben) maar ga ik straks maybe nog wel ffies uitproberen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

denyos schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:13:
met SoJ gaat het inderdaad vele malen sneller. Met deze build zijn ook de Moutain Trolls in de cave buiten drognar zeer goed te doen! Ik heb de build nog niet met hydra's geprobeerd (denk dat het vrij veel last van nock-down zal hebben) maar ga ik straks maybe nog wel ffies uitproberen.
Ward of Stability (als het in je bar past, en je een ele bent natuurlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
dat zou zeker praktisch zijn. Had nog niet naar de mogelijkheden gekeken met behulp van factions skills, maar ik ga dit cker even proberen.
Griffon farmen is helaas nog niet echt goed gelukt met de build.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Goed, ik heb nu twee builds.

Eentje voor close-combat/boss gevechten. Bijvoorbeeld voor de Minotaurs bij Elona's Reach. Werkt dus ook erg fijn bij de bosses in Grenth's Footprint. In Grenth's zorg je gewoon dat je voldoende vijanden verzamelt (zijn veelal casters en rangers) en pal naast de baas gaat staan. Zo krijg je continu energie en kun je dus vier fire damage skills blijven spammen.
Omdat ik met twee sup runes niet zo heel veel health overhoudt hoef ik mijn Protection Prayers niet hoger te zetten om toch genoeg gehealed te worden. Ook zijn +hp enchantments niet meer nodig, want 10% van 334hp is ongeveer 33hp per hit, terwijl ik voor 80hp gehealed wordt.
Armor:
• Flame's Eye met Superior Fire Magic
• Boots met Superior Energy Storage
Attribute points:
• Fire Magic: 16 (12 + 3 + 1)
• Energy Storage: 11 (8 + 3)
• Smiting Prayers: 2
• Protection Prayers: 10
Skills:
• Spirit Bond
• Protective Spirit
• Flare
• Fireball
• Flame Burst
• Inferno
• Essence Bond
• Balthazar's Spirit

De tweede is vooral voor het leegvegen van gebieden waar veel ranged attacks gebruikt worden. Deze build doet damage aan alle vijanden, maar doet te weinig om serieuze boss-fights mee te winnen:
Armor:
• Leggings met Minor Earth Magic
• Boots met Superior Energy Storage
Attribute points:
• Earth Magic: 4 (3 + 1)
• Energy Storage: 11 (8 + 3)
• Smiting Prayers: 11
• Protection Prayers: 11
Skills:
• Spirit Bond
• Protective Spirit
• Aftershock
• Shield of Justice
• Life Attunement
• Retribution
• Essence Bond
• Balthazar's Spirit

Omdat deze build 4 permanente enchants gebruikt en de eerste maar 2, heb ik dus het hoofd attribuut vervangen door de +1 nrg regen leggings.
Deze build heeft veel meer HP dan de eerste en heeft daarom wat meer defensieve skills. Ik denk wel dat je het zonder Life Attunement ook zou moeten kunnen redden, maar ik heb nu geen andere echt geschikte skill kunnen vinden die ik zou mee kunnen nemen. Waar de eerste build alle damage uit Fire Magic haalde, haalt deze build het vooral uit Smiting Prayers, met een klein beetje ondersteuning van Earth Magic.

De boots in de eerste build zijn eigenlijk ook overbodig, want je hebt maar 2 permanente enchants en genoeg energie dat binnenkomt. Deze zouden eventueel nog kunnen worden vervangen door Gloves met +5 nrg en Superior Energy Storage. Ik zou in elk geval wel 2 armor pieces voor de runes gebruiken.
Als wapen gebruik ik nog steeds een staff met als belangrijkste de +12 nrg en +19% enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Gister 5 en vandaag al weer 3 ecto. Dat hakt er flink in, ik heb nu 4 van de 8 in de storage en bewaar ik ff want ik voel de prijs stijging al aan komen en waar die weg komt zal iedereen die kan doordenken wel kunnen raden. Maar zo verdien je toch behoorlijk wat, ik denk nu in 3 dagen ongeveer 100k verdiend en dat is toch niet gek :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In seitung harbor zie je nonstop msg's dat ze die Son letter verkopen, werkt dit nu echt of moet je verplicht die missie eerst doen? :P

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SinergyX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:32:
In seitung harbor zie je nonstop msg's dat ze die Son letter verkopen, werkt dit nu echt of moet je verplicht die missie eerst doen? :P
werkt ja.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ok, wie bij Anet moet ik omkopen om eens een keer iets anders te krijgen dan een gouden hamer of een gouden staff, als er uberhaupt al iets gouds dropt? Echt niet normaal, waar ik ook farm of kistjes open, als het goud is dan is het een hamer of staff. Zou graag eens een axe of sword krijgen ...

Begint me steeds meer te frustreren het farmen. Het is altijd geld verdienen aan kwantiteit en niet kwaliteit. Beste verdient nog steeds voor mij het Shiro'ken farmen. Ongeveer 10k per uur door alle forbidden staffs, stones en geldbuidels die droppen. Als monk doe ik ook weleens UW duo, maar ectoos heb ik in geen tijden gezien.

Nou ja, ik ga stug door tot ik zo'n 300k in kas heb als startkapitaaltje voor Nightfall spul :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Of necro items natuurlijk, met 11-22 damage req. 11 blood en +4 energy <50% :')

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 13-09-2006 13:28 ]

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ach met 700K en nog een zo goed als Perfect Eternal bow die minstens 100K gaat opleveren ben ik helemaal klaar voor Nightfall :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met nu 5k over 5 characters gaat ik het zeker niet halen he? ;(

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De Factions pre-order items zijn ook best okee trouwens :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De skill Retribution (smiting), werk die alleen op melee aanvallen? Ik ben nu bezig een beetje solo build te maken (geen farm dus), merk dat dus skills (light strike enzo) geen feedback doen?

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.