begin me een beetje te vervelen in GW. Ik wil wel wat doen, maar wat? iemand nog ideeen?
weet iemand wat een staff wrapping of warding +7 armour waard is?
[ Voor 9% gewijzigd door DR161 op 27-08-2006 13:25 ]
pssst geld kopen?
niks.dark rule161 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:24:
Verwijderd
Vooral dingen SAMEN doen in GW helpt tegen verveling.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:23:
begin me een beetje te vervelen in GW. Ik wil wel wat doen, maar wat? iemand nog ideeen?
Hangt dus erg af van je guild en van je friendlist...
Andere dingen die je zou kunnen doen:
- proberen wat titels te halen (jezelf een nieuw doel stellen)
- een nieuw char beginnen (een professie die je nog niet gedaan hebt of een die je leuk vindt)
- andere builds uitproberen (bv. eens beastmastery doen met je ranger)
- of ga eens andere mobs/bosses farmen als je regelmatig farmt.
Dat doe ik tenminste als de verveling toeslaat, maar het leukste vind ik de interactie met andere mensen ingame...
Verwijderd
titles: degene waar ik aan werk kost nogal wat geld, en dat heb ik atm niet echtVerwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:28:
[...]
Vooral dingen SAMEN doen in GW helpt tegen verveling.![]()
Hangt dus erg af van je guild en van je friendlist...
Andere dingen die je zou kunnen doen:
- proberen wat titels te halen (jezelf een nieuw doel stellen)
- een nieuw char beginnen (een professie die je nog niet gedaan hebt of een die je leuk vindt)
- andere builds uitproberen (bv. eens beastmastery doen met je ranger)
- of ga eens andere mobs/bosses farmen als je regelmatig farmt.
Dat doe ik tenminste als de verveling toeslaat, maar het leukste vind ik de interactie met andere mensen ingame...
nieuwe char: pas nog gedaan, en mn 6 slots zijn vol. En om een of andere reden kan ik me er nog niet toe zetten om een char met 15K armor te deleten
farmen: ook niet echt veel zin in.
Wel net eens een keer GvG gedaan, 2 keer gewonnen, 2 keer verloren. was wel leuk om weer eens te doen, maar nu is iedereen weer off en is het weer saai...
Eigenlijk zoek ik iets nieuws, iets unieks om te doen... K heb alles nu wel een beetje gezien. Er zijn niet echt prestaties in GW wat echt een prestatie is. In de PvE dan. Toch raar hoe een spel dat je op sommige momenten de dood in verveelt je toch nog online kan houden...
Ik ken het gevoel maar al te goed, al ligt het soms ook wel eens aan mijn sterke stemmingswisselingen waardoor ik binnen een uur voledig om kan zijn. Ik heb het spel vaak genoeg een maand niet meer gespeeld. Niet meer gekeken naar wat er aan updates bij gekomen is, niks en dan ineens na 4 weken ga je weer spelen en houdt het me weer 2 maanden zonder problemen zoet en speel ik ineens met 2 chars door Factions zoals afgelopen weken. Nu zit ik ook weer in een dipje en speel het dan dagenlang niet maar het kan, je betaald er niet voor zoals bij bijna alle andere online games zoals dit wel.
Het vervelende is alleen dat als je in een wat serieuze guild zit je meestal niet zomaar een maand kunt stoppen, dat heeft mij er dan ook van weerhouden om bv de GoT guild te joinen maar dat geldt voor veel guilds. Spelers die niet altijd actief zijn zijn meer een last aan het been van de leiding van een guild dan dat ze er wat aan hebben maar ben je guildloos, zijn er geen strenge eisen laat het lekker ff liggen. Zo vlak voor Nightfall begint het wel weer te trekken en die maand daarvoor ben je zo weer heel actief bezig
Het vervelende is alleen dat als je in een wat serieuze guild zit je meestal niet zomaar een maand kunt stoppen, dat heeft mij er dan ook van weerhouden om bv de GoT guild te joinen maar dat geldt voor veel guilds. Spelers die niet altijd actief zijn zijn meer een last aan het been van de leiding van een guild dan dat ze er wat aan hebben maar ben je guildloos, zijn er geen strenge eisen laat het lekker ff liggen. Zo vlak voor Nightfall begint het wel weer te trekken en die maand daarvoor ben je zo weer heel actief bezig
CoRrRan schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:17:
Wat je ook altijd kunt gaan doen is Shiro'ken farmen buiten Harvest Temple:
[afbeelding]
Of Champion points gaan verdienen. Dat is ook een leuke uitdaging.
Verwijderd
k ben toch maar verder gegaan met mn title, namelijk drunkard. vandaag toch weer ruim 200 mins erbij. Alleen de financien daarva nwaren beetje lastig. Eerst deed ik het altijd met dwarven ale, 200g pst. Nu koop ik voor 100g monastery credits, en haal daarvan hunter ale's bij die traders. Er is eigenlijk gen enkel verschil tussen dwarven en hunter ales, dus kom ik gewoon twee keer o goedkoop uit. (das de positieve kijk, negatieve kant is dat ik ook gewoon 661 minuten teveel heb betaald...) Maar goed, mocht je de komende dagen nog eens in seitung harbor dis 1 komen, grote kan dat ik daar sta. Wil voor 100K credits inkopen, en dan dus 1000 ales kopen en dan pas op een mooie plek kijken hoever ik kom. Mss ooit wel ale hound...
Wat voor linkje zoek je? Het is toch wel enigzins duidelijk wat er gebeurd gelet op de skillbar?
Anyhow: denk aan Famine van de tegenstander en Sympathetic Visage op jezelf als je een hele groep Shiro'ken om je heen hebt staan en dan is het mayhem.
Kan gedaan worden door een Mo/Me en een Me/Mo.
[ Voor 9% gewijzigd door CoRrRan op 27-08-2006 23:02 ]
-- == Alta Alatis Patent == --
25 gold bij de merchantdark rule161 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:24:
mmm, ziet er gewoon uit als een variant op de spirit bond monk. Maar lijkt me best leuk. Alleen ben ik er nog niet met mijn monk. Levert het ook meer op dan bv Trolls?CoRrRan schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:17:
[afbeelding]
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Het zal wel tegen je principes zijn of zo, maar je kunt natuurlijk ook altijd een nieuw slot kopen. Heb er laatst zelf twee gekocht, ging prima en het geld valt ook nog best mee.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:21:
...
nieuwe char: pas nog gedaan, en mn 6 slots zijn vol. En om een of andere reden kan ik me er nog niet toe zetten om een char met 15K armor te deleten
...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Skills snap ik deels maar ben niet bekend met wat welke skill doet. Hoe heb je verder je points te staan? En welke runes gebruik je?CoRrRan schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:02:
[...]
Wat voor linkje zoek je? Het is toch wel enigzins duidelijk wat er gebeurd gelet op de skillbar?
Anyhow: denk aan Famine van de tegenstander en Sympathetic Visage op jezelf als je een hele groep Shiro'ken om je heen hebt staan en dan is het mayhem.
Kan gedaan worden door een Mo/Me en een Me/Mo.
http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_Spirit_BonderSteffy schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:20:
[...]
Skills snap ik deels maar ben niet bekend met wat welke skill doet. Hoe heb je verder je points te staan? En welke runes gebruik je?
Dit is de basis. De rest is speciefiek voor die beesten...
Balachmar: ja, het levert meer op dan trollruns, maar de farmingcode kicked sneller in. Dit omdat de hele run +/- 2 minuten duurt (bij elkaar verzamelen van alle tegenstanders). Als je eenmaal Sympathetic Visage of Ancestors Visage op je hebt, is het binnen 15 seconden over. Golden drops kunnen zijn: Golden Phoenix Blade (erg waardevol met de juiste stats), Oni Blade en Oni Daggers. Ook Forbidden Staves, maar daar heb ik nog geen golden drop van gekregen.
Steffy: de Shiro'ken rangers casten "Famine". Deze spirit geeft elk taget wat zonder energy komt te staan damage. Door AV of SV op jezelf te gooien krijgen alle melee monsters om je heen -3 Energy als ze je raken. Elke hit kost dus 3 energy voor ALLE Shiro'ken "nearby" (wat een redelijk grote range is in dit geval). Op die manier drain je dus de energy van de Shiro'ken en als die op 0 uitkomt, dan krijgen ze damage.
Wat betreft skillpoint distribution: zo veel mogelijk in Protection Prayers, zo veel mogelijk in Illusion Magic. Als Mo/Me dan de rest in Divine Favor voor "Blessed Aura". Voor Me/Mo moet je waarschijnlijk 12 protection draaien en een lekkere hoeveelheid in Illusion. Restantje in Fast Casting.
Runes maken absoluut niet uit. Zorg gewoon voor een low level armor en genoeg HP. C'est tout.
Deze build is echt de eenvoud zelve en ik denk wel dat je eruit moet komen met deze informatie, zo niet, PM me dan maar.
Steffy: de Shiro'ken rangers casten "Famine". Deze spirit geeft elk taget wat zonder energy komt te staan damage. Door AV of SV op jezelf te gooien krijgen alle melee monsters om je heen -3 Energy als ze je raken. Elke hit kost dus 3 energy voor ALLE Shiro'ken "nearby" (wat een redelijk grote range is in dit geval). Op die manier drain je dus de energy van de Shiro'ken en als die op 0 uitkomt, dan krijgen ze damage.
Wat betreft skillpoint distribution: zo veel mogelijk in Protection Prayers, zo veel mogelijk in Illusion Magic. Als Mo/Me dan de rest in Divine Favor voor "Blessed Aura". Voor Me/Mo moet je waarschijnlijk 12 protection draaien en een lekkere hoeveelheid in Illusion. Restantje in Fast Casting.
Runes maken absoluut niet uit. Zorg gewoon voor een low level armor en genoeg HP. C'est tout.
Deze build is echt de eenvoud zelve en ik denk wel dat je eruit moet komen met deze informatie, zo niet, PM me dan maar.
Verwijderd
Yep. Het lijkt wel lang, 1000 mins, maar als je bv 's avonds in Great Temple of Balthazar dis 1 gaat staan, kom je de avond wel door dankzij al dat melige gel*l daar. Tis ook wel leuk om te doen als je je verveeltBigbadkip schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:56:
Moet je voor de drunkard title nu echt al die minuten ook wachten ? Moet je dus 1000 min idle`n ?
hoeveel ale moet je op om dronken te worden?
Verwijderd
je hebt verschillende levels van dronkenschap. Normaal verkeer je op lvl 0, en lvl 5 is het hoogste. Bij 1 ale merk je meestal niets, je moet er een par tegelijk drinken. 5 tegelijk zorgt voor max resultaat. Het staat redelijk uitgebreid uitgelegd op guildwiki
Thx, ik zal het morgen uitproberen, met deze info moet ik een heel eind komen denk ikCoRrRan schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:46:
Balachmar: ja, het levert meer op dan trollruns, maar de farmingcode kicked sneller in. Dit omdat de hele run +/- 2 minuten duurt (bij elkaar verzamelen van alle tegenstanders). Als je eenmaal Sympathetic Visage of Ancestors Visage op je hebt, is het binnen 15 seconden over. Golden drops kunnen zijn: Golden Phoenix Blade (erg waardevol met de juiste stats), Oni Blade en Oni Daggers. Ook Forbidden Staves, maar daar heb ik nog geen golden drop van gekregen.
Verwijderd
Heb het ook geprobeerd, de eerste keren was ik snel dood maar na een aantal keren ging het al beter.Steffy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:05:
[...]
Thx, ik zal het morgen uitproberen, met deze info moet ik een heel eind komen denk ik
Wel ff iets moelijker dan trolls btw.
De shiro'ken warriors gaan makkelijk dood maar de rangers niet. Maar ik neem aan dat de strategie is om de rangers dan maar te laten staan en naar de volgende groep te lopen en daar de warriors ook killen....
ik doe het zo: agro alles bij elkaar. (4 groepen) meestal heb je dan een groepje rangers bij elkaar staan na de agro, ga daar bij staan en gooi snel AV/SV op. rangers worden nu gedrained door de warriors en asassins die op je in staan te meppenVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:33:
[...]
Heb het ook geprobeerd, de eerste keren was ik snel dood maar na een aantal keren ging het al beter.
Wel ff iets moelijker dan trolls btw.
De shiro'ken warriors gaan makkelijk dood maar de rangers niet. Maar ik neem aan dat de strategie is om de rangers dan maar te laten staan en naar de volgende groep te lopen en daar de warriors ook killen....
Dus als ik het goed begrijp worden ze door hun eigen spirit gekilled.CoRrRan schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:46:
Ik vond het al zo vreemd dat ik geen dmg skills op je skill bar zag.
Wat een vet spel, ik heb hem zins zaterdag ben nu lvl 11 en ik ben opzoek naar een ned/be guild in GW: Factions. Verder nog tips voor een noob.
Koop asap max armor en een leuke staff, dit helpt je best wel..mad_max234 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 08:04:
Wat een vet spel, ik heb hem zins zaterdag ben nu lvl 11 en ik ben opzoek naar een ned/be guild in GW: Factions. Verder nog tips voor een noob.
Maar ga in het begin niet een dure greenie kopen... kan je je geld beter bewaren
Oke bedankt, maar wat is asap & greenie? Wat een noob bent ik toch in dit spel.ixl85 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:08:
[...]
Koop asap max armor en een leuke staff, dit helpt je best wel..
Maar ga in het begin niet een dure greenie kopen... kan je je geld beter bewaren
Ik ben een warrior en ik gebruik een zwaard, kan ik beter een staf gebruiken? en wat zijn leuke staffen?
Ik speel al sinds dag 1 GW maar ik ken ook maar weinig van dat soort termen maar hier vind je alles maar dan ook alles wel op terug.mad_max234 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:20:
[...]
Oke bedankt, maar wat is asap & greenie? Wat een noob bent ik toch in dit spel.![]()
Ik ben een warrior en ik gebruik een zwaard, kan ik beter een staf gebruiken? en wat zijn leuke staffen?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page
Greenie is een Green item die (niet alleen) Bosses droppen. Ze zijn max, altijd perfect maar het zijn bijna nooit echt goeie items maar ze hebben unieke skins enzo vandaar dat ze populair zijn.
ASAP is een engelse afkorting natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 30-08-2006 09:38 ]
En staat voor : As Soon As Possible...
Oke ik dacht ff dat het een term van het spel was
, zie zoveel termen in dit topic dat ik ff de weg kwijt ben.
Weet je misschien ook nog of er nog Got guilds zijn voor GW:Factions, en waar ze ook noobs toelaten?
@Balachmar
Ja dat weet ik, maar met al die termen hier en afkortingen en net wakker dan denk je niet gelijk aan engels in een nederlands forum.
Weet je misschien ook nog of er nog Got guilds zijn voor GW:Factions, en waar ze ook noobs toelaten?
@Balachmar
Ja dat weet ik, maar met al die termen hier en afkortingen en net wakker dan denk je niet gelijk aan engels in een nederlands forum.
[ Voor 25% gewijzigd door mad_max234 op 30-08-2006 10:06 ]
Meeste warriors gebruiken een zwaard of een axe. Staffs zijn voor casters enzo. Ik heb nog wel wat dingetjes die ik zelf toch niet gebruik, als je wil kan je me adden in de friends list. Voor mijn namen, zie mijn signaturemad_max234 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:20:
[...]
Oke bedankt, maar wat is asap & greenie? Wat een noob bent ik toch in dit spel.![]()
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Added gedaan. wanneer ben je weer online dan log ik ook wel even in. Wil je er iets voor hebben?TroonStaal schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:21:
[...]
Meeste warriors gebruiken een zwaard of een axe. Staffs zijn voor casters enzo. Ik heb nog wel wat dingetjes die ik zelf toch niet gebruik, als je wil kan je me adden in de friends list. Voor mijn namen, zie mijn signature
Goed he? De eenvoud zelve...Twinwhistle schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 07:45:
[...]
Dus als ik het goed begrijp worden ze door hun eigen spirit gekilled.![]()
Ik vond het al zo vreemd dat ik geen dmg skills op je skill bar zag.
Oh en zoals unfor ook aangeeft: je moet een beetje oefenen met het aggro'en van de Shiro'ken en op een gegeven moment kun je al de rangers bij elkaar krijgen. Dan loop je daarnaartoe en cast AV of SV en het is gg Shiro'ken. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon de rangers ontwijken, alleen levert dat minder drops op en minder XP.
En ja, lvl28 monsters leveren HEEL VEEL XP.
Ach dat valt toch wel mee, het is toch meteen duidelijk dat als je PvE met een IWAY team in UW farmed, dat dan je DPS en AL max moeten en je geen skills hoeft te verspillen aan je 2nd profession, omdat de HCT en HRT van je greenie genoeg zijn om te spiken en niet tegen rage quitters op te lopen die zorgen voor leavers en je chestrun niet FTW zal zijn ...mad_max234 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:03:
..zie zoveel termen in dit topic dat ik ff de weg kwijt ben...
Okay, dat is dus compleet poep wat ik daar zeg voor het geval je dat niet door had. Ik speel het spel nu een maand of 16 en nog steeds kom ik maar genoeg termen tegen die ik niet snap. Dus zet je wat dat betreft voorlopig maar schrap ...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Zeg dat wel....232xp voor iedere kill....CoRrRan schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:40:
[...]
Goed he? De eenvoud zelve...
Oh en zoals unfor ook aangeeft: je moet een beetje oefenen met het aggro'en van de Shiro'ken en op een gegeven moment kun je al de rangers bij elkaar krijgen. Dan loop je daarnaartoe en cast AV of SV en het is gg Shiro'ken. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon de rangers ontwijken, alleen levert dat minder drops op en minder XP.
En ja, lvl28 monsters leveren HEEL VEEL XP.
Die 4 groepjes dat zijn al gauw 20 mobs bij elkaar, dan heb je dus zo'n 5k xp in 2 minuten!!!!
Maar zoveel heb ik er nog niet tegelijk doodgekregen, ben nog aan het oefenen.
Dat agro'en is nog wel een hele kunst, maar het gaat steeds beter.
edit: idd. een hele mooie build, dat houdt het spel leuk...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 16:02 ]
Hmrpf, Shroud Of Silence gooit steeds roet in het eten. Kan net het eerste groepje op de trap killen en daarna houdt het voor mij op. Mantra of Concentration voorkomt Shroud niet in ieder geval. Tips hoe ik daarmee om kan gaan?CoRrRan schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:17:
[afbeelding]
Zorg dat je geen Wand of Staff in je hand hebt. Dit zou het probleem kunnen zijn ivm Shroud of Silence. Neem daarvoor in de plaats een Totem Axe of Fiery Flame Spitter of Enchanting.
Ah, tnx, ga ik dat eens proberen. Ik word ook helemaal gek van dat het ze steeds weer lukt om spirit bond te interupten en er een 20 sec recharge time op komt, net als je alleen spirit bond kunt casten omdat je geen energy genoeg hebt om ook nog mantra of concentration te casten ... leuk om te doen deze mini farm, maar nog wel een beetje frustrerendCoRrRan schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:06:
Zorg dat je geen Wand of Staff in je hand hebt. Dit zou het probleem kunnen zijn ivm Shroud of Silence. Neem daarvoor in de plaats een Totem Axe of Fiery Flame Spitter of Enchanting.
*10 minuten later
Gouden tip CoRrRan! Tnx! Met mijn totem axe ipv de staff die ik eerst had wordt Shroud helemaal niet meer gecast op me. Cool! Kan nu zo doorlopen naar de laatste groep, dan een klein stukje terug naar de rangers, mantra --> av --> sv ... klaar ... erg lollig!
[ Voor 17% gewijzigd door Plekuz op 30-08-2006 22:46 ]
Verwijderd
Ik gebruik de totemaxe in combi met Wenslaus' Chalice. Zo heb je 2 energy meer dan je met een max nrg staff zou kunnen krijgen en bovendien nog eens 45 extra health!Weakling schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:34:
[...]
Ah, tnx, ga ik dat eens proberen. Ik word ook helemaal gek van dat het ze steeds weer lukt om spirit bond te interupten en er een 20 sec recharge time op komt, net als je alleen spirit bond kunt casten omdat je geen energy genoeg hebt om ook nog mantra of concentration te casten ... leuk om te doen deze mini farm, maar nog wel een beetje frustrerend
*10 minuten later
Gouden tip CoRrRan! Tnx! Met mijn totem axe ipv de staff die ik eerst had wordt Shroud helemaal niet meer gecast op me. Cool! Kan nu zo doorlopen naar de laatste groep, dan een klein stukje terug naar de rangers, mantra --> av --> sv ... klaar ... erg lollig!
Ideaal voor bonder...
Die dingen droppen in Tombs en zijn maar een paar plat. waard. Maar wacht niet te lang, heb het idee dat iedereen momenteel een bonder aan het maken is, tenminste wel bij mij in de guild.
Dus de vraag kan wel eens groter worden...
Deze farm is inderdaad voor de volhouder. Ik wordt ook continue gespammed met Shroud of Silence, dus ook maar met mijn totem axe proberen. Maar heb alwel een Golden Phoenix Blade of enchanting met zeer goede stats gekregen, dus dat kon ik wel waarderen.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 06:59:
[...]
Ik gebruik de totemaxe in combi met Wenslaus' Chalice. Zo heb je 2 energy meer dan je met een max nrg staff zou kunnen krijgen en bovendien nog eens 45 extra health!
Ideaal voor bonder...![]()
Die dingen droppen in Tombs en zijn maar een paar plat. waard. Maar wacht niet te lang, heb het idee dat iedereen momenteel een bonder aan het maken is, tenminste wel bij mij in de guild.
Dus de vraag kan wel eens groter worden...
Had gisteren sowieso wel een aardige dag met drops, heb namelijk ook nog Rago's flame staff gekregen tijdens een FA run, wat ik al een tijd niet meer had gedaan
Echt een aanrader hoor! Shroud wordt dan helemaal niet meer gecast en dat maakt de farm echt 1000x eenvoudiger. Grappig dat die NPCs met hun spells letten op wat voor wapen je hebt en niet op je profession.Twinwhistle schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 07:24:
Deze farm is inderdaad voor de volhouder. Ik wordt ook continue gespammed met Shroud of Silence, dus ook maar met mijn totem axe proberen.
Hey mooi, gratz! Ik heb alleen een suffe gouden water wand en maul gevonden in drie uur farmen. Het leek meer op soul stone farmen dan wat anders. Maar toch leuk om te doen.Maar heb alwel een Golden Phoenix Blade of enchanting met zeer goede stats gekregen, dus dat kon ik wel waarderen.
Nog members nodig? ik ben nog opzoek naar een nl/be Guild.Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:19:
Heej, nieuw op GoT forum. Speel GW nu 10 maanden.
Ben 2 weken terug een eigen guild begonnen, puur NL en BE. Custodes Imperii, latijn voor Bewakers van het rijk.
Maar nu mijn vraag ^^:
Heeft iemand enig idee waar ik mijn Pre-Order bonus pack al kan bestellen?
Natuurlijk volledig offtopic: maar als ik jou was zou ik wat punten in Inspiration Magic zetten en wat energy management skills meenemen. Je hebt een aantal aardig dure skills op je bar staan, zonder dat je gebruik maakt van de goede energy management skills van de Mesmer.SoundWave schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 03:50:
Niet alle greens zijn max... De mods misschien maar niet de dmg o.o. De bow in de screenie heb ik net buiten Seitun Harbor gevonden van 1 of andere baas o.o.
[afbeelding]
Only trying to help.
Graag gedaan.Weakling schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:34:
[...]
*10 minuten later
Ik ben ook ff bezig gegaan met de farm en hij werkt aardig, ik pak nog niet alle groepen in 1 keer maar dat lukte mij met de Griffon farm in het begin ook niet, na een tijdje wen je er aan. De Totem Axe is idd wel een goeie koop, die paar K die het kost heb je er wel weer uit na een paar runs. Leuke farm en ik hoop wat leuke dingen te vinden 
Edit: Black dye en golden drop in 1 run. Dat is al kassa dus
[ Voor 8% gewijzigd door Steffy op 31-08-2006 20:12 ]
ok en dit vind ik dus wel jammer...
Niet dat ik dit ook maar enigzins van plan ben...
bronPvP Unlock Packs Now Available
Guild Wars players now have the opportunity to purchase PVP Unlock Packs for all Prophecies skills! For $9.99 USD (€8.99, £5.99), you can unlock all of the 70+ Prophecies skills for a single profession. For $39.99 USD (€35.99, £23.99) you can unlock all 450+ Prophecies skills for the 6 professions. Once unlocked, skills can be used by any of your PvP characters. Head to the Guild Wars Official Store to take advantage of this much-requested opportunity.
Mja, tis alleen voor PvP, en dat speel ik toch niet
Maar tis wel een beetje jammer, ik had liever gezien dat je voor dat geld je Xunlai kon upgraden => meer items in stash en ook crafting materials verhogen tot 500 of het liefst 1000.
En nu heb ik ook niks meer aan die skill unlock bonus van de SE

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Sjemig, jij ook al goede drops. Ik ga Anet maar eens ff aanklagen voor een miljoen GW platinum, want ook gister weer geen enkel fatsoenlijk item tijdens de run en ik zie iedereen om me heen wel leuke drops krijgen. Dat moet een complot zijn.Steffy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:10:
Ik ben ook ff bezig gegaan met de farm en hij werkt aardig, ik pak nog niet alle groepen in 1 keer maar dat lukte mij met de Griffon farm in het begin ook niet, na een tijdje wen je er aan. De Totem Axe is idd wel een goeie koop, die paar K die het kost heb je er wel weer uit na een paar runs. Leuke farm en ik hoop wat leuke dingen te vinden
Nou ja, ik heb nu wel 153 soul stones ...
Mijn ervaring is dat hoe meer groepen je tegelijk neemt, hoe makkelijker het wordt. Ik wandel naar buiten, cast de drie permanente enchantments op me. Wandel naar de eerste groep, prot spirit & spirit bond, laat ze ff op mij inhakken tot de energy vol is. Wandel dan verder naar de laatste groep, ondertussen ps & sb castend. Dan loop ik direct een stukje terug naar de grootste groep rangers. Mantra of Concentration --> AV --> SV en klaar.
Het enige is dat bij een echt grote groep rangers het nogal eens wil gebeuren dat ze mijn prot spirit of spirit bond voor 20 seconden onklaar maken en dan is het meestal game over. Ook hebben ze er nogal een handje van om de AV of SV om zeep te helpen, maar het voordeel is wel dat ik meestal toe kan met alleen AV of SV en ze daarmee al om zeep kan helpen. Allebei tegelijk actief is zelden nodig.
Same here, maar het is erg jammer voor al die fanatieke Balthazar Faction sprokkelaars die er weken of misschien zelfs maanden over gedaan hebben om alle skills te unlocken en nu links en rechts ingehaald worden door mensen die ze gekocht hebben.TroonStaal schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:04:
Mja, tis alleen voor PvP, en dat speel ik toch nietMaar tis wel een beetje jammer, ik had liever gezien dat je voor dat geld je Xunlai kon upgraden => meer items in stash en ook crafting materials verhogen tot 500 of het liefst 1000.
Het uitbreiden van Xunlai mogelijkheden zal wel gaan gebeuren denk ik. Als je straks met Nightfall nog eens twee karakter slots erbij krijgt en het nog steeds moet doen met zo'n kleine storage, dan is dat wel een beetje bezopen. Ik sleep nu al bij de karakters alle armor sets mee die ik voor ze heb, maar dat neemt weer in sommige gevallen de helft van de storage ruimte van het karakter in beslag.
Maar goed, ik heb ooit eens begrepen dat de crafting material tab nog maar het begin was van wat ze plan waren met de storage, dus ik ben benieuwd wat ze nog uit hun hoed zullen toveren.
Dat van die storage is dus achteraf helemaal niet waar. Ik hoor iedereen, ik zelf ook nog roepen dat de storage met 2 nieuwe slots veel te klein is maar dat bleek helemaal niet waar te zijn, de eerste weken heb ik me prima kunnen redden en sinds de materials storage er is heb ik ruimte over. Wat nog wel leuk zou zijn is een Dye storage maar verder vind ik het prima zo
Wat ik ook een beetje jammer vind is dat het een "much requested option" is. Ja, zo kan ik er ook nog wel een paar:Weakling schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:19:
[...]
Same here, maar het is erg jammer voor al die fanatieke Balthazar Faction sprokkelaars die er weken of misschien zelfs maanden over gedaan hebben om alle skills te unlocken en nu links en rechts ingehaald worden door mensen die ze gekocht hebben.
Het uitbreiden van Xunlai mogelijkheden zal wel gaan gebeuren denk ik. Als je straks met Nightfall nog eens twee karakter slots erbij krijgt en het nog steeds moet doen met zo'n kleine storage, dan is dat wel een beetje bezopen. Ik sleep nu al bij de karakters alle armor sets mee die ik voor ze heb, maar dat neemt weer in sommige gevallen de helft van de storage ruimte van het karakter in beslag.
Maar goed, ik heb ooit eens begrepen dat de crafting material tab nog maar het begin was van wat ze plan waren met de storage, dus ik ben benieuwd wat ze nog uit hun hoed zullen toveren.
* €20,- per char een FoW armor
* €15,- willekeurig 15k armor
* €15,- = 200plat ingame
* €10,- = alle runes
* €5,- = 1 perfect Zodiac/Celestial/Gothic/vul hier iets in weapon/shield/offhand item naar keuze
* €7,50 = Black Widow of Black Moa pet
Ofzoiets

Ik vind storage wel te klein, en die materials mag ook wel wat groter 500 minstens. Wat ik ook wel prettig zou vinden is als de runes van dezelfde soort stapelbaar zijn. Eigenlijk zou de bagrune ook op de Xunlai moeten werken.Steffy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:33:
Dat van die storage is dus achteraf helemaal niet waar. Ik hoor iedereen, ik zelf ook nog roepen dat de storage met 2 nieuwe slots veel te klein is maar dat bleek helemaal niet waar te zijn, de eerste weken heb ik me prima kunnen redden en sinds de materials storage er is heb ik ruimte over. Wat nog wel leuk zou zijn is een Dye storage maar verder vind ik het prima zo
[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 01-09-2006 09:44 ]
Betekend dit ook de elite skills?Balachmar schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 08:53:
ok en dit vind ik dus wel jammer...
[verhaaltje geld->alle skills]
bron
Ik kan de frustratie erover erg begrijpen, maar zover ik zie is de impact eigelijk neit eens zo groot. Avondje lvlen kan je al 20 halen, met een beetje grote guild kan je kort erna ook je benodigde skills/elite skills erbij krijgen. Wat platinum erop en je armor is ook wel snor.
Edit: oh dus alleen voor je pvp chars, niet je storyline chars...
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 01-09-2006 09:54 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn storage zit stampensvol en een verdubbeling of zo van de capaciteit zou erg welkom zijn. Aantal materials vergroten zou idd erg welkom zijn. Ik kan me nu ook wel redden, maar het is soms wel erg schipperen met de ruimte. Aan de andere kant is het dan waarschijnlijk ook maar een kwestie van tijd tot ik wederom te weinig storage ruimte heb ...Steffy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:33:
leuk! even kijkenFurfoot schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:12:
Voor alle geinteresseerde heb ik een report geschreven, inclusief fotos, over het meespelen in het GWFC toernooi in Leipzig. Je kunt hem op onze website vinden.
Ik snap bij de shiroken farm trouwens niet waarom MoC niet werkt, ik gebruik de skill maar het helpt geen klap, SV en AV worden evenhard onderbroken, bij mij lukt het ook hooguit 1 keer in de 5 keer om de farm af te ronden, meestal lukt het gewoon niet, ik snap niet wat ik fout doe
. Als het lukt zijn de drops wel goed maar ik denk dat ik per uur wel 3 keer zo veel zou verdienen als ik een keer AV en SV zou kunnen gebruiken. Ik heb het idee dat MoC geen nut heeft, het werkt gewoon niet

Ik heb deze farm ook geprobeerd (met MoR). MoC zal vast wel werken, alleen je bent de stance kwijt zodra je ook maar 1 keer interrupted zou zijn en met een "paar" foes om je heen zullen er vast wel meerdere foes zijn die je proberen te interrupten.Steffy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:10:
Ik snap bij de shiroken farm trouwens niet waarom MoC niet werkt, ik gebruik de skill maar het helpt geen klap, SV en AV worden evenhard onderbroken, bij mij lukt het ook hooguit 1 keer in de 5 keer om de farm af te ronden, meestal lukt het gewoon niet, ik snap niet wat ik fout doe. Als het lukt zijn de drops wel goed maar ik denk dat ik per uur wel 3 keer zo veel zou verdienen als ik een keer AV en SV zou kunnen gebruiken. Ik heb het idee dat MoC geen nut heeft, het werkt gewoon
niet
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Daar zal het probleem dan wel zitten, ben verder niet zo bekend met farmen behalve met rangers en warriors dus dit is met een monk totaal nieuw voor mij. Maar toch in 3 uurtjes 30k verdiend. Het is niet slecht, tot nu toe geen top items gehad, niks echt bijzonders maar toch redelijk verdiendgsteen schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:33:
[...]
Ik heb deze farm ook geprobeerd (met MoR). MoC zal vast wel werken, alleen je bent de stance kwijt zodra je ook maar 1 keer interrupted zou zijn en met een "paar" foes om je heen zullen er vast wel meerdere foes zijn die je proberen te interrupten.
Was voor mij ook de eerste keer met een monk. Het ging wel aardig, heb niet te lang zitten farmen daar, misschien een uurtje ofzo. Gewoon om het farmen van deze beesten onder de knie te kijgen.Steffy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:51:
Daar zal het probleem dan wel zitten, ben verder niet zo bekend met farmen behalve met rangers en warriors dus dit is met een monk totaal nieuw voor mij. Maar toch in 3 uurtjes 30k verdiend. Het is niet slecht, tot nu toe geen top items gehad, niks echt bijzonders maar toch redelijk verdiend
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Ik moet zeggen dat ik ook het idee heb dat MoC niet helemaal werkt zoals beschreven is. Cast MoC en nog voordat ik ook maar welke andere skill dan ook gebruik verdwijnt ie al weer. Alsof de interupt skills van de NPCs ook als interupt tellen terwijl er niks te interupten valt. Hmm, ik ben weer lekker duidelijk, maar ik kan het ook niet beter omschrijven. Nou toch een poging dan:Steffy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:10:
Ik snap bij de shiroken farm trouwens niet waarom MoC niet werkt, ik gebruik de skill maar het helpt geen klap, SV en AV worden evenhard onderbroken ... Ik heb het idee dat MoC geen nut heeft, het werkt gewoon niet
Wat ik zou verwachten:
MoC --> AV --> NPC cast interupt skill --> AV werkt toch --> MoC wordt beeindigd
Maar wat lijkt te gebeuren:
MoC --> doe niks --> NPC interupt skill --> MoC wordt beeindigd
Tis een beetje fishy ...
[edit]
Ik heb net een idee gekregen wat het misschien wel is. Misschien wordt door de NPC interupt skill op dat moment Balts Spirit, Essence Bond, Prot Spirit of Spirit Bond geinterupt en eindigt daardoor MoC zo snel ... hmmmm, tis wat ver gezocht, maar wie weet ... het zijn immers skills die damage nodig hebben om te werken ...
[ Voor 16% gewijzigd door Plekuz op 01-09-2006 13:15 ]
Verwijderd
onder het motto:
Zolang er drank is, heb ik geen drankprobleem!
http://img236.imageshack.us/img236/9761/naamloosjf7.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 14:14 ]
Okay, dit is misschien ver gezocht. Ben je toevallig de foes aan het slaan met je axe? Ik vraag dit vanwege deze beschrijving van de interrupt skills die gebruikt worden.
Disrupting Stab: If this attack hits, it interrupts target foe's action. If that action was a Spell, it is disabled for 3...9 seconds.
Savage Shot: If Savage Shot hits, your target's action is interrupted. If that action was a spell, you strike for +13...25 damage.
Het aanvallen/slaan van een foe wordt als action gezien, dus kan interrupted worden. Misschien verdwijnt MoC daarom zo snel?
Disrupting Stab: If this attack hits, it interrupts target foe's action. If that action was a Spell, it is disabled for 3...9 seconds.
Savage Shot: If Savage Shot hits, your target's action is interrupted. If that action was a spell, you strike for +13...25 damage.
Het aanvallen/slaan van een foe wordt als action gezien, dus kan interrupted worden. Misschien verdwijnt MoC daarom zo snel?
Niet dat ik weet. Wanneer ik iedereen verzameld heb, druk ik op C om er eentje te targetten. Maar omdat het nogal hectisch kan zijn, is het best mogelijk dat ik wel onbedoeld met mijn axe aan het zwaaien ben.gsteen schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:19:
Okay, dit is misschien ver gezocht. Ben je toevallig de foes aan het slaan met je axe? Ik vraag dit vanwege deze beschrijving van de interrupt skills die gebruikt worden.
Zou je weleens gelijk in kunnen hebben! Zal in ieder geval eens gaan proberen om er op te letten dat ik absoluut niet met mijn wapen aan het meppen ben op wat voor npc dan ook.Het aanvallen/slaan van een foe wordt als action gezien, dus kan interrupted worden. Misschien verdwijnt MoC daarom zo snel?
Kan je niet beter Tab drukken om een target te kiezen?Weakling schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:34:
[...]
Niet dat ik weet. Wanneer ik iedereen verzameld heb, druk ik op C om er eentje te targetten. Maar omdat het nogal hectisch kan zijn, is het best mogelijk dat ik wel onbedoeld met mijn axe aan het zwaaien ben.
[...]
Zou je weleens gelijk in kunnen hebben! Zal in ieder geval eens gaan proberen om er op te letten dat ik absoluut niet met mijn wapen aan het meppen ben op wat voor npc dan ook.
Verwijderd
Zou in feite niet uit hoeven te maken. C target de vijand die het dichtste bij is, en tab de 'volgende'. Voor normaal gebruik in C beter, zodat je niet ineens een hele andere groep aan de rand van de radar gaat aanvallen omdat daar de 'volgende' staat, terwijl je nog omringd word door andere vijandenmad_max234 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:02:
[...]
Kan je niet beter Tab drukken om een target te kiezen?
Precies, ik gebruikte voorheen ook vaak tab, meestal gevolgd door een ram op de spatiebalk, maar het begon steeds meer voor te komen dat dan andere groepen geaggroed werden terwijl de oorspronkelijke groep vijanden nog niet het loodje had gelegd. Soms maakte de tab er helemaal een potje van en zat ik me suf te rammen tot ik eindelijk in de groep kwam die ik wilde hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:17:
[...]
Zou in feite niet uit hoeven te maken. C target de vijand die het dichtste bij is, en tab de 'volgende'. Voor normaal gebruik in C beter, zodat je niet ineens een hele andere groep aan de rand van de radar gaat aanvallen omdat daar de 'volgende' staat, terwijl je nog omringd word door andere vijanden
Kortom: tab gebruik ik bijna niet meer. De T als iemand anders een target heeft ingesteld en anders een C om directe belagers af te schudden, meer niet.
Bind met je G15 ramplank gewoon de toetsencombinatie C+spatie aan de eerste toets ofzo
Net zo makkelijk om drops te pakken.
C+spatie om drops te pakken? Die is nieuw voor mij ...TroonStaal schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:35:
Bind met je G15 ramplank gewoon de toetsencombinatie C+spatie aan de eerste toets ofzoNet zo makkelijk om drops te pakken.
gebruik gewoon MoR, als je bij de rangers aankomt druk je snel op mor+av/sv. ik heb nog nooit een interrupt gehad daardoor, vergeet niet dat de asassins een stance breaker hebben, dus zolang ze nog energy hebben halen ze je stance ook meteen weer weg.
Verwijderd
Ik cast MoC al lopende, dan wordt ie niet zo snel geïnterrupt met alle shiro'ken nog achter me.
Als ze eenmaal om je heen staan wordt het moeilijker...
Als ze eenmaal om je heen staan wordt het moeilijker...
Da's als de tegenstanders in hun broek poepen van angstWeakling schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:32:
[...]
C+spatie om drops te pakken? Die is nieuw voor mij ...
Hmmm 10 ipv 5 energy om te casten en bij elke interupt tussen de 5 en 10 energy kwijt ... ik wil het best proberen, maar klinkt niet echt aanlokkelijk. Hoewel, ik aggro altijd alle groepen, dus genoeg tegenstanders die op mij inhakken en daardoor mijn energy restoren.unfor schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:59:
gebruik gewoon MoR
Kon ik niet vergeten, want ik had het niet eens door dat de assassins dat dedenvergeet niet dat de asassins een stance breaker hebben, dus zolang ze nog energy hebben halen ze je stance ook meteen weer weg.
Een lol en iew moment in 1 eenvoudige zin. Mijn avond is weer geslaagd ...TroonStaal schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:25:
Da's als de tegenstanders in hun broek poepen van angst
Ikzelf heb een volledige unlock voor Prophecies en ik denk dat het goed is dat A.Net komt met deze optie.
Stel je voor: je vindt GW: Factions zo leuk nadat je het gekocht hebt, maar vind in feite alleen het PvP gedeelte interessant. Als je dan er wat geld voor over hebt, heb je alle skills voor de core professions direct unlocked. Op die manier kun je direct meedoen met 'the big boys'.
Nu hoorde ik dus ook meteen het argument: maar dan worden de Balthazars Faction sprokkelaars direct overlopen door mensen met wat geld uit te geven. Ik zeg dan: who cares? Ik weet uit eigen ervaring dat het veel belangrijker is om te weten welke 64 skills 1 build vormen dan alle skills unlocked te hebben. Dat is iets wat die groep mensen nog moet leren.
Ik denk dat het een goede impuls kan geven aan de PvP gemeenschap die toch ook te maken had met problemen dat het behoorlijk lang duurt voordat iemand UAS is (Unlock All Skills). Door deze opties te geven, zullen er meer mensen sneller access hebben tot de skills die belangrijk zijn in het spel en op die manier kunnen ze eerder uitgroeien tot goede spelers, wat het competitie niveau alleen maar kan verbeteren.
Dan nog even over de Shiro'ken en Stances. De Shiro'ken Assassins hebben de skill Wild Strike, deze verwijdert 1 stance op een tegenstander. Dus zo lang de assassins energy hebben, zullen ze stances die je opgooit verwijderen.
Daarnaast: de Mantra of Concentration is inderdaad een one-trick pony. Als je richting de Shiro'ken Rangers loopt, heb je kans dat er 5 of meer keer een Savage Shot op je belandt. De eerste wordt dus genegeerd door MoC en MoC wordt direct gecancelled. De 2e Savage Shot, zal je casted spell interupten.
Mbv Mantra of Resolve zou dit waarschijnlijk beter gaan, al moeten er haast wel nadelen zitten aan het gebruik ervan ivm de heftige energy loss.
Stel je voor: je vindt GW: Factions zo leuk nadat je het gekocht hebt, maar vind in feite alleen het PvP gedeelte interessant. Als je dan er wat geld voor over hebt, heb je alle skills voor de core professions direct unlocked. Op die manier kun je direct meedoen met 'the big boys'.
Nu hoorde ik dus ook meteen het argument: maar dan worden de Balthazars Faction sprokkelaars direct overlopen door mensen met wat geld uit te geven. Ik zeg dan: who cares? Ik weet uit eigen ervaring dat het veel belangrijker is om te weten welke 64 skills 1 build vormen dan alle skills unlocked te hebben. Dat is iets wat die groep mensen nog moet leren.
Ik denk dat het een goede impuls kan geven aan de PvP gemeenschap die toch ook te maken had met problemen dat het behoorlijk lang duurt voordat iemand UAS is (Unlock All Skills). Door deze opties te geven, zullen er meer mensen sneller access hebben tot de skills die belangrijk zijn in het spel en op die manier kunnen ze eerder uitgroeien tot goede spelers, wat het competitie niveau alleen maar kan verbeteren.
Dan nog even over de Shiro'ken en Stances. De Shiro'ken Assassins hebben de skill Wild Strike, deze verwijdert 1 stance op een tegenstander. Dus zo lang de assassins energy hebben, zullen ze stances die je opgooit verwijderen.
Daarnaast: de Mantra of Concentration is inderdaad een one-trick pony. Als je richting de Shiro'ken Rangers loopt, heb je kans dat er 5 of meer keer een Savage Shot op je belandt. De eerste wordt dus genegeerd door MoC en MoC wordt direct gecancelled. De 2e Savage Shot, zal je casted spell interupten.
Mbv Mantra of Resolve zou dit waarschijnlijk beter gaan, al moeten er haast wel nadelen zitten aan het gebruik ervan ivm de heftige energy loss.
Verwijderd
GW begint in mijn ogen wel op een commercieel circus te lijken. Character slots, OK, daar kan ik me wel in vinden, maar zulke skill packs gaat mij toch eigenlijk te ver. Het zorgt er toch voor dat iemand die er een beetje geld voor over heeft, maar totaal geen ervaring, allerlij builds kan spelen, en ook niet weet waar hij moet beginnen. Nou kan je wel gaan zeggen dat iedereen er zelf voor kiest, maar als je de keuze moet maken tussen door de baggersloot of over de tolbrug, gaan toch de meesten voor de brug. Feit is dat de mogelijkheid bestaat, en gelegenheid schept de die... ehh, koper. Als je net alle sills van die ene profession hebt, denk je 'yes!' waarop een of andere n00b komt: 'Ohhhh, die had ik alllang, net zoals van die en die en die profession.' En vergeet niet dat deze skills dus ook gelijk verkrijgbaar zijn voor PvP characters. Immers, als je ze hebt unlocked, kan je ze bij elke skill trainer in de hele game kopen, mits je financien op orde zijn de de skill points aanwezig zijn. Nou vind ik die update ook la niet zo geweldig, maar deze mogelijkheid slaat voor mij echt alles.
gelukkig krijg ik als pve-er daar weinig mee te maken (hoop ik)
ben benieuwd wat de volgende optie wordt die het financiele circus gaat vergroten...
gelukkig krijg ik als pve-er daar weinig mee te maken (hoop ik)
ben benieuwd wat de volgende optie wordt die het financiele circus gaat vergroten...
Verwijderd
Ik kan van iemand een wand kopen:
Wayward Wand
Fire dmg 11-22 req 9 fire magic
Halves skill recharge of fir emagic spells (chance 20%)
Energy+5(while health is above 50%
wat is hier een redelijke prijs voor?
Wayward Wand
^hoogstens 20k, aangezien dat de actuele prijs is voor een amulet of mist. Op het einde van het spel kan je met een amulet of mist voor o.a dit Wayward Wand inruilen.
voor 5k en wat grondstoffen kan een wand met dezelfde stats laten craften onder kaineng city, zie guildwikiVerwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:14:
Ik kan van iemand een wand kopen:
Wayward Wand
[ Voor 3% gewijzigd door powerguy op 02-09-2006 18:13 ]
Dat is altijd een goed idee om dat zo te doen. Je hebt geen bijzondere skins maar je kunt als minder vermogend persoon wel een hele goeie wapens komen voor weinig geld. Ik heb zelf voor mijn ranger nu 3 perfect Ascolon Longbow. 15% dmg bij +50% health. Je betaald je er anders blauw voor maar ik had nu 20 june barrow jaws voor 1500 gold en dat waren dus mooi 4 perfect bows met loq REQ. Zelf paar modjes op de kop tikken en je hebt hele goeie bows voor nop.powerguy schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:08:
[...]
voor 5k en wat grondstoffen kan een wand met dezelfde stats laten craften onder kaineng city, zie guildwiki
Boeiend?Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:06:
GW begint in mijn ogen wel op een commercieel circus te lijken. Character slots, OK, daar kan ik me wel in vinden, maar zulke skill packs gaat mij toch eigenlijk te ver. Het zorgt er toch voor dat iemand die er een beetje geld voor over heeft, maar totaal geen ervaring, allerlij builds kan spelen, en ook niet weet waar hij moet beginnen.
Great minds think in parallel gutters.
Al die farmbots in Elona's is eigenlijk té erg voor woorden 
http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/gw085.jpg
wow... Hoe bedoel je, mo/wa is 'dah favo build' in guildwars? 
Ik vraag me af, hoe lang zal het duren voor GW veel van die skills opeens ally-only maakt?
Ik vraag me af, hoe lang zal het duren voor GW veel van die skills opeens ally-only maakt?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Het is wel erger geweest daar dacht ik. Maar ja, zolang er mensen gold kopen via ebay zullen er bots zijn.....TroonStaal schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:24:
Al die farmbots in Elona's is eigenlijk té erg voor woorden
Gefeliciteerd nog met het 'oom-schap' Troonstaal...
Het is zo ontzettend duidelijk daar, net als in Droks. Allemaal hetzelfde en ze doen niet eens meer de moeite om namen te verzinnenVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:54:
[...]
Het is wel erger geweest daar dacht ik. Maar ja, zolang er mensen gold kopen via ebay zullen er bots zijn.....
Gefeliciteerd nog met het 'oom-schap' Troonstaal...
Dankje, ik heb voor mijn nichtje al een mooi cadeau klaarliggen: een radiografisch bestuurbare formule 1 wagen
Dat is het zeker. Destijds hebben een aantal mensen, waaronder ik zei de gek, die in Elona waren een melding bij support achtergelaten met een screen cap erbij. Ze doen hun best bij Anet om bots te bannen, maar het is een beetje dweilen met de kraan open helaas.Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:54:
Het is wel erger geweest daar dacht ik. Maar ja, zolang er mensen gold kopen via ebay zullen er bots zijn.....
Aan de andere kant gedraag ik me ook haast als een bot de laatste tijd qua farmen. Ik doe rustig een stuk of 50 Shiroken of Troll runs achter elkaar. Gaat onderhand op de automatische piloot. Maar ja, ik wil dan ook graag redelijk wat gold bijelkaar gesprokkeld hebben als straks deeltje 3 verschijnt. Kan ik tenminste leuk spul kopen.
GW'ers, vraagje: ik las hier wat over Materials Storage. Hoe kom ik er aan?
Ik speel Prophecies, heb onlangs Factions gekocht en toegevoegd (ook reeds een karakter gemaakt en even gespeeld in Factions). Maar een Materials Storage ben ik in Prophecies nog niet tegengekomen. Of is het weer zo'n Factions-only ding?
Ik speel Prophecies, heb onlangs Factions gekocht en toegevoegd (ook reeds een karakter gemaakt en even gespeeld in Factions). Maar een Materials Storage ben ik in Prophecies nog niet tegengekomen. Of is het weer zo'n Factions-only ding?
In Kaineng Centre en Shing Jea Monastry staat een Xunlai upgrade agent. Na betaling van 50 gold krijg je een materials storage waar je per crafting material 250 stuks kwijt kan.
Prophecies chars kunnen er ook bij, maar dan moeten ze wel naar Cantha kunnen. Dus ja, het is Factions only, tenzij je gemerged hebt
Prophecies chars kunnen er ook bij, maar dan moeten ze wel naar Cantha kunnen. Dus ja, het is Factions only, tenzij je gemerged hebt
Is een Fiery Dragon Sword (15-21, req 7 - clean, geen verdere mods) wat waard?
Sorry ben nog een n00b in dit soort dingen
Sorry voor al mijn vragen, maar hoe/ waar merge ik dan?TroonStaal schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:08:
Bedankt voor je snelle reactie in ieder geval!
Als je beide games onder 1 account hebt, ben je 'gemerged'.
Maar dan moet ik dus met mijn Prophecies-toon naar het land van Factions kunnen. Kan dat zomaar of moet ik daar iets voor doen? Quest of zo?SinergyX schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:41:
Als je beide games onder 1 account hebt, ben je 'gemerged'.
er is een quest bij de skill trainer in Lions arch. Die zorgt ervoor dat je naar Cantha kan.Vads schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:34:
[...]
Maar dan moet ik dus met mijn Prophecies-toon naar het land van Factions kunnen. Kan dat zomaar of moet ik daar iets voor doen? Quest of zo?
Nee, helaas is zo'n zwaard niets waard.-d- schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:32:
GW heeft een redelijk uitgesproken economie en alleen items die 'perfect' (en soms bijna 'perfect') zijn, hebben enige waarde.
'Perfect' voor je Fiery Dragon Sword zou zijn: 15-22dmg, req8, +15%dmg while health above 50% en dan nog eventueel een extra 'mod'. Pas als je zulke items vindt, kun je ervan uitgaan dat je er wat op kunt verdienen.
http://gw.gamewikis.org/wiki/Mhenlo%27s_Request (voor Prophecies --> Factions)Vads schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:34:
[...]
Maar dan moet ik dus met mijn Prophecies-toon naar het land van Factions kunnen. Kan dat zomaar of moet ik daar iets voor doen? Quest of zo?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Chaos_in_Kryta (voor Factions --> Prophecies)
Als je deze nog niet gecostumized heb, wil ik hem wel voor een leuk prijsje overnemen-d- schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:32:
Mijn 20 war loopt nog rond met een 12-19 sword...

Ok, bedankt allemaal voor jullie reacties m.b.t. mijn vraag over het mergen e.d.!
Het is mij nu helemaal duidelijk!
Het is mij nu helemaal duidelijk!
Kleine tip mbt dat mergen, als je Prophecies speelt kan je best vaak via missies bepaalde skills unlocken. Het voordeel hiervan is, dat als je een character start in Factions, je deze skills ook direct kan nemen. Geeft je een klein voorsprongetje in Factions
In het inlogscherm (dus voordat je je chars kan kiezen) de optie account options doen. Daar staat dan wat je moet doen. Wel belangrijk is, is dat als je eenmaal met een key hebt gespeeld je niet nog later eens kan mergen.Vads schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:34:
[...]
Sorry voor al mijn vragen, maar hoe/ waar merge ik dan?![]()
Bedankt voor je snelle reactie in ieder geval!
Merchant-d- schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:32:
Had al een bod gekregen van 2k, dus iets meer dan merchant (60 gold ofzo). Volgens mij had ik dus dat bod moeten accepterenMerchant
Dat is correct-d- schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:44:
[...]
Had al een bod gekregen van 2k, dus iets meer dan merchant (60 gold ofzo). Volgens mij had ik dus dat bod moeten accepteren
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:12:
onder het motto:
Dit topic is gesloten.