De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 151289
Als ie niet max. damage is krijg je er niet veel voor als je er al iemand voor kunt vinden vrees ik.TroonStaal schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:40:
Vraagje, iemand een idee wat een gouden Halo Axe waard is?
6-18 req. 9 axe
15^50
+7 armor (physical)
En voor de mod hoef je het ook al niet te doen....
Alles wat bij mij niet max is gaat naar de merchant als er geen goede mods op zitten....
Heb zelf nog een gemstone axe (wel max) ge-pc't op 50k maar ik ben hem ook nog niet kwijt, ook niet voor minder....
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 151289 op 09-08-2006 19:36 ]
Anoniem: 155461
Zo kan hij zijn armor betalen (wat ik vaak deed) en houd ik er ook nog wat aan over.
De limiet staat afaik op 100 members.Anoniem: 184816 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:10:
Mja, ik speel ook Guild Wars, en bij toeval zit ik gewoon in een heel actieve (150 members, laatst online maximaal 2 weken)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Goed, nu nog de plek zoeken waar veel chests staan in CanthaAnother Double-Your-Fun Weekend
This weekend, August 11 to August 14, you’ll find yourself twice as likely to nab a rare drop from any chest in Cantha. And, to help you get into those chests, you will also notice an increase in the drop rate for keys, too! Come along this weekend and see what you can add to your collection of cool items! The fun starts at 20:00 BST (21:00 CEST) on Friday, and ends at 08:00 BST (09:00 CEST) on Monday.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, deze modificatie geld voor ALLE enchantments. Tenzij op een of andere manier de end-conditie van de enchantment eerder gehaald wordt, dan haal je de (bijv.) 1.16 × looptijd niet. (Reversal of Fortune is er zo een.)SinergyX schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:24:
Ik heb zojuist een staf gevonden die 16% increase duration op enchantments heeft, maar geld die 16% ook op statische durations zoals bijvoorbeeld armor of earth? (vast 30 seconde).
Let op: gebruik geen +x% longer enchantments mod op een item in samenwerking met Mantra of Recall (mesmer enchantmentspell, die vaak door monks wordt gebruikt).
Ik heb ook geen idee waar ze nu naar toe willen met al die events... echt overbodig vind ik.Bor de Wollef schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:40:
Er zijn een beetje te veel onzin events de laatste tijd naar mijn smaak moet ik zeggen. Dit soort zaken zorgen alleen maar voor meer inbalans in de economie die toch al niet heel erg sterk is in GW.
Maar ja, misschien zijn er veel mensen geweest op de 'officiele elite fansites' die hierom gevraagd hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door CoRrRan op 10-08-2006 01:46 ]
-- == Alta Alatis Patent == --
Ik ben trouwens monk/E gegaan, die armor leek me wel leuk. De ctrl+shift+spatie werkt echt goed met NPC party, heb een keybind op mijn G15 staan, werkt zelfs nog beter
Maar vandaag is Rose weer terug online, dus zal weer wat minder GW spelen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Had die leegloop niet vooral te maken met het feit dat de zomervakantie afgelopen was? Ik had vorig jaar wat langer vrij en eind september waren veel plaatsen vrijwel uitgestorven die in augustus nog erg druk waren.Anoniem: 151289 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:13:
Misschien zijn ze bang voor leegloop een aantal maanden na release, zoals met Prophecies het geval was?
Ik denk niet dat dit soort kleine events mensen zal overtuigen om verder te spelen wanneer je toch al van plan bent om te stoppen.Anoniem: 151289 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:13:
Misschien zijn ze bang voor leegloop een aantal maanden na release, zoals met Prophecies het geval was?
Die leegloop had volgens mij meer te maken met dat de mensen het op een gegeven moment wel gezien hadden. Er was ook een enorme migratie naar WoW aan de gang op dat moment. Het niet betalen voor het spel heeft zo zijn nadelen wat betreft te weinig nieuwe content, het niet ontwikkelen van veel gevraagde functies (auctionhouse anyone?).
[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 10-08-2006 10:43 ]
Beetje offtopic misschien, maar ik zag laatst dat WoW dus ook uitbreidingssets heeft die je er nog apart bij moet kopen. Die zelfs de level cap omhoog halen, kortom een uitbreiding die je wel MOET kopen bijna... Dat is pas naaien... Eerst zeggen elke maand dokken voor een spel, maar dan krijg je wel oneindige uitbreidingen en daarna aparte uitbreidingen gaan verkopen!Bor de Wollef schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:41:
[...]
Ik denk niet dat dit soort kleine events mensen zal overtuigen om verder te spelen wanneer je toch al van plan bent om te stoppen.
Die leegloop had volgens mij meer te maken met dat de mensen het op een gegeven moment wel gezien hadden. Er was ook een enorme migratie naar WoW aan de gang op dat moment. Het niet betalen voor het spel heeft zo zijn nadelen wat betreft te weinig nieuwe content, het niet ontwikkelen van veel gevraagde functies (auctionhouse anyone?).
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Maar doet GW dat eigelijk al niet een beetje middels Factions/Prophacies?
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2006 11:32 ]
Anoniem: 97943
Je had je er natuurlijk ook in kunnen verdiepen, voor dat je dit soort opmerkingen maakt. WoW heeft 12 content updates gehad die voor niks waren. Je bent niet verplicht de nieuwe update te kopen, je kunt nog steeds prima spelen zonder. Je krijgt dan alleen niet de nieuwe content.Balachmar schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:27:[...]
Beetje offtopic misschien, maar ik zag laatst dat WoW dus ook uitbreidingssets heeft die je er nog apart bij moet kopen. Die zelfs de level cap omhoog halen, kortom een uitbreiding die je wel MOET kopen bijna... Dat is pas naaien... Eerst zeggen elke maand dokken voor een spel, maar dan krijg je
wel oneindige uitbreidingen en daarna aparte uitbreidingen gaan verkopen!
Als de hogere levelcap alleen zal gelden voor mensen die ook de expansion hebben ben je min of meer wel verplicht de expansion te kopen wanneer je mee wilt blijven doen. WoW is zowiezo al een "sterkte hangt af van de tijd dat je het speelt" spelAnoniem: 97943 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:42:
[...]
Je had je er natuurlijk ook in kunnen verdiepen, voor dat je dit soort opmerkingen maakt. WoW heeft 12 content updates gehad die voor niks waren. Je bent niet verplicht de nieuwe update te kopen, je kunt nog steeds prima spelen zonder. Je krijgt dan alleen niet de nieuwe content.
Toch was/is het tijdens events altijd aanmerkelijk drukker ingame dus blijkbaar heeft het toch invloed op het spelgedrag van mensen...Bor de Wollef schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:41:
[...]
Ik denk niet dat dit soort kleine events mensen zal overtuigen om verder te spelen wanneer je toch al van plan bent om te stoppen.
Dat klopt wel maar mensen die willen stoppen stoppen toch wel, event of niet (of men wacht tot na het event).Anoniem: 151289 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:58:
[...]
Toch was/is het tijdens events altijd aanmerkelijk drukker ingame dus blijkbaar heeft het toch invloed op het spelgedrag van mensen...
Advertising causes needAnoniem: 155461 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:22:
Hoe waardeloos sommige events ook zijn, men wil er toch aan meedoen...
Trek je maar niet teveel van het gezeik aan. Ik ben als monk vrij duidelijk in die dingen dan valt het gezeik ook wel wat mee.SinergyX schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:36:
Gisteren hele goeie party gehad met een lvl20 N/mo en lvl20 war/R en wat 11-13s. Bizar hoe sterk zo'n Necro is als al zijn pets de aanval ingaan. Wel meteen het nadeel van de Monk ontdekt, ze gaan meteen op je lopen zeiken als er dus iemand dood gaat. Hun nog 4x verteld dat ze niet weg moeten rennen, ik ga niet iedereen achterna huppelen.
Ik ben trouwens monk/E gegaan, die armor leek me wel leuk. De ctrl+shift+spatie werkt echt goed met NPC party, heb een keybind op mijn G15 staan, werkt zelfs nog beter
Maar vandaag is Rose weer terug online, dus zal weer wat minder GW spelen
Ik denk altijd in het belang van het team dus als er iemand loopt te rushen, jammer dan....
En als er een minion master of een bip necro in het team is altijd in zijn range blijven om dat die health offeren.
En die die minion master MOET gewoon in leven blijven. Net zoals jezelf. Houd daar rekening mee in je build want veel healing skills werken alleen op partymembers. Ik kom genoeg monks tegen die zichzelf niet fatsoenlijk kunnen healen.
Dus loop nooit rushers achterna want dan sta je zelf midden tussen de mobs en heb je al je energie nodig om zelf in leven te blijven. Zolang hebben de anderen niets aan jou.
En het gebruik van een condition remover zoals Draw Contitions is ook aan te bevelen. Warriors zijn veel effectiever als ze niet voortdurend blinded zijn.
Mijn healerbuild bestaat meestal uit 4 of 5 healing skills, draw conditions, 1 skill voor energie en rez. Maar als ik enige monk ben doe ik ook wel 2 skills voor energie, 1 healing skill minder kan best omdat ze een korte recharge tijd hebben.
En monk zijn heeft heel veel voordelen ook, je hebt de teams maar voor het uitkiezen op plaatsen waar anderen veel tijd spenderen om in een team te komen.
En je kan er nog leuk mee farmen ook.
Ikzelf gebruik meestal een hele simpele build. Word of healing, orison of healing, healing breeze, 2 condition removers, heal party, rebirth en divine spirit. Zo kan ik als ik echt zonder energy begin te komen toch gewoon mn 5 energy skills blijven spammen, aangezien die dan maar 1 energy kosten.
Ik kies meestal alleen teams uit die al (bijna) vol zitten. Zo ben je lekker snel op weg, en zie je ook al van te voren wat voor professions er al in zitten. En het farmen is helemaal geweldig, vooral sinds ik van 55 naar 600 ben overgestapt.
Kijk, die build moet ik ook nog eens uitproberen... (Heb je misschien een link?Anoniem: 155461 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:24:En het farmen is helemaal geweldig, vooral sinds ik van 55 naar 600 ben overgestapt.
Maar waar farm je dan eigenlijk?
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Heb ik ook gedaan, het gaat zoveel makkelijker nu....Anoniem: 155461 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:24:
En het farmen is helemaal geweldig, vooral sinds ik van 55 naar 600 ben overgestapt.
Als je nu net even iets te laat met protective spirit bent ben je niet gelijk dood.
Heb nog niet UW solo gedaan met 600, probeer ik binnenkort nog wel eens.
Wel Urgoz met 3 man. Een 600 monk, een smite monk en een ranger.
De 600 is tank, de smiter cast de damage skills op de 600 en de ranger heeft eoe en symbiosis.
Dat is gaaf als er 30 dredges op je om staan te hakken en je gaat niet dood en je health bar oploopt tot tegen de 2000.
Alleen wel ff oppassen voor die seer's met hun spirit of disenchantments
Kijk opBalachmar schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:47:
[...]
Kijk, die build moet ik ook nog eens uitproberen... (Heb je misschien een link?)
Maar waar farm je dan eigenlijk?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_Spirit_Bonder http://www.gameamp.com/forum/showTopic/41858.php
Die 600 hp is trouwens niet eens zo belangrijk, ik heb er 515 en veel mensen hebben nog minder.
250 is het minimum wat je nodig hebt geloof ik.
Je kan dan ook beter van een spiritbonder spreken...
Je kan op de zelfde plekken farmen als 55 het is alleen veel simpeler. En goedkoper ook, geen superiors nodig, alleen shepherds shing jea armor voor 200g en een paar minor runes
Het is idd een spiritbonder, en geen 600 hp, maar toch werkt het zo beter. JE krijgt meer dmg, waardoor bij mij ook meer dmg word gedaan. Altijd handig dus, veel snellere kills dan zonder. Maar ook met het verkopen van de build verdien je geld. Sommige mensen zijn te lui of weten niet dat je het op internet kan vinden, en zo heeft iemand uit mn guild al iets van 20K verdient, gewoon door de build met uitleg voor 1K te verkopen.
Op die mannier ook een oude vijand wat geld afgetroggeld. Eerst een K vragen voor dat, dan weer voor dit. Hij had al geen geld, uiteindelijk 4K gekregen die voor de uitbreiding van de hall bestemd zijn. Verder heeft ie zn 55 monk armor verkocht, omdat hij geld voor ons nodig had, en een volledige Droknars armor aangeschaft, omdat hij d8 dat hij dat nodig had. Uiteindelijk weet hij nu zelfs helemaal niet meer wat ie moet doen, aangezien we hem de heletijd maar wat wijs probeerden te maken (Mending? Ja hoor kan je doen). Balen voor hem dat ie niet zo snel van begrip is, anders had ie niet bijna 20K verspilt...
Maar zoals ik het nu begrijp, als ik Prophacies erbij koop kan ik met mijn huidige characters ook de skills van Prophacies kopen, of moet ik daar eerst nog een berg missies voor doen in Tyria?
Ander vraagje welke ik niet op wiki kon vinden. Als ik een minor/major rune gebruikt heb op een armor, kan ik deze later via expert salvage er weer uitkrijgen? Armor zelf levert toch niets meer op, maar die runes zou ik best willen hergebruiken (heb nu een +35 en +52 hp rune, maar nog niet het beste armor). Zou dat ook op weapons werken?
Runes kán je expert salvagen uit je armor. Sta echter niet raar te kijken als je stone slabs of iron ingots krijgt
Superior Vigor heb ik er gelukkig altijd nog afgekregen.Anoniem: 155461 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:40:
idd, mijn recentste ervaring is 4 uit 5 (55 armor geslavaged, is toch weer iets van 13K meer dan als ik mn armor zo zou verkopen)
( afkloppen...........)
Wel ongelakt hout gebruiken he. Want anders gaat het je zeker een keer overkomen...Anoniem: 151289 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:33:
[...]
Superior Vigor heb ik er gelukkig altijd nog afgekregen.![]()
( afkloppen...........)
Ik heb het wel eens gehad een Sup Vigor die niet niet los kwam. Was wel even vervelend, maar dat was in de tijd dat ik nog heel veel geld had, dus dat maakte toen niet zo heel veel uit.
...vroegâh, toen AoE nog gewoon werkte...CoRrRan schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:45:
[...]
Wel ongelakt hout gebruiken he. Want anders gaat het je zeker een keer overkomen...
Ik heb het wel eens gehad een Sup Vigor die niet niet los kwam. Was wel even vervelend, maar dat was in de tijd dat ik nog heel veel geld had, dus dat maakte toen niet zo heel veel uit.
Tsjek. Die goede oude tijd met solo Mo/W en SoJ+BA+Protective Bond. Toen monk superior runes nog bij de merchant vandaan kwamen voor 1k en Fragility Spike nog mogelijk was.TroonStaal schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:00:
[...]
...vroegâh, toen AoE nog gewoon werkte...
*zucht*
..en er nog geen Jade Scarabs tussen de Griffons liepen... Ik kwam verdorie net te laat met mijn eerste Warrior aan in Augurken RotsCoRrRan schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:07:
[...]
Tsjek. Die goede oude tijd met solo Mo/W en SoJ+BA+Protective Bond. Toen monk superior runes nog bij de merchant vandaan kwamen voor 1k en Fragility Spike nog mogelijk was.
*zucht*
Aux serieux, een aantal maanden geleden hebben ze de AoE nerf ingevoerd wat er effectief voor zorgde dat een heleboel skills eigenlijk te duur waren of domweg nauwelijks effect hebben
Vroeger toen een major rune tussen de 10 en 20 was,
en vroeger toen elke sub rune minstens 20 tot 25k was en sommige nog veel duurder, toen, ja toen dat waren mooie tijdens, vooral in riverside province waar je giants kon farmen die elke run wel 2 runes dropten plus alle golden en purple wapens die er vielen. Ja dat waren tijden mensen, toen kon je in 2 weken 1000k bij elkaar farmen, helaas is dat allemaal voorbij, prijzen zijn dan ook vaak al lang zo gek niet meer als vroeger, nu zijn er slechts enkele wapens die nog rond de 100k zijn maar het is al stukken minder idioot als eerst.
Niet dat ik er nou veel aan verdiend heb maar toch wel wat, ik was toen nog niet zo bezig met farmen enzo, ik zat nog in de ontdekkingsfase van het spel en pikte er een graantje van mee.
[ Voor 12% gewijzigd door Steffy op 11-08-2006 18:19 ]
oldskool farming!

met 55hp monk kon je in zo'n 20 minuten een hele smite run solo doen.. minimaal 2-3 ecto elke run, heb eens van 5 aatxes 3 ecto's gehad. (waren destijds ook 12k ofzo)

en als je geen favor had... kon je altijd nog alle griffons van augury rock pakken.
Daarom blijft Prophecies ook altijd nr. 1 bij mij ....
vroeger was toch niet alles beter...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
ben inmiddels lv20 (toch nog even doorgegaan) en heb nu channeling gemaximaliseerd. ik zou op 18 moeten uitkomen maar hij zit maar op 16.
kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met dat stacken. ik heb ergens 2 channeling +1's wat dan zeker niet gestackt kan worden.
of is 16 gewoon het maximale.
edit: voor de duidelijkheid: is het nu nog slim om met factions een mo/w oid te maken? of missen er gewoon teveel skills.
als ik dat 2e plaatje zie, dat kan ik met mn ritualist wel vergeten.
[ Voor 20% gewijzigd door MUSTIS op 12-08-2006 01:25 ]
heb echt et idee dat et in het begin veel leuker was.
dan te bedenken dat ik, toen ie net uit was, nog in een paar winkels heb gekeken.
ben opgehouden met mn ritualist. wat een waardeloze skills had ie, niet te geloven.
heb nu een necro/monk, en wil een bestaande build gaan bouwen via de wiki site.
deze speelt al een stuk leuker, al ben ik nog wel zo goed als dood bij spikes en bosses.
maar hier zijn protection skills voor dus die zal ik even bekijken.
als er suggesties zijn...
Over je runes: Er telt maar 1 rune van elke soort. Dus als je 5 keer +1 channeling hebt, is het niet +5, maar gewoon +1. Anders zou je 12+1+3+(3*5)= 31 kunnen halen, maar dat zou erg slecht voor het spel zijn. Stel je voor, een meteor shower met 31 fire magic... 16 is dus de max (12 uit attribute points, 1 uit hoofddeksel, 3 uit superior rune). Ook vigor runes gelden zo, dus om je health op te krikken helpt het niet om er een stuk of 3 op je armor te plakken
Vergeet niet dat het spel niet draait om farmen. Als je gewoon het verhaal volgt krijg je zat drops, en als je die verkoopt haal je redelijk wat binnen. Rt is idd geen farmprof, maar heeft weer andere goede punten
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 12-08-2006 13:50 ]
Speel GW nu een week (heb Factions en Prophecies) maar begrijp er nog niet super veel van

jmmr, farmen staat er niet in. Iig is het in-game niets anders dan monsters killen voor de drops. De truc is om een plek te vinden waar je gemakkelijk veel monsters killed die ook nog redelijke drops hebbe. Troll farming is een van de bekendere. Farming gebeurd vaak in je eentje of met zn 2en, aangezien je natuurlijk zoveel mogelijk drops (=geld) wilt. Er zijn dus veel plaatsen en soorten farming. Even snel wat die ik ken op een rij: mountain troll farmen; UW duo; FoW solo voor rangers; Griffons/Minotaurs. En zo zullen er nog meer zijn. Niet alle goede plekken staan online, aangezien goede plekken al snel overfarmed zijn en minder op gaan brengen. Als het een gevar vormt voor de ingame economie, zal de farmin spot ook snel generfed worden (=zorgen dat er niet meer goed gefarmed kan worden, danwel door de drops in waarde te verlagen, danwel door monsters toe te voegen/verwijderen)
Als je dr niet veel van snapt, zorg dan dat je tips aan staan en ga een nieuwe char min Prophecies beginnen. Daar leer je op je gemak omgaan met de game
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 12-08-2006 16:19 ]
Mja helaas was die plek zo populair dat ze alles op de schop hebben gegooid daar, wel jammer want met 4 golden drops op 1 run verdiende het lekker
Die willen nog wel eens een rune droppen die het meenemen waard is.
Bovendien staat daar een chest die vaak gold is, haalde er vandaag nog een heel leuk boogje uit, toch wel goed voor 15k denk ik.
Toch wel enigzins frustrerend.
Maar ja, met 9 man ging het niet zo snel. (3 ragequitters)

Doe je net een tijdje over The Deep, krijgt je hele guild nop...CoRrRan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:04:
Doe je net 4 uur over Urgoz missie, krijg je nop...
Toch wel frustrerend dat er dan eentje 2 greens krijgt
Maar ja, de rest was ook al bagger. Overigens wel meer key drops, maar nog steeds maar 5 chests (wtf moet ik met een staff met als enige extra +19% vs demons? Of een Exalted Aegis met +57 health while hexed...)
4 uur is nog niet zo slecht met 9 man dacht ik, zeker niet als het ook nog een pug is.CoRrRan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:04:
Met een guild team doen we er 3,5 uur over en de eerste keren deden we zelfs 5 uur over. Ik ga meestal voor de gezelligheid mee al laat ik een leuke drop natuurlijk niet liggen.
De meeste keren schoot ik er trouwens ook nog bij in door het het uitdelen van candy canes, en dan heb ik het nog maar niet over die crappy items uit die chests.
Maar ik heb de flatbow 1 keer gehad en dat maakt weer veel goed. Dan is het de volgende keren wat minder frustrerend als je nop krijgt.
Als ik diezelfde tijd zou farmen zou het meer opleveren.
Het is nu nog nieuw maar ik denk dat het straks voor veel mensen gewoon te lang duurt met een te kleine kans op een greenie.
Of net als in Tombs, de greenies het nauwelijks meer waard zijn om de missie voor te doen.
Waaaaa!!! Dan krijg je denk ik ter plekke heel erg veel zin om hard gillend weg te rennen ... sjees.Anoniem: 155461 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:52:
...vroeg dr zelfs een wat regen was...
Chests in FoW weet ik niet, maar het bracht me wel bij de chests in Cantha die 2x zo vaak rare drops gaven het afgelopen weekend. Nou dat klopt wel, maar wat een berg meuk heb ik getroffen zeg. Een stuk of, mwah, 80 keys er doorheen gejaagd en er werkelijk niks fatsoenlijks voor terug gekregen. Geen enkel 15^50 wapen, geen enkel sup vig rune geen enkel fatsoenlijke mod, niks. Eén keer een suffe bow, maar wel met 30hp er op, salvage erop los gelaten, 12 wood ... jippie.
Ach ja, in ieder geval zijn mijn treasure en wisdom titles weer lekker bijgespijkerd ...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik heb zeker 3 chests gezien vandaag in FowAnoniem: 155461 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:52:
Ik denk: ik haal ff een paar leuke spullen uit de FoW. 5 keys gekocht, party gevonden etc. Helaas, waar we normaal al 3 chests gehad moeten hebben, kwam de eerste pas bij die armor crafter, en dat was nog een purple ook. Iedereen dood (echt een n00bparty, vroeg dr zelfs een wat regen was...), dus nog maar eens proberen met andere party. Enige chest die we gezien hebben was er eentje achter de spiver cave op de beach, maar als daar 15 spiders rondlopen en je bent maar met zn 4en kom je daar ook niet heel aan. Nog anderen die vandaag in de FoW zo weinig chests hebben gezien? want dit vind ik niet echt normaal meer...
Anoniem: 49090
Ik had het geluk dat ik 2 keer de urgoz longbow kreeg (meerdere runs), maar inderdaad je komt met 12 man en slechts 3 items.Terwijl niet iedere profession een elite item heeft alleen nu de ranger en de warrior dus hopelijk krijgen we meerdere elite missies.CoRrRan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:04:
Ik heb me ook maar eens guildwars factions gekocht.
En heb gekozen voor een monk met elementalist als 2nd profession.
Hiemee kan ik zowel supporten als ook wat dmg doen
Het begint wel erg traag het spel, maar gaat steeds sneller qua quests en missions
awel, ik ga weer spelen
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Zou wel leuk zijn ja. Hoewel ik het ook wel weer begrijp dat het nu alleen ranger en warrior is. Afgezien van de assassin zijn dat de enige professions waar het wapen er echt toe doet. Ze zijn de enigen die damage voornamelijk direct via het wapen doen (even trappers buiten beschouwing gelaten).Anoniem: 49090 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:48:
...Terwijl niet iedere profession een elite item heeft alleen nu de ranger en de warrior dus hopelijk krijgen we meerdere elite missies.
De andere professions doet de damage vooral via de spells, waarbij het wapen alleen maar interessant is voor wat extra energy, health of casting/recharging tijd. De rest boeit maar weinig.
Bereid je er dan maar wel op voor dat verderop in het spel de groepen waarmee je samen missies doet niet blij zullen zijn als ze een healing of protection monk ook damage zien doen. Teveel kans dat de monk aggro krijgt en vervolgens het doelwit van de vijand wordt. Monks horen zich (imho) ver buiten de gevechten te houden.EL_Loco schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 07:43:
...En heb gekozen voor een monk met elementalist als 2nd profession.
Hiemee kan ik zowel supporten als ook wat dmg doen...
Anoniem: 11034

Heb nog geen idee met welke professions ik ga beginnen, door al die combinaties is het best lastig kiezen. Zeker als je al meer dan een jaar WoW speelt, en dus eigenlijk niks gewend bent
Bestaan er ook +regen of dergelijke voor warrior?
de truuk is om rustig met je mp om te gaan. door 1 of andere vage reden kan je je hp en mp alleen met items omhoog halen. ik heb die van mij nu op 40 mp max.
met c en ctrl-shift-spatie aanvallen en daarna een stukje terugtrekken. zorgen dat mending altijd aan staat (+3 hp regen) en gewoon gaan rennen als er weeres 3 van die assasins op je in staan te rammen.
had warrior niet van die goeje defense skills?
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 14-08-2006 21:46 ]
Gebruik zoveel mogelijk warr skills, hooguit vampiric gaze/touch voor health stelen, of plague touch om je conditions kwijt te raken. Als je later verder bent en meer skillpoints hebt kan je meer MM kant opgaan.SinergyX schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:16:
Ik zit nu een beetje vast met mijn warr/necro, bijna alle death of blood spells zijn 5-10 of zelfs 15 energy per keer (niet te praten over die pet-casting). Halverwege een battle ben ik al door mijn energy heen, dus kan niet meer healen/debuff of wat dan ook
Bestaan er ook +regen of dergelijke voor warrior?
Een MM is een absolute support functie. Ik zie niet in hoe de warrior prof daar bij past. Je zult namelijk altijd achteraan / zo ver mogelijk bij de vijand weg staan. De meeste warrior skills zijn juist voor close combat.TroonStaal schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:15:
[...]
Gebruik zoveel mogelijk warr skills, hooguit vampiric gaze/touch voor health stelen, of plague touch om je conditions kwijt te raken. Als je later verder bent en meer skillpoints hebt kan je meer MM kant opgaan.
Ik lul ook maar wat, ik heb twee necro's die staan te verstoffen in presearing respectievelijk LABor de Wollef schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:37:
[...]
Een MM is een absolute support functie. Ik zie niet in hoe de warrior prof daar bij past. Je zult namelijk altijd achteraan / zo ver mogelijk bij de vijand weg staan. De meeste warrior skills zijn juist voor close combat.
Ik zie heel vaak dat Bonetti's Defense de Warrior regen skill is, maar ik persoonlijk vind Warriors Endurance een hele fijne. +3 nrg per hit.SinergyX schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:45:
Prophacies wel, factions heeft maar 1 redelijke welke 15 sec duurt en 45 recharge heeft. (pro heeft bonetti, een energy regen skill - elke 'dodge' krijg je 5 energy voor terug en het is een adradaline skill).
Heb 3 adrenaline skills, 2 nrg skills, Gladiators, een res en Mending. Voor een gevecht gaat Warriors Endurance aan, dan met een nrg skill spammen (meestal eentje voor extra damage) die me effectief maar 2 nrg kost als 'ie niet geblocked wordt. Cyclone Axe staat altijd in mijn skillbar, heel handig als je nrg op raakt en er veel vijanden om je heen staan.
Als Warriors Endurance dan uitgewerkt is dan zijn mijn adrenaline skills wel opgeladen en tegen de tijd dat die drie gecast zijn dan is Warriors Endurance meestal wel bijna weer opgeladen.
Ik kom hiermee bijna niet in de nrg problemen, zelfs niet met de -1 regen van Mending.
Misschien dat het totaal niet optimaal is, deze manier, maar voor mij werkt het prima. Daarbij komt dat ik ook nooit de moeite heb genomen om Bonetti van z'n Elite te beroven
edit:
+1 droogTroonStaal schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:50:
[...]
Ik lul ook maar wat, ik heb twee necro's die staan te verstoffen in presearing respectievelijk LA
[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 15-08-2006 20:47 ]
Voor MM kun je maar het beste necro zijn, maar voor een warrior is een flesh golem als 'pet' natuurlijk ook wel cool.Bor de Wollef schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:37:
[...]
Een MM is een absolute support functie. Ik zie niet in hoe de warrior prof daar bij past. Je zult namelijk altijd achteraan / zo ver mogelijk bij de vijand weg staan. De meeste warrior skills zijn juist voor close combat.
ghehe, ik merk het nu ook. ben net naar het vaste land gegaan. maar ik word nu keihard afgeslacht door assassinsWeakling schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:16:
[...]
Bereid je er dan maar wel op voor dat verderop in het spel de groepen waarmee je samen missies doet niet blij zullen zijn als ze een healing of protection monk ook damage zien doen. Teveel kans dat de monk aggro krijgt en vervolgens het doelwit van de vijand wordt. Monks horen zich (imho) ver buiten de gevechten te houden.

Het idee is dat ik veilig ben, en hun levend houdt, doordat zij mij levend houden, niet waar
Iig, ik ga lekker verder zo, ik neem alleen chronish te veel dmg, iemand een idee waar ik lekker armour kan kopen
malleo omnia consentiunt
Ik heb nu dacht ik 9 death, 10 strength, 9 swordmenship en 10 tactics. Hier een daar met wat runesBigbadkip schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:43:
maar dan moet die warrior wel heel veel punten in death hebben ....
Maaar, ik heb vandaag de prophecies gekocht dus al meteen bonetti's stance gehaald. Nu die andere nog vinden en weer eens proberen. Denk Flurry er ook maar bij te nemen om sneller die adradeline omhoog te krijgen.
Blijf voordat je team een groep aanvalt buiten de aggro cirkel van de warriors en aggro uiteraard zelf ook geen vijanden. Zodra de hele groep de warriors aanvalt, kun je starten om vanaf het aggro randje van de warriors de warriors te healen.EL_Loco schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:52:
ghehe, ik merk het nu ook. ben net naar het vaste land gegaan. maar ik word nu keihard afgeslacht door assassinsIk heb 2 dmg skills puur om me ze van mn lijf te houden, want teamleden die bekommeren zich niet echt om monks
En dan schreeuwen dat ik ze niet heal
![]()
Het idee is dat ik veilig ben, en hun levend houdt, doordat zij mij levend houden, niet waar![]()
Iig, ik ga lekker verder zo, ik neem alleen chronish te veel dmg, iemand een idee waar ik lekker armour kan kopen
Ikzelf heb de ervaring dat je dan vrijwel nooit wordt aangevallen en je "rustig" voor healing kunt zorgen. Komt er toch eentje door, probeer ze dan niet zelf te doden, maar begin te "kiten" richting de warriors en terug zonder ook maar 1 damage te doen. Meestal blijven ze dan weer bij de warrior hangen en heb je weer je handen vrij om te healen.
Damage skills blijven een verkeerde taktiek als healing monk. Ten eerste heb je naast punten in healing ook punten in divine nodig en ten tweede kun je nooit zelf genoeg damage doen en ten derde heeft een monk nooit sterk genoeg armor vergeleken met warriors.
Je zult echt van die damage skills af moeten gaan stappen en leren hoe je lang genoeg buiten de aggro van de vijanden kunt blijven zodat die zich alleen maar om de warriors en dergelijke bekommeren. Een goede healing monk bemoeit zich niet met het gevecht en focust zich compleet op het party window en het healen.
Als je in marketplace betn, neem dan de noordelijke uitgang en blijf altijd aan de linkerkant (west) van deze map. Zo kom je maar een groepje tegenstanders tegen, maar die zijn meestal al met allies aan het vechten. ren vrolijk door en je bent gelijk in Kaineng Center, alwaar je max armor kan kopenEL_Loco schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:52:
[...]
ghehe, ik merk het nu ook. ben net naar het vaste land gegaan. maar ik word nu keihard afgeslacht door assassinsIk heb 2 dmg skills puur om me ze van mn lijf te houden, want teamleden die bekommeren zich niet echt om monks
En dan schreeuwen dat ik ze niet heal
![]()
Het idee is dat ik veilig ben, en hun levend houdt, doordat zij mij levend houden, niet waar![]()
Anoniem: 173908
Anoniem: 139259
Ben echt in staat om dik te betalen voor een key! Zou ik ergens nog een factions cd kunnen kopen rond dit uur? Misschien Schiphol....
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 11034 op 15-08-2006 19:43 ]
Schiphol is hier om de hoek, ben alleen vergeten of ze daar wel een winkel hebben die games verkoopt....
[Edit]
Ik zie nu trouwens dat dat tot de mogelijkheden behoort
[Edit2]
WTF, gewoon 45 euro vragen voor alleen een serial code
[Laatste edit]
Factions gekocht op Schiphol
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 11034 op 15-08-2006 20:53 ]
Anoniem: 11034 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:53:
Hehe, als ze me de key meteen zouden geven dan zou ik het wel doen
Schiphol is hier om de hoek, ben alleen vergeten of ze daar wel een winkel hebben die games verkoopt....
[Edit]
Ik zie nu trouwens dat dat tot de mogelijkheden behoortThanks SinergyX
[Edit2]
WTF, gewoon 45 euro vragen voor alleen een serial code*twijfel*
[Laatste edit]
Factions gekocht op Schiphol
Ach ja, morgen komt waarschijnlijk prophecies en dan begin ik gewoon een nieuw karakter
PS: Guild Wars is bloedjemooi op breedbeeld! Ziet er veel mooier uit (ik kwam van 1024x768 VGA TFT scherm, nu op 1440x900 DVI TFT scherm!)
[ Voor 27% gewijzigd door Arjan90 op 15-08-2006 23:04 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ben nu Ritualist-Mesmer, las dat dat wel een goede combinatie is.
dank jeAnoniem: 155461 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:20:
[...]
Als je in marketplace betn, neem dan de noordelijke uitgang en blijf altijd aan de linkerkant (west) van deze map. Zo kom je maar een groepje tegenstanders tegen, maar die zijn meestal al met allies aan het vechten. ren vrolijk door en je bent gelijk in Kaineng Center, alwaar je max armor kan kopen
Dat ga ik zo maar eens proberen
malleo omnia consentiunt
Anoniem: 185618
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-08-2006 16:36 ]

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-08-2006 16:35 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-08-2006 16:34 ]
Ik ben nu al een weekje guildloos sinds mijn guild kopje onder is gegaan door een zeer smerige streek van de PvP-ers en het bevalt me eigenlijk prima. Maar ik wil me toch wel weer aan gaan sluiten bij een guild, want sommige dingen kun je alleen maar doen als je in een guild zit en die mis ik wel.Anoniem: 155461 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:47:
.. Iedereen hier zit al in een guild ...
Dit topic is gesloten.