Het grote Guild Wars Topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-07 13:13

hilgo

Clear your mind of can't.

Okay, knetterend geluid wat ik gisteren had ook weer verklaard. Dacht al dat m'n headset aan gort was of zo :S

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

kga dit spel vandaag of morgen kopen.
nu heb ik wat last van RSI. hoe intensief is dit spel voor je arm, moet je bv een monster aanklikken en de rest gaat vanzelf? (zelfde principe als in lineage?)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:15

Vrijdag

De Zwarte

MUSTIS schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:36:
nu heb ik wat last van RSI. hoe intensief is dit spel voor je arm, moet je bv een monster aanklikken en de rest gaat vanzelf? (zelfde principe als in lineage?)
Je hoeft niet eens de muis te gebruiken, alles kan met het keyboard en sneltoetsen. Bijvoorbeeld: C (is dichtsbijzijnde monster) gevolgd door spatie om aan te vallen. Als je de Logitech G15 hebt kun je heel veel aan macro's toewijzen, bijvoorbeeld een aanvalscombo of het oppakken van drops :)

Eén keer aanvalle is trouwens voldoende. Je char blijft aanvallen totdat het beestje dood is. (dit is niet het geval met spells/enchantments/hexes, die moet je opnieuw casten)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-07 11:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
MUSTIS schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:36:
maar niet om het een of ander... Maar als je RSI hebt, moet je hemelaal geen games spelen en de computer zoveel mogelik links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Updates:
Home > Press > Press Releases > ArenaNet Announces Pre-Release Bonus Pack for Guild Wars Nightfall
ArenaNet Announces Pre-Release Bonus Pack for Guild Wars Nightfall
Fans to get first taste of next Guild Wars® game in new retail package that will include exclusive character items, an additional character slot, screenshots and more

Tuesday 1 August 2006, Brighton, UK/… ArenaNet® and NCsoft® Europe today announced a brand new retail package which will soon give Guild Wars® players their first look inside the exciting upcoming release, Guild Wars Nightfall™. The announcement comes hot on the heels of the Guild Wars Nightfall PvP Preview Event where players were able to create characters using the new Nightfall professions.

The Guild Wars Nightfall Pre-Release Bonus Pack is expected to hit store shelves on 15th September and will feature:

* Guild Wars “Play Now” key for a 10-hour/14-day trial* of Guild Wars Prophecies™ and Guild Wars Factions™.

* Guild Wars Nightfall Bonus Key, providing one additional character slot for a Guild Wars Nightfall account, as well as two exclusive items for the new professions — a Firey Sunspear of Shelter for the Paragon and an Icy Soulbreaker of Enchanting for the Dervish

* Mini strategy guide, concept art, screenshots, in-game renders of characters and items, preview trailer, wallpapers, lore, quick reference card, music, and more!

Guild Wars Nightfall takes place on the continent of Elona, Land of the Golden Sun. It is a nation comprised of three great provinces. The island province of Istan is the home of a vibrant people who live among the monuments of an ancient empire. The military province of Kourna, under the command of its great leader, Warmarshal Varesh, hugs the shores of the mighty river Elon. And in the rugged lands to the north, the Princes of Vabbi rule from their opulent citadels. Elona is a land of wealth and power, protected by its champions, the Order of the Sunspears. In Guild Wars Nightfall, Elona has fallen under the shadow of an evil, outcast god. Against the encroaching desolation of an infernal realm, the people of Elona will need more than a hero to save them, they will need a hero to lead them ... for nightfall is at hand.

Guild Wars, an instant bestseller worldwide upon its release in April 2005, and Guild Wars Factions, the number one game in both North America and Europe earlier this year, are global online role-playing games. Guild Wars Nightfall™ will continue the tradition of inviting players to immerse themselves in an epic storyline centered in a vibrant fantasy setting, build personalised characters, and find adventure in missions and quests in a Guild Wars game unlike any players have seen before.

For more information about Guild Wars Nightfall, and previous Guild Wars campaigns, please visit the official website – http://eu.guildwars.com

* The trial code is for a maximum of 10 hours of game play over a 14 day period from the time the key is activated.
Update - Tuesday August 1

* Restored the original cycle of maps to the Random and Team Arenas now that the Nightfall PvP Preview Event is over.
* Added new guild emblems based on winning concepts from the recent Factions Guild Emblem Contest.
* Fixed a bug that caused henchmen and certain NPCs to run incorrectly into the midst of combat.
* Fixed a bug that caused Obsidian Keys and Phantom Keys to stop dropping in the Fissure of Woe and the Underworld.
* Fixed a bug that allowed players to earn Gladiator Title points in Zaishen arenas.
* Fixed a bug that prevented teams smaller than 4 from entering the Team Arena.
* Fixed a bug that prevented some teams from entering the Heroes' Ascent tournament.
* Fixed a bug that caused some players to crash during cinematics.
* Removed all PvP spears and scythes from player inventories.

SKILL UPDATES

* Assassin's Promise: no longer recharges the caster's skills when the caster dies.
* Restored the following skills to their normal behavior now that the Nightfall PvP Preview Event is over:
o Balthazar's Aura: restored duration to 10 seconds.
o Divine Boon: restored recharge time to 1 second.
o Zealot's Fire: restored recharge time to 30 seconds.
o Reduced earshot range to its original radius.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Stronkie schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:38:
[...]

maar niet om het een of ander... Maar als je RSI hebt, moet je hemelaal geen games spelen en de computer zoveel mogelik links laten liggen.
mja, en je hebt helemaal gelijk vrees ik, maar om spellen links te laten liggen...ik moet er niet aan denken.
met krachtoefeningen/fitness is het prima uit te houden.

maar goed, als je alleen al met c en spatie al kunt levelen weet ik genoeg, kzal ook meteen kijken naar zon macromuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

HEt toetsenbord is vooral voor een monk handig. Ikzelf heb eigenlijk meestal genoeg aan mn party schermpje en mn skill balk. mn muis gebruik ik dan om de party memebers te selecteren, en onder de nummers 1 t/m 4 liggen de belangrijkste skills die ik het vaakste nodig heb. Onder 5 een iets minder belangrijke. Meestal op 8 een energy management skill, en dr tussen in een ress of zo, maar die hoor je niet te vaak nodig te hebben. Dat is wel mooi aan GW, het is alleen met de muis, alleen met het toetsenbord of met een mix te besturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tip voor monks: 'bind' je keypad op de partynummers 1t/m8 en de keypad-enter op een skill als "Infuse Health". Het enige waar je dan je muis nog voor nodig zou hebben is om je PoV te draaien om zo in de buurt te blijven staan van je teammates.

Bij mij zitten skills 1t/m5 op de cijfers 1t/m5, 6 = Q, 7 = E en 8 = F. Mijn Resurrection Signet of Resurrect-skill zit altijd op 5 en de belangrijkste skills op 1, 2 en Q.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

MUSTIS schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:16:
[...]

maar goed, als je alleen al met c en spatie al kunt levelen weet ik genoeg, kzal ook meteen kijken naar zon macromuis :D
De G-15 is een toetsenbord ;) Er loopt in Overige HW ook een topic over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-07 15:17
Dit vind ik dan wel weer jammer:

Upcoming Weekend with an Elite Theme
This coming weekend offers special bonuses for players who enjoy missions, roleplaying, and unique items. Factions players will be granted access to all Canthan elite missions the entire weekend via an NPC in Kaineng Center. In addition, there will be double rare loot drops within Canthan Elite Missions during the weekend! This exciting weekend will begin on Friday, August 4, at 12:01 a.m. PDT (07:01 GMT) and will end Sunday, August 6, at 11:59 p.m. (that's Monday, August 7 at 06:59 GMT). We hope to see you there!

Ik ben sinds kort in het bezit van Prophecies en ik merk dat alle events draaien om Factions. Ik mis nu wel veel... :'( Het lijkt wel alsof Arenanet mensen belonen die (ook) Factions hebben aangeschaft.

Wellicht moet ik binnenkort overgaan tot aanschaf van Factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de events hoef je geen Factions te kopen. Het is alleen maar een marketing truc om mensen Factions te laten kopen, maar die events zijn eigenlijk niet zo bijzonder. speel gewoon rustig Prophecies uit, en bedenk dan pas of het je waard is. Mooie spullen droppen ook in Tyria, en de FoW en UW zijn ook voor iedereen toegangkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hm tis een toetsenbord, mja dat klinkt ook logischer met macros :D
mn maat heeft dezelfde, erg leuk met games als prey.

heb zelf zon MS natural ergo 4000, dit zou dus tegen rsi moeten zijn dus voorlopig geen vervanging.
gisteren min of meer vergeten spel te halen, me ma was mee en kwam dus met een nieuwe jas en wat t-shirts thuis. mwehe

morgen ofzo ff kijken, et regent nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hagel regen zonneschijn, GW spelen is altijd fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 09:43

Steffy

Ayreonaut

Ik ben ondertussen weer terug, ongeveer 2 weken vroeger dan de bedoeling was want tijdens de zomer willen vakanties wel eens uitlopen op tussen tot 5 weken van huis. Ik had nog een nieuw topic willen openen maar helaas vergeten in de drukte maar ik zie dat iemand anders zo vriendelijk is geweest dit te doen.

Ondertussen zie ik dat er ook al het 1 en ander bekend is rond de nieuwe chapter, ik moet wel zeggen het gaat nu wel heel erg snel 8)7 ik heb nog maar met 1 char Factions uitgespeeld. Naja ik zie wel hoe ver ik ga komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99820

:( en weer error 007 en daarna 013 :(

Kan er dus niet meer op komen schijnt dat euro servers WEER down zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 99820 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:01:
:( en weer error 007 en daarna 013 :(

Kan er dus niet meer op komen schijnt dat euro servers WEER down zijn.......
Volgens mij niet hoor. Mijn vriendin heeft de hele avond gespeeld zonder problemen. Er is wel weer een behoorlijke update.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 04-08-2006 00:41 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:49
Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:40:
[...]

Volgens mij niet hoor. Mijn vriendin heeft de hele avond gespeeld zonder problemen. Er is wel weer een behoorlijke update.
Rond 00.00 uur vlogen de europese servers eruit, net op het moment dat ik nog maar 108 punten nodig had om mijn eerste level 20 te gaan worden.
Zat net in een party die met een mission was begonnen.
Leuk dus. Vanochtend maar even snel die 108 punten gefarmed.

Ben nu een lvl 20, EINDELIJK.

Moet ik nu iets speciaals doen?
Er veranderd toch van alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Nee er veranderd niets. Jammer voor jou. Je hebt nu alleen al je attribute punten en je Max health en energie. Verders worden er niets extra unlocked... Jammer maar helaas..

Ow je bent sterker .. Maar het komt er nu helemaal op aan hoe je je skills gaat gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Steffy schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:39:
Ik ben ondertussen weer terug, ongeveer 2 weken vroeger dan de bedoeling was want tijdens de zomer willen vakanties wel eens uitlopen op tussen tot 5 weken van huis. Ik had nog een nieuw topic willen openen maar helaas vergeten in de drukte maar ik zie dat iemand anders zo vriendelijk is geweest dit te doen.

Ondertussen zie ik dat er ook al het 1 en ander bekend is rond de nieuwe chapter, ik moet wel zeggen het gaat nu wel heel erg snel 8)7 ik heb nog maar met 1 char Factions uitgespeeld. Naja ik zie wel hoe ver ik ga komen.
jep dat was ikke... Maar Ik zoek nog steeds de nederlandse vertalingen voor Assassin en de ritualist. Tevens nieuwe plaatjes voor deze nieuwe Lol Oude karakters.... Damn. SOrry zie nu ook dat ik een nieuwe reply gedaan heb ipv edit post.

Be free to include that in the next TS.. LOL. Maarja een vertaling nu zou ook wel handig zijn . Er staan nog steeds verkeerde beschrijvingen hier

[ Voor 7% gewijzigd door Stronkie op 04-08-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

maartend schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:08:
[...]

Rond 00.00 uur vlogen de europese servers eruit, net op het moment dat ik nog maar 108 punten nodig had om mijn eerste level 20 te gaan worden.
Zat net in een party die met een mission was begonnen.
Leuk dus. Vanochtend maar even snel die 108 punten gefarmed.

Ben nu een lvl 20, EINDELIJK.

Moet ik nu iets speciaals doen?
Er veranderd toch van alles?
In feite niet, eenmaal lvl20 ben je nog niet 'klaar' en gebeuren er geen 'speciale' dingen. Wat wel zo is, is dat je je maximale basis health bereikt hebt en dat je in ieder geval 170 attribute points hebt om uit te geven.

Wat je nu moet doen waarschijnlijk, is zorgen dat je de 2x 15 attribute punten quests doet, zodat je het totaal aantal attribute points kunt verhogen naar het maximale aantal van 200. Daarnaast moet je gewoon doorgaan met spelen totdat je genoeg skills hebt unlocked en Elite's hebt ge'capped'.

Lvl20 is het maximum, maar het wil niet zeggen dat er speciale dingen staan te gebeuren. Je kunt nog steeds experience points krijgen en elke 15000 XP krijg je een skillpoint die je weer kunt uitgeven aan een skill bij een Skill Trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
CoRrRan schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:27:
[...]
In feite niet, eenmaal lvl20 ben je nog niet 'klaar' en gebeuren er geen 'speciale' dingen. Wat wel zo is, is dat je je maximale basis health bereikt hebt en dat je in ieder geval 170 attribute points hebt om uit te geven.

Wat je nu moet doen waarschijnlijk, is zorgen dat je de 2x 15 attribute punten quests doet, zodat je het totaal aantal attribute points kunt verhogen naar het maximale aantal van 200. Daarnaast moet je gewoon doorgaan met spelen totdat je genoeg skills hebt unlocked en Elite's hebt ge'capped'.

Lvl20 is het maximum, maar het wil niet zeggen dat er speciale dingen staan te gebeuren. Je kunt nog steeds experience points krijgen en elke 15000 XP krijg je een skillpoint die je weer kunt uitgeven aan een skill bij een Skill Trainer.
Thnx, maar ik kan nu toch op plekken komen waar ik eerst niet kon, dat beroemde PvP spelen en zo verder komen?

Heb trouwnes pas 12 van de 25 missions gespeeld in Prophecies dus daar nog een eindje te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 10:21

Balachmar

The truth is out there

maartend schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:08:
[...]

Thnx, maar ik kan nu toch op plekken komen waar ik eerst niet kon, dat beroemde PvP spelen en zo verder komen?

Heb trouwnes pas 12 van de 25 missions gespeeld in Prophecies dus daar nog een eindje te gaan.
Nee, je kon daar in principe altijd al komen. Er zijn twee plekken in Proph, waar je niet kan zomaar kan komen, maar dan moet je naast lvl 20 ook ascended zijn. Dat zijn de Underworld en de Fissure of Woe.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
iemand hier al een idee waarom ik bij mijn ????? chalanges ,(ook elite heb je er van) kan zo niet op de naam komen, alleen maar een soort missie kan kiezen op verschillende arena's met verschillende tegenstanders. Maar niet bv Capture the flag kan kiezen????????????

Is al eens eerder gesteld maarja geen antwoord gekregen (Ik heb factions en prophecies gekoppeld, en zowel met een factions karakter als met een Prophecies karrakter kan niet andere missies spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Ligt Nightfall wel of niet in de winkel op 15 september, of is het helemaal niet het eindproduct maar een bonuspack (voor Nightfall?) waar je op dat moment nog helemaal niets mee kunt ?

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat nieuwsbericht vrij verwarrend :? .

[ Voor 43% gewijzigd door StarWolfer op 04-08-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Nightfall ligt dan in de winkels ja , maar niet de uiteindelijke versie.. Ik denk dat het gewoon een truuk is om meer te verkopen.... HEt enige verschil is misschien wat je in je box krijgt... verder als het uit is dan kun je het ook al spelen..... Alle quests zullen er zijn en alle items ook , inc het land waar je begint....

Een uitgekleede versie (1 slot voor nightfall )
Een 14 dagen key voor factions/Prophecies
en ze proberen je te lijmen met art en andere dingen......

Maar nogmaals alles van Nightfall zal dan al klaar staan

Conclussie niet kopen en wachten op de normale of CE editie..... en laten ze die andere maar hoog steken waar het daglicht niet kan komen.... Ik zie het allemaal wel wanneer ik wel gewoon 2 slots erbij krijg en andere dingen.. Trail hahaha.

[ Voor 42% gewijzigd door Stronkie op 04-08-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

@Stronkie
Heb jij al wel eens eerder een pre-order gekocht? Want daar lijkt het niet op.
Anet doet dit elke keer al. En wat je dan doet, is een doos kopen met zooi, waarvoor je dan BV 10 euro betaald. Op het moment dat dan het spel echt uit komt, dan krijg je 10 euro korting op de verkoopprijs van het spel. Dus zo'n pre-order kost je niets. Levert alleen maar wat op. Het spel zelf, komt dus wel later uit. Maar in het verleden hebben de pre-order kits in ieder geval nooit extra geld gekost. Dus ik neem aan dat dat bij deze ook niet is. Of het moet zijn, dat ze je gewoon het ene character slot laten betalen. Maar dat zien we wel. Wat we dus nu in principe zeker weten is dat Nightfall pas na 15 September speelbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Yep , klopt maar hieruit blijkt dat je maar karakter slot hebt en bij mij weten hadden we bij de vorige versies niet zo veel limiten.. Maarja tijd zal het leren... Maar goed voor 10 euro een prekit halen is me nog te veel. Ik wacht wel tot het spel uitkomt.. En ook al krijg je 10 euro korting.. Ik denk dat ik hem eerst online ga halen via de game zelf, zal wel een hoop korting opleveren.. In het begin hoeven die extra dingen van mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Balachmar schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:35:
[...]

Nee, je kon daar in principe altijd al komen. Er zijn twee plekken in Proph, waar je niet kan zomaar kan komen, maar dan moet je naast lvl 20 ook ascended zijn. Dat zijn de Underworld en de Fissure of Woe.
En hoe word ik ascended?
En hoe kom ik bij UW en FoW?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:07

KneoK

Not in a million lightyears

maartend schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:12:
[...]

En hoe word ik ascended?
En hoe kom ik bij UW en FoW?

Thnx
Ascended wordt je door gewoon het verhaal door te lopen. Op een gegeven moment kom je in een woestijn gebied (rechtsonderaan op de map) en daar kom je er vanzelf achter wat je moet doen om Ascended te worden.

UW en FoW weet ik zo niet uit mijn hoofd, heb ik me nog niet echt mee bezig gehouden. Denk dat ik daar binnenkort ook maar eens naar ga kijken. Zit een beetje in geldnood.
Wat ik wel weet is dat het wel verstandig is om de twee extra attribute point quests doet voordat je aan UW of FoW begint. Die 30 extra punten ga je daar wel nodig hebben.
De ene quest kun je in Droknars Forge krijgen, de andere in een van de woestijnplaatsen. Waar precies zoek je zelf maar uit ;)

[ Voor 20% gewijzigd door KneoK op 04-08-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

om ascended te worden, moet je eerst 3 missies doen in de Crystal Desert, iets waar jij waarschijnlijk snel zal zijn. Daarna moet je je evenbeeld verslaan (kan pas na die 3 missies) die dezelfde skills als jij gebruikt. Zodra je die hebt verslagen ben je Ascended.

Als je dus eenmaal Ascended bent, kan je in een outpost genaamd Temple of the Ages (in Kryta) naar de UW en FoW. Dit zijn 2 elite gebieden waar je goede drops kan krijgen, enkele quests kan doen en de 2 duurste rare materials kan vinden. Voor de rest, check http://gw.gamewikis.org/wiki/FoW en http://gw.gamewikis.org/wiki/UW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 22:26

Vuurvoske

Nunquam cede!

weet iemand of je Guild wars en/of guild wars factions kan krijgen bij sapphire select.

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nooit van gehoort, geen flauw idee wat het is. Ik zou zeggen: probeer het uit, wat het ook is, of loop gewoon ff naar de winkel. Dr zijn winkels zat die beide delen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

heb em vanmiddag gehaald bij, jaja, bart smit.
hij was maar 39,-

net geinstalleerd en ben nu bij die monastry. maar kzal eerst dat boekje ff doorlezen en/of wat faqs doorlezen want heb niet echt een idee wat ik moet/kan doen.

voordat ik verder ga, hoe zit het trouwens met die namen? iedereen heeft zon [blaat] achter zn naam.
horen ze dan ergens bij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MUSTIS schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:45:

voordat ik verder ga, hoe zit het trouwens met die namen? iedereen heeft zon [blaat] achter zn naam.
horen ze dan ergens bij ofzo?
bij een Guild ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 05-08-2006 00:46 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ah, ok dacht ik al.
mwoh, eerst maar even alleen verkennen/uitpluizen dan later maar kijken welke guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Anoniem: 155461 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:49:
om ascended te worden, moet je eerst 3 missies doen in de Crystal Desert, iets waar jij waarschijnlijk snel zal zijn. Daarna moet je je evenbeeld verslaan (kan pas na die 3 missies) die dezelfde skills als jij gebruikt. Zodra je die hebt verslagen ben je Ascended.

Als je dus eenmaal Ascended bent, kan je in een outpost genaamd Temple of the Ages (in Kryta) naar de UW en FoW. Dit zijn 2 elite gebieden waar je goede drops kan krijgen, enkele quests kan doen en de 2 duurste rare materials kan vinden. Voor de rest, check http://gw.gamewikis.org/wiki/FoW en http://gw.gamewikis.org/wiki/UW
Je verraad te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

MUSTIS schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:22:
ah, ok dacht ik al.
mwoh, eerst maar even alleen verkennen/uitpluizen dan later maar kijken welke guild.
Je kan zelf een guild oprichten, maar makkelijker (en wellicht ook veel leuker) is een bestaande guild te joinen. Je kan worden uitgenodigd of gewoon reageren op mensen die roepen dat ze aan het recruiten zijn. Die zijn niet te missen in de chatvensters ;)
Uitgenodig worden is leuker als je bijvoorbeeld twee of drie missies met dezelfde mensen hebt gedaan en het was een prettig team. Dan kan het wel zijn dat je een invite krijgt. Op die manier is het het beste vind ik om te kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd, je moet niet zomaar reageren op die oproepen in de local chat. Zo kom je regelmatig in guilds die het alleen maar om de leden doen. Ze merken het niet eens als je weer leaved. MAr als je met mensen al wat samen hebt gedaan, is het een stuk leuker. ZO is het bij mij ook gegaan, en kijk nu eens, we hebben nog steeds een vast groepje, hoewel de guild al een tijdje geleden uit elkaar gevallen is. We hebben zelfs ons eigen forum (gewoon het forum van die guild, alleen wij komen er nog op :P ) Zoek rustig verder, maar vergeet niet dat het geen plicht is. Je moet alleen niet verbaasd staan als je wat hoger in lvl's bent, dat je dan ineens van mensen die je niet kent whispers krijgt of je hun guild niet wilt joinen (zijn ze nog beledigd ook als je nee zegt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

heb 1x als noob in linage een guild gejoined. achteraf niet zo slim want ze spraken bijna geen engels en ze waren er bijna nooit.
volges mij kreeg je ook een penalty als je weer vertrok.

ik ben bezig een faq door te nemen, en begin straks overnieuw met een ritualist.
hiervoor had ik een monk, maar een ritualist schijnt redelijk dezelfde healing te hebben, maar heeft meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Gisteren werd Urgoz' flatbow voor mij gedropt, leuke boog al was de longbow nog wel iets leuker geweest.
Maar goed, het was de eerste keer dat een van de greenies daar voor mij werd gedropt dus ik mopper niet. :)

Van de golden drops (droppen idd wat meer nu) is wel vaak het requirement aan de hoge kant.
Heb je een perfect of bijna perfect wapen is het requirement 12 of 13....is het nog niet veel waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 151289 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:35:
Gisteren werd Urgoz' flatbow voor mij gedropt, leuke boog al was de longbow nog wel iets leuker geweest.
Maar goed, het was de eerste keer dat een van de greenies daar voor mij werd gedropt dus ik mopper niet. :)

Van de golden drops (droppen idd wat meer nu) is wel vaak het requirement aan de hoge kant.
Heb je een perfect of bijna perfect wapen is het requirement 12 of 13....is het nog niet veel waard...
Tsja het hangt ook wat van je build af maar een perfect Zodiac septer of wand of hoe dat ding maar heten mag voor de monk zou ik niet afslaan met een Req van 12 of 13. Helaas vind je dat spul niet omdat een AH mist, niemand verkoopt het omdat ze bij voorbaat al denken het niet kwijt te raken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-07 13:13

hilgo

Clear your mind of can't.

Een in-game veiling mogelijkheid zou zeker erg welkom zijn. In WoW vond ik dat destijds echt super :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

* SinergyX meld zich als nieuwe n00b in de GW-scene :)
Mijn zwager had deze game, even mee gekeken en dus afgelopen zaterdag GW factions gekocht (via PlayNC dus heb geen handleiding).

Ik doe de storyline mode, 3 dagen later lvl16 Warrior/necro (Nina Delour) :) Opzich leuk, maar snap helemaal niets van die adredaline systeem. Ben maar sword/shield gegaan, die -20% max hp skill vind ik wel handig.
Alleen waar kan ik alleen een echte n00bie guide vinden? Meeste gooien meteen bergen stats op je af, maar ik weet al niet eens wat dat blauwe icon+nummer betekend boven iemand zijn hoofd. :X Zo heb ik ook drops (bows enzo) die paars zijn, 1tje zelfs geel/goud kleurige tekst. En waarom zie ik iedereen in vet armor, waar ik nog steeds in een simple (schaarsgeklede) outfit loop? (heb ik die armor in nogwatnaam Harbor gekocht).

Zag al eerder iemand met een [GoT] tag :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2006 10:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

de handleiding kun je hier downloaden. Deze site gebruik ik zelf als ik iets wil weten.

Verder wens ik je veel plezier met Guild Wars, ikzelf heb gisteren voor het eerst Factions uitgespeeld met mijn Minion Master. Heb hem 2 keer gemold, de 2e keer met ranger als secondary en toen de phoenix gehaald :)

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb helemaal geen tijd gehad om de Elite missies te gaan doen |:( Mis ik al die greenies...

En UW 55 soloën wil ook niet echt lukken. Tgaat weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99820

Anoniem: 151289 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:35:

Ik d8 dat de green drops verhoogt werden voor afgelopen weekend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat kan je eigelijk doen als je 20 bent? :X

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:49:
Wat kan je eigelijk doen als je 20 bent? :X
Erg gebeurd niets speciaals als je lvl20 bent. Het enige wat er gebeurd is, is dat je geen levels meer omhoog gaat (je krijgt nog wel skillpoints voor elke keer dat je een volle XP-bar krijgt (15K XP)) en dat je HP (Health) op z'n maximum zit zonder items/runes/armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu 2 keer The Deep geprobeerd, helaas niets goed ertussen. Eerst ook maar 2 drops gehad... Op zich zijn de party's nog wel redelijk, valt me mee in zo ene weekend waarin iedereen dr in kan. Alleen wel hele melige party's... ('Is het warm of koud in The Deep?' 'Hoezo?" 'Nou, als het koud is, is het een Deepvries')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:D grapjassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99820 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:47:
[...]

Ik d8 dat de green drops verhoogt werden voor afgelopen weekend 8)7
Alleen de golden items dacht ik. Urgoz dropt alleen de short-, de flat- en de longbow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ben nu lv 12.

wat me opvalt is dat je veel beter je quests kunt doen ipv gewoon standaard te lvlen.

een handleiding is wel nodig, er zitten zo veel onlogische en onnodig complexe dingen in dat dit wel aan te raden is. (wat houd toch dat precious in bij sommige wapens)
ook mis ik een echte stats windows. bv hoe veel sterker word je bij wapen a of armor b.

lijkt me nu wel leuk om met wat gotters wat af te spreken. met onbekenden lvlen viel toch behoorlijk tegen.
synergyx, hoe heet je ingame, nina delour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd, quests leveren veel meer op. In feite is een quest gewoon kill die en die, gewoon lvlen, alleen dan is er bepaald wat je moet killen, en je krijgt er een bonus voor.

Dat complexe valt wel mee, je moet er gewoon even aan wennen. Die blauwe dingen zonder echte bonus zijn gewoon iets meer waard, mss dat ze ook nog iets extra's doen, maar k heb nog nooit iemand met een golden precious item gezien...

Hoe sterk je bent ligt niet echt aan je wapen. Natuurlijk zijn de bonussen wel leuk, maar de echte dmg word natuurlijk door je skills gedaan. En alles wat je armor doet, staat aangegeven, dus zo moeilijk kan dat ook weer niet zijn. Qua AL is hoe hoger hoe beter natuurlijk, maar ook dat maakt niet zo super veel uit. Iedereen kan dezelfde uitrusting gemakkelijk krijgen, tis echt een kwestie van je skills gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij warrior was ik steeds aan het skill spammen, maar nu met frenzy en dull pain kan ik toch aardig snel meppen :) Hoe kom je alleen beetje aan gold? vraagprijzen van items zit vaak op de 800+ gold, of zelfs die.. 1 erm.. 1 zilver ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:59:
Bij warrior was ik steeds aan het skill spammen, maar nu met frenzy en dull pain kan ik toch aardig snel meppen :) Hoe kom je alleen beetje aan gold? vraagprijzen van items zit vaak op de 800+ gold, of zelfs die.. 1 erm.. 1 zilver ding :P
Da's platinum ;)

Gold krijg je door te farmen en te verkopen. Je kan items farmen, maar ook crafting materials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 09:50:
[...]

Tsja het hangt ook wat van je build af maar een perfect Zodiac septer of wand of hoe dat ding maar heten mag voor de monk zou ik niet afslaan met een Req van 12 of 13. Helaas vind je dat spul niet omdat een AH mist, niemand verkoopt het omdat ze bij voorbaat al denken het niet kwijt te raken ;(
Zou een forum iets zijn voor dit soort (weggeef) wapens zolang er geen AH is?

Heb helaas geen Zodiac scepters voor monk, alleen een paar staffen waarvan er maar één divine is, de rest is smite...
Het hangt idd ook van je build af ja of je er iets mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net voor het eerst The Deep gefinished, helaas geen green. Wel voor een guildy, maar ja, we waren dan ook met 6 uit onze guild... Verder is er geloof ik helemaal niets goed gedroped daar, zelfs niet uit de chests... T was vaak nog slechter dan wat ik wel eens uit de Shiverpeak Chests krijg met farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Anoniem: 155461 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:39:
Net voor het eerst The Deep gefinished, helaas geen green. Wel voor een guildy, maar ja, we waren dan ook met 6 uit onze guild... Verder is er geloof ik helemaal niets goed gedroped daar, zelfs niet uit de chests... T was vaak nog slechter dan wat ik wel eens uit de Shiverpeak Chests krijg met farmen...
Mjah, dat is ook precies mijn ervaring. Telkens een sleutel of vijf meegenomen, maar steeds waren de chest drops compleet waardeloos. Meestal staff, wand of effigy. Slechts een enkele keer axe en hammer gehad, maar met zulke belachelijke stats dat je die aan de straatstenen niet kwijt kunt.

Heb nou alles bijelkaar al ruim 45k verspild aan keys zonder dat het ook maar iets fatsoenlijks opleverde. En een groen item wil ook maar niet droppen voor me. Maar ik hou net zolang vol totdat ik een keer iets goeds krijg ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

dat gold is bij mij ook weer een probleem, ben nu bij zon stad waar je van die armor 45 spul kan laten craften.
is het trouwens goedkoper om dit via zon collector te kopen?

ben trouwens een ritualist-assasin. een wat rare combo, maar ik wou alle skills zo veel mogelijk op dmg doen.

defensief schijnt achteraf ook wel handig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Soms is het handiger om een armor over te slaan. Als je nog niet echt merkt dat je te snel dood gaat, dan zou ik nog even verder gaan. Volgens mij is Rit armor max level 60. En dat kun je in cantha ook al vrij snel krijgen. Dus misschien is even doorsparen en doorgaan wel handig. Trouwens dat max armor kost je wel 1.5K = 1500 gold per piece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Balachmar schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:11:
Soms is het handiger om een armor over te slaan. Als je nog niet echt merkt dat je te snel dood gaat, dan zou ik nog even verder gaan. Volgens mij is Rit armor max level 60. En dat kun je in cantha ook al vrij snel krijgen. Dus misschien is even doorsparen en doorgaan wel handig. Trouwens dat max armor kost je wel 1.5K = 1500 gold per piece.
en vergeet niet de crafting materials, je hebt voor dat armor redelijk wat rare materials nodig, deze kun je proberen te farmen of te traden of the kopen bij de rare material dude, maar dit kost weer veel geld extra.

Was gisteren even een missie met een vriend van me aan het doen krijgt ie tijdens het lopen naar de missie een black dye en tijdens de missie zelf nog 1! zelf een leuk max damage gouden zwaardje gevonden met 33% longer deep wound mod. leuk voor gash.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bijzondere Armors zijn de 15K armors die zonder materials al 75K kosten en daarbij komt dan vaak nog dat je rare materials moet farmen(wat vaak maanden kost) of kopen waardaar de prijs soms wel rond de 150 tot 200k in totaal kan liggen.

Ik heb zelf nu 15K kurzick Armor voor de monk, ik heel erg tevreden, het koste een vermogen maar ja, als je al 700K hebt maakt het niet veel uit als je er 200 kwijt raakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begreep van iemand die Prophecies speelt dat daar een warrior/monk behoorlijk makkelijk kan farmen. Skills blijken alleen niet op Factions te zitten (gladiator stance en bonnoti? stance en die 20hp per mep heal van monk).

Ben nu lvl20, maar zonder een 4-5 NPC party lukt het me nog niet zo makkelijk alles neer te krijgen zonder zelf 3-4x neer te gaan :P Maarja, nog veel te leren :) Is het normaal dat je al 20 terwijl je pas 3/4 missies hebt gedaan in Kaineng City? Heb nog zeker 8 missies openstaan.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-08-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-07 14:09
SinergyX schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:32:
Is het normaal dat je al 20 terwijl je pas 3/4 missies hebt gedaan in Kaineng City? Heb nog zeker 8 missies openstaan.
Ja hoor is heel normaal. Zodra ik in Lion's Arch ben met mijn nieuw aangemaakte prophecies character dan ga ik naar Cantha om daar te levelen naar level 20. En dan vervolgens weer terug om de overige missies te doen in Prophecies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Steffy schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:22:
Bijzondere Armors zijn de 15K armors die zonder materials al 75K kosten en daarbij komt dan vaak nog dat je rare materials moet farmen(wat vaak maanden kost) of kopen waardaar de prijs soms wel rond de 150 tot 200k in totaal kan liggen.

Ik heb zelf nu 15K kurzick Armor voor de monk, ik heel erg tevreden, het koste een vermogen maar ja, als je al 700K hebt maakt het niet veel uit als je er 200 kwijt raakt :P
als je 15k kurzick/luxon armor al duur vond kun je maar beter bij de armor crafter in FoW wegblijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

unfor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:27:
[...]

als je 15k kurzick/luxon armor al duur vond kun je maar beter bij de armor crafter in FoW wegblijven :P
Obsidian Armor maar dat vind ik niet mooi, ooit voor de warrior al redelijk wat compleet, je bent iets 1 miljoen kwijt ofzo maar dat was de moeite toch niet waard, alles verkocht en heb daar toen maar mijn 15K kurzick voor gekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, tis wel een verschil zeg. De een heeft nooit iets, de ander heeft honderden K's op zn storage staan...

Ook al veel uitegegeven aan keys, ik weet ook wel dat het niets oplevert, maar het is zo **** verslavend om keys te gebruieken. De beste money drain die dr in het spel zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 155461 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:58:
lol, tis wel een verschil zeg. De een heeft nooit iets, de ander heeft honderden K's op zn storage staan...

Ook al veel uitegegeven aan keys, ik weet ook wel dat het niets oplevert, maar het is zo **** verslavend om keys te gebruieken. De beste money drain die dr in het spel zit...
De rijkste mensen in het spel hebben dit niet bereikt door te farmen... denk daar maar eens over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

CoRrRan schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:03:
[...]

De rijkste mensen in het spel hebben dit niet bereikt door te farmen... denk daar maar eens over na.
Hoe dan? Hoewel ik mezelf toch als best rijk beschouw met iets van 80K in de stash. Maar ik heb 1 keer mazzel gehad dat ik een HoD zwaard had. En verder heb ik toch echt wel ecto moeten halen in UW, wat ik toch als farmen zie (met uw duo monk en ss necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Balachmar schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:39:
[...]

Hoe dan? Hoewel ik mezelf toch als best rijk beschouw met iets van 80K in de stash. Maar ik heb 1 keer mazzel gehad dat ik een HoD zwaard had. En verder heb ik toch echt wel ecto moeten halen in UW, wat ik toch als farmen zie (met uw duo monk en ss necro.
Ebay goud. Staat ook in de adsense onder aan dit topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zouden ze eigenlijk weg moeten halen. WIj mogen hier niet helpen met illegale zooi, maar ondertussen plaatsen ze wel mooi een link naar zoiets. Ik d8 altijd dat Anet dat verboden had. Of is het net zoals met gewoon liedjes downloaden: het aanbieden is illegaal, maar er gebruik van maken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Kopen en verkopen met winst.

Alle Crystaline's opkopen voor een bepaalde prijs en daarna weer verkopen voor meer. En op die manier krijg je op een gegeven moment items die je voor vele 'tonnen' kunt aankopen en voor 1 'ton' of misschien een halve 'ton' meer verkoopt. Pure winst.

Je moet er het geduld voor hebben, je moet weten wanneer je iets kunt aanbieden en je moet het maar zien te vinden/krijgen, etc...

Zo zijn er onwaarschijnlijk mensen rijk geworden van HoD zwaarden, Rockmolders, +15%dmg unconditional items, 15% recharge Fiery Flame Spitters, max dmg+low req Crystaline's/Serpents/Mursaat/etc.

Vooral de fora van GWguru hebben veel van dit soort mensen als 'klant'.
Anoniem: 155461 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:10:
zouden ze eigenlijk weg moeten halen. WIj mogen hier niet helpen met illegale zooi, maar ondertussen plaatsen ze wel mooi een link naar zoiets. Ik d8 altijd dat Anet dat verboden had. Of is het net zoals met gewoon liedjes downloaden: het aanbieden is illegaal, maar er gebruik van maken niet.
Je hebt volkomen gelijk, alles wat ze daar aanbieden valt buiten de EULA van GuildWars. Dus eigenlijk is t.net (ongewild misschien) aanleiding aan het geven tot 'illegale' activiteiten.

Misschien maar even een PM naar Terr, Crash of Fuelke?

[ Voor 32% gewijzigd door CoRrRan op 08-08-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Heb geluk gehad met een aantal drops, een keer een FDS die me 60K opleverde bv en een Sub Vigor die 40K opleverde. Verder heel in het begin met runes een paar keer geluk gehad, in die tijd leverde menig Sub Rune 50K op en minor runes gingen tot 15K dacht ik. In ieder geval toen ook redelijk wat geld verdiend en idd met Farmen ook wel aardig wat maar het meeste kwam van het verkopen van wapens en items ook al was het maar 10K het is toch weer 10K en zo kun je langzaam wat bij elkaar schrapen en heb je zomaar een paar 100k, helaas is die tijd wel een beetje voorbij. Greens leveren ook al bijna niks meer op en waar een setje van Brohns wapens vroeger 200k koste kun je het nu kopen voor 30 tot 40k. Tijden veranderen gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-07 14:09
Ik ga gewoon regelmatig voor dat ik begin met quests en missies,eerst even een rondje of 2 desert hydras farmen. Dit levert toch gemiddeld wel 4 a 5k op per ronde. Het gaat niet supersnel, maar met een dikke week had ik wel mijn black dyed Luxon Monk 15k armor binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Die chests zijn toch wel ergens goed voor: Treasure Hunting title :P
Treasure Hunter 100 chests
Adept Treasure Hunter 250 chests
Advanced Treasure Hunter 550 chests
Expert Treasure Hunter 1200 chests
Elite Treasure Hunter 2500 chests
Master Treasure Hunter 5000 chests
Grandmaster Treasure Hunter(Max level) 10000 chests
Zijn dan wel high-end chests dus minimaal 600g bij storage... dus minimaal 6 miljoen Gold voor max title :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

k, ff paar vragen:

-wat is een off hand attack
-sommige spells doen meer dmg als je een item vast houd. wat houdt dit in
-ben nu weer de storyline quests kwijt. hoe kom je hier weer aan.
-er zijn verschillende soorten armor. welke zijn nu voor bv een ritualist. (heb nu 45 armor spul aan maar geen idee of het wel klopt.)
-wat leveren die gouden wapens zon beetje op. heb nu 2 gouden bogen.

ben nu lv 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

offhand is de hand waar je niet je main wapen in hebt: dat kan een shield zijn bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kom voornamelijk aan mn gold door veel te spelen. Heb wel eens geluk met een drop (Urgoz flatbow eergisteren nog) en ik farm ook wel maar niet extreem.
Het verveeld ook gauw, daarom zoek ook vaak weer naar wat anders om te farmen. Of met een andere build, ben nu 600hp monk aan het uitproberen bijvoorbeeld.

Ben het met CoRrRan eens dat het met handel het snelst gaat, maar daar heb ik het geduld niet voor.
Heb soms wel eens mazzel dat ik het goede item op het goede moment verkoop.
Dat iemand het juist wil hebben als ik het kwijt wil en zo in een paar minuten 40 tot 70k verdien. :)

Maar er zijn ook een paar mensen bij mij in de guild die de dure greenies farmen, die goed verkopen en daarnaast nog regelmatig in uw en fow zijn en die al 4 fissure sets hebben...

Ik heb meestal rond de 500k op storage, heb 1 fissure armor en net mn achtste 15k set gekocht maar ik geef nooit gold uit aan dure wapens.
Ik vind vanzelf wel een leuk wapen en het maakt mij ook niet heel veel uit als het net niet perfect is.
Door de goede mods van de slechte wapens af te halen kun je zelf ook wel wat leuks maken en het zijn uiteindelijk toch ook nog de skills die het moeten doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:04:
Die chests zijn toch wel ergens goed voor: Treasure Hunting title :P
Treasure Hunter 100 chests
Adept Treasure Hunter 250 chests
Advanced Treasure Hunter 550 chests
Expert Treasure Hunter 1200 chests
Elite Treasure Hunter 2500 chests
Master Treasure Hunter 5000 chests
Grandmaster Treasure Hunter(Max level) 10000 chests
Zijn dan wel high-end chests dus minimaal 600g bij storage... dus minimaal 6 miljoen Gold voor max title :P
Het moet ook niet te gemakkelijk zijn hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:11:
Soms is het handiger om een armor over te slaan.
Klopt, ik heb heel factions uitgespeeld met de starters armour met een van mijn karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Bor de Wollef schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:34:
[...]

Klopt, ik heb heel factions uitgespeeld met de starters armour met een van mijn karakters.
bij een lv 15+ boss moet je met een armor van 5 toch bij de 1e klap al neergaan.
wat voor build had je

een offhand attack is dus een attack met een schild of iets anders...
armor maakt niks uit zo te zien, er staan gewoon altijd 3 vendors etzelfde te verkopen maar met verschillende materialen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MUSTIS schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:09:
k, ff paar vragen:

-wat is een off hand attack
-sommige spells doen meer dmg als je een item vast houd. wat houdt dit in
-ben nu weer de storyline quests kwijt. hoe kom je hier weer aan.
-er zijn verschillende soorten armor. welke zijn nu voor bv een ritualist. (heb nu 45 armor spul aan maar geen idee of het wel klopt.)
-wat leveren die gouden wapens zon beetje op. heb nu 2 gouden bogen.

ben nu lv 16
- Een off hand attack is volgens mij een bepaalde aanvalsskill van een Assasin. Je hebt als 'sin verschilende soorten attacks, die elkaar meoten opvolgen. Dit staat aangegeven in de skillomschrijving

-Zoiets heb ik nog nooit gemerkt, maar mss komt het door de bonussen op het wapen/item dat je vasthoud. Ook hier geld goed lezen, het staat aangegeven. (waarschijnlijk gaat het bij jou om een +1 (X aantal %) upgrade van een bepaalde attrbute. Dan heb je X aantal % kans dat je attribute level voor de skill die je dan cast met 1 verhoogt word. En hoe hoger de attribute, hoe meer schade...)

- Storyline quests zijn aangegeven als primary quests. Als je er daar geen van hebt, ga dan terug naar de plaats waar je na je laatste missie bent geweest en kijk daar goed rond. Mocht die plaats zelf een missie zijn, dan moet je uiteraard gewoon die missie doen.

- HEt cijfer van je Armor geeft een bepaald level aan, hoe hoger hoe beter je armor is. In Kaineng Centre heb je armor van het hoogte level voor de laagste prijs. Er is geen 'foute' armor, aangezien je alleen armor van je eigen profession kan dragen. Je zal dus geen Ranger in een Warrior pakje rond zien lopen.

-Die gouden wapens leveren op wat de bonussen waard zijn. Kijk hierbij naar de +X % dmg upgrades (+15% ehile health above 50 is de beste) en de andere upgrades. Als je wapens niet perfect of bijna perfect zijn, zijn ze weinig waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MUSTIS schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:32:
[...]

bij een lv 15+ boss moet je met een armor van 5 toch bij de 1e klap al neergaan.
wat voor build had je
MM necro, support dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ah ja das wel handig.

ik begin ook een andere build, deze gaat wel erg vaak dood.
elke quest etzelfde, knal alle monsters met 1 a 2 knallen af, tot aan de boss, die voelt bijna niets en hij/zij/het knalt mij met 1 a 2 schoten/slagen af. (letterlijk)
ik weet dat er geen maandelijkse kosten aan zijn maar ik heb me zeker in 10 jaar niet zo zitten ergeren.
normaal sla ik zon snertspel er gauw van af, maar heb hier voor betaald dus zal et spelen ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoRrRan schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:11:
Je hebt volkomen gelijk, alles wat ze daar aanbieden valt buiten de EULA van GuildWars. Dus eigenlijk is t.net (ongewild misschien) aanleiding aan het geven tot 'illegale' activiteiten.

Misschien maar even een PM naar Terr, Crash of Fuelke?
Ik zie ze niet meer staan, maar dat kan misschien omdat er op mijn werk een vuurmuur draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie hem nog, dus mss wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

MUSTIS schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 01:08:
ik weet dat er geen maandelijkse kosten aan zijn maar ik heb me zeker in 10 jaar niet zo zitten ergeren.
normaal sla ik zon snertspel er gauw van af, maar heb hier voor betaald dus zal et spelen ook :(
Dus jij geeft het spel de schuld als jij geen goede build speelt?
Dat vind ik nogal vreemd. Je hebt ook gewoon een niet handige combinatie gekozen, Ri/As. Trouwens dat een skill meer dmg ofzo doet als je een item vast hebt, dat is een typische Rit skill.
Maar als je nu gewoon een nieuwe char aanmaakt, bijvoorbeeld (als je het echt makkelijk wilt hebben (vooral in het begin)) Wa/Mo. Dan heb je veel armor ==> weinig dmg. En je kan jezelf nog healen ook. In principe kan elke combinatie van profs, maar de ene is wel makkelijker te spelen dan de andere. Ikzelf hou van spells casten en heb een Ele/Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik was mijn lvl20 warrior/necro beetje zat (iedereen wil monks voor de quests), dus maar een monk/elemental gemaakt :)

Eerste probleem waren die domme NPC partymembers, die je geen opdracht kunt geven tot aanvallen, eerst moet je zelf 1x aanvallen voordat hun beginnen. Maargoed, begin missies gedaan (met die farmer quest) en begonnen met die secondairy quests. Kom ik erachter dat je ze echt allemaal kan doen (zelfs de laatste quest dat je moet praten met die Tato-gast). Alleen de Mesmer kan niet, je moet hex-skill gebruiken die ik als E niet had. Dat is 600+1000+1500 x 5 quests :)

Maargoed, alles gedaan (VEEL lopen), puur drops gepakt (identify waar nodig) en verder gaan. Einde van de rit: lvl10 met nog 2k te gaan tot lvl11. Bizar hoe je met de begin quests al zo hoog kan worden zonder maar 1x wat moeite te doen :) Plus nu 3 platinum in mijn storage. (ik verkoop NPC altijd, zelfs die goud kleurige.. weet niet wat ik er voor moet vragen :X)

Via die wiki site had ik veel info over de E-kant, armor (kinetic armor enzo) tot ik opeens zie dat dit skills zijn die alleen in prophacies zit.. :/ Bijna alle leuke skills die ik wilde hebben zitten alleen in die versie, Factions heeft dus (imho) de (aanvullende) bagger skills.

Zo werkt de Warrior/monk favo build dus ook puur op Prophacies skills, in Factions vind ik de warrior/monk niet echt veel beter dan mijn /necro build. Daarbij heb ik nog een 2de Dull Pain (nogwat skin - 50 sec 190 hp boost).

Per saldo ben ik nu echt teleurgesteld in Factions, met name de skills vallen mij extreem tegen nu ik de prophacies versies heb gezien. Zit nu te twijfelen prophacies te kopen of maar gewoon weer te stoppen met heel GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als je Prophecies koopt kan je het koppelen en heb je beschikking over alle skills.

Maar de wammo build kan toch ook met Factions? Veel skills zijn namelijk hetzelfde maar hebben een andere naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:09:
Ik was mijn lvl20 warrior/necro beetje zat (iedereen wil monks voor de quests), dus maar een monk/elemental gemaakt :)
Als dit de reden is om een character maar 'links' te laten liggen, dan zul je het nog moeilijker krijgen met de andere professies dan monk. Helaas is het zo dat GW voor Pick Up Groups enigzins lastig is, omdat de ratio damage <-> healing flink aan de damage kant hangt. In feite zijn er te weinig mensen die monks spelen. De oplossing van A.Net hiervoor zijn de kosteloze henchies OF (en dit is eigenlijk het belangrijkste van het hele spel) een Guild. Met henchies zijn ALLE missies te doen (zoek maar op internet, er zijn genoeg mensen die dit claimen, sommige missies vereisen misschien wat geduld/geluk) al zal dit niet altijd de makkelijkste manier zijn. Maar als je in een (behulpzaam) Guild zit, is het eigenlijk alleen maar leuker. Een echt PvE guild kan waarschijnlijk zonder problemen ervoor zorgen dat je plezier in het spel krijgt.
Eerste probleem waren die domme NPC partymembers, die je geen opdracht kunt geven tot aanvallen, eerst moet je zelf 1x aanvallen voordat hun beginnen.
[...]
Probeer eens hetvolgende: ga in de buurt staan van de tegenstanders met de witte cirkel om jezelf heen NET NIET overlappend over de rode stipjes. Selecteer dan je primaire target (meestal een monk of een mesmer) en druk op "CTRL+SHIFT+SPATIE". Op die manier zul je zien dat je henchies opeens snappen wat er van ze verwacht wordt en zullen ze gaan aanvallen. Met een beetje oefening kun je hiermee dus voorkomen dat je zelf het focalpoint van de 'aggro' van de tegenstander bent. (Meestal is de Warrior-henchie dit, mits je die meegenomen hebt, aangezien die als eerste naar binnenrent.)
Maargoed, alles gedaan (VEEL lopen), puur drops gepakt (identify waar nodig) en verder gaan. Einde van de rit: lvl10 met nog 2k te gaan tot lvl11. Bizar hoe je met de begin quests al zo hoog kan worden zonder maar 1x wat moeite te doen :) Plus nu 3 platinum in mijn storage. (ik verkoop NPC altijd, zelfs die goud kleurige.. weet niet wat ik er voor moet vragen :X)
Meeste gouden wapens zijn niet 'perfect' en dan ook erg lastig te verkopen aan andere spelers. Wat je wel kunt doen is een "Expert Salvage Kit" of "Superior Salvage Kit" kopen en die gebruiken om "mods" op de wapens te "Salvagen" voor eigen gebruik om op die manier een wapen wat je hebt op te waarderen.
Via die wiki site had ik veel info over de E-kant, armor (kinetic armor enzo) tot ik opeens zie dat dit skills zijn die alleen in prophacies zit.. :/ Bijna alle leuke skills die ik wilde hebben zitten alleen in die versie, Factions heeft dus (imho) de (aanvullende) bagger skills.
Het is waar dat Prophecies de meeste skills heeft en ook de meest interessante skills. Maar dit wil niet zeggen dat het onmogelijk is om een interessante, krachtige 'build' te maken met alleen Factions skills. Het heeft alleen even wat tijd nodig, voordat je door hebt wat de juiste synergien zijn. Daarnaast zou het natuurlijk dom van A.Net zijn om maar alles vrij te geven voor dezelfde prijs. Op deze manier probeert A.Net ervoor te zorgen dat mensen meer willen en dus in de buidel tasten om meer te krijgen. (Tsja, er zit, zoals al opgemerkt, geen abonnement aan vast.)
Zo werkt de Warrior/monk favo build dus ook puur op Prophacies skills, in Factions vind ik de warrior/monk niet echt veel beter dan mijn /necro build. Daarbij heb ik nog een 2de Dull Pain (nogwat skin - 50 sec 190 hp boost).
Er is niet één Warrior/Monk build. De standaard Warrior/Monk build, zoals die door Prophecies geintroduceerd was, is niet eens de sterkste W/Mo build die er is. Met een beetje creativiteit zijn er genoeg builds te verzinnen die even effectief, al dan niet effectiever zijn dan de 'Prophecies'-W/Mo.
Per saldo ben ik nu echt teleurgesteld in Factions, met name de skills vallen mij extreem tegen nu ik de prophacies versies heb gezien. Zit nu te twijfelen prophacies te kopen of maar gewoon weer te stoppen met heel GW.
Mijn indruk is, is dat je nog niet geproefd heb van het werken in een Guild. Probeer daar eens wat tijd in te steken. Er zijn genoeg links te vinden hier in dit topic waar guilds te vinden zijn die mensen zoeken om samen te PvE'en. Goed voorbeeld hiervan is de enige Nederlandse officiele fansite http://www.gw-nl.net/ Kijk daar eens op het forum of er niet een guild is wat je aanspreekt en ga dan met die mensen spelen. Daar zit IMO de kracht van GuildWars in.
MUSTIS schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 01:08:
ah ja das wel handig.

ik begin ook een andere build, deze gaat wel erg vaak dood.
elke quest etzelfde, knal alle monsters met 1 a 2 knallen af, tot aan de boss, die voelt bijna niets en hij/zij/het knalt mij met 1 a 2 schoten/slagen af. (letterlijk)
Ook voor jou zou ik je aan willen raden om ipv jezelf te lopen ergeren om gewoon eens bij een PvE guild te gaan kijken. Samenwerken met andere in dit spel via een Guild is veel interessanter dan met PuGs en/of henchies.

Daarnaast nog een tip over Bosses in Factions: de bosses doen 2x de normale damage van een spell/skill. Er is bijv. een boss met Shatter Enchantment. Deze boss heeft Domination Magic op 15 staan, wat dus zou betekenen dat je 100dmg krijgt als een Enchantment van je wordt ge'shattered'. Echter door de 'modifier', krijg je 200dmg. Dit geld voor alle bosses in Factions. Voor Prophecies is het zo dat alle hexes maar 50% van de duratie duren op bosses. Waarschijnlijk krijgt Nightfall (Chapter 3) weer een andere boss only effect. Door die dubbele damage is het dus inderdaad mogelijk dat je wat eerder dood gaat als je er niet op rekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik werd beetje moe van die Guild spam invites, 1x een nederlandse guild gejoined (KFNT?) waar er nonstop 16-jarige taal werd gepraat. Ik ben iets serieuzer dan dat :P Maar je hebt gelijk, mischien maar eens in Guilds verdiepen.

Ik heb inderdaad alle missies tot zover (lvl20 warrior en 11 monk) dus alleen met NPC henchmen gedaan, is zeker te doen (soms iriterend moeilijk, maar te doen). Maar kom nu enigzins vast te zitten door die grotere groeps die skills nonstop doen.

Voorbeeldjes van Prophacies-skills,
Warrior's Endurance - zo zou ik dus nonstop mijn necro powers kunnen gebruiken,
bonetti's defence, begreep zo'n beetje beste stance van warriors.
Gladiators defence, weer zo'n heerlijke stance, deze keer met feedback. Hoge tactics en je kan deze achter elkaar blijven casten (zo ook diciple defense).
Zo heb ik tot heden maar 1 faction skill gevonden (defensive stance) die 75% block geeft.

Maar aan de andere kant heeft Faction weer betere swordmanskills, mischien toch wat langer spelen om de beste balans te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Guilds die ingame lopen te spammen zijn in 99% van de gevallen de aandacht ook niet eens waard. Het zijn vrijwel altijd guilds waar de meeste mensen binnen no time weer weglopen of guilds die net zijn gestart.

Af en toe lees je zelfs dingen als "first 5 joiners will become officers". Gruwel, ofwel men stelt geen enkele eis aan de officers en / of members. Dergelijke guilds verdwijnen meestal weer als sneeuw voor de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Qua guild heb je het dan inderdaad eventjes niet getroffen.

Volgens mij zijn er toch wel Nederlandse guilds te vinden die wel op normale manier met elkaar omgaan. (Bijv. GOT-guild, al hebben die misschien momenteel een wat strenger inname beleid. Ten tijde dat ik in dat guild zat, was het niveau van omgang met elkaar altijd goed en ik denk niet dat dat anders is momenteel.)

Tsja, je hebt natuurlijk wel guilds die inderdaad niet moeilijk doen over leeftijden c.q. 'volwassen gedrag' in een guild. Wijzelf bijvoorbeeld zijn volkomen losgeslagen. :D Echt gestoorde lui in mijn guild... ;) (Fairly Harmless is een PvP-guild en niet echt goed in PvE. Daarnaast nemen momenteel ook geen nieuwe leden aan.)

Ook andere regelmatige posters in dit topic zitten in guilds, mogelijk dat zij je nog wat verder kunnen helpen.

Daarnaast zijn de skills die je opnoemt van Prophecies ook meteen weer weggelegd voor 'tanks', terwijl warriors juist de characters zijn die uitstekend damage kunnen toedienen. (Hoogste DPS van heel Guildwars.) Staar je dus niet direct blind op dit soort skills zou ik zeggen.

Maar ja, wat warrior betreft ben je bij mij aan het verkeerde adres... :)

edit:
Ik ben het volledige met Bor eens. "First 5 people to join will become officer..." :X

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 09-08-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

DPS is toch juist hoger bij ele's of mesmer of necro's? Tenminste, als ik health degen meeneem dan.

Ik zit ook in een guild met mijn eerste account, tis dezelfde als Guildy War. Mutants. Hiervoor zat ik bij een andere guild maar daar ben ik uitgestapt.
Het meest praktisch om een guild te joinen is door een aantal (bij voorkeur high-end) missies met dezelfde groep te doen. Zo ontstaat er toch een soort van band en als je het goed doet (bijvoorbeeld als monk) kan je na afloop wel eens een whisper krijgen of je wellicht hun guild wil joinen. Meestal is dit op vrijblijvende basis, dus kan je accepten en het eens aankijken. Persoonlijk vind ik dit de beste reden omdat beide partijen dan weten hoe de spelers zich gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

als je 12x dezelfde quest probeerd te doen wil je je wel eens irriteren. (60% is niet veel)
ik blijf erbij dat de bosses onnodig veel sterker zijn. (moet nu die captain doden en die heeft 2 slagen nodig om mij en mn henchman te doden).
ben nu lv16 met alles 45 armor dus met lv 20 heeft ie 3 slagen nodig?

ook het feit dat je zo snel op 20 zit door alleen quests te doen is irritant. en welk spel heeft nu lv20 als max..

ik denk dat je et idd van de guilds moet hebben. nu lijkt het toch ernstig op een single player game.

over dat guilds spammen: heb zelfs al 500g gekregen om een guild te joinen. gelukkig waren degenen niet online die me konden aanmelden :D
ik ga nu ook alleen voor nl guilds, heb al met wat mensen gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

MUSTIS schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:18:
als je 12x dezelfde quest probeerd te doen wil je je wel eens irriteren. (60% is niet veel)
ik blijf erbij dat de bosses onnodig veel sterker zijn. (moet nu die captain doden en die heeft 2 slagen nodig om mij en mn henchman te doden).
ben nu lv16 met alles 45 armor dus met lv 20 heeft ie 3 slagen nodig?

ook het feit dat je zo snel op 20 zit door alleen quests te doen is irritant. en welk spel heeft nu lv20 als max..

ik denk dat je et idd van de guilds moet hebben. nu lijkt het toch ernstig op een single player game.

over dat guilds spammen: heb zelfs al 500g gekregen om een guild te joinen. gelukkig waren degenen niet online die me konden aanmelden :D
ik ga nu ook alleen voor nl guilds, heb al met wat mensen gesproken.
Ook hiervoor geldt, kijk nog even wat verder.
In GW gaat het inderdaad niet om het level. Bij lvl 20 begint het spel eigenlijk pas. Het hele spel is er juist op gebaseerd dat je skills verzameld en die op een zo slim mogelijke manier combineerd. Een in jouw ogen zwakke skill, kan in combinatie met een andere skill (van een andere prof?) juist erg goed worden. Voordeel is dat je alles vrij makkelijk nog kan veranderen. Als je bijvoorbeeld heel veel in spawning als Rit hebt gedaan, dan kun je dat in een town weer naar iets anders overpompen. Zo kun je vrij makkelijk nieuwe builds testen. Dus ga maar eens lekker skills sparen en creatief worden. En wat eerder gezegd is, guilds maken alles leuker! En probeer eens wat low lvl pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:11:
DPS is toch juist hoger bij ele's of mesmer of necro's? Tenminste, als ik health degen meeneem dan.
[...]
Nee, vraag me niet naar de precieze nummers, maar warriors hebben altijd al de hoogste DPS (damage per second) gehad. Dat Elementalists, Mesmers en Necro's redelijk grote dmg kunnen doen is waar, maar als het over DPS gaat is de Warrior king. DPS betekend in feite "health lost over time". Hier moet je dus geen moment opname bekijken, maar meer een bepaalde tijdsperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, het blijft lastig, een leuke guild vinden. Eerst word je gek van al die mensen die vragen of je bij hn erin wilt, maar idd, zo krijg je alleen ***guilds. Naar mijn mening is het het beste om gewoon te spelen, en als je eens na een paar missies samen gedaan te hebben het wel met elkaar kan vinden, dan vragen ze je soms wel of je de guild wilt joinen.

Dat heb ik ook ff bij mijn guild aangekaart, en ze zijn het (zoals meestal :P) met me eens. Ons streven is nu 15 actieve members, zodat we elkaar kennen en toch leuke dingen kunnen doen binnen de guild. Invites van ons krijg je ook alleen via via of als we eens iemand met missies tegenkomen. Dat recruten is ook erg, en meestal zijn de leden die je er mee krijgt ook niet wat je zoekt. Tis jammer dat de meeste op vakantie zijn, mar na de vakantie begint bij ons de grote opruiming :D Gelukkig konden de meesten uit onze guild elkaar al, voornamelijk uit een andere guild waar we allemaal inz\aten, maar die door 1 iemand uit elkaar is gedreven (kunnen dat soort mensen niet gewoon weg blijven uit gw????)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184816

Mja, ik speel ook Guild Wars, en bij toeval zit ik gewoon in een heel actieve (150 members, laatst online maximaal 2 weken), vriendelijke én Nederlandse guild, Dutch Assasins [NL] (ja, stomme typo aldaar) De Guild bestaat eigenlijk uit 2 Guilds, want als je als ''elite'' wordt bevonden word je gepromoveerd naar de Dutch Royal Assassins [DRA], die ook de Alliance leidt. (www.dutchassassins.nl)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 184816 op 09-08-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoRrRan schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:17:
[...]
Nee, vraag me niet naar de precieze nummers, maar warriors hebben altijd al de hoogste DPS (damage per second) gehad. Dat Elementalists, Mesmers en Necro's redelijk grote dmg kunnen doen is waar, maar als het over DPS gaat is de Warrior king. DPS betekend in feite "health lost over time". Hier moet je dus geen moment opname bekijken, maar meer een bepaalde tijdsperiode.
Hmmm. Als ik bijvoorbeeld 5 sec. damage doen kijk en de volgende spells/hexes neem: Conjure phantasm/nightmare, immolate, life siphon dan is er na 5 secs toch meer health verdwenen dan dat je als een warr. voor 5 sec. op iemand staat in te hakken? Dit omdat melee meestal goed wordt geblocked op armors.
Natuurlijk wel met de attribute points een beetje goed verdeeld. Gash is de DoT skill die mij nu te binnen schiet voor een warr. Gecombineerd met sever artery, galrath slash en final thrust wil dat trouwens best okee werken

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.