Een kleine twee weken geleden heb ik van Umknown_road een phase change koeling gekocht en vandaag had ik `m eindelijk onder mijn stacker gebouwd en het mobo goed geisoleerd.
Helaas bij het aanzetten van mijn pc krijg ik geen beeld en mijn ledfans blijven knipperen (wisseling in spanning).
Ik ben er dus bang voor dat m`n P5W DH DLX tot het einde van zijn leven is gekomen en dat ik dus weer moet gaan sparen voordat ik opnieuw een poging kan wagen om mijn CPU eens onder handen te nemen
Kan ik dus weer opnieuw beginnen met isoleren
Hopelijk is de rest van de hardware nog wel in leven, want financieel heb ik momenteel geen mogelijheden tot het kopen van meerdere componenten.
Dus Jurgen het wordt nog ff wachten op de resultaten, maar in enkel seconden geeft de temp meter al -30 aan, dus ik denk dat dat wel goed zit
Edit:
Probleem gevonden, toch condens en dus gelijk een drupje in me socket

denk dus dat ik me cpu vaarwel kan zwaaien. Erg vreemd, want ik had het cker wetenluchtdicht geisoleerd. Misschien zat er nog een holle ruimte ofzo, mja iig voorlopig niet gamen I guess
Update 2:
Denk toch dat het een water lookalike was namelijk gesmolten vasaline

, Unknown_road waarschuwde me nog dat vasaline niet in je socket moest komen omdat je dat er van je lang zal ze levensdagen niet meer d`r uit krijgt.
Ik heb zijn advies opgevolgd, maar ben vergeten dat vasaline een vet is en dus smelt

. De randen langs mijn socket had ik dus vrolijk met een injectiespuit van vasaline voorzien, wat dus in mijn socket vrolijk allemaal omhoog komt zetten.
Met de haardroger van mijn moeder was ik dus het "water"aan het drogen om toch maar eens te gaan testen in hoeverre ik de boel nog aan de praat kon krijgen, maar ineens had ik een zwembad rond me socket

.
Geeft wel weer wat meer hoop dat me CPU nog leeft
[
Voor 37% gewijzigd door
Onno b op 02-09-2007 00:16
]