Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 41 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.093 views sinds 30-01-2008

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 10:08
Krizzie schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:32:
Ik snap niet dat er nou nog mensen zijn die klagen over ccc :X

1: het is flink sneller dan vroeger
2: moet je het 10x in een uur gebruiken? Stel 1x alles in en dan hoef je er toch niet meer in? :?
Verder kun je dezelfde opties ook gewoon via het ATI icoontje in je tray instellen. :P
ccc= standard ati control center?
Wat een bout programma is dat als ik oblvion wil spelen of een ander spel zonder standard aa functie kan ik eerst letterlijk 2 a 3 min wachten tot die shit reageert wat er soms helemaal leip van. Die shit kan je toch ook niet zo uitgeven, waarom kost het driver setting progrmma in godsnaam meer dan 80 mb.

ati tray tool kan helaas niet want daar kan ik HQ AF en Adaptive AA niet mee instellen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 13:24

Krizzie

Progressive Music \o/

ccc = Catalyst Control Center

Als ik in m'n taakbeheer kijk, dan gebruikten de ATI drivers rond de 20MB. Als je ccc open zet wel meer maar wie speelt er met ccc open? Je stelt in wat je in wil stellen en dan sluit je hem weer af. En zoals ik in die post ook al zei, de meeste opties kun je ook simpel aanpassen via je ATItray icoontje. :) Ook AAA en HQAF ;)

Geluidswolk

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:35

Pubbert

random gestoord

Zijn er nu al mensen die die 6.8 Chuck geinstalleerd krijgen? Ik krijg hier: INF Video driver not found, op een X1800GTO that is.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 14:37
kan je niet je deviceID toevoegen aan de INF file?
X1800GTO is ietsje onbekender dan de rest imo, dus proberen kan vast geen kwaad :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 13:42
evilpin0 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:41:
[...]

Wat een bout programma is dat als ik oblvion wil spelen of een ander spel zonder standard aa functie kan ik eerst letterlijk 2 a 3 min wachten tot die shit reageert wat er soms helemaal leip van. Die shit kan je toch ook niet zo uitgeven, waarom kost het driver setting progrmma in godsnaam meer dan 80 mb.

ati tray tool kan helaas niet want daar kan ik HQ AF en Adaptive AA niet mee instellen.
Hier start hij meestal binnen 5-10 sec op. Dus ik heb er niet zo'n probleem mee. Voorheen was dit erger maar de laatste tijd werkt het prima. + Rechter knop op de tray icon en je kunt ook veel instellen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

FYI: :)
evilpin0 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:41:
[...]

Of je setup moet hoognodig getweakt danwel reinstalled worden of je draait nog op een 486 :o

CCC is niet supersnel maar binnen 15a20 sec is ie wel opgestart en zovaak heb je het niet nodig want het meeste kan je ook vanuit de tray doen.

Verder moet ATI wel het CCC maken omdat Vista niet met het oude CP schijnt om te kunnen gaan. NVIDIA zal ook een .NET driverapp moeten maken.

[Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 21-08-2006 18:01]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 13:42
Die RD580 AM2 planken zien er goed uit. Ik kan niet wachten tot de DFI CFX-3200 M2R/G uit is. Dan een mooi systeempje samenstellen.

Uit de revieuw blijkt wel dat CF nog een lange weg te gaan heeft. Een singel X1900 XT is sneller dan een 7900 GTX maar als je bijde in CF/SLi gooit is SLi duidelijk sneller.

Hopelijk verandert dit snel .En hopelijk komt er ook een RV570 mobility. Dat in combinatie met een Turion X2 TL-62 of 64 lijkt me dat een geweldige laptop commbinatie :P

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:35

Pubbert

random gestoord

Puppetmaster schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:35:
kan je niet je deviceID toevoegen aan de INF file?
X1800GTO is ietsje onbekender dan de rest imo, dus proberen kan vast geen kwaad :)
Thnx, dat werkte :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 12:45
http://www.digitimes.com/mobos/a20060821A5023.html
Motherboard makers prepare shift of ATI chipsets to AMD-based solutions

http://www.hardocp.com/ne...=MjA4MjEsLCxobmV3cywsLDE=
During a recent factory tour, the crew at HWUpgrade learned that ATi will be reassigning Intel chipset staff to work on AMD chipsets.

Zoals ik al dacht zal er voor Intel na einde van dit jaar niet veel meer schijnen, dus zo'n 70 tot 80% van de salesout van ATI valt weg (Intel was ATI's grootste klant) goed voor zo'n 100 miljoen $ per jaar. Ik denk dat we nVidia succes moeten toe wensen :)

Anoniem: 107573

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:54
Ach en zo kunnen we net zo makkelijk het tegenovergestelde te voorschijn toveren..... De GX2 komt er hier niet zo best uit zeg ;)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021

The performance of the GX2 when compared to single card solutions such as the 7900 GTX or X1900XT is very good, in fact in almost all situations the GX2 is a reasonably large margin ahead of the two other products. The impressiveness of the results change slightly when comparing the GX2 to 7900 GTX's or X1900XT's in Crossfire. Both of those solutions provide far superior framerates across the board, however the GX2 is a much cheaper solution.

In summary, the Nvidia Geforce 7950 GX2 is the fastest graphics product available which works on a single PCIe slot and is a very attractive purchase at its current sub £400 price point.

Jij keek zeker als die GX2 draait in single card mode? :P Maar goed, ging het hier ff niet om. Om te zeggen dat een x1900xt snelelr is dan een 7900GTX, nou nee :)

Anoniem: 149755

Xbitlabs zegt heel wat anders:
http://www.xbitlabs.com/images/video/asus-eax1900xtx/tesout_hdr.gif

Only if we look at the average fps rate, we will be able to claim parity between ASUS EAX1900XTX and GeForce 7900 GTX. However, Nvidia’s flagship product cannot ensure smooth gaming experience with the minimal fps rate of less than 20 fps. So, the best solution for TES IV game remains Radeon X1900 XTX

Ook is te zien dat de X1900XT bijna niks onderdoet voor de XTX versie, dus de X1900XT levert nog steeds een betere gameplay

Lol mensen laten we hier geen ja/nee spelletje van gaan maken. Ik reageerde enkel even op Astennu.
En het is btw bekend dat Oblivian beter draait op Ati hardware

Anoniem: 149755

Anoniem: 107573 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:34:
Lol mensen laten we hier geen ja/nee spelletje van gaan maken. Ik reageerde enkel even op Astennu.
En het is btw bekend dat Oblivian beter draait op Ati hardware
Ik hou ook niet zo van ja/nee spelletjes. Maar realiseer wel dat jou informatie gebaseerd is op één bron. Om een goed beeld over een bepaald product te vormen moet je zeker verder kijken dan je neus lang is, daarom voel ik me ook genootzaakt tegengas te geven.
Je kunt namelijk zelf ook niet ontkennen dat jij deze ja/nee spelletjes zelf uitlokt.

Tuurlijk, in een Ati topic verwacht ik ook niets anders dan tegengas, dus dat is jouw goed recht. :) En ja, ik kijk nochtans wel iets verder dan mijn neus langs is. Daarom geniet ik ook al een half jaar van mijn 7900GTX :)

Maar goed, als jij nog wat andere bronnen voor mij hebt waaron wordt beweerd dat een x1900xt sneller is dan een 7900GTX, zie ik dat graag.

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:26
De 512 mb versie van de 7900gt kan je beter vergelijken met de 1900xt.
Het nieuwe topic komt er vanavond aan. Moet nog wat dingen aanpassen, dus nog even geduld.

Het topic zal gewoon ATi Nieuwsdiscussie Topic blijven heten, totdat AMD bekend heeft gemaakt dat het voortaan Radeons onder haar eigen merk zal uitbrengen. Zo lang er nog ATi op de kaarten/GPUs staat, zal dit topic ATi in de titel blijven houden.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Anoniem: 162692

Je moet op driversheaven.. de kaart met dual bekijken..
Single staat erbij om aan te tonen hij de kaart presteerd als maar een van beide cores werken..
Het nieuwe topic staat hier: [Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 42

Deze mag dicht. En mag ik iedereen er aan herinneren dat het een NIEUWS-DISCUSSIE topic is...

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-06 12:32
oeps verkeerde topic, zal em naar deel 44 zetten.

[Voor 89% gewijzigd door diehard889 op 23-10-2006 16:52]

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Voor de zekerheid maar even druppel lijm er op dan.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee