☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Foei !!Marzman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:15:
[...]
Ik hoop dat Hattrick toch wel eerder terug is anders ben ik zo'n team
[edit]Hoewel, ik heb een standaardopstelling, maar daarvan zijn twee spelers geblesseerd.
Het zal vast wel loslopen met die downtime maarrr... " You never know" zeggen ze in Swahili (volgens een of andere BN'er. Wie het weet mag het zeggen)
Unknown
Geen idee, ik ken geen belachelijke nederlanders behalve mezelfQuintus schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:40:
[...]
Foei !!Heb je dan nog niet geleerd na de mega downtime in juli, dat je zsm een in ieder geval voorlopige opstelling moet maken in geval van dit soort problemen....
Het zal vast wel loslopen met die downtime maarrr... " You never know" zeggen ze in Swahili (volgens een of andere BN'er. Wie het weet mag het zeggen)
2006-08-29 21:51: Update
We have now solved the problem and are starting up the system again. We will be online within 20 minutes.
duzzzz, als het goed is werkt het straks weer
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Belachelijk? Soms wel jalameeuw schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:03:
[...]
Geen idee, ik ken geen belachelijke nederlanders behalve mezelf
2006-08-29 21:51: Update
We have now solved the problem and are starting up the system again. We will be online within 20 minutes.
duzzzz, als het goed is werkt het straks weer
22.17 and still going down (Lange 20 minuten)
[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 29-08-2006 22:19 ]
Unknown
Verwijderd
dit bericht, en daarna versprong hij dat het goed leek maar stond bij inlog venster deze sessie is verlopen en toen ging hij telkens refreshe, ht flipte helemaalADODB.Recordset error '800a0e78'
Operation is not allowed when the object is closed.
D:\HATTRICK\WEBB\COMMON\../common/includes/login_out.asp, line 353
Zo begon het ook. Ik ga lekker tukken. Dag clown met vleugelspel en goddelijk SHH2opoloër schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:26:
ik kon ff inloggen maar daarna kreeg ik
[...]
dit bericht, en daarna versprong hij dat het goed leek maar stond bij inlog venster deze sessie is verlopen en toen ging hij telkens refreshe, ht flipte helemaal
dat ken ik ergens van, heb ik al een aantal malen gehad en kwam niet echt goed zal ik maar zeggenH2opoloër schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:26:
ik kon ff inloggen maar daarna kreeg ik
[...]
dit bericht, en daarna versprong hij dat het goed leek maar stond bij inlog venster deze sessie is verlopen en toen ging hij telkens refreshe, ht flipte helemaal
En wie bedoel je daarmee ??
Edit: Nou, we kunnen weer hoor
Edit 2: nou jah, laat maarrrrrrrr, echt tot morgen, ik gaat maar plat
[ Voor 30% gewijzigd door lameeuw op 29-08-2006 22:44 ]
29-08-2006 om 22:48 (Global)
Hattrick was taken offline for two hours Tuesday evening after some problems with our main database server. Transfer deadlines during the stop have been extended with three hours. We apologise for the inconvenience.
duzzzz, nog 3 uur wachten met wat pech...
Edit: wel apart, 1 van mijn geblesseerden is meteen een week minder lang eruit... wie weet kan hij zondag nog mee doen ook met een pleistert
[ Voor 19% gewijzigd door lameeuw op 29-08-2006 23:00 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 29-08-2006 22:55 ]
/▌
Deadline: 29-08-2006 om 23:36 Stuur alarm!
Vraagprijs: 30 000 €
Hoogste bod:
30 000 € door FC Railrunner
Het bieden is geëindigd!
Lopende transfers voor FC Railrunner
Spelers Hoogste bod
Verkopen
Twan Aikema
01-09-2006 om 16:30
0.0 €
(0.0 €)
Slađan Vukmirović
31-08-2006 om 22:47
0.0 €
(0.0 €)
Totale inkomsten 0.0 €
Aankopen
Kamil Rothe 29-08-2006 om 23:36 30 000 €
Totale kosten 30 000 €
en de klok staat toch echt al op 23:55 uur ruim nu
[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 29-08-2006 23:56 ]
Ik begrijp dat bij een internationale friendly met bekerregels je 2x zoveel ervaring krijgt.
Geldt dat ook wanneer jij thuis speelt en de tegenstander internationaal is ?
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Ja, maar twee keer zo veel als een normale friendly. Dus dat is nog niet zo heel veel.JeanJeremy schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 01:23:
weer even een vraagje:![]()
Ik begrijp dat bij een internationale friendly met bekerregels je 2x zoveel ervaring krijgt.
Geldt dat ook wanneer jij thuis speelt en de tegenstander internationaal is ?
vriendschappelijk: 0.1 points
internationaal vriendschappelijk: 0.2 points ( ook als je thuis speelt )
competitie: 1 point
beker: 2 points
nationaal team: 3 points
/▌
Verwijderd
De nieuwe Supporter opties zijn:
- Gedetailleerde competitiestanden met Winst/Verlies/Gelijk spel en doelsaldo kolommen.
- Laat de wereld zien hoe je eruit ziet, door een avatar/foto te plaatsen bij je gebruikersgegevens.
- Het aantal forumbookmarks is omhooggegaan van 5 naar 10.
- Je kunt kiezen uit een aantal nieuwe skins om het uiterlijk van Hattrick aan te passen.
- Je kunt nu ook vlaggen verzamelen door thuis te spelen in internationale vriendschappelijke wedstrijden.
ziet er goed uit.....
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Ik ookhoedjevanpapier schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:09:
Ik heb al een avatar geplaatst hoor !!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Helaas direct na de eerste wedstrijd uit de beker en de eerste weken competitie zijn ook niet super verlopen. Ik denk dat ik het kampioenschap voor de vierde keer op rij kan vergeten. Ik ga dit seizoen werken aan mijn team om het zo klaar te krijgen voor de zesde. Hopelijk volgend seizoen wel promotie.
Nou jah weer wat geleerd
HODL
wat zou ik ongeveer kunnen gaan vragen voor een vleugelspeler met uitstekend vleugel, goed PM, zwak conditie ?? de knakker is 18 dus er kan nog aardig mee getraind worden.... Iemand een idee ?? Overige bijstats kun je vergeten, die heeft ie niet. Nadeel is zeker de conditie, maar ook deze is in 2 weken conditie trainen niet omhoog gegaan, sukkel
Edit: ik heb er een paar gevonden maar die staan vraagprijs op 750k en 800k, dat lijkt me wat teveel van het goede
[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 30-08-2006 17:21 ]
Klote seizoen dit
Damien??Sandyman538 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:08:
En als je nog in de beker zit kun je je niet inschrijven?
Ps.
Na half uurtje 1-3 voor
[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 30-08-2006 17:41 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[edit]De ruststand was 0-4. AFC had het meeste balbezit, namelijk 52 procent.
Dat balbezit valt me tegen, maar met 0-4 voorsprong denk ik dat me niet zo heel veel meer kan gebeuren. Wel vaag dat mijn tegenstander geen kansen heeft gehad in de eerste helft.
[ Voor 88% gewijzigd door Marzman op 30-08-2006 17:49 ]
/▌
Er kan weer gejuft! worden op het GoT Forum op HT!!! Leuk voor tijdens de wedstrijden!

Waarschijnlijk omdat je een spijkerbroek aanhebt...Joss schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:49:
waarom moeten al mijn trainees nou weer geblesseerd raken. Dat is al de 4e in 5 weken

Verwijderd

Ik begin te merken dat 't meer een routine gaat worden ipv echte fun.
Komt vooral denk ik door het kelderen van de spitsenmarkt, waardoor ik m'n trainees eigenlijk niet wil verkopen voor zulke prijzen (principieel, maar misschien niet goed).
Ik zie wel. Vroeger zou ik op m'n kop zijn gaan staan, nu bewegen alleen m'n schouders voor een halve seconde verticaal omhoog....
Mazzelaar, ik heb er in deze wedsrijd al 3lameeuw schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:20:
kut, weer een blessure..... gaat weer heel erg lekker zo, das al nummer 5 in 4 wedstrijden
Mijn pot is klaar. 2-4 achter, rode kaart en allemaal manke spelers
Mjah, het kan natuurlijk altijd nog ergerPewwy schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:34:
[...]
Mazzelaar, ik heb er in deze wedsrijd al 3
Mijn pot is klaar. 2-4 achter, rode kaart en allemaal manke spelers
1-6
Hier ook 1-6. Ik hoop dat ik ook nog een thuiswedstrijdje winnen kan afrondenSandyman538 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:48:
Hier ook door naar ronde 4. Verbetering ten opzichte van vorig seizoen
1-6
/▌
Het thuispubliek reageerde gelaten toen Barnabás Bárdos over rechts doorbrak en met een vlammend schot de voorsprong van de bezoekers nog verder uitbreidde. Het scorebord toonde na 67 minuten de stand 1-3. Het thuispubliek reageerde gelaten toen Barnabás Bárdos over rechts doorbrak en met een vlammend schot de voorsprong van de bezoekers nog verder uitbreidde. Het scorebord toonde na 68 minuten de stand 1-4.
Ik dacht eerst dat ik dubbel begon te zien... en dat na 2 pilsjes......
Verwijderd
en een rode kaart voor trainier maar dat maakt nu niet uit omdat ik door ben
Verwijderd
/▌
/▌
Gelukkig geen volle seconde horizontaal opzijVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:32:
Argh, vergeten m'n trainees op te stellen..![]()
Ik begin te merken dat 't meer een routine gaat worden ipv echte fun.
Komt vooral denk ik door het kelderen van de spitsenmarkt, waardoor ik m'n trainees eigenlijk niet wil verkopen voor zulke prijzen (principieel, maar misschien niet goed).
Ik zie wel. Vroeger zou ik op m'n kop zijn gaan staan, nu bewegen alleen m'n schouders voor een halve seconde verticaal omhoog....
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Kom in met mijn formidabel aanval slechts 1 keer door die zwak hoge def.
Pech dus voor het eerst in een paar seizoenen niet verder dan ronde 3.
Kunnen we nu focussen op de eerste punten in de competitie.
Unknown
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Duszzz pas inschrijven als je uit de pruts beker bent en je mee wilt doen met de te gek kicke tofste beker aller tijden!!!!!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Is nog work in progressPewwy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 07:32:
Lijkt me duidelijk, maar hoe ga je de mensen opvangen die tot ronde 6 of 7 doorbekeren
Met voor het eerst slechts 1% balbezit, en ook voor het eerst dat ik 4 counterkansen tel voor mij in 1 wedstrijd!
Voor mij is de regel dat je als counterteam het beste 40% balbezit kunt hebben nu definitief dikke poep.
Volgende ronde tegen een III, die vorig seizoen in de compo 7e werd in de II. Mocht ik deze ronde doorkomen zal toch de EREdivisie eens gaan opdoemen denk ik
Gefeliciteerd, strakke actiesarinsarin schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:41:
Ha gewonnen van een IV, weer na penaltys.
Met voor het eerst slechts 1% balbezit, en ook voor het eerst dat ik 4 counterkansen tel voor mij in 1 wedstrijd!
Voor mij is de regel dat je als counterteam het beste 40% balbezit kunt hebben nu definitief dikke poep.
Volgende ronde tegen een III, die vorig seizoen in de compo 7e werd in de II. Mocht ik deze ronde doorkomen zal toch de EREdivisie eens gaan opdoemen denk ik
Die 40% is overigens geen regel, meer een manier om naast de counterkansen ook gewone kansen te krijgen. Uiteraard heb je met een hele goede verdediging meer kans op een counter als je bijna geen balbezit hebt.
Ik zal tegen de nummer 1 van mijn competitie eens proberen om een verwaarloosbaas mid op te stellen. Kijken of er dan inderdaad meer counters komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 31-08-2006 11:56 ]
ik zie trouwens dat ik in mn competitie ruim de sterkste aanval heb, en ondertussen nog geen 1 doelpunt gescoord :<. kheb het idee dat de ME me weer eens moet hebben.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
En er voor te zorgen dat het geen schiettent wordt voor de tegenstander denk ikPewwy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:55:
[...]
Gefeliciteerd, strakke actie![]()
Die 40% is overigens geen regel, meer een manier om naast de counterkansen ook gewone kansen te krijgen. Uiteraard heb je met een hele goede verdediging meer kans op een counter als je bijna geen balbezit hebt.
Ik zal tegen de nummer 1 van mijn competitie eens proberen om een verwaarloosbaas mid op te stellen. Kijken of er dan inderdaad meer counters komen.
Tja had gisteren met mijn 1,5 % balbezit gemiddeld, 4 kansen tegen 2 kansen voor mijn tegenstander.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:46:
En er voor te zorgen dat het geen schiettent wordt voor de tegenstander denk ik
In de verlenging kreeg hij nog 1 kans.
Gemiste kansen komen toch niet altijd in een wedstrijdverslag?
edit: moest er toch even een persbericht tegenaan gooien
[ Voor 7% gewijzigd door sarinsarin op 31-08-2006 14:41 ]
Verwijderd
Over geluk heb je niet te klagen gehadsarinsarin schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:56:
[...]
Tja had gisteren met mijn 1,5 % balbezit gemiddeld, 4 kansen tegen 2 kansen voor mijn tegenstander.
In de verlenging kreeg hij nog 1 kans.
Gemiste kansen komen toch niet altijd in een wedstrijdverslag?
edit: moest er toch even een persbericht tegenaan gooien
Net nog een last-minute
Heb deze gekocht voor 525 000,
TSI = 1 340, 17 jaar, redelijk in vorm (salaris 820 zonder die 20%)
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Aangezien firefox bij mij al een tijdje down is kan ik ook geen gebruik meer maken van PsycoTSI.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Om financiel redenen moet je het niet meer doen. "We" zijn op dat gebied links of rechts ingehaald door de spitsentrainers. Er zijn zelfs teams die in de hoogste divisie het spelen, dat dan weer wel.Flipm0de schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:53:
ik wil volgend seizoen weer defs gaan trainen, die nieuwe conditieregel vind ik echt klote. Maar zit er eigenlijk wel toekomst in defs trainen? Ik bedoel, zijn er teams in de 4e, 5e die dit doen? Of is het vanaf die divisies echt allemaal PM of scoren?
Er wordt eerst een Pre Group Stage (PGS) gespeeld, waar de teams die vroeg uit de beker zijn tegen elkaar komen te spelen. Wanneer de reguliere group stage, de First Group Stage (FGS), van start gaat komen in de FGS de teams die zijn uitgeschakeld voor de beker (zullen de meeste zijn op enkele na) en de nummer 1 en 2 (en misschien ook 3, ligt aan het aantal inschrijvingen voor de FGS) zullen samenkomen met diegene die zich in hebben geschreven voor de FGS.Pewwy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 07:32:
Lijkt me duidelijk, maar hoe ga je de mensen opvangen die tot ronde 6 of 7 doorbekeren
De PGS zijn dus gewoon de voorrondes (net als in de Champions League) en de FGS is de daadwerkelijke Champions League.
Duidelijk?
Lijkt mij toch wel een goed idee, heb je iig geen last van de conditie'bug'. Zal aan het eind vh lopende seizoen kijken of ik er wel zin in heb, moet je toch weer dagen op de TL doorbrengenVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:27:
[...]
Om financiel redenen moet je het niet meer doen. "We" zijn op dat gebied links of rechts ingehaald door de spitsentrainers. Er zijn zelfs teams die in de hoogste divisie het spelen, dat dan weer wel.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Weinig veranderd dusBrainpower schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:35:
[...]
De PGS zijn dus gewoon de voorrondes (net als in de Champions League) en de FGS is de daadwerkelijke Champions League.
Duidelijk?
De vraag is eerder of je wil meedoen met de massaFlipm0de schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:53:
ik wil volgend seizoen weer defs gaan trainen, die nieuwe conditieregel vind ik echt klote. Maar zit er eigenlijk wel toekomst in defs trainen? Ik bedoel, zijn er teams in de 4e, 5e die dit doen? Of is het vanaf die divisies echt allemaal PM of scoren?
Vorm 0 (+4 / -4)
TSI + 430
PM +1
Nu de vormdrop bij de verdedigers en de stijging bij m'n aanvallers.... zo wordt het nooit wat natuurlijk.
Verwijderd
Vorm: +11/-6
TSI: +8790/-920
Positiespel: +0/-1
Conditie: +0/-2
Passen: +0/-1
Vorm: +5/-2
TSI: +2510
Def: +0
Con: -2 (maar dat was maandag al natuurlijk)
Vorm +7/-4
Gaat de goede kant op nu. 3 wonderbaarlijk defjes rondlopen in mijn team. Waarschijnlijk ga ik er weer 1 verkopen, want ik heb vers bloed nodig
Edit: Feli Joss
[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 01-09-2006 12:57 ]
Kosten elke 2 weken 1 miljoen en omzet elke 2 weken ongeveer 640.000.
Dus een verlies van 350.000 per 2 weken. Er moet soon wat gebeuren wil F.C. GoT niet eindigen als het cluppie uit 010
Verwijderd
Betekend dat er nog ergens taart is te vindenJoss schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:34:
Heden ten dage mag ik mij onder de iets volwassenere (18 plussers) scharen
Oud Oosterhout is niks mis mee hoor. Oud Brabant staat op instortenVerwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:04:
[...]
Betekend dat er nog ergens taart is te vindenof een rondje in Oud Oosterhout (geheel op eigen risico natuurlijk
). In ieder geval gefeliciteerd.
Daar moet ik toch ook even een duit in het zakje doen, want mijn mening is toch dat def trainen nog steeds veel oplevert aangezien je er 10 vol kunt trainen per week. En volgens mij zijn defs op dit moment nou niet bepaald goedkoper dan spitsen...Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:27:
[...]
Om financiel redenen moet je het niet meer doen. "We" zijn op dat gebied links of rechts ingehaald door de spitsentrainers. Er zijn zelfs teams die in de hoogste divisie het spelen, dat dan weer wel.
Grote nadeel is dat je dan aan een 5-3-2 of 5-2-3 of 5-4-1 opstelling vast zit.
Verwijderd
Was al aan het twijfelen, haal ze altijd door elkaar.Joss schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:29:
[...]
Oud Oosterhout is niks mis mee hoor. Oud Brabant staat op instorten![]()
Verwijderd
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 760
Loon: 1 300 €/week
Eigenaar: Knights of the Hokey Pokey
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
20-08-2006 Fabios Knights of the H 9 180 000 €
Holy shit, iemand deze speler al ooit gezien? Waarschijnlijk wel ma vond het toch de moeite om even te posten
Zo zie je maar dat investeren in de jeugd toch kan opbrengen
Verwijderd
Deze zag ik vanmorgen ook! Ik heb toevallig ook een youthpull van Fabios.Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:24:
Sije Silvis (128275087)
Holy shit, iemand deze speler al ooit gezien? Waarschijnlijk wel ma vond het toch de moeite om even te posten
Mijn YP's zijn zonder uitzondering allemaal roadkill materiaal. Misschien hebben we zondag meer geluk.
Da gaak vast nie redden met een matige jeugdopleidingVerwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:24:
Sije Silvis (128275087)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Nederland
Loon: 1 300 €/week
Eigenaar: Knights of the Hokey Pokey
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
heerlijk, ga zo door, hoef ik pas volgend jaar opnieuw aan te schaffenIn de afgelopen maand leverde Hattrick 97.87% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 15 uur en 50 minuten, als compensatie voor de downtime. Graag zeggen wij je in alle bescheidenheid dank voor je steun. Die maakt het ons mede mogelijk om het spel te onderhouden en verder te ontwikkelen.
Inschrijving geopend: 28-8-2006
Inschrijving gesloten: 7-09-2006
Schema bekend: 7-9-2006
Begin GoT Cup: 13-9-2006 17:00:00
Dit betekend dat als je er woensdag uitvliegt dat je je nog steeds kan inschrijven voor de GoT cup.
http://gottrick.bitxs.com/Mich schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:25:
Waar kan je je inschrijven ?
Verwijderd
Hmmzzz, allemaal Kluivertjes in je B team ??Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:55:
Ik ben helemaal klaar voor de GoT-Cup - Mijn middenveld is zo'n beetje helemaal vervangen de laatste tijd, en mjin B team zit nu vol met oud-eerste spelers. Ik heb gehoord dat die zich nog 1 keer willen bewijzen in de GoTCup voor ze met pensioen gaan!
Verwijderd
hehe ja, zoiets. Maar Kluivertjes zijn denk ik meer spelers die juist in je A team spelen, nadat je ze gekocht hebt van een ploeg waar ze in het B team speeldenlameeuw schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:00:
[...]
Hmmzzz, allemaal Kluivertjes in je B team ??
Het is toch gewoon gedaald naar sterk. Had ik eigenlijk niet verwachtMarzman schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:38:
"Zelfvertrouwen: compleet overdreven", hoe krijg ik dat nou weer normaal voor zondag. Ik moet als nr1 tegen de nr5 dus dat zal wel overschatting worden.
/▌
Hier is het van hetzelfde niveau gedaald naar Wonderbaarlijk, inclusief gewonnen bekerwedstrijd met 0-2 en 2 psychologenMarzman schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:09:
[...]
Het is toch gewoon gedaald naar sterk. Had ik eigenlijk niet verwacht
Verwijderd
Kapitaal: -307 863 € (-474 442) €
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1777 leden
Supporters: dolgelukkig
euh volgens mij gaat het qua financien niet helemaal soepel. die loonkosten nekken me. ik moet gedwongen een speler verkopen en mijn reusachtig mid als ie popt ook....
Bah en ook een kut YP
Da's best ruk. Te veel reusachtig spelers rondlopenVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:18:
Economie
Kapitaal: -307 863 € (-474 442) €
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1777 leden
Supporters: dolgelukkig
euh volgens mij gaat het qua financien niet helemaal soepel. die loonkosten nekken me. ik moet gedwongen een speler verkopen en mijn reusachtig mid als ie popt ook....
Bah en ook een kut YP
Is dit met of zonder thuiswedstrijd?
/▌
Verwijderd
ik wist niet dat het zo beroerd ging met de economie, dit is wel heel erg. laatste weken ook niet echt veel ge HT'd dus is me niet opgevallen.
heb maar een spelertje op de TL gegooid...
Verwijderd
geen 1 zelfs. paar bov.nat en wereldklasse en wonderbaarlijke...Pewwy schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:42:
[...]
Da's best ruk. Te veel reusachtig spelers rondlopen
Hey Hein!!Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:18:
[...]
geen 1 zelfs. paar bov.nat en wereldklasse en wonderbaarlijke...
You're back!!
Succes met de verkoop.
Dit topic is gesloten.