Kan jij mij vertellen wat die woordvoerders dan compenseren?Damien2004 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:12:
[...]
2. Ik zou gewoon met 20k er in proppen en dan ook nog even 5 woordvoerders nemen om het een beetje te compenseren.
HODL
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kan jij mij vertellen wat die woordvoerders dan compenseren?Damien2004 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:12:
[...]
2. Ik zou gewoon met 20k er in proppen en dan ook nog even 5 woordvoerders nemen om het een beetje te compenseren.
HODL
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Ja, ik heb nu 13 spelers met formidabele conditie. Ik ben benieuwd hoe lang ze dat vol gaan houden. Hoger dan formidabel is nog niet gelukt_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:30:
Conditie formidabel is niet meer uitzonderlijk, ik kreeg ze bij bosjes, bijna al mijn uitstekend zijn naar formidabel gegaan. Jullie ook? En zou de grens nu verder liggen?
Verwijderd
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
Verwijderd
dat kan ook niet dus dat komt mooi uitZpAz schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:30:
zelf heb ik ze nog nooit hoger gehad dan formidabel
dat was zo, dat is nu niet meer zo.ZpAz schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:30:
Als je ze op formidabel hebt staan (conditie) en je traint verder dan gaat het weer terug naar uitstekend (zelf heb ik ze nog nooit hoger gehad dan formidabel).
Dat ze terug gaan naar uitstekend heb ik ook van 'horen en zeggen'
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Hmm ik verbaasde me hier ook over. Vorige week trainde ik 2 spelers naar formidabel en ik had er al één, nu is geen van drieën omlaag gegaan en heb ik er zelfs nog 5 extra met formidabel conditieVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:45:
nee hoor als ze formi zijn en je traint weer conditie is de kans groot dat ze terug zakken naar uitstekend. heb nu 2 a-team mids op formidabel
[ Voor 10% gewijzigd door JeanJeremy op 18-08-2006 19:50 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Verwijderd
Tssss, wat heb je nou aan 2x uitstekend. Kost alleen maar meer loon.......Coca-Cola schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:58:
Hahahah... je zal dit uit je Jeugd halen... Mijn god:
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit:
Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 820
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Ik denk dat dit de beste jeugdpull ooit is... en ook nog in week 1. Die gast wordt multi miljonair!
Updates vinden een paar keer per week plaats. De belangrijkste (de trainingsupdate) is op vrijdag, maar ook je b-spelers krijgen dan training dus daar zal over het algemeen weinig aan veranderen (op de langere termijn kunnen jongere spelers oudere spelers wel inhalen omdat ze sneller naar een volgend level te trainen zijn).JeanJeremy schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:49:
Even snel vraagje (nieuw enzo met serieus vooruitgang boeken in Hattrick)
Als ik een A-team en B-team heb en ik wil het B-team dus gebruiken voor friendly's en A-team voor competitie. Wanneer stel je dan de teams weer samen ?
Ik bedoel na zondag wordt alles ge-update toch ?
Dus dan kan je maandag (na de competitie-wedstrijd en update dus) bekijken wat je beste 11 spelers zijn en deze voor de zondag indelen.
En de "restjes" deel je dan in voor de friendly die eerder is.
toch ?
of vind de update plaats op zondag voor de competitiewedstrijd ?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 19% gewijzigd door JeanJeremy op 18-08-2006 22:19 ]
Verwijderd
nogmaals dat WAS zo, die regel is nu aangepast. tijdens een conditietraining zal je conditie nooit meer zakken van formidabel naar uitstekend. Dat kan alleen nog op maandag gebeuren.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:45:
nee hoor als ze formi zijn en je traint weer conditie is de kans groot dat ze terug zakken naar uitstekend. heb nu 2 a-team mids op formidabel
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Werken ?? op maandag ?? nee joh, dan heb ik altijd vrij dus kan ik tegen mijn vrouw gaan lopen kankeren over iets waar ze niks van snaptShabbaman schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:19:
Lekker is dat, kom je op je werk maandagmorgen, heb je NOG een reden om te zeiken.
[ Voor 31% gewijzigd door lameeuw op 20-08-2006 09:58 ]
bij mij is dit wel gebeurd toen ik in het tussen seizoen conditie traindeWybo schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:18:
[...]
nogmaals dat WAS zo, die regel is nu aangepast. tijdens een conditietraining zal je conditie nooit meer zakken van formidabel naar uitstekend. Dat kan alleen nog op maandag gebeuren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-08-2006 12:07 ]
Ik schat zo'n 6 a 7 ton, maar je weet het nooit.kaat17 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:15:
Volgens mij wel leuk jeugdspelertje.. Hoeveel zal me dit ongeveer op gaan leveren, minimaal 3 ton als ik hem vanavond rond 7 a 8 uur te koop zet?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Sinds wanneer is passen een hoofdstat?-CKY2K- schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:54:
Aaaaarggg weer een 17jr speler met goed hoofdstat!Helaas wel goed passen en verder niets
/▌
[ Voor 15% gewijzigd door Cansu op 20-08-2006 15:49 ]
Viva la Netherlands!
Verwijderd
Mijn eerste tip is om je onderschift aan te passen.H2opoloër schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:52:
zo vanavond mijn eerst wedstrijd in de V, ik zal wel niet zo lang blijven in de V maar achja promoveren van IX->V is beter dan in de zwakste VI blijven waar het te saai is. Iemand nog tips voor mij om vanavond punten te pakken. Ik zal ze nodig hebben
Verwijderd
De openingspost heeft voor u alle antwoordenGame Error schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:48:
hoe hete die site ook al weer war je alle statistieken van je divisie kon zien?
ik zag het daar al staan ja, stom van me om daar neit eerst te kijkenSandyman538 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:49:
[...]
De openingspost heeft voor u alle antwoorden
Hier met 1-2 verloren
[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 20-08-2006 22:07 ]
/▌
HODL
Part of the Plan
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Twee 3-5-2 teams, je tegenstander heeft een uitstekend heel laag en jij een redelijk zeer hoog middenveld. Je speelt AIM, terwijl je centrale aanval minder is dan zijn centrale verdediging. Je mag dan wel goede ratings hebben, maar zijn ratings zijn nog veel beter. Hij haalt 249 hatstats, en jij 199. Je hebt gewoon terecht verloren.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 00:20:
door die verneukte kutengine zit ik nu weer met een mega goed team opgescheept in de compo. 5-2 verloren met toch zeker geen kinderachtige ratings...
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 23:49 ]
Andere sites wel neem ik aan?H2opoloër schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:15:
hmmm vaag ik kan vanaf een uur of 3 niet op hattricksite komen
wat ik heb geprobeerd:
-op andere pc verbinding maken, zelfde netwerk. wou niet
-firewall ed. uitzetten
-koekjes,geschiedenis ed weg smijten
-andere internetbrowser gebruiken
iemand een oplossing?
[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 22-08-2006 00:06 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ik had eerst een vc met goddelijk SP, maar vanwege reorganisatie van zowat de gehele selectie en daarbij oa een opwaardering van de verdedigers (van goed naar formidabel) en wat research op de transfermarkt, besloot ik om mijn keeper, waar ik een reserve nodig had, maar meteen te bombarderen tot basiskracht. Ik heb een solid keep met goddelijk SP, ik kan de komende jaren toch nog geen betere keeper kopen, want wil eerst verdediging en vleugel richting titanic krijgen.ph4ge schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:40:
jouw team is mijn doel, ik koop ook alleen spelers met de juiste specialiteiten. ik wou alleen een SH spits, maar keeper kan opzich ook wel. zijn die te betalen?
Verwijderd
ik had hattrick.ws en extra.hattrick.org ook al geprobeerd maar deden het niet. Maar nu doet hij het weerDamien2004 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:05:
[...]
Andere sites wel neem ik aan?
Al dit geprobeerd: http://www68.hattrick.org/ ???
Je vraag valt een beetje uit het niets. Hangt natuurlijk heel erg af van wat voor materiaal je er nu hebt lopen en wat je plan in de toekomst is... Iets meer info is makkelijkerVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:22:
Voor 1,5 miljoen 2 formidabele spitsen of 1 veel betere spits?
Verwijderd
Mijn beste spits is goed scorenSandyman538 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:27:
[...]
Je vraag valt een beetje uit het niets. Hangt natuurlijk heel erg af van wat voor materiaal je er nu hebt lopen en wat je plan in de toekomst is... Iets meer info is makkelijker
Tsja, als je ze toch moet vervangen zou ik ze inderdaad allebei vervangen, en dat zouden dan inderdaad 2 formidabele spelers worden, denk ik. Want aan 1 goede spits en een spits die 4 weken in de lappenmand ligt heb je natuurlijk nietsVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:45:
[...]
Mijn beste spits is goed scoren. Deze spits ligt de komende 4 weken nog in de lappenmand en word volgend jaar mijn nieuwe coach. Verdedigers heb ik niet nodig. Mijn middenveld is ook niet al te best, maar beter dan mijn spitsen. Dus ik ben op zoek naar betere spitsen en een nieuwe winger.
Verwijderd
Kan wel, maar ik zou in ieder geval op iedere positie toch één reserve speler houden omdat spelers geblesseerd kunnen raken.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:29:
Wat is jullie advies in deze:
In totaal heb ik iets van 23 spelers maar eigenlijk is het voor mij (5-3-2 en trainen op verdedigen) vooral belangrijk dat ik in mijn B-team 5 extra verdedigers train.
Nu lopen de salariskosten erg op en vroeg ik me af of ik niet beter kon minderen door 11 spelers voor A te hebben, + 5 verdedigers voor B en vervolgens met middenveld + spitsen altijd dezelfde 3 middenvelders en 2 spitsen op te stellen.
Kan ik het met 11 + 5 spelers redden en scheelt me redelijk wat kosten in salaris.
Is dit zinnig of put ik mijn A-team dan teveel uit ?
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 22-08-2006 15:48 ]
/▌
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 13:33 ]
Verwijderd
Idem, + heb de pech gehad dat mijn tegenstander een bot-team had in de competitie en dus vrolijk met zijn B-team speelde zondag. Hij speelt ook nog 3-4-3 en mijn verdediging kan dat niet opvangen. Helemaal nu ik net nog de vleugelverdedigers "naar het midden" wilde zetten. Maar nu blijkt dat ik om 17:00 al begin, dus dit niet meer mogelijk is. Hoop maar dat ik verder alles wel goed heb ingesteld...Pewwy schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:19:
Ik ga niet winnen denk ik. Mijn b team verdedigers zijn nog veel te zwak. Geen idee met wat voor een team die gast komt aanzetten ook, hij is nogal afwisselend bezig (op zijn standaard vleugelspel na dan).
Hier ook een 0 - 5 overwinning.H2opoloër schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:16:
die ronde hebben we ook weer overleefd met een nette 0-5 overwinning
/▌
Ach joh, 10 doktoren en die is zondag weer speelklaar!Pewwy schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:46:
Toch gewonnen, maar wel mijn 33-jarige keeper met +1 van het veld
Daar gaat mijn spelhervatterNu toch maar kijken of ik eerder een nieuwe kan kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 23-08-2006 20:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
hij traint vleugelspelPewwy schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:22:
Vergeet dat maar als ze 33 zijn. Dat kan 1,5 week duren. Ik was al wel op zoek naar een nieuwe, maar de centen zijn nog niet voldoende
Mijn nieuwe tegenstander lijkt trouwens helemaal niet te trainen en gewoon met zijn a-team te spelen. Heb ik weerWel thuis gelukkig, dus ik heb in ieder geval leuke inkomsten.
Volgende week full defense dus
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 00:09 ]
Verwijderd
Mijn 33jarige spits ligt er voor 4 weken uit. heb nu al 8 dagen 10 doktoren rondlopen en hij is nog steeds +4Pewwy schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:22:
Vergeet dat maar als ze 33 zijn. Dat kan 1,5 week duren. Ik was al wel op zoek naar een nieuwe, maar de centen zijn nog niet voldoende
Mijn nieuwe tegenstander lijkt trouwens helemaal niet te trainen en gewoon met zijn a-team te spelen. Heb ik weerWel thuis gelukkig, dus ik heb in ieder geval leuke inkomsten.
Volgende week full defense dus
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq