[PC] GTR2: FIA GT Racing Game

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 18.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
is de G25 er al in september? :) Ik weet niet of er een GoT league komt, het lijkt me wel leuk iig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
1.35.091 trouwens in de lambo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:10:
Trail braking ;)

Overigens, na GTR2 komt Simbin met een WTCC sim. De officiële site hiervan is ook geopend.
Ziet er cool uit, toch ga ik GTR2 bestellen en meteen een Driving Force Pro kopen :D

• Laar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 20:11
Release datum voor GTR2 is bekend, is 15 september. heb hem gisteren in preorder geplaatst ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Laar op 31-08-2006 15:17 ]

www.beneluxracingonline.com

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:08

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik koop nooit games online weet iemand een paar goede shops die ook nog is goedkoop zijn ^^ dan bestel ik hem ook ff >:)

en heb geen zin meer om 3x naar die winkel te rennen of hij er al is ect..

en de g25 kan je eind septemeber verwachten !

[ Voor 11% gewijzigd door BruceLee op 31-08-2006 15:59 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BruceLee schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:55:
ik koop nooit games online weet iemand een paar goede shops die ook nog is goedkoop zijn ^^ dan bestel ik hem ook ff >:)

en heb geen zin meer om 3x naar die winkel te rennen of hij er al is ect..
Dynabyte, als je een klantenkaart hebt (=gratis) en een pre-order doet, dan kun je hem 15 september ophalen voor € 43,50.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• BruceLee

BruceLee

bedankt voor de tip ;)

maar ik zocht toch echt een goedkope webshop die hem aan de deur brengt ;P

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BruceLee schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:14:
bedankt voor de tip ;)

maar ik zocht toch echt een goedkope webshop die hem aan de deur brengt ;P
oooh :) nog geen 38 euro: http://www.gamevision.org...ision.org/N_art_7030.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk 40 want er komt nog verzend kosten bij. Voor die 3,50 fiets ik nog wel ff langs bij de dynabyte en dan heb ik hem ook meteen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb m besteld bij GameVision. ben benieuwd. Vandaag nog even GTR gespeeld. TOch wel weer erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Laatst online: 06-04-2021
Laar schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:16:
Release datum voor GTR2 is bekend, is 15 september. heb hem gisteren in preorder geplaatst ;)
Bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:27
Kijk dat zijn nog eens "geen fratsen". Achteraf betalen én goedkoop, waar vind je dat nog deze dagen. Pre-ordered dus maar, ik hou niet zo vast aan de releasedatum dus het maakt me weinig uit alstie paar daagjes later zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Finland is ie reeds uit.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zag het op RSC inderdaad :( maar ik ga toch niet zover om de Finse versie te bestellen hoor. Heb met GTR anderhalf jaar tegen een Duits sprekende pitcrew aan moeten hikken, GTR 2 komt er in het Engels :)

De game zelf zal wel in het Engels zijn trouwens, in Finland, maar de handleiding heb ik zo mijn twijfels bij.

Verwijderd

Nog 2 dagen te gaan(Dynabyte). Ik heb nog geen goed stuur dus moet ik het eerst met me oude verrotte doen :p

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:05
Racefanaten zullen deze maand nog wat extra geduld moeten opbrengen. Oorspronkelijk stond de populaire racetitel GTR 2 namelijk gepland voor 14 september. Op het laatste nippertje heeft uitgever Atari echter besloten de release van het spel twee weken naar achter te schuiven. De PC-racer zal daardoor pas op 28 september in de winkelrekken liggen. De reden voor het uitstel is dat Atari wil vermijden dat het spel met teveel andere titels tegelijk gereleased wordt. Op die manier tracht Atari zoveel mogelijk aandacht op GTR 2 te vestigen.

Verwijderd

suprdave schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:56:
Racefanaten zullen deze maand nog wat extra geduld moeten opbrengen. Oorspronkelijk stond de populaire racetitel GTR 2 namelijk gepland voor 14 september. Op het laatste nippertje heeft uitgever Atari echter besloten de release van het spel twee weken naar achter te schuiven. De PC-racer zal daardoor pas op 28 september in de winkelrekken liggen. De reden voor het uitstel is dat Atari wil vermijden dat het spel met teveel andere titels tegelijk gereleased wordt. Op die manier tracht Atari zoveel mogelijk aandacht op GTR 2 te vestigen.
Dat ga je echt niet menen. ZUCHT.
Ik had verwacht dat hij overmorgen te koop zou zijn bij Dynabyte. Wat een drama als, wat jij zegt, waar is.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Als ie al in finland uit is maken ze daarmee toch een flinke fout.... denk dat veel mensen dan de niet zo legale manier verkiezen ongeacht of je daarmee wel of niet online kan al

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Een medewerker van Dixons zei dat ie morgen binnenkomt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:36:
[...]

Dat ga je echt niet menen. ZUCHT.
Ik had verwacht dat hij overmorgen te koop zou zijn bij Dynabyte. Wat een drama als, wat jij zegt, waar is.
Zeg, niet dramatisch doen he :) Van die twee weken ga je niet doodgaan. En er zijn nog genoeg andere games om je per se zoet te houden tot dan.

Of ben je van plan binnen afzienbare tijd te gaan basejumpen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:18:
[...]

Zeg, niet dramatisch doen he :) Van die twee weken ga je niet doodgaan. En er zijn nog genoeg andere games om je per se zoet te houden tot dan.

Of ben je van plan binnen afzienbare tijd te gaan basejumpen ;)
Nee dat niet :P
Maar ik heb ontzettend veel zin in GTR2. Heb namelijk geen GTR1 gedaan, en online racen lijkt me echt te vet met GTR2.
Maar als het zou word uitgesteld vind ik het wel nep.

Basejumpen lijkt me trouwens wel echt te gaaf, wel met een parachute trouwens.

• Sander H
Dynabite heeft de releasedatum zojuist veranderd van de 15e naar de 29e.... begin nu wel weer te twijfelen :/

Verwijderd

Sander H schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:01:
Dynabite heeft de releasedatum zojuist veranderd van de 15e naar de 29e.... begin nu wel weer te twijfelen :/
Dat bedoelde ik dus. Naja, vrijdag toch wel even langs gaan. En doen alsof ik van niks weet.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Furbyk1ller schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:35:
is de G25 er al in september? :) Ik weet niet of er een GoT league komt, het lijkt me wel leuk iig :>
Ik zit wel weer te denken om weer een GoT league op te zetten ja.

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
zonder fatsoenlijk stuur geen GTR2 :).

                           

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Daar kun je niet mee online racen. Maargoed, wel leuk om alvast te oefenen.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

idd, oefenen zeker top :)

Ga hem zeker halen zodra hij er is, online blijft leukste :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Verwijderd

kan die ook niet online via hamachi?

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:05
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:44:
kan die ook niet online via hamachi?
Ja, maar dan moet je "Report Mismatches" in <USER>.PLR @ \GTR2\Userdata\<USER>\ op 0 zetten (anders wordt je gekicked voor cheats etc)

Report Mismatches="0" // server to act on mismatches by: 0=No checking, 1=Warning messages, 2=Auto-Boot mismatches

Zo dus _/-\o_

Verwijderd

suprdave schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:57:
[...]
Ja, maar dan moet je "Report Mismatches" in <USER>.PLR @ \GTR2\Userdata\<USER>\ op 0 zetten (anders wordt je gekicked voor cheats etc)

Report Mismatches="0" // server to act on mismatches by: 0=No checking, 1=Warning messages, 2=Auto-Boot mismatches

Zo dus _/-\o_
Gaan we nu de warez versie maar promoten :?

• BruceLee

BruceLee

ik krijg hem pas eind september hij is uitgesteld de releasedate hier :( en me g25 komt ook pas medio oktober :P

• Crusher77
  • Laatst online: 21-09 20:34
suprdave schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:57:
[...]

Zo dus _/-\o_
En je bedankt mij er niet eens voor ? Jatterd :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:09:
[...]

Gaan we nu de warez versie maar promoten :?
Ik niet, maar ik ga me waarschijnlijk wel vermaken met de warez versie. Daarna meteen die zooi weg gooien en GTR2 De enige echte installeren als ik die heb :p

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Laten we iig duidelijk houden dat er hier geen hulp gegeven wordt aan mensen met de warez versie (en aangezien dat de enige versie is die te krijgen is...). We willen niet dat een modje het hier straks dicht gooit toch?

Verwijderd

Wat een heerlijk spel, en wat is die maserati lekker snel zeg. Word een late avond denk ik ;)

• BruceLee

BruceLee

ik moet zeggen het rijdt wel goed :) alleen de remmen willen nog niet echt blokkeren. het is al een stuk beter als de demo de ffb is heel goed (momoforce). en de saleen rijdt echt als een beest ^^ de power komt er echt vroeger in als bij die andere auto's en dat merk je nu goed :).

en ik ben bang dat ik een mc12 rijder word ^^ hij rijdt erg scherp en precies

[ Voor 12% gewijzigd door BruceLee op 14-09-2006 23:42 ]

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo ik heb hem ook geprobeert en heb een paar van die driving schools gedaan wat opzich wel leuk is, maar na een tijdje raak je er wel op uitgekeken.

Verder heb ik wat meerdere rondjes in de Corvette gereden (dat geluid _/-\o_) en in de F550. Dit weekend komt er een zeer grote test sessie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 21:09
Ach het viel te proberen.

Gisteren GTR2 besteld bij bol.com. release datum stond op 15 september, dus ik dacht: laten we het erop wagen, ze sturen meestal 1 dag voor release op zodat je het op de release kan spelen.

Hebben ze vanmorgen, notabene op de 15e :P, de datum verandert in 29 september :(

Ach, dan maar de tijd volmaken met een ander race spelleke (TDU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

helaas rijdt ik al 1.37.851 in een lambo ;P @ barcelona (2003)
(maar ff paar laps getest) kan nog sneller !
(natuurlijk no aids en simulation mode )

dus dat die andere maar 1.40 haalde alleen en in demo 1.36 lijkt me stug

[ Voor 70% gewijzigd door BruceLee op 15-09-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
BruceLee schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:45:
helaas rijdt ik al 1.37.851 in een lambo ;P @ barcelona (2003)
(maar ff paar laps getest) kan nog sneller !
(natuurlijk no aids en simulation mode )

dus dat die andere maar 1.40 haalde alleen en in demo 1.36 lijkt me stug
Ik reed ook na 5 rondjes 37.5 met de lambo default setup. De physics lijken me nauwelijks veranderd. Enige wat wel opvalt is dat sommige banen wat meer grip lijken te hebben dan anderen. Ook heb ik 't idee dat de Lambo wel een van de gemakkelijkste auto's is om in te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oef met toetsenbord is dit echt niet te doen :D

Ik heb nog een oud Logitech forcefeedback stuurtje wat ik maar eens ga proberen denk ik.
Ik ben benieuwd hoeveel sneller ik dan kan zijn!

Na een paar uurtjes met de demo en nu de volledige versie ben ik wel geintresseerd geraakt in het spel, zeker een aanrader om te kopen!
Online lijkt me hardstikke leuk, maar natuurlijk alleen als je een beetje tegenstanders hebt van hetzelfde formaat(zelfde rondetijden bijv)

Weet iemand daar iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hoe is die driving school eigenlijk, is het zoals in RBR? Is het nuttig voor beginnelingen?

Ik vond de demo wel aardig maar niet echt overtuigend, blijkbaar is de full version niet veel anders maar ik zal het nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 21-09 13:14
Zamorano schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:27:
Hoe is die driving school eigenlijk, is het zoals in RBR? Is het nuttig voor beginnelingen?

Ik vond de demo wel aardig maar niet echt overtuigend, blijkbaar is de full version niet veel anders maar ik zal het nog eens proberen.
De driving school heeft 141 lessen (als ik t goed onthouden heb) waarbij je heelveel verschillende dingen leert zoals de basics en gevarieerde dingen zoals bepaalde moeilijke bochten als eau rouge van Spa.
Iig vele malen uitgebreider dan bij RBR en ik zou zeggen dat het erg nuttig is voor de rookies.
Maarja ik moet nog wachten tot ik m thuis heb...

Wat was er niet overtuigend aan de demo? Al is Barcelona niet de meest interessante track heeft de demo me toch aardig overtuigd dat het een vooruitgang is tegen over GTR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
sdk schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:34:
[...]

De driving school heeft 141 lessen (als ik t goed onthouden heb) waarbij je heelveel verschillende dingen leert zoals de basics en gevarieerde dingen zoals bepaalde moeilijke bochten als eau rouge van Spa.
Iig vele malen uitgebreider dan bij RBR en ik zou zeggen dat het erg nuttig is voor de rookies.
Maarja ik moet nog wachten tot ik m thuis heb...

Wat was er niet overtuigend aan de demo? Al is Barcelona niet de meest interessante track heeft de demo me toch aardig overtuigd dat het een vooruitgang is tegen over GTR1
Een vooruitgang wel ja, maar een vrij kleine. Voor mij waarschijnlijk niet genoeg om weer een uitgave van €50 te rechtvaardigen, zeker als er genoeg andere sims zijn.

Het grootste verschil zit hem in de physics, die duidelijk niet vergevingsgezind genoeg waren in GTR1. Helaas zijn ze met GTR2 iets te ver doorgeslagen naar de andere kant voor mijn gevoel.
Alhoewel het gevoel in de wagen wel wat verbeterd is en je duidelijker voelt wat hij gaat doen, geven de banden wel belachelijk veel grip. Er klopt iets niet aan die slipcurve.

Ik heb met de demo nog geexperimenteerd met verschillende setups maar het bleef wat vreemd aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:14:
[...]
Dat bedoelde ik dus. Naja, vrijdag toch wel even langs gaan. En doen alsof ik van niks weet.
Net langsgeweest bij Dynabyte, hij was daar inderdaad niet.

Toch zei 1 medewerker dat die vandaag zou zijn binnen gekomen, dus belde ze nog even het hoofdkantoor van Dynabyte. En inderdaad, eind september komt die pas binnen.
Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=ADME:B:EOIBSA:NL:31

Nog 1tje beschikbaar!

Heb hem hier ook besteld, maandag of dinsdag in huis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
Sander H schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:52:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=ADME:B:EOIBSA:NL:31

Nog 1tje beschikbaar!

Heb hem hier ook besteld, maandag of dinsdag in huis _/-\o_
scheelt 3,50 met dynabyte, al scheelt het een halve maand wachten.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Met dit soort acties spelen ze de warez versie natuurlijk enorm in de hand .. ongelooflijk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Arfman schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:49:
Met dit soort acties spelen ze de warez versie natuurlijk enorm in de hand .. ongelooflijk.
Ze zullen de gevolgen van al dat gedoe rondom de release wel gaan merken denk ik, eigen schuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:51:
[...]

Een vooruitgang wel ja, maar een vrij kleine. Voor mij waarschijnlijk niet genoeg om weer een uitgave van €50 te rechtvaardigen, zeker als er genoeg andere sims zijn.

Het grootste verschil zit hem in de physics, die duidelijk niet vergevingsgezind genoeg waren in GTR1. Helaas zijn ze met GTR2 iets te ver doorgeslagen naar de andere kant voor mijn gevoel.
Alhoewel het gevoel in de wagen wel wat verbeterd is en je duidelijker voelt wat hij gaat doen, geven de banden wel belachelijk veel grip. Er klopt iets niet aan die slipcurve.

Ik heb met de demo nog geexperimenteerd met verschillende setups maar het bleef wat vreemd aanvoelen.
In de officiele versie is er duidelijk minder grip qua tractie als in de demo. Voor de rest is er heel veel nieuw .... Banen zijn anders in detail etc etc

Demo vind ik niet leuk maar deze versie is veel meer een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:12:
[...]

In de officiele versie is er duidelijk minder grip qua tractie als in de demo
Hmm, je bent eigenlijk de eerste die dat roept.
Over het algemeen zegt men toch dat de demo en de full niet veel verschillen.

Ach, ik kijk wel even wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
[...]

In de officiele versie is er duidelijk minder grip qua tractie als in de demo. Voor de rest is er heel veel nieuw .... Banen zijn anders in detail etc etc

Ik zelf vindt dat er nauwelijks iets veranderd is, en volgens iemand van RSC zijn de grip curves van de banden identiek in Demo en Full Release:

I did examine the tyre files of demo and final release. The grip curves are absolutely identical. The only difference is a higher AIGripMultiplicator (1.05 final vs. 1.01 in the demo).

I used the physics editor tool created by dave purdy. All 3 curves (lateral grip, acceleration and break) are the same. The curves are too grippy. Also GT and NoGT curves are identical. Same to different tyre brands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
[...]

Hoe weet je dat nu ? Heb je hem al ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Volgens mij werkt de traction control in de hele versie net wat harder.

Overigens met een MC12 op Donington 2004 1:06.11 doet dat mij maar eens na;) (softslicks en 12 Wing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Traction Control hoort wel uit te staan op deze wagens. Volgens mij is dat het huidige seizoen pas opnieuw ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik had toch wel graag de aston martins gehad, maja. Moet nu ff kijken wat mijn favo auto nu gaat worden.

Verder heb ik het gevoel dat er idd iets minder grip is :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Kurios schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:34:
Volgens mij werkt de traction control in de hele versie net wat harder.

Overigens met een MC12 op Donington 2004 1:06.11 doet dat mij maar eens na;) (softslicks en 12 Wing)
Ik neem aan dat je Donington Park National bedoelt, oftewel de korte versie. De GP versie heeft namelijk een baanrecord van 1.28 ofzo 8)7

Op Donington Park heb ik nu een 1,03,49, alle aids uit behalve clutch assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Requiem19 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:56:
[...]

Ik neem aan dat je Donington Park National bedoelt, oftewel de korte versie. De GP versie heeft namelijk een baanrecord van 1.28 ofzo 8)7

Op Donington Park heb ik nu een 1,03,49, alle aids uit behalve clutch assist.
neenee, de lange versie! :D
met de chicane en de 2 hairpins erin voor start/finish :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

geloof ik niet, requim is niet 1 van de langzaamste ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
R-B schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:05:
geloof ik niet, requim is niet 1 van de langzaamste ofzo..
ik zal eens kijken voor een screenshot! :)

was op novice, maar ik rij dan ook met toetsenbord.

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/3127/doningtongpam2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Even veel grip ald de demo, alleen andere wagens. Pakt de lambo maar eens en je zult merken dat dat gewoon een draak van een wagen is om mee te rijden. :D

Ik vind GTR2 een stap in de goede richting!
De FFB, het gedrag vd wagen over curbs, het beter voelen vh gewicht vd wagen etc. Hierdoor kun je je veel meer focussen op het rijden dan in GTR, waar je toch altijd het gevoel had dat je op een heel dun randje balanceerde en waar je ieder moment van af kon vallen als je even niet oplette.

Ook de drie nieuwe circuits (althans voor mij); Valencia, Dubai en Zhuhai zijn een absolute aanwinst en gaan volgens mij nog voor veel online race plezier zorgen.

Maar toch blijft het twijfelende gevoel vd remmen (blokeren) en de hoeveelheid grip, misschien een iets te grootte stap in de andere richting of heeft de 1e versie mijn idee over GT wagens vertroebeld ?????

In elk geval ga ik GTR2 de 29e zeker aanschaffen, klinkt dat debiel na zo'n semi review :D

ps: and noway dat je 1.06 rijd op Donington, oftewel filmpje ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Markao645 op 15-09-2006 17:15 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Kurios schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:09:
[...]

[afbeelding]
Aha, novice dus ;) Wij doen het op simulation :)

Ik heb btw Zhuhai uitgeprobeert (+- 30 rnd)
Vind dat wel een aardige baan. Lang stukken en dan rotbochten :D

[ Voor 13% gewijzigd door R-B op 15-09-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Kurios schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:09:
[...]

[afbeelding]
Apart :) Snijd je dan niet een heel stuk ergens af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Requiem19 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:11:
[...]

Apart :) Snijd je dan niet een heel stuk ergens af?
ja rechtdoor bij de chicane en dan recht/links ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Markao schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:15:
[...]

ja rechtdoor bij de chicane en dan recht/links ;) :D
haha inderdaad, ging eerste keer per ongeluk, ik was even wat aan het drinken!

bij het aanremmen van de chicane gewoon doorrijden en beetje rechts aanhouden en over het gras zo over start/finish! :D

wel stom dat het dan gewoon meetelt!
Overigens kan het bij sim wel, maar telt rondje niet in time-trial :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wbt het spel ben ik het helemaal eens met Markao dus daar ga ik het niet over hebben.

De driving school, daar heb ik me gister een aantal uurtjes bezig gehouden.
Voor pure rookies is het echt prima om mee te beginnen maar mij ging het eigenlijk meer om track-training.
Ik heb nml een hekel aan het leren kennen van een circuit, er gaat nml meer tijd inzitten dan ik heb.
Eigenlijk was ik dus gewoon nieuwsgierig of het helpt sneller circuits te leren kennen.
Het grote nadeel is dat je eerst alle basic lessen moet doen alvorens je daar gebruik van kunt maken. :(
Daar ben je dus al gauw een uurtje zoet mee met om de 2 oefeningen een filmpje die je niet af kunt breken.
Het filmpje bevat verder geen info maar dient als een aankondiging voor iets dat je un-locked hebt.
Affijn, track-training verdeelt het circuit in 4 of 5 gedeeltes met vooraf de info of je een bocht vol kunt nemen of hoe aan te remmen.
Dat scheelt al een enorme slok.
Uiteindelijk moet je het circuit dan in je eentje doen zonder hulpmiddelen.
Erg handig dus om een circuit snel onder controlle te krijgen.
Enig nadeel is dan wel weer dat je niet zelf je auto kunt kiezen.

Driving school heeft zeker meerwaarde maar steekt wat onhandig in elkaar.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Gisteravond ook de gehele driving school door gegaan en kreeg alleen die 2x remmen voor Adelaide hairpin in de Elise niet op goud :o . Om tracks te leren is het idd heerlijk en voor mensen nieuw met Simmen een absolute aanrader!
Ik werd ook gek van die clippies om de 2 minuten die niet weg te drukken waren |:( en die default setups hadden wel erg veel onderstuur :?

Net even eerste rondjes gereden in de MC12 op Zhuhai, t'is ook net een 550 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=SFYUKHkmmh0

Ben blij dat ik net bericht kreeg dat mijn nieuwe PC onderdelen allemaal binnen zijn, want uit mijn oude Geforce 4 komt stoom als je een replay probeerd op te nemen met fraps , dus niet te veel op de kwaliteit letten, is DX7 en alles op low :D

[ Voor 7% gewijzigd door Markao645 op 15-09-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Is het jullie al opgevallen dat de game maar 1 core gebruikt? (Als je een dual core CPU hebt?)

Ik drukte net op ctrl-alt-del en zag het ineens...

Volgens mij een unicum in gameland. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 15-09-2006 18:05 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Waar hebben jullie um allemaal zo snel vandaan?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol, 2e heb je toch neit nodig. Zelfs ik red 1280*1024 alles high detail.. op een AMD XP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
kan me goed voorstellen dat mensen dit een goede game vinden, ik bak er echter geen reet van. Ga met 130 bochten in die ik in ze 2 moet nemen. hHeb in deze game totaal geen gevoel van snelheid, als je tegen me zegt dat ik 30 rijdt ivp 150 zou ik het meteen geloven. Jammer, ben meer op zoek naar gameplay dan realisme. Geluid klinkt erg goed though

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
evilpin0 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:06:
kan me goed voorstellen dat mensen dit een goede game vinden, ik bak er echter geen reet van. Ga met 130 bochten in die ik in ze 2 moet nemen. hHeb in deze game totaal geen gevoel van snelheid, als je tegen me zegt dat ik 30 rijdt ivp 150 zou ik het meteen geloven. Jammer, ben meer op zoek naar gameplay dan realisme. Geluid klinkt erg goed though
Realisme = gameplay. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Sander H schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:37:
Waar hebben jullie um allemaal zo snel vandaan?? :o
Dat vraag ik me dus ook steeds af ... of praten jullie allemaal over de warez versie of zoiets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bertuss schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:23:
[...]

... of praten jullie allemaal over de warez versie of zoiets ...
Wat dacht je anders? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
i disagree.
Maar ieder ze eigen mening, ik scheur wel in me eigen auto als ik realisme en versleten banden wil :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Wat zijn jullie tijden op Zhuhai ongeveer? Dan weet ik wat er nog af MOET :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wajooo, als ik dit zo zie wil ik ook rijden :o Heb het spel ook al bijna binnen O-) . Kan niet wachten om te gaan beginnen met rijden en de tracks leren kennen.

Denk wel dat ik er veel tijd in moet gaan steken, enigste circuit wat ik een beetje ken is die van de demo. Maar dat komt wel, ik las dat de driving school ook wel goed was om een je een beetje wegwijs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Bertuss schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:23:
[...]

Dat vraag ik me dus ook steeds af ... of praten jullie allemaal over de warez versie of zoiets ...
Lijkt er wel op, aangezien er geen reacties op komen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nahja als je een beetje de draad gevolgt hebt.
Verder levert het antwoorden op die vraag nauwlijks een interessante discussie op, hooguit een slotje.

@ R-B, ik dacht iets van 1:34 ofzo, zal straks even kijken.
Het is wel een heel leuk circuit trouwens, snelle en langzame bochten en vrij toegankelijk kwa learning-curve.
Dat laatste ook natuurlijk mbt de lengte. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

LoneRanger schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:50:
Nahja als je een beetje de draad gevolgt hebt.
Verder levert het antwoorden op die vraag nauwlijks een interessante discussie op, hooguit een slotje.

@ R-B, ik dacht iets van 1:34 ofzo, zal straks even kijken.
Het is wel een heel leuk circuit trouwens, snelle en langzame bochten en vrij toegankelijk kwa learning-curve.
Dat laatste ook natuurlijk mbt de lengte. ;)
Aha k, Ik vind het een zeer leuk circuit. Heb er vandaag zo een 60 ronden gereden.
Met 550: 1.30 plat
met maserati 1.31.

Zo raar, terwijl de maserati voor me gevoel stuk sneller rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

niks

update; lama Foutjun

[ Voor 173% gewijzigd door BruceLee op 15-09-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Tot nu toe vind ik de Saleen wel erg lekker rijden; ik zit tegen de 1.28 aan op Donington National. geen idee of het goed is. (Alle aids uit, manual versnelling) Ik kende dat circuit al als mijn broekzak, alleen moet ik ff leren hoe je die bakken moet afstellen om echt snelle tijden neer te zetten.

Wel een erg gaaf spel imho. :)

Ik heb wat last van RSI, en ben HEEL blij met dit spel; nu kan ik tenminste met stuurtje gamen. 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Format-C op 15-09-2006 21:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met het afstellen? Doen jullie gewoon wat waardes veranderen op de gok en dan kijken of het in het voordeel werkt (volgens mij logisch :P). Of zijn er wat standaard setup's per circuit ?

Misschien iemand ook een linkje ofzo naar een site die wat informatie geeft over wat een bepaalde waarde nou precies voor een invloed heeft op je wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Ik heb zo'n last van FPS drops ... gemiddeld zit ik rond de 30 ( wat ik al weinig vind) en soms is het ineens 9 ofzo. Is mijn videokaart niet goed genoeg ... zie hieronder voor specs ? Of kunnen de drops komen door de processor ... heb af en toe namelijk het vermoeden dat ie wat te heet wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bertuss op 15-09-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Bertuss schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:27:
Ik heb zo'n last van FPS drops ... gemiddeld zit ik rond de 30 ( wat ik al weinig vind) en soms is het ineens 9 ofzo. Is mijn videokaart niet goed genoeg ... zie hieronder voor specs ? Of kunnen de drops komen door de processor ... heb af en toe namelijk het vermoeden dat ie wat te heet wordt.
Kwa specs zit ik vrij gelijk aan jou (iets mindere proc, iets snellere videokaart), en ik speel op alles bijna high... Dus denk dat je het idd bij je hitte probleem moet gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Razr schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:32:
[...]

Kwa specs zit ik vrij gelijk aan jou (iets mindere proc, iets snellere videokaart), en ik speel op alles bijna high... Dus denk dat je het idd bij je hitte probleem moet gaan zoeken.
Welk FPS zit jij gemiddeld dan ? en welke resolutie gebruik je enzo ? Ook anti-aliasing en vertical sync ?

[ Voor 9% gewijzigd door Bertuss op 15-09-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Bertuss schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:33:
[...]

Welk FPS zit jij gemiddeld dan ? en welke resolutie gebruik je enzo ? Ook anti-aliasing en vertical sync ?
Ik kan nu niet testen zit niet achter mijn 'game pc'. Maar uit mijn hoofd weet ik iig dat mijn resolutie 1280x1024x32 is. AA en vertical sync staan uit. Ik zal morgen even een screenshot maken anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Razr schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:14:
Hoe zit het eigenlijk met het afstellen? Doen jullie gewoon wat waardes veranderen op de gok en dan kijken of het in het voordeel werkt (volgens mij logisch :P). Of zijn er wat standaard setup's per circuit ?

Misschien iemand ook een linkje ofzo naar een site die wat informatie geeft over wat een bepaalde waarde nou precies voor een invloed heeft op je wagen?
Op de gok proberen is een manier, maar wel erg bewerkelijk. :)

Ik maak ze altijd zelf, en als je er veel ervaring mee hebt gaat dat vrij snel. Het probleem met setups van anderen downloaden is dat ze zijn afgesteld op de rijstijl van de maker, die misschien wel heel anders is als die van jou. De auto's staan standaard afgesteld op een manier dat ze heel makkelijk onder controle te houden zijn.

Voor GTR1 is ooit een Engineers Handbook (Right-click > Save As) uitgebracht door Simbin, die kun je op elke sim wel toepassen.

Als je begint te begrijpen wat je doet en hoe je het snelst bepaalde probleempjes op kunt lossen kun je eigenlijk voor elke sim je eigen setups maken die zijn afgesteld op jouw rijstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:27:
Ik hoop dat het je processor is(Omdat ik me videokaart dan niet hoef te updaten). Maar je hoort het uiterlijk zondag van mij.
Ik heb hem bijna binnen, en dan zal ik eens kijken of ik ook FPS drops heb. (heb ook een 6600 GT, maar met een AMD X2 3800+ erbij)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik had vanmiddag ook even last van frame drop, hele tijd rond 30/40 en ineens 10/20 ofzo :s..

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 21:30
Leuk race spel. Loopt vrij goed op mijn systeem. 1920x1200 met FSSA level 1 gemiddeld zo'n 40 fps.

Grafisch vindt ik niet dat er zo'n groot verschil is tussen GTR 2 en GTR 1. De engine is wel goed, zelfs met 35 auto's op de baan haal ik nog steeds die 40 fps.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:18
Kreeg de demo versie hiervan mee toen ik bij de Dixons was. Maar even proberen :)

• Requiem19
  • Nu online

Je moet eerst even vast stellen wat er mis met de default setup en hoe jij zelf het liefste rijdt. Wat mij betreft is de default setup erg onderstuurd. Om dit te veranderen kan je sowieso een paar basis dingen veranderen. Rijhoogte verlagen aan zowel voorkant als achterkant, maar iets meer aan de voorkant. Slow bump aan de voorzijde verhogen en aan de achterzijde verlagen. Op snelle circuits kan je de achtervleugel wat lager zetten, en de anti-rollbar voor ook wat lager zetten. Dan heb je zowel grip in snelle bochten als in langzame bochten aan de voorzijde. Ten slotte moet je de juiste banden kiezen. Ze moeten ong tussen de 90/100 graden zijn. Iets erboven of eronder mag. Ik grijp al vrij snel naar softs in GTR2. Je kan dan met de bandendruk ook nog spelen: Lagere bandendruk; meer temperatuur in 't midden van de band. Meer camber; meer temp in buitenzijde van de band.

Ook moet je altijd vanuit de default setup even de toeren maximaal zetten. Standaard staan ze op z'n laagst. Scheelt je 400 toeren :). Voor de race zou je daar weer 200/100 vanaf kunnen halen. Verder is het vooral een zaak van uitproberen en onthouden welke verandering wat teweeg brengt. Gecombineerd met het geposte engineers handbook kan ja dan een eind komen.

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat de Lamborghini met dezelfde setup als waar ik in de demo mee reed, minder soliede aanvoelt in de full version. De wagen voelt wiebeliger en lijkt minder grip te hebben. Nu wordt het wel lastig: alle banen gaan kennen en de meest geschikte wagen per baan eruit pikken. Pff, hell of a job 8)

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Verwijderd

Toch wel jammer. Vanochtend naar de Free Record Shop, helemaal happy, maar ging toch teleurgesteld weg......nu hopen dat ze hem dinsdag binnen krijgen.

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Bij mij wil ie nog niet helemaal zo lopen als ik wil. Heb een P4 3.2, 1024mb geheugen, gainward geforce 7800 bliss (20 pipelines, 512mb) en als ik dan met 4xAA en 8xAF rij draai ik zo'n 25 fps met 20 auto's in beeld. Zakt ook af en toe nog wat lager naar beneden. Details staan op gemiddeld tot hoog. Normaal gesproken heb ik altijd zo'n 70 fps bij nieuwe games maar bij GTR2 wil het nog niet lukken. Ik heb het shader level ook al van DX9 naar DX8 gezet maar dat maakt echt niks uit. Iemand wat tips?

iRacing Profiel

• Requiem19
  • Nu online
Ik zou je AA en AF eens helemaal uitzetten. Lijkt me iets zwaar om zoveel AA en AF te draaien voor je videokaart.

• Zamorano
  • Niet online
SePtiCTaNk schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:37:
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat de Lamborghini met dezelfde setup als waar ik in de demo mee reed, minder soliede aanvoelt in de full version.
De wagen voelt wiebeliger en lijkt minder grip te hebben.
De physics zijn precies hetzelfde dus ligt het aan iets anders, misschien iets minder grip op de baan.
Nu wordt het wel lastig: alle banen gaan kennen en de meest geschikte wagen per baan eruit pikken. Pff, hell of a job 8)
Het is logischer om eerst alle banen met één auto te leren, als je je elke keer aan 2 dingen moet aanpassen schiet je niet op.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

http://www.gtr-game.com/download/GTR_Engineers_Handbook.pdf

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.