Nee want waarvoor zou je paladins vervangen voor shamans? De enige die je zou vervangen voor shamans zijn druids. Dus Druids en Shamans kunnen lekker om 4/5 plekjes in de raid gaan vechten. Leuk he?Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:48:
Een snelle reactie op het nieuws dat The horde ook de besschikking krijgt over Paldins en vice versa de Aliance. Is het eigenlijk niet zo dat de Deathknight in Warcraft III Reign of Chaos en The frozen Throne eigenlijk ook een Paladin is, alleen in dat verschil dat die ook nog wat Warlock trekjes heeft.
En daarnaast lees ik hier toch regelmatig mensen klagen die horde spelen, dat the Shaman niet die totems heeft, daar waar de Palladin wel bepaalde aura's heeft om het leven in raid verband iets makkelijker te maken. Dus waar hebben we het over. Je moet het gewoon zien als een extra class aan beide zijden. Kunnen Aliance spelers ook eens meemaken hoe moelijker het is om met een Shaman in 40 mans raid te overleven en te ondersteunen.
Verwijderd
3 Pallies voor alle Blessings
2 Shamans voor de melee groups
Ben je dr toch wel klaar mee denk ik....
2 Shamans voor de melee groups
Ben je dr toch wel klaar mee denk ik....
Verwijderd
Ja zo had ik het nog niet bekeken van uit die situatie gezien. Zowiezo ik heb het het forum topic over deze wijziging op het WoW Europe forum even snel gelezen en Blizzard krijgt door de meerderheid van de WoW spelers er flink van langs. Het is nu maar te hopen wat Blizzard met deze masale protest actie gaat doen. Terugdraaien of doorzetten.Vincentio schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:02:
[...]
Nee want waarvoor zou je paladins vervangen voor shamans? De enige die je zou vervangen voor shamans zijn druids. Dus Druids en Shamans kunnen lekker om 4/5 plekjes in de raid gaan vechten. Leuk he?
Kom net uit Tsjechie en wat hoor ik? Horde krijgen ook van die stomme pala's?? =/
Leuk...daar gaan de items die voor warriors bedoeld zijn....
Verwijderd
Lol, as if nieuwe paladins DPS plate krijgensuperbassie schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:24:
Kom net uit Tsjechie en wat hoor ik? Horde krijgen ook van die stomme pala's?? =/
Als je een horde paladin rolled ga je healen/buffen/dispellen
Verwijderd
Dat is het dus juist ^ niemand wil meer shaman, als de paladin komt is de shaman zo goed als overbodigVerwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:48:
Een snelle reactie op het nieuws dat The horde ook de besschikking krijgt over Paldins en vice versa de Aliance. Is het eigenlijk niet zo dat de Deathknight in Warcraft III Reign of Chaos en The frozen Throne eigenlijk ook een Paladin is, alleen in dat verschil dat die ook nog wat Warlock trekjes heeft.
En daarnaast lees ik hier toch regelmatig mensen klagen die horde spelen, dat the Shaman niet die totems heeft, daar waar de Palladin wel bepaalde aura's heeft om het leven in raid verband iets makkelijker te maken. Dus waar hebben we het over. Je moet het gewoon zien als een extra class aan beide zijden. Kunnen Aliance spelers ook eens meemaken hoe moelijker het is om met een Shaman in 40 mans raid te overleven en te ondersteunen.
Hebben we als eerder gedaan hier.RMB schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:53:
Waarom post hier niemand plaatjes van zijn character? Lijkt me erg vet
Om toch ontopic te blijven:

Een week geleden gemaakt ofzo..
Over dat paladins/shamans gedoe. YES!
Vind het wel goed opzich, dan stopt die paladins vs shamans buffs discussie een keer
En ja, nu hebben horde warriors ook het probleem, alle plate zal niet meer voor hun zijn.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ben ik dan de enige die het wel cool vind? Ik ga zeker een BE Pally en een Draenei Shaman maken
wee!
heavy dark iron ring net gekregen
MC tot sulfuron gecleared nu. Zondag Majordomo sumonen om daar wat op te oefenen (gaat onze eerste poging worden).
Vandaag ook de eerste sulfuron ignot voor de guild
heavy dark iron ring net gekregen
MC tot sulfuron gecleared nu. Zondag Majordomo sumonen om daar wat op te oefenen (gaat onze eerste poging worden).
Vandaag ook de eerste sulfuron ignot voor de guild
Hoop nexusjes dus. Eer de Horde pallies lvl 60 zijn en mee kunnen raiden ben je wel een paar weken zo niet 2 maandjes verder.
En al die tijd droppen er paladin set items tijdens de raids
Verder natuurlijk beetje balen, want pallies zijn superieur in elk mogelijke buff. Ipv 5 shamans dus hooguit 3 shamans/3 pallies mee.
En al die tijd droppen er paladin set items tijdens de raids
Verder natuurlijk beetje balen, want pallies zijn superieur in elk mogelijke buff. Ipv 5 shamans dus hooguit 3 shamans/3 pallies mee.
Dit dus.
En, zoals iemand op het US forum het netjes verwoordde op een reactie van 'wie moet er plaats gaan ruimen dan in de raid?"
I only see one class with it's head on the chopping block here, and it ain't Paladin.
One of them? Shaman currently fill a healer/buffer role. Paladins currently fill a healer/buffer role + Paladins can cleanse, and have more mana efficient heals that generate less threat, and have superior buffs.Some classes are going to have to get the boot now for paladins, and I'm guessing shamans are going to be one of them. Sometimes I just dont get Blizzard.
I only see one class with it's head on the chopping block here, and it ain't Paladin.
Dit dus.
Ik heb ook een lock genaamt Waerloga.. alleen is dat m'n bank charImdaMned schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:56:
Omdat elke lvl 60 die BWL en hoger doet er hetzelfde uitziet : P
http://img234.imageshack.us/my.php?image=trollimmieax4.jpg
Zo issie leuker imo
http://img234.imageshack.us/my.php?image=trollimmie2ua9.jpg
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Sowieso zou ik nooit een shaman nemen voor PvE...ze kunnen dan misschien wel alles wat andere classen kunnen, of hebben ten minste soort gelijke abilities, maar in PvE zijn ze onnodig (net als rogues trouwens in mijn ogen, volgens mij heeft BWL daarom een Surpression Room, om de rogues ook even het gevoel te geven dat ze belangrijk zijn) omdat de andere classes die dingen dus véél beter kunnen.
Een shaman zou ik allen kiezen voor PvP, daar zijn ze heer en meester. Hun Lighting bolt (mits talents daarin) doet net zoveel damage als een mage frostbolt, hun frostshocks zijn instant en doen altijd meer dan 500 damage en heeft hetzelfde effect als hamstring, zij het voor kortere tijd, maar dus goed tegen melee. Dan de earthshocks, zijn eveneens instant, doen ook altijd meer dan 500 damage en is net zo effectief als counterspell, dus goed tegen casters.
Omdat ze zowel fire, nature en cold damage doet kun je moeilijk veel resistance tegen ze krijgen.
Verder, ze dragen mail hebben travel form (voor WsG) en totems (voor AB bij de vlaggen).
En ze kunnen vrij snel healen, dus kunnen vrij lang in leven blijven.
In mijn ogen zijn shamans de overpowered class, dé class om Alliances mee te verslaan en de BGs mee te ownen. Tja, dat ze dan niet goed zijn in PvE, ik bedoel, je kan niet alles hebben, toch?
Een shaman zou ik allen kiezen voor PvP, daar zijn ze heer en meester. Hun Lighting bolt (mits talents daarin) doet net zoveel damage als een mage frostbolt, hun frostshocks zijn instant en doen altijd meer dan 500 damage en heeft hetzelfde effect als hamstring, zij het voor kortere tijd, maar dus goed tegen melee. Dan de earthshocks, zijn eveneens instant, doen ook altijd meer dan 500 damage en is net zo effectief als counterspell, dus goed tegen casters.
Omdat ze zowel fire, nature en cold damage doet kun je moeilijk veel resistance tegen ze krijgen.
Verder, ze dragen mail hebben travel form (voor WsG) en totems (voor AB bij de vlaggen).
En ze kunnen vrij snel healen, dus kunnen vrij lang in leven blijven.
In mijn ogen zijn shamans de overpowered class, dé class om Alliances mee te verslaan en de BGs mee te ownen. Tja, dat ze dan niet goed zijn in PvE, ik bedoel, je kan niet alles hebben, toch?
Sorry?!!?MysticSnake schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 00:19:
Sowieso zou ik nooit een shaman nemen voor PvE...ze kunnen dan misschien wel alles wat andere classen kunnen, of hebben ten minste soort gelijke abilities, maar in PvE zijn ze onnodig (net als rogues trouwens in mijn ogen, volgens mij heeft BWL daarom een Surpression Room, om de rogues ook even het gevoel te geven dat ze belangrijk zijn) omdat de andere classes die dingen dus véél beter kunnen.
Hier ga je heel veel rogues tegen je krijgen..
HOE ingodsnaam wil jij vaelastrasz doorkomen met uberhaupt zonder rogues? Niet de normale hoeveelheid is nodig(5 ongv) maar meer is echt aan te raden. Zelfde als bij razorgore idem, die spawns, meestal zijn het rogues die ze voor het eerst meppen, stunnetje ofzo... En je kan veel beter rogues daar hebben dan mages oid, als wij een frostbolt afgecast hebben is zo'n mob allang dood. Daarom scorch = win op razorgore adds...
Zoiezo heb je bij elke fight wel rogues nodig, de dps is niet te evenaren met ranged. Ik zeg niet dat ze niet even goed zijn, maar veel rogues is gewoon uberhandig in een raid...
Moet je me gelijk in geven...
Ik zie je screenshots al tegemoet, waar jullie een bwl/aq40 encounter doorkomen zonder rogues...
[ Voor 6% gewijzigd door enira op 22-07-2006 00:39 ]
Rogues zijn echt niet nodig, je kan zonder ze. Maar bij ons staat toch echt een Combat DAGGER rogue 1e plek op de Damage Meter (net voor een Dual Wield Fury Warrior), dus max dps is een rogue echt wel goed voor.
Maar iedereen loop nu Paladin vs Shaman te vergelijken, maar dat wint een paladin makkelijk.
Als je Shaman vs Druid gaat vergelijken, dan komt Druid er zwaar slecht vanaf, enige wat ze hebben wat beter is dan Shaman is combat res....
Maar iedereen loop nu Paladin vs Shaman te vergelijken, maar dat wint een paladin makkelijk.
Als je Shaman vs Druid gaat vergelijken, dan komt Druid er zwaar slecht vanaf, enige wat ze hebben wat beter is dan Shaman is combat res....
Verwijderd
MOtW, Ze hebben massive heals, ze zijn beter in te zetten ( Wij hadden laatst een druid die in healing gear Raggy tankte, wat ons een whipe voorkwam) En had ik al gezegd dat ze beter healden?Vincentio schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:02:
Rogues zijn echt niet nodig, je kan zonder ze. Maar bij ons staat toch echt een Combat DAGGER rogue 1e plek op de Damage Meter (net voor een Dual Wield Fury Warrior), dus max dps is een rogue echt wel goed voor.
Bij ons zijn rogues NOOIT de beste dps, altijd hunters, mages of zelfs warlocks. Ik kan me ook niet voorstellen dat rogues dat ooit wel zijn. Bovendien, rogues gaan vaak erg snel dood, ze zijn soms gewoon niet te healen. Ik zou zou graag MC en BWL (tot de Surpression Room) willen doen zonder rogues, alleen om te laten zien dat dat kan maar ja, welke guild doet dat ooit?jarnotjuh schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 00:33:
[...]
Sorry?!!?
HOE ingodsnaam wil jij vaelastrasz doorkomen met uberhaupt zonder rogues? Niet de normale hoeveelheid is nodig(5 ongv) maar meer is echt aan te raden. Zelfde als bij razorgore idem, die spawns, meestal zijn het rogues die ze voor het eerst meppen, stunnetje ofzo... En je kan veel beter rogues daar hebben dan mages oid, als wij een frostbolt afgecast hebben is zo'n mob allang dood. Daarom scorch = win op razorgore adds...
Zoiezo heb je bij elke fight wel rogues nodig, de dps is niet te evenaren met ranged. Ik zeg niet dat ze niet even goed zijn, maar veel rogues is gewoon uberhandig in een raid...
Ik zie je screenshots al tegemoet, waar jullie een bwl/aq40 encounter doorkomen zonder rogues...
Ze moeten toch wat doen met de nightstalker/bloodfang.
Rogues zijn goede dps, niet de beste, maar je kan zonder ze, zeker in MC, en voor een groot deel ook in BWL
Verwijderd
lol?MysticSnake schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:16:
[...]
Bij ons zijn rogues NOOIT de beste dps, altijd hunters, mages of zelfs warlocks. Ik kan me ook niet voorstellen dat rogues dat ooit wel zijn. Bovendien, rogues gaan vaak erg snel dood, ze zijn soms gewoon niet te healen. Ik zou zou graag MC en BWL (tot de Surpression Room) willen doen zonder rogues, alleen om te laten zien dat dat kan maar ja, welke guild doet dat ooit?
Ze moeten toch wat doen met de nightstalker/bloodfang.
Rogues zijn goede dps, niet de beste, maar je kan zonder ze, zeker in MC, en voor een groot deel ook in BWL
Zodra rogues fatsoenlijke gear krijgen doen zij veruit de meeste dps, misschien moet je je rogues in de guild maar eens wakker schudden want ze doen iets erg fout dan.
Rogues zijn DE dps class bij uitstek, alleen dps warriors met ontzettend sicke gear komen in de buurt.
En ze zijn onmisbaar in instances als bwl/aq40/naxx
Rebirth is misschien wel de krachtigste PvE abitiy allertijden, het kan tijdens een battle resurrecten, bij goed gebruik raid je dan eigenlijk met 45 spelers (als je 5 druids meeneemt).Vincentio schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:02:
Ze hebben innervate, zeer belangrijke skill in PvE. En MotW is met talents misschien wel de sterkste buff, naast Fortitude en Blessing of Kings.
En de meeste druids hebben Nature's Swiftness, wat instant heal mogelijk maakt en inderdaad er voor kan zorgen dat de hele raid het overleeft, wat ik zelf heb gezien bij Vaelstrasz (2e baas van BWL).
En er zijn zelfs guilds (die zelfs AQ40 doen en MC en BWL compleet hebben), die nemen 1 druid mee die feral is voor Leader of the Pack.
Ja, maar ik kan net zo hard roepen dat jij de hunters/mages in jouw guild maar moet wakker schuudenVerwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:31:
[...]
lol?
Zodra rogues fatsoenlijke gear krijgen doen zij veruit de meeste dps, misschien moet je je rogues in de guild maar eens wakker schudden want ze doen iets erg fout dan.
Rogues zijn DE dps class bij uitstek, alleen dps warriors met ontzettend sicke gear komen in de buurt.
En ze zijn onmisbaar in instances als bwl/aq40/naxx
Verwijderd
Er is geen guild op deze planeet die in bwl/aq40/naxx die vindt dat rogues nutteloos zijn omdat ze er uit gedpst worden.MysticSnake schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:34:
[...]
Ja, maar ik kan net zo hard roepen dat jij de hunters/mages in jouw guild maar moet wakker schuuden
Alleen bij gevechten waar aggro totaal niet boeit kunnen mages en warlpcks mee komen, zodra het gevaar bestaat van aggro krijgen vallen mages en locks kilometers achter bij de rogues en hunters.
Rebirth is goed, Innervate is redelijk te vervangen met Mana Tide.MysticSnake schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:32:
[...]
Rebirth is misschien wel de krachtigste PvE abitiy allertijden, het kan tijdens een battle resurrecten, bij goed gebruik raid je dan eigenlijk met 45 spelers (als je 5 druids meeneemt).
Ze hebben innervate, zeer belangrijke skill in PvE. En MotW is met talents misschien wel de sterkste buff, naast Fortitude en Blessing of Kings.
En de meeste druids hebben Nature's Swiftness, wat instant heal mogelijk maakt en inderdaad er voor kan zorgen dat de hele raid het overleeft, wat ik zelf heb gezien bij Vaelstrasz (2e baas van BWL).
En er zijn zelfs guilds (die zelfs AQ40 doen en MC en BWL compleet hebben), die nemen 1 druid mee die feral is voor Leader of the Pack.
GotW heb je maar 1 druid voor nodig. Nature Swiftness hebben Shamans ook.
Healing van een shaman is ook erg goed en on par met Druids. De enige die mindere heals hebben zijn Paladins...
En druids zijn er om te healen, wannab Hybrids
Verwijderd
Paladins kunnen meer mana-efficient healen dan priests met de juiste gear.Vincentio schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:41:
[...]
Rebirth is goed, Innervate is redelijk te vervangen met Mana Tide.
GotW heb je maar 1 druid voor nodig. Nature Swiftness hebben Shamans ook.
Healing van een shaman is ook erg goed en on par met Druids. De enige die mindere heals hebben zijn Paladins...
En druids zijn er om te healen, wannab HybridsWij nemen gewoon 4 resto druids en 3 1/2 Prot wars mee, werkt veel makkelijker, druid kan wel onwijs veel armor halen, maar def om boven de crit limiet uit te komen is niet echt mogelijk.
Verwijderd
Ben het volkomen met je eens, En het is toch echt niet toevallig dat de Rogues bij mij in de guild hoog in dmg-meters staan. Soms staat een hunter wel eens nummer 1, maar dan er bij ons zeker 3 in de top 5 van dmg-dealen. Anders gezegd Rogues hebben wel degelijk hun nut in WoW.jarnotjuh schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 00:33:
[...]
Sorry?!!?
't feit dat ze aggro kunnen resetten geeft al aan dat ze de melee dps (rogues) en ranged dps (hunter) bij uitstek zijn. Controleerbare dps + aggro is nu eenmaal 1 van de belangrijkere dingen binnen WoW.
Leuk, al die reacties op het plaatsen van je char
De juiste balans is onmogelijk te vinden, mensen vinden altijd wel iets waardoor het niet eerlijk zou moeten zijn.....
De balans beter maken, dat zou wel kunnen. Shamans bijvoorbeeld een stuk sterker maken dan Paladins.... en Paladins een stuk beter laten healen dan Shamans.
De balans beter maken, dat zou wel kunnen. Shamans bijvoorbeeld een stuk sterker maken dan Paladins.... en Paladins een stuk beter laten healen dan Shamans.
't lijkt erop dat het serieus is shammie / pallie thing:
http://forums.worldofwarc...9155108&tmp=1#post9155108
http://forums.worldofwarc...9163160&tmp=1#post9163160
http://forums.worldofwarc...9155341&tmp=1#post9155341
http://forums.worldofwarc...9155710&tmp=1#post9155710
http://forums.worldofwarc...9155952&tmp=1#post9155952
http://forums.worldofwarc...9155108&tmp=1#post9155108
http://forums.worldofwarc...9163160&tmp=1#post9163160
http://forums.worldofwarc...9155341&tmp=1#post9155341
http://forums.worldofwarc...9155710&tmp=1#post9155710
http://forums.worldofwarc...9155952&tmp=1#post9155952
"t gaat erom dat het buffen van paladins superieur is aan shamans.RMB schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:11:
De juiste balans is onmogelijk te vinden, mensen vinden altijd wel iets waardoor het niet eerlijk zou moeten zijn.....
[ Voor 31% gewijzigd door ImdaMned op 22-07-2006 10:38 ]
waarom heet je niet sunaru?..? (draai het eens om.
wat totaal niet interessant is omdat een priest een veel hogere manaregen en manapool heeftVerwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 04:36:
[...]
Paladins kunnen meer mana-efficient healen dan priests met de juiste gear.
Het gaat er niet om hoe efficient je healt, maar hoeveel en hoe lang
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Juist, en als je efficienter healt kan je langer door healen, en betere efficientie wordt bijna altijd bereikt door meer te healen.
Er wordt hier eerder gestelt dat Shamans on par healen met Druids, dat lijkt mij sterk op z'n minst gezegd maar feel free omdat te onderbouwen
Sowieso is het moeilijker om de healing van de verschillende classes te vergelijken omdat ze vaak heel 'anders' healen.
Aangezien ik allemaal screenies zie zal ik er straks ook eens een doen.
Er wordt hier eerder gestelt dat Shamans on par healen met Druids, dat lijkt mij sterk op z'n minst gezegd maar feel free omdat te onderbouwen
Aangezien ik allemaal screenies zie zal ik er straks ook eens een doen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 11:12 ]
Het is nogal zinloos om er van uit te gaan dat de endgame content in Burning Crusade hetzelfde zal zijn als die nu is. Dus is er nog geen sprake van wie nemen we niet mee. Verder op level 70 is alles t/m Naxx sowieso wel tig keer zo makkelijk vanwege de toevoegingen die we krijgen in die 10 levels.
4 Horsemen en Thaddius zullen echt niet veel makkelijker worden. Daar is de focus gewoon het allerbelangrijkste.Schalkie schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:16:
Het is nogal zinloos om er van uit te gaan dat de endgame content in Burning Crusade hetzelfde zal zijn als die nu is. Dus is er nog geen sprake van wie nemen we niet mee. Verder op level 70 is alles t/m Naxx sowieso wel tig keer zo makkelijk vanwege de toevoegingen die we krijgen in die 10 levels.
om nog ff door te gaan op dat horde krijgt pally, alliance krijgt shammy-verhaal..
als ze dat doen, is de hele aantrekkelijkheid van het spel toch verdwenen..? je kan dan al alles kiezen.. alsof een spel volledig unlocked al is..
ja toch?
als ze dat doen, is de hele aantrekkelijkheid van het spel toch verdwenen..? je kan dan al alles kiezen.. alsof een spel volledig unlocked al is..
ja toch?
Verwijderd
3x een knockback gehad maar hij bleef aan me plakken. Insane threat generation ftw.
Zijn er hier ook mensen die aan twinken doen?
Heb momenteel een 29 rogue en moet zeggen dat pvp op lager level veel leuker is.
ik ben er dus ff een weekje tussenuit geweest, maar is er inmiddels al een fix voor de inspect bug? Als ik nu iemand inspect zie ik alleen maar zn onderbroek =/
Ik ben een half jaar geleden gestopt met WoW, maar ik wil nu op zich wel weer beginnen met een lvl 1 (priest denk ik). Nu lees ik op het WoW forum dat blizzard niet van plan is op korte termijn nieuwe servers te beginnen.
http://forums-en.wow-euro...008&p=1&tmp=1#post1085008
Dat is wel jammer want dat is natuurlijk wel het leukste, weer helemaal opnieuw beginnen op een gloednieuwe server. Maar goed, in dat topic staan dus de 3 nieuwste servers (uit april) vek'nilash, boulderfist en jaedenar. Iemand die mij advies kan geven? Welke van deze 3 servers te kiezen of misschien zelfs wel gewoon wachten tot ze wel weer een nieuwe server openen, als dat echt veel leuker is?
http://forums-en.wow-euro...008&p=1&tmp=1#post1085008
Dat is wel jammer want dat is natuurlijk wel het leukste, weer helemaal opnieuw beginnen op een gloednieuwe server. Maar goed, in dat topic staan dus de 3 nieuwste servers (uit april) vek'nilash, boulderfist en jaedenar. Iemand die mij advies kan geven? Welke van deze 3 servers te kiezen of misschien zelfs wel gewoon wachten tot ze wel weer een nieuwe server openen, als dat echt veel leuker is?
Dat is geen bug, check de forums, ze slopen het eruit dat je mensen kan checken van veraf. En volgede patch zal het helemaal wegzijn en zie je mensen dus ook niet in hun pantsusuperbassie schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:25:
ik ben er dus ff een weekje tussenuit geweest, maar is er inmiddels al een fix voor de inspect bug? Als ik nu iemand inspect zie ik alleen maar zn onderbroek =/
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
ik ben bezig met een lvl 19 twink in elkaar te draaien. Lvl 5 nu, ga eerst al mn skills omhoog krijgen (fishing is al maxed, kan weer verder op lvl 10) en First-aid zit ik nu aan silk bandages. Daar wil ik 225 skill in zodat ik heavy-runecloth bandages kan gebriuiken (je kunt ze dan niet zelf maken, maar wel gebruiken)Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:14:
In mn ééntje Lashlayer getanked
3x een knockback gehad maar hij bleef aan me plakken. Insane threat generation ftw.
Heb momenteel een 29 rogue en moet zeggen dat pvp op lager level veel leuker is.
linkje: Twinkinator de gear zit in de voorlaatse bag, heb nu bijna alle BoE gear bij elkaar
Zonder naar je profile te kijken weet je al dat je alliance speelt ^^Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:14:
In mn ééntje Lashlayer getanked
Verwijderd
Omdat ik wel kinderachtige humor heb, maar niet zó kinderachtigBootVluchteling schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:55:
[...]
waarom heet je niet sunaru?..? (draai het eens om.)
Ik was net wat WoW-Shotjes aan het schieten, en deze wilde ik jullie echt niet van onthouden!!! (Tevens mijn Wallpaper
)

Klik hier voor de volledige 1280*1024
[ Voor 38% gewijzigd door RMB op 22-07-2006 12:55 ]
Hoezo dat dan ? Je hebt toch nog steeds de verschillende rassen en racials? Als alliance zijnde vind ik het wel een goede toevoeging, en ik zie ook niet echt hoe blizzard het meer balanced had kunnen maken, behalve dan Shamans de buffs van paladins geven.BootVluchteling schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:58:
om nog ff door te gaan op dat horde krijgt pally, alliance krijgt shammy-verhaal..
ja toch?
Ik zie de "I quit" threads alweer op de WoW forums geopend worden. Echt zitten er allemaal kindjes van 12 op die forums die bij elke wijziging die ze anders vinden stoppen met het spel om hun zin door te drijven ?
[ Voor 17% gewijzigd door SouLmaN op 22-07-2006 13:23 ]
*kuch* Blessing of Salvation *kuch*ImdaMned schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:43:
Zonder naar je profile te kijken weet je al dat je alliance speelt ^^
Desolace?RMB schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:50:
Ik was net wat WoW-Shotjes aan het schieten, en deze wilde ik jullie echt niet van onthouden!!! (Tevens mijn Wallpaper)
[afbeelding]
Ik gok op Ashenvale coast, aangezien het bestand ashenvale heet..
[ Voor 17% gewijzigd door UltraR-pc op 22-07-2006 13:25 ]
Verwijderd
Of je kijkt naar de titel van de volledige afbeelding 
http://members.home.nl/rmboosten/Ashenvale%208.JPG
Zoram Strand zou ik dan denken.
http://members.home.nl/rmboosten/Ashenvale%208.JPG
Zoram Strand zou ik dan denken.
wtf? Dat slaat echt nergens op als ze dat gaan doen...lang leve blizzard =/Crowmeister schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:37:
[...]
Dat is geen bug, check de forums, ze slopen het eruit dat je mensen kan checken van veraf. En volgede patch zal het helemaal wegzijn en zie je mensen dus ook niet in hun pantsu
Verwijderd
ff een vraagje ...
ik ben mij rogue een beetje zat
En hunter lijkt me wel vet ... lekker van afstand schieten en een pet.
Maar ik twijfel tussen Orc, Troll en Shaman (zoiezo horde kant)
Ik heb een aantal mensen ingame gevraagd .. de één zeg Troll en de ander weer orc.
(troll vanwege de racial om sneller te schieten, en in end game gebruik je toch nooit een pet (zeggen ze))
Hoe denken jullie erover?
Maar ik twijfel tussen Orc, Troll en Shaman (zoiezo horde kant)
Ik heb een aantal mensen ingame gevraagd .. de één zeg Troll en de ander weer orc.
(troll vanwege de racial om sneller te schieten, en in end game gebruik je toch nooit een pet (zeggen ze))
Even verbeterd voor jeVerwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:59:
ff een vraagje ...
Maar ik twijfel tussen Orc, Troll en Shaman Tauren(zoiezo horde kant)
Troll heeft verreweg de betere racials voor een hunter van de drie. Naast +5 bowskill ook nog eens Berserking wat erg nuttig is voor een hunter die toch zelden een gebrek aan mana heeft, en dat dus makkelijk voor extra attackspeed kan gebruiken. En +5 dmg to beasts is ook nooit weg.
Taurens en Orcs hebben racials die eigenlijk puur op melee combat zijn gebaseerd. Volkomen nutteloos voor een hunter dus. Alleen pet-dmg bij de orc is leuk maar zeker niet wereldschokkend, komt niet in de buurt bij +5 bowskill.
Puur daarnaar gekeken troll dus. Maar ik kies zelf altijd m'n char op basis van de looks, die racials zijn handig maar zeker niet doorslaggevend in het spel.
[ Voor 14% gewijzigd door UltraR-pc op 22-07-2006 15:12 ]
Verwijderd
UltraR-pc schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:10:
[...]
Even verbeterd voor je
Troll heeft verreweg de betere racials voor een hunter van de drie. Naast +5 bowskill ook nog eens Berserking wat erg nuttig is voor een hunter die toch zelden een gebrek aan mana heeft, en dat dus makkelijk voor extra attackspeed kan gebruiken.
Puur daarnaar gekeken troll dus. Maar ik kies zelf altijd m'n char op basis van de looks, die racials zijn handig maar zeker niet doorslaggevend in het spel.
Hunters hebben een ontzettend kleine manapool en zijn snel OOM ( bij horde iig ).
Maar troll is idd het beste, tauren is leuk voor de looks
Orcs hebben een passive +5% pet damage increase, wat niks voorstelt en te verwaarlozen is.
Verwijderd
Shaman ... ik bedoelde idd Tauren
(komt omdat me broertje altijd tauren shaman is)
Looks vind ik ook wel belangrijk ...
Maar Troll en Orc zien er volgens mij niet uit .. of wel?

Mijn eerste char was een NE hunter. Nooit mana problemen gehad. Waar gebruik je het nou helemaal voor in lange gevechten? Serpent sting, Arcane shot, hunters mark en feign death. Dan heb je het toch wel weer gehad. Iig hoorde ik van de troll hunters in de guild van m'n troll mage dat ze berserking heel erg nuttig vonden (gold trouwens ook voor de troll priests, die werden bijna lyrisch als je erover begon).Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:12:
[...]
Hunters hebben een ontzettend kleine manapool en zijn snel OOM ( bij horde iig ).
Ik vind de male trolls het lelijkste van alle classes op de undead na. Met m'n troll mage ben ik voor een female gegaan, zien er wel aardig uit, maar dat kwam vooral doordat ik uit principe weiger met een vent in een jurk rond te rennenVerwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:15:
Shaman ... ik bedoelde idd Tauren(komt omdat me broertje altijd tauren shaman is)
![]()
[ Voor 31% gewijzigd door UltraR-pc op 22-07-2006 15:18 ]
Maar wat wel leuk is in een beastmastery build ^^Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:12:
[...]
Maar troll is idd het beste, tauren is leuk voor de looks
Orcs hebben een passive +5% pet damage increase, wat niks voorstelt en te verwaarlozen is.
Verwijderd
Undead male vind ik juist het mooisteUltraR-pc schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:16:
[...]
Mijn eerste char was een NE hunter. Nooit mana problemen gehad. Waar gebruik je het nou helemaal voor in lange gevechten? Serpent sting, Arcane shot, hunters mark en feign death. Dan heb je het toch wel weer gehad. Iig hoorde ik van de troll hunters in de guild van m'n troll mage dat ze berserking heel erg nuttig vonden (gold trouwens ook voor de troll priests, die werden bijna lyrisch als je erover begon).
[...]
Ik vind de male trolls het lelijkste van alle classes op de undead na. Met m'n troll mage ben ik voor een female gegaan, zien er wel aardig uit, maar dat kwam vooral doordat ik uit principe weiger met een vent in een jurk rond te rennen
met armor zien ze er echt mooi uit(vind ik)
Nu we het toch over races hebben:
Ik wil beginnen met een lvl 1 priest. Ik twijfel nog tussen human en Night Elf.
Ik zou het wel leuk vinden om met een human te gaan proberen om rond lvl 40 al exalted te zijn met Darnassus en dan een saber te kopen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen zonder (of met zo min mogelijk) runecloth in te leveren? Ik herinner me dat er in mijn eerste guild (bloodscalp) een gnome warrior was die op lvl 40 op een paard rondreed. Hij had de een of andere repeatable quest heeeel erg vaak gedaan waarmee hij exalted was geworden bij stormwind. Is er ook zo'n quest voor Darnassus?
Ik zou het wel leuk vinden om met een human te gaan proberen om rond lvl 40 al exalted te zijn met Darnassus en dan een saber te kopen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen zonder (of met zo min mogelijk) runecloth in te leveren? Ik herinner me dat er in mijn eerste guild (bloodscalp) een gnome warrior was die op lvl 40 op een paard rondreed. Hij had de een of andere repeatable quest heeeel erg vaak gedaan waarmee hij exalted was geworden bij stormwind. Is er ook zo'n quest voor Darnassus?
Ik vroeg me af of er hier al mensen zijn die ervaring hebben met de account-naar-account transfer.
Op de website van World of Warcraft stond dus dat dat mogelijk was. Alleen, werkt dat nu al? Zijn er hier al mensen die dat hebben gedaan?
En zo ja, hoe gaat dat precies?
Op de website van World of Warcraft stond dus dat dat mogelijk was. Alleen, werkt dat nu al? Zijn er hier al mensen die dat hebben gedaan?
En zo ja, hoe gaat dat precies?
ja, de morrowgrain quest, maar dat is pas van lvl 49... http://thottbot.com/?qu=3781UltraR-pc schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:23:
Nu we het toch over races hebben:
Mag ik bij deze de mening vragen van mages over de volgende build?
http://www.wowhead.com/?talent=o0xE00fZZVi0cofzAo
Ik wil een spec die puur gericht is op het raiden. Solo farmen doe ik niet (dus geen frostbite nodig), PvP doe ik ook niet. Hierdoor heb ik mij zoveel mogelijk gericht op het zolang mogelijk door casten van spells (Arcane Concentration, Arcane Meditation, Frost Channeling), met zoveel mogelijk damage en range. Graag uw mening?
Ik wil een spec die puur gericht is op het raiden. Solo farmen doe ik niet (dus geen frostbite nodig), PvP doe ik ook niet. Hierdoor heb ik mij zoveel mogelijk gericht op het zolang mogelijk door casten van spells (Arcane Concentration, Arcane Meditation, Frost Channeling), met zoveel mogelijk damage en range. Graag uw mening?
cone of cold is een pvp spell
dan kan je beter meer in arcane stoppen voor meer mana etc
dan kan je beter meer in arcane stoppen voor meer mana etc
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zou iig 2 punten in arcane subtlety stoppen. Niet echt nuttig, maar iig nuttiger dan imp arcane missiles.
En idd is imp cone of cold niet echt nuttig voor raiding. Maar dan mis je 3 punten om punten in, het erg nuttige, winter's chill te stoppen. Ik zou dan echter denk ik nog eerder voor 2 punten in imp frost nova en 1 punt in imp blizzard gaan.
En idd is imp cone of cold niet echt nuttig voor raiding. Maar dan mis je 3 punten om punten in, het erg nuttige, winter's chill te stoppen. Ik zou dan echter denk ik nog eerder voor 2 punten in imp frost nova en 1 punt in imp blizzard gaan.
Verwijderd
Heeft iemand ergens ene guide waar je als melee (rogue) nature ress vandaan haalt ? Ik kan het nergens vinden namenljik, in tegenstelling tot de talrijke +fr guides.
http://www.wow-loot.comVerwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:10:
Heeft iemand ergens ene guide waar je als melee (rogue) nature ress vandaan haalt ? Ik kan het nergens vinden namenljik, in tegenstelling tot de talrijke +fr guides.
hmm zijn er nog aliance guilds op al akir die hunters nodig hebben? if so let me know!
(lvl 60)
[ Voor 10% gewijzigd door Tom-my op 22-07-2006 20:14 ]
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
mja, de expansion is HET moment om over te stappen naar een ander char, immers l60 uit MC/Ony staan ongeveer gelijk aan blue's op l70.
dus als je full blue l70 bent, kan je redelijk mee met de tier1-mensen
ik denk dat ik maar es pala ga rerollen, plate loot is echt over ;P
dus als je full blue l70 bent, kan je redelijk mee met de tier1-mensen
ik denk dat ik maar es pala ga rerollen, plate loot is echt over ;P
-niks-
Verwijderd
NVM zie het al
Btw hoeveel fire ress is nu nodig als melee ?? Zoals bv voro FR 100-150 aangeraden wordt, heeft iemand een richtlijn ?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 20:18 ]
Verwijderd
Jij hebt zeker nooit geraid met je hunter?UltraR-pc schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:16:Mijn eerste char was een NE hunter. Nooit mana problemen gehad. Waar gebruik je het nou helemaal voor in lange gevechten? Serpent sting, Arcane shot, hunters mark en feign death. Dan heb je het toch wel weer gehad. Iig hoorde ik van de troll hunters in de guild van m'n troll mage dat ze berserking heel erg nuttig vonden (gold trouwens ook voor de troll priests, die werden bijna lyrisch als je erover begon).
Aimed shot + multi shot cycle zorgt er voor dat je heel snel door je mana heen bent. Zeker met de kleine mana pool die hunters hebben.
Oh, sinds wanneer?UltraR-pc schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:01:
Ik zou iig 2 punten in arcane subtlety stoppen. Niet echt nuttig, maar iig nuttiger dan imp arcane missiles.
Aggro krijg je niet als je een goede MT hebt, interrupted wordt je altijd(vaelastrasz, firemaw)....
Just my 2cents...
Imp. Arc. Miss > Arcane sublety.
Verwijderd
Ik speel nu een tijdje WOW, maar ik knal er telkens uit, en dan blijkt de gx.log het probleem te zijn. Weet iemand de oplossing?
Wie iemand hoe deze UI heet en waar ik die kan downloaden??

Ik vind hem namelijk erg mooi

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Anh quir dinges is open op quel thalas, de helft van de server stond voor de poorten, wat een geweldig gezicht, ik heb er nog wel een paar screenies van die ik later nog wel post, eerst ff verder neuze daar.
Ahn’QirajVerwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:09:
Anh quir dinges is open op quel thalas, de helft van de server stond voor de poorten, wat een geweldig gezicht, ik heb er nog wel een paar screenies van die ik later nog wel post, eerst ff verder neuze daar.
ik dacht dat ondertussen op alle servers die gates wel automatisch open zouden zijn?
blup
nope, als er een nieuwe server wordt geopend zijn de gates gewoon gesloten. Wel zo leuk als je het mij vraagt.
Woei, vandaag WoW aan het draaien gekregen onder Linux. Werkt verbazend goed. Fps hetzelfde als onder Windows en de laad-schermpjes gaan ontzettend snel (als je WoW opstart, en zone't).
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Volgens mij Photek UI: klik hierRakkerzero schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:06:
[afbeelding]
Bijna perfect imo, 1 puntje uit Improved cone of cold en dan in elemental precision doen.Miles Teg schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:58:
Mag ik bij deze de mening vragen van mages over de volgende build?
+hit is the shizzle vs bosses
Nee die is het niet.
EDIT: Login server is down

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 23-07-2006 01:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Nee het is "Spellbinder Ui"
En weet iemand nog must have mods voor hunter? (of een complete ui voor hunter)
PetXPbar is wel handig.Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 01:16:
Nee het is "Spellbinder Ui"
Verwijderd
Maar niet echt nodig volgens mij 
Je hebt ook een skill, dan kan je de enemy stunnen ... is daar ook een soort stunwatch voor?
En als iemand meer mods weet .. let me know please ^^
Je hebt ook een skill, dan kan je de enemy stunnen ... is daar ook een soort stunwatch voor?
En als iemand meer mods weet .. let me know please ^^
Lijkt op discord, check http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons.htmlRakkerzero schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:06:
[afbeelding]
Toennet in IF verbaasde ik mezelf wel even:

Dat je 1 clothitem draagt voor de stats, maar op deze manier?
Ach... Je hebt er mensen bij...
Moonfireh! Starfireh! Ofzo...

dohjarnotjuh schreef op zondag 23 juli 2006 @ 02:32:
[afbeelding]
moonfire rank 1 spammen \o/
Jij hebt een widescreenjarnotjuh schreef op zondag 23 juli 2006 @ 02:32:
[afbeelding]
To rule the entire world your servants should be loyal .
SuperInspectSitethief schreef op zondag 23 juli 2006 @ 03:12:
[...]
Jij hebt een widescreen. Welke addon is dat die die stats zo mooi opnoemt?
Zorlen's Functions is wat mij betreft een must have. hiermee is het mogelijk om makkelijk uiteenlopende macro's te schrijven.Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 01:16:
[...]
Zelf gebruik ik het voor een "call / dismiss / revive" macro voor mijn pet. Daarnaast heb ik een mend pet macro die altijd de op dat moment meest efficiente mend pet rank pakt.
En mijn melee macro is volledig opgebouwd met zorlen, waardoor ik automatisch naar aspect of the monkey switch en rde hoogst mogelijke rank van raptor strike en mongoose bite spamt op het moment dat ze beschikbaar zijn.
Maar er is nog veel meer mogelijk. zo zitten er ook functies in om te kijken of er een wing clip op je target zit of een bepaalde sting.
De addon werkt overgens ook voor een aantal andere classes. Macro voorbeelden kunnen op het Zorlen forum gevonden worden.
Voor hunters heb je op http://www.tkasomething.com/ ook een hele aardige list van macro's (naast de andere soorten guides).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ParadigmUIRakkerzero schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:06:
[afbeelding]
There is no art to find the minds construction in the face
Ik had net wat green dye gekocht om mijn colorscheme een beetje hetzelfde te houden. Maar die werkt niet als ik op een item klik. Ik krijg hem niet eens op de action bar, moet je daarvoor ook weer xtra craft's hebben ofzo?
Ik heb al een paar site doorgelezen maar kon het antwoord nog niet echt vinden
Ik heb al een paar site doorgelezen maar kon het antwoord nog niet echt vinden

[ Voor 18% gewijzigd door BAS80 op 23-07-2006 10:48 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Verwijderd
Als je een naar de items kijkt die hij heeft, dan zie je dat op ieder item +healing zit. Het gaat dus om de modifiers op de items en niet om de stats. Dit is zeer waarschijnlijk een resto druid die healing rank 4 kan spammen zonder oom te raken.jarnotjuh schreef op zondag 23 juli 2006 @ 02:32:
[afbeelding]
Laat jouw items eens zien.
Lijkt me niet echt, er zijn leather items die veel betere +healing hebben, en met Staff of the Shadow Flame met +30 spell damage enchant is dus wel bevestigd dat het hier om een moonkin gaat. En +420 healing is niet zo heel veel voor een bwl druid.Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:52:
[...]
Als je een naar de items kijkt die hij heeft, dan zie je dat op ieder item +healing zit. Het gaat dus om de modifiers op de items en niet om de stats. Dit is zeer waarschijnlijk een resto druid die healing rank 4 kan spammen zonder oom te raken.
[ Voor 4% gewijzigd door SouLmaN op 23-07-2006 10:58 ]
Verwijderd
shoulders met +18 dmg and healing ipv +33 healing, 100 hp ipv 100 mana op chest, +9 stam ipv +24 healing op bracers, 30 spelldmg ipv +55 healing, sure resto druidVerwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:52:
[...]
Als je een naar de items kijkt die hij heeft, dan zie je dat op ieder item +healing zit. Het gaat dus om de modifiers op de items en niet om de stats. Dit is zeer waarschijnlijk een resto druid die healing rank 4 kan spammen zonder oom te raken.
Verwijderd
Even een serieus vraagje...
Ik heb nu zelf een level 56 Human Priest en ben op het moment volledig Shadow.
Nu wil ik voor mijn guild en dergelijke zo goed mogelijk kunnen healen.
Dus eens ik level 60 ben wil ik de juiste equip dragen en de juiste talents hebben.
Hebben jullie enig idee wat een erg goede build is? (Evt. link?)
Liefst zou ik eentje zonder Spirit of Redemption hebben,
deze laat me om een erg vage redelijk vaak disconnecten waardoor ik geen SS meer heb.
En in verband met de equip, wat zijn goede sets en naar welke stats moet ik echt uitkijken?
(Hiermee bedoel ik dus: In verhouding, ik weet dat het STA, INT en SPI moet zijn, maar wat meer en wat minder?)
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje de juiste kant op sturen want het zou zonde zijn om de slechte kant op te gaan.
Bij voorbaat dank.
P.S.: Je antwoord kan ook van pas komen voor anderen die het wagen een Priest te levelen.
Ik heb nu zelf een level 56 Human Priest en ben op het moment volledig Shadow.
Nu wil ik voor mijn guild en dergelijke zo goed mogelijk kunnen healen.
Dus eens ik level 60 ben wil ik de juiste equip dragen en de juiste talents hebben.
Hebben jullie enig idee wat een erg goede build is? (Evt. link?)
Liefst zou ik eentje zonder Spirit of Redemption hebben,
deze laat me om een erg vage redelijk vaak disconnecten waardoor ik geen SS meer heb.
En in verband met de equip, wat zijn goede sets en naar welke stats moet ik echt uitkijken?
(Hiermee bedoel ik dus: In verhouding, ik weet dat het STA, INT en SPI moet zijn, maar wat meer en wat minder?)
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje de juiste kant op sturen want het zou zonde zijn om de slechte kant op te gaan.
Bij voorbaat dank.
P.S.: Je antwoord kan ook van pas komen voor anderen die het wagen een Priest te levelen.
Dit topic is gesloten.