Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.381 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ok. Een echte resto druid zou andere enchants hebben.

Maar het is wel duidelijk dat hij erg veel tijd in zijn items heeft gestoken. Waarom zou hij ze dan niet mogen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:35:
Even een serieus vraagje...

Ik heb nu zelf een level 56 Human Priest en ben op het moment volledig Shadow.

Nu wil ik voor mijn guild en dergelijke zo goed mogelijk kunnen healen.
Dus eens ik level 60 ben wil ik de juiste equip dragen en de juiste talents hebben.

Hebben jullie enig idee wat een erg goede build is? (Evt. link?)
Liefst zou ik eentje zonder Spirit of Redemption hebben,
deze laat me om een erg vage redelijk vaak disconnecten waardoor ik geen SS meer heb.

En in verband met de equip, wat zijn goede sets en naar welke stats moet ik echt uitkijken?
(Hiermee bedoel ik dus: In verhouding, ik weet dat het STA, INT en SPI moet zijn, maar wat meer en wat minder?)

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje de juiste kant op sturen want het zou zonde zijn om de slechte kant op te gaan.

Bij voorbaat dank.

P.S.: Je antwoord kan ook van pas komen voor anderen die het wagen een Priest te levelen. 8)
Mijn build: http://www.wowhead.com/?talent=bxRhsVVoZfotcf0V Dit in combi met buffed bijna 400 spirit en 100 Mana /5s is een redelijke build als je het lang wilt uithouden.
Wil je voor max healing gaan zou ik de punten uit Mental Strength in Spiritual Healing stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Gister gebeurde er iets vreemds in WoW, iemand vroeg me of ik accounts wilde ruilen. Ik vermoedde een scam, maar ik besloot toch mee te spelen. Hij wilde een shammy op stormrage ruilen tegen mijn 43 paladin (wth? :P). Via MSN nog wat gepraat en hij kwam met een vaag verhaal waarom hij wilde ruilen (my friends are here, and lvling takes so long :P). Het duurde m vast te lang en hij gaf me toen zijn accountdata. Ik logde in en zag een lvl 1 dorf waarmee hij mij had gewispered. Ik probeerde stormrage te selecteren maar ik kreeg om de 5 min een disconnect, eindelijk was ik op zijn shaman en die had idd allemaal epix (zoals hij al zei). Ik heb mijn accountdata niet gegeven (natuurlijk), ben laten nog even bij een paar andere paladins op de server wezen informeren en die bleken met hetzelfde persoon in aanraking zijn gekomen. Mijn idee is dat hij de accounts van meerdere mensen probeert te bemachtigen door ze allemaal te ruilen met hetzelfde account.

Anyways ik heb nu een 60 shammy (met 100 andere mensen XD).

Iemand anders dit ook overkomen?

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:37:

Maar het is wel duidelijk dat hij erg veel tijd in zijn items heeft gestoken. Waarom zou hij ze dan niet mogen hebben?
Lees nergens dat hij ze niet mage hebben. Maar omdat cloth geen leather of hoger kan equipen is het wel klote voor cloth die al de meeste item concurrentie heeft. Hij is een officer dus maken die de regels vast gunstig voor zichzelf, maar eerlijk gezegd is het ook niet zo een ramp als je de content al maanden farmt en mains al beter equipped zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:52:
[...]

Als je een naar de items kijkt die hij heeft, dan zie je dat op ieder item +healing zit. Het gaat dus om de modifiers op de items en niet om de stats. Dit is zeer waarschijnlijk een resto druid die healing rank 4 kan spammen zonder oom te raken.

Laat jouw items eens zien.
Kerel, ik weet donders goed wat die modifiers doen hoor, ben maar niet bang. Je hoeft mij ECHT niet uit te gaan leggen dat er ook +healing op zit, op die items.
Het is alleen apart om te zien, nog nooit eerder gezien zoiets.Het gaat gewoon om de spelldmg waarschijnlijk, dat ALS ie dmg moet doen dat dan ook nog daadwerkelijk kan... :P

Tuurlijk zeg ik neit dat een druid deze items niet mag pakken, hij heeft er de dkp voor gespaard, en is zijn vol recht. En NEE, dit is niet hetzelfde als een paladin die dmggear gaat sparen. Pala -> Damage is een no-go(avenger is een uitzondering, stratholme/scholo/nef adds ook), een druid kan het gewoon altijd. Laat een paladin nou maar doen waar ze beter in denken te zijn... Healen, juist ja..

En als je verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je in mijn sig een linkje zien staan met daarin een pagina waarop al mijn WoW characters staan, waarvan mijn 60 mage me main is...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Koekje schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:56:
Gister gebeurde er iets vreemds in WoW, iemand vroeg me of ik accounts wilde ruilen. Ik vermoedde een scam, maar ik besloot toch mee te spelen. Hij wilde een shammy op stormrage ruilen tegen mijn 43 paladin (wth? :P). Via MSN nog wat gepraat en hij kwam met een vaag verhaal waarom hij wilde ruilen (my friends are here, and lvling takes so long :P). Het duurde m vast te lang en hij gaf me toen zijn accountdata. Ik logde in en zag een lvl 1 dorf waarmee hij mij had gewispered. Ik probeerde stormrage te selecteren maar ik kreeg om de 5 min een disconnect, eindelijk was ik op zijn shaman en die had idd allemaal epix (zoals hij al zei). Ik heb mijn accountdata niet gegeven (natuurlijk), ben laten nog even bij een paar andere paladins op de server wezen informeren en die bleken met hetzelfde persoon in aanraking zijn gekomen. Mijn idee is dat hij de accounts van meerdere mensen probeert te bemachtigen door ze allemaal te ruilen met hetzelfde account.

:o je hebt je pala gelvlt :( Dan kom ik je niet meer tegen in 30-39 BG. Ik heb Plip niet meer veel gelvlt, moet ik maar weer eens gaan doen :)

Vanavond kennismaking met Majordomo \o/

Gister was voor een guild op Xavius Lok'Amir il Romathis O+ gedropt. Is naar een shadowpriest gegaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Koekje schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:56:

Of hij PMde gewoon verschillende paladins omdat hij een shammy voor paladin wilde ruilen en heb jij nu zijn inlog info en hij die van jou niet? Nu lijk jij meer op de scammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
IK heb ff geprobeerd om die Spellbinder UI te installen.

Het eerste wat me opviel na de installatie toen ik het spel opstarte:
- knopje Addons linksonder is verdwenen.
- font is anders (kleiner) -> Het enige positive overigens
- Kreeg een shitload aan errors
- UI mod werkte nog niet.
EN
- mage only UI

IK heb gelijk de UI er weer afgedonderd door de Interface/addons map te deleten, maar nu lijkt me gehele wow directory naar de kl*ten te zijn. :|

Dat wordt WoW opnieuw installen denk ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:04:
IK heb ff geprobeerd om die Spellbinder UI te installen.

Het eerste wat me opviel na de installatie toen ik het spel opstarte:
- knopje Addons linksonder is verdwenen.
- font is anders (kleiner) -> Het enige positive overigens
- Kreeg een shitload aan errors
- UI mod werkte nog niet.
EN
- mage only UI

IK heb gelijk de UI er weer afgedonderd door de Interface/addons map te deleten, maar nu lijkt me gehele wow directory naar de kl*ten te zijn. :|

Dat wordt WoW opnieuw installen denk ik.
daarom eerst altijd back-ups maken van je interface en WTF map voordat je zoiets doet. Staat volgens mij ook in de readme ;)
Ook staat in de readme dat het een UI is die zicht richt op mages :D

Maar heb je wel je realmname en accountname aangepast zoals in de readme staat? Als je die volgt zou je er toch uit moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

ErA

Tis niet het wereldrecord, maar we gaan het zeker proberen.

Onyxia gister met 9 man gedowned, en volgende reset gaan we voor 6 man.

Buffed up & Ready:
http://img111.imageshack....rnshot072206165126eb5.jpg

Dood!
http://img111.imageshack....rnshot072206172542ij5.jpg

Grappige was: We hadden allemaal pots gescoord enzo. Mgoed, op het einde had ik maar 1 mana stone gebruikt en that's it.
En een paar fire pots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
addictive schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:09:
[...]

daarom eerst altijd back-ups maken van je interface en WTF map voordat je zoiets doet. Staat volgens mij ook in de readme ;)
Ook staat in de readme dat het een UI is die zicht richt op mages :D

Maar heb je wel je realmname en accountname aangepast zoals in de readme staat? Als je die volgt zou je er toch uit moeten komen
ik ga vanmiddag wow wel reinstallen. Is die tenminste ook weer schoon.
En ja ik had mn addons map wel gebackupped. WTF map niet.

Het font dat met Spellbinder UI is gekomen zou ik eigenlijk wel willen bewaren en wer toepassen in de nieuwe installatie. Font leest wel fijn namelijk en is lekker klein. Iemand een idee?

Oh wacht ik snap dat font al. Ze hebben de gebruikte fonts uit wow's font map replaced met hun font. die dezelfde naam heeft als de 'oude' fonts. Easy to back-up dus. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 23-07-2006 13:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
addictive schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:56:
[...]

:o je hebt je pala gelvlt :( Dan kom ik je niet meer tegen in 30-39 BG. Ik heb Plip niet meer veel gelvlt, moet ik maar weer eens gaan doen :)

Vanavond kennismaking met Majordomo \o/

Gister was voor een guild op Xavius Lok'Amir il Romathis O+ gedropt. Is naar een shadowpriest gegaan :o
welke guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
addictive schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:56:
[...]
Ehm, dat is ook een van de allerbeste wapens pre-aq40 die een priest kan krijgen, waarbij hij eens niet tegen warlocks en mages hoeft op te bieden?
Tbh, ik zie hem liever in de handen van een priest dan van een druid. Paladin/shaman mag ook, heb hem zelf ook. Bij ons hebben twee priests hem en twee paladins.

Maar waar zou hij dan naar toe moeten gaan volgens jou? :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
voor Exercitus 'Silentbob' heeft hem gekregen.
Kees schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:37:
[...]
Ehm, dat is ook een van de allerbeste wapens pre-aq40 die een priest kan krijgen, waarbij hij eens niet tegen warlocks en mages hoeft op te bieden?
Tbh, ik zie hem liever in de handen van een priest dan van een druid. Paladin/shaman mag ook, heb hem zelf ook. Bij ons hebben twee priests hem en twee paladins.

Maar waar zou hij dan naar toe moeten gaan volgens jou? :)
lok; armir samen met de AV offhand is beter dan benediction. Maar benediction is weer niet te krijgen voor druids. Dus lijkt me mooier voor een druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

dus omdat een bepaald item niet te krijgen is voor 1 class, moet de andere class maar passen als er een wapen langs komt wat ook zeer geschikt is voor hun?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
addictive schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:53:
[...]
lok; armir samen met de AV offhand is beter dan benediction. Maar benediction is weer niet te krijgen voor druids. Dus lijkt me mooier voor een druid
Lijkt me beter voor een paladin, druids kunnen bigass staves krijgen van all over the world, met echt stapels +healing en +mana 5/s, zelfde voor priests, voor paladins heb je lok'amir, dan jindo's hexxer, dan mageblade, dan aurastone en dan ben je basicly wel weer klaar met 1h paladin wapens die je kunt krijgen met mc/bwl/zg. Maar voor een priest, zeker een shadow priest (het is wel healing EN damage) is het gewoon het beste wapen dat ze kunnen krijgen zo ongeveer, zeker met nef hoofd offhand

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
eendje schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:13:
dus omdat een bepaald item niet te krijgen is voor 1 class, moet de andere class maar passen als er een wapen langs komt wat ook zeer geschikt is voor hun?
waar heb ik dat gezegd?

Ik vind dat niet slim, maar je hebt mij nergens horen zeggen dat een priest dat niet mag hebben, absoluut niet. Enkel vind ik dat er gekeken moet worden wat het best is voor de guild, anders krijg je super goed ge-equipte mensen, en mensen die een stuk mindere gear hebben. Daarom vind ik itemisation zo mooi, dat je een ander iets gunt simpelweg omdat het beter is voor de guild in het algemeen.

Maar nogmaals, ik zou nooit zeggen dat een bepaalde class een item niet mag hebben, dus laat het dan aub niet lijken alsof ik dat wel ergens beweerd heb :)
Kees schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:18:
[...]
Lijkt me beter voor een paladin, druids kunnen bigass staves krijgen van all over the world, met echt stapels +healing en +mana 5/s, zelfde voor priests, voor paladins heb je lok'amir, dan jindo's hexxer, dan mageblade, dan aurastone en dan ben je basicly wel weer klaar met 1h paladin wapens die je kunt krijgen met mc/bwl/zg. Maar voor een priest, zeker een shadow priest (het is wel healing EN damage) is het gewoon het beste wapen dat ze kunnen krijgen zo ongeveer, zeker met nef hoofd offhand
ik speel Horde, dus wij hebben (nog ;)) geen pala's. Ging uit van de situatie op Xavius :)

[ Voor 30% gewijzigd door addictive op 23-07-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:37:

Het zal idd wel een fun spec zijn. Wij geven ook Robes of the Battleguard aan priests e.d. nu, mages en locks willen ze toch niet meer. Meeste BWL items zijn FFA voor de classes die ze kunnen gebruiken nu we Naxx doen. En gezien zijn Guild progressie zitten zij ongeveer op hetzelfde niveau als wij.

Het is natuurlijk wel overduidelijk een Balance spec Druid.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

cls schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:00:
[...]

Of hij PMde gewoon verschillende paladins omdat hij een shammy voor paladin wilde ruilen en heb jij nu zijn inlog info en hij die van jou niet? Nu lijk jij meer op de scammer :P
Hehe >:) Ik heb beloofd er niet op te gaan, en die belofte heb ik ook gehouden. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een mooie/handige UI voor een hunter?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:55:[...]
Kerel, ik weet donders goed wat die modifiers doen hoor, ben maar niet bang. Je hoeft mij ECHT niet uit te gaan leggen dat er ook +healing op zit, op die items.
Het is alleen apart om te zien, nog nooit eerder gezien zoiets.Het gaat gewoon om de spelldmg waarschijnlijk, dat ALS ie dmg moet doen dat dan ook nog daadwerkelijk kan... :P

Tuurlijk zeg ik neit dat een druid deze items niet mag pakken, hij heeft er de dkp voor gespaard, en is zijn vol recht. En NEE, dit is niet hetzelfde als een paladin die dmggear gaat sparen. Pala -> Damage is een no-go(avenger is een uitzondering, stratholme/scholo/nef adds ook), een druid kan het gewoon altijd. Laat een paladin nou maar doen waar ze beter in denken te zijn... Healen, juist ja..

En als je verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je in mijn sig een linkje zien staan met daarin een pagina waarop al mijn WoW characters staan, waarvan mijn 60 mage me main is...
Ongeveer 3 mensen waren je al voor geweest. Maar ik snap best dat jij ook nog even jouw hoopje moet leggen.

Stats <> modifiers. In je originele post had je het over stats.

Waarom kom je ineens met een paladin aanzetten? Je laat een druid zien die cloth epics heeft en het is duidelijk dat je dat speciaal genoeg vindt om hier te posten. Laat die gast toch lekker, hij heeft uren in die instances gezeten om dat spul te krijgen. Waarschijnlijk heeft hij ook nog moeten wachten tot alle mages/locks ed. deze spullen niet meer wilden hebben.

En misschien ben ik een uitzondering, maar ik kan jouw sig niet zien. Ik kan dus ook niet jouw lijstje met karakters zien. Maar daar had je natuurlijk niet aan gedacht.

Misschien kun je de volgende keer gewoon normaal reageren ook als iemand anders geen gelijk heeft en jij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:53:
[...]

Mijn build: http://www.wowhead.com/?talent=bxRhsVVoZfotcf0V Dit in combi met buffed bijna 400 spirit en 100 Mana /5s is een redelijke build als je het lang wilt uithouden.
Wil je voor max healing gaan zou ik de punten uit Mental Strength in Spiritual Healing stoppen.
Ik had wat meer antwoorden verwacht, bij deze dus helaas.

5x Mental Strength: 5 keer +10%
5x Spiritual Healing: 5 keer +2% heal

Nu is toch de vraag wat beter uitkomt...

Standaard: 4000 mana & 800-900 heal (per Flash Heal 380 mana...)

MS: 6000 mana & 800-900 heal --> 12631 - 14210 heal

SH: 4000 mana & 880-990 heal --> 9263 - 10421 heal

Mijn keuze word dus MS zodat ik minder zonder mana kom te zitten en in probleemsituaties prachtige healing kan doen, het enigste probleem is dan wel dat ik minder per heal doe maar dat boeit me niet echt, zolang ik maar kan healen als anderen zonder mana komen te zitten.

Mana potions bestaan ja, maar deze zijn redelijk duur op de server waar ik op het moment speel.

Ik zal de build verder nog wat bekijken maar vind hem op het moment al redelijk goed.

De stats zal ik zelf wel proberen uit te zoeken,
ik denk dat het iets word van: Weinig stamina, veel intellect, superveel spirit.

Nogmaals bedankt voor de moeite,
ik zal nog wat rondkijken voor enige tutorials omtreft maximaal mana/healing/... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:05:
[...]

Ik had wat meer antwoorden verwacht, bij deze dus helaas.

5x Mental Strength: 5 keer +10%
5x Spiritual Healing: 5 keer +2% heal
Euhm.. mental strength is 5 keer +2% mana. Dus gewoon +10% als je alle 5 talent points hebt.

Standaard: 4000 mana & 800-900 heal (per Flash Heal 380 mana...)

MS: 4400 mana & 800-900 heal --> ...

SH: 4000 mana & 880-990 heal --> 9263 - 10421 heal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:33:
[...]

nofi, maar wat is er byzonder aan?
njah, vond t wel leuk om te melden, allemaal mensen die nooit mc zijn gegaan, altijd leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen enkele reactie gezien hier op het belangrijkste wow nieuws sinds tijden.

Er komen horde paladins en alliance shamans (draenei shammys en BE palas)

kijk zelf maar http://www.wow-europe.com/en/

Leuk voor de balance want shamans waren vrij slecht in PvE, maar blizzard heeft hier IMO WoW helemaal mee verneukt. maar dan ook echt. Gewoon naar de klote geholpen. Er was tenminste 1 ding dat de 2 sides van elkaar scheidden en dat waren de palas en shamans, boegbeeld van hun faction en pispaaltje voor de andere (nerf WF en ankh) (bubble en HS). Nog een nadeel is dat shamans nu totaal de lul zijn in PvE. Want er kunnen nu nog minder van elke class mee en paladins zijn echt voor healing, niet damage dus hoeft een shaman niet te healen en is hij dus gedegradeerd tot een spellcaster, maar een mage doet VEEEL meer dmg dan een shaman. Ofwel je kan net zo goed alle shamans een raid verbod geven en ze standaard laten spawnen in BG's om elkaar dood te kunnen WFen en stormstriken.

GG blizzard. (tsja, zelf speel ik al geen wow meer maar het is gewoon totaal verneuken van een spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:09:

Buffed up & Ready:

Dood!

Grappige was: We hadden allemaal pots gescoord enzo. Mgoed, op het einde had ik maar 1 mana stone gebruikt en that's it.
En een paar fire pots.
welke interface heb je, ziet er namelijk gelikt uit ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:54:
[...]

welke interface heb je, ziet er namelijk gelikt uit ;P
interface? Volgens mij heeft hij gewoon alles zelf bij elkaar gesprokkeld :P

enige reden in mijn ogen om een interface pack te halen is als ze de art van DAF al een beetje hebben geplaatst enzo :P
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:36:
[...]

njah, vond t wel leuk om te melden, allemaal mensen die nooit mc zijn gegaan, altijd leuk
op zich altijd leuk natuurlijk maar niet helemaal eerlijk omdat iedereen in tier 2 rond loopt met hele dikke BWL wapen + enchants ;)

denk dat je dan MC nog wel met 20 man kan doen.
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:52:
nog geen enkele reactie gezien hier op het belangrijkste wow nieuws sinds tijden.

Leuk voor de balance want shamans waren vrij slecht in PvE, maar blizzard heeft hier IMO WoW helemaal mee verneukt. maar dan ook echt. Gewoon naar de klote geholpen. Er was tenminste 1 ding dat de 2 sides van elkaar scheidden en dat waren de palas en shamans, boegbeeld van hun faction en pispaaltje voor de andere (nerf WF en ankh) (bubble en HS). Nog een nadeel is dat shamans nu totaal de lul zijn in PvE. Want er kunnen nu nog minder van elke class mee en paladins zijn echt voor healing, niet damage dus hoeft een shaman niet te healen en is hij dus gedegradeerd tot een spellcaster, maar een mage doet VEEEL meer dmg dan een shaman. Ofwel je kan net zo goed alle shamans een raid verbod geven en ze standaard laten spawnen in BG's om elkaar dood te kunnen WFen en stormstriken.

GG blizzard. (tsja, zelf speel ik al geen wow meer maar het is gewoon totaal verneuken van een spel)
Jawel hoor, het vorige topic alweer volgens mij :P

Maar het kwam er op neer dat alle shamans hier zich goed genaait voelde en de paladins alleen maar lachte ;p

[ Voor 71% gewijzigd door Wiebbe op 23-07-2006 21:59 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja weet iemand nog kant en klaare Intrfaces? (voor rogue of hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Nerve (alliance, Xavius) heeft Ossirian down :D

/cheer voor ons.

helaas kon ik niet mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

je loopt een topic of 3 achter.

ik ben het hier niet mee eens. Er was een ontzetted duidelijke imbalance tussen die 2 classes. Als je nou 2 classes had die verschillend waren, maar toch op 1 of andere manier dezelfde voordelen hadden oke. Maar Paladins zijn gewoon een stuk beter dan shammies in endgame.. de enigste manier waarop de shammie gelijk zou zijn gekomen was als ze zijn totems voor de hele raid hadden gemaakt.

Wow gaat niet zo snel kapot.. zeker niet door zulke dingen.. als je wil weten hoe je een mmo in een paar stappen verkracht moet je eventjes bij sony langs gaan en vragen naar Star Wars galaxie...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand nog een leuke drukke PVP server met veel Nederlanders? En waar tenminste iedereen Engels kan praten en spreekt in algemene chat?

(Zit nu namelijk hoofdzakelijk op Bloodscalp en word ziek van sommige Hongaren daar. Hongaars in de general-chats, niet met ze kunnen communiceren omdat ze geen Engels spreken, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
KreKkeR schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:44:
Weet iemand nog een leuke drukke PVP server met veel Nederlanders? En waar tenminste iedereen Engels kan praten en spreekt in algemene chat?

(Zit nu namelijk hoofdzakelijk op Bloodscalp en word ziek van sommige Hongaren daar. Hongaars in de general-chats, niet met ze kunnen communiceren omdat ze geen Engels spreken, etc).
xavius is wel ok.. veel nederlanders, veel engelsen, en ZEER weinig die geen engels spreken.. kom alliance side en ik kan je wel een boostje geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bouldefist ...
echt een helehoop nederlanders :*) en het is eerlijk verdeeld .. 53%horde en 47% alliance .. (zoiets)

En het is tevens de laatste pvp server die er bijgekomen is (zonder transfers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BootVluchteling schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:12:

/cheer voor ons.

helaas kon ik niet mee..
grats :)
RISE heeft vanavond Majordomo neer gehaald! We zouden eigenlijk alleen kennis gaan maken. De raidleader verwachte niet dat we hem neer zouden krijgen namelijk (beetje weinig fire res). Dat is op de derde try dus wél gelukt :D
Daarna even bij Ragnaros gaan kijken en die tot 73% gebracht :D

Gaat echt lekker met onze progress, en ben echt super blij :)
BootVluchteling schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:46:
[...]

xavius is wel ok.. veel nederlanders, veel engelsen, en ZEER weinig die geen engels spreken.. kom alliance side en ik kan je wel een boostje geven..
Ja, Xavius is cool. Redelijk wat nederlanders, maar ook veel finnen en nooren. Spreken allemaal perfect engels :)

edit: zojuist mijn Dark Iron Helmet gekregen van de guild. Nu nog BRD runnen voor de laatste items voor +20 FR enchant :)

[ Voor 8% gewijzigd door addictive op 24-07-2006 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo, een ondood hondje dood gemaakt vandaag :)

Wie is toch die sexy Orc op de voorgrond?
Afbeeldingslocatie: http://ic1.myby.co.uk/wow/images/gluth.jpg
Hij dropte een Claymore of Unholy Might, die een hunter overnam, je ziet m helemaal linksachter nog net :)

En dan staan we natuurlijk voor DE man van de Abomination Wing.... Thaddius.....
Afbeeldingslocatie: http://xs203.xs.to/xs203/06290/WoWScrnShot_072306_215512.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
die shoulders zien er super pimp uit zoneseek :) En natuurlijk grats met de kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:07:

[afbeelding]
Hij dropte een Claymore of Unholy Might, die een hunter overnam, je ziet m helemaal linksachter nog net :)

En dan staan we natuurlijk voor DE man van de Abomination Wing.... Thaddius.....
[afbeelding]
Schouders = sick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:07:

[afbeelding]

[afbeelding]
En toen kwam je erachter dat eerst een deel van de guild hun pc mogen vernieuwen voordat ze Thaddius kunnen doen. GEWELDIGE BAAS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Vond gisteren een Underworld Band tjidens het grinden met mijn rogue, voor 130g verkocht en toen voor 110g een Gut Ripper gehaald. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34

Meeste Nederlanders waren hem al gesmeerd naar Twisting Nether / Trollbane voordat jij begon op bloodscalp. Veel plezier daar nog : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
*knip* post over shammy's en paladins in BC
Volgens mij zullen shammy's echt niet 'obsolete' worden. Nu kan Blizz tenminste
specifieke encounters maken voor elke klasse zonder echt te moeten rekening houden met faction imbalances. Daarbij komt ook nog dat elke klasse zowieso 'revamped' wordt vanwege de extra 10 talent points die je krijgt, dus het kan nog alle kanten op met beide klasses en hun voor-/nadelen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met Singularis voor het eerst Chromaggus neergehaald, op de derde try.

Progressie in BWL is echt fantastisch, twee vrijdagen geleden hebben we nog maar voor de eerste keer Vael neer, en sindsdien voor iedere boss niet meer dan 3 tries nodig gehad.

We hebben nog drie tries gedaan bij nefarian, maar zijn jammergenoeg niet voorbij phase 1 gekomen, maar ach, we komen er ook wel met wat meer ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

Phydomir

Dennis

Kapoen schreef op maandag 24 juli 2006 @ 07:23:
[...]

Volgens mij zullen shammy's echt niet 'obsolete' worden. Nu kan Blizz tenminste
specifieke encounters maken voor elke klasse zonder echt te moeten rekening houden met faction imbalances. Daarbij komt ook nog dat elke klasse zowieso 'revamped' wordt vanwege de extra 10 talent points die je krijgt, dus het kan nog alle kanten op met beide klasses en hun voor-/nadelen.
idd. en dan kan ik ook es een shammy spelen zonder gelijk een server op te moeten waar ik niemand ken :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Gisteren de hele avond gewerkt aan de 2de boss in de plague wing. De weg van Noth's kamer naar Heigan is een lastig parcour, maaruiteindelijk hebben we de manier gevonden om met minimale verliezen er door te geraken. Dus hebben we de rest van de avond Heigan kunnen proberen. We moeten werken aan de 2de fase. 2 maal was ik de enigste nog levend na deze fase, was wel lachen :) Kdenk da we hem een van dees dagen neer zullen krijgen.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 07:36:
Gisteren met Singularis voor het eerst Chromaggus neergehaald, op de derde try.

Progressie in BWL is echt fantastisch, twee vrijdagen geleden hebben we nog maar voor de eerste keer Vael neer, en sindsdien voor iedere boss niet meer dan 3 tries nodig gehad.

We hebben nog drie tries gedaan bij nefarian, maar zijn jammergenoeg niet voorbij phase 1 gekomen, maar ach, we komen er ook wel met wat meer ervaring :)
Volgens mij hebben wij nog met zn alle een 'gratz/gz' jullie kant op geworpen ;)
Succes met Nefarian, en hopen dat jullie makkelijke kleuren hebben en niet net zoals wij de moeilijkste en 1 na moeilijkste combinatie op je eerste 2 try's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

Nu zowel alliance als horde pala's en shammy's krjgen, kan het dan nietheel makkelijk worden in PvE ?
Zeker als dingen als tranquil air totem en BoS stacken. Een paar pala's mee en de hele raid heeft blessings. Dan nog een paar shamans om totems te zetten.

Dan krijg je in sommige groepen mensen met 2 x aggro reduction, of 2 x mana buff (BoW + mana tide, stel je dat voor voor een priest enzo).

Of zouden ze het zo maken dat je maar 1 soort van hetzelfde effect kan hebben ?

[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 24-07-2006 08:45 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:12:

/cheer voor ons.

helaas kon ik niet mee..
Wij hebben gister ook voor het eerst Ossi plat gelegd. Was echt wel cool :) In het begin paar wipes rond de 84% ofzo. Tactiek aangepast en een 3e tank erbij gehaald, vervolgens tot 47% gekregen en toen wist iedereen eigenlijk al dat hij down zou gaan. Was wel heel erg leuk om mee te maken!

Next Stop: Razorgore - BWL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 17:00
Ragnaros down!!!!!!!!!!!!!!

Gisteravond een super avond gehad. Na vele weken proberen en wipen ging het gisteren dus eindelijk helemaal perfect. We hadden hem al op 28% toen de sons kwamen. Na de sons hadden we nog ongeveer 15 members levend (waaronder ik :p ) en hebben we hem ongeveer 20 seconden voor de nieuwe wave sons neergekregen. OMG wat was het gaaf op Ventrillo, ik heb alle first downs van onze guild meegemaakt, maar dit sloeg echt alles. Daarna hebben we een parade gemaakt door IF:D

Loot;
Tier 2 pants van de hunter & mage (stond zelf helaas 2e), een casters ring, een healing trinket en een cloack voor een DPS warrior.

Nou gaan we vanavond BWL maar eens verkennen; ik ga me voorbereiden op flink wat wipes.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:05:
[...]

De stats zal ik zelf wel proberen uit te zoeken,
ik denk dat het iets word van: Weinig stamina, veel intellect, superveel spirit.
zorg dat je minstens 4k buffed hitpoints hebt, met minder ga je erg snel dood in MC/BWL (en dan heal je nix ;) ).
ikzelf ben meer van de spiritual healing. dat wordt namelijk al snel beter in lange bossfights en goede regeneration. Die extra mana heb je met de eerste paar flashheals er al afgecast. Neem dan gewoon een argent crusader (of andere hoge intellect staff) en switch die naar regeneration weapons (lorespinner, milli's lexicon) als je 2k mana hebt weggecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Masch schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:04:
Ragnaros down!!!!!!!!!!!!!!

Gisteravond een super avond gehad. Na vele weken proberen en wipen ging het gisteren dus eindelijk helemaal perfect. We hadden hem al op 28% toen de sons kwamen. Na de sons hadden we nog ongeveer 15 members levend (waaronder ik :p ) en hebben we hem ongeveer 20 seconden voor de nieuwe wave sons neergekregen. OMG wat was het gaaf op Ventrillo, ik heb alle first downs van onze guild meegemaakt, maar dit sloeg echt alles. Daarna hebben we een parade gemaakt door IF:D

Loot;
Tier 2 pants van de hunter & mage (stond zelf helaas 2e), een casters ring, een healing trinket en een cloack voor een DPS warrior.

Nou gaan we vanavond BWL maar eens verkennen; ik ga me voorbereiden op flink wat wipes.
Feli!
Maar dat is dan best wel snel al naar BWL.
En inderdaad razorgore en vael zijn echte wipefests. Dus reken maar gauw op 10g repairbills per avond :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:26
Wij hebben ook een super weekend meegemaakt. Na eerst Hakkar neer te hebben gekregen op zaterdag, was het gister de beurt voor Onyxia en Hexxer. Nu alleen nog Ragnaros zien neer te krijgen en we kunnen op naar BWL. Toch lekker, dat we eigenlijk met ongeveer 2 maanden zoveel progressie hebben geboekt dat we met die 2 maanden zo ongeveer in BWL zitten.

Was overigens gister pas de 2e dag dat we voor Onyxia stonden, en hebben maar 4 tries op haar gehad in totaal. 1e dag is een maand geleden geweest met een volle raid, en hadden we haar gelijk op 2% gekregen op de eerste try. De 2 tries erna waren wat minder, aangezien men toen iets te over-enthousiast was.

Nu maar met 32 man eigenlijk een vrij cleane kill gelijk op de eerste try van de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
addictive schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:47:
[...]

grats :)
RISE heeft vanavond Majordomo neer gehaald! We zouden eigenlijk alleen kennis gaan maken. De raidleader verwachte niet dat we hem neer zouden krijgen namelijk (beetje weinig fire res). Dat is op de derde try dus wél gelukt :D

[...]

Ja, Xavius is cool. Redelijk wat nederlanders, maar ook veel finnen en nooren. Spreken allemaal perfect engels :)

edit: zojuist mijn Dark Iron Helmet gekregen van de guild. Nu nog BRD runnen voor de laatste items voor +20 FR enchant :)
En wat heeft fire rez te maken met major domo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 17:00
nhimf schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:15:
[...]

Feli!
Maar dat is dan best wel snel al naar BWL.
En inderdaad razorgore en vael zijn echte wipefests. Dus reken maar gauw op 10g repairbills per avond :P
We gaan idd snel naar BWL. Maar goed, we hebben nu een raid avond over en iedereen in de guild is nu super gemotiveerd. En volgens mij kan het totaal geen kwaad om de tactics van de eerste baas daar te leren. Ik heb ze wel gelezen, maar volgens mij is het zelf meemaken (+ bijbehorende wipes), het beste wat je kan doen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

DinX schreef op maandag 24 juli 2006 @ 08:44:
Nu zowel alliance als horde pala's en shammy's krjgen, kan het dan nietheel makkelijk worden in PvE ?
Zeker als dingen als tranquil air totem en BoS stacken. Een paar pala's mee en de hele raid heeft blessings. Dan nog een paar shamans om totems te zetten.

Dan krijg je in sommige groepen mensen met 2 x aggro reduction, of 2 x mana buff (BoW + mana tide, stel je dat voor voor een priest enzo).

Of zouden ze het zo maken dat je maar 1 soort van hetzelfde effect kan hebben ?
Het is nu zo dat als ik bijv een scroll of stamina oid wil gebruiken en ik een buff heb die beter is, dan krijg ik de melding in de trant van "better buff is allready active" denk dat dit ook zal gelden zo met pala/shammy

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:30:
[...]

We gaan idd snel naar BWL. Maar goed, we hebben nu een raid avond over en iedereen in de guild is nu super gemotiveerd. En volgens mij kan het totaal geen kwaad om de tactics van de eerste baas daar te leren. Ik heb ze wel gelezen, maar volgens mij is het zelf meemaken (+ bijbehorende wipes), het beste wat je kan doen.
pas wel op want zoals al eerder hier genoemt is in dit topic is veal destroyer of guilds ;)
Dat is dus bij ons ook gebeurt achteraf was het beter als we iets langer in mc waren blijven hangen dan dat het helemaal mis is gelopen in bwl en de halve guild is opgestapt.
Maar oke als iedereen gemotiveerd is scheelt het wel een hele berg natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

MantaMania schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:46:
[...]

pas wel op want zoals al eerder hier genoemt is in dit topic is veal destroyer of guilds ;)
Dat is dus bij ons ook gebeurt achteraf was het beter als we iets langer in mc waren blijven hangen dan dat het helemaal mis is gelopen in bwl en de halve guild is opgestapt.
Maar oke als iedereen gemotiveerd is scheelt het wel een hele berg natuurlijk.
onze guild heeft 2-3maand aan razorgore gezeten (toen BWL pas uit was). Was zeer frustrerend maar uiteindelijk hadden we hem toch neer. De stap van MC naar BWL is redelijk groot.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Mopster schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:06:
[...]

onze guild heeft 2-3maand aan razorgore gezeten (toen BWL pas uit was). Was zeer frustrerend maar uiteindelijk hadden we hem toch neer. De stap van MC naar BWL is redelijk groot.
precies dat was bij ons ook dus we hadden razor wel wat sneller neer na een week of 3 en toen veal een week of 4 later maar de 4 weken daarop ging ie niet meer neer en wipte wel soms nog meerdere malen op razorgore, daardoor wilde de ene helft eigenlijk geen bwl en de andere helft wilde full focus op bwl. Uiteindelijk zijn er dus een paar groepjes opgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

MantaMania schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:33:
[...]

precies dat was bij ons ook dus we hadden razor wel wat sneller neer na een week of 3 en toen veal een week of 4 later maar de 4 weken daarop ging ie niet meer neer en wipte wel soms nog meerdere malen op razorgore, daardoor wilde de ene helft eigenlijk geen bwl en de andere helft wilde full focus op bwl. Uiteindelijk zijn er dus een paar groepjes opgestapt.
wij zagen ook direct aan de attendance wie meehielp en niet, diegenen die meeholpen hadden daarna de voorkeur wanneer er moest gecycled worden. Is wel opvallend hoe sommigen ineens klaar staan nadat we een boss neerkrijgen. Ik snap wel dat je niet altijd zin hebt in wipen, ik heb er ook soms een grote hekel aan, maar ik doe toch maar telkens mee, met of zonder goesting :)

Gisterenavond hetzelfde, had totaal geen zin voor keer op keer te wipen op die room voor Heigan the Unclean, maar we hadden al snel een taktiek waardoor we snel door die kamer geraakten. Dan heb ik me toch niet wat kunnen amuseren door 2 keer als laatste overeind te blijven bij die fight :) Misschien da we hem zelfs vanavond neer krijgen.

Het spijtige van in een guild te zitten die zo ver zit, is da je minder belang gaat hechten aan de ' makkelijkere' raid instances zoals Molten Core. Het is bijna onmogelijk om de guild daar naartoe te krijgen. Ik heb mijn tier2 leggings nog nodig en ik blijf er voor zagen totdat ik ze heb :) We hebben ook nog de right bindings nodig van garr; en dan doen ze soms even vlug MC na een nacht raiden, maar daar blijft het ook bij. Na een 8maand pauze is mijn frustratie dus groot dat men MC links laat liggen, mijn alt warrior heeft ook nog zijn stuff nodig van MC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Pfff Ik begrijp helemaal dat Vael een guildbreaker zou kunnen zijn!
Wij hadden ook zo enorm veel problemen met sign-ups van members, terwijl onze guild toch erg veel members heeft...
Niemand had zin in de soms wel meer dan 30g repair bills op 1 avond!
Sinds we Vael neer hadden schreven meer mensen zich in (kan ik slecht tegen, maar je hebt ze nodig), en binnen een week hadden we chromaggus neer :)
Deze week weer geprobeerd, eerste avond 4 bosses neer, en gisteren t/m Chromaggus...
En ik moet zeggen dat de trash in BWL lastiger is dan sommige bazen... (super imba trash ;) )...
Nu neffie nog :) We hebben Red/Black, dus dat moet te doen zijn! We hebben morgen een hele avond de tijd, voor de eerste serieuze try! :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

Dat hebben wij nu ook gehad. Erg lage attendance op BWL en toen is de raidleader uit zn dak gegaan tegen een aantal mensen en zijn er een hoop geleaved.
Nu krijgen we ragnaros niet meer neer omdat we undergeared mages/priests hebben en overall een flink stuk dps tekort hebben.

Wel klote we zouden juist gaan overstappen op alles behalve dragonkin killen bij razorgore. Maar dat kunnen we nu wel ff uit ons hoofd zetten.

btw:
iemand ervaring met deze tankspec?
http://www.wow-europe.com...0000000055250110530201051

Ik heb nu een halfbakken van elke tree wat tank build wat ik gebruikte als test en dat beviel best goed. Maar nu met de nieuwe shield slam wil ik die eigenlijk toch wel gaan proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door pyrofielo op 24-07-2006 11:25 ]

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

pyrofielo schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:14:
[...]

Dat hebben wij nu ook gehad. Erg lage attendance op BWL en toen is de raidleader uit zn dak gegaan tegen een aantal mensen en zijn er een hoop geleaved.
Nu krijgen we ragnaros niet meer neer omdat we undergeared mages/priests hebben en overall een flink stuk dps tekort hebben.

Wel klote we zouden juist gaan overstappen op alles behalve dragonkin killen bij razorgore. Maar dat kunnen we nu wel ff uit ons hoofd zetten.
alles behalve dragonkin ? da's toch bijna onmogelijk ? :) Zelfs met onze goed uitgeruste raid zou dat niet gaan. De mages zo snel mogelijk neerhalen terwijl de rest gekite wordt werkt goed genoeg :) Wat je wel kan doen is de melee in de eerste paar waves doden, dat doen we ook, maar op een bepaald punt moet je ze wel beginnen te kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Mopster schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:21:
[...]

alles behalve dragonkin ? da's toch bijna onmogelijk ? :) Zelfs met onze goed uitgeruste raid zou dat niet gaan. De mages zo snel mogelijk neerhalen terwijl de rest gekite wordt werkt goed genoeg :) Wat je wel kan doen is de melee in de eerste paar waves doden, dat doen we ook, maar op een bepaald punt moet je ze wel beginnen te kiten.
Alles neerhalen is een eitje, doen we al sinds we Razorgore voor het eerste attempte.
Als je in elke hoek 2 groepen neerzet dan heb je genoeg DPS/Healing/Stunning in elke hoek om alles neer te maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mopster schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:21:
[...]

nee hoor is beter te doen dan je denkt, iedereen moet wel goet opletten, maar das met de kite methode net zo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

[...]

Exact hetzelfde is bij ons gebeurd; Van Gehannas naar raggy in 2.5 maanden ongeveer. Raggy dood op 4 avonden ofzo. en de avonden daarna zelden gewiped.
Wij dus naar BWL. Razorgore dood op de 3de of 4de avond. en dan Vael ... dat ging heel wat slechter.

Minder en minder signups. Mensen die de sfeer minder vonden omdat we strenger werden qua gedrag (niet meer constant de clown uithangen op ts and raidd chat sinds be bwl deden, imho kan je daar als beginnende bwl-guild beter wat serieus blijven).
Dat samen met een hoop mensen die op vakantie zijn levert een hoop gecancellede raids op. Dus nog meer frustratie,.... Uiteindleijk zijn er 15 mensen vertrokken de voorbije 2-3 weken (4 MT's en 3 priests, allemaal erg actief, best een klap dus).

Nadat er een paar geleaved zijn kregen we ok idiote raid setups (4 mages, 5 tanks voor domo, wat net genoeg is voor 1 resist of loose add, 2 druids, 2 pala's, de rest priests is ook niet ideaal voor healing,...)

Nu is het eigenlijk terug hard recruiten en terug MC beginnen farmen na de zomer (nog altijdniet genoeg volk ervoor opt moment). En het dan hopelijk wat rustiger aan doen. Zorgen dat iedereen fatsoenlijke gear heeft (een heel deel ging nu bwl doen met 1/3 T1 enzo, hoop blues en greens ertussen).

Hopelijk vertrekken er dan niet nog meer mensen omdat er geen progress meer is (de reden waarom er nu ook al vertrokken zijn).

[ Voor 7% gewijzigd door DinX op 24-07-2006 11:28 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heeft hier iemand ervaring met de MoveAnything mod??
In hoeverre is dit handig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat komt mij bekend voor. Ik denk dat vele guilds dit probleem hebben gehad, dat ze in BwL bleven hangen op Razorgore en Valestraez the corupted. Ook bij ons heeft het weken geduurd voordat we voor bij deze 2 kwamen en dit heeft natuurlijk vanzelf sprekend binnen de guild tot ergenissen geleid. Er waren sommige bij die konden BwL niet meer zien. Maar toen we ze eenmaal voorbij waren d.w.z. het truukje door hadden. Stond de guild ook vrij vlot bij Nefarian. :)

Maar ik geloof zowiezo wel dat de meeste guilds de overstap van MC naar BwL best wel onderschat hebben. In BwL moet je als guild gewoon meer handelingen doen om de bosses neer te krijgen en daarnaast moeten alle 40 man gewoon geconcentreerd bezig zijn tijdens die gevechten. Als er ook maar een paar staan te slapen om wat voor reden dan ook, dan kun je er gewoon van uit gaan dat het een 100% whipe word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Het leuke aan BWL is juist dat het moelijker is... Je hebt voor elke baas ook vrij specifieke taken en posities per class! En tijdens de fight heen en weer rennen (als rogue dan, let niet zo op de rest) maakt het echt super leuk :)

Gisteren tijdens Ebonroc weer... mijn positie had ik 1 tel iets teveel naar rechts (Ebonroc op 3%) krijg een shadowbreath van 5k op me dak :P
Daar kan ik dan wel van genieten :) Ebonroc dood en ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 18:44

Theuno

Da Devil Crew

addictive schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:47:

Voor Domo heb je geen fire res nodig, of je moet heel de tijd gaan pit dancen.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Mopster schreef op maandag 24 juli 2006 @ 08:35:
Gisteren de hele avond gewerkt aan de 2de boss in de plague wing.
Ik raad je aan om eerst Patchwerk, Grobbulus en Gluth the mollen, das een stuk makkelijker :P
Wijzelf hebben gister Patchwerk en Grobbulus voor het eerst verslagen, voor Patchwerk moet de hele raid optimaal buffed zijn (flasks en pots enzo), en Grobbulus is supermakkelijk, ging down 2e try, maar wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

wow het lijkt wel of iedereen in dezelfde guild zit ;)
Allemaal bwl breakers.
Er is bij ons ook zoveel gezeik geweest waarbij ook een deel van onze beste mensen de makkelijke weg hebben gekozen en een stapje omhoog gedaan naar een andere guild helaas.
Dus nu halen we idd mc ook niet meer in 1 avond en rag is eigenlijk net op het randje te doen.
Gisteren ook weer een keer bij onyxia gewipt wat denk ik wel goed was want het was altijd easy mode en nu is iedereen tenminste weer gefocused. We hebben ook geen vaste dwarf priest dus de tanks kunnen extra oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 18:44

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:33:
[...]

Dat komt mij bekend voor. Ik denk dat vele guilds dit probleem hebben gehad, dat ze in BwL bleven hangen op Razorgore en Valestraez the corupted. Ook bij ons heeft het weken geduurd voordat we voor bij deze 2 kwamen en dit heeft natuurlijk vanzelf sprekend binnen de guild tot ergenissen geleid. Er waren sommige bij die konden BwL niet meer zien. Maar toen we ze eenmaal voorbij waren d.w.z. het truukje door hadden. Stond de guild ook vrij vlot bij Nefarian. :)

Maar ik geloof zowiezo wel dat de meeste guilds de overstap van MC naar BwL best wel onderschat hebben. In BwL moet je als guild gewoon meer handelingen doen om de bosses neer te krijgen en daarnaast moeten alle 40 man gewoon geconcentreerd bezig zijn tijdens die gevechten. Als er ook maar een paar staan te slapen om wat voor reden dan ook, dan kun je er gewoon van uit gaan dat het een 100% whipe word.
Wij hebben de wipe ellende op vael ook gehad, uiteindelijk ook maar een keer neergekregen. Daarna is het guild half uit elkaar gevallen. Dus dat heeft een aantal maanden terug naar MC betekend, groot voordeel nu is wel dat we MC als het goed gaat net in een avond leeg krijgen, en dat lukte voorheen niet.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024

Ik heb toevallig juist gisteren een priest gerolled op Jaedenar. Tot nu toe niet veel Nederlanders, maar wel gewoon alleen maar engels in alle chat channels. En, het allerbelangrijkste, heeeel veel low lvl's. Echt alsof het een gloednieuwe server is. Ook wel lvl 60's. Maar wat ik nu zie is het denk ik moeilijk een server te vinden met meer low lvl chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
ReCreator schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:39:
Het leuke aan BWL is juist dat het moelijker is... Je hebt voor elke baas ook vrij specifieke taken en posities per class! En tijdens de fight heen en weer rennen (als rogue dan, let niet zo op de rest) maakt het echt super leuk :)

Gisteren tijdens Ebonroc weer... mijn positie had ik 1 tel iets teveel naar rechts (Ebonroc op 3%) krijg een shadowbreath van 5k op me dak :P
Daar kan ik dan wel van genieten :) Ebonroc dood en ik ook...
Vorige week draait Ebonroc naar andere tank die iets teveel naar roguespot stond, ik zag de CTRA warning en dacht neeeeeeeeej! Maar ik resiste de volle shadow flame, dat zijn de momenten waarop je je Onyxia Scale Cloak een kusje geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

ik werd vorige week nog vlak voor zijn neus geteleporteerd. Was dan ook de enige dooie in het gevecht. Ik snap eigenlijk niet waarom want ik was niet de hoogste (mage) in de damage list.

Gisteren in het gevecht tegen Heigan the Unclean is het ons gelukt een mage aggro te laten krijgen door de ignite hoog te laten stacken. 4-5 fire mages die samen combustion gebruiken ... ouch :) Wel spijtig dat de ignite dmg alleen naar de mage gaat die de eerste crit heeft geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kaap schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:28:
[...]
Vorige week draait Ebonroc naar andere tank die iets teveel naar roguespot stond, ik zag de CTRA warning en dacht neeeeeeeeej! Maar ik resiste de volle shadow flame, dat zijn de momenten waarop je je Onyxia Scale Cloak een kusje geeft.
Haha, jah die cloak heeft me ook veel repaircosts uitgespaard :D
Gewoon een volle resist is toch wel lekker.

Algemeen:
Gebruiken jullie met de gehele raid ook KTM Threadmeters? Erg handig dit, en vooral ook voor de aggro gevoelige fights... je kan er niet altijd vanuit gaan, maar een ruwe inschatting lukt aardit met deze mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:28:
[...]
mja heb ook wel eens andersom gehad

Shadowflame hits you for 4*** you resist 38 >_<
You die
Your items suffer a 10% durability loss

sta je daar met 200 FR en je ony cloak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:41:
[...]
Algemeen:
Gebruiken jullie met de gehele raid ook KTM Threadmeters? Erg handig dit, en vooral ook voor de aggro gevoelige fights... je kan er niet altijd vanuit gaan, maar een ruwe inschatting lukt aardit met deze mod :)
Wij zijn hem aan het testen, maar zijn nog wel een paar dingetjes die erg nadelig zijn, bijv. Onyxia:

Als je in phase 3 komt, sta ik constant bovenaan op de agroo list (en ik ben een warlock) Dit komt gewoon omdat de casters erg veel DPS in phase 2 doen.

Misschien een handmatige reset die het oplost, maar over het algemeen wel een handige mod! Sommige willen hem niet gebruiken bij ons in de guild, maar als je hem gewoon laat draaien en voor de rest de UI uitzet werkt hij ook prima...

Ik denk dat het een echte must have is voor raiding guilds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Wij hadden Vael in 2 weken down <.< Broodlord eerste try op een ninjapull :D
Vanavond Firemaw en de andere hagedissen voor het eerst

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Masch schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:30:
[...]

Ach razor en vael zijn heel lastig. Razorgore is de eerste paar keer vooral een chaosloop, maar als je hem onder de knie hebt, is hij best te doen.
Vael is heel erg afhankelijk wie de burn krijgt. (ala geddon bomb) Als je priests als eerst gaan, ben je de lul, gaan de locks/hunters/mages als eerst, dan valt het meestal wel mee.
Verschil tussen MC en BWL is vooral dat je een boss NIET op farm kan zetten na de eerste kill, wat in MC vaak wel zo is. Ook heb je in MC vaak dat je bosses op de eerste of tweede try neerhaalt, in BWL is het wipefest en dan haal je hem een keer met goed geluk neer, wiped nog een paar keer en dan heb je hem onder de knie (das dus NIET farm) :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:42:
[...]

You die

Shadow Flame is an ability that Nefarian, Ebonroc, Flamegore, and Firemaw can cast. It deals about 4000 cone-shaped shadow damage and is not partially resistable

oftwel het is shadowdmg nub BR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Onyxia Cloak is voor mietjes man ;) Gewoon kneiterhard in je DPS gear staan (behalve Firemaw en Nef Phase 1) en maar gassen.

Sowieso, als je die Shadowflame krijgt sterf je meestal toch wel door de hoge damage die die doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:42:
[...]

You die

Bedoel je misschien de baas voor Ebonroc? Want FR gear bij Ebonroc is niet erg slim :)
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:48:
[...]
Wij zijn hem aan het testen, maar zijn nog wel een paar dingetjes die erg nadelig zijn, bijv. Onyxia:

Als je in phase 3 komt, sta ik constant bovenaan op de agroo list (en ik ben een warlock) Dit komt gewoon omdat de casters erg veel DPS in phase 2 doen.

Misschien een handmatige reset die het oplost, maar over het algemeen wel een handige mod! Sommige willen hem niet gebruiken bij ons in de guild, maar als je hem gewoon laat draaien en voor de rest de UI uitzet werkt hij ook prima...

Is inderdaad erg handig :)

Bij onyxia is het voor mij wel weer handig want ik kan een vanish doen en mijn aggro resetten.
Maar gisteren klopte dat volgens mij ook niet helemaal, of het komt door de fear.
Ik ging namelijk tijdens de aggrobouw van de MT even wat poisons op me wapens zetten. Maar tijdens mijn vrolijke casting resist is de fear en had meteen aggro! :P schrok me kapot, maar kon richting MT rennen en alles kwam goed (gelukkig geen cleave/firebreath gehad)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde bij de guild waar ik in zit, veel mensen met vakantie of simpelweg niet online. Maar dan wel stapje verder, waren in Naxxramas bezig en nog steeds niets down. Kregen zelfs niet de twins in aq40 down. Nu hebben we een hoop nieuwe mensen erbij, van de 50 naar de 80 members gegaan. Ja, ze hebben niet de juiste gear, maar twins zijn weer down en in Naxxramas weer goed bezig, daarbij krijgen we voor een trainingnight nu net zoveel dkp als een mc/bwl run, dus komt men wel weer online :) eerst hadden we geluk als we 30-35 man online hadden, gisteren toch al wel 50 :) Maarja, blijft moeilijk en zover kunnen we niet gaan nu denk ik, we moeten nog hopen op de juiste mensen, zoals zeker bij de warriors, daar kan je blue geared mensen niet in Naxx gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ReCreator schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:17:
[...]

Bedoel je misschien de baas voor Ebonroc? Want FR gear bij Ebonroc is niet erg slim :)
kan ook :P

ik let eigenlijk nooit zo op bosses, ik sta waar ik moet staan en spam heals :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:48:
[...]
Ik denk dat het een hoop uitdaging weghaalt en dat het spel er niet uitdagender op wordt. Daarnaast hebben goede speler zoiets helemaal niet nodig.

Toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:28:
[...]
kan ook :P

ik let eigenlijk nooit zo op bosses, ik sta waar ik moet staan en spam heals :+
heheh, en dan toch 200Fr gear hebben... netjes! :)
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:28:
[...]

Ik denk dat het een hoop uitdaging weghaalt en dat het spel er niet uitdagender op wordt. Daarnaast hebben goede speler zoiets helemaal niet nodig.

Toch? ;)
Ja klopt :)

Maar als je iets vaak doet dan is het sowieso geen uitdaging meer.. alleen bij nieuwe bosses :)
Zonder kan ik ook wel, alleen zo is het wat makkelijker :D Kan ik rustig wat drinken enzo.. en kan ik wat meer uit mijn DPS halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ReCreator schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:53:
[...]

heheh, en dan toch 200Fr gear hebben... netjes! :)
ik cheat met totem :P (60fr) nu staat die ook niet altijd, ivm mana spring/tide
[...]
Ja klopt :)

Maar als je iets vaak doet dan is het sowieso geen uitdaging meer.. alleen bij nieuwe bosses :)
Zonder kan ik ook wel, alleen zo is het wat makkelijker :D Kan ik rustig wat drinken enzo.. en kan ik wat meer uit mijn DPS halen...
mja net als zoveel andere addons is het handig, maar echt nodig, neuh niet echt
wij gebruiken het niet voor zover ik weet, ik heb het iig niet draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
UltraR-pc schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:07:
[...]

Ik heb toevallig juist gisteren een priest gerolled op Jaedenar. Tot nu toe niet veel Nederlanders, maar wel gewoon alleen maar engels in alle chat channels. En, het allerbelangrijkste, heeeel veel low lvl's. Echt alsof het een gloednieuwe server is. Ook wel lvl 60's. Maar wat ik nu zie is het denk ik moeilijk een server te vinden met meer low lvl chars.
Zijn er trouwens nog andere mensen van GOT die spelen op Jaedenar? Misschien kunnen die me een leuke guild aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:28:
[...]

Toch? ;)
Wij gebruiken het. Niet dat we veel problemen hadden met overaggro, maar zo kan men het zelf zien. Dat betekent dat nummer 15 op de damagemeters ook ziet "Hey ik heb wat ruimte" en pompt er ff wat meer uit. Met als gevolg meer raidefficiency :)

Ik zal zo even de linkjes van onze Gluth en Patchwerk kills geven! Ben ze nog aan het uploaden.

*edit*
Patchwerk:
http://files.filefront.co.../;5297917;;/fileinfo.html

Gluth:
http://files.filefront.co.../;5297995;;/fileinfo.html

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Laat ik me er ook eens mee gaan bemoeien. Speel het spel nog maar 3 weken maar heb nu een lvl 27 undead warlock. Het gaat al aardig en zit ook al in een goede guild Uprising (Trollbane).

Waar ik nu vooral mee zit zijn mijn talents, wat is een goede build voor vooral PvP en ook een beetje PvE??? Heb nu alles gestopt in Improved Imp en Demonic Embrace. De andere punten heb ik nog niet besteed. Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

ErA

De onyxia scale cloak helpt alleen bij het voorkomen van de immense dot (2x2000 tick) die je NA een shadowflame op je donderkrijgt.

Ikzelf daarom (Mage) gebruik alleen op nef de cloack. Bij de rest ga ik toch wel dood als shadowflame me raakt, en hoef ik me geen zorgen te maken over de dot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Guildy heeft eergisteren 7 onyxia scales gekocht voor 15g totaal.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ImdaMned schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:41:
Guildy heeft eergisteren 7 onyxia scales gekocht voor 15g totaal.. 8)7
Lijkt me een redelijke prijs :)

Als je als guild alleen nog maar onyxia doet voor items en shards, dan heb je niks aan die dingen, en ze lopen maar op in je guildbank (2 tot 5 scales per kill ofzo). Wij kunnen tegenwoordig 2x20man Ony kill doen, dus dan kun je ze verkopen voor wat goud, en 15g is snel vedient dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17:25
Bij ons gaan ze voor 80g per cloak. Gister zag ik er nog 1 op de AH waar op geboden was... :P

Gister in Bwl mijn NW belt geloot, en als extratje nog Cloak of the Brood Lord.

Het enige wat ik nu nog "mis" is de gloves en chest. Graag eerst de gloves, die hebben zoiezo al meer dmg dan arcanist, en dan nog 20 frostdmg erop...
Dan ben ik wel zo'n beetje klaar in BWL, wel wil ik nog choker of the firelord, maar die zal niet meer droppen voor ons..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
nhimf schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:11:
[...]

Ach razor en vael zijn heel lastig. Razorgore is de eerste paar keer vooral een chaosloop, maar als je hem onder de knie hebt, is hij best te doen.
Vael is heel erg afhankelijk wie de burn krijgt. (ala geddon bomb) Als je priests als eerst gaan, ben je de lul, gaan de locks/hunters/mages als eerst, dan valt het meestal wel mee.
Verschil tussen MC en BWL is vooral dat je een boss NIET op farm kan zetten na de eerste kill, wat in MC vaak wel zo is. Ook heb je in MC vaak dat je bosses op de eerste of tweede try neerhaalt, in BWL is het wipefest en dan haal je hem een keer met goed geluk neer, wiped nog een paar keer en dan heb je hem onder de knie (das dus NIET farm) :P
razor duurde bij ons ff (meer omdat niemand kwam opdagen en ik zat opgescheept met pugs), maar toen we eindelijk een goede groep hadden ging hij neer en diezelfde avond vael op de 2e attempt. Daarna een paar weken niet meer gewiped en nu af en toe een wipe (meestal als de tanking transition fout gaat, doordat een andere tank de aggro krijgt.) Ik vond Nef toch lastiger om te leren, maar we hadden ook een paar weken met erg lastige combo's en phase 2 bleef messy, ik denk dat het meer de psychologische factor van grote draak is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ErA schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:09:

Buffed up & Ready:

Dood!

En een paar fire pots.
Hoe lang doe je nu over zon kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
Ik heb regelmatig, vooral in battlegrounds, dat ik met m'n priest iemand wil healen door hem eerst in de raid te selecteren, en vervolgens de heal op mezelf cast. Is er iets om dit tegen te gaan (zonder selfcast uit te zetten)?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

porn schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:06:
Ik heb regelmatig, vooral in battlegrounds, dat ik met m'n priest iemand wil healen door hem eerst in de raid te selecteren, en vervolgens de heal op mezelf cast. Is er iets om dit tegen te gaan (zonder selfcast uit te zetten)?
ben je zeker da je in range bent van die persoon dan ? ik heb geen healer character dus ook geen ervaring met de mods ;)

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.