Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.172 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Heb zelf een Level 47 priest met mount (Tiger rules! :P ) en ben nu Hunter lvl31 en heb 30% snelheidwinst en dat is dus eigenlijk al genoeg. Toch ga ik wel op level 40 m'n 2e mount halen. Teminste als ik genoeg Gold heb. Maar daar begint het wel op te lijken. 60% is toch weer 50% sneller als voorheen met de hunter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:17

vhal

ಠ_ಠ

wij killen eigenlijk alleen maar mages tijdens het razorgore gevecht.
De andere mobs worden gekited door warriors en eventueel hunters. Ook werken we met 4 groepjes waar de rogues/hunters de mages pullen. Deze worden plat genuked door de hunters/rogues/mages. Na een tijdje zullen er geen mages meer spawnen en lopen er 40 mobs rond die worden gekited.
Op dat moment is het wachten op de orbcontroller totdat hij alle eieren kapot heeft gemaakt.(bij ons een hunter).
Zodra er 3 eieren over zijn, drinkt iedereen zijn fire protection pot en bereidt zich voor op phase 2. Als de orbcontroller de laatste ei kapot heeft gemaakt, FD hij en neemt de tank het over.
Dan is het eigenlijk best makkelijk. Meestal gooien we Razorgore in een hoekje en na een klein minuutje mogen we gaan dps'en.

Werkt eigenlijk best wel goed.
6 tries, 2 keer down.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03 12:08
Waarom is een hunter bij jullie Orb controller??

Laat het gewoon door de MT doen, dan heeft ie meteen super veel aggro als je fase 2 binnegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

fireprotection potion? Waarom zou je ingodsnaam een FP potion gaan drinken? Alle DPS (allemaal ranged dus) kan gewoon hiden achter een pillaar en zichzelf bandagen en weer dps'en. En dan nog, die firealls komen maar heel erg weinig :P

Je kan het beste de FP pots bewaren voor Vaelstraz waar het echt VEEL uitmaakt als je nog weinig goede dps/FR gear tot je beschikking hebt.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:35
ye, fire protection voor die fireballs is echt niet nodig, is sowieso op zn meest 1000, en als het goed is heb je sowieso wel wat fireprot gear op je tier1.

Idd, laat een tank de orb controller zijn, de hunters/warriors kiten (als je net in bwl bent sowieso beter). Healers in het midden, maak ze vooral duidelijk niet te overhealen ivm aggro. Als ze aggro hebben kunnen pallies ff meehelpen met kiten, druids ook, totdat de warriors ze weer hebben. Druids sleep op dragonkin wanneer nodig en laat ze niet healing touch gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Crowmeister schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:59:
haha die paid transfers worden fijn. Net een kerel ge-applied voor ons (we zijn pas bij Nef) die vrij ver is in Naxx (eerste 5 bosses ofzo) en wil met zijn vriendin spelen die bij ons zit.
Nu maar hopen dat hij naar AD kan transferen want AD is wel full. Enig idee of zeuren bij Bliz helpt? Of iets anders? :+
Voor zover gezien is er nu nog vrij weinig mogelijk. zat zelf te kijken waar ik naartoe kan gaan gezien ik er ook wel een aantal ken vanuit AD, echter de realms waar ik naar kan zijn allemaal redelijk lege realms en daarbij ook nog niet zoveel. kan kiezen uit 5 duitse :S, 1franse :S en stuk of 5 europese. als ik dan naar die 5 kijk is de alliance-horde ratio zo ongeveel 80%-20%, zelfs 1 waar alliance met meer dan 90% zit. echter, 1 realm lijkt wel ok, ging ik kijken welke guilds er zijn en hoever ze zijn wat pve betreft, is er 1 alliance guild met een thjegische(hoe schrijf je dat ook alweer?:P) naam die twins net down hebben en dat is de enige guild die uberhaubt voorbij MC komt.
Dus tot nu toe zeg ik, leuk die betaalde migraties maar je gaat er dan wel gigantisch op achteruit, voor pvp en pve als alliance zijnde.
Nouja, heb het gelukkig ook prima naar me zin waar ik nu zit, zat alleen beetje te hopen op een realm waar meer horde dan alliance zit voor me pvp char (ja ik weet dat ddat opgelost word?))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

FR pot --> we zijn een beginnende BWL guild. MC hebben we in 2,5 maand compleet gecleared, dus de meeste mensen lopen nog niet rond in full tier1. Maarja, misschien gebruiken we deze pots later niet meer. Oefening baart kunst, tis immers de 6e try en 2 keer razorgore down.
In het begin gebruikte ik ze ook bij de lavapacks in MC. Nu niet meer...

orbcontroller--> geen idee waarom het een hunter is. Ik hou me er eerlijk gezegd niet mee bezig. Als het werkt, waarom niet? Ik ben het wel met je eens dat het makkelijk is als de MT de orbcontroller is....misschien zal ik het wel eens voorstellen aan de Raidleader.

Vael --> we zijn eigenlijk nog niet klaar voor Vael.......punt. MT is het probleem niet, het probleem ligt meer aan het feit dat de meeste mensen te weinig FR hebben. Maar dat is een kwestie van tijd (hoop ik).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
KraveN schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 08:27:
Gister besloten om te stoppen met WoW.

Waarom:
Ik vind het over het algemeen een leuk spel maar op de één of andere manier kan het mij niet genoeg boeien. Ik heb denk ik van alle classes wel 3 chars en deze nooit verder gebracht dan 20, enkelen uitschieters tot 40 maar tot dusver geen level 60.
Iedereen zegt wel dat het pas op level 60 begint, maar ik heb gewoon de tijd niet om te raiden dus heeft het ook weinig nut om als level 60 rond te rennen aangezien gear>skill (niet in alle gevallen). En om nu bij voorbaat te weten dat je een 1 op 1 gaat verliezen als je in je blue's en green een paars mannetje tegenkomt is ook niet leuk. Misschien oordeel ik te snel maar zo zie ik het.

Ik wil iedereen hier in ieder geval bedanken voor het beantwoorden van mijn vragen die ik hier gesteld heb. En succes met jullie avontuur in WoW.

p.s iemand nog een gamecard kopen? Over de prijs worden we het wel eens? Mail naar thuijbers at hotmail punt com
Ik ben juist na een half jaar pauze weer begonnen met spelen. Ik herken wel wat je zegt, maar moet ook zeggen dat je niet helemaal gelijk hebt.
Het is idd zo dat als je geen tijd hebt om te raiden (heb ik ook niet) je op een gegeven moment gewoon klaar bent met een char.
Echter, Als jij met een een char tot lvl 40 kunt komen dan kun je ook zonder problemen tot 60 gaan, en dat is heel leuk. Sterker nog, als je eenmaal lvl 60 bent is er nog steeds heeeel veel te doen voor je. Ik heb zelf een lvl 60 hunter en een lvl 60 mage. M'n hunter ben ik al snel mee gestopt op lvl 60 omdat ik hem gewoon niet meer leuk vond. Maar met m'n mage heb ik nog 300 uur gespeeld op lvl 60. Dire Maul, Stratholme, Blackrock Spire, etc. En natuurlijk de battlegrounds waar je je prima kunt redden in high lvl blue gear.
Als je het jammer vind dat je nu stopt met spelen zou ik je toch wel willen aanraden om gewoon met die lvl 40 van je verder te lvl'en. Je hebt echt nog een hoop niet meegemaakt in het spel wat zeker wel kan, ook als je niet veel tijd ter beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 169853 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:55:
[...]

Voor zover gezien is er nu nog vrij weinig mogelijk. zat zelf te kijken waar ik naartoe kan gaan gezien ik er ook wel een aantal ken vanuit AD, echter de realms waar ik naar kan zijn allemaal redelijk lege realms en daarbij ook nog niet zoveel. kan kiezen uit 5 duitse :S, 1franse :S en stuk of 5 europese. als ik dan naar die 5 kijk is de alliance-horde ratio zo ongeveel 80%-20%, zelfs 1 waar alliance met meer dan 90% zit. echter, 1 realm lijkt wel ok, ging ik kijken welke guilds er zijn en hoever ze zijn wat pve betreft, is er 1 alliance guild met een thjegische(hoe schrijf je dat ook alweer?:P) naam die twins net down hebben en dat is de enige guild die uberhaubt voorbij MC komt.
Dus tot nu toe zeg ik, leuk die betaalde migraties maar je gaat er dan wel gigantisch op achteruit, voor pvp en pve als alliance zijnde.
Nouja, heb het gelukkig ook prima naar me zin waar ik nu zit, zat alleen beetje te hopen op een realm waar meer horde dan alliance zit voor me pvp char (ja ik weet dat ddat opgelost word?))
Denk je dat combined realms dat oplost, terwijl bijna alle realms te veel Alliance heeft? Helaas kan men nu ook naar Magtheridon migraten. Altijd leuk als er nog meer alliance komt terwijl de average BG queue al een uur en langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
wij zijn ook na 3 maand mc dr in gegaan, nooit fr pot gebruikt. Hij doet het ook hooguit 2 keer bij ons. Vael gewoon proberen, ook al ben je er niet klaar voor, wij waren er dus ook niet klaar voor maar toch hadden we hem op de 2e try (eerste try 7%). Belangrijkste is dat je 4 tanks hebt met een hoop fr (meer dan 200) en toch nog steeds ong 6/7k health buffed.

Als je tanks weten wat ze moeten doen is het makkelijk.
Zeg je raidleader ook om bij vael de priest de groepen te laten healen, de mages en de hunters kunnen wel gedaan worden door 2 goede druids. En de rest moet allemaal op de MT, altijd zorgen dat de volgende tank inline full health is voordat hij begint met tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04:53
Skillz schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:02:
Gisteren lvl 39 bereikt met mijn Gnome Mage, nu nog 1x lvl'en en dan heb ik EIN-DE-LIJK mijn Mount! :) Ik ben benieuwd hoeveel dit gaat schelen vergeleken met lopen, want daar wordt ik nu wel sch*#tziek van :P

Het valt me wel op dat ik het Questen nu een stuk minder leuk vind en steeds meer Runs aan het doen ben. Tis ook veel beter voor je Gear/XP trouwens.

Speelt er trouwens iemand op Azjul-Nerub?
Verschil zal je zeker wel gaan merken op lvl 40 :)

Met mijn alt doe ik het rustig aan met sparen voor mount aangezien ik al 40% sneller loop :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160063

ah cool , thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Vincentio schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:02:
[...]

Denk je dat combined realms dat oplost, terwijl bijna alle realms te veel Alliance heeft? Helaas kan men nu ook naar Magtheridon migraten. Altijd leuk als er nog meer alliance komt terwijl de average BG queue al een uur en langer is.
Lost het mss niet op, maar dan tegen die tijd maakt het kwa queries totaal niet uit op welke realm je zit ;) daarbij, ik zit op een realm waar gemiddeld over alle realms bekeken kwa verhouding de alliance met meer is dan de horde, dus eindeindelijk ga ik er dan wel op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wij doen Razorgore zo en gaat bijna altijd in een keer neer:

4 DPS groepen in alle hoeken (Warriors, Rogues, Mages en een Priest of Shaman) die hakken de Mages en Legionairs neer. De (friendly) Mage kan een gespawnde Mage sheepen als er bijvoorbeeld 2 tegelijk spawnen.

De Hunters / Druids kiten de draakjes met scatter / concussive of sleep.

De Warlocks doen ook iets, al weet ik niet wat eigenlijk. :X

De MT controlled de orb.

In fase 2 gaat die MT tanken en een andere (M)T offtanken. Rogues gaan hun (Cross-)bow/gun skill verhogen en de ranged DPS nuked 'm even neer.

Easy! :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
de locks helpen met legionaires en mages prom :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Voor vael heb je ook goede rogues hunters en melee warriors nodig. Mages en locks worden geinterupt als ze hun normale bolts gebruiken en dit kost dus dps. Vooral rogues kunnen eindeloos gaaaaan op Vael.

NB we hebben m nog niet neer maar ik voel dat t eraan gaat komen volgende week woensdag :*)

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 11:47
Ik vind de dungeons na lvl 40 en vooral die van 50+ juist echt mooi en leuk worden. Dat is al een reden om door te bijten. En Felwood en Winterspring zijn zeker mooie gebieden. De Plaguelands niet vergeten natuurlijk.

Ben lvl 60 en moet nog ettelijke dungeons doen hoor: UBRS, AQ, ZG, MC, Stratholme, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Furio schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:39:
Voor vael heb je ook goede rogues hunters en melee warriors nodig. Mages en locks worden geinterupt als ze hun normale bolts gebruiken en dit kost dus dps. Vooral rogues kunnen eindeloos gaaaaan op Vael.

NB we hebben m nog niet neer maar ik voel dat t eraan gaat komen volgende week woensdag :*)
totdat ze aggro trekken >:)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

En daar komt nu net skill bij kijken, Feinten en op het juiste moment vanishen.
Na de vanish kun je blijven gaan en kun je echt recordhoogtes qua DPS halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik zag hierboven ergens staan dat 'lvl 60 epics gelijk zijn aan lvl 70 blues'. Dit is echter onjuist. Het item scaling schijnt aardig anders te zijn op lvl 60-70. Al tijdens het levellen zul je je lvl 60 endgame gear vervangen. En zoals een blue zei op het US forum "Als je op lvl 70 nog met tier 3 (naxx loot dus!) rondloopt dan zul je uitgelachen worden. Nu is naxx loot ongeveer lvl 85-92. Level 70 blues zullen dus daar ruim boven moeten zitten. (terwijl level 60 blues ong. level 63-65 equivalent zijn).

In ieder geval is al je Tier 1-2 loot nutteloos vanaf lvl 65 ofzo en nog hoger en naxx loot is ook nutteloos. Kortom, alles waar je nu al een vol jaar non-stop voor aan het raiden bent is waardeloos geworden ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

FunkyTrip schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:08:
Ik zag hierboven ergens staan dat 'lvl 60 epics gelijk zijn aan lvl 70 blues'. Dit is echter onjuist. Het item scaling schijnt aardig anders te zijn op lvl 60-70. Al tijdens het levellen zul je je lvl 60 endgame gear vervangen. En zoals een blue zei op het US forum "Als je op lvl 70 nog met tier 3 (naxx loot dus!) rondloopt dan zul je uitgelachen worden. Nu is naxx loot ongeveer lvl 85-92. Level 70 blues zullen dus daar ruim boven moeten zitten. (terwijl level 60 blues ong. level 63-65 equivalent zijn).

In ieder geval is al je Tier 1-2 loot nutteloos vanaf lvl 65 ofzo en nog hoger en naxx loot is ook nutteloos. Kortom, alles waar je nu al een vol jaar non-stop voor aan het raiden bent is waardeloos geworden ;)
elke 2-3 levels een nieuwe set ? 8)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
FunkyTrip schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:08:

linkje? Ik denk namelijk van niet:

US forums:
There has been quite a bit of discussion on the boards lately concerning how current end-game gear will be replaced upon leveling in the Burning Crusade and we thought that many of you would appreciate some clarification. The basic idea is that players who have recently obtained level 60 will gain access to immediate upgrades from expansion quests and creatures. Our exact estimates as to when tier 3 gear will become outdated have shifted back and forth somewhat as we continue to tune the expansion, however not dramatically so. While we do anticipate players wearing full tier 3 gear to find some upgrades/sidegrades from new endgame dungeons, the big draw will be in Karazahn and higher.

Please keep in mind that this information is simply meant to provide everyone with some insight into this process, and much like any aspect of game play that's still in development, it's subject to change.
http://forums.worldofwarc...wow-general&T=9259353&P=1

De blues zullen zeker goed zijn, maar karazahn is een 10 man epic lvl70 dungeon. Pas dan zal je echte upgrades krijgen, denk dus zeker dat je tier2/3 veel gaat helpen. En de weapons etc helemaal.

Maar natuurlijk wordt het op lvl70 allemaal vervangen, ik zou niet eens anders willen, wie wil er nou een jaar lang in hetzelfde pakje rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
Voor diegene die gebruik mogen maken van Paid Char Transfers, bv Argent Dawn, staat Kor'Gall toevallig in de destination realmlist?

Wil als het mogelijk is mijn Horde chars van The Venture Co en Kazzak transferren naar Kor'Gall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
Kaap schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:35:
Voor diegene die gebruik mogen maken van Paid Char Transfers, bv Argent Dawn, staat Kor'Gall toevallig in de destination realmlist?

Wil als het mogelijk is mijn Horde chars van The Venture Co en Kazzak transferren naar Kor'Gall.
Eenzelfde account kan geen alliance en horde chars hebben op dezelfde server spijtig genoeg.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Kapoen schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:46:
[...]

Eenzelfde account kan geen alliance en horde chars hebben op dezelfde server spijtig genoeg.
well op PvE servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 22:59
Misschien heb ik dan niet alles gezien, misschien moet ik mijzelf pushen om door te gaan, maar voorlopig is het tot ziens wow. Ik zal dan misschien niet weten hoe instances eruit zien, omgevingen missen, etc.

Ik kan me tot level 60 niet vermaken met één class aangezien ik tegen die tijd teveel dingen zie die ik bijvoorbeeld met mijn huidige class niet kan. En begin dan weer vooraan. Helaas maar waar.

Dus misschien is een mmorpg wel niets voor mij en kan ik beter verder gaan met FPS games, daar ben ik ook mee begonnen.

Ben al eerder gestopt met WoW en deze keer is het voor goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

tis alleen jammer dat je je armor niet zelf can customizen. Ik noem maar wat, roze might gear voor de gnomes ;)
In het begin van MC had je nog een beetje variatie in armor, 3 maanden later loopt elke class in hetzelfde pakkie. Beetje saai eigenlijk..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
deadsy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:49:
tis alleen jammer dat je je armor niet zelf can customizen. Ik noem maar wat, roze might gear voor de gnomes ;)
In het begin van MC had je nog een beetje variatie in armor, 3 maanden later loopt elke class in hetzelfde pakkie. Beetje saai eigenlijk..
Is idd een groot nadeel, een grotere variatie aan enchants die ook een iets ander uiterlijk geven zou mooi zijn. (bv een gloed op je shoulders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 11:47
wil dus eigenlijk zeggen dat de expansion te laat komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 17:50
Kaap schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:35:

Update 26/07:
We have opened twenty more realms for the Paid Character Transfer service, making a grand total of 36 Realms to choose from.
You can now transfer from the following 36 realms:

English
# Aggramar
# Arathor
# Argent Dawn
# Bloodhoof
# Doomhammer
# Draenor
# Earthen Ring
# Emerald Dream
# Frostmane
# Grim Batol
# Quel'Thalas
# Runetotem
# Skullcrusher
# Spinebreaker
# Terenas
# Turalyon
# Zenedar

German
# Alleria
# Aman'Thul
# Antonidas
# Arthas
# Azshara
# Blackhand
# Blackmoore
# Blackrock
# Die Silberne Hand
# Frostmourne
# Gilneas
# Khaz'goroth
# Madmortem
# Perenolde

French
# Cho'gall
# Dalaran
# Hyjal
# Khaz Modan
# Kirin Tor

http://forums-en.wow-euro...516&p=1&tmp=1#post1120516

Bestaat er ook nog een lijst waar je naar toe mag migreren dan?

Naar mijn idee zijn er alleen deze restricties aan verbonden;

Realm restrictions:

* You may transfer characters from PvP to PvE realms, but transfers from PvE to PvP realms are not allowed.
* Transfers from PvP to PvP realms are only possible if there is no faction violation. If you already have a character on your desired destination PvP realm, then you will not be able to transfer any characters of the opposing faction to this realm.
* You may only transfer characters to a realm as long as you will not exceed the maximum of ten characters per realm at your destination once the transfer is complete.
* Realms that frequently have queues and/or regularly show a high concurrency may be taken off the list of eligible destination realms to prevent overpopulating realms through character transfers.
* You may not transfer to a realm that has not yet opened the gates to Ahn’Qiraj, unless the realm is at least 180 days old.

Kan de lijst alleen niet vinden.

[ Voor 33% gewijzigd door Bulligan op 27-07-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Hurtebise schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:58:
wil dus eigenlijk zeggen dat de expansion te laat komt...
???

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Hooli-gan schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:04:
[...]

Update 26/07:
We have opened twenty more realms for the Paid Character Transfer service, making a grand total of 36 Realms to choose from.
You can now transfer from the following 36 realms:

English
# Aggramar
# Arathor
# Argent Dawn
# Bloodhoof
# Doomhammer
# Draenor
# Earthen Ring
# Emerald Dream
# Frostmane
# Grim Batol
# Quel'Thalas
# Runetotem
# Skullcrusher
# Spinebreaker
# Terenas
# Turalyon
# Zenedar

German
# Alleria
# Aman'Thul
# Antonidas
# Arthas
# Azshara
# Blackhand
# Blackmoore
# Blackrock
# Die Silberne Hand
# Frostmourne
# Gilneas
# Khaz'goroth
# Madmortem
# Perenolde

French
# Cho'gall
# Dalaran
# Hyjal
# Khaz Modan
# Kirin Tor

http://forums-en.wow-euro...516&p=1&tmp=1#post1120516

Bestaat er ook nog een lijst waar je naar toe mag migreren dan?
voor zover ik weet kan je niet migraten naar Realms waarvan de status op full staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kor'Gall is een PVP server en dus kan je geen Horde en Alliance hebben op die server. Kapoen is Horde op Kor'Gall. Ik speel daar Alliance.
Kapoen schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:46:
[...]
Daarom heb ik dus ook 2 accounts. 1 met Horde chars en 1 met Alliance chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hooli-gan schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:04:
[...]
Update 26/07:
You can now transfer from the following 36 realms.
Ik wil niet weten waar vandaan ik kan transferren, ik wil weten of Kor'Gall een destination server is, dus waar je niet vandaan maar naartoe kunt migreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kaap schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:12:
[...]
Ik wil niet weten waar vandaan ik kan transferren, ik wil weten of Kor'Gall een destination server is, dus waar je niet vandaan maar naartoe kunt migreren.
Probeer het eens ... :D je kan gewoon klikken om te kijken ..zodra je geen CC invult gebeurd er niks.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:32:
[...]

US forums:

[...]

http://forums.worldofwarc...wow-general&T=9259353&P=1

De blues zullen zeker goed zijn, maar karazahn is een 10 man epic lvl70 dungeon. Pas dan zal je echte upgrades krijgen, denk dus zeker dat je tier2/3 veel gaat helpen. En de weapons etc helemaal.

Maar natuurlijk wordt het op lvl70 allemaal vervangen, ik zou niet eens anders willen, wie wil er nou een jaar lang in hetzelfde pakje rondlopen.
Het enige nadeel is dat tier 3 voor de healing classes dus niks helpt met het levelen, zelfde geld voor warriors, want levelen doe je zeker niet met tank gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Vincentio schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:29:
[...]

Het enige nadeel is dat tier 3 voor de healing classes dus niks helpt met het levelen, zelfde geld voor warriors, want levelen doe je zeker niet met tank gear.
Ooit gedacht aan teaming up? het is niet voor niets een online game. dan heb je echt wel wat aan een healer of een tank :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

kdenk wel dat als je tier3 hebt dat je in een deftige guild zit waar men samenspeelt en zo leveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:16:
[...]

Probeer het eens ... :D je kan gewoon klikken om te kijken ..zodra je geen CC invult gebeurd er niks.
Gaat niet, de servers waar ik vanaf wil moven zijn nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

DarkShadow schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:32:
[...]
Eyonix zei dit:

"If you're wearing tier 3 at level 70, you better have a really good sense of humor and the ability to accept being called names void of allowing yourself to be emotionally damaged"

ben het 20+ pages topic effe kwijt...staat ergens op pagina 7+ general US forums.

Voor mijn part mogen ze op lvl 62 al betere stuff dan tier 3 uitbrengen. Heb je tenminste fun tijdens het levelen. Als je weet dat je tot lvl 70 ( dat net zo lang schijnt te duren als lvl 1-60) geen nieuwe gear hoeft, lijkt me dat uitermate saai. De hele spanning van welke loot er dropt is weg dan.

[ Voor 27% gewijzigd door FunkyTrip op 27-07-2006 14:59 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ach kijk nou, weer 59.000 cheaters minder!:

http://www.worldofwar.net...cgi?id=EEVFAykFVFATtYNfIb

22 miljoen gold, zo, daar kan je een leuk epic mountje voor kopen! Misschien kan je Arthas dan vragen of die zijn paard verkoopt! :D (Moet die er wel inzitten natuurlijk, ahh detail :P )

offtopic:
Was toch geen oud nieuws hoop ik?

[ Voor 9% gewijzigd door Viper2k1 op 27-07-2006 15:02 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Mopster schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:33:
kdenk wel dat als je tier3 hebt dat je in een deftige guild zit waar men samenspeelt en zo leveled.
Maar dan nog. De dps classes zullen eventjes moeten wachten tot de hybrids & de healers met hun non-dps gear (of dps-blues) ook level 70 zijn.

Terwijl de rogues & hunters met hun tier 3 epics met 600dps door de mobs blazen doen de hybrids dat wat rustiger aan met 200dps ofzo.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
FunkyTrip schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:58:
[...]

Eyonix zei dit:

"If you're wearing tier 3 at level 70, you better have a really good sense of humor and the ability to accept being called names void of allowing yourself to be emotionally damaged"

ben het 20+ pages topic effe kwijt...staat ergens op pagina 7+ general US forums.

Voor mijn part mogen ze op lvl 62 al betere stuff dan tier 3 uitbrengen. Heb je tenminste fun tijdens het levelen. Als je weet dat je tot lvl 70 ( dat net zo lang schijnt te duren als lvl 1-60) geen nieuwe gear hoeft, lijkt me dat uitermate saai. De hele spanning van welke loot er dropt is weg dan.
nah dat zou ik een beetje overdreven vinden, voor zover ik weet zijn er voor de eerste lvls niet eens nieuwe instances. Ik ben het met je eens dat het best goed mag worden etc, maar het moet dan ook wel van logische beesten afkomen. Ik bedoel, neffarian en ragnaros zijn belangrijke figuren in WoW lore, en het zou onlogisch zijn als een random mannetje buiten een betere chest/wapen dropt dan rag/nef/alles in nax etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
FunkyTrip schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:04:
[...]

Maar dan nog. De dps classes zullen eventjes moeten wachten tot de hybrids & de healers met hun non-dps gear (of dps-blues) ook level 70 zijn.

Terwijl de rogues & hunters met hun tier 3 epics met 600dps door de mobs blazen doen de hybrids dat wat rustiger aan met 200dps ofzo.
hunter/warlock dps wordt steeds slechter naarmate men verder in het spel komt, scaled niet geweldig mee. Het schijnt dat deze classes behoorlijk achterblijven in naxx (geen ervaring mee) qua dps (weinig nieuwe wapens voor hunters en warlocks hebben probleempjes met dots).
Daarnaast hebben hunters nog niet eens zoveel meerwaarde tov een mage in naxx (geen tranq nodig, alleen handig voor pullen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183272

Zo daar was ik dan eindelijk volg de wow topics al vanaf deel 1 maar werd toch eens tijd om mezelf te registreren.

Ik heb zelf een 60 tier2 female gnome warrior en een 51 Shadow priest human female.

Gisteren net mn epic struisvogel gekocht en een glowing brightwood staff voor mn priest.
Die staff stond maar voor 250g buyout koopje al zeg ik het zelf.

Ik ben ooit gemigrate van dunemaul naar executus omdat dunemaul te laggy was en er een te hoge qeue was ik zat daar in flames of fury, momenteel zit ik echter bij de dutch knight op executus.

Wij hebben op dit moment een samenwerking met dutch emphasized.
Dus op executus zit nog een NL guild namelijk The dutch knights te vinden op www.thedutchknights.nl

Maar nu puntje bij paaltje :) ik wil van executus naar dunemaul maar dan moet het eerst wat minder druk worden daar.

Anyway kleine oproep om lekker met je hele guild de overstap te maken zodat ik naar dunemaul kan, geintje offcourse

Vanaf nu zal ik jullie actief gaan overladen met reply`s over wow

Greetz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Bijna alle grote guilds zijn 2 maanden geleden gemigrate. volgens mij is er plek zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oe damn waarom mag ik dan niet paid transferren naar dunemaul thats nasty..

vanavond gelijk check hoop vrienden van me zitten daar misschien zeggen de volgende namen (chars) ej wel wat (gezz/hessel/hordesux/termikid)

anyway dat zijn vrienden van me waar ik weer graag mee zou samen spelen.

Verder is grettir uit ijsland een goeie contact persoon geworden inmiddels zover ik weet is hij inmiddels GM bij flames of fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Nee sorry, geen van de namen komt me echt bekend voor, maja, ik heb me de laatste tijd ook niet zo heel erg geïnteresseerd in andere guilds, daar we het op het moment redelijk druk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 21:22

On_E

Housemusic

FunkyTrip schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:58:
Als je weet dat je tot lvl 70 ( dat net zo lang schijnt te duren als lvl 1-60) geen nieuwe gear hoeft, lijkt me dat uitermate saai.
Net zo lang als 1-60 ? :o

Als dat zo is dan cancel ik mijn pre-order.
nah dat zou ik een beetje overdreven vinden, voor zover ik weet zijn er voor de eerste lvls niet eens nieuwe instances
Volgens mij kun je als lvl 60 gelijk Hellfire Citadel in.

[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 27-07-2006 15:32 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

On_E schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:29:
[...]

[...]

Volgens mij kun je als lvl 60 gelijk Hellfire Citadel in.
ja ongeveer zo lang ja, week of 2 intensief spelen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kijk uit naar de burning crusade maar dat shaman - paladin verhaal en vice versa staat mij niet aan.

shamans horen horde en pala`s horen alliance te zijn punt.

wat ik ga doen met de lvl 70 cap.. mijn chars upgraden meer niet ik ga echt niet de nieuwe species van 0-70 lvl-en daarvoor is er te weinig low lvl change dwz high end hebben ze een boel geimplementeerd maar low lvl blijft hetzelfde nou dat heb ik na 10x lvl 15alts wel gezien echt.

Dat is opzich wel een vraag voor het interview met blizzard.

Wat word er in de Burning crusade gedaan aan de low lvl content zo dat bestaande spelers ook weer zin krijgen om nieuwe chars te lvl-en dat zou ik wel eens willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik had uit interviews begrepen dat van 60 naar 70 ongeveer net zolang duurt als van 40 naar 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat klopt en dat geloof ik ook wel immers de te behalen hoeveelheid exp gaat exponentieel omhoog..

maar hou willen ze het interessant houden voor wow gamers van dag 1 die weer een nieuwe char aan willen maken zonder dat je weer deadmines/wailing caverns e.d. 24/7 moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Kaap schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:56:
Ik had uit interviews begrepen dat van 60 naar 70 ongeveer net zolang duurt als van 40 naar 60.
PC Gamer, August 2006 (p. 61)
The amount of time it'll take to get from level 60 to level 70 is equivalent to the time it takes for a level 1 to reach level 60.
Dus een paar maanden :o

[ Voor 9% gewijzigd door Crowmeister op 27-07-2006 16:12 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
On_E schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:29:
[...]

Onzin

Qua hoeveelheid XP is het hetzelfde als van 46 naar 60. Dit als de hoeveelheid XP die je nodig hebt gelijk blijft lopen aan de huidige functie.

Dat betekend dat je, als je puur gaat grinden, net zoveel monsters af moet maken als van lvl 1 tot 40, je krijgt wel steeds meer xp per mob, maar je moet ook meer xp binnenhalen.
Wat wel enigszins reeel is, analoog aan http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=362
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Level   XP/Mob  Diff    XP  Som
60  345 150 217400  4302100
61  350 155 225100  4527200
62  355 160 232900  4760100
63  360 165 240800  5000900
64  365 170 248900  5249800
65  370 175 257200  5507000
66  375 180 265500  5772500
67  380 185 274000  6046500
68  385 190 282600  6329100
69  390 195 291300  6620400
70  395 200 300200  6920600

Totaal dus van 60 naar 70 = 2.535.700 xp
Dat is ook nodig om van lvl 1 naar lvl 50 te levelen
Of van lvl 46 naar lvl 60

Verwacht overigens wel dat je ook weer meer XP krijgt door quests :)

zie ook http://www.wowwiki.com/Formulas:XP_To_Level voor de formule

[ Voor 102% gewijzigd door Kees op 27-07-2006 16:26 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan me niet voorstellen dat 350exp per mob krijgt op lvl 60 tot 61 ik kan me namelijk nog herrineren dat je op lvl 59 voor een gelijk lvl mob (mob die exp geeft) niet rested iets van 125 exp per mob krijgt.Rested is een heel ander verhaal.

edit: ik heb zelfs op elk lvl van 1 tot 60 niet meer dan +/- 120exp per mob gekregen unrested

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 183272 op 27-07-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
je bent zo lvl70, denk dat het de meeste raiders niet meer dan een maandje kost, waarschijnlijk nog korter omdat iedereen zo snel mogelijk 70 wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 183272 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:17:
Ik kan me niet voorstellen dat 350exp per mob krijgt op lvl 60 tot 61 ik kan me namelijk nog herrineren dat je op lvl 59 voor een gelijk lvl mob (mob die exp geeft) niet rested iets van 125 exp per mob krijgt.Rested is een heel ander verhaal.

edit: ik heb zelfs op elk lvl van 1 tot 60 niet meer dan +/- 120exp per mob gekregen unrested
Je krijgt die xp per mob wel hoor, op lvl 59 krijg je voor een lvl 59 mob 340xp, mmits je niet in een group zit, of raid, of dat iemand je helpt, puur solo. Rested is niet een heel ander verhaal, dat is gewoon keihard twee keer meer xp :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
DarkShadow schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:22:
je bent zo lvl70, denk dat het de meeste raiders niet meer dan een maandje kost, waarschijnlijk nog korter omdat iedereen zo snel mogelijk 70 wil zijn.
Veel minder dan een maandje denk ik :P
Maarjah, ik zit iig niet te wachten op lvl 70 cap :( maar ik kan me voorstellen als je tier2 of al delen van tier3 hebt, dat je wel weer meer wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vervelende is dat horde nog wel een tijdje langer moet wachten voor ze PvE-wise net zo sterk zijn als alliance...al die pallies moeten van 1 naar 70 gaan natuurlijk.

En ondertussen dropt er wel pally set loot in de lvl 70 raid instances...hoop nexuses dus ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Waarom adverteert Tweakers eigenlijk met goldbuy en power level sites? Moeten we niet een beetje principieel zijn?

Als ik een link naar een hack ofzo opgeef, dan wordt dat toch ook verwijderd?

[ Voor 33% gewijzigd door FunkyTrip op 27-07-2006 17:17 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Kaap schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:56:
In de meeste RPG's en MMORPG's is het levellen naar het hoogste LvL die je kan bereiken vaak gebaseerd op easy to hard. De eerste LvL's zijn vaak snel en makkelijk gehaald, naarmate je verder in de game komt zul je zien dat er een langere tijdspanne in komt en ook de benodigde XP die je nodig hebt om een bepaald LvL te bereiken word meer. Gaat laten we zeggen L1 t/m 10 in 1 a 1,5 uurtje. Level 10 t/m 20 gaat al gauw het dubbele van je tijd in beslag nemen etc., etc.

Dus ik ga er van uit dat het nog niet eventjes snel is gebeurt om van L60 naar 70 te Levellen. :)

Dit hangt natuurlijk ook nog eens van bepaalde factoren af hoe lang je er over doet om dat te bereiken. Hoeveel tijd steekt iemand per dag in het spel, op welke manier gaat hij zijn XP vergaren. Als je in groepsverband gaat zie je toch dat je minder XP krijgt dan in je eentje te grinden, questen.

Een ding is wel zeker, n.l. iemand die 24 uur per dag er in steekt zal sneller L70 zijn dan iemand die maar 2 a 3 uurtjes per dag er in steekt. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 130680 op 27-07-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
FunkyTrip schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:16:
Waarom adverteert Tweakers eigenlijk met goldbuy en power level sites? Moeten we niet een beetje principieel zijn?

Als ik een link naar een hack ofzo opgeef, dan wordt dat toch ook verwijderd?
Volgens mij kon je dat reporten ofso, weet niet meer precies, maar tkwam niet door GOT iig

Mja, ik ga me met mn inmiddels lvl 34 druid toch maar eens in STV wagen. Met mn main ben ik er nooit geweest, maar ik volg nu de Jame's Alliance Leveling Guide een beetje (voor zover dat mogelijk is met een horde char) en in STV valt toch wel veel te questen (en geganked te worden :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ik speel nu sinds 2 weken lineage 2 en dit is mijn kennismaking met MMorpg's.
Nu ging hier op GoT kijken voor een lineage 2 topic en zag dat daar maar weinig in gepost werd, ze zijn zelfs niet verder gekomen dan deeltje 8.

Nu is mijn vraag wat is de meerwaarde van WoW itt Lineage 2, waardoor dit spel toch meer in de belangstelling staat enz?

Mijn proefaccountje bij Linage 2 loopt af, maar wil wel weten ofdat ik wel de goede keus maak qua game.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25028

is niet uit te leggen waarom wow beter is dan welk game dan ook.

probeer wow ook eens zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Let wel op: het heeft een zeer verslavende werking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Anoniem: 25028 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:36:
is niet uit te leggen waarom wow beter is dan welk game dan ook.

probeer wow ook eens zou ik zeggen
Hebben ze hier ook een trial accountje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Worden de realms die nu nog niet beschikbaar zijn als destination realms later nog beschikbaar als destination? Zou anders enorm zuigen tbh :P

Ik was al blij dat ik mn chars van Quel Thalas af kon halen, is Terenas weer niet beschikbaar als bestemming >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 13:37

chromeeh

the Gnome

Zoooo weer terug van vakantie uiteraard direct weer aan de WoW :D
Vanmiddag m'n Infernal 'pet' quest afgerond :)
Voelt best lekker als je een lvl 55 elite kunt solo'en (fear ftw :+), het eerste deel van m'n Ony key quest gedaan :)

Hoop strax nog lvl 54 te worden :*)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

henkyyyyyyy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:46:
[...]

Hebben ze hier ook een trial accountje?
Om je snel aan een antwoord te helpen... (ik post vrij weinig)

Ja, dit hebben ze bij World of Warcraft en kan je vinden op de volgende url:
http://teaser.wow-europe.com/

Echter zijn er wel wat beperkingen onder deze demo, maar dat is uiteraard logisch zodat het niet misbruikt word en dergelijke.

Wil je informatie over gewoon het spel zelf dan kan je altijd terecht op:
http://www.wow-europe.com/

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Zelf vond ik op het eerste zicht dat World of Warcraft er een beetje brak aan graphics uit zag, dit was een erg lange tijd terug zo. Maar een vriend overtuigde me laatst en dan ben ik toch nog eens serieus een kijk gaan nemen naar de screenshots en dergelijke op andere sites. En inderdaad, bij aankoop, geweldige graphics. Het leukste gevoel vind ik beginnen met je eerste character, je weet nog zo weinig van het spel en dan kom je soms voor die leuke problemen te staan die vrij simpel op te lossen zijn. (Inventory vol, dus...)

Ik ben blij dat ik het spel gekocht heb, ben ondertussen bijna level 60 (57...), dat vind ik nu het moeilijkste moment. :-P

Maar ja, ik raad je echt aan dit spel te kopen.
Er is zoveel meer te doen dan in spellen zoals ROSE Online.

Just my 50 cent,
Lookup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:23
IK heb net deze boeken besteld :*)
Eens kijken of ze leuk zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/images/ebooks/waroftheancients.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/images/ebooks/demonsoul.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/books/images/sundering.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Anoniem: 149249 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:15:
[...]

Om je snel aan een antwoord te helpen... (ik post vrij weinig)

Ja, dit hebben ze bij World of Warcraft en kan je vinden op de volgende url:
http://teaser.wow-europe.com/

Echter zijn er wel wat beperkingen onder deze demo, maar dat is uiteraard logisch zodat het niet misbruikt word en dergelijke.

Wil je informatie over gewoon het spel zelf dan kan je altijd terecht op:
http://www.wow-europe.com/

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Zelf vond ik op het eerste zicht dat World of Warcraft er een beetje brak aan graphics uit zag, dit was een erg lange tijd terug zo. Maar een vriend overtuigde me laatst en dan ben ik toch nog eens serieus een kijk gaan nemen naar de screenshots en dergelijke op andere sites. En inderdaad, bij aankoop, geweldige graphics. Het leukste gevoel vind ik beginnen met je eerste character, je weet nog zo weinig van het spel en dan kom je soms voor die leuke problemen te staan die vrij simpel op te lossen zijn. (Inventory vol, dus...)

Ik ben blij dat ik het spel gekocht heb, ben ondertussen bijna level 60 (57...), dat vind ik nu het moeilijkste moment. :-P

Maar ja, ik raad je echt aan dit spel te kopen.
Er is zoveel meer te doen dan in spellen zoals ROSE Online.

Just my 50 cent,
Lookup
bedankt voor het uitgebreide antwoord.
Ik ga gelijk ff op de link kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 16:56
Miles Teg schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:49:
Worden de realms die nu nog niet beschikbaar zijn als destination realms later nog beschikbaar als destination? Zou anders enorm zuigen tbh :P

Ik was al blij dat ik mn chars van Quel Thalas af kon halen, is Terenas weer niet beschikbaar als bestemming >.<
Waarom wil je naar Terenas? Ikz it daar toevallig trouwens en altijd welkom hoor, maar ik denk niet dat we snel een destination worden. We mogen net zelf gaan verhuizen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Laatst online: 18:02
Ik heb een vraag, mijn guild begint nu een beetje met ZG en ik MT daar. Ik heb 2 helmen die me wel geschikt lijken:

Helm of Valor
526 armor
+23 stam
+15 str
+9 agi
+9 spirit

High Chief's Crown of Defense
426 armor
+16 def.

Welke kan ik beter aandoen?

Gewoon stats tellende zeg je valor, maar defense is wel heel belanrijk en 16 is best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

- J.W. - schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:06:
Ik heb een vraag, mijn guild begint nu een beetje met ZG en ik MT daar. Ik heb 2 helmen die me wel geschikt lijken:

Helm of Valor
526 armor
+23 stam
+15 str
+9 agi
+9 spirit

High Chief's Crown of Defense
426 armor
+16 def.

Welke kan ik beter aandoen?

Gewoon stats tellende zeg je valor, maar defense is wel heel belanrijk en 16 is best veel.
die tweede zou ik helemaal niet gebruiken, def is wel goed, maar ik denk dat je beter voor die 23 stamina kan gaan. Die agi op de valor helm zorgt ook nog eens voor meer armor.

Ik denk dat als je in valor rondloopt een grote hp pool voordeliger is dan def. Later krijg je items waar het beide op zit enzo, das helemaal leuk.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 27-07-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Rakkerzero schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:22:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wil ik ook nog steeds keer kopen, maar twijvel een beetje :P

Laat maar weten of het wat is!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Heb nu de Trial gedownload, waarvoor dank, maar welke server moet ik nu kiezen?
Beetje populaire server waar een aantal van jullie ook opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TepelStreeltje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:28:
[...]

Gianotten heeft de boeken voor € 11,95 per stuk in de verkoop liggen. Omdat ik die prijs wel vond meevallen, heb ik ze maar gelijk alledrie besteld :*)
henkyyyyyyy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:32:
Heb nu de Trial gedownload, waarvoor dank, maar welke server moet ik nu kiezen?
Beetje populaire server waar een aantal van jullie ook opzitten.
IK geloof dat iedereen een beetje verdeeld zitten over de verschillende realms. Ik denk dat je het beste kunt kiezen voor de recommended realm. Bijv. Boulderfist.
(Laat ik nou zelf op boulderfist(Horde) spelen (ign: Onuris))

[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 27-07-2006 20:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
Rakkerzero schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:22:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
een paar delen terug hadden we het er nog over, ik heb ze alle drie en ze zijn erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
poohbeer schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:59:
[...]

Waarom wil je naar Terenas? Ikz it daar toevallig trouwens en altijd welkom hoor, maar ik denk niet dat we snel een destination worden. We mogen net zelf gaan verhuizen dus...
Omdat ik daar al een mage en hunter (Sheeana ;) ) heb, en ik graag mn characters bij elkaar heb. Op 2 servers actief proberen te zijn werkt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Maegrim schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:33:
[...]

een paar delen terug hadden we het er nog over, ik heb ze alle drie en ze zijn erg leuk!
Das mooi, dan heb ik geen miskoop aangeschaft 8)
Ze komen a.s. dinsdag/woensdag binnen dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:44
Ik heb shitloads of mailtjes van mensen die hun guild nog in de TS willen hebben, of gegevens gewijzigd willen hebben, dus maak ik deze keer een nieuwe.

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 83
Daar verder. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

TepelStreeltje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:28:
[...]

Ik ben nu bezig met het eerste deel. Het bevalt me goed, het is leuk om te lezen. Je leert best veel over de geschiedenis van Warcraft, plus dat het grappig is dat je namen tegenkomt die in WoW best veel betekenen / betekend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.