Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Roeligan schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:06:
[...]

Misschien een stomme vraag: hoe bereken je dan de resistance t.o.v. armor? Ik bedoel als ik bijv 20FR op een item heb, hoeveel armor zou daar tegenover moeten staan wil ik het item boven FR kiezen?
dat werkt niet zo.
Spelldmg negeert armor rating. Als een mage een fireball op j eafknalt dan kan je misschien wel 10000 armor hebben maar hij komt nog net zo hard aan.

Maar als jij nou 300 FR heb dan heb je 75% kans om die fireball compleet te resisten.

Dus tegen mobs die voornamelijk magic dmg doen can een bepaalde school gebruik je resistance gear en anders gebruik je mitigation gear (high armor / defense en/of +dodge/parry).

Mooi voorbeeld Ragnaros doet voornamelijk Fire damage hier gebruik je dus resistance gear omdat de fire damage je armor negeert. Hij doet trouwens ook nog wel physical dmg dus armor en stamina niet aan de kant zetten ervoor ;)

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Dirk IJntema schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:14:
[...]
Het punt is meer, Fire Resistance in Mauradon is compleet overbodig en als dat de enige stats op zn armor is (buiten de hoge armorrating) is hij zichzelf onnodig aan het gimpen (aangezien de druid, in de meeste gevallen niet de meeste klappen ontvangt en dus niet zo'n hoge armorrating nodig heeft in een instance group).
Dat is het punt niet.... ik wil gewoon weten hoe dat zich verhoudt... wtf heeft dat met Maraudon of een druid te maken :?
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:21:
[...]
Magic damage ingores armor

armor helpt dus geen fuck tegen fire/frost/nature dmg :P
Thx, dat wilde ik weten.
pyrofielo schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:27:
[...]

dat werkt niet zo.
Spelldmg negeert armor rating. Als een mage een fireball op j eafknalt dan kan je misschien wel 10000 armor hebben maar hij komt nog net zo hard aan.

Maar als jij nou 300 FR heb dan heb je 75% kans om die fireball compleet te resisten.

Dus tegen mobs die voornamelijk magic dmg doen can een bepaalde school gebruik je resistance gear en anders gebruik je mitigation gear (high armor / defense en/of +dodge/parry).

Mooi voorbeeld Ragnaros doet voornamelijk Fire damage hier gebruik je dus resistance gear omdat de fire damage je armor negeert. Hij doet trouwens ook nog wel physical dmg dus armor en stamina niet aan de kant zetten ervoor ;)
kijk dit is nog iets duidelijker... thx :)

[ Voor 35% gewijzigd door Roeligan op 26-07-2006 11:47 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

hoe kan je eigenlijk de damage reduced berekenen tov je armor hoeveelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je cursor boven je armor totale armor nummertje houden werkt altijd goed ;)

formule erachter weet ik niet, maar iets van 10500 armor is 75% reduction (Wat de max is)

[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-07-2006 11:48 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131876

TepelStreeltje schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:48:
formule erachter weet ik niet, maar iets van 10500 armor is 75% reduction (Wat de max is)
En dan heb je nog +def en +parry/dodge kans om nog minder hard geraakt te worden

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 131876 op 26-07-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Maximize schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:33:
[...]

[...]

feli ;)
wij vanavond Heigan down, sommige mensen waren al zo sloom met moven op die boss, vraag me af hoe dat op Thaddius zal gaan. KR heeft makkelijk de firepower ervoor om em neer te krijgen, maar even opletten op welke debuff je hebt en eventueel naar de andere kant lopen is schijnbaar een beetje moeilijk :/

Ook helpt het niet echt als 1 van je main tanks die net 4 dreadnaught heeft opeens moet stoppen met spelen |:(
Dan moeten jullie toch eerst wat meer mages mee gaan nemen >:)
Onze Damagemeter: Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8862/thaddiusdamageac0.jpg
Ignite is gewoon zo imba, Eladamri is de eerste frost mage en Gibbie was halverwege het gevecht dood gegaan en Badon net voor het executen, naja dan maar 6 executers (MT shieldwall + bs execute).
Verder misten we nog een hunter en een paladin bij de start van het gevecht, dus dat scheelde ook weer een "debuff"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben ook maar weer gaan spelen met mn mage, toch wel weer leuk moet ik zeggen. Het van achteruit nuken is toch wel weer 's een welkome afwisselen t.o.v. het healen en zorgen dat niemand dood gaat.
Eerst maar even die waterquest ingeleverd in DM-library, ik maar denken dat je daar een sleutel voor nodig hebt, maar welnee, je blinkt gewoon door die deur heen. :P

Ben nu lekker bezig met het verzamelen van +spelldmg gear, want kolere, wat een prutgear had ie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 131876 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:53:
[...]

En dan heb je nog +def en +parry/dodge kans om nog minder hard geraakt te worden
Gast, de enige stat die je vergeten bent te noemen is de stat die wel klopt om (melee) dmg te verlagen en dat is block. Def, parry dodge verlagen geen directe dmg maar ontwijken die zogezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03 12:08
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:04:
[En dan heb je nog +def en +parry/dodge kans om nog minder hard geraakt te worden]

Gast, de enige stat die je vergeten bent te noemen is de stat die wel klopt om (melee) dmg te verlagen en dat is block. Def, parry dodge verlagen geen directe dmg maar ontwijken die zogezegd
+def verlaagt de kans om een crit op je te krijgen. dus die stats klopt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

hallo mensen. heb ook maar ff accountje aangemaakt hier.

ik zal af en toe wel een beetje meelullen hier :P

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Bifur schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:02:
[...]

En je kan uiteraard ook Banishen als nodig :)
we zijn nu dus voornamelijk voor het banishen gegaan. Rank 1 banish zodat de Sons niet te lang gebanished zijn..

Beste poging hadden we er nog twee staan, we moeten dit echt even onder de knie krijgen als guild. Die manaburn van ze is echt heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

- Een 30 Healing, 30 AP of 18 (?) spelldamage op shoulders. Hiervoor moet je exalted zijn met Zandalar en 15 tokens hebben, afkomstig uit het vernietigen van bijous en coins. Dit enchant haal je op het Zandalar eiland in STV.
die moet ik dus ook nog ff zien te krijgen.....eerst maar eens exalted worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Anoniem: 10456 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:21:
[...]

we zijn nu dus voornamelijk voor het banishen gegaan. Rank 1 banish zodat de Sons niet te lang gebanished zijn..

Beste poging hadden we er nog twee staan, we moeten dit echt even onder de knie krijgen als guild. Die manaburn van ze is echt heel vervelend.
Wij zijn er ook heel lang mee bezig geweest, maar afgelopen zondag hadden we hem voor het eerst down.

Bij ons werkte de truk om FN te gebruiken en ze daarna met AoE neer te leggen. Het koste flink wat members (in de eerste fase waren er pas 3 neer, na de sons 15 over), maar we kregen ze wel neer.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 10456 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:21:

Nooit meer dan 1 banishen, omdat je anders in tijdnood komt.
Plaats Frost/Slowing traps voor de raid en laat alle druids naar Bearform gaan en alle andere tanks pakken de adds mee op.
Zorg wel dat de Sons uit de buurt van de manausers zijn en focusDPS elke add neer.
Tegen de tijd dat je klaar bent is de laatste add uit de banish en als je die neer hebt heb je nog genoeg tijd om in positie te komen voor Ragnaros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145947

Moet je voor Disenchanting ook de enchant skill hebben??
ik heb nu een "linving root" die ik niet gebruik op mijn shaman en wil deze disenchanten omdat hij toch al soulbound is.
heb echter geen enchanting als profession genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 145947 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:36:
Moet je voor Disenchanting ook de enchant skill hebben??
ik heb nu een "linving root" die ik niet gebruik op mijn shaman en wil deze disenchanten omdat hij toch al soulbound is.
heb echter geen enchanting als profession genomen.
jep ...

Disenchanting hoort bij Enchanting

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

RaseriaN schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:27:
[...]

Nooit meer dan 1 banishen, omdat je anders in tijdnood komt.
Plaats Frost/Slowing traps voor de raid en laat alle druids naar Bearform gaan en alle andere tanks pakken de adds mee op.
Zorg wel dat de Sons uit de buurt van de manausers zijn en focusDPS elke add neer.
Tegen de tijd dat je klaar bent is de laatste add uit de banish en als je die neer hebt heb je nog genoeg tijd om in positie te komen voor Ragnaros.
Bedankt voor de tips, ik zet ze ff door naar ons GuildForum :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Blizzard zou het mogelijk moeten maken om items te disenchanten via de trade window zoals men ook enchant :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

ook voor disenchanten heb je de enchant profession nodig.

Makkelijk is om een bankalt te maken en die tot lvl 5 te levellen en enchanting te leren. Mocht je dan items hebben (die niet soulbound zijn) die je wilt dissen stuur je ze op en kun je ze met je alt disenchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Blizzard zou het mogelijk moeten maken om items te disenchanten via de trade window zoals men ook enchant :)
dat zou wel heel makkelijk worden..............:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

DCM schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:40:
ook voor disenchanten heb je de enchant profession nodig.

Makkelijk is om een bankalt te maken en die tot lvl 5 te levellen en enchanting te leren. Mocht je dan items hebben (die niet soulbound zijn) die je wilt dissen stuur je ze op en kun je ze met je alt disenchanten.
kan je dan evengoed aan een guildmember vragen die 300 enchanting heeft :) moet je al die moeite niet doen voor je bankchar te lvlen

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

ach een bankaltje is gewoon makkelijk. en lvl 5 ben je zo :)

trouwens Stefke113...........was je FFXI een beetje zat?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik kom niet zo vaak items tegen die BoE zijn hoor, en ookal zou ik die krijgen DIE kan je dus wel laten dissen door iemand anders. Dus een bankaltje is nutteloos. En btw level 48-60 BoE blue's zijn meer waard dan 6-7G op AH, dus meer dan een LBS :)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DCM schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:44:
ach een bankaltje is gewoon makkelijk. en lvl 5 ben je zo :)

trouwens Stefke113...........was je FFXI een beetje zat?? :P
was het nog niet zat nee, alleen wordt je bij FFXI bijna verplicht om een party te zoeken om te levellen en ben je bijna 2 tot 3 uur verder voor je aan de gang bent(behalve als beastmaster dan).
daar mijn vriendin bijna uitgeteld is van een tweeling heb ik daar niet al te veel tijd voor voorlopig.
mischien als ik weer wat meer tijd heb dat ik dan mijn char. weer activeer.
met WOW kan ik voorlopig wel uit de voeten, zolang ik de 60 niet ding kan ook een uurtje spelen als ik zin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Dus een bankaltje is nutteloos.
ben ik het dus niet helemaal mee eens. Als je gewoon lekker aan het grinden bent en je wilt ff je bags legen stuur je gewoon de hele zooi op en hoef je niet langs AH te gaan. En je hebt gewoon meer bankspace.

En wat betreft disenchanten. Blues zijn vaak wel meer waard dan de shards ja. Maar ik heb meestal ook aardig wat greens van 50-60 die ik toch ga dissen. De mats zijn altijd makkelijk te hebben als je weer eens een enchant wilt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

mischien als ik weer wat meer tijd heb dat ik dan mijn char. weer activeer
Dat dacht ik ook :P Maar ben toch blijven hangen bij WoW. Ik zat in dezelfde LS als jij maar ben weggegaan toen jij er net zat volgens mij (Creon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DCM schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:10:
[...]

Dat dacht ik ook :P Maar ben toch blijven hangen bij WoW. Ik zat in dezelfde LS als jij maar ben weggegaan toen jij er net zat volgens mij (Creon).
dat klopt ja ik ken je naam nog wel, heb je wel een paar keer in-game gezien :P
en de toekomst zal het leren, maar ik moet zeggen dat WOW me op het moment ERG goed bevalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 145947 op 26-07-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Mopster schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:40:
Heh, dat zou leuk worden ;)
"Ja kom maar, ik enchant je wapen wel eventjes..." *Disenchant*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
RaseriaN schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:18:
[...]

lang leve opletten, ze kunnen niet disenchanten dan zolang je niet op de trade button drukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

[...]

mja met en dialogue box natuurlijk he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hahahaha ja ja als je een beetje goed oplet in de trade kan dat niet voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bifur schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:29:
[...]

lang leve opletten, ze kunnen niet disenchanten dan zolang je niet op de trade button drukt :)
Oops ik was ff iets later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

als je nu een betere epic item loot, zit je daar met je oude epic. Het zou leuk zijn moest deze gedisenchant kunnen worden naar een nexus crystal, wat al veel nuttiger en veel meer waard is dan aan een npc te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

als je nu een betere epic item loot, zit je daar met je oude epic. Het zou leuk zijn moest deze gedisenchant kunnen worden naar een nexus crystal, wat al veel nuttiger en veel meer waard is dan aan een npc te verkopen.
Daarom ben ik aan het twijfelen of ik mining zal droppen voor enchanting............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DCM schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:39:
[...]

Daarom ben ik aan het twijfelen of ik mining zal droppen voor enchanting............
Nee je moet Minning en Enchanting nemen dat is gewoon grinde als een malle heb ik ook is echt chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Mopster schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:34:
Sjah dat is dus ook de keuze die je moet maken dan. Ik vind het wel best zo eigenlijk, zo heeft elke proff zijn manier om geld te verdienen. Als je iedereen DE zou geven zou je de Enchanters weer een beetje benadelen ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Mopster schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:34:
lang leve al je epics bewaren

heb atm:

8/8 wrath
8/8 might
een aantal epic FR items
een aantal epic NR items
3/5 ZG set
7 of 8 epic wapens
een zooitje schilden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

mijn main (mage) heeft momenteel 300 alchemy en 299 tailoring (mooncloth voor tier 3), dus ik kan ni echt iets laten vallen. Welja alchemy misschien, aangezien de mensen in men guild veel meer recipes hebben dan ik, maar al die moeite voor 300 te halen dan :s

Heeft iemand hier 300 enchanting ? hoe makkelijk/moeilijk is het om 300 te halen; want ik geloof dat het niet simpel is voor dees profession. Vanaf wat skill kan je Greater Eternal Essence, Large Brilliant Shard en Nexus disenchanten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mopster schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:51:
mijn main (mage) heeft momenteel 300 alchemy en 299 tailoring (mooncloth voor tier 3), dus ik kan ni echt iets laten vallen. Welja alchemy misschien, aangezien de mensen in men guild veel meer recipes hebben dan ik, maar al die moeiote voor 300 te halen dan :s

Heeft iemand hier 300 enchanting ? hoe makkelijk/moeilijk is het om 300 te halen; want ik geloof dat het niet simpel is voor dees profession. Vanaf wat skill kan je Greater Eternal Essence, Large Brilliant Shard en Nexus disenchanten ?
Voor disenchanten is geen skill nodig je kan meteen al epics dissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17:02
Bifur schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:48:
[...]
lang leve al je epics bewaren
/agree
Ik mag dan wel niet zoveel epics hebben(34, gister nog geteld), maar DE'en? No fcking way!

Een hunter bij ons in de guild heeft zijn volledige giantstalker geDE'ed toen ie volle Dragonstalker had. How stupid can you be... Resistances, spare gear...
Een alleen maar voor de tier3 items voor nax geloof ik.. Nouja, voordat je die crystals allemaal nodig gaat hebben ben je 3 maanden verder..

Ik gooi mijn gear gewoon in mijn bank, die al aardig vol begint te raken. Zelfs blues uit instances(ZG/aq20) die bewaar ik ook...
Zolang je toch geen plek tekort hebt, waarom zou je ze dan wegdoen?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Anoniem: 131876 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:53:
[...]

Voor disenchanten is geen skill nodig je kan meteen al epics dissen
en een nexus krijgen ? ik dacht dat ook je skill hoog moest zijn om betere materials te verkrijgen van het disenchanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mopster schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:55:
[...]

en een nexus krijgen ? ik dacht dat ook je skill hoog moest zijn om betere materials te verkrijgen van het disenchanten
nee alleen om beter enchants te maken heb je skill nodig dissenchanting kan je meteen al alles doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Anoniem: 131876 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:56:
[...]

nee alleen om beter enchants te maken heb je skill nodig dissenchanting kan je meteen al alles doen
da's goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

DCM schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:08:
[...]

ben ik het dus niet helemaal mee eens. Als je gewoon lekker aan het grinden bent en je wilt ff je bags legen stuur je gewoon de hele zooi op en hoef je niet langs AH te gaan. En je hebt gewoon meer bankspace.
ugh sorry bedoelde een dis-bankaltje. Heb zelf ook 3 bank-sluts O-)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

we begrijpen elkaar dus wel :) Ik heb alleen 1 bankalt ook enchanting aangeleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Anoniem: 160063 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:00:
[...]

Ik ben ook SM/DS op het moment en ik vraag me af hoe de damage van deze build is ten opzichte van SM/Ruin. gister op vael wel alle locks eruit ge-DPS'ed.( met klein verschil en succubus sacced ) maar wat denk je dat een betere build is voor mij als ik 300+ spell damage heb. SM/Ruin of SM/DS ? heb de build pas een week en heb nog geen MC run of ragnaros try kunnen proberen ermee. alleen dus op razorgore en vael in bwl. maar dat is een beetje anders aangezien je bij vael soms dus de 'bom' kunt worden waardoor je instant casts hebt , en dus de damage meters een beetje vertekend raken. misschien heb je er meer ervaring mee en heb je beide specs ook al een keer gehad . . zo niet dan moet ik het zelf een keer testen door de ene week SM/DS te spelen en de volgende week met SM/Ruin :P . en dan vergelijken
Dit is zoals ik het zie; MD/ruin, SM/ruin etc. is eigenlijk voor mensen met weinig spell dmg, die dus eigenlijk veel op zoek zijn naar + crit om zo dmg te kunnen bijhouden. Ik vind zelf DPS kunnen bijhouden op trash ook helemaal geen prio; het gaat er mij om dat ik met prima aggro control @ boss full out kan gaan. Dat kan ik met SM/DS overduidelijk; je dots doen lekkere damage, en niet alleen heb je de +10 % van de SM talents; je hebt dus ook +15% van je succubus als je die sacct. Ik DPS idd (@ bossfights nu dus ook SM/ruin, MD/ruin lockjes eruit, en geen last van vervelende aggro problemen). Dit komt omdat je coa/corr. gewoon echt heel erg lekker aantickt naast de harde shadowbolts. (plus dat je er mee door kan gaan, SM/ruin + MD/ruin locks moeten altijd pauze nemen na hun hoge crits). Het enige niet logische aan SM is voor mij dat je langzamer shadowbolts cast dan met destro talents. In je spellbook worden shadowbolts ook gezien als "destruction" spells; terwijl het naast dots gewoon je primary damage is. Hoop wel dat het ooit veranderd, dat de shadow mastery talents iets meer geven dan alleen de +10% damage. Geen idee hoe het zal gaan in de expansion, ik vraag me dus af of we dan 61 talents in de huidige talent trees kunnen gaan stoppen; ofwel dat het een nieuw talent-systeeem word; als het 't eerste is dan zullen mijn talents als eerste wel in die 5 puntjes in de destro tree gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wall of text crits you for 1343482.
You die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:56:
[...]
Geen idee hoe het zal gaan in de expansion, ik vraag me dus af of we dan 61 talents in de huidige talent trees kunnen gaan stoppen; ofwel dat het een nieuw talent-systeeem word; als het 't eerste is dan zullen mijn talents als eerste wel in die 5 puntjes in de destro tree gaan.
Met de expansion krijg je wel die 10 nieuwe punten en als het allemaal klopt worden de talent tree's ook weer anders, maar je doet er iig ff over om lvl 70 te worden het schijnt dat die 10 lvls net zo lang duurt als lvl 60 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

1 weekje werk dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahahahaha na zon geek ben ik nou ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
denk dat ik dan maar even 2 weekjes vrij ga nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 131876 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:17:
[...]

Met de expansion krijg je wel die 10 nieuwe punten en als het allemaal klopt worden de talent tree's ook weer anders, maar je doet er iig ff over om lvl 70 te worden het schijnt dat die 10 lvls net zo lang duurt als lvl 60 worden.
ik denk dat er zo massaal veel mensen zsm 70 willen worden dat je in die gebieden zowieso helemaal gek word en iedereen gefocussed is op xp. Zal in iedergeval niet lastig zijn om een party te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

MantaMania schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:33:
[...]

ik denk dat er zo massaal veel mensen zsm 70 willen worden dat je in die gebieden zowieso helemaal gek word en iedereen gefocussed is op xp. Zal in iedergeval niet lastig zijn om een party te vinden.
Jup :D Waarschijnlijk wordt iedere spawnende mob in outland tegen die tijd door 100 man besprongen die xp willen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Mopster schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:51:
mijn main (mage) heeft momenteel 300 alchemy en 299 tailoring (mooncloth voor tier 3), dus ik kan ni echt iets laten vallen. Welja alchemy misschien, aangezien de mensen in men guild veel meer recipes hebben dan ik, maar al die moeite voor 300 te halen dan :s

Alchemy is een van de makkelijkste professions om te powerlevellen. Je hebt relatief weinig mats nodig, in vergelijking toto tailoring/LW en enchanting. Deze link heeft als eens eerder op GOT gestaan, maar is de moeite waard: http://www.xs4all.nl/~brt/wow/guides/skilluptailoring.html
Naast de skill up van tailorring staan ook een aantal andere professions erbij. Enchanting is verder lastig om echt wat mee toe doen, omdat echt geld verdienen vooral van de heel zeldzame enchants afkomt.

Wat enchanting betreft: mijn bankalt is enchanting, vanaf level 1 kan je alles al dissen. Dus alle nutteloze greens worden keurig omgezet in enchanting materials. Erg fijn om een voorraad LBS, GET, DD en ID in voorraad te hebben.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 08:42

PromWarMachine

Forsaken Archer

Denk dat dat wel mee valt, er zijn immers genoeg nieuwe dingen te doen, je kunt denken aan:

• ASAP jewelcrafting powerlevelen
• ASAP lvl 70 worden met je huidige lvl 60 char
• De eerste horde paladin op lvl 70 hebben of alliance shaman (:r, maar dat ter zijde)
• Eerste guild Naxxramas clear (van je server), dit gaat waarschijnlijk niet samen met een van de andere dingen
• Eerste level 69 twink :+
• Eerste met een flying mount \o/ (hoewel die een beetje inherrent is aan eerste lvl 70)

Player housing? Siege weaponry? Geen idee welke nieuwe dingen we nog kunnen verwachten, maar er valt ook genoeg te ontdekken waarschijnlijk.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Player housing?
Dat zou ik wel heel erg leuk vinden. :) M'n eigen tauren huisje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DCM schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:45:
[...]

Hahaha dan kom ik hem leeg roven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heb je wel een vluchtenlingen tentenkamp nodig ter grootte van heel Azeroth om voor iedere speler een huis te regelen. :+

Zeker met die grote Taurens :| :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
idd.. Als ze al zoiets gaan doen denk ik dat het eerder alleen voor guilds wordt. Ik ben ook erg benieuwd wat de nieuwe functies zullen worden. Ik kan weinig bedenken.

Blizzard zal echter wel wat moois ervan maken.

Ik ben ook benieuwd wat er met bijvoorbeeld MC, Ony, BWL, etc gaat gebeuren. 5 man instances :D ? Of worden deze 'gebuffed' zodat je ze op lvl 70 opnieuw moet gaan doen.... Ik ben erg benieuwd.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

nee dat hebben ze niet nodig. Waarom niet gewoon net als instances....(en als in FFXI) Je loopt gewoon het player housing gebied binnen en (net als bij instances) krijg je een laadscherm en ga je naar je eigen huis/kamer. Zo moeilijk moet dat niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Mopster schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:55:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat voor het disenchanten van items een (enchanting-)level requirement komt.

Iemand enig idee waar de beste kans is om Arcane Crystals te minen? Ik heb al zeker 300 rich thorium mines gemined, maar nog geen ene crystal gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EXCalibur_EeK schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:51:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat voor het disenchanten van items een (enchanting-)level requirement komt.

Iemand enig idee waar de beste kans is om Arcane Crystals te minen? Ik heb al zeker 300 rich thorium mines gemined, maar nog geen ene crystal gevonden :?
Nee voor disenchanting heb je geen skill lvl

Burning steppes ff met je epic mount rond rennen doe ik ook al heel lang maar ik heb ook geen geluk met arcane crystals :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 131876 op 26-07-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Masch schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:51:
idd.. Als ze al zoiets gaan doen denk ik dat het eerder alleen voor guilds wordt. Ik ben ook erg benieuwd wat de nieuwe functies zullen worden. Ik kan weinig bedenken.

Blizzard zal echter wel wat moois ervan maken.

Ik ben ook benieuwd wat er met bijvoorbeeld MC, Ony, BWL, etc gaat gebeuren. 5 man instances :D ? Of worden deze 'gebuffed' zodat je ze op lvl 70 opnieuw moet gaan doen.... Ik ben erg benieuwd.
Waarom alleen voor guilds? Dat klinkt mij totaal niet logisch in de oren. :P

Daar ben ik ook van overtuigd. :Y)

Denk dat ze er niets aan doen. Wat moet je met die crap als je eenmaal level 70 bent? Waarschijnlijk zijn de blues van level 70 net zo goed / beter dan de epics uit MC. Ik vermoed dat:
1) Je er helemaal niet meer in kunt als level 70
2) Je er met 40x lvl 60 -OF- 20x lvl 70 in kunt

Denk niet dat ze inhoudelijk iets wijzigen, te veel werk. Men wil toch nieuwe content. Legio guilds die MC overslaan. Punt 1) lijkt me overigens de meest logische.
DCM schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:51:
nee dat hebben ze niet nodig. Waarom niet gewoon net als instances....(en als in FFXI) Je loopt gewoon het player housing gebied binnen en (net als bij instances) krijg je een laadscherm en ga je naar je eigen huis/kamer. Zo moeilijk moet dat niet zijn
Dat gaat feitelijk in tegen het concept dat je met een maximum aantal spelers een instance in kunt. Alle instances hebben een level en aantal spelers limiet. Aan de andere kant kun je zeggen dat de PvP Hall in IF & Orgrimmar ook niet gelimiteerd is aan een aantal spelers, as far as I know.
EXCalibur_EeK schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:51:
[...]

Als je Rogue bent: in de Hives van Silithus. Als je Hunter bent of een andere class hebt met enig gevoel voor agro range en niet erg gehaast bent: elites in zuidelijk Winterspring.

[ Voor 15% gewijzigd door PromWarMachine op 26-07-2006 16:00 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160063

PromWarMachine schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:58:
[...]

Waarom alleen voor guilds? Dat klinkt mij totaal niet logisch in de oren. :P

Daar ben ik ook van overtuigd. :Y)

Denk dat ze er niets aan doen. Wat moet je met die crap als je eenmaal level 70 bent? Waarschijnlijk zijn de blues van level 70 net zo goed / beter dan de epics uit MC. Ik vermoed dat:
1) Je er helemaal niet meer in kunt als level 70
2) Je er met 40x lvl 60 -OF- 20x lvl 70 in kunt

Denk niet dat ze inhoudelijk iets wijzigen, te veel werk. Men wil toch nieuwe content. Legio guilds die MC overslaan. Punt 1) lijkt me overigens de meest logische.
waarom zou je niet meer in MC kunnen als level 70 ? . je kan op level 60 toch ook je hele tier 0 set ( blauw ) 5/10 mannen ( scholo/strat/UBRS ) en aangezien level 60 epics net zo goed zijn als level 70 blues, zou het best aannemelijk zijn dat je mc gewoon met een relatief kleine party kunt doen. en kun je dus bijvoorbeeld full epic uit mc halen , maar dat is dan net zo waardeloos in een ( level 70 )instance als nou (full)blues zijn in MC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Is er btw iemand die een schatting kan maken hoe duur zon flying mount gaat kosten ?? Volgens het fimpje kan het met rep en quests, maar ik gok dat je daarnaast ook een flinke smak geld klaar moet hebben liggen. Ik probeer iig tegen die tijd 1000 G klaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160063 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:05:
[...]

waarom zou je niet meer in MC kunnen als level 70 ? . je kan op level 60 toch ook je hele tier 0 set ( blauw ) 5/10 mannen ( scholo/strat/UBRS ) en aangezien level 60 epics net zo goed zijn als level 70 blues, zou het best aannemelijk zijn dat je mc gewoon met een relatief kleine party kunt doen. en kun je dus bijvoorbeeld full epic uit mc halen , maar dat is dan net zo waardeloos in een ( level 70 )instance als nou (full)blues zijn in MC
Je kan iig wel sneller aan goede items komen op lvl 70 en trouwens de epics uit bijv BWL zijn lvl 75 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dit is zoals ik het zie; MD/ruin, SM/ruin etc. is eigenlijk voor mensen met weinig spell dmg, die dus eigenlijk veel op zoek zijn naar + crit om zo dmg te kunnen bijhouden. Ik vind zelf DPS kunnen bijhouden op trash ook helemaal geen prio; het gaat er mij om dat ik met prima aggro control @ boss full out kan gaan. Dat kan ik met SM/DS overduidelijk; je dots doen lekkere damage, en niet alleen heb je de +10 % van de SM talents; je hebt dus ook +15% van je succubus als je die sacct. Ik DPS idd (@ bossfights nu dus ook SM/ruin, MD/ruin lockjes eruit, en geen last van vervelende aggro problemen). Dit komt omdat je coa/corr. gewoon echt heel erg lekker aantickt naast de harde shadowbolts. (plus dat je er mee door kan gaan, SM/ruin + MD/ruin locks moeten altijd pauze nemen na hun hoge crits). Het enige niet logische aan SM is voor mij dat je langzamer shadowbolts cast dan met destro talents. In je spellbook worden shadowbolts ook gezien als "destruction" spells; terwijl het naast dots gewoon je primary damage is. Hoop wel dat het ooit veranderd, dat de shadow mastery talents iets meer geven dan alleen de +10% damage. Geen idee hoe het zal gaan in de expansion, ik vraag me dus af of we dan 61 talents in de huidige talent trees kunnen gaan stoppen; ofwel dat het een nieuw talent-systeeem word; als het 't eerste is dan zullen mijn talents als eerste wel in die 5 puntjes in de destro tree gaan.
ik denk dat ik dan toch nog maar lekker bij deze spec blijf :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

DCM schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:45:
[...]

Die zijn er al: Stables :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

[...]

Geen Bane = 20% DPS verlies op Shadowbolt spam.

En bij ons zitten Corruption en CoA echt niet de volle duratie op mobs/bosses ;(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Marcos
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

El Marcos

Ich bin ein Berliner!

*Even een noob vraagje tussendoor*

Ik heb 't spel een paar weken terug gekocht en ben nou lekker aan het spelen. Nu ben ik begonnen op server Dunemaul (omdat enkele van m'n collega's daar op spelen), maar heb ik het idee gekregen dat 't merendeel van de spelers die daar rondhangen allemaal level 60 zijn. In de lagere level gebieden kom ik zelden een andere speler tegen.

Zou het kunnen dat dit komt omdat deze realm al heel lang bestaat waardoor de meeste spelers er al lang rondhangen en dus een hoog level hebben?

Weet iemand een leuke drukke PvP realm waar het merendeel van de spelers nog niet zo'n hoge level heeft? Misschien een server die nog niet zo lang bestaat?

---edit:

Heb inmiddels een (voor dit doel) handige site gevonden. Eens even kijken daar... :)

[ Voor 13% gewijzigd door El Marcos op 26-07-2006 18:59 ]

jaja, het is toch wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
mvdg schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:57:

Ik heb 't spel een paar weken terug gekocht en ben nou lekker aan het spelen. Nu ben ik begonnen op server Dunemaul (omdat enkele van m'n collega's daar op spelen), maar heb ik het idee gekregen dat 't merendeel van de spelers die daar rondhangen allemaal level 60 zijn. In de lagere level gebieden kom ik zelden een andere speler tegen.

Zou het kunnen dat dit komt omdat deze realm al heel lang bestaat waardoor de meeste spelers er al lang rondhangen en dus een hoog level hebben?

Weet iemand een leuke drukke PvP realm waar het merendeel van de spelers nog niet zo'n hoge level heeft? Misschien een server die nog niet zo lang bestaat?
Je spreekt jezelf eigenlijk al tegen én je slaat de spijker op z'n kop. Oude realms zijn druk en zitten vol met level 60s of hun alts die ze powerlevelen naar de 60 (dus geen groepen). Nieuwe realms zitten niet vol, zijn vrij rustig en er zijn geen 60s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand toevallig het IRC kanaal voor de realm 'Ahn'qiraj' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 160063 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:17:
kun je misschien beter vragen op de wow realm forums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
mvdg schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:57:

---edit:

Heb inmiddels een (voor dit doel) handige site gevonden. Eens even kijken daar... :)
Ik heb juist 3 dagen geleden zelf gererolled. Ben op Jaedenar terecht gekomen. Een van de nieuwere pvp servers. Wel al aardig wat 60's. Maar echt heel erg veel low lvl's. Echt een hele leuke server om met een lvl 1 op te beginnen. Het lijkt, op de high lvl's na, wel een gloednieuwe server. Ik kan het je aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
woei!

rechter binding is voor ons gedropt! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Zo, na afgelopen donderdag onze eerste Ony kill, onze eerste rajaxx kill op zaterdag, tweede ony op dinsdag moest vandaag Hakkar er aan geloven :)
Yay The Lost Exiles @ trollbane, we gaan de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Hoe zit 't nu met die random is /roll.

Ik heb een sterk vermoeden, dat die niet klopt namelijk (all een tijdje). Het gebeurt te vaak dat iemadn in de raid heeeeel veel geluk heeft, dat kan 1 keer gebeuren, maar 't gebeurt te vaak. Vandaag had ik 't, heel apart. Niet vervelend voor degene die 't overkomt.

Vandaag in ZG, heb ik en die 1h Zullian Mace gewonnen, deel 1 van de heal ring set, ik had de off-hand Zullian Lollipop (;)) al .... daarnaast 2 coins, 2 bijous.

Mijn Druid was wel erg blij vandaag, daar gaat 't niet om ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-07-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-04 21:07
Anoniem: 160063 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:17:
#wow.aq @ quakenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Maandag dropte bindings van Geddon. O+
Dat was dus degene waar ik 4,5 maand op heb zitten wachten.
Binnen 20 uur 100 arcanite bars door de guild verzameld en richting Silithius met zn allen =)
Thunderaan ging binnen een minuut neer.. wat een watje zeg :+

Loop voortaan rond met Thunderfury 8) (Of Thunderfluffy hoe die nu bij ons in de guild heet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 5646 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 02:25:
Binnen 20 uur 100 arcanite bars door de guild verzameld en richting Silithius met zn allen =)

Loop voortaan rond met Thunderfury 8) (Of Thunderfluffy hoe die nu bij ons in de guild heet ;))
pimp! 8)

grats man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21
Gister besloten om te stoppen met WoW.

Waarom:
Ik vind het over het algemeen een leuk spel maar op de één of andere manier kan het mij niet genoeg boeien. Ik heb denk ik van alle classes wel 3 chars en deze nooit verder gebracht dan 20, enkelen uitschieters tot 40 maar tot dusver geen level 60.
Iedereen zegt wel dat het pas op level 60 begint, maar ik heb gewoon de tijd niet om te raiden dus heeft het ook weinig nut om als level 60 rond te rennen aangezien gear>skill (niet in alle gevallen). En om nu bij voorbaat te weten dat je een 1 op 1 gaat verliezen als je in je blue's en green een paars mannetje tegenkomt is ook niet leuk. Misschien oordeel ik te snel maar zo zie ik het.

Ik wil iedereen hier in ieder geval bedanken voor het beantwoorden van mijn vragen die ik hier gesteld heb. En succes met jullie avontuur in WoW.

p.s iemand nog een gamecard kopen? Over de prijs worden we het wel eens? Mail naar thuijbers at hotmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15
Anoniem: 160063 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:05:
[...]

Ik heb een blauwe post gelezen op de US boards die zegt dat je inderdaad nog gewoon binnen kan in MC op level 70 zoals nu vele level 60s in Scarlet Monastery zitten om gold te farmen :)

Voor de rest wordt er ook niets gewijzigd aan bestaande raid instances, geen updates, uitbreidingen... Nexus crystals worden ook een pak minder waard uiteraard.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 02:25:

Mr. Legendary gratz echt mooi wapen wij hebben er nu 4 in onze guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Als er een paar leuke gems zouden droppen van bosses in MC heb je daar meteen een PUG'je voor imo. Daarnaast is sets verzamelen voor sommige mensen ook altijd leuk ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Wij hebben Molten Core bijna een jaar geraid maar geen enkele TF of Hammer of Ragnaros >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bifur schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 08:38:
Wij hebben Molten Core bijna een jaar geraid maar geen enkele TF of Hammer of Ragnaros >_<
Bij ons in de guild zijn er al cker 6 of 7 met Hammer of Ragnaros, alleen de bindings laten het de laatste tijd een beetje af weten maar dat komt wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Guild gisteren 5 bosses (spider wing, noth en razuvius) in naxx gedaan, gaat goed vooruit nu :) Wraith blade dropte weer, volgende keer dat ie dropt voor ons is hij van mij ! :) Nu nog gaan farmen voor da spell power enchant, gaat leuk worden om 2 golden pearls te vinden, zucht ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteren lvl 39 bereikt met mijn Gnome Mage, nu nog 1x lvl'en en dan heb ik EIN-DE-LIJK mijn Mount! :) Ik ben benieuwd hoeveel dit gaat schelen vergeleken met lopen, want daar wordt ik nu wel sch*#tziek van :P

Het valt me wel op dat ik het Questen nu een stuk minder leuk vind en steeds meer Runs aan het doen ben. Tis ook veel beter voor je Gear/XP trouwens.

Speelt er trouwens iemand op Azjul-Nerub?

[ Voor 7% gewijzigd door bitpixl op 27-07-2006 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Wij hebben gister weer een lekkere wipe avond gehad op Razorgore in BWL, maar ondanks het wipen hebben we toch veel progressie gemaakt. We zitten nu nog maar op 1 Egg :) Dus denk dat hij binnenkort wel neergaat. Fase 2 schijnt niet zo heel moeilijk te zijn.

Toch heb ik het gevoel dat onze tactiek niet goed is. De meeste guilds kiten de Legio's en de Dragonkins.. maar wij killen dus de Mages en de Legio's en de Dragons worden gekite. Het probleem is gewoon dat er op een gegeven moment te snel adds spawnen. En deze lopen dan los.

Zijn er hier nog andere guilds die ook de Legio's killen of kiten jullie deze allemaal. Owjah wij zijn horde.. als we Alliance waren geweest dan was hij al lang dood geweest ofcourse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

het helpt ook om op het laatste razorgore een fire volley te laten doen, als alle ads dan naar hem gaan, gewoon chainfearen en frost nova :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:08:
Wij hebben gister weer een lekkere wipe avond gehad op Razorgore in BWL, maar ondanks het wipen hebben we toch veel progressie gemaakt. We zitten nu nog maar op 1 Egg :) Dus denk dat hij binnenkort wel neergaat. Fase 2 schijnt niet zo heel moeilijk te zijn.
Phase 2 is hij gewoon een eitje eigenlijk. Het is gewoon een grote Drakkisath met een AoE Fireball spam. Die wel wat damage doet, maar totaal geen wiper MAG zijn.
Toch heb ik het gevoel dat onze tactiek niet goed is. De meeste guilds kiten de Legio's en de Dragonkins.. maar wij killen dus de Mages en de Legio's en de Dragons worden gekite. Het probleem is gewoon dat er op een gegeven moment te snel adds spawnen. En deze lopen dan los.
Zorg dat je in elke hoek 2 groepen hebt staan met genoeg kracht om elke spawn direct op te pikken en af te maken. Zorg voor minstens een Rogue/Mage/Hunter in elke hoek zodat er gestunned, en hard genuked kan worden.
Zijn er hier nog andere guilds die ook de Legio's killen of kiten jullie deze allemaal. Owjah wij zijn horde.. als we Alliance waren geweest dan was hij al lang dood geweest ofcourse ;)
Of je Horde of Alliance bent maakt in dit gevecht weinig uit heb ik het idee.
Maar ja, wij killen alles behalve de Dragonkins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Eerst met Razorgore rondjes lopen en in elke hoek een fire volly doen, dan als je niet langer kan wordt je gerealeased en krijg je alle aggro van alle mobs, dan is het rennen geblazen als MT. vergeet niet speed enchant op boots.

daarna een ander persoon de rest van de eggs laten destroyen

alle mages killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 31660 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:08:

Leuk dat Razorgore elk draadje weer terug komt. De meeste guilds beginnen met het slopen van de mages en het kiten van de rest. Op een bepaald moment heb je zoveel dps in je guild dat het slopen van alles beter gaat:
Per platform kite 1 warrior alle dragonkin aan zijn kant (beroemde 8-jes op de platforms), geheald door 2 priests. De rest van de raid sloopt alle mages en legionairs. Wij gebruiken 5-6 man per hoek, waarbij iedereen focust op 1 target. Dat is voor ons meer dan zat.

Gewoon volhouden met deze tactiek. Train je groep omin de hoeken single target te werken. Als er 2 komen: 1 sheepen, 1 killen en daarna het sheep.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

In het begin doden we alles behalve dragonkin, die worden gesleept door de druids, de dragonkin daarna worden opgepikt door hunter en rondgekite. Eenmaal de adds sneller spawnen, beginnen de warriors de melee te kiten met piercing howl. De rest blijft de mages zo snel mogelijk neerhalen (zorgen dat ze hunters niet raken (daze) of de controller gaan ambeteren). Als er nog 3-4 eggs over zijn, laat de controller razorgore een fire volley doen en dan beginnen we met chainfearen en frost nova's (alhoewel die volley de laatste tijd niet gedaan wordt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Gisteravond eindelijk mijn Azuresong MageBlade ( http://www.thottbot.com/?i=37329 ) gekregen :D Als offhand heb ik nu tome of the Lost (http://www.thottbot.com/?i=53168), maar daar zal snel een betere voor in de plaats komen. Nu nog even snel de +30 enchant erop en ik ga naar 1000 frostbolts :p

Wel duur die enchants zeg.... Ook gisteren voor ongeveer 100G mijn +20 frost damage op mijn gloves laten zetten en nu moet ik dus weer ongeveer 200G uitgeven voor mijn +30 enchant. Maar goed, heb ik wel weer een reden om te farmen :p

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

haha die paid transfers worden fijn. Net een kerel ge-applied voor ons (we zijn pas bij Nef) die vrij ver is in Naxx (eerste 5 bosses ofzo) en wil met zijn vriendin spelen die bij ons zit.
Nu maar hopen dat hij naar AD kan transferen want AD is wel full. Enig idee of zeuren bij Bliz helpt? Of iets anders? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
zowiezo raad ik je aan niet te zeuren bij blizzard, geeft alleen maar gekloot en officiele waarschuwing (ik kan het weten, ik heb er al 1 binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 131876 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 08:43:
[...]

Bij ons in de guild zijn er al cker 6 of 7 met Hammer of Ragnaros, alleen de bindings laten het de laatste tijd een beetje af weten maar dat komt wel weer
niet echt meer een 'legendary' dan :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 27-07-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:27
Skillz schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:02:
Gisteren lvl 39 bereikt met mijn Gnome Mage, nu nog 1x lvl'en en dan heb ik EIN-DE-LIJK mijn Mount! :) Ik ben benieuwd hoeveel dit gaat schelen vergeleken met lopen, want daar wordt ik nu wel sch*#tziek van :P

Het valt me wel op dat ik het Questen nu een stuk minder leuk vind en steeds meer Runs aan het doen ben. Tis ook veel beter voor je Gear/XP trouwens.

Speelt er trouwens iemand op Azjul-Nerub?
Ik vond de q rond lvl 40 ook minder interessant, heb toen vooral lopen grinden voor m'n mount die ik pas op lvl 43 ofzo kon kopen. Veel verschil maakt het niet in snelheid, als hunter kon ik toch sowieso al +30% lopen. Veel ophef voor een klein verschil. Als je ziet wat een epic mount kost en de snelheidswinst, vind ik dat een beetje verspilling. Oké, ziet er vet uit, maar ik houd me liever bezig met andere zaken. Het verschil merk je vooral als je een alt rolt en dan door de wereld sjokt, dat is dan pas traag als je een mount gewend bent.

Probleem rond lvl 40 was dat je teveel q op uiteenlopende plaatsen hebt en niet langer in één gebied. Ik heb toen mijn quest log wel opgeschoond omdat ik gek werd van het overaanbod aan q.

Ik heb op Azjol-Nerub een NE lvl 60 hunter, een Human lvl 28 priest en een Dwarf lvl 27 pala. Ik denk dat ik nog een mage ga rollen, maar dan wel Horde zijde (misschien op ander servertje).

[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 27-07-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Hurtebise schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:21:
[...]

...ik gek werd van het overaanbod aan q.
Nog zo iets lastig op lvl 60, al die quests :s 8-9 voor naxx, 5 voor AQ40, 3 voor AQ20, 3 voor ZG en dan nog een paar random... tijd om die limiet van 20 eens te verhogen. Het zijn natuurlijk quests die je kan laten liggen en opnemen wanneer nodig, maar het is makkelijk als je die in je log hebt steken en kunt raadplegen wanneer nodig.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.