Hmm warlocks hebben misschien geen directe aggro reduction, maar wel andere opties. DM geeft je -20% threat met Imp, Nemesis full set bonus geeft je ook -20% threat.
jeuj, echter voordat ik al mn tier2 heb zijn er echt wel situaties waarin aggro een issue is, md is relatief nutteloos voor grinden/pvp en ik moet talentpoints verspillen voor -20 threat, geen enkele andere class wordt zo gegimpt (ja, ds is leuk maar slechts beperkt te gebruiken in raids aangezien ik dan weer mn md buff verlies

)
Ehm.... alleen Rogues en Hunters hebben skills om aggro permanent te verlagen.
Alle andere classes hebben talents om threat te verlagen, ook warlocks.
Dat jij het niet specced, dat is een heel ander verhaal natuurlijk.
hmm, sinds wanneer kost feign death of vanish 30 talents? sorry hoor, maar na de mage revamp wordt je gedwongen als lock om 30 talents te verspillen of via threat meters je aggro in de gaten te houden, ik ben een lange tijd 0/30/21 geweest maar die spec zuigt imho als je niet raid (ik speel diverse andere classes maar zo belachelijk als bij de lock talents heb ik t niet meegemaakt), ben blij dat ik geen horde ben (ik heb tenminste nog bos)
Daarnaast: als ik md spec doe ik (zoals meer mensen hier al opmerkte) veel minder dmg dus dan is de noodzaak meteen weg, nu vang ik dat op door 25/5/21 te speccen, meer sta ipv shadow mastery, betere dmg balance en via de meters kan ik iig zorgen dat ik net onder de mages blijf kwa aggro, maakt het er iig niet interessanter op maar ik heb dan iig een spec waar ik mee kan grinden/pvp-en (met md zou ik nooit in staat zijn om bijv zon shadow of doom te solo'en)