Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.383 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

wOOt! Met de Dragonblood Conclave op Defias Brotherhood hebben we eindelijk Nefarian neer ...Horde first :)

Echt interessant gevecht vooral als mijn class call komt (Shaman), dan is het even aanpoten geblazen. Al die totems verwijderen, je mana zien halveren.... geen pretje. Je wilt Neffie geen windfury totem geven natuurlijk :X

Menig Alliance guild farmt Nefarian bij ons al een tijdje, maar goed.. Met pallies is het Ezmode natuurlijk. We hadden laatst iemand die van Allies naar de Horde ging. Die moest even wennen aan het feit dat ie het de hele avond met alleen de 3 standaard buffs moest doen. Er kunnen immers maar 4 groepen met 1 of 2 extra buffs zijn. Ging ie later klagen dat ie mana potions moest drinken... hij was gewend aan BoS & JoW. In het begin kreeg hij nogal eens aggro ook omdat hij BoS gewend was :D

Gisteren ook nog eens genoeg elementium voor Thunderfury voor iemand, dus de hele guild is weer happy na enkele weken vol lag en onnodige wipes in BWL. Op zich wel raar. 2 dagen na Chromie hadden we Nef al neer op onze 9e poging ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door FunkyTrip op 21-07-2006 14:01 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Als je van een cliff afspringt in het water en je krijgt ondertussen waterwalking van een shammie...

wooohoeeeeee
waterwalking
*slik*
splutter
you received a 10% durability loss

GRRRRRRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:38:
[...]

boeiend gewoon geen water meer aan die lock geven :P

ik heal onze warlocks wel eens als ze suicide hellfire willen doen }> of na chrom als ze nog bronze hebben gaan ze ook helfire suiciden :P ff leeghealen :P
Als de warlock het zou doen tijdens een fight zou hij bij ons denk ik zelfs de raid uitgeknald worden. Stomme sneeuwballen...

En mooiste is gewoon een renew + shield op een suicide lock. Soms hebben ze het gewoon niet door :D

Deze week hopelijk Thaddius omleggen, we hebben 2 dagen ervoor en we komen al goed in de 2e fase dus en dan maar eens leren dansen met Heigan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:00:
Als je van een cliff afspringt in het water en je krijgt ondertussen waterwalking van een shammie...

wooohoeeeeee
waterwalking
*slik*
splutter
you received a 10% durability loss

GRRRRRRRRRR
dat is vet om te doen in AQ20 als je naar buru gaat iedereen springt dan in het water :P }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:28:
[...]

warriors gebruiken geen rend, is deep wounds: crits proccen een bleed effect. Warlock discussie... het is geen schande om niet elke keer heel hoog in dps te staan, mensen staren zich blind op dmg meters en denken dat nut in de raid op volgorde van dmg done is oid....

Denk echt dat sommigen niet weten waar ze het over hebben... Lifetap kan helpen als mechanisme om je dps te vertragen voor je aggro krijgt, rogues moeten ook feinten, hunters fd, warriors hebben cd op abilities anders zou het de meest imba class zijn, (ww zonder cooldown :p). Elke warlock met ruin heeft zo aggro als hij shadowbolts blijft spammen tot zijn mana op is, als hij tussen 2-3 bolts door lifetapped niet. Leuk die dmg meters en oneindige discussie wie er bovenaan staan, maar als je raidperspectief neemt wil je dat mensen op hun aggro letten ipv op de dmg meters
Het gaat ook helemaal niet zozeer om het damage aspect, maar het NUT van warlocks op zich. dit was in BWL al aan de orde. maar nu in Naxxramas nog meer. Er zijn gewoon 'defecten' in onze class die meer en meer bloot komen te liggen naarmate encounters langer worden en de gear beter.

Ten eerste het NUT van warlocks. Blizzard classificeerd ons als debuffers. dit is ook zo we hebben een aantal curses die de raid positief beinvloeden. daarnaast hebben we nog een aantal curses die onze DPS helpen. Maar aangezien deze steeds van mobs afgebutst worden kunnen we deze bron van DPS/nut al nauwelijks meer gebruiken.
Daarnaast hebben we nog nut als ( backup ) DPS'er/Nuke. Doordat wij geen enkele manier van aggro reducing hebben, niet door standaard spells ( zoals iceblock/feint/FD ) óf door spec ( behalve MD maar dan moet je wel in een PVP/weinig damage tree speccen ) valt deze manier van 'nut' ook af aangezien we simpelweg teveel threat genereren om echt voluit te gaan. En jouw manier van aggro control . gaan life tappen om je threat te verlagen slaat natuurlijk nergens op. zowieso RESETTEN acties als FD en iceblock de 'aggro' en simpelweg staan wachten niet. dus zelfs al wacht je een minuut en een mage zou de agro krijgen Iceblockt ie eruit en ben je alsnog de lul. en dan is er ook nog het probleem van mana efficientie. Onze spells kosten het meeste mana van alle casting DPS classes en lifetappen kost ons Health en het kost de RAID healing power aangezien je priest je moeten healen.

Al deze punten zorgen er gewoon voor dat steeds meer guilds gewoon liever in plaats van een warlock andere classes meenemen. het heeft gewoon TOTAAL geen nut om 5 warlocks mee te nemen. neem er dan 2of 3 mee en dan weer 2 of 3 van een class die WEL kunnen DPS'en. Aangezien Life Tap ook lijd onder 'scaling problems' Aangezien we nu al TIER 3 gear kunnen halen. maar nog steeds met dezelfde 500 mana lifetap zitten opgescheept die je ook had doen je net 60 was met greens en een mana pool van 4k. een mana pool van +- 7K voltappen duurd gewoon te lang ( waarnaa je die 7K er weer binnen enkele minuten uit brand ) en we kunnen ( zonder fix ) NIET meer mee naar eventueel nog moeilijkere dungeons met nog betere gear.

Het enige nut dat warlocks nu lijken te hebben is bloodpact,soulstone en de random healthstone voor tanks+DPS ers die geen mate kunnen houden. dat kan nooit de bedoeling zijn. als het zo door gaat heb je straks maar 1 warlock nodig om te Soulstonen, met IMP rond te lopen en COE te spammen. dit heeft gewoon een fix nodig en daarom word er over 'gehuild' iedereen zou dat doen als het er op die manier voorstaat met hun class.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Wij hebben anders gewoon nog steeds 4 warlocks bij ons in Naxx bij elke encounter. Tru ze doen in verhouding minder damage als vroeger, alhoewel ze de mages nog redelijk bij kunnen houden. Overigens heb je met 1 spec well aggro reduction als je imp naast je loopt ;)

Verder zitten er zeer weinig bosses in Naxx met een aggro reset die alleen op de tank is, dus is aggro ook niet echt een probleem. Ja alleen bij Gluth zou het irritant kunnen zijn, maar daar kunnen de tanks ook zat aggro bouwen en bij noth zitten de casters toch op de adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
zowieso RESETTEN acties als FD en iceblock de 'aggro' en simpelweg staan wachten niet
Lieverd, ice block reset je aggro niet. 't maakt je 10 sec immune voor bijna alles. Een mob kan je dan niet aanvallen en pakt een andere target. Als de MT de aggro dan binnen die 10 seconden niet heeft overgenomen dan mept die mob je weer net zo hard in elkaar.

Veelgemaakte vergissing dat ice block je aggro reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:10:
[...]

Lieverd, ice block reset je aggro niet. 't maakt je 10 sec immune voor bijna alles. Een mob kan je dan niet aanvallen en pakt een andere target. Als de MT de aggro dan binnen die 10 seconden niet heeft overgenomen dan mept die mob je weer net zo hard in elkaar.

Veelgemaakte vergissing dat ice block je aggro reset :)
oke het reset je aggro niet . . lekker boeiend ? dat doet niets af aan de rest van de punten. zowieso als je MT binnen 10 sec de aggro niet heeft dan verdien je gewoon te sterven :D

Het is in ieder geval wel een middel waardoor je VOLUIT kan gaan, zelfs met je threat op 99% en als je toevallig crit of je tank worde gestunned/knockbacked whatever. heb je een mooi 'red mij' knopje die warlocks niet hebben en dus meestal ook op safe moeten spelen wat aggro betreft. en ook beneden de off-tank moeten blijven terwijl mages dat niet perse hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:14:
[...]

oke het reset je aggro niet . . lekker boeiend ? dat doet niets af aan de rest van de punten. zowieso als je MT binnen 10 sec de aggro niet heeft dan verdien je gewoon te sterven :D

Het is in ieder geval wel een middel waardoor je VOLUIT kan gaan, zelfs met je threat op 99% en als je toevallig crit of je tank worde gestunned/knockbacked whatever. heb je een mooi 'red mij' knopje die warlocks niet hebben en dus meestal ook op safe moeten spelen wat aggro betreft. en ook beneden de off-tank moeten blijven terwijl mages dat niet perse hoeven.
Ik heb als lock Death Coil. Best leuk in een party of wat dan ook. Vijand rent even weg
en in de tussentijd trekt de warrior weer aggro ofso. Ook wel een red knopje vind ik :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops :9

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:04:
[...]

Daarnaast hebben we nog nut als ( backup ) DPS'er/Nuke. Doordat wij geen enkele manier van aggro reducing hebben, niet door standaard spells ( zoals iceblock/feint/FD ) óf door spec ( behalve MD maar dan moet je wel in een PVP/weinig damage tree speccen ) valt deze manier van 'nut' ook af aangezien we simpelweg teveel threat genereren om echt voluit te gaan. En jouw manier van aggro control . gaan life tappen om je threat te verlagen slaat natuurlijk nergens op. zowieso RESETTEN acties als FD en iceblock de 'aggro' en simpelweg staan wachten niet. dus zelfs al wacht je een minuut en een mage zou de agro krijgen Iceblockt ie eruit en ben je alsnog de lul. en dan is er ook nog het probleem van mana efficientie. Onze spells kosten het meeste mana van alle casting DPS classes en lifetappen kost ons Health en het kost de RAID healing power aangezien je priest je moeten healen..
Ik moet zeggen dat bij ons de locks altijd onderaan eindigen in de dps, zelfs als ik als shaman beetje WF autoattack doe en offheal. Ze zitten nooit in de shaman groepen, dus ze hebben ook geen tranquil air die ze nog een beetje aggro reductie geeft.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:17:
[...]

Ik heb als lock Death Coil. Best leuk in een party of wat dan ook. Vijand rent even weg
en in de tussentijd trekt de warrior weer aggro ofso. Ook wel een red knopje vind ik :)
Probeer dat eens op een boss, die geeft dan een mooie immune :P
Maar hoe wil je aggro trekken van bosses die geen aggro resetten van alleen de tanks? En dat zijn toch wel het merendeel van de high end raiding bosses tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:17:
[...]

we hebben het hier over END-GAME RAID encounters. niet over een 5 man party tegen humanoid mobs... Ga jij maar bosses in MC/BWL deathcoilen, kijken of je het dan nog een 'red mij' knopje vind.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

mage moet dan wel frost specced zijn en daar een punt in gestopt hebben.
fire mages hebben dat al helemaal niet

dus net als een lock kan je ervoor kiezen om je aggro reduce te nemen, of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:21:
[...]

we hebben het hier over END-GAME RAID encounters. niet over een 5 man party tegen humanoid mobs... Ga jij maar bosses in MC/BWL deathcoilen, kijken of je het dan nog een 'red mij' knopje vind.. :>
Die hebk idd nog nie gezien :o game bug ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice. Dit is precies waar het om draait.
[...]

Plus dat mages ook nog eens 30% aggroreductie via talents hebben, sinds hun review.

Begrijp me goed, ik vond ook dat mages gefixed moesten worden, en ik ben heel blij voor de mages onder ons dat ze het nu zo goed doen. Het heeft alleen voor mijn favo class wel wat probleempjes opgeleverd :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:26:
[...]

dus net als een lock kan je ervoor kiezen om je aggro reduce te nemen, of niet
inderdaad , maar zoals ik al zeg zit het bij warlocks in een PVE gimp tree. dus zowieso doe je minder damage , maar je steekt ook letterlijk +-15 punten in dingen waar je geen drol aan hebt ( increase pet stamina / intellect. improved health funnel. increases damage done bij pet bij x% ) en dan nóg heb je alleen die 20% threat minder bij één bepaalde pet. dus je krijgt 20% threat minder. maar je VERLIEST shadow mastery óf Ruin. de 2 damage talents bij uitstek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef:
[...]

Ik moet als Mage zijnde nog steeds respeccen na de laatste Talent Revamp.
Maar volgens mij kun je ook 30/21 Fire/Frost gespecced zijn en dus Ice Block hebben.
IIG, zo zal mijn spec eruit komen te zien.

Arcane is waar-de-loos geworden in mijn ogen.

Of zou dit geen goede spec voor een Mage zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:04:
lap text met foute info en warlock whine.
Iceblock is een talent, niet elke mage heeft die, maar nemen ze dus voor survivability.
-30% aggro voor mages geld per school of magic als je daar in de tree punten in stopt
Debuff slots zijn al van 8 naar 16 gegaan, belangrijkste debuffs blijven er redelijk goed op nu
Elke class brengt wat unieks in een raid waar je veel nut aan hebt, sommige encounters kunnen zelfs niet zonder
Warlocks die Md/Ruin afkraken hebben of heel weinig dmg gear, of zijn net bezig in BWL, in PVE is aggro soms een hele raidwhipe
Kijk trouwens niet naar andere classes, verbeter je class, begin bij jezelf door af te stappen van verjaarde ideeen sm/ruin> all

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:41:
[...]

Maar volgens mij kun je ook 30/21 Fire/Frost gespecced zijn en dus Ice Block hebben.

Ice block zit helemaal onder in de frost tree. Je moet daar dus sowieso 30 punten in stoppen om deze te krijgen. De arcane tree is inderdaad niet erg mooi meer; tier1 talents heb je niks aan imo. Clearcasting, POM (21 punten min.) en improved counterspell zijn nog wel erg lekker, dus daar zou je wel over na kunnen denken.

Ik heb zelf echter ook nog geen perfecte build kunnen vinden, op dit moment ben ik elemental specced (20/31). Hoe hebben de andere (PVE) mages hun talentbuild in elkaar zitten?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

kan een prima spec zijn
alleen in lange gevechten ben je redelijk snel oom, zeker als je echt zowel fire als frost afwisselend gebruikt, als je fire gebruikt hebt je niets aan je mana besparende frost talent,

en die 30% mana terug is wel leuk, maar levert minder op dan de mana besparende dingen in arcane (iig voor je fire spells niet)

uuh icelbock is een 21 point talent, dus niet zo zwaar hoor

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 21-07-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Een van onze fire mages talents:
http://www.wowhead.com/?talent=of0Ab0MZxgM0fcht0h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef:
[...]

kan een prima spec zijn
alleen in lange gevechten ben je redelijk snel oom, zeker als je echt zowel fire als frost afwisselend gebruikt, als je fire gebruikt hebt je niets aan je mana besparende frost talent,

en die 30% mana terug is wel leuk, maar levert minder op dan de mana besparende dingen in arcane (iig voor je fire spells niet)
Wat betreft mana-saving, daar heb je helemaal gelijk in.
Maar het punt is, ik wil voorbereid zijn op. Her en der lees je dat je Frost specced moet zijn voor instances en aangezien ik overall toch Fire wil zijn, een mixture van beide met de toon op Fire en toch Ice Block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:54:
[...]

Wat betreft mana-saving, daar heb je helemaal gelijk in.
Maar het punt is, ik wil voorbereid zijn op. Her en der lees je dat je Frost specced moet zijn voor instances en aangezien ik overall toch Fire wil zijn, een mixture van beide met de toon op Fire en toch Ice Block.
mowah zijn maar een paar mobs in de endgame instances fire imune
dus je kan best fire specced gaan en op die mobs gewoon frostboltjes gooien

boeiend dat je dan minder dmg doet op de fire imunes, op die andere doe je meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:47:
[...]

kan een prima spec zijn

uuh icelbock is een 21 point talent, dus niet zo zwaar hoor
Owh ja, ik ben in de war met ice barrier....

Mana problemen heb ik echter niet met mijn mage (al doe ik alleen nog maar MC, ZG en AQ20), Evacuation ftw & mana steentjes ftw :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:42:
[...]
Iceblock is een talent, niet elke mage heeft die, maar nemen ze dus voor survivability.
-30% aggro voor mages geld per school of magic als je daar in de tree punten in stopt
Debuff slots zijn al van 8 naar 16 gegaan, belangrijkste debuffs blijven er redelijk goed op nu
Elke class brengt wat unieks in een raid waar je veel nut aan hebt, sommige encounters kunnen zelfs niet zonder
Warlocks die Md/Ruin afkraken hebben of heel weinig dmg gear, of zijn net bezig in BWL, in PVE is aggro soms een hele raidwhipe
Kijk trouwens niet naar andere classes, verbeter je class, begin bij jezelf door af te stappen van verjaarde ideeen sm/ruin> all
Apollyon's verhaal een whine noemen is gewoon simpel negeren van feiten. Net zoals je vindt dat MD/Ruin een fantastische build is :P Ja, om te solo-en.

En dit komt van een warlock met +/_ 450 spell dmg van gear, halverwege AQ40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:57:
[...]

Apollyon's verhaal een whine noemen is gewoon simpel negeren van feiten. Net zoals je vindt dat MD/Ruin een fantastische build is :P Ja, om te solo-en.

Echt waar, hoe bitter kan je zijn. Andere classes hebben het net zo slecht, zo niet slechter.

Als je het hebt over time consuming activities / nadelen per class:

Warlocks: Mana drinken + iedere keer weer shards verzamelen, soulstone management, healthstones uitdelen
Mages / Priests / Druids / Paladins: Mana drinken + Regents + Eindeloos buffen (áll the time) (water / food voor mages)
Shamans: Mana drinken / Totem management
Hunters: Pet food / Mana / Arrows/Bullets
Warriors: Véél hogere repaircosts dan welke class ook. Verder is deze class veel meer tijd/geld kwijt aan het verzamelen van allerlei soorten gear. Vaak tot het uiterste gemaximaliseerd, aangezien zij de klappen vangen en dus de hoogste resistances/defense/stamina moeten hebben.
Rogues: Fadeleaf. Punt. Ze hoeven niet constant te zitten om mana te drinken (zeer weinig downtime), een bandage of een healtje is vaak genoeg om ze meteen weer paraat te kunnen laten zijn, en ze hoeven geen volledige raids constant te buffen.

Ik denk dat je het getroffen hebt als warlock.

Disclaimer: Bovenstaande is appels met peren vergelijken. Maar whinen over DPS/Utility is wat mij betreft te kort door de bocht, als je vergelijkt wat voor nadelen er aan andere classes zitten. Sylver: maak eens wat alts, level ze, en kijk dan nog eens wat er zo vervelend is aan een warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:42:
[...]

Kijk niet naar andere classes, verbeter je class, begin bij jezelf
fijn dat je al mijn punten die ik zelf uit ervaring meemaak afdoet als fout en whine. Nogmaals het doet er niet toe of je punten in een tree moet stoppen voor survivability of trheat reduction. het feit is dat je het KUNT. als jij het fijn vind om dat niet te doen dan moet je dat zelf weten. Warlocks hebben totaal geen mogelijkheid voor een'red mij' knopje zoelas feign death of ice block. en alleen maar een 20% aggro reduction DMV te speccen in een PVP tree die je pet's verbeterd. bijvoorbeeld de optie om de 20% aggro reductie wat lager in de tree te zetten ipv bij 25 punten ( oid kan het nu ff niet nazoeken ) is al een hele stap in de goede richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

als jij pom en arcane power waardeloos vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:02:
[...]

Echt waar, hoe bitter kan je zijn. Andere classes hebben het net zo slecht, zo niet slechter.

Als je het hebt over time consuming activities / nadelen per class:

Warlocks: Mana drinken + iedere keer weer shards verzamelen, soulstone management, healthstones uitdelen
Mages / Priests / Druids / Paladins: Mana drinken + Regents + Eindeloos buffen (áll the time) (water / food voor mages)
Shamans: Mana drinken / Totem management
Hunters: Pet food / Mana / Arrows/Bullets
Warriors: Véél hogere repaircosts dan welke class ook. Verder is deze class veel meer tijd/geld kwijt aan het verzamelen van allerlei soorten gear. Vaak tot het uiterste gemaximaliseerd, aangezien zij de klappen vangen en dus de hoogste resistances/defense/stamina moeten hebben.
Rogues: Fadeleaf. Punt. Ze hoeven niet constant te zitten om mana te drinken (zeer weinig downtime), een bandage of een healtje is vaak genoeg om ze meteen weer paraat te kunnen laten zijn, en ze hoeven geen volledige raids constant te buffen.

Ik denk dat je het getroffen hebt als warlock.

Disclaimer: Bovenstaande is appels met peren vergelijken. Maar whinen over DPS/Utility is wat mij betreft te kort door de bocht, als je vergelijkt wat voor nadelen er aan andere classes zitten. Sylver: maak eens wat alts, level ze, en kijk dan nog eens wat er zo vervelend is aan een warlock.
het gaat mij in iedergeval over feiten als je letterlijk IN het gevecht zit. dus dat heeft niks met drinken , soulshards verzamelen of pet te eten geven te maken. de warlock class is idd zo slecht nog niet. maar in de als maar langer wordende gevechten tegen eindbazen >10 minuten hebben wij gewoon problemen. en ja een daling in DPS is inderdaad een daling in 'nut'. dat is namelijk het geval als je iemand meeneemt om te DPS'en en hij doet het niet dan neem je hem dus NIET mee. Healthstones uitdelen hoeft niet door 5 warlocks gedaan te worden. daar heb je er maar 1 voor nodig. en dat is dus het hele probleem. de class word overbodig... ( of gereduceerd tot een ultiem minimum waardoor er maar ongeveer 2/3 locks in guilds zitten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:02:
[...]

Er zijn inderdaad nog veel meer classes waarbij de helft van hun DPS uit DoT spells komen die bij raid-encounters vrijwel nooit hun maximale damage halen. :+

Wat wil Blizzard nou ?
Ons een DOT/Debuff class maken zoals we oorspronkelijk bedoeld waren ?

Fix debuff priority !

Of willen ze ons een DPS class maken ?

Give better threat reduction !

[ Voor 21% gewijzigd door On_E op 21-07-2006 15:13 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Elke class heeft het klote als je de spelers moet geloven.
Lees die WoW forums toch eens niet zoveel, je zou er bijna /emo van worden.

Jullie doen genoeg DPS anders zou je geen aggro trekken of wel dan?
Dat je niet met je DPS/Aggro overweg kan is wat anders en/of dat je tanks maar middelmatig presteren is ook wat anders. Is totaal niet de schuld van de class tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:12:
[...]

Elke class heeft het klote als je de spelers moet geloven.
Lees die WoW forums toch eens niet zoveel, je zou er bijna /emo van worden.

Jullie doen genoeg DPS anders zou je geen aggro trekken of wel dan?
Dat je niet met je DPS/Aggro overweg kan is wat anders en/of dat je tanks maar middelmatig presteren is ook wat anders. Is totaal niet de schuld van de class tbh.
hmmm patch notes van 1.11 gemist ? ooit gehoord van threat reducing talents ? AKA je doet minder threat met dezelfde damage AKA je doet meer damage dan warlocks maar nog steeds minder threat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoM en Arcane Power zijn als enige in mijn ogen niet waardeloos.
Beide kunnen lifesavers tegenover mobs/PvP en daarbij PoM is wel gewenst in combi met Pyroblast (6 sec cast).
Alleen hetgeen wat hier onder zit, wil ik niet en dus zonde van 31 punten die ik moet besteden aan AP. Was overigens Arcane specced nog voor de Talent Revamp. Aangezien ik een Rogue aan het levelen ben op een andere server, heb ik nog geen tijd/zin gehad om m'n Mage 30/21 te speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:14:
[...]

hmmm patch notes van 1.11 gemist ? ooit gehoord van threat reducing talents ? AKA je doet minder threat met dezelfde damage AKA je doet meer damage dan warlocks maar nog steeds minder threat ?
Voor een rogue? Overigens is dat bij mages een te speccen optie, net als bij warlocks, priests en druids..

Oh en je krijgt in melee range meer aggro dan daarbuiten, dus er is maar 1 klasse die mag huilen over aggro reduction en dat is de warrior klasse.

[ Voor 16% gewijzigd door Vincentio op 21-07-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Briljant. Maar helaas sla je de plank wel ff mis, door 2 verschillende dingen met elkaar te vergelijken.

Ik heb het niet over wat andere classes moeten doen qua voorbereiding opp of reagents die ze voor raids of het functioneren van hun class nodig hebben. Ik heb het nu over je nut in raids. Dat zijn toch echt 2 verschillende zaken, Raserian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:14:
Nee, vertel eens... lijkt me een mooi onderwerp. Lijkt me schitterend als ze daar talents voor hadden.
Of zelfs.. een enchant! Of een Totem of een Blessing.

Wat wil je nou ? Een Tier1 talent in je favo talent tree die je treath verlaagt met 30% ofzo?
You can't have it all..

@Sylver
Ik pakte jou post gewoon terug, en paste wat aan.. vond het 'bitter en reroll wat alts' stukje zo schattig van toepassing nu :>

[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 21-07-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:17:
[...]

Voor een rogue? Overigens is dat bij mages een te speccen optie, net als bij warlocks, priests en druids..

Oh en je krijgt in melee range meer aggro dan daarbuiten, dus er is maar 1 klasse die mag huilen over aggro reduction en dat is de warrior klasse.
jij gebruikt nooit vanish/feint in een gevecht als je aan het DPS'en bent ? moet je eens proberen . . is lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

PoM en AP zijn niet waardeloos, maar ten opzichte van de andere talents die je met die 31 punten kunt kiezen, heeft het er wel voor gezorgd dat 90% van onze Mages (96 members, 10 Mages) niet meer dan 10 talents in Arcane hebben gestopt.

Je hoeft namelijk geen evocation en imp AOE meer te hebben. De rest van de Arcane talents (behalve de 20e en 31e talent) zijn waardeloos. Zonde dus om voor AP te gaan.

Over die threat-reducement-discussie; daar ga ik me maar niet in mengen. :P
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:21:
[...]

jij gebruikt nooit vanish/feint in een gevecht als je aan het DPS'en bent ? moet je eens proberen . . is lachen!
Ja, bij Vaelastrasz the Corrupt ofzo. :X

[ Voor 23% gewijzigd door PromWarMachine op 21-07-2006 15:27 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:21:
[...]

Ik ben een priest ;) Je quote een rogue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:17:
[...]
Oh en je krijgt in melee range meer aggro dan daarbuiten, <snip>
Daar zou ik graag bewijs van willen zien. Want volgens mij klopt er helemaal niets van die stelling. Je positie heeft voor zover ik weet helemaal niets met aggro krijgen of niet te maken.

@Raserian:
Hoe je de feiten, namelijk dat end-game guilds nog maar 2 warlocks meenemen naar AQ40 en Naxx, kunt negeren, is mij een raadsel. Dat heeft nix met L2P of whinen of wat dan ook te maken, dat is gewoon het praktisch onnodig zijn/worden van een totale class. Kan jij het whinen noemen, ik noem het gewoon aangeven dat er een groot probleem is (niet eens dreigt), waar naar gekeken dient te worden. De feiten bewijzen het, in tegenstelling tot de whines van rogues die zeggen dat ze onnodig zijn in raids, terwijl ze 80-90% van de gevechten nog steeds de dmg meters toppen. Plus dat ze in Naxx weer steeds waardevoller worden doordag trash daar gekicked en gestund dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:27:
[...]

bah , ik bedoelde raserian :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Vincentio schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:27:
[...]

Priests hebben alleen een "Kill-The-Druid" button zover als ik me kan herinneren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:30:
[...]

Priests hebben alleen een "Kill-The-Druid" button zover als ik me kan herinneren :Y)
Die werkt maar eens per 30 sec :r

Ben al zo vaak dood gegaan bij de AQ40 trash naar C'Thun omdat me Fade nog op cooldown zat. Dat krijg je ervan he, te goed healen. (Overhealen doet geen aggro).

Voor de duidelijkheid Fade, zorgt niet dat je aggro verliest. Je bent tijdelijk van de aggro list af, maar zodra je weer cast, sta je gewoon weer op hetzelfde punt in de aggro list.

[ Voor 21% gewijzigd door Vincentio op 21-07-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben nu Warrior lvl 27, en de quests die er zijn leveren maximaal 25 silver op.
Weet iemand quests voor een lvl 27 War waarbij je leuke blauwe itempjes krijgt? (Horde)

Ik heb al: Wingblade, Warsong Gauntlets, Seal of Sylvanas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dichtbij of ver af staan heeft geen invloed op je threat, wel op het punt waarop je aggro overpakt van een MT.

Melee pakt aggro over op 110%
Ranged pakt aggro over op 130%
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:29:
[...]

Daar zou ik graag bewijs van willen zien. Want volgens mij klopt er helemaal niets van die stelling. Je positie heeft voor zover ik weet helemaal niets met aggro krijgen of niet te maken.

@Raserian:
Hoe je de feiten, namelijk dat end-game guilds nog maar 2 warlocks meenemen naar AQ40 en Naxx, kunt negeren, is mij een raadsel. Dat heeft nix met L2P of whinen of wat dan ook te maken, dat is gewoon het praktisch onnodig zijn/worden van een totale class. Kan jij het whinen noemen, ik noem het gewoon aangeven dat er een groot probleem is (niet eens dreigt), waar naar gekeken dient te worden. De feiten bewijzen het, in tegenstelling tot de whines van rogues die zeggen dat ze onnodig zijn in raids, terwijl ze 80-90% van de gevechten nog steeds de dmg meters toppen. Plus dat ze in Naxx weer steeds waardevoller worden doordag trash daar gekicked en gestund dient te worden.
Nou woepie !

Mages kunnen dmv talents 30% aggro reductie krijgen, locks 20% yay

[ Voor 77% gewijzigd door ImdaMned op 21-07-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:03:
[...]

fijn dat je al mijn punten die ik zelf uit ervaring meemaak afdoet als fout en whine. Nogmaals het doet er niet toe of je punten in een tree moet stoppen voor survivability of trheat reduction. het feit is dat je het KUNT. als jij het fijn vind om dat niet te doen dan moet je dat zelf weten. Warlocks hebben totaal geen mogelijkheid voor een'red mij' knopje zoelas feign death of ice block. en alleen maar een 20% aggro reduction DMV te speccen in een PVP tree die je pet's verbeterd. bijvoorbeeld de optie om de 20% aggro reductie wat lager in de tree te zetten ipv bij 25 punten ( oid kan het nu ff niet nazoeken ) is al een hele stap in de goede richting.
of je leest de thread :-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:52:
Dichtbij of ver af staan heeft geen invloed op je threat, wel op het punt waarop je aggro overpakt van een MT.

Melee pakt aggro over op 110%
Ranged pakt aggro over op 130%

[...]

Nou woepie !

Mages kunnen dmv talents 30% aggro reductie krijgen, locks 20% yay
Uh ja dat bedoelde ik, maar goed ranged krijgt dus minder snel aggro sowieso dan de mensen in melee range, maar als een mage of lock aggro krijgt dan heeft gelijk het hele ranged kamp problemen omdat de tank te ver weg is.

Overigens nemen wij gewoon nog 4 locks mee naar Naxx en met 8 bosses dood tot nog toe doen we het toch niet echt slecht imo. Verder heb ik tot nog toe alleen een keer locks aggro zien krijgen bij Noth en zo laag op de damage meters staan ze nou ook weer niet, maar misschien komt dat door slackende hunters ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
mensen, die ZG coins, dienen die nog een ander nut buiten het feit dat als je ze sloopt, je rep krijgt..? anders kan ik namelijk wel een slootje gebruiken voor rep :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
coins / bijous is rep only tegenwoordig

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 21-07-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hoeveel rep krijg je per coin..? ik heb dik 500 nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 3 level 60's maar je hebt nog nooit een coin ingeleverd ? :D
er staat zon quest dude ergens en je moet 1 van de verschillende coins hebben. dan lever je die in en krijg je een gaar rep ding wat je kan usen. dan krijg je iets van 50-55 rep. bijous kun je bij zon altaartje 'offeren' voor ook ongeveer 50-55 rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:43:
je hebt 3 level 60's maar je hebt nog nooit een coin ingeleverd ? :D
er staat zon quest dude ergens en je moet 1 van de verschillende coins hebben. dan lever je die in en krijg je een gaar rep ding wat je kan usen. dan krijg je iets van 50-55 rep. bijous kun je bij zon altaartje 'offeren' voor ook ongeveer 50-55 rep.
mn warrior is amper in ZG geweest.. denk 3-4 keer, priest ook iets in die richting.. dit is pas mn eerste char waarmee ik bijna alleen raid.. vind het heerlijk, maar moet nog dingetjes leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
1 setje van 3 coins = 25 rep + token
1 bijou destroyen = 75 rep + token
1 token inleveren = 50 rep

om de exalted ZG enchant op je shoulders te halen heb je weer 15 tokens nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zijn alle classes zwaar unbalanced, iedere class heeft wel iets wat diegeen niet wil!

Owja en hunters zijn perfect!! Wat een oeverloos gezwam over ik doe minder dmg en trek wel aggro etc....dat hoort bij je class, het lijkt wel of er mensen zijn die bij blizzard werken en precies weten hoe/wat/wanneer bepaalde skills bepaalde dmg doen en aggro trekken!! Zelfde geld voor de talents/skills....al dat gezwam ja maar wij als class kunne niet dit en jij wel en das niet eerlijk want, blizzard wou een game maken met vrijheid en veel dingen om te ontdekken. Het mooie is de game is net een beetje als in RL het is nooit eerlijk. Zulle we de locks maar feign geven, en de rogues multishot, dan wil ik wel de healing skills van een priest :D

Kortom: speel je class, en ga nou niet proberen te achterhalen wat blizz nou wel en niet van plan was met die class. Want ze passen met iedere patch weer dingen aan, en dat maakt het juist leuk! Ik zal blizz een mailtje sturen of ze aardig willen zijn en met het uitbrengen van de burning crusade de locks wat aanpassen, zodat ze boven in de dmg meters staan, aggro kunnen weghalen, en owja natuurlijk ook nog met hun felhunter, neferian kunne tanken ^^

PS: eerst was het rogues en nu locks, wanneer mag ik een keer zeuren het is niet eerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:53:
1 setje van 3 coins = 25 rep + token
1 bijou destroyen = 75 rep + token
1 token inleveren = 50 rep

om de exalted ZG enchant op je shoulders te halen heb je weer 15 tokens nodig
tnx! ik heb dus nu lekker de wrist en shoulder armor erbij.. wrist had ik dreadmist, shoulder was rotgrip mantle (ja, dat crapding uit maraudon..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Waarom post hier niemand plaatjes van zijn character? Lijkt me erg vet >:)

[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 21-07-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RMB schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:53:
Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/4002/nixxv8.th.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 21-07-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Omdat elke lvl 60 die BWL en hoger doet er hetzelfde uitziet : P

http://img234.imageshack.us/my.php?image=trollimmieax4.jpg

Zo issie leuker imo

http://img234.imageshack.us/my.php?image=trollimmie2ua9.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door ImdaMned op 21-07-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Zijn er geen unique items dan :P?
@ On_E Top! ;)

[ Voor 21% gewijzigd door RMB op 21-07-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamespot.com/news/6154421.html

Expansion to wildly popular MMORPG will add Horde Blood Elf paladins and Alliance Draenei shamans to mix--with potentially revolutionary results.

Doei shamans, na de expansion zijn jullie officieel nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Nou blij? Hoop het wel, eindelijk van dat eeuwige gezeik af :/

http://www.wow-europe.com.../townhall/classcombo.html

[ Voor 37% gewijzigd door RaseriaN op 21-07-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Van een ander forum:
quote: Vincentio
skimmed through it, must be a joke.
Else I hope Bush thinks Blizzard is the new source of all evil.
Ook als eerste het "nieuws" in Europa. Y right!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
404, file not found ?

hmm, met I-net explorer wel, FF vind hem niet

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 21-07-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

http://forums-en.wow-euro...-general-en&T=1141585&P=1
As we draw closer to the release of World of Warcraft: The Burning Crusade, more of the secrets shrouding the Draenei and Blood Elves are being revealed. One legend involves the noble leader of the Draenei, Velen, and his vision. Velen’s vision was given substance in the form of Nobundo, a one-time Draenei priest who had devolved while the orcs decimated his race and tore the planet apart. Like his fellow Broken, Nobundo had lost contact with the Light, and so he ventured far into the deserts of Outland to meditate and pray for guidance.

After decades of silence, an unfamiliar voice finally answered his prayers. It was not the Light that whispered to him, but the wind. The breeze spoke to him of lost truths, of the might of the elements--of the delicate balance of power embraced by the shaman. Nobundo listened eagerly and learned all he could. When he judged the time was right, he departed the desert determined to use this knowledge to help the Draenei race.

Meanwhile, the Blood Elves busied themselves by establishing the fearsome Blood Knights. Their founding was made possible through the capture of a naaru from Tempest Keep by Prince Kael’thas Sunstrider. Kael’thas delivered the naaru to Silvermoon, where Magister Astalor Bloodsworn began months of study and experimentation on the naaru. Eventually, Astalor and his fellow wizards learned how to manipulate and corrupt the naaru’s luminous energies. In the end the wizards devised a process by which the powers of the Light could be transferred to recipients who had not earned such abilities. Instead of feeding upon the naaru's magic, the blood elves would wield the naaru's Light-given powers themselves.

Lady Liadrin, formerly a priestess, had recently renounced her vows, for she felt the Light had abandoned her people. She learned of the wizards' achievement and volunteered to be the first to bend the stolen powers to her will. With her decision a new order was born: the Blood Knights. These renegade paladins are able to harness the sacred powers of the Alliance’s noblest heroes.

These new developments with the Draenei and Blood Elves mean that World of Warcraft: The Burning Crusade will allow Alliance players to create shamans, and Horde players to play as paladins, using the newly uncovered races.
The ability for players of both factions to use any class opens up exciting new gameplay opportunities, with fresh group-play dynamics. Those who have faithfully pledged their allegiance with one faction or the other will finally have the opportunity to try out a class that was once unavailable to them. While Alliance shamans and Horde paladins mostly share the same talents as their counterparts across the battlefield, they will also enjoy some unique abilities to themselves, similar to the priest class’ racial specialties. Stay tuned to wow-europe.com for more information.
Erg goed idee blizz...
echt ffs...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Kunnen jullie over deze warrior build je mening willen geven ?
19/32/0 warrior build
Het lijkt mij een aardige build maar ik ben er absoluut geen expert in, elk commentaar is welkom. :)

Ik zit er aan te denken om Piercing Howl er bij te doen ten koste van 1 punt van Improved Overpower

Met de expension pack die er aankomt krijgen we er toch 10 punten bij door de verhoogde levelcap ?

[ Voor 11% gewijzigd door ScrooLoose op 21-07-2006 19:03 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
WTS shammie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, is het nu alweer een april :P
Blizzard draait een beetje door lijkt het, medelijden met shammies nu alleen, volgens mij komen ze geen raidgroup meer in nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Ik geloof dat er een hele nieuwe talenttree komt met de expansion.
En eigenlijk vind ik t wel aardig dat alliance ook een shammy krijgt :-)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hoop zo dat het een grap is, hele verhaal van horde pally's...
de lore erachter is ook echt te slap.

denk dat er veel mensen door deze verandering stoppen, ik twijvel iig erg, slappe lore en slap idee, wow verliest zen charme op deze manier voor mij...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

jij hebt echt een verkeerd idee over wat mensen aantrekt aan wow.. het is echt niet de lore (99% weet niet eens dat er warcraft 1 2 & 3 waren) of dat er bepaalde classes bij horde of alliance horen..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Dit is dus het einde van mijn shaman. Geen enkele zichzelf respecterende guild gaat meer dan 2 shamans meenemen in een raid. Blizzard kiest hier duidelijk voor de easyroad, nou ze zijn mijn 13€ dus ECHT niet meer waard.

*Wijst naar Warhammer.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
RMB schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:53:
Ik zou graag een plaatje voor je willen maken maar emerald dream ligt weer op zijn reet.
Ik vraag me af wat er nou aan de hand is met die server, laatste paar dagen zijn echt bagger

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
@ whiners hierboven

Eerst zien, dan geloven : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

eendje schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:20:
jij hebt echt een verkeerd idee over wat mensen aantrekt aan wow.. het is echt niet de lore (99% weet niet eens dat er warcraft 1 2 & 3 waren) of dat er bepaalde classes bij horde of alliance horen..
Mjah, das juist de charme vind ik van WOW, dat het de lore volgt die gecreerd is bij de Warcraft RTS game.

en die 99% mag je zonder twijvelen naar 50% (misschien nog wel minder)

Pally's zijn zo anti undead als het maar kan en die voeg je samen met een ras dat Undead IS.

logica anyone?!

opzich boeit hij mij persoonlijk niet zo veel dat je nu classes bij elke faction krijgt, vind het schraler dat de lore niet gevolgt word.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

pyrofielo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:24:
[...]

Ik zou graag een plaatje voor je willen maken maar emerald dream ligt weer op zijn reet.
Ik vraag me af wat er nou aan de hand is met die server, laatste paar dagen zijn echt bagger
bluh, 4e servercrash van vandaag op ED.
Maar wat betreft het shammy/pala verhaal, ik ben er nog niet helemaal overuit of dit wel waar is. Ik had liever een geheel nieuwe class gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 21-07-2006 19:32 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Dit kan niet waar zijn!!!

Lui flikkers daar bij blizzard!!!!!! GVD!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :(

Ow de balanse tussen horde en alliance is niet goed... paladins zijn in RAIDS beter dan shamans.
Ach dan geven we horde gewoon ook paladins, hoeven we niet na te denken hoe we shamans ook iets beter kunnen maken in een raid. Maar dan gaan alliance zeuren dat horde paladins heeft... ach dan geven we de alliance gewoon ook shamans.

ECHT FFS!!!! hoe kun je gewoon alle shamans zo voor lul zetten! Ik ben 2 weken 60 met m`n sham (1st char) en ben lekker gear aan het halen.. maar WAARVOOR?????

IK BEN PISSED! als het echt is.. (moet wel staat op www.wow-europe.com dus...) dan denk ik dat ik maar ga stoppen met WoW...

Burn in hell blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Shamans zullen heus niet nutteloos zijn in de expansion.

Lore-wise is het om te huilen, maar ja, na die Drainei blunder had ik niets anders verwacht.

[ Voor 47% gewijzigd door On_E op 21-07-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

TepelStreeltje schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:30:
[...]

Mjah, das juist de charme vind ik van WOW, dat het de lore volgt die gecreerd is bij de Warcraft RTS game.

en die 99% mag je zonder twijvelen naar 50% (misschien nog wel minder)

Pally's zijn zo anti undead als het maar kan en die voeg je samen met een ras dat Undead IS.

logica anyone?!

opzich boeit hij mij persoonlijk niet zo veel dat je nu classes bij elke faction krijgt, vind het schraler dat de lore niet gevolgt word.
Warcraft III Reighn of Chaos -----> Prince Arthas bestuur je, nadat je de human campain hebt uitgespeeld, als undeath ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
WTS lvl 60 shammy :(

ffs

naja ik roll toch een bloodelf warlock in expansion :/ poepzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Hulde aan bepaalde Mensen

Bepaalde mensen, hartelijk dank!
Jullie gaan zeuren over bepaalde classes, en adviseren aan mensen deze classes/races niet te nemen!

Dit hebben jullie in het verleden vooral gedaan met de "Warrior". Niet omdat deze zo slecht was, maar omdat er volgens jullie overkill aan was en daardoor absolut niet gewild!

Dank U! Hulde!

Door die onzin (die nu ook aan de gang is met Paladins en Shamans, Horde en Alliance)) gingen mensen van Warrior naar een andere Class (Priest?). De Hordes gingen soms zelfs naar Alliance omdat Horde blijkbaar in het naadeel was!

Dank U! Hulde! Ja voor de 2e maal, en als het kon volgden er nog vele Huldigingen!

Waarom?
Ik ben een Orc Warrior, JA je leest het goed! Een Boksbal bij de slechterikken!
Warriors zijn er nu helemaal nietmeer zoveel. Mensen die klaar zijn voor een Instance, missen een Warrior en vinden mij regelmatig via de "Who" functie van dit spel.
Ja! Ik word gevraagd! En niet onregelmatig!

Dank U! Hulde!

Ricardo, de man met de Orc Warrior!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het de beste beslissing die ze hebben kunnen maken.

En dat meen ik serieus. De Alliance die nu liggen te huilen, lagen een week terug nog krom van het lachen om de WF nerf. Wie het laatste lacht he! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:51:

En dat meen ik serieus. De Alliance die nu liggen te huilen, lagen een week terug nog krom van het lachen om de WF nerf. Wie het laatste lacht he! :D
Ik denk niet dat de alliance het erg vind hoor?
Weet je wie nu het meest huilen?
De Horde Shamans ja, die gaan hun raid spots kwijt raken, omdat ze in PvE onderdoen op zo'n beetje alle andere classes. De enige class waar ze in de buurt van komen is Druid.

Shamans gaat zo gewoon een PvP class worden, dit is niet een spel balanceren en er nog een competitief verschil in houden, dit is gewoon een spel vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:51:

Lol, wij zaten ook in guild te praten over het feit dat alliance nu wel zal balen met de shaman nerfs waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.
"Oops" :D

Hilarisch, kan niet wachten op BoK, BoW, JoW en BoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker dan, eerst hele zwik gewhine dat horde geen pala heeft vanwege de buffs.
Nu krijgen ze er een pala bij is het nog niet goed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag dag wow, dag dag leukste char ooit om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miljoenen per maand en dit is het beste wat ze kunnen verzinnen :r Tot ziens wow, hallo Warhammer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:06:
Nou lekker dan, eerst hele zwik gewhine dat horde geen pala heeft vanwege de buffs.
Nee men zeurt dat de pala een 10x betere buffer is dan de shaman, dat betekend niet dat ze paladins willen, maar dat de shaman buff style verbeterd word, alsmede zijn buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:06:
Nooit gedaan, en vond t ook wel best, het enigste probleem is dat mana tide totem probleem. Ik wacht af op de gnome hunters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mooi een Alliance shammie rollen, kan ik die stink bloodelf pallies ook lekker purgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/1796/raneyl1.jpg
Even showen met de schoudertjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RMB schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:49:
Hulde aan bepaalde Mensen

Felicitatie verhaaltje

Ricardo, de man met de Orc Warrior!
Dramah queen

en deze is helemaal leuk, de migratie van warrior naar priest. Als je alleen al ziet hoeveel warrior er zijn. l2whine plx

[ Voor 60% gewijzigd door ImdaMned op 21-07-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

RMB schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:36:
[...]

Warcraft III Reighn of Chaos -----> Prince Arthas bestuur je, nadat je de human campain hebt uitgespeeld, als undeath ;)
ja, en das de scourge, ik doel op the forsaken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-07-2006 20:30 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:20:
[...]

[afbeelding]
Even showen met de schoudertjes ;)
sexy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ja fijn, WTS shaman as well. Full tier 1. Paar tier 2. :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:31:
Niemand gaat een shaman kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:31:
Nou stuk of 10 nexus, das op ss toch wel 250g waard, 250 kost bij goldfarmer 10 euro ofzo.
Ik geef je er 15 euro voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:57:

Leuk, heb 530dmg maar speel al tijdje meer met warrior, zomer komt weinig toe aan serieus raiden. Hoe kan je MD/ ruin een solo build noemen trouwens :s Ik ben fan van meerdere builds, conflag is leuk, nightfall is leuk, aggro niet. Dat de class niet perfect is klopt, welke class wel? Je kan dps doen, je kan goed pvpen tegen elke class, je hebt diverse pets die je dmv van talents ook nog eens diverse buffs kunnen geven, je hebt imba hoge crits, je hebt imba hp wat wil je nog meer? Nadelen zijn niet automatisch een class unbalance oid, dat HOORT soms zo. Speel meer classes, dan zie je meer nadelen bij andere classes imo, vandaar mijn 'negeren van feiten', zo slecht is het niet. Ga naar elk class forum, van alle posts is de helft OMG NERF/BUFF!!11 samengevat de inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een snelle reactie op het nieuws dat The horde ook de besschikking krijgt over Paldins en vice versa de Aliance. Is het eigenlijk niet zo dat de Deathknight in Warcraft III Reign of Chaos en The frozen Throne eigenlijk ook een Paladin is, alleen in dat verschil dat die ook nog wat Warlock trekjes heeft.

En daarnaast lees ik hier toch regelmatig mensen klagen die horde spelen, dat the Shaman niet die totems heeft, daar waar de Palladin wel bepaalde aura's heeft om het leven in raid verband iets makkelijker te maken. Dus waar hebben we het over. Je moet het gewoon zien als een extra class aan beide zijden. Kunnen Aliance spelers ook eens meemaken hoe moelijker het is om met een Shaman in 40 mans raid te overleven en te ondersteunen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:43:
[...]

Nou stuk of 10 nexus, das op ss toch wel 250g waard, 250 kost bij goldfarmer 10 euro ofzo.
Ik geef je er 15 euro voor ;)
hehe deal! Ach we zien wel. Tegen de tijd dat er een Blood Elf Paladin op level 70 is met volle epixx zit ik onder de legendairy's :+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.