Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.395 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:53:
[...]

welke popups :P
de adds ach die hebben we hier ook :)

belangrijkste waarom ik alla gebruik is omdat deze over het algemeen veel meer bij is met hun database
offtopic:
Tja het rare is dat ik nooit popups heb (opera) maar die popups van alakazam komen er wel door. Op GoT heb ik ook geen adds, heb ik nergens. Fijn blocken met Opera.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puyol schreef:
[...]
Alhoewel ik nu een slag om de arm ga houden. Want ik denk dat Tailoring en Enchanting het ook aardig goed doen. Maar dat is toch eigenlijk een beetje koffiedik kijken en verschilt per realm.
In principe heb je gelijk hierin, echter, Enchanting is wel een dure hobby.
Onder level 150 of iets in die richting, is het totaal niet winstgevend en leveld het traag. Of je moet natuurlijk ff een goedkope chest en 1-hander aanschaffen om meerdere malen te enchanten, dat gaat sneller dat adverteren.
Pas na level 150 worden de enchants pas interessant voor de spelers, alleen, mats zijn duur en tevens zijn de receipes ook niet goedkoop.
Daarbij komt ook, om Enchanting toe te passen, moet je blijven adverteren in de grote steden. Dit wil je natuurlijk niet, want je wilt levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
btw lezen jullie wel is Heroes of WoW?; http://www.worldofwar.net/comics/heroesofwow/index.php
ownage! :D

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik meestal Thott voor de quests en allakhazam voor de items. Het grote voordeel van Allakhazam is dat je de prijzen van de items ziet. Hoewel dit niet altijd precies klopt weet je wel of je een waardevol item in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:55:
[...]

Mining word waarschijnlijk het meest beoefend door de meeste spelers, Skinning is een goede 2e en Herbalism word ook regelmatig beoefent. Alhoewel ik nu een slag om de arm ga houden. Want ik denk dat Tailoring en Enchanting het ook aardig goed doen. Maar dat is toch eigenlijk een beetje koffiedik kijken en verschilt per realm.
tailoring en enchanting schiet niet erg op hoor. Pas als je 60 bent en wat speciaals hebt kan je een keer 10G vragen om iets te maken maar er zijn genoeg mensen die gratis dingen maken (voor mats uiteraard) of je moet zin hebben om mats te farmen en dan dingen te maken maar of dat dat echt opschiet.
Eigenlijk zijn alle maak proffesions klote omdat het je een berg kost om hoog level / bijzonder te worden en zelfs als je dat bent kan je nog niet teveel geld vragen.
Enchanting bv crusader kan je vaak gratis laten doen en alleen de echt bijzondere zoals bv 15 agi op gloves heb ik 15G kosten voor betaald maar of je daar nou echt flink aan kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Eigenlijk is enchanting pas interessant om te nemen als je al ver richting de 60 bent. Tijdens het levelen kun je weliswaar al je questrewards dissen maar verder maak je met enchanting dus geen winst. Op lvl 60 echter kun je in no-time je enchanting naar lvl 250 raggen en dan echt de spannende enchants gaan aanbieden.
Voor tijdens het levelen blijft het echt verreweg het meest winstgevend om twee gathering professions te nemen. Mining doet het op veel van de nieuwere servers altijd goed; ik ben toevallig zelf nadat ik het raiden op moest geven vanwege een RL op een redelijk nieuwe server een altje begonnen, en ik kom daarop de ene na de andere vein tegen, soms wel uren achter elkaar.
Skinning kan daar uitermate goed bij (geen scanner nodig op je minimap.. handig!) hoewel echt heel de world+1 skinning heeft. en je leather dus niet echt veel meer waard is op het AH. Persoonlijk zou ik dus herbalism erbij nemen, hoewel dat weer problemen geeft met een dubbele minimap-scanner.
Rest dus nog tailoring. Ook hiervoor hoef je eigenlijk niks speciaals te doen: humanoids droppen toch wel cloth.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:04:
[...]

Daarbij komt ook, om Enchanting toe te passen, moet je blijven adverteren in de grote steden. Dit wil je natuurlijk niet, want je wilt levelen.
Daar gebruik je toch gewoon LookingForGroup voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:16:
[...]

tailoring en enchanting schiet niet erg op hoor. Pas als je 60 bent en wat speciaals hebt kan je een keer 10G vragen om iets te maken maar er zijn genoeg mensen die gratis dingen maken (voor mats uiteraard) of je moet zin hebben om mats te farmen en dan dingen te maken maar of dat dat echt opschiet.
Eigenlijk zijn alle maak proffesions klote omdat het je een berg kost om hoog level / bijzonder te worden en zelfs als je dat bent kan je nog niet teveel geld vragen.
Enchanting bv crusader kan je vaak gratis laten doen en alleen de echt bijzondere zoals bv 15 agi op gloves heb ik 15G kosten voor betaald maar of je daar nou echt flink aan kan verdienen.
Dan heb ik een tegenstelling, word Jewelcrafting dan straks in de expantion wel big buisinness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg :'(

Zit ik net met mijn warrior in ST, dropt van Eranikus Dragon's Call ( http://www.thottbot.com/?i=21782 )

0.1% drop chance

Ik ben Dual Wield Fury, dus ik ben super hyped en super blij, want dit wapen is natuurlijk perfect voor me, en aangezien er geen rogues waren in de group roll ik need.

Rollt er een paladin ook need, en wint hij nog ook *cry*

Ninja's for the lose :(

Wss krijgt hij binnen een half uurtje door dat hij het ding toch niet gebruikt omdat er geen stats op zitten en omdat zijn two-hander die hij al had een stuk beter is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:36:

Zit ik net met mijn warrior in ST, dropt van Eranikus Dragon's Call ( http://www.thottbot.com/?i=21782 )

0.1% drop chance

Ik ben Dual Wield Fury, dus ik ben super hyped en super blij, want dit wapen is natuurlijk perfect voor me, en aangezien er geen rogues waren in de group roll ik need.

Wss krijgt hij binnen een half uurtje door dat hij het ding toch niet gebruikt omdat er geen stats op zitten.
wat nu ninja? ik zou ook niet blij zijn, maar het is een matige epic die meer voor de heb is dan praktisch, ook voor jou. Er zijn blue wapens met betere dps+ stats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is net voordat die hem verkoopt aan een vendor voor 5g nog iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En gelijk die post van 'Videl' op thottbot.
Paladin reporting for duty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:36:

0.1% drop chance

Wss krijgt hij binnen een half uurtje door dat hij het ding toch niet gebruikt omdat er geen stats op zitten en omdat zijn two-hander die hij al had een stuk beter is.
fuck paladins!
Score 1000 Vote: [-] [+] by Videl, 5.7 minutes ago
This just dropped for me (lvl 56 DW Fury warrior) and a paladin ninja'd it :s

There was no rogue in the group, so ofcourse I needed it.

This is so sad it makes me want to reroll horde and kill every paladin, on every realm so many times it makes them reroll, effectively erradicating every paladin from existance.
This made me lol ><

Edit: spuit elf :(

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 20-07-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:48:
En gelijk die post van 'Videl' op thottbot.
Paladin reporting for duty :D
Videl = me main :p

En tuurlijk is het een ninja, hij heeft al een two-hander die meer dps heeft, meer damage heeft, en nog es stats heeft, maar ik had em gewoon nodig, omdat hij beter is dan wat ik nu heb.

Die pala heeft gewoon geneed omdat het epic was, niet meer en niet minder.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Is er een site / tool die je een beetje helpt een juiste prijs voor je auction te bepalen? want ik merk dat ik veel dingen veel te goedkoop verkoop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

RMB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:56:
Is er een site / tool die je een beetje helpt een juiste prijs voor je auction te bepalen? want ik merk dat ik veel dingen veel te goedkoop verkoop :(
Wowecon > Cure-gaming.com

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:30
Auctioneer > curse-gaming.com <--- je kan zelfs instellen hoeveel % je onder de average prijs wilt zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand problemen met chars copieren naar de test realms? Hij zegt telkens dat mijn account ingelogd is, terwijl dat helemaal niet zo is? :s

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 22:27
RMB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:56:
Verzin een goede prijs, plaats hem 3 keer zo hoog, het werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:56:

Videl = me main :p

En tuurlijk is het een ninja, hij heeft al een two-hander die meer dps heeft, meer damage heeft, en nog es stats heeft, maar ik had em gewoon nodig, omdat hij beter is dan wat ik nu heb.

Die pala heeft gewoon geneed omdat het epic was, niet meer en niet minder.
hm, een 2hand die meer dps heeft dan een 1h... ss or it didn't happen. Als het zelfde item blauw was had hij idd vast gepast, als het zelfde item blauw was had jij er geen echte heisa van gemaakt. Het is niet het beste item in wow, nogmaals er zijn tig BLUE 1hands die beter zijn over een paar lvls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:25:
[...]

hm, een 2hand die meer dps heeft dan een 1h... ss or it didn't happen. Als het zelfde item blauw was had hij idd vast gepast, als het zelfde item blauw was had jij er geen echte heisa van gemaakt. Het is niet het beste item in wow, nogmaals er zijn tig BLUE 1hands die beter zijn over een paar lvls
Al was het een gray item dan was ik er nog kwaad over. Punt is dat de droprate van dit wapen 1 op de 1000 kills is. Ik wil graag leuke items, maar ik ben echt niet epic-geil hoor.

Ik voel me gewoon genaaid door die gast.

En dit is de two-hander die hij had, die dus meer dps heeft http://www.thottbot.com/?i=9958

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:32:
[...]

Dan heb ik een tegenstelling, word Jewelcrafting dan straks in de expantion wel big buisinness?
lijkt me niet of jij moet echt dat ene bijzondere kunnen maken dan kan je wel geld verdienen maar ja die kans is niet groot want er zijn altijd mensen sneller / beter. En na een maand kan iedereen hetzelfde craften en is het over het algemeen weer mats + 5G ofzo wat niet de moeite is vergeleken met de kosten die je tijdens het levelen hebt gemaakt waarschijnlijk.
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:27:
[...]

Al was het een gray item dan was ik er nog kwaad over. Punt is dat de droprate van dit wapen 1 op de 1000 kills is. Ik wil graag leuke items, maar ik ben echt niet epic-geil hoor.

En dit is de two-hander die hij had, die dus meer dps heeft http://www.thottbot.com/?i=9958
misschien wilde die gewoon een goed wapen bij zijn schild/offhand??

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 20-07-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

MantaMania schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:33:

Beste oplossing is ....

reroll horde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Muppet schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:38:
[...]

Beste oplossing is ....

reroll horde :D
ach dan loopt ie te klagen dat een shammie zijn mooie wapen heeft geninjaed.

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 20-07-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online

Omg, een dualwieldende paladin, het moet niet gekker worden :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij liep anders mooi rond met Richteous Fury terwijl hij met zijn two-hander aan het zwaaien was.

Shield heb ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HolyCorn schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:42:
[...]

Omg, een dualwieldende paladin, het moet niet gekker worden :+ ;)
waarom dual wield heb jij nooit een pala met een zwaard en een schild gezien?
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:45:
Hij liep anders mooi rond met Richteous Fury terwijl hij met zijn two-hander aan het zwaaien was.

Shield heb ik niet gezien.
omdat ie nog geen goed zwaard had ;)

[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 20-07-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dan zal ik ook maar beginnen needen op alles wat ik kan equippen zeker? Zal nog leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[...]

lijkt me niet of jij moet echt dat ene bijzondere kunnen maken dan kan je wel geld verdienen maar ja die kans is niet groot want er zijn altijd mensen sneller / beter. En na een maand kan iedereen hetzelfde craften en is het over het algemeen weer mats + 5G ofzo wat niet de moeite is vergeleken met de kosten die je tijdens het levelen hebt gemaakt waarschijnlijk.
Maar jewelcrafting wordt gewoon een zeer nuttige profession, alleen al voor jezelf. En je zult er best wat gold mee kunnen verdienen. Wat ik me alleen afvraag is wat voor items er gesocket kunnen worden.
Alle items zodra de expansion begint? Alleen blues en hoger? Alle items met een itemlvl hoger dan 60? Op het moment dat je je lvl 18 altje al met leuke gems rond kunt laten lopen (restricted natuurlijk, je kunt geen lvl 60 gems op een lvl 18 item gooien, was al in een E3 filmpje te zien) heb je natuurlijk weer een voordeel ten opzichte van mensen die geen expansion kopen en gewoon het originele spel blijven spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Blistimo op 20-07-2006 17:00 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:50
Kaap schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 07:52:
[...]
Hangt er vanaf, swords of daggers? Swords wordt 18/33 en daggers kunnen 15/31/5 gaan of in combat maar t/m blade furry te speccen en meer in assasin.
18/33? ik kom telkens weer op 19/32 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
MantaMania schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:49:
[...]

waarom dual wield heb jij nooit een pala met een zwaard en een schild gezien?
ZzzzZZzzZz /l2readsarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:29
Weet er iemand of er een optie (of eventueel een andere addon) waarmee je de totale idle time kan zien op damagemeter? Er is een optie waarmee je de idle time kan zien maar die reset zodra ze weer iets doen. Ik ben nu wel geintresseerd wie er bij onze guild het langst 'niks' doet en daarom zou ik dat graag willen weten. Dus als iemand een optie weet bij damagemeter of een andere addon, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Vraag voor jullie (als warlock), +2% crit of +23dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:23:
Vraag voor jullie (als warlock), +2% crit of +23dmg
2% crit imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:46
Zeer goeie beargumentering ook! :z

Spelldmg > alles imho, zelfs crit...
Je weet als je + crit pakt dat je dan die hoeveelheid MINDER in + hit krijgt. Dan mag je wel 2x meer critten op 100x, so what?
Als je niet genoeg +hit hebt kan je echt VEEL beter spelldmg pakken dan crit, omdat je dan nog altijd die dmg compenseerd, en die crit verlaagd je hit aanzienlijk...

Ik heb geloof ik 9% crit op me mage, en 7-8% hit, die hit heb je veel meer aan..
Mages met 20+ crit outdmg'en me wel, maar als je maar op 12-15 crit zit, die haal ik echt wel in hoor.

En voor warlocks is crit helemaal niet goed imho, je bent al zo'n aggro magneet met je shadowbolts. Ik kan nonstop frostbolts casten, met shadowbolts ligt dat anders...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Valt mee bij mij. MD/Ruin met 20% minder threat en dan BoS er op voor een extra 30% minder.. Dus heb nauwelijks aggro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
cls schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:36:
Valt mee bij mij. MD/Ruin met 20% minder threat en dan BoS er op voor een extra 30% minder.. Dus heb nauwelijks aggro
Nja, daar noem je ook wat op, MD/ruin...
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter...

Daarintegen, als je Sm/Ruin was... Dan kan je best uit gaan kijken met je shadowbolts...

Ik wil met deze post geen MD/ruin locks afzeiken, maar echt. De dmg die je doet is eigelijk vrijwel te verwaarlozen. Daarintegen, de SM/Ruin locks die outdps'en de mages als je een warlock heb die weet hoe ie zijn class moet spelen...
Kortom, ik zeg niet dat jij het niet weet, maar dat anderen je gewoon outdmg'en, dat is niet echt een "dmgbuild" wat je hebt, maar kan me zeker wel voorstellen dat het handig is in raids...

[ Voor 14% gewijzigd door enira op 20-07-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:22:
[...]

Je weet als je + crit pakt dat je dan die hoeveelheid MINDER in + hit krijgt. Dan mag je wel 2x meer critten op 100x, so what?
Als je niet genoeg +hit hebt kan je echt VEEL beter spelldmg pakken dan crit, omdat je dan nog altijd die dmg compenseerd, en die crit verlaagd je hit aanzienlijk...

Ik heb geloof ik 9% crit op me mage, en 7-8% hit, die hit heb je veel meer aan..
Mages met 20+ crit outdmg'en me wel, maar als je maar op 12-15 crit zit, die haal ik echt wel in hoor.

En voor warlocks is crit helemaal niet goed imho, je bent al zo'n aggro magneet met je shadowbolts. Ik kan nonstop frostbolts casten, met shadowbolts ligt dat anders...
ik hou gewoon van grote cijfers ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
jarnotjuh schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:48:
[...]

Daarintegen, als je Sm/Ruin was... Dan kan je best uit gaan kijken met je shadowbolts...

Ik wil met deze post geen MD/ruin locks afzeiken, maar echt. De dmg die je doet is eigelijk vrijwel te verwaarlozen. Daarintegen, de SM/Ruin locks die outdps'en de mages als je een warlock heb die weet hoe ie zijn class moet spelen...
Kortom, ik zeg niet dat jij het niet weet, maar dat anderen je gewoon outdmg'en, dat is niet echt een "dmgbuild" wat je hebt, maar kan me zeker wel voorstellen dat het handig is in raids...
Dan weet ik niet hoe jij je lock speelt als SM/ruin (als je er uberhaupt 1 hebt) maar ik sta altijd 3e in dmg meter in MC, net onder 1 rogue en 1 mage. Die hebben overigens veel betere gear dan mij.
Sowieso ben je later bijna geforced om wel MD/Ruin te speccen vanwege de threat die je generate bij leuke aggro reset bosses later op. Ik ben zelf ook eerst sm/ruin geweest en ik moet zeggen dat die +10% shadow dmg en instant corruption heerlijk zijn maar ik kon gewoon niet in leven blijven door al die threat die ik generate. Nu heb ik een 15% stamina boost (passive), upgrades op bloodpact, minder threat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
cls schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:18:
[...]

Dan weet ik niet hoe jij je lock speelt als SM/ruin (als je er uberhaupt 1 hebt) maar ik sta altijd 3e in dmg meter in MC, net onder 1 rogue en 1 mage. Die hebben overigens veel betere gear dan mij.
Sowieso ben je later bijna geforced om wel MD/Ruin te speccen vanwege de threat die je generate bij leuke aggro reset bosses later op. Ik ben zelf ook eerst sm/ruin geweest en ik moet zeggen dat die +10% shadow dmg en instant corruption heerlijk zijn maar ik kon gewoon niet in leven blijven door al die threat die ik generate. Nu heb ik een 15% stamina boost (passive), upgrades op bloodpact, minder threat.....
Daarom zei ik al, met een SM/Ruin build is het ongmogelijk om nonstop shadowbolts te casten, je hebt gewoon teveel threat.
In mc, tja.. :P
Natuurlijk heb ik een warlock, maar ben nog bezig met het lvl'en. Maar ik hoor het zo van guildies, over dat aggro gedoe enzo :)

Zeker, voor raiden is MD/ruin aan te raden, of zelfs soullink, maar als je dmg wil doen dan kan je echt beter sm/ruin volgens mij, met alle gevolgen van dien. Al weet ik niet welke leuke talents er in de demonology tree zitten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dan had ik mn vraag beter moeten formuleren :P +23DMG of +2% crit voor een warlock die voornamelijk raid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP
Ik heb niet veel toe te voegen behalve dat ik sinds een klein weekje WoW speel (lvl 12 Undead Rogue) en dat ik je OP wel erg netjes vind, hulde _/-\o_

[ Voor 100% gewijzigd door Kees op 20-07-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
is er een mod die de quest locaties weergeeft?
bij guildwars wordt standaard de lokatie van de quest weer gegeven.
is er ook zoiets voor wow?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:40
Dutchzilla schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:31:
is er een mod die de quest locaties weergeeft?
bij guildwars wordt standaard de lokatie van de quest weer gegeven.
is er ook zoiets voor wow?
Nope, er zijn wel mods (cosmos / CT_MOD) die je coordinaten weergeeeft. op sites zoals http://thottbot.com/ en http://wow.allakhazam.com/ kan je kijken naar welke coordinaten je toe moet of waar het mobje loops die een bepaalde item dropped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
MantaMania schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:40:
[...]

ach dan loopt ie te klagen dat een shammie zijn mooie wapen heeft geninjaed.
Kek, dakenniehoor.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:54:
[...]

Daarom zei ik al, met een SM/Ruin build is het ongmogelijk om nonstop shadowbolts te casten, je hebt gewoon teveel threat.
In mc, tja.. :P
Natuurlijk heb ik een warlock, maar ben nog bezig met het lvl'en. Maar ik hoor het zo van guildies, over dat aggro gedoe enzo :)

Zeker, voor raiden is MD/ruin aan te raden, of zelfs soullink, maar als je dmg wil doen dan kan je echt beter sm/ruin volgens mij, met alle gevolgen van dien. Al weet ik niet welke leuke talents er in de demonology tree zitten.. :)
Hoe kan je endgame talentbuilds tips geven als je de info uit de 2de hand hebt :s Warlock's beste raidspec blijft MD/Ruin, zoveel toepassingen door petbuffs dat je kan kiezen voor 10/15% meer dmg, -20% aggro, +60 all resistances, imba hp of mp regen per situatie. Sm/ ruin is allang achterhaald maar nog denken mensen dat het de cookiecutter bij uitstek is.
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:27:

die 2h van hem heeft 1 dps meer dan die 1h dus wat is je punt, je kan er blijven over discussieren maar het is geen ninja actie. Wel kan je zeggen dat het een gierige pala was, maar dat krijg je altijd in een pug. Een echte ninja is bv een hunter needen op statloze wapens, *&( op cromatic carapice die bop is en alleen voor plate en mail epic quest etc. Hoe kan je een lvl 60 al hebben en zoiets niet eerder hebben meegemaakt. Die pala speelt voor zichzelf, niet voor jou, jij naait jezelf op door je er druk over te maken en niet omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
hebben jullie ook last van niet kunnen raiden? Mensen zijn bij ons op vakantie -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

cls schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:22:
Dan had ik mn vraag beter moeten formuleren :P +23DMG of +2% crit voor een warlock die voornamelijk raid :P
+23 dmg ... Ik heb als Warlock liever een hogere totale dmg .. and 2% meer kans op een krit. die +23 dmg geld namelijk ook voor curses. (in 1.12 zelfs voor Siphon Life).

http://www.wow-europe.com...0200100005050005122000100

Dit is mijn build en die pwnt alles imho. Super om te grinden of om te raiden. Ik solo Maraudon ermee voor cash (Princess, Rotgrip en die goblin). Ik sta in de top 5 met dmg (sltijd een gevecht tussen dezelfde 5 mensen waarvan 3 locks :P).

Onze tanks hebben genoeg health zodat ik niet mijn imp eruit hoef te halen. Ik sta zoiezo meestal niet in de buurt. Alleen bij sommige bosses misschien een imp ... maar dat laat ik over aan de mensen met dark pact. MD gebruikte ik te weinig om die mee te nemen in mijn build. Daarbij miste ik instant corruption te veel.

ROFL Ik lees net iemand die soullink aanraadt om te raiden ....

Wat is je argumentatie? Dat je minder dmg krijgt als je Ragna tankt? LOL

[ Voor 8% gewijzigd door Muppet op 21-07-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:18:
[...]
Ik wil best geloven dat je 3e staat, maar het verbaast me enorm. Zeker na de mage review. Als je de officiele warlock boards leest, of zelfs hier naar de warlocks luistert, dan zie je dat alle locks zich enorm zorgen maken over hun dmg potentieel. We zijn praktisch overbodig tegenwoordig.

Er is iets goed mis met je raid als een warlock nu nog 3e staat in dmg meters. Feit. En btw, MD/Ruin speccen is jezelf gimpen. Period.

Je speelt op Arathor toch ? In welk guild zit je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:22:
[...]

ROFL! Het hangt er juist vanaf wat voor build je hebt en waar je afhankelijk van bent in dat geval. Inderdaad; in velerlei gevallen zou ik + hit over + crit kiezen, maar neem eens een conflag specje, daar is het toch wel erg leuk om prioriteit aan crit te geven (neem de conflag spell zelf die an sich al 50% crit chance heeft, is alleen maar leuk als je dan + crit gear hebt die je kans tot critten van die spel bijna constant maakt). Dus zeggen dat "crit niet goed is voor warlocks", klopt gewoon niet omdat dit van je build afhangt.
jarnotjuh schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:48:
[...]

Hier moet ik toch even inspringen; want dit is regelrechte onzin. MD/ruin; vanwege het feit dat je eigenlijk gimped dots hebt en je puur op shadowbolts richt, kan met gemak een SM/ruin build eruit DPS'en. Alleen al het feit dat je je succubus kan sacrificen, laten ressen, en maar liefst +25% shadow damage eruit kan halen (tegen het maximum van 10% van shadow mastery), in combinatie met de hogere crit chance talents van de destruction tree, zorgen voor behoorlijk gekke grote nummers, zelfs met lage spell dmg. Tijdje terug toen mijn warlock alleen een beetje deadmist en random dmg gear had, makkelijk 2K shadowbolt crits. Ietsjes later met wat meer dmg gear haalde ik met gemak 3.5K sb crits (dat was mijn record in molten core). Daar moet ik met mijn huidige build (SM/ruin), nog maar ens aan zien te komen; ook al zijn 2.6K shadowbolts nog altijd leuk. Ik geloof trouwens wel dat de 20% threat reduction verwaarloosbaar is als je ontzettend veel crit gear hebt, of als je gewoon drie keer op rij crit en je gewoon weigert eventjes een pauze te nemen.

Een andere interessante build is SM/DS, naar deze build zal ik ook zeker teruggaan; veel destro freaks zullen zeggen, damn, 3 seonde shadowbolts, hoe kun je er mee leven.. Feit blijft dat het een versatile build is door het hele spel; je hebt lekkere krachtige dots (amplify curse,instant corruption,improved curse of agony), je hebt zeer handige tooltjes zoals fel concentration (zodat je drain life eigenlijk nauwelijks kans heeft om geïnterrupt te worden), en om niet te vergeten; demonic sacrifice. Dat betekend; succy saccen voor +15% shadow dmg, of voidwalker voor grinden (fel stamina buff). Uiteindelijk kan je dus met DS ook weer op +25% shadow dmg komen (het fijne aan deze is build is dat je sowieso altijd al +10% shadow dmg hebt dankzij SM). In principe hitten je shadowbolts dus net zo hard als met MD/ruin, met het belangrijke verschil dat je geen gegimpte dots hebt. Die kan je er dus ook op pleuren naast de reguliere shadowbolt DPS die je doet. Vergeet ook niet dat je dankzij dots + drainen dan ook weer mogelijkheden ontstaan om nightfall te proccen. Hoewel dit maar 4% is; zorg ik er altijd voor dat mijn dots verspreid zijn over meerdere targets; dus des te meer kans om nightfall te krijgen. Ook geloof ik dat uiteindelijk deze build minder aggro sensitive is dan bijvoorbeeld MD/ruin of SM/ruin. Het geen wat deze trees zo verneukt is altijd die hogere crit chance. Je maakt een keer een gekke crit, en je moet of 1 minuut w88n met DPS'en, of je gaat als een mongool door en word je uiteindelijk gepwnt. Ik bestudeer ook de resultaten in KTM threat met deze builds; MD/ruin, ondanks de 20% threat reduction van imp., komt dan ook veels te makkelijk in de hogere regionen. hierop volgt SM/ruin; omdat er ook verder helemaal niks is om je threat mee te reducen. SM/DS build blijft lekker laag in het lijstje; ook al weet ik dan nog goeie DPS resultaten neer te zetten. Ga alleen niet zoals naabje ik bij razorgore een VW saccrificen voor de fel stamina buff.. Het is een pure aggro magneet en zal er zeker voor zorgen dat je 20 legionnaires op je krijgt en jij, je groep, en uiteindelijk de hele raid keihard gewpnt word..Wat wel een nadeel van de SM/DS build kan zijn is je afhankelijkheid van +spell dmg. SM/ruin + MD/ruin zijn dat niet zo erg; maar bij SM/DS is het toch wel fijn om tussen de 300 en de 400 spel dmg erbij te hebben.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:21:
[...]

Ik wil best geloven dat je 3e staat, maar het verbaast me enorm. Zeker na de mage review. Als je de officiele warlock boards leest, of zelfs hier naar de warlocks luistert, dan zie je dat alle locks zich enorm zorgen maken over hun dmg potentieel. We zijn praktisch overbodig tegenwoordig.

Er is iets goed mis met je raid als een warlock nu nog 3e staat in dmg meters. Feit. En btw, MD/Ruin speccen is jezelf gimpen. Period.

Je speelt op Arathor toch ? In welk guild zit je ?
Ik denk dat als hij 3e staat; dat hij het eerder moet zoeken bij de mensen rondom hem heen dan zichzelf. Ik stond ook 2e laatst in een MC raid; maar goed, dit zowaar allemaal mensen met non dmg blues/greens etc. Ik zelf maak me niet zo'n zorgen over mijn damage potentieel; ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat we constant DPS'en, alhoewel het me wel opvalt dat veel ex-guildies van mij miepen over hoe slecht onze damage is.

MD/ruin jezelf gimpen ? Met je eens als je het hebt over de dots, die zijn dan vrijwel waardeloos. Shadowboltwise ben je toch wel heel erg sterk; alhoewel ik het met diegenen eens ben dat je dan wel afhankelijk bent van je succubus. Hoe je het went of keert; geen affliction tree is zonde. En sinds voor mij de destro tree niet van levensbelang is zal ik ook zeker naar SM/DS terugkeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:15:
[...]Ik sta in de top 5 met dmg (sltijd een gevecht tussen dezelfde 5 mensen waarvan 3 locks :P).

Onze tanks hebben genoeg health zodat ik niet mijn imp eruit hoef te halen. Ik sta zoiezo meestal niet in de buurt. Alleen bij sommige bosses misschien een imp ... maar dat laat ik over aan de mensen met dark pact. MD gebruikte ik te weinig om die mee te nemen in mijn build. Daarbij miste ik instant corruption te veel.

ROFL Ik lees net iemand die soullink aanraadt om te raiden ....

Wat is je argumentatie? Dat je minder dmg krijgt als je Ragna tankt? LOL
oh oh oh.. Altijd in top 3 dmg done, altijd in top 5, 3 warlocks in de top 5. Echt, als je mages, rogues en DPS warrs ook maar een béétje wakker zijn, dan kán het gewoon niet meer ! Imp overlaten aan mensen met Dark Pact ? Waarom ? En.. Wie is er nou nog dark pact op lvl 60 ?

Wat is jóuw argumentatie bij bovenstaande opmerkingen ?

Dit is hoe het gaat in end-game guilds die AQ20 en Naxx doen: http://forums-en.wow-euro...0139&p=1&tmp=1#post230139

Lees en huil. En wees blij dat er in jouw guild blijkbaar nog zoveel misgaat dat het mogelijk is dat jij zo hoog in de damage meters eindigt.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:31:
[...]
Hier moet ik toch even inspringen; want dit is regelrechte onzin. MD/ruin; vanwege het feit dat je eigenlijk gimped dots hebt en je puur op shadowbolts richt, kan met gemak een SM/ruin build eruit DPS'en. Alleen al het feit dat je je succubus kan sacrificen, laten ressen, en maar liefst +25% shadow damage eruit kan halen (tegen het maximum van 10% van shadow mastery), in combinatie met de hogere crit chance talents van de destruction tree, zorgen voor behoorlijk gekke grote nummers, zelfs met lage spell dmg. Tijdje terug toen mijn warlock alleen een beetje deadmist en random dmg gear had, makkelijk 2K shadowbolt crits. Ietsjes later met wat meer dmg gear haalde ik met gemak 3.5K sb crits (dat was mijn record in molten core). Daar moet ik met mijn huidige build (SM/ruin), nog maar ens aan zien te komen; ook al zijn 2.6K shadowbolts nog altijd leuk. Ik geloof trouwens wel dat de 20% threat reduction verwaarloosbaar is als je ontzettend veel crit gear hebt, of als je gewoon drie keer op rij crit en je gewoon weigert eventjes een pauze te nemen.
Het is algemeen bekend dat SM/Ruin de meeste sustained dmg doet. Niet MD/Ruin, ook niet met sacced en ressed succy. Juist omdat je optimaal gebruik kan maken van de dots. Je kan het er niet mee eens zijn, maar het is toch echt waar. Als je wil kan ik wel wat cijfers voor je opdiepen ergens.

MD/Ruin = gimp. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:31:
Heel verhaal met minimaal gebruik van alinea's ....
Ja leuk hoor dat laten rezzen van je Succu ... maar 1 core hound en ze is weer dood en daar ga je weer ,,,,, Of AoE stomp of wat dan ook.

In Mc gaat succu te veel dood dat ik teveel tijd daarin kwijt zou zijn .... m.a.w

cba
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:32:
[...]

oh oh oh.. Altijd in top 3 dmg done, altijd in top 5, 3 warlocks in de top 5. Echt, als je mages, rogues en DPS warrs ook maar een béétje wakker zijn, dan kán het gewoon niet meer ! Imp overlaten aan mensen met Dark Pact ? Waarom ? En.. Wie is er nou nog dark pact op lvl 60 ?

Wat is jóuw argumentatie bij bovenstaande opmerkingen ?

Dit is hoe het gaat in end-game guilds die AQ20 en Naxx doen: http://forums-en.wow-euro...0139&p=1&tmp=1#post230139

Lees en huil. En wees blij dat er in jouw guild blijkbaar nog zoveel misgaat dat het mogelijk is dat jij zo hoog in de damage meters eindigt.
Learn2play denk ik ....

1 Warrior met Oeb staat altijd erg hoor. Rogues ook wel met CHT of PB. Maar ik met nog 2 andere locks staan toch echt ook wel bovenaan hoor. Mages schieten alleen erg omhoog door AoE op imps of ed. Gaat zoveel mis in onze guild qua dps dat we Ragna op 23% hadden voor de 1e suns ... lijkt me zoiezo niet slecht dps wise ....

Dark pact is echt niet nutteloos op lvl 60 hoor ... scheelt veel healing voor priests ... lange boss fights zorg je niet dat je bijna dood bent door life tappen. (zoiezo vervangt het life tap niet maar is een toevoeging.) Bandagen kan namelijk niet altijd ... Waarom zou je niet dark pact gebruiken in raids? Je bent bijna nooit OOM .. Weet niet hoor maar wij zijn bijna nooit out of combat in MC dus veel tijd om te drinken is er niet.

In die post ...

Aggro issues ben ik het mee eens. Mages doen veel dmg en kunnen veel eerder beginnen met nuken, Schieten bijvoorbeeld al hun 2e icebolt voordat ik ook maar begin. Maar als mijn 1e SB een cirt is moet ik alweer oppassen. Lijkt wel of shadow gewoon veel meer aggro trekt.

Debuffs slots ... Ja ik moet de 1e warlock nog tegenkomen die Siphon life of Immolation erop gooit. Als hij immolation gebruikt is hij destro en kleine kans dat je corruption of siphon life terug vind. Trash mobs leven zoiezo niet lang genoeg om je DoTs tot zijn recht te laten komen. cba.

Life tap scaling met dmg of weet ik veel wat ben ik het wel mee eens. Ik heb nu 2 keer zoveel leven als toen ik net 60 was. Daar mag wel iets mee gebeuren. (dark pact trainable of zo)

Verder zie ik weinig gehuil over damage in die post. Als jij niet slacked en goed je best doet kom je goed mee hoor als warlock. Maar er zijn ook 2 warlocks bij ons die op plaats 23 hangen in dps meters. Ligt er ook echt wel aan of je weet wat je doet.

[ Voor 77% gewijzigd door Muppet op 21-07-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het mij vraagt is dit de beste build: http://www.wow-europe.com...1250105005050000100000000

Instant Corruption, Imp. lifetap, 5/5 Master Demon. en Shadow burn. Je zou eventueel nog wat kunnen schuiven met de puntjes in je demons, of 3 puntes die nu in je demons zitten in %Crit kunnen dumpen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

@Warlocks die zich zorgen maken over hun plaats in raids.
Serieus, ga in een hoekje uithuilen ofzo? Jullie hebben tenminste nog utility te brengen in raids.
Pets, Healthstones, Soulstones, Banish. Buiten de redelijke hoge damage die jullie doen.

En als dan een Rogue hier maar durft te zeggen dat ze nutteloos worden in raids, omdat een Warriors met goede gear/spec ze er uit kan DPS/Damagen wordt dat afgedaan met een simpel replytje dat de Rogue zuigt.

Nog 1 review en het is weer zoals het hoort. De echte glasscanons bovenaan in de meters en de utility mensen er een stukje onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ik ben dps war en pwn alle rogues in raid! xD Als ik moet dpssen :> Moet ook best vaak tanke, maarja dan is het weer de kunst om ze in te halen. Heb ik wat te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:39:
Serieus, ga in een hoekje uithuilen ofzo? Jullie hebben tenminste nog utility te brengen in raids.
Pets, Healthstones, Soulstones, Banish. Buiten de redelijke hoge damage die jullie doen.

En als dan een Rogue hier maar durft te zeggen dat ze nutteloos worden in raids, omdat een Warriors met goede gear/spec ze er uit kan DPS/Damagen wordt dat afgedaan met een simpel replytje dat de Rogue zuigt.

Nog 1 review en het is weer zoals het hoort. De echte glasscanons bovenaan in de meters en de utility mensen er een stukje onder.
Dus jij vindt dat warlocks meer utility hebben dan bijv. mages ? Ik schaal ze even hoog in, met water, food, buffs en sheeps die mages uitdelen tegenover de utilty die een lock meebrengt.

Een beetje rogue wint het van iedereen in dmg meters. Misschien niet op alle fights, maar op 80-90% van de fights wel. Wees blij dat je geen utility hebt, het is over het algemeen alleen maar gedoe en vervelend werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:37:
Als je het mij vraagt is dit de beste build: http://www.wow-europe.com...0200100005050005122000100

Instant Corruption, Imp. lifetap, 5/5 Master Demon. en Shadow burn. Je zou eventueel nog wat kunnen schuiven met de puntjes in je demons, of 3 puntes die nu in je demons zitten in %Crit kunnen dumpen.
Goh lijkt wel mijn build die ik net poste .... ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:46:
[...]

Goh lijkt wel mijn build die ik net poste .... ;) O-)
Erm, verkeerde linkje gepaste, had op die van jou geklikt, en die URL gepaste ipv die van daaronder. Vandaar dat ie zo op die van jou leek ;)

http://www.wow-europe.com...1250105005050000100000000 moet het zijn dus. (ook ff veranderd in mijn eerdere post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:00:
[...]

Erm, verkeerde linkje gepaste, had op die van jou geklikt, en die URL gepaste ipv die van daaronder. Vandaar dat ie zo op die van jou leek ;)

http://www.wow-europe.com...1250105005050000100000000 moet het zijn dus. (ook ff veranderd in mijn eerdere post)
Tsja ik blijf MD k*t vinden ... zo goed vind ik hem niet ... en je verknalt er 10 punten door. Enige nuttige is die -20% threat ... maar die heb je met zo'n build niet meer nodig. Dus die schiet ook zijn doel voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 18:28

Mojo

The Power Within

RaseriaN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:39:

Het stomme is dat ik juist weer vind dat mages meer dps dan rogues zouden moeten doen, want ik vind mages het ultieme glasscannon. Cloth, etc..

Maargoed, dat is een eindeloze discussie die ik hier verder niet wil gaan voeren.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Bijna elke class kan dmg doen, behalve een paladin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

JerX schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:16:
Bijna elke class kan dmg doen, behalve een paladin :P
Of een moonkin druid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:09:
[...]

Tsja ik blijf MD k*t vinden ... zo goed vind ik hem niet ... en je verknalt er 10 punten door. Enige nuttige is die -20% threat ... maar die heb je met zo'n build niet meer nodig. Dus die schiet ook zijn doel voorbij :D
zegt degene die darc pact goed vind voor als raidbuild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Mojo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:12:
Het stomme is dat ik juist weer vind dat mages meer dps dan rogues zouden moeten doen, want ik vind mages het ultieme glasscannon. Cloth, etc..

Maargoed, dat is een eindeloze discussie die ik hier verder niet wil gaan voeren.
Is een lange discussie, maar ik zeg ook niet welke bovenaan moet staan.

Ik denk dat Mages uiteindelijk wel bovenaan staan door het feit dat ze kunnen AoE'en.
Rogue's zullen toppen op SingleTargetDPS en op Bosses tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 02-10 10:18
RaseriaN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:26:
[...]

Ik denk dat Mages uiteindelijk wel bovenaan staan door het feit dat ze kunnen AoE'en.
Ik denk dat dit per guild verschillend is. Wat ook erg belangrijk is, is de speler achter de char. Bij ons is het altijd stuivertje wisselen met deze mensen;

3 x mage
1 x rogue
1 x warlock
2 x DPS warrior

Deze mensen staan altijd bovenaan (vanaf het begin al), terwijl andere members vergelijkbare equipment hebben. Het ligt dus imo meer aan de persoon zelf dan aan de class.

Gisteren een mooie testcase gehad. Een van bovenstaande members (de rogue) ging op zijn mage spelen, welke veel mindere equipment heeft. Toch stond hij weer hoog in de dmg meters.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:33:
[...]

Ik denk dat dit per guild verschillend is. Wat ook erg belangrijk is, is de speler achter de char. Bij ons is het altijd stuivertje wisselen met deze mensen;

3 x mage
1 x rogue
1 x warlock
2 x DPS warrior

Deze mensen staan altijd bovenaan (vanaf het begin al), terwijl andere members vergelijkbare equipment hebben. Het ligt dus imo meer aan de persoon zelf dan aan de class.

Gisteren een mooie testcase gehad. Een van bovenstaande members (de rogue) ging op zijn mage spelen, welke veel mindere equipment heeft. Toch stond hij weer hoog in de dmg meters.
Waar blijven eigenlijk de hunters ;) die hebben eigenlijk geen utilities hoeven niet te decursen of wat dan ook dus je zou dan beter alleen mages kunnen nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[messge=26170299,noline]Muppet schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:09[/message]:
[...]

Die -20% vind ik zeer zeker handig, vooral als ik de target heb van een minder capabele offtank.
Maar wat dacht je van de buffs die je krijg met het saccen van een Void of een Succy? (evt met een res)

Ruin is erg leuk, maar 2, en zeker 3 crits achter elkaar betekend voor mij 9 van de 10x agro, en dan heb ik nog maar +/- +250 DMG, en ik mis dan toch wel de buffs van mn demons.

Moet er miss wel ff bij zeggen dat ik niets over Naxx weet, heb het tot nu toe bij MC, begin BWL, ZG en AQ20 gehouden, dus miss moet ik er op terug komen, maar aan de andere kant, ik ken meerdere locks die wel in Naxx zitten met deze build.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:35:
[...]

Waar blijven eigenlijk de hunters ;) die hebben eigenlijk geen utilities hoeven niet te decursen of wat dan ook dus je zou dan beter alleen mages kunnen nemen ;)
hunters zijn slim
zetten gewoon autoshoot aan en gaan lekker een film kijken ofzo :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:37:
[...]

hunters zijn slim
zetten gewoon autoshoot aan en gaan lekker een film kijken ofzo :P
;) gelukkig kan je met recap zien waarmee iemand de meeste dmg heeft gedaan, altijd leuk om iemand aan te spreken daarop, dan gaan ze ontkennen en dan laat je de stats zien ;)
Pas bij moam ging het mana drainen helemaal mis en iedereen bleef beweren dat ie wel drainde en gelukkig doet mana burn bij priests ook dmg, wel grappig als je dan 1 priest ziet met bv 20k dmg van mana drain en de ander 1k ;)
Pas hadden we een priest die niet wist dat ie kon mana burnen als ik dat soort dingen dan hoor, pffff.
Net als mensen die op lvl 60 niet alles getraind hebben omdat ze denken dat ze het niet nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:39
Beter fixen ze dat Anub'Rekhan gevecht.. hij was op 28%, *evade* .. plop, 75% :/

Nouja, hij ging uiteindelijk toch neer.. onze eerste 'Splinter of Atiesh' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 09:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben ook een Warlock en ik neem absoluut geen Demonology spec. 20% threat minder maakt inderdaad in MC/AQ20/ZG geen drol meer uit. Ook hoor ik hier dat je je succubus gaan sacrificen voor meer spell damage. Moet ik een keer proberen in een guildrun, dan gaat iedereen meteen aan me kop zeiken waarom ik in hemelsnaam mijn imp niet tevoorschijn tover voor de Blood Pact stamina buff. Mijn spec is ook SM/Ruin, omdat dit voor mij het meest biedt.

Threat reduction als een belangrijke spec kiezen vind ik onzin. Dan moet je maar leren spelen en met mate je damage toepassen, maar dan heb ik wel die capaciteit achter de hand voor een volledig nuke-feest. Ook is SM/Ruin een populaire build voor PVP. Damage output is gewoon het belangrijkst in PVP. Je tegenspeler zal het echt niet interesseren of je 20% minder threat hebt.

Demonology is niet geheel nutteloos, als je nog niet L60 bent is het ideaal voor solo play. Ben je level 60 en begin je met de 5-10 man raids, spec dan z.s.m. om naar SM/Ruin. Dit is natuurlijk mijn mening, maar wel gebaseerd om mijn eigen ingame ervaringen. Ik sta in onze raids ook altijd in de top3 en er zitten behoorlijke goede rogues en mages bij.

Ik heb wel amplify curse en curse of exhaustion eruit gemikt, omdat ik die weinig gebruikte. Daartegenover kwam een improved life tap en meer damage op mijn Curse of Agony.

Zo zijn er op zich wel een paar aardige combinaties te verzinnen voor warlocks, maar deze is voor mij echt het beste.

Voor de geinteresseerden:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1502264

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Jongens, het gaar erom met watvoor build JIJ het lekkerste vind spelen. Jij houdt van je build om dat je er goed mee om kan gaan. Waardoor je goeie build heb en dmg kan doen. Het is je playstyle en niet iemand anders zijn build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
RaseriaN schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:26:
[...]

Dat zie je bij ons heel erg terug. Rogues staan altijd boven, top 5 is meestal 3 of 4 rogues en onze tier 2 mage. Met de trash voor Fankriss en Frankriss zelf, en bijvoorbeeld Nefarian domineren mages en warlocks bij ons vanwege AOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
bij nef sta ik 2de :P Die draak beesten in het begin tank ik in DPS gear Sweeping Strikes, Whirlwind en cleave heb binnen 10 sec 4 draken dood :P en als die andere mobs komen. (Op 20%) Doe ik ook ff me ding :D Nef is echt zo leuke fight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:24:
[...]

zegt degene die darc pact goed vind voor als raidbuild
Ja sorry ik ben een noob omdat ik dark pact handig vind in raids .... fuck zeg ... kan me niet meer vertonen...

Die argumentatie van jou valt ook niks tegen in te brengen. Al eens aan de politiek gedacht?

/ignore

Zag je net dat topic over dat warlocks het minst mana efficient zijn .... en dark pact een flinke boost is in je mana pool ... enige talent die je dan mist is Ruin ....

en met ruim 6k health red je het niet met je bandages hoor ....

Omdat iedereen alleen maar roept SM/Ruin en dat eigenlijk de enige build is volgens wat harde schreeuwerds worden alle andere builds altijd van tafel geveegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Muppet op 21-07-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:34:
[...]
Learn2play denk ik ....
Aieee. Sorry, ik wist niet dat je geen ervaring in BWL/AQ40/Naxx hebt, gezien de wapens die je noemt. Dat zegt me al genoeg dan. MC (en in zekere zin BWL ook) is helaas NIET representatief voor wat er momenteel speelt in de warlock class.
Dark pact is echt niet nutteloos op lvl 60 hoor ... scheelt veel healing voor priests ... lange boss fights zorg je niet dat je bijna dood bent door life tappen. (zoiezo vervangt het life tap niet maar is een toevoeging.) Bandagen kan namelijk niet altijd ... Waarom zou je niet dark pact gebruiken in raids? Je bent bijna nooit OOM .. Weet niet hoor maar wij zijn bijna nooit out of combat in MC dus veel tijd om te drinken is er niet.
Weet je hoeveel DPS verlies lifetap oplevert en de hoeveelheid mana die je terugkrijgt via DP ? DP is het niet waard, echt niet.
In die post ...

Aggro issues ben ik het mee eens. Mages doen veel dmg en kunnen veel eerder beginnen met nuken, Schieten bijvoorbeeld al hun 2e icebolt voordat ik ook maar begin. Maar als mijn 1e SB een cirt is moet ik alweer oppassen. Lijkt wel of shadow gewoon veel meer aggro trekt.
Aggro is gebaseerd op de hoeveelheid dmg en healing die je doet, niet de damage school zelf. Uitzondering hierop is Searing Pain en een aantal warrior/paladin abilities, maar ook dat heeft niets te maken met de school.
Debuffs slots ... Ja ik moet de 1e warlock nog tegenkomen die Siphon life of Immolation erop gooit. Als hij immolation gebruikt is hij destro en kleine kans dat je corruption of siphon life terug vind. Trash mobs leven zoiezo niet lang genoeg om je DoTs tot zijn recht te laten komen. cba.
Het gaat ook gewoon echt niet om trashmobs hier :P Echt wel dat ik corruption en waar mogelijk CoA op de bosses gooi. Dat is echt een aanzienlijke DPS increase.
Verder zie ik weinig gehuil over damage in die post. Als jij niet slacked en goed je best doet kom je goed mee hoor als warlock. Maar er zijn ook 2 warlocks bij ons die op plaats 23 hangen in dps meters. Ligt er ook echt wel aan of je weet wat je doet.
Yep, precies. En daarom zouden mages / rogues / DPS warriors echt ver boven je moeten staan. Als ze zouden weten wat ze doen.

Mana terugkrijgen via lifetap is een 40% drop in DPS voor warlocks.

Maar goed, dit wordt zo een eindeloze discussie.
Muppet schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:13:
Zag je net dat topic over dat warlocks het minst mana efficient zijn .... en dark pact een flinke boost is in je mana pool ... enige talent die je dan mist is Ruin ....
Juist ! Het is hét belangrijkste talent voor warlocks qua damage increase. Dat ga je toch niet opgeven voor 250 mana per DP click ? :/
Nee, en daarom is life tap ook qua design achterhaald.
Omdat iedereen alleen maar roept SM/Ruin en dat eigenlijk de enige build is volgens wat harde schreeuwerds worden alle andere builds altijd van tafel geveegd.
Harde cijfers tonen aan dat dit gewoon de beste build is, wanneer het op dmg potentieel aankomt. Dus de harde schreeuwers hebben helaas wel gelijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja sorry ik ben een noob omdat ik dark pact handig vind in raids .... fuck zeg ... kan me niet meer vertonen...

Die argumentatie van jou valt ook niks tegen in te brengen. Al eens aan de politiek gedacht?

/ignore

Ik heb ook Dark Pact geprobeerd. Het is zeker niet nutteloos. maar als je 31 punten in affliction steekt kun je dus sowieso geen 21 punten meer in andere trees steken. dus geen DS en ook geen Ruin. ik kan me niet voorstellen dat je Dark Pact beter vind dan DS of Ruin.

Ik weet niet hoe groot jouw manapool is. maar buffed is die van mij 6.3K en als je dan OOM bent. wat ga jij dan doen zitten darkpacten ? :P DP doet iets van 250 mana. dan moet ik dus 25 keer ( AKA 25 sec niks doen als darkpacten ) Darkpacten voordat ik weer full mana ben. en dan heb je dus ongeveer een halve minuut totaal geen damage gedaan. ( misschien je DOT's dan die op de achtergrond tikken ) Geloof me het is gewoon effectiever om gewoon life tap te gebruiken en een priest Renew op je te laten gooien ( Renew tikt voor +- 250 bij onze priests ) dit hakt stukken minder in je DPS en je kunt nog andere leuke talents kiezen die je met darkpact mist. ( zoveel mana kost een renew ook weer niet. )

Trouwens gewoon even ter informatie ( weet niet of je het al eerder hebt gepost ) hoe ver ben je met je guild? al in BWL of nog in MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Even iets anders...

Mijn account is frozen omdat ik door verhuizing een tijdje geen tijd meer had om te spelen. Van de ene kant wil ik (heb voorheen altijd gamecards gehaald aangezien ik tegenstander ben van cc's) via bankoverschrijving gaan betalen. Als ik dat nu invul bij mijn account, hoelang duurt het voordat mijn account weer actief wordt? Of kan ik beter eerst gamecard halen en daarna banktransfer invullen?

edit : @Apolly0n , wachten ze niet eerst tot de betaling binnen is? Ook aangezien het bijna weekend is vraag ik me dit af. Zou wel relaxed zijn als ik vanavond meteen weer verder kan :+

[ Voor 20% gewijzigd door CyPh op 21-07-2006 12:17 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

We zitten in BWL op het moment ...

dus op het moment is het meeste gebaseerd op MC being BWL ervaring ...

maar je wil dus zeggen dat Warlocks met een factor 10 ineens omlaag gaan hoe verder je komt in het spel.

In het begin vond ik Dark pact zeker handig ... nu ik volledig epic geared ben wordt het zoiezo minder ja. 6,5K mana kom je een heel eind mee. 40% dps decrease dat weet ik ja. Maar om dark pact nutteloos te noemen. Op zich zou het een trainable skill moeten zijn. 31 talents vind ik het nu niet meer waard. Maar dat vind ik net zo slecht als dat Ruin een "must" is voor warlocks.

Over dat shadow / aggro ... ik zei het lijkt ... Maar mage hebben tegenwoordig een 30% treath reduce. Dat is ook een punt waar warlocks slakken ...

CoA op trashmobs? begin ik niet aan ... word er toch altijd afgeketst. Corruption is de enige die ik tegenwoordig spam op trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ff wat anders hoor dan dat gezeur over nutteloze warlocks.. Ik wil eigenlijk voor elke bosskill een filmpie gaan maken en deze op ons forum plaatsen. Hoe kan ik dit het beste doen? Welke software heb ik hier voor nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt Fraps gebruiken om het te cappen, wel moet je ermee rekening houden dat je eigen fps dan zal droppe. www.fraps.com gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:16:
We zitten in BWL op het moment ...

dus op het moment is het meeste gebaseerd op MC being BWL ervaring ...

maar je wil dus zeggen dat Warlocks met een factor 10 ineens omlaag gaan hoe verder je komt in het spel.

In het begin vond ik Dark pact zeker handig ... nu ik volledig epic geared ben wordt het zoiezo minder ja. 6,5K mana kom je een heel eind mee. 40% dps decrease dat weet ik ja. Maar om dark pact nutteloos te noemen. Op zich zou het een trainable skill moeten zijn. 31 talents vind ik het nu niet meer waard. Maar dat vind ik net zo slecht als dat Ruin een "must" is voor warlocks.

Over dat shadow / aggro ... ik zei het lijkt ... Maar mage hebben tegenwoordig een 30% treath reduce. Dat is ook een punt waar warlocks slakken ...

CoA op trashmobs? begin ik niet aan ... word er toch altijd afgeketst. Corruption is de enige die ik tegenwoordig spam op trash.
Je moet ook niet met 5 warlocks gaan. neem er gewoon hooguit 3 mee. en zeg dat warriors geen rend gaan gebruiken :P . dan is het goed te doen en kun je meestal al je dots wel laten tikken. zowieso is het een beetje dubieus 31 punten in affliction te speccen ( grotendeels DOT tree ) en dan geen dots te gaan gebruiken. als je dan toch geen DOT's erop gooit ( dus minder aggro ) kun je net zo goed Ruin pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

CyPh schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:05:
Even iets anders...

Mijn account is frozen omdat ik door verhuizing een tijdje geen tijd meer had om te spelen. Van de ene kant wil ik (heb voorheen altijd gamecards gehaald aangezien ik tegenstander ben van cc's) via bankoverschrijving gaan betalen. Als ik dat nu invul bij mijn account, hoelang duurt het voordat mijn account weer actief wordt? Of kan ik beter eerst gamecard halen en daarna banktransfer invullen?

edit : @Apolly0n , wachten ze niet eerst tot de betaling binnen is? Ook aangezien het bijna weekend is vraag ik me dit af. Zou wel relaxed zijn als ik vanavond meteen weer verder kan :+
Ik heb gisteren mijn account weer tot leven geroepen na een lange periode van geen WoW. In het allereerste begin (denk US release) heb ik een account in leven gehouden met een gamecard, daarna werd ik het een beetje zat (ivm met andere MMO's o.a.) en heb een creditcard gehaald. Het heeft niet echt mijn voorkeur (toch fraude gevoelig), dus toen ik de optie tot automatische incasso zag bij WoW heb ik die gekozen.

Resultaat: direct toegang :) Sowieso is Blizzard met automatische incasso verzekerd van betaling, net zo goed als met een creditcard. Ik vermoed alleen dat een automatische incasso iets makkelijker is terug te roepen als klant zijnde, maar goed, daar zullen ze wel afspraken over hebben met de banken. Hoe het ook zij, omdat het voor Blizzard net zo betrouwbaar is als met een creditcard, krijg je direct toegang, ideaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyPh schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:05:
Even iets anders...

Cleetje schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:53:
[...]

Ik heb gisteren mijn account weer tot leven geroepen na een lange periode van geen WoW. In het allereerste begin (denk US release) heb ik een account in leven gehouden met een gamecard, daarna werd ik het een beetje zat (ivm met andere MMO's o.a.) en heb een creditcard gehaald. Het heeft niet echt mijn voorkeur (toch fraude gevoelig), dus toen ik de optie tot automatische incasso zag bij WoW heb ik die gekozen.

Resultaat: direct toegang :) Sowieso is Blizzard met automatische incasso verzekerd van betaling, net zo goed als met een creditcard. Ik vermoed alleen dat een automatische incasso iets makkelijker is terug te roepen als klant zijnde, maar goed, daar zullen ze wel afspraken over hebben met de banken. Hoe het ook zij, omdat het voor Blizzard net zo betrouwbaar is als met een creditcard, krijg je direct toegang, ideaal gewoon.
wat hij zegt :+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:53
ja, en ik vind het ook wel makkelijk dat zolang ik WoW nog speel niet hoef bij te houden wanneer ik weer moet betalen. Automatische incasso maakt het bedrag netjes na iedere gekozen periode, in mijn geval 3 maanden, gewoon weer over :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 02-10 10:18
Mooi, al die discussies over warlocks.

Geef nou maar gewoon CoE dan doen wij mages verder de damage wel ;)

:p

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:08:
Mooi, al die discussies over warlocks.

Geef nou maar gewoon CoE dan doen wij mages verder de damage wel ;)

:p
stelletje sneeuwballengooiers zijn jullie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:40
DAT is pas irritant, evocation gebruiken en dan zo'n lul van een warlock die dan een sneeuwbal op je gooit waardoor evocation afbreekt...

"t zijn altijd warlocks die dat doen, stelletje rancuneuze etterbakjes !

ow, en zij heeft nog een voorraad van 2000 sneeuwballen ofzo : (

;x

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 21-07-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:15:
DAT is pas irritant, evocation gebruiken en dan zo'n lul van een warlock die dan een sneeuwbal op je gooit waardoor evocation afbreekt...

"t zijn altijd warlocks die dat doen, settel rancuneuze etterbakjes !

;x
:D

Dank voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

gaat nog wel ff door dan ;)

-
In other news: Gisteren voor m'n priest alt m'n benediction geregeld (Eye of divinity eerst - quest gedaan in EP (2 attempts), Eye of shadow gefarmed (3 !@#! uur).. maarja, nu hoort m'n priest weer bij het 'exclusieve' clubje benediction gebruikers (like the other 89%) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 13:17
Automatisch incasso bij WoW?
Hoe en waar doe je dat?

EDIT:
gevondenn!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Killion op 21-07-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
mana users = suck ass!
energy = pwnd all
rage = pwnd

hou gewon je bek over die warlock discussie word er gek van.. en ik gooi meestal een sneeuwbal aan tegen de MT of healer daarvan :P word ik glijk uit hun party gegooid en naar een andere lol. Kom ik bij mage wieeeeeeee evacation.
Snwball > Evacation xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 10:53

;x
kun je ook doen terwijl iemand hearthstone gebruikt. Vinden ze vrij irritant :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door addictive op 21-07-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:52:

Je moet ook niet met 5 warlocks gaan. neem er gewoon hooguit 3 mee. en zeg dat warriors geen rend gaan gebruiken :P . dan is het goed te doen en kun je meestal al je dots wel laten tikken. zowieso is het een beetje dubieus 31 punten in affliction te speccen ( grotendeels DOT tree ) en dan geen dots te gaan gebruiken. als je dan toch geen DOT's erop gooit ( dus minder aggro ) kun je net zo goed Ruin pakken...
warriors gebruiken geen rend, is deep wounds: crits proccen een bleed effect. Warlock discussie... het is geen schande om niet elke keer heel hoog in dps te staan, mensen staren zich blind op dmg meters en denken dat nut in de raid op volgorde van dmg done is oid....

Denk echt dat sommigen niet weten waar ze het over hebben... Lifetap kan helpen als mechanisme om je dps te vertragen voor je aggro krijgt, rogues moeten ook feinten, hunters fd, warriors hebben cd op abilities anders zou het de meest imba class zijn, (ww zonder cooldown :p). Elke warlock met ruin heeft zo aggro als hij shadowbolts blijft spammen tot zijn mana op is, als hij tussen 2-3 bolts door lifetapped niet. Leuk die dmg meters en oneindige discussie wie er bovenaan staan, maar als je raidperspectief neemt wil je dat mensen op hun aggro letten ipv op de dmg meters

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 12:52

;x
Ja, ook hard irritant.. Gisteravond in een MC raid meegemaakt. De hele raid samen met nog andere mages van crystal water voorzien. Evocation.. krijg je ineens zo'n leatherball op je nek.. weg evocation.
Als online blikken konden doden, had die betreffende warlock een durability loss gehad })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 09:11

HellBeast

Oh My GoT!

nextware schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:29:
[...]

Als online blikken konden doden, had die betreffende warlock een durability loss gehad })
PVP ganking heeft geen invloed op je durability. ;)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Devion schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:18:
gaat nog wel ff door dan ;)

-
In other news: Gisteren voor m'n priest alt m'n benediction geregeld (Eye of divinity eerst - quest gedaan in EP (2 attempts), Eye of shadow gefarmed (3 !@#! uur).. maarja, nu hoort m'n priest weer bij het 'exclusieve' clubje benediction gebruikers (like the other 89%) :P
grats hoor, ik toevallig vorige weekeind met mn priest al gedaan vond het eigenlijk wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nextware schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:29:
[...]

Ja, ook hard irritant.. Gisteravond in een MC raid meegemaakt. De hele raid samen met nog andere mages van crystal water voorzien. Evocation.. krijg je ineens zo'n leatherball op je nek.. weg evocation.
boeiend gewoon geen water meer aan die lock geven :P

ik heal onze warlocks wel eens als ze suicide hellfire willen doen }> of na chrom als ze nog bronze hebben gaan ze ook helfire suiciden :P ff leeghealen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:28:
[...]

warriors gebruiken geen rend, is deep wounds: crits proccen een bleed effect. Warlock discussie... het is geen schande om niet elke keer heel hoog in dps te staan, mensen staren zich blind op dmg meters en denken dat nut in de raid op volgorde van dmg done is oid....

Denk echt dat sommigen niet weten waar ze het over hebben... Lifetap kan helpen als mechanisme om je dps te vertragen voor je aggro krijgt, rogues moeten ook feinten, hunters fd, warriors hebben cd op abilities anders zou het de meest imba class zijn, (ww zonder cooldown :p). Elke warlock met ruin heeft zo aggro als hij shadowbolts blijft spammen tot zijn mana op is, als hij tussen 2-3 bolts door lifetapped niet. Leuk die dmg meters en oneindige discussie wie er bovenaan staan, maar als je raidperspectief neemt wil je dat mensen op hun aggro letten ipv op de dmg meters
en op het decursen enzo ;)
ik ging pas met de mage van een maat mc in en wilde eigenlijk perse 1 van de mages staan koste me dan ook wel moeite om af en toe op die decurse knop te rammen.!
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.