En het probleem met MD speccen is weer dat je geen fatsoenlijke deuk in het welkbekende pakje boter dps't. Zonder nu overigens weer die discussie op te willen laten leven trouwens.
Warlocks zitten in de penarie wanneer het op end-game raiden aankomt.
Idd, al viel dat wel mee met mn toenmalig build (0/30/21), dmg was te doen en ik overleefde iedereen (al is dat niet echt nuttig, wel lachen overigens als je samen met een andere lock de laatste beetjes hp van vael af nuked terwijl de rest dood is)
Maar idd, blizz heeft met de mage patch de lock een flinke klap gegeven, ik zit al sinds dat ik het spel speel (pas een jaartje) op een echte lock patch te wachten, en dan met name een patch die focust op pve ipv pvp (daar zijn locks sterk genoeg op het moment)
1. Threat
2. Mana efficientie zuigt aan alle kanten (shadowbolt is de duurste spell, mana-wise, vergeleken met mages / shamans)
3. Mana terugkrijgen dmg van life tap betekent voor een warlock 40% DPS verlies.
idd, threat is een ramp, ik ben zeer blij dat ik alliance ben, zonder bos zou ik wel weer md moeten speccen (en dat doe ik pas als ik een twin emp ga tanken)
gek genoeg heb ik niet bijster veel mana issues, shadowbolt rank 10 is efficienter wat betreft mana/dps en met imp. life tap mag ik dan wel wat downtime hebben, ik doe nog genoeg dmg (nu 25/5/21)
Persoonlijk zag ik wel wat in het voorstel om lifetap als een aggro reducer in te zetten