Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.296 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Als ex-raidleader kan ik je vertellen dat je als feral druid geen nee moet zeggen als ik je vraag om ff mee te healen, dan is een raidkick heel dichtbij.

Wat rogues betreft ?? In iets lagere instances als MC kan een bandage er nog best vanaf, in aq40/naxx is daar gewoon geen ruimte meer voor en is de HP regen die je krijgt toch te verwaarlozen

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Hybrids die niet willen healen zijn inderdaad een groot probleem. Ben zelf raidleader van een guild met BWL op farm, maar naxx wil nog niet zo.

MC is nu alt gebied + bevriende pvp guild. Wij nemen alts mee, zij hun pvp mains, iedereen blij.
Vorige week, alles en iedereen valt links en rechts dood op Sulfuron *schaam*, zegt zo'n *gecencureerd* druid uit die pvp guild: "Healing sucks tonight, i had to heal myself 10 times this whole run." Goed, dus even flink uit mijn dak gegaan, verteld dat ik het best vind dat ie daar wollig staat te zijn op trash, maar op bosses mag ie even healen als het fout gaat. 1 /leave en 1 /gquit verder healen alle priests / druids uit de pvp guild ook, en is raggie plat gegaan.

Alternatieve specs best hoor, mag allemaal, maar beschuldig niet de rest van de server van starheid inzake specs als je zelf te star bent om even van poesje in caster te veranderen op momenten dat het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:00:
[...]
zeg ik dan dat je mt niet belangrijk is?? jij zegt letterlijk wij healen rogues meestal niet en zeggen ga maar ff bandagen das onzin natuurlijk daar reageer ik op. Dan moet je het anders posten als je iets
anders bedoelt!
Wij healen rogues ook meestal niet. Naarmate je gear beter wordt, hou je meer ruimte over om rogues te healen. Betekent niet dat ze nooit geheald worden, zeker in de farminstances is vaak er alle ruimte voor.

When the going gets tough: Rogues bandage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik had even een vraag over PvP...want wat is nou de manier om een hogere rank te krijgen. Een speler van mijn guild heeft de hele week 12-14 uur per dag in de battlegrounds rondgehangen en bijna 650 K honor verdient. Hij had rank 9 en ik had verwacht dat hij minstens rank 12 zou halen...niet dus!
Hij ging slechts één rank omhoog, naar rank 10. Dat is toch te belachelijk, hoe kun je nou ooit rank 12 of hoger halen? :?
Ik ben ook rank 9 en gewoon rank 9 gebleven, mijn doel is rank 12 te halen, maar in ieder geval rank 11 omdat ik dan goedkoop een epic mount kan kopen. Echter zie ik dat niet snel gebeuren eigenlijk. Ik kan in 1 week niet meer dan 150 K honor verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:05
KraveN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:50:
Ik zat net even te denken aan de burning legion.

New level cap op 70.

Aangezien ik later ben begonnen met WoW vroeg ik mijzelf een aantal dingen af.

Ben nu level 36 en voordat ik level 60 ben zijn we wel even verder. Ik heb dus ook niet de kans om goede gear tier 1,2,3 te verzamelen voordat de update uit is. Ik vraag mijzelf dan ook af of dat daadwerkelijk nodig is. Het zal natuurlijk schelen met levelen, maar is het dan nog nodig om eerst de tier items te gaan halen voordat je verder kan levelen vanaf 60?
Anders is het heel simpel en level 70 here we come ;).

Wel lullig voor al die mensen die UREN in het raiden hebben gestoken. Want ik neem aan dat je op level 65 toch beter gear kan vinden.
BC is nog even niet hier hoor :)

De tiers die jij noemt zijn nu nodig om door de raid instances te geraken. Ik veronderstel dat het levelen naar 70 zal verlopen zoals jij nu naar 60 gaat, namelijk met outdoor questing en grinding. Daarvoor zal je waarschijnlijk geen raid spul nodig hebben :)

Er is een verschil tussen 'level required' en het eigenlijke item level. Tot aan BC zal de vetste epic idd nog altijd 'level required 60' zijn, maar het eigelijke item level zal boven de 70 liggen. Dit wil zeggen dat het item te vergelijken is met een level 70 (of meer) blauw item. Dusja ik verwacht dat de epics nog wel even bruikbaar zullen blijven tot men weer nieuwe raid content aanboord.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Azqi schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:09:
[...]

Wij healen rogues ook meestal niet. Naarmate je gear beter wordt, hou je meer ruimte over om rogues te healen. Betekent niet dat ze nooit geheald worden, zeker in de farminstances is vaak er alle ruimte voor.

When the going gets tough: Rogues bandage.
als je normaal je rogues niet health klopt er volgens mij iets niet maar oke ik zal wel gek zijn.
Met mindere gear kan je imho ook nog best je rogues healen en kan je dat niet dan ga je ook niet heel ver komen in end game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik heb als rogue geen enkel probleem met bandagen in noodgevallen. Het is alleen een beetje zonde van de tijd, toch weer 8 seconden wasted die eigenlijk in dps hadden kunnen zitten, en het healed maar 2000hp... Beetje rogue zit toch op 5500+ raidbuffed.

Je moet gewoon een beetje flexibel zijn in endgame raids. Je doet precies wat je taak is en als het nodig is spring je bij waar nodig.. Evasion tanken op Vael, feral druid die even healed, shadowpriest die even healed.
Als je dat niet doet ben je een grote egoist en naai je eigenlijk de hele raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49
Kapoen schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:28:
[...]
BC is nog even niet hier hoor :)

De tiers die jij noemt zijn nu nodig om door de raid instances te geraken. Ik veronderstel dat het levelen naar 70 zal verlopen zoals jij nu naar 60 gaat, namelijk met outdoor questing en grinding. Daarvoor zal je waarschijnlijk geen raid spul nodig hebben :)

Er is een verschil tussen 'level required' en het eigenlijke item level. Tot aan BC zal de vetste epic idd nog altijd 'level required 60' zijn, maar het eigelijke item level zal boven de 70 liggen. Dit wil zeggen dat het item te vergelijken is met een level 70 (of meer) blauw item. Dusja ik verwacht dat de epics nog wel even bruikbaar zullen blijven tot men weer nieuwe raid content aanboord.
Ok, maar zou het in mijn geval slim zijn om mijn level 60 nog van paarse items te voorzien of gewoon te wachten totdat ik kan verder levelen. Aangezien ik dan waarschijnlijk sneller vergelijkbare items bij elkaar heb dan wanneer ik deze moet verzamelen met raiden.

Misschien heb ik het ook wel verkeerd, maar zou het zonde vinden om mijn tijd daarin in te steken als ik deze items vrij snel daarna weer vervang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

KraveN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:42:
[...]

Ok, maar zou het in mijn geval slim zijn om mijn level 60 nog van paarse items te voorzien of gewoon te wachten totdat ik kan verder levelen. Aangezien ik dan waarschijnlijk sneller vergelijkbare items bij elkaar heb dan wanneer ik deze moet verzamelen met raiden.

Misschien heb ik het ook wel verkeerd, maar zou het zonde vinden om mijn tijd daarin in te steken als ik deze items vrij snel daarna weer vervang.
tegen die tijd moet je eerst maar zien om in een guild te komen waar ze mc/bwl/aq/naxx doen en daar willen ze ook raid ervaring dus uiteraard moet je dan ook epics gaan halen. Daarbij duurt het nog wel even en in die tussentijd wil je toch ook leuke gear?
Als je raiden zonde van je tijd vind moet je nu lekker stoppen want op lvl 60 draait het daar toch wel een beetje om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

http://www.thottbot.com/?i=40739

Item lvl 76

En idd, BC is er voorlopig nog niet, en dannog zijn de quests in tier2 waarschijnlijk makkelijker dan in tier0/greens ^^ (maargoed, dat kun je ook als minpunt zien).

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 19-07-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
KraveN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:42:
[...]

Tja ik weet niet hoe snel jij leveled, maar reken dat BC in november, december of later verschijnt.
Wat je doet in de tussentijd is jouw keuze natuurlijk :) Wil je echt niet te hardcore gaan dan kan je misschien nog altijd ZG of AQ20 raids doen. Daar dropped goeie loot plus de faction (zandalar en cenarion hold) items die je soms krijgt als reward zijn ook niet mis. Bv de 3 epics van de Zandalar set voor jouw klasse kan je al hebben na een 10 tal runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeh, door het grote verschil tussen tier2 en tier3 lijkt het er bijna op dat tier3 al BC-ready is eigenlijk.
Tier2 item lvl76 vs lvl60 cap: 16 hoger ~ 27%
Tier3 item lvl92 vs lvl70 cap: 22 hoger ~ 31%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:12
RaseriaN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:51:
[...]

Zucht, laat maar.
Oogkleppen en gas erop!

Zo makkelijk gezegt van 'bandage' maar even.
Lekker handig met AoE's en Cleave's en DoT's.
toch heb ik het op fights als broodlord liever niet, dan wil ik mn tanks topped off zien, dps is toch niet het belangrijkste in die fight.

Bij firemaw assign ik naast mt healers en ot healers altijd wat dps healers om de dps hoger te houden, maar alleen als de tank minder dan 15 flamebuffets op zich heeft (reset meestal wel een paar keer).

Maar je hebt gelijk, het kan niet altijd, rogues zijn erg belangrijk voor een groot gedeeltje van je dps. Daarom heb ik ook een enorme hekel aan teveel rogues op rag, laatst hadden we er 9 mee, en we hadden een bijna wipe, veel rogues gingen te snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:33:
[...]
als je normaal je rogues niet health klopt er volgens mij iets niet maar oke ik zal wel gek zijn.
Met mindere gear kan je imho ook nog best je rogues healen en kan je dat niet dan ga je ook niet heel ver komen in end game.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden :> Wij zijn natuurlijk pas bij Huhuran in AQ40, dus misschien als we wat verder komen in endgame dat we er anders over denken.

@Zoneseek: Zijn bij jullie alle warriors gerespecced naar PROT i.v.m. Naxx of is het een tijdelijke oplossing ivm vakanties etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Vat het niet verkeerd op. Ik ben best bereid om te raiden (niet hardcore) maar 1 keer in de week moet wel mogelijk zijn en natuurlijk wil ik betere gear. Draait het hele rpg toch om, je poppetje verbeteren met van alles.

Maar als ik veel tijd, geld in een raid steek voor een aantal items die ik bijvoorbeeld op level 62 weer vervang. Dan kan ik beter op level 60 mijzelf richten geld verdienen.

Maar als het dus zo is dat ik op level 70 nog met tier 3 kan rondrennen dan is het het overwegen wel waard. Het wordt natuurlijk ook makkelijker om op level 70 met een raid groep de huidige instances te doen, dus kun je ook sneller je items bij elkaar krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door KraveN op 19-07-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:55:
Vat het niet verkeerd op. Ik ben best bereid om te raiden (niet hardcore) maar 1 keer in de week moet wel mogelijk zijn en natuurlijk wil ik betere gear. Draait het hele rpg toch om, je poppetje verbeteren met van alles.

Maar als ik veel tijd, geld in een raid steek voor een aantal items die ik bijvoorbeeld op level 62 weer vervang. Dan kan ik beter op level 60 mijzelf richten geld verdienen. Want vaak is geld de key.
Ehm, als je dus raid alleen om de items doe je toch iets niet goed. Het is ook gewoon leuk hoor ;-)
* Anoniem: 27963 mompelt iets over spelletje enzo...

Beaststalker is rond item lvl 60 (tier0)
Beastmaster is rond item lvl 62 (tier0.5)

Dragonstalker (tier2) op lvl70 is dus nog steeds (veel) beter dan tier0.5 op lvl60.

De gear wordt niet zpveel beter met het lvl maar meer met de quality and "hardness to get". 10 lvls hoger gear is niet zo'n gigantisch verschil.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 19-07-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:58:
[...]
Ehm, als je dus raid alleen om de items doe je toch iets niet goed. Het is ook gewoon leuk hoor ;-)
Het lijkt me natuurlijk ook leuk om de bosses te zien en een uitdaging om ze neer te krijgen. Maar Ik druf bijna te wedden dat 9 van de 10 mensen doet raiden voor de items en niet omdat ze het zo leuk vinden. En zeker als je een instance 40 keer gedaan hebt is de lol er best snel vanaf. (denk ik).
Anoniem: 31660 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:05:
[...]
Reken er maar niet op als je eenmaal 70 bent dat je zomaar in een guild komt dan met:
A) Crappy gear..
B) Zonder raid ervaring
Misschien niet, maar ik zit al in een guild en we hebben niet als doel hardcore te raiden. Spelen het spel voor de fun. Maar goed als we tegen de tijd dat we allemaal level 60 zijn de keuze hebben om verder te levelen of eerst avonden te zweten en te whipen in instances wat zou jij dan doen.

Daarnaast heeft het in WoW ook niks te maken met hoe goed je bent. Je moet er een hoop tijd in steken die niet iedereen heeft (nu vind ik dit persoonlijk niet zo'n ramp omdat ik niet met die instelling speel) Maar het is wel frustrerend dat je gewoon machteloos bent tegen iemand van hetzelfde level maar met betere equipment. Kijk naar de twinks. Hoe leuk is het als je als level 19 een twink tegen komt met 3 keer zoveel hp en betere wapens.

[ Voor 47% gewijzigd door KraveN op 19-07-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Reken er maar niet op als je eenmaal 70 bent dat je zomaar in een guild komt dan met:

A) Crappy gear..
B) Zonder raid ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:02:
[...]

Het lijkt me natuurlijk ook leuk om de bosses te zien en een uitdaging om ze neer te krijgen. Maar Ik druf bijna te wedden dat 9 van de 10 mensen doet raiden voor de items en niet omdat ze het zo leuk vinden. En zeker als je een instance 40 keer gedaan hebt is de lol er best snel vanaf. (denk ik).
Ach, ik vind het leuk, leuke groep etc. <3 MC/BWL
Als ppl het alleen doen voor de gear dan mis je toch een groot deel van de fun, en zou je mi beter iets andere kunnen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Speedy55 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:12:
[...]

Ok maar als er 3 warlocks meedoen, denk ik toch echt dat ik liever wel een shadow priest mee wil hebben. Dat pisbeetje waar je het over heb is alleen maar als ie niet genoeg damage gear heeft en geen trinkets. Maar goed bij nieuwe encounters ga ik ook healen.
Meestal heal ik geen rogues, ze willen graag te veel damage doen, dus zeggen we tegen ze, stap maar even uit het gevecht en bandage jezelf.
Schitterend hoe je hier mijn punt illustreert. Jij wil dus in shadow blijven om damage te kunnen doen, terwijl je je DPS-class bij uitstek vraagt om 1/4e van de tijd (weglopen, bandagen, teruglopen kost je minstens 15 seconden, cooldown op bandage is 1 minuut) uit hun neus te gaan staan eten.

Als je nou doorhad dat als jij die 3 rogues voor 2000 hp gehealed had dus 45 seconden extra rogue-damage had gegenereert, dan zou je zien dat je op die manier VEEL en VEEL meer damage oplevert aan je raid dan dat beetje extra-warlock damage dat je genereert door shadow weaving plus wat je zelf doet. Het verschil wordt nog groter als jouw heal voorkomt dat zo'n rogue doodgaat en dus eigenlijk het hele gevecht dood op de grond had gelegen, maar nu gewoon vrolijk door kan hakken omdat jij 'm overeind gehouden had.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 19-07-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:58:
[...]

Beaststalker is rond item lvl 60 (tier0)
Beastmaster is rond item lvl 62 (tier0.5)

Dragonstalker (tier2) op lvl70 is dus nog steeds (veel) beter dan tier0.5 op lvl60.

De gear wordt niet zpveel beter met het lvl maar meer met de quality and "hardness to get". 10 lvls hoger gear is niet zo'n gigantisch verschil.
Precies deze discussie voer ik de laatste paar dagen met een guildie die ik ook irl goed ken.
Ik stond met de guild voor Hakkar in ZG, uiteindelijk hebben we hem niet neer gekregen maar toch wel erg veel fun gehad en je leert er weer van.. Dus ik redelijk blij hem dit verteld, reageert hij: "Tja dat is dus enorme tijdverspilling want je hebt geen epix gekregen en een enorme repairbill" :?

Hij doet dus ook echt helemaal niks meer voor de fun maar is alleen nog maar op epix-jacht.
Het blijft gewoon een spelletje wat ook leuk is om te doen. Ik speel graag even met een alt ofzo, weer lekker simpel in barrens rondrennen, of help wat lowlvls door RFC ofzo :p Gewoon omdat ik het leuk vind. Daarnaast raid ik ook nog het liefst iedere avond dus ik ben zeker geen casual hoor ;)

Epix-fever noem ik het verschijnsel maar })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-06 00:55

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb net mijn 1e meningsverschil gehad op WoW :(

Ik was in SFK in een group, ik klikte per ongeluk op greed bij een blauwe mace (Die ik ECHT nodig had :( )
Kreeg hem natuurlijk niet.....
Later verscheen er een staff... die kon ik netzogoed gebruiken... ik nam hem.... VEEEEEL gezeur... NINJA enz terwijl ik hem écht nodig had...

Ik ben de beroerdste niet dus ik geef de staff aan Dindra (wie mijn Mace had).... en NEE hij gaf mij niet mijn mace... stom mens! BAH....... Hij kan hem nieteens gebruiken want het was een Mage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:23

Mojo

The Power Within

Ik heb van de week een filmpje gemaakt van onze Razuvious kill. 3e guild op de server en 2e van de Alliance. Mijn eerste filmpje met premiere gemaakt, maar ben er best tevreden over. :P

Muziek: Vangelis - Conquest of Paradise
Software: WoW, Premiere, Fraps, Virtualdub.
Codecs: LAME + XviD

Clique Ici

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RMB schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:35:
Ik heb net mijn 1e meningsverschil gehad op WoW :(

Ik was in SFK in een group, ik klikte per ongeluk op greed bij een blauwe mace (Die ik ECHT nodig had :( )
Kreeg hem natuurlijk niet.....
Later verscheen er een staff... die kon ik netzogoed gebruiken... ik nam hem.... VEEEEEL gezeur... NINJA enz terwijl ik hem écht nodig had...

Ik ben de beroerdste niet dus ik geef de staff aan Dindra (wie mijn Mace had).... en NEE hij gaf mij niet mijn mace... stom mens! BAH....... Hij kan hem nieteens gebruiken want het was een Mage!
was het een boe staff en mace dan wel vreemd want zoveel boe dropt daar niet eens dus misschien kon die hem niet eens geven.

En als je hem die staff gaf kon je ook wachten tot hij die mace in trade deed voor je zelf op trade klikte.
KraveN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:02:
Daarnaast heeft het in WoW ook niks te maken met hoe goed je bent. Je moet er een hoop tijd in steken die niet iedereen heeft (nu vind ik dit persoonlijk niet zo'n ramp omdat ik niet met die instelling speel) Maar het is wel frustrerend dat je gewoon machteloos bent tegen iemand van hetzelfde level maar met betere equipment. Kijk naar de twinks. Hoe leuk is het als je als level 19 een twink tegen komt met 3 keer zoveel hp en betere wapens.
Uiteraard kan je niet winnen van een echte twink als jij "normale" gear hebt maar voor raids maakt het wel zeker uit of jij een "goeie"speler bent en dat word je door meer te doen met je class en hem beter te begrijpen. En uiteraard ervaring op te doen in raids.

[ Voor 39% gewijzigd door MantaMania op 19-07-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

wtf? waarom ben je een Ninja als je op Need drukt? Ik druk altijd op Need als ik een item echt nodig hebt. Kijk als je Need en je kan hem niet gebruiken / hebt al een beter item, dan is het inderdaad waar.

Maar goed, laat ze lekker lullen :) Straks op hogere lvls heb je er minder last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah dat kan je verwachten als je gaat huilen dat je greed doet op een mace, om daarna te needen op een staff... weinig classes waar je met beide goed overweg kan. Weet je wat nog veel leuker is? dood gaan, een drop hebben, needen (ja want ik had em nodig) ressen, en em dan niet krijgen want je doet niet mee in de roll :? soms werkt het systeem niet helemaal lekker

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Achja... ik ben er al overheen ;) Heb wel lekker een Commander Shield kunnen ontvangen daar ;) Dus eigenlijk heb ik geen recht van klagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

MantaMania schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:05:

[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ he he eindelijk nog iemand ;)
volgens mij was jij altijd 1 van de gene die mij wilde overtuigen dat het niet nodig was om een full prot tank te hebben.

ps ik ben nu tijdelijk dmg omdat ik dat ook wel eens wil proeven maar zal binnenkort ook weer full prot zijn.
Dit wil ik nog wel even uitleggen:
Naast inderdaad de mitigatie die je nodig hebt voor Patchwerk hebben wij ook nogal pech gehad met de tanks in onze guild. Eentje had een burnout en een kreeg teveel rl werk op zn dak en moest het spelletje dus opgeven. Ik heb simpelweg de beste tankgear van de rest en ik heb niet zo'n probleem met Protection spec als het echt nodig is voor progress. Het belangrijkste nu toch wel is dat je bij veel bazen een Enrage of een andere timer hebt. Dat betekent dat je snel aggro moet krijgen zodat de rogues snel kunnen beginnen en er dus sneller en meer dps gedaan kan worden. Op dat punt is vooral Defiance handig, maar die nieuwe Shield Slam is ERG goed.

Het is voor mij samenloop van omstandigheden en noodzaak, en ik kan je vertellen dat het nog best leuk is :) Mijn grootste tegenstand van toen was trash tanken omdat dat *gaaaaap* is toen we nog MC deden, maar Naxx trash is leuk, houd je alert. En vooral de bazen vereisen veel snel nadenken en snel goeie beslissingen maken. Het heeft toch wel wat als jij ervoor zorgt dat er na een foutje toch niet gewiped wordt omdat jij de mob snel oppakte.

We hebben al een paar goeie tank apps van andere servers gehad tho, en zodra we dus niet echt mij meer als prot nodig hebben, dan respec ik naar dualwield fury. Afgelopen week een Crul'Shorukh gekregen, nu nog de Hatchet of Sundered Bone van Noth en dan heb ik mn wapens. Even een weekendje Fury gedaan en het is me best bevallen, plus het is betere PvE dps en mja, PvP doe ik toch nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

Aan je werk joh :D

N wederom al dat gezeur over specs:
Er zijn guilds die druids als tanks gebruiken in nieuwe encounters..
Er zijn guilds die MC in 3 kwartier doen met 6 DW warriors en 6 shadow priests.

Kortom voordat de heren leet-endgame hun standaard verhaaltje klaar hebben over rollen in een raid het kan ook anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:11
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:27:
Dat is zijn wishlist, niet dat zijn echte gear slecht is, maar dan nog, mage dps> shadowpriest dus waarom een mage minder...
Voor de 15% damage die 4/5 warlocks nog eens meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:05:
[...]

We hebben al een paar goeie tank apps van andere servers gehad tho, en zodra we dus niet echt mij meer als prot nodig hebben, dan respec ik naar dualwield fury.
Dr zijn alles bij elkaar toch nog maar 3 PvP servers die mogen transferen ? Of klopt dat inmiddels al niet meer ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

redfoxert schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:20:
[...]

Dr zijn alles bij elkaar toch nog maar 3 PvP servers die mogen transferen ? Of klopt dat inmiddels al niet meer ?
Er komen er nog wel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
En het probleem met MD speccen is weer dat je geen fatsoenlijke deuk in het welkbekende pakje boter dps't. Zonder nu overigens weer die discussie op te willen laten leven trouwens.

Warlocks zitten in de penarie wanneer het op end-game raiden aankomt.
Idd, al viel dat wel mee met mn toenmalig build (0/30/21), dmg was te doen en ik overleefde iedereen (al is dat niet echt nuttig, wel lachen overigens als je samen met een andere lock de laatste beetjes hp van vael af nuked terwijl de rest dood is)
Maar idd, blizz heeft met de mage patch de lock een flinke klap gegeven, ik zit al sinds dat ik het spel speel (pas een jaartje) op een echte lock patch te wachten, en dan met name een patch die focust op pve ipv pvp (daar zijn locks sterk genoeg op het moment)
1. Threat
2. Mana efficientie zuigt aan alle kanten (shadowbolt is de duurste spell, mana-wise, vergeleken met mages / shamans)
3. Mana terugkrijgen dmg van life tap betekent voor een warlock 40% DPS verlies.
idd, threat is een ramp, ik ben zeer blij dat ik alliance ben, zonder bos zou ik wel weer md moeten speccen (en dat doe ik pas als ik een twin emp ga tanken)
gek genoeg heb ik niet bijster veel mana issues, shadowbolt rank 10 is efficienter wat betreft mana/dps en met imp. life tap mag ik dan wel wat downtime hebben, ik doe nog genoeg dmg (nu 25/5/21)

Persoonlijk zag ik wel wat in het voorstel om lifetap als een aggro reducer in te zetten

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Zijn er al rogues die serieus nagedacht hebebn over een pve build met 1.12 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:56:
Vol combat met weapon expertise en imp sprint ten koste van lethality voor mij waarschijnlijk

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Ik ben op zoek naar Hyde, orc warrior op Executus pvp realm. Ik weet dat je char gehacked is, hoop dat je wel eens hier op tweakers komt of mischien iemand anders van Executus die hem kent of zo?

In ieder geval probeer je te vinden, ;)

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:09
Vibhuti schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:47:
Ik ben op zoek naar Hyde, orc warrior op Executus pvp realm. Ik weet dat je char gehacked is, hoop dat je wel eens hier op tweakers komt of mischien iemand anders van Executus die hem kent of zo?

In ieder geval probeer je te vinden, ;)
je maakt me nieuwsgierig.. wil je zn account terug geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
hehe nee hoor, maar vind het nogal kut gegaan. Char gehacked, alle cores uit de guild bank en boe epics verkocht, andere guild geinfiltreed en key logging trojans via dkp site verspreid..

Wil hem graag spreken om te vragen of hij nog terug komt naar executus

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46
Net ff filmpje gekeken over flying mounts. Is best wel een humor filmpje :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

FreeShooter schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:15:
[...]

Voor de 15% damage die 4/5 warlocks nog eens meer doen.
ik ben een lock, ja ik doe dan meer dmg= meer aggro, en wat was grootste pve prbleem van warlocks alweer, ahja...
iig, ik ga niet ontkennen dat het geen nut heeft, de 3% buff crit van oomkin/feral druids of shadowweaving van shadowpriests zullen de meesten echt blij mee zijn. Maar hoe verder je komt met raiden, hoe meer je hebt aan healing specced druids oid dan een dikke beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
http://wow-europe.com/en/...layout/rogue/talents.html

18/33 sword combat

verandert heel weinig, 1 punt uit imp evis en 1 uit imp s&d om Weapon expertise te pakken
thats it (ben nu 20/31 sword combat)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56
Rakkerzero schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 03:09:
Net ff filmpje gekeken over flying mounts. Is best wel een humor filmpje :D
Dat hebben ze inderdaad leuk gedaan, helaas blijven ze vaag over hoeveel zo'n mount nou kost en wat je er voor moet doen. Had graag willen weten hoeveel geld ik opzij moet gaan leggen om er een te kopen op lvl 70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06 16:18
Hangt er vanaf, swords of daggers? Swords wordt 18/33 en daggers kunnen 15/31/5 gaan of in combat maar t/m blade furry te speccen en meer in assasin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
damn jullie spammen snel! :P En die flying mounts zien er echt vet uit :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Weet iemand welke mods je buffs allemaal laten zien in een slider? Ik bedoel dus een balkje dat terug leegloopt afhankelijk van duration time?

Ik begreep dat ct_buffmod dit kan alleen wil ik ct_mastermod niet installeren. Zijn er wellicht nog anderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Laatst online: 10:20
Domme vraag..

Maar die Tier items krijg je toch door pvp?

Ik ben nu Grunt, en kan rare first sergeant armor kopen, (die echt KUT stats hebben, en meer op druid gericht zijn)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Tier sets droppen in High End Level instance;

MC = Tier 1
BWL = Tier 2
Naxx = Tier 3

PvP sets heten geen Tier, maar gewoon PvP set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:10
Ziet er idd erg vet uit die flying mounts..

Heb BTW net 2 chars op testrealm gemaakt, dr00d en rogue :) Straks even rondkijken enzo

[ Voor 10% gewijzigd door danslo op 20-07-2006 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 12-06 13:33
Voor de volledigheid:

Tier 0 = *BRS, Scholo, Strat
Tier 0.5 = Quests waar je tier 0 voor nodig hebt :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Kaap schreef :
Weet iemand welke mods je buffs allemaal laten zien in een slider? Ik bedoel dus een balkje dat terug leegloopt afhankelijk van duration time?
Ik denk dat je Elkano's BuffBar bedoelt.
http://curse-gaming.com/e...88-1-elkanos-buffbar.html

Zit momenteel een beetje stuck met m'n rogue, equipment loopt een beetje achter waardoor het XP grinden toch wat langer duurt.
Ben nu net level 30 en kwam erachter op het moment dat ik naar m'n schoentjes keek die ik aan had. Deze waren op level 29 nog grijs.
WoW-Loot geeft volgens mij niet echt de info die ik nodig ben qua kleding.
Waar moet ik als rogue naar kijken qua stats, sta / str / agi, iedere site die ik nalees geeft ander info, misschien dat de rogue's onder ons mij wat insight info kunnen geven.
Daarnaast, is het verstandig om op AH, wapens en kleding aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 07:07:
18/33 sword combat

verandert heel weinig, 1 punt uit imp evis en 1 uit imp s&d om Weapon expertise te pakken
thats it (ben nu 20/31 sword combat)
Ik heb op het moment 3 verschillende builds in mn hoofd steken en echt een keuze maken lukt niet ;)

Als eerste heb ik natuurlijk de Combat/Mace build : 16/35/0
Daarnaast heb ik het idee om een meer PvP Build te nemen, de Hemo spec : 16/3/32
Dit in combinatie met de Misplaced Servo Arm.

Of wachten op een AQR naast mn CTS en dan voor een Combat/Sword build gaan : 16/35/0

Voor de eerste paar builds heb ik geen nieuwe gear nodig en kan ik gewoon meteen aan de gang.
Hoewel mn voorkeur liever naar Swords ga, moet ik niet vergeten dat de Mace ook een berg damage doet.

Trouwens Kaap/Bokkie, vergeet niet dat Ruthlessness niet meer gelinked zit aan Relentless Strikes waardoor die talent niet meer nodig is (opzich zelf staand is het een klote talent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:58:
[...]

Ik heb op het moment 3 verschillende builds in mn hoofd steken en echt een keuze maken lukt niet ;)

Als eerste heb ik natuurlijk de Combat/Mace build : 16/35/0
Daarnaast heb ik het idee om een meer PvP Build te nemen, de Hemo spec : 16/3/32
Dit in combinatie met de Misplaced Servo Arm.

Of wachten op een AQR naast mn CTS en dan voor een Combat/Sword build gaan : 16/35/0

Voor de eerste paar builds heb ik geen nieuwe gear nodig en kan ik gewoon meteen aan de gang.
Hoewel mn voorkeur liever naar Swords ga, moet ik niet vergeten dat de Mace ook een berg damage doet.

Trouwens Kaap/Bokkie, vergeet niet dat Ruthlessness niet meer gelinked zit aan Relentless Strikes waardoor die talent niet meer nodig is (opzich zelf staand is het een klote talent)
mja mijn rogue heeft een klein beetje ZG gear en dat is het heb dus niet de luxe van dikke maces enzo tevens is het een altje en dus niet veel tijd om echt dikke shit te farmen en testen.

en ruthlessness en relentless strikes mja je zou dan 2 in murder kunnen stoppen eventueel
maar combo points generaten is toch wel nice, zeker omdat ik nu maar 2 in imp S&D heb zal ik eerder moeten renewn

mischien ff kijken op de testrealm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekanier
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09-2023

Boekanier

Boekanier des konings

Mensen ik heb even een vraagje

klopt het dat {Foror's Compendium of dragonslaying} niet meer farmable is in DM en als dit klopt wat doe je dan als ie dropt in bijvoorbeeld DM east kan je dan wel naar dm north naar de library

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Boekanier schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:26:
Mensen ik heb even een vraagje

klopt het dat {Foror's Compendium of dragonslaying} niet meer farmable is in DM en als dit klopt wat doe je dan als ie dropt in bijvoorbeeld DM east kan je dan wel naar dm north naar de library
het boek verdwijnt toch niet als je de instance verlaat ? verder denk ik niet dat er iets verandert is

ik heb de compendium geloot voor men alt warrior op zijn allereerste DM North run; was lachen (paladins en warriors in de guild die al maanden DM deden konden er minder mee lachen). De week erna dropte de Stockade Pauldrons voor me. :p

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 87300 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:56:
[...]

Ik denk dat je Elkano's BuffBar bedoelt.
http://curse-gaming.com/e...88-1-elkanos-buffbar.html

Zit momenteel een beetje stuck met m'n rogue, equipment loopt een beetje achter waardoor het XP grinden toch wat langer duurt.
Ben nu net level 30 en kwam erachter op het moment dat ik naar m'n schoentjes keek die ik aan had. Deze waren op level 29 nog grijs.
WoW-Loot geeft volgens mij niet echt de info die ik nodig ben qua kleding.
Waar moet ik als rogue naar kijken qua stats, sta / str / agi, iedere site die ik nalees geeft ander info, misschien dat de rogue's onder ons mij wat insight info kunnen geven.
Daarnaast, is het verstandig om op AH, wapens en kleding aan te schaffen?
Rogues hebben het meeste baat bij agi. Verder zou ik niet teveel op AH kopen aangezien je relatief snel levelt op dat level. De gear die je bij quests krijgt is meer dan genoeg. Je hebt over 10 lvls 70-90G nodig voor je mount dus spaar liever dan AH leeg te kopen :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Is het mogelijk, dat als je enige tijd niet Rested bent, je max. HP omlaag gaat??
Ik had gister een max HP van 944.... later die middag (zonder equipment te wisselen) was het opeens 798.... vanochtend ging ik weer spelen (stond niet in een stad... gewoon in het veld) en toen was het meer dan 944! ?

Ook was net mijn auction expired (voor de 2e keer zelfde item), kreeg ik een brief, met grijzig icoon... ZONDER het item!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door RMB op 20-07-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:11
Afbeeldingslocatie: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/burningcrusade/netherdrake/ss01-thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/burningcrusade/history-be/plaincap-l.gifess than twenty years ago, the orcs' former homeworld, Draenor, was ripped apart by the violent energies of several dimensional portals that tore the very fabric of the planet to pieces. This catastrophic event left Draenor a broken, shattered world that the survivors came to call Outland. To this day, some parts of Outland are still unreachable by foot or boat, floating eerily on the horizon as silent reminders of the terrible fate that befell Draenor. Yet the denizens of Outland have adapted and learned to harness some of the indigenous species as flying mounts, allowing adventurers to reach even the most remote and dangerous regions of this wild, untamed world.

One of the most exciting new features of World of Warcraft: The Burning Crusade will be the introduction of a new kind of mount that will provide players with unprecedented freedom to explore the world of Outland from an entirely new perspective. After reaching level 70, players will eventually be able to obtain a flying mount for their characters. Outland is home to incredibly varied and exotic fauna, and the sentient inhabitants of this world have trained several unique creatures as flying mounts. Both Horde and Alliance will have their own special type of mount, but there are also mounts that will be extremely rare even among the most powerful characters. The nether drake is one of these.

With flying mounts, players will be able to take to the skies, to soar among the crimson clouds of Hellfire Peninsula or watch as Nagrand's sea of grass swaying in the breeze far below as they make their way to new lands. Players will have full control over their flying mounts, allowing them to roam the skies and freely explore all regions of Outland. In fact, certain areas of Outland will only be accessible by air, as some parts of the ruined world are floating out in the void, unreachable except by those who command one of Outland's flying creatures.

A few of these "unlockable" areas are actually located near some of the lower-level regions of Outland; a player's journey will take them through the Dark Portal to the very ends of Outland and finally back to where they started, thus completing the circle – but now they will be able to access regions that were previously only viewable from a distance. Some dungeons also feature wings that can't be reached without a flying mount, and this should provide players with a profound sense of advancement after having gained considerable experience, new abilities, and powerful weapons and armor. In a way, the flying mount represents the most tangible accomplishment of a character's progress up to level 70, but it also serves as a key to the content that awaits players beyond the maximum level.
Original link

Nether Drake Trailer - PC
Nether Drake Trailer - Mac

Date added: July 19, 2006
Format: DivX PC and Mac
Requires: DivX for PC or DivX for MAC
Size: 45 MB PC and Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

RMB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:42:
Is het mogelijk, dat als je enige tijd niet Rested bent, je max. HP omlaag gaat??
Ik had gister een max HP van 944.... later die middag (zonder equipment te wisselen) was het opeens 798.... vanochtend ging ik weer spelen (stond niet in een stad... gewoon in het veld) en toen was het meer dan 944! ?

Ook was net mijn auction expired (voor de 2e keer zelfde item), kreeg ik een brief, met grijzig icoon... ZONDER het item!!!!
hehe @ HP je had waarschijnlijk een buff van een vriendelijke priest of druid

@ AH grijs betekend dat je of nog bezig bent met de mail op halen of dat je 'em al hebt. Mailbox lag is heel bekend en je moet soms 30sec-1min wachten voor dat je je item hebt. Blijf proberen of check je bag of je 'em al hebt

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RMB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:42:

je had waarschijnlijk een priest buff :) (Fortitude, geeft je stamina)
en je mail, gewoon mail opnieuw openen en ff laten denken. Lukt het niet Relog ff en probeer het opnieuw.

[ Voor 9% gewijzigd door JerX op 20-07-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Nee, het item kwam echt niet... en nee... ik had geen spell... van spells wordt het niet minder ;)

Vanochtend logde ik in... en had ik zelfs meer dan 944.... en ik weet zeker dat ik geen spell had.. (nu heb ik 1024... lijkt me sterk dat je met 1 level omhoog gaan 200 hp stijgt) en ook nu heb ik geen spell over mij heen :)
Het is gewoon raar dat ik opeens veel minder hp had!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Killion schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:26:
Domme vraag..

Maar die Tier items krijg je toch door pvp?

Ik ben nu Grunt, en kan rare first sergeant armor kopen, (die echt KUT stats hebben, en meer op druid gericht zijn)...
Nee dat kan je niet. Als rank 2 (grunt dus) kan je die first sergeant (rank 4) spullen niet kopen of toch tenminste niet equippen, 'k heb het zelf nooit uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roeligan schreef:
[...]
Je hebt over 10 lvls 70-90G nodig voor je mount dus spaar liever dan AH leeg te kopen :P
Da's nou het enige waar ik niet bang voor ben en ook geen moeite voor hoef te doen om aan G te geraken. En nee, zit niet in een guild met m'n rogue en het is m'n eerste char op deze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik begrijp dat die mounts dus niet buiten Outlands gebruikt kunnen worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaap schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:07:
Outland only, en Outland is BIG. De mounts kan je krijgen door honor en rep. Zover ik nog weet. En je moet natuurlijk lvl 70 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Kaap schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:07:
Inderdaad, is ook wel erg logisch want er zijn delen Azeroth waar geen lands is (tussen SW en IF of ten oosten van Loch Modan) dus daar zou je dan kunnen komen. Wat dus niet de bedoeling is

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 87300 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:02:
[...]

Da's nou het enige waar ik niet bang voor ben en ook geen moeite voor hoef te doen om aan G te geraken. En nee, zit niet in een guild met m'n rogue en het is m'n eerste char op deze server.
Ik zie nu in je sig dat je al 2 hoge lvls hebt... dan zou je toch moeten weten dat het eigenlijk tot lvl 50 niet nodig is om uit AH te kopen. HEt is wel beter dat je goed aan G kan komen, maar bij mij op de server is het aantal G wat je moet uitgeven aan leuke items behoorlijk hoog. (skullflame shield @ 2500+)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Roeligan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:31:
[...]

Ik zie nu in je sig dat je al 2 hoge lvls hebt... dan zou je toch moeten weten dat het eigenlijk tot lvl 50 niet nodig is om uit AH te kopen. HEt is wel beter dat je goed aan G kan komen, maar bij mij op de server is het aantal G wat je moet uitgeven aan leuke items behoorlijk hoog. (skullflame shield @ 2500+)
lol, wat een kut server heb je dan :P zker low pop. Medium/high <--> Zonder Que! FTW! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Gister een heleboel lol gehad met WoW.
PUG gestart met drie rogue's en 2 pally's waar ik er 1 van ben ^^. ff de instance razorfen kraul geprobeerd (allemaal ongeveer lvl 30). En we knalden daar toch een portie snel doorheen! wij dachten vantevoren dat we gingen wipen op de eerste baas, en drie kwartier later hadden we Razorfen leeg voor de eerste keer (daarna nog een keer gedaan :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
RMB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:52:
Nee, het item kwam echt niet... en nee... ik had geen spell... van spells wordt het niet minder ;)

Vanochtend logde ik in... en had ik zelfs meer dan 944.... en ik weet zeker dat ik geen spell had.. (nu heb ik 1024... lijkt me sterk dat je met 1 level omhoog gaan 200 hp stijgt) en ook nu heb ik geen spell over mij heen :)
Ik weet t!
Je had de keer met weinig health resurection sickness :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Bronzebeard is medium, maar pas in December open gegaan. De economie daar is nu enigzins aan het normaliseren. Maar sommige dingen zijn nog steeds sky-high. Is wel een server met een aantal probs guild-wise. Daarom ga ik nu migreren naar Nordrassil (ik hoop dat ik snel BB kan kiezen als migratie).

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:32

HellBeast

Oh My GoT!

Roeligan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:01:
Bronzebeard is medium, maar pas in December open gegaan. De economie daar is nu enigzins aan het normaliseren. Maar sommige dingen zijn nog steeds sky-high. Is wel een server met een aantal probs guild-wise. Daarom ga ik nu migreren naar Nordrassil (ik hoop dat ik snel BB kan kiezen als migratie).
Nordrassil heeft de laatste tijd enorm te kampen met lag-spikes. Disconnects en lag verziekt op het moment deze server. Kijk eens hier : Wow europe Forum daar zie je diverse reacties hierover. Dus wees gewaarschuwd! (Ik zit er zelf ook en ondervind minimaal last, maar diverse guildleden kunnen dagen niet fatsoenlijk spelen vanwege de lag en disconnects)

[ Voor 3% gewijzigd door HellBeast op 20-07-2006 12:09 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Roeligan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:31:
[...]

dat is dus persoonlijk ik koop altijd ook op low level veel van de ah speelt gewoon een stuk prettiger als je een beetje normale gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

HellBeast schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:08:
[...]

Nordrassil heeft de laatste tijd enorm te kampen met lag-spikes. Disconnects en lag verziekt op het moment deze server. Kijk eens hier : Wow europe Forum daar zie je diverse reacties hierover. Dus wees gewaarschuwd! (Ik zit er zelf ook en ondervind minimaal last, maar diverse guildleden kunnen dagen niet fatsoenlijk spelen vanwege de lag en disconnects)
De ene server heeft er meer last van als de andere, maar elke server komt wel eens aan de beurt voor een tijdje lag. Op de ene server duurt het wat langer voordat het opgelost is als de andere (als het ooit word opgelost), maar ik denk niet dat je de lag in de criteria op moet nemen wanneer je een server kiest. Het is namelijk meer een algemeen WoW probleem, als dat het echt één enkle server is.
MantaMania schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:09:
[...]

dat is dus persoonlijk ik koop altijd ook op low level veel van de ah speelt gewoon een stuk prettiger als je een beetje normale gear hebt.
Deed ik ook altijd. Zeker als de server al wat ouder is, en er redelijk wat guilds zie ZG/MC/+ doen.
Veel van die mensen zijn zo lui als de pest ( ;) ) en geven kapitalen uit aan lowbie herbs, wool, en copper bars. Een uurtje farmen met een lvl 20-25 hunter everde al snel 10-15g op, en zo tegen lvl 30 ging het nog wat rapper.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 20-07-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Kapoen schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:55:
[...]

Nee dat kan je niet. Als rank 2 (grunt dus) kan je die first sergeant (rank 4) spullen niet kopen of toch tenminste niet equippen, 'k heb het zelf nooit uitgeprobeerd.
Weet niet of ik ze zou kunnen equipen.
De stats op die dingen waren totaal NIET intressant; waren meer op Druids gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Bronzebeard is kut horde wise ... ben zelf GM van Sanitarium en mensen zoeken .... :S

81% Alliance / 19% Horde ...

Je zit elke keer weer met dezelfde mensen te klooien want meer zijn er gewoon niet op de server. Op een drukke dag zijn er 12 lvl 60 druids online :S

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 15:47

Japser

Jeej!

Jammer jongen, jammer. T is jammer dat t allemaal niet van de grond wil komen met EoR. Trouwens, t gaat ook slecht met Horde side, Conviction en Riot ook al gestopt. maargoed...ik hoor wel van je wanneer je weggaat he, /w me maar ingame! Spreek je later!

Edit: Muppet, wat is je nick op BB?

[ Voor 3% gewijzigd door Japser op 20-07-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Japser schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:31:
[...]

Jammer jongen, jammer. T is jammer dat t allemaal niet van de grond wil komen met EoR. Trouwens, t gaat ook slecht met Horde side, Conviction en Riot ook al gestopt. maargoed...ik hoor wel van je wanneer je weggaat he, /w me maar ingame! Spreek je later!

Plork,

Conviction dat was bij mij al bekend :P Ik spreek Seluna nog wel eens ... Riot .. tsja ... nooit van de grond gekomen. Maar laten we niet te veel server specifieke shit gaan bespreken :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Killion schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:22:
[...]

Weet niet of ik ze zou kunnen equipen.
De stats op die dingen waren totaal NIET intressant; waren meer op Druids gericht.
Of je ze al kunt kopen kan ik me niet meer herinneren, maar equippen kun je ze in ieder geval nog niet. En over de kwaliteit van PvP items valt natuurlijk te discussiëren, maar de low-rank spullen die je kunt kopen zijn voornamelijk gebaseerd op het verhogen van je hitpoint, iets wat in PvP natuurlijk erg prettig is. Ik moet zeggen dat bijvoorbeeld de necklace wel erg prettig is als je geen toegang hebt tot de hogere lvl dungeons (als je daar niet met een PUG heen wilt bijvoorbeeld, en nee, ik spreek niet uit eigen ervaring :P )

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

RMB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:52:

Er zijn zo veel manieren waardoor je opeens minder HP hebt.

1) Warchiefs Blessing of de equivalente voor de alliance. Dat is een spell (of eigenlijk buff) die je soms krijgt als er een belangrijke draak vermoord is

2) Fortitude buff van een Priest die afgelopen is

3) Mark of the Wild buff van een Druid die afgelopen is

4) Potions

5) Van gear gewisseld

6) Level up

7) Warlock met imp die in je party zat

Van 944 naar 1024 is geen 200hp. Als je Warrior bent en je had geen buffs (of spells zoals jij het wilt noemen :P), maar je bent wel een level up gegaan, dan is dat waarschijnlijk je oplossing. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
reroll alliance op Bloodfeather :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

PromWarMachine schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:48:
[...]

Van 944 naar 1024 is geen 200hp. Als je Warrior bent en je had geen buffs (of spells zoals jij het wilt noemen :P), maar je bent wel een level up gegaan, dan is dat waarschijnlijk je oplossing. :)
Op dat level is de fortbuff idd +8 sta, denk toch dat dat het geweest is hoor :) Een levelup op dat level geeft je volgens mij nog geen 80 HP (incl eventuele +sta die je krijgt)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:18:
[...]

Op dat level is de fortbuff idd +8 sta, denk toch dat dat het geweest is hoor :) Een levelup op dat level geeft je volgens mij nog geen 80 HP (incl eventuele +sta die je krijgt)
Wat het ook geweest is, het heeft iig geen ruk met al dan niet rested zijn te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:02
Vibhuti schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:18:
hehe nee hoor, maar vind het nogal kut gegaan. Char gehacked, alle cores uit de guild bank en boe epics verkocht, andere guild geinfiltreed en key logging trojans via dkp site verspreid..

Wil hem graag spreken om te vragen of hij nog terug komt naar executus
AHA, vandaar datter een gastje stond te schreeuwen datter cores te koop waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Zit nou net even de Wow-europe site the bekijken voor die epic, etc sets.

Ik begrijp dat deze als drops in the mappen terecht komen? Dus UBRS worden ze gedropped door random monsters of door bosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Tier 0 = U/LBRS, BRD, Scholo, Strat
Tier 0.5 = zijn upgrades van Tier 0 door middel van quest
Tier 1 = MC
Tier 2 = BWL
Tier 3 = Naxx
De sets worden gedropt door Mobs/bosses
www.thottbot.com <-- je wow vriend
PvP Blue = PvP rank 5 tot rank 10
PvP Epic = PvP rank 12 tot rank 13

[ Voor 16% gewijzigd door JerX op 20-07-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Killion schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:26:
Zit nou net even de Wow-europe site the bekijken voor die epic, etc sets.

Ik begrijp dat deze als drops in the mappen terecht komen? Dus UBRS worden ze gedropped door random monsters of door bosses?
Ga naar www.thottbot.com en zoek op de naar van de set, en je ziet welke mobs welke setitems droppen/welke quest je moeten doen en welke items je daarvoor nodig hebt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Japser schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:31:
[...]

Ja idd jammer.Op BB is het klote met guilds. Allen SoL en jullie (Driven) zijn top guilds, daar kan ik een application wel vergeten. De andere guilds die een beetje MC doen (dat zijn er ook maar 3-4) vinden zichzelf ook veeeeel te goed en hebben eisen waar je niet vrolijk van wordt. Daarom wil ik dus migraten, als ik nu lagere levels ga recruiten duurt het weer 3+ maanden eer ik leuke dingen kan doen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JeanLucPicard schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:30:
[...]

Ga naar www.thottbot.com en zoek op de naar van de set, en je ziet welke mobs welke setitems droppen/welke quest je moeten doen en welke items je daarvoor nodig hebt.
Thottbot is achterhaald. Zoek Naxxramas maar eens op en kijk voor blue or better loot :)

Thott is afhankelijk van menselijke input. Die andere site, allhakazam ofzo, die hebben een team die constant informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:37:
[...]
Thottbot is achterhaald. Zoek Naxxramas maar eens op en kijk voor blue or better loot :)

Thott is afhankelijk van menselijke input. Die andere site, allhakazam ofzo, die hebben een team die constant informatie vergaren.
Allakhazam gebruikt wowreader, thot cosmos voor data mining
naast hun 'andere' resources

thott gebruik ik nooit, te rommelig qua layout imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Kan iemand de top 3 professions op een rij zetten van hoog naar laag gezien de verdiensten :D?? ik heb geld nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mining: Mines kom je overal wel tegen.
Skinning: Handig, dubbel loot van mob, zowel loot op zich alswel leather.
Herbalisme: Herbs kom je ook overal wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Dat is serverafhankelijk uiteraard maar Herbalism doet het altijd wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

en wat is winstgevender... mining in combinatie met skinning of mining in combinatie met Herb.??

Ik heb mining al een beetje geskilled (75) zou dus zonde zijn als ik die weg zou doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RMB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:45:
en wat is winstgevender... mining in combinatie met skinning of mining in combinatie met Herb.??

Ik heb mining al een beetje geskilled (75) zou dus zonde zijn als ik die weg zou doen...
ik zou zeggen herbalism met bepaalde herbs kan je grof geld verdienen.

ik weet niet welk level je nu bent want ook dat scheelt.

[ Voor 8% gewijzigd door MantaMania op 20-07-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:40:
[...]

Allakhazam gebruikt wowreader, thot cosmos voor data mining
naast hun 'andere' resources

thott gebruik ik nooit, te rommelig qua layout imho
Vind zelf Alakazam rommelig en die pop-ups en crap is ook niet nodig, toch is de adv. search wel beter van Alakazam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Crowmeister schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:50:
[...]

Vind zelf Alakazam rommelig en die pop-ups en crap is ook niet nodig, toch is de adv. search wel beter van Alakazam
vind ik ook. Ze mogen profielen search wel verbeteren.. en thottbot heeft misschien crap layout maar is wel ff sneller dan Alakzam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Crowmeister schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:50:
[...]

welke popups :P
de adds ach die hebben we hier ook :)

belangrijkste waarom ik alla gebruik is omdat deze over het algemeen veel meer bij is met hun database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 87300 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:43:
Mining: Mines kom je overal wel tegen.
Skinning: Handig, dubbel loot van mob, zowel loot op zich alswel leather.
Herbalisme: Herbs kom je ook overal wel tegen.
Mining word waarschijnlijk het meest beoefend door de meeste spelers, Skinning is een goede 2e en Herbalism word ook regelmatig beoefent. Alhoewel ik nu een slag om de arm ga houden. Want ik denk dat Tailoring en Enchanting het ook aardig goed doen. Maar dat is toch eigenlijk een beetje koffiedik kijken en verschilt per realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik vindt thot overzichtelijker (layout), maar allakhazam heeft betere data. Toch zoek ik meestal op thot.

RatPack #814

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.