Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar dagen geleden ook uitgespeeld, echt briljant. Maar dat van die achievements dat is zeker alleen voor de xbox360 ? of mis ik iets ofzo.... never mind, het stond onder audio commentary, en daar keek ik niet =P

anyway, over advanced levels:
spoiler:
ze zijn allemaal wel goed te doen, alleen hadden ze wat mij betreft de normale levels ook op 'advanced' mode kunnen maken, mjah dat verschilt per persoon natuurlijk. had wel redelijk wat moeite met die turrets in die kooien! man oh man =D, heb uiteindelijk met die 7 kistjes een muurtje gebouwd, en die steeds brick by brick verplaatst hahaha, het duurde ff maar ik kwam d'r wel!

oh en had dit nog niet gelezen in dit topic, update in wow, klik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:03

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wildfire schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:16:
[...]

Nou ja, dat hoopten ze natuurlijk. Vantevoren konden ze enkel vermoeden dat het zo'n succes zou worden. Maar ik hoop iig dat dit grote succes ervoor zorgt dat er nog veel, veel meer maps komen. Officiële maps dan zeker, mèt de GLaDOS humor :)
Dat is nu juist een grap die ik niet snapte. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Ik vond portal wel meevaller, maar die subs, daar word ik echt vrolijk van. ik heb beide talen (NL en ENG) gezien, ben wel overige verbaasd over dat ze bijna fouteloos werden vertaald naar NL

Los daarvan, ik wil graag 9000 meter 'vallen', nogal makkelijk dacht ik, maar dus niet, ik heb al ruim vijf minuten zich laten vallen. Geen award :S Wie heeft het gehaald? en HOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Zandhaas schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:14:
Ik vond portal wel meevaller, maar die subs, daar word ik echt vrolijk van. ik heb beide talen (NL en ENG) gezien, ben wel overige verbaasd over dat ze bijna fouteloos werden vertaald naar NL

Los daarvan, ik wil graag 9000 meter 'vallen', nogal makkelijk dacht ik, maar dus niet, ik heb al ruim vijf minuten zich laten vallen. Geen award :S Wie heeft het gehaald? en HOE.
gehaald, gewoon een oneindige loop gemaakt ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te lezen heeft ie dat gedaan, en heeft hij ruim 5 minuten in die loop gezeten.
Is een loop van plafond naar de grond, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ja, ik heb er zelfs een demo van, ik kan hem wel even uploaden

mij is alleen die jump van 300 meter (of feet?) nog niet gelukt

even geupload:
demo van loop

[ Voor 82% gewijzigd door Alien B.O.B. op 14-10-2007 17:34 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:05

FlashBang

Hoi.

Ik haalde die jump zomaar, toen ik aan het kloten was in die grote kamer in 19...

Daarna lvl 16 ofzo geladen en daar een portal boven en onder me gezet, muis naar beneden wijzen en erin stappen.... 10 minuten later kwam ik terug en had ik die achievement ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:47
Ik vind het echt een briljant spel. En het is zo jammer dat het zo kort is.
Maar ik moet toch nog even iets toevoegen aan dit topic.

Afbeeldingslocatie: http://basjaspers.googlepages.com/cube-preview2.jpg
O+ I love my weighted companion cube O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Die is al gepost....
spoiler:
En bovendien blijkt op het einde dat die niet helemaal dood is, of dat hij in ieder geval broertjes heeft, want kijk eens goed wat er tegen het rek achter de taart staat? :P

En als je zo'n fan van hem bent, moet je dit topic maar even doorbladeren, iemand heeft ook al een boel screenshots gepost die laten zien dat "jij" (als in: de speler) niet de enige bent die de companion cube leuk vindt.
spoiler:
Misschien is dat ook wel hoe GlaDOS het heeft overleeft, door dat intellegence destructor ding uit te schakelen...

[ Voor 13% gewijzigd door dtech op 14-10-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Argh, Portal crashte net op het moment dat ik de lift inliep aan het einde van het derde advanced level. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Zit een beetje erg vast ;)

spoiler:
Ik ben bij dat level dat je voor het eerst die robotbol met rockets activeerd.
Bol schiet raam stuk en ik loop door 2 deuren verder waar ik in een hal uit kom met een glazen transportbuis.
Bij die buis zit ook een opening van een ventilatie koker die uitkomt bij een grote fan die in de grond geplaatst is.
Die glazen transport buis is al door rockets kapot geschoten maar ik heb geen idee hoe verder..
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas

Zandhaas

idd thanks, ik merkte wel verschil dat korte loop echt niet te doen was, drm ruime vijf minuten lang. ik heb awards gehaald met lange loop.
Nu ga ik voor Jump, jullie ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Zandhaas schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:39:
idd thanks, ik merkte wel verschil dat korte loop echt niet te doen was, drm ruime vijf minuten lang. ik heb awards gehaald met lange loop.
Nu ga ik voor Jump, jullie ook? :P
als je dat voor elkaar krijgt, geef dan ff aan hoe en waar, of maak een demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@melly
spoiler:
Pak een stoel uit het kantoormet de rakketbol en zet die voor het ventilatiegat om erin te klimmen. Schiet een portal door de ventilator op de grond eronder. Ga terug, en schiet je ingangsportal in het kantoortje

Ik zal de jump achievement ook eens proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 14-10-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:47
dtech schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:22:
Die is al gepost....
spoiler:
En bovendien blijkt op het einde dat die niet helemaal dood is, of dat hij in ieder geval broertjes heeft, want kijk eens goed wat er tegen het rek achter de taart staat? :P

En als je zo'n fan van hem bent, moet je dit topic maar even doorbladeren, iemand heeft ook al een boel screenshots gepost die laten zien dat "jij" (als in: de speler) niet de enige bent die de companion cube leuk vindt.
spoiler:
Misschien is dat ook wel hoe GlaDOS het heeft overleeft, door dat intellegence destructor ding uit te schakelen...
Had het topic nog niet goed genoeg doorgekeken. Maar al wel op het internet gezien dat het een snel groeiende rage is, zo zijn er al bouwplaten van te downloaden en er wordt gesproken over companion cube die je kan kopen.
Zit er ook nog over na te denken om in 2008 een casemod er van te maken O+ Maar dat zie ik dan wel weer verder, zijn nog zo veel dingen die ik wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
melly schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:34:
Zit een beetje erg vast ;)

spoiler:
Ik ben bij dat level dat je voor het eerst die robotbol met rockets activeerd.
Bol schiet raam stuk en ik loop door 2 deuren verder waar ik in een hal uit kom met een glazen transportbuis.
Bij die buis zit ook een opening van een ventilatie koker die uitkomt bij een grote fan die in de grond geplaatst is.
Die glazen transport buis is al door rockets kapot geschoten maar ik heb geen idee hoe verder..
Anyone?
spoiler:
Als het goed is valt er een cube uit die transportbuis. Met deze kun je jezelf erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Jokuh schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:46:
[...]

spoiler:
Als het goed is valt er een cube uit die transportbuis. Met deze kun je jezelf erop zetten.
spoiler:
Bij mij viel er de eerste keer geen cube uit, even een savegame terug geladen en nog een keer geprobeert, toen kwam er wel een uit 8)7

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
frickY schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:48:
@melly
spoiler:
Pak een stoel uit het kantoormet de rakketbol en zet die voor het ventilatiegat om erin te klimmen. Schiet een portal door de ventilator op de grond eronder. Ga terug, en schiet je ingangsportal in het kantoortje

Ik zal de jump achievement ook eens proberen.
Thx :)...zag niet dat de wand portal mogenlijk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Laatst online: 12:58

QinX

Shai-Hulud

spoiler: hulp nodig bij Advanced testchamber 18
Ik kom niet verder ik ben op aan de overkant gekomen en daarna op het eerste plateau maar nu weet ik niet meer :(

[ Voor 184% gewijzigd door QinX op 14-10-2007 21:16 ]

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

QinXi schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:13:
spoiler: hulp nodig bij Advanced testchamber 18
Ik kom niet verder ik ben op aan de overkant gekomen en daarna op het eerste plateau maar nu weet ik niet meer :(
spoiler:
check vanaf dat platform de muur aan de overkant. Helemaal rechts is een uitsteeksel. Daar moet je terecht komen. Dat red je :)

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt ook wel op youtube zoeken naar portal x waar x staat voor de levelnummer en eventueel nog het woordje map erbij.

Overigens uitgespeeld zonder hulp verder, erg leuk spelletje :) Erg verfrissend ook om weer eens iets anders te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er een portal 2 komt, met real-life situaties alla HL-2. Dus dat je in een gang loop, en combines hoort.. je schiet een portal op een muur in de gang, loopt uit zicht, wacht tot de combine voorbij zijn, en valt ze vanuit de rug aan. Of, je maakt een portal ergens hoog in de lucht (kraan oid), en gooit een portal net op de grond waar een combine loopt.. of natuurlijk in chemisch afval.. Of je gooit door een portal feromones van ant-lions. Mogelijkheden te over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:41:
Ik hoop dat er een portal 2 komt, met real-life situaties alla HL-2. Dus dat je in een gang loop, en combines hoort.. je schiet een portal op een muur in de gang, loopt uit zicht, wacht tot de combine voorbij zijn, en valt ze vanuit de rug aan. Of, je maakt een portal ergens hoog in de lucht (kraan oid), en gooit een portal net op de grond waar een combine loopt.. of natuurlijk in chemisch afval.. Of je gooit door een portal feromones van ant-lions. Mogelijkheden te over..
Ja of een portal 2, met co-op en race gamemodes. _/-\o_

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:44

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:41:
Portals gebruiken in een game zoals Half-Life 2 zal de game wellicht te eenvoudig maken. Maar het zou echt prachtig zijn... lekker iemand onverwachts aanvallen of lekker via een portal in een put laten flikkeren ofzo :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:49:
[...]

Portals gebruiken in een game zoals Half-Life 2 zal de game wellicht te eenvoudig maken. Maar het zou echt prachtig zijn... lekker iemand onverwachts aanvallen of lekker via een portal in een put laten flikkeren ofzo :)
Lijkt me ook leuk om het te verwerken in een multiplayer map. Lekker elkaar mindfucken met vage trucs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55
Jokuh schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:46:
spoiler:
Oh, was dat de bedoeling? Ik heb gewoon
spoiler:
een hele zooi stoelen en computers op elkaar gestapeld, en dan kun je ook in die buis springen :)

[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 14-10-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:05

FlashBang

Hoi.

sewer schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:33:
[...]

Oh, was dat de bedoeling? Ik heb gewoon
spoiler:
een hele zooi stoelen en computers op elkaar gestapeld, en dan kun je ook in die buis springen :)
spoiler:
Waarom doet iedereen een heleboel stoelen en troep op elkaar? Ik had 1 stoeltje, en die lag nog op zijn kant ook...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ik ben natuurlijk ook met 1 begonnen, maar ik haalde het toch steeds net niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel. Geweldig uitgewerkt, kort maar krachtig. Ik denk ook niet dat het leuker was geweest als er 25 of zelfs meer puzzles waren geweest. Vooral de laatste 'puzzel' maakte het geheel goed af.

Aan de andere zou ontdaan zijn als ik dit spel los gekocht zou hebben en $20 armer zou zijn (ook al is dat dollarkoers voor ons erg gunstig), maar als extraatje bij The Orange Box is het prima.

Hieronder een klein hersenspinsel van mij:
spoiler:
Ik ben benieuwd wat er verder met deze technologie gebeurd is. Zou het kunnen dat dezelfde techniek de portals naar Xen geopend hebben, waarmee het hele Half-Life verhaal tot stand kwam?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
FlashBang schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:37:
[...]

spoiler:
Waarom doet iedereen een heleboel stoelen en troep op elkaar? Ik had 1 stoeltje, en die lag nog op zijn kant ook...:P
spoiler:
Opstapelen gaat sowieso niet erg lekker :P Ik geloof dat ik het met een stoel en een PC deed 8)7 :+

Anyway :P Wanneer komen de bonus maps? Echt, dit is wat mij betreft het spel van het jaar. Ik wil meeeeer :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
O man, dat einde is echt geweldig, zo droog! :D

Het laatste level heb ik in filmstijl afgesloten: 5 seconde bij de eerste poging (wie t einde kent weet wat ik bedoel).

Echt leuk, dat portal. Die grappige turrets en zo :) ik heb me goed vermaakt.
Hieronder een klein hersenspinsel van mij:

spoiler:
Ik ben benieuwd wat er verder met deze technologie gebeurd is. Zou het kunnen dat dezelfde techniek de portals naar Xen geopend hebben, waarmee het hele Half-Life verhaal tot stand kwam?

eh: gewoon het mislukte experiment @ Black Mesa?

[ Voor 39% gewijzigd door Stefke op 15-10-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas

Zandhaas

hoe maak je demo ook alweer?

9000 meter vrije val

btw file gaat in submap portal in map Portal

voor iemand die ook demo wil maken,
record xxxx (xxxx=naam)
stop
playdemo xxxx
dat allemaal in console

[ Voor 82% gewijzigd door Zandhaas op 15-10-2007 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:31:
O man, dat einde is echt geweldig, zo droog! :D

Het laatste level heb ik in filmstijl afgesloten: 5 seconde bij de eerste poging (wie t einde kent weet wat ik bedoel).

Echt leuk, dat portal. Die grappige turrets en zo :) ik heb me goed vermaakt.

[...]
spoiler:
Dat kan, maar zou dit niet de voorloper ervan zijn geweest? Valve heeft gezegd dat het verhaal van Portal ergens past binnen het verhaal van de Half-Life serie. In Portal is te zien dat Aperture een concurrent is van Black Mesa. Misschien dat ze bij Black Mesa de boel gestolen / overgenomen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 01:01:
[...]

spoiler:
Dat kan, maar zou dit niet de voorloper ervan zijn geweest? Valve heeft gezegd dat het verhaal van Portal ergens past binnen het verhaal van de Half-Life serie. In Portal is te zien dat Aperture een concurrent is van Black Mesa. Misschien dat ze bij Black Mesa de boel gestolen / overgenomen hebben?
spoiler:
Misschien heeft the G-man er iets mee te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Wildfire schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:49:
[...]
Het wordt eerder te ingewikkeld voor map designers. Nu is nog redelijk binnen de perken te houden wat je allemaal als speler kan. Met zo'n portal gun kun je ineens vrijwel overal komen wat het nogal lastig maakt om een map een beetje robuust (en begrenst) te houden. Maar het zou zeker leuk zijn als we een portal gun in HL2 zouden hebben :)

Nog steeds performance probleem met m'n 6800GS kaart :/ Lijkt er op dat er een of andere shader ofzo wordt gebruikt waar die kaart niet blij mee is? Bij het begin van een aantal maps zit ik op 50 a 60fps tot ik een klein stukje terugloop en de binnenkant van de lift weer in beeld komt. Dan valt alles ineens terug naar 15fps :/ Net even EP1 geinstalleerd en daar kan ik ook probleemloos (50fps) spelen op 1920x1200 als ik HDR en 2x MSAA uitzet. In portal heb ik alles op laag of uit en nog steeds 15fps op een hoop momenten.

Hoe zit bij jullie het aantal FPS in vergelijking met HL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

bartvb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:05:
[...]
Hoe zit bij jullie het aantal FPS in vergelijking met HL2?
mijn FPS is ongeveer wel gelijk met HL2 soms wat beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Alien B.O.B. schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:16:
[...]

mijn FPS is ongeveer wel gelijk met HL2 soms wat beter
Kijk dan maar eens in een portal die zich 9* herhaalt :')

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Snake schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:19:
[...]

Mja, dat merkte ik inderdaad wel een beetje in mijn framerate. Over het algemeen ging het bij mij toch uitstekend, dit terwijl mijn hardware onderhand redelijk is verouderd: AMD XP2000+ / Radeon 9800pro / 1GB mem / Win2k

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

[...]

ja ok :+ dan gaat de fps toch wat omlaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wildfire schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:49:
[...]

Dat je met een muis af en toe al erg snel moet zijn om portals op de juiste plek te schieten, laat staan met een controller. Dus lijkt me Portal op een 360 lastiger dan op een PC :)
Nou heb alle levels op advanced nu ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Muppet schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:26:

[...]

Nou heb alle levels op advanced nu ;)
Gefeliciteerd :)

Ik zit nu zelf vast in Advanced Level 18, in die grote kamer met al die turrets. In het normale level kun je die turrets met een energiebal uitschakelen, maar ja in de Advanced-versie is die er niet - iig niet meteen. Vanavond nog maar 's puzzelen op dit level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Wildfire schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

Ik zit nu zelf vast in Advanced Level 18, in die grote kamer met al die turrets. In het normale level kun je die turrets met een energiebal uitschakelen, maar ja in de Advanced-versie is die er niet - iig niet meteen. Vanavond nog maar 's puzzelen op dit level.
Wildfire .... use the Cubes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
[...]

Niet dat je veel meer ziet met portals die zich 9x herhalen aangezien je er zelf voor staat. Dat effect heeft een speciale naam maar daar kom ik even niet op. Hetzelfde effect heb je wanneer je een spiegel voor je en achter je hebt staan in het echt.

Maargoed ik kwam er pas achter dat je het aantal portals in kon stellen toen ik het spel al uit had gespeeld met 2x portals. Ik moet zeggen ik heb niks gemist. Ik heb hem nu ingesteld op 6 portals want dan haal ik mijn maxframerate nog op 7 en hoger gaat de fps drastisch omlaag maar een hele grote toegevoegde waarde heeft het toch niet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Het Droste effect? ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Droste-effect

[ Voor 52% gewijzigd door Muppet op 15-10-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14
FlashBang schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:37:
[...]

spoiler:
spoiler:
Waarom gebruikt iedereen stoelen en troep? Ik heb naar mijn weten nergens iets anders gebruikt dan cubes en verder niets.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Steephh schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

spoiler:
Waarom gebruikt iedereen stoelen en troep? Ik heb naar mijn weten nergens iets anders gebruikt dan cubes en verder niets.
spoiler:
Omdat niet iedereen die buis had gezien. Ik ook niet. Dus ik heb twee stoeltjes gepakt, die gestapeld en ben er zo ingeklommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Briljant spel, kan niet wachten op de extra maps. Wil de orange box nog gaan kopen voor de xbox360, en ik ben erg benieuwt hoe portal daarop speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

spoiler: Hier een hele creatieve oplossing voor Advanced Chamber 18.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 01:01:
[...]

spoiler:
Volgens de geschiedenis van Aperture Science op aperturescience.com:

spoiler:
Aperture is ergens in de jaren 80 in opdracht van de senaat bezig met research naar portaltechnologie. In 1986 krijgen ze te horen dat hun grote, succesvollere (en zeer gehate) concurrent Black Mesa eveneens een contract heeft met defensie, en werkt aan een soortgelijke portaltechniek. Om Black Mesa voor te blijven ontwikkelen ze GLaDOS om te assisteren bij de research.

Oftewel, Aperture is het minder succesvolle broertje van Black Mesa, en ze werkten allebei aan een soortgelijke techniek. Om de concurrentie voor te blijven ontwikkelt Aperture een A.I. die, zoals gebruikelijk, anders uitpakt dan ze hadden gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Steephh schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:55:

spoiler:
spoiler:
Heb je advanced 17 dan ook gedaan? Je moet dan eigenlijk 2 cubes/ballen op zo'n rode knop zetten om 2 deuren te openen waar zo'n energiebol doorheen kan. Aangezien er maar een bal is, heb ik een computer bij de 2e knop gebruik zodat ik erop kan springen. Hoe heb jij het gedaan? De energiebol via je bal van richting veranderen zodat ie om de deuren heen gaat ofzo:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

sewer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:45:

[...]

spoiler:
Heb je advanced 17 dan ook gedaan? Je moet dan eigenlijk 2 cubes/ballen op zo'n rode knop zetten om 2 deuren te openen waar zo'n energiebol doorheen kan. Aangezien er maar een bal is, heb ik een computer bij de 2e knop gebruik zodat ik erop kan springen. Hoe heb jij het gedaan? De energiebol via je bal van richting veranderen zodat ie om de deuren heen gaat ofzo:?
spoiler:
Kwestie van timen. Gewoon zelf bij die tweede knop gaan staan met die bol (die je gewoon kunt opttillen en er dus op kunt leggen), de bol op tijd oppakken en die energiebal zit gevangen tussen de twee deuren. Snel via de achterkant naar de andere knop lopen en de bol daarop leggen. De tweede deur gaat open, de energiebal zit niet meer gevangen en komt in de ontvanger terecht. Voila!

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 15-10-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja zo heb ik het ook gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Sander schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:45:
spoiler: Hier een hele creatieve oplossing voor Advanced Chamber 18.

:)
WAUW!
Zo lijkt t ook nog eens veel meer op de "This next test is impossible" stukje uit de trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

frickY schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:37:
[...]

WAUW!
Zo lijkt t ook nog eens veel meer op de "This next test is impossible" stukje uit de trailer.
Die was echt geniaal! Gewoon hup, iets bij de deur leggen zodat 'ie open blijft als je op de switch staat. En dan gewoon lekker een portal door de kier heenschieten! G-e-n-i-a-a-l!

Vanavond ook eens proberen. Dit is gewoonweg echt slim! Gewoon heel die lastige kamer overslaan, je moet er maar op komen :)

-- Edit: ik heb 't net ook geprobeerd en 't werkt goed, alhoewel de eerste paar keer ik niet snel genoeg terug portalde waardoor de computer door de deur werd werdgeschoten :P

[ Voor 27% gewijzigd door Wildfire op 15-10-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee of dit onder advertising zou vallen. Het is namelijk niet mijn website, maar ik ben wel een regulier bezoeker ervan.

Ik wou even een link naar http://www.thinkingwithportals.com/ toevoegen. Het is een community die zich focused op custom maps maken voor Portal, alhoewel je er ook algemene informatie kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:25
Kon het niet laten, moest ff aan de wc zitten in het begin. En weet je wat "ze" (zelfde stemmetje als van de turrets) zij? "Thank you for your buisiness" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dit spel is één grote spoiler.. Geloof me als ik zeg dat het ZO moeilijk is om vannacht niet voor de tweede keer het spel op te starten en het vanaf lvl 16 (waar ik nu ben) uit te spelen :o Video op het eind schijnt ook leuk te zijn..

Tot nu toe trouwens één keer moeite gehad, dat was met het mikken van het balletje daar waar je dat riool over moet steken terwijl je de bal 'mee teleport'. 14 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:03

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Op die site hierboven staat al een singleplayer map, maar hoe voeg je die maps toe aan portal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

Wildfire schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

Ik heb gewoon een portal achter de turrets gemaakt erdoor gesprongen opgepakt en weggegooid en dan snel wegwezen via mijn portal naar achteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Kan iemand me uitleggen in welk level en waar in dat level je de achievement terminall velocity kan halen? Ik snap dat je 30.000 feet moet vallen maar hoe lang moet ik daar op wachten. Ik ben serieus nu al een 20 minuten bezig en er gebeurd niks met mijn achievement |:(

Is dit daadwerkelijk de bedoeling dat je jezelf in een loop schiet van het plafond en de vloer of moet je iets anders doen? :?

Ik weet dat er al demo files zijn gepost maar die krijg ik niet open want dan geeft steam errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:33:
Kan iemand me uitleggen in welk level en waar in dat level je de achievement terminall velocity kan halen? Ik snap dat je 30.000 feet moet vallen maar hoe lang moet ik daar op wachten. Ik ben serieus nu al een 20 minuten bezig en er gebeurd niks met mijn achievement |:(

Is dit daadwerkelijk de bedoeling dat je jezelf in een loop schiet van het plafond en de vloer of moet je iets anders doen? :?

Ik weet dat er al demo files zijn gepost maar die krijg ik niet open want dan geeft steam errors.
Ik heb in level 15 in de eerste hoge kamer 2 portals boven elkaar gemaakt, me laten vallen en ben gaan slapen, de volgende dag had ik de acchievement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:43
Ik ga de portal taart maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:09:
Ik heb geen idee of dit onder advertising zou vallen. Het is namelijk niet mijn website, maar ik ben wel een regulier bezoeker ervan.

Ik wou even een link naar http://www.thinkingwithportals.com/ toevoegen. Het is een community die zich focused op custom maps maken voor Portal, alhoewel je er ook algemene informatie kunt vinden.
ik zal welstom zijn maar hoe installeer je nou die maps? ik download ze, krijg een zip file, extract de inhoud naar me maps.. maar dan? gebeurt niks ermee.. kan ze ingame ook niet selecteren ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDOOM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
En ik ga helpen!

[ Voor 82% gewijzigd door DonDOOM op 16-10-2007 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is een spoiler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Misschien bedoelt ie een autospoiler :P
Dat HL2 de auto is en Portal de spoiler.
Of hij heeft aan rare stoffen geroken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik bedoel dat, zo ongeveer alles wat je over het spel kunt lezen verpest het, waar het bij een 'normaal' shooterspel oid wel kan als je gewoon door een topic bladert zonder dingen te selecteren.
Over dit spel kun je toch weinig praten zonder het te verpesten, als je het nog niet uitgespeeld hebt :P

@onder: Hoe ver wil je nu nog doorzeiken daarover? Het is toch duidelijk, en geen nieuwsbericht ofzo? :Z

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 16-10-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt het spel geen spoiler, dat maakt het spel erg makkelijk te spoilen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Hmm, ben ik de enige die dit spel nogal makkelijk en kort vond? Het was eigenlijk overal wel duidelijk wat ik moest doen, en de manier waarop. Desondanks een van de leukere spellen die ik dit jaar heb gespeeld :)

spoiler:
Trouwens wel goed, dat het spel verder gaat dan alleen een beetje portals maken en kamers clearen. Zeker het einde was gaaf., dat je wraak kon nemen, omdat je eerder die <3-box in het vuur moest gooien.

[ Voor 33% gewijzigd door Spooof op 16-10-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

WhiteViper schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:45:
[...]

ik zal welstom zijn maar hoe installeer je nou die maps? ik download ze, krijg een zip file, extract de inhoud naar me maps.. maar dan? gebeurt niks ermee.. kan ze ingame ook niet selecteren ofzo..
ja dat vraag ik me nou ook af..
ik kan het ook niet bij bonus maps importeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39

J-P

Syntax erro....

Ik heb m net gehaald, ben echt reuze benieuwd, moet m helaas wel eerst op mn oude computer spelen, maar vanaf vrijdag kan in alles op very high zetten :9~ 8)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Laatst online: 14:15
waar kopen jullie em? ik wil hem namelijk ook hebben :9 en dat inc de rest van de orange box :9~ maar bij de bs is ie pas vanag donderdag verkrijgbaar voor 50 euro, ik was benieuwd of het nog goedkoper kan (en dan niet via steam), ik wil namelijk het doosje ook hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38

Distortion

Bottle to Throttle

Killed-1 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:05:
waar kopen jullie em? ik wil hem namelijk ook hebben :9 en dat inc de rest van de orange box :9~ maar bij de bs is ie pas vanag donderdag verkrijgbaar voor 50 euro, ik was benieuwd of het nog goedkoper kan (en dan niet via steam), ik wil namelijk het doosje ook hebben O-)
cd-wow
GCshop

en zo zijn er nog wel een aantal

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Alien B.O.B. schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:32:
[...]

ja dat vraag ik me nou ook af..
ik kan het ook niet bij bonus maps importeren..
Sowieso eerst alle bestanden uit de zip in de portal map plaatsen waar ze horen.

Dan in het hoofdmenu van portal de console openen en daar het volgende intypen:
code:
1
map espen180_portal01

Maar het is wel een hele korte map hoor, waarschijnlijk gewoon gemaakt om de eerste te kunnen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door SD5k op 16-10-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
De taart gebaseerd op de Portal Cake:

Het beslag
Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z241/DonDOOM/CIMG0846.jpg

In de oven
Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z241/DonDOOM/CIMG0850.jpg

Uit de oven
Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z241/DonDOOM/CIMG0852.jpg

Versiering en shit
Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z241/DonDOOM/CIMG0854.jpg

Poedersuiker erbij geflikkert
Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z241/DonDOOM/CIMG0859.jpg

Die bitch aangesneden
Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z241/DonDOOM/CIMG0863.jpg

We hebben alle ingredienten gebruikt die de blauwe bal zei, dus:
1 (18.25 oz) package chocolate cake mix
1 can prepared coconut frosting
3/4 cups vegetable oil
4 large eggs
1 cup semi-sweet chocolate chips
3/4 cup butter or margarine, softened
2/3 cups granulated sugar
3 large eggs
1 teaspoon vanilla extract
2 cups all purpose flour
2/3 cups cocoa
1/4 teaspoon baking soda
1 teaspoon salt
1/4 teaspoon baking powder
1/3 cups water
1 to 2 (6 oz each) vanilla frosting

De productie van deze 'Portal Cake' is gedaan door; Michel Janse(Michel1991), Johan Rozendaal(DonDOOM) en Matthijs Boerebach(Die rare gast die erbij stond).

[ Voor 24% gewijzigd door michel1991 op 16-10-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De hamvraag, hoe wasdie?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis het ene kaarsje erop, verder prachtig! Smaakte hij helemaal zoals je in sinds test chamber 1 hoopte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
is dit niet de enige echte portal cake :P

spoiler tags vanwege screenshot ernaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

PainkillA schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:54:
is dit niet de enige echte portal cake :P

spoiler tags vanwege screenshot ernaast
ik vond die hij gemaakt had wel mooier dan deze :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Laatst online: 14:15
thx! meteen besteld voor 37 euro inc verzenden :) dus binnenkort ook lekker portal spelen :D t lijkt me zo'n onwijs gaaf spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Ik moet zeggen echt een geweldig spel!

Heb eigenlijk nog nooit een steam spel met humor gehad maar ik kon hier toch echt om lachen!
Van mij mag er deel 2 komen! _/-\o_

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

michel1991 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:25:
De taart gebaseerd op de Portal Cake:

Het beslag
[afbeelding]

In de oven
[afbeelding]

Uit de oven
[afbeelding]

Versiering en shit
[afbeelding]

Poedersuiker erbij geflikkert
[afbeelding]

Die bitch aangesneden
[afbeelding]

We hebben alle ingredienten gebruikt die de blauwe bal zei, dus:
1 (18.25 oz) package chocolate cake mix
1 can prepared coconut frosting
3/4 cups vegetable oil
4 large eggs
1 cup semi-sweet chocolate chips
3/4 cup butter or margarine, softened
2/3 cups granulated sugar
3 large eggs
1 teaspoon vanilla extract
2 cups all purpose flour
2/3 cups cocoa
1/4 teaspoon baking soda
1 teaspoon salt
1/4 teaspoon baking powder
1/3 cups water
1 to 2 (6 oz each) vanilla frosting

De productie van deze 'Portal Cake' is gedaan door; Michel Janse(Michel1991), Johan Rozendaal(DonDOOM) en Matthijs Boerebach(Die rare gast die erbij stond).
Op zich leuk, alleen jammer dat je taalgebruik het niveau zo naar beneden haalt :/

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybysaia
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 11:09
heel vet spel! Wel een beetje erg kort. Heb wel veel moeite gehad met die bonusmap achievements, maar uiteindelijk wel gelukt :)

*edit
Toch wel leuk om alles op 100% te zien staan :D

[ Voor 18% gewijzigd door ybysaia op 16-10-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
Ik vond hem wel lekker, maar hij was wel een beetje erg zoet, van binnen was hij een beetje vochtig.
Apie! schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:17:
[...]

Op zich leuk, alleen jammer dat je taalgebruik het niveau zo naar beneden haalt :/
Het taalgebruik heeft niets met de taart te maken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

michel1991 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:28:
[...]

Ik vond hem wel lekker, maar hij was wel een beetje erg zoet, van binnen was hij een beetje vochtig.

[...]

Het taalgebruik heeft niets met de taart te maken... 8)7
Exactly my point. Laat dat taalgebruik dan achterwege als het niks met de taart te maken heeft. Is toch nergens voor nodig?

Anyway, ben me nu aan het stukbijten op de aperture science achievement van de Least Portals Challenge van level 15. Ik mag max 14 portals maken, maar ik zie echt even niet meer hoe :/

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
@taart: *kuch, resize, kuch* Verder is dat poedersuiker een beetje zonde, anders zou 'ie beter lijken denk ik...

Verder heb ik hem uitgespeeld, bij level 18 twee keer een microstukje hulp gebruikt, voor de rest niet eigenlijk. In de bonuslevels heb ik geen trek, maar misschien dat ik nog wat customs speel eerdaags.

spoiler:
Die stem, en het verhaal, worden trouwens met de minuut ironischer als je het eind nadert.. Vanaf lvl 19 tot en met het allerlaatste eind trouwens.
Oh, en heeft iemand al een .mp3, of moet ik met capzooi aan de slag? Ik wil m'n MP3-collectie uitbreiden :P

@onder: Bedankt. Verder:
spoiler:
Die turrets waren peanuts, die in die rechhoekige ruimte kon je achter elkaar doen door van de een naar de ander te tele'en, en die twee even verderop liet je gewoon in de grond zakken :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 16-10-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
Ook uitgespeeld net.

spoiler:
Dat einde is wel briljant. Dat liedje is zo... O+

Overigens vond ik het laatste "level" een stuk makkelijker als 18 met al die turrets. Hier zaten ook wel turrets in, maar was echt vrij makkelijk te doen allemaal. Met 18 de grootste problemen gehad.

Nu proberen de achievements te halen! :D

@hierboven: Eerste link in google ;)

[ Voor 20% gewijzigd door enira op 16-10-2007 21:19 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
@Apie!: Er is wel een youtube filmpje van als je er niet uitkomt, de 'truc' om een aantal portals te besparen begint bij 1m30

[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 16-10-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik vind dat nummer tijdens de credits zo geweldig hea :P
Heb hem al 2/3 dagen op repeat aanstaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Voor de mensen die ook op Hyves zitten is er nu een heuse Companion Cube fanclub opgericht :D.

Tja, je moet iets als chronisch SOG-patiënt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Rafe schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:04:
Voor de mensen die ook op Hyves zitten is er nu een heuse Companion Cube fanclub opgericht :D.

Tja, je moet iets als chronisch [html]<abbr title="Studie Ontwijkend Gedrag">SOG</abbr>[/html]-patiënt ;).
Wow.. waar gaat de wereld naartoe 8)7 Hyves is een ziekte zeg ik altijd. :P

Wel zeer vet van Valve om dat soort dingen in een game te stoppen, waardeer ik echt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
MOAW schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:37:
[...]

Wow.. waar gaat de wereld naartoe 8)7 Hyves is een ziekte zeg ik altijd. :P

Wel zeer vet van Valve om dat soort dingen in een game te stoppen, waardeer ik echt. _/-\o_
Ja he.. Klinkt ook als geslachtziekte ofzo :P

HIVes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:01

mace

Sapere Aude

michel1991 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:28:
[...]

Die vochtigheid ervan heb je zelf in de hand, je kan het testen met een sateprikker tijdens het bakken.
Baktijd van cakes en taarten is altijd variabel, want elke oven is anders.

Trouwens, volgens GLaDOS is de taart toch ook "delicious and moist", of niet. :P

[ Voor 8% gewijzigd door mace op 16-10-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Laatst online: 15:18
(jarig!)
Ik heb portal nu ook uitgespeeld inclusief alle advanced maps ;) Die waren opzich niet zo heel moeilijk maargoed. Het spel was echt super om te spelen. Een van de leukere spellen van dit moment.

Die endsong is idd echt geniaal. Wat ik verder vind is dat er echt referenties naar HL2: ep2 en omgekeerd in zitten. Dat zie je ook weer in Ep2 over portal al is dat niet echt gericht op portal. Dat vind ik echt nice gedaan. Maken ze je toch weer een beetje enthousiast voor Half Life :P
spoiler:
Nu wil ik ook weten ook wat er in dat schip zit aan het einde van ep2 !!

Dit spel is echt een aanrader ! ;)

[ Voor 8% gewijzigd door peeter123 op 16-10-2007 23:16 ]

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

peeter123 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:09:
Ik heb portal nu ook uitgespeeld inclusief alle advanced maps ;) Die waren opzich niet zo heel moeilijk maargoed. Het spel was echt super om te spelen. Een van de leukere spellen van dit moment.

Die endsong is idd echt geniaal. Wat ik verder vind is dat er echt referenties naar HL2: ep2 en omgekeerd in zitten. Dat zie je ook weer in Ep2 over portal al is dat niet echt gericht op portal. Dat vind ik echt nice gedaan. Maken ze je toch weer een beetje enthousiast voor Half Life :P
spoiler:
Nu wil ik ook weten ook wat er in dat schip zit aan het einde van ep2 !!

Dit spel is echt een aanrader ! ;)
spoiler:
Ik hoop de grote broer van GLaDOS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

sewer schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:17:
@Apie!: Er is wel een youtube filmpje van als je er niet uitkomt, de 'truc' om een aantal portals te besparen begint bij 1m30
Thanks! Ik ga het vanavond eerst nog een paar keer zelf proberen op te lossen, want het is natuurlijk een stuk leuker als je dat zelf lukt :)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Het is erg leuk maar kan er amper een spel in herkennen. Geen vijanden (ja turrets), wel heel erg simpele puzzels, of eh meer in een portal springen van grote hoogte vaardigheden want kan het amper puzzels noemen. Ben bij chamber 18 ofzo heb hem ook nog niet uitgespeeld. Maar al de reacties van “geweldig” snap ik niet echt :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

evilpin0 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:46:
Het is erg leuk maar kan er amper een spel in herkennen. Geen vijanden (ja turrets), wel heel erg simpele puzzels, of eh meer in een portal springen van grote hoogte vaardigheden want kan het amper puzzels noemen. Ben bij chamber 18 ofzo heb hem ook nog niet uitgespeeld. Maar al de reacties van “geweldig” snap ik niet echt :)
Dan ben je een van de weinigen die het niet snapt. Zo ongeveer iedereen die het speelt vindt het prachtig - zo ook ik. Dit is echt een superspel!

(gelukkig dat de meesten er zo over denken, betekent dat er zeker nieuwe maps gaan komen of een opvolger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ja ik snap het niet, loop door elk level heen binnen een paar minuten. Dat zal het wel zijn 8)7

De gameplay is wel leuk....voor eventjes....als je nou vijanden had. Snap de opzet wel daar niet van, maar het is pas leuk als je echt tactishe dingen met die portals zou moeten doen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nja. Tis voor de verandering een game die geen shooter is, ook wel fijn. Al die fps-en heb je na een tijdje ook wel gezien. :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste