Echt een geweldige game perfect sfeertje en alles en om het helemaal goed te maken een ai die helemaal geflipt is
De sfeer van het spel deed me een beetje denken aan de films cube 1tm3 doordat je als een rat in een doolhof moet rondlopen het groote wat doe ik hier wie ben ik en wie zit erachter de touwtjes. En het proberen van de omgeving om je bij iedere mogelijkheid te verneuken.
Het eerste stuk vond ik heel veel op cube 2 lijken omdat je veel futuristische omgevingen hebt veel wit en strakke wetenschappelijke dingen.
De rest van de omgeving deed me denken aan cube 1 en 3 door de grauwe industriele look en veel rood in de omgeving.
In het begin dacht ik dat het een gewoon puzel spelletje was maar na de eerste keer dat je een kamer tegenkwam waar duidelijk iemand een langere tijd gewoond/overleeft had. Krijg je al door dat er meer aan de hand is. En vooral na het eind van test 19 wordt dat goed duidelijk.
Naderhand had ik eignelijk wel door in het begin al namelijk in begin merk je al dat er dingen niet klopen als je goed kijkt is je omgeving helemaal niet zo strak en schoon. Bijv bij het begin op het eerste gezicht lijkt je kamer waarin je ontwaakt helemaal schoon en strak. Maar als je rondt kijkt dan zie je al een paar roest plekken en de wc is niet schoon.
Er zit ook humor in zoals die ai reageerd je steeds over probeert te halen met cake

En in een schuilplaats zie je dat iemand gekookt heeft door middel van de pan op een cpu te zetten

.
[
Voor 78% gewijzigd door
Defector op 10-10-2007 22:32
]