Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste
Acties:
  • 133.826 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wols
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10-2024
ToFast schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:05:
Ik heb een Ipod nano. Sinds mei 2007 heb ik constant dat mijn in-ear doppen (philips, senheiser cx300 en creative ep-630) aan de rechterkant kapot gaan. Geluid is veel zachter en minder helder.

Dit is nu 4 keer voorgekomen. Hard in- of uitblazen op het oordopje helpt niet (membraampje zit dus op de goede plek)

Waar kan dit aan liggen. Het kan geen toeval meer zijn, 4x in enkele maanden en steeds aan de rechterkant. De Ipod staat altijd op laag volume en in het begin doen de doppen het goed en er komt rechts ook geen ander geluid door de doppen dan alleen de muziek zelf.

Af en toe zitten de doppen ook aan de laptop, welke ook geen hoog volume heeft.

Sloopt de Ipod oordoppen? :(
Hoe gebruik je die? Het kan bijvoorbeeld zijn dat door je ritssluiting van je jas regelmatig op en toe te doen, je kabel er af en toe blijft tussen hangen, met kabelbreuk tot gevolg. Iets anders zou ik niet zo onmiddelijk weten. Misschien dat je met je nieuwe setje eens moet kijken wat het geeft als je ze omgekeerd draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de Sony MDR-EX52LP gekocht voor €30 bij de MM. Mijn beste aankoop ooit!
Heerlijk warm geluid zodat je goed kan genieten van de muziek, en met de juiste sleeves sluit het helemaal goed af zodat je geen omgevingsgeluid hoort.
Hiervoor had ik de Sony MDR-J10 gekocht voor €15 bij de Dixons (2x zelfs, nu weet ik hoe ik ze moet repareren), maar de kwaliteit kan niet tippen aan mijn nieuwe doppen.

De test op mijn Archos Gmini 500 is geslaagd!

Ik lees nu het bijgeleverde gidsje door, het lijken me goede specs:
Type: Closed, dynamic / Driver unit: 9 mm, dome type (CCAW) / Power handlinf capacity: 100 mW (IEC*) / Impedance: 16 Ω at 1kHz / Sensitivity: 100dB/mW / Frequency response 6-23,000 Hz / Cord: Approx. 1.2 m, OFC litz cord / Plug Gold-plated L-shaped stereo mini plig/ Mass: Approx. 6g g without cord.

Ik vind het dop-dopjes, ik ga nooit meer terug naar de 'oorhangers'!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De Crossroads MylarOne X3 en XB zijn per direct vervangen door de X3i en XBi @ http://www.jaben.net :D (Staat nog niet @ de site, maar je krijgt de nieuwe versies bij een order ipv de X3/XB.)
De XBi heeft nog meer bass! :D

Even wachten tot me PayPal account fixed is en dan komen ze hierheen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Saturnus op 17-11-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon|A
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05-2013
Outlandos schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:53:
Ik heb een buyers guide geschreven, om de jasperp-achtige vragen zoveel mogelijk te vermijden en eventueel kan deze guide dienen als gedeelte van de nieuwe openingspost!

----------

Gedurende alle topics zijn vele modellen naar voren gekomen. De populairste uit de vier (prijs)klassen vind je in het onderstaande overzicht.

<30 Euro:
Heb je een low budget maar wil je toch goed geluid? Dan ben je hier bij het goede adres!

<60 Euro:
Voor mensen met niet zo’n grote beurs, of die gewoon niet zoveel geld willen uitgeven aan oordopjes, staan hier de 4 modellen die bekend staan om hun goede prijs/kwaliteit verhouding.

<150 Euro:
Als je goed geluid belangrijk vind en je daar redelijk wat geld voor over hebt, maar niet je hele bankrekening ervoor wilt plunderen staan hier 8 geweldige oordopjes tot 150 Euro.

<300 Euro:
Voor de echte audiofielen staat hier de top 3 oordopjes tot een bedrag tot 300 Euro (ongeveer $400).

Voor de duidelijkheid: alle oordopjes in een bepaalde prijsklasse zijn even goed; binnen de groepen rangschikken we ze dus niet naar kwaliteit!

De prijzen zijn gebaseerd op gemiddelde e-bay prijzen en goedkope (maar betrouwbare) webwinkel prijzen.

Oordopjes tot € 30:

1. Sennheiser CX300: Prima oordopjes, goed, zuiver geluid, bass (te?) aanwezig en de bouwkwaliteit mag er ook zijn. Enige nadeel is dat ze enkel verkrijgbaar zijn met een J-kabel. Wat dus inhoud dat de ene kant een veel langere kabel heeft en die dan ook achter je nek door naar je oor moet. Comfortabel is anders!
Mooi werk! Ben je zo fanatiek geweest om alles uit te proberen of heb je het samengesteld op basis van ervaringen van derderen?
Iig in beide gevallen een mooie prestatie :)

Echter vindt ik de manier waarop je verschillende kabels beoordeeld té subjectief. J-kabels vindt ik persoonlijk veel lekkerder zitten. Het hangt er ook van af op welke manier je het draagt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToFast schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:53:
Zijn er meer mensen, die constant last hebben dat van het feit dat één oordopje zachter wordt?
Ja! Heb mijn eerste setje ep-630 daardoor de prullenbak in gemietert.. En bij 2e setje had ik na 2 maanden weer hetzelfde..

Oplossing bij mij.. Schoonmaken!
Pak een oude tandenborstel, maar deze vochtig en poets voorzichtig het middenplaatje.

Een vriend van me had hetzelfde met zn Senheisers en bij hem heeft het ook geholpen.. Ben wel benieuwt of dit bij andere ook de oplossing is en dit e.v.t in de nieuwe startpost kan want het kan een hoop geld schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Jullie maakten je oren zelf wel goed schoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een vervanger voor mijn Sennheiser CX300, alhoewel ik die lekker vind klinken wil ik toch opzoek naar wat betere dopjes, goede diepe bass is wat ik zoek, prijsklasse: ongeveer 90 euro, de v-moda lijkt me wel wat, wat zijn jullie ervaringen hiermee en weet iemand alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:28:
Nee nooit.. Stoppen er alleen af en toe pinda's in..
Dopjes stop je ook in je broekzak/tas enz dus kan er altijd troep in komen..( en ja wattenstaafjes klinken me bekend in de oren }:O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Saturnus schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:28:
Elke dag, speciaal om mijn Se210 te vertroetelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang je maar met wattenstaafjes uit je oren blijft, alleen maar slecht voor je oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:00:
zolang je maar met wattenstaafjes uit je oren blijft, alleen maar slecht voor je oren...
hoe wil je je oren dan schoonmaken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:37:
[...]

Nee nooit.. Stoppen er alleen af en toe pinda's in..
Dopjes stop je ook in je broekzak/tas enz dus kan er altijd troep in komen..( en ja wattenstaafjes klinken me bekend in de oren }:O)
:P
Tomino schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:41:
[...]

Elke dag, speciaal om mijn Se210 te vertroetelen :P
Dat dacht ik. ;)
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:00:
Ach...ik ga altijd zo diep dat ik als ik wil me oren daarna 7 dagen met rust kan laten voordat het weer nodig is (maar ik laat ze niet met rust >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:08:
[...]

hoe wil je je oren dan schoonmaken? ;)
Wha ja hij heeft idd gelijk.. http://www.kno.nl/voorlichting/oorsmeer.php. Mag wel dus maar een heel klein stukje in het oor.. Weer wat geleerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeh, niet. dat gaat vanzelf. bij dat geklooi met wattenstaafjes lok je meer productie van rotzooi uit en duw je het ook nog eens verder naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

In het verleden ben ik in het bezit geweest van een Shure e3c en e4c setje. Hier ben ik altijd prima over te spreken geweest, met de e4c als topper. Nu ben ik opzoek naar een nieuw setje. De Westone UM2 trekt mijn aandacht. Kan iemand advies geven mbt de boukwaliteit van de UM2 tov van de e4c? De cord van de um2 lijken imho erg fragiel in vergelijking met de e4c. Hoe verhoudt het karakter van de dop zich tov de e4c? Het wordt gebruikt icm een iAudio d2.Hebben julie ander advies voor doppen die "beter" zijn dan de e4c?

[ Voor 13% gewijzigd door Oyster op 18-11-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Saturnus schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:57:
De Crossroads MylarOne X3 en XB zijn per direct vervangen door de X3i en XBi @ http://www.jaben.net :D (Staat nog niet @ de site, maar je krijgt de nieuwe versies bij een order ipv de X3/XB.)
De XBi heeft nog meer bass! :D

Even wachten tot me PayPal account fixed is en dan komen ze hierheen. :)
Woei! Das wel interessant nieuws. Misschien heb ik dan de nieuwe deze week binnen.
Vorige week zijn ze namelijk verstuurd. Ik heb namelijk de XB's besteld en
Mr Wilson (van Jaben.net) had een "surprise" voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:22:
[...]

Ja! Heb mijn eerste setje ep-630 daardoor de prullenbak in gemietert.. En bij 2e setje had ik na 2 maanden weer hetzelfde..

Oplossing bij mij.. Schoonmaken!
Pak een oude tandenborstel, maar deze vochtig en poets voorzichtig het middenplaatje.

Een vriend van me had hetzelfde met zn Senheisers en bij hem heeft het ook geholpen.. Ben wel benieuwt of dit bij andere ook de oplossing is en dit e.v.t in de nieuwe startpost kan want het kan een hoop geld schelen :)
Ik heb bij mijn CX300's het middenplaatje eraf gesloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was eigenlijk aan t sparen voor een setje Q-Jays maar heb nu toch maar de X3i's besteld. Net gedaan, zodra ze binnen zijn laat ik weten hoe ze bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een vervanger voor mijn Sennheiser CX300, alhoewel ik die lekker vind klinken wil ik toch opzoek naar wat betere dopjes, goede diepe bass is wat ik zoek, prijsklasse: ongeveer 90 euro, de v-moda lijkt me wel wat, wat zijn jullie ervaringen hiermee en weet iemand alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:22:
[...]

Wha ja hij heeft idd gelijk.. http://www.kno.nl/voorlichting/oorsmeer.php. Mag wel dus maar een heel klein stukje in het oor.. Weer wat geleerd 8)
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:22:
eeeh, niet. dat gaat vanzelf. bij dat geklooi met wattenstaafjes lok je meer productie van rotzooi uit en duw je het ook nog eens verder naar binnen.
:X
Skillz schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:35:
[...]

Woei! Das wel interessant nieuws. Misschien heb ik dan de nieuwe deze week binnen.
Vorige week zijn ze namelijk verstuurd. Ik heb namelijk de XB's besteld en
Mr Wilson (van Jaben.net) had een "surprise" voor me :)
Hopelijk heb je dan die nieuwen.
Vertel iig even wat je ervan vind (vergelijkingen nog liever). :D
Outlandos in "Wat zijn goede oordopjes? Deel 8"
Denon AH-C700 valt dus in jou klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Ik heb nu 2 weken de Sennheiser CX300's in bezit en sinds afgelopen weekend is mij iets opgevallen. Mijn rechter oordopje maakt veel minder geluid dan mn linker oordopje, het ligt niet aan mn oren en ik heb de oordopjes ook al in andere media geplugt behalve mijn iPod 5.5g. Weet iemand of dit tijdelijk is of dat ik een kabelbreuk heb ofzo? Ik hoor nog wel geluid uit het rechter oordopje komen maar je kan duidelijk merken dat de linkerkant overheerst. (Je hebt dan het gevoel dat het geluid zich aan de linkerkant heeft verplaatst ofzo)

Heeft iemand suggesties? Of zal ik ze maar meteen retour sturen en een nieuw paar eisen? Lijkt me dat dit wel onder de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:34
Proqzor schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:22:
Ik heb nu 2 weken de Sennheiser CX300's in bezit en sinds afgelopen weekend is mij iets opgevallen. Mijn rechter oordopje maakt veel minder geluid dan mn linker oordopje, het ligt niet aan mn oren en ik heb de oordopjes ook al in andere media geplugt behalve mijn iPod 5.5g. Weet iemand of dit tijdelijk is of dat ik een kabelbreuk heb ofzo? Ik hoor nog wel geluid uit het rechter oordopje komen maar je kan duidelijk merken dat de linkerkant overheerst. (Je hebt dan het gevoel dat het geluid zich aan de linkerkant heeft verplaatst ofzo)

Heeft iemand suggesties? Of zal ik ze maar meteen retour sturen en een nieuw paar eisen? Lijkt me dat dit wel onder de garantie valt.
Uit de FAQ:
Onlangs kwam THRenault er achter dat het ook wel eens kan helpen als je hard in het dopje blaast. Een theorie is dat het drivertje van zijn plaats gaat en je hem om deze manier weer goed zet.

[ Voor 24% gewijzigd door Quadro! op 20-11-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja dat had ik al geprobeerd, dat had lukte bij mn vorige iPod oordopjes wel. Hmm, nog andere ideeën? :P Moet ik ze anders maar even een dagje op maximum volume laten blazen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:51
Saturnus schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:33:
[...]

[...]

:X

[...]

Hopelijk heb je dan die nieuwen.
Vertel iig even wat je ervan vind (vergelijkingen nog liever). :D

[...]

Outlandos in "Wat zijn goede oordopjes? Deel 8"
Denon AH-C700 valt dus in jou klasse.
Ik laat mn oren eens in het half jaar uitspuiten, scheelt aanzienlijk, voor de rest gewoon waten staafjes gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Gisteravond mijn Mylarone's opgehaald bji het postkantoor en het bleken toch nog de "oude" XB's te zijn. Verder ben ik er wel tevreden mee, erg mooi en strak geluid, goede bass (vergelijkbaar in diepte met de CX300, alleen iets strakker allemaal).

Misschien dat ik vandaag toch nog de XBi's ga bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Haha. Ze hebben de shopsite nog steeds niet geupdate, mag hopen dat ze echt zijn vervangen door die i-serie. Hij heeft het in ieder geval via de mail gezegd.
Maar wat was dan die 'surprise?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Vandaag mijn nieuwe oordopjes gekocht de SHE 9700 van Philips voor 40 euro. Ik hoop dat ik de goede keus heb gemaakt kwa kwaliteit! Ik zag tot mijn stomme verbazing CX300 in de MediaMarkt van Rotterdam voor 40 euro! Ik kon beter via internet kopen, maar ik dacht dat ik wel iets nieuws zou kunnen proberen! Hebben andere mensen nog ervaring met de SHE 9700?

• bitpixl
  • Niet online
Saturnus schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:25:
Haha. Ze hebben de shopsite nog steeds niet geupdate, mag hopen dat ze echt zijn vervangen door die i-serie. Hij heeft het in ieder geval via de mail gezegd.
Maar wat was dan die 'surprise?'
Ik ben er nog steeds niet achter :P
Maar ik heb gisteren ook de XBi's besteld en geloof me, die gasten van Jaben.net zijn _/-\o_

• Saturnus
  • Niet online
Skillz schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:36:
[...]

Ik ben er nog steeds niet achter :P
Maar ik heb gisteren ook de XBi's besteld en geloof me, die gasten van Jaben.net zijn _/-\o_
Ze zijn wat? :P

• bitpixl
  • Niet online
_/-\o_

• Saturnus
  • Niet online
Goeie service enzo? Vond hem via de mail in ieder geval erg aardig.
Dat paypal moet echt opschieten. :(
€46 is al een dag afgeschreven, maar nog steeds niet @ me paypal.

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 11:49
Saturnus schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:31:
[...]

Goeie service enzo? Vond hem via de mail in ieder geval erg aardig.
Dat paypal moet echt opschieten. :(
€46 is al een dag afgeschreven, maar nog steeds niet @ me paypal.
Paypal is ontzettend traag.. overschrijving duurt bij mij ook zo'n 5-6 werkdagen.

Verwijderd

Beetje offtopic, maar een kleine tip.
Probeer je bankrekening te koppelen met je Paypal account, hierdoor wordt het (bij mij tenminste tot nu toe) binnen 24 uur van je rekening afgeschreven.

• MarcoC
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:52:
Probeer je bankrekening te koppelen met je Paypal account, hierdoor wordt het (bij mij tenminste tot nu toe) binnen 24 uur van je rekening afgeschreven.
Het wordt wel snel van je rekening afgeschreven, maar het geld blijft een week wachten op 'clearing' ofzo.

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:52:
Koppeling is done.
MarcoC schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:07:
[...]
Het wordt wel snel van je rekening afgeschreven, maar het geld blijft een week wachten op 'clearing' ofzo.
Precies

Ach...wacht wel even een paar dagen...dan XBi's bestellen en lekker die bass laten knallen! :D

• Proqzor
even een update. Het is me gelukt om ze te fixen (mn Sennheiser CX300). Ik heb mn lippen op het speakertje gezet en hard geblazen (zodat er een hoge druk ontstaat). Daardoor is er iets weer op zn plek geraakt en zijn ze weer goed gebalanceerd :) Ik denk dat ik ze wat te ver in mn oren heb gedaan waardoor er een soort vaccuum is gezogen waardoor er iets in de dopjes uit zn verband is gerukt :P

Maar goed, voor de als iemand hetzelfde probleem krijgt ofzo!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
ik ben al een tijdje opzoek naar earphones voor mijn iphone met een ingebouwde microfoon en answer button.Nu kwam ik deze tegen op het internet.

Ultimate Ears Super.fi 4vi

Heeft iemand hier ervaring mee ?

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 18:48
XBi is de nieuwe versie ? zien ze er ook anders uit en wat zijn voor de rest de verschillen/verbeteringen ?
En zijn X3 ook vernieuwd ?
En zijn ze in voorraad ?

[ Voor 20% gewijzigd door C00P op 22-11-2007 17:24 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Saturnus
  • Niet online
X3 is nu X3i
Design is anders ja. Stuk compacter.
Voorraad...Jaben.net is de enige leverancier dus...ja. :P

• musiqman
MarcoC schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:07:
[...]
Maar de verkoper ziet wel dat het geld is overgemaakt via paypal, en vaak sturen ze het dan al op.

Let er trouwens op dat bij sommige ebay ads wel staat dat je met paypal kan aftikken, maar dat het dan kan zijn dat het alleen om creditcard paypal betaling gaat. En dan kan het dus niet.

Mooi is wel dat als je rood staat het geld er word afgeschreven als het wel kan bij je bank ;)

• Saturnus
  • Niet online
musiqman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:48:
[...]

Maar de verkoper ziet wel dat het geld is overgemaakt via paypal, en vaak sturen ze het dan al op.

Let er trouwens op dat bij sommige ebay ads wel staat dat je met paypal kan aftikken, maar dat het dan kan zijn dat het alleen om creditcard paypal betaling gaat. En dan kan het dus niet.

Mooi is wel dat als je rood staat het geld er word afgeschreven als het wel kan bij je bank ;)
offtopic:
Hmm...als dat bij Jaben.net met creditcard moet kan ik die doppen wel vergeten.

• C00P
Hier zijn foto's van de Mylarone's :
http://jaben.net/forums/i...efr0ut5h6n73&topic=1228.0

compacter dus en beter geluid.

Verwijderd

de Xb serie is met meer bass dan de x3 serie toch? wat zijn de grote verschillen? Want ik kan er niet veel over vinden.

• MarcoC
C00P schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:58:
Hier zijn foto's van de Mylarone's :
http://jaben.net/forums/i...efr0ut5h6n73&topic=1228.0

compacter dus en beter geluid.
En de XBi? XBi ziet er nu hetzelfde als de X3i.

[ Voor 7% gewijzigd door MarcoC op 22-11-2007 22:57 ]

Verwijderd

Je kunt ook alleen maar met paypal betalen zag ik, zou iemand ze hier kunnen bestellen voor me en dat ik geld overmaak?

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:07:
Je kunt ook alleen maar met paypal betalen zag ik, zou iemand ze hier kunnen bestellen voor me en dat ik geld overmaak?
Als je geld kunt over maken kun je paypal gebruiken.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Kanarie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:16:
[...]

Als je geld kunt over maken kun je paypal gebruiken.
klopt, maar vind Paypal allemaal zo omslachtig, waarom niet direct overmaken dan?!

Heb ook totaal geen ervaring met PayPal.

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:42

MBV

Omdat direct overmaken naar de USA nog veel langer duurt misschien? Of omdat daar vrij hoge kosten aan zitten? Sowieso is dat erg lastig, wat ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:18:
[...]

klopt, maar vind Paypal allemaal zo omslachtig, waarom niet direct overmaken dan?!

Heb ook totaal geen ervaring met PayPal.
Even accountje aanmaken, geld overmaken naar de Nederlandse paypal rekening, 2 dagen later staat het er op en kun je geld overmaken.
Altijd handig als je goedkoop dopjes wilt kopen via bijv. eBay of Head-Fi forums.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Kanarie schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:04:
[...]

Even accountje aanmaken, geld overmaken naar de Nederlandse paypal rekening, 2 dagen later staat het er op en kun je geld overmaken.
Altijd handig als je goedkoop dopjes wilt kopen via bijv. eBay of Head-Fi forums.
Je kan tegenwoordig ook direct betalen. Er wordt dan geld automatisch van je rekening afgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Net is er geld terug gekomen , dus niet betaald met Paypal. Moest 5 euro betalen, en een betaling van 171 euro die daarna was gedaan kon wel afgeschreven worden. Erg vaag, helemaal omdat er wel genoeg geld op mijn rekening stond.

Volgens de klantenservice schiet paypal als het ware voor en incasseren het later van jou rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Xander2000 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:57:
In het verleden ben ik in het bezit geweest van een Shure e3c en e4c setje. Hier ben ik altijd prima over te spreken geweest, met de e4c als topper. Nu ben ik opzoek naar een nieuw setje. De Westone UM2 trekt mijn aandacht. Kan iemand advies geven mbt de boukwaliteit van de UM2 tov van de e4c? De cord van de um2 lijken imho erg fragiel in vergelijking met de e4c. Hoe verhoudt het karakter van de dop zich tov de e4c? Het wordt gebruikt icm een iAudio d2.Hebben julie ander advies voor doppen die "beter" zijn dan de e4c?
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens in 'The Westone UM1/UM2 Appreciation Thread' topic op head-fi. Head-fi ligt momenteel plat, maar je kan de Google cache gebruiken.

Lees onderstaande reviews eens door :
http://www.ilounge.com/in...river-true-fit-earphones/
http://www.ilounge.com/index.php/ipod/review/11561/
http://www.ilounge.com/index.php/ipod/review/9609/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Kanarie schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:04:
[...]

Even accountje aanmaken, geld overmaken naar de Nederlandse paypal rekening, 2 4+ dagen later staat het er op en kun je geld overmaken.
Met andere woorden. Ik zit nu nog te wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Is er al iets bekend over de AH-C751? Ik heb het idee dat duitsland het voorrecht heeft om ze te mogeen kopen. Ik vraag me echt af of er veel verschil in zit tov de C700. Ik heb ook al gekeken naar de westone serie, maar die vind ik toch eigenlijk te lelijk ( ik moet er natuurlijk wel buiten mee rondlopen ;) ). Ook zijn de q-Jays wel errug nice, ook wel gaaf design :P... Kost toch wel weer een hoop. Ze mogen ook wel wat langer mee gaan dan de cx300, die valt nu zowat uit elkaar.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik heb zojuist de HPM-70 headset bij One2remember gekocht.

Ze waren hier maar 10 euro (de bulk versie)

Dat bulk maakt inprincipe toch niks uit? Dit is enkel de verpakking wat er niet bij is.

Maar zijn dit toch wel de echte HPM-70's ????

http://www.one2remember.n...3399620dde95296&x=11&y=13

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 15-09 22:13
Johantjuuh schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:25:
Ik heb zojuist de HPM-70 headset bij One2remember gekocht.

Ze waren hier maar 10 euro (de bulk versie)

Dat bulk maakt inprincipe toch niks uit? Dit is enkel de verpakking wat er niet bij is.

Maar zijn dit toch wel de echte HPM-70's ????

http://www.one2remember.n...3399620dde95296&x=11&y=13
Waarom vraag je dat niet voordat je ze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Omdat ik te lui was om naar ander dopjes uit te kijken maar eens even zelf geexperimenteerd met mijn standaard dopjes.
Het valt me op dat het geluid (en het volume) met sprongen vooruit gaat als je die dopjes niet gewoon in je oor hangt, maar probeert ze een beetje zo te klemmen dat ze recht op je gehoorgang zijn gericht.

Je krijgt dan een beetje het in-ear principe. Vraag me af om andere dopjes dan nog veel verschil gaan maken....

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Heb net een weekje Sennheiser CX300 dopjes en vind het top geluid, al valt de Bass me een beetje tegen. Voor Trance/dance/hardcore kan ik ze niet aanraden tenzij je een mp3/4 speler hebt die een goed uitgebreide equalizer heeft.

Sluiten me oren wel heerlijk af, geen gelul van anderen meer te horen op straat terwijl ik me dopjes uit heb staan zeg maar :p

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:24:
Is er al iets bekend over de AH-C751? Ik heb het idee dat duitsland het voorrecht heeft om ze te mogeen kopen. Ik vraag me echt af of er veel verschil in zit tov de C700.
AH-C751 = C700 of ben ik nu in de war?
Ik heb ook al gekeken naar de westone serie, maar die vind ik toch eigenlijk te lelijk ( ik moet er natuurlijk wel buiten mee rondlopen ;) ). Ook zijn de q-Jays wel errug nice, ook wel gaaf design :P...
Mooi klein ook
Kost toch wel weer een hoop. Ze mogen ook wel wat langer mee gaan dan de cx300, die valt nu zowat uit elkaar.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk... ;)
Het zijn beide goede doppen, een miskoop zal het niet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:42:
[...]
AH-C751 = C700 of ben ik nu in de war?

[...]
Mooi klein ook

[...]
Het zijn beide goede doppen, een miskoop zal het niet worden :)
Sorry dat ik geen update heb kunnen maken voor mijn guide, maar heb het echt te druk atm.

Anyway, even voor alle duidelijkheid:

C751 is de opvolger van de C700. Qua SQ zijn ze allebei precies hetzelfde. Het grote verschil zit 'm in het feit dat de C751 met accessories komt (zoals een pouch, etc...) én de C751 een heel korte draad heeft met daarbij een verleng stuk die je eventueel kunt gebruiken voor als je je MP3 speler niet om je arm hebt of in je voorvakje van je bloes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

ErikRo schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:51:
Omdat ik te lui was om naar ander dopjes uit te kijken maar eens even zelf geexperimenteerd met mijn standaard dopjes.
Het valt me op dat het geluid (en het volume) met sprongen vooruit gaat als je die dopjes niet gewoon in je oor hangt, maar probeert ze een beetje zo te klemmen dat ze recht op je gehoorgang zijn gericht.

Je krijgt dan een beetje het in-ear principe. Vraag me af om andere dopjes dan nog veel verschil gaan maken....
Dat zijn ook in-ear oordopjes :S Daarom zit er ook zo'n rubbertje omheen zodat hij lekker in je oor klemt, en zijn er 3 maten van die rubbers meegeleverd :) CX300 klinkt net wat beter, maar ze zijn zeker niet slecht :)

En met One2Remember heb ik verder ook geen slechte ervaringen, geen idee waarom ze neppe zouden opsturen :)

[ Voor 6% gewijzigd door MBV op 25-11-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Nice, hoe kom je ook aan deze info, je moet al wel aardig in de wereld van de in-ear dopjes zitten :)...

Ik denk dat ik de witte q-jays ga halen, ziet er wel uit als kwaliteit ( denon ook, maar alleen al door de website krijg ik een beetje een gemengd gevoeol ). Denk ook ( geen idee waarom ) dat de Denon iets minder is, qua geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Possstema schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:03:
[...]
Nice, hoe kom je ook aan deze info, je moet al wel aardig in de wereld van de in-ear dopjes zitten :)...

Ik denk dat ik de witte q-jays ga halen, ziet er wel uit als kwaliteit ( denon ook, maar alleen al door de website krijg ik een beetje een gemengd gevoeol ). Denk ook ( geen idee waarom ) dat de Denon iets minder is, qua geluid.
http://www.head-fi.org/forums/index.php :9

Maar met de q-JAYS krijg je echt waar voor je geld, ze hebben de beste prijs/kwaliteit verhouding onder de iets duurdere dopjes. Maar de Denons zijn ook gaaf. Zelf kon ik niet kiezen tussen die beide oordopjes en daarom heb ik maar wat door gespaard en heb nu genoeg geld om de Westone 3's te kopen, alleen blijven die maar uitgesteld worden!!!

http://www.earphonesolutions.com/we3newtrdrea.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:10
Ik heb echt veel gelezen en heel wat uurtjes doorgebracht op forums. Ik moet een keuzen maken uit de volgende 4. Graag jullie advies/ervaring

Muziek:
Jazz, Soundtracks (voornamelijk instrumental OST's) en Techno en Electro

Hardware:
iAudio

Contenders (willekeurige volgorde):
a) Future Sonics Atrio M5 (huidige nadeel: niet echt stylish)
b) q-JAYS
c) Denon C700
d) Shure SE310

Prijs:
Allemaal ongeveer zelfde rond 150euro ofso, iets hoger en iets lager sommigen.

Eisen:
Moet aansluiten op mijn muziek en hecht toch wel waarde aan een goede bass. Mag niet te zwak zijn tijdens het luisteren naar electro o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ook iemand waar ik goedkoop de Sennheiser CX300 (zwart) kan krijgen?
Op bol.com zijn ze voor 40 euro te krijgen. Maar de Creative EP-630 zijn daar voor 20 euro te krijgen, zou ik die dan beter kan kopen?? Aangezien ze toch niet veel slechter zijn, maar toch een keer zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Hmm ik heb wel intresse in die Mylarone X3i's, echter ze staan nog niet in de webshop van Jaben, of moet je dan een mailtje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ook na te denken over de X3i's. Volgens krijg je automatisch de i versie als je de X3 nu besteld.
Ik twijfel nog een beetje tussen de X3i en de XBi. Op head-fi raden ze de XBi aan als je veel naar hiphop (of andere stromingen met veel bass) luistert. Ik luister bijna alleen maar naar hiphop maar toch neig ik zelf naar de X3i's vanwege de helderheid. Denk dat ik ze binnenkort dus maar ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
denizg schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:13:
Ik heb echt veel gelezen en heel wat uurtjes doorgebracht op forums. Ik moet een keuzen maken uit de volgende 4. Graag jullie advies/ervaring

Muziek:
Jazz, Soundtracks (voornamelijk instrumental OST's) en Techno en Electro

Hardware:
iAudio

Contenders (willekeurige volgorde):
a) Future Sonics Atrio M5 (huidige nadeel: niet echt stylish)
b) q-JAYS
c) Denon C700
d) Shure SE310

Prijs:
Allemaal ongeveer zelfde rond 150euro ofso, iets hoger en iets lager sommigen.

Eisen:
Moet aansluiten op mijn muziek en hecht toch wel waarde aan een goede bass. Mag niet te zwak zijn tijdens het luisteren naar electro o.a.
Ik zat even naar je lijstje te kijken en je moet er wel rekening mee houden dat de Future Sonics M5 heel anders klinken dan bv de q-Jays. Als je van bass houdt (dat doe ik ook :P), dan kan je de q-Jays wel vergeten, want die hebben een erg lage bass weergave.

Ik heb sinds kort de MylarOne XB's (nog de oude dus) en nu zijn de XBi's inmiddels verstuurd, maar die zou ik ook zeker overwegen.

Over de M5's lees ik idd ook heel veel goede dingen, maar ik heb ze niet genomen omdat het oog ook wat wilt 8)

Ook heb ik de VModa Vibe's, maar daar heb ik wel spijt van, erg mooi geluid, maar GEEN bass (vergeleken met de CX300 en de XB's).

Ik ben ERG benieuwd naar de XBi's omdat die nog iets meer bass schijnen te hebben vergeleken met de XB's, maar ik ben DIEP onder de indruk van de geluidskwaliteit.

En dan de prijs... _/-\o_

p.s. de nieuwe X3i's schijnen net zo veel bass te hebben als de oude XB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Bah. :( Ik zit nog steeds op dat Paypal te wachten, vandaag zou de 'clearing' zijn. Stel renterukkers. :(
1x, nooit weer.

http://jaben.net/shopping.html
Misschien ook geinig om die 'Bundle: Audio Technica ATH-CK5 + CrossRoads MylarOne X3 Earphone' te proberen...alhoewel ik toch voor de XBi's ga wanneer dat Paypal eindelijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
Dat duurt inderdaad lang... Terwijl het geld al wel van je rekening af is...

even offtopic:

Ik werk sinds kort ook via PP, en heb mn rekening al gekoppeld via PP.
Nu zijn er dus 2 manieren om te betalen:

Door geld van mijn GIRO naar de PP rekening storten, en vanaf PP betalen?

Of ik kan ook betalen, dat het direct van mijn giro af gaat? Maar heeft de verkoper dan ook meteen zijn geld?

En hoe staat het standaard ingesteld? Of kan ik dat kiezen als ik ga betalen?

[ Voor 72% gewijzigd door Johantjuuh op 26-11-2007 19:19 ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Johantjuuh schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:12:

even offtopic:

1) Door geld van mijn GIRO naar de PP rekening storten, en vanaf PP betalen?

2) Of ik kan ook betalen, dat het direct van mijn giro af gaat? Maar heeft de verkoper dan ook meteen zijn geld?

1) Dat duurt een paar werkdagen, maar van Giro naar PP gaat meestal sneller (dan een normale rekening)

2) De verkoper krijgt direct zijn geld (PP schiet dan even voor)

Standaard staat bij mij ingesteld op:
1) Mijn tegoed op mijn PP rekening
2) Directe Bankoverschrijving
3) CreditCard

P.S. Van Rabobank naar PP duurde bij mij meestal 3 werkdagen

[ Voor 10% gewijzigd door OfferedPoet op 26-11-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Johantjuuh schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:12:

even offtopic:

Door geld van mijn GIRO naar de PP rekening storten, en vanaf PP betalen?

Of ik kan ook betalen, dat het direct van mijn giro af gaat? Maar heeft de verkoper dan ook meteen zijn geld?

offtopic:
Van Giro op PP storten heb ik nog niet geprobeerd.
Dat via PP zelf duurt dus sowieso meer dan 7 dagen.
Denk dat het het snelste is om het niet via paypal te doen als het zo doorgaat... :/
Zal wel een paar dagen duren, maar ligt eraan waarheen je het doet hoe lang lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ervaring met de opvolger van de sennheiser cx300, namelijk de cx400. Ik sta op het punt om deze aan te schaffen maar zit nog met iets:

Is de draad net als de cx300 zo gevoelig en is dit vervelend als je beweegt? Voor de rest natuurlijk benieuwd naar gebruikers die deze doppen gekocht hebben.

Grtz Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Chuckiej schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:52:
[...]

1) Dat duurt een paar werkdagen, maar van Giro naar PP gaat meestal sneller (dan een normale rekening)

2) De verkoper krijgt direct zijn geld (PP schiet dan even voor)

Standaard staat bij mij ingesteld op:
1) Mijn tegoed op mijn PP rekening
2) Directe Bankoverschrijving
3) CreditCard

P.S. Van Rabobank naar PP duurde bij mij meestal 3 werkdagen
Ok dat wist ik niet dat paypal ook voor kon schieten.
dus je kunt via PP direct betalen, hun schieten voor en even later wordt het automatisch van je rekening afgeschreven? Klinkt te mooi om waar te zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Ik krijg 1 dezer dagen mijn X3i.
Ben overigens erg tevreden over mijn XB's, supergeluid, en ben dus ook blij te lezen dat de nieuwere x3i meer bas gaat geven, net zoals de oudere xb.

Mensen, wie twijfelt, je gaat geen spijt hebben van Mylarone, veel beter als mijn broer zijn 100€ bose foontjes (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
duncanvdlinden schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:16:
[...]

Ok dat wist ik niet dat paypal ook voor kon schieten.
dus je kunt via PP direct betalen, hun schieten voor en even later wordt het automatisch van je rekening afgeschreven? Klinkt te mooi om waar te zijn :p
Nee, zo werkt het niet. Je kan nu gewoon "betalen" met paypal zonder dat er geld op staat, maar je moet dan nog wel wachten totdat het geld is overgeschreven van je bankrekening (wat voorheen handmatig moest worden gedaan). Pas als het geld op je paypalaccount staat, wordt er officieel betaald en zal dus ook pas je aankoop worden verzonden.

Je moet dus nog steeds wachten tot het geld op paypal staat, het enige verschil is dat alles nu automatisch gaat en je er vanuit kan gaan dat alles netjes verder wordt afgehandeld (hoewel ik toch aanraad alles in de gaten te houden, je weet immers maar nooit ;) ).

[ Voor 21% gewijzigd door Cache op 27-11-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Ik ben eruit, heb net de witte q-jays besteld voor 130 euro. Ik zat te twijfelen vanwege de eventueel lichtere bas, maar het moet niet overdreven zijn, en denk dat ik dan wel goed zit ( en het ook wil natuurlijk ook wat ). Betaald via Paypal, ging best netjes :). Ik hou jullie op de hoogte ( indien gewest uiteraard ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Possstema schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 05:07:
Ik ben eruit, heb net de witte q-jays besteld voor 130 euro. Ik zat te twijfelen vanwege de eventueel lichtere bas, maar het moet niet overdreven zijn, en denk dat ik dan wel goed zit ( en het ook wil natuurlijk ook wat ). Betaald via Paypal, ging best netjes :). Ik hou jullie op de hoogte ( indien gewest uiteraard ).
Netjes, vergeet niet dat je ze ook nog in moet spelen he! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Eindelijk was Paypal klaar. :/
Direct besteld.

@Skillz
Hoe lang duurde het voordat jij ze binnen had na de betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Cache schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:40:
[...]

Nee, zo werkt het niet. Je kan nu gewoon "betalen" met paypal zonder dat er geld op staat, maar je moet dan nog wel wachten totdat het geld is overgeschreven van je bankrekening (wat voorheen handmatig moest worden gedaan). Pas als het geld op je paypalaccount staat, wordt er officieel betaald en zal dus ook pas je aankoop worden verzonden.

Je moet dus nog steeds wachten tot het geld op paypal staat, het enige verschil is dat alles nu automatisch gaat en je er vanuit kan gaan dat alles netjes verder wordt afgehandeld (hoewel ik toch aanraad alles in de gaten te houden, je weet immers maar nooit ;) ).
Bij mij stond/staat er GEEN geld op de paypal, is er betaald aan de verkoper en word het later afgeschreven van mijn rekening. Het werkt dus wel degelijk zo ;)

Je saldo gaat op negatief en uitgaande betalingen worden niet geaccepteerd totdat het saldo weer positief is (totdat paypal het vna ju eigen bank/giro rekening heeft gehaald) Maar het kan dus wel.

Dat giro sneller is dan bank klopt ook niet, want giro is altijd! trager dan bank, om de simpele reden dat giro nog steeds jou geld vasthoud (lastig bank technisch verhaal) en pas na een paar dagen vrijgeeft (daarom hebben met mensen met giro hun salaris ook meestal iets later dan mensen met een bankrekening.

Ik Betaal via de ebay site met paypal, dan zie je of je kan betalen met bank, of dat ze alleen creditcard paypal betalingen aannemen (dat kan namelijk ook) en als het dat eerste mogelijk is, betaal ik zo. Zo niet kan je bij de paypal site zelf heel makkelijk met de verkoper zijn email adres (wel het goede! let op) geld naar zijn/haar rekening storten. Ongeacht wat je saldo op dat moment is (zolang het maar niet onder de 0 komt, anders zijn betalingen niet mogelijk, zie bovenstaand stukej)

[ Voor 30% gewijzigd door musiqman op 27-11-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
Heb voor m'n iPhone de zwarte v-moda vibe duo besteld. Zit dus ook een microfoontje en bedieningsknopjes in. Door de lage dollarkoers én lage verzendkosten (5 dollar) interessant :9. Al zal de douane nog wel wat geld willen hebben, bedacht ik me net :{. Erg fijn ook dat ik op douane.nl amper info daarover kan terugvinden; vroeger stond er een lijst met categorieën producten en bijbehorende invoerrechten etc. online...

[ Voor 24% gewijzigd door RoelJewel op 27-11-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

met +25% zat je geloof ik wel veilig. Mijn Grado's hebben ze trouwens, ondanks dat het niet als gift stond, gewoon doorgelaten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
musiqman schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:01:
[...]

Bij mij stond/staat er GEEN geld op de paypal, is er betaald aan de verkoper en word het later afgeschreven van mijn rekening. Het werkt dus wel degelijk zo ;)

Je saldo gaat op negatief en uitgaande betalingen worden niet geaccepteerd totdat het saldo weer positief is (totdat paypal het vna ju eigen bank/giro rekening heeft gehaald) Maar het kan dus wel.
Ah ok ik moet zelf nog ff wachten tot ik gemachtigd ben door PayPal, duurt 5-7 dagen. Daarna kan PayPal zelf van me rekening afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Heb net mijn X3i binnengekregen, helaas heb ik mijn Meizu M6 moeten terug sturen en is mijn broer met zijn iaudio weg.
Ik laat later weten wat ik ervan vind.

Hij kom in een mooi doosje, zo een zwarte tussen stekkertje erbij (denk voor ipod) en een klemmetje voor de kabel aan een kledingstuk te klemmen.
Zeer verzorgt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Mijn oordopjes (CX400) hebben ze vanuit Hong-Kong ook gewoon doorgelaten. Ze klinken overigens al erg goed! Maar moet ze nog wel inspelen (krijg ze eigenlijk pas met sinterklaas :+).

Voor de mensen die zelf de CX400 gaan kopen. Hier een paar punten waaraan je kunt zien of ze daadwerkelijk ook echt zijn:

Klik

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:10
Possstema schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 05:07:
Ik hou jullie op de hoogte ( indien gewest uiteraard ).
Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand via zijn paypal account mylarone's voor me kunnen bestellen en dat ik dan geld overmaak+vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik yuin pk3's kan kopen van een betrouwbare winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Modbreak:Dergelijke "grappen" kunnen in de HK op zijn plaats zijn, maar absoluut niet in een tech-forum. Zie voor meer informatie Het algemeen beleid

[ Voor 86% gewijzigd door DeeD2k2 op 29-11-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
C00P schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:04:
Heb net mijn X3i binnengekregen, helaas heb ik mijn Meizu M6 moeten terug sturen en is mijn broer met zijn iaudio weg.
Ik laat later weten wat ik ervan vind.

Hij kom in een mooi doosje, zo een zwarte tussen stekkertje erbij (denk voor ipod) en een klemmetje voor de kabel aan een kledingstuk te klemmen.
Zeer verzorgt dus.
Hoelang heeft het verzenden bij jou geduurd?
En hoe klinken ze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
@C00P
Hoe lang duurde het na de betaling totdat je het thuis had?

@hardcore_bass
Check je mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Heb ze ook net besteld.
Heb maar met een creditcard besteld, na al die verhalen over Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Om even wat recht te trekken over Paypal, ik heb afgelopen zondag aangemeld voor bank koppelen aan account. Gister stonden er 2 bedragen op, direct ingevuld. 's avonds dopjes besteld, en kreeg vannochtend in mijn mail de het bericht dat alleen de postbode zijn werk nog maar hoeft te doen. Sneller kan echt bijna niet :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Possstema schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:58:
Om even wat recht te trekken over Paypal, ik heb afgelopen zondag aangemeld voor bank koppelen aan account. Gister stonden er 2 bedragen op, direct ingevuld. 's avonds dopjes besteld, en kreeg vannochtend in mijn mail de het bericht dat alleen de postbode zijn werk nog maar hoeft te doen. Sneller kan echt bijna niet :P...
Ok dat koppelen aan de bank heb ik vanmorgen gedaan :p
Hoop dat ik ook snel kan betalen dan :p maar wel erg mooi dat als eenmaal paypal eenmalig aan je bank gekoppeld is dat je nu zo gemakkelijk en snel dingen kan kopen via paypal, erg goede vooruitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, ik heb na bestuderen de creative ep 630 gekocht.
(bij bol.com voor 20 euro, gisteren besteld, vandaag in de bus, 2 euro verzendkosten, netjes!!)
Maar ik krijg die dopjes echt niet lekker in mijn oor.
Welk opzet stuk moet ik nou gebruiken?
De kleinste past (al klooi ik er nogal mee om ze goed in te krijgen), de middelste valt eruit.
En ik heb echt geen kleine oren, al kijk ik nooit hoe groot mijn oorgat is.
Daar ben ik over het algemeen niet mee bezig.
Maar kan het zijn dat ik ze verkeerd indoe?
Want als ik met mijn hand ga klooien bij mijn oor krijg ik vet veel bass, terwijl ik dat nu nog niet heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Probeer de middelste nog eens en druk ze echt in je gehoorgang, niet erin leggen als met die standaard doppen. Kijk ook even naar het plaatje uit de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ben nu al langer dan 2 maanden aan het 'kloten' met de in-ear dopjes van Apple.
Als ik ze in heb klinken ze subliem tegenover de standaard dopjes van de iPod, maar die dingen blijven me maar constant uitvallen. En dat dan ook echt na 5 minuten :(
Heb echt de TS eens goed doorgelezen maar kom toch tot de conclusie dat in-ear misschien niks voor mij is...

Zie nu in de TS iets staan van de MX400 maar dan vraag ik me af.. dopjes van 15 euro zijn die echt zo goed ? Ben eigenlijk op de zoektocht naar reguliere dopjes die goed klinken en het liefste ook nog in een witte uitvoering (ja ik heb een iPod) zijn. Ik wil de standaard doppen van iPod vervangen want die zitten voor geen meter (vallen ook uit) en ze klinken best bagger..(iPod staat nu op 'minder hoge tonen' omdat ik gek word van het schelle geluid)

Verkopen ze die MX400 toevallig ook bij de MediaMarkt naar iemand weet ? Ga na mn werk daar misschien even langs ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ricost op 28-11-2007 09:33 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ricost schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:28:
Ben nu al langer dan 2 maanden aan het 'kloten' met de in-ear dopjes van Apple.
Als ik ze in heb klinken ze subliem tegenover de standaard dopjes van de iPod, maar die dingen blijven me maar constant uitvallen. En dat dan ook echt na 5 minuten :(
Heb echt de TS eens goed doorgelezen maar kom toch tot de conclusie dat in-ear misschien niks voor mij is...

Zie nu in de TS iets staan van de MX400 maar dan vraag ik me af.. dopjes van 15 euro zijn die echt zo goed ? Ben eigenlijk op de zoektocht naar reguliere dopjes die goed klinken en het liefste ook nog in een witte uitvoering (ja ik heb een iPod) zijn. Ik wil de standaard doppen van iPod vervangen want die zitten voor geen meter (vallen ook uit) en ze klinken best bagger..(iPod staat nu op 'minder hoge tonen' omdat ik gek word van het schelle geluid)

Verkopen ze die MX400 toevallig ook bij de MediaMarkt naar iemand weet ? Ga na mn werk daar misschien even langs ;)
Elke Mediamarkt verkoopt de MX400( er bestaat een kans dat ze zijn opvolger hebben liggen.) Het zijn goede dopjes voor de prijs. Ze lijken goedkoop maar er komt 30 keer zo helder geluid uit als de standaard Ipod dopjes. Ik zou alleen eventjes doorsparen voor een iets luxere( in metaal) uitgevoerde setje sportdoppen. Deze blijven namelijk in elke situatie goed in je oor zitten :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Aha ja ik ga dadelijk toch eens kijken want mis toch wel fatsoenlijk geluid uit mn iPod daar ik het ding bijna constant tijdens mn werk gebruik. Hebben ze zo'n sportdoppen ook bij de MM of moet ik daar voor toch meer in een exclusievere winkel/webshop voor zoeken ? En heb je daarin misschien een aanrader ?

Anders worden het gewoon (tijdelijk) de MX 400. Wat is de opvolger daarvan trouwens (toch niet de 500) ? Heb hier op het werk geen google O-) Stomme proxy hier :(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post RoD in "Wat zijn goede oordopjes? Deel 8" goed door!

Dit topic gaat binnenkort gesloten worden. Zie deze post voor informatie.