Domi laat z'n ware aard zien 

Verwijderd
Ohhhh badeend I love you I love you
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 22:00 ]
Jep,FiXeR.nl schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:55:
Heeft iemand de screens van de pier waar we allemaal staan geparkeerd?
Aan de andere kant moet je wel even nagaan hoe die situatie ontstond.Got FiXeR schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:35:
Dat was echt prachtigBijna iedereen liep de hele tijd achter me aan, met de dikste gun die ze bij zich hadden, schietklaar, om me met zoveel mogelijk kogels vol te pompen en zo die 21 miljoen te krijgen
![]()
Stelletje geldwolven!!
[ Voor 15% gewijzigd door Barca op 08-08-2006 22:28 ]
en OF ik het lekker vondVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:58:
[...]
Ohhhh badeend I love you I love you![]()
Maar je bleef wel staan, dus zeg maar niet dat je het niet lekker vond
Moet je niet ff resizen/thumb maken?
[LTS][MTS][HTS]
Nee niet ineens. Soms wel en soms niet. Het wachtwoord is gewoon terug te vinden in dit forum!! Het is zelfs nog is gerepost in de laatste 8 pagina's ergens dacht ik.TweakerDwayne schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:55:
Er zit nu ineens een password op de server?
[LTS][MTS][HTS]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik gebruik geen mods, maar ik heb wel in de opties de helderheid op maximaal staanemiel1984 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:00:
BADEEND welke mods gebruik jij want je beeld is veel helderder dan bij mij lijkt het wel en je kijkafstand ook ondanks dat ik zelf deze op maximaal heb staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Badeend op 09-08-2006 00:49 ]
Ik meen me iets te herinneren van cheaten, maar dat kan ook iemand anders geweest zijnfusion.fake schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 01:14:
ik en mij broertje spelen vandaag wat op de server, nu is mij broertje gebanned (teh_pwnerer)
kunnen jullie kijken waarom , hij zegt dat ie niks fouts heeft gedaan (jaja) maar nu kan ik er dus ook niet meer op :\
gr,
fusion
[ Voor 12% gewijzigd door Zenda op 09-08-2006 01:50 ]
Zenda likes some milk every now and then..
Verwijderd
teh pwner was heeeel irritant voor aanvang van een cruise kan ik me herinneren.fusion.fake schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 01:35:
hmm, cheatenhijs 11 maargoed ik kijk wel daar thanx
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 11:06 ]
Ow jij bent dus diegene die mij laatst 1,2 miljoen gekost heeftZenda schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 01:50:
Zo! Ik denk ook ff kennis maken met de gamers van .Peter z'n server.. Ik ben 'b' trouwens..
Hoi
..:: ::..
Zenda likes some milk every now and then..
[ Voor 4% gewijzigd door cooolkast op 10-08-2006 16:53 ]
Verwijderd
Heel vetcooolkast schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:40:
Hier m'n eerste probeersel een filmpje te maken met fraps etc, van sa-mp
[afbeelding] <- click me
(de kwaliteit is beter, maar ff op google gezet tijdelijk tot ik andere host heb)
Graag commentaar en tips, want ben zeker van plan er nog wat te maken!
damncooolkast schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:40:
[afbeelding] <- click me
(de kwaliteit is beter, maar ff op google gezet tijdelijk tot ik andere host heb)
| Hardcore - Terror |
[ Voor 3% gewijzigd door j86 op 09-08-2006 18:14 ]
Netjes gemaakt. Volgende filmpje zit je bij mij (tarzan) achterop de motor als het goed iscooolkast schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:40:
[afbeelding] <- click me
Nieuwe filmpje is in de maak op het moment, en gaan echt vette stukjes van de motor bijkomenDouwe Jan schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:47:
[...]
Netjes gemaakt. Volgende filmpje zit je bij mij (tarzan) achterop de motor als het goed is
Zeer leuk gemonteerd videotje Cooolkastcooolkast schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:40:
[afbeelding] <- click me
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 15:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Lees dit topic eens door. Er was een fout versie uitgekomen dmet errors erin, inmidels heeft de maker een fix ervoor.Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:00:
Leuke screenshots! Ik heb ff een vraagje,
Ik heb GTA SA nu op mijn pc, heb mta geinstalleerd... alleen als ik "samp" run, dan krijg ik héél veel errors.. ik kan nog wel zien dat hij vraagt "GTA san andreas installation:" , dat ik die moet aangeven. Maar ik krijg oneindig veel errors dat ik niet eens bij dat scherm kan komen. Maar als ik "samp_debug" run, werkt het wel... alleen kom ik in zo'n server, local server denk ik.. maar daar heb ik niets aan. Dus hoe kom ik bv in de server waar jullie GoT'ers spelen? BvD
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
http://www.sa-mp.com/files/browser-fix-01b.zipVerwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:12:
Access violation at adress 004cc638 in module 'samp.exe'. Read of adress 00000000
Verwijderd
Hier hebben we een kleine Steven Spielberg aan het werkcooolkast schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:53:
Mooie plaatjes Hawker!
Heb net even m'n 2e filmpje afgemaakt. Wat meer geprobeert met geluid te sync'n, maar lukte niet altijd evengoed:
[afbeelding]
Hope you like it
(en ja Tarzan, dat stukje met de muur moest erin)
Ziet er weer leuk uit! Alleen jammer van dat google. Is nogal compressie.cooolkast schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:53:
Mooie plaatjes Hawker!
Heb net even m'n 2e filmpje afgemaakt. Wat meer geprobeert met geluid te sync'n, maar lukte niet altijd evengoed:
[afbeelding]
Hope you like it
(en ja Tarzan, dat stukje met de muur moest erin)
[ Voor 26% gewijzigd door FiXeR.nl op 10-08-2006 19:44 ]
He, fixer kickt fixer? dit slaat als een tang op een varken hoorFiXeR.nl schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:38:
Wat zijn dat voor praktijken in jullie server zeg?![]()
Ik ga eten, laat GTA aanstaan op de boot voor geld, kom terug, zet GTA uit voor een reboot, zet GTA weer aan, gaat naar de WC, komt terug om in te loggen, staat er dat ik gebant ben.
Kom ik op MIRC, me verslag doen.
Kickt de [GoT]FiXeR me.
Nu wil ik heel snel weten wat er hier gaande is.
EDIT: Ik ben gebanned op mirc dus.![]()
Ik las trouwens dat FiXeR hierboven misbruikt was, is er dat weer aan de hand ofzo![]()
![]()
EN IK WIL SNEL ANTWOORD!
EDIT2: Voor de rest is het een super server hoor, gezellige mensen, maar zo verziek je het wel ja.
[ Voor 4% gewijzigd door s0k op 10-08-2006 19:46 ]
Allereerst; rustig.FiXeR.nl schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:38:
Ik ga eten, laat GTA aanstaan op de boot voor geld, kom terug, zet GTA uit voor een reboot, zet GTA weer aan, gaat naar de WC, komt terug om in te loggen, staat er dat ik gebant ben.
Kickt de [GoT]FiXeR me.
Ik las trouwens dat FiXeR hierboven misbruikt was, is er dat weer aan de hand ofzo![]()
![]()
EN IK WIL SNEL ANTWOORD!
EDIT2: Voor de rest is het een super server hoor, gezellige mensen, maar zo verziek je het wel ja.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
FiXeR.nl schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:38:
Kickt de [GoT]FiXeR me.
![]()
EN IK WIL SNEL ANTWOORD!
s0k schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:45:
He, fixer kickt fixer? dit slaat als een tang op een varken hoor
Oh, voor problemen. Kom naar irc, is dit topic niet voor bedoelt he.
Dan is het dus wel heel shittie beveiligdkrvabo schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:48:
[...]
Allereerst; rustig.
Een tijdje terug is er op irc iemand onder FiXeR's naam op irc gekomen. Omdat Peter niet gebruik maakt van Chanserv, die voor deze dingen is uitgevonden, maar zelf zorgt voor de @'s... is dat om het op z'n zachtst te zeggen gewoon lomp.
Die persoon heeft toen iedereen uit #LVP gekickbanned. Dit was een user met een .speed.planet.nl-hostname. Jij hebt XS4ALL. Omdat we nu op een server zitten met niet zo snuggere irc-admins (ze hebben +x standaard, hidden hostnames) is er verder niet te achterhalen wie dit heeft gedaan.
Nadat Peter met wat irc-admins zou hebben gesproken denkt hij dat het Kameel is (Jij dus). Ik vind dit bullshit en denk dat ze de verkeerde hebben gebanned.
[ Voor 131% gewijzigd door FiXeR.nl op 10-08-2006 20:02 ]
Verwijderd
Hoe bedoel je?Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:40:
erg jammer dat die camera bugged is. erg erg jammer
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Bij mij werkte mijn account direct na het aanmaken.Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 20:26:
Ik heb me geregistreerd op sa-mp.nl om op de server te kunnen spelen, hoelang duurt dit voordat ik kan inloggen ed.? Wil er vanavond al wel op kunnen spelen eigenlijk... heb het vanmiddag aangevraagd.
Verwijderd
Thanks!Douwe Jan schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:26:
[...]
Ziet er weer leuk uit! Alleen jammer van dat google. Is nogal compressie.
En ja... dat rijden op zo'n moter gaat wel eens mis met mij
Verwijderd
Kun je dat iets meer uitleggen?s0k schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:48:
Maar coool, we moeten is een ghostrider film maken ingame, met tegenliggers en al
Ken je die filmpjes van vroeger op oa. kazaa niet van ghostrider?Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:01:
[...]
Kun je dat iets meer uitleggen?
Lijkt me sowieso erg gaaf om aan een soort sa-mp film mee te werken!
Verwijderd
er is ook een dvd, een vriend van me heeft hem.s0k schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:05:
[...]
Ken je die filmpjes van vroeger op oa. kazaa niet van ghostrider?Die ging met een zwaar opgevoerde motor met camera's erop dwars door steden rijden. Met 300 door de bebouwde kom enzo
, en volgens mij ook af en toe tegen het verkeer in
. Dat moet volgens mij wel te doen zijn in sa-mp
Verwijderd
Ghostrider, dat ie goed kan rijden geloof ik wel maar die gozer is gewoon knettergek en levensmoe. Ik heb al zijn vier films van hem op mijn HD staans0k schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:05:
[...]
Ken je die filmpjes van vroeger op oa. kazaa niet van ghostrider?Die ging met een zwaar opgevoerde motor met camera's erop dwars door steden rijden. Met 300 door de bebouwde kom enzo
Verwijderd
No WayVerwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:36:
OMG!
Net een harstikke leuke cruise gehad!!
Mensen gingen gewoon in een rij staan bij pay and spray![]()
![]()
was leuk jongens:P post is je screenies
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ben nog steeds banned..FiXeR.nl schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:56:
Ik ben op IRC gebant.. Dat is het probleem.
EDIT: Ik heb net op IRC nog peter zitten chatten over een lan server, en ik heb wat dingen van hem geleerd.
[...]
Dan is het dus wel heel shittie beveiligd.
BTW hoe komen ze erbij dat ik het was dan.
ja was idd... vet!!!Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:36:
OMG!
Net een harstikke leuke cruise gehad!!
![]()
was leuk jongens:P post is je screenies
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
Dat was inderdaad een hele bijzondere ervaringVerwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:36:
Lol, droog dat filmpjes0k schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:48:
Via coool's video, die overigens leuk was, kwam ik deze tegen: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2505863670157023946
Om je dood te lachen
Maar coool, we moeten is een ghostrider film maken ingame, met tegenliggers en al
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Ik heb een stukje geschiedenis gemist geloof iks0k schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:05:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door CounterDesk op 11-08-2006 00:51 ]
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
Hier wil ik wel aan meewerken.s0k schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:48:
Bla
Prachtige video s0k!s0k schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:48:
Via coool's video, die overigens leuk was, kwam ik deze tegen: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2505863670157023946
Om je dood te lachen
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Er is in het kanaal maar 1 ban, en dat is de hostname van waaraf iedereen gebanned isBoxman schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 02:21:
Hmmz waarom is de server down? K probeerde ook in IRC te komen, maar dat lukte ook niet (address is banned?). Wat is dr aan de hand?
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Dat probleem heb ik ook hier. Ik ben ook gebanned op server + IRC. Ik zou alleen niet weten waaromBoxman schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 02:21:
Hmmz waarom is de server down? K probeerde ook in IRC te komen, maar dat lukte ook niet (address is banned?). Wat is dr aan de hand?
[ Voor 4% gewijzigd door FiXeR.nl op 11-08-2006 11:01 ]
Haha, gave soundtrack er ook onder!p.w.vandijk schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:17:
Hier is het filmpje van de jump van vanavond, ook me eerste filmpje, dus alles is niet zo netjes enzo.
Dat ghostrider idee lijkt mij ook heel leuk.
Filmpje van jump midnight cruise komt morgen, nu geen zin meer
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gaan we morgen nog wat meer scenes opnemen?Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:19:
barca en ik zijn vandaag een film gaan maken, barca is bezig met monteren van de film, echt grappig, toen Barca, ik , kabouter hawker atepoet en nog wat mensen bezig waren werden we beschermd door de zogenaamde securitycrewiedereen die de set opkwam werd weggejaagt of vermoord LOL! well done
Verwijderd
Ja, security crew was lachen! Ik ben er hopelijk de volgende keer weer bij. Ik zal het forum wel ff in de gaten houden voor wanneer de volgende keer is.Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:19:
barca en ik zijn vandaag een film gaan maken, barca is bezig met monteren van de film, echt grappig, toen Barca, ik , kabouter hawker atepoet en nog wat mensen bezig waren werden we beschermd door de zogenaamde securitycrewiedereen die de set opkwam werd weggejaagt of vermoord LOL! well done
Verwijderd
De securitycrew heeft zich ook vermaaktVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:19:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq