Ik heb je zelf gisteren (30 minuten na het zetten van de ban) gevraagd hem te unbannen. Dat jij het crewkanaal verlaat met de mededeling "zoek het zelf maar uit" moet jij weten
Ik kan er al helemaal niet tegen dat Sp33d hier mijn woorden zit te verdraaien. Ik heb het er niet met alle admins over gehad. Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb gezegd dat alle admins het met me eens zijn dat het lame is.
Althans dat was vroeger zo toen het eerder gebeurde (in de begintijd van de server). Blijkbaar nu niet meer
Verder zeg je ook al dat ik vond dat die ban onterecht is, maar ik vind dat allerminst. Je moet het zien aan de hoogte van het bedrag. Tot 500k zal ik er zelfs weinig tot niets aan doen.. misschien een warning. Tot 1 miljoen had er waarschijnlijk een kick gevolgd (Wat dus oorspronkelijk mijn plan was) Toen zag ik het gaan over _2_ miljoen. Dat is voor een hoop spelers op de server een erg hoog bedrag. Omdat ik dit niet eerlijk vond t.o.v. andere spelers heb ik je een ban gegeven.
Nu is het zo dat we geen timed bans kunnen geven. Een ban van een half uur tot een uur had ik voldoende gevonden. dit kan dus
niet.
Het is blijkbaar niet verboden om het te doen, maar ook niet toegestaan. Dit betekend dus grijs gebied en regelen naar inzicht van de admin. Ik heb zelfs nog een bericht naar de andere admins gestuurd toen jullie het er over hadden. Ik kreeg geen reactie en daaruit haalde ik dat ik de enige actieve admin was. Mijn inzicht dus.
Dat je na je ban ook nog zei "krvabo zei dat ik 5 miljoen mocht hebben" klopt ook niet. Ik zei dat je het geld mocht terugvragen wat je eventueel zou verliezen na een ban. Hierbij had ik het dus over cash. Dat kan bijna nooit meer zijn dan 2 miljoen.
giant schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:32:
Krvabo heeft wel meer rare dingen, toen 2.0 net online was ging ik voor de lol met zo'n rubberbootje naar een cruise teleporten, gelijk donderde hij me in de jail omdat hij het niet leuk vond

Er is al zo
verschrikkelijk vaak gezegd dat je niet moet kutten tijdens een cruise. Wat doet meneer? met een BOOT
OP de cruise landen. En dat vind jij geen gekut?
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.