[PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.296 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Gaitman schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:47:
Omdat Peter zijn server s'nachts uit zet. Zal ik bij mijn opletten dat SA-MP bij mijn s'nachts on-line is. Zie voor verdere gegevens mijn signature.

Kom je er niet uit doe dan /help en /duty als je op mijn server zit. Bij mijn is /votekick vervangen door /callvote.

Speel ze!

Indien er nachtadmins nodig mochten zijn dan hoor ik dat graag, want ik kan helaas niet hele nachten on-line zijn. Huidige admins op Peter zijn server mogen zich altijd bij mijn melden om direct admin te worden ;)
Goede zaak, cheater-vrije servers zijn nogal zeldzaam...

Btw, you've got mail ;-)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111211

Ok, ik zit nu dus ook op SAMP, maar ik wil ook graag even op de servers komen kijken die hier in de openingspost staan. :) het punt is dat die plaatjes dood zijn en ik de passwords dus niet weet..

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Anoniem: 111211 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:49:
Ok, ik zit nu dus ook op SAMP, maar ik wil ook graag even op de servers komen kijken die hier in de openingspost staan. :) het punt is dat die plaatjes dood zijn en ik de passwords dus niet weet..

iemand?
Wachtwoord .Peter's server:
Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/5838/wachtwoordlk1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14

Gaitman

The Real One

Nachtserver is on-line. Check signature voor de gegevens!

Ik ben trouwens bezig met het opzetten van een simpel forumpje, waar we dan diverse zaken kunnen bespreken.

[ Voor 49% gewijzigd door Gaitman op 19-08-2006 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Helaas werd de cruise vanavond afgebroken omdat de server offline ging. Maar wél preciés om twaalf uur 's nachts, geen woord gelogen. :P
Toch nog een paar screenshots die ik heb kunnen maken:

"Hang in there!"
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_e5a3c3f2c7d6ef6c28c8692f94615340sa-mp-019.png

Rommel, drukte en chaos, is er soms een cruise aan de gang?
En wat doet Peter met die Harrier daar? :P
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_c99377f67f87322833124d38dda1446bsa-mp-021.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_6ed6db39af99c255a0fb8345c05342b8sa-mp-022.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_b40c8f51bcfbafd71bb6ddd6d19b9a53sa-mp-023.png

Ondanks het abrupte einde was het reuze gezellig.

Oja, nog één ding: niet op gepimpte auto's knallen! }:| :w

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138793

Ok, ik heb dus 3 kleine probleempjes...

1. Ik zie de GoT server niet via de SA-MP browser, op sa-mp.nl staat er wel dat er spelers inzitten aan de rechterzijde.

2. Als ik op mn boxen speel (5.1 set + 5.1 geluidskaart) dan hoor ik alle geluiden goed (Muziek, omgeving, voertuigen, alles) Maar als ik 's avonds wel eens op me koptelefoon wil spelen hoor ik zowat alleen de muziek als die aan- of uit staat. Heb al de "Koptelefoon" profiel geprobeert via mn drivers, doesnt works. Instellingen ingame staan wel goed, want die doen het ook goed op de boxen.

3. Vanmiddag hebben wat maten op mn pc lopen te gamen, en gelamed ofzo? Want ik kan niet meer in de GoT server komen? Ik speelde altijd onder de nick 'xeh'. Ik heb ze de login verschaft dus dat ze konden spelen maar voorderest weet ik niet wat ze hebben uitgevogeld. Hij zegt dat ik dan gebanned ben :x
Ok, hier kan ik dus nietzo veel aan doen, maargoed wil wel wat duidelijkheid zodat ik weer kan spelen op de server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Het forum voor mijn server is inmiddels on-line en te vinden op http://gaitman.nimio.info/sa-mp

De gewenste gamemodus zijn door te geven op http://gaitman.nimio.info/sa-mp/viewtopic.php?t=3

Het forum moet nog hier en daar aangepast worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162419

@laurantt 1: De server is snachts uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111211

Anoniem: 138793 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:54:

1. Ik zie de GoT server niet via de SA-MP browser, op sa-mp.nl staat er wel dat er spelers inzitten aan de rechterzijde.
ik zie de server ook niet... volgens mij issie offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Kunnen we geen apart topic maken hier voor .Peter's server? Anders worden de admintjes boos :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
TweakerDwayne schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:10:
Kunnen we geen apart topic maken hier voor .Peter's server? Anders worden de admintjes boos :9
Idd, twee keer per week worden er wat gebruikers aangesproken, maar uiteindelijk gaat het tóch weer over de server van Peter.
  • Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
  • Problemen met/op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
  • Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Maargoed...

* JaFFoG gaat maar eens een lekker potje GTA:SA MP spelen... (op Peter's server :Y))

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Got FiXeR schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:12:
[...]

Jij hebt er ook geen mail in staat zie ik net :> geef anders maar ff je mail door aan me
Mijn URL is verzonnen, maar misschien registreer ik hem later nog wel eens :*)
www.fixer.nl kopen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Anoniem: 138793 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:54:

Zoals boven dit bericht al gepost is gaat Peters zijn server s'nachts off-line. Dit vanwege onverwachte pieken in zijn dataverkeer gegenereerd door SA-MP server.

s'Nachts kun je on-line komen op mijn server Het was het vanacht ook lekker druk. Resultaat is dat ik ook bijna de hele nacht op was :z

ook kun je hier andere gamemodusen voorstellen!
offtopic:
Misschien wil die andere Fixer hem wel kopen ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 19-08-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Gaitman schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:44:
[...]

offtopic:
Misschien wil die andere Fixer hem wel kopen ;-)
offtopic:
Bedoel je GoT FiXeR? Haha, daarom quote ik hem ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

FiXeR.nl schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:46:
[...]

offtopic:
Bedoel je GoT FiXeR? Haha, daarom quote ik hem ook ;)
offtopic:
Zoals je hierboven leest ben ik vanacht lang op geweest |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847

Misschien is het handig om een soort parkeer garage te maken.
Mijn spel loopt nog regelmatig vast en ben dan mn modded car kwijt tijdens een cruise.

Misschien is het mogelijk om voor een bepaald bedrag een parkeerplek te kopen in een parkeergarage.
Een plek waar je je auto kan stallen en niet gestolen kan worden.

Deze auto blijft dan gewoon staan als je bijv een derby doet of een fietscruise oid.

Misschien een leuk id voor de volgende update? (als het haalbaar is)

Misschien is het ook mogelijk om een huis te kopen waar een garage bij zit en je deze altijd blijft houden tenzij je deze verkoopt, net als in de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142952

Anoniem: 110847 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:19:
Misschien is het handig om een soort parkeer garage te maken.
Mijn spel loopt nog regelmatig vast en ben dan mn modded car kwijt tijdens een cruise.

Misschien is het mogelijk om voor een bepaald bedrag een parkeerplek te kopen in een parkeergarage.
Een plek waar je je auto kan stallen en niet gestolen kan worden.

Deze auto blijft dan gewoon staan als je bijv een derby doet of een fietscruise oid.

Misschien een leuk id voor de volgende update? (als het haalbaar is)

Misschien is het ook mogelijk om een huis te kopen waar een garage bij zit en je deze altijd blijft houden tenzij je deze verkoopt, net als in de singleplayer.
Dit is helaas niet mogelijk, er zit een limiet van 255 auto's in het spel dus moeten auto's regelmatig gerespawned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142952 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:42:
[...]

Dit is helaas niet mogelijk, er zit een limiet van 255 auto's in het spel dus moeten auto's regelmatig gerespawned worden.
Dat is dan ook de reden dat als je ff 5 min op de boot staat, je modded auto weg is.
Jammer, misschien lost men dit op in de nieuwe release van SA-MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:56:
[...]

Dat is dan ook de reden dat als je ff 5 min op de boot staat, je modded auto weg is.
Jammer, misschien lost men dit op in de nieuwe release van SA-MP.
Er valt niets aan op te lossen, er moeten limieten zijn en deze limiet word nu gehouden op 255 voertuigen verdeeld over 50 types, volgens wat ik gelezen heb op www.sa-mp.com blijft dit nog wel even zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Ik weet niet of deze discussie hier gevoerd mag worden, maar dan laten bepaalde mensen dat wel weten.

Situatie:
Mensen kunnen bounties op mensen plaatsen. Nu stond er op mijn hoofd een bountie van 2 mil.

Ik dacht van: 'eeey, daar gaan we geld aan verdienen'. Vervolgens pm'de ik dus een speler of hij 1 mil. wilde verdienen door mij te killen.

Dit mag echter volgens alle admins niet (Krvabo heeft dit met ALLE admins besproken). Zij vinden dat:

-het lame is omdat het een bountie is voor anderen en jij hier niet van mag profiteren

Ik vind:

Het juist leuk uitgespeeld. Vooral omdat het in mijn ogen heel sa-mp style is. Je cheat hierbij niet en het is geen bug-abuse. Ik vind dat je juist onderling afspraken mag maken om er zelf beter van te worden. Je bouwt zo een reputatie op en dat maakt het leuk. Immers zijn er ook gangs? Want je mag dan wel weer met 4 man achter iemand aan jagen, hem omleggen en het geld verdelen.

Kort: sa-mp draait erom om deals te maken, mensen te vermoorden, etc. Voor hetzelfde geld laat ik mij vermoorden en zie ik niks terug van mijn 2 miljoen. Okay, dat hoort er dan bij.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162419

ben het er wel mee eens sinds de regel weg is van je mag niet schieten op iemand die dat niet wil, vind ik dat dit soort dingen wel mogen.
(denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik ben het ook eens met Maarten, als je kill/bounty afspraken maakt moet je lekker zelf weten, je valt hierbij geen andere spelers lastig en cheat ook niet.

Vanuit de admin zijn ogen begrijp ik het: Je ondermijnt de werking van een bounty, die er voor bedoelt is dat jij opgejaagdt word.

Toch vind ik dat onderling overleg om er zelf beter van te worden (in het geval van bounty innen), zolang het niet cheaten / bug abuse betreft, niet strafbaar moet worden gesteld, maar eerder 'onwenselijk -> geen pluspunt voor jou!'

offtopic:
ja ik maak altijd een zooitje van dt's, d's en t's :P

[ Voor 10% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 19-08-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Vind ik zeker moeten kunnen!

Als je een bounty op je hoofd hebt staan mag je best met iemand anders afspreken om het geld te verdelen. Aan de andere kant, als je de bounty hebt kan er meteen op je gejaagd worden, dus de taak aan de jagers om je zo snel mogelijk af te maken voordat je dé "deal" sluit!

En hier moeten geen straffen of minpunten of zoiets worden gezet, dat vind ik kinderachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Ergens vind ik het best wel fout. Als ik 1 mil op iemand z'n hoofd plaats samen met een paar anderen is dat om hem dood te zien.Het is lullig dat diezelfde persoon er naderhand alleen maar geld op overhoud dus het positief uitpakt voor diegene. Maar meestal plaats ik alleen bounties op mensen die irritant doen of lame dingen; bv. auto pikken tijdens cruise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 22:31
Maarten L schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:45:
Ik weet niet of deze discussie hier gevoerd mag worden, maar dan laten bepaalde mensen dat wel weten.

Situatie:
Mensen kunnen bounties op mensen plaatsen. Nu stond er op mijn hoofd een bountie van 2 mil.

Ik dacht van: 'eeey, daar gaan we geld aan verdienen'. Vervolgens pm'de ik dus een speler of hij 1 mil. wilde verdienen door mij te killen.

Dit mag echter volgens alle admins niet (Krvabo heeft dit met ALLE admins besproken). Zij vinden dat:

-het lame is omdat het een bountie is voor anderen en jij hier niet van mag profiteren

Ik vind:

Het juist leuk uitgespeeld. Vooral omdat het in mijn ogen heel sa-mp style is. Je cheat hierbij niet en het is geen bug-abuse. Ik vind dat je juist onderling afspraken mag maken om er zelf beter van te worden. Je bouwt zo een reputatie op en dat maakt het leuk. Immers zijn er ook gangs? Want je mag dan wel weer met 4 man achter iemand aan jagen, hem omleggen en het geld verdelen.

Kort: sa-mp draait erom om deals te maken, mensen te vermoorden, etc. Voor hetzelfde geld laat ik mij vermoorden en zie ik niks terug van mijn 2 miljoen. Okay, dat hoort er dan bij.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Met mij (ik ben ook admin) heeft hij dit niet besproken (waarschijnlijk omdat ik niet ingame was en niet op irc) en ik vind dat jij gelijk hebt.

Ik vind het gewoon slim gebruik maken van een "straf" die op je gezet is door een andere user :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 23:54
Ik heb de ban zelfs verwijderd omdat ik het er niet mee eens was :/ Kan zijn dat ik weer eens iets gemist heb overigens. Hou dit weekend even de SA-MP website (.com) in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TweakerDwayne schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:19:
Ergens vind ik het best wel fout. Als ik 1 mil op iemand z'n hoofd plaats samen met een paar anderen is dat om hem dood te zien.Het is lullig dat diezelfde persoon er naderhand alleen maar geld op overhoud dus het positief uitpakt voor diegene. Maar meestal plaats ik alleen bounties op mensen die irritant doen of lame dingen; bv. auto pikken tijdens cruise.
Ik denk dat wij (de admins) het hier ook wel mee eens zijn, maar een ban hiervoor is uiteraard een beetje overdreven, hoewel ik ook hier de juiste omstandigheden niet weet.
Het is lame om je bounty te delen met je killer, net zoals het lame is van driveby's te doen als bestuurder gewoonweg omdat je dan veeeeeeeel te sterk bent.

Edit: Het is met alles zo: wat de ene lame vindt, vindt de andere slim gezien..

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 142952 op 20-08-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
Krvabo heeft wel meer rare dingen, toen 2.0 net online was ging ik voor de lol met zo'n rubberbootje naar een cruise teleporten, gelijk donderde hij me in de jail omdat hij het niet leuk vond :+

Achja..

Ben erg te spreken over sa-mp, mogelijkheden zijn eindeloos. En ik ben nu zover dat ik weet dat je niet al te serieus moet spelen anders ga je je alleen maar irriteren aan gebeurtenissen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 16-06 13:24

krvabo

MATERIALISE!

.Peter schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 10:48:
Ik heb de ban zelfs verwijderd omdat ik het er niet mee eens was :/ Kan zijn dat ik weer eens iets gemist heb overigens. Hou dit weekend even de SA-MP website (.com) in de gaten :)
Ik heb je zelf gisteren (30 minuten na het zetten van de ban) gevraagd hem te unbannen. Dat jij het crewkanaal verlaat met de mededeling "zoek het zelf maar uit" moet jij weten :/

Ik kan er al helemaal niet tegen dat Sp33d hier mijn woorden zit te verdraaien. Ik heb het er niet met alle admins over gehad. Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb gezegd dat alle admins het met me eens zijn dat het lame is. Althans dat was vroeger zo toen het eerder gebeurde (in de begintijd van de server). Blijkbaar nu niet meer :/
Verder zeg je ook al dat ik vond dat die ban onterecht is, maar ik vind dat allerminst. Je moet het zien aan de hoogte van het bedrag. Tot 500k zal ik er zelfs weinig tot niets aan doen.. misschien een warning. Tot 1 miljoen had er waarschijnlijk een kick gevolgd (Wat dus oorspronkelijk mijn plan was) Toen zag ik het gaan over _2_ miljoen. Dat is voor een hoop spelers op de server een erg hoog bedrag. Omdat ik dit niet eerlijk vond t.o.v. andere spelers heb ik je een ban gegeven.
Nu is het zo dat we geen timed bans kunnen geven. Een ban van een half uur tot een uur had ik voldoende gevonden. dit kan dus niet.

Het is blijkbaar niet verboden om het te doen, maar ook niet toegestaan. Dit betekend dus grijs gebied en regelen naar inzicht van de admin. Ik heb zelfs nog een bericht naar de andere admins gestuurd toen jullie het er over hadden. Ik kreeg geen reactie en daaruit haalde ik dat ik de enige actieve admin was. Mijn inzicht dus.

Dat je na je ban ook nog zei "krvabo zei dat ik 5 miljoen mocht hebben" klopt ook niet. Ik zei dat je het geld mocht terugvragen wat je eventueel zou verliezen na een ban. Hierbij had ik het dus over cash. Dat kan bijna nooit meer zijn dan 2 miljoen.
giant schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:32:
Krvabo heeft wel meer rare dingen, toen 2.0 net online was ging ik voor de lol met zo'n rubberbootje naar een cruise teleporten, gelijk donderde hij me in de jail omdat hij het niet leuk vond :+
Er is al zo verschrikkelijk vaak gezegd dat je niet moet kutten tijdens een cruise. Wat doet meneer? met een BOOT OP de cruise landen. En dat vind jij geen gekut? :|

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 17:37

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Als admin val je altijd tussen 2 kampen in. De genen die een ban of wat dan ook hebben weten best wel waarom dat is :) Zo niet, laten ze maar eens goed gaan nadenken ;)

Toch hulde voor de admins :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien moet je dat bounty verhaal laten oplossen door een "votekick" te doen door spelers tijdens het spel uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-06 19:12
Ook nog maar een leuk berichtje. Screenies uit de admin room toen ik daar eenmalig binnen kon wandelen:
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/6138/samp016lu7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/8936/samp020ga3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er lekker handig uit voor de admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
krvabo schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:13:
[...]

Ik heb je zelf gisteren (30 minuten na het zetten van de ban) gevraagd hem te unbannen. Dat jij het crewkanaal verlaat met de mededeling "zoek het zelf maar uit" moet jij weten :/

Ik kan er al helemaal niet tegen dat Sp33d hier mijn woorden zit te verdraaien. Ik heb het er niet met alle admins over gehad. Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb gezegd dat alle admins het met me eens zijn dat het lame is. Althans dat was vroeger zo toen het eerder gebeurde (in de begintijd van de server). Blijkbaar nu niet meer :/
"Zoek het zelf maar uit" heb ik nooit gezegd. Mijn laatste woorden waren: "have a nice day". Herhaaldelijk heb ik ook aangegeven dat ik niet een discussie wilde voeren over het wel/niet mogen, maar over het beleid dat jij voert.

"Ik wilde je kicken, maar /ban was in de buurt"

Verder heb jij letterlijk gezegd dat ALLE admins op de server het er mee eens waren. Dat klopt ook wel, alleen was jij de enige admin. |:(

Verder denk ik dat het belangrijk is dat we nu op 1 lijn komen en hier een regel voor maken. Ik wil niet op het ene moment gekicked (of gebanned worden...) en op het andere moment een miljoentje rijker worden..

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57465

Kunnen we ook ipv een admin room een PsychoKiller room maken?
Dan heb ik ook lekkere functies:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 16-06 13:24

krvabo

MATERIALISE!

Maarten L schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:56:
[...]

"Zoek het zelf maar uit" heb ik nooit gezegd. Mijn laatste woorden waren: "have a nice day". Herhaaldelijk heb ik ook aangegeven dat ik niet een discussie wilde voeren over het wel/niet mogen, maar over het beleid dat jij voert.
Ik had het tegen Peter.

Bij deze zullen veel mensen blij zijn om te horen dat ik er mee stop. Ik heb leuke dingen meegemaakt op de server, maar door al het gezeik over niets heb ik besloten mijn status als admin op te geven, en waarschijnlijk ook niet meer online te komen. :w

[ Voor 25% gewijzigd door krvabo op 20-08-2006 18:46 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Is dit omdat er een nieuwe versie aankomt??? Ik hoop van wel, er zit namelijk een bug in sa-mp dat hij crasht bij het openen van een tuneshop, terwijl het niet helpt om de drivers te downgraden of de geluidsacceleratie op basis te zetten(tips van de bugsite van sa-mp). als iemand hier een andere oplossing voor weet dan zou ik het graag willen weten. Dit is niet alleen op .peters server maar ook bij mijn eigen testserver. het rare is dat het weleens wel is gelukt om een auto te tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Bij deze zullen veel mensen blij zijn om te horen dat ik er mee stop. Ik heb leuke dingen meegemaakt op de server, maar door al het gezeik over niets heb ik besloten mijn status als admin op te geven, en waarschijnlijk ook niet meer online te komen. :w
Zeer jammer, goede admins zijn zeldzaam en wél nodig op .peters server!
Ik hoop je iig nog als speler tegen te komen op een van de servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Jammer is het zeker (maar peter als je een nieuwe admin nodig hebt :P). Ik vind dat het soms ook uitgebuit wordt als er geen admin op de server zijn en waneer er minder komen is dat heel jammer. Ik had geen problemen met je krvabo en ik vond je wel degelijk een goed admin. Ik hoop ook dat je nog wel soms aanwezig zal zijn op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik zal niet zo schijnheilig zijn als sommigen bij mij waren en nu een heel emotioneel drama opvoeren dat ik je zo'n goede admin vond maar jammer is het zeker. Spijitig om te zien dat admins uberhaupt moeten vertrekken. Komt de sfeer helaas niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89690

Ik heb foto's gemaakt van de Roze/gaycruise van vanavond:

http://q13.nl/roze/

daar kan je de foto's vinden :D
ik = [FOK]Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMU
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09-2024

RMU

Toenet weer cruise :D beetje erg roze weer hoor... :P

Afbeeldingslocatie: http://zooi.robinmulderij.nl/gtasa/roze1.png
Afbeeldingslocatie: http://zooi.robinmulderij.nl/gtasa/roze2.png
Afbeeldingslocatie: http://zooi.robinmulderij.nl/gtasa/roze3.png

maar was wel mooie cruise :P beetje een berg oprijden :D volgens mij zijn er nog wel meer screens van.

btw, wel vreemd dat het bij m ijn screenshots donker is (lampen aan) en bij die van SynXteR niet :D

[ Voor 13% gewijzigd door RMU op 20-08-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89690

idd ik zie het.. bij mij is de tijd niet gesynct...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Waar gaat het heen met Peter's server? Twee admins zijn al opgestapt en de sfeer wordt er, zoals Skiwii al aangeeft, niet beter op. De spelers die imho het meest een kick of ban verdienen (ik zal geen (nick)namen noemen, zij weten zelf wel wie ik bedoel) ontspringen de dans en er komt ineens allerlei vreemd volk op de server. Niet dat ik er al maanden kom, maar de relatie is duidelijk O-)

Ik moet wel zeggen dat ik het top vind hoe er ontwikkeld wordt aan de mode die op de server van Peter draait. Er verschijnen regelmatig updates en als er een bug de kop op steekt dan is deze meestal heel snel gefixt. Dat mag ook (nog) wel een keer gezegd worden! _/-\o_

En dan nog wat screenies:

Het trieste einde van een cruise die met veel mensen begon, maar uiteindelijk met maar twee mensen eindigde. Hulde aan jullie! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_fe023a5526a13dcd0fca397426dc2855sa-mp-029.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_6d4079542f6a2ecf2b6b0401215bbdfesa-mp-030.png

Veel mensen op een volgende cruise. Er werd niet zo gek veel aanstalte gemaakt voor een groepsfoto dus ik nam zelf maar een paar kiekjes :)
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_baeb0a8f70e40d636276f019b292f43bsa-mp-032.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_ac7e10e1745a6864d344e74eb503a2a1sa-mp-033.png

Mooi geparkeerd dacht ik zo :P
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_00a043e86d5a0b57febdc41430a2c490sa-mp-034.png

De cruise van zaterdagavond, die ik helaas niet zelf uit kon rijden daar mijn gepimpte bolide kort na de start in een vlammenzee veranderde: :'(
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_b78f415958066bc7e5c14b7776a41a02sa-mp-038.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_b349826e78ef7f29f39497f22255dcfesa-mp-039.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_950a07ea90e4f36751ed9bbcd7173e6fsa-mp-040.png

En vanmiddag, klooien met de stockcars: :P
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_78d37d90e6f72ab264ac0b6cb8e0b432sa-mp-042.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_ec4c833391e259590ab929a6fee0f61esa-mp-043.png

The text says it all... :+
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_1551f74b617ea3060b46cdf50771116asa-mp-048.png

Dit doet me denken aan die reclame op dat basketbalveld:
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_c955e9edc7a134f1886bf4ff9928577csa-mp-050.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_c14bdc33f530c71b0b78ce309fb8dd7csa-mp-051.png

En natuurlijk de pink cruise, die ik helaas niet af kon maken omdat de leader het niet nodig vond om eventjes tien tellen te wachten... }:|
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_ec35d1a4f1311c1ca965d46e1cf2fbb1sa-mp-052.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_c8de14e58e17714ac20178894e7686c5sa-mp-053.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_c2fddb7320522b043e28292bd2a06867sa-mp-055.png

Christiano in de gevangenis? JaFFoG op visite! B) (maar als je gaat meppen, mep ik terug :P)
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_ea64bf3ea06927f89a258ac1737f7608sa-mp-058.png Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_35ee16d69b851a1ebd90980421d17347sa-mp-059.png

En tot slot nog een slechte doch bijzonder grappige imitatie van "The Love Boat": :P
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_8fe123ed04a893e66d3a970c40dbf8fbsa-mp-060.png

That's all folks!

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje321
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06 00:55
w1z13 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:12:
Jammer is het zeker (maar peter als je een nieuwe admin nodig hebt :P). Ik vind dat het soms ook uitgebuit wordt als er geen admin op de server zijn en waneer er minder komen is dat heel jammer. Ik had geen problemen met je krvabo en ik vond je wel degelijk een goed admin. Ik hoop ook dat je nog wel soms aanwezig zal zijn op de server.
helaas heb ik ook al meerdere keeren megemaakt dat er geen admin aanwezig was, komt dan zelfs voor dat mensen gaan cheaten en uitbuiten (2 man met een jetpack, die ook nog eens de locatie probeerde te 'verkopen'). verder heb ik zelf nog geen problemen gehad met admins O-), dus ik kan niets zeggen over de admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175504

Aangezien er (nog?) geen vaste regels zijn m.b.t. het delen van bounty opbrengsten, zal ik mijn eigen persoonlijke mening hierover geven.

In mijn ogen is het delen van een bounty opbrengst met diegene waar de bounty in eerste instantie op staat een klein beetje lame. Vooral als diegene ook nog eens rustig stil blijft staan zodat hij gemakkelijk gekilled kan worden.

Geef je iemand een bounty van 2 miljoen (om wat voor rede dan ook), spreekt diegene met iemand af de bounty te delen, hoeft ie alleen maar even stil te staan en hoppa een miljoen erbij. Ja.. aan de andere kant kun je het zien als 'slim', maar toch...

Het feit dat er op .Peters server hier (nog?) geen regels over zijn, zal ik i.i.g. geen straffen of wat dan ook uitdelen wanneer dergelijke 'dealtjes' plaatsvinden. Wel weten jullie nu hoe ik er over denk. Heb je lak aan mijn mening? So be it! Ben je het er mee eens? Glad we can understand eachother!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchYoda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik kan me in beide punten wel vinden. Ik zou het zelf ook niet doen (ik heb nog nooit een bounty op me gehad (*klop* *klop*)). Ik heb ook mensen gezien die een bounty op hun eigen hoofd zetten of verhogen, da's wel heel erg lame. Dat is net zoiets als een dure levensverzekering afsluiten en je eigen zelfmoord in scene zetten. Wel heel erg illigaal. Maar ja, het staat nergens vast of wat dan ook, dus ga vooral je gang.
P.S. Binnenkort kom ik ook met wat screenshots.

Failure is not an option. It's included.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje321
  • Laatst online: 13-06 00:55
Ik heb ook mensen gezien die een bounty op hun eigen hoofd zetten of verhogen, da's wel heel erg lame. Dat is net zoiets als een dure levensverzekering afsluiten en je eigen zelfmoord in scene zetten. Wel heel erg illigaal. Maar ja, het staat nergens vast of wat dan ook, dus ga vooral je gang.
als je zelfmoord pleegt dan blijft de bountie gewoon staan, dus dat gaat niet werken
afspraken maken om de boutie te deelen is mischien wel lame, maar wel toegestaan afaik.

[ Voor 0% gewijzigd door bartje321 op 21-08-2006 13:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180379

Na een paar maanden niet actief te zijn geweest op .Peter server ging ik vorige week weer is online. Aangezien ik een oldskool potje raggen verwachtte kocht ik wat wapens en schoot wat mensen neer om vervolgens belaagd te worden in de chat met reacties die duidelijk maakte dat er sprake was van rpg en dus niet mocht schieten.

Prima. Zelf ook maar sparen, properties kopen en geld verdienen. Onder andere door een hoop te lenen, vervolgens aflossen daarna geld innen. Maargoed net 500.000 geleend, wil net iets kopen wordt ik neergeknald |:( . 500.000 schuld waar ik never nooit meer afkwam.

Op dat moment geen admins online, of iig niemand die reageert. Vandaag met moeite lening afgelost, net laatste 250.000 gekregen van iemand wordt ik in jail gezet door Peter. Geld weg, nog steeds lening. Ik vraag waar dit op slaat, leg uit wat er aan de hand is. 'Nee er mag altijd geschoten worden' dus zit ik daar met 10.000 rente p/m en zodra ik /kill doe wordt ik weer in de cel gezet. Waarom zouden de regels van jou gelden als er door verdomme 30 man online wordt gespeeld onder andere voorwaarden?! 8)7

Ik probeer nog duidelijk te maken dat ik dit nergens op vind slaan wordt ik gebanned.

Serieus Peter what the fuck. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 180379 op 21-08-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
bartje321 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

als je zelfmoord pleegt dan blijft de bountie gewoon staan, dus dat gaat niet werken
afspraken maken om de boutie te deelen is mischien wel lame, maar wel toegestaan afaik.
Volgens mij maakt DutchYoda hier een vergelijking met een andere, van SA-MP losstaande situatie. Hij beweert hier dus niet dat je zelfmoord kunt plegen om je eigen bounty op te strijken. ;)

Zolang het niet verboden is mag het imho, mits je het slim speelt en niet te opvallend.

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

@Ghalit, kom even op irc, op GoT hebben ze dit liever niet.
Verder ben ik de beroertste niet, en clear soms ook een lening wanneer je te ver in staat.
Het moet natuurlijk wel een spelletje blijven, maar het rpg vlak was ook grijs. Maar je mag nu gewoon iedereen schieten, behalve op het schip, of tijdens een cruise :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180379

Heb geen IRC, gebruik het niet en ken het verder niet dus vandaar. Ik snap de regels ook wel maar als er door 30 man een soort van regels wordt opgesteld op een bepaald moment neem ik aan dat iedereen zich daar aan houdt. Maar los daarvan vind ik het echt ontzettend flauw en vreemd dat ik van de server ben gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 14:26
Dat drive-by's niet beloond worden met het geld van het slachtoffer maar zelf een strafpunt opleveren vind ik minder ook al ben je sterker in een auto. Ik vind het er gewoon bij horen (in GTA). Zoek dekking als voetganger zou ik zeggen ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Je kan niet altijd dekking zoeken. Als je naast iemand gaat rijden ben je altijd sneller..

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchYoda
Gewoon voor de lol? Maar is een spijkermat-mod niet mogelijk? Lijkt me wel een leuk effect hebben. En dan hebben de voetgangers ook wat extra bescherming :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DutchYoda schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:30:
Gewoon voor de lol? Maar is een spijkermat-mod niet mogelijk? Lijkt me wel een leuk effect hebben. En dan hebben de voetgangers ook wat extra bescherming :*)
Volgens mij is dat niet mogelijk omdat je ook geen banden kapot kunt schieten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180379 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:45:
Heb geen IRC, gebruik het niet en ken het verder niet dus vandaar.
http://www.sa-mp.nl/contact.php d:)b

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 175504 op 21-08-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Jammer dat je stopt krvbo.
Een jail van beide spelers was denk ik beter uitgekomen (beiden 0 dollar..).

Gr van de wel beruchte mojo.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 22:36
Hoe kom je bij iemand anders in een auto of helicopter ofzo? En waar kun je de instellingen zien en de controls ofzo?

[ Voor 32% gewijzigd door AkTje op 21-08-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 21:12
Ok heb het hele weekend de website in de gaten gehouden maar er is niets verranderd. Ik geloof dat je dat een tijdje terug ook al zij en toen was er ook niets aan de hand. Wat voor informatie zou er dan gepubliceerd moeten worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:35

bonzz.netninja

Niente baffi

AkTje schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:20:
Hoe kom je bij iemand anders in een auto of helicopter ofzo? En waar kun je de instellingen zien en de controls ofzo?
g

dat was natuurlijk wel erg simpel op te zoeken

[ Voor 4% gewijzigd door bonzz.netninja op 21-08-2006 20:37 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178114

OMG bliksem in de buurt ingeslagen. sinds vorige week geen internet meer. dus ik ben bang dat ik samp en peters server een poos gah missen.

ook zit het filmpje van mij er niet in want ik heb nog niet genoeg filmmateriaal.

Nu even internetten op een andermans computer.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 178114 op 21-08-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strakke screens Jaffog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 10-06 10:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Jaj was wel lollig weer vandaag.

Vooral op dat punt waar iedereen een timeout kreeg tijdens de cruise (1 locatie bij een t splitsing in berachtig gebied) 8)
Kzag iedereen de afgrond in rijden en crashen lolz, stond ik daar in mijn eentje...

Morgen weer een dag, nu nog ff volop genieten totdat het echte leven weer begint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 15:32
Ik kan niet naar '84.244.158.136:7777' connecten? Maar ik las op sa-mp.nl dat er vandaag een nieuwe server is gekomen? Wellicht heeft het daar iets mee te maken.

Wie kan mij helpen?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

Zelfde probleem hier! Er staat geen nieuw adres op sa-mp.nl :S

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Het nieuwe IP adres is: 82.197.223.122:7777 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178557

Beter Beter,

ik was lang weggeweest maar ik ben er weer ^^

Jammer dat ik geen auto kan modden, en de technische hulp forum daar wil ook nietecht antwoorden, en de gevonden topics werken de oplossingen niet -_-'

~ Declain

editje: IP werkt bij mij niet -_-' zal wel aan mij liggen :>

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 178557 op 22-08-2006 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Anoniem: 178557 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:30:
Beter Beter,

ik was lang weggeweest maar ik ben er weer ^^

Jammer dat ik geen auto kan modden, en de technische hulp forum daar wil ook nietecht antwoorden, en de gevonden topics werken de oplossingen niet -_-'

~ Declain

editje: IP werkt bij mij niet -_-' zal wel aan mij liggen :>
S'nachts offline ;). Ivm een bug waardoor de server veel load/transfer trekt.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178557

oh jammer..

juist een spel om de late uurtjes te vullen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan20
  • Laatst online: 16-06 21:13

Jan20

CMJJKFE

Nieuwe ip van de server :) en deze is 24 uur per dag open !!

82.197.223.122:7777

CMJJKFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker beter voor de latere uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchYoda
OK dan... Vannacht weer lekker cruisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog vaste tijden voor cruises ?
Zoals de mega-cruise om 24 uur en fiets-cruise om 22 uur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:19

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Anoniem: 110847 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:47:
Zijn er nog vaste tijden voor cruises ?
Zoals de mega-cruise om 24 uur en fiets-cruise om 22 uur ?
En komen er weer Mout Chillad Cruises? Zo ja, dan join ik van de week ook eens een keer voor het eerst.
maar hoe kom je aan auto's? Mag je die zomaar car-jacken?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AW_Bos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:31:
[...]

En komen er weer Mout Chillad Cruises? Zo ja, dan join ik van de week ook eens een keer voor het eerst.
Er staan ongeveer 250 auto's geparkeerd in het spel, dus keuze genoeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/9506/ferrariyl8.jpg

:)

Handjes kloppen niet helemaal op het plaatje, normaal wel

[ Voor 30% gewijzigd door Giant87 op 22-08-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
giant schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:22:
[afbeelding]

:)

Handjes kloppen niet helemaal op het plaatje, normaal wel
Leuke auto! :9
Vind je alleen niet dat die mods eigenlijk veel te mooi zijn voor GTA? Het contrast tussen de mods en de standaard auto's in GTA is zo groot. Ik heb de M3 geïnstalleerd maar kan 'm niet meer verwijderen omdat de backup op één of andere manier ook met de M3 is overschreven... :?

[ Voor 0% gewijzigd door JaFFoG op 22-08-2006 19:08 . Reden: typo ]

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe heb je de auto geinstalleerd dan ?
Met de MOD-installer ?

Dan kun je namelijk voor "Uninstall" kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchYoda
Anoniem: 110847 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:49:
[...]

Volgens mij is dat niet mogelijk omdat je ook geen banden kapot kunt schieten :S
Daar mee missen de voetgangers hun enige vorm van verdediging (naast flink knallen en hopen dat het effect heeft)

Maar ach... zo vaak ben ik niet te voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
JaFFoG schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:20:
[...]

Leuke auto! :9
Vind je alleen niet dat die mods eigenlijk veel te mooi zijn voor GTA? Het contrast tussen de mods en de standaard auto's in GTA is zo groot. Ik heb de M3 geïnstalleerd maar kan 'm niet meer verwijderd omdat de backup op één of andere manier ook met de M3 is overschreven... :?
Klopt super gedetailleerd:9 Maarja ziet er leuk uit en rijdt wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:09
Ik kan even ergens niet uitkomen.

Momenteel ben ik weer San Andreas aan het spelen en wil voor de fun ook wel Multiplayer doen. Echter is mij niet duidelijk of het twee gescheiden applicaties zijn, waardoor ik zowel singeplayer (niet online) als multiplayer kan doen. Kan iemand mij daarmee helpen? Ik wil namelijk ook het gewone spel kunnen blijven spelen of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarzan
  • Laatst online: 14-06 23:23
cardinal808 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:00:
Ik kan even ergens niet uitkomen.

Momenteel ben ik weer San Andreas aan het spelen en wil voor de fun ook wel Multiplayer doen. Echter is mij niet duidelijk of het twee gescheiden applicaties zijn, waardoor ik zowel singeplayer (niet online) als multiplayer kan doen. Kan iemand mij daarmee helpen? Ik wil namelijk ook het gewone spel kunnen blijven spelen of kan dat niet?
Ja, kunt kunt gewoon singleplayer blijven spelen. Je download dus gewoon de SA-MP client en gebruikt deze als je multiplayer wilt spelen. Wil je single-player, dan start je GTA "gewoon" op.

..:: ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:09
bedankt, dat moest ik even weten. Tot vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AW_Bos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:31:
[...]

Zoals AlexAlmelo al zei, er staan een hoop auto's, motoren, vliegtuigen en ander materieel her en der versprijd over heel Las Venturas (en daar buiten). Veel daarvan kun je ook nog tunen/pimpen/sprayen etc..

Car-jacken is tot op zeker niveau toegestaan, behalve als het getuned/pimpde wagens betreft of als de huidige bestuurder onderweg is naar een cruise of hier mee bezig is (vaak is zijn/haar wagen dan ook getuned) Maar verder als mensen je proberen omver te rijden of te killen, be my guest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

MP niet veel meer aan, props kopen is leuk voor even maar daarna heb je geen flikker meer aan je geld.

En teveel kleuters die het verzieken

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 15:32
Zoals ik zeker?

Nee maar is wel lache, hoop dat er vaker cruises komen.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

elke keer als ik wil spelen (sporadisch) is .Peters bak offline.

ff wachten dan maar en hopen dat ie zo up komt.

ip veranderd dus

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 151099 op 22-08-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 21:12
Anoniem: 151099 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:06:
elke keer als ik wil spelen (sporadisch) is .Peters bak offline.

ff wachten dan maar en hopen dat ie zo up komt.

Hoezo offline? gebruik je wel het nieuwe ip?

[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 22-08-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Anoniem: 110847 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:27:
Hoe heb je de auto geinstalleerd dan ?
Met de MOD-installer ?

Dan kun je namelijk voor "Uninstall" kiezen.
Helaas is dat niet het geval. Heb het met een ander programma'tje gedaan, maar weet niet meer hoe die heet. Daarmee had ik ook de optie om de backup terug te zetten, maar zoals gemeld is ook die backup de M3 geworden. Dus daar schiet ik geen flaus mee auf :P

Ik zal even controleren welk model het origineel was zodat misschien iemand een backup kan maken van dat model en die naar mij sturen? Anders moet ik GTA:SA opnieuw installeren ben ik bang en om nou te zeggen dat ik dáár veel zin in heb... ;(

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

deCube schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:37:
Zoals ik zeker?

Nee maar is wel lache, hoop dat er vaker cruises komen.
Nee hoor, jij niet :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Laatst online: 19:50
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_8f608e2e1b632ea3f5daf14486d831b7sa-mp-058.png
Super toffe cruise van vanavond. Ging nu extra goed met verkeersregels m.b.t. inhalen enzo.

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_5bf35536c93e8faaf82ab6ce3956a31bsa-mp-059.png
Best een grote groep... Waar is JUTD?

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_9376a062716bae8523f11bfb671f7d67sa-mp-060.png
Wien_NL leidde deze cruise, ging erg goed.

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_00c67ac4c019c973149f1abd9eaa6f9fsa-mp-061.png
Wien_NL o.a. te zien in zijn offroad bak. [GoT]Fixer in zijn fijne golfcar. (later had hij die in een zwart/roze uitvoering) In de limo kon je na een crash lekker chillen en er werd ook nogeens champagne en bier geschonken.

Wat zou het record aantal deelnemers zijn van onze cruises?

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Server is een beetje plat gegaan ofniet :S
Was wel grappig om te zien dat dan alle auto's volgas rechtdoor gaan en niet kapot kunnen.
Die zie je alleen als ik "lost connection to server" message krijg :S

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 110847 op 22-08-2006 21:33 . Reden: * ik zie de server alweer opkomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt trouwens ook weer tijd om een nieuw topic aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchYoda
Wat is eigenlijk het rookbeleid op de server?
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_04069daf18c77d402053cafd1ed77dc9sa-mp-021.png

Uh... vage schaduw...
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_fe8f10ffc27e61dac3f42c42ac25c6e6sa-mp-010.png

San Andreas Fried Chicken.. We know what to do with chicken...
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_4e98c27faf05122bf77e4910bfeb74b7sa-mp-009.png

Kip.. ik heb je :D
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_939f023d9537ac468200dea6596faf9bsa-mp-008.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180397

Het is mischien wel een goed idee om tijdens een cruise 1á2 mensen (admins) te benoemen tot politieagent.

Zij rijden dan mee in een politieauto en kunnen andere mensen die tijdens een cruise een overtreding maken een bekeuring geven. oa. voor rechts-inhalen,spookrijden,aanrijdingen,enz.
er zal dan wel van te voren boete's moeten worden vastgesteld.

Deze politieagenten moeten natuurlijk wel eerlijk blijven en er moet bezwaar tegen de boetes ingediend kunnen worden :P

Ik denk dat het dan voor veel mensen veel leuker word(minder 'gekloot') en ook echter lijkt.

Weet niet wat jullie meningen hier over zijn en of dit uberhoud haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180397 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:47:
Het is mischien wel een goed idee om tijdens een cruise 1á2 mensen (admins) te benoemen tot politieagent.

Zij rijden dan mee in een politieauto en kunnen andere mensen die tijdens een cruise een overtreding maken een bekeuring geven. oa. voor rechts-inhalen,spookrijden,aanrijdingen,enz.
er zal dan wel van te voren boete's moeten worden vastgesteld.

Deze politieagenten moeten natuurlijk wel eerlijk blijven en er moet bezwaar tegen de boetes ingediend kunnen worden :P

Ik denk dat het dan voor veel mensen veel leuker word(minder 'gekloot') en ook echter lijkt.

Weet niet wat jullie meningen hier over zijn en of dit uberhoud haalbaar is.
Je kunt er natuurlijk ook een begrafenis optocht van maken :S
En flitspalen plaatsen.

Met al die bumperklevers in een cruise blijf je schrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151221

ook van mijn kant wat fotos :)

Cruisen ging lekker idd, volgens mij had iedereen het wel naar zijn zin....

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb1.jpg
We begonnen lekker, veel snelwegen, weinig botsen

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb2.jpg
Even op elkaar wachten

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb5.jpg
En vervolgens een groepsfoto...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb6.jpg
Weer even wachten, zodat we daarna netjes konden sprayen
maar toen crashte de server

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb7.jpg
Dus begonnen we weer vrolijk opnieuw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb8.jpg
Even wachten op de rest

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/thumb9.jpg
En na een crash van mijn kant verder in de infernus......

Dat was het voor vandaag, tot de volgende keer bij Cruisen met wien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!

Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.