Oja, heeft er iemand een private gta sa mp server te leen om rustig films op te nemen? nu helpt de securitycrew ons wel alleen de drukte in de chat is irritant
lol er zijn genoeg servers in de lijst waar nooit iemand op komt !!
^^ ik zie het probleem ook niet zo
.
ik had gelezen net dat iemand een ghostrider movie wou maken maar die is er al mensen
KLIKERDEKLIK
ik had gelezen net dat iemand een ghostrider movie wou maken maar die is er al mensen
KLIKERDEKLIK
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Ja, ik wil graag weer meehelpen.
Ik heb nu ook fraps dus ik kan ook meehelpen filmen.
Er zijn wel genoeg lege landgrab servers ja. Maar die hebben niet dezelfde mogelijkheden als die van Peter. Want we hebben die car teleport echt nodig.
Kan me toevoegen @ msn coencoffeng'at'gmail punt com
Ik heb nu ook fraps dus ik kan ook meehelpen filmen.
Er zijn wel genoeg lege landgrab servers ja. Maar die hebben niet dezelfde mogelijkheden als die van Peter. Want we hebben die car teleport echt nodig.
Kan me toevoegen @ msn coencoffeng'at'gmail punt com
Het beste kan je gewoon filmen op de server van .Peter. Want je hebt veel nodig wat je op andere servers niet hebt of moet zoeken. Plus je kent de weg op .Peter's server en weet precies waar je wat kan vinden. En natuurlijk dingen als carteleport, teleport, geld (je hebt een financier nodig), een admin die je een bepaalde gun geeft indien nodig, parachutes.....
Filmpje staat heel binnen nu en een half uur online.
Hij is al klaar maar ff uploaden enzo. 
Filmen is lastig trouwens... want je moet in een auto/voertuig zitten omdat je die view wilt hebben (en niet je eigen personage er ook in) plus je moet de chat en de kill-lijst uitdrukken... maar dan kan je dus niet zien wat wordt gezegd
dus is het continu switchen. 
Edit: Kan je niet filmen door die fotocamera feature? Dat zou makkelijk zijn
Filmpje staat heel binnen nu en een half uur online.
Filmen is lastig trouwens... want je moet in een auto/voertuig zitten omdat je die view wilt hebben (en niet je eigen personage er ook in) plus je moet de chat en de kill-lijst uitdrukken... maar dan kan je dus niet zien wat wordt gezegd
Edit: Kan je niet filmen door die fotocamera feature? Dat zou makkelijk zijn
[ Voor 27% gewijzigd door Barca op 11-08-2006 18:51 ]
Verwijderd
Ja ben ik het mee eens.
Als we nou gewoon 's ochtends gaan. Dan is het wat beter te doen.
Upload je hem op Youtube?
voeg me anders ff toe. Kunnen we wat bedenken voor meer vervolgscenes.
moet je een fotocamera aan admins vragen, maar dan heb je wel zo'n "vizier" in beeld.
Als we nou gewoon 's ochtends gaan. Dan is het wat beter te doen.
Upload je hem op Youtube?
voeg me anders ff toe. Kunnen we wat bedenken voor meer vervolgscenes.
moet je een fotocamera aan admins vragen, maar dan heb je wel zo'n "vizier" in beeld.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 18:55 ]
het ziet er wel ontzettend grappig uit allemaal 
maar heb je hiervoor de originele GTA san andreas nodig, dat snap k niet zo goed...
en wordt dit nou veel online gespeeld....ik heb GTA san andreas wel een tijdje gespeeld maar niet uitgespeeld
maar heb je hiervoor de originele GTA san andreas nodig, dat snap k niet zo goed...
en wordt dit nou veel online gespeeld....ik heb GTA san andreas wel een tijdje gespeeld maar niet uitgespeeld
Verwijderd
Hier issie dan:
De James Bond movie, hij is HARTSTIKKE MOOI GEWORDEN!
http://www.youtube.com/watch?v=CY2eDixY6C8
Hahaha dit is echt een leuke/lollig filmpjeVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:31:
Hier issie dan:

Goed gemaakt ook trouwens, ik heb me kapot gelachen!
*FiXeR hoopt op een vervolg
Verwijderd
Ja, ik ook, vooral toen ik daar aan kwam kakken tussen die 2 dealers in hahahahahahaGot FiXeR schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:42:
[...]
Hahaha dit is echt een leuke/lollig filmpje![]()
![]()
![]()
Goed gemaakt ook trouwens, ik heb me kapot gelachen!
*FiXeR hoopt op een vervolg
Vervolg komt , nieuwe ideeen zijn welkom
Verwijderd
Hahahaha, lachen
Leuk bedacht allemaal!! Volgende keer mag hij wel wat langer, als dat niet te moeilijk wordt.
Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook TeamSpeak of iets dergelijks gebruiken. Ook handig voor de securitycrew overigensBarca schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:47:
Filmen is lastig trouwens... want je moet in een auto/voertuig zitten omdat je die view wilt hebben (en niet je eigen personage er ook in) plus je moet de chat en de kill-lijst uitdrukken... maar dan kan je dus niet zien wat wordt gezegddus is het continu switchen.
btw:
[19:56:02] <BakuraRyou> minimap kan wel weg
[19:56:09] <Chillosophy> hoe dan?
[19:57:01] <BakuraRyou> ESC->options->display->radar mode : OFF
Verwijderd
Heel vetjes. Ik heb echt acteer talent
Ik zit te popelen om een vervolg te maken. Die blooper ziet er echt droog uit:p
Ik zit te popelen om een vervolg te maken. Die blooper ziet er echt droog uit:p
Gebeurt vrij weinig?Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:31:
Hier issie dan:
Teksten in beeld (ondertiteling van wat er gezegt wordt. En het kantoor met moneypenny erin die de opdracht overhandigt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:17:
[...]
Ja mee eens, maar kom maar es met ideen!
Zet je een paar mannetjes naast elkaar die een beetje op elkaar zitten te schieten ( nieuw type schiet test..
Q: ej James, don't touch that, that's my lunch.
Jamers: I was already thinking how a sandwich could kill those gang members.
Moneypenny: You;re right james, those bad gangmembers stole my flowers that you bought for me.
James : So you still have that d*l*o
manntje 1 : op achtergrond: Mannetje 2 are you ready.
Mannetje 2 : Please shoot I hate this job...
Mannetje 1 : 5.....4.....3
Mannetje 2: Damm 'mannejte1' come on I want be on time at my lunch.
etc etc testen gaat mis Q zegt droog, die haalt zijn afspraak dus niet...
Leuk begin lijkt me zo
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Ja die ondertiteling zat ik ook aan te denken. Q is zeker een goed idee om erin te doen.
Thanks voor de ideen, laat maar komen.
Input gewenst!
Thanks voor de ideen, laat maar komen.
Input gewenst!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 20:35 ]
Waar maken jullie die filmpjes mee trouwens. De kwaliteit blijft namelijk redelijk goed. Lijkt me handig om te weten voor iedereen voordat 20 mensen naar hetzelfde progje zoeken
..
Mishcien is hij al is voorbijgekomen maar ik ben hem nog niet tegengekomen.
Mishcien is hij al is voorbijgekomen maar ik ben hem nog niet tegengekomen.
[LTS][MTS][HTS]
Ik was net een beetje aan 't spelen, zag ik DonkereKip in z`n ontplofte bolide rondrijden 
Zie:

Das pas tunen
Zie:

Das pas tunen

[ Voor 5% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 11-08-2006 20:37 ]
Ik speel het spel niet maar dit filmpje is echt gaaf! More of this pleaseVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:31:
Hier issie dan:
Hier ook nog een filmpje van een stunt van daarnet.
We gingen via de packer over de brug op de dude springen
Er staat wel een typo in
Klik hier als je zin hebt
Fixer ik wil jouw filmpje wel eens zien met de flying driveby
We gingen via de packer over de brug op de dude springen
Er staat wel een typo in

dubbelpost
verwijder maar

[ Voor 90% gewijzigd door ibfranky op 11-08-2006 22:14 ]
ibfranky schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:12:
We gingen via de packer over de brug op de dude springen![]()
Er staat wel een typo in![]()
Nu idd alleen nog wachten op de flying driveby
Hoe hebben ze dat klaargespeeld zegemiel1984 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:36:
^^ ik zie het probleem ook niet zo.
ik had gelezen net dat iemand een ghostrider movie wou maken maar die is er al mensen![]()
KLIKERDEKLIK
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Deze is idd errug mooi geworden. het zou ook leuk zijn als je en vrije server had. Ik zou er btw best wel een willen beginnen, maar ik denk niet dat .peter zijn scriptjes wilt vrijgeven, en zelf doen gaat ook moeilijk aangezien ik een kennis van nul,niks heb van scripten programmeren. Misschien is leren een idee maar daar heb ik nu ff geen tijd voorVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:31:
Hier issie dan:
Wat dacht je van een gebouw afspringen over 2 helikopters heen, en dan perfect landen o.d.s0k schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:30:
[...]
heb mn credits nog gekregen ook
Maar hij was dan ook geniaal bedacht
Nu idd alleen nog wachten op de flying drivebyDie was ook geweldig gewoon.
Verwijderd
Briljant filmpjeVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:31:
Hier issie dan:
En bedankt voor de vermelding van de security crew (ben ScarTissue[NL]).
Misschien een idee om de 007 film 'Diamonds Are Forever' te kijken voor het vervolg dat speelt zich namelijk vooral in Las Vegas af en een stukje op een geheime basis ala Area 51 waarbij er misschien daar iets geschoten kan worden.
Wat mij betreft staat de securitycrew de volgende keer weer tot beschikking.
Damn, midnight cruise, en dan crash -_-
En ik had nog wel zo'n mooi filmpje van de start
En ik had nog wel zo'n mooi filmpje van de start
jammer
wel een paar keer een packer boven op de toren teleportere, dan volgooien met auto's, en dan er vanaf rijden
Mijn filmpje van die flying drive-by post ik hier zaterdagmiddag wel ffibfranky schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:12:

Met s0k als stuntcoordinator, ben je altijd verzekerd van een goed resultaat, zoals blijkt

Dat is een eitjeFiXeR.nl schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:28:
[...]
Wat dacht je van een gebouw afspringen over 2 helikopters heen, en dan perfect landen o.d.
Absoluut, dat spreekt voor zich. Over anderhalve week kom ik terug met een hoop nieuwe ideeenGot FiXeR schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:17:
[...]
Mijn filmpje van die flying drive-by post ik hier zaterdagmiddag wel ff![]()
Met s0k als stuntcoordinator, ben je altijd verzekerd van een goed resultaat, zoals blijkt
Verwijderd
Vaag eigenlijk. Volgens mij is er gewoon eeen soort restart om 00.00 want ik craste en toen ik terug wou kwam ik er niet meer in en zaten er 0 mensen in de server
Misschien een ideetje om bij classes ook stunter te zetten, zag ik op een andere server, stunters kunnen niet dood. En kunnen geen wapens pakken
Binnenkort vet filmpje mbv Franky!
Binnenkort vet filmpje mbv Franky!
[ Voor 22% gewijzigd door Giant87 op 12-08-2006 15:04 ]
s0k schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:02:
[...]
Dat is een eitje
[...]
Absoluut, dat spreekt voor zich. Over anderhalve week kom ik terug met een hoop nieuwe ideeenZet maar alvast in je agenda dat je de camera's klaar moet hebben
http://images.newvisual.nl/dwayne/sa-mp-000.jpg
http://images.newvisual.nl/dwayne/sa-mp-001.jpg
Zijn twee screens van de iets vertraagde midnight cruise.
http://images.newvisual.nl/dwayne/sa-mp-001.jpg
Zijn twee screens van de iets vertraagde midnight cruise.
Wat zijn eigenlijk de inloggegevens van peters server?
Topicstart ziet er hier namelijk nogal vern**kt uit in Firefox, en de plaatjes werken ook niet (Ook niet in IE)
Topicstart ziet er hier namelijk nogal vern**kt uit in Firefox, en de plaatjes werken ook niet (Ook niet in IE)
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
Je moet je even registreren op http://sa-mp.nl
Dan join je de Peter's server -> 84.244.158.136:7777
Als je bent gejoined, eerst ff een personage kiezen.
Dan typ je:
/login <je wachtwoord>
En je vult gewoon je wachtwoord in die je op de site hebt ingevult. Als het goed is moet het gelijk werken en ben je ingelogt op de server en kan je spelen.
Dan join je de Peter's server -> 84.244.158.136:7777
Als je bent gejoined, eerst ff een personage kiezen.
Dan typ je:
/login <je wachtwoord>
En je vult gewoon je wachtwoord in die je op de site hebt ingevult. Als het goed is moet het gelijk werken en ben je ingelogt op de server en kan je spelen.
Hier is nieuwe filmpje, deze keer van freediven
ik heb ook nog een Basejump filmpje van vannacht
- eigen host (beste kwaliteit)
- google video (medium kwaliteit)
- youtube (ronduit slechte kwaliteit)
- eigen host (beste kwaliteit)
- google video (medium kwaliteit)
- youtube (ronduit slechte kwaliteit)
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
Verwijderd
Ik ga ook maar eens een leuk filmpje in elkaar flansen.
Hoe zorgen jullie dat ie niet te groot wordt?
Hoe zorgen jullie dat ie niet te groot wordt?
Iemand die weet hoeveel Mb ik download met één uur te MTA'en ???
Heb maar 250 Mb downloadvolume, daarom
Heb maar 250 Mb downloadvolume, daarom
!? 250 mb datalimiet?!?!?!?
omg, ik zou doodgaan
Ik weet niet hoeveel het precies is, maar ik denk wel dat het een mb per minuut is ofzo (gokje hoor
)
omg, ik zou doodgaan

Ik weet niet hoeveel het precies is, maar ik denk wel dat het een mb per minuut is ofzo (gokje hoor
Welke provider?Patriot schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:56:
!? 250 mb datalimiet?!?!?!?
omg, ik zou doodgaan
Ik weet niet hoeveel het precies is, maar ik denk wel dat het een mb per minuut is ofzo (gokje hoor)
Nee het is vrij weinig, ik schat 15 MB per uur. Het viel mij juist op hoe weinig het is... ik zal even rebooten en nagaan voor je aldus mijn Logitech G15 toetsenbord.Patriot schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:56:
Ik weet niet hoeveel het precies is, maar ik denk wel dat het een mb per minuut is ofzo (gokje hoor)
VersatelWelke provider?
@ Bart1983: Ben zo ongeveer al dood met da verrot internet hier...kan nx van online multiplayer doen...
[ Voor 56% gewijzigd door Ward Vr op 12-08-2006 15:13 ]
Hier is ie danibfranky schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:12:

Best Qualtity:
http://www.savefile.com/files/1095618
Poor Qualtity:
http://video.google.nl/vi...2510436626840554123&hl=nl
Zoiets moeten we nog een keer overdoen, maar dan met iemand achterop de motor, die dan schiet

Nijs!
Wordt er morgen nog iets georganiseerd?
Bla
Er werd daarnet een music video opgenomen, ben benieuwd hoe hij geworden is.
Wat wel jammer was: ik had eindelijk een paar properties opgespaard, verdiende wat geld, wilde ik het storten, werd de verbinding verbroken... Nu ben ik al mijn geld kwijt
Wat wel jammer was: ik had eindelijk een paar properties opgespaard, verdiende wat geld, wilde ik het storten, werd de verbinding verbroken... Nu ben ik al mijn geld kwijt
Bla
Verwijderd
Mijn 1e Gta filmpje!
Tips graag!
http://video.google.com/videoplay?docid=439529964062105411
framerate is nogal ruk af en toe.
Tips graag!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 16:42 ]
Met welke "mod" kan je filmpjes maken ?? Ik heb het gister al gevraagt maar niemand reageertVerwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:39:
Mijn 1e Gta filmpje!
Tips graag!
[LTS][MTS][HTS]
Dat is al weleens gezegt volgens mij, dat kan je met fraps doen maar bij de demo zijn er wel aan antal beperkingen.
Welke muziek is dat dan bij die flying driveby? Het is een supergoeie remix van een standaard GTA classic.joswillems86 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:29:
Wel geinig verzonnen, die flying driveby!
Alleen die muziek![]()
De muziek die ik voor de Flying Drive-by gebruikt heb is:Barca schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:09:
[...]
Welke muziek is dat dan bij die flying driveby? Het is een supergoeie remix van een standaard GTA classic.
A Guy Called Gerald - Voodoo Ray
Prachtig nummer!
Verwijderd
Ik heb ook een poging gedaan om een filmpje te maken 
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3327895868322410115
http://www.robertdorn.nl/Bicycle.wmv
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3327895868322410115
http://www.robertdorn.nl/Bicycle.wmv
Hehe, dat is ook wel een leuk nummertje
Dit nummer was de eerste videclip die MTV uitzondt, voor diegenen die dat nog niet wisten
Dit topic (net als heel Spielerij) is niet bedoeld om te gebruiken voor kleine, chatterige mededelingen
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 18:45 ]
AULXJMHR
Verwijderd
jaja makkelijk om een ander de schuld te geven heVerwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:41:
Zijn er meer mensen hier die ervaring hebben met mensen die op hun naam dingen zeggen?
Ene Fiddlesnarf heeft op mijn naam de Admin uitgescholden en ik heb nu een ban.
nee, volgens mij is het een soort cheat dat je onder een andermans naam kan spreken.hoe weet je dat die aap het was dan?
Verwijderd
Edit: ik heb het er wel @ IRC over.
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 20:34 ]
Gast, check die edits boven je, dit soort dingen los je op op het IRC kanaal...Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:49:
Ik heb het hier uitgebreid met Nakebod over gehad.
"ik" heb zogenaamd allemaal pm's naar hem gestuurd van "wat een kl*te server" en k***er admins.
En de admins zagen dat. En meneer fiddlesnarf heeft gezegd dat ik zijn broertje was. Dus alles wijst erop dat hij het was (voor mij dan).
Ik kan alleen niet bewijzen dat ik het niet was.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Vanmiddag een filmpje in elkaar geknutseld van de midnightcruise van gisteravond. Kijk maar of het wat is, kritiek is welkom 
filmpje
De kwaliteit is matig, omdat ik wat codec problemen in adobe premiere heb. Ik wou het eerst encoden naar XVID maar, vanwege errors was ik genoodzaakt het te encoden in dat windows video formaat, wat er dus niet uitziet.
google video
filmpje
De kwaliteit is matig, omdat ik wat codec problemen in adobe premiere heb. Ik wou het eerst encoden naar XVID maar, vanwege errors was ik genoodzaakt het te encoden in dat windows video formaat, wat er dus niet uitziet.
google video
[ Voor 14% gewijzigd door Icingdeath op 12-08-2006 23:15 ]
Wow, heel veel vette filmpjes voorbij zien komen
Ben op het moment bezig met een website speciaal voor de filmpjes, zodat alles mooi en makkelijk per producent te vinden is
Keep them coming!
edit:
Als iedereen mij nickname+url-film+titel voor de website, kan opsturen zou ik u heel dankbaar zijn
(mail is mijn nickname @hotmail.com)
Ben op het moment bezig met een website speciaal voor de filmpjes, zodat alles mooi en makkelijk per producent te vinden is
Keep them coming!
edit:
Als iedereen mij nickname+url-film+titel voor de website, kan opsturen zou ik u heel dankbaar zijn
(mail is mijn nickname @hotmail.com)
[ Voor 27% gewijzigd door cooolkast op 12-08-2006 21:30 ]
Verwijderd
Er is zojuist een reus gezien in SA, een anonieme tipgever stuurde deze foto`s:

hier staat de reus te wachten om een trein kapot te stampen.

hier staat ie boven op een gebouw dat op instroten staat.

en alweer overgesprongen naar een ander gebouw.

En op de rand van de brug, enkele seconden later zou de brug het begeven. de politie zoekt naar overlevenden, de reus heeft het drama overleefd.

hij sprong snel over naar de volgende brug om daarna in het waterte verdwijnen als en soort monster van loch ness.
Enkele duikers hebben een poging gewaagd om het monster te zoeken, van alle duikers ontbreekt op dit moment elk spoor.
Het monster bevind zich in het water tussen Las venturas en San Fierro, de lokale autoriteiten verzoeken iedereen dit gebied te vermijden. De burgermeester van venturas zegt dat er geen sprake is van een onveilige situatie in zijn stad, alle gokkende bezoekers kunnen dus blijven komen.

hier staat de reus te wachten om een trein kapot te stampen.

hier staat ie boven op een gebouw dat op instroten staat.

en alweer overgesprongen naar een ander gebouw.

En op de rand van de brug, enkele seconden later zou de brug het begeven. de politie zoekt naar overlevenden, de reus heeft het drama overleefd.

hij sprong snel over naar de volgende brug om daarna in het waterte verdwijnen als en soort monster van loch ness.
Enkele duikers hebben een poging gewaagd om het monster te zoeken, van alle duikers ontbreekt op dit moment elk spoor.
Het monster bevind zich in het water tussen Las venturas en San Fierro, de lokale autoriteiten verzoeken iedereen dit gebied te vermijden. De burgermeester van venturas zegt dat er geen sprake is van een onveilige situatie in zijn stad, alle gokkende bezoekers kunnen dus blijven komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 20:37 ]
Verwijderd
Heb verder nog geen commentaar op mijn filmpje gehoord
.
@ excel, cool

@ excel, cool
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 20:37 ]
Ok vandaag wat geprobeerd met stunten.
Dit beviel mij wel, Ruud helpte mij goed mee met camera standpunten en stunts.
Ik wil hem nog bedanken.
Dit is een soort van preview.
Ik dacht eraan om echt een groten te maken,met niet zo veel mensen zoals we net hadden.
Dan met een groepje die b.v goed met auto's kan en een groepje die goed met Bikes kan.
Elk Groepje Markeert een paar punten op de kaart waar we gaan filmen.
Dit wil ik nog wel verder uitwerken als mensen dit willen?
Dit is dus niet zo een super filmpje maar een soort preview.
Niet iedereen staat bij de Crew omdat sommige er niet waren.
EDIT: Ik heb een beetje problemen met youtube.
Dit beviel mij wel, Ruud helpte mij goed mee met camera standpunten en stunts.
Ik wil hem nog bedanken.
Dit is een soort van preview.
Ik dacht eraan om echt een groten te maken,met niet zo veel mensen zoals we net hadden.
Dan met een groepje die b.v goed met auto's kan en een groepje die goed met Bikes kan.
Elk Groepje Markeert een paar punten op de kaart waar we gaan filmen.
Dit wil ik nog wel verder uitwerken als mensen dit willen?
Dit is dus niet zo een super filmpje maar een soort preview.
Niet iedereen staat bij de Crew omdat sommige er niet waren.
EDIT: Ik heb een beetje problemen met youtube.
[ Voor 4% gewijzigd door W1ckeD op 12-08-2006 20:48 ]
Life is complicated
Idd, dat ging wel goed! Ik hoop dat het filmpje dalijk online staat.W1ckeD-GT schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:48:
Ok vandaag wat geprobeerd met stunten...
@ Henk, onderhand de helft van de posts hier is van jou, als je wilt chatten kan dat in het irc-kanaal.
Verwijderd
hey wicked, graag gedaan hoor, ik zou alleen nog we lff het filmpje willen zien.
ik bied me ook wel aan om met de goote film te helpen, doe ik graag
Groetjes Ruudjuh!
ik bied me ook wel aan om met de goote film te helpen, doe ik graag
Groetjes Ruudjuh!
Yeah bedankt nog!
Hier is de Preview.
http://www.youtube.com/watch?v=K2vHLmvlers
EDIT: http://www.youtube.com/wa...dm8s&mode=related&search=
Zo iets moeten wij toch ook kunnen maken?
Hier is de Preview.
[ Voor 40% gewijzigd door W1ckeD op 12-08-2006 21:25 ]
Life is complicated
Net was het ook weer reuze gezellig 
Best lang gespeeld, iets van 3 uur ofzo, en heb eigenlijk vrijwel niets hoeven te adminnen. Hulde! Jullie kunnen het wel, als iedereen maar een beetje meewerkt!
Maakt het voor de admins ook een stuk relaxter spelen.
Ok, en wat heb ik in die 3 uur tussentijd gedaan?
Ik begon op mijn fietsje, beetje FiXeR achtervolgen op zijn motor. Later zelf ook een motor gepakt, en wat lastiger routes opgezocht
En je komt soms nog wat redelijk leuke uitzichtjes tegen.

Door de chat en mooie uitzichten gingen enkele mensen carteleporten naar ons, en zo ontstond automatisch een ongeplande "cruise".

En nog even een groepsfoto voor de Pay 'n Spray:

Waar wij vertrokken en een kleine 3 minuten later allemaal het water in gleden
Misschien dat ik vanavond/morgen nog even speel, zo niet: Ik ben voor 2 weken weg, dus hebben jullie rust
Best lang gespeeld, iets van 3 uur ofzo, en heb eigenlijk vrijwel niets hoeven te adminnen. Hulde! Jullie kunnen het wel, als iedereen maar een beetje meewerkt!
Maakt het voor de admins ook een stuk relaxter spelen.
Ok, en wat heb ik in die 3 uur tussentijd gedaan?
Ik begon op mijn fietsje, beetje FiXeR achtervolgen op zijn motor. Later zelf ook een motor gepakt, en wat lastiger routes opgezocht
En je komt soms nog wat redelijk leuke uitzichtjes tegen.

Door de chat en mooie uitzichten gingen enkele mensen carteleporten naar ons, en zo ontstond automatisch een ongeplande "cruise".

En nog even een groepsfoto voor de Pay 'n Spray:

Waar wij vertrokken en een kleine 3 minuten later allemaal het water in gleden
Misschien dat ik vanavond/morgen nog even speel, zo niet: Ik ben voor 2 weken weg, dus hebben jullie rust
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Gruwlijke filmpjes hier! Echt geweldig!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zoiets kunnen we zeker maken jaW1ckeD-GT schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:24:
Yeah bedankt nog!
Hier is de Preview.
Sterker nog: Ik heb gisteren ff Premiere Pro geinstalleerd, en ben al een heel eind met mijn eigen bikestunt video. Ik schat dat ie maandag, anders dinsdag af is.
p.s.
Leuke preview iig
[ Voor 3% gewijzigd door Fixer op 12-08-2006 22:51 ]
misschien een idee om een Gta Sa Mp filmpjes topic te maken met tips voor plaatsen waar het beste kan filmen etc.
ps. ut is maar een ideetje hoor
ps. ut is maar een ideetje hoor

Verwijderd
OMG ik ben zeker nu de laatste die erachter komt dat de Smilies ook een knopje 'meer>>' heeft.
Wat ben ik tog een sukkel

ehmm nee dat ben ikVerwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 02:43:
[...]
OMG ik ben zeker nu de laatste die erachter komt dat de Smilies ook een knopje 'meer>>' heeft.
Wat ben ik tog een sukkel

[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
het is vast al wel eerder gevraagd. maar kan iemand mij ff de naam van zo'n film programma geven??
thank you.
thank you.
Dit bericht kan verwijdert worden, had totaal geen nut.
[ Voor 114% gewijzigd door w1z13 op 13-08-2006 20:55 ]
Nice, ben benieuwd naar het complete filmpje!Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:54:
Ik heb ook een poging gedaan om een filmpje te maken
(...)
Ik vind dat jouw filmpje niet onder doet voor de overige filmpjes die gepost zijn hoor! Lookin' good, lookin' good!Herr Stuhl schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:26:
Vanmiddag een filmpje in elkaar geknutseld van de midnightcruise van gisteravond. Kijk maar of het wat is, kritiek is welkom
filmpje
google video
Erg leuk gedaan met die versnelde beelden ook, ziet er spectaculair uit.
Misschien dat ik ook wel film materiaal kan leveren aan iemand? Ik heb zelf namelijk niet de tijd om opnames te monteren ofzo, maar filmen wil prima lukken. Als iemand "filmers" zoekt dan sta ik tot je beschikking en dan stuur ik het materiaal daarna (encoded?) door naar de persoon die het monteert.
Zo, nu maar ff kijken wat er allemaal gaande is op de server, kan ik nog ff meedoen aan de midnight cruise.
[ Voor 0% gewijzigd door JaFFoG op 14-08-2006 08:38 . Reden: typo ]
Bla
hier stond niks
[ Voor 92% gewijzigd door pwvd op 13-08-2006 23:50 ]
Net waren we op cruise en ik reed per ongeluk een plasje water in wat de volgende beelden opleverde 

Alleen jammer dat ik niet meer vooruit ging toen ik weer op het droge stond. Ik dacht het op te lossen door eens uit te stappen en weer in te stappen maar daardoor respawnde men auto
Jammer maar kheb wel goed gelache toen iedereen begon te duwen

Alleen jammer dat ik niet meer vooruit ging toen ik weer op het droge stond. Ik dacht het op te lossen door eens uit te stappen en weer in te stappen maar daardoor respawnde men auto
Herr Stuhl schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:26:
filmpje
google video
dit is inderdaad een erg goed gemonteerde video!
Deze hoort toch echt wel bij "the best ever made" qua midnight cruises imho!
Keep up the good work
Helaas ging het vanavond iets minder op de server. Dat kwam niet zozeer door de server maar door GTA zelf. Die knalde er op miraculeuze wijze twee keer uit met een game error (is mij hiervoor nog nooit overkomen), waar meer mensen last van hadden rond hetzelfde moment. Vreemd...
Hierdoor werd de midnight cruise ernstig verstoord, maar gelukkig kon mijn motor gered worden en was ik optijd terug om de cruise voort te zetten. Thnx!
De eerste sprong van de berg kon nog opgenomen worden, maar echt spectaculair is de opname niet helaas. Ik kan er vrij weinig mee. Daarna ging het helemaal mis (voor mij dan). Ik kreeg geen contact meer met de andere spelers op de één of andere manier, had geen geld meer om te teleporten dus moest iets anders verzinnen (helicopter genomen). Heb onderweg meerdere keren gevraagd of er nog even gewacht kon worden met springen maar geen enkele reactie. Toen ik de berg in zicht had was het aftellen voltooid en ik zag nét de mensen allemaal springen in de verte.
Dat vond ik wel jammer, het leek wel alsof mijn berichten op de één of andere manier niet door kwamen ofzo...
Kennen jullie trouwens die filmpjes van die basejumper die van allerlei bekende wolkenkrabbers afspringt? Zo'n filmpje kunnen we ook wel maken! Met bewaking enzo, hoe hij het omzeilt en uiteindelijk belandt op zo'n toren, daar vanafspringt en een busje staat te wachten om 'm op te pikken. Lijkt me wel een idee wat uitgewerkt kan worden.
(Of bestaat er al zoiets?)
-- edit --
Hier nog wat screenies:
Met z'n allen op de packer...

... is wel dringen geblazen
De eerste sprong van de berg kon nog opgenomen worden, maar echt spectaculair is de opname niet helaas. Ik kan er vrij weinig mee. Daarna ging het helemaal mis (voor mij dan). Ik kreeg geen contact meer met de andere spelers op de één of andere manier, had geen geld meer om te teleporten dus moest iets anders verzinnen (helicopter genomen). Heb onderweg meerdere keren gevraagd of er nog even gewacht kon worden met springen maar geen enkele reactie. Toen ik de berg in zicht had was het aftellen voltooid en ik zag nét de mensen allemaal springen in de verte.
Dat vond ik wel jammer, het leek wel alsof mijn berichten op de één of andere manier niet door kwamen ofzo...

Kennen jullie trouwens die filmpjes van die basejumper die van allerlei bekende wolkenkrabbers afspringt? Zo'n filmpje kunnen we ook wel maken! Met bewaking enzo, hoe hij het omzeilt en uiteindelijk belandt op zo'n toren, daar vanafspringt en een busje staat te wachten om 'm op te pikken. Lijkt me wel een idee wat uitgewerkt kan worden.
-- edit --
Hier nog wat screenies:
Met z'n allen op de packer...

... is wel dringen geblazen

[ Voor 11% gewijzigd door JaFFoG op 14-08-2006 01:24 . Reden: thumbjes toegevoegd :D ]
Bla
De laatste tijd heb ik vaak last van een time-out/disconnect.. meestal zelfs in een cruise. En de server is ook meer dan normaal off-line...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Wilde even via deze manier laten weten dat ik heb besloten mij terug te trekken als admin op de server van Peter wegen interne meningsverschillen over bepaalde zaken in de crew.
Het is niet mijn bedoeling hier nog een discussie erover te ontketenen, de zaken zijn afgehandeld. Je hoeft dus niet meer bij mij aan te kloppen voor problemen, cheaters of wat dan ook. Het was een leuke admin tijd, adios!
Het is niet mijn bedoeling hier nog een discussie erover te ontketenen, de zaken zijn afgehandeld. Je hoeft dus niet meer bij mij aan te kloppen voor problemen, cheaters of wat dan ook. Het was een leuke admin tijd, adios!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.