Lees het topic, er zijn al tien mensen voor je in dit deel die die vraag gesteld hebben. Kijk verder op het officiele forum naar volgens mij de bovenste sticky of zoek naar "sa-mp 0.1b fix". Er zit een fout in de server browser waardoor je access violations krijgt.6pack15 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:08:
yow, ik heb net weer gta sa geinstalleerd en multiplayer, nu druk ik op sa: mp op me bureaublad en dan komen er enorm veel dezelfde foutmeldingen achter elkaar, die houden op na 30 sec ofzo. Weet iemand wat ik moet doen nu ? want ik heb mta, maar volgens mij is multiplayer toch beter
( * Scipionyx == Wicked )Douwe Jan schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:42:
Zo vanmorgen ff de berg op geweest met de kiepauto. Dat was me eerder nog niet gelukt
Ik ben met de bus erop geweest alleen deze ontplofte helaas boven de berg
Jij viel sneller dan mij
Hieronder met de truck

Best stevig dat hout...
En ik ben er nog met de 747 op geweest alleen daar heb ík geen screenshots van. s0k heeft er wel shots van gemaakt als het goed is.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
* DPhoenix is er met alles wat vliegt op geweest, net als velen vermoed ik
AULXJMHR
Hey, ik heb MTA SA net geinstaleerd..
Nu wil ik ook wel in deze GOT server spelen, alleen hoe? 84.244.158.136 is timed out?
Dus, welke server moet ik hebben, en welk wachtwoord?
Nu wil ik ook wel in deze GOT server spelen, alleen hoe? 84.244.158.136 is timed out?
Dit is geen MTA.FiXeR.nl schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:45:
Hey, ik heb MTA SA net geinstaleerd..
Dit is SA MP.
Kijk maar op www.sa-mp.com.
Dat was de foutMr. Bondt schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:54:
[...]
Dit is geen MTA.
Dit is SA MP.
Kijk maar op www.sa-mp.com.
Trouwens, de TS ziet er niet uit 
En ik kan het wachtwoord niet lezen op die manier
En ik kan het wachtwoord niet lezen op die manier

[ Voor 44% gewijzigd door Mr. Bondt op 04-08-2006 17:04 ]
jah, de TS is niet echt fijn
, het maakt mij niet zo uit, maar je kan het wachtwoord ook niet zien, en ik wil wel even op de GoT server spelen
*Mag ik trouwens gewoon [GoT] voor me naam zetten op samp ? of is dat alleen voor admins/belangrijkere mensen
*Mag ik trouwens gewoon [GoT] voor me naam zetten op samp ? of is dat alleen voor admins/belangrijkere mensen
[ Voor 28% gewijzigd door 6pack15 op 04-08-2006 18:17 ]
jahoor 6pack15, je mag gewoon [GoT] voor je naam zetten hoor
jeeehhhh, het lijkt me verjaardag wel 
en kan iemand me het wachtwoord vertellen ? van peters server 84.244.158.136
[ Voor 16% gewijzigd door 6pack15 op 04-08-2006 18:34 ]
Verwijderd
anime6pack15 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:34:
Verwijderd
6pack15 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:34:

© Kecin met z'n paintskills lol
Dat zal ik maar niet doenGot FiXeR schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:27:
jahoor 6pack15, je mag gewoon [GoT] voor je naam zetten hoor

Ik zie in de chat wel eens de vraag na een TeamSpeak server voor LVP.
Ik heb al een tijdje een TeamSpeak server on-line.
Nu ook maar even in dit topic posten
Adres:

Wachtwoord:

Veel succes ermee!
als ik naar die server van peter ga ofzo, moetje inloggen (en ook geregistreerd zijn bij sa-mp.nl) dan zeg ik in dat slachthuis(waar ik spawn) : /login 6-pack
dan krgij ik de melding dat er niemand is met deze naam
btw, moet je nou je wachtwoord of je account nam invoeren ?
je wachtwoord6pack15 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:03:
als ik naar die server van peter ga ofzo, moetje inloggen (en ook geregistreerd zijn bij sa-mp.nl) dan zeg ik in dat slachthuis(waar ik spawn) : /login 6-pack
niet je got naam maar de naam die hebt gebruikt bij de registratie op www.sa-mp.nlVerwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:04:
Wachtwoord, maar je moet in sa-mp als je naam dus ook je GoT naam invullen.
nee, ik ga dood denk ik, krijg je ook nog un verificatiemail van sa-mp.nl? dan kan ik ff controleren of alles goed is, want hij zegt nog steeds dat er niemadn is met die account
[ Voor 96% gewijzigd door 6pack15 op 04-08-2006 21:41 ]
Kan ook niet volgens mij
wat was je e-mail ook alweer? dan voeg ik je deze keer echt toe
Je krijgt helaas géén verificatie/bevestigings-mail...6pack15 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:35:
nee, ik ga dood denk ik, krijg je ook nog un verificatiemail van sa-mp.nl? dan kan ik ff controleren of alles goed is, want hij zegt nog steeds dat er niemadn is met die account

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Nee die krijg je niet. Je moet gewoon zorgen dat je de exacte naam waarmee je je hebt geregistreerd invult bij "Name" in het multiplayer programma. De server gaat dan uit van dan die naam en je typt "/login <paswoord>" om jezelf aan te melden.6pack15 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:35:
dus moet ik dan : /login [wachtwoord]
of moet ik dan : / login wachtwoord
btw ik wist niet dan je ook je naam goed moest hebben bij het prorgamma zelf
of moet ik dan : / login wachtwoord
btw ik wist niet dan je ook je naam goed moest hebben bij het prorgamma zelf
Verwijderd
Gewoon zonder haakjes.
Je kan toch gewoon proberen? 50% kans dat je het in 1 keer goed hebt
Je kan toch gewoon proberen? 50% kans dat je het in 1 keer goed hebt
het werkt, net zoals het gisteraaf niet werkte
ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft( zeiden ze ook op die site, maar duurt toch wel erg lang bij mij)
maja, ik kan er nu op
ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft( zeiden ze ook op die site, maar duurt toch wel erg lang bij mij)
maja, ik kan er nu op
fixer_999 APENSTAART hotmail PUNTJE comGot FiXeR schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 03:04:
[...]
Kan ook niet volgens mijAnyway, het is wel verwarrend met 2 FiXeR's ingame. Gelukkig ben jij ook niet zoveel online, dus dat scheeld
![]()
![]()
wat was je e-mail ook alweer? dan voeg ik je deze keer echt toe![]()
WTF
Vast weer zo'n MP:SA bug...
Trouwens, ik weet hoe de Access Violation op te lossen vast, dus ik kom medio volgende week ook even langs in jullie server.
Worden er nog bustours naar Mount Chillad verzorgd door .Peters tours?
[ Voor 28% gewijzigd door AW_Bos op 05-08-2006 16:58 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Eigenlijk niet de bedoeling hier zo veel over praten maar ik zie ook geen code in je signature staan?6pack15 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:24:
het werkt, net zoals het gisteraaf niet werkte
maja, ik kan er nu op
Meestal worden die busreizen verzorgd door Skiwwi ToursAW_Bos schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:56:
[...]
WTF![]()
![]()
![]()
Vast weer zo'n MP:SA bug...
Trouwens, ik weet hoe de Access Violation op te lossen vast, dus ik kom medio volgende week ook even langs in jullie server.
Worden er nog bustours naar Mount Chillad verzorgd door .Peters tours??
En ff over die Acces Violation:
Verwijderd
pffff wat zijn sommige mensen toch weer flauw
Vriend en ik willen met 2 dezelfde getunde wagens een mini-cruisje houden met 6 andere spelers, gaan sommige mensen dat bederven, ik vind dit gewoon zo zwak!
Ook die douane-belasting vind ik belachelijk, er zijn van die mensen bij die 1500 dollar gaan vragen, persoonlijk vind ik dat veel,is het niet beter een bedrag van maximaal 500 dollar in te stellen?
kip
Vriend en ik willen met 2 dezelfde getunde wagens een mini-cruisje houden met 6 andere spelers, gaan sommige mensen dat bederven, ik vind dit gewoon zo zwak!
Ook die douane-belasting vind ik belachelijk, er zijn van die mensen bij die 1500 dollar gaan vragen, persoonlijk vind ik dat veel,is het niet beter een bedrag van maximaal 500 dollar in te stellen?
kip
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 21:02 ]
ja, was wel jammer van net.
met die douane belasting ben ik het ook eens, kben pas net begonne, dus heb niet super veel geld ofzow
met die douane belasting ben ik het ook eens, kben pas net begonne, dus heb niet super veel geld ofzow
Verwijderd
Idd jij bent erg flauw ja.Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:02:
kip
Vet lomp lopen doen bij het schip, de heletijd schieten enzo. En je vrienden gaan ook nog eens als ik het schip blus, in mijn blusser lopen. Waardoor ik beschuldigt word van 'schieten' op het schip.
Dus kijk eerst wat je zelf doet en dan wat een ander doet?
offtopic:
Gaat nu voor 3 weken op vakantie ZONDER internet, heerlijk!
Gaat nu voor 3 weken op vakantie ZONDER internet, heerlijk!
Verwijderd
als er mensen zijn die geld willen hebben voor de douane, vraag het aan mij en ik geef je $10.000, gratis en voor niets wel ff vragen
NiceVerwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:11:
als er mensen zijn die geld willen hebben voor de douane, vraag het aan mij en ik geef je $10.000, gratis en voor niets wel ff vragen
En was idd jammer donkerekip123..
Hier trouwens nog het beloofde plaatje van een post van eergisteren.

[ Voor 11% gewijzigd door Emiel1984 op 06-08-2006 00:07 ]
[LTS][MTS][HTS]
Hopelijk na woensdag weer terugGot FiXeR schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:58:
[...]
Meestal worden die busreizen verzorgd door Skiwwi Tours![]()
![]()
[...]
Dildofight @ schip daarnet:

Op zich is het niet zo erg... zo gaat dat nou eenmaal bij een dure property. Maar het probleem is dat je soms wel 6x die belasting betaald als je daar staat... of nog meer. Zeker als je die chute wilt pakken loop je blijkbaar vele keren door de barriere waar is gecode dat je geld moet betalen en je betaald veel te veel. Kortom eigenlijk zou je de chute achter het hek moeten zetten ofzo, is dat ook weer opgelost.Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:02:
Het is super dat er nu een packer is, ik geloof dat ik daar wel 90x naar heb gevraagd.
Oh en als je op de motor iemand afknalt wordt het gezien als driveby... en dan krijg je een "minpunt" ofzo. (ik heb daar nog ergens een screenprint van) Dat is natuurlijk raar en werkt allemaal nog niet goed.
tuned cruise was vanmiddag wel jammer dat er een paar "slechte" bestuurders zijn

hoe resize je

hoe resize je
[ Voor 9% gewijzigd door Xcist op 06-08-2006 15:42 ]
Was idd erg irritant (kuch JPN kuchVerwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:02:
kip
Vandaag maar weer lekker racen.
CU There
Giant de geld schieter
Verwijderd
Er zijn genoeg low/mid-end properties. Als ook de mensen die alleen maar tunen/cruisen eens eventjes sparen en daarna zo'n property kopen, dan is het tunen/cruisen EN de douane makkelijk te betalen. Zo heb je continu een vast inkomen. Hoef je ook niet steeds om geld te vragen. Sommige mensen zie ik wel 50x op een dag om geld vragen. Ik geef dan ook meestal wel wat, maarja.. er zijn makkelijkere wegen..Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:02:
kip
Verwijderd
Ja, zie je hoe sneu ik eigenlijk wel niet bengiant schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:24:
[...]
Was idd erg irritant (kuch JPN kuch), wel grappig dat je zei van: Bekijk het allemaal maar (disconnect), maar toch weer terug kwam
je kan gewoon niet zonder SA-MP
![]()
Vandaag maar weer lekker racen.
CU There
Giant de geld schieter
grmbl die [JPN]heihachi komt me de keel uit. Wat een etter
Nouja cruise had leuk kunnen zijn (veel mensen):

Maar die gast bleef maar beuken met zijn bus
Nouja cruise had leuk kunnen zijn (veel mensen):

Maar die gast bleef maar beuken met zijn bus
[ Voor 31% gewijzigd door Giant87 op 06-08-2006 20:47 ]
Die cruise vanmiddag was wel ERG snel afgelopen, iedereen knalde bij het hek
.
Ik ben zojuist admin geworden!
Dus dan weten jullie dat, als je vraagt hoe?
Zie het volgende:
Zie het volgende:

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Onzin! Ik heb dat al zo vaak gedaan en bij zoveel verschillenden!kecin schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:34:
Zie het volgende:
[afbeelding]
offtopic:
Gefeliciteerd trouwens
Gefeliciteerd trouwens
[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 06-08-2006 22:10 ]
LOLkecin schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:34:
Die cruise vanmiddag was wel ERG snel afgelopen, iedereen knalde bij het hek.
Zie het volgende:
[afbeelding]
Je bent niet bij mij langs geweest trouwens, dus dat moet ook nog even

hier un plaatje van de cruise vanmiddag, die volgens mij beetje in het puin liep..
kwerd nog in de cel geFlik*kk*rd omdat ik rood stond ( volgens mij)
[ Voor 14% gewijzigd door 6pack15 op 06-08-2006 23:01 ]
is er iets tegen al crashes, wordt er gek van, om de zoveel tijd
|>
Verwijderd
wor ik weer overgeslagenkecin schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:34:
Zie het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Uhmm... crashloze? De pijltjes op jouw kaart waren toch juist de bekende crashpunten?cooolkast schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:34:
Na een weekje weg geweest te zijn, maar even een update gedaan. Crashloze route naar Mt. Chilliad toegevoegd.
[afbeelding]
Groot
Normaal
Tevens zie ik geen verschil met je vorige mapje.
Als je heel goed kijkt zie je 2 rode stipjes en daar tussen loopt een blauwe lijnVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:12:
[...]
Uhmm... crashloze? De pijltjes op jouw kaart waren toch juist de bekende crashpunten?
Tevens zie ik geen verschil met je vorige mapje.Kan aan mij liggen..
Wel netjes gedaan, maar misschien een dikkere lijn ervan te maken
motabeatz.com
Daar heb je een goed punt 
Zit hier eig alleen maar de fullscreen map voor me neus, dan valt t nog wel mee. Zal t is even aanpassen.
En de pijlen zijn dus de crashpunten, en die route is de crashloze route naar Mt. Chilliad
* cooolkast duikt weer even in Flash
En geupdate
Zit hier eig alleen maar de fullscreen map voor me neus, dan valt t nog wel mee. Zal t is even aanpassen.
En de pijlen zijn dus de crashpunten, en die route is de crashloze route naar Mt. Chilliad
En geupdate

[ Voor 3% gewijzigd door cooolkast op 07-08-2006 14:06 ]
Hoezo crashloze?cooolkast schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:32:
Daar heb je een goed punt
En de pijlen zijn dus de crashpunten, en die route is de crashloze route naar Mt. Chilliad![]()
En geupdate

voor een bepaald bedrag (hint hint) zou de ''crashloze cruise'' nog wel eens kunnen uitlopen op een verschrikkelijk ongeluk met vele doden....
Waarom maak je niet gewoon een spawn plek, die je snel en goedkoop met auto en al je naar die berg teleport?6pack15 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:42:
voor een bepaald bedrag (hint hint) zou de ''crashloze cruise'' nog wel eens kunnen uitlopen op een verschrikkelijk ongeluk met vele doden....![]()
Dat is veel makkelijker
Verwijderd
Als je echt rete snel met auto en al op mount sjillie wilt komen, even vragen of iemand daar naar toe wilt gaan met /taxi. Daarna zelf /carteleport doen en tadaaFiXeR.nl schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:47:
[...]
Waarom maak je niet gewoon een spawn plek, die je snel en goedkoop met auto en al je naar die berg teleport?
Dat is veel makkelijker
/carteleport en dan met wat erachter?Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:19:
[...]
Als je echt rete snel met auto en al op mount sjillie wilt komen, even vragen of iemand daar naar toe wilt gaan met /taxi. Daarna zelf /carteleport doen en tadaa
Dan het ID erachter van diegene waar je naar toe wil carteleporten
Maar dan moet wel iemand op de berg zijn..Got FiXeR schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:48:
[...]
Dan het ID erachter van diegene waar je naar toe wil carteleporten
Kunnen jullie dan dat niet maken, een soort van teleport van bijvoorbeeld overkant van het schip naar de berg?
Dat is er al, dmv /taxi kan je als locatie de berg kiezenFiXeR.nl schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:53:
[...]
Maar dan moet wel iemand op de berg zijn..![]()
Kunnen jullie dan dat niet maken, een soort van teleport van bijvoorbeeld overkant van het schip naar de berg?
Edit: de kaart kan je nog gewoon via esc->map kiezen, en er is ook een kaart te vinden op http://www.sa-mp.nl/map.php waar sowieso veel info nog is te vinden over de opties op de server van .Peter
(en in deze post van mij staat ook nog de route naar de desbetreffende berg aangegeven.
[ Voor 34% gewijzigd door cooolkast op 07-08-2006 17:31 ]
hoe duur is dat dan ?
jah, zoiets als : /bergtop...:P, dat zou wel chil zijn
owja, heb je ook een knop voor een kaart van gta:sa, want het is een tijdje gelee dat ik het heb uitgespeeld, de steden ken ik nog wel redelijk, en de basisdingen, maar hoe ik bijv naar die berg ga, zou ik niet weten
jah, zoiets als : /bergtop...:P, dat zou wel chil zijn
owja, heb je ook een knop voor een kaart van gta:sa, want het is een tijdje gelee dat ik het heb uitgespeeld, de steden ken ik nog wel redelijk, en de basisdingen, maar hoe ik bijv naar die berg ga, zou ik niet weten
[ Voor 58% gewijzigd door 6pack15 op 07-08-2006 17:24 ]
Trouwens, nog een tip: Doe iets aan mensen die express botsen en schieten op je getunede auto. Want nu komen ze met de smoes: Ja, ik had niet gezien dat ie getuned was.
Of een optie dat als je in een getunede auto zit dat je niet dood + kapot kan.
EDIT: Ik heb helemaal vergeten te vertellen dat ik Kameel ben. Omdat FiXeR.nl nogal verwarrend was.
Dus ik ben Kameel
EDIT2: Wel potjan3, waarom crashde heel de server
Het geluid kapte ermee, en iedereen was timed-out
EDIT: Ik heb helemaal vergeten te vertellen dat ik Kameel ben. Omdat FiXeR.nl nogal verwarrend was.
Dus ik ben Kameel
EDIT2: Wel potjan3, waarom crashde heel de server
[ Voor 33% gewijzigd door FiXeR.nl op 07-08-2006 18:48 ]
LOL!FiXeR.nl schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:13:
Trouwens, nog een tip: Doe iets aan mensen die express botsen en schieten op je getunede auto. Want nu komen ze met de smoes: Ja, ik had niet gezien dat ie getuned was.
EDIT: Ik heb helemaal vergeten te vertellen dat ik Kameel ben. Omdat FiXeR.nl nogal verwarrend was.![]()
![]()
Dus ik ben Kameel
EDIT2: Wel potjan3, waarom crashde heel de server![]()
Trouwens, het is inderdaad wel handig, want 2 FiXeR's in Sa-mp is erg verwarrend

En ja, het KAN soms echt voorkomen dat je auto getuned is, terwijl iemand anders hem gewoon als standaard auto ziet, maar dit is niet vaak zo, gebeurt af en toe wel eens. En als iemand je getunde bak beschoten word, moet je dat ff aan een admin melden.
Danku.Got FiXeR schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:30:
[...]
LOL!ik liet jou dus gisteren zijn hoe dat tunen werkte
Hehe ik wist niet dat jij het was
![]()
Trouwens, het is inderdaad wel handig, want 2 FiXeR's in Sa-mp is erg verwarrend![]()
En ja, het KAN soms echt voorkomen dat je auto getuned is, terwijl iemand anders hem gewoon als standaard auto ziet, maar dit is niet vaak zo, gebeurt af en toe wel eens. En als iemand je getunde bak beschoten word, moet je dat ff aan een admin melden.
Trouwens, net de cruise, ik heb de parkeerplaats pics
Ik post er een paar, dus NIET allemaal.
Jammergenoeg klapte hij eruit tijdens de cruise, daar heb ik vaker last van.

Mvg, Kameel
Verwijderd
ja inderdaad, ik had net ook last van crashes tijdens cruiseFiXeR.nl schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:44:
[...]
Danku.
Trouwens, net de cruise, ik heb de parkeerplaats pics.
Ik post er een paar, dus NIET allemaal.
Jammergenoeg klapte hij eruit tijdens de cruise, daar heb ik vaker last van.![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mvg, Kameel![]()
![]()
Gelukkig ben ik dus niet de enigeVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:51:
[...]
ja inderdaad, ik had net ook last van crashes tijdens cruiseleuke screenies trouwens
Doen we de volgende keerVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:05:
TIP voor NOG mooiere screenshots: Zet met F7 de chat uit en met F9 de kill-lijst
het fixer.nl ( kameel) ik zag serieus niet dat jou auto getuned was, het was die ferrari achtige auto, in het roze...met volgens mij alleen een spoiler (wat ik later pas zag). maar ik heb me excuses aangeboden , duzzz
het serieus geen smoesje . Maar dat onstervelijke getunede auto lijkt me wel wat, maar je mag wel dood gaan, andere krijg je van die terroriserende ventjes in getunede auto's die drive-by's gaan doen.
Toch even een complimentje maken i.p.v. gezeur
Deze newbee had een probleem en werd via IRC keurig netjes en snel geholpen door FiXer
Hulde hiervoor
Ik heb al wat gevonden, maar dat behoord denk ik tot cheaten, dus gebruik ik het niet.6pack15 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:24:
het fixer.nl ( kameel) ik zag serieus niet dat jou auto getuned was, het was die ferrari achtige auto, in het roze...met volgens mij alleen een spoiler (wat ik later pas zag). maar ik heb me excuses aangeboden , duzzzhet serieus geen smoesje . Maar dat onstervelijke getunede auto lijkt me wel wat, maar je mag wel dood gaan, andere krijg je van die terroriserende ventjes in getunede auto's die drive-by's gaan doen.
Met de credits van Joss (aka Bikinitours Buschauffeur) voor het uitvinden van deze route zo'n 2 maanden geleden (inclusief pis/rook-stop)?cooolkast schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:34:
Na een weekje weg geweest te zijn, maar even een update gedaan. Crashloze route naar Mt. Chilliad toegevoegd.
[afbeelding]
Groot
Normaal
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 07-08-2006 21:41 ]
Grote cruise was erg mooi, bijna 50 mensen in de server
.
[ Voor 4% gewijzigd door Kecin op 07-08-2006 23:03 ]
Dat is best veel @ die tijdkecin schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:02:
Grote cruise was erg mooi, bijna 50 mensen in de server![]()
.
P.s.
ut_Alpha, het racen was prachtig
[ Voor 11% gewijzigd door Fixer op 08-08-2006 01:41 ]
Verwijderd
Nog een verbeter!ng: ( <- hehe ) Zet ook radar en hud uit in display settings voor uber screenshotsVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:05:
TIP voor NOG mooiere screenshots: Zet met F7 de chat uit en met F9 de kill-lijst
ff vraagje over getunede auto's
je mag er toch niet op schieten/ stelen ?
want ik had gister 2x un auto getuned, en 2x werd ik beschoten, en werd hij gejat
en dat /lock command werkt niet nee
want ik had gister 2x un auto getuned, en 2x werd ik beschoten, en werd hij gejat
Getunde Auto's mogen inderdaag niet beschoten/gestolen worden, mits die chauffeur van de getunde auto ook niet schiet6pack15 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:01:
ff vraagje over getunede auto's
Als je getunde auto beschoten/gestolen word, moet je het even melden aan een admin d.m.v. een @ voor je bericht te zetten
ke, bedankt. Tis niet dat het veel geld kost ofzo, maar tis wel vervelend
Heb je een vergrootglas erbij?Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:26:
Stelletje gekken tijdens de cruise![]()
*knip mislukte plaatjes* Hoe kan je plaatjes thumbnail klikbaar maken??
Btw, i go by the name of Kabouter nu.
AULXJMHR
zit je lekker te cruisen, crasht de boel, ongehoord
|>
Het blijft leuk om van Mount Jihad :+ te jumpen. (laden duurt even)
Edit: Op verzoek ook op YouTube gezet.
[ Voor 29% gewijzigd door Barca op 08-08-2006 22:08 ]
Verwijderd
Ok, leuk
Trouwens even over de updates.
Ik heb het idee dat er de laatste tijd alleen maar nieuwe features voor admins worden gemaakt.
Er worden steeds minder dingen voor de speler gedaan.
Verder is het een top server.
Met 13,5 20 21 miljoen bounty op z'n hoofd had FiXeR mazzel dat hij op het schip stond:

[ Voor 5% gewijzigd door Badeend op 08-08-2006 16:39 ]
Idd, hier nog wat screenshot's:Badeend schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:26:
Met 13,5 20 miljoen bounty op z'n hoofd had FiXeR mazzel dat hij op het schip stond:
[afbeelding]

En dan maant Fixer zich veilig in een Hydra zonder door te hebben wat achter hem gebeurd.
[ Voor 25% gewijzigd door Barca op 08-08-2006 21:59 ]
Verwijderd
Barca, zet je die van Mount Jihad en die achtervolging nog even op Youtube?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 18:01 ]
Userbreak: Kunnen we voortaan bij het posten van foto's op Imageshack voortaan maar de directe link naar de foto plaatsen i.p.v. die page. Dat werkt voor velen wat makkelijker... dank u.. |
(Dit in verband irritante reklame van spyware-gigant ErrorSafe..)
Kan iemand die tour van de Bus'jumpen''vanaf Chillad ook even opnieuw YouTuben o.i.d.?
[ Voor 45% gewijzigd door AW_Bos op 08-08-2006 18:11 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat is de reden dat ik een eigen img host gemaakt hebAW_Bos schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:08:
Userbreak:
Kunnen we voortaan bij het posten van foto's op Imageshack voortaan maar de directe link naar de foto plaatsen i.p.v. die page. Dat werkt voor velen wat makkelijker...
dank u..
(Dit in verband irritante reklame van spyware-gigant ErrorSafe..)
Kan iemand die tour van de Bus'jumpen''vanaf Chillad ook even opnieuw YouTuben o.i.d.?
En wtf richting fixer
weet iemand wat de code is van [GoT] last ventura ?
heb niet zo'n zin om 3 delen door te spitten
nvm, ik heb em al
heb niet zo'n zin om 3 delen door te spitten
nvm, ik heb em al
[ Voor 11% gewijzigd door fusion.fake op 08-08-2006 20:51 ]
Dat was echt prachtigBadeend schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:26:
Met 13,5 20 21 miljoen bounty op z'n hoofd had FiXeR mazzel dat hij op het schip stond:
[afbeelding]

Stelletje geldwolven!!

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.