[PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:34
lol, deed ik ook altijd met 2/3 vrienden. Allemaal clown en dan 4 motors pakken, niemand die wegkomt. Niet op peters server maar wel op andere grote servers, was echt lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:59
Ik heb me inderdaad vanmiddag samen met Manic vermaakt :D
"die clownen op de motors"

Ben er binnenkort wel weer om de straten te terroriseren dus kijk allemaal maar uit :D

[ Voor 6% gewijzigd door Ansjo op 29-07-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zocht nog eens een lijstje met de beschikbare commando's
In het vorige deel werd je verwezen naar
http://www.dmx-network.com/gta/index.php/Commandos

maar deze link werkt niet, iemand een alternatieve link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:12

Nakebod

Nope.

Morgen cq vandaag :P komt er denk ik een alternatieve link :)
Namelijk de nieuwe sa-mp.nl site.
Ik heb de belangrijkste dingen af, en vooral de aanmeld pagina is daar een vrij belangrijk onderdeel van.
De map heb ik (nog) niet over gezet naar de nieuwe site, weet niet of ik dat uberhaupt wel ga doen.
Zou natuurlijk mooier zijn van wel, maar het is niet zo snel gedaan denk ik, dus dat zie ik morgen wel.
Maar goed, morgen nog wat dingen afmaken en dan hopen dat ie online kan.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Nakebod schreef op zondag 30 juli 2006 @ 02:07:
Morgen cq vandaag :P komt er denk ik een alternatieve link :)
Namelijk de nieuwe sa-mp.nl site.
Ik heb de belangrijkste dingen af, en vooral de aanmeld pagina is daar een vrij belangrijk onderdeel van.
De map heb ik (nog) niet over gezet naar de nieuwe site, weet niet of ik dat uberhaupt wel ga doen.
Zou natuurlijk mooier zijn van wel, maar het is niet zo snel gedaan denk ik, dus dat zie ik morgen wel.
Maar goed, morgen nog wat dingen afmaken en dan hopen dat ie online kan.
Komt dus een compleet nieuwe site? Aangezien deze lelijk is, iig in FF.
Verder kreeg ik gister even de admin status, om in een hunter te klimmen :> . Lekker gepwnd :7.

Toen werd die ineens respawned, 700k kwijt, ;(, maar dat kreeg ik gelukkig terug.
Hehe,

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nieuwe site idd, en zover ik heb kunnen testen tot nu toe:
• Bijna pagina's xhtml 1.0 strict valid.
• De map werkt niet lekker op xhtml 1.0 strict of html 4.01 strict, dus die is html 4.01 transitional.
• Getest in Firefox, IE en Opera, en met heel wat gevloek (Vooral op IE...) is de huidige status: prima werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een uur lang gecruised met JUTD. Na een tijdje gingen we lopen want onze auto's waren natuurlijk geboemt :P

Er veel lol gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:27
Blijkbaar kan je ook niet goed lezen ;) Zie de topicwarning.

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 30-07-2006 18:34 ]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

\o/ www.SA-MP.nl \o/

Als het goed is, en dat was tijdens alle testjes wel, werkt het aanmelden ook prima.. Dus ik hoop nu nog steeds.
Inclusief iets waar jullie al een tijdje om vragen: Een changelog.

De site is "af" als in: werkbaar.
Mocht je nog fouten tegenkomen, meld ze hier even. Het kan zijn dat ik bepaalde dingen over het hoofd heb gezien.
De komende tijd zullen er onderliggend nog wel een aantal dingen gefinetuned worden.

Ik heb de site met Opera, Firefox en Internet Explorer getest, en de site gedraagd zich in alle drie de browsers prima, naar mijn idee dan.
Of de site ook prima onder Linux en/of Mac OS X werkt: Geen idee.
En eerlijk gezegt: Boeit me deze keer ook totaal niet. GTA SA is zover ik weet nog steeds Windows, dus dat is de doelgroep ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed werk, bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi werk Nakebod.

Ik heb 1 typ fout gevonden:
/aflossen
Je lening aflossen. Het bdrag is optioneel, en niet verplicht.
Dit commando kan je overal en altijd uitvoeren.
Staat op de pagina commando's.

Verder doen bij mij de spelers het nog niet als ik er op druk. Maar dat is verder ook niet nodig vind ik zelf.

Mooie website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:23:
Mooi werk Nakebod.

Ik heb 1 typ fout gevonden:

[...]

Staat op de pagina commando's.

Verder doen bij mij de spelers het nog niet als ik er op druk. Maar dat is verder ook niet nodig vind ik zelf.

Mooie website ;)
Leuk en aardig, maar het is dus niet de bedoeling dat dergelijke zaken via dit topic doorgegeven gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 22:48
damn! netjes nake :D mooi werk :)
de moeder van bouma heeft geen baard...
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door nick_haak op 30-07-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
Een mooi idee zou zijn als men player owned 'garages' zou kunnen hebben, waar men zijn eigen wagen kan opslaan. Zo voorkom je een hoop gedoe met 'tuned' wagens. Kost veel ruimte, maar in de woestijn is zat ruimte voor garages.

over de server:
het is wel apart om te zien dat in tegenstelling tot de cheaters, de ADMINS het op de server van peter nu verpesten.. Continu godmode, Hydra's en niemand die ze kan stoppen. Zeg je er wat van --> kick. Erg erg lame & flauw.

[ Voor 38% gewijzigd door Tasma op 30-07-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-10 22:43
Tasma schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:28:
het is wel apart om te zien dat in tegenstelling tot de cheaters, de ADMINS het op de server van peter nu verpesten.. Continu godmode, Hydra's en niemand die ze kan stoppen. Zeg je er wat van --> kick. Erg erg lame & flauw.
Als een admin iets verpest, moet je gewoon contact opnemen met mij en/of s0k. Verder is dat niet zozeer de reden dat je gekicked bent, want dat is wegens dit:
[GoT]Tasma: tering admins
[GoT]Tasma: klote admins
Waarna het script jou automatisch gebanned heeft. Verder kan dit beter via IRC (of morgen via de PM's :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
.Peter schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:31:
[...]

Als een admin iets verpest, moet je gewoon contact opnemen met mij en/of s0k. Verder is dat niet zozeer de reden dat je gekicked bent, want dat is wegens dit:
[GoT]Tasma: tering admins
[GoT]Tasma: klote admins
Waarna het script jou automatisch gebanned heeft. Verder kan dit beter via IRC (of morgen via de PM's :D).
yup, admins die mij meerdere keren afschieten, zelf op godmode staan, en met hydra's op publiek schieten. erg jammer, we zeiden er iets van en dat wordt genegeerd. Maar goed, met zoveel admins die allerlei rechten hebben en die niet altijd even juist gebruiken, is de lol er snel af. Servers moeten admins hebben, maar die moeten zich als normale spelers gedragen en enkel ingrijpen wanneer mogelijk. Er is nu een spel in het spel, tussen admins, wanneer gewone spelers in de buurt komen om een admin (immers ook een speler) af te schieten moet dit kunnen.

Er moet een script gemaakt worden om admins er van te weerhouden continu godmode aan te hebben, of er moet een strengere selectie zijn...

Nog een bug: met een wagen over de houten brug naast het schip --> crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:43

Emiel1984

Made in NL

Tasma schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:36:
[...]

yup, admins die mij meerdere keren afschieten, zelf op godmode staan, en met hydra's op publiek schieten. erg jammer, we zeiden er iets van en dat wordt genegeerd. Maar goed, met zoveel admins die allerlei rechten hebben en die niet altijd even juist gebruiken, is de lol er snel af. Servers moeten admins hebben, maar die moeten zich als normale spelers gedragen en enkel ingrijpen wanneer mogelijk. Er is nu een spel in het spel, tussen admins, wanneer gewone spelers in de buurt komen om een admin (immers ook een speler) af te schieten moet dit kunnen.
Ben het met je eens er zijn teveel admins en ik was vandaag erg lang online en continu crashte de server maar dat terzijde. Ik was dus gewoon op schip en toen hebben we iemand gekicked continu omdat diegene gewoon zat te kloten. Er zijn denk ik ook teveel admins.. ze worden te snel aangestelt denk ik ondankt dat t niet nodig is(of helpt).

offtopic:
Een uur of 3 later was ik op de boot en begon een persoon me ineens neer te knallen. Maar dan dus net niet dood was. Maargoed dat is gewoon niet leuk als je net een beetje geld hebt gespaart tijdens de lunch(wat vele doen op schip).

Toen gaf ik dus die persoon een votekick maar ineens schoot peter mij neer. Ik heb niks tegen peter maar hij wist niet wat er aan de gang was en gaf ondanks dat ik niks had gedaan mij het doodsschot. Die persoon die ik de votekick gaf bleek later nogal goed met peter mee te kunnen praten vanwege zijn servers ofzo :S. Ik was dus gewoon buiten schot gezet letterlijk omdat hij beter met iemand kon praten die wel zat te klote op het schip.

Peter gaf toen zelf aan dat maar niet iedereen moeste votekicken.. ehm dat was de 2de persoon die dag...(jah de eerste persoon wel vaak gekicked :p maar dat deden er meer) dus ik weet t niet. Ik vind het jammer dat er niet andere servers zijn die leuke mensen online hebben anders was ik al weg geweest.

EDIT1: ik krijg overigens steeds minder rechten. Dan sta ik ineens op mute en dan kan ik ineens geen commando's meer gebruiken. Tjah boeie idd, maar toch ook wel vervelent ;) .

ff een berichtje voor de admins van deze site, t is idd niet helemaal volgens de regels mijn offtopic deel maar t kan mensen die een server opzetten helpen met hoe ze om moeten gaan met mensen op de server ;) .

Je hebt verder wel een mooie server opgezet Peter zoals ik al had vermeld... t wordt af en toe soms alleen een beetje verknalt en dat is jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door Emiel1984 op 31-07-2006 00:42 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAN emiel1984

Bij deze onze excusses dat wij jou net (MA 04:00) gebanned hebben. Het was een typo van 1 van ons.

IPV /bank 1 heeft iemand perongeluk /ban 1 gedaan. En ja.. je raadt het al..

Ik heb .Peter al een berichtje achter gelaten. Dus alstie morgen .. uhh strax wakker wordt zal hij jouw weer unbannen.

Nogmaals onze excusses voor het ongemak. Ik hoop dat je niet al boos bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-10 22:43
Voor problemen conform mijn server kunnen jullie nu een Direct Message sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:28
Modbreak:Kan dat admin/moderator vs. users gezever nu onderhand over zijn of moet ik weer posts gaan trashen en mensen PM'en :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
.Peter, kan je niet beter zelf een forum starten zodat daar over jouw server gepraat kan worden.

Dan kan Crash ook weer rustig doorslapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

ronaldlokers schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:37:
.Peter, kan je niet beter zelf een forum starten zodat daar over jouw server gepraat kan worden.

Dan kan Crash ook weer rustig doorslapen :P
Als je in de source van de site kijkt, staat er al een kopje gereserveerd voor forum. Dus geen probleem lijkt me zo.

Verder heb ik gister eens even een serverpackage geinstalled, en een mod erop geinstalleerd.
Wellicht handig voor mensen die naar lan's toegaan, of gewoon zelf even willen kijken hoe je zoiets maakt.
Hier staat een soort van gamemode:
klik.

Functies:
Script Commands:

/gang [create/join/quit] [gangname]

/ganginfo [numberid] Shows details of that gang.

/gangs Lists currenty gangs

/invite [playerid] [gangnumber] Invites that player to join your gang.

/weaponlist Lists all of the weapons that you can buy with /buyweapon command

/buyweapon [weaponid] purchases a weapon that is avaivable.

/properties lists all of the properties that are avaivable and also shows who currently owns them.

/buy walk into a red marker of a property and type this to buy the property.

/bounties lists current bounties that are held currently.

/bounty [playerid] shows the bounty of that person.

/hitman [playerid] [amount] sets a bounty amount of that player it takes your money away also to set the bounty with.

/givecash [playerid] [amount] gives the player amount that you given him/her.

/balance shows your balance that you have in the bank.

/bank [moneyamount] puts money away in the bank.

/gbank [moneyamount] puts Gang Money in bank for your gang members to use.

/gbalance shows your current Gang Account balance.

/withdraw [moneyamount] subtracts money from bank and adds to your pocket.

/help lists other commands and help section.

/lock and /unlock which locks and unlocks your car doors.

/teleportto [playerid] which sets you to that player's location.

/teleporthere [playerid] brings current player to your location.

/setloc [locationname] sets your location.

/teleportloc [locationname] which teleports you to your location that you had set with /setloc command.

Ingame Admin Controls:
/jail [playerid] and /unjail [playerid] Which jails or unjails that player.
MORE COMING SOON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Thks TheDominator en mijn excuses Crash :) een eigen forum voor de server is idd niet zo een slecht idee :p.

Edit1: kan er nog steeds niet opkomen overigens,(Peter slaapt vast uit :D )

[ Voor 26% gewijzigd door Emiel1984 op 31-07-2006 15:57 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou nog even reageren op het feit dat sommige mensen vinden dat er TE snel en TE veel admins (bijgekomen) zijn. Zoals bij veel onderwerpen, wordt ook DIT weer zo lekker overdreven.

Sinds .Peter z'n server wat populairder is geworden heeft hij het idd nodig gevonden een aantal extra admins aan te stellen. Een aantal van ons spelen niet zo vaak en van de meeste zijn er meestal maar 2 of 3 tegelijk on-line. Dus het valt allemaal reuze mee. Op deze manier is er ook bijna full-time coverage. Moet je iedereen eens zien $utten en horen klagen op het moment er geen admin on-line is..

Het hele godmode/hydra abuse verhaal van gisteren is natuurlijk ook weer zwaar overdreven. Er was gisteren idd 1 admin die zijn eigen misdroeg. Deze is ook diezelfde avond nog van admin status afgehaald. Maar om nu gelijk te roepen van 'de ADMINS dit' en 'zoveel admins dat' is zo generaliserend als weet ik wat. Gebeurt regelmatig hoor bij discussies. Is nu eenmaal menselijk. Alleen maakt het er op deze manier niet leuker op voor de andere admins om zo (weer eens) in een kwaad daglicht gestelt te worden.

Zoals .Peter al zei, mocht je problemen hebben met een bepaalde admin, spreek dan .Peter of s0k aan via IRC. En ga niet op dit forum alle admins zwart lopen maken.

Ik weet dat bovenstaand onderwerp al met een aantal mensen is besproken op IRC, maar bij deze wil ik het dus ook even op dit forum rechtzetten.

Ik dank u voor uw aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:15
En wat te denken van Admins die je lokken om je vervolgens in je rug neer te steken :P

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPhoenix schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:15:
En wat te denken van Admins die je lokken om je vervolgens in je rug neer te steken :P
hehe geintje moet kunnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Volgens mij ben ik een van de weinige normale speler, die NIET vind dat iedereen in de Hydra/Blackhawk mag vliegen, dus dat het maar goed is dat alleen admins dit kunnen.
Elke admin weet dat hij alleen maar met die dingen mag vliegen, en niet killen (wat dus tot gisteren altijd nog perfect is gegaan).
Ik zou er niet aan moeten denken als elke speler zomaar in zon ding kan stappen (vooral niet nu ze tegenover het schip staan), omdat die speler dan zolang zou kunnen killen als hij zelf zou willen, omdat de Hydra/Blackhawk bijna niet neer te halen is.

Dat normale spelers niet op fietsen kunnen (weet niet of dat inmiddels al veranderd is) is wel een beetje onzin, omdat men daar geen misbruik van kan maken.

Verder vind ik het ook goed dat de admin die gisteren misbruik heeft gemaakt van het kunnen vliegen in de Hydra de adminstatus verloren heeft, simpelweg om het voor iedereen leuk te houden. Als admins zomaar de hele tijd in de Hydra of Blackhawk gingen vliegen en killen, zou er niks meer aan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:36:
Volgens mij ben ik een van de weinige normale speler, die NIET vind dat iedereen in de Hydra/Blackhawk mag vliegen, dus dat het maar goed is dat alleen admins dit kunnen.
Elke admin weet dat hij alleen maar met die dingen mag vliegen, en niet killen (wat dus tot gisteren altijd nog perfect is gegaan).
Ik zou er niet aan moeten denken als elke speler zomaar in zon ding kan stappen (vooral niet nu ze tegenover het schip staan), omdat die speler dan zolang zou kunnen killen als hij zelf zou willen, omdat de Hydra/Blackhawk bijna niet neer te halen is.

Dat normale spelers niet op fietsen kunnen (weet niet of dat inmiddels al veranderd is) is wel een beetje onzin, omdat men daar geen misbruik van kan maken.

Verder vind ik het ook goed dat de admin die gisteren misbruik heeft gemaakt van het kunnen vliegen in de Hydra de adminstatus verloren heeft, simpelweg om het voor iedereen leuk te houden. Als admins zomaar de hele tijd in de Hydra of Blackhawk gingen vliegen en killen, zou er niks meer aan zijn.
Op een fiets ben je ongelooflijk moeilijk te killen en je kan er perfect iedereen vanuit neerschieten, het is inderdaad spijtig, maarja.. Beetje Vortex achtig. Ik weet dan ook niet wat .Peter juist van plan is met die fietsen, maar voorlopig dus nog even niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:36:
Ik weet het niet zeker, maar ik heb het vermoeden dat .Peter wel in een toekomstige update een aantal mountainbikes voor 'stervelingen' in de map zal plaatsen. Pin me er niet op vast.

EDIT: + zie reactie ut_alpha :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Op een fiets ben je ongelooflijk moeilijk te killen en je kan er perfect iedereen vanuit neerschieten...
Ah oke, dat wist ik niet :)
Dan is het maar beter om het even zo te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie topicwarning ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 31-07-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is niet bedoelt voor slow-chat / offtopic geneuzel ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 31-07-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:57
Zie topicwarning :|

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 31-07-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:37
MadMan schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:14:
Mijn server is inderdaad iets eerder offline gegaan dan gepland. Mijn voeding vond het wel goed geweest, ik denk vooral door de warmte. Ik ben bijna de hele dag weg geweest en heb dit dus pas s'avonds laat ontdekt.
De halvering van de cash ga ik van 2 naar 5 dagen zetten. Zo kunnen de mensen die door de week werken toch nog hun geld behouden. Er is pas een user die 1 crash heeft gehad, van de 30 geregistreerde en ongeveer 45 terugkerende, niet geregistreerde users. Als de server/client al mocht crashen word je pocketmoney ook automatisch weer terug gezet. Het geld en de properties die je bezit worden in een aparte database bijgehouden. Wel kan het zijn dat als je nét een propertie hebt gekocht en dan binnen een halve minuut crasht dat je hem even opnieuw moet kopen.

Oh ja, ik heb brandweerauto's, ambulances, lijkenwagens, de oudere wo2 vliegtuigen op het vliegveld, een stuk of 3 van die _huge_ vrachtauto's en een paar hot-rod's toegevoegd, dit word nog uitgebreid met andere auto's die je normaal niet vaak ziet. Als iemand hierover (of over andere dingen) nog ideeën heeft, hoor ik het graag. Zet er dan wel effe bij waar je een auto graag wilt zien, dat bespaart mij een hoop verplaatsen als het niet goed mocht zijn.

Als alles goed gaat is mijn server vanaf maandag de 31ste weer online. In de tussentijd ga ik zoveel mogelijk properties toevoegen, jullie wensen (tot een bepaald niveau :P ) vervullen en een mooie "handleiding" voor mijn server schrijven.

offtopic:
@mcandor: je pakje is sinds gisteren onderweg, had het nogal onverwacht druk gekregen :X
Volgens mij is het de 31 ste maar is die nog niet online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er geweest en heb screens gemaakt:

de admin room:
Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/5053/adminroom3ft2.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img435.imageshack.us/img435/6701/adminroom2ay2.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/3337/adminroom1he7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUTD
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik ben al een keer illegaal :P binnengekomen, liggen idd veel wapens en te veel geld :D.

Verder zijn de nieuwe fietsen in het spel lijp :D en een nieuwe rijdende schans :P lekker jumpen, en zo op allerlei gebouwen komen ;) vanmiddag al veel fun bij gehad...

J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ander mensen dit probleem ook. Telkens ik in mn auto naar de map ga zien en ik kom terug in het spel, stopt de autoradio met spelen. Dan moet ik even uit de auto en er terug in om weer muziek te horen. Dit is irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17
Ja dat heb ik ook.

Maar wat ik nu heb vind ik erger. Als ik gta wil opstarten MP of normaal geeft die aan dat ik geen directx 9.0 heb geïnstalleerd. Heb ik dus zeker te weten wel, toch maar even de laatste versie geïnstalleerd nog steeds zelfde probleem andere dx9 spellen doen het wel. Jullie dit wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

silencedead schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:58:
Ja dat heb ik ook.

Maar wat ik nu heb vind ik erger. Als ik gta wil opstarten MP of normaal geeft die aan dat ik geen directx 9.0 heb geïnstalleerd. Heb ik dus zeker te weten wel, toch maar even de laatste versie geïnstalleerd nog steeds zelfde probleem andere dx9 spellen doen het wel. Jullie dit wel eens gehad?
Ja Ckers wel is gehad :) (nog niet bij SAMP) . Enige oplossing was meestal bij mij een reinstal van het gehele spel na een uninstall.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silencedead schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:58:
Ja dat heb ik ook.

Denk eens terug en kijk welke dingen je laatst veranderd hebt. Heb je bijvoorbleeld de speedometer geïnstalleerd? Zoja, verwijder deze terug etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En vooral of je die dll (...dx9.dll) die bij de speedometer in je gta map hebt staan. Die schijnt de meeste problemen te veroorzaken als er al problemen zijn.
alpha had ook al last van die speedometer, toch? :)
Misschien een wat oudere videokaart, dat het daarom niet werkt?

[ Voor 13% gewijzigd door Nakebod op 01-08-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen, waarom ik gebanned ben ?

Gr.

Juriaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk omdat je iets verkeerds heb gedaan...

Jammer dat mijn account nog steeds niet werkt, wordt toch eens tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 modbreaks en 1 topicwarning. op 1 pagina

en nog blijven er mensen vragen stellen over de server van .peter , stop hier gewoon mee, ik heb geen zin dat dit topic op slot moet omdat mensen zich gewoon niet aan de regels kunnen houden.

ik zeg dit niet als wannabe mod, maar vraag als normale user/player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier weer een rondje picas from me.

Hier waren we met wat grote voertuigen rond aan het crossen (naja crossen, heel langzaam rijden iig) in de vijver achter het schip
Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/a1-thumb.jpg

Sinds gisteren hebben we dus ook de oplegger tot onze beschikking. Hier een testje hoeveel gewone auto's erop kunnen. 4 dus :)
Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/a2-thumb.jpg

De chauffeur was uit de oplegger gestapt, wat tot gevolg had dat de oplegger korte tijd daarna respawnde, met onderstaand resultaat :)
Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/a3-thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/a4-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:51:
Waarschijnlijk omdat je iets verkeerds heb gedaan...

Jammer dat mijn account nog steeds niet werkt, wordt toch eens tijd..
Waarschijnlijk omdat je "TLUZXSFL" ook niet in je ondertitel moet zetten maar in je signature ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sjonge jonge wat kunnen sommige lui zich kinderachtig gedragen zeg :/
Er wordt niet op je geschoten als je dat niet wilt. Werkt over het algemeen prima.
Maar niet als ze weten dat je 1.35 miljoen heb verdiend dan teleporteert iedereen naar je toe om je cash afhandig te maken.
En wat kun je dan anders dan het spel maar af te sluiten?? :? Ondertussen vinden ze dat "lame" terwijl je niet eens de kans krijgt om je geld op de bank te zetten.
Ja lekker spelen zo hoor :/

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-10 09:09

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Reply voor myreact

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Scipionyx schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:07:
Sjonge jonge wat kunnen sommige lui zich kinderachtig gedragen zeg :/
Er wordt niet op je geschoten als je dat niet wilt. Werkt over het algemeen prima.
Maar niet als ze weten dat je 1.35 miljoen heb verdiend dan teleporteert iedereen naar je toe om je cash afhandig te maken.
En wat kun je dan anders dan het spel maar af te sluiten?? :? Ondertussen vinden ze dat "lame" terwijl je niet eens de kans krijgt om je geld op de bank te zetten.
Ja lekker spelen zo hoor :/
Als dit het geval is druk je gewoon op ESC zodat je niet afgeschoten kan worden. FF wachten en grote kans dat je belagers het opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Bart1983 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:46:
[...]

Als dit het geval is druk je gewoon op ESC zodat je niet afgeschoten kan worden. FF wachten en grote kans dat je belagers het opgeven.
Is dat zo? Dus als je in het menu zit ben je onkwestbaar? Jammer. Doch het zijn nu eenmaal de regels op de server van .Peter.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
DPhoenix schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:53:
[...]

Is dat zo? Dus als je in het menu zit ben je onkwestbaar? Jammer. Doch het zijn nu eenmaal de regels op de server van .Peter.
Ja je bent dan onkwetsbaar! Wat bedoel je met "Jammer. Doch het zijn nu eenmaal de regels op de server van .Peter"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er precies als je als user naar het adminhok gaat in Jizzy's place?
Ik werd geteleporteerd naar eenofandere paarse blur als hieronder en al mijn geld was weg:
Afbeeldingslocatie: http://pics.chillosophy.nl/?f=jOumVnrMZ3.png
Ik teleporte daarna naar iemand die op het schip stond (nadat ik wat cash kreeg van properties), maar het scherm blijft paars. Ik zie helemaal niks, behalve de namen van andere spelers (geen poppetjes). Is dat de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:42:
Wat gebeurt er precies als je als user naar het adminhok gaat in Jizzy's place?
Ik werd geteleporteerd naar eenofandere paarse blur als hieronder en al mijn geld was weg:
[afbeelding]
Ik teleporte daarna naar iemand die op het schip stond (nadat ik wat cash kreeg van properties), maar het scherm blijft paars. Ik zie helemaal niks, behalve de namen van andere spelers (geen poppetjes). Is dat de bedoeling?
Dat is een bug in het spel geloof ik.
Als je nu /dive intypt in je chatregel, dan maak je een parachutesprong en kom je na een aantal seconden vliegen weer terecht waar je wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de images van de TS doen het niet dus ik kan het w8woord (peters server) ook niet zien, kan iemand mij die vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 17-10 10:26
Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/7159/darkvm5.jpg

mijn character is altijd zwart, geel, blauw of een andere kleur.
Ik zie dus geen clowns of wat dan ook ingame.
Speel al tijdje zo maar begint toch wel te storen. Heb het in multiplayer maar ook in singleplayer.
iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Tommzz schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:13:
[afbeelding]

mijn character is altijd zwart, geel, blauw of een andere kleur.
Ik zie dus geen clowns of wat dan ook ingame.
Speel al tijdje zo maar begint toch wel te storen. Heb het in multiplayer maar ook in singleplayer.
iemand een oplossing?
Al een patch gedraaid?
Als ik zoek op GTA SA + Textures, kom ik o.a wel vele topics tegen over jouw probleem... :)

Trouwens, een tijdje terug gingen een aantal tweakers met zijn allen de bus in, om vervolgens een duik van de berg af te maken naar beneden. Maar waar is die berg in SA Singleplayer?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Op dezelfde plaatst als in de MP :+
Die hebben we heus niet ff verplaatst hoor :)
(Links onderin op de map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 17-10 10:26
AW_Bos schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:20:
[...]

Al een patch gedraaid?
Als ik zoek op GTA SA + Textures, kom ik o.a wel vele topics tegen over jouw probleem... :)

Trouwens, een tijdje terug gingen een aantal tweakers met zijn allen de bus in, om vervolgens een duik van de berg af te maken naar beneden. Maar waar is die berg in SA Singleplayer?
Hmm

Ik probeer dus patch 1.01, die werkt gewoon maar als ik dan het spel opstart zie ik nog steeds een zwarte character.
verder kan ik vrij weinig vinden als ik zoek naar textures van GTA:SA.

Sinds ik heb gepatched en opnieuw het spel helemaal heb geinstalleerd om weer op versie 1.0 te komen, doet MP het ook neit meer.

is het password wat ik invoer op peters server verkeerd ( is die veranderd, ja/nee?)

krijg nu ook 2x een wit scherm als ik SA opstart.

vreemd allemaal, had juist zon zin om weer ff te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook ff het spel helemaal opnieuw installeren.
Je kijkt of er nieuwe drivers zijn voor je grafische kaart.

Downgraden van GTA:SA en SA Multiplayer installeren.
Kijk eerst ff of de singleplayer goed werkt.

Ik heb ook weleens vreemde problemen gehad als een half scherm bij GTA:SA.
Bovenstaande was bij mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Tommzz schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:48:
[...]

Hmm

Ik probeer dus patch 1.01, die werkt gewoon maar als ik dan het spel opstart zie ik nog steeds een zwarte character.
verder kan ik vrij weinig vinden als ik zoek naar textures van GTA:SA.

Sinds ik heb gepatched en opnieuw het spel helemaal heb geinstalleerd om weer op versie 1.0 te komen, doet MP het ook neit meer.

is het password wat ik invoer op peters server verkeerd ( is die veranderd, ja/nee?)

krijg nu ook 2x een wit scherm als ik SA opstart.

vreemd allemaal, had juist zon zin om weer ff te spelen
Multiplayer werkt alleen met de eerste versie 1.0 !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vage bug, na teleporten was beeld grijs en zag ik alleen H@wker en rook van z'n bike.

Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/3997/buglh7.jpg

Klik voor 800*600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:43:
Vage bug, na teleporten was beeld grijs en zag ik alleen H@wker en rook van z'n bike.

[afbeelding]

Klik voor 800*600
doe /visit en loop naar buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik zag, en hoorde dit. doet me denken aan the exorcist ofzo. Echt raar . geluid iets harder aan dan normaal. dan hoor je het beter.

http://www.youtube.com/watch?v=9pmfvvN7UrM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:51:
En ik zag, en hoorde dit. doet me denken aan the exorcist ofzo. Echt raar . geluid iets harder aan dan normaal. dan hoor je het beter.

Omfg :P Lol dat is best maf ja

Edit: YouTube moet nu ook al raar doen, comments werden niet toegevoegd maar nu staat er 3x m'n comment

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Wat is het serverwachtwoord? de hele OP is namelijk verneukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Game Error schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:18:
Wat is het serverwachtwoord? de hele OP is namelijk verneukt...
Even snel mn paintskilzz gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/5838/wachtwoordlk1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Die bug is VET !! En trouwens waarom gebruiken\maken jullie die wachtwoorden in een afbeelding en typen jullie ze gewoon niet ??

[ Voor 4% gewijzigd door Emiel1984 op 02-08-2006 00:19 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 20:48

Fixer

FP ProMod
emiel1984 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:19:
[...]

Die bug is VET !! En trouwens waarom gebruiken\maken jullie die wachtwoorden in een afbeelding en typen jullie ze gewoon niet ??
Iig, nooit het server password hier plain text neer smijten! :X

"Graphical passwords may offer better security than text-based passwords because many people, in an attempt to memorize text-based passwords, use plain words (rather than the recommended jumble of characters). A dictionary search can often hit on a password and allow a hacker to gain entry into a system in seconds." (..)

ff snel opgezocht, en ben nu moe :Z

[ Voor 100% gewijzigd door Fixer op 02-08-2006 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:01

Exigence

dnkroz

Dat had ik een tijdje geleden ook, soort van kippenkakelgeluid soms :P Hoe harder je rijdt met je voertuig, of hoe sneller je heli vliegt hoe sneller het geluid gaat :P Echt wazig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo rond een uur of 02:00 kwamen we op het idee nog een late-night fiets cruise te doen met een paar man. krvabo nam de leiding en heeft ons door zowat heel LV en SF geleid. Hij is echt een goeie fiets leider. We zijn op ontzettend veel plaatsen geweest waar je normaal met de auto cruises nooit komt. Af ef toe een pitstop. Het was echt reuze leuk. Duurde alles bijelkaar bijna 3 kwartier. Hier wat grouppics:

Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/fiets1-thumb.jpg

MortiMafia moet echt eens iets aan zun conditie gaan doen, want hij haakte later af. Zoals bijna elke cruise, eindigden we boven op mount sjillie. Ook hebben we daar natuurlijk nog een megajump gedaan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/fiets2-thumb.jpg

(we zijn overgins daarna nog wel terug gefietst naar de boot)

EDIT: ff iets anders. Ben ik nou echt zo dronken dat ik dubbel zie? :+

Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/dubbel-thumb.jpg

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 02:49:
Zo rond een uur of 02:00 kwamen we op het idee nog een late-night fiets cruise te doen met een paar man. krvabo nam de leiding en heeft ons door zowat heel LV en SF geleid. Hij is echt een goeie fiets leider. We zijn op ontzettend veel plaatsen geweest waar je normaal met de auto cruises nooit komt. Af ef toe een pitstop. Het was echt reuze leuk. Duurde alles bijelkaar bijna 3 kwartier. Hier wat grouppics:
Sank yuu :)

Ja het was idd erg leuk. 's Nachts is het toch altijd wel het leukste, waarin er ruimte is voor wat gecruise en gedoe wat je met meer mensen maar moeilijk kunt doen.

Een fietscruise is ook zeker wel leuk. :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 22:48

Klippy

Still Game

Sinds wanneer zijn er fietsjes dan?
* Klippy is al een tijdje niet gesst, deze week nog eens tijd vrijmaken, ziet er leuk uit :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-10 09:02
Klippy schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 04:12:
Sinds wanneer zijn er fietsjes dan?
* Klippy is al een tijdje niet gesst, deze week nog eens tijd vrijmaken, ziet er leuk uit :P
Beetje stomme vraag nadat er net 2 screens gepost zijn met tig fietsen erop :P. SA bevat toch ook gewoon fietsen, dus waarom zou de multiplayervariant dan geen fietsen hebben.

edit:
Kan aan de tijd liggen. Ik denk dat ik ook maar 'ns naar bed ga :D.

[ Voor 8% gewijzigd door DEVoTi0N op 02-08-2006 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 22:48

Klippy

Still Game

DEVoTi0N schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 04:30:
[...]

Beetje stomme vraag nadat er net 2 screens gepost zijn met tig fietsen erop :P. SA bevat toch ook gewoon fietsen, dus waarom zou de multiplayervariant dan geen fietsen hebben.

edit:
Kan aan de tijd liggen. Ik denk dat ik ook maar 'ns naar bed ga :D.
A) Niet alle voertuigen zijn beschikbaar op de server van Peter, dat had je geweten als je er ooit was geweest.
B) Vorige week waren er nog geen fietsjes dus ik vraag sinds wanneer wel.
C) Slaap lekker :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eergister waren de fietsen nog admin only (net als de hydras nu) maar nu staan er wat op het dak.

Maar let op, in het verleden gevonden voertuigen bieden geen garantie voor de toekomst (op de server van peter dan) ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 02-08-2006 04:50 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Garantie geeft Peter nooit :)
Er staan op dit moment wel een hoop auto's erin die in v2.0 verdwijnen, en andere voor terug komen, en een tijd terug hebben we alle voertuigen een andere locatie ingame gegeven. Dus als v2.0 uitkomt is het weer zoeken naar je favo voertuig (Als die er nog inzit dan :P)

En Domi, je zuipt echt teveel.. 2 hydra's... Hoe kom je erop, er staat er maar 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

Gaitman

The Real One

Nakebod schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:21:
Garantie geeft Peter nooit :)
Er staan op dit moment wel een hoop auto's erin die in v2.0 verdwijnen, en andere voor terug komen, en een tijd terug hebben we alle voertuigen een andere locatie ingame gegeven. Dus als v2.0 uitkomt is het weer zoeken naar je favo voertuig (Als die er nog inzit dan :P)

En Domi, je zuipt echt teveel.. 2 hydra's... Hoe kom je erop, er staat er maar 1 :+
Afwisseling = goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

In tegestelling had ik een bug :p had dit al vermeld onder de cruise. Ik vertelde fox dat hij niet constant zijn fire knop moest indrukken maar dat was dus een bug bij mij. Niemand kreeg er minder health van maar ik wel ;) .

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/3078/samp01bo2.th.jpg

Fietscruise was erg leuk en zou net als de gewone at 24h cruis ingeplant moeten worden om meer mensen mee te krijgen en dus nog leuker te maken. Ik moet nog zelf een beetje leren fietsen. Ben 2x t water in gereden\gespronge :p .

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk een mega motor cruise altijd wel stoer! Vooral omdat er in de server van .Peter nu "harleys" zijn :D Maar eens een keer organiseren denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:43:
Ik vind persoonlijk een mega motor cruise altijd wel stoer! Vooral omdat er in de server van .Peter nu "harleys" zijn :D Maar eens een keer organiseren denk ik ;)
zeker leuk, je kan simpelweg geen grote fietscruise houden omdat er zo weinig fietsen zijn.

maar ik stel bij deze voor:

vanavond om 22.00 uur: Mega 2-wieler Cruise
-NRG`s
-Sanchez
-Harley`s
-Feitsen

Verzamelen @ Airport, vanaf 9 uur wordt er (alcoholische) drank geschonken in de Airport Bar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:52:
[...]

zeker leuk, je kan simpelweg geen grote fietscruise houden omdat er zo weinig fietsen zijn.

-NRG`s
-Sanchez
-Harley`s
-Feitsen

Verzamelen @ Airport, vanaf 9 uur wordt er (alcoholische) drank geschonken in de Airport Bar :P
Ik kom wel ff langs \o/

Maar @ Peter, misschien een idee om de OP weer een beetje te fixen :P Alle plaatjes staan offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

** Map update **
http://www.sa-mp.nl/map.php
Lief klein konijntje badeendje had een vliegje op zijn neus ideetje in zijn hoofd.
En ook nog uitgewerkt :)
En dat idee is nu te zien onder de map :)

En dan nu.. gametijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:52:
[...]

-NRG`s
-Sanchez
-Harley`s
-Feitsen

Ik hoop dat ik langs kan komen... ouders 8)7

Ben geweest. vond er eerlijk gezegt niet zoveel meer aan... :O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 2 minuten.......

wel komen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:48:
** Map update **
http://www.sa-mp.nl/map.php
Lief klein konijntje badeendje had een vliegje op zijn neus ideetje in zijn hoofd.
En ook nog uitgewerkt :)
En dat idee is nu te zien onder de map :)

En dan nu.. gametijd!
Ik mis Dominator's Bouwput :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Exigence schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 01:50:
[...]

Dat had ik een tijdje geleden ook, soort van kippenkakelgeluid soms :P Hoe harder je rijdt met je voertuig, of hoe sneller je heli vliegt hoe sneller het geluid gaat :P Echt wazig :P
:') Ik lig in een deuk..
Misschien gare audiodrivers?

Iemand die vertellen kan waar die hoge berg is waar jullie soms met zijn allen in een bus het ravijn in stortten?

[ Voor 62% gewijzigd door AW_Bos op 03-08-2006 01:16 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
AW_Bos schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:10:
Iemand die vertellen kan waar die hoge berg is waar jullie soms met zijn allen in een bus het ravijn in stortten?
Ja dit is mount Chilliad (noem hem zelf altijd mount chill-out) en je kunt hem hier vinden --> http://www.sa-mp.nl/map.php in grid B7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:16:
[...]

Ja dit is mount Chilliad (noem hem zelf altijd mount chill-out) en je kunt hem hier vinden --> http://www.sa-mp.nl/map.php in grid B7
Ik zat gister op een server te spelen waar ze met vrachtwagens en bussen de berg op gingen.
Dit was best wel grappig om te doen.

Het enige wat ik mis, is een parachute boven op de berg.
Misschien dat deze er geplaatst kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:48:
[...]

Ik zat gister op een server te spelen waar ze met vrachtwagens en bussen de berg op gingen.
Dit was best wel grappig om te doen.

Het enige wat ik mis, is een parachute boven op de berg.
Misschien dat deze er geplaatst kan worden ?
Die is er hoor! Links bij de schans op dat platform dinges staat een chute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Helas ligt chello er alweer is uit dus kan niet thuis langskomen(op de server komen dus). Maar mensen probeer maar is met de truck(jumptruck) de berg te beklimmen. Het is me gister gelukt (zonder commando's) maar het is vrij lastig.. dus als je een uitdaging wil.. probeer dat dan is :D ..

Kan helaas geen pictures posten nu van de hellingsproef maar deze zal ik binnenkort snel erop zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 03-08-2006 15:39 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb sinds 2 dagen Sunbelt/Kerio Personal Firewall, en die blokkeert samp op de een of andere manier. Ik krijg constant de mededeling dat er een Intrusion Attempt Blocked is. Dat is het moment dat ik een server wil joinen, en de MP mode van GTA:SA wordt geladen.

Heeft iemand dit ook gehad?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Angeloonie schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:40:
Ik heb sinds 2 dagen Sunbelt/Kerio Personal Firewall, en die blokkeert samp op de een of andere manier. Ik krijg constant de mededeling dat er een Intrusion Attempt Blocked is. Dat is het moment dat ik een server wil joinen, en de MP mode van GTA:SA wordt geladen.

Heeft iemand dit ook gehad?
Poort 7777 toegstaan voor sa-mp.exe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaitman schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:50:
[...]

Poort 7777 toegstaan voor sa-mp.exe?
is dat de enigste poort die gebruikt word? ik weet dat dat de access poort is, maar bij de meeste games worden er meer poorten gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:05:
[...]

is dat de enigste poort die gebruikt word? ik weet dat dat de access poort is, maar bij de meeste games worden er meer poorten gebruikt.
In mijn firewall is dat de enige poort die voor sa-mp.exe open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-10 13:36

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik kom vanavond ook weer effetjes :P
Ik moet trouwens zeggen dat die PTPM en PTP mods ook vet zijn :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:30
emiel1984 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:38:
Helas ligt chello er alweer is uit dus kan niet thuis langskomen(op de server komen dus). Maar mensen probeer maar is met de truck(jumptruck) de berg te beklimmen. Het is me gister gelukt (zonder commando's) maar het is vrij lastig.. dus als je een uitdaging wil.. probeer dat dan is :D ..

Kan helaas geen pictures posten nu van de hellingsproef maar deze zal ik binnenkort snel erop zetten.
Dat is me paar dagen geleden gelukt ja met die packer :o wel een half uurtje overgedaan !
En natuurlijk zoals altijd ging het op de laatste helling 2-3 maal mis :/ maar de moed niet opgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Net weer eens ff op de server van puntpeter gezeten, was best leuk.. nogal wat nieuwe dingetjes die ik moest checken.. Omdat ik al een tijdje niet meer ben geweest, veel nieuwe mensen, maar wel okeej allemaal.. op dat vervelend cheatertje grr na...

Vanavond weer :-)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarzan
  • Laatst online: 16:11
Zo vanmorgen ff de berg op geweest met de kiepauto. Dat was me eerder nog niet gelukt :)

Eerst even met wicked op de foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.koningonline.nl/pub/got/losse%20pics/sa2.jpg

En Jumpen maar :)
Afbeeldingslocatie: http://www.koningonline.nl/pub/got/losse%20pics/sa1.jpg

..:: ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:54
yow, ik heb net weer gta sa geinstalleerd en multiplayer, nu druk ik op sa: mp op me bureaublad en dan komen er enorm veel dezelfde foutmeldingen achter elkaar, die houden op na 30 sec ofzo. Weet iemand wat ik moet doen nu ? want ik heb mta, maar volgens mij is multiplayer toch beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUTD
  • Niet online
6pack15 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:08:
yow, ik heb net weer gta sa geinstalleerd en multiplayer, nu druk ik op sa: mp op me bureaublad en dan komen er enorm veel dezelfde foutmeldingen achter elkaar, die houden op na 30 sec ofzo. Weet iemand wat ik moet doen nu ? want ik heb mta, maar volgens mij is multiplayer toch beter
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0

:O
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!

Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.