.Peter leest vast over onze problemen heenCyrus-The-Virus schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:34:
[...]
hehe, hier ben ik het wel mee eens, had gister 3m op de bank en bijna 2m in me zak, voelde me niet echt prettig bij onbekende mensen
als we toch bezig zijn.peter, is het mogelijk om ook de tuneshops op de ingame map the showen?
Anoniem: 14599
godverdegodver!
probeer net WEER alles overnieuw!
zet die code IN me sig en IN me ondertitel! voor zekerheid!
vul alles precies in zoals der staat.
naam vul ik in! [got]garnage87
ga het spel in, zoek mannetje uit die ik wil. druk op shit en ik spawn IN die slachtfabriek.
doe /login 62****
krijg ik de melding dat er niemand met die username blabla zit!
* Anoniem: 14599 krijgt zin om dingen te slopen!
*edit: je moet je mannetje uitzoeken! en voor je shift doet moet je wachtwoord invullen!
* Anoniem: 14599 kan weer spelen en is blij
ga het spel in, zoek mannetje uit die ik wil. druk op shit en ik spawn IN die slachtfabriek.
doe /login 62****
krijg ik de melding dat er niemand met die username blabla zit!
*edit: je moet je mannetje uitzoeken! en voor je shift doet moet je wachtwoord invullen!
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 14599 op 21-07-2006 19:20 ]
Anoniem: 179604
Wat misschien leuk is om te een keer te doen; althans ik weet niet of het leuk is, daarom moeten we het maar een keer uitproberen:
Met zoveel mogelijk man (minimaal 20) op de strip voor het schip oid verzamelen. De ene helft rijdt richting de sexshop de andere richting the four dragons. Daar draait men om; aftellen, en snoeihard vol frontaal op elkaar inbeuken en hopen dat er wat ontploft e.d.
Misschien leuk, misschien niet, maar het proberen waard
Met zoveel mogelijk man (minimaal 20) op de strip voor het schip oid verzamelen. De ene helft rijdt richting de sexshop de andere richting the four dragons. Daar draait men om; aftellen, en snoeihard vol frontaal op elkaar inbeuken en hopen dat er wat ontploft e.d.
Klinkt leuk, maar dan zouden beide groepen verschillende auto;'s moeten, bijv groep 1 monstertrucks en groep 2 trucks oidAnoniem: 179604 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:24:
Wat misschien leuk is om te een keer te doen; althans ik weet niet of het leuk is, daarom moeten we het maar een keer uitproberen:
Blij Met Wilco
Mijn server gaat vanaf nu tot morgenvroeg 9 uur offline. Ik ga op mijn werk de rest van de properties die ik gemaakt heb invoegen. Als alles goed gaat zitten dan ook de functies waarvoor je nu de userpack.rar nodig hebt in de gamemode ingebakken.
Of het voor de users dan werkt weet ik nog niet maar voor mij werkt het in elk geval wel. De godmode is er nu in elk geval volledig uit voor ALLE users met level 2 of lager. Ook de teleport locaties voor de cruise en de pay&spray zijn nu goed werkend. Ook kun je nu terug teleporten naar waar de cruise op dat moment is. Dit alles met de auto waarin je op dat moment zit.
Als er nu (vanaf morgenvroeg) dus iets gebeurd tijdens de cruise, teleport je gewoon terug naar een pay&spray of een parkeerplaats, maakt je auto of pakt een nieuwe en teleport dan weer terug naar waar de cruise is. Geen halve cruises meer dus of cruises waarbij je aan het einde nog maar met 2 man bent.
De functies van de mod die er nog wel in blijven zijn de flymode voor auto's, wapenspawn zoals hij nu is (dus zonder uberwapens), een knopje waarmee je maximaal 75k krijgt, 1 zelf in te stellen teleport locatie en de delete toets, waarmee je je auto weer met de wielen aan de goede kant zet
Dit alles dus als alles gaat zoals verwacht vanaf morgenvroeg.
Of het voor de users dan werkt weet ik nog niet maar voor mij werkt het in elk geval wel. De godmode is er nu in elk geval volledig uit voor ALLE users met level 2 of lager. Ook de teleport locaties voor de cruise en de pay&spray zijn nu goed werkend. Ook kun je nu terug teleporten naar waar de cruise op dat moment is. Dit alles met de auto waarin je op dat moment zit.
Als er nu (vanaf morgenvroeg) dus iets gebeurd tijdens de cruise, teleport je gewoon terug naar een pay&spray of een parkeerplaats, maakt je auto of pakt een nieuwe en teleport dan weer terug naar waar de cruise is. Geen halve cruises meer dus of cruises waarbij je aan het einde nog maar met 2 man bent.
De functies van de mod die er nog wel in blijven zijn de flymode voor auto's, wapenspawn zoals hij nu is (dus zonder uberwapens), een knopje waarmee je maximaal 75k krijgt, 1 zelf in te stellen teleport locatie en de delete toets, waarmee je je auto weer met de wielen aan de goede kant zet
Dit alles dus als alles gaat zoals verwacht vanaf morgenvroeg.
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Kan iemand me hiermee helpen?
Ik ben gebanned op server Littlewhitey's SA-MP Server. Ik weet dat ik contact met de admins van die server moet opnemen, weet alleen niet hoe. Ik ben gebanned omdat een cheater (iemand die ik ken) me miljarden (!) dollars gaf. Ik hoefde dat geld niet maar kreeg het dus wel. Heb zelf niet gecheat ofzo. Ik wilde dat geld weggeven aan andere mensen en toen werd ik opeens gekicked en werd gezegd dat ik was gebanned..
Kan iemand me aub hiermee helpen? Wil graag kunnen spelen..
Ik ben gebanned op server Littlewhitey's SA-MP Server. Ik weet dat ik contact met de admins van die server moet opnemen, weet alleen niet hoe. Ik ben gebanned omdat een cheater (iemand die ik ken) me miljarden (!) dollars gaf. Ik hoefde dat geld niet maar kreeg het dus wel. Heb zelf niet gecheat ofzo. Ik wilde dat geld weggeven aan andere mensen en toen werd ik opeens gekicked en werd gezegd dat ik was gebanned..
ga spelen op GoT , veel gezelligerRonnuz schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 23:04:
misschien kan je op het forum van sa-mp dit vertellen? Daar zit die littlewhitey-gast ook op
Dat was ik al van plan, maar ik wil wel even dit recht zetten.mcandor schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 23:07:
[...]
ga spelen op GoT , veel gezelliger
misschien kan je op het forum van sa-mp dit vertellen? Daar zit die littlewhitey-gast ook op
Ik zal es op dat forum gaan kijken.
Edit: zo.. ik heb ff gekeken op hun forum en ze hadden toevallig een topic 'Wrongfully banned?' .. een gouden tip dus. Thnx
[ Voor 17% gewijzigd door Ronnuz op 21-07-2006 23:24 ]
De server is nu weer up, echter nog zonder wijzigingen, ik heb deze even getest en op de manier zoals ik het nu heb kunnen sommige users crashen (zoals dat bij .peter zijn server gebeurt). Aangezien ik dit nogal irritant vind is het vandaag en morgen nog zoals het eerst was.
Op de 24ste, overmorgen dus, gaat de server een week offline, ik ga in die week zoveel mogelijk aparte voertuigen op goede plaatsen zetten, en iemand van het sa-mp team gaat me helpen met de fly-mode en andere features op een goede manier in te bakken.
De bank en properties werkten wel al.
De bank saved maximaal 25 miljoen maar het bedrag in de bank halveert zich automatisch iedere dag die je niet speelt. Ook is er een mogelijkheid één propertie te saven (voor een shitload aan cash). Deze blijft dan van diegene die het gekocht heeft zolang als diegene minstens een keer per twee dagen aanmeld.
Op de 24ste, overmorgen dus, gaat de server een week offline, ik ga in die week zoveel mogelijk aparte voertuigen op goede plaatsen zetten, en iemand van het sa-mp team gaat me helpen met de fly-mode en andere features op een goede manier in te bakken.
De bank saved maximaal 25 miljoen maar het bedrag in de bank halveert zich automatisch iedere dag die je niet speelt. Ook is er een mogelijkheid één propertie te saven (voor een shitload aan cash). Deze blijft dan van diegene die het gekocht heeft zolang als diegene minstens een keer per twee dagen aanmeld.
Je weet wel dat je server gebanned is door SA-MP zelf?MadMan schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:27:
De server is nu weer up, echter nog zonder wijzigingen, ik heb deze even getest en op de manier zoals ik het nu heb kunnen sommige users crashen (zoals dat bij .peter zijn server gebeurt). Aangezien ik dit nogal irritant vind is het vandaag en morgen nog zoals het eerst was.

Zo tezien meld je je aan in kleine letters; de registratie-/login procedure is hoofdlettergevoelig.Anoniem: 14599 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:17:
godverdegodver!![]()
![]()
![]()
doe /login 62****
krijg ik de melding dat er niemand met die username blabla zit!![]()
![]()
![]()
Daarvoor kan je terecht in dit topic.Ronnuz schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 23:04:
Ik ben gebanned op server Littlewhitey's SA-MP Server. Ik weet dat ik contact met de admins van die server moet opnemen, weet alleen niet hoe. Ik ben gebanned omdat een cheater (iemand die ik ken) me miljarden (!) dollars gaf. Ik hoefde dat geld niet maar kreeg het dus wel. Heb zelf niet gecheat ofzo. Ik wilde dat geld weggeven aan andere mensen en toen werd ik opeens gekicked en werd gezegd dat ik was gebanned..![]()
Dat zal mij aan mijn reet roesten, de mensen waarmee ik net getest heb konden gewoon inloggen. Wat er volgens jou wel of niet mag/kan/gebeurt zal me ook aan mijn reet roesten..Peter schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:38:
[...]
Je weet wel dat je server gebanned is door SA-MP zelf?
If you don't like it, leave it alone

En daarbij is jouw server nu ook niet echt dat je zegt ideaal. Allemaal echt irritante cheaters, crashes om de paar minuten, een ban functie die niet helemaal werkt zoals het moet
Conclusie: stop met mekkeren over mij en zorg dat je eerst je eigen zaakjes op orde hebt. Dat jij het niet leuk vind dat ik een server heb om whatever reden dan ook, of het nou het door jou cheaten genoemde vliegen met auto's of door het feit dat niemand crasht bij mij komt boeit me niet, maar stop alsjeblieft met doen alsof je een of andere SA-cop bent. Dat doe je maar op je eigen server.
[ Voor 43% gewijzigd door MadMan op 22-07-2006 11:20 ]
Ik snap niet dat jij en SA-MP zich daar zo druk om maken. Ik vind dat de server van MADMAN een aantal leuke toevoegingen heeft om het spelen nog leuker te maken. Het vliegen met de auto is bijvoorbeeld een leuke afwisseling. Ook de mogelijkheid om een locatie te saven en er vervolgens op elk moment te kunnen terug keren vind ik erg handig. Deze 2 opties samen met de dingen (de vele properties etc.) in .peter server zouden de ideale server zijn in mijn ogen.Peter schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:38:
[...]
Je weet wel dat je server gebanned is door SA-MP zelf?
Ik snap niet waarom MadMan nou zo boos op mij is? Ik heb enkel wat kritiek geleverd, verder niets??Bart1983 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:19:
[...]
Ik snap niet dat jij en SA-MP zich daar zo druk om maken. Ik vind dat de server van MADMAN een aantal leuke toevoegingen heeft om het spelen nog leuker te maken. Het vliegen met de auto is bijvoorbeeld een leuke afwisseling. Ook de mogelijkheid om een locatie te saven en er vervolgens op elk moment te kunnen terug keren vind ik erg handig. Deze 2 opties samen met de dingen (de vele properties etc.) in .peter server zouden de ideale server zijn in mijn ogen
Ja, daar was ik al achter.Daarvoor kan je terecht in dit topic.
Die server van MadMan lijkt me overigens wel leuker dan LittleWhitey's,
Dat van die properties is wel handig, omdat je op veel servers last hebt van irritante gasten die per se alle properties willen bezitten.De bank saved maximaal 25 miljoen maar het bedrag in de bank halveert zich automatisch iedere dag die je niet speelt. Ook is er een mogelijkheid één propertie te saven (voor een shitload aan cash). Deze blijft dan van diegene die het gekocht heeft zolang als diegene minstens een keer per twee dagen aanmeld.

Ik was een uur of 3 geleden aan het zoeken naar je server en nu weer maar kan hem helemaal niet vinden. Besloten om hem vandaag toch ook maar uit te zetten ?? Ik lees het welMadMan schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:27:
Op de 24ste, overmorgen dus, gaat de server een week offline
[LTS][MTS][HTS]
Anoniem: 115217
las dit topic en zag er allemaal leuk uit, dus downloade sa mp. als ik echt inlog op een server start alles gewoon en laadt het spel ook maar zodra dat laden klaaar is wordt het beeld zwart en krijg ik alleen een muispijltje te zien die als ik beweeg soms veranderd in een handje. ik las op het sa mp forum dat het aan mijn firewall ligt maar volgens mij is die gewoon goed ingesteld:

ik las hier boven dat iemand ook een zwart scherm kreeg en daarom eerst een poppetje moest kiezen, maar ik heb nooit een poppetje kunnen kiezen?
hoop dat er iemand weet wat er aan de hand is want zou graag eens met jullie meespelen

ik las hier boven dat iemand ook een zwart scherm kreeg en daarom eerst een poppetje moest kiezen, maar ik heb nooit een poppetje kunnen kiezen?
hoop dat er iemand weet wat er aan de hand is want zou graag eens met jullie meespelen
Anoniem: 151221
dat klopt, net geprobeerd... als ie in de fik staat, omdat ie gaat ontploffen is er geen redden meer aan....Anoniem: 51925 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:30:
[...]
Volgens mij kun je met een brandweerauto alleen de conditie brand blussen, dus als je auto brandt, dat ie schade krijgt over een bepaalde tijd.(Bijv : Je rijdt door een vlam heen)
En dus niet de dmg die je krijgt op een auto : Witte Rook / Zwarte Rook / Brand (Bijv : Je wordt kapot geschoten)
[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 22-07-2006 22:38 ]
Anoniem: 164668
Ik heb even een servertje op gezet.....
Zonder gezeur en gezeik...van admins e.d.
Ik heb zelf het script gemaakt...en ben er nog mee bezig, dus niet direct beginnen te zeuren dat het nog niet helemaal 100% werkt!...
De naam is:
[GoT]Community Server V1.0
IP: 83.118.151.180:7777
Veel plezier met spelen!
hopelijk geen spam?
Zonder gezeur en gezeik...van admins e.d.
Ik heb zelf het script gemaakt...en ben er nog mee bezig, dus niet direct beginnen te zeuren dat het nog niet helemaal 100% werkt!...
De naam is:
[GoT]Community Server V1.0
IP: 83.118.151.180:7777
Veel plezier met spelen!
hopelijk geen spam?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 164668 op 22-07-2006 21:48 ]
Peter`s server down? Althans ik kan em niet online zien/vinden.
PSN: MojoR1
Anoniem: 89184
Is idd nu offline.tasjesdief schreef op zondag 23 juli 2006 @ 01:41:
Peter`s server down? Althans ik kan em niet online zien/vinden.
Iemand al iets gehoord over waarom madman zijn server offline is ?
Madman zei eerder dat zijn server een week offline gaat voor onderhoud, maar dat zou pas morgen zijn geloof ik. Ik ga volgende week, als ie weer online is, zeker even een kijkje nemen. Het feit dat je meer geld kunt storen op je bank en een property kunt saven trekt me erg, omdat ik het erg leuk vind om iets op te bouwen. Op .Peter's server heb ik al zeer vaak mijn 3M verloren toen ik na het investeren van dit geld ineens weer hopeloos crashte. (en dan begin je dus weer van voren af aan
) Met een buffer op de bank (Op Madman's schijn je tot 25M te kunnen banken) verwacht ik dat ik me minder aan de crashes zal gaan ergeren. Wel hoop ik dat Madman de halvering van de bank eraf haalt als je 2 dagen niet speelt, aangezien ik ivm werk e.d. nooit dagelijks zal kunnen spelen

Anoniem: 151099
tja laten we hopen dat het lukt. ik heb ook niet echt meer zin in dat gezeik op peters server. je mag en kan niks meer doen daar.Fokkie schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:11:
Madman zei eerder dat zijn server een week offline gaat voor onderhoud, maar dat zou pas morgen zijn geloof ik. Ik ga volgende week, als ie weer online is, zeker even een kijkje nemen. Het feit dat je meer geld kunt storen op je bank en een property kunt saven trekt me erg, omdat ik het erg leuk vind om iets op te bouwen. Op .Peter's server heb ik al zeer vaak mijn 3M verloren toen ik na het investeren van dit geld ineens weer hopeloos crashte. (en dan begin je dus weer van voren af aan) Met een buffer op de bank (Op Madman's schijn je tot 25M te kunnen banken) verwacht ik dat ik me minder aan de crashes zal gaan ergeren. Wel hoop ik dat Madman de halvering van de bank eraf haalt als je 2 dagen niet speelt, aangezien ik ivm werk e.d. nooit dagelijks zal kunnen spelen
Mijn server is inderdaad iets eerder offline gegaan dan gepland. Mijn voeding vond het wel goed geweest, ik denk vooral door de warmte. Ik ben bijna de hele dag weg geweest en heb dit dus pas s'avonds laat ontdekt.
De halvering van de cash ga ik van 2 naar 5 dagen zetten. Zo kunnen de mensen die door de week werken toch nog hun geld behouden. Er is pas een user die 1 crash heeft gehad, van de 30 geregistreerde en ongeveer 45 terugkerende, niet geregistreerde users. Als de server/client al mocht crashen word je pocketmoney ook automatisch weer terug gezet. Het geld en de properties die je bezit worden in een aparte database bijgehouden. Wel kan het zijn dat als je nét een propertie hebt gekocht en dan binnen een halve minuut crasht dat je hem even opnieuw moet kopen.
Oh ja, ik heb brandweerauto's, ambulances, lijkenwagens, de oudere wo2 vliegtuigen op het vliegveld, een stuk of 3 van die _huge_ vrachtauto's en een paar hot-rod's toegevoegd, dit word nog uitgebreid met andere auto's die je normaal niet vaak ziet. Als iemand hierover (of over andere dingen) nog ideeën heeft, hoor ik het graag. Zet er dan wel effe bij waar je een auto graag wilt zien, dat bespaart mij een hoop verplaatsen als het niet goed mocht zijn.
Als alles goed gaat is mijn server vanaf maandag de 31ste weer online. In de tussentijd ga ik zoveel mogelijk properties toevoegen, jullie wensen (tot een bepaald niveau
) vervullen en een mooie "handleiding" voor mijn server schrijven.
De halvering van de cash ga ik van 2 naar 5 dagen zetten. Zo kunnen de mensen die door de week werken toch nog hun geld behouden. Er is pas een user die 1 crash heeft gehad, van de 30 geregistreerde en ongeveer 45 terugkerende, niet geregistreerde users. Als de server/client al mocht crashen word je pocketmoney ook automatisch weer terug gezet. Het geld en de properties die je bezit worden in een aparte database bijgehouden. Wel kan het zijn dat als je nét een propertie hebt gekocht en dan binnen een halve minuut crasht dat je hem even opnieuw moet kopen.
Oh ja, ik heb brandweerauto's, ambulances, lijkenwagens, de oudere wo2 vliegtuigen op het vliegveld, een stuk of 3 van die _huge_ vrachtauto's en een paar hot-rod's toegevoegd, dit word nog uitgebreid met andere auto's die je normaal niet vaak ziet. Als iemand hierover (of over andere dingen) nog ideeën heeft, hoor ik het graag. Zet er dan wel effe bij waar je een auto graag wilt zien, dat bespaart mij een hoop verplaatsen als het niet goed mocht zijn.
Als alles goed gaat is mijn server vanaf maandag de 31ste weer online. In de tussentijd ga ik zoveel mogelijk properties toevoegen, jullie wensen (tot een bepaald niveau
offtopic:
@mcandor: je pakje is sinds gisteren onderweg, had het nogal onverwacht druk gekregen
@mcandor: je pakje is sinds gisteren onderweg, had het nogal onverwacht druk gekregen

Anoniem: 179604
Oplossing: die troep eraf gooien en lekker geen firewall gebruiken.Anoniem: 115217 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:28:
las dit topic en zag er allemaal leuk uit, dus downloade sa mp. als ik echt inlog op een server start alles gewoon en laadt het spel ook maar zodra dat laden klaaar is wordt het beeld zwart en krijg ik alleen een muispijltje te zien die als ik beweeg soms veranderd in een handje. ik las op het sa mp forum dat het aan mijn firewall ligt maar volgens mij is die gewoon goed ingesteld:
[afbeelding]
madman wanneer komt je server weer online dan.
Offtopic:
kom is keer op msn mad
Offtopic:
kom is keer op msn mad
[ Voor 11% gewijzigd door Xcist op 23-07-2006 12:39 ]
"Als alles goed gaat is mijn server vanaf maandag de 31ste weer online"framaster schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:38:
madman wanneer komt je server weer online dan.
Offtopic:
kom is keer op msn mad
Mijn server was ook even down. Inmiddels is deze weer up.
Zie signature!
Zie signature!
Kan het aan de speedo mod liggen??
been there, done that, bought the T-shirt
Probeer het eens uitguido09 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:07:
ik word wild van de crashes, telkens als ik een leuk bedrag bij elkaar heb of na 10min spelen (ongeveer) knalt hij eruit.... om moedeloos van te worden.
![]()
![]()
Kan het aan de speedo mod liggen??
Anoniem: 175504
Mmm.. valt toch wel mee?Anoniem: 151099 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:00:
[...]
tja laten we hopen dat het lukt. ik heb ook niet echt meer zin in dat gezeik op peters server. je mag en kan niks meer doen daar.
De 2 belangrijkste hoofdregels zijn: Niet $utten @ schip en niet $utten tijdens cruise. Is ook wel logisch. Iedereen lopen tunen/pimpen en lekker samen cruisen en iemand gaat lopen klooien. Logisch dattie dan jail/kick krijgt. En ja dan het schip... als zo'n 50% of meer van de mensen constant blijft hangen @ schip, dan is het niks gek dat er 1 begint te schieten en dan later nog meer en nog meer en dan ruzie krijgen en weet ik veel wat allemaal nog meer.
m.a.w. niet $utten @ schip en @ cruise. Verders mag eigenlijk alles wel.
Hoop dat ik i.i.g. nog wel tegen kom
Anoniem: 140476
Nou, ben zojuist ook gebanned, en ik zat niet te kloten op het schip, en er was geen cruise! Achja, mensen begrijpen niet dat dit een schietspel is volgens mij, en vinden het leuker om tycoon te spelen door properties te kopen. 'T zal welAnoniem: 175504 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:34:
[...]
Het is geen schietspel! GTA-SA is mischien nog enigzins een schiet spel (hoewel), maar de server van Peter is veel meer dan dat. Er zijn zowel in gewoon GTA-SA als in SA-MP zoveel mini-games die je kunt doen, dat je prima zonder wapens kunt. Ik en vele anderen spelen liever de minigames dan steeds doodgeschoten te worden (of zelf te killen). Als jij dat wel graag doet... zoek een andere server!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Anoniem: 122319
Yeah ben blij dat Madman een eigen server heeft, zonder gezeik van admins.
Ik kijk ernaar uit Madman , als de server weer in de lucht is!
Anoniem: 140476
In dat geval; waarom spawn je met een uzi met unlimited kogels, en flamethrower, pistool etc.? En dan nog zie ik geen reden om iemand na 2 kills te bannen hoorRoom42 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:30:
Het is geen schietspel! GTA-SA is mischien nog enigzins een schiet spel (hoewel), maar de server van Peter is veel meer dan dat. Er zijn zowel in gewoon GTA-SA als in SA-MP zoveel mini-games die je kunt doen, dat je prima zonder wapens kunt. Ik en vele anderen spelen liever de minigames dan steeds doodgeschoten te worden (of zelf te killen). Als jij dat wel graag doet... zoek een andere server!
Anoniem: 122793
Mja idd, beter iedereen met een dildo spawnen, kan je teminste lachenAnoniem: 140476 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:54:
[...]
In dat geval; waarom spawn je met een uzi met unlimited kogels, en flamethrower, pistool etc.? En dan nog zie ik geen reden om iemand na 2 kills te bannen hoor
zeker leuke tijden in het begin, maar laatste tijd niet meer zo hoor, heb net ook tegen peter verteld waarom o.a.Anoniem: 175504 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:34:
[...]
Mmm.. valt toch wel mee?
De 2 belangrijkste hoofdregels zijn: Niet $utten @ schip en niet $utten tijdens cruise. Is ook wel logisch. Iedereen lopen tunen/pimpen en lekker samen cruisen en iemand gaat lopen klooien. Logisch dattie dan jail/kick krijgt. En ja dan het schip... als zo'n 50% of meer van de mensen constant blijft hangen @ schip, dan is het niks gek dat er 1 begint te schieten en dan later nog meer en nog meer en dan ruzie krijgen en weet ik veel wat allemaal nog meer.
Hoop dat ik i.i.g. nog wel tegen komWe hebben al wat leuke tijden meegemaakt he X.ExceL
mijn gedachte over waar het beter kan:
-overdrijf niet met "ik wil niet gekiled worden" ook al is het RPG je kan niet verwachten om als god rond te kunnen lopen.
-de mods moeten op 1 lijn zitten om te voorkomen dat de ene mod een bepaalde situatie negeert en de ander mod iemand jailt of bant.
- de mods heben een voorbeeld functie en dienen zich zo te gedragen zo kan je als mod niet:
- gaan knallen met miniguns
- een hydra gaan vliegen
- met god mode rond lopen en mee spelen met de rest zonder god mode. als observatie mag wel je als god rond lopen.
ik wil hier verder geen discussie mee aanwakkeren, peter vroeg mij wat er beter kon, en dit vind ik dus, of iemand er wat mee doet moeten ze zelf weten.
Zijn idd goede punten.
Dat niet gekilled worden blijft irritant..
Misschien een idee, om als je gekillt wordt, je geld te behouden, maar de killer een beloning van 2.5/5k ofzo geven. Krijg je hopelijk minder gezeur door.
Mods op 1 lijn, lijkt me altijd handig
Volgens mij zitten alpha, s0k, peter en ik vrij aardig op 1 lijn. Uiteraard zit er altijd wat verschil in, soms ook van dag tot dag tussen 1 persoon.
Misschien een idee, om als je gekillt wordt, je geld te behouden, maar de killer een beloning van 2.5/5k ofzo geven. Krijg je hopelijk minder gezeur door.
Mods op 1 lijn, lijkt me altijd handig
Volgens mij zitten alpha, s0k, peter en ik vrij aardig op 1 lijn. Uiteraard zit er altijd wat verschil in, soms ook van dag tot dag tussen 1 persoon.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat zou ikzelf een perfect compromis vinden! Dan zou het al een stuk minder erg zijn om gekilled te worden en wordt het zelfs een leuk onderdeel. Nu vind ik het inderdaad gewoon niet leuk om aan schieten mee te doen omdat je dan alles kwijt bent als je gekilled wordt. Dat is gewoon klote. Als dat verlies verdwijnt, kun je ook met schieten een hoop lol beleven.Nakebod schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:32:
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik weet niet wat voor rechten mods hebben (ben admin), maar als admin zijnde zal ik even spreken:Anoniem: 151099 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:25:
[...]
-de mods moeten op 1 lijn zitten om te voorkomen dat de ene mod een bepaalde situatie negeert en de ander mod iemand jailt of bant.
- de mods heben een voorbeeld functie en dienen zich zo te gedragen zo kan je als mod niet:
- een hydra gaan vliegen
- met god mode rond lopen en mee spelen met de rest zonder god mode. als observatie mag wel je als god rond lopen.
Wij hebben ook een leven naast GTA:SA-MP
Miniguns: Nodig om irritante mensen bij het schip _snel_ kapot te krijgen. Met een eagle werkt niet (gaat te langzaam)
Hydra: wordt niet heel veel gebruikt, and if we do: we killen er niemand mee.
godmode: admins moeten wel godmode aanhebben omdat we constant worden neergeknalt als we ergens aan het controleren zijn. Meespelen DOEN WE NIET (alleen als iemand ons irriteert pakken we een minigun).
Zo kreeg ik gisteren ook weer commentaar van een stel mensen die niet kunnen lezen. Er werd een DeathMatch gehouden op het vliegveld, en ons werd gevraagd politieagent te spelen en iedereen die niet mee wou doen buiten wou houden. Dit hield dus ook voertuigen in. Blijkbaar kunnen mensen niet lezen, en heb ik er een aantal moeten killen. Ik kreeg toen meteen gezeur, en er bleven mensen op me schieten. Sorry, maar dan heb je het verknald bij mij.
Ik zit er serieus aan te denken om te stoppen met admin te zijn. In het begin was het leuk, maar de laatste tijd (2 weken ongeveer) zijn er teveel mensen die gewoon niet normaal kunnen spelen. Ik moet constant optreden als agentje om de regels voor de honderdste keer door te drukken. Ik heb ondertussen wel genoeg scheldwoorden en andere beledigingen naar mijn hoofd gehad om nog normaal te kunnen spelen. Verder vind ik dat .Peter teveel mods / admins aan heeft gesteld die het m.i. niet verdienen om überhaupt op de server te mogen spelen, laat staan meer rechten te hebben. Als admin ben je verantwoordelijk voor het algehele gevoel op de server.
We (s0k, ut_alpha, Nakebod en ik) hebben de laatste tijd geprobeerd er een gezellige server van te maken, waarin we in de nacht wat minder streng zijn (uitgezonderd schip), maar blijkbaar snappen nog lang niet genoeg mensen dat het een RolePlaying Game-server is, en geen DM-server. Als je leuk iedereen wilt afschieten, is daar een mogelijkheid voor om een DM te organiseren en mensen uit te nodigen om mee te doen.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Your point being...?krvabo schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:50:
[...]
Ik weet niet wat voor rechten mods hebben (ben admin), maar als admin zijnde zal ik even spreken:
Wij hebben ook een leven naast GTA:SA-MP
Ok, dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Hydra vliegen doe je alleen om te laten zien hoe cool je wel niet bent als admin. Dat is dus gewoon lame t.o.v. je medespelers en hoor je als admin niet te doen. Als je dmv bug-abuse veel geld krijgt, kill je er ook niemand mee (tenzij je wapens koopt) maar dat mag toch ook niet? Daarbij, jij wilt toch dat je ze respecteerd, gedraag je daar dan ook naar.Hydra: wordt niet heel veel gebruikt, and if we do: we killen er niemand mee.
Zie mijn punt hierboven. Als je je zo arrogant gedraagt als admin, kun je verwachten dat je daar reactie op krijgt. het is ook geen makkelijke job, leider zijn. Vraag maar aan Balkenende en Bush. Je moet alleen wel je respect verdienen, niet opeisen.Ik zit er serieus aan te denken om te stoppen met admin te zijn. In het begin was het leuk, maar de laatste tijd (2 weken ongeveer) zijn er teveel mensen die gewoon niet normaal kunnen spelen. Ik moet constant optreden als agentje om de regels voor de honderdste keer door te drukken. Ik heb ondertussen wel genoeg scheldwoorden en andere beledigingen naar mijn hoofd gehad om nog normaal te kunnen spelen. Verder vind ik dat .Peter teveel mods / admins aan heeft gesteld die het m.i. niet verdienen om überhaupt op de server te mogen spelen, laat staan meer rechten te hebben. Als admin ben je verantwoordelijk voor het algehele gevoel op de server.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Qua regels ben ik het helemaal met jullie eens en die voeren jullie goed uit.We (s0k, ut_alpha, Nakebod en ik) hebben de laatste tijd geprobeerd er een gezellige server van te maken, waarin we in de nacht wat minder streng zijn (uitgezonderd schip), maar blijkbaar snappen nog lang niet genoeg mensen dat het een RolePlaying Game-server is, en geen DM-server. Als je leuk iedereen wilt afschieten, is daar een mogelijkheid voor om een DM te organiseren en mensen uit te nodigen om mee te doen.
Dat we niet alles gaan plannen, opstellen en bespreken omdat we ook andere dingen te doen hebben. We komen ook op de server van .Peter voor ons plezier, niet alleen om te observen. We vertrouwen de andere admins als zij iets gedaan hebben. We gaan de authoriteit van de andere admin niet in twijfel trekken. Daarin zitten we op één lijn.
Als we als admin daar heel de dag rondlopen, willen we ook wel eens iets leuks doen. De hydra heeft ook even in het spel gezeten voor iedereen, maar die is weggehaald omdat weinig mensen er mee om konden gaan. Nu is ie alleen voor de admins. De enige tijd dat we de hydra gebruiken is als er andere admins zijn die op kunnen letten. Er is ook maar 1 hydra, dus we kunnen niet onbeperkt spawnen. De hydra is gewoon een klein extraatje die we als admin krijgen voor het werk dat we doen.[...]
Ok, dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Hydra vliegen doe je alleen om te laten zien hoe cool je wel niet bent als admin. Dat is dus gewoon lame t.o.v. je medespelers en hoor je als admin niet te doen. Als je dmv bug-abuse veel geld krijgt, kill je er ook niemand mee (tenzij je wapens koopt) maar dat mag toch ook niet? Daarbij, jij wilt toch dat je ze respecteerd, gedraag je daar dan ook naar.
Daarin heb je het fout. Toen we als admins net aangesteld waren kregen we helemaal geen respect en luisterden mensen alleen naar .Peter. Nu is het eindelijk zover dat mensen zich beginnen te houden aan de regels van de admin, en daar zijn we blij mee. Als ik daar bitchy voor moet zijn, so be it. Maar ik wil niet uitgescholden worden. Als dat gebeurd, word je gemute of gekicked. Als je stoer genoeg bent om te schelden, moet je stoer genoeg zijn om de gevolgen te accepteren.[...]
Zie mijn punt hierboven. Als je je zo arrogant gedraagt als admin, kun je verwachten dat je daar reactie op krijgt. het is ook geen makkelijke job, leider zijn. Vraag maar aan Balkenende en Bush. Je moet alleen wel je respect verdienen, niet opeisen.
[...]
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Qua regels ben ik het helemaal met jullie eens en die voeren jullie goed uit.
Daarnet was ik nog geen 3 minuten aanwezig (er was geen admin) en ik heb één iemand moeten bannen, en 2 moeten muten. Zegt genoeg denk ik.
Alhoewel ik wel benieuwd ben naar Madman's server ben ik het wel met je eens. De regels @ .Peter's server zijn goed en duidelijk. Als mensen geen zin hebben in ge$ut zeggen ze dat en worden ze met rust gelaten. Verder zijn er ook altijd toffe users te vinden... Maargoed, behoudbare properties en meer bank mogelijkheden trekken me wel...Anoniem: 175504 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:34:
[...]
Mmm.. valt toch wel mee?
Hoop dat ik i.i.g. nog wel tegen komWe hebben al wat leuke tijden meegemaakt he X.ExceL
Admins zie ik wel degelijk mee spelen.
ook snap ik dat jullie een eigen leven hebben maar als admin hoor jij je goed te gedragen, van mij part zit je per dag 15 minuten op de server als je maar rechtvaardig doet.
het niet schieten gaat te ver je mag verdomme niemand meer schieten, het is wel freakin GTA hoor dat schijnen sommigen te vergeten, en er is een verschil tussen "deathmatch" en "nergens niemand schieten"
ik was een van de eerste users op de server en kan me herinneren dat we met ruim 20 man gezellig konden knallen tegen elkaar, hunten maar ook gezellig cruisen etc. etc. Nu iedereen alleen maar roept dat ie niet wilt beschoten worden is het echt niet leuk meer. Ga lekker tetris spelen maar niet een geweldadig spel als GTA.
ook snap ik dat jullie een eigen leven hebben maar als admin hoor jij je goed te gedragen, van mij part zit je per dag 15 minuten op de server als je maar rechtvaardig doet.
het niet schieten gaat te ver je mag verdomme niemand meer schieten, het is wel freakin GTA hoor dat schijnen sommigen te vergeten, en er is een verschil tussen "deathmatch" en "nergens niemand schieten"
ik was een van de eerste users op de server en kan me herinneren dat we met ruim 20 man gezellig konden knallen tegen elkaar, hunten maar ook gezellig cruisen etc. etc. Nu iedereen alleen maar roept dat ie niet wilt beschoten worden is het echt niet leuk meer. Ga lekker tetris spelen maar niet een geweldadig spel als GTA.
Plannen etc, ok. Hydra vind ik nog steeds bullshit omdat dan ook voor jullie geldt: Zoek een server waar je wel met de Hydra mag spelen (net als dat je een DM server moet zoeken als je wilt knallen).krvabo schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:50:
[...]
Daarin heb je het fout. Toen we als admins net aangesteld waren kregen we helemaal geen respect en luisterden mensen alleen naar .Peter. Nu is het eindelijk zover dat mensen zich beginnen te houden aan de regels van de admin, en daar zijn we blij mee. Als ik daar bitchy voor moet zijn, so be it. Maar ik wil niet uitgescholden worden. Als dat gebeurd, word je gemute of gekicked. Als je stoer genoeg bent om te schelden, moet je stoer genoeg zijn om de gevolgen te accepteren.
Maar het punt dat ik quote lijkt mij eerder een probleem van naamsbekendheid. Iedereen kent Peter, ik kende jouw ook niet tot ik mensen op je zag schelden (want dat gebeurd, dat ontken ik niet en ben het daar ook niet mee eens). Dus waarom zou ik dan naar je luisteren? Pas toen ik wist dat je admin/mod (admin in jouw geval) was, nam ik je serieus. Mischien dus beter om admins een speciale kleur of tag geven zodat men ook weet tegen wie ze het hebben. En schelden absoluut niet accepteren, maar wel open staan voor discussie. Je bent ook maar een mens.
Ik word echt moe van mensen die maar zeuren dat GTA om te schieten is. GTA is om auto's te jatten! Vergeten waar de afkorting voor staat? Daarbij heeft een enthousiast stelletje programmeurs een multiplayer mod gemaakt waardoor we nu gezellig met zijn allen online kunnen spelen. Toen kwam Peter en bedacht een prachtig concept voor het spelen van RPG's via SA-MP. Hierbij is ervoor gekozen dat mensen die niet beschoten willen worden dit ook niet zullen worden. Dat jij dat niet zo heftig vindt, is jammer maar helaas jouw probleem, maar ik heb een oplossing voor je: Want het mooie is dat er op het moment ruim 200 servers online zijn! Daar zal toch wel wat voor jouw bij zitten? Knalse, he!Anoniem: 151099 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:10:
[ Voor 42% gewijzigd door Room42 op 24-07-2006 00:21 ]
Dat vind ik ook. Zodra ik weer unbanned ben wegens het misbruiken van een bepaalde bug om even mijn net verloren 1.5miljoen terug te krijgen, hoop ik dat ondertussen je properties behouden blijven net zoals je geld wanneer je weggaat. Ik vind wel dat er snel gebanned wordt. Zonder enige kicks was ik gelijk exit. En.. hoelang blijf je dan banned??Anoniem: 151099 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:10:
Het niet schieten gaat te ver je mag verdomme niemand meer schieten, het is wel freakin GTA hoor dat schijnen sommigen te vergeten, en er is een verschil tussen "deathmatch" en "nergens niemand schieten"
Nu iedereen alleen maar roept dat ie niet wilt beschoten worden is het echt niet leuk meer. Ga lekker tetris spelen maar niet een geweldadig spel als GTA.
Tsja, kennelijk wordt er geen onderscheid gemaakt tussen mensen die bewust andere mensen blijven irriteren en het tamelijk onschuldig kweken van een beetje geld.
See ya soon! tenminste.. daar hopen we op.
www.maartenlangelo.nl
Jeetje, ik ben nu al ongeveer een week niet meer op de server van puntpeter geweest, gewoon omdat het daar helemaal niet leuk meer is. Af en toe een geslaagde cruise maakte het nog enigzins goed... en al dit gezeur? Snap ik wel..
Dat de admin's mee spelen is me wel duidelijk. Ik ben vaker dan eens neer gehaald door een admin met een minigun, en dat was dan ook onnodig, ik doe niks verkeerd.. Hoevaak gebeurt het dat een admin naar je toe-spawned en je killt? Het gebeurt vrij vaak...
Ik ken eigenlijk maar één admin en puntpeter die het goed doen, en hun taak als admin ook een beetje serieus nemen.
Anyway, ik kom binnenkort wel nog eens eventjes kijken of het veranderd is en ik ga ook eens een kijkje nemen op Madman's server, dat lijkt me dus wel een leuke server voor zover ik daarover heb gelezen.
En als je als admin vind dat je weinig tijd hebt omdat je ook nog een leven hebt.. kap er dan mee en laat mensen admin zijn die er tijd voor hebben!
GTS:SA, is het maar een spel? Ja! Is het voor sommige meer? Ja!
Dat de admin's mee spelen is me wel duidelijk. Ik ben vaker dan eens neer gehaald door een admin met een minigun, en dat was dan ook onnodig, ik doe niks verkeerd.. Hoevaak gebeurt het dat een admin naar je toe-spawned en je killt? Het gebeurt vrij vaak...
Ik ken eigenlijk maar één admin en puntpeter die het goed doen, en hun taak als admin ook een beetje serieus nemen.
Anyway, ik kom binnenkort wel nog eens eventjes kijken of het veranderd is en ik ga ook eens een kijkje nemen op Madman's server, dat lijkt me dus wel een leuke server voor zover ik daarover heb gelezen.
En als je als admin vind dat je weinig tijd hebt omdat je ook nog een leven hebt.. kap er dan mee en laat mensen admin zijn die er tijd voor hebben!
GTS:SA, is het maar een spel? Ja! Is het voor sommige meer? Ja!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Anoniem: 28513
Na de cruise is iets nieuws bedacht vanavond. De Destruction Derby @ airport en dat is werkelijk prachtig.
Ja destruction derby was echt lachen ! Soms gingen er gewoon een hoop auto's in 1 keer dood
en daarna weer iedereen een nieuwe auto zoeken en weer ramme. Prachtig
Goed ideetje dat destruction derby al zeg ik het zelf
Goed ideetje dat destruction derby al zeg ik het zelf
En ik word moe van mensen die niet lezen.Room42 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:12:
[...]
Plannen etc, ok. Hydra vind ik nog steeds bullshit omdat dan ook voor jullie geldt: Zoek een server waar je wel met de Hydra mag spelen (net als dat je een DM server moet zoeken als je wilt knallen).
Maar het punt dat ik quote lijkt mij eerder een probleem van naamsbekendheid. Iedereen kent Peter, ik kende jouw ook niet tot ik mensen op je zag schelden (want dat gebeurd, dat ontken ik niet en ben het daar ook niet mee eens). Dus waarom zou ik dan naar je luisteren? Pas toen ik wist dat je admin/mod (admin in jouw geval) was, nam ik je serieus. Mischien dus beter om admins een speciale kleur of tag geven zodat men ook weet tegen wie ze het hebben. En schelden absoluut niet accepteren, maar wel open staan voor discussie. Je bent ook maar een mens.
[...]
Ik word echt moe van mensen die maar zeuren dat GTA om te schieten is. GTA is om auto's te jatten! Vergeten waar de afkorting voor staat? Daarbij heeft een enthousiast stelletje programmeurs een multiplayer mod gemaakt waardoor we nu gezellig met zijn allen online kunnen spelen. Toen kwam Peter en bedacht een prachtig concept voor het spelen van RPG's via SA-MP. Hierbij is ervoor gekozen dat mensen die niet beschoten willen worden dit ook niet zullen worden. Dat jij dat niet zo heftig vindt, is jammer maar helaas jouw probleem, maar ik heb een oplossing voor je: Want het mooie is dat er op het moment ruim 200 servers online zijn! Daar zal toch wel wat voor jouw bij zitten? Knalse, he!
In het begin was het ook een RPG server, werd er ook gevochten maar was het voor iedereen dikke fun, nu iedereen loopt te zeiken dat ie niet beschoten wilt worden is er geen zak aan.
-of: je haalt alle wapens er uit en je maakt een echte RPG server er van
-of: je laat GTA intact en mensen moeten niet zo veel zeiken
ook al staat "GTA" alleen voor autodiefstal,het hele concept richt zich op diverse vormen van criminaliteit waaronder moorden. ook al is het RPG. Ik vind dat je ook kan RPG-en met geweld. dat heeft het korte verleden al bewezen.
Ik ben het helemaal eens met de regeltjes van .Peter's server.
echter de uitvoering laat soms te wensen over.
En dat kan ook niet anders want je weet niet wie aan het rpg-en is en wie lekker aan het racen en schieten is.
Als nou de mensen die rpg-en een andere kleur dan de rest krijgen zoals de admins, zou het een stuk duidelijker zijn.
je zou dan bij het inloggen een keuze kunnen maken zoals je ook je karakter kunt kiezen.
Ik weet absoluut niet of dit mogelijk is, maar misschien dat de heren programmeurs er eens over kunnen denken.
Moraal van dit verhaal: Breng Duidelijkheid en Zichtbaarheid in het spel!
Alleen teksten van mensen die roepen dat ze niet beschoten willen worden werkt niet.
En dat kan ook niet anders want je weet niet wie aan het rpg-en is en wie lekker aan het racen en schieten is.
Als nou de mensen die rpg-en een andere kleur dan de rest krijgen zoals de admins, zou het een stuk duidelijker zijn.
je zou dan bij het inloggen een keuze kunnen maken zoals je ook je karakter kunt kiezen.
Ik weet absoluut niet of dit mogelijk is, maar misschien dat de heren programmeurs er eens over kunnen denken.
Alleen teksten van mensen die roepen dat ze niet beschoten willen worden werkt niet.
been there, done that, bought the T-shirt
Anoniem: 110847
Dat lijkt mij idd ook handig.guido09 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:07:
Ik ben het helemaal eens met de regeltjes van .Peter's server.
Er zijn nog wel meer dingen niet duidelijk, zoals hoe de commando's werken en welke er zijn.
Misschien handig om op een site te zetten en/of misschien in de TopicStart.
Voor de rest een leuke gezellige server, niets op aan te merken.
Ik zeg maar 1 ding:
In .Peter's GoT v2.0 worden veel problemen qua RPGen, cruisen e.d. opgelost.
Meer info mag Peter geven als ie zin heeft, en anders: Wacht nog maar een tijdje
In .Peter's GoT v2.0 worden veel problemen qua RPGen, cruisen e.d. opgelost.
Meer info mag Peter geven als ie zin heeft, en anders: Wacht nog maar een tijdje
Anoniem: 142952
Nieuw? Puh...Anoniem: 28513 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 01:35:
Na de cruise is iets nieuws bedacht vanavond. De Destruction Derby @ airport en dat is werkelijk prachtig.
@ X.Excel en alle anderen, wij vinden allemaal dat de goede oude tijd veel beter was hoor, we noemen het immers niet voor niets de goede oude tijd.. Vroeger waren er volgens mij veel meer allround spelers welke het spel leuk en interessant houden.
De niet schieten regel was vroeger dan ook helemaal op zijn plaats en werd maar zelden gebruikt, nu wordt er helaas al bijna HELEMAAL misbruik van gemaakt.
Hier is dan ook wat ik erover denk:
Mensen die constant met veel geld rondlopen omdat ze zo druk bezig zijn met alle properties te kopen en over te kopen moeten beschoten kunnen worden op bijna alle tijden. Dat maakt het geheel ook een beetje spannender en terug wat meer GTA. Aangezien je nu al 3 mil op de bank kan opslaan en maar 700k cash bewaard blijft lijkt me het niet zo erg af en toe eens neergeknald te worden. Het kan imo niet dat deze mensen constant roepen van 'STOP' 'IK WIL NIET BESCHOTEN WORDEN',... Als je zoveel geld hebt vraag je er gewoon om. Uiteraard moeten de standaard regels van niet schieten op boot/cruises behouden blijven en campen voor gebouwen is imo ook lame (sorry vuurvoske maar ik campte niet hoor ^^).
Als je je op de Strip begeeft moet je imo ook niet liggen roepen dat je niet beschoten wil worden (ook hier, behalve als je stunt/getunede auto hebt). Er moet toch een beetje risico inzitten?
Wat ik dan weer wel erg vind is dat je ergens ver weg van de strip neergeschoten word als je rustig op je eentje rond aan het cruisen bent ofzo, maar zoals ik al zei, voor de rest mag er gerust wat risico aanzitten.
Tot slot voor de mensen die willen schieten, doe ook eens /gangs en zoek deze dan ook op.
Voor de mensen die niet tevreden zijn met het bank systeem enz:
3 mil saven op bank is meer als goed genoeg zo en eigenlijk is het al teveel..

- 2 highend properties mee kopen.
- 7 van de duurdere midend properties mee kopen.
- 200 mp5's als spawnwapen mee kopen.
en ga zo maar door..
Met de 700k cash die je met een beetje geluk nog overhoud kan je mits je goed zoekt ook minstens 5 midend properties kopen, dan ben je toch zo terug op weg? Wat moet je nou met 25mil??
In het bewaren van properties nadat je weggaat zie ik het nut ook niet van in, maarja, meer heb ik daar ook niet over te zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 142952 op 24-07-2006 11:06 ]
Ja, X.ExceL, zie mijn laatste paar regels. Je HOEFT toch niet persee bij .Peter te spelen?Anoniem: 151099 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 06:53:
En ik word moe van mensen die niet lezen.
In het begin was het ook een RPG server, werd er ook gevochten maar was het voor iedereen dikke fun, nu iedereen loopt te zeiken dat ie niet beschoten wilt worden is er geen zak aan.
Mensen zeiken niet, maar spelen het spel. Je loopt zelf te zeiken dat je niet mag schieten op mensen die dat niet willen.-of: je haalt alle wapens er uit en je maakt een echte RPG server er van
-of: je laat GTA intact en mensen moeten niet zo veel zeiken
Maar als mensen dus aangeven niet te willen schieten, heb jij daar respect voor te hebben. En als er op het moment dat jij speelt geen of weinig mensen zijn die willen schieten, heb jij helaas pech.ook al staat "GTA" alleen voor autodiefstal,het hele concept richt zich op diverse vormen van criminaliteit waaronder moorden. ook al is het RPG. Ik vind dat je ook kan RPG-en met geweld. dat heeft het korte verleden al bewezen.
En wat te denken bij een crash van het SA-MP programma. Misschien een idee om properties dan 10 minuten ofzo te bewaren?Anoniem: 142952 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:03:
[...]
In het bewaren van properties nadat je weggaat zie ik het nut ook niet van in, maarja, meer heb ik daar ook niet over te zeggen.
Anoniem: 142952
Laten we nog even wachten tot v0.1c en zien in hoeverre die het probleem oplost.Gaitman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:13:
[...]
En wat te denken bij een crash van het SA-MP programma. Misschien een idee om properties dan 10 minuten ofzo te bewaren?
Als er dan nog altijd veel crashes zijn zullen we eens nadenken om iets in die trend in te voeren
Ideetje, haal de flamethrower eruit. Erg irrie ding, vooral omdat het schip om het half uur in de hens staat.
En een brandweerauto peter, please!
-edit-
Towtruck
Om auto's naar de Pay 'n Spray te brengen onder een cruise!
-edit-
Towtruck
[ Voor 23% gewijzigd door Kecin op 24-07-2006 12:45 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Die towtruck zou echt geweldig zijn als bezemwagen achteraan de cruisekecin schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:04:
Ideetje, haal de flamethrower eruit. Erg irrie ding, vooral omdat het schip om het half uur in de hens staat.
-edit-
TowtruckOm auto's naar de Pay 'n Spray te brengen onder een cruise!
Zo. Ben ff 1 dag weg en gelijk enorme lappen tekst op dit forum hehe. Ik zal ook even mijn bijdrage leveren. Na het doorlezen van al deze letters wou ik toch even reageren op een aantal mensen.

Voor diegene die geen geld hebben er eentje te kopen, als je het netjes aan een admin vraagt, krijg je vast wel een dildo gratis. Bloemen en brandblussers trouwens ook 
Ik wou ook hier even op reageren. Wij gaan nooit iemand zomaar lopen knallen met een minigun. Vaak gebruiken we het om mensen te 'verdijven' van het schip die met voertuigen lopen te klooien. Altijd nog beter dan jail/kick/ban. Misschieen soms in de late uurtjes dat we wel eens iemand er express mee neer knallen, maar dan weten we wel wie we neer knallen en is het in de sfeer van 'in all good fun'.
De hyda. Tja.. dat is nou eenmaal een admin privilege. We gaan er heus niet express mensen mee bombarderen hoor
En dan godmode. Zoals je het zecht. Wij laten hem heus niet aanstaan om het moment we besluiten aan gangwars, drive-bys etc.. mee te doen.
die at random ook de knal gele kleur krijgt. Weet niet precies hoe dit voorkomen kan worden. Misschien dat Uncle Peet een idee heeft?..
Spreek iemand van ons aan op IRC en misschien dat we je weer kunnen unbannen.
Some final words:
Nog over het hele 'niet schieten!!!' verhaal. Wij als admins kunnen niet constant de hele tijd bijhouden wie er nu wel heeft gezegt 'niet schieten op mij want...' en wie niet. Mocht er iemand zijn die echt continu stelselmatig iemand loopt lastig te vallen terwijl die andere daar geen zin in heeft, type ff een berichtje met @ ervoor en we zullen het proberen in de gaten te houden.
Wat misschien een tip kan zijn: Vorm een grote gang van mensen die niet aan schieten doen. Laat dan iemand met een goed herkenbare kleur de gang starten en alle andere inviten. Dit maakt het voor diegene wie wel aan schieten doen een stukje duidelijker dat ze niet op mensen moeten schieten van die kleur. Hoeft diegene niet 20 namen te onthouden, maar maar 1 kleur. Natuurlijk zijn er altijd personen die alsnog lopen te knallen op als wat beweegt...tja..
Some final final words:
Ik heb het idee dat sommige mensen een beetje de admins de schuld willen geven van het feit dat het soms niet leuk is om te spelen. Jullie zelf zijn toch echt de sfeermakers hoor. Wij als admins proberen zo goed mogelijk te adminnen (uhmm is dat echt een werkwoord?). Hier en daar en geintje op zun tijd moet kunnen. Ook proberen we zoveel mogelijk mee te doen aan de cruises, wars, destruction derbys (ik heb net gelezen dat die er dus ook al zijn
). Nogmaals, de sfeermakers, dat zijn jullie!
Amen.
PS: heb je alles gelezen wat ik heb getyped?
Ben je gek ofzo?
GA NU ALS DE BLIKSEM SPELEN!!!
Wij zeiken niet als het niet nodig is. Wij proberen zo goed mogelijk als het kan het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden. Iedreen die eventjes de moeite neemt de regeltjes door te nemen voor dat hij/zij gaat spelen zal van ons geen gezeik krijgen. Tja.. ben je het idd niet eens met deze regeltjes, ben je van harte welkom ergens anders te gaan spelenAnoniem: 122319 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:42:
Yeah ben blij dat Madman een eigen server heeft, zonder gezeik van admins.
Ik was er zelf niet bij, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de admin die jouw gebanned heeft, er een goede reden voor heeft gehad. Je kunt ons zowiezo berijken via IRC (#sa-mp). Daar kun je altijd nog je verhaal kwijt en kunnen we kijken of je nu uiteindelijk wel of niet terecht gebanned bent. Mocht je achteraf toch onterecht gebanned zijn, onze excuses daarvoor. Wij zijn ook maar mensenAnoniem: 140476 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:54:
In dat geval; waarom spawn je met een uzi met unlimited kogels, en flamethrower, pistool etc.? En dan nog zie ik geen reden om iemand na 2 kills te bannen hoor

HeheAnoniem: 122793 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:23:
Mja idd, beter iedereen met een dildo spawnen, kan je teminste lachen
Heej X.ExcelAnoniem: 151099 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:25:
- een hydra gaan vliegen
De hyda. Tja.. dat is nou eenmaal een admin privilege. We gaan er heus niet express mensen mee bombarderen hoor
En dan godmode. Zoals je het zecht. Wij laten hem heus niet aanstaan om het moment we besluiten aan gangwars, drive-bys etc.. mee te doen.
Als het goed is hebben alle admins al (de mods dacht ik nog niet) de knal gele kleur. Soms is er een enkele 'sterveling'Room42 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:12:
Mischien dus beter om admins een speciale kleur of tag geven zodat men ook weet tegen wie ze het hebben.
Ik geef toe. Wij als admins kunnen niet 100% van de tijd AL het gedrag van IEDEREEN in de gaten houden (we doen ons best). Mocht 1 van ons toevallig zien dat jij een bug exploit, Tsja, dan krijg je idd een ban. Staat ook in de regeltjes heejMaarten L schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:25:
Tsja, kennelijk wordt er geen onderscheid gemaakt tussen mensen die bewust andere mensen blijven irriteren en het tamelijk onschuldig kweken van een beetje geld.
Some final words:
Nog over het hele 'niet schieten!!!' verhaal. Wij als admins kunnen niet constant de hele tijd bijhouden wie er nu wel heeft gezegt 'niet schieten op mij want...' en wie niet. Mocht er iemand zijn die echt continu stelselmatig iemand loopt lastig te vallen terwijl die andere daar geen zin in heeft, type ff een berichtje met @ ervoor en we zullen het proberen in de gaten te houden.
Wat misschien een tip kan zijn: Vorm een grote gang van mensen die niet aan schieten doen. Laat dan iemand met een goed herkenbare kleur de gang starten en alle andere inviten. Dit maakt het voor diegene wie wel aan schieten doen een stukje duidelijker dat ze niet op mensen moeten schieten van die kleur. Hoeft diegene niet 20 namen te onthouden, maar maar 1 kleur. Natuurlijk zijn er altijd personen die alsnog lopen te knallen op als wat beweegt...tja..
Some final final words:
Ik heb het idee dat sommige mensen een beetje de admins de schuld willen geven van het feit dat het soms niet leuk is om te spelen. Jullie zelf zijn toch echt de sfeermakers hoor. Wij als admins proberen zo goed mogelijk te adminnen (uhmm is dat echt een werkwoord?). Hier en daar en geintje op zun tijd moet kunnen. Ook proberen we zoveel mogelijk mee te doen aan de cruises, wars, destruction derbys (ik heb net gelezen dat die er dus ook al zijn
Amen.
PS: heb je alles gelezen wat ik heb getyped?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 175504 op 24-07-2006 14:12 ]
Ja ik heb alles gelezen en ik wil ook spelen alleen ik zie de server niet in de lijst staan.

Life is complicated
Ik zou ook wel graag willen gaan spelen maar de server ligt plat ofzo

Je vergeet dat je parachute ook zo kan krijgen als je het lief vraagtAnoniem: 175504 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:01:
Zo. Ben ff 1 dag weg en gelijk enorme lappen tekst op dit forum hehe. Ik zal ook even mijn bijdrage leveren. Na het doorlezen van al deze letters wou ik toch even reageren op een aantal mensen.
[...]
Wij zeiken niet als het niet nodig is. Wij proberen zo goed mogelijk als het kan het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden. Iedreen die eventjes de moeite neemt de regeltjes door te nemen voor dat hij/zij gaat spelen zal van ons geen gezeik krijgen. Tja.. ben je het idd niet eens met deze regeltjes, ben je van harte welkom ergens anders te gaan spelen
[...]
Ik was er zelf niet bij, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de admin die jouw gebanned heeft, er een goede reden voor heeft gehad. Je kunt ons zowiezo berijken via IRC (#sa-mp). Daar kun je altijd nog je verhaal kwijt en kunnen we kijken of je nu uiteindelijk wel of niet terecht gebanned bent. Mocht je achteraf toch onterecht gebanned zijn, onze excuses daarvoor. Wij zijn ook maar mensen![]()
[...]
HeheVoor diegene die geen geld hebben er eentje te kopen, als je het netjes aan een admin vraagt, krijg je vast wel een dildo gratis. Bloemen en brandblussers trouwens ook
[...]
Heej X.ExcelIk wou ook hier even op reageren. Wij gaan nooit iemand zomaar lopen knallen met een minigun. Vaak gebruiken we het om mensen te 'verdijven' van het schip die met voertuigen lopen te klooien. Altijd nog beter dan jail/kick/ban. Misschieen soms in de late uurtjes dat we wel eens iemand er express mee neer knallen, maar dan weten we wel wie we neer knallen en is het in de sfeer van 'in all good fun'.
[...]
Als het goed is hebben alle admins al (de mods dacht ik nog niet) de knal gele kleur. Soms is er een enkele 'sterveling'die at random ook de knal gele kleur krijgt. Weet niet precies hoe dit voorkomen kan worden. Misschien dat Uncle Peet een idee heeft?..
[...]
Ik geef toe. Wij als admins kunnen niet 100% van de tijd AL het gedrag van IEDEREEN in de gaten houden (we doen ons best). Mocht 1 van ons toevallig zien dat jij een bug exploit, Tsja, dan krijg je idd een ban. Staat ook in de regeltjes heejSpreek iemand van ons aan op IRC en misschien dat we je weer kunnen unbannen.
Some final words:
Some final final words:
Ik heb het idee dat sommige mensen een beetje de admins de schuld willen geven van het feit dat het soms niet leuk is om te spelen. Jullie zelf zijn toch echt de sfeermakers hoor. Wij als admins proberen zo goed mogelijk te adminnen (uhmm is dat echt een werkwoord?). Hier en daar en geintje op zun tijd moet kunnen. Ook proberen we zoveel mogelijk mee te doen aan de cruises, wars, destruction derbys (ik heb net gelezen dat die er dus ook al zijn). Nogmaals, de sfeermakers, dat zijn jullie!
Amen.
PS: heb je alles gelezen wat ik heb getyped?Ben je gek ofzo?
Blij Met Wilco
Anoniem: 110847
Deze ligt ook bij de ingang van het Airport gedeelte.
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 110847 op 24-07-2006 14:42 . Reden: tikfoutje ]
Soms als je ergens bent kan je hem niet zo pakken heAnoniem: 110847 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:42:
Deze ligt ook bij de ingang van het Airport gedeelte.
Blij Met Wilco
We kunnen niet gaan spelen ! De server ligt platPS: heb je alles gelezen wat ik heb getyped?Ben je gek ofzo?
Ja idd. baal er zelf ook van
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 175504 op 24-07-2006 14:53 ]
Miss is peter wel met v2 bezig
Blij Met Wilco
ik hoop het
wel jmmr dat hij er ff uitligt
Ik vind zelf dat de admins alles wel goed bijhouden, tuurlijk kunnen jullie niet overal zijn.
Dat word natuurlijk altijd wel verwacht
Als iedereen gewoon ff @'tje doet, komt het allemaal wel goed.
En admin privilege's, dat krijg je toch, en dat mag ook wel vind ik.
1 ding naar de admins, ga niet zoveel op dat schip staan joh!
Towtruck please!
[ Voor 3% gewijzigd door Kecin op 24-07-2006 15:00 ]
Als het goed is wel, al een paar weken, herschrijven, verbeteren, geloof ook modulair maken, nieuwe functies... Veel werk
Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt.Anoniem: 175504 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:01:
Some final final words:
Ik heb het idee dat sommige mensen een beetje de admins de schuld willen geven van het feit dat het soms niet leuk is om te spelen. Jullie zelf zijn toch echt de sfeermakers hoor. Wij als admins proberen zo goed mogelijk te adminnen (uhmm is dat echt een werkwoord?). Hier en daar en geintje op zun tijd moet kunnen. Ook proberen we zoveel mogelijk mee te doen aan de cruises, wars, destruction derbys (ik heb net gelezen dat die er dus ook al zijn). Nogmaals, de sfeermakers, dat zijn jullie!
Jullie maken de sfeer, niet wij. Dus als het weer geklooi is: Bedank je mede-GoTers maar. Kinderachtige mensen lopen er hier rond he?
Ik zie de lol er ook niet van inkecin schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:59:
1 ding naar de admins, ga niet zoveel op dat schip staan joh!Is ook leuker voor jullie zelf, want met 3 admins op een schip te gaan staan, tja, zie ik de lol ook niet echt van in
.
Towtruck please!
In mijn geval heb ik soms geen zin om te GTAen, maar wel om een beetje rond te hangen/adminnen.
Beetje de chat lezen, meechatten, over het algemeen een goede sfeer. Vind ik ook wel gezellig.
En soms is het zo druk dat je constant op het schip staat, een goede "rustplaats". Maar ondertussen heel veel berichten binnen krijgen, wat users in de gaten houden, soms wat straffen.. Daar sta je dan, rustig
ach, er zijn ook mensen die lopen constant om cash te vragen en die geef je iedere keer cash en dan besluiten ze om naar je te spawnen en je neer te knallen, tot 3x toe.... dan vraag je waarom ze dat doen en dan krijg je een antwoord van "Ik wil je geld hebben"
Achja misschien moeten we idd alle wapens maar eruit halen en alleen nog maar dildos. Onder het motto: Make Love, Not War
Kan er geen systeem gebouwd worden zodat de mensen die willen rpg-en (properties kopen enzo) godmode krijgen maar zodra zij zelf een kogel schieten de godmode gedeactiveerd word ofzo?Anoniem: 175504 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:34:
Achja misschien moeten we idd alle wapens maar eruit halen en alleen nog maar dildos. Onder het motto: Make Love, Not War![]()
FYI:
.Peter schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:06:
Kort maar krachtig.
- Als een gebruiker zin heeft om vredig te spelen, dien je hier respect voor te hebben. Als iemand zegt dat hij niet neergeschoten wilt worden doe je dat niet, schiet hij/zij daarna zelf iemand neer, nodig ik je uit om de speler alsnog af te maken.
Bovenstaande regel is vervallen. Dit is GTA San Andreas, niet iets als Hello Kitty online; het gaat om het schieten. Je verkrijgt geld om wapens te kunnen kopen en zo sterker te worden. De enige keren wanneer je iemand niet mag neerschieten is tijdens races, tijdens cruises, op het schip of zodra deze persoon zeer duidelijk met RPG bezig is (als in: duidelijk opweg naar een property) of zeer duidelijk met een dergelijke activiteit bezig is, zoals het rondlopen in the middle of nowhere. Als iemand met veel geld rondloopt of in de buurt van The Strip is, ga vooral je gang.
Ook ik zal dan nog wel even iets van me laten horen, want ik vind dat sommige mensen de admins/mods idd een beetje in een verkeerd daglicht zetten.
Ikzelf ben er 100% van overtuigd, dat alle admins/mods hun best doen om het zo leuk mogelijk te maken op .Peter's server.
En even terug te komen op het volgende:
Dat godmode en die minigun zijn gewoon onmisbare "gifts" die je als admin krijgt, aangezien er zo ontzettend veel mensen zitten te irriteren op bijvoorbeeld het schip, dat je als admin gewoongenoodzaakt bent om die mensen gelijk af te straffen, anders blijven ze het maar doen.
Waar ik me ook zo ontzettend aan erger, is dat er van die figuren bijlopen die het schip constant in de fik blijven zetten, terwijl ik, of een andere admin, al meerdere keren met een /showmessage te kennen heb/heeft gegeven daar niet van gediend te zijn!
Sinds kort hebben we dus ook ingevoerd dat je met geen enkel voertuig meer op het schip mag komen, wat dus ook inhoud dat je niet meer van die schans @ het schip mag springen
maar aangezien dat toch al haast nooit gedaan werd
, leek dat dus niets uit te maken
Maar het tegendeel is waar! nu dat het verboden is, wil ineens iedereen met een motor/auto van die schans springen, en zijn dan ook nog zo brutaal om dat niet even van te voren aan een admin te vragen, laat staan even te melden in de chat dat ze gaan springen!
Aan boven genoemde dingen kan ik mij dus ergeren (laat staan dat mensen expres een cruise gaan verzieken, want dat vind ik gewoon brutaal
)
Slotwoord:
Ik probeer zo goed mogelijk mijn best te doen, om mijn taak als admin goed te vervullen. Ik vind het een van de leukste servers (eigenlijk wel DE beste
) en hoop er ook nog vele uurtjes te slijten
zo nu eerst maar even op boeven vangst @ de server
---Edit----
Mocht je vinden dat andere spelers de regels niet volgen, begin dan niet gelijk als een gek ik de chat te schreeuwen dat je er niet mee eens bent, of dat diegene een cheater o.i.d. is, maar zet nou gewoon eens die @ voor je bericht, en leg het probleem rustig uit aan de aanwezige admin(s).
Dit is al veel vaker gezegd, mar het schijnt niet tot de meeste mensen door te dringen
Ikzelf ben er 100% van overtuigd, dat alle admins/mods hun best doen om het zo leuk mogelijk te maken op .Peter's server.
En even terug te komen op het volgende:
Dat godmode en die minigun zijn gewoon onmisbare "gifts" die je als admin krijgt, aangezien er zo ontzettend veel mensen zitten te irriteren op bijvoorbeeld het schip, dat je als admin gewoongenoodzaakt bent om die mensen gelijk af te straffen, anders blijven ze het maar doen.
Waar ik me ook zo ontzettend aan erger, is dat er van die figuren bijlopen die het schip constant in de fik blijven zetten, terwijl ik, of een andere admin, al meerdere keren met een /showmessage te kennen heb/heeft gegeven daar niet van gediend te zijn!
Sinds kort hebben we dus ook ingevoerd dat je met geen enkel voertuig meer op het schip mag komen, wat dus ook inhoud dat je niet meer van die schans @ het schip mag springen
Maar het tegendeel is waar! nu dat het verboden is, wil ineens iedereen met een motor/auto van die schans springen, en zijn dan ook nog zo brutaal om dat niet even van te voren aan een admin te vragen, laat staan even te melden in de chat dat ze gaan springen!
Aan boven genoemde dingen kan ik mij dus ergeren (laat staan dat mensen expres een cruise gaan verzieken, want dat vind ik gewoon brutaal

Ik probeer zo goed mogelijk mijn best te doen, om mijn taak als admin goed te vervullen. Ik vind het een van de leukste servers (eigenlijk wel DE beste
zo nu eerst maar even op boeven vangst @ de server
---Edit----
Mocht je vinden dat andere spelers de regels niet volgen, begin dan niet gelijk als een gek ik de chat te schreeuwen dat je er niet mee eens bent, of dat diegene een cheater o.i.d. is, maar zet nou gewoon eens die @ voor je bericht, en leg het probleem rustig uit aan de aanwezige admin(s).
Dit is al veel vaker gezegd, mar het schijnt niet tot de meeste mensen door te dringen
[ Voor 12% gewijzigd door Fixer op 24-07-2006 17:20 ]
Gisteravond nog net voor de 24:00 uur cruise nog ff huisgehouden op de server. 5 man achterelkaar neergemaait lekker geld verdienen. Jammer dat ik daarna net voor de cruise crashte 
Is altijd wel lache om de mensen op motor's net achter aan te tikken zodat ze eraf flikkeren en ze daarna dood te schieten
als ze als mieren weg proberen te rennen
Is altijd wel lache om de mensen op motor's net achter aan te tikken zodat ze eraf flikkeren en ze daarna dood te schieten

[ Voor 36% gewijzigd door Bart1983 op 24-07-2006 17:34 ]
Ik vind dat de admins, met name Fixer, het prima doen hoor
Dominator wil nog wel eens vervelend doen, maar ach 
Jammer alleen van de vele crashes, vooral als het wat drukker wordt.
[ Voor 56% gewijzigd door Mitt3nz op 24-07-2006 17:46 ]
Ik zie trouwens steeds de termen admin en mod voorbij komen? Ik wist niet dat er 2 soorten waren, en al helemaal niet wat het verschil is?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Sommige mods weten dat verschil ook niet 
Admin kan feitelijk alles. In zoverre alles: Alles wat Peter heeft gebrouwen.
Mods kunnen een beperkt aantal dingen. Wel bannen, kicken en jailen bijv, maar als het goed is geen vastzittende spelers resetten, wapens spawnen, godmode geven.. dat soort meuk.
Exacte verschillen weet ik niet precies, dus bovenstaande hoeft niet helemaal waar te zijn. Maar het idee blijft hetzelfde.
Admin kan feitelijk alles. In zoverre alles: Alles wat Peter heeft gebrouwen.
Mods kunnen een beperkt aantal dingen. Wel bannen, kicken en jailen bijv, maar als het goed is geen vastzittende spelers resetten, wapens spawnen, godmode geven.. dat soort meuk.
Exacte verschillen weet ik niet precies, dus bovenstaande hoeft niet helemaal waar te zijn. Maar het idee blijft hetzelfde.
ik sluit me hierbij aan die dominator ook omg:( hahaha;) jkMitt3nz schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:45:
Ik vind dat de admins, met name Fixer, het prima doen hoorDominator wil nog wel eens vervelend doen, maar ach
haha hier kan ik echt om lachen....Anoniem: 175504 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:07:
Peter schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:06:
Kort maar krachtig.
- Als een gebruiker zin heeft om vredig te spelen, dien je hier respect voor te hebben. Als iemand zegt dat hij niet neergeschoten wilt worden doe je dat niet, schiet hij/zij daarna zelf iemand neer, nodig ik je uit om de speler alsnog af te maken.
Bovenstaande regel is vervallen. Dit is GTA San Andreas, niet iets als Hello Kitty online; het gaat om het schieten. Je verkrijgt geld om wapens te kunnen kopen en zo sterker te worden. De enige keren wanneer je iemand niet mag neerschieten is tijdens races, tijdens cruises, op het schip of zodra deze persoon zeer duidelijk met RPG bezig is (als in: duidelijk opweg naar een property) of zeer duidelijk met een dergelijke activiteit bezig is, zoals het rondlopen in the middle of nowhere. Als iemand met veel geld rondloopt of in de buurt van The Strip is, ga vooral je gang.
denk jij nou echt dat als ik van het casino naar de bank rijd dat iemand denk ow hij gaat zijn zuur vediende geld op de bank zetten of misschien een proppertie kopen, "laat ik hem maar niet afschieten"
dat geloof je toch zeker zelf niet, dat is jullie probleem ook, te goed gelovig en pakken iedereen niet hard genoeg aan, oftwel jullie laten over je heenlopen en worden daarom niet gerespecteerd, waarom denk je dat het ook tweakers zo netjes is? als ik hier flink ga lopen ouhoeren krijg ik een ban oid hier word veel harder en beter opgetreden...
maar ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken want ik ben nogsteeds Chagerijnig op die admin die mijn vorige bericht heeft verwijdert.
vriendenlijk een mail sturen met argumenten om te vragen waarom hij dat deed. is blijkbaar al teveel om even een antwoord terug te sturen...
Zodra ik ook maar iets van gescheld voorbij zie komen dan /mute ik de speler. Als deze persoon dan gaat schelden in pm of via @, krijgt ie een kick. Komt ie dan terug krijgt ie een ban. Dat is volgens mij vrij redelijk.koekoek2003nl schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:25:
[...]
dat geloof je toch zeker zelf niet, dat is jullie probleem ook, te goed gelovig en pakken iedereen niet hard genoeg aan, oftwel jullie laten over je heenlopen en worden daarom niet gerespecteerd, waarom denk je dat het ook tweakers zo netjes is? als ik hier flink ga lopen ouhoeren krijg ik een ban oid hier word veel harder en beter opgetreden...
OMG. De ene zegt dat we ze te hard aanpakken, de ander zegt weer het tegenovergestelde. Het is ook nooit goedkoekoek2003nl schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:25:
haha hier kan ik echt om lachen....
denk jij nou echt dat als ik van het casino naar de bank rijd dat iemand denk ow hij gaat zijn zuur vediende geld op de bank zetten of misschien een proppertie kopen, "laat ik hem maar niet afschieten"
EDIT: Valt me trouwens wel op dat die mensen die het minst op .Peter's server komen, het meeste commentaar hebben.
Uhmm...Mitt3nz schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:45:
Ik vind dat de admins, met name Fixer, het prima doen hoorDominator wil nog wel eens vervelend doen, maar ach
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 175504 op 24-07-2006 18:51 ]
goh 3x raden waarom ik nou zo weinig op peters server komAnoniem: 175504 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:47:
[...]
OMG. De ene zegt dat we ze te hard aanpakken, de ander zegt weer het tegenovergestelde. Het is ook nooit goed
EDIT: Valt me trouwens wel op dat die mensen die het minst op .Peter's server komen, het meeste commentaar hebben.
[...]
Uhmm...
wat denk je zelf ze mensen die het voor anderen verpesten zullen idd hier zeggen dat ze te streng aangepakt worden ja,
misschien moet je de optie er uithalen dat je kan zien hoeveel geld iemand heeft..
Als je maar vaak genoeg op .Peter's server speelt zul je merken dat het allemaal wel mee valt. Grootste deel van de tijd is het super gezellig en is iedereen super relaxt. Af en toe zitten er idd wel wat misbaksels tussen. Daar proberen we dan ook zo goed mogelijk op in te springen. Kom nou maar eens wat vaker. Zul je zien dat het allemaal wel meevalt.koekoek2003nl schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:36:
[...]
goh 3x raden waarom ik nou zo weinig op peters server kom
wat denk je zelf ze mensen die het voor anderen verpesten zullen idd hier zeggen dat ze te streng aangepakt worden ja,
misschien moet je de optie er uithalen dat je kan zien hoeveel geld iemand heeft..
Moet je eens op die grote public servers gaan spelen. Daar is het allemaal nog veeeeeeeeel erger. Zit vol met arme zielen die cheaten, eikels die lopen te $utten en trieste figuren die irritant lopen te doen.
* ludo zal wel oud worden, maar... Waar komt $utten nou weer vandaan 
Ik $ut, jij $ut, wij $utten
[ Voor 27% gewijzigd door ludo op 24-07-2006 19:58 ]
Je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat je je goed kan verweren voordat je naar de bank gaat (Armor, mp5, shotgun), dit is GTA, en dat is een spel met geweld, wapens etc..koekoek2003nl schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:25:
[...]
haha hier kan ik echt om lachen....
TIP: als je snel wilt ontsnappen kan je bijvoorbeeld /dive intypen en dan landen op het schip
Verder: Respect voor de tijd en moeite die .Peter en de admins erin stoppen
[ Voor 7% gewijzigd door Ronnie_T op 24-07-2006 20:01 ]
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
lijkt mij een vrouwelijk lichaamsdeel/scheldwoord waarvan de eerste letter vervangen isludo schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:57:
* ludo zal wel oud worden, maar... Waar komt $utten nou weer vandaan
[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 24-07-2006 20:35 ]
Haha, dat is een goeie dominatorAnoniem: 175504 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:27:
Dat [GoT]FiXeR niet kan rijden, dat wisten we al. Dat hij niet kan parkeren, is pas sinds kort![]()
[afbeelding]
Misschien komt het omdat hij probeert te sturen vanaf de achterbank?
Ik was toen ff @ irc, en toen ik weer terug kwam, had ik connection verloren, dus zelf heb ik er niets van gemerkt, jammer van een kant, want het lijkt lollig
Waar is je chat?Anoniem: 175504 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:27:
Dat [GoT]FiXeR niet kan rijden, dat wisten we al. Dat hij niet kan parkeren, is pas sinds kort![]()
[afbeelding]
Misschien komt het omdat hij probeert te sturen vanaf de achterbank?
Verder had ik gister tot 2 keer, dat ik ff in mn getunede bakkie voor het schip ging staan

Oja, waarom kunnen modjes de @ niet lezen? Vanmiddag ook, modje online, maar geen admins. Dus werkt @ niet.
Thanks, dat wist ik niet.nick_haak schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:12:
kecin, ram op f7, chat wegram nog een keer op f7, chat terug
verborgen dus.
[ Voor 15% gewijzigd door Kecin op 24-07-2006 21:24 ]
kecin, ram op f7, chat weg
ram nog een keer op f7, chat terug
verborgen dus.
Waarom zit iedereen te zagen dat men te streng word aangepakt
? Dat wil toch zeggen dat jij zelf in overtreding bent geweest met de regels ! Het is dan toch ook niet meer dan normaal dat je gestraft word...
Te streng of niet te streng , dat is je eigen mening daarover. Als .Peter vind dat hij nog niet streng genoeg straft dan is dat zijn keuze. Wij spelen op zijn server ( Heil .Peter daarvoor
) en hij maakt dus de regels en daar horen wij ons toch gewoon aan te houden dacht ik.
Nog een paar screens van geile admins
afbeelding 1
afbeelding 2
En barca
afbeelding 3
Te streng of niet te streng , dat is je eigen mening daarover. Als .Peter vind dat hij nog niet streng genoeg straft dan is dat zijn keuze. Wij spelen op zijn server ( Heil .Peter daarvoor
Nog een paar screens van geile admins

afbeelding 1
afbeelding 2
En barca
afbeelding 3
Stelletje ranzige apen zitten er ook op Peter's server.
Fixer en Franky zijn de ergste. 
LOL @ hierboven great minds think alike. Ik was het aan het uploaden en had jou bericht dus nog niet gezien.
En als je nagaat dat het ook nog eens van gisteren is... echt toeval 
Edit:
@ Haan: geen geluid klopt wel (die vieze geluiden zijn tegen de policy) en zwart beeld... dan issie nog aan het laden.

LOL @ hierboven great minds think alike. Ik was het aan het uploaden en had jou bericht dus nog niet gezien.
Edit:
@ Haan: geen geluid klopt wel (die vieze geluiden zijn tegen de policy) en zwart beeld... dan issie nog aan het laden.
[ Voor 62% gewijzigd door Barca op 24-07-2006 22:45 ]
zwart beeld en geen geluid..Barca schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:41:
Stelletje ranzige apen zitten er ook op Peter's server.Fixer en Franky zijn de ergste.
LOL @ hierboven great minds think alike
Kater? Eerst water, de rest komt later
Die franky toch. Als ik heb vannavond nog een keer tegenkom zal ik hem afschietenBarca schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:41:
Stelletje ranzige apen zitten er ook op Peter's server.Fixer en Franky zijn de ergste.
LOL @ hierboven great minds think alike
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.