[PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.294 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167410

NickySantoro schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 00:45:
De Mega Cruise was vet en het was mijn 1e :)

Hier alvast een voorproefje:

[afbeelding]

Zal vast wel nog meer komen _O_
haha, wat gaaf :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 08:08
38 man in die cruise :P

[ Voor 44% gewijzigd door Mitt3nz op 18-07-2006 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156634

Het was zeker weten een hele gave cruise, niet te snel, niet te langzaam _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Vanaf nu ben ik iedere avond van de partij als het kan, echt gezellig. Wel erg druk bij de spray altijd, gelukkig rookt een DUDE-dumper (my favorite) niet zo gauw O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ja die cruse was wel vet jammer dat 1 of andere halfezool het nodig vond om mijn auto in de fik te steken tot 3x toe., maarja voor de rest supertof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175504

me is vanavond (laat) ook weer van de partij! was wel relaxt gister avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024

[afbeelding]

whohoooo, ik sta dr ook op :)
ik dacht gister "eventjes" te spelen omdat het zo warm was, dat "eventjes" werd dus tot 1uur 's nachts :)

vanavond ben ik er weer :)

[ Voor 17% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 18-07-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:12

[afbeelding]

Wel toevallig dat ik (EPCNetherlands) daar net rechts staat. nu lijkt het of dat ik dood ben gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 09:15

[afbeelding]

je map.. wtf hoe? xD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
je bedoelt de minimap? die heb ik ook, staat volgens mij standaard aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Die DUDE dumper is echt ubervet. Dat ding is zo groot hij neemt gewoon 2 rijbanen in beslag :D.

En als je een auto ramt merk je het amper :) plus het ding is niet kapot te krijgen })

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 22:31
Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:33:
je bedoelt de minimap? die heb ik ook, staat volgens mij standaard aan...
Jep,

Maar kijk is goed op die screenshot ;)

Daar zie je een minimap, precies zoals de game er zelf uitziet. Ipv een getekende map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 14:38

nzyme

terror

ronaldlokers schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:05:
[...]

Jep,

Maar kijk is goed op die screenshot ;)

Daar zie je een minimap, precies zoals de game er zelf uitziet. Ipv een getekende map.
heeft iemand een linkje daarvoor ? want google werkt niet echt mee :?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:34
stond in het vorige deel, maar hier is ie nog een keer:

Detailed Radar Mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

mcandor schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:05:
stond in het vorige deel, maar hier is ie nog een keer:

Detailed Radar Mod
deze is ietsje sneller geloof ik :)
http://grandtheftauto.fil..._Radar_Mod;49777#Download

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

Anoniem: 51925 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:09:
Omdat ik het ExceL beloofd had heb ik em maar gemonteerd, en op Google Video gezet :

Klik!
Ik ben niet aansprakelijk voor het optreden van misselijkheid door het bekijken van het laatste gedeelte:+

Het heeft in San Andreas 24 minuten geduurd :p, ongeveer 5x zo lang dus,
toch maar een andere pc gepakt ff snel en gekeken, echt te cool gewoon _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :D

er zitte echt veel gekke mensen op deze server, jij bent er 1 van maar gelukkig goed gek 8)

kan helaas niet meer veel online komen, ben sinds maandag weer full-time aan het werk dus misschien in het weekend als mijn vriendin aan het werk is dat ik wel ff online kom.

de groeten allemaal en thx voor de leuke dagen en nachten de afgelopen tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847

Net ff mee gereden met de optocht :P
Was wel leuk alleen jammer dat het spel zo vaak crashed :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172054

Zie de topicwaarschuwing

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-07-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182469

kheb gisteren gta sa ng is uit mijn kas gehaald...
Alles geinstaleerd... ook multiplayer patch...

resultaat... => klein dos schermpje dat wegfloept.. :?

Iemand hulp ?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 182469 op 19-07-2006 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182469 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 03:23:
kheb gisteren gta sa ng is uit mijn kas gehaald...
Alles geinstaleerd... ook multiplayer patch...

resultaat... => klein dos schermpje dat wegfloept.. :?

Iemand hulp ?
Lees dit topic even door. http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=733.0
Als je een downgrade van GTA-SA.exe moet hebben,
moet je dit topic hebben http://www.mtavc.com/forum/viewtopic.php?t=15151&start=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
na gister tot 6x toe gedisconnect te worden in 10 minuten door een critical error er maar mee gestopt. Wel vreemd omdat de avond ervoor er helemaal niks aan de hand was. Hoe kan dit zo ineens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:28:
na gister tot 6x toe gedisconnect te worden in 10 minuten door een critical error er maar mee gestopt. Wel vreemd omdat de avond ervoor er helemaal niks aan de hand was. Hoe kan dit zo ineens?
Precies hetzelfde hier. Gisteren tot 4 uur nonstop tot 1:00 zonder crashes gespeeld, daarna wast ineens weer helemaal slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister ook die problemen gehad.
Ik heb in de router een portforwarding gedaan van de poorten 7777 en 7778.
Alle apps afgesloten en alleen GTA-MP gedaan, vanaf dan werkt het bij mij pas goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-06 06:46

MadMan

What the....

Mijn server is vandaag ook online om te testen. Ik ben nog druk bezig met properties en dergelijke invoegen maar de basics werken al. Ik draai een eigen mod, die dus nog niet helemaal af is.

De bedoeling is dat het een soort van rpg word, dus er zijn een paar hele simpele regeltjes:
1. Geen mensen killen/beschieten die dat zelf niet willen
2. Geen mensen killen op de boot (dus ook niet fikken ofzo)
3. Geen godmode gebruiken
4. Luister naar de admins. Als hun zeggen dat iets niet mag, dan mag het ook niet.
Deze regels zijn heel simpel en ik verwacht dan ook dat ze gevolgd worden. Over het algemeen krijg je één waarschuwing, ga je daarna nog door heb je een ban :P
Voor de rest is _ALLES_ toegestaan (dus ook vliegen met auto's). Ik ben bezig met een mini-mod met een paar teleport locaties voor de cruises, een wapen-optie (met minigun :P ) en nog wat leuke dingen zoals een fly-mode voor de mensen die hem zelf niet vinden.

Als je de eerste keer inlogt moet je effe reggen met /register [pass]. Inloggen gaat met /login [pass].
Als je wil zien wie admin is type je /admins, en voor een klein lijstje met commands kun je /multi gebruiken. Multi is een script dat ik voorlopig gebruik, de functies hiervan komen in gewijzigde vorm ook in mijn eigen script. Voor de rest kun je de standaard commando's gebruiken.

De server blijft sowieso vandaag (en als alles een beetje goed loopt sowieso tot de 24ste) de hele dag online. Het kan zijn dat ik hem tussendoor restart om te updaten maar dat is secondenwerk. Zoals gezegd is nog niet alles klaar dus crashes zouden ook wel eens voor kunnen komen :P Als de mod helemaal klaar is gaat de server 24/7 draaien.

De naam van de server is MadMan's Laughing Grounds, gewoon te vinden in je lijst met public internet servers. Een plaatje met ip en status word nog aan gewerkt.

Dat was effe alles, als er problemen zijn kun je hier of op msn (dhuuf<AT>lycos.nl) vragen stellen/opmerkingen maken. Ik heb ook nog een beetje een leven :P dus het kan zijn dat ik er niet de hele dag ben.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Dank hiervoor heb die nou zelf ook ff uitgeprobeerd en is echt heel handig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Laatst online: 14-06 23:54
Ik ben hier absoluut niet blij mee, zo ook de SA-MP devvers zelf niet. Cheating servers, zoals de jouwe overduidelijk is (je hebt nota bene een link op IRC gepost), zijn doodgewoon no-go, en de SA-MP crew zal je server dan ook ongetwijfeld uit de lijsten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

wat wel leuk is die manhunt mode ofzo dat is echt lache
net gecrashed weer +- 5 mil kwijt :(

[ Voor 28% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-07-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

koekoek2003nl schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:52:
wat wel leuk is die manhunt mode ofzo dat is echt lache
net gecrashed weer +- 5 mil kwijt :(
Wat heb je aan 5 mil als je er maar 3 op kan meppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

.Peter schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:06:
[...]

Ik ben hier absoluut niet blij mee, zo ook de SA-MP devvers zelf niet. Cheating servers, zoals de jouwe overduidelijk is (je hebt nota bene een link op IRC gepost), zijn doodgewoon no-go, en de SA-MP crew zal je server dan ook ongetwijfeld uit de lijsten verwijderen.
Ja hier word ik dus een beetje raar van. Mijn server is GEEN cheat server, ik draai gewoon een eigen mod. Als je de moeite had genomen een kijkje te nemen had je dat gezien. De SA-MP crew kan en zal hier niets tegen doen, het is MIJN server en daarmee doe ik wat IK wil. Dit is gewoon een leuke gamemode voor de mensen die wel een beetje fun willen maken.

[ Voor 4% gewijzigd door MadMan op 19-07-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MadMan schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:23:
[...]

Ja hier word ik dus een beetje raar van. Mijn server is GEEN cheat server, ik draai gewoon een eigen mod. Als je de moeite had genomen een kijkje te nemen had je dat gezien. De SA-MP crew kan en zal hier niets tegen doen, het is MIJN server en daarmee doe ik wat IK wil. Dit is gewoon een leuke gamemode voor de mensen die wel een beetje fun willen maken.
wat voor mods heb je dan toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Nakebod

Nope.

Ik kan niet anders concluderen op dit moment dat ik het met Peter eens moet zijn :)
Je mag vliegen met auto's.
Vliegen = trainer = cheaten.
Alles is toegestaan, dus ook money cheat, health cheat, NOS cheat, alles dus :+
Dus vertel, als dit allemaal is toegestaan, hoe kan je dan nog steeds zeggen dat het geen cheatserver is? :)

Daar doet de mod die draait helemaal niets van af.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Anoniem: 151099 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:28:
[...]

wat voor mods heb je dan toegepast?
Een mod zodat je kunt vliegen met auto's, paar aparte teleports zodat je met auto en al naar de cruise kunt porten, een extra soort nitro zodat je altijd snel kunt gaan, een airbrake, wapenknopje en nog een paar dingen in die richting. Het is nog niet af dus sommige dingen werken nog niet helemaal zoals het moet. Dit is dus een aparte gamemode waarin dit allemaal is toegestaan. Het draait op mijn eigen server. Cheaten is het dus absoluut niet. Ik heb gewoon maar 4 hele simpele regeltjes en voor de rest is iedereen vrij te doen en laten wat hij wil. Voor de mensen die ook in de auto's willen vliegen heb ik een aparte mini-mod. Zonder deze mini-mod heb je bv geen vliegende auto's. Als iemand dit wil hebben kan hij het aan mij vragen op mijn server. Het is echter niet verplicht en weer uitschakelen is een kwestie van 1 bestand renamen, waarvoor ik ook een progje aan het schrijven ben zodat het nog makkelijker gaat.

Ook wil ik nog ff toevoegen dat het best een succes is, vanmiddag was het redelijk druk en iedereen was lol aan het trappen :P en maar een iemand heeft een crash gehad, het draait dus ook lekker stabiel. 1 crash op 12 uur totaal noem ik in ieder geval stabiel, zeker omdat dit nog de alpha versie is. Morgen ga ik even uit de lucht om de properties en nog een paar update's te doen, en voor de rest is hij sowieso tot de 24ste 24/7 online. Daarna moet ik even kijken of ik een remote oplossing vind want dan ben ik een aantal weken weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:12
MadMan schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:19:
[...]

Een mod zodat je kunt vliegen met auto's, paar aparte teleports zodat je met auto en al naar de cruise kunt porten, een extra soort nitro zodat je altijd snel kunt gaan, een airbrake, wapenknopje en nog een paar dingen in die richting. Het is nog niet af dus sommige dingen werken nog niet helemaal zoals het moet. Dit is dus een aparte gamemode waarin dit allemaal is toegestaan. Het draait op mijn eigen server. Cheaten is het dus absoluut niet. Ik heb gewoon maar 4 hele simpele regeltjes en voor de rest is iedereen vrij te doen en laten wat hij wil. Voor de mensen die ook in de auto's willen vliegen heb ik een aparte mini-mod. Zonder deze mini-mod heb je bv geen vliegende auto's. Als iemand dit wil hebben kan hij het aan mij vragen op mijn server. Het is echter niet verplicht en weer uitschakelen is een kwestie van 1 bestand renamen, waarvoor ik ook een progje aan het schrijven ben zodat het nog makkelijker gaat.

Ook wil ik nog ff toevoegen dat het best een succes is, vanmiddag was het redelijk druk en iedereen was lol aan het trappen :P en maar een iemand heeft een crash gehad, het draait dus ook lekker stabiel. 1 crash op 12 uur totaal noem ik in ieder geval stabiel, zeker omdat dit nog de alpha versie is. Morgen ga ik even uit de lucht om de properties en nog een paar update's te doen, en voor de rest is hij sowieso tot de 24ste 24/7 online. Daarna moet ik even kijken of ik een remote oplossing vind want dan ben ik een aantal weken weg.
laat maar

[ Voor 5% gewijzigd door Bart1983 op 19-07-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Nakebod schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:02:
Ik kan niet anders concluderen op dit moment dat ik het met Peter eens moet zijn :)
Je mag vliegen met auto's.
Vliegen = trainer = cheaten.
Alles is toegestaan, dus ook money cheat, health cheat, NOS cheat, alles dus :+
Dus vertel, als dit allemaal is toegestaan, hoe kan je dan nog steeds zeggen dat het geen cheatserver is? :)

Daar doet de mod die draait helemaal niets van af.
De definitie van cheaten is een code/trainer/whatever waardoor je bijvoorbeeld meer mogelijkheden hebt dan de rest van de users. Bij mij zitten deze mogelijkheden er in gebakken en mag iedereen er gebruik van maken. Iedereen krijgt dezelfde .ini, dus iedereen heeft dezelfde mogelijkheden.
Als iemand nu bij mij iets doet wat de rest niet kan, dan noem ik het cheaten, en dat mag niet. Ik heb bepaalde dingen zoals godmode voor auto's helemaal eruit gehaald, en godmode voor de user zelf ben ik ook er uit aan het halen, dit is iets moeilijker dus dat duurt effe. Een knopje voor geld zit er idd ook in.
Alles is echter wel aangepast, minigun krijg je niet zomaar bijvoorbeeld en als je geld wil "toveren" krijg je 75k en niet meer op dit moment. Meer dan 75k kun je niet krijgen, tenzij je het op de normale manieren doet (properties, killen)
Als iemand iets doet wat niet kan met mijn ini file dan krijgt hij een kans om mijn files te gebruiken ipv die wat hij al heeft. Zo niet is het heel simpel: ban.
Bart1983 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:24:
[...]

Heb je het IP hier al gepost kan het namelijk niet vinden. Is er ook een wachtwoord nodig, of een login procedure?
Voor het ip moet ik nog een plaatje maken, maar de server staat gewoon in de lijst met internet servers in je serverbrowser. De naam is "MadMan's Laughing Grounds alpha test".
Registreren moet niet, maar mag wel. Als je registreert krijg je een paar extra commandos. Registreren doe je door te joinen en dan /register wachtwoord te typen, waar je wachtwoord vervangt door je eigen wachtwoord natuurlijk. Hierna kun je inloggen met /login wachtwoord.

[ Voor 20% gewijzigd door MadMan op 19-07-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

madman waar kan ik je bak vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
Modbreak:VVV

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 19-07-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Mijn server bedoel je? Gewoon in de lijst met internet servers, hij is nu public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
Modbreak:Dit topic is dus niet bedoeld voor dergelijke zinloze mededelingen! :{

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 19-07-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MadMan schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:30:
[...]

Mijn server bedoel je? Gewoon in de lijst met internet servers, hij is nu public.
hmmz misschien ben ik een idioot maar waar is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
MadMan, ik ben het met je eens. Je bent toch vrij om niet zijn server te joinen als je er niet tegen kan. Ik ziet het een beetje als een Warcraft Counter-strike server. Daar kan je ook 'onmogelijke' dingen doen. Zolang iedereen dezelfde 'kansen' heeft is het prima. Gewoon een funserver. :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was gister aaf weer super gezellig. Weinig klooiers, veel lagge mensen. Hier nog een pic van een NRG-only cruise start van een paar dagen gelee.

[Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/pica-thumb.jpg]

Oja, kwam er gister dus achter (ik wist het iig nog niet) dat je in het scherm met het vinewood bord gewoon kunt lopen :) In volgende screen hem ik mezelf enigzins verstopt. Kun je me vinden?

[Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/picb-thumb.jpg]

Hier nog een keer, maar dan een stuk moeilijker :) Nee ik maak geen grapje. Ik sta er echt op. Goed kijken B)

[Afbeeldingslocatie: http://www.dipstick.speedxs.nl/picc-thumb.jpg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51925

Anoniem: 175504 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:43:

Oja, kwam er gister dus achter (ik wist het iig nog niet) dat je in het scherm met het vinewood bord gewoon kunt lopen :) In volgende screen hem ik mezelf enigzins verstopt. Kun je me vinden?

[[afbeelding]]

Hier nog een keer, maar dan een stuk moeilijker :) Nee ik maak geen grapje. Ik sta er echt op. Goed kijken B)

[[afbeelding]]
Bij de eerste sta je achter de palmboom, want je arm steekt er uit en die is op de 2e pic weg, en dat kun je zien op de minimap :p

EDIT : In de bosjes op de berg, achtergekomen op dezelfde manier als pic1, er steekt wat uit en dat is op pic1 weg :D

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 51925 op 20-07-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

hoe kan hij in godsnaam in die plaatjes staan als hij nog niet eens IN de server is :?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

nzyme schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:00:
hoe kan hij in godsnaam in die plaatjes staan als hij nog niet eens IN de server is :?
Connect maar eens naar een ip wat niet bestaat. Dan kan je daar zo lang lopen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51925 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:08:
[...]

Bij de eerste sta je achter de palmboom, want je arm steekt er uit en die is op de 2e pic weg, en dat kun je zien op de minimap :p

EDIT : In de bosjes op de berg, achtergekomen op dezelfde manier als pic1, er steekt wat uit en dat is op pic1 weg :D
Ja stom van me |:( Had de radar uit moeten zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:10

Haan

dotnetter

Ik kwam er achter door steeds snel te alt-tabben :P, dan zie je ook vrij snel wat er verspringt in de plaatjes. Met alleen 1 plaatje had ik je nooit gevonden :P

EDIT: Ook even eentje gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c10789919272ebf74ac71a61dcdb67b9/thumb.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Haan op 20-07-2006 11:17 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
even een vraagje, als ik op .peter server ben en ik kijk naar de map (ingame) dan is er maar een bepaald gebied getoond in duidelijke grafx en de rest is bijna niet te zien. is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo te zien zit je achter de 2e 'O'. Most wel ff een minuutje zoeken hehe :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 175504 op 20-07-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 175504 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:36:
[...]

Zo te zien zit je achter de 2e 'O'. Most wel ff een minuutje zoeken hehe :)
Jep :)

Hier nog eentje om het af te leren :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dc0a396844d6c968c55c974ade1ad127/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zit je achter de N van Vinewood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 110847 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:01:
Volgens mij zit je achter de N van Vinewood
Nope, maar ik moet ook wel toegeven dat je het bijna niet kan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:40:
[...]

Nope, maar ik moet ook wel toegeven dat je het bijna niet kan zien :P
Achter de D? kan het niet zien zonder AA :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181244

Op welke ip spelen jullie nou eigenlijk ?
Kan nergens vinden op welke ip jullie spelen....

Edit: Zie hem al: 84.244.158.136:7777

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 181244 op 20-07-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:51:
[...]

Hier nog eentje om het af te leren :P
[afbeelding]
Ik kan je niet vinden. Goed verstopt. Een kleine criptische hint misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175504 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:24:
[...]

Gaan we nu verstoppetje spelen dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Een vraagje aan admin .Peter, kan het maximaal te storen bedrag in de bank op de GoT server niet iets omhoog? Want als met 3M op de bank en 1M contant voel ik me niet altijd even veilig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:15
madman ze server ownt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Fokkie schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:07:
Een vraagje aan admin .Peter, kan het maximaal te storen bedrag in de bank op de GoT server niet iets omhoog? Want als met 3M op de bank en 1M contant voel ik me niet altijd even veilig ;)
hehe, hier ben ik het wel mee eens, had gister 3m op de bank en bijna 2m in me zak, voelde me niet echt prettig bij onbekende mensen :P

als we toch bezig zijn :) .peter, is het mogelijk om ook de tuneshops op de ingame map the showen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 14:26
Dan nog een verzoek van mij. Graag zie ik de fighterplanes (WOII) weer terug op het vliegveld. Dus niet ipv een ander vliegtuig. Extra dimensie met vliegen.....en schieten >:)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 175504 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:24:
[...]

Ik heb het gebied even wat verkleind voor je en ingezoomd, nu moet het wel lukken ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/74868029067aa299576c710329a28c12/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Thanks framaster!
Mijn server draait nu sinds gisteren retestabiel, voor zover ik weet heeft niemand een crash gehad behalve ikzelf, en dat was gewoon lompigheid :P
Ik ben nu bezig met nieuwe spawnlocaties voor auto's enzo, ik test deze eerst op mijn testserver en als ze werken worden ze iedere dag om 12:00 toegevoegd. Als ik dat doe meld ik het even op de server en dan gaat hij een paar seconden uit de lucht. Er kan dan meteen opnieuw ingelogd worden.
Dit gebeurt dus niet iedere dag, alleen als ik dingen toevoeg.

Ik wil ook iedereen die al een kijkje heeft genomen bedanken voor de complimenten :)

Don't ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 20-07-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-06 11:59
Gisteren avond was vet lache :p Dominator die volop bounty's op men kop zette en ik maar vluchten voor de geldwolven op me motor !

Is misschien een idee voor een minigame ? 5 motors en 1 iemand die ervan moet wegvluchten en als hij het langer volhoud dan bv. 10 min krijgt hij de prijzenpot en anders krijgt een van de andere 5 (die hem kilde ) de prijzenpot. In san fierro lijkt me dit wel iets.

@ haan : sta je niet achter de kruin van de rechtse boom ?

[ Voor 15% gewijzigd door ibfranky op 20-07-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

DPhoenix schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:38:
Dan nog een verzoek van mij. Graag zie ik de fighterplanes (WOII) weer terug op het vliegveld. Dus niet ipv een ander vliegtuig. Extra dimensie met vliegen.....en schieten >:)
Ik vind van niet. De shamal is verreweg het lekkerste vliegtuig en die 2 die er staan zijn altijd in gebruik. Het is gewoon jammer dat er een limiet van 200 voertuigen op zit... het lijkt veel maar is in feite veel te weinig. Even afwachten tot versie 0.1c I guess. Er staat nog geeneens een "packer" ook. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMU
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09-2024

RMU

Net was er weer cruise...

Ik ging even met de "reuze grasmaaier" meerijden :+ dat duurde alleen niet lang...
Afbeeldingslocatie: http://zooi.robinmulderij.nl/gtasa/cruise_small.png

later gingen we nog zwemmen... :D
Afbeeldingslocatie: http://zooi.robinmulderij.nl/gtasa/zwem1_small.png
Afbeeldingslocatie: http://zooi.robinmulderij.nl/gtasa/zwem2_small.png

en nu weer ff verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RMU schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:05:
Net was er weer cruise...

Ik ging even met de "reuze grasmaaier" meerijden :+ dat duurde alleen niet lang...
[afbeelding]

later gingen we nog zwemmen... :D
[afbeelding]
[afbeelding]

en nu weer ff verder spelen :P
hoe heb je die maaier het aiport opgekregen?en is het je gelukt chilliad te beklimmen? mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:55
Een meer in San Andreas is donderdagvond gesloten na de vondst van een te hoge concentratie legionella. De kans dat bezoekers de Veteranenziekte krijgen, is volgens de gemeente San Andreas minimaal, omdat de concentratie maar net boven de wettelijk toegestane hoeveelheid ligt.

http://img277.imageshack....gtasanmultiplayer7un9.jpg

Foto van zwemmers in het meer. :*)

Re-si-zen! :o

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 20-07-2006 21:14 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
_VooDooMen_ schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:08:
Een meer in San Andreas is donderdagvond gesloten na de vondst van een te hoge concentratie legionella. De kans dat bezoekers de Veteranenziekte krijgen, is volgens de gemeente San Andreas minimaal, omdat de concentratie maar net boven de wettelijk toegestane hoeveelheid ligt.

[afbeelding]

Foto van zwemmers in het meer. :*)
lol! was zeker leuke cruise veel bos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMU
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09-2024

RMU

Anoniem: 151099 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:07:
[...]

hoe heb je die maaier het aiport opgekregen?
Gewoon door de poort rijden, past net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 14:26
Barca schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:33:
[...]

Ik vind van niet. De shamal is verreweg het lekkerste vliegtuig en die 2 die er staan zijn altijd in gebruik. Het is gewoon jammer dat er een limiet van 200 voertuigen op zit... het lijkt veel maar is in feite veel te weinig. Even afwachten tot versie 0.1c I guess. Er staat nog geeneens een "packer" ook. :'(
Begrijp me niet verkeerd. Ik wil ook dat de Shamal's blijven. Maar dat de fighterplanes er extra bijkomen. Ik wist niet dat er een limiet van 200 voertuigen op de server zat.........

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Het was even lastig omdat "slein" hem steeds niet omhoog kreeg. Maar gelukkig kreeg Slein hem uiteindelijk dan toch omhoog.

Ik vind het trouwens persoonlijk lastig, maar slein weet precies de goede hoogte te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zou @ .Peter graag een packer zien, en eigenlijk ook wel 1 firetruck+ambulance. Voor ziekenvervoer, en natuurlijk problemen tijdens een cruise.

En de fik op het schip.

Daarnaast, de spawnguns, kan niet iedereen zo'n waterding krijgen :+.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:46

Klippy

Still Game

Brandweer en Ambulance is wel cool ja als volgenswagens tijdens een cruise :D

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

Klippy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:25:
Brandweer en Ambulance is wel cool ja als volgenswagens tijdens een cruise :D
idd, die 2 wagens mOETEn er gewoon in komen :) incl waterstraal :p

en voor versie 0.2 ofzo zou het fijn zijn als ze de code zo aanpassen dat je eens fatsoenlijk achter in de dumper kan blijven liggen... (ik doel natuurlijk liever op een packer waar je normaal achterop kan rijden om zo mee te liften :)

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Over ambulances en brandweerauto's gesproken... de sirene's horen de andere users niet. Ik neem aan dat dat ook iets is voor de nieuwe 0.1c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 15:02

Fixer

FP ProMod
Hier nog ff een paar leuke screens van de GAYcruise ;) van zonet

Afbeeldingslocatie: http://img105.imageshack.us/img105/8041/gaycruise2vl3.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img105.imageshack.us/img105/9168/gaycruise1gf0.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img416.imageshack.us/img416/7014/gcti1.th.png

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/5575/gc2mq0.th.png

Mede mogelijke gemaakt door: Vinpower... ofcourse ;) :9

[ Voor 43% gewijzigd door Fixer op 20-07-2006 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Laatst online: 19:18
lol mede mogelijk gemaakt? ik heb het verzonnen om in roze te gaan cruisen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 05-06 15:02

Fixer

FP ProMod
ja ik bedoelde ook de screens ;)

Vinpower heeft die cruise bedacht!!!

hehe zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123602

die gay cruise was wel leuk ja!
Vooral dat net voor de start [GoT] Dominator besloot niet mee te gaan omdat hij het iets TE gay vond haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:)

Dat van die brandweerauto is wel een goed idee. Kunnen we als een auto in de fik gaat tijdens cruise proberen deze snel te blussen. Uhmm. oh w8 ff... als tie in de fik vliegt, staat hij al op het punt te onploffen. Dan maakt blussen toch niets meer uit? Of wel soms?

Een brandweertruck vlakbij schip kan ook wel handig zijn met al die pyromanen de laatste tijd :)

TIP: Als er veel fik in de buurt is en je hebt er last van en/of het is teveel om te blussen, rij ff een blokje om. Eej villa, de fik is gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het met de modded auto's
Kun je die per toeval ergens vinden ?
Of moet je deze zelf pimpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:34
Anoniem: 110847 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:14:
Hoe zit het met de modded auto's
Kun je die per toeval ergens vinden ?
Of moet je deze zelf pimpen ?
ie moet je zelf pimpen, er zijn 5 pimpshops , 1-2 in elke stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175504 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 08:43:
:)

Dat van die brandweerauto is wel een goed idee. Kunnen we als een auto in de fik gaat tijdens cruise proberen deze snel te blussen. Uhmm. oh w8 ff... als tie in de fik vliegt, staat hij al op het punt te onploffen. Dan maakt blussen toch niets meer uit? Of wel soms?

Een brandweertruck vlakbij schip kan ook wel handig zijn met al die pyromanen de laatste tijd :)

TIP: Als er veel fik in de buurt is en je hebt er last van en/of het is teveel om te blussen, rij ff een blokje om. Eej villa, de fik is gone
Volgens mij kun je met een brandweerauto alleen de conditie brand blussen, dus als je auto brandt, dat ie schade krijgt over een bepaalde tijd.(Bijv : Je rijdt door een vlam heen)

En dus niet de dmg die je krijgt op een auto : Witte Rook / Zwarte Rook / Brand (Bijv : Je wordt kapot geschoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer het eens in de singleplayer mode :P

Ik kan dat niet, zit op mn werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mcandor schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:30:
[...]

ie moet je zelf pimpen, er zijn 5 pimpshops , 1-2 in elke stad.
Thanks, vanavond eens zoeken naar een geschikte auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 170231 ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Laatst online: 14-06 08:34
Ik zat gisteren ook even op de server, maar vandaag probeerde ik dus weer te komen maar dit lukte niet

Elke keer (maakt niet uit op welke server) als ik connect en hij gaat ingame, kom ik bij het menu van san andreas uit. Dus niet in Mult Player :?

Verder is wel een vette server ;)

P.S. mijn nick is trouwens liQuid[NL]

[ Voor 7% gewijzigd door Rickz op 21-07-2006 12:34 ]

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond maar ff kijken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Laatst online: 14-06 23:54
dlm schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:32:
Ik zat gisteren ook even op de server, maar vandaag probeerde ik dus weer te komen maar dit lukte niet

Elke keer (maakt niet uit op welke server) als ik connect en hij gaat ingame, kom ik bij het menu van san andreas uit. Dus niet in Mult Player :?

Je hebt GTA San Andreas 1.0 nodig, zo te horen heb jij 1.1 of 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dlm schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:32:

http://www.mtavc.com/forum/viewtopic.php?t=15151&start=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Nope, ik heb gewoon 1.0. Ik kon eergister avond/nacht en gistermiddag wel gewoon spelen. Vanaf vanmorgen werkt hij niet meer.

Ook heb ik net SA en MP opnieuw geinstalleerd, maar hij doet nog steeds niet.

Ik zal ff naar die link kijken.

Edit: Aan die link heb ik dus ook niet zoveel, aangezien ik al 1.0 heb. iig bedankt.

[ Voor 16% gewijzigd door Rickz op 21-07-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14599

ik heb me geregistreerd bij de site die er staat, al 2keer.

met [got]garnage en [got]patrick.

Gedaan zoals het er staat, en als ik het spel in ga, staat er dat ik me niet heb aangemeld. en kan ik dus niets doen... wat is het probleem..? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet op "t" drukken en typ in: \login password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
dat zal hij ook doen, anders krijgt hij niet te zien dat hij niet aangemeld is.

Ik had hetzelfde probleem, heb toen me naam korter gemaakt en het werkte.... erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[GoT]Patrick moet goed zijn, mijn naam in SA MP is [GoT]AlexAlmelo.
Het kan zijn dat hij bedoelde dat hij op de site van de server goed aangemeld was.

Ik had eerst dezelfde vraag als Patrick, en moest dus nog inloggen met mn password.

BTW wat ik ook nog had is, dat het scherm zwart werd en ik niet meer verder kon.
Ik moest toen nog een personage kiezen in SA MP.
Dus ff pijltje naar links of rechts en op shift rammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14599

dankje! ik ga het meteen proberen! :D

edit: geprobeert, maar krijg de melding dat er er niemand met die naam is... ookal doe ik me wachtwoord of me nickname... :(

voor duidelijkheid
/login [got]patrick
/login 62***** (me wachtwoord)
/login [got]garnage

vanalles geprobeert :'(

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 14599 op 21-07-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123602

waarschijnlijk ben ik er vanavond voor de eerste keer bij bij de 0:00 cruise :D

heb er zin in! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Anoniem: 14599 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:46:

edit: geprobeert, maar krijg de melding dat er er niemand met die naam is... ookal doe ik me wachtwoord of me nickname... :(

voor duidelijkheid
/login [got]patrick
/login [got]garnage

dit klopt niet, je moet je nickname in SA-MP invullen (onder de knoppenbalk staat vakje voor username)

en als je ingame bent doe je alleen /login <password>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Anoniem: 14599 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:46:

voor duidelijkheid
/login [got]patrick
/login [got]garnage

wel goed ingelogt bij www.sa-mp.nl ?

je moet als je sa-mp.exe opstart dezelfde nickname gebruiken als waar jeje mee hebt aangemeld (in het midden boven)
dan idd eerst een pop kiezen en dan pas inloggen als je het andersom doet krijg je een zwart scherm inloggen doe je zo: drukop T /login kaasaanfiets
waarbij kaasaanfiets mijn wachtwoord is (is het natuulijk niet 8)7 )

[ Voor 8% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-07-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[guote]je moet als je sa-mp.exe opstart dezelfde nickname gebruiken als waar jeje mee hebt aangemeld (in het midden boven)
dan idd eerst een pop kiezen en dan pas inloggen als je het andersom doet krijg je een zwart scherm inloggen doe je zo: drukop T /login kaasaanfiets
waarbij kaasaanfiets mijn wachtwoord is (is het natuulijk niet )[/qoute]

Op de site www.sa-mp.nl de aanmeldprocedure goed doorlopen.
je moest ook nog iets doen met je onderschrift op tweakers geloof ik.
Daarna moet het goed gaan.
En natuurlijk zoals hierboven beschreven wordt, gebruik telkens dezelfde nickname.

offtopic: wel een orgineel password :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
dlm schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:29:
Nope, ik heb gewoon 1.0. Ik kon eergister avond/nacht en gistermiddag wel gewoon spelen. Vanaf vanmorgen werkt hij niet meer.

Ook heb ik net SA en MP opnieuw geinstalleerd, maar hij doet nog steeds niet.

Ik zal ff naar die link kijken.

Edit: Aan die link heb ik dus ook niet zoveel, aangezien ik al 1.0 heb. iig bedankt.
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Misschien moet je GTASA MP opnieuw installeren :?

Wat je ook kan proberen is ga naar je user files: Documents and Settings\Administrator\My Documents\GTA San Andreas User Files

en delete (of doe het tijdelijk in een ander mapje) het bestand gta_sa.set

Suc6 ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Motabeatz op 21-07-2006 18:18 ]

motabeatz.com

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!

Problemen met .Peter zijn server horen _NIET_ thuis in dit topic!!!
Je aanmelden voor diezelfde server kan hier ook niet.