Startend vanaf begin vorige pagina:
@Deathchant: [1] Wind ik niet zo mooi. De muren hebben rare vlekken, en ook komen de rest van de kleuren me totaal niet natuurgetrouw over. [2] Is een heel stuk mooier, en heeft lekker levendige kleurtjes. Vooral de schaduwen op het gras zijn mooi. Maar toch houd deze foto mijn aandacht niet zo lang vast. [3] ziet er goed uit, op de grijzige lucht rechtsboven na. Die is linksboven een stuk mooier.
@Jelleman: Ik zie hier niet echt HDR in, maar misschien is dat wel juist de kracht van deze foto. Verder lijkt hij oversharpened te zijn als ik inzoom.
@Deatchant: [1] Prachtige lucht met een mooi landschap. Top! [2] Leuk gedaan/gezien. De details van de boom komen erg goed naar voren. Jammer van het hekje onderin. [3] Mooie kleuren, goed toegepast, maar houd helaas mijn aandacht niet vast. [4] Weer hetzelfde met die grijze lucht

[5] Leuk! En de ghosting stoort me niet zo. [6] Wederom kleurtjes, verder wat vlak. [7] Prachtige bomen en heldere kleuren

[8] Dit zou een gigantische rots moeten zijn, maar hij komt op mij over alsof het wel meevalt. Ook de kleur groen is overdone lijkt het. [9] Prachtig vergezicht, en de gele planten in de voorgrond maken het af.
@Djensen: niets over te zeggen. Gewoon mooi, en pano's blijven leuk.
@AleSyS: De hele serie vind ik mooi, behalve de eerste. Misschien was de kleur van het water zo, maar hier komt het te geforceerd over. De lucht is donkerder als het water, en dat kijkt raar.
@Deathchant: Vaste klant (dat rijmt). Prachtige serie. Met als topper de ballon. Erg goed gedaan, en een prachtig voorbeeld waar de horizon in het midden wél mooi is.
@mike728: Op nummer 1 is de lucht erg lelijk. De gebouwen zijn wel leuk, maar ik heb het gevoel dat je er een geel sausje overheen hebt gelegd om het wat zonniger te laten lijken. Ik zou het iig niet zo overdreven hebben gedaan. Foto 2 heeft rare vlekken/halo's, wat ik niet zo mooi vind. Ook zit er een groot stuk kale muur in die nou niet echt mooi is om naar te kijken. Wel leuk gedaan met de kar.
@marceltuit, de serie komt me over het algemeen erg grauw over. Vind nummer 1 echter wel mooi. De lucht is leuk, netjes, niet extreem, maar wel dreigend. En toch wat kleurtjes op de voorgrond. 2 en 3 doen me niks.
@AugmentoR, Leuk zo. De koeien zijn wel grappig, en mij valllen vooral de mooie wolken aan de rechterkant op.
Dan nog twee van mij tijdens de fijne zonsondergangen van de afgelopen twee dagen: