Het Playstation Portable topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.088 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 11:07
AW_Bos schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:16:
[...]

Okey dan, maar wat is de redenvan de vergroting van 5 MB naar 25 MB met de standaardinstellingen?
het origineel heeft een heel lage kwaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:53

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Moning2 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:40:
[...]

het origineel heeft een heel lage kwaliteit ?
Dat is jammer dan, maar is er een oplossing voor. Want het lijkt mij dat de framerate en de resolutie van de film dan kleiner wordt, evenals de bestandgrootte, is dit op te lossen dan?
Ben zelf niet zo'n videoexpert.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:22

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

FireStarter schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:01:
[...]
25 euro? Je hebt ut spel toch maar 1 keer nodig. Waar woon je eigenlijk? Misschien kan ik naar je toe reizen.
Voor 25 euro is ie van jou, zet je Direct messages eens aan, dan kunnen we het daar afhandelen... (MyReact -> Voorkeuren)

Ik woon trouwens in Oss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
AW_Bos schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:07:
[...]
Dat is jammer dan, maar is er een oplossing voor. Want het lijkt mij dat de framerate en de resolutie van de film dan kleiner wordt, evenals de bestandgrootte, is dit op te lossen dan?
Ben zelf niet zo'n videoexpert.
Zet het programma eens op "English".
Dan werkt ie wel naar behoren en krijg je die domme melding niet.

De increase in filesize komt idd doordat je mooiere settings gebruikt dan het origineel heeft.
Dat is niet zo erg nuttig aangezien je de kwaliteit die bij het comprimeren verloren is gegaan toch niet meer terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-08 08:58

Brantje

De post is daar >>

ik zit nu op een plein.
Lekker te internetten.
uiteraard op me psp.
gaat niet echt snel maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Brantje schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:43:
ik zit nu op een plein.
Lekker te internetten.
uiteraard op me psp.
gaat niet echt snel maar het is te doen.
Inderdaad...
Tweakers.net is een crime, een hele sloot JavaScript wat niet goed werkt enzo. Maar ik gebruik voor de nieuwsberichten altijd:
http://pda.tweakers.net :).

Maar ik heb een feature voor t.net ingediend: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=1312

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 06-08-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08 19:33

Amiet01

Master_A

Omdat ik nog geen echt antwoord had nog een keer. Ik wil dus eigenlijk geen los kaartje kopen voor me pc maar gewoon via de router bestanden streamen.

Nog ff over dat Wifi. Kan je films streamen via je router (bij mij livebox)? Dus router aangesloten met kabel aan PC1 waar de bestanden op staan en psp aangesloten via WiFi. Daarna dus met de livebox als tussenbron de filmpjes streamen (hoop dat het een beetje duidelijk is.
Als dit namelijk niet het geval is moet ik een kaartje voor mijn PC1 kopen en een PCMCIA kaart voor de livebox (zodat als de PC uitstaat ik ook nog kan internetten.

En de WEP encryptie en al dat soort dingen, wordt dat nou geregeld door de kaart (de PCMCIA kaart) of mijn livebox (router)?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Amiet01 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:27:
Omdat ik nog geen echt antwoord had nog een keer. Ik wil dus eigenlijk geen los kaartje kopen voor me pc maar gewoon via de router bestanden streamen.

Nog ff over dat Wifi. Kan je films streamen via je router (bij mij livebox)? Dus router aangesloten met kabel aan PC1 waar de bestanden op staan en psp aangesloten via WiFi. Daarna dus met de livebox als tussenbron de filmpjes streamen (hoop dat het een beetje duidelijk is.
Als dit namelijk niet het geval is moet ik een kaartje voor mijn PC1 kopen en een PCMCIA kaart voor de livebox (zodat als de PC uitstaat ik ook nog kan internetten.

En de WEP encryptie en al dat soort dingen, wordt dat nou geregeld door de kaart (de PCMCIA kaart) of mijn livebox (router)?
heu ?

als je een wifi router hebt heb je geen verdere apparaten nodig, en alleen met PiMPstreamer voor de psp kun je films streamen naar je psp, en dat is homebrew dus dat kan niet op elke psp firmware, de encryptie wordt geregeld door het apparaat waarmee het is verbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Kan je .pmp bestanden op je pc afspelen? Zo ja, hoe?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-08 00:37
Misschien een stomme vraag he, maar ik ben al een aantal dagen bezig met m'n PSP met WiFi te laten verbinden, maar telkens werkt het niet. M'n psp draait op FW2.71, en ik kan wel verbinding maken met een onbeveiligd netwerk, maar niet met een WPA netwerk.

Ik ben in het bezit van een Asus WL500G router, welke ingesteld staat op WPA (TKIP + AES). Als ik de PSP laat scannen naar beschikbare netwerken, dan vindt hij mijn router, en staat er bij beveiliging WPA(TKIP) bij. Dit lijkt me prima, aangezien ik op alle laptops hier in huis overal gewoon WPA-PSK met TKIP heb ingesteld (Behalve de Dell Inspiron 1300 van m'n ma, die moet op WPA2-PSK met AES staan 8)7). Het MAC adres van de PSP heb ik in de router ook toegevoegd, maar wat ik ook doe, hij wil geen verbinding maken.

Als ik probeer te connecten, dan zie ik staan "Bezig met verbinden met het toegangspunt." en dan gaat hij over naar "Sleutelinformatie wordt uitgewisseld." Echter, opvolgend hieraan krijg ik een time-out bij het uitwisselen van de sleutelinformatie te zien. Hieruit kan ik wél concluderen dat m'n PSP door de MAC filtering heenkomt, en dat dáár het probleem niet zit. Zet ik de encryptie op AES ipv TKIP, dan krijg ik alleen maar te zien "Bezig met verbinden met het toeganspunt. Een ogenblik geduld", gevolgd door een Verbindingsfout. Daaruit kan ik afleiden dat hij dan al helemaal geen verbinding krijgt. Dat het wachtwoord klopt weet ik, want ik heb dit nogmaals geverifieerd in de router én op 2 laptops.

Wie weet hoe ik het wél moet instellen zodat het werkt? Of me in ieder geval een schop in de juiste richting geven?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:16

MeNTaL_TO

The future is not set

F-Tim schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:26:
Misschien een stomme vraag he, maar ik ben al een aantal dagen bezig met m'n PSP met WiFi te laten verbinden, maar telkens werkt het niet. M'n psp draait op FW2.71, en ik kan wel verbinding maken met een onbeveiligd netwerk, maar niet met een WPA netwerk.

Ik ben in het bezit van een Asus WL500G router, welke ingesteld staat op WPA (TKIP + AES). Als ik de PSP laat scannen naar beschikbare netwerken, dan vindt hij mijn router, en staat er bij beveiliging WPA(TKIP) bij. Dit lijkt me prima, aangezien ik op alle laptops hier in huis overal gewoon WPA-PSK met TKIP heb ingesteld (Behalve de Dell Inspiron 1300 van m'n ma, die moet op WPA2-PSK met AES staan 8)7). Het MAC adres van de PSP heb ik in de router ook toegevoegd, maar wat ik ook doe, hij wil geen verbinding maken.

Als ik probeer te connecten, dan zie ik staan "Bezig met verbinden met het toegangspunt." en dan gaat hij over naar "Sleutelinformatie wordt uitgewisseld." Echter, opvolgend hieraan krijg ik een time-out bij het uitwisselen van de sleutelinformatie te zien. Hieruit kan ik wél concluderen dat m'n PSP door de MAC filtering heenkomt, en dat dáár het probleem niet zit. Zet ik de encryptie op AES ipv TKIP, dan krijg ik alleen maar te zien "Bezig met verbinden met het toeganspunt. Een ogenblik geduld", gevolgd door een Verbindingsfout. Daaruit kan ik afleiden dat hij dan al helemaal geen verbinding krijgt. Dat het wachtwoord klopt weet ik, want ik heb dit nogmaals geverifieerd in de router én op 2 laptops.

Wie weet hoe ik het wél moet instellen zodat het werkt? Of me in ieder geval een schop in de juiste richting geven?
Ik krijg dit als in de key in kleine letters ipv hoofdletters intyp, geen idee of dit overal zo is en of het toeval is, maar met hoofdletters kan ik dus wel verbinding maken met de speedtouch.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Kan je .pmp bestanden op je pc afspelen in windows? Zo ja, hoe?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

F-Tim schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:26:

ik heb precies hetzelfde, btw ook al 3x gepost zonder reactie....
ik heb dezelfde router die draait als acces point ik heb zelf ook een Dell Inspiron 1300 waar het wel op werkt, ik heb een wpa psk 2 beveiliging... hij komt net zover als die van jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Amiet01 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:26:
Kan je .pmp bestanden op je pc afspelen in windows? Zo ja, hoe?
nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-08 14:10

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar ik heb vandaag dus mijn 2GB Memory Stick Pro Duo High Speed van Sandisk (die ik gewonnen heb op ebay.nl voor € 6,99 :9 ) binnen en heb ik er een berg mp3s opgezet.

Het geluid door die standaard meegeleverde oordoppies is echt zwaar zachtjes. Ik heb ook al andere oordoppies in dat ronde bedieningspaneel gedaan maar die deden het niet echt beter. Standaard hangt er een labeltje aan met max 90dB. Wat nou max 90dB. Ik wil sound!!! Hoe of wat moet ik doen/kopen zodat ik wel een volwaardige mp3 speler heb?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

CaptainM schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:54:
Ik wil sound!!! Hoe of wat moet ik doen/kopen zodat ik wel een volwaardige mp3 speler heb?
Goede koptelefoon kopen.. ik gebruik zelf een Sony koptelefoon (geen doppen) van iets van 30e en dat klinkt prima. Je kan ook een draadje in de meegeleverde koptelefoon omleiden, dan kan die iets harder, maar het klinkt dan nog slechter.

ps kunnen de mensen die quoten het geqoute verhaal inkorten of verwijzen naar de bron.. zo blijft het forum leesbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door aMUSEd op 08-08-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 19:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

In de originele oordopjes kun je het draadje aan de andere kant van de weerstand solderen. Vervolgens heb je geluid zonder de 90dB limiet. Het geluid klinkt overigens niet slechter...doordat het harder kan, klinkt het anders zoals met iedere koptelefoon :)

Gewone oordopjes uit de winkel moeten veel harder kunnen op de psp. Ik heb tijdens de vakantie in de auto film en muziek bekeken/beluisterd met iemand en dat ging gewoon (film is overigens wel lastig af en toe, maar dat is bekend).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

CaptainM schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:54:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar ik heb vandaag dus mijn 2GB Memory Stick Pro Duo High Speed van Sandisk (die ik gewonnen heb op ebay.nl voor € 6,99 :9 ) binnen en heb ik er een berg mp3s opgezet.
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat dit gewoon een slechte kopie moet zijn, voor die prijs moet het bijna wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Hoe kan ik eigenlijk een MP3 afspelen en tegelijkertijd foto's bekijken?

Als ik een MP3 afspeel, en ik druk op Home om de muziek buiten de player om door te laten gaan, stopt de muziek zodra ik mijn foto's open.
Erg irritant :P

Vandaag @ MediaMarkt Utrecht: Een gecrashte PSP in een film als demo-model. Hoe krijgen ze het voorelkaar om dat ding te laten crashen, vraag ik me af? 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door AW_Bos op 08-08-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
AW_Bos schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:49:
Hoe kan ik eigenlijk een MP3 afspelen en tegelijkertijd foto's bekijken?

Als ik een MP3 afspeel, en ik druk op Home om de muziek buiten de player om door te laten gaan, stopt de muziek zodra ik mijn foto's open.
Erg irritant :P
dat kan niet :)

[ Voor 18% gewijzigd door Moning2 op 08-08-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds kort ook een psp en ik zou er graag wat muziek en films op willen zetten (zoals wel meer psp bezitters dat willen). Ik merkte op dat de USB kabel die ik nodig had hetzelfde is als die van mijn camera (canon powershot a70). Ik heb de psp daarmee op mijn pc aangesloten, maar hij wordt helaas niet herkend. Er gebeurd helemaal niets. Ik kon niet zo snel een oplossing voor dit probleem vinden, iemand een idee? thx!!

psp versie: 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:40:
Hoi, ik heb sinds kort ook een psp en ik zou er graag wat muziek en films op willen zetten (zoals wel meer psp bezitters dat willen). Ik merkte op dat de USB kabel die ik nodig had hetzelfde is als die van mijn camera (canon powershot a70). Ik heb de psp daarmee op mijn pc aangesloten, maar hij wordt helaas niet herkend. Er gebeurd helemaal niets. Ik kon niet zo snel een oplossing voor dit probleem vinden, iemand een idee? thx!!

psp versie: 2.5
je moet in het systeem menu ergens bovenaan links de usb modus activeren. Dit moet je dus elke keer doen als je de computer met de PSP wilt connecteren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilish666
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-04 18:19
Mischien id deze vraag al wel een keer erder in van de 18 delen langsgekomen maar hoe zit het nu met het regio verhaal van umd schijfjes heb vandaag tekken dark resurrection binnen gekregen maar nu staat er regio code 1 op maar ik hoorde ook dat de psp voor games regio vrij is. Nu wil ik dus eigenlijk weten of ik hem al wel kan open maken? of dat ik hem dicht moet laten zitten en de winkel boos gaan bellen aangezien ze niet hadden aangegeven dit om een U.S. versie ging :(

@dutch-hane je heb gelijk :Y bedankt!!

[ Voor 4% gewijzigd door Devilish666 op 08-08-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat menu had ik gezien. Als ik de kabel erin heb staat er midden in het scherm 'USB mode'. Nog steeds zie ik hem nog niet verschijnen op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Klopt wat je zegt, games zijn regiovrij. Films daarentegen niet :)
Maak maar gerust open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem van de niet werkende USB connectie opgelost: mijn usb poort deed een beetje lam en pakte hem niet, een poort ernaast gelukkig wel ;)

ander vraagje....

Ik heb mij (en mijn psp) nog niet geregistreerd bij yourpsp.com. Het umd mapje wat je daarbij kunt krijgen interesseert me weinig, ik heb liever een leuk spel. Denken jullie dat het welkomsgeschenk nog een keer gaat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

damnit :P ..

Volgende vraag:
Ik heb een paar foto's op mijn PSP gezet, en wil die overzenden naar een prant-computer bj Dixons, HEMA, MediaMarkt enzo.
Hoe kan ik dit doen, als het mogelijk is. Er zit een infraroodglaasje voorop, maar als ik op Verzenden druk bij de foto ( /\ knop), dan wil hij hem per Ad-Hoc wireless verzenden...?
Hoe kan ik dit doen via Infrarood? En wat kan die infrarood tot nu toe anders dan wel?
ik heb nog NERGENS een optie gevonden m.b.t infrarood... :/ ...
Heb versie 2.80 (nieuwste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:24
AW_Bos schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:08:
[...]

damnit :P ..

Volgende vraag:
Ik heb een paar foto's op mijn PSP gezet, en wil die overzenden naar een prant-computer bj Dixons, HEMA, MediaMarkt enzo.
Hoe kan ik dit doen, als het mogelijk is. Er zit een infraroodglaasje voorop, maar als ik op Verzenden druk bij de foto ( /\ knop), dan wil hij hem per Ad-Hoc wireless verzenden...?
Hoe kan ik dit doen via Infrarood? En wat kan die infrarood tot nu toe anders dan wel?
ik heb nog NERGENS een optie gevonden m.b.t infrarood... :/ ...
Heb versie 2.80 (nieuwste)
In princiepe moet het wel kunnen. Maar om dingen met infrarood te gebruiken heb je homebrew nodig zoals IR-shell. Maar je hebt FW 2.8 dus dat gaat niet lukken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dubbel Fristie schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:11:
[...]

In princiepe moet het wel kunnen. Maar om dingen met infrarood te gebruiken heb je homebrew nodig zoals IR-shell. Maar je hebt FW 2.8 dus dat gaat niet lukken ;(
Hm, das weer jammer, of toch?. Hopen dat in een volgende versie iets met infrarood eropzit. Ze bouwen het heus niet voor de home-brew tooltjes :P
Dus wie weet.... ;)

Trouwens, zijn er ook Easter-eggs voor op de PSP? Of andere hidden menu's ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 09-08-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Michael Knight schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:14:
Het geluid klinkt overigens niet slechter...doordat het harder kan, klinkt het anders zoals met iedere koptelefoon :)
Tijd voor een bezoekje aan de kno-arts ;)
Jouw redenering klopt voor slechte koptelefoons die je overstuurt wanneer je die hard zet.. een goede koptelefoon blijft gewoon goed klinken wanneer je die hard zet.

Bespaar je de moeite van solderen en koop een degelijke koptelefoon.. klinkt echt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
AW_Bos schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:04:
[...]

Hm, das weer jammer, of toch?. Hopen dat in een volgende versie iets met infrarood eropzit. Ze bouwen het heus niet voor de home-brew tooltjes :P
Dus wie weet.... ;)
Infrarood zit er idd niet voor niets op ;) de PSP zal als afstandbediening kunnen fungeren voor de PS3 :)

• AW_Bos

AW_Bos

Ik had gehoord dat er ook TomTom voor de PSP gaat komen? Kan iemand dat bevestigen?
En is er ook een lijst met komende features van Sony's PSP?

Verder heb ik een leuk bugje ontdekt. Mijn PSP met V 2.80 ga ik voorzien van een NTP update om de Tijd up te daten via internet. En warempel, ik heb de Engelse tijd? :o

[ Voor 37% gewijzigd door AW_Bos op 10-08-2006 01:53 ]

• inXs
  • Laatst online: 18:42

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:55:
Probleem van de niet werkende USB connectie opgelost: mijn usb poort deed een beetje lam en pakte hem niet, een poort ernaast gelukkig wel ;)

ander vraagje....

Ik heb mij (en mijn psp) nog niet geregistreerd bij yourpsp.com. Het umd mapje wat je daarbij kunt krijgen interesseert me weinig, ik heb liever een leuk spel. Denken jullie dat het welkomsgeschenk nog een keer gaat veranderen?
Peer je had het ook aan mij kunnen vragen ;) Maar je mag blij wezen als ze uberhaubt je geschenk opsturen, ik heb het nooit gekregen namelijk. Maar ik denk dat het niet zo snel zal veranderen.

superB

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

AW_Bos schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 01:32:
Ik had gehoord dat er ook TomTom voor de PSP gaat komen? Kan iemand dat bevestigen?
En is er ook een lijst met komende features van Sony's PSP?

Verder heb ik een leuk bugje ontdekt. Mijn PSP met V 2.80 ga ik voorzien van een NTP update om de Tijd up te daten via internet. En warempel, ik heb de Engelse tijd? :o
Er is ooit een plaatje getoond van een psp met een navigatieplaatje. Als er software gaat komen dan verwacht ik dat dit niet van tomtom is aangezien sony ook op zijn huidige navigatie systemen ook geen tomtom heeft. Daarnaast zou tomtom hier niet op liggen te wachten aangezien zij liever een tomtom go verkopen en er maar weinig potentieële klanten zullen zijn voor de psp.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

inXs schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 08:20:
[...]

Peer je had het ook aan mij kunnen vragen ;) Maar je mag blij wezen als ze uberhaubt je geschenk opsturen, ik heb het nooit gekregen namelijk. Maar ik denk dat het niet zo snel zal veranderen.
jaja, nou ik zie dan wel even of ik me direct ga aanmelden of dat ik even wacht ;) Als ze iets opsturen is dat natuurlijk mooi meegenomen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:37:
[...]

jaja, nou ik zie dan wel even of ik me direct ga aanmelden of dat ik even wacht ;) Als ze iets opsturen is dat natuurlijk mooi meegenomen..
Ik heb pas mijn welkomstgeschenk gekregen. Ongeveer na een weekje binnen.
Enige wat er in zat was een umd tasje waarin je 5 umd's en 2 memorysticks in kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
marco899 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 09:37:
[...]

Er is ooit een plaatje getoond van een psp met een navigatieplaatje. Als er software gaat komen dan verwacht ik dat dit niet van tomtom is aangezien sony ook op zijn huidige navigatie systemen ook geen tomtom heeft. Daarnaast zou tomtom hier niet op liggen te wachten aangezien zij liever een tomtom go verkopen en er maar weinig potentieële klanten zullen zijn voor de psp.
Homebrew GPS zit er aan te komen _/-\o_ bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:21:
[...]

Ik heb pas mijn welkomstgeschenk gekregen. Ongeveer na een weekje binnen.
Enige wat er in zat was een umd tasje waarin je 5 umd's en 2 memorysticks in kunt doen.
heb er zo een 2 gekregen *jeej* maar wat doe je ermee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dat is nog eens netjes gemaakt, moet ik zeggen. Apart dat ze hem aansluiten op de koptelefooningang en/of de Remote Control ingang.. :?
Lijkt me dan eerder op een hoax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Oud nieuws :'(
Dacht dat er iets nieuws was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

AW_Bos schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:33:
[...]

Dat is nog eens netjes gemaakt, moet ik zeggen. Apart dat ze hem aansluiten op de koptelefooningang en/of de Remote Control ingang.. :?
Nee hoor dit is geen hoax. Er zijn a diverse projecten te vinden (oa natrium van de passcard) die een handleiding hierover heeft. Probleem blijft alleen de software.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 22:08

DaWaN

'r you wicked ??

AW_Bos schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:33:
[...]

Nee de afstandsbediening aansluiting is een seriele poort :) Die kan je bv voor een GPS ontvanger gebruiken

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 13:57
Kan je nu via een Sweex Wlan router en PCI Kaart connectie maken met je PSP en zo ook bestanden overzetten?
Of heb je echt een programma als KAI nodig? Als ik daarover lees, gaat het alleen om internetconnectie.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimoek_XP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-01-2022

inimoek_XP

Sambal erbij?

Ik heb nu ook een PSP ( Ceramic white 2.6 )
Maar kan ik nou PSPradio draaien zonder hem terug te gooien naar 1.5?

AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
inimoek_XP schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:01:
Ik heb nu ook een PSP ( Ceramic white 2.6 )
Maar kan ik nou PSPradio draaien zonder hem terug te gooien naar 1.5?
klikerdeklik Voortaan even zoeken he vriend ;)
je moet wel ingelogd zijn op psp-media

[ Voor 9% gewijzigd door Dubbel Fristie op 12-08-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-07 10:32
Volgens mij had ik dit al een keer gelezen, er is toch een manier om iso's kleiner te maken? Een nieuwe manier? Zo jah hoe heet het?

[ Voor 8% gewijzigd door Cabo op 12-08-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Caboman schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:47:
Volgens mij had ik dit al een keer gelezen, er is toch een manier om iso's kleiner te maken? Een nieuwe manier? Zo jah hoe heet het?
Zoek even met google op Ciso converter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Je kan toch met devhook weer terug naar het menu gaan om een andere iso te selecteren?
Zo jah hoe ook al weer? :)

Heb weer even weer lumines geprobeerd, maar ik snap niet wat er zo leuk aan is. Misschien omdat ik het niet echt begrijp. :9

[ Voor 35% gewijzigd door Cabo op 13-08-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-08 15:57
Je kan gewoon weer met home naar het geëmuleerde XMB gaan, en dan met HOME + L/R iso's switchen. Of met sommige gemodde versies met HOME + START direct weer naar de 1.5 fw xmb als je dat bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Check je mail

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 29-07 13:56
Ik denk persoonlijk niet dat dat gaat gebeuren joost...

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Luqq schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 01:22:
Je kan gewoon weer met home naar het geëmuleerde XMB gaan, en dan met HOME + L/R iso's switchen. Of met sommige gemodde versies met HOME + START direct weer naar de 1.5 fw xmb als je dat bedoelt :)
Werkt perfect, thnx
Ciso werkt ook goed :)
Ik heb GTA verkleind van 1225MB naar 596MB, great!

Wie speelt er weleens een spel online, zo ja welke?
Ik heb net snel even tekken geprobeerd ziet er mooi uit alleen volgens mij kan je er niet mee online jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 13-08-2006 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat je standaard kan uitwisselen met Tekken zijn de ghosts. Maar als je een draadloze router hebt die in combinatie met Xlink Kai gebruikt kan worden dan heb je de mogelijkheid om elke psp game online te spelen. Ik moet er wel bij zeggen dat vechtspellen zoals bijvoorbeeld Tekken, SFA niet echt geweldig lopen met Kai, voornamelijk zul je alleen maar eindigen met een data transmission error voordat je ook maar een klap uitgedeeld hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-08 09:15

CSB

:D

Ff een snel vraagje: Heeft iemand die 4gb stick al in gebruik? En zo ja, is hij qua snelheid een beetje te doen? Want ik zit in dubio of ik een 2gb extreme koop (vanwege de snelheid) of een 4gb (voor de opslagcapaciteit uiteraard)
Zolang hij maar snel genoeg is om games te kunnen spelen etc. dan vind ik het best.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
CSB schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:19:
Ff een snel vraagje: Heeft iemand die 4gb stick al in gebruik? En zo ja, is hij qua snelheid een beetje te doen? Want ik zit in dubio of ik een 2gb extreme koop (vanwege de snelheid) of een 4gb (voor de opslagcapaciteit uiteraard)
Zolang hij maar snel genoeg is om games te kunnen spelen etc. dan vind ik het best.
zelfs de traagste memory card kan games spelen 8)7 , je hebt alleen wat meer geduld nodig :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ligt het aan mij of gaat dit forum vooral over hoe je illegaal spellen kunt spelen op je PSP? En hoe je je PSP kunt gebruiken op manieren die niet gewenst zijn door de fabrikant?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

swopdark schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:01:
Ligt het aan mij of gaat dit forum vooral over hoe je illegaal spellen kunt spelen op je PSP? En hoe je je PSP kunt gebruiken op manieren die niet gewenst zijn door de fabrikant?
En hoe te voorkomen dat we dat niet meer kunnen.
Sorry Sony, maar zodra ik alle spellen moet kopen, verkoop ik mijn PSP (of laat ik die verstoffen). Zodra ik erg veel moeite moet gaan doen om een spel te kunnen kopen (MLB 2006: the show) ga ik die illegaal spelen en koop ik hem wel een keer als ik hem zie liggen in een gameshop.
De leukste spellen koop ik uiteraard wel (zo heb ik PES5) en ga ik zekerweten PES 6 in oktober kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:10
Hebben hier mensen ervaring met de 4gb memory sticks? Zie diverse oplossingen voorbij komen in de vorm van mobiele harddisks e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
MeNTaL_TO schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:25:
[...]

En hoe te voorkomen dat we dat niet meer kunnen.
Sorry Sony, maar zodra ik alle spellen moet kopen, verkoop ik mijn PSP (of laat ik die verstoffen). Zodra ik erg veel moeite moet gaan doen om een spel te kunnen kopen (MLB 2006: the show) ga ik die illegaal spelen en koop ik hem wel een keer als ik hem zie liggen in een gameshop.
De leukste spellen koop ik uiteraard wel (zo heb ik PES5) en ga ik zekerweten PES 6 in oktober kopen.
Helemaal mee eens.
Heb zelf hier een stapeltje games liggen, maar de echt leuke titels zijn nog niet eens uit in Nederland of lastig aan te komen.

Vind op dit moment het aanbod psp (en ds trouwens ook...) erg magertjes en ik denk dat de meeste hier wel zo over denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 22:08

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb alleen Daxter en Grand Theft Auto Liberty city stories origineel omdat ik dat de enige games vond die het kopen waard zijn :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Henkje.doc schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:08:
[...]

Helemaal mee eens.
Heb zelf hier een stapeltje games liggen, maar de echt leuke titels zijn nog niet eens uit in Nederland of lastig aan te komen.

Vind op dit moment het aanbod psp (en ds trouwens ook...) erg magertjes en ik denk dat de meeste hier wel zo over denken
Er zijn wel een berg interresante spellen voor de psp die de komende maanden uitkomen. Maar na de blunder van EA met NCAA 2007 (er zit een bug in the runninggame waardoor het spelen totaal niet meer leuk is) koop ik voorlopig ook geen enkel spel uit de 2007 reeks tot ik zie dat daar totaal geen problemen mee zijn. Ben nog steeds benieuwd hoe ze de bug gaan oplossen.
Dan kan EA wel schreeuwen dat de verkopen tegenvallen, maar van mij mogen ze de hand eerst in eigen borst steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08 20:39

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ff een algemene vraag.
Sony heeft de PSP toch gemaakt dat het geluid je oren niet kapot maakt.
Nu heb ik senheiser oordopjes gekocht. En er komt nu gelukkig wel geluid uit dat ik kan horen. Want bij die van de PSP kon ik tijdens het rijden amper een mp3 luisteren.

maar nu mijn vraag...is het niet mogelijk om het geluid harder te maken ofzo? Dit kan namelijk ook bij een mobiele telefoon. Dat je het unlocked ofzo?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

DNA_Saint schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 19:23:
ff een algemene vraag.
Sony heeft de PSP toch gemaakt dat het geluid je oren niet kapot maakt.
Nu heb ik senheiser oordopjes gekocht. En er komt nu gelukkig wel geluid uit dat ik kan horen. Want bij die van de PSP kon ik tijdens het rijden amper een mp3 luisteren.

maar nu mijn vraag...is het niet mogelijk om het geluid harder te maken ofzo? Dit kan namelijk ook bij een mobiele telefoon. Dat je het unlocked ofzo?
Ja, dat is mogelijk en had je allang kunnen vinden als je de zoekfunctie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Je kunt de originele oordopjes modden zodat ze meer geluid uitspugen.
De output van de PSP kun je niet "upgraden" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08 20:39

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ok...dat was mijn vraag dus.

ik had al gevonden dat je met solderen de oordopjes harder kon maken...
maar van de PSP zelf nog niet...

[ Voor 139% gewijzigd door DNA_Saint op 13-08-2006 20:31 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
MeNTaL_TO schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:05:
[...]

Er zijn wel een berg interresante spellen voor de psp die de komende maanden uitkomen. Maar na de blunder van EA met NCAA 2007 (er zit een bug in the runninggame waardoor het spelen totaal niet meer leuk is) koop ik voorlopig ook geen enkel spel uit de 2007 reeks tot ik zie dat daar totaal geen problemen mee zijn. Ben nog steeds benieuwd hoe ze de bug gaan oplossen.
Dan kan EA wel schreeuwen dat de verkopen tegenvallen, maar van mij mogen ze de hand eerst in eigen borst steken.
:? klinkt wel erg die bug.

Heb zelf met Virtua tennis de nodige errors meegemaakt waaronder met de priceshooting game in een schot alles wegmaaien. Wel gelijk naar leverl 21 ofzo, maarja echt eerlijk is dat niet.

Snap wel meer niet aan die game want het ene moment kom je wel verder in een minigame en een ander moment lijkt het wel nooit te lukken. Heb gamefaqs al gechecked en die bevestigen dit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-08 14:20
Q : Is de Japanse PSP regio vrij?
A : De japanse PSP is regiovrij voor games. Voor de UMD films is het wel regio gelocked.
Betekent dit dat de US/EU versie wel regiolocked is voor de games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Henkje.doc schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 06:46:
[...]

:? klinkt wel erg die bug.

Heb zelf met Virtua tennis de nodige errors meegemaakt waaronder met de priceshooting game in een schot alles wegmaaien. Wel gelijk naar leverl 21 ofzo, maarja echt eerlijk is dat niet.

Snap wel meer niet aan die game want het ene moment kom je wel verder in een minigame en een ander moment lijkt het wel nooit te lukken. Heb gamefaqs al gechecked en die bevestigen dit. :(
Die bug is ook erg, zorgt ervoor dat de bal geplaatst wordt op de plaats waar je bij een runninggame als eerste aangeraakt wordt, dus zeg je wordt aangeraakt in de line of scrimmage (zeer waarschijnlijk) en loopt daarna tot de 1 yard lijn, ligt de bal dus weer op de line of scrimmageplek. En je kan me veel vertellen, maar dit moet je merken in de testfase, het spel is gewoon weer eens gerushed, op een pc kan je dit dan nog patchen, maar hoe ze dat gaan doen met een UMD?
Virtua tennis heb ik nooit gespeeld, maar sportspellen zijn wel mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Lord_Gaav schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:41:
[...]
Betekent dit dat de US/EU versie wel regiolocked is voor de games?
Nee.
Maar dat is nog uit de tijd dat je de PSP enkel kon importeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo peeps!

I need your help! Ik heb vandaag een PSP value pack gekocht. Ik wil ook graag de "zelf gemaakte spellen" erop spelen. Nou heb ik gelezen dat dat niet kan als je versie 2.6 heb. Nou dat heb ik dus. Ik las ook dat je kan downgraden naar 1.5 maar nie kan i-netten..

Wat kan ik het beste doen? ik wil ze allebei kunnen doen.
OOk gaat dat downgraden niet lukken (denk ik?) omdat ik een anti-homebrew moederbord ofzo heb...
(ook dat weet ik niet zeker) hier zeggen ze:
---------
Van tevoren moet je zorgen dat je psp aan 2 dingen voldoet: hij mag niet het "anti-homebrew" TA-082 moederboord hebben (kijk rechts bovenin achter je UMD klepje, en kijk of je daat lettertjes ziet staan, zo niet, dan heb je een "veilige"psp). en ook moet je PSP firmware, al geupdate zijn (dat betekend dat je hem dus heb aangeschaft met een andere firmware dan 2.6 (en dus niet heb gekocht met 2.6 erop). ******Je hebt de eloader voor GTA liberty city stories nodig, maar de nieuwste versie hiervan zit al in het download pakket (zie de ftp site voor de download******

Heb je dit niet, begin er dan geneens aan, want dan is de kans op een PSP-brick (je psp onbruikbaar gemaakt) ZEER groot, DUS ZORG DAT JE IN IEDER GEVAL HIERAAN VOLDOET!!!!!
--------

Nou achter mijn klepje rechts zie ik dus "UMD" betekent die dat het gewoon echt niet kan?...

please help, heb echt zooo geen verstand van dit..

merci!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Van welke planeet kom jij 8)7

Ik denk dat ik je toch het beste kan verwijzen naar psp-media.nl, daar staan een aantal zeer goeie tutorial's waarmee je al een heel eind moet komen ;)

En je kan niet internetten, maar wel op GoT :?

Overigens welkom op GoT :*)

[ Voor 81% gewijzigd door Dubbel Fristie op 15-08-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
2.6 Kun je wel downgraden. Ik weet zo even niet wat voor tekst er *niet* mag staan op die foute moederborden, maar volgens mij worden die foute versies alleen maar in azie verkocht en niet in europa. Kijk dus nog maar eens goed en lees gewoon duidelijk de instructies!

pspupdates.qj.net heeft het wel ergens staan.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:52:
[...]

Van welke planeet kom jij 8)7

Ik denk dat ik je toch het beste kan verwijzen naar psp-media.nl, daar staan een aantal zeer goeie tutorial's waarmee je al een heel eind moet komen ;)

En je kan niet internetten, maar wel op GoT :?

Overigens welkom op GoT :*)
Ehmm nou ja zeg!

Nee ik bedoelde dat ik gelezen had dat je met 1.5 niet kan internetten (dus op je psp ;))

thanks for the "warm" welcome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Sunshine101, bij iedereen staat er rechtsboven op het UMD klepje de tekst "UMD".
Je moet hem dan ook open doen en dan rechtsboven kijken of er wat letters en cijfers staan ;)
Dat zal 99% niet het geval zijn, maar checken kan geen kwaad.

Verder is het verhaal over dat je 2.6 dat al vanaf de fabriek erop staat niet kunt downgraden ook onzin, en kun je dus vrolijk aan de slag :P

Owja, je hebt wel de ongepatchte versie van GTA: LCS nodig.
( Die zijn er ook nog in de winkel trouwens, of anders marktplaats/speurders/etc :) )

Succes!

* SH4D3H heeft ook een vraagje:
Iemand al een andere faceplate geprobeerd?
Ik zat te denken een oranje met doorzichtige buttons oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:47:
Hallo peeps!

I need your help! Ik heb vandaag een PSP value pack gekocht. Ik wil ook graag de "zelf gemaakte spellen" erop spelen. Nou heb ik gelezen dat dat niet kan als je versie 2.6 heb. Nou dat heb ik dus. Ik las ook dat je kan downgraden naar 1.5 maar nie kan i-netten..

Wat kan ik het beste doen? ik wil ze allebei kunnen doen.
OOk gaat dat downgraden niet lukken (denk ik?) omdat ik een anti-homebrew moederbord ofzo heb...
(ook dat weet ik niet zeker) hier zeggen ze:
---------
Van tevoren moet je zorgen dat je psp aan 2 dingen voldoet: hij mag niet het "anti-homebrew" TA-082 moederboord hebben (kijk rechts bovenin achter je UMD klepje, en kijk of je daat lettertjes ziet staan, zo niet, dan heb je een "veilige"psp). en ook moet je PSP firmware, al geupdate zijn (dat betekend dat je hem dus heb aangeschaft met een andere firmware dan 2.6 (en dus niet heb gekocht met 2.6 erop). ******Je hebt de eloader voor GTA liberty city stories nodig, maar de nieuwste versie hiervan zit al in het download pakket (zie de ftp site voor de download******

Heb je dit niet, begin er dan geneens aan, want dan is de kans op een PSP-brick (je psp onbruikbaar gemaakt) ZEER groot, DUS ZORG DAT JE IN IEDER GEVAL HIERAAN VOLDOET!!!!!
--------

Nou achter mijn klepje rechts zie ik dus "UMD" betekent die dat het gewoon echt niet kan?...

please help, heb echt zooo geen verstand van dit..

merci!!
Achter je klepje staat UMD :P Staat er achterop het apparaat PSP?

Je moet kijken met het UMD klepje open dan zie je links en rechtsboven een groen gedeelte van de print. Als er op het rechter gedeelte iets staat heb je een TO-82 mobo, iets wat zeldzaam is in NL.

Ik kan dat wel bevestigen want heb vandaag 4 witte PSP's in me handen gehad (2 game winkels en dynabyte) geen enkele had die text en ze hadden allen firmware 2.6. Helaas verkopen ze allemaal de GTA LBC cartridge met #2 welke je nodig hebt.

Heb er nu 2 nieuw gemodde via internet besteld want ik ga zelf niet aan dat downgraden beginnen (het kost bij die zaak 25 euro meer, daar ga ik geen risico voor lopen of ze moeten me een 'baksteen/brick' toesturen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-08 14:20
Misschien een beetje off-topic, maar weet iemand waar ik goedkoop MS Pro Duo kaartjes kan kopen? Uiteraard weet ik dat het ook in de pricewatch staat, maar ik wil wel eens weten of jullie zelf adresjes hebben :P.

Daarnaast vraag ik me ook af: zijn de kaartjes in Duitsland goedkoper? Ik ben de komende paar dagen in de buurt van Duitsland dus ik kan dan best een uitstapje maken om zo'n kaartje (goedkoper) aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Lord_Gaav schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:14:
Misschien een beetje off-topic, maar weet iemand waar ik goedkoop MS Pro Duo kaartjes kan kopen? Uiteraard weet ik dat het ook in de pricewatch staat, maar ik wil wel eens weten of jullie zelf adresjes hebben :P.

Daarnaast vraag ik me ook af: zijn de kaartjes in Duitsland goedkoper? Ik ben de komende paar dagen in de buurt van Duitsland dus ik kan dan best een uitstapje maken om zo'n kaartje (goedkoper) aan te schaffen.
De stickjes van sandisk zijn over het algemeen het goedkoopst. Het verschilt ook maar een paar euro per merk ;)

Wil je echt goedkoop, dan moet je de Fake-kaartje's van sony kopen op Ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Bovendien, wil je wel inetten met je 1.5 PSP kan je altijd nog 2.71 emuleren via devhook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:29:
[...]

De stickjes van sandisk zijn over het algemeen het goedkoopst. Het verschilt ook maar een paar euro per merk ;)

Wil je echt goedkoop, dan moet je de Fake-kaartje's van sony kopen op Ebay :)
Waarmee je ook moet oppassen ... had vorige week eentje gekocht bij een chinees (400+ feedbacks, 100% positief dus "relatief" safe)
Ik koop voor 50 euro ofzo, ik betaal ... 4 dagen later een mailtje van e-bay:
deze gebruiker zijn account is gehacked

Geld dus kwijt :(

EDIT:
geld NIET kwijt!
vandaag lag de (copy) mem stick in de bus en hij werkt nog ook :)

[ Voor 7% gewijzigd door DaRKie op 16-08-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, wat is dat met Socom ?
Zogezegd kun je dat niet spelen met een Japanse PSP omdat het een serial vraagt die enkel op EU PSPs staan ? Wtf ? Moet ik dan de Japanse of Asia Pacific versie gaan importoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-08 14:10

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Michael Knight schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:14:
In de originele oordopjes kun je het draadje aan de andere kant van de weerstand solderen. Vervolgens heb je geluid zonder de 90dB limiet. Het geluid klinkt overigens niet slechter...doordat het harder kan, klinkt het anders zoals met iedere koptelefoon :)

Gewone oordopjes uit de winkel moeten veel harder kunnen op de psp. Ik heb tijdens de vakantie in de auto film en muziek bekeken/beluisterd met iemand en dat ging gewoon (film is overigens wel lastig af en toe, maar dat is bekend).
Ja maar ik heb al andere niet-Sony oordopjes gebruikt en die gaan net zo hard. Volgens mij ligt het dus aan dat gevalletje met bedieningspaneel dat je in je PSP moet steken. Dus het maakt volgens mij niet uit welke oordopjes je in het bedieningspaneel steekt, ze gaan altijd even hard (90dB). Dus nu is de vraag of voor dat bedieningspaneel-met-draadje-geval een andere van is.
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:12:
[...]

Ik ga er eigenlijk wel van uit dat dit gewoon een slechte kopie moet zijn, voor die prijs moet het bijna wel.
Ding werkt als een tierelier. High Speed is ie in elk geval. En tot op heden geen verschil gemerkt met de meegeleverde Memory Stick

Enige nadeel wat ik had was dat ik al met een PAL-versie van GTA: LC van een vriend van me aan de gang was gegaan. Ik zat op 36%. Dus ik wil die game loaden met de US-versie van GTA: LC die ik op eBay had gekocht, maar dat ging dus mooi niet. Ik stop die PAL-versie erin en ik kan de game mooi loaden. Stop de US-versie erin en het ging weer niet. Dus dan maar opnieuw beginnen.... :X

En dan nog iets.... Ik wilde dus met een 2 vrienden van mij de MultiPlayer van GTA: LC doen maar dat lukte niet. Één vriend van me krijgt de hele tijd een melding met "er is een interne fout opgetreden <<code>>" als hij een draadloze verbinding start. Ook als hij naar het wireless netwerk zoekt voor het Internet krijgt hij deze melding. Een update van de PSP-software heeft niets geholpen. Volgens mij is zijn wireless-functie van zijn PSP gaar en moet dat ding gewoon even terug naar Sony. Iemand dit ook al meegemaakt?

[ Voor 13% gewijzigd door Techno Overlord op 16-08-2006 11:54 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 08:59:
Zeg, wat is dat met Socom ?
Zogezegd kun je dat niet spelen met een Japanse PSP omdat het een serial vraagt die enkel op EU PSPs staan ? Wtf ? Moet ik dan de Japanse of Asia Pacific versie gaan importoren?
Ik kan Socom spelen met mijn Jap PSP?
Gewoon EU versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

hoe kan je zien welke GTA LCS versie je kan gebruiken om de eloaders te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik denk dat als je enig zoekwerk had verricht je dat al lang had geweten.
Daar is zoveeel over te vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ja maar ik heb al andere niet-Sony oordopjes gebruikt en die gaan net zo hard. Volgens mij ligt het dus aan dat gevalletje met bedieningspaneel dat je in je PSP moet steken. Dus het maakt volgens mij niet uit welke oordopjes je in het bedieningspaneel steekt, ze gaan altijd even hard (90dB). Dus nu is de vraag of voor dat bedieningspaneel-met-draadje-geval een andere van is.
De belemmering voor het volume zit in de PSP én de meegeleverde oordopjes. Met andere oordopjes moet het geluid harder zijn. Het tussenstuk (remote) mag geen verschil uitmaken.

Hebben jouw Sennheisers toevallig ook niet een limiet ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:13:
[...]

Ik kan Socom spelen met mijn Jap PSP?
Gewoon EU versie :)
Goed om te weten ^^

Verwijderd

Hello! Ik ben sinds 2 weken ook eigenaar van een PSP (joechei!)....
Echt tof en relaxt voor in de trein en pauze's op mn werk :)

Enig nadeel tot op heden vind ik het "kleine" analoge pookje, vooral met PES5 ff wennen!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ik heb ook zo'n 2gb sony high speed stick van ebay; voor 35 euro incl verzendkosten, werkt perfect hoor

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Vraagje over Pro evolution Soccer 5:

Wie weet hoe je het commentaar aan kan zetten??

\En wie weet hoe je de begin scene van een wedstrijd kan uitzetten?? Opstelling ne stadion enzow bekijken duurt me allemala te lang..

deze optie zat iig wel op PS2 dus ook op PSP???

WIe?

THNX

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-08 16:19
Heb Formula One binnen, heb tot nu toe enkel Quick Race en de eerste Career 'missie' gedaan, maar wat me opvalt zijn de tergende laadtijden. Geluid is goed, net als vormgeving, besturing mocht wat soepeler.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
me_mrtn schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:14:
Heb Formula One binnen, heb tot nu toe enkel Quick Race en de eerste Career 'missie' gedaan, maar wat me opvalt zijn de tergende laadtijden. Geluid is goed, net als vormgeving, besturing mocht wat soepeler.
thank god for standby + career mode :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DaRKie
Laadtijden zijn indd tergend traag. Vind het wel een leuk spel, ben nu met carreer bezig ... maar wat me stoort is:
in carreer mag je geen wedstrijden rijden tot je een aantal testen goed aflegt en toont waardig te zijn om te racen. Zo krijg je dan als test bv: rij op silverstone onder de aangegeven tijd in 1 rondje.
Moet je dus eerst apart van carreer morde het circuit leren en als je denkt klaar te zijn, het ene rondje rijden, gaat dat fout ... wachten wachten wachten om via de safegame het opnieuw te proberen. Je moet zowiezo het eerst eens proberen anders weet je je target tijd niet, tevens kan je de setup van de auto niet aanpassen enzo tijdens die test.
Ook leuk zijn de testen waarbij je in 12mins ervoor moet zorgen om 3x achter elkaar onder de target tijd te rijden, 1x te ver van de baan -> poging om zeep :)
Dat vind ik nog het irritantste, soms kan je heel ver uit de baan gaan, dan is er geen prob maar als je .00001 seconden ermee wint -> tijd ongeldig

Verwijderd

Hallo,

Ben echt een zware newbie gewoon hier. Het is zo cool hoeveel jullie van psp weten.
Maar goed. Ik heb dus een psp gekocht en om nou steeds nieuwe spellen te kopen is een beetje te duur.
Ik las dat je moet downgraden naar 1.5 wil je gekopieerde spellen spelen.
Nou dat downgraden lukt me niet want ik heb dat spel niet, dus laat het iemand doen :D

1.)Nou als ik dus een 1.5 versie heb moet ik homebrew erop doen of?..
Wat/welke software heb ik allemaal nodig?
Want er zijn veel soorten homebrew's etcc en ik weet niet welke goed zijn en welke niet

2.)over films en omzetten; Ik heb een nokia n91 en die maakt al mp4 maar zodra ik die in me RTmap zet en naam veranderd in M410001 ofzo ziet hij het niet op me psp.
Nou heb ik het omgezet met video9 en als hij omgezet is krijg je er een bastandje bij .THM dan lukt het wel maar ik vind video9 beetje irri werken. Ik las dat je met winAVI kon doen, dus ik dat proberen maar met dat is het het omzetten wel sneller maar je krijgt dan geen .THM niet bij...
Iemand een makkelijkere software hiervoor zonder dat je 1000 progs nodig heb om het in je psp te krijgen..

Zou iemand mij ook msn ofzo kunnen toevoegen

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Toch stom dat ze de memstick niet als cache gebruiken. Zowel bij de browser als bij games.
Als je als optie levels kon dumpen op je memstick (beetje ala wipe-out) bij iedere game, zou dit de laadtijd enorm ten goede komen..

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-08 16:19
DaRKie schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:35:
Laadtijden zijn indd tergend traag. Vind het wel een leuk spel, ben nu met carreer bezig ... maar wat me stoort is:
in carreer mag je geen wedstrijden rijden tot je een aantal testen goed aflegt en toont waardig te zijn om te racen. Zo krijg je dan als test bv: rij op silverstone onder de aangegeven tijd in 1 rondje.
Moet je dus eerst apart van carreer morde het circuit leren en als je denkt klaar te zijn, het ene rondje rijden, gaat dat fout ... wachten wachten wachten om via de safegame het opnieuw te proberen. Je moet zowiezo het eerst eens proberen anders weet je je target tijd niet, tevens kan je de setup van de auto niet aanpassen enzo tijdens die test.
Ook leuk zijn de testen waarbij je in 12mins ervoor moet zorgen om 3x achter elkaar onder de target tijd te rijden, 1x te ver van de baan -> poging om zeep :)
Dat vind ik nog het irritantste, soms kan je heel ver uit de baan gaan, dan is er geen prob maar als je .00001 seconden ermee wint -> tijd ongeldig
Ook dat naar het menu dat irriteert me nu al, gelukkig is er standby nog. Had wel anders verwacht, zoals Daxter, dat is alleen één laadtijd aan het begin.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:41:

\En wie weet hoe je de begin scene van een wedstrijd kan uitzetten?? Opstelling ne stadion enzow bekijken duurt me allemala te lang..

WIe?

THNX
Voor zover ik weet kan je commentaar niet aan zetten, omdat deze niet bestaat.

Waarom klik je gewoon niet op start tijdens het laten zien van de opstelling en stadion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:41:

WIe?

THNX
Commentaar zit er volgens mij niet in, ik dacht het ooit wel eens gehoord te hebben, maar volgens mij twijfel ik even met fifa.

De intro kan je overslaan door op start te drukken (werkt ook op de ps2).

[edit] Wat ^^^ zegt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr zit idd geen commentaar bij Pes voor de PSP.
Dit zou gedaan zijn om haperingen te voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Gisteren had ik een boekje (tv-gids) vast waarin een "review" stond over formula 1 06 voor psp en ps2 en daar wordt dus ook gezegd:
je kan tegen elkaar spelen dankzij de unieke blablabla als je ze beide koopt!

En Sony blijft zijn bek maar houden ... door zo'n dingen krijg ik spijt dat ik geen ISO's kan draaien.

Maar als die png bug iets wordt en ze een downgrader hebben voor 2.7 ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:21:
hoe kan je zien welke GTA LCS versie je kan gebruiken om de eloaders te starten?
Op de UMD staat een nr, als deze geen #2 er achter heeft is het een goede revisie dacht ik ergens te hebben gelezen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.