Het Playstation Portable topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.086 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
AW_Bos schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:10:
Ik heb bij de Mediamarkt een USBkabel gahaald voor mijn PSP van Speedlink (oprolbaar), maar ik sluit hem aan op mijn PC, zet mijn PSP aan en...
NIKS :?

Ik wil mijn Memorystick volzetten met MP3's en Films enzo...
Edit: Ik keek scheel. Ik moest nog in het menu naar USB-verbinding gaan :).
* AW_Bos zegt alle Tweakers goedemorgen...
Die oprolbare usb dingen zijn meestal USB 1.0, en het zou kunnen dat je dan wat draadjes mist.
En ik neem aan dat je op je psp wel de USB obtie hebt geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 13:50
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:27:
[...]

1] Heb je die GTA 1x nodig of elke keer om een iso te draaien?

2] Tja, zat een network access code bij mijn psp (for online play) Hoe zit het nou eigenlijk met dat netwerk, werkt dat nou al zonder tunneling? (Kom net mee met het psp gebeuren)
Je hebt GTA maar éénmalig nodig. Namenlijk om er firmware 1,5 op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Iemand die de RSSfeeds werkend heeft op Firm-ware 2.80?

Ik ga naar de WWW-browser toe, ik navigeer naar tweakers.net en ik ga onderaan naar de RSSfeed. Ik selecteer deze en, vervolgens wordt er gevraagd of ik deze toe wil voegen. En ik kies voor Ja.

Als ik in het menu naar de RSS feeds ga, zie ik inderdaad Tweakers.net erin staan. Maar die geeft steeds aan:
"Er is geen item", als ik hem open... De smiley van de RSSfeed wordt wel opgehaald?

Whats wrong?

En weet iemand een goed tooltje voor de PSP om een adressenboek, todo lijst etc te hebben, als dat kan?

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 01-08-2006 18:02 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:06:
[...]

Je hebt GTA maar éénmalig nodig. Namenlijk om er firmware 1,5 op te zetten
Mooi die zou ik dus gewoon van iemand kunnen lenen op dat moment.

Iemand nog info overdat netwerk? Is daar echt nog weinig over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 11:07
AW_Bos schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:01:
Iemand die de RSSfeeds werkend heeft op Firm-ware 2.80?

Ik ga naar de WWW-browser toe, ik navigeer naar tweakers.net en ik ga onderaan naar de RSSfeed. Ik selecteer deze en, vervolgens wordt er gevraagd of ik deze toe wil voegen. En ik kies voor Ja.

Als ik in het menu naar de RSS feeds ga, zie ik inderdaad Tweakers.net erin staan. Maar die geeft steeds aan:
"Er is geen item", als ik hem open... De smiley van de RSSfeed wordt wel opgehaald?

Whats wrong?

En weet iemand een goed tooltje voor de PSP om een adressenboek, todo lijst etc te hebben, als dat kan?
die rss feeds zijn alleen voor muziek streams, en homebrew kun je niet draaien op 2.80 dus dat adressenboek enz. gaat niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Da's verrekte jammer dan. Hopelijk komt Sony snel met RSSfeeds voor nieuws etc... :)

En met Cookies etc kan ik misschien wel een adressenboek bouwen met JS en HTML :)

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 01-08-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 22:18
GTA:VC is looking good! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gtavicecitystories.com/images/screenshots/psp/080106032812_screen8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtavicecitystories.com/images/screenshots/psp/080106034347_screen12.jpg

Details:
- De game speelt zich 2 jaar af voor het PS2 avontuur: in 1984
- De game zal net als Liberty City Stories een multiplayer modus hebben
- Vice City Stories zal veel groter zijn dan Vice City op de PS2
- Je zal met helicopters kunnen vliegen.
- Je kan niet meer verdrinken in het water, je kan (net als in San Andreas) weer zwemmen!
- Nieuwe weereffecten, zoals onder andere orkanen
- Natuurlijk betere graphics: Meer mensen op straat, betere animaties, betere draw-distance en variëteit van karakter modellen.
Ik hoop alleen dat met die betere grafs de performantie ook een beetje getuned is want je merkt nu soms al wat lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DaRKie schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:41:
GTA:VC is looking good! :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Details:

[...]

Ik hoop alleen dat met die betere grafs de performantie ook een beetje getuned is want je merkt nu soms al wat lag
Oooooh, dat klinkt allemaal zeer goed :) Vooral dat 'veel groter'. Vond van LCS wel jammer dat ik de hele map al kende.

GTA:LCS speel ik altijd met 333Mhz CPU frequentie, dat loopt een stuk soepeler..dus als ze VCS ook ontwikkelen voor 222Mhz dan heb je nog wat speling. Althans, als het dan nog op een firmware versie draait die te emuleren is met DevHook.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-07 10:32
GTA:VCS moet ik echt hebben, het is meer dan een port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:16

MeNTaL_TO

The future is not set

brama schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:02:
[...]

Oooooh, dat klinkt allemaal zeer goed :) Vooral dat 'veel groter'. Vond van LCS wel jammer dat ik de hele map al kende.

GTA:LCS speel ik altijd met 333Mhz CPU frequentie, dat loopt een stuk soepeler..dus als ze VCS ook ontwikkelen voor 222Mhz dan heb je nog wat speling. Althans, als het dan nog op een firmware versie draait die te emuleren is met DevHook.
Ben altijd een beetje huiviger om op 333 te draaien, geen zin in mijn wifi op te blazen.

Zijn er uberhaupt nuttige RSS feeds voor de psp eigenlijk?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 02:00:
[...]

Ben altijd een beetje huiviger om op 333 te draaien, geen zin in mijn wifi op te blazen.
Dan moet je het wifi knopje aan de linkerzijkant even omzetten als je het niet gebruikt. Denk trouwens niet dat je wifi kunt opblazen met 333Mhz hoor..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:39

Exirion

Gadgetfetisjist

brama schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:47:
Dan moet je het wifi knopje aan de linkerzijkant even omzetten als je het niet gebruikt. Denk trouwens niet dat je wifi kunt opblazen met 333Mhz hoor..
Er zijn alleen wat softwareproblemen met bepaalde firmwares meen ik (als je op 333MHz draait). Van opblazen kan geen sprake zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 15:23
Hoe werkt dat multiplayerspelen van GTA nu eigenlijk?
Is dat direct-link, of via internet?

Als ik een wifi-pci kaartje in mijn pci douw, kan ik hier dan met mijn PSP mee verbinden en zo het internet opkomen? (fw1.5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09-2021
Iemand Lemmings draaiend gekregen ?? (FW 1.5)
Loopt constant vast, en al wel 10 versies geprobeerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

10 versies?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
flubke01 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:26:
Kopen in de winkel een idee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

flubke01 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:26:
Ik heb hem legaal, en werkt perfect. Alleen jammer dat de nieuwe levels snel lastiger worden, maar dat hoort erbij :P

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 02-08-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
frickY schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:22:
Hoe werkt dat multiplayerspelen van GTA nu eigenlijk?
Is dat direct-link, of via internet?

Als ik een wifi-pci kaartje in mijn pci douw, kan ik hier dan met mijn PSP mee verbinden en zo het internet opkomen? (fw1.5).
alleen ad-hoc en nee je moet een speciaal usb access point daarvoor kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Even een vraagje. Ik heb een Memorystick van 1 GB die erin zit, en ik kijk in het menu bij gaming.
Hier heb ik een aantal opties:
- Game delen
- Hulpprogramma voor opgesl. data
- Memorystick

Nu klik ik op Memorystick en ik zie staan: Er zijn geen games? Kan je hier zelf Games in plaatsen? EN zoja, welke games en welke extentie en formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
AW_Bos schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:51:
Even een vraagje. Ik heb een Memorystick van 1 GB die erin zit, en ik kijk in het menu bij gaming.
- Game delen
- Memorystick

Nu klik ik op Memorystick en ik zie staan: Er zijn geen games? Kan je hier zelf Games in plaatsen? EN zoja, welke games en welke extentie en formaat?
daar komen demo's te staan die je hebt gedownload, of homebrew als je 1.5 hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
AW_Bos schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:51:
- Game delen
- Memorystick

Er zijn atm 2 europese demo's beschikbaar voor zover ik weet. Loco Roco (fw 2.71 vereist) en World Tour soccer 2(fw 2.80 vereist) Dan is er ook nog Tama Run (fw 2.80 vereist) Dit is wel japans. Eu demo's staan op www.psp.com (hoewel ik locoroco zo snel niet kan vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Als ik naar de PSP site ga op mijn PSP Webbrowser, kan ik op die site gewoon LocoRoco downen :)

Edit: Gedownload... :)

[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 02-08-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-08 08:58

Brantje

De post is daar >>

Vanavond me psp ophalen :D.
Wel met firmware 2.8, ach dat mag de pret niet drukken :)
Dit zit er bij:
PSP te koop met firmware 2.7

PSP met firmware 2.7
1 GB geheugen
oordopjes
PSP oplader met blauwe verlichting
beschermhoesje zacht en één met een harde kap
auto oplader
beschermhoesjes UMD
UMD beschermtasje
UMD demodisk
datakabel
doos + handleiding

spel : Grand theft auto liberty city stories

200 euro, dat lijkt me toch echt een koopje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 17:24
Brantje schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:18:
Vanavond me psp ophalen :D.
Wel met firmware 2.8, ach dat mag de pret niet drukken :)
Dit zit er bij:
PSP te koop met firmware 2.7

PSP met firmware 2.7
1 GB geheugen
oordopjes
PSP oplader met blauwe verlichting
beschermhoesje zacht en één met een harde kap
auto oplader
beschermhoesjes UMD
UMD beschermtasje
UMD demodisk
datakabel
doos + handleiding

spel : Grand theft auto liberty city stories

200 euro, dat lijkt me toch echt een koopje..
toon volledige bericht
Opzich niet een al te slechte deal. Afhankelijk natuurlijk of je al die 'extra's' wilt hebben. Wel heb je voor 200euro een gloednieuwe inclusief garantie (bart smid bijv.) met waarschijnlijk firmware 2.6. Maar ok, dan heb je nog geen extra geheugen, gta of data kabeltje.

Zelf vind ik trouwens dat ik op bijv. marktplaats de tweedehands psp's nogal overpriced zijn. Met nauwelijks wat extra's willen ze er al gauw meer dan dik 200euro voor hebben. Iemand toevallig die nog voor weinig van zijn firmware 1.50 psp en 2gb mem stick af wil trouwens? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik ga binnekort naar Italië toe, om nou een aparte dvd/mp3/handheld te kopen vind ik overbodig.
Dit is wat makkelijker, ik ga tussen het gamen lekker een filmpje kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:12
frickY schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:22:
Ja dat kan als je Internet Connection Sharing configureert op Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:07
Vandaag Tekken: Dark Resurrection (US) binnen gekregen. En ik moet even zeggen dat het spel meer dan het geld waard was.

Op dit moment is het IMHO één van de beste, al dan niet HET beste spel voor de PSP!

Graphics
In één woord PRACHTIG!! bijna PS2 kwaliteit. De tussen (FMV)filmpjes zijn ook geweldig en weer van "Tekken kwaliteit". De menu's zien er ook verzorgd en alles behalve saai uit! Veel verschillende arena's...stuk voor stuk ERG mooi!

Sound
De ingame muziek is erg mooi; elke arena heeft natuurlijk weer z'n eigen bijpassende muziekje. Ook is de voice acting beter dan de gemiddelde game. Al hadden ze beter alles in het Japans kunnen laten.

Gameplay
Speelt zoals elke andere Tekken. Alleen schuin naar boven en beneden werkt op de PSP niet zo goed, maar dit went wel. Heel veel verschillende game modes; aanpasbare characters; WiFi; gamesharing. Ondanks al die modi blijft gewoon...Tekken overal kunnen spelen het leukste. Wat mij ook erg op viel waren de laadtijden. Of eigenlijk de laadtijden die er bijna NIET waren. De laadtijden van de PS2 duren langer...

Na een paar uurtjes spelen zijn mij bovenstaande zaken opgevallen. En ik vind het (nogmaals) een geweldig spel om op de PSP te kunnen spelen en het ziet er ook nog een geweldig uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

brama schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:47:
[...]

Volgens een aantal sites die er meer verstand van hebben dan ik, schijnt de psp een stroom probleem te hebben op 333 en wifi aan, ook met wifi uit zou je het probleem hebben. Zolang ik eigenlijk nog niet het tegendeel heb gezien laat ik hem wel op 222 draaien (en wifi staat eigenlijk altijd uit.)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:29
Bedankt sony :(

Sony heeft de makers van DevHook onder druk gezet, en overal worden de downloads weg gehaald.
Quote van psp-media:
!!! Devhook STOPT ermee !!!

Nee dit is GEEN grap, het zag er al stilaan aan te komen dat deze GEWELDIGE loader zwaar door Sony onder vuur lag maar nu zijn ze wel iets verder gegaan. De officiele site van Devhook (Japanse site) zijn dus ALLE downloads offline gehaald door Sony zelf. Anyway psp-meida stopt dus met het posten van Devhook Updates en ook ALLE versies zijn van onze site gehaald om problemen te voorkomen. Alle belangrijke psp-sites stoppen met het plaatste van Devhook Updates en dit puur en alleen omdat sony nog verdere stappen aan het ondernemen is tegen alle sites die versies van Devhook online zetten. Dit is echt een heeeel triestige dag voor de psp gebruikers want dit betekent dus de DOOD van de Beste Laoder die er ooit zal zijn voor PSP. Ook al gaan ze ooit ergens verder met de officiele site wij zullen dus NOOIT meer nieuwe erover posten. Hier nog een klein woordje van de offiiciele site gehaald

De maker zelf:

"Reboot_1.50.bin is the copyrighted material by SONY, that is mixed with DevHook0.43fix.
Warning from SCE to those who up-load DevHook0.43fix comes.
Moreover, please annul it at once when downloaded 0.43fix is preserved at hand, and it uses it.
Not seeing this knows and there is a possibility to use, too.
Please inform me of this when there is an owner in surroundings.
Moreover, the main body of DevHook and the relation file of all versions were deleted from this site.
As a result, opening DevHook on this site to the public is completely stopped."

R.I.P DEVHOOK

URL: http://psp-media.nl/nieuw...n/4707-devhook-stopt.html
toon volledige bericht
K vind het echt een zonde :( maar ik dacht bij mezelf dat er wel illegalere :+ dingen zijn, dus iemand zal de draad denk ik wel oppakken :P

[ Voor 5% gewijzigd door Dubbel Fristie op 03-08-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 23:22

Pubbert

random gestoord

Als ik mijn PSP op mijn PC aansluit via USB, dan word hij niet gevonden, ik hoef er toch geen drivers voor te installeren ofzo?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-08 13:16

DaWaN

'r you wicked ??

Dubbel Fristie schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:59:
Bedankt sony.

Sony heeft de makers van DevHook onder druk gezet, en overal worden de downloads weg gehaald.
Quote van psp-media:

[...]

K vind het echt een zonde :( maar ik dacht bij mezelf dat er wel illegalere :+ dingen zijn, dus iemand zal de draad denk ik wel oppakken :P
Wat een bullshit, $ony kan booster niet stoppen, Humma hebben ze ook nooit kunnen stoppen. Humma is uiteindelijk wel gestopt maar ik weet wat er met zijn werk gebeurd is..
opening DevHook on this site to the public is completely stopped
Alleen de devhook site is down, ik verwacht nog wel devhook update hoor, alleen niet meer via pspsoftware ;)
Update is nu nog een beetje vruchteloos omdat niemand nog 2.80 gedecrypt heeft dus so far so good in 2 maanden komt er toch geen 2.80 spel

[ Voor 8% gewijzigd door DaWaN op 02-08-2006 23:37 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08 20:39

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Thund3r schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:28:
Als ik mijn PSP op mijn PC aansluit via USB, dan word hij niet gevonden, ik hoef er toch geen drivers voor te installeren ofzo?
ik heb ook net een PSP. met firmware 2.5.
Heb de giga pack.

maar...ik heb het zelfde probleem als jou. Hij kan het ook niet vinden.

en weet iemand wat je er nu bij krijgt van psp site? vroeger kreeg je spiderman 2, is dat nu nog steeds? zou wel gaaf zijn!

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Je moet op de PSP in het menu helemaal naar links gaan en dan 1 (of 2) keer naar boven om de usb-verbinding te kiezen ;) (wel doen als hij is aangesloten he ;) )

En je krijgt er geen spiderman2 meer bij, maar een UMD-case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Kent iemand een web-msn voor de PSP? Ik zit al een poosje te zoeken maar vindt er geen gode helaas...
Enkele hebben die AJAX-prut die PSP weer niet begrijpt enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Thund3r schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:28:
Je moet in je psp USB selecteren in menu?

Jammer van Devhook enzo, maar wil nog niet zeggen dat er geen nieuwe devhook komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Denk ook niet dat devhook gaat verdwijnen, gaat enkel van de public verschoven worden naar de scene ofzo. Heb trouwens ook ergens gelezen dat Sony vraag (eist?) dat booster zichzelf bekend maakt.

Heb toch maar snel de eloader nog gedownload, never know ofdat ik ooit homebrew wil draaien :)

Btw, heb gisteren formula 1 06 gekocht, weet iemand hoe ik in carreer mode de penalties kan afzetten? Vind het vreselijk irritant dat als ik in een wedstrijd ofzo ff te ver uit de bocht ga en tijd verlies, ik ook nog eens 6 penalty seconden erbij krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 15:23
Het stoppen van DevHook zou wel eens de redding van de PSP kunnen zijn.
Vergeet niet dat Sony verlies maakt op de vekroop van de PSP, en de omzet puur uit de accesoires en games moet komen.

Ondanks dat ik zelf alleen nog maar ISOtjes heb gedraait (heb de PSP ook maar gewonnen) denk ik dat dit alleen maar goed is voor de toekomst van de PSP, en de spellen die erop verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Of misschien ook wel de ondergang omdat minder mensen geneigd gaan zijn het te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08 19:33

Amiet01

Master_A

Ik heb diverse dingen gehoord over het streamen van filmpjes en ISO's vanaf je PC. Nou heb ik een vraag. Ik heb zo'n Wanadoo Livebox (Orange tegenwoordig) waar je een PCMCIA kaart in kunt doen. Als een pc van mij aanstaat in mijn kamer die via een LAN kabel is aangesloten op de livebox, kan ik dan met mijn PSP via de livebox (router) dingen streamen vanaf die pc? Of moet ik dan echt een losse PCI kaart kopen voor die PC?
En kan ik de livebox ook als een accesspoint gebruiken, dus internetten zonder een pc aan te hebben?

Ik heb nu btw firmware 1.50 en vele homebrew!!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik weet dat je met een USB kabel met de DevHook USB versie ISO's kan streamen vanaf je PC.
Mischien kan je iets met deze link ;) : http://psp-media.nl/nieuw...en/4645-portable-vnc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 18:42

inXs

known as inXs

AW_Bos schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 02:02:
Kent iemand een web-msn voor de PSP? Ik zit al een poosje te zoeken maar vindt er geen gode helaas...
Enkele hebben die AJAX-prut die PSP weer niet begrijpt enzo...
http://mob.ebuddy.com deze deed het bij mij meen ik.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Quote van psp-media:
[...]
PSP-Media heeft duidelijk een probleem met de vertalers.
Booster heeft nergens aangegeven te stoppen, en DevHook is gewoon legaal.
Waar Sony over valt is de reboot.bin ( en alle FULL packages ) die Sony copyrighted files zijn en dus niet aangeboden zouden mogen worden.

Kortom, gewoon rustig wachten op de DevHook met 2.8 emulatie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:37

Shabbaman

Got love?

Quote van psp-media:

[...]

QJ.net meldt dit ook, maar die tekst komt niet van Booster maar dat is een vertaling van de statement van Sony.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:31
frickY schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 07:45:
Vergeet niet dat Sony verlies maakt op de vekroop van de PSP, en de omzet puur uit de accesoires en games moet komen.
Gelde voor de PS2 niet het zelfde ??
dat is ook niet bepaald een flop geworden, het is gewoon een kat en muis spelletje.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Amiet01 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:08:
Ik heb diverse dingen gehoord over het streamen van filmpjes en ISO's vanaf je PC. Nou heb ik een vraag. Ik heb zo'n Wanadoo Livebox (Orange tegenwoordig) waar je een PCMCIA kaart in kunt doen. Als een pc van mij aanstaat in mijn kamer die via een LAN kabel is aangesloten op de livebox, kan ik dan met mijn PSP via de livebox (router) dingen streamen vanaf die pc? Of moet ik dan echt een losse PCI kaart kopen voor die PC?
En kan ik de livebox ook als een accesspoint gebruiken, dus internetten zonder een pc aan te hebben?

Ik heb nu btw firmware 1.50 en vele homebrew!!
Filmpjes streamen is geen probleem, gebruik je Pimpstreamer voor, ISO's kun je afaik niet via WiFi streamen met devhook, via USB kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Wannapuf schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:53:
[...]

Ja dat kan als je Internet Connection Sharing configureert op Windows XP.
dat kan dus niet omdat je geen ad-hoc verbinding met een standaard wifi kaart en de pc kan maken en een standaard wifi kaart kan niet dienen als access point :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaRKie schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:22:
Of misschien ook wel de ondergang omdat minder mensen geneigd gaan zijn het te kopen?
En de mensen die nu al niets kochten, gaan hierdoor ook niet kopen, die laten de PSP gewoon verstoffen.
Als Sony nu eens gewoon alle spellen overal uitbracht, MLB2006 kan ik volgens mij niet eens hier kopen. Play heeft hem iig niet en zie hem hier nergens in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Waarom kan je geen adhoc verbinding maken? Ik doe het hier ook met mijn laptop en een usb wifi stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 01-08 10:54
Damn, dit is mooi klote. Kan nergens meer gta lcs krijgen met de eerste versie. Dan nu maar wachten op andere mogelijkheden :'(

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:20

OKA

matsume schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:49:
[...]
- Bij dixons omdat je een web aanbieding hebt waarbij je een zwarte psp(value pack), en 3 games(Ape Academy, Fire up en Ridge Racer) krijgt, voor 250 euro
Ik heb deze gekocht, zojuist afgeleverd, en er staat firmware 2.00 op.
Ik ben nieuw in de PSP materie, dus dat wordt veel lezen...........

Klopt het dat je voor firmware 2.00 geen GTA nodig hebt om te downgraden?
Zo ja, wat heb je dan nodig????

[ Voor 12% gewijzigd door OKA op 03-08-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

FireStarter schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:41:
Damn, dit is mooi klote. Kan nergens meer gta lcs krijgen met de eerste versie. Dan nu maar wachten op andere mogelijkheden :'(
Je mag de mijne wel kopen, hoeveel wil je uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 20:48
frickY schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 07:45:

Ondanks dat ik zelf alleen nog maar ISOtjes heb gedraait (heb de PSP ook maar gewonnen) denk ik dat dit alleen maar goed is voor de toekomst van de PSP, en de spellen die erop verschijnen.
maar daarvoor heb ik hem juist gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 00:29
jaaoie17 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:38:
[...]
maar daarvoor heb ik hem juist gekocht.
maar daar is hij niet voor bedoelt ;)

* Verderf draait netjes 2.80

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 21-08 17:24
Zoals zo velen ben ook ik opzoek naar een unpatched GTA LCS, ofwel ULES 00151#. Is deze versie ook aan de verpakking te herkennen? Op de spine staat netjes ULES 00151 - 5280174 en ook de box art lijkt ok te zijn, wat volgens deze bron goed nieuws is...of slecht. Of is de enige oplossing op de umd zelf kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonysettanta
  • Laatst online: 12-07-2023
hoi, kan iemand mij zeggen waar ik nog spelletjes kopen kan voor de playstation 1
heb een gehandicapte dochter, ik heb er zelf bijna geen verstand van en kan practisch nergens aan spelletjes komen. wie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hallo. Ik heb een filmpje gedownload van internet. Het is een .mp4 bestand. Alleen zit er geen ondertiteling in. Kan ik die ondertiteling downloaden en dan op 1 of ander manier in die film krijgen dat ik toch ondertiteling heb? Zo ja, hoe dan?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tonysettanta schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:48:
hoi, kan iemand mij zeggen waar ik nog spelletjes kopen kan voor de playstation 1
heb een gehandicapte dochter, ik heb er zelf bijna geen verstand van en kan practisch nergens aan spelletjes komen. wie? ;)
Check eens de 2e hands site's zoals Marktplaats.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

weet iemand een site voor UMD films? ik ben naar media markt geweest...maar daar hadden ze niet veel.
Ik wil gewoon 1 film hebben!

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ken geen site, maar is het geen optie om de film op DVD te kopen en gewoon te rippen en op mem stick te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 31-07 23:07
DNA_Saint schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:05:
weet iemand een site voor UMD films? ik ben naar media markt geweest...maar daar hadden ze niet veel.
Ik heb spiderman 2 wel voor je... kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Ik heb nou sinds gisteren een probleem, er zit een soort vage halve cirkel aan de bovenkant van mijn scherm.
Ik dacht eerst dat het vocht was maar naar nachtje was het er nog niet uit ;(
Ik denk dus dat het een luchtbel is of is het wat anders?

De psp is een eu versie en is gekocht op 1 sep ;)

Afbeeldingslocatie: http://xs204.xs.to/xs204/06314/psp2.jpg.xs.jpg

Het is misschien een beetje moelijk te zien, maar als je goed kijkt zie je het wel :P

[ Voor 9% gewijzigd door GameCrazy op 03-08-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
GameCrazy schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:09:
Ik heb nou sinds gisteren een probleem, er zit een soort vage halve cirkel aan de bovenkant van mijn scherm.
Ik dacht eerst dat het vocht was maar naar nachtje was het er nog niet uit ;(
Ik denk dus dat het een luchtbel is of is het wat anders?

De psp is een eu versie en is gekocht op 1 sep ;)

[afbeelding]
Misschien ben ik blind hoor :P , maar ik zie eigenlijk niks :? ja, misschien wat backlight bleeding maar dat is normaal :)
Kan je misschien met paint even een cirkeltje zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik zie op amerikaanse sites dat ze ook The Girl Next Door verkopen...en die heeft wel extra's!
is dit waar? en is dit ook bij nederlandse UMD's?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 13:24

H3llSiNG

Meh.

umds zijn aan hun einde gekomen en worden niet meer nabestelt. De meeste winkels dumpen ze al.

[ Voor 6% gewijzigd door H3llSiNG op 04-08-2006 00:50 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-plaza en Bart Smit zijn de UMDs aan het dumpen: Matrix Reloaded, Batman Begins, etc. vanalles voor 10 euro ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 18:47

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
geweldige uitspraken :)

Lees je zelf eens na

...... Daar hadden ze niet veel (als in wel een paar of zelfs 1 :)).......
Ik wil er gewoon 1 hebben (nou bij deze dus in de media markt zoals je al aangaf)........

Case closed..

Who's next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
mca2 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:35:
Zoals zo velen ben ook ik opzoek naar een unpatched GTA LCS, ofwel ULES 00151#. Is deze versie ook aan de verpakking te herkennen? Op de spine staat netjes ULES 00151 - 5280174 en ook de box art lijkt ok te zijn, wat volgens deze bron goed nieuws is...of slecht. Of is de enige oplossing op de umd zelf kijken?
Aan de doos is die meestal niet te herkennen, dit omdat de winkels zelf geen onderscheid maken tussen #2 en #.. (weet trouwens niet of er verschil zit in de dozen). Kijk gewoon op de UMD dan zit je zeker goed. Zeg gewoon 'ik wil GTA LCS kopen maar wil eerst de disc zien.' Bij mij werkten ze allemaal wel mee en uiteindelijk had ik de goede !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Nog ff over dat Wifi. Kan je films streamen via je router (bij mij livebox)? Dus router aangesloten met kabel aan PC1 waar de bestanden op staan en psp aangesloten via WiFi. Daarna dus met de livebox als tussenbron de filmpjes streamen (hoop dat het een beetje duidelijk is.
Als dit namelijk niet het geval is moet ik een kaartje voor mijn PC1 kopen en een PCMCIA kaart voor de livebox (zodat als de PC uitstaat ik ook nog kan internetten.

En de WEP encryptie en al dat soort dingen, wordt dat nou geregeld door de kaart (de PCMCIA kaart) of mijn livebox (router)?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

[dubbel]

[ Voor 96% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-08-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Vin87 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:01:
[...]

Aan de doos is die meestal niet te herkennen, dit omdat de winkels zelf geen onderscheid maken tussen #2 en #.. (weet trouwens niet of er verschil zit in de dozen). Kijk gewoon op de UMD dan zit je zeker goed. Zeg gewoon 'ik wil GTA LCS kopen maar wil eerst de disc zien.' Bij mij werkten ze allemaal wel mee en uiteindelijk had ik de goede !
Bij de kijkshop in Utrecht hadden ze er 1 liggen, heb niet naar de UMD gekeken, maar aan de hoeveelheid stof in de vitrine en de prijs gezien, ligt ie er al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:34:
[...]
Bij de kijkshop in Utrecht hadden ze er 1 liggen, heb niet naar de UMD gekeken, maar aan de hoeveelheid stof in de vitrine en de prijs gezien, ligt ie er al een tijdje.
:+

e plaza in leiden heeft een hele stapel.. misschien een reisje waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost ie bij E-plaza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Schijnbaar komt er een medal of honour game naar de PSP binnenkort:
Afbeeldingslocatie: http://www.pspwereld.be/uploads/moh_heroes_belgium_forest_1%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pspwereld.be/uploads/moh_heroes_italy_village_2%20(Custom).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Gewoon wat die bijna overal kost.. 50 eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
DaRKie schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er vet uit :*)
Heb je ook een bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 31-07 23:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

DaRKie schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:40:
Lijkt Wolf3d wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Inmiddels is hij dus al officieel aangekondigd :) Bron
Electronic Arts heeft officieel te kennen gegeven te werken aan een Medal of Honor game voor de Playstation Portable en ook direct de eerste lading informatie over de titel vrijgegeven. Medal of Honor: Heroes bevat een gloednieuw verhaal waarin je zijdelings langs de hoogtepunten uit de vorige Medal of Honor games mag spelen.

Zo keer je terug naar Nederland met luitenant Jimmy Patterson, mag je met sergeant John Baker langs de Italiaanse kust de Duitse linie saboteren en ga je met William Holt naar de Ardennen om het Ardennenoffensief op een nieuwe manier mee te maken.

De game bevat naast een singleplayer campagne, ook een multiplayer mode waarin je maximaal met 32 draadloos de strijd aan kunt gaan. Lokaal met Ad Hoc kun je tot en met 8 spelers in een gevecht stoppen. Medal of Honor: Heroes moet met de feestdagen in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Laatst online: 20:51
Screenshots zien er in ieder geval al super uit :).
Dit wordt een cadeautje voor onder de kerstboom ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Zo stom dat ze vaak die ingame screenshots nemen vanaf een psp emulator ofzo (kijk maar naar AA..). Dan ziet het er altijd een stuk beter uit. Ik wacht wel af tot er psp screenies zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wat ik me afvraag is waarom die hele UMD shit. Als de psp uit was gekomen zonder een UMD drive was het allemaal beter geweest. UMD heeft alleen maar nadelen het is groot en verbruikt onnodige stroom. Dat het geen success is geworden vind ik echt ZONDE 8)7

Ik heb er nu wel een demo umd sinds fastloader enzo, weet niet of een demo umd nog nodig is.

[ Voor 15% gewijzigd door Cabo op 05-08-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
UMD zal waarschijnlijk wel goedkoper zijn dan flashgeheugen om te fabriceren (UMD kan max 1.8gb aan dacht ik, dat in flash geheugen ...) Ook had Sony meer verwacht van hun UMD films.

Achja, zoveel last heb ik niet van mijn UMD's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Caboman schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:09:
Wat ik me afvraag is waarom die hele UMD shit. Als de psp uit was gekomen zonder een UMD drive was het allemaal beter geweest. UMD heeft alleen maar nadelen het is groot en verbruikt onnodige stroom. Dat het geen success is geworden vind ik echt ZONDE 8)7

Ik heb er nu wel een demo umd sinds fastloader enzo, weet niet of een demo umd nog nodig is.
beter? hoe wou jij dan een spel van 1,6GB uitbrengen op een ander klein formaat.....
enig nadeel vvoor mij imo is dat UMD zo langzaam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 18:54
ik ben nu in de VS, en zit te denken een PSP hier aan te schaffen. zijn met de VS PSP ook EU spellen te spelen? films heb ik al door, dat gaat niet, maar ik kan niet echt iets over de spellen zelf vinden..

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-08 00:37
Spellen werken gewoon hoor. Ik heb zelf ook een US PSP.
Alleen je hebt geen garantie uiteraard ;) Ik had in ieder geval in 1x een pixel perfect US PSP!
(En de week dat hij geleverd werd, werd de downgrader uitgevonden voor de 2.0 versie...)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Caboman schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:09:
Wat ik me afvraag is waarom die hele UMD shit.
Goedkoop en moeilijk te dupliceren..
Via welk medium zou jij games distribueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:53
ben ik eigenlijk de enige die de online modes mist in F1 06?? ze zitten niet in mijn ps2 versie alsook niet in de psp versie...

alhoewel de psp versie volgens het boekje alle 3 de soorten wireless gaming ondersteunt, dan staat er "zie de hiervoor bestemde paragraaf" maar die is er niet??

hebben ze dit er opeens uitgehaald? en zo ja dan krijgt ome sony een boze brief en zou ik graag 120 euro retour zien voor misleidende boodschappen/aanwijzigen betreffende game content die er niet is

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Nu je het zegt. In de handleiding staat er indd dat ze de 3 netwerk types ondersteunen en dat je voor meer info het desbetreffende onderdeel in de manual moet lezen ... maar dat is er niet. En op het doosje zelf staat NERGENS een afbeelding dat netwerkplay ondersteund is!

EDITje:
ik vind het raar, spel is al een week uit ofzo en ik vind bijna geen review op sites zoals gamespot, enige dat ik vind is dit:
http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=151622

en daar staat ook dat de online modi eruit gehaald zijn.

Maar voor de rest vind ik er niet veel van, vind dit ook wel best een rotstreek van Sony. Ik ben verschillende pakketjes bij online shops tegengekomen die de PSP+PS2 versie verkochten om dan samen tegen elkaar te kunnen spelen.

[ Voor 46% gewijzigd door DaRKie op 06-08-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 10:08:
Nu je het zegt. In de handleiding staat er indd dat ze de 3 netwerk types ondersteunen en dat je voor meer info het desbetreffende onderdeel in de manual moet lezen ... maar dat is er niet. En op het doosje zelf staat NERGENS een afbeelding dat netwerkplay ondersteund is!
Geld eisen bij Sony :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 23:11:
ben ik eigenlijk de enige die de online modes mist in F1 06?? ze zitten niet in mijn ps2 versie alsook niet in de psp versie...

alhoewel de psp versie volgens het boekje alle 3 de soorten wireless gaming ondersteunt, dan staat er "zie de hiervoor bestemde paragraaf" maar die is er niet??

hebben ze dit er opeens uitgehaald? en zo ja dan krijgt ome sony een boze brief en zou ik graag 120 euro retour zien voor misleidende boodschappen/aanwijzigen betreffende game content die er niet is
Zou het zeker doen Phuse. Slaat natuurlijk nergens op, ergens mee adverteren wat er totaal niet inzit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Is er ook een tut hoe je via een draadloze netwerkkaart op internet kan.
Ik heb al een netwerkbrug maar dat wil nog niet werken.
Als iemand het weet.
Zeg het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Brantje schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:45:
Is er ook een tut hoe je via een draadloze netwerkkaart op internet kan.
Ik heb al een netwerkbrug maar dat wil nog niet werken.
Als iemand het weet.
Zeg het :)
ja hier:

stap 1: het kan niet dus stop dr maar mee
stap 2: haal een router of een wifi max apparaat: http://psp.jouwsites.nl/n.php?id=180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

MM jammer, toch maar ff een accespoint halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 01-08 10:54
majoh schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:53:
[...]

Je mag de mijne wel kopen, hoeveel wil je uitgeven?
25 euro? Je hebt ut spel toch maar 1 keer nodig. Waar woon je eigenlijk? Misschien kan ik naar je toe reizen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb het "PSP Video 9"-progje gedownload en ben een film aan het omzetten, gewoon de clip van Voeljegoed.tk. Maar klopt het dat het omzetten echt een eeuwigheid duurt van een filmpje van 3 minuten?
Met een eeuwigheid bedoel ik gewoon een paar uren zowat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 18-08 10:53
AW_Bos schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:15:
Ik heb het "PSP Video 9"-progje gedownload en ben een film aan het omzetten, gewoon de clip van Voeljegoed.tk. Maar klopt het dat het omzetten echt een eeuwigheid duurt van een filmpje van 3 minuten?
Met een eeuwigheid bedoel ik gewoon een paar uren zowat..
ligt er sowieso aan met welke instellingen, maar uren voor een filmpje van 3 minuten, nou nee...

Heb laatst een film omgezet van een uur binnen 3 kwartier oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Gewoon de standaards instelling na de installatie.
Hij blijft op 0% staan, de 'estimated-time' veld lijkt wel hyperactief en flitst naar allerlij verwachtte tijden.
Is dit wel normaal.?

Edit: Er komt nu een film van ongeveer 25 MB uit terwijl het orgineel 5 MB ongeveer is? Lijkt me niet te kloppen met de standaard instellingen? En hij staat al 5 minuten te wachten op: Bezig met starten van 2e bewerking, even geduld

[ Voor 46% gewijzigd door AW_Bos op 06-08-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
AW_Bos schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:26:
Gewoon de standaards instelling na de installatie.
Hij blijft op 0% staan, de 'estimated-time' veld lijkt wel hyperactief en flitst naar allerlij verwachtte tijden.
Is dit wel normaal.?

Edit: Er komt nu een film van ongeveer 25 MB uit terwijl het orgineel 5 MB ongeveer is? Lijkt me niet te kloppen met de standaard instellingen? En hij staat al 5 minuten te wachten op: Bezig met starten van 2e bewerking, even geduld
bij dat 2e bewerking issie klaar, daar blijft ie om een of andere reden wel op staan maar het filmpje is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Goku Makaimura is eindelijk uit! Echt een super spel. Check trouwens dit reclamefilmpje, echt super _/-\o_

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Moning2 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:58:
[...]

bij dat 2e bewerking issie klaar, daar blijft ie om een of andere reden wel op staan maar het filmpje is goed :)
Okey dan, maar wat is de redenvan de vergroting van 5 MB naar 25 MB met de standaardinstellingen?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.