Heb een filmpje gezien van die beta deze morgend, wat ik mij afvroeg is hoe de speelstijl is. Ik bedoel dan: is het zoals gta? Full freedom: je moet missies uitvoeren voor de verhaallijk maar tussendoor doe je wat je wilt?-Daniël- schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:32:
Sinds eergisteren speel ik Gangs of London (beta..). Ziet er goed uit, en is zéér goed nagemaakt! Ik heb drie jaar in Engeland gewoond en je herkent het direct. Het spel is zeer gevarieerd van een 'Tourist'-mode (waar je de stad doorloopt met een camera) tot 'Knowledge'-mode (de straten van London goed kennen en er direct heen rijden). Er zijn nog een stuk of 6 andere modes..
Het verhaal zit goed in elkaar. In plaats van cut-scenes zoals GTA, is er voor een comic-style gekozen die er leuk uitziet.
Ik wacht met smart op de release in November (Ik heb al een paar random crashes gehad..)
Als iemand nog wat te vragen heeft.....
Staat dus ook op mijn verlanglijstje, samen met "Gun : Showdown", ziet er ook tof uit.
Ik heb trouwens de indruk dat er meerdere goede titels zitten aan te komen de volgende maanden:
scarface
gangs of london
nba 07
gta:vc
gun : showdown
the godfather
nascar
...
Lijkt mij toch niet dat Sony de PSP laat doodbloeden zoals sommige sites beweren
Owja, er zijn geruchten dat half life 2 en de nieuwe oblivion naar de PSP zouden komen!
Als dat echt zo zou zijn ... dan heeft de PSP meer in zijn mars dan ik dacht
Mopster schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:41:
enig idee of er nog nieuwe bundels of prijsverlagingen komen ?
Sony Computer Entertainment heeft vandaag bekend gemaakt dat je vanaf 13 september naar de winkel kunt snellen voor een Tekken: Dark Resurrection Value Pack. Dit Value Pack ligt gelijk met de release van de game in de winkel. De adviesprijs is nog niet bekend gemaakt, maar zal waarschijnlijk € 249 zijn. Dit was eveneens het geval bij het Daxter en LocoRoco Value Pack. Ook is nog niet bekend of het Tekken gebundeld wordt met een witte of zwarte PSP.
[ Voor 27% gewijzigd door DaRKie op 27-07-2006 10:47 ]