Het Playstation Portable topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.005 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
-Daniël- schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:32:
Sinds eergisteren speel ik Gangs of London (beta..). Ziet er goed uit, en is zéér goed nagemaakt! Ik heb drie jaar in Engeland gewoond en je herkent het direct. Het spel is zeer gevarieerd van een 'Tourist'-mode (waar je de stad doorloopt met een camera) tot 'Knowledge'-mode (de straten van London goed kennen en er direct heen rijden). Er zijn nog een stuk of 6 andere modes..

Het verhaal zit goed in elkaar. In plaats van cut-scenes zoals GTA, is er voor een comic-style gekozen die er leuk uitziet.

Ik wacht met smart op de release in November (Ik heb al een paar random crashes gehad..)

Als iemand nog wat te vragen heeft..... :)
Heb een filmpje gezien van die beta deze morgend, wat ik mij afvroeg is hoe de speelstijl is. Ik bedoel dan: is het zoals gta? Full freedom: je moet missies uitvoeren voor de verhaallijk maar tussendoor doe je wat je wilt?

Staat dus ook op mijn verlanglijstje, samen met "Gun : Showdown", ziet er ook tof uit.
Ik heb trouwens de indruk dat er meerdere goede titels zitten aan te komen de volgende maanden:
scarface
gangs of london
nba 07
gta:vc
gun : showdown
the godfather
nascar
...

Lijkt mij toch niet dat Sony de PSP laat doodbloeden zoals sommige sites beweren :)

Owja, er zijn geruchten dat half life 2 en de nieuwe oblivion naar de PSP zouden komen!
Als dat echt zo zou zijn ... dan heeft de PSP meer in zijn mars dan ik dacht
Mopster schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:41:
enig idee of er nog nieuwe bundels of prijsverlagingen komen ? :)
Sony Computer Entertainment heeft vandaag bekend gemaakt dat je vanaf 13 september naar de winkel kunt snellen voor een Tekken: Dark Resurrection Value Pack. Dit Value Pack ligt gelijk met de release van de game in de winkel. De adviesprijs is nog niet bekend gemaakt, maar zal waarschijnlijk € 249 zijn. Dit was eveneens het geval bij het Daxter en LocoRoco Value Pack. Ook is nog niet bekend of het Tekken gebundeld wordt met een witte of zwarte PSP.

[ Voor 27% gewijzigd door DaRKie op 27-07-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:18

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb nog maar 1 spel en dat is ook het spel waarom ik de psp gekocht heb (PES 5).
Maar eens kijken of ik NBA ook ergens goedkoop kan scoren, nhl is er geloof ik niet op de psp?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Er zijn 2 nhl games op de PSP maar ze krijgen een schamele 6.x score op gamespot. Een EA NHL is er NOG niet :)
Ivm nba 06, vind het echt een tof spel, zit grafisch ook heel netjes in elkaar. 07 ziet er nog beter uit precies. Maar misschien is het beter om even te wachten want:
Madden NFL 07 (Augustus)
NASCAR (September)
NBA Live 07 (Herfst)
NHL 07 (September)

Alle goede EA sportgames gaan dus op de PSP komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

DaRKie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:42:
[...]

Heb een filmpje gezien van die beta deze morgend, wat ik mij afvroeg is hoe de speelstijl is. Ik bedoel dan: is het zoals gta? Full freedom: je moet missies uitvoeren voor de verhaallijk maar tussendoor doe je wat je wilt?
Nee, zo is het niet. In Storymode moet je de andere gangs (op dit moment 4) verdrijven door missies uit te voeren. Deze starten na elkaar zegmaar (wanneer je klaar bent met een missie ga je terug naar het menu, volgende missie kiezen usw), dus je hoeft niet ergens heen te rijden ala GTA. Hiervoor heb je de freedom-mode. Je kiest een begin auto, begin karakter, begin wapen etc. en je kunt er op uit.. Met gangs vechten, de stad verkennen etc.
DaRKie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:55:
Er zijn 2 nhl games op de PSP maar ze krijgen een schamele 6.x score op gamespot.
Gretzky 06 was zo slecht nog niet, alleen érg moeilijk, om te scoren moet je echt een aanval perfect uitspelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 27-07-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
In storymode, zit je dan in een afgesloten gebied of kan je ook overal naartoe als je daarin zin hebt? En die freedom mode, is dat gewoon ff rondlopen en spel afzetten of zit er daar dan ook een verhaal in?

Mmm, had ik maar een 1.5fw
Begin de voordelen ervan in te zien! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaRKie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:55:
Er zijn 2 nhl games op de PSP maar ze krijgen een schamele 6.x score op gamespot. Een EA NHL is er NOG niet :)
Ivm nba 06, vind het echt een tof spel, zit grafisch ook heel netjes in elkaar. 07 ziet er nog beter uit precies. Maar misschien is het beter om even te wachten want:
Madden NFL 07 (Augustus)
NASCAR (September)
NBA Live 07 (Herfst)
NHL 07 (September)

Alle goede EA sportgames gaan dus op de PSP komen :)
Als PES6 ook maar uitkomt, Fifa wc 06 speelt op de psp iig lekkerder dan op de ps2 en xbox.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 17:32

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

In de OPM van juli staat een hands-on van gangs of london.. niet positief, er moet in ieder geval nog veel aan de game gebeuren.
DaRKie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:42:
Owja, er zijn geruchten dat half life 2 en de nieuwe oblivion naar de PSP zouden komen!
Als dat echt zo zou zijn ... dan heeft de PSP meer in zijn mars dan ik dacht
De psp zal van de meeste spellen wel een afgeslankte versie (zowel grafisch als gameplay-matig) kunnen draaien.. de vraag is dan alleen of het nog een leuk spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Dat het afgeslankte versies gaan zijn weet ik wel, maar als je naar gta kijkt (ok, is niet zo graf hoogstaand als hl en oblivion), is toch een mooie realisatie.

Natuurlijk, het is afwachten wat ze er van maken, maar ik zie ze dergelijke games toch niet porten naar een DS bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aMUSEd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:20:
In de OPM van juli staat een hands-on van gangs of london.. niet positief, er moet in ieder geval nog veel aan de game gebeuren.
Wat was er dan zoal niet-positief aan :o ? Ik vind het een prachtgame!

Ik ga zo even F1 06 spelen, hoop dat de review van InsideGamer klopt! De vorige F1 Grand Prix was way-to-easy. Ik laat jullie het over een half uurtje weten :).

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 27-07-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ah, is die al uit dan?
Wou wel een F1 game hebben maar las dat de oude slecht is. De nieuwe ziet er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 17:27
-Daniël- schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:27:
[...]

Ik ga zo even F1 06 spelen, hoop dat de review van InsideGamer klopt! De vorige F1 Grand Prix was way-to-easy. Ik laat jullie het over een half uurtje weten :).
let me know of het wat is; dan ga ik straks ff langs de shop...

F1 05 was wel aardig, maar idd veeel te makkelijk. Op moelijkste stand won je met je vingers in je neus met een Minardi...

Voor een PSP spel verwacht ik geen simulatie a la F1 Challenge op de PC, maar gewoon een goede on-the-go f1 game. Ook zullen we het op de PSP zonder de uitgebreidere schademodellen en regen moeten doen vrees ik...

Keep us posted!!!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerste indruk; menu ziet er al véél beter uit! (klinkt raar, maar als je zelf vergelijkt met F1 GP zie je het verschil).

Ik ga nu met m'n eerste race beginnen, Quick Race. Keuze van rijder, team, baan en moeilijkheidsgraad. Ik kies eens voor easy (wat waarschijnlijk te vergelijken is met 'hard' in F1 GP). ZEER UITGEBREID! Keuze uit Overall Difficulty, Opponent AI, Crash Damage, Fuel Use & Tyre Ware, Component Failure, Penalties. Keuze uit het weer.. Ik laat alles op easy staan. Kijken hoe het gaat. Ik ga nu racen, ik post mijn bevindingen zo direct.

Leuke trivia tijdens het laden :). Ziet er redelijk mooi uit! (Ik heb gekozen voor Montreal met Alonso)

Je hebt eindelijk een in-cockpit view! Op 'easy' kan ik ze nu redelijk bijhouden, moeilijker dan in F1 GP inderdaad. Remmen op gras betekend spinnen, perfect! Als je 'm koopt, zet wel even driving-aids uit, zeer vervelend die brakeassist..

Kortom: 5 minuutjes gespeeld en ik ben impressed hoor! Wat een vooruitgang t.o.v. de vorige game! :9~

Besturing is even wennen, maar daarna goed. Wat ik trouwens ook een verbetering vind is dat je nu een beetje normale rondetijden rijdt, in F1 GP rijdt je zo'n 10-15 seconden sneller dan irl F1 :X .

Een minpunt zijn de laadtijden, ongeveer hetzelfde als GTA vanaf UMD.

Een oliespoor op de weg, ik rijdt er vol over heen (:+) meteen niet meer onder controle (mijn auto dus) en corrigeren _/-\o_

Zo hoort het dus! Een klein foutje, één rondje nodig om weer te herstellen. Eerste race net gefinished, op +17.980 van de leider met één pitstop. Gestart vanaf P22.

Kopen dus!

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 27-07-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 23:19
Even als tussendoortje een waardevol plaatje van mijn handhelds. AIGHT :D

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/1918/pic1fj2.jpg

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:56

DaWaN

'r you wicked ??

Van de week was mn PSP terug gekomen van Sony :)
Ik heb gewoon een gesealde nieuwe value pack terug gekregen :Y) Firmware 2.01 stond erop, nu 1.50 :D

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
I will my lord :)

Vind ridge racer en whipe out wel is leuk voor ff, maar eindelijk is een echt racespel :)

Kan er trouwens schade aan de wagens komen? En hoe zit het met de carreerplay, steeds 1 seizoen of kan je er meerdere rijden achter elkaar? (dus met veranderen van team enzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik heb vorige week een PSP gekocht en moet zeggen dat het echt een super ding is! Alleen als ik buiten video's wil bekijken of games wil spelen dan zie je het bijna niet op het scherm! Zelfs niet als je de contrast op max zet :'(. Iemand hier een oplossing voor? Vooral met dit warme weer is het lekker om in de schaduw een game te spelen of een filmpje te bekijken. Van die bescherm dingen voor je PSP helpen die tegen de weerkaatsing? Hopelijk heeft iemand een oplossing :)

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
FW 2.8 is uit:
- Je kan nu video's en foto's downloaden via een nieuw RSS kanaal
- Je kan nu ACC muziek files spelen met de extensie .3gp
- Je kan nu alle content spelen die je in de Muziek, foto en video folders hebt staan op je memorystick. Dit betekent dat je de files niet meer moet hernoemen of in een speciale folder moet plaatsen
Gedaan dus met die idiote bestandnamen :)

>Tony L:
http://www.psp411.com/sho...Game_Dr_Glare_Shield.html :)

[ Voor 11% gewijzigd door DaRKie op 27-07-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaRKie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:25:
FW 2.8 is uit:

[...]

Gedaan dus met die idiote bestandnamen :)

>Tony L:
http://www.psp411.com/sho...Game_Dr_Glare_Shield.html :)
Echt een .1 hoger waard :?
DaRKie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:13:
[...]

.09 to be exact :p

en nee, het stelt niet al te veel voor de update
En dat terwijl 2.71 nog niet eens gekraakt is (of gaan ze nu een manier bedenken tegen devhook?)

[ Voor 34% gewijzigd door MeNTaL_TO op 27-07-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
.09 to be exact :p

en nee, het stelt niet al te veel voor de update

[ Voor 27% gewijzigd door DaRKie op 27-07-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:20
De Freerecordshop heeft de belofte waar gemaakt! Ik bezit nu een PSP zonder stakende pixels _/-\o_ !! Heb hem gelijk maar op mijn Livebox aangemeld en dat werkt allemaal perfect.

Ik vind alleen dat je helemaal nix op het scherm kan zien als je de PSP bijvoorbeeld buiten gebruikt.. Wordt dit verbeterd d.m.v. een Hori Screenprotector? Heeft iemand ervaring met dat product en verkopen ze het miss bij de Mediamarkt?

Alvast bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Laatst online: 07-11-2015
Thanks :P. Heb voor de grap de comments gelezen maar blijkt niet echt een super product te zijn :o. Heb jij toevallig ervaring met dit product? Zal kijken of er toevallig bij de dixons / dynabyte / mediamarkt iets wordt verkocht tegen de glittering.

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
DaWaN schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:36:
Ik heb gewoon een gesealde nieuwe value pack terug gekregen :Y) Firmware 2.01 stond erop, nu 1.50 :D
Ik heb hem net de deur uitgedaan :) Duurde het nog lang voordat je hem kreeg? Ah ik hoop echt dat er bij mij ook fw onder de 2.7 opstaat :Y) . Nog een vraagje: was de dode pixel goed te zien? Die van mij is niet enorm duidelijk, dus ik ben wel een beetje bang dat ze hem weer terugsturen. Op de site las ik dat het eerst gecheckt zou worden, of wordt er in de praktijk niet moeilijk gedaan over zelfs psp's met een perfect scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaRKie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:50:
[...]

I will my lord :)

Vind ridge racer en whipe out wel is leuk voor ff, maar eindelijk is een echt racespel :)

Kan er trouwens schade aan de wagens komen? En hoe zit het met de carreerplay, steeds 1 seizoen of kan je er meerdere rijden achter elkaar? (dus met veranderen van team enzo?)
Jup, mijn vleugel heeft er al afgelegen. Met de career moet je je naar boven werken, je begint bij Aguri/Minardi/Torro Rosso en je moet teams laten zien (dmv een tijd rijden op een bepaalde track) dat je skilled genoeg bent.

Wat ik een minpuntje vind zijn de penalties. Deze moet je eigenlijk wel uitzetten. Ik probeer een uitrem-actie, maar om niet te botsen op mijn voorhanger, moet ik uitwijken en de laatste chicane van Montreal afsnijden. Daar krijg je dan 6 seconde penalty voor (je rijdt dan max. 50mph)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Tony L schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:11:
[...]

Thanks :P. Heb voor de grap de comments gelezen maar blijkt niet echt een super product te zijn :o. Heb jij toevallig ervaring met dit product? Zal kijken of er toevallig bij de dixons / dynabyte / mediamarkt iets wordt verkocht tegen de glittering.
Nee, vond het er gewoon grappig uitzien :)
Zou ook wel iets willen hebben tegen het zonlicht, maar denk persoonlijk dat er niet veel gaat helpen ... of toch niet genoeg
-Daniël- schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:04:
[...]
Jup, mijn vleugel heeft er al afgelegen. Met de career moet je je naar boven werken, je begint bij Aguri/Minardi/Torro Rosso en je moet teams laten zien (dmv een tijd rijden op een bepaalde track) dat je skilled genoeg bent.

Wat ik een minpuntje vind zijn de penalties. Deze moet je eigenlijk wel uitzetten. Ik probeer een uitrem-actie, maar om niet te botsen op mijn voorhanger, moet ik uitwijken en de laatste chicane van Montreal afsnijden. Daar krijg je dan 6 seconde penalty voor (je rijdt dan max. 50mph)
Vet :)
Had niet gedacht dat je meerdere jaren zou kunnen rijden, is nice (Bij NBA Live hebben ze dat er bv uitgehaald :()

Maar het is nog nergens leverbaar precies :(
Zou mijn psp ook opsturen zodat ik een nieuwe krijg, maar ik vertrek binnen 4 weken op reis en vind ik net iets te riskant om te geloven in de 3 weeks-return-policy die de winkel me "garandeerde"

[ Voor 49% gewijzigd door DaRKie op 27-07-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Vanmiddag nog een ongepatchte versie van GTA LCS kunnen bemachtigen :) Vooral om te downgraden, maar het is toch ook wel een spel dat 't geld waard is. Nou vond ik op de PC de eerste GTA III al de leukste, en qua sfeer en gameplay is LCS voor mij dus echt super :P Bediening is ff wennen maar valt mee.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 23:19
Exirion schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:22:
Vanmiddag nog een ongepatchte versie van GTA LCS kunnen bemachtigen :) Vooral om te downgraden, maar het is toch ook wel een spel dat 't geld waard is. Nou vond ik op de PC de eerste GTA III al de leukste, en qua sfeer en gameplay is LCS voor mij dus echt super :P Bediening is ff wennen maar valt mee.
Echt een super spel! Heb het spel vanaf het begin en nooit spijt van gehad..! _/-\o_ En dan straks ook nog Gta Vicecity Stories..! Helemaal t0p :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Vraagje, is zo'n Livebox het geld waard?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 00:04
megamuch schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:37:
Vraagje, is zo'n Livebox het geld waard?
livebox? das zon Orange (wanadoo) telefonie modem :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Shabbaman schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:32:
Het was ook meer een steek onder water richting SH4D3H :Y)
He, wat bedoel je daar nou mee?
Je ziet dat verhaal helemaal verkeerd denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 17:32

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

-Daniël- schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:27:
"het controlesysteem van GoL is misschien wel het slechtste dat we tot nu toe op de psp hebben meegemaakt"..
Zijn overigens de ervaringen met de E3 demo's.. hoe weet jij dat een prachtgame is?
DaRKie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:25:
Dat het afgeslankte versies gaan zijn weet ik wel, maar als je naar gta kijkt (ok, is niet zo graf hoogstaand als hl en oblivion), is toch een mooie realisatie.
gta lcs was boven mijn verwachting.. maar als je psp games vergelijkt met die op z'n grote broer dan mis ik toch wel de nodige verfijning in de controles en de gameplay. Ik weet niet of het mogelijk is om de ps2 te evenaren maar Daxter bv komt qua gameplay aardig in de buurt van J&D.
Ik denk dat de 'grove' controles inherent zijn het ontwerp (gevoeligheid v. besturing, resolutie, schermafmeting) van de de psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

_VooDooMen_ schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:18:
Even als tussendoortje een waardevol plaatje van mijn handhelds. AIGHT :D

[afbeelding]
Het zou mijn verzameling kunnen zijn :) alleen heb ik bij de sega nog een tv tuner en zijn nintendo's geen gameboys maar een DS.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat betreft F1 06, heb even de PS2 versie kunnen lenen van een kennis met winkel, maar het blijft een ueber makkelijk spel tot nu toe...

snap t niet; bouw er dan een EXTREME difficulty in zodat ervaren spelers er ook wat mee kunnen... de slogan zei al genoeg: DRIVING AT 300 KM/H HAS NEVER BEEN SO EASY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
DaWaN schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:36:
Toch nog ff vragen, hoe oud was je PSP toen je die liet opsturen? En was het voor pixel probs? En hoe lang heb je moeten wachten?

Ga waarschijnlijk mijn psp pas binnen een paar weken opsturen als ik terug ben van mijn reis (heb hem gekocht voor op het vliegtuig enzo ... nu laten opsturen en dan te horen krijg net voor ik vertrek dat het ff langer gaat duren dan 3 weken zie ik niet zitten :+ )
Phusebox schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 07:49:
wat betreft F1 06, heb even de PS2 versie kunnen lenen van een kennis met winkel, maar het blijft een ueber makkelijk spel tot nu toe...

snap t niet; bouw er dan een EXTREME difficulty in zodat ervaren spelers er ook wat mee kunnen... de slogan zei al genoeg: DRIVING AT 300 KM/H HAS NEVER BEEN SO EASY
Daniel zegt dat het moeilijker is en leuk en nu zeg je dat het niet leuk is! :)
Misschien is er wal qua gameplay een hemelsbreed verschil tussen de PS2 en PSP versie ... alhoewel, op amazon verkopen ze de 2 te samen als pakket omdat je tegen elkaar kunt rijden (dus iemand op de PSP tegen iemand op de PS2) dus je zou toch denken dat ze bijna gelijk zijn, mmm

[ Voor 38% gewijzigd door DaRKie op 28-07-2006 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DaRKie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 07:51:
[...]

Toch nog ff vragen, hoe oud was je PSP toen je die liet opsturen? En was het voor pixel probs? En hoe lang heb je moeten wachten?

Ga waarschijnlijk mijn psp pas binnen een paar weken opsturen als ik terug ben van mijn reis (heb hem gekocht voor op het vliegtuig enzo ... nu laten opsturen en dan te horen krijg net voor ik vertrek dat het ff langer gaat duren dan 3 weken zie ik niet zitten :+ )

[...]

Daniel zegt dat het moeilijker is en leuk en nu zeg je dat het niet leuk is! :)
Misschien is er wal qua gameplay een hemelsbreed verschil tussen de PS2 en PSP versie ... alhoewel, op amazon verkopen ze de 2 te samen als pakket omdat je tegen elkaar kunt rijden (dus iemand op de PSP tegen iemand op de PS2) dus je zou toch denken dat ze bijna gelijk zijn, mmm
ik zeg niet dat ie niet leuk is, mijn eerste indruk was gewoon nog steeds TE easy... maar ik ga hem nog eens grondiger testen van t weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Phusebox schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 07:49:

Ik zit op de psp anders aardig te slingeren doordat ik niet echt om kan gaan met de richting schuifknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:14

Amiet01

Master_A

Ik had ff een vraagje over films omzetten. Nou heb ik wel bij de FAQs gelezen hoe dat moet, maar ik weet nou niet wat de maximale resolutie is waarmee ik kan omzetten.
En hoe kan ik ook films omzetten met ondertiteling eronder. Welk programmaatje is hier geschikt voor? Ik heb al geprobeerd een Avisynth scriptje te maken wat wel werkt, maar bij ImToo PSP video converter niet werkt en bij PSP video 9 ook niet werkt.
Iemand die mij hiermee kan helpen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Max res is 368x208. Subs eronder ... weet ik niet. Je kan altijd de originele film van subs voorzien en dan pas converten naar de PSP. Zal wel een tutorial over bestaan op doom9.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Je kon nu toch ook films bekijken met AVC ofzo? Met welk progje kan je daarnaartoe omzetten? Ik wil ook het liefst een progje waarmee je avisynth scripts kunt openen en waar je ook de samplerate van het geluid kan instellen, want met Nero Recode kun je em alleen op 24000 Hz laten.
Betekent dat AVC ook dat je de films kunt bekijken op een resolutie van 480 x nog iets (max van de psp)?

Ben van plan binnenkort een psp aan te schaffen en wil graag films op een zo hoog mogelijke kwaliteit bekijken, maar ik wil er ook subs onder. Dus graag als iemand mij zou kunnen helpen.

Edit:
Het lukt nu wel met psp video 9 om scripts te openen, maar nu zit ik met het allerlaatste probleem en dat is de framerate. Die kan met psp video 9 alleen op 29,97 of 15 fps worden gezet. Nou zijn de meeste van mijn films 23.976 en als ik dit bij psp video 9 invul als framerate loopt ie nog steeds even schokkerig al bij 29.97 (ik denk dus dat ie niet kan converten naar 23.976). Wie kent er een oplossing tegen het probleem van het schokken. Ik denk dat je iets met het avisynth scriptje zou kunnen doen, maar ik weet niet wat. Ik heb Assumefps geprobeerd, maar daardoor versneld alles. Ik had iets gehoord over flags ofzo? Kan dit?

[ Voor 36% gewijzigd door Amiet01 op 28-07-2006 18:41 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Zie boven ... psp movie creator, is voorlopig het beste proggie dat ik al gevonden heb voor films op de psp te krijgen. (je kan framesize, aspect ratio -zodat er geen zwarte balken meer voorkomen-,framerate als audio sample aanpassen)
Full reso zal niet gaan tenzij je met homebrew werkt, dan gaat het wel naar het schijnt.
Max reso is zoals wederom hierboven: 368*208. Ik had vorige week een episode van prison break op mijn psp draaien en de kwal was gewoon heel goed, daar zou ik zeker geen zorgen over maken. Subtitles kan movie creator niet (behalve als je als source een dvd gebruikt) maar zoals ik al zei: als je een divx/xvid naar h264 wilt omzetten: zet eerst de subs erin en zet het dan om naar avc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 15:30

Pubbert

random gestoord

Deze week komt het volgende binnen bij mij :)

PSP met 4 games, kreeg dit bij een 12 maanden T-Mobile Flex Abbo :)

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0002S9JAM.02.LZZZZZZZ.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nitrogadgets.com/cat_images/ridge%20racer%202_l.jpg Afbeeldingslocatie: http://images.game-and-fun.de/10020031107_gr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.e-jul.com/images/pes5psp.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fs-netcom.de/Bilder/burnout%20legends%20psp.jpg

Wat zijn nog meer spellen die de moeite waard zijn?

En welke firmware zou ik er nu ophebben?

Hoelang is jullie accutijd nu ongeveer als je puur gamed?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 11:00
Ligt er maar net aan welke games je leukt vindt, dus welk genre vindt je leuk. Ik denk dat er 2.60 op je firmware staat. Accutijd verschilt per game. Games die weinig UMD-gebruik nodig hebben, zijn langer dan games als GTA. Zo'n uur of 4 met een intensieve game en 7 uur met een wat minder intensiever? Hou het niet bij namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aMUSEd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:31:
[...]

"het controlesysteem van GoL is misschien wel het slechtste dat we tot nu toe op de psp hebben meegemaakt"..
Zijn overigens de ervaringen met de E3 demo's.. hoe weet jij dat een prachtgame is?
Omdat ik de beta speel ;).

F1 06 op de PSP is echt niet makkelijk hoor, probeer maar 'ns op Hard op Hockenheim pole te rijden zonder training (met trackkennis). Komt ook een beetje door de controls natuurlijk.

Waar zit overigens Infrastructure in het menu? Kijk ik er nou overheen of.. Deze game heeft toch Infrastructure?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 30-07-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-06 18:41
Thund3r schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:22:
Wat zijn nog meer spellen die de moeite waard zijn?
Ik heb me in ieder geval goed vermaakt met Burnout (tot 43% completed, toen werd het te eentonig) en GTA LCS. Toca Racing Driver is ook erg netjes. De Need for Speed varianten raad ik af. Ridge Racer vond ik persoonlijk ook ruk, evenals WipeOut Pure.
Maar probeer Het Playstation Portable Game topic Deel 2 eens

[ Voor 53% gewijzigd door frickY op 29-07-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

:|
Thund3r schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:22:
[..]
En welke firmware zou ik er nu ophebben?

[...]
Ik denk 2.60...
Maar 2.80 schijnt net uit te zijn, als ik het goed heb... :9
Morgen ben ik terug van vakantie en kan ik eindelijk mijn zojuist thuis binnengekomen PSP aanschouwen.
Actie van Sony, bij onze flat-screen TV, die we in de WK periode gekocht hadden.
Helaas zit er wel een voetbalspel bij, terwijl ik niet van voetbal houd...
Maar ik kan ook nog leuke spellen kopen anders :P
Worms, Lemmings... those good golden oldies :P

Maar heeft er iemand enig idee welke manier van renderen er wordt gebruikt op de PSP voor internet. Die van Firefox of die van IE of van Opera? En JS werkt er ook in?
Straks moet ik mijn site nog geschikt gaan maken voor Sony WebBrowser anders 8)7.. (tja.. mobiel internetten in de trein, erg handig...:D )

[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 29-07-2006 16:02 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 11:00
JavaScript werk iig (activeren), maar volgens mij is het een aangepaste NetFront browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Vanmiddag opzoek geweest naar een GTA LCS die niet gepatched was maar kon hem nergens vinden.. Iemand hier nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:56

DaWaN

'r you wicked ??

DaRKie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 07:51:
[...]
Ik had mn PSP na iets meer als een week terug ( 8 dagen).
Ik had 90 dode pixels.... Enorm duidelijk dus
http://dawan.bakellende.nl/uploadhok/dodepixels.JPG

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 26-06 16:39
Vin87 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:50:
Vanmiddag opzoek geweest naar een GTA LCS die niet gepatched was maar kon hem nergens vinden.. Iemand hier nog ideeën?
Probeer naar shops te gaan waar niet zoveel mensen hun games kopen (dus geen MM, E-plaza, FRS)
Maar gewoon langs je lokale game shop gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 11:36
Ik moet zeggen dat ik ook niet begrijp hoe iedereen zo makkelijk aan de ongepatchte versie van GTA komt. In geen enkele winkel lijkt de oude versie nog te vinden, en op marktplaats staat het echt VOL met advertenties a la "GTA voor PSP gezocht. Als het nummer op de UMD eindigt op #2 laat dan maar zitten" <zucht>.

Als iemand toevallig in de buurt van Leiden woont en de goeie versie heeft zou ik wat hulp zeer waarderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Stoffa op 29-07-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Volgens mij hadden de meeste GTA al lang in hun bezit voordat de downgrader er kwam :)
Ook omdat je altijd al GTA nodig had om bepaalde homebrew te spelen op 2.5 en 2.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69806

DaRKie schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:49:
Volgens mij hadden de meeste GTA al lang in hun bezit voordat de downgrader er kwam :)
Ook omdat je altijd al GTA nodig had om bepaalde homebrew te spelen op 2.5 en 2.6
Klopt
Ik heb GTA meteen gekocht met de PSP om homebrew te draaien
Het bleek verder ook nog wel een aardig spel te zijn ;)

Raar om te zien dat ze de oude gta bijna in een keer hebben vervangen door de nieuwe.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 69806 op 29-07-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 69806 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:09:
[...]
Raar om te zien dat ze de oude gta bijna in een keer hebben vervangen door de nieuwe.
Dat is verre van waar ;)
Er was gewoon een rush op de game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Ik denk dat ik hem nog net heb kunnen kopen voordat alle nieuwe versie kwamen :P ik heb hem nu iets meer dan een maand :D
En iedereen in mij omgeving die een PSP heeft heeft mij GTA geleend :*)

* Dubbel Fristie pimpt ook even met zijn goeie versie van GTA:LCS :+

@FireStarter, volgens mij staat het nog zelfs op deze pagina (of ervoor) je krijgt hoogst waarschijnlijk FW 2.6 ;)
Er staat dus een letter op de doos, hieraan kan je zien welke FW erop staat:

A = 1.5
B = 1.51
C = 1.52
D = 1.52
E = 2.0
F = 2.0
G = 2.01
H = 2.50
I = 2.60

[ Voor 59% gewijzigd door Dubbel Fristie op 30-07-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
Mijn korte verhaal, ben student, heb nu vakantiewerk en wil nu een psp halen.

Mjin vraag, als je ze in de winkel koopt nu, welke firmware zit erop?

In de startpost heb ik het wel goed begrepen, maar hoe kom je er nu achter wat voor firmware winkels verkopen? Moet je ze mailen met de vraag welke firmware hun aangeboden psp's bevatten?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:47

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

FireStarter schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:51:
Mijn korte verhaal, ben student, heb nu vakantiewerk en wil nu een psp halen.

Mjin vraag, als je ze in de winkel koopt nu, welke firmware zit erop?

In de startpost heb ik het wel goed begrepen, maar hoe kom je er nu achter wat voor firmware winkels verkopen? Moet je ze mailen met de vraag welke firmware hun aangeboden psp's bevatten?
Max 2.60

Winkels kunnen van buiten niet zien wleke firmware de psp precies heeft. de psp1004 serie heeft tot FW2.6 voor de witte PSP.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Jeuj, ik heb eindelijk mijn PSP aangezet voor het eerst, ben net terug van vakantie.
Maar ik krijg het internet niet aan de praat?
WiFi AP wordt gevonden. 70% signaal sterkte.
DHCP staat op automatic. WEP-key vul ik in en wordt door de PSP ook herkend.
Vervolgens gaat hij een IPadres opvragen bij mijn router (Draytec 2800 VG), en geeft mijn PSP een timeout bij het ophalen van een IP?
Ik heb versie 2.01..
Moet ik alsnog updaten om het te laten werken, of doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd?

Verder mijn mening:
Cool ding :7 8) B)

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 30-07-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Misschien mac filtering die opstaat? Kans is groot dat het dat gaat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

DaRKie schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:36:
Misschien mac filtering die opstaat? Kans is groot dat het dat gaat zijn
Nee. Heb geen MAC filtering op mijn router aanstaan.
Maar ik ga zo even updaten...
Julie horen wel of het dan wel werkt (of juist niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Nee, werkt niet..
Nog steeds:
code:
1
2
Verbindingsfout
Time-out tijdens poging om IP-adres op te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 25-06 12:36
AW_Bos schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:20:
Nee, werkt niet..
Nog steeds:
code:
1
2
Verbindingsfout
Time-out tijdens poging om IP-adres op te halen..
het kan aan het soort beveiliging liggen die je hebt in gesteld, ik had daar ook problemen in het begin.
Ik heb toen mijn beveiling terug gezet naar WEP en nu werkt alles prima.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

ik heb WEP

Update:
Beveiliging uit :/
Werkt _/-\o_
Nu kijken waarom het niet werkt met WEP..

[ Voor 84% gewijzigd door AW_Bos op 30-07-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ach, WEP beveiliging of geen beveiliging, whats the difference?
WEP is zo lek als een mandje, lekker nuttig dan :p

Beter MAC filtering aanzetten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 26-06 21:07
AW_Bos schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:38:
ik heb WEP

Update:
Beveiliging uit :/
Werkt _/-\o_
Nu kijken waarom het niet werkt met WEP..
Ik had hetzelfde euvel maar dan met WPA.... Kreeg ook constant een timeout (speedtouch wireless modem). Vervolgens alle beveiliging uit gezet en toen werkte het wel vlekkeloos. Denk dat MAC-filtering de beste oplossing is als je met je PSP online wil en toch iets van beveiliging wil hebben, en / of advertise SSID uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 25-06 12:36
SH4D3H schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:15:
Ach, WEP beveiliging of geen beveiliging, whats the difference?
WEP is zo lek als een mandje, lekker nuttig dan :p

Beter MAC filtering aanzetten dan :)
of beide :+

denken de mensen dat stelt niks voor, maar voor de gewonen mensen in de buurt lukt dat ook nog niet om op je netwerk te komen hoor.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Sinds kort is mijn analoge stick kapot op mijn psp. Nu had ik het idee om deze zelf te repareren. Ik heb namelijk geen garantie meer.

Ik ben opzoek gegaan om de losse onderdelen te vinden op het web en kwam uit bij console4fun. Ik heb hier het onderdeel besteld en betaald maar ontvang tot nog toe niks. Geen reactie op mailtjes en het telefoonnummer dat op de site wordt genoemd bestaat niet. Ik heb dus het vermoeden dat ik mijn geld kwijt ben en mijn onderdeel nooit zal ontvangen. Bij deze een waarschuwing voor iedereen om niets te bestellen bij console4fun omdat je waarschijnlijk wordt opgelicht. Ik was mij bewust van het risico en heb besloten de gok te nemen. Helaas heeft het verkeerd uitgepakt.

Mijn probleem is nu nog niet opgelost ik zit nog zonder een goede analoge stick en weet niet waar ik een nieuwe kan bestellen. Is er iemand die een winkel weet waar ik niet wordt opgelicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 12:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb goede ervaringen met www.psxshop.nl , misschien kan je daar eens kijken? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Dennahz schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:03:
Ik heb goede ervaringen met www.psxshop.nl , misschien kan je daar eens kijken? :)
Helaas verkoopt deze alleen assecoires en geen onderdelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik ga nog eens in herhaling vallen denk ik :)
http://videogame.brando.com.hk/

Je hebt er bv dit:
Afbeeldingslocatie: http://videogame.brando.com.hk/prod_img/zoom/VPSOT003200_01_L.jpg

$6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Betwijfel dat dat het onderdeel is welke kapot is ;) Dit zijn gewoon opplak dingen voor op de orginele besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

DaRKie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:18:
Ik ga nog eens in herhaling vallen denk ik :)
http://videogame.brando.com.hk/

Je hebt er bv dit:
[afbeelding]

$6.5
Misschien ben ik in mijn post niet duidelijk genoed geweest. Het gaat om controler niet om het opzetstukje.... zie afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://console4fun.nl/images/PSP%203D%20Button.gif

Toch bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ah, de gehele controller, dacht enkel het plastikje dat je erop moet duwen (dat er dus gemakkelijk afgehaald kan worden en vervangen met die je op de foto ziet, dus niet om er boven op te plakken fricky :) )

Via google:
http://www.gamestar.nl/sh...f58ca9a9e1fa8ddbe516b6f3a

Maar best ff checken of het ook geen oplichters zijn :)

[ Voor 27% gewijzigd door DaRKie op 31-07-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183637

Ik heb vandaag via verlenging van mijn telefoonabonnement het zwarte Daxter Valauepack binnen gehad.
Nu vraag ik mij af welke versie firmware ik dan heb.

De sticker waar de letter op zou moeten staan zit namelijk niet op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Kan je vinden in het systeem info menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

DaRKie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:02:
Ah, de gehele controller, dacht enkel het plastikje dat je erop moet duwen (dat er dus gemakkelijk afgehaald kan worden en vervangen met die je op de foto ziet, dus niet om er boven op te plakken fricky :) )

Via google:
http://www.gamestar.nl/sh...f58ca9a9e1fa8ddbe516b6f3a

Maar best ff checken of het ook geen oplichters zijn :)
Thnx Darkie

Ik ga idd ff checken of deze wel te vertrouwen is..... ze geven iig op site iets van voorraad info dus dat lijkt al beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:51
Ik had er eerst een in Helmond gekocht bij de Dixons. Gekeken naar de UMD en dat was gewoon tekst met het rode rondje. Niet gekeken naar de code die erop stond en het was dus een #2 |:(

Dag erna naar de Dixons in Eindhoven gegaan om te ruilen. Ik vroeg of ze toevallig nog een andere GTA:LCS hadden en of ik de UMD mocht zien. Ze hadden er nog eentje en warempel! Het was een pre-patched!

Nadat ik zei dat ik die UMD wilde hebben om mijn PSP te downgraden en homebrew te kunnen gebruiken (gewoon eerlijk he? :) ) ruilde hij mijn #2 UMD voor de pre-patch UMD en eenmaal thuis was ik de trotse eigenaar van FW 1.5 :)

dus... Je hoet niet meer in de Dixons in Eindhoven te kijken voor een pre-patched GTA:LCS..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Heb de ungepatched versie van GTA:LCS ook weten te bemachtigen!! Ik dacht doe eens gek loop de e-plaza (Leiden) in. Vroeg of ik de disc mocht zien en het was er een met #2.. de verkoper was zo vriendelijk om de hele stapel erbij te pakken en daar zat dus ook de unpatched tussen...

Hij heeft trouwens nog meer unpatched discs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
AzN_cRzY schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:31:
[...]

Max 2.60

Winkels kunnen van buiten niet zien wleke firmware de psp precies heeft. de psp1004 serie heeft tot FW2.6 voor de witte PSP.
Ok dus zoals ik het nu begrepen heb. Ik moet iemand zoeken die de goede versie van GTA heeft.
En ik moet een psp kopen die dit niet heeft?
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/voltage/250260downgrader_bestanden/image005.png

Je moet dus eigenlijk op de gok de psp kopen?

Of is iedere versie die je in de winkel koopt al 'gebruiken'? Heb ik het niet over de firnware, want 2.5 en 2.6 kan je terug zetten naar 1.5.

Alleen dit houd me nog tegen om er 1 te kopen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Nog niemand hier in Nederland heeft een PSP gekregen met een hogere FW dan 2.6 en een TA-082 moederbord.
Dus is in principe elke PSP die in Nederland verkocht te downgraden :*)

Alleen heb je nog een goeie versie van GTA nodig, die zijn nog al lastig te verkrijgen. Maar op marktplaats moet je ze wel kunnen vinden :)
AzN_cRzY schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:31:
Max 2.60

Dat kunnen ze dus wel zien aan de Letter op de buitekant van de doos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114908

Tja, ik wist er gewoon nog te weinig van. PSP gekocht met GTA en LocoRoco. Ik Locoroco spelen en geupdate naar 2.6 |:( Maar lees ik nou goed dat je ook kunt downgraden vanaf 2.6? Het zal wel vaak gepost zijn, maar kan iemand mij een linkje sturen naar een tutorial of site waar ik kan lezen hoe dat moet. Mijn GTA is trouwens een #2 :'(

Oja voor ik verder nog dingen ga doen, zitten er nadelen aan als ik mijn Network access code invoer, of heb ik dat toch niet nodig? Bedankt voor eventuele reacties

Oja, vind dat het geluid nogal zacht is. AVLS uitgeschakeld maar met de hoofdtelefoon in kan ik in de trein mijn mp3'jes nog niet eens horen. Is dit normaal?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 114908 op 31-07-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:47

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Dubbel Fristie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:51:
Nog niemand hier in Nederland heeft een PSP gekregen met een hogere FW dan 2.6 en een TA-082 moederbord.
Dus is in principe elke PSP die in Nederland verkocht te downgraden :*)

Alleen heb je nog een goeie versie van GTA nodig, die zijn nog al lastig te verkrijgen. Maar op marktplaats moet je ze wel kunnen vinden :)

[...]

Dat kunnen ze dus wel zien aan de Letter op de buitekant van de doos ;)
Als jij diegene was met de letter fw combi hed je het fout, want ik heb een ceramic white psp bij de FRS vandaan met een Letter B erop en ik had FW 2.6 8)7

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Anoniem: 114908 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:43:
Tja, ik wist er gewoon nog te weinig van. PSP gekocht met GTA en LocoRoco. Ik Locoroco spelen en geupdate naar 2.6 |:( Maar lees ik nou goed dat je ook kunt downgraden vanaf 2.6? Het zal wel vaak gepost zijn, maar kan iemand mij een linkje sturen naar een tutorial of site waar ik kan lezen hoe dat moet. Mijn GTA is trouwens een #2 :'(

Oja voor ik verder nog dingen ga doen, zitten er nadelen aan als ik mijn Network access code invoer, of heb ik dat toch niet nodig? Bedankt voor eventuele reacties

Oja, vind dat het geluid nogal zacht is. AVLS uitgeschakeld maar met de hoofdtelefoon in kan ik in de trein mijn mp3'jes nog niet eens horen. Is dit normaal?
Niet normaal, maar wel de bedoeling. De koptelefoontjes zijn "begrenst". Staat meen ik ook iets over in de startpost van het topic.
Sluit er maar eens een andere koptelefoon op aan, die gaat waarschijnlijk iets harder (maar nog steeds niet hard genoeg om in de trein ongestoord naar je muziek te kunnen luisteren :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
frickY schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:05:
[...]

Niet normaal, maar wel de bedoeling. De koptelefoontjes zijn "begrenst". Staat meen ik ook iets over in de startpost van het topic.
Sluit er maar eens een andere koptelefoon op aan, die gaat waarschijnlijk iets harder (maar nog steeds niet hard genoeg om in de trein ongestoord naar je muziek te kunnen luisteren :()
Haal een setje in ear oordopjes en je wordt compleet van de buitenwereld afgesloten. Ik gebruik zelf de oordoppen die bij de Sony Ericsson W810 zitten, die zijn echt perfect:

Afbeeldingslocatie: http://www.x-raymobile.com/archives/W800i%20In%20-%20Ear.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
AzN_cRzY schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:46:
[...]

Als jij diegene was met de letter fw combi hed je het fout, want ik heb een ceramic white psp bij de FRS vandaan met een Letter B erop en ik had FW 2.6 8)7
Mijn excuses dan ;) Bij mij stond er wel gewoon H op (wat dus FW2.5 inhoud) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 114908 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:43:
Tja, ik wist er gewoon nog te weinig van. PSP gekocht met GTA en LocoRoco. Ik Locoroco spelen en geupdate naar 2.6 |:( Maar lees ik nou goed dat je ook kunt downgraden vanaf 2.6?
Jup.
Het zal wel vaak gepost zijn, maar kan iemand mij een linkje sturen naar een tutorial of site waar ik kan lezen hoe dat moet. Mijn GTA is trouwens een #2 :'(
Helaasch, met een patched versie kun je niet downgraden :(
Je wat?
Voor je draadloos geval?
Jap PSP _/-\o_
Maar je kunt jouwe "modden".
Even de lijn langs het weerstandje leiden.
Staat in een van de oude topics :)
AzN_cRzY schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:46:
[...]
Pics dan?
Lijkt me namelijk heel sterk.
Dan zou er 1.52 op moeten staan.
Of de sticker is verplaatst ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
SH4D3H schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:03:
[...]

Jup.

[...]

Helaasch, met een patched versie kun je niet downgraden :(

[...]

Je wat?
Voor je draadloos geval?

[...]

Jap PSP _/-\o_
Maar je kunt jouwe "modden".
Even de lijn langs het weerstandje leiden.
Staat in een van de oude topics :)

[...]

Pics dan?
Lijkt me namelijk heel sterk.
Dan zou er 1.52 op moeten staan.
Of de sticker is verplaatst ofzo :?
Mijn witte PSP (Daxter) gekocht bij de FRS zegt wel gewoon i (2.6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb gister een psp gekocht van een vriend van een kennis voor 60 E!! Ik zit alleen met één probleem en dat is dat zijn adapter stuk was en hij de psp oplaadde met een USB-oplader. Ik wil echter met een adapter de psp kunnen opladen dus heb de hele stad afgezocht naar een adapter, maar die hadden ze nergens meer. Dixons en gameshop hadden ze niet meer en ze wisten neit wanneer ze ze weer binnen kregen. Nou was mijn vraag of je ook met een willekeurige 5V adapter de PSP kunt opladen. Zo niet, bij welke winkel zou ik het kunnen kopen in Den Haag? Als het dan neit in een winkel kan kennen jullie dan een betrouwbare online winkel waar ik het kan kopen (geen eBay en marktplaats iig)?

Alvast bedankt

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Als je (psp) aan deze eisen voldoet:

-gebrek zoals dode pixel
-aankoopbonnetje
-aankoopdatum < 1 jaar (kan volgens mij niet anders)

Kan je je psp opsturen en krijg je gewoon een nieuw value pack :P
Ik denk dat er ook wel 3rd party adaptors te krijgen zijn hoor, waar zou ik helaas niet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Heeft iemand de RSSfeeds al werkend gekregen? Ik voeg de Active Topics van GoT toe...
EN hij geeft steeds aan dat er geen items in gevonden zijn?
WiFi verbinding wordt gemaakt, en werkt...
Hmz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
@ vin 87 zou je me ff je email adres willen geven? alvast dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Stoffa schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:33:
@ vin 87 zou je me ff je email adres willen geven? alvast dank :)
en hoe doe ik dat? zonder hem hier in t topic te zetten :?

@ Amiet01 : De mediamarkt verkoopt 3rd party laders voor 10 euro.. Heb er zelf één en hij werkt perfect

Op http://www.psp-hacks.nl/ las ik het volgende:
downgrader 2.5 en 2.6 Firmware
Geschreven door JuRRiaN
zondag, 2 juli 2006
Jaja, eindelijk is het zo ver. Er is eindelijk een downgrader voor de Firmware 2.5 en 2.6 Er zijn wel een paar voorwaarden aan de downgrader.

De PSP mag niet een versie TA-082 zijn! Probeer je hem dan toch te downgraden dan kan je PSP bricken.
Verder moet hij niet als standaard 2.6 of 2.6 geleverd zijn. Dan werkt het downgraden ook niet. Je moet dus een geupgrade PSP hebben.
De downgrader is nog steeds een BETA dus let goed op wat je doet!!
Wat is daarvan waar? Je kan toch gewoon een PSP die je in de winkel koopt (bijvoorbeeld een Witte met 2.6 erop) downgraden??

[ Voor 70% gewijzigd door Vin87 op 01-08-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ja kan een mailadres doorgeven via Direct message (Private Message).
Dan moet jij in je voorkeuren dit wel aan hebben staan, en de ontvanger ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

@Vin87

Ik heb gister in de MM gekeken, maar bij de PSP accesoires stond ie er niet bij. Bij welke afdeling moet ik zoeken dan, want in die van Den Haag kon ik em niet vinden.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vin87 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:42:
Wat is daarvan waar? Je kan toch gewoon een PSP die je in de winkel koopt (bijvoorbeeld een Witte met 2.6 erop) downgraden??
Dat is gelul. Ik heb zelf een 2.60 versie gedowngrade naar 1.5. Wat wel zo is, is dat er 2.5 en 2.6 versies in omloop schijnen te zijn met een code op de printplaat die er op duidt dat het niet mogelijk is om te downgraden. Blijkt aangepaste hardware te zijn. Die code kun je zien als je je UMD klepje open doet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Amiet01 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:10:
@Vin87

Ik heb gister in de MM gekeken, maar bij de PSP accesoires stond ie er niet bij. Bij welke afdeling moet ik zoeken dan, want in die van Den Haag kon ik em niet vinden.
Bij de afdeling van de PSP stond die (in Utrecht). Ik heb ze ook zien liggen bij de dynabite..

@Exirion

Met die code op de printplaat is die ta-082 toch.. die heb ik zowiezo niet...

als ik downgrade dan kan ik later toch ook weer opgraden (stel ik wil dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vin87 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:59:
als ik downgrade dan kan ik later toch ook weer opgraden (stel ik wil dat)
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb bij de Mediamarkt een USBkabel gahaald voor mijn PSP van Speedlink (oprolbaar), maar ik sluit hem aan op mijn PC, zet mijn PSP aan en...
NIKS :?

Ik wil mijn Memorystick volzetten met MP3's en Films enzo...
Edit: Ik keek scheel. Ik moest nog in het menu naar USB-verbinding gaan :).
* AW_Bos zegt alle Tweakers goedemorgen...

[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 01-08-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Hij doet het ! ziet er heerlijk uit .. firmware 1,5 op je PSP. Het is wel ff spannend als je gaat downgraden :X , Maar het werkt

Bedankt voor de hulp!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Vin87 anders stuur je mij ff een mailtje:

jeroentjejeroen [AT] hotmail,dot,com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Stoffa schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:57:
Vin87 anders stuur je mij ff een mailtje:

jeroentjejeroen [AT] hotmail,dot,com
verstuurd (rijst_met etc.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114908

SH4D3H schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:03:

[...]

1] Helaasch, met een patched versie kun je niet downgraden :(

[...]

2] Je wat?
Voor je draadloos geval?
1] Heb je die GTA 1x nodig of elke keer om een iso te draaien?

2] Tja, zat een network access code bij mijn psp (for online play) Hoe zit het nou eigenlijk met dat netwerk, werkt dat nou al zonder tunneling? (Kom net mee met het psp gebeuren)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.