Het Playstation Portable topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:20
matsume schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:49:
[...]

Waar heb je hem dan gekocht?(ivm dat je hem mocht testen).
Ik wil hem of bij dixons kopen of bij media markt.
- Bij dixons omdat je een web aanbieding hebt waarbij je een zwarte psp(value pack), en 3 games(Ape Academy, Fire up en Ridge Racer) krijgt, voor 250 euro

- Of bij dixons een zwarte psp giga pack voor 250

- Of bij media markt een witte psp(value pack) en daxter the game, voor 249

Zelf heb ik liever de witte kleur, maar bij de zwarte krijg je weer 3 games, nu weet ik niet of de games wat slecht zijn, dus dat is ook mijn vraag aan jullie 8) .

En voor welke zouden jullie gaan?
En ik weet dat je bij media martk binnen 8 dagen probleemloos (hoeft niet eens een reden te hebben)kan ruilen(bv met dode pixels of toch niet tevreden), maar hoe is dat bij dixons? of kan je bij de dixons zelfs vragen of ze hem testen(ivm dode pixels)?

Alvast bedankt _/-\o_
toon volledige bericht
Bij de Free recordshop, maar ik denk dat het bij bijna elke winkel kan als je het gewoon een beetje goed aanpakt ;)

Ik heb zelf ook zitten denken aan die web only actie van de Dixons, maar ik las positieve dingen over Daxter en vind de witte PSP gewoon strak dus ben daarom voor het Daxter pack gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Exirion schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:18:
Rechts van het midden zit een volledig dode pixel.
Ik merk nu dat ik het zwarte puntje ook zie zitten als het scherm geheel uit is. Na wat lezen zag ik dat meerdere mensen opgemerkt hebben dat het niet altijd aan het LCD zelf ligt: het plastic dat er overheen ligt bevat ook wel eens onregelmatigheden en stof die 'dode' pixels veroorzaken. Beetje slordig van Sony.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik heb vandaag ook een witte gekocht (met Daxter), leek me wel leuk voor op vakantie straks :)

Nu zou ik ook graag wat emulators willen spelen, dus heb ik gta om te kunnen downgraden, correct?

Dat was eigenlijk niet mijn vraag :+ maar wel of er nog veel verschil zit tussen de sandisk en sony memory cards? De 2gb is van Sony iets goedkoper, maar is die van sandisk beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28
SH4D3H schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:39:
[...]

Prutser :+
Al sinds 0.41 oid kun je met de "home" toets en een van de achterknoppen ( L of R dus ) door je ISO map "bladeren".
Niets geen reset nodig ;)
dat bedoelde ik dus.
Ik heb nu devhook 0.44 erop staan, maar hoe moet dat dan precies?
Heb het een paar keer geprobeerd, maar krijg dan altijd weer de melding dat er bechadigde data is.

[ Voor 4% gewijzigd door Qosmic op 22-07-2006 20:06 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Je drukt home + L/R en krijgt een melding over beschadigde data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-06 21:27
Ik zat even rond te kijken op pspmedia.nl en zag opeens dat je makkelijk windows kan draaien op je psp. Nu heb ik ff op youtube gezocht naar windows op psp, en zag daar een aantal filmpjes.
Ik zie ook dat er IE op zit, en calculator en zelfs msn.
Mijn vraag is: kan je IE ook echt gebruiken? zo ja, heeft die meer ondersteuning(flash etc.) dan de standaard browser?
En kan je de calculator/kladblok ook gebruiken
En msn?

Als dit allemaal kan, koop ik zeker een psp en geen ds meer :p..
De psp is dan gewoon een PDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

matsume schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:27:
Als dit allemaal kan, koop ik zeker een psp en geen ds meer :p..
De psp is dan gewoon een PDA...
Maar met een joypad als iputdevice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Misschien eens verder kijken dan je neus lang is :p
Wat je kunt downloaden is een slecht aftreksel van windows in (D)HTML/Javascript/whatever.

Niets like the real thing ;)
Vrij nutteloos ook als je het mij vraagt.

Wil je dat nooit meer doen?!
Dacht haast dat er weer een doorbraak was en dat terwijl DAX zijn PSP gebrickt heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Pauwl schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:38:
Ik heb vandaag ook een witte gekocht (met Daxter), leek me wel leuk voor op vakantie straks :)

Nu zou ik ook graag wat emulators willen spelen, dus heb ik gta om te kunnen downgraden, correct?

Dat was eigenlijk niet mijn vraag :+ maar wel of er nog veel verschil zit tussen de sandisk en sony memory cards? De 2gb is van Sony iets goedkoper, maar is die van sandisk beter?
SONY gebruikt gewoon Sandisk hardware heb ik me laten vertellen. Ik heb gister een 2GB stick van SONY gekocht bij Dixons. 90€ euro. Stond zelfs een PSP logo op de verpakking dus zal wel goed zijn. Werkt tot nu toe perfect iig, laadtijden zijn allemaal goed te doen. Mediamarkt wilde me afzetten voor tussen de 129€ (normale editie ofzo) en 179€ ('snellere' gamers edition) voor een 2GB stick van Sandisk maar als ik heb echt geen behoefte aan een hogere snelheid als ik merk hoe snel die SONY stick draait _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 26-06 07:29

BM

Moderator Spielerij
Even een vraagje tussendoor.
Is er een mogelijkheid om zonder unpatched GTA versie toch te downgraden vanaf 2.6 naar 1.5, of moet ik echt op zoek naar iemand van wie ik GTA even kan lenen (heb wel GTA, maar die is patched).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-06 16:39
Kan iemand mij misschien helpen aan IR codes voor IR Commander :) zodat ik me tv kan besturen met me PSP >:)
Ik weet niet waar ik die codes kan vinden op www.remotecentral.com
De tv is van Philips model: 14pt1365/00

@BM dat is niet mogenlijk....

[ Voor 8% gewijzigd door Dubbel Fristie op 22-07-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik keek net even op lik-sang en daar is een psp wel erg goedkoop.
Ik heb even berekend hoeduur:

- Een witte psp value pack
- 2 Gb sandisk kaarjte
- verzendkosten

is en kwam uit op 278 euro.
Dat is 28 euro duurder dan hier een valuepack met 1 spel.
Mijn vraag is alleen: heb ik wel garantie daar?(is een japanse)
Heb ik daar meer kans om een blacklist moederbord(weet de code niet uit mijn hoofd) te krijgen dan als ik er 1 in NL koop?
Hoelang heb je sowieso garantie(hier en/of in japan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-06 15:52

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

matsume schreef op zondag 23 juli 2006 @ 00:36:
Ik keek net even op lik-sang en daar is een psp wel erg goedkoop.
Ik heb even berekend hoeduur:

- Een witte psp value pack
- 2 Gb sandisk kaarjte
- verzendkosten

is en kwam uit op 278 euro.
Dat is 28 euro duurder dan hier een valuepack met 1 spel.
Mijn vraag is alleen: heb ik wel garantie daar?(is een japanse)
Heb ik daar meer kans om een blacklist moederbord(weet de code niet uit mijn hoofd) te krijgen dan als ik er 1 in NL koop?
Hoelang heb je sowieso garantie(hier en/of in japan)?
je hebt geen garantie hier. Dan moetje het via lik-sang doen en anders bel je psp support line of ze tog iets misschien voor je kunnen doen (slijmen)

[ Voor 4% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-07-2006 09:46 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Het enige nadeel is dat Lik-Sang de pakketjes niet als cadeautje stuurt.
Als de douane je pakketje open maakt kun je zo'n 70 euro bijdokken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
Zijn er hier nog mensen bij wie het analoge stickje een beetje gedraaid kan worden? Het werkt nog wel allemaal, maar had hij dit nu al van in het begin of niet... Ik kan het dus met de klok mee of tegendraaien een paar mm. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 09:20
DaRKie schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:26:
Zijn er hier nog mensen bij wie het analoge stickje een beetje gedraaid kan worden? Het werkt nog wel allemaal, maar had hij dit nu al van in het begin of niet... Ik kan het dus met de klok mee of tegendraaien een paar mm. Is dit normaal?
Doet die van mij ook, lijkt me normaal zodat hij met je vinger mee kan draaien als je beweegt. anders zou het super irritant werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Als het normaal is, ben ik blij
Het was me namelijk nog niet opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
SH4D3H schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Het enige nadeel is dat Lik-Sang de pakketjes niet als cadeautje stuurt.
Als de douane je pakketje open maakt kun je zo'n 70 euro bijdokken :(
Kan je dat ook niet vragen aan Lik-Sang?
En je hebt dus geen garantie? of heb je het wel maar via Lik-Sang?
En dode pixels, hoe gaat dat dan?
En hoeveel maand heb je garantie op ssn psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
matsume schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:49:
[...]
Kan je dat ook niet vragen aan Lik-Sang?
Vast wel, maar denk je dat ze dat gaan doen dan? ;)
En je hebt dus geen garantie? of heb je het wel maar via Lik-Sang?
Via Lik-Sang natuurlijk :p
En dode pixels, hoe gaat dat dan?
Ehhh, pech gehad :+
Alleen in de EU heeft Sony na veel aandringen een pixelperfect garantie afgegeven.
Maar de schermpjes schijnen wel steeds beter te worden :p
En hoeveel maand heb je garantie op ssn psp?
Beats me, denk minimaal een jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Unrealer999 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:02:
Weten jullie met welke firmware en nieuwe Witte PSP komt?

Misschien koop ik er 1 van www.consoleshop.nl, dus als iemand daar ook een witte PSP heeft gekocht, kan je even zeggen welke firmware er opzit?

Zijn er nog speciale dingen die je moet weten als je net een PSP hebt? Wat voor eerste game ik er bij moet kopen, en of een 2 gig kaartje goed is.

MvD,
Mijn witte PSP Value Pack is vrijdag geleverd, donderdag bestelt bij Consoleshop. Firmware is 2.60. En het leuke bij Consoleshop is, dat je er sowieso een gratis spel erbij krijgt (Puyo Pop Fever).
Ik heb er zelf wel een 2GB kaartje erbij aangeschaft, wel tweedehands maar voor een schappelijke prijs (€43 incl. verzendkosten). Ik ben van plan om hier wat films op te zetten en misschien muziek, maar geen homebrew spellen o.i.d.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Waarom bij consoleshop.nl kopen, hij is daar toch niet goedkoper?
Kan je hem beter volgens mij gewoon in een winkel kopen zoals MM of Dixons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 11:00
azt33 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:15:
Firmware is 2.60. En het leuke bij Consoleshop is, dat je er sowieso een gratis spel erbij krijgt (Puyo Pop Fever).
Denk dat dat de reden is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 20:28
SH4D3H schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:50:
Je drukt home + L/R en krijgt een melding over beschadigde data?
nee dat niet.
Als ik op home druk + L/R (of moet je ze allebei inhouden?) dan vraagt de psp wil je de game beëindigen, ik druk dan op ja.
Dan kom ik vervolgens weer uit in het beginmenu van de psp, als ik dan devhook weer op wil starten dan staat er op mn memkaart een mapje beschadigde data en als ik devhook wil starten krijg ik de melding: deze game kan niet worden gestart. De data zijn beschadigd.

Als ik mn psp dan helemaal uit zet en daarna weer aan, dan is die map beschadigde data weg en kan ik gewoon via devhook een andere game starten.
Maar vind het een beetje irritant dat als ik een andere game wil spelen, dat ik dan steeds die psp opnieuw aan en uit moet doen.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-06 09:01

Unrealer999

Unrealeur

me_mrtn schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:24:
[...]

Denk dat dat de reden is. :)
Ja, 2.60 _/-\o_

Ok weet ik dat ook weer, :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Zorg dat je eerst uit je spel bent he? :)
Dan browse je naar je "game" submenu en wacht tot je je game UMD ziet verschijnen.
Dan druk je "home" in ( houdt hem ingedrukt! ) en druk je L of R.
Het UMD icoon verdwijnt, je krijgt zo'n laaddingetje en tekst onderaan waarna het UMD icoontje terugkomt en je het andere spel kunt gaan spelen.

Sweet & simple :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 12:36
Ik heb een PSP die eigenlijk altijd goed heeft gewerkt
Alleen nu geeft ie problemen met het maken van een netwerkverbinding

Als ik naar “Netwerk bijwerken” ga en kies voor nieuwe verbinding en laat hem scanne
Na de aanwezige netwerken, krijg ik de foutmelding:

Er is een interne fout opgetreden
(80410A0B)

En verder doet de psp met wifi niks, zelfs het groene lampje gaat niet branden.
Ik heb al van alles geprobeerd met de Wlan-schakelaar en dergelijke, maar niks lukt helaas
Krijg alleen de melding dat hij soms uit staat als ik hem een paar x aan en uit zet.
Ook de instellingen van energie besparing heb ik gewijzigde en veranderd maar ook dat maakt niks uit. Tevens alles gerest na de oorspronkelijke instelling, maar wederom niks.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Die is er niet. Het euvel komt spontaan soms eens een PSP bezoeken, bij mij heeft wel geholpen een paar keer de PSP aan én uit (powerswitch 5 sec. omhoog) en een nieuwe verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Upgrade je PSP eens naar een nieuwere firmware :)
Wil wel eens helpen, kun je altijd nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
me_mrtn schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:31:
Die is er niet. Het euvel komt spontaan soms eens een PSP bezoeken, bij mij heeft wel geholpen een paar keer de PSP aan én uit (powerswitch 5 sec. omhoog) en een nieuwe verbinding.
SH4D3H schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:50:
Upgrade je PSP eens naar een nieuwere firmware :)
Wil wel eens helpen, kun je altijd nog terug.
Het probleem is opgelost, ik heb er uit irritatie zo hard mee geslagen dat ie het nu weer doet >:) gewoon op die punt waar de wifi-schakelaar zit.
Nu alleen nog een verbinding zien te maken, en dat wil maar niet lukken met mijn experia-box van KPN en de overige netwerken in de buurt zijn allemaal net te zwak met hun 10% / 15% wil het connecten net nie lukken.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

SH4D3H schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:04:
[...]
Beats me, denk minimaal een jaar :)
2 jaar winkelgarantie, een stuk langer fabrieksgarantie ivm de levensverwachting van het product.

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 23-07-2006 21:09 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
TheEvilCuber schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:08:
[...]
2 jaar winkelgarantie, een stuk langer fabrieksgarantie ivm de levensverwachting van het product.
We hebben het niet over de EU he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Qosmic schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:06:
[...]

nee dat niet.
Als ik op home druk + L/R (of moet je ze allebei inhouden?) dan vraagt de psp wil je de game beëindigen, ik druk dan op ja.
Dan kom ik vervolgens weer uit in het beginmenu van de psp, als ik dan devhook weer op wil starten dan staat er op mn memkaart een mapje beschadigde data en als ik devhook wil starten krijg ik de melding: deze game kan niet worden gestart. De data zijn beschadigd.

Als ik mn psp dan helemaal uit zet en daarna weer aan, dan is die map beschadigde data weg en kan ik gewoon via devhook een andere game starten.
Maar vind het een beetje irritant dat als ik een andere game wil spelen, dat ik dan steeds die psp opnieuw aan en uit moet doen.
Je moet daar devhook niet opnieuw opstarten, je doet in je game home, yes.
In het menu aangekomen doe je home plus shoulder en daar kies je dan de iso (zo lastig lijkt me dat nu ook weer niet om te bedenken).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troy_BP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-01-2022
kan ik op mijn europese psp japanse en amerikaanse games draaien? Dit omdat ik tekken wil laten importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14

Martinspire

Awesomeness

jup
had mn gta er ook voor geimporteerd (scheelde 2 maanden) en werkt gewoon normaal!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Ik ben ook nog op zoek naar een (2e) accu (vooral voor op vakantie). Is de standaard van sony hiervoor aan te raden (49 eur) of 1 met een hogere capaciteit? Bijvoorbeeld de datel 3600mAh. Gaan deze echt een stuk langer mee en zijn ze betrouwbaar? Is maar 5 eur duurder dus is wel het overwegen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Je kan een externe batterij opteren. Ik heb er 1 bij brando gekocht voor 25$ (incl transport, 3600mah, er is ook 1 van 4800). Het voordeel is dat je die gewoon inplugt en je geen batterij moet vervangen. Zo kan je dus gewoon op de originele bat spelen en als je stroom nodig hebt de externe aansluiten. Je zit dan wel met een kabeltje aan je psp maar je kan wel rustig verderspelen! Je hebt dan 1800+3600mah zonder onderbreking.

Edit:
deze dus: http://videogame.brando.c...24&dept_id=006&cat_id=006

nog een ander voordeel is dat je de batterij rustig kunt laten opladen via de psp stroomkabel. Met een interne bat moet je ofwel je psp gebruiken of een externe lader kopen, ook weeral 25 euro ofzow)

[ Voor 29% gewijzigd door DaRKie op 24-07-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Hmm dat is ook nog een optie, bedankt voor de tip. Maar opzich zijn die 3rd party accu's ook gewoon prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Die dat ik heb, daar had ik eerst een aantal reviews van gevonden en die waren altijd positief.
Hoe ze het gaat doen op lange termijn kan ik niet zeggen, heb de bat nog maar een week. Maarja, praktisch elke batterij is gedoemd om slechter te worden naarmate ze ouder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Pauwl schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:55:
Hmm dat is ook nog een optie, bedankt voor de tip. Maar opzich zijn die 3rd party accu's ook gewoon prima?
volgens mijn kan dat geen kwaad hoor, heb er alleen nog nooit eentje gehaald voor mijn PSP, maar al wel voor mijn foto camera canon S45 en voor mijn video-camera JVC dvx-25 (ofziets) en die accu's werkte prima en waren een stuk goedkoper als de originele JVC en hadden nog meer capaciteit.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Wat voor screenprotector/case gebruiken jullie? Ik vind het scherm er nogal kras gevoelig uitzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Zo'n logitech protector visor. eigenlijk een ruk ding :r
Koop gewoon een Hori, bij een goeie plaatsing is het een super ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 00:04
Vin87 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:31:
Wat voor screenprotector/case gebruiken jullie? Ik vind het scherm er nogal kras gevoelig uitzien..
Logitech hardcase :) met verwisselbare frontjes! heeft mijn psp al 1 keer gered toen ik m met stroom kabel en al van tafel trok en een ander keer toen mn vriendin hem van de bank afschoof ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Verderf op 24-07-2006 23:20 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Nieuwe gta zit er aan te komen!

Afbeeldingslocatie: http://www.pspwereld.be/uploads/gtavcb%20(Small).jpg
Rockstar Leeds zal Grand Theft Auto: Vice City Stories exclusief op de PSP uitbrengen in de herfst van 2006 (17/10 USA en 20/10 Europa).
bron: http://www.pspwereld.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-06 20:35
laat maar. :(

[ Voor 88% gewijzigd door Killion op 25-07-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 00:04
vind de games op pc wel grappig, alleen kunnen ze me op de psp niet lang genoeg boeien.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Nhaixatael schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:24:
[...]

vind de games op pc wel grappig, alleen kunnen ze me op de psp niet lang genoeg boeien.
De besturing met de muis op de PC is gewoon heerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Nou ik vind dit helemaal top..!! Hell Yeah Vicecity on my psp _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 17:32

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

DaRKie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 07:08:
Nieuwe gta zit er aan te komen!
We shall see.. LCS was leuk maar had een stuk beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Ik vraag me echt af, kan je nou vliegen bij Liberty City stories ? ik ben net aangekomen op het 3e eiland waar ik me echt op had verheugd om te kunnen vliegen maar ik zie helemaal niks op het vliegveld :(
Ook niet eens een Dodo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:02:
Ik vraag me echt af, kan je nou vliegen bij Liberty City stories ? ik ben net aangekomen op het 3e eiland waar ik me echt op had verheugd om te kunnen vliegen maar ik zie helemaal niks op het vliegveld :(
volgens mij kon je in een heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01
_VooDooMen_ schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:41:
[...]

Nou ik vind dit helemaal top..!! Hell Yeah Vicecity on my psp _/-\o_
Hoplijk heb je geen nieuwe firmware nodig. Net als toen toen duurde het 4 maand voordat et speelbaar was via loaders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Het gaat einde van dit jaar op de psp uitkomen, ik vermoed dat sony wel zo slim gaat zijn om de nieuwste fw te eisen. Ik veronderstel dat het nieuws dat de 2.71 geemuleerd is ook wel tot hen reikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
jaaoie17 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:03:
[...]

volgens mij kon je in een heli
Waar ? ik kan nog vaag herineren dat er op de PS2 met Liberty City 2 plekken waren op het 2e eiland waar heli's stonden. Dat was boven op het gebouw waar je nu kan saven, en ergens op piramide achtig gebouw rond de kust (waar op de psp wel een heli pad staat :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 24-06 12:24
Dan wil ik eens een keertje legaal doen en een UMD film kopen, kan ik die krengen nergens vinden :(. Weet iemand een goede winkel met Films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 26-06 11:51
bartsmit , en frs hebben ze geloof ik wel op voorraad, anders bezoek je een goede boeken/cd winkel ? vaak hebbben die veel umd movies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Er zijn er ook verschillende in uitverkoop, 9 euro enzo (maar zelfs dat vind ik teveel, koop wel de dvd en zet hem op een memstickje, kwal valt uitstekend mee)

Btw, heb op pspwereld denk ik gelezen dat ze in de usa memstick+films gaan leveren? Voor een paar euro extra ofzo krijg je dan een film + memstick. Zou wel leutig zijn als dat hier ook zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Free Record Shop heb ik mijn UMD films gekocht altijd idd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Check this out:
http://www.pspwereld.be/m...ories&op=newindex&catid=4

Schijnbaar zijn er bepaalde sony tools uitgelegd, tools waarmee er "offciele" packages gemaakt kunnen worden alsook filmbestanden zoals ze op een umd disk staan. DIt kan dus meby wel wat opleveren voor 2.71 te downgraden ofzo maar meby belangrijker, een manier om een film op je mem stick te zetten met de volledige psp resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 08:33
Is het mogelijk om ergens psp games te huren? Kan ik eerst uitproberen of het spel me daadwerkelijk bevalt voordat ik hem koop. 50 euro en er dan achterkomen dat het eigenlijk toch helemaal niet bevalt is aardig zonde van het geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
DaRKie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:47:
Schijnbaar zijn er bepaalde sony tools uitgelegd, tools waarmee er "offciele" packages gemaakt kunnen worden alsook filmbestanden zoals ze op een umd disk staan. DIt kan dus meby wel wat opleveren voor 2.71 te downgraden ofzo
Nee, helaas :p
Nog niet iig.
maar meby belangrijker, een manier om een film op je mem stick te zetten met de volledige psp resolutie?
Dat kan al :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 21:50

DizzyWeb

Ondertiteld

Fresh T. schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:04:
Is het mogelijk om ergens psp games te huren? Kan ik eerst uitproberen of het spel me daadwerkelijk bevalt voordat ik hem koop. 50 euro en er dan achterkomen dat het eigenlijk toch helemaal niet bevalt is aardig zonde van het geld
Ster videotheken verhuren iig psp games, weet niet of anderen het ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
SH4D3H schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:09:
[...]

Nog niet iig.
Wat helaas? Er is een gast die een fw upgrade naar 2.8 had genoemd, de PSP gaf ook aan fw 2.8 maar als hij effectief ging upgraden gaf de psp aan dat de file corrupt was. Als men met zo een tool zelf een upgrade package kunnen maken, kunnen ze bv een 1.5 upgrade nemen maar de naam veranderen naar 2.8 ofzo zodat de psp versie check verder gaat ofzo :)
[...]

Ah dat kan al zonder homebrew? Don't think so :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Fresh T. schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:04:
Bij een goede gameshop kun je je spel ruilen als het niet OK is. (wel vaak max 1 of 2 keer ruilen)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
  • Laatst online: 21-09-2021
SH4D3H schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:09:
[...]

Nog niet iig.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
Wie kan mij dan vertellen wat voor (homebrew) applicatie gebruikt kan worden als Media Player ??
Ik heb namelijk nog niet 1 film op de PSP kunnen kijken .. Rest allemaal prima, maar dit ...
Betreft dus een film op de mem.stick met een 1.5 PSP ...

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
flubke01 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:57:
Wie kan mij dan vertellen wat voor (homebrew) applicatie gebruikt kan worden als Media Player ??
Ik heb namelijk nog niet 1 film op de PSP kunnen kijken .. Rest allemaal prima, maar dit ...
Betreft dus een film op de mem.stick met een 1.5 PSP ...

ThnX
Heb je wel eens gezocht :? ik zal een hint geven ;) PSP Video 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
Jawel, en heb PSP-Video ook wel gedownload ...
Maar wazige benamingen.
Tevens geeft PSP constant weer dat er GEEN video's gevonden zijn ..

Maar ThnX, zal vanavond nog dieper in PSP Video 9 duiken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Voor de films kan ik psp movie creator aanraden(betalend maar er is een gratis versie ook)
De namen zijn misschien niet al te duidelijk maar de PSP leest schijnbaar de naam uit het bestand want bij mij staat de filename van de originele .avi (in de folder is het dan MAQXXXXXXXX.avi). Je kan trouwens ook thumbnails erbij zetten.

Heb het al paar keer gedaan en de kwaliteit is echt wel goed (H264 encoding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

Even aan azt33 Wat is je mail ofzo moet je iets vragen over die witte psp van consoleshop dankje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik keek daarnet even op consoleshop.nl en daar verkopen ze locoroco voor 34euro, is dat niet wat weinig? (ik bedoel dan, ik zie het overal voor 50 verkocht worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-06 12:33
Ik heb mezelf besloten 'n handheld te kopen.
Nu had ik eerst voorkeur bij de ds lite maar om nou steeds naar de winkel te gaan om een game te halen.. nee.. Tevens heeft de PSP natuurlijk veel betere graphics, toch?

Nu wil ik even lekker makkelijk gaan doen een PSP met firmware 1.5 2e hands te kopen. Dit is wel aan te raden of niet?

Als iemand er eentje in de verkoop heeft moet je het maar even melden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Ik heb al sinds de lancering van het Gigapack een psp en een tijdje terug viel me een dode pixel op.
In europa is er garantie op dit kwaaltje als ik het goed begrepen heb. Heeft iemand ervaring met het oplossen van dit probleem? En is het beter om naar Sony te bellen of terug te gaan naar de Musicstore (de zaak waar ik hem gehaald heb).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Laatst online: 23-06 22:22
flubke01 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:16:
Jawel, en heb PSP-Video ook wel gedownload ...
Maar wazige benamingen.
Tevens geeft PSP constant weer dat er GEEN video's gevonden zijn ..

Maar ThnX, zal vanavond nog dieper in PSP Video 9 duiken ;-)
Zet je wel beide files met dezelfde naam (andere extentie) in de folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
DaRKie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:35:
Ik keek daarnet even op consoleshop.nl en daar verkopen ze locoroco voor 34euro, is dat niet wat weinig? (ik bedoel dan, ik zie het overal voor 50 verkocht worden)
Ik heb even gekeken op de website en ik kan niet zien of het toevallig een Japanse (R2) of chinese (R3) versie betreft.

Daarnaast is Loco Roco niet zo'n heel duur spel.

Mogelijkheden zijn dan ook: -Grote inkoop of import

Daarnaast zijn de Xbox360 spellen daar ook iets goedkoper dan normaal (Op GCshop.nl niveau)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
DaRKie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:35:
erg hey :+
maar het staat er toch echt, dus ik zou me geen zorgen maken en het maakt toch verder niet uit ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
DaRKie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 06:10:
[...]
Ah dat kan al zonder homebrew? Don't think so :)
Dat boeit toch niet :p
Ik zie Sony niet direct Divx of Xvid implementeren, dus homebrew voldoet prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

Vraag ik het hier wel,

Wie heeft bij Consoleshop.nl:

- Witte PSP besteld

en/ of

- Gta LCS besteld?

Vragen:

- Witte PSP, firmware? En Staat er als je je UMD player laadje los doet rechts of links letters en getallen zo als TA- ?

- Gta LCS is het versie 1 of 2 ? om de cd staat een rijtje cijfers, staat er dan #2 achter aan?

Dankje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Tr1gg3R schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:43:
[...]
...
Daarnaast is Loco Roco niet zo'n heel duur spel.
...
Volgens mij koste locoroco ook niet zoveel om te ontwikkelen (in vergelijking met iets zoals daxter)
Maar vond het toch frapant dat een winkel het kan verkopen voor 34euro terwijl ik het in Belgie praktisch overal zie liggen voor 50+
SH4D3H schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:41:
[...]

Dat boeit toch niet :p
Ik zie Sony niet direct Divx of Xvid implementeren, dus homebrew voldoet prima :)
Mij boeit het wel aangezien homebrew me niet intereseer en dus niet gebruik :)
En sony moet geen divx implementeren van mij, h264 voldoet perfect, krijg een film in redelijk goede kwal compressed tot 300-350mb.
Eigelijk vind ik het niet zo erg dat het niet full reso kan, kwal valt super mee, maar het zou leuk zijn als het zou gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Dutch-Hane schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:15:
Ik heb al sinds de lancering van het Gigapack een psp en een tijdje terug viel me een dode pixel op.
In europa is er garantie op dit kwaaltje als ik het goed begrepen heb. Heeft iemand ervaring met het oplossen van dit probleem? En is het beter om naar Sony te bellen of terug te gaan naar de Musicstore (de zaak waar ik hem gehaald heb).

Alvast bedankt!
Als je sony belt zullen ze waarschijnlijk voorstellen om de PSP om te ruilen. Dit duurt volgens Sony ongeveer drie weken (heb ze gister nog aan de lijn gehad). Je kan het ook bij de musicstore proberen, je weet nooit... Je hebt een jaar garantie en het nummer van sony is : 0495574817

Succes ermee!

Ik heb mijn witte PSP inmiddels 4 keer omgeruild (Free record shop) , maar steeds weer een dode pixel. Hoop dat degene die ze morgen binnenkrijgen wel goed is :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vin87 op 26-07-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Vin87 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:11:
Ik heb mijn witte PSP inmiddels 4 keer omgeruild (Free record shop) , maar steeds weer een dode pixel. Hoop dat degene die ze morgen binnenkrijgen wel goed is :+
Ik had er ook eentje met een 'dode pixel' (stofje onder het scherm). Omgeruild en gevraagd om 'm eerst even te checken, en de nieuwe is helemaal foutloos :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
DaRKie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:10:
[...]

Mij boeit het wel aangezien homebrew me niet intereseer en dus niet gebruik :)
Dat is jouw keuze.
Als jij geen full-res vids wil bekijken, so be it :+
En sony moet geen divx implementeren van mij, h264 voldoet perfect, krijg een film in redelijk goede kwal compressed tot 300-350mb.
Eigelijk vind ik het niet zo erg dat het niet full reso kan, kwal valt super mee, maar het zou leuk zijn als het zou gaan :)
Tenzij jij zo'n persoon bent die denkt dat homebrew je PSP molt lijkt me dit een vaag statement.
Het kan al, hoe maakt dan niet uit.

En als je alle foutjes in de PSP firmware ziet vertrouw ik liever op, veelal, opensource homebrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
SH4D3H schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:30:
[...]

Dat is jouw keuze.
Als jij geen full-res vids wil bekijken, so be it :+
Thats my choice indd. Zoals ik al zei, de kwal die ik nu al heb gezien op mijn psp is gewoon perfect voor mij. Beter mag maar hoeft absoluut niet (het verschil zou zijn zoals een super goed gemaakte xvid tegenover de dvd versie)
[...]

Tenzij jij zo'n persoon bent die denkt dat homebrew je PSP molt lijkt me dit een vaag statement.
Het kan al, hoe maakt dan niet uit.

En als je alle foutjes in de PSP firmware ziet vertrouw ik liever op, veelal, opensource homebrew.
Ik heb hier een xbox staan die ik na dag 1 al open had liggen om er een chip in te solderen (mijn eerste soldeerervaring). Dus je moet niet roepen dat ik bang ben om een beetje software te laten runnen om homebrew te kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
DaRKie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:00:
[...]
Dus je moet niet roepen dat ik bang ben om een beetje software te laten runnen om homebrew te kunnen gebruiken :)
Dat doe ik ook niet.
Je leest niet goed ;)

En waarom gebruik je dan geen homebrew?
Te min? FW 2.71? Ik kan namelijk niet echt een reden bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Sja waarom, ik zie er geen nut in voor mij persoonlijk. Enige reden dat ik zou kunnen bedenken is om (illegale) isos te draaien.
Voor de rest? Emulators intereseren me niet, film @ full reso spelen hoeft niet, andere dingen die ik gelezen heb intereseren me ook niet echt. Dusja, waarom zou ik het doen, mijn moto is: if it ain't broken, don't try to fix it :)
Ik upgrade ook trouwens netjes mijn psp dus kan niet meer downgraden. Als ik het echt zou willen zou ik wel mijn psp terugdoen en een nieuwe vragen of gewoon een nieuwe kopen.

Maar geloof het of niet, ik amuseer me voldoende met de 11 games die ik de afgelopen maand gekocht heb voor mijn psp :)

Owja, je zegt niet dat ik zo een persoon bent, maar je insinueert het wel! :p

[ Voor 7% gewijzigd door DaRKie op 26-07-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ah, eergisteren terug geweest na de Dixons nadat mijn PSP telkens bleef hangen. Volgens de Dixons enkel even contact opnemen met Sony en na een dag of 3, 4 zou ik een vervanging hebben. Dus ik dacht, nouja, proberen kan geen kwaad. Dus ik Sony bellen, 'ooh, dat doen we wel even. Wanneer U de PSP terug krijgt? Ach, over zo'n 3 weken.'. De ballen dus Sony, omdat ik aankomende zondag weg ga en ik heb mijn PSP nodig om te kunnen internetten daar (hotspot in het hotel).

Dus ik de winkel bellen (de winkel is een eind bij mij vandaan ;) ) en ik legde de zaak uit. Was geen probleem meer volgens de verkoper, ik kon de volgende dag wel even langs komen en dan zou ik een nieuwe PSP krijgen. Mooi, ik erheen, kreeg een vervangende PSP. Was ik zo dom om niet te checken of er een dode/luie pixel zat. En jawel hoor, net boven de lichtsterkte-knop. De pixelfixer aangezet en na een 6-tal uurtjes was het probleem weg! Bedankt Dixons! B)

Het mooie is nu dat ik weer 2.6 heb, dus nu nog even GTA: LCS scoren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
me_mrtn schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:04:
Ah, eergisteren terug geweest na de Dixons nadat mijn PSP telkens bleef hangen. Volgens de Dixons enkel even contact opnemen met Sony en na een dag of 3, 4 zou ik een vervanging hebben. Dus ik dacht, nouja, proberen kan geen kwaad. Dus ik Sony bellen, 'ooh, dat doen we wel even. Wanneer U de PSP terug krijgt? Ach, over zo'n 3 weken.'. De ballen dus Sony, omdat ik aankomende zondag weg ga en ik heb mijn PSP nodig om te kunnen internetten daar (hotspot in het hotel).

Dus ik de winkel bellen (de winkel is een eind bij mij vandaan ;) ) en ik legde de zaak uit. Was geen probleem meer volgens de verkoper, ik kon de volgende dag wel even langs komen en dan zou ik een nieuwe PSP krijgen. Mooi, ik erheen, kreeg een vervangende PSP. Was ik zo dom om niet te checken of er een dode/luie pixel zat. En jawel hoor, net boven de lichtsterkte-knop. De pixelfixer aangezet en na een 6-tal uurtjes was het probleem weg! Bedankt Dixons! B)

Het mooie is nu dat ik weer 2.6 heb, dus nu nog even GTA: LCS scoren :>
welk filmpje heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Het pixelfixer filmje :)
Dat is een film dat heel snel wisselt tussen de RGB kleuren en soms lukt het om zo luixe/dode/... pixels te fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
inderdaad, even snel gegoogled op pixel fixer video. Kom je op de psp-vault website. Filmpje is maar 2Mb of iets dergelijks, dus past op de standaard meegeleverde stick, je moet het wel even op herhalen zetten en klaar is Unrealer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

me_mrtn schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:39:
inderdaad, even snel gegoogled op pixel fixer video. Kom je op de psp-vault website. Filmpje is maar 2Mb of iets dergelijks, dus past op de standaard meegeleverde stick, je moet het wel even op herhalen zetten en klaar is Unrealer :)
Juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Unrealer999 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:05:
Even aan azt33 Wat is je mail ofzo moet je iets vragen over die witte psp van consoleshop dankje ;)
Hey, sorry voor mijn late reactie, hertentamens :|

Mijn e-mail is azt33 [AT] hotmail.com :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52

Shabbaman

Got love?

DaRKie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:10:Maar geloof het of niet, ik amuseer me voldoende met de 11 games die ik de afgelopen maand gekocht heb voor mijn psp :)
11 games, wtf? Ik zou echt met geen mogelijkheid kunnen bedenken welke 11 PSP spellen ik nu zou willen hebben. Ik heb er nu drie, Wipeout, Tony Hawk en SSX. Locoroco wil ik nog wel hebben, die demo was wel grappig. Maar dan wacht ik wel even tot het wat goedkoper is.

Maar goed, geen discussie beginnen over waarom je je PSP niet downgrade, straks ontspoort dit topic weer in een flamewar over de ethiek van het stelen van intellectual property.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-06 18:41
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:02:
Je hebt kunnen vliegen op het eerste eiland, waar je Massimo moest volgen in zijn heli.
Bij zijn 2de stop, op een gebouw in Chinatown, kun je met een motor door de Yellow Marker heenrijden om de cutscene te vermijden, en zo bij de heli te komen, en in te stappen.
Filmpje.

Heb het zelf helaas niet kunnen proberen. Had mijn savegame van die missie al overschreven toen ik dit op een ander forum las :(

//Edit
Goed nieuws. Op het 3de eiland zou het ook moeten kunnen lukken;
GTAforum
Je kunt ook op het vliegveld op een vliegtuig staan wanneer hij opstijgt om vervolgens een politie helicopter te stelen. (volle sprint + 3 politiesterren vereist). Natuurlijk kan het waarschijnlijk ook op een andere plek..
//Edit2
Bovenstaande wordt door anderen ontkracht. De politieheli zou slechts een model zijn welke je niet zelf kunt besturen. De afwijkende eigenschappen (geen brokstuk na neerstorten, geen rook bij schade, alleen kunnen eerschieten met heavygun) zouden daarop wijzen. Ook zou het nog niemand gelukt zijn een politie heli te hijacken.
//Edit3
Gemodificeerde savegame met een heli in je garage; http://www.maxbot.com/gta/
Filmpje.

[ Voor 105% gewijzigd door frickY op 27-07-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Shabbaman schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 08:38:
[...]
11 games, wtf? Ik zou echt met geen mogelijkheid kunnen bedenken welke 11 PSP spellen ik nu zou willen hebben. Ik heb er nu drie, Wipeout, Tony Hawk en SSX. Locoroco wil ik nog wel hebben, die demo was wel grappig. Maar dan wacht ik wel even tot het wat goedkoper is.
Smaken verschillen indd :)
De games die ik heb:
daxter, nba live 06, nba street, tony hawk, key of heaven, ridge racer, whipe out, gta, exit en nog 2 andere, kan niet op de naam komen. Buiten nba street vind ik de andere games zeer vermakelijk. Veel gekocht voor 19 euro en op ebay, heb er maar 3 voor 49euro gekocht. Als ik maar 3 goeie games zou kunnen kopen, had ik geen PSP gekocht. Heb me bv 2 weken bezig gehouden met key of heaven, vind het dan ook een zeer leuk spel, maar daarom vind jij dat niet :)
Daxter was leuk en mooi maar veel te kort. NBA is totally my game.
Maar goed, geen discussie beginnen over waarom je je PSP niet downgrade, straks ontspoort dit topic weer in een flamewar over de ethiek van het stelen van intellectual property.
Je gaat me geen discussie horen beginnen, ik zie trouwens nergens staan dat ik tegen homebrew ben of iets zeg over illegale games. Ik zeg gewoon dat ik het (voorlopig) niet nodig vind te downgraden omdat het voor mij geen meerwaarde levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52

Shabbaman

Got love?

Het was ook meer een steek onder water richting SH4D3H :Y)

Tsja, daxter, dat is ook nog wel een idee. Maar dan moet ik eerst Psychonauts maar eens uitspelen op de pc. PES moet ik nog wel hebben, bedenk ik me nu.
Die PSP kreeg ik bij mijn telefoonabonnement, anders had ik 'm ook niet gehad. Ik doe er ook niet zo veel mee, maar ik hoop op iets leuks met die GPS ontvanger, en (wat goedkopere) locationfree tv. Lekker tv kijken op het werk ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Daxter is indd wel een leuk spel, maar zoals ik al zei, redelijk kort, denk een 8tal uurtjes maar. En de herspeelwaarde is redelijk laag, tenzij je iemand bent die alle 1000 eieren wilt verzamelen ofzow ... (daarom ook dat ik eraan denk het te verkopen)
Reden dat ik hem kocht was vooral voor games zoals gta en nba te kunnen spelen + films bekijken. Deed dat laatste al op mijn pda en dat ging vrij goed, maar het scherm van de psp leent zich daar toch net iets beter voor. En de browser gebruik ik ook wel frequent tegenwoordig, gaat veel beter dan op mijn pda.

Op gps zit ik niet te wachten (pda remember :)), er zit geen touchscreen aan en als je vertrek gaat het wel, maar tijdens het rijden dingen aanpassen zo ...

Dat locationfree tv, wat is dat juist? Ken ik nog niet (of is het homebrew? dan weet ik meteen waarom ik hiet niet ken :))

[ Voor 9% gewijzigd door DaRKie op 27-07-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

heeft er al iemand geprobeerd om anime fansubs te laten spelen op zijn PSP ? die zijn meestal in divx of h.264 gecodeerd. Ik heb eens die PSP video studio gedownload en een test gedaan, maar de subtitles ontbraken :s Ik ben min of meer van plan een PSP te kopen, maar moest ik er mijn fansubs goed op kunnen bekijken ben ik direct verkocht :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161208

Mopster schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:14:
heeft er al iemand geprobeerd om anime fansubs te laten spelen op zijn PSP ? die zijn meestal in divx of h.264 gecodeerd. Ik heb eens die PSP video studio gedownload en een test gedaan, maar de subtitles ontbraken :s Ik ben min of meer van plan een PSP te kopen, maar moest ik er mijn fansubs goed op kunnen bekijken ben ik direct verkocht :)
h.264, oftewel AVC werkt perfect. Divx zal niet lukken (tenzij er iets in de homebrew scene te krijgen is...) Heb vandeweek voor het eerst een film liggen kijken op m'n PSP (Naruto movie, had ik ergens gevonden op het internet in kant-en-klare PSP vorm :Y)). Ik weet niet of het een fansub was, maar de film was Japans met Engelse ondertiteling (zonder spelfouten :9 ) Ondertiteling was goed te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Sinds eergisteren speel ik Gangs of London (beta..). Ziet er goed uit, en is zéér goed nagemaakt! Ik heb drie jaar in Engeland gewoond en je herkent het direct. Het spel is zeer gevarieerd van een 'Tourist'-mode (waar je de stad doorloopt met een camera) tot 'Knowledge'-mode (de straten van London goed kennen en er direct heen rijden). Er zijn nog een stuk of 6 andere modes..

Het verhaal zit goed in elkaar. In plaats van cut-scenes zoals GTA, is er voor een comic-style gekozen die er leuk uitziet.

Ik wacht met smart op de release in November (Ik heb al een paar random crashes gehad..)

Als iemand nog wat te vragen heeft..... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 27-07-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 21:03

inXs

known as inXs

Anoniem: 161208 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:23:
[...]

h.264, oftewel AVC werkt perfect. Divx zal niet lukken (tenzij er iets in de homebrew scene te krijgen is...) Heb vandeweek voor het eerst een film liggen kijken op m'n PSP (Naruto movie, had ik ergens gevonden op het internet in kant-en-klare PSP vorm :Y)). Ik weet niet of het een fansub was, maar de film was Japans met Engelse ondertiteling (zonder spelfouten :9 ) Ondertiteling was goed te lezen.
PMP player kan je divx mee afspelen, moet je hem uiteraard nog wel even in de goede resolutie omzetten.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

enig idee of er nog nieuwe bundels of prijsverlagingen komen ? :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.