Het Playstation Portable topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.131 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Paar vraagjes: heb zelf een PSP 1.5, tijd niet gespeeld en nieuws niet meer bijgehouden.
Pa wil nu ook zo'n ding kopen.

Vraag: wat is de status met downgraden? Begrijp dat 2.60 nog steeds mogelijk is, maar welke versie krijg je als je hem nu in de winkel koopt? Of is 2.7* ook gewoon downgradebaar?

Nog iets waar je op moet letten? Lees iets over andere printplaten ofzo, of is dat alleen van belang bij modchips en niet bij downgraden?

Heb overigens de juiste GTA versie al thuis liggen :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuj mensen, sinds vanmiddag in bezit van een PSP white echter... deze heeft ruwweg *correctie* 7 *correctie* dode pixels... nu zou ik willen weten hoe het zit met de garantie hiermee...

De PSP is gekocht bij Dynabyte (enige winkel hier die de witte had en kon leveren 8)7)...

Betekend dit dat mijn PSP naar Sony opgestuurd wordt of niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2006 18:51 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:50:
Heuj mensen, sinds vanmiddag in bezit van een PSP white echter... deze heeft ruwweg *correctie* 7 *correctie* dode pixels... nu zou ik willen weten hoe het zit met de garantie hiermee...

De PSP is gekocht bij Dynabyte (enige winkel hier die de witte had en kon leveren 8)7)...

Terug naar de winkel.
Ze zullen je ongetwijfeld wegsturen naar sony met een telefoon nummer maar dit moet je absoluut niet pikken! De winkel moet je (waar mogelijk) een vervangende geven. Wettelijk is de verkoper (de winkel dus) 2 jaar lang verantwoordelijk voor de afhandeling van de garantie :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:01:
[...]

Terug naar de winkel.
Ze zullen je ongetwijfeld wegsturen naar sony met een telefoon nummer maar dit moet je absoluut niet pikken! De winkel moet je (waar mogelijk) een vervangende geven. Wettelijk is de verkoper (de winkel dus) 2 jaar lang verantwoordelijk voor de afhandeling van de garantie :)
was
ik ook al van plan... dit zal echter op z'n vroegst dinsdag worden ivm de omstandigheden hier...

hebben jullie hier ook ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ja, terug naar de winkel en poot stijf houden. Dat zijn ze verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heeft iemand hier een goede tip voor me. Ik heb onlangs mij screenprotecter moeten verwijderen maar er is nu een klein plaklaagje achtergebleven op het scherm, het is een vrij hardnekkige (lijm?)laag die zich niet zomaar laat verwijderen.

Ik heb warm water en zelfs wasbenzine geprobeerd, helpt niks. Heeft iemand misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat hier soms werkt met lijmresten;

Neem korte stukjes plakband die je op je duim legt..houd em vast met je wijsvinger.
Ga dan met korte veegjes over je scherm heen. Als het goed is gaat de lijm nu langzaam met `t plakband mee. Wel even geduld voor hebben :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
even een vraagje;

heeft iemand hier ook zo'n 4800mAh externe charger voor de PSP?
(zwart ding, psp-like uiterlijk, met stuk of 6 ledjes)

die van mij laadt mijn psp maar voor de helft op en is dan al leeg... zou dus eigenlijk veeeel langer mee moeten gaan...

iemand anders hier ervaringen mee?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
edit: never mind :X

[ Voor 87% gewijzigd door me_mrtn op 19-08-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik ben van plan een playstation portable te kopen. Ik zit alleen met de opslag. Ik vind die kaartjes zo onhandig. Nou zag ik laats ergens op een site iets handigs. Een extra hd (van geloof ik 30gig) en een extra batterij. Die zaten dan aan de onderkant op het uiteinde. Ze zijn even groot zodat het een soort handvat word. Dat betekend dus dat je een 30 gig schijf aan je PSP hebt hangen.
Jammer genoeg kan ik het nu niet meer vinden :(
Kent iemand dit en heeft iemand dit en werkt het goed? zo ja waar kan ik het vinden dan?
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin.MvdB
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:50:

Met bon terug naar de winkel. Ik kom hem terugbrengen, want hij voldoet niet aan mijn verwachting. Dit laatste is nl. het argument waarmee wiinkeliers zonder meer het produkt terug moeten nemen. Het kan wel zijn dat je geen geld terug krijgt, maar een tegoedbon. Dit is echter wel volgens de regels, mits dit ook is aangegeven op de kassabon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:43:
Hey,
Ik ben van plan een playstation portable te kopen. Ik zit alleen met de opslag. Ik vind die kaartjes zo onhandig. Nou zag ik laats ergens op een site iets handigs. Een extra hd (van geloof ik 30gig) en een extra batterij. Die zaten dan aan de onderkant op het uiteinde. Ze zijn even groot zodat het een soort handvat word. Dat betekend dus dat je een 30 gig schijf aan je PSP hebt hangen.
Jammer genoeg kan ik het nu niet meer vinden :(
Kent iemand dit en heeft iemand dit en werkt het goed? zo ja waar kan ik het vinden dan?
Groetjes
die 30 gigabite is 4 gigabite.
ik kan je aanraden gewoon een 4 gigabite memorystick te kopen rond de 130 euro.
dat belkie van die batterij en die hardeschijf is echt lelijk,

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ztrezz schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:48:
[...]

Met bon terug naar de winkel. Ik kom hem terugbrengen, want hij voldoet niet aan mijn verwachting. Dit laatste is nl. het argument waarmee wiinkeliers zonder meer het produkt terug moeten nemen. Het kan wel zijn dat je geen geld terug krijgt, maar een tegoedbon. Dit is echter wel volgens de regels, mits dit ook is aangegeven op de kassabon.
kan ook en dan enkele uurtjes later weer een PSP kopen zeker :P O-) ... en dan wel een dode pixel check doen... was ik vergeten |:(

normaal check ik zulke zooi ALTIJD maar vandaag toen ik dit mooie pracht zag helemaal vergeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Phusebox schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:33:
even een vraagje;

heeft iemand hier ook zo'n 4800mAh externe charger voor de PSP?
(zwart ding, psp-like uiterlijk, met stuk of 6 ledjes)

die van mij laadt mijn psp maar voor de helft op en is dan al leeg... zou dus eigenlijk veeeel langer mee moeten gaan...

iemand anders hier ervaringen mee?
Laad hem eerst eens een stuk of 5x op en gebruik hem dan ook, dat scheelt al. En waarschijnlijk houd dat ding het veel langer uit als je je accu eruit haalt en alleen op dat ding speelt.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

ztrezz schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:48:
[...]
Het kan wel zijn dat je geen geld terug krijgt, maar een tegoedbon. Dit is echter wel volgens de regels, mits dit ook is aangegeven op de kassabon.
Ik krijg geen geld terug, maar een tegoedbon. Moet ik dit accepteren?
U hoeft geen genoegen te nemen met een tegoedbon als een product defect is binnen de verwachte levenstermijn. Accepteer bij een ondeugdelijk product nooit een tegoedbon. Als u hem eenmaal aanneemt, dan kunt u er later moeilijk op terugkomen.

bron:
http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=1218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhhh ok :).

nog iets trouwens... met welk progje kan ik het beste films omzetten/rippen van dvd... uit de SP kan ik dit niet echt opmaken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
edit:
oeps, dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Rooster op 20-08-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:19:
ahhhh ok :).

nog iets trouwens... met welk progje kan ik het beste films omzetten/rippen van dvd... uit de SP kan ik dit niet echt opmaken :?
Pspvideo9 ondersteunt een hele hoop. ik heb er zelf geen ervaring mee maar dit schijnt het beste programma te zijn wat er op dit moment is. In de sp staat er wat over: klik
Overigens zag ik op pspupdates ook dat dit programma zojuist is gereleased. Mischien een goed alternatief :)

Heeft iemand al eens op de site van Playstation Signature gekeken? Er staan wat mooie accesoires op man :9 Zelfs psp wijnglazen enzo _O- Ook de speciale versie van de white psp is er te koop voor zo'n 211 euro omgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Dutch-Hane schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:11:
[...]

Pspvideo9 ondersteunt een hele hoop. ik heb er zelf geen ervaring mee maar dit schijnt het beste programma te zijn wat er op dit moment is. In de sp staat er wat over: klik
Overigens zag ik op pspupdates ook dat dit programma zojuist is gereleased. Mischien een goed alternatief :)

Heeft iemand al eens op de site van Playstation Signature gekeken? Er staan wat mooie accesoires op man :9 Zelfs psp wijnglazen enzo _O- Ook de speciale versie van de white psp is er te koop voor zo'n 211 euro omgerekend.
Ik ben nu zelf Xilisoft dvd to 3gp aan het testen, het lukt mij niet 123 om met psp video9 een hele dvd om te zetten, alleen losse vob files. Maar om eerlijk te zijn heb ik ook niet echt verder naar tutorials gezocht.
Ik hoop alleen dat xilisoft ook subs mee kan nemen (optie ben ik nu nog niet tegen gekomen.).

Edit. Ik zie op de site dat ze er zelfs een speciaal programma voor gemaakt hebben.
Xilisoft DVD to PSP Suite

[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-08-2006 16:48 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :)... Zal het eens een kijkje gunnen...

Loco Roco is btw verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:12:
Bedankt :)... Zal het eens een kijkje gunnen...

Loco Roco is btw verslavend :P
Hij werkt wel erg makkelijk, subs gaan ook mee, alleen het korte filmpje wat ik probeerde werd niet herkend op de psp (psp AVC testje), maar kan ook zijn omdat ik de film in stukjes van 1 minuut liet hakken en na 1 minuut stopte, dat de file niet helemaal compleet was, QT speelde het stukje iig wel goed af.

[edit] Helaas kan dit programma ook 1 ding niet en dat is de bitrate automatisch uitrekenen voor een bepaalde bestandsgrote. Ik wil eigenlijk instellen dat de uiteindelijke file 1600 MB groot mag zijn en dat ie dan zelf de videobitrate instelt.

[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-08-2006 17:43 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
PSP Movie creator van PQDVD, heb al verschillende programmas getest voor de PSP en dit heeft echt mijn voorkeur (vooral qua settings)

Het enige rare probleem dat ik heb, is dat als ik een film omzet en dan zelf via windows het bestand naar mijn PSP verplaats, hij zegt: unrecognized data ofzoiets
Als ik het bestand via PSP MC het overzet, werkt het perfect terwijl die schijnbaar ook via windows het bestand overzet.
MeNTaL_TO schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:17:
[...]Helaas kan dit programma ook 1 ding niet en dat is de bitrate automatisch uitrekenen voor een bepaalde bestandsgrote. Ik wil eigenlijk instellen dat de uiteindelijke file 1600 MB groot mag zijn en dat ie dan zelf de videobitrate instelt.
PSP MC doet dit ook niet, maar terwijl je de bitrate aanpast (zowel audio als visuals), geeft hij aan hoe groot het bestand +- gaat zijn (wat het uiteindelijk ook ongeveer wordt)

[ Voor 39% gewijzigd door DaRKie op 20-08-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

MeNTaL_TO schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:47:
[...]
Ik ben nu zelf Xilisoft dvd to 3gp aan het testen, het lukt mij niet 123 om met psp video9 een hele dvd om te zetten, alleen losse vob files.
Met een programma als dvdshrink kun je ook één grote vob file maken van je dvd. NTFS-schijf is wel een vereiste bij dvd`s groter dan 4GB. Wel enkel de taal en subs aanvinken die je nodig hebt, anders ript pspvideo9 de verkeerde audio etc erbij.

Vervolgens zet pspvideo je gehele vob om naar een mooie mp4 file voor op je psp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Michael Knight schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 23:02:
[...]

Met een programma als dvdshrink kun je ook één grote vob file maken van je dvd. NTFS-schijf is wel een vereiste bij dvd`s groter dan 4GB. Wel enkel de taal en subs aanvinken die je nodig hebt, anders ript pspvideo9 de verkeerde audio etc erbij.

Vervolgens zet pspvideo je gehele vob om naar een mooie mp4 file voor op je psp :)
Dat lukt me ook wel via dvddecrypter, maar vind het een beetje onnodige stap. Maar kan me voorstellen dat ifo support inbouwen niet het makkelijkste is.
DaRKie schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:39:
PSP Movie creator van PQDVD, heb al verschillende programmas getest voor de PSP en dit heeft echt mijn voorkeur (vooral qua settings)

Het enige rare probleem dat ik heb, is dat als ik een film omzet en dan zelf via windows het bestand naar mijn PSP verplaats, hij zegt: unrecognized data ofzoiets
Als ik het bestand via PSP MC het overzet, werkt het perfect terwijl die schijnbaar ook via windows het bestand overzet.

[...]

PSP MC doet dit ook niet, maar terwijl je de bitrate aanpast (zowel audio als visuals), geeft hij aan hoe groot het bestand +- gaat zijn (wat het uiteindelijk ook ongeveer wordt)
Heb je zelf ook de naam aangepast op de psp manier (weet even zo snel geen voorbeeld), maar met getal erin?
Ik ben inmiddels deze ook aan het testen en deze geeft idd aan hoe groot een file gaat worden.
Heeft een bitrate boven de 900 wel zin (zie TS)? En staan er op een movie UMD fake files, want deze zijn altijd rond de 1500 MB.

Ik blijf het jammer vinden dat we niet zelf van een dvd een iso UMD kunnen maken, zodat we subs kunnen switchen enz, maar wie weet brengt Sony dat in de toekomst nog uit (fat chance, ik weet het).

[ Voor 50% gewijzigd door MeNTaL_TO op 21-08-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik heb fw 2.8 dus de naam maakt niet uit. Trouwens PQDVD zet meteen de juiste naam (voor -2.8 fw's) dus dat kan het niet zijn.

Zolang ik het kan afspelen door ze met PQDVD over te zetten is er geen probleem, vind het alleen zo raar dat ik de bestanden niet manueel kan overzetten zonder het programma.

Ik hoop ook dat sony ook meer gaat toegeven (de full reso in de film ondersteunen enzo)
Maar voorlopig klaag ik niet, had silent hill gezien op de psp, 2u10 durende film compressed tot 800mb en voor mij was het echt wel scherp genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nog een vraagie tussendoor...

heeft één van jullie ervaring met "Estalia007" op Ebay... deze verkoopt namelijk Hori LCD protectors... dit zijn als het goed is de beste maar kwil niet op gelicht worden.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:50:
ok nog een vraagie tussendoor...

heeft één van jullie ervaring met "Estalia007" op Ebay... deze verkoopt namelijk Hori LCD protectors... dit zijn als het goed is de beste maar kwil niet op gelicht worden.. }:O
Ebay werkt niet voor niks met hun feedback systeem, dus kijk zelf even :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
DaRKie schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:21:
Ik heb fw 2.8 dus de naam maakt niet uit. Trouwens PQDVD zet meteen de juiste naam (voor -2.8 fw's) dus dat kan het niet zijn.

Zolang ik het kan afspelen door ze met PQDVD over te zetten is er geen probleem, vind het alleen zo raar dat ik de bestanden niet manueel kan overzetten zonder het programma.

Ik hoop ook dat sony ook meer gaat toegeven (de full reso in de film ondersteunen enzo)
Maar voorlopig klaag ik niet, had silent hill gezien op de psp, 2u10 durende film compressed tot 800mb en voor mij was het echt wel scherp genoeg.
volledige resolutie ondersteund ie al, maar die filmpjes moeten gesigneerd worden door sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
I know dat full reso gaat, maar ik doelde dan ook op het feit dat jezelf die resolutie kunt gebruiken en niet alleen door UMD's te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het niet voor elkaar om de Eloader (versie 0.97) te starten in GTA LCS.

Ik heb vorige week mijn PSP 2.5 succesvol middels de GTA LCS methode gedowngrade naar PSP 1.5. Het draaien van Devhook werk uitstekend.

Ik wil echter de PSP ook gebruiken voor emulatieprogramma's. Als ik GTA LCS opstart (middels Devhook, UMD en firmware 2.71) en naar load ga zie ik de Eloader gewoon staan als savegame. Echter aanklikken resulteert in de melding loading failed file corrupted. Ik heb 2 methodes gevonden die deze melding zouden moeten laten verdwijnen.

1) opstarten GTA LCS zonder memory card: Resultaat een rode fatal error melding waarna de PSP niets meer doet. Is dus voor mij geen oplossing

2) het kopieren van de savegame dir naar de PC en terug om de data van de files te veranderen. Ik heb dit meerdere keren geprobeerd evenals het formateren van de stick en alles van begin af aan opnieuw erop zetten als het meerdere keren een nieuwe savegame maken binnen GTA. Helaas geen verandering.

Tot op heden krijg ik het niet voor elkaar. Weet iemand nog een ander trucje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Als je 1.5 hebt, dan moet je toch niet meer via de GTA truk werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

DaRKie schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:26:
Als je 1.5 hebt, dan moet je toch niet meer via de GTA truk werken?
Nee idd, vanuit 1.5 kun je gewoon homebrew software (en dus ook emu's) starten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:30:
[...]

Nee idd, vanuit 1.5 kun je gewoon homebrew software (en dus ook emu's) starten.
Ok dat is goed nieuws. Maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

[quote]Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:38:
Dat staat her en der prima beschreven :) 1.5 kan zonder hacks gewoon homebrew software vanuit het games menu starten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
DaRKie schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:59:
I know dat full reso gaat, maar ik doelde dan ook op het feit dat jezelf die resolutie kunt gebruiken en niet alleen door UMD's te kopen.
En ik bedoelde dat er ook losse filmpjes zijn te downloaden die de volledige resolutie gebruiken, maar deze zijn gesigneerd door sony, en je moet er voor betalen (ergens gelezen, was met dat Connect volgens mij)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ah, dat wist ik dan niet :)
In ieder geval hoop ik dat ze dus dat ook unsigned gaan toelaten, zeker nu ze toch mogen gaan beseffen dat hun UMD films een grote flop zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:15
Drie vragen:
1. Weet iemand welke versie firmware je krijgt als je nu in de winkel een basepack gaat halen? Zijn die nog steeds allemaal v2.60, of wort 2.7* al uitgeleverd?
2. Iemand een idee of je het aan de doos kunt zien, welke firmware je krijgt?
3. Als je dooie pixels hebt, krijg je dan meteen een nieuwe mee bij bepaalde winkels (bijv. Bart Smit / Intertoys), of wordt hij altijd opgestuurd naar Sony en krijg je hem vervolgens met firmware 2.80 terug?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

matthijst schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:06:
3. Als je dooie pixels hebt, krijg je dan meteen een nieuwe mee bij bepaalde winkels (bijv. Bart Smit / Intertoys), of wordt hij altijd opgestuurd naar Sony en krijg je hem vervolgens met firmware 2.80 terug?
Bij MM kreeg ik zo een nieuwe mee die (gecheckt in de winkel) perfect bleek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:52:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:38:
Dat staat her en der prima beschreven :) 1.5 kan zonder hacks gewoon homebrew software vanuit het games menu starten.
Heb het idd gevonden. Bedankt voor de hulp. Anders had ik waarschijnlijk nog een paar dagen lopen schelden en tieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Exirion schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:11:
[...]

Bij MM kreeg ik zo een nieuwe mee die (gecheckt in de winkel) perfect bleek te zijn.
De winkel heeft de keuze:
opsturen of nieuwe geven, hangt beetje van de winkel af en soms je aandringen ofdat je meteen een nieuwe krijgt of niet. Als hij nog maar een paar dagen oud is zal het al minder een probleem zijn dan een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Sony heeft dat zelf bekend gemaakt in een officiele verklaring welke oa. op de site van KASSA staat :) Neem dat mee naar de winkel en je krijgt zo een nieuwe mee.

Winkels als Bart Smit ruilen bv alleen de eerste twee weken; daarna moet je het via de fabrikant doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:21:
Sony heeft dat zelf bekend gemaakt in een officiele verklaring welke oa. op de site van KASSA staat :) Neem dat mee naar de winkel en je krijgt zo een nieuwe mee.

Winkels als Bart Smit ruilen bv alleen de eerste twee weken; daarna moet je het via de fabrikant doen.
ik kreeg ook een nieuwe mee... waar een enorme kras op het scherm zat... en die wilde ik niet... echter zij hadden geen witte meer en deze zouden ook nooit meer binnen komen... Alleen kon ik mijn PSP niet omruilen voor een zwarte dan... omdat dit waarschijnlijk niet mocht van het hoofdkantoor... Morgen zouden zij weten of het mocht (vandaag was persoon die er overging niet...)... Dit kan... maar krijg ik morgen geen nieuwe dan gaat gewoon de rechts bijstand er op af vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Wat dacht je van contact opnemen met Sony, ook een idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:16:
Wat dacht je van contact opnemen met Sony, ook een idee ;)
en dan zelf de verzendkosten betalen en me psp een week kwijt zijn? terwijl de winkel verplicht is mij te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Als de winkel hem opstuurt ben je hem ook een paar weken kwijt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:38:
[...]

en dan zelf de verzendkosten betalen en me psp een week kwijt zijn? terwijl de winkel verplicht is mij te helpen...
Feit is dat je het naar een antwoordnummer moet verzenden, het kost je dus geen cent. Wel een doosje, maar ik denk dat iedereen wel een doos in huis heeft. Ik heb het tot 2x toe gedaan en alle twee de keren een 2.01 gekregen binnen een week. Je moet bellen naar sony en een formulier + kassabon in de doos doen. Verder je psp, batterij en oplader. Accesoires krijg je dubbel; aangezien je een valuepack thuis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Er komt wederom een nieuwe kleur voor de PSP speciaal voor Europa, namelijk........ Roze
News of the pink PSP comes courtesy of an apparently premature official Sony press release, since pulled from the company’s website. The limited edition PSP bundle, released in collaboration with everyone’s favourite perky popstress P!nk, contains the pink PSP, white headphones with remote control, pouch, wrist strap and a 32MB Memory Stick Duo.

Set for release on October 27 in Europe only, the P!nk PSP Value Pack will cost €229 ($294), or £169 (approx. $319). Anyone picking up the pack will gain access to exclusive P!nk-related downloads, courtesy of Sony’s YourPSP.com service.

If it’s justification you want, then Sony’s Stephane Hareau, PSP senior brand manager, noted that “Our collaboration with P!nk will reflect the shared values between the artist, PlayStation and all the young women with freedom, confidence and attitude. The exclusive and exciting P!nk content made available in this Limited Edition will let young women discover the entertainment potential of PSP beyond gaming. PSP is not exclusively for men, there is a PSP for everyone, and whoever you are, PSP can fit into your life.”
bron : ign.com

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/726/726746/pinkpspimagein7_1156164939.jpg

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iewl... is het enige wat ik over die roze ga zegge...

naja ieder z'n smaak... :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:33:
iewl... is het enige wat ik over die roze ga zegge...

naja ieder z'n smaak... :/ :X
hmm ik vind hem opzich wel iets hebbe xD ... mja of die nu ook echt in de smaak gaat vallen bij de dames onder ons ... moeten we nog maar zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:52:
[...]

hmm ik vind hem opzich wel iets hebbe xD ... mja of die nu ook echt in de smaak gaat vallen bij de dames onder ons ... moeten we nog maar zien
Als ze de paris hilton's en barbie's maar te pakken krijgen ;) Alle normale meiden zullen vast wel voor een witte of zwarte kiezen aangezien die vast niet met roze gezien willen worden :P

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wat heb je nou aan de RSS functie op de PSP als die eigenlijk alleen speciale audo-RSS-feeds ondersteunt?
Leuk, dacht ik vannacht om 2 uur. Podcasts installeren...
Afijn, ik heb die van nu.nl toegevoegd, en hij wordt herkend..

WIl ik hem afspelen, stopt hij na 1 seconde, dôe ik vervolgens ^ en informatie..
Crasht mijn PSP :D....

Heeft er iemand anders wel de Nu.nl podcast draaide op de PSP?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn SSX on tour is echt wel sickig... ligt hier voor 22eurie in de winkelschappen... NICE man... ben hooked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm..tegenwoordig krijg je een gerefurbished PSP als je em terugstuurt om wat voor een reden dan ook (dus ook voor dodepixels).

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
YellowNeck schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:53:
Hmm..tegenwoordig krijg je een gerefurbished PSP als je em terugstuurt om wat voor een reden dan ook (dus ook voor dodepixels).
Het zal idd wel goedkoper voor hun zijn om maar een nieuwe op te sturen. Zo'n ding in reparatie gaan ze niet zo snel aan beginnen. Psp's met kwaaltjes kunnen ze mischien zelfs nog afzetten in de wat minder welvarende landen. Zoiets is met een psp met een paar dode pixels heel goed voor te stellen. Wel met bijpassende prijs natuurlijk. :)

edit:
Was dat +/- een jaar geleden anders dan?

AW_Bos:

Ik heb het ook nooit lekker werkend gekregen die RSS. Wel wat kanalen die het deden maar daar waren zulke saaie dingen te beluisteren dat ik me er maar niet meer mee bezig gehouden heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Rooster op 23-08-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dutch-Hane schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:03:
[...]

Het zal idd wel goedkoper voor hun zijn om maar een nieuwe op te sturen. Zo'n ding in reparatie gaan ze niet zo snel aan beginnen. Psp's met kwaaltjes kunnen ze mischien zelfs nog afzetten in de wat minder welvarende landen. Zoiets is met een psp met een paar dode pixels heel goed voor te stellen. Wel met bijpassende prijs natuurlijk. :)

edit:
Was dat +/- een jaar geleden anders dan?
Ja, ik had vorig jaar oktober mijn PSP retour gestuurd en kreeg toen een hele nieuwe in verzegelde doos.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
YellowNeck schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:17:
[...]

Ja, ik had vorig jaar oktober mijn PSP retour gestuurd en kreeg toen een hele nieuwe in verzegelde doos.
Begrijpen we elkaar dan verkeerd? Het toch juist niet anders dan vorig jaar? :P
Anyway ze doen het dus al sinds het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Dutch-Hane> YellowNeck zegt dat je momenteel veel kans hebt om een refurbished PSP te krijgen en vorig jaar een nieuwe.

Refurbished = een gerepareerde PSP =/= nieuw :)

YellowNeck> is dit altijd zo? of slechts in bepaalde gevallen of moet je gewoon geluk hebben. En die refurbished gevallen, merk je dat aan iets? Ze kunnen het bv toch niet maken om een PSP van een paar maanden oud te vervangen met iets waarbij je userdamage kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Normaal zijn refurbished spullen, apparaten zonder zichtbare gebruikerssporen die terug zijn gegaan voor reparatie.

Dan heb je nog echt 'gebruikt' refurbished. Zo`n ding kun je krijgen na andehalf jaar. Doen ze bij de PS2 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

DaRKie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:12:
Dutch-Hane> YellowNeck zegt dat je momenteel veel kans hebt om een refurbished PSP te krijgen en vorig jaar een nieuwe.

YellowNeck> is dit altijd zo? of slechts in bepaalde gevallen of moet je gewoon geluk hebben. En die refurbished gevallen, merk je dat aan iets? Ze kunnen het bv toch niet maken om een PSP van een paar maanden oud te vervangen met iets waarbij je userdamage kunt zien?
Ja is altijd zo volgens de gast die ik aan de Playstation hotline had.
Je krijgt voortaan altijd een gerefurbished PSP als je em terugstuurd (ter reparatie, ter vervanging whatever). Refurbished heeft (onterecht?) een negatieve bijklank, maar een PSP waar bijvoorbeeld alleen een schroefje mistte en is teruggestuurd is ook al een gerefurbished PSP.
Op de gerefurbishede PSP's krijg je overigens van Sony 3 maanden garantie.
Verder lijkt me dat ze geen gerefurbishede PSP's terugsturen met userdamage, dan vervangen ze wel de behuizing (kost toch bijna nix, aangezien het van plastic is).

Volgens mij heb ik toen in oktober een nieuwe gekregne omdat ze nog maar amper gerefurbishede PSP's hadden, daar de PSP nog maar net uit was in Europa en er een 'tekort' was aan de EU PSP's

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 23-08-2006 23:51 ]

• DaRKie
Als ze een refurbished geven, dan is het gewoon het toestel dat je krijgt en niet de gehele doos veronderstel ik?

Als ik binnenkort mijn PSP laat opsturen voor de dode pixels en ik krijg een refurbished die perfect werkt en zonder krassen op het toestel, dan ben ik ook tevreden :)

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
Heb vandaag 2x2 gig geheugen kaartjes binnen gekregen. Nu wil ik daar dvd's op zetten. Maar hoe doen jullie dat? Ik rip de dvd met dvdshrink en maak er dan een .avi file van die ik laat omzetten tot mp4 met pspvideo9.

waarschijnlijk een omweg en niet altijd het beste resultaat. waarmee werken jullie als je dvds op je psp wilt? ik zou ook graag echt hele beeld gevuld zien en niet breedbeeldbalken onder en boven hebben.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

CreativeMind schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:11:
Heb vandaag 2x2 gig geheugen kaartjes binnen gekregen. Nu wil ik daar dvd's op zetten. Maar hoe doen jullie dat? Ik rip de dvd met dvdshrink en maak er dan een .avi file van die ik laat omzetten tot mp4 met pspvideo9.

waarschijnlijk een omweg en niet altijd het beste resultaat. waarmee werken jullie als je dvds op je psp wilt? ik zou ook graag echt hele beeld gevuld zien en niet breedbeeldbalken onder en boven hebben.
PSP movie creator, kan je die balken ook wegknippen, kan je er alleen geen subs meer onderzetten.

Overigens heb ik met een aantal films wel dat er spookbeelden in de film komen, net of de film af en toe wat frames vooruit en weer achteruit springt.

Verwijderd

Als je DVDs wilt rippen naar PSP kan je ook "CloneDVD Mobile" gebruiken goede kwaliteit en in 5 klikken ript en kopiert het programma in AVC naar je PSP :)

• NovemberSierra
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:08:
Als je DVDs wilt rippen naar PSP kan je ook "CloneDVD Mobile" gebruiken goede kwaliteit en in 5 klikken ript en kopiert het programma in AVC naar je PSP :)
Bedankt voor de tip echt een top programma :D dit zou in de startpost moeten dit meen ik serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op de site van die CloneDVD Mobile dat je het moet kopen na een trial van 21 dagen...
Is er geen gratis programma om dvd's te rippen naar de psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:22:
Ik lees op de site van die CloneDVD Mobile dat je het moet kopen na een trial van 21 dagen...
Is er geen gratis programma om dvd's te rippen naar de psp.
PSP Movie 9 is gratis, moet je alleen met dvddecrypter de dvd als stream rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 06:39:
[...]

PSP Movie 9 is gratis, moet je alleen met dvddecrypter de dvd als stream rippen.
mjah ok het is wel een duur programma maar ik neem aan dat vele van jullie weten hoe je er ook anders aan komen... gebruik momenteel zelf de trial om te kijken of ik het kopen waard vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
DaRKie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:12:

Sorry mijn fout dan, ik kende het woord niet en heb de define blijkbaar verkeerd begrepen of die klopte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:23:
[...]

mjah ok het is wel een duur programma maar ik neem aan dat vele van jullie weten hoe je er ook anders aan komen... gebruik momenteel zelf de trial om te kijken of ik het kopen waard vind..
Duur programma? PSP video 9 is freeware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 06:25:
[...]
Duur programma? PSP video 9 is freeware!
ik had het over CloneDVD: Mobile... die is wel duur maar wel netjes en goed! PSP: Video9 wilt het bij mij niet echt doen ondanks het volgen van vele tutorials..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik wil mij een PSP gaan aanschaffen, ik heb de OP eens doorgenomen en zie dat je ook back-ups kan spelen met ouder firmware. Is dit ook nog mogelijk met de nieuwere firmware?
Wat zijn de voornaamste zaken waar ik op moet letten? Ik wil hem enkel gebruiken om te gamen en soms eens een filmpje, en ik zou het wel fijn vinden moest ik back-ups kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Lees dit topic door en je weet het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Hoor ik een echo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
chundo schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:30:
[...] ik zou het wel fijn vinden moest ik back-ups kunnen spelen.
Je hebt nog niet eens een PSP, waar maak je dan back-ups van?

Zeg dan gewoon dat je graag je spellen wilt downloaden, dan kunnen we je verder helpen :+
Iig, gewoon PSP'tje kopen, ik meen dat er nog geen 2.71 stock PSP's zijn en door de libtiff-bug zou dat in de toekomst misschien ook niets uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Ik weet niet of ik het hier mag bespreken, zo niet gooi deze post maar weg dan :).

Ik zag op psp-media dat er een R8 N64 Emulator was en die moest je met eloader blabla aan het werk zien te krijgen maare hoe veilig is dit? en je moest een Eboot downloaden ook maar d'r staan er 100 in die lijst en ik weet niet welke ik moet nemen dan.

Misschien is er iemand hier die het al heeft draaien en wat tips kan geven bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik heb sinds kort een PSP met een case die eigenlijk gelijk is aan deze:

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-airo-case-blue2.jpg

maar die vind ik eigenlijk niet zo handig omdat ik er niet goed mee kan spelen terwijl die in de case zit. Daarnaast zijn de vakjes niet geschikt om memorysticks in te bewaren omdat ze te los zijn (ze zijn ook bedoeld voor UMD's).

Ik ben daarom op zoek naar een nieuwe case met de volgende eigenschappen:
- PSP moet bespeelbaar zijn terwijl die in de case zit;
- UMD-door moet open kunnen terwijl die in de case zit;
- 2 memory sticks moeten erin bewaard kunnen worden;
- GEEN magneetsluiting;
- Hoofdtelefooningang moet open zijn;
- Niet al te duur;

Weet iemand een goed alternatief voor me?

Ter illustratie: de ideale case is de volgende (op de prijs van $180 na, te vinden op vajacases.com):
Afbeeldingslocatie: http://www.vajacases.com/images/game/sony/psp/gso161i/main.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door eduardtee op 28-08-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik heb het volgende probleem. ik wil m'n psp verbinden met het internet daarvoor heb ik deze opties gevonden:

- WiFi MAX USB WiFi dongle 54G (40 euro bij bol.com)
http://gear.ign.com/articles/704/704528p1.html
deze usb stick maakt van je pc een router hierop kun je dan inloggen met max. 5 apparaten (psp, nds, pc, enz)

voordeel:
makkelijke installatie, er zit software bij waarmee je een server opzet zodat je films,muziek, afbeeldingen en savegames vanaf je pc naar je memorystick via de webbrouwser van de psp kunt downloaden (dit lijkt me erg gaaf)
nadeel:
je pc moet aanstaan

- Sitecom Wireless Access Point 54G (30 euro bij dynabyte)
http://www.sitecom.com/pr...productid=184&inactive=1#
deze zou ik gewoon nu aan mijn bekabelde netwerk kunnen hangen. heb al een modem-router die wil ik gewoon laten zitten.

voordeel:
pc hoeft niet aan te staan
nadeel:
weet niet of je hiermee makkelijk een psp (en eventueel nds) mee kunt connecten. de functie van de server van Wifi MAX heb ik dan niet maar zou ik dan dit zelf kunnen maken door een server op mijn pc te zetten en een html site te maken met links zodat ik toch dingen kan downloaden naar mijn psp, hiervoor moet m'n pc dan wel aanstaan maar dit zal ik niet altijd gebruiken.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen welke optie het beste is en of er nog andere mogelijkheden zijn, ik hoor ze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

eduardtee schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:17:
Ik heb sinds kort een PSP met een case die eigenlijk gelijk is aan deze:

[afbeelding]

maar die vind ik eigenlijk niet zo handig omdat ik er niet goed mee kan spelen terwijl die in de case zit. Daarnaast zijn de vakjes niet geschikt om memorysticks in te bewaren omdat ze te los zijn (ze zijn ook bedoeld voor UMD's).

Ik ben daarom op zoek naar een nieuwe case met de volgende eigenschappen:
- PSP moet bespeelbaar zijn terwijl die in de case zit;
- UMD-door moet open kunnen terwijl die in de case zit;
- 2 memory sticks moeten erin bewaard kunnen worden;
- GEEN magneetsluiting;
- Hoofdtelefooningang moet open zijn;
- Niet al te duur;

Weet iemand een goed alternatief voor me?

Ter illustratie: de ideale case is de volgende (op de prijs van $180 na, te vinden op vajacases.com):
[afbeelding]
Zijn die cases erdan? Ik heb nog nooit een case gezien waar de umd open kan als de psp erin zit.
Heb zelf de alu case bij brando gekocht, maar daar kan de umd niet open en kunnen geen memsticks in, maar daar heb ik de ponch voor. Voor de rest voldoet ie aan je eissen.
Afbeeldingslocatie: http://videogame.brando.com.hk/prod_img/thumb/bwsonypspmetalcase1_M.jpg
Hij kost "slechts" 28 dollar, en heb Afbeeldingslocatie: http://videogame.brando.com.hk/prod_img/thumb/PSP_M.gif
Deze screenprotector erbij genomen waar ik nog blijer mee ben dan met de casing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Bij de weg:
And the weekend finale…. drum-roll please… GTA-less “Hello World” on firmware 2.0, 2.01, 2.50, 2.60, 2.70, 2.71, and… 2.80! Yes, you read correctly - all 2.XX firmware! What does this mean? Well, I’ll just quote you the entire readme:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ja 2.80 exploit is leuk. 2.71 downgrader gaat nu niet lang meer duren denk ik. 2.80 downgrader kunnen jullie voorlopig even vergeten.

Mja ach het is wel leuk maar ik vraag me af wat 2.80 weer allemaal meebrengt aan nieuwe beveiligingszooi, ik denk niet dat eLoader daar zomaar 1.2.3. op draait maar we zullen zien.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Was dat nog niet gepost hier? Las het vanochtend op pspwereld.nl, maar die ligt nu plat.
Quote van pspmedia.
Beste members van psp-media,

Ik ben net wakker geworden en gaf me vriendin een kusje en wenste haar goedemorgen. Ze ging douchen en ik had zon gevoel dat ik de computer moest aanzetten en op internet rond moest kijken. En ik had gelijk. Oei oei oei....

Na lang wachten is het zover. De exploit voor 2.71 en 2.8 is succesvol.

Fanjita is erin geslaagd om Hello world te laten verschijnen op deze firmwares. De downgrader zal spoedig volgen. Hij zal usermode laten verschijnen op deze firmwares maar het is heel zeker dat er een andere developer een downgrader zal maken zodat we kunnen downgraden.

Dit is de grootste hack ooit in PSP geschiedenis en we mogen het allemaal meemaken. De hack is ongeveer identiek aan de firmware hacks van 2.0.

Fanjita Bedankt. Nu kunnen wij dankzij jou ook binnenkort allemaal genieten van die leuke homebrew apps en games.

Download nu Hello world op PSP-media. En we zijn trots dat wij dit jullie kunnen aanbieden.

De volledige beschrijving zit in de download in begrepen.

Transfer de afbeelding in je photo directory: X:/PSP/PHOTO/

Greetz,
Badg0r

p.s. Veel plezier en natuurlijk veel succes (zorg dat je psp opgeladen is en dat de charger cable in je psp zit)

PSP-media zegt: Fuck you sony, give us homebrew
DaWaN schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:49:
Ja 2.80 exploit is leuk. 2.71 downgrader gaat nu niet lang meer duren denk ik. 2.80 downgrader kunnen jullie voorlopig even vergeten.

Mja ach het is wel leuk maar ik vraag me af wat 2.80 weer allemaal meebrengt aan nieuwe beveiligingszooi, ik denk niet dat eLoader daar zomaar 1.2.3. op draait maar we zullen zien.
Klopt, de makers zelf zeggen ook dat 2.80 (nog) niet te downgraden is, omdat het progje niet in kernelmode draait. Sony timmert de psp steeds verder dicht, vraag me af hoe dicht ze de psp2 (indien die ooit uitkomt) dicht zetten.
1.5 is wel de reden dat een hoop mensen de psp komen.

[ Voor 18% gewijzigd door MeNTaL_TO op 28-08-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Fanjita's PSP collectie :X

Typisch PSP-media om credits te geven aan degene die ze het best "kennen".
Eigenlijk zou dat moeten zijn:
Thanks to NOPx86 for the initial proof of concept on the x86 processor, and psp250, Skylark, Joek2100, CSwindle, JimP and Fanjita for the PSP work. Thanks also to Ditlew, HarleyG and our families for general support during this work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
MeNTaL_TO schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:39:
[...]

Zijn die cases erdan? Ik heb nog nooit een case gezien waar de umd open kan als de psp erin zit.
Heb zelf de alu case bij brando gekocht, maar daar kan de umd niet open en kunnen geen memsticks in, maar daar heb ik de ponch voor. Voor de rest voldoet ie aan je eissen.
[afbeelding]
Hij kost "slechts" 28 dollar, en heb [afbeelding]
Deze screenprotector erbij genomen waar ik nog blijer mee ben dan met de casing.
Ik heb er tot nu toe pas eentje gevonden, namelijk het onderste plaatje in mijn vorige post:
http://www.vajacases.com/images/game/sony/psp/psp.html
Dit zie je onder andere terug als je wat reviews bekijkt van deze case (google op vaja, psp, review)

Eigenlijk is dat de kleinste eis. Ik heb pas 1 spel op UMD (Everybody's Golf), maar soms moet ik 'm eventjes eruit halen.

De alu-case die jij hebt ziet er op zich wel strak uit en is in ieder geval vrij stevig (ik heb 'm ook bij anderen gezien). Maar dat er geen memory sticks in kunnen vind ik niet zo handig. Ik heb zelf geen aparte ponch voor m'n memory sticks en vind het juist handig als ik die altijd direct bij de hand heb.
Een screen protector heb ik er ook al direct bij gekocht en laten aanbrengen en ben ook hartstikke blij dat ik dat heb gedaan!

Kent iemand anders dan wellicht een case die voldoet aan:
- 2 memory sticks erin;
- Ermee kunnen spelen terwijl die nog in de case zit;
- Koptelefoon erin terwijl je speelt in case;
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wel mooi dat de 2.70 downgrader eraan zit te komen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmble ik krijg het (met tutorials) niet voor elkaar om mijn 2.80 PSP via WiFi online te krijgen...

heeft iemand goede tutorials die WEL werken :X :? ??

ty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
MeNTaL_TO schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:50:
[...]

Was dat nog niet gepost hier? Las het vanochtend op pspwereld.nl, maar die ligt nu plat.
Quote van pspmedia.

[...]

[...]

Klopt, de makers zelf zeggen ook dat 2.80 (nog) niet te downgraden is, omdat het progje niet in kernelmode draait. Sony timmert de psp steeds verder dicht, vraag me af hoe dicht ze de psp2 (indien die ooit uitkomt) dicht zetten.
1.5 is wel de reden dat een hoop mensen de psp komen.
laten we hopen dat 2.8 wel gauw te emuleren is. Op het moment hoeven we nog niks te vrezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met 4GB memory stickies??

Zo ja, welke? En hoe is de snelheid ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Iemand die Hello World expoit al uitgetest? En als je die dan opstart zie je die Hello Wordt screen. Hoe kom je daar uit? Wou ik eerst even weten voordat ik weet dat het geen kwaad kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:57:
Iemand die Hello World expoit al uitgetest? En als je die dan opstart zie je die Hello Wordt screen. Hoe kom je daar uit? Wou ik eerst even weten voordat ik weet dat het geen kwaad kan ;)
Kijk naar dit filmpje:

http://www.psp-hacks.com/download.php?id=132

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Ik zie er maar vanaf :o. Leuk om te zien hoe dat ding vastslaat dat hij niks meer doet... :o ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

AW_Bos schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:54:
[...]

Ik zie er maar vanaf :o. Leuk om te zien hoe dat ding vastslaat dat hij niks meer doet... :o ..
Snap de zin niet helemaal eigenlijk, maar gewoon psp uitzetten en het programma is weer weg. Het heeft sowieso niet echt veel nut behalve voor de demonstratie dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Ik heb in de tussentijd de volgende case bij Brando gevonden:

http://shop.brando.com.hk/bwsonypspclipcase.php
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/image/bwsonypspclipcase1.gif
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/image/bwsonypspclipcase2_s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/image/bwsonypspclipcase8_s.jpg

Achteraf realiseer ik me dat ik een soortgelijke case (ook van Brando) ook al voor mijn PDA (HP 2210) had gekocht, welke eigenlijk wel heel erg goed is bevallen.
Met dit ding kan ik gewoon gamen terwijl die in de case zit, de UMD kan eruit, ik kan gamen met m'n koptelefoon erin en ik kan m'n memory sticks erin kwijt!

Het enige waar ik mij een klein beetje zorgen over maak is de druk die wordt uitgeoefend op het scherm als je de case dichtklapt en je hebt 2 memory sticks in de flap gestopt en wellicht nog wat papierwerk. Enige oplossing is natuurlijk geen papiertjes erin stoppen.

Voor krassen ben ik niet bang, vanwege m'n screenprotector :)

Dus dit iljkt een goede, niet al te dure oplossing te zijn. Iemand nog ervaringen of opmerkingen hierover?

[ Voor 3% gewijzigd door eduardtee op 29-08-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Moet je daar alsnog gewoon GTA voor hebben?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:23:
[...]

Snap de zin niet helemaal eigenlijk, maar gewoon psp uitzetten en het programma is weer weg. Het heeft sowieso niet echt veel nut behalve voor de demonstratie dat het kan.
Volgens dat filmpje wordt hij na een bepaalde actie gelocked, waarna die PSP onbruikbaar is... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 20:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

AW_Bos schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:35:
[...]

Volgens dat filmpje wordt hij na een bepaalde actie gelocked, waarna die PSP onbruikbaar is... :o
Niks aan de hand hoor. PSP uitzetten, aanzetten en klaar. De hello world exploit runt alleen homebrew code maar overschrijft geen firmware o.i.d. Dus resetten en niks aan de hand.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
inXs schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:03:
Moet je daar alsnog gewoon GTA voor hebben?
Dat is niet meer nodig :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen filmpje :? oh nu wel nu ik het kopieër en plak

edit:
ik heb gta en 2.80 kan ik dan met gta nu downgrade?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:58:
[...]

Ik zie geen filmpje :? oh nu wel nu ik het kopieër en plak

edit:
ik heb gta en 2.80 kan ik dan met gta nu downgrade?
Nee, je kunt niet meer dan dat hello world progje draaien. Dat is slechts een demootje wat aangeeft dat er meer mogelijk is, maar dat moet dan wel nog gemaakt worden.

Naar alle waarschijnlijkheid zal je binnenkort in ieder geval homebrew kunnen draaien op 2.8, maar downgraden of ISO's spelen is nog lang niet zeker!

Ik wacht trouwens met smart op de nieuwe GTA, die komt half oktober uit. Ik ben benieuwd welke firmware versie deze gaat vereisen. Toch zeker versie 2.8, dus dan is het mooi als die versie in ieder geval homebrew toelaat. Nog mooier zou het zijn als devhook dan 2.8 ondersteunt, of dat 2.8 gedowngrade kan worden. Anders verliezen we alle leuke mogelijkheden als je de nieuwe GTA wil spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door brama op 29-08-2006 13:57 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:12
Ik ben ook op zoek naar een goeie (hori) screenprotector.

Ik heb echter geen credit card dus online bestellen is meestal geen optie. Weet er iemand een zaak in nederland waar je zo'n ding kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:24:
Ik ben ook op zoek naar een goeie (hori) screenprotector.

Ik heb echter geen credit card dus online bestellen is meestal geen optie. Weet er iemand een zaak in nederland waar je zo'n ding kunt halen?
ebay kan je er kopen. Estalia heb ik mijnes gekocht... het was dat ik het verpestte (hoekje ging dubbel toen ik ff terug in het zakje deed om op een rustiger moment te wachte...

dus daar ging me protector... :( anyway Estalia is goed.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.