ja ik add strax wel weer game-time moe eerst ff wat anders doenKaytjuh schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:51:
Zooo en LoT heeft al weer 2 members gaat de goede kant op![]()
[afbeelding]
Jammer dat na deze screen Phantom een DC kreeg en dat zn game time op is
vakken vullen

Jongens ik ga woensdag een contract tekenen voor me nieuwe baan. Vanaf volgende week maandag begin ik daar. Zal daar ook cursussen enzo gaan krijgen dus hou er rekening mee dat ik niet super veel meer zal gaan spelen
. Idd 40 uur werk 2uur reis tijd per dag. Tis precies wat ik zocht en wou dus die kans laat ik niet schieten EINDELIJK gelukt dus
.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Als ik thuis ben zal ik het eens horen ( sta niet voor niets op afwezigph4nt0m schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:18:
[...]
had je nog mijn TE gekke shit gehoord over msn?
en @ Ax3 grats man !!!
Aha daarom geen antwoord op mIRC, ik vroeg de heletijd hoe het gaat met de TeamSpeak serverLocal Host schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:51:
[...]
Als ik thuis ben zal ik het eens horen ( sta niet voor niets op afwezig)
en @ Ax3 grats man !!!
Gefeleicteerd Ax3
Verwijderd
kies je nou de baan naar je hart voor rose onlineWilliam/Ax3 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:43:
Jongens ik ga woensdag een contract tekenen voor me nieuwe baan. Vanaf volgende week maandag begin ik daar. Zal daar ook cursussen enzo gaan krijgen dus hou er rekening mee dat ik niet super veel meer zal gaan spelen. Idd 40 uur werk 2uur reis tijd per dag. Tis precies wat ik zocht en wou dus die kans laat ik niet schieten EINDELIJK gelukt dus
.

Verwijderd
Dit staat op de Prose site:
Download the Evo commercial client NOW!
Jul 31, 2006
The Evolution and Eldeon client is now ready for download! Click HERE!
Please make sure to install pROSE EVOLUTION main client on or after August 17's server maintenance. Also check the ROSE website or ROSEboards regularly for further announcements.
Goed nieuws lijkt me.....
Jul 31, 2006
Please make sure to install pROSE EVOLUTION main client on or after August 17's server maintenance. Also check the ROSE website or ROSEboards regularly for further announcements.
Zo lui ik heb ff TS servertje gemaakt
ip -> 62.58.85.85:8767
je kunt daarna zelf een user en pw aanmaken
De server zal eigenlijk altijd online zijn en zo niet dan is mijn virtuele server ff uit de lucht
ip -> 62.58.85.85:8767
je kunt daarna zelf een user en pw aanmaken
De server zal eigenlijk altijd online zijn en zo niet dan is mijn virtuele server ff uit de lucht
Hee ProphecyVerwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:27:
Dit staat op de Prose site:
Jul 31, 2006
Verwijderd
Hoi Jan
Ik ga niet naar Prose, ik ga wel ff kijken hoe Propje eruit zag.
In Narose heb ik een lvl 152 cleric en dat speelt erg lekker. (Xabulous)
Met het oog op EVO heb ik een goede keus gemaakt.
Ik hou Propje achter de hand voor het geval ik mij bedenk....
Verwijderd
Hallo allemaal hier sacje uit spanje, het is erg warm maar wel lachuh hierzo lekkere chicks en veel gezopen helaas kan ik nu een week nie zuipen vanwege me voorhoofdonsteking en heb nu antibiotica achja ik zie jullie weer snel veel plezier nog groetjes uit spanje.
Verwijderd
jammersVerwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:14:
Hoi Jan
zozo eindelijk een baan man !!! je hebt t verdient ! na al die moeite xDWilliam/Ax3 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:43:
Jongens ik ga woensdag een contract tekenen voor me nieuwe baan. Vanaf volgende week maandag begin ik daar. Zal daar ook cursussen enzo gaan krijgen dus hou er rekening mee dat ik niet super veel meer zal gaan spelen. Idd 40 uur werk 2uur reis tijd per dag. Tis precies wat ik zocht en wou dus die kans laat ik niet schieten EINDELIJK gelukt dus
.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4nt0m op 31-07-2006 23:45 ]
Zo ik ben er even een weekje tussenuit had ik wel nodig zat iets te veel achter de pc
Ben als het goed is de 6e weer thuis, op tijd voor pRose dus
tot snel
fijne vakantie
Gister was erg gezellig op TS btw ^^
Gister was erg gezellig op TS btw ^^
Voor de mensen die ook de evo commerciele client nog willen downloaden hier is de torrent:
http://torrent.levelupgames.ph/ROSE_EVO_100_Main.exe.torrent
ik ben atm aan t superseeden en er zijn zometeen genoeg mannetjes klaar om ook verder te seeden dus wees snel voordat ie weer dood is
ik ben atm aan t superseeden en er zijn zometeen genoeg mannetjes klaar om ook verder te seeden dus wees snel voordat ie weer dood is
[ Voor 12% gewijzigd door ph4nt0m op 01-08-2006 10:30 ]
Blegh, zit nog op mn werk dus kan die torrent niet starten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hij gaat lekker vlot met 1100 kB'sph4nt0m schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:28:
Voor de mensen die ook de evo commerciele client nog willen downloaden hier is de torrent:
Dit word de gene die we op 16 augustus of wat de datum ook al weer was moeten gaan gebruiken zo ja instal ik hem effe op me pc's
GerwinGood
ja vanaf 17 augustus heb je idd deze nodiggerwingood schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:52:
[...]
hij gaat lekker vlot met 1100 kB's
Dit word de gene die we op 16 augustus of wat de datum ook al weer was moeten gaan gebruiken zo ja instal ik hem effe op me pc's
GerwinGood
Verwijderd
Hallo allemaal de meesten zullen mij nog kennen als poekie (broertje van local / vriend van spoek)
Janice heeft tijdens onse vakantie besloten niet tot zeer weinig rose meer tegaan spelen.
daarnaast zal ik haar char overnemen , aangezien ik altijd betaald heb voor de char en ook wat gelvled hebt op die char vonden wij bijde dat dat ook mijn recht is .
voor degene die mij op msn willen spreken add sk8je@hotmail.com , verder zal ik ook altijd op ts zitten duzz ik hoop jullie daar allemaal te spreken . ts ip is hierboven gegeven door local
gr leon ( en jullie krijgen ook allemaal de groeten van janice
)
Janice heeft tijdens onse vakantie besloten niet tot zeer weinig rose meer tegaan spelen.
daarnaast zal ik haar char overnemen , aangezien ik altijd betaald heb voor de char en ook wat gelvled hebt op die char vonden wij bijde dat dat ook mijn recht is .
voor degene die mij op msn willen spreken add sk8je@hotmail.com , verder zal ik ook altijd op ts zitten duzz ik hoop jullie daar allemaal te spreken . ts ip is hierboven gegeven door local
gr leon ( en jullie krijgen ook allemaal de groeten van janice
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 12:59 ]
tof man leuk dat jij dan wel verder gaatVerwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:56:
Hallo allemaal de meesten zullen mij nog kennen als poekie (broertje van local / vriend van spoek)
gr leon ( en jullie krijgen ook allemaal de groeten van janice)
en voordeel van spoek = dat het een bufsletje is
handig om om mij ff te lvl-en dus

Verwijderd
en van je family moet je het hebben zeggen se altijd
ik krijg al meteen een naam zo
bufslet

ik word ook een bufsletjeLocal Host schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:25:
en voordeel van spoek = dat het een bufsletje ishandig om om mij ff te lvl-en dus
Clerics zijn buff-sletjes .. sim-pel 
Mijn 2de char gaat ook cleric, mika gaat ook cleric
Mijn hoofdchar gaat cleric als er ook 1st job reset is
[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 01-08-2006 13:42 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
denk niet dat dat zo gauw zal gebeurenSinergyX schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:41:
Clerics zijn buff-sletjes .. sim-pel
[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 01-08-2006 13:47 ]
stille hoop doet leven
Anders wordt het champ, AP for max!
Eventjes opletten voor de pRose gangers.
Haal die eruit craft je gek en verkoop alles voor de evolution patch op polaris (17aug.)
@ph4ntom Ben bijna 3 weken zonder PC geweest, dan mis je inderdaad nogal wat
Dus als je nog 10000en craftspullen hebt. zoals in mijn storage nog vrees ik.With the arrival of Evolution comes some modifications and changes to your characters and items.
nogal lang verhaal als het al gepost is
Thank you and have a great day!
Haal die eruit craft je gek en verkoop alles voor de evolution patch op polaris (17aug.)
@ph4ntom Ben bijna 3 weken zonder PC geweest, dan mis je inderdaad nogal wat
[ Voor 61% gewijzigd door Amafi op 01-08-2006 14:32 ]
lol onder welke steen kom jij vandaan ?Amafi schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:17:
Eventjes opletten voor de pRose gangers.
[...]
Dus als je nog 10000en craftspullen hebt. zoals in mijn storage nog vrees ik.
er staat een aantal paginas terug over dat gene wat jij net post
Bij wie kan ik mijn mats droppen? Anders gaat het gewoon richting NPC de verkoop in 
Oh wacht, moet nog plate-armor zooi hebben
Vliegje, ruilen?
Vliegje, ruilen?
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 01-08-2006 14:45 ]
Verwijderd
je moet ook nog een sporty, en we moetne ff met z'n alle bij vlieg slijmen om uberhoubs armour craft te nemenSinergyX schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:45:
Bij wie kan ik mijn mats droppen? Anders gaat het gewoon richting NPC de verkoop in
Vliegje, ruilen?
Verwijderd
persoonlijk hoop ik dat er geen job reset komt want dan is spoek teminste nog een beetje
uniek
in het begin
Verwijderd
lol hoe komt iedereen bij job reset
er staat nergens iets van alleen de luna quest en de cart quest moet overnieuw gedaan worden
Ik zeg toch ook niet dat die komt?
Zoals ik al zei, hoop doet leven
Ik heb geluk nog geen 2nd job heb maar er wel vlakbij zit, kan me een aantal situaties bedenken waar je echt niet meer tevreden bent met die nieuwe job-skills. Zo zou dus knight/cleric team bagger overkill zijn (puur met zijn 2en) zonder echt sterke aanval.
En Evo, ik wil geen sporty.. vind die best lelijk
Die p2p wagen (wat ze eerder aangaven) lijkt me wel vet, die zwarte pimp bak.
Zoals ik al zei, hoop doet leven
En Evo, ik wil geen sporty.. vind die best lelijk
Kan iemand me de data nog eens vertellen dat erose terug van start gaat, ben namelijk niet zoveel meer online de laatste weken, maar dan weet ik wanneer ik er weer moet zijn.
En luna quest en cart quests opnieuw ? Lolz, cart, waar is dat voor nodig ? Ik loop sneller dan dat ding.
En luna quest en cart quests opnieuw ? Lolz, cart, waar is dat voor nodig ? Ik loop sneller dan dat ding.
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
het is 10 august, ik raad je aan even naar www.eu-rose.com te gaan en de laatste game news te lezen om weer ff bij te zijn, er zijn wel wat dingen waar je rekening mee moet houdenPeGys schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:47:
Kan iemand me de data nog eens vertellen dat erose terug van start gaat, ben namelijk niet zoveel meer online de laatste weken, maar dan weet ik wanneer ik er weer moet zijn.
kheb nog 1 top-up kaartje iemand geintresseerd? 
voor je tala account dan ken je 7 dagen onbeperkt spelen xDPeGys schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:26:
wtf zijn die top-up kaarten ?
[ Voor 67% gewijzigd door ph4nt0m op 01-08-2006 22:28 ]
wtf zijn die top-up kaarten ?
niet nodig, speel toch ni op talaph4nt0m schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:14:
[...]
voor je tala account dan ken je 7 dagen onbeperkt spelen xD
[ Voor 82% gewijzigd door PeGys op 01-08-2006 22:41 ]
Verwijderd
hmm zou wel mooi zijnph4nt0m schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:14:
[...]
voor je tala account dan ken je 7 dagen onbeperkt spelen xD
verpatstVerwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:51:
[...]
hmm zou wel mooi zijnheb je nog gezeltschap in LoT als ik er in mag
dan wil je de waarde terug betaald hebbe tog? (ik neem niet aan dat je gratis bedoeld
)
[ Voor 35% gewijzigd door ph4nt0m op 02-08-2006 11:31 ]
Verwijderd
aan alles komt helaas een eindeVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 01:05:
[...]
waaromik zou daar gebleven zijn hehe het goeie weer is hier nou weer voorbij hoor
Op het moment dat we daar kunnen spelen; moeten we dan onze oude gegevens gebruiken (die gegenereerde combinatie) of krijgen we nog een mailtje met evt gegevens of een link een accountnaam de koppelen aan je account? 
Damn ik was nog druk met het verzamelen van dragon scales... die zijn natuurlijk pleite na 10 dagen
Ik dacht lekker relaxed rose te kunnen spelen.
Damn ik was nog druk met het verzamelen van dragon scales... die zijn natuurlijk pleite na 10 dagen

[ Voor 25% gewijzigd door Rooster op 02-08-2006 12:46 ]
als t goed is gewoon mailtje met account inlog ja we zullen wel zienDutch-Hane schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:35:
Op het moment dat we daar kunnen spelen; moeten we dan onze oude gegevens gebruiken (die gegenereerde combinatie) of krijgen we nog een mailtje met evt gegevens of een link een accountnaam de koppelen aan je account?
Damn ik was nog druk met het verzamelen van dragon scales... die zijn natuurlijk pleite na 10 dagenIk dacht lekker relaxed rose te kunnen spelen.
Verwijderd
je weet zelf ook dat we elkaar allemaal er wel dorhene slepen, als je er geen 30 meer moet ofzo komt het wel goed, alleen je zou ze moeten kopenDutch-Hane schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:35:
Damn ik was nog druk met het verzamelen van dragon scales... die zijn natuurlijk pleite na 10 dagenIk dacht lekker relaxed rose te kunnen spelen.
Verwijderd
Alle mensen op NA..
Rose NA heeft beetje problemen volgens mij -_-..
Maar nou hebben ze een nieuwe update, maar die doet het dus neit bij mij. Hij komt wel aan z'n bytes (het bovenste blauwe balkje in item list), maar dat onderste raakt niet vol, en krijg daarom ook de foutmelding: 'Download Failed'.
Hebben meer mensen hier last van?
Rose NA heeft beetje problemen volgens mij -_-..
Maar nou hebben ze een nieuwe update, maar die doet het dus neit bij mij. Hij komt wel aan z'n bytes (het bovenste blauwe balkje in item list), maar dat onderste raakt niet vol, en krijg daarom ook de foutmelding: 'Download Failed'.
Hebben meer mensen hier last van?
ja iedereen 
ff goed forum van na-rose in de gaten houden er zijn wat "kleine" problemen met hun patch server ^^
ff goed forum van na-rose in de gaten houden er zijn wat "kleine" problemen met hun patch server ^^
Verwijderd
Kleine?Local Host schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:32:
ja iedereen
En we kunnen zeker niet rekenen op een vergoeding? (bijv. 1 dag speeltijd erbij ofzo?)
Verwijderd
dat was de vorige keer wel het geval, ze hebben nog wel een beetje fatsoen op NAroseVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:35:
[...]
Kleine?omg..
En we kunnen zeker niet rekenen op een vergoeding? (bijv. 1 dag speeltijd erbij ofzo?)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 14:48 ]
Verwijderd
als beginnende rose player snap ik nog niet veel maar wat houd dat NArose en dat Erose in?
zelf vind ik het ook kl*te dat het eruit ligt
zelf vind ik het ook kl*te dat het eruit ligt
Alleen patchserver heeft wat problemen 
NA-Rose = Noord America
E-Rose = Europa ( bestaat niet meer )
Bron : STARTPOST
Ik heb nog ff wat gebabbeld met Prime en die wist mij te bevestigen dat er GEEN job reset komt.
NA-Rose = Noord America
Ik heb nog ff wat gebabbeld met Prime en die wist mij te bevestigen dat er GEEN job reset komt.
Verwijderd
toch voelt het et zelfde imo xD maar true alleen patchserver propsLocal Host schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:47:
NA-Rose = Noord America
Verwijderd
enig idee wanneer dat weer verholpen is?
en kan ik trouwens met een character van bijvoorbeeld channel 1 naar 2?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 16:20 ]
Daar ging mijn hoopLocal Host schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:47:
NA-Rose = Noord America
Naja, dan maar champ
Geen idee wanneer het verholpen is maar je kunt wel met je character op alle channels.Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:19:
enig idee wanneer dat weer verholpen is?
idd dan maar weer lvl 1SinergyX schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:21:
[...]
Daar ging mijn hoop
Naja, dan maar champ

Verwijderd
ach , is ook geen probleem ja zoveel beginne weer overnieuw word gewoon lekker gezzelig boeie wat je lvl ook is met tweakers is het altijd gezzelig overalLocal Host schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:28:
[...]
idd dan maar weer lvl 1( voor mij dan )
Gelukkig niet hoorLocal Host schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:28:
[...]
idd dan maar weer lvl 1( voor mij dan )

Ik heb een lvl 86 muse die ik denk ik cleric maak en daarna wou ik een dealer gaan maken(was ik volgens mij al mee bezig maar ik weet niet meer welk lvl enzo)
mij hawker was nog maar lvl 75 ofzo maar ik sta wel te popelen om weer te beginnen. one week countdown kan bijna beginnen.
Verwijderd
ow @ mensen in na ik speel haast niet meer en als ik er ben zit ik meestal op me champ
dus die muse is een beetje dood hehe kick haar maar als ze in de weg zit nem
dus die muse is een beetje dood hehe kick haar maar als ze in de weg zit nem
ik vraag me eigelijk af welke nog-niet-2nd-job muses allemaal cleric gaan?
Mage wordt een eenzaam beroep
Verwijderd
zo te zien werkt ie weer maar ik had dus alles opnieuw geinstalleerd maar als ik username en pass intyp blijft hij staan op connect to server iemand enig idee?
Verwijderd
ik wordt iig mageSinergyX schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:05:
ik vraag me eigelijk af welke nog-niet-2nd-job muses allemaal cleric gaan?Mage wordt een eenzaam beroep
Verwijderd
Lekker, bij een vriend van mij werkt NA weer, maar bij mij niet.. Terwijl ik de update heb gedownload en in Rose Online map heb gezet..
Verwijderd
Er is een trucje om te connecten: Okie, as many of you may know there is a problem with narose on logging in..okie so when you click on your ROSEonline.exe file you get an error message saying Download failed. if this accures do the following to get on Narose. (It may not work for all, but did for me)
1. Disconnect your internet
2. Double click your ROSEonline.exe file (the play button will show, Don't press)
3. Connect your internet again
4. Once connected again, press the play button
After doing this your Narose should load and you can start playing again.
You will have to do this everytime you want to login to Narose for this moment in time until it is properly fixed by the GM team or whoever.
CREDITS: MonkeH <--- Eu-rose forum
2. Double click your ROSEonline.exe file (the play button will show, Don't press)
You will have to do this everytime you want to login to Narose for this moment in time until it is properly fixed by the GM team or whoever.
Ach, vanaf de 15e kom ik je weer een handje helpenSinergyX schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:49:
[...]
Gelukkig niet hoorMijn soldier is al 95, mijn muse iets van 56
Verwijderd
Dat is bij mij het probleem niet (heb ik wel gehad, maar krijg die error nu niet meer)..Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:32:
Er is een trucje om te connecten: Okie, as many of you may know there is a problem with narose on logging in..okie so when you click on your ROSEonline.exe file you get an error message saying Download failed. if this accures do the following to get on Narose. (It may not work for all, but did for me)
Ik kan zeg maar wel gewoon op play button klikken, maar dan doet rose niks meer.. Ik krijg dus geen volgend scherm na item list..
Verwijderd
Dus dan is Game server down.Dat is bij mij het probleem niet (heb ik wel gehad, maar krijg die error nu niet meer)..
Ik kan zeg maar wel gewoon op play button klikken, maar dan doet rose niks meer.. Ik krijg dus geen volgend scherm na item list..
ik gaat clericSinergyX schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:05:
ik vraag me eigelijk af welke nog-niet-2nd-job muses allemaal cleric gaan?Mage wordt een eenzaam beroep
ik denk int/sen cleric je maakt nogal veel atkpwr met sen op gegeven moment
int voor die 255 int wand (350+ AP) en bergen sen. Dan de AP buff/crit buff.. nonstop crits?
Verwijderd
dankzij lun4t1c is mijn keuze gemaakt
ik ga cleric , kmogt ff op zn 128 cleric spele ownt wel hoor
jij snapt emSinergyX schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:29:
int voor die 255 int wand (350+ AP) en bergen sen. Dan de AP buff/crit buff.. nonstop crits?
Verwijderd
ik gaa lekker eerst kijken wat ik raak zonder sen
en ni teveel cleric's plz anders wordt ik overbodig
en ni teveel cleric's plz anders wordt ik overbodig
Buiten de reeds 2nd job Mages zie ik echt niet veel mensen meer Mage gaan hoor 
btw.. GoT heeft de nieuwe icons
btw.. GoT heeft de nieuwe icons

Ik was zoiezo van plan om cleric te worden, had ik 1 week voor de sluiting van erose besloten.
Maar dat van die int sen combi klinkt goed
Mischien toch wat verder lvlen dan 100 voor dat ik een bourg maak.
Edit: Mischien voor dat prose naar het evo systeem gaat nog ff een paar keer in temple trainen met een soldier, zal wel niet meer zo goed gaan in rose evo.
Maar dat van die int sen combi klinkt goed
Edit: Mischien voor dat prose naar het evo systeem gaat nog ff een paar keer in temple trainen met een soldier, zal wel niet meer zo goed gaan in rose evo.
[ Voor 27% gewijzigd door Meatbag op 03-08-2006 00:55 ]
Verwijderd
in rose evo is temple idd wel wat andres, buiten temple train je snellerDubst4r schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:49:
ik denk dat we dat zometeen maar eens moeten gaan bekijken met het nieuwe systeem en mobs
Ik denk dat je je niet eens druk hoeft te maken als Cleric dat je moet solo'en, iedereen wil wel party met je 
Ik zou zeggen, obv die mega AP weapons + buffs, dat een cleric beter zou kunnen lvl'en. Dit in combo met die party-heal welke je niet jezelf eerst moet targetten maar gewoon door kan blijven attacken. 2 Summons (sword en fire-dragon?). Daarentegen heeft Mage weer de mega dmg, die kan ws alles al neerhalen voordat die mob uberhaubt bij die Mage is.
Anders in Tala gewoon eens vragen aan die 2nd-job gasten
Ik zou zeggen, obv die mega AP weapons + buffs, dat een cleric beter zou kunnen lvl'en. Dit in combo met die party-heal welke je niet jezelf eerst moet targetten maar gewoon door kan blijven attacken. 2 Summons (sword en fire-dragon?). Daarentegen heeft Mage weer de mega dmg, die kan ws alles al neerhalen voordat die mob uberhaubt bij die Mage is.
Zowel Cleric als mage kunnen prima solo (cleric doet er alleen wat langer over maar mage verbruikt weer meer pots). Cleric laat 1 summon (je kan maar 1 summon tegelijk oproepen) tanken. Van die sen build allemaal leuk en aardig maar je hebt meer aan 2:1:1 build of 3:2:1 met str er dus bij. Idd met str kan je mooi shieldje erbij pakken en krijg je dus stukken meer def erbij. Ap boeit voor cleric niet veel ze hebben toch maar 1 atk skill. En zoveel extra ap geeft sen niet.SinergyX schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:32:
Ik denk dat je je niet eens druk hoeft te maken als Cleric dat je moet solo'en, iedereen wil wel party met je
Ik zou het prima vinden als er minder mages komen worden de staffs is normaal betaalbaar. Zullen altijd wel gewenst blijven in een party met cleric.
nou tmpl is generfed ^^ krijg je maar 3k voor een mob strax (als t goed is) dat is netzoveel als voor gangster pinguins ^^Dubst4r schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:49:
Ik was zoiezo van plan om cleric te worden, had ik 1 week voor de sluiting van erose besloten.
Maar dat van die int sen combi klinkt goedMischien toch wat verder lvlen dan 100 voor dat ik een bourg maak.
Zit er toch wel over te denken om mage te worden, ook in EVO.
De enige vraag waar ik toch nog een beetje tegenaanhang is welke skill-subset voor mage beter is.
Degene met meteor strike of met icy hailstorm?
Hoorde dat als je voor de ene hebt gekozen, je de andere niet kan kiezen.
Part II van mijn bericht:
Ik heb voordat ik stopte met erose (maandje voordat die sloot geloof ik) een flink aantal spullen uitgeleend. [golden golden staf, angelwings +6dex, 10AP redfield hat en nog wat AP en Int eq]
binnen de clan. Hebben de mensen deze spullen nog? Dan zou ik graag wat terug willen, aangezien ik nu vrees dat mijn char naakt en wapenloos is als Prose voor ons open gaat.
De enige vraag waar ik toch nog een beetje tegenaanhang is welke skill-subset voor mage beter is.
Ik heb voordat ik stopte met erose (maandje voordat die sloot geloof ik) een flink aantal spullen uitgeleend. [golden golden staf, angelwings +6dex, 10AP redfield hat en nog wat AP en Int eq]
binnen de clan. Hebben de mensen deze spullen nog? Dan zou ik graag wat terug willen, aangezien ik nu vrees dat mijn char naakt en wapenloos is als Prose voor ons open gaat.
AP hebben ze juist heel veel aan. Ze gaan bijna nonstop melee (naja, balletjes schieten met de wand) wat puur AP gerelateerd is. Toen ik zo'n 2nd job cleric buff kreeg ging vreemdgenoeg de damage van mijn skill (mana bolt?) totaal niet omhoog (bleef 150-160) terwijl mijn melee bijna verdrievoudigde (53 -> 130-140).
Sen neem je juist voor de crits, dat beetje AP maakt inderdaad niet uit. Met name zo'n 255 int wand heeft veel meer AP dan een 'gewone' lvl100, zou ik eerder puur voor die 255 gaan en daarna pas een mix str/sen gaan nemen.
Per saldo zie ik Mage beter solo dan Cleric, maar wint Cleric het makkelijk voor team-play.
Sen neem je juist voor de crits, dat beetje AP maakt inderdaad niet uit. Met name zo'n 255 int wand heeft veel meer AP dan een 'gewone' lvl100, zou ik eerder puur voor die 255 gaan en daarna pas een mix str/sen gaan nemen.
Per saldo zie ik Mage beter solo dan Cleric, maar wint Cleric het makkelijk voor team-play.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2006 10:22 ]
Icy hail pad is stukken beter. De opvolger hiervan heeft meer magic dmg dan de opvolger van metorite strike aka metorite swarm.Amafi schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:17:
Zit er toch wel over te denken om mage te worden, ook in EVO.
Sen geeft echt heel weinig meer ap. Tuurlijk geeft het wat meer crits maar niet dat je altijd een cri maakt ofzo. Dus als je afweegt puur int:sen of int:str/int:str:sen dan zijn die laaste 2 veel nuttiger. Idd als je echt altijd in party zit kan je beter puur int:str doen en lekker de tank uithangen. Andere classes zijn dan idd toch beter geshikt om de dmg te doen. En solo doet je summon toch als ik het goed heb de meeste dmg.SinergyX schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:21:
AP hebben ze juist heel veel aan. Ze gaan bijna nonstop melee (naja, balletjes schieten met de wand) wat puur AP gerelateerd is.
1 ap op 1000 is ermm idd weinig, of ken ik nou niet rekenenVerwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:46:
Sen geeft weinig ap ?
Op dit moment heb ik 82 sen op me cleric en elke punt die ik erbij doe is ook gelijk 1 ap erbij.
Met een beetje redelijk refinde ouroborus wand heb je ook al snel over de 1000 ap met je eigen buffs.
Nee hellemaal niet geef gewoon aan wat ik slimmer vind. Pve is het ook prima met str en shield kan cleric lekker de tank spelen tis maar net wat je wil. int:sen is meer pve 1:1 solo build (als je dat wil kan je zowiezo beter mage/champ/raider zijn) en int:str:sen/int:str meer party/meerdere mobs build. Tis gewoon kwestie wat wil je en wat denk jezelf wat beter is. Mijn cleric gaat idd int:str en later eventueel sen erbij word dus een party build.ph4nt0m schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:04:
[...]
je wilt ook altijd t laatste woord he ^^
mja jij hebt t dus meer over een pvp build en niet een pve
o ja die stats heb je pas op lvl 200 xD
[ Voor 78% gewijzigd door William/Ax3 op 03-08-2006 15:16 ]
Verwijderd
Sen geeft weinig ap ?
Op dit moment heb ik 82 sen op me cleric en elke punt die ik erbij doe is ook gelijk 1 ap erbij.
Met een beetje redelijk refinde ouroborus wand heb je ook al snel over de 1000 ap met je eigen buffs.
je wilt ook altijd t laatste woord he ^^William/Ax3 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:25:
1 ap op 1000 is ermm idd weinig, of ken ik nou niet rekenen. Je moet het ook wat op de langere termijn bekijken. Max stat op 200 zeg maar. Als je int:sen doet is het 300:300 terwijl als je int:str:sen doet kom je op 300 int:232 str: 200 sen uit (als voorbeeld). Lever je dus 100 ap + % van buff in. MAAR je krijgt wel hp/def + def van shield extra erbij + weer % van def buff en hp buff erbij.
mja jij hebt t dus meer over een pvp build en niet een pve
o ja die stats heb je pas op lvl 200 xD
[ Voor 8% gewijzigd door ph4nt0m op 03-08-2006 12:09 ]
Ik heb iig nog een hoedje van je, mischien nog wel ietsAmafi schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:17:

iemand heeft ook nog mijn ap+10 redfield blacksuit ^^ had em aan fly uitgeleend maar volgens mij is ie verder gegaan
niet te lang want ik moet keihard lvl-en om lvl 100 te halen in 7 dagen xD
wb wiebe nog 6 dagen te gaan ^^ dan mag je me sexy muse weer bewonderen ingame
niet te lang want ik moet keihard lvl-en om lvl 100 te halen in 7 dagen xD
[ Voor 58% gewijzigd door ph4nt0m op 04-08-2006 13:52 ]
Wieebe is terug
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Lol lees dit je kan ook voor alles de politie bellen
Sekshongerige echtgenote roept politie
03 augustus 2006, 13:58 (114 reacties)
AKEN (ANP/RTR) - Een 44-jarige vrouw uit het Duitse Aken heeft in de nacht van woensdag op donderdag de politie gebeld omdat haar man (45) al maanden niet aan zijn echtelijke plichten had voldaan. Dit heeft een politiewoordvoerder donderdag laten weten.
De man en de vrouw sliepen al enkele maanden in gescheiden bedden en hadden geen intiem contact. Daarop maakte de vrouw haar man midden in de nacht wakker en eiste seks. Toen de man daar niet op inging, belde zij de politie. De agenten konden niet veel met de ongebruikelijke klacht want zij konden geen strafbaar feit ontdekken, aldus de zegsman.
AKEN (ANP/RTR) - Een 44-jarige vrouw uit het Duitse Aken heeft in de nacht van woensdag op donderdag de politie gebeld omdat haar man (45) al maanden niet aan zijn echtelijke plichten had voldaan. Dit heeft een politiewoordvoerder donderdag laten weten.
De man en de vrouw sliepen al enkele maanden in gescheiden bedden en hadden geen intiem contact. Daarop maakte de vrouw haar man midden in de nacht wakker en eiste seks. Toen de man daar niet op inging, belde zij de politie. De agenten konden niet veel met de ongebruikelijke klacht want zij konden geen strafbaar feit ontdekken, aldus de zegsman.
Verwijderd
Ja.. erg he?Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:23:
Lol lees dit je kan ook voor alles de politie bellen
Was gisteren op 538
Dit topic is gesloten.