[PC MMORPG] ROSE Online - deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:20
Local Host schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:28:
@ Blueforce

ik heb nog een buffaloo bs dodge 23 met sense 4 die zul je wel bedoelen. voeg me ingame ff toe -> l0calh0st

ik ben er misschien vanaaf ff ben momenteel shop ( whats new ) en heb ff andere dingen aan me kop die belangrijker zijn.

Owja hoelaat spreken we morgenvroeg weer af voor EVO :P 5 uur weer in mijn TS server ?
nee hij is scheduled to be down for 24 hours ;) ik denk dat dat genoeg zegt :P
als ie eerder up is dan merk je t wel ;)

o ja de volledige clanphoto kan genomen worden op:
18 aug 22.00 uur
of
20 aug 22.00 uur

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 16-08-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Local Host schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:28:
Owja hoelaat spreken we morgenvroeg weer af voor EVO :P 5 uur weer in mijn TS server ?
Rond 7 uur klinkt beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:11

4th

ph4nt0m schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:43:
[...]

nee hij is scheduled to be down for 24 hours ;) ik denk dat dat genoeg zegt :P
als ie eerder up is dan merk je t wel ;)

o ja de volledige clanphoto kan genomen worden op:
18 aug 22.00 uur
of
20 aug 22.00 uur
doe op de zondag aub, kunnen meer mensen...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

1000 posts, tijd voor nieuwe topic :)

Ik hoop dat we 24uur en 5minuten downtime krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151340

luckyjan schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:18:
Nog een kort lijstje van untouch4bl3 over de lvl's van clothing

100 plate, wild hawker, heavens, chairman <- these are all dropped from mobs
88 Crafted: kurash, jaguar, velvet, Rich Merchant <- these only crafted
88 Normal: mighty, marine, shadow, merchant
75 Redfield green gloves/shoes/hat
70 chrome, pirate, violet, semiya
60 Redfield green SUIT
50 trunket, ranger, pruple witch, tamiya
45 Fancy
35 Venetian
30 iron, criker, green witch, vibe
20 blue denim
15 yellow denim
10 soldier, hawker, muse, dealer lvl 10 stuff
In Tala heb ik een aantal jaguar en velvet equips gecraft en dat was nog steeds voor 100 hoor, of ze moeten dat nu nog veranderd hebben maar als het hetzelfde is als tala is het gewoon voor 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184757

Even een vraagje.. hoe weet ik welke Rose ik nu draai ? ik heb de versie vanaf de site gehaalt onder download en dan gedownload maar weet niet welke versie ik nu draai ? ik wil dat namelijk wel even weten voordat ik ga betalen.. zeer leuke game trouwens aardig verslavend :P (wist niet dat MORPG's zo leuk waren )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:11

4th

Anoniem: 153710 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:25:
1000 posts, tijd voor nieuwe topic :)

Ik hoop dat we 24uur en 5minuten downtime krijgen :)
wat ik had gehoord was 6u smorgens down op donderdag en ff na 12 snachts weer up als het volgens plan zou gaan... anders xp x2 komende tijd

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

wie wil 3th of 4th refine? auto prijs, pm me ff EU-EVO, vanaaf gaat alles npc ik sta tot half 74 in eucar voor storage ertussen :P : chan 3 uiteraard

als me shop weg is ak nje me altijd pmen, voor 18:30 op EU-EVO, daarna op serenityX tot vrij laat, ik doe me etc pas npc als ik ga pitten

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/shop.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 16-08-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 184757 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:45:
Even een vraagje.. hoe weet ik welke Rose ik nu draai ? ik heb de versie vanaf de site gehaalt onder download en dan gedownload maar weet niet welke versie ik nu draai ? ik wil dat namelijk wel even weten voordat ik ga betalen.. zeer leuke game trouwens aardig verslavend :P (wist niet dat MORPG's zo leuk waren )
Als je over prose hebt. En je kan op moment spelen dan zou ik zeggen download de evolution client deze is te vinden op de zelfde plek als je de vorige gedownload hebt. Dan moet je niet de 1.44 nemen maar de 1.00 versie.

Deze heb je vanaf vrijdag nodig.
Hoop dat je veel plezier zal hebben in rose en als je keer hulp ofzo nodig hebt denk dat er genoeg gotters zijn die effe kunnen helpen.
GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zeau, daar ben ik weer eens een keertje, na heel lang niet meer naar ROSE te hebben omgekeken...
Ik heb gezien dat Evolution een test is... En vroeg me af, kan je deze game gratis spelen, zolang hij in testfase is? :) Kan er namelijk niets over vinden, zowel op de websites niet als hier in het topic ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24
[PC MMORPG] ROSE Online - deel 24
hoppa :) direct in the start topic. Er is geen beta meer, Prose gaat gewoon over naar Evolution maar verder blijft die gewoon p2p. Wel kan je een trial account nemen, daarna wordt het betalen.
Anoniem: 153710 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:00:
Zijn er mensen die goedkoop plate amor verkopen?
Even lomp rekensommetje:
20 x 60k = 1,2mil (ze gaan nog vaker voor 70-75k)
713 x 550 = 392k
Kleine 1,6mil kostprijs, berg winst en je ziet ze niet goedkoper dan 2mil staan :P Naja, ik zag er eerder eentje voor 1,9mil. Vraag me af hoeveel zulie die crafters hebben die er 10-12 in hun shop hebben zitten ;) Ik had gelukkig nog 21 firestones.

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2006 15:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

:) me noob is lvl 100

Ziet er wel leuk uit mij inloggen

Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/1170/noooblvl1000oe5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SinergyX schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:53:
[PC MMORPG] ROSE Online - deel 24
hoppa :) direct in the start topic. Er is geen beta meer, Prose gaat gewoon over naar Evolution maar verder blijft die gewoon p2p. Wel kan je een trial account nemen, daarna wordt het betalen.
Ja dat had ik dus al gelezen en dus begrepen, maar aangezien er 'de meeste' versies staat... Zijn er dus (lijkt mij) versies die het niet hebben en dat lijkt mij dan toch de testversie? :? IIG staat Evolution niet speciaal vermeld of zo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Ik ben nog even met de Topic start bezig alles vernieuwen enz. hij komt er iig zo aan ;)

BTW Wat is nou de preciese tijd dat we morge pRose evo kunnen gaan spelen en hoelaat stopt het vandaag :?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
GRATS @ fly

euhm kay dat is dus om 1 uur vanavond ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:31
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/3530/muselvl100em9.jpg
Ben gister ook eindelijk lvl100 geworden. Heb met veel geluk m'n heavens spul allemaal naar (5) gerefined.

En server gaat morgen vroeg om 1:30 offline en als alles goed gaat is hij weer online op vrijdagmorgen om 1:30, dus 24uur down.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:56
Doominator, waarom wacht je niet tot morgen? Dan worden ze gewoon gedropt :) Bespaar je jezelf veel geld mee.
Mijn soldier is nu 83, script speelt nu als het goed is op mijn account, want ik moet zo werken en ik wil heeeeel graag nog 85 halen voor het evolution wordt, anders moet ik nog 3 extra lvl's wachten :'(

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shit waarom lees ik dat nu pas :P
Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/8619/skyisthelimityq8.jpg

Bestaat die lijst er nog waar je precies kon zijn welk level iedereen was enz :)
Zal wel mooi zijn als we die weer gaan gebruiken.

(die site van Splendid)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 16-08-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
Omdat ik misschien weer rose wil gaan spelen had ik ff een vraagje qua drukte op de servers, ik heb Irose een aantal maanden gespeeld totdat DeeBee begon met het spel te vergallen.

Hetgeen wat me toen der tijd een beetje tegen zat was de gigantische drukte qua spelers in de gebieden waar je speelde tot +/- lvl 40, is het nog steeds zo druk of is het nu er betaald moet worden minder druk?

Ten tweede vroeg ik met af, stel ik heb voor 3 maanden betaald en ook 3 maanden gespeeld maar besluit ff een maand te wachten met betalen en betaal na die maand gewoon weer de kosten, wat is er dan gebeurd met mijn characters en inventory? is alles dan nog zoals het was of moet ik dan weer van vooraf aan beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is de server morgen hee lde dag down dus?, das mooi ga ik ff werken.

btw, voor mesnen die zeggen om tot evo te wachten met lvl 100 kleding niet doen hoor, beter nu kopen en refinen want in rose evo is 6th reefine heeeeeeel rare. dod dropt het dan niet meer en ze zijn terug gegaan naar het idee van alleen kings en captain droppen het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Dr.Snuggles schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:28:
Omdat ik misschien weer rose wil gaan spelen had ik ff een vraagje qua drukte op de servers, ik heb Irose een aantal maanden gespeeld totdat DeeBee begon met het spel te vergallen.

Hetgeen wat me toen der tijd een beetje tegen zat was de gigantische drukte qua spelers in de gebieden waar je speelde tot +/- lvl 40, is het nog steeds zo druk of is het nu er betaald moet worden minder druk?

Ten tweede vroeg ik met af, stel ik heb voor 3 maanden betaald en ook 3 maanden gespeeld maar besluit ff een maand te wachten met betalen en betaal na die maand gewoon weer de kosten, wat is er dan gebeurd met mijn characters en inventory? is alles dan nog zoals het was of moet ik dan weer van vooraf aan beginnen ?
1. het is rustiger dan iRose ;)
2. je verliest niks en behoud dus alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Okee, das wel mooi :)

bedenk ik me net nog een paar kleine vraagjes,
1. is het een probleem als ik met paypal betaal en niet geverifeerd ben (ik ben niet in bezit van een cc)
2. Ik lees dat veel mensen overstappen naar prose, aangezien dit een philipijnse versie is, is alles dan in het philipijns of is het gewoon engels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Dr.Snuggles schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:18:
Okee, das wel mooi :)

bedenk ik me net nog een paar kleine vraagjes,
1. is het een probleem als ik met paypal betaal en niet geverifeerd ben (ik ben niet in bezit van een cc)
2. Ik lees dat veel mensen overstappen naar prose, aangezien dit een philipijnse versie is, is alles dan in het philipijns of is het gewoon engels ?
1: Waarschijnlijk krijg je weer meerdere opties zoals paybycash paypal cc. dus reken maar op dat je daar niet over hoeft in te zitten
2: Prose is in het engels alleen je hebt wel van die philipinen die geen engels kunnen of niet willen amar daar heb je geen last van zijn zat engelse of europeanen. Dus zou zeggen kom er gezellig bij.

GerwinGood

@Buffies lvl 69 @ 60%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
okee, de payment kan ik die op de gewone rose website doen of moet ik voor Prose me apart reggen op de Prose site en via hun betalen ? (bij Prose kan ik namelijk geen paypal optie vinden, alleen topup cards en bancnet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Dr.Snuggles schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:44:
okee, de payment kan ik die op de gewone rose website doen of moet ik voor Prose me apart reggen op de Prose site en via hun betalen ? (bij Prose kan ik namelijk geen paypal optie vinden, alleen topup cards en bancnet)
vanaf 25 augustus kun je via CC, of paybycash betalen. Nu is die optie er nog niet.
Dus moet je proberen om voor die week nog een topup card te bemachtigen, en mij is het nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Dr.Snuggles schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:44:
De betaal mogelijk heden hoop ik dat er volgende week zijn. Deze zijn momenteel nog niet bruikbaar omdat wij allemaal nog gratis spelen (2 weken trail voor europe).
Dus wacht rustig af en begin vast met lvlen nu toch gratis nog.

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
okee, tnx voor je replies

als ik strax thuis bent ga ik mteen de download aanzetten en hoop ik vanavond nog te kunnen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die 6th grade bindrunes nog verkoopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Sacje is lvl 81 :) Zijn leuke party's binnen OoT, gister even met Rouge en Casah geparty'd ging lekker we leken ook nog eens een drie-ling haha.

Iemand enig idee wat er bijvoorbeeld met me saint viking sword and axe gebeurt want wordt die nou lvl 90 gewoon weer of moet ik me gewoon terug trekken naar me cresent of me duel ocean swords (5)? Zo kut dat evolution weapons en Eq's verneukt :(

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/3290/3linggu7.th.jpg

Zondag meeting+ screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag je evo al laten updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
nee

maar download op de rose site wel effe de 1.07 patch :) scheeld je weer werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem laten updaten 8)7 waar kan ik die patch vinden :P?

(ik zit nu op Version: 1.1.5.385_DE_IM )

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 16-08-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 153710 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:14:
Ik heb hem laten updaten 8)7 waar kan ik die patch vinden :P?
download sectie van roseonline.ph :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

*O* *O* heb ook team speak gedownload zat er al ff in *O* *O* maar nog geen mic -O- -O- ,morge dan maar ff mic hale *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Zo evo client staat er op met patch 107.
Nu maar wachten tot morgen :)
Me arti heeft eindelijk S3 setje, weer boel con meer mogelijk gemaakt door het tijdlijk opofferen van ax3 van zijn 2de socket zetje. SUPER BEDANKT !!!
en kwam op 3de char nog 4 mil en zooi ap10 items en 26 dodge angel wings tegen :P dus kan goed van start in EVO, tot evo :P

PS, er hoorde wat onenigheid over hoelang de servers down zouden zijn. 24 uur is het target als ik de officiele post op het Prose forum mag geloven :)

Greetings Godlings of Arua!

We have been informed by Gravity that there is a big possibility that maintenance tomorrow (August 17) will go beyond our 1200H GMT +8 target as we patch for Evolution and Eldeon. This means the commercial servers are targetted to go live on or before August 18 - 0730H GMT +8.

O ja deze is ook leuk

And, following the pizza delivery challenge tradition, we'll give away a 2x EXP and DROP RATE IF we are not able to bring the servers up by 0730H GMT +8 of August 18.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 16-08-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:52

Haan

dotnetter

Hopen dus dat het uitloopt :P

Stom stom stom, ik zie opeens 40 mana heats en 60 mana oils in m'n storage, die raak ik nu niet meer kwijt ben ik bang :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Zooooo en hier kunnen we verder [PC MMORPG] ROSE Online deel 25

@ Mod: ja hoor gooi maar weer dicht :9

Tweaker gallery / Kaytjuh

zo dat was prose de oude client, iedereen mag nu zijn evo client installeren

mij was niet verteld dat hij zo vroeg al uit de lucht ging, dus heb jammer genoeg niet me latste beejte mats kunne n verkopen en ik ben geen lvl 150 geworden :S

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 17-08-2006 02:15 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.