[PC MMORPG] ROSE Online - deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.250 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:28:
[...]

Welke rose versie ?

[...]

Bedankt voor het aanbod, zal er vast gebruik van maken :P
En als eldeon open is heeft me arti eindelijk weer goed spots om te lvlen en zo dus zal dan zelf ook wel zo lvl 150+ zijn, en in evo hoef je meschien geen 165 te zijn voor sporty :P
Zit op NA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:34:
en zat dat met refined zooi eingelijk?, de refiens die hebt verdwijnen maar je refined spul blijft gewoon de refine die je had of niet
Ze hielden de rifine die ze hadden zo ver ik weet, ze raden je namelijk aaan je rifine's te gebruiken :P

Ver der zag ik wel wat raars, heaven schoen (3) had 1 meer def dan coat op (3) beetje vreemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erm , srry als deze vraag al voorbij is gekomen ik kom em iig niet vinden ,
ik heb prose via bittorrent geinstaleerd en dan moet je tog nog tala dinges downloade op die prose pagina wil het niet kan de pagina niet vinden , via waar hebbe jullie dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:28:
erm , srry als deze vraag al voorbij is gekomen ik kom em iig niet vinden ,
ik heb prose via bittorrent geinstaleerd en dan moet je tog nog tala dinges downloade op die prose pagina wil het niet kan de pagina niet vinden , via waar hebbe jullie dat gedaan?
Prose en Tala zijn 2 verschillende dingen
De ene is de Tala client de andere de gewone Prose client.
Allebij updaten ze zichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Local Host schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:17:
[...]

Ik had nog wat Testkings ( cheats :X ) voor je ... >:)

Grats met behalen van de 2 eerste 291 is idd vrij pittig :>

je komt wel terug toch ?

}:O
Uiteraard kom ik terug. Kan nie wachten :9~

Ik heb eventueel ook nog Transcender voor je (test-engine van dochteronderneming Microsoft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:34:
[...]

Prose en Tala zijn 2 verschillende dingen
De ene is de Tala client de andere de gewone Prose client.
Allebij updaten ze zichzelf
en waar kan je tala client downloade? naast die site waar die het niet doet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:49:
[...]

en waar kan je tala client downloade? naast die site waar die het niet doet }:O
http://torrent.levelupgames.ph/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Ej vlieg eff een vraagje voor als straks pRose begint :P heb jij genoeg spullen om Wild Hawker suit te craften, die zou ik eigenlijk graag hebben voor dat evo begint (ik help en betaal natuurlijk ook mee) omdat jij tog zei dat je de klere ging craften dacht ik, ik vraag het eff :9

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Jeetje wat gaat dat een aparte week worden zeg, iedereen wil van z'n mats af :P
Ik heb er ook weer zin in! Ik denk dat de meeste hier (waaronder ook ik) 50+ mats in hun storage hebben. De filippijnen zullen intussen al bezig zijn met het craften :)

edit:
Op zoek naar plaatjes waar mischien m'n storage op staat kom ik erachter dat voor de zoveelste keer m'n capture map weg is. Argh stom stom stom |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Rooster op 28-07-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kad al alle spul klaar voor blue sporty :O even snel craften bij vliegje door een willekeurige crafter met sporty craft xD

edit: omg ik moet zo autolessen... et stormt -_-

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 07:26:
ja kad al alle spul klaar voor blue sporty :O even snel craften bij vliegje door een willekeurige crafter met sporty craft xD

edit: omg ik moet zo autolessen... et stormt -_-
mooi dan blijf ik binnen ( nee niet voor het weer :P ) :+

Leuk om te zien dat het topic weer echt begint te leven en dat alle bekenden weer een retourtje gaan nemen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
In evo heb je toch die disasemble skill? Wat doet ie precies (bijv. kan je een gem ergens uithalen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Ben ik de enige die echt niet meer weet wat ik allemaal in mijn storage had zitten? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

SinergyX schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:17:
Ben ik de enige die echt niet meer weet wat ik allemaal in mijn storage had zitten? :P
nope, ik ook niet... is net iets te lang en teveel chars geleden...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:31
luckyjan schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:16:
In evo heb je toch die disasemble skill? Wat doet ie precies (bijv. kan je een gem ergens uithalen)?
in i-Rose was dat wel zo ja maar ik heb nog niemand gehoord met een drilled item en toen ff gekeken of disensable t doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb echt heel lang geen rose online meer gespeeld!

Welke versie word er nu gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
snel:
Erose = d00d.
NArose = tijdelijk alternatief -> speelde een aantal, stoppen bijna allemaal
Prose = gaat open voor Erose spelers (10 aug) -> gaan we allemaal heen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 00:08:
Ej vlieg eff een vraagje voor als straks pRose begint :P heb jij genoeg spullen om Wild Hawker suit te craften, die zou ik eigenlijk graag hebben voor dat evo begint (ik help en betaal natuurlijk ook mee) omdat jij tog zei dat je de klere ging craften dacht ik, ik vraag het eff :9
Geen idee of ik dat heb :P
Weet echt niet mer wat ik in storage heb hoor :P
Maar veel mensen hebben nog veel mats in huh WH, dus als we met ze alle gewoon verzamelen kan ik vast veel mooie dingen craften ^^
Als Prose open gaat ga ik gewoon alles op craften wat ik heb, en wat de andere hebben tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen NArose gespeeld, maar die community was zo slecht dat ik daar gestopt mee ben.

Kan je ook Prose spelen, als je geen Erose speler bent geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:40:
Ik heb alleen NArose gespeeld, maar die community was zo slecht dat ik daar gestopt mee ben.

Kan je ook Prose spelen, als je geen Erose speler bent geweest?
Zal toch wel, je kan denk gewoon een acount aan maken. (pas van af 25aug de normale betalings manieren)

Trouwens, ook voor ph4.
Onze mage's moeten opeens wel van veel nieuwe eq woorden voor zien. wand me lvl 80 gele (7) golden staff is op eens veel te low lvl voor me mage :/ (iemand lander staf te koop) :P
Woord denk eerste dagen van EVO echt 1 groot koop verkoop feest, door die lvl veranderingen van eq.
Hopelijk kan ik nog wat extra eq voor me arti craften zodat ik wat hoger kan rifinen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Zal toch wel, je kan denk gewoon een acount aan maken. (pas van af 25aug de normale betalings manieren)

Trouwens, ook voor ph4.
Onze mage's moeten opeens wel van veel nieuwe eq woorden voor zien. wand me lvl 80 gele (7) golden staff is op eens veel te low lvl voor me mage :/ (iemand lander staf te koop) :P
Woord denk eerste dagen van EVO echt 1 groot koop verkoop feest, door die lvl veranderingen van eq.
Hopelijk kan ik nog wat extra eq voor me arti craften zodat ik wat hoger kan rifinen.
voor mij word t pwr lvl-en naar de 100 en dan snel 2nd job quest doen :P
en dan hopen dat ik wat spullekes krijg van meneer fly xD (heavens set)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Trouwens, ook voor ph4.
Ach we helpen elkaar wel moet kunnen. Als ik jouw was zou ik gewoon een dark anima te pakken zien te krijgen. Deze zijn in de evo versie er ook en heeft op 1 al evenveel ap als een land als ik dat me zo goed herinner. Ik moet dus idd zowiezo nieuwe staff hebben voor me hoofdmage (+paar heaven setjes) en voor me 2e muse dus aantal wands + shadow set als evo er is. Voor evo er is gaat me 2e muse gewoon lekker het mage pad om wat sneller te lvl en. Hopen dat ik beetje tijd heb om die nog lekker wat omhoog te lvl'en. En dan als evo er is cleric pad gaan. Ach niet te druk om maken komt wel goed zoals altijd :>. Hebben jullie idd mooi een buff sletje voor jullie 2 mages en dat powned O+.

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 28-07-2006 11:06 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:56:
[...]

voor mij word t pwr lvl-en naar de 100 en dan snel 2nd job quest doen :P
en dan hopen dat ik wat spullekes krijg van meneer fly xD (heavens set)
Krijg nog wel :P
Ben bang dat ik niet veel weg te geven heb hoor. Echt veel zuly had ik niet meer. En had ook niet veel heaven zooi, en heb tuurlijk 1 zetje voor me eigen museje nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Weet iemand wat er met Legend Dragon Knuckles gebeurd? en worden wings eigenlijk weer refinebaar? Ik denk als je het slim wil aan pakken verkoop zo veel mogelijk en hou het geld in de zak tot evo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:08:
Weet iemand wat er met Legend Dragon Knuckles gebeurd? en worden wings eigenlijk weer refinebaar? Ik denk als je het slim wil aan pakken verkoop zo veel mogelijk en hou het geld in de zak tot evo :9
Wings rifinen, denk ik niet. En dragon knuckels verliezen gewoon hun 20 dex.
Maar alles verkopen voor evo is niet handig, wand dingen zullen vrezelijk duur zijn de eerste tijd, kan je beter effe weekje doorlopen met wat oudere EQ.

PS. zie dat er veel heavens moeten gemaakt woorden, (veel muses in LoT he) moeten jullie mij wel helpen dikke eldeon gun te vinden wand die ik nu heb is echt crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:04:
[...]

Ach we helpen elkaar wel moet kunnen. Als ik jouw was zou ik gewoon een dark anima te pakken zien te krijgen. Deze zijn in de evo versie er ook en heeft op 1 al evenveel ap als een land als ik dat me zo goed herinner. Ik moet dus idd zowiezo nieuwe staff hebben voor me hoofdmage (+paar heaven setjes) en voor me 2e muse dus aantal wands + shadow set als evo er is. Voor evo er is gaat me 2e muse gewoon lekker het mage pad om wat sneller te lvl en. Hopen dat ik beetje tijd heb om die nog lekker wat omhoog te lvl'en. En dan als evo er is cleric pad gaan. Ach niet te druk om maken komt wel goed zoals altijd :>. Hebben jullie idd mooi een buff sletje voor jullie 2 mages en dat powned O+.
tja mschien wilde ik ook cleric gaan :P
maar denk toch maar dat t mage word dan kan ik tenminste ook nog wat solo spelen en snellvl-en

[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 28-07-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

* Local Host meldt zich weer als 24/7 shop voor iedereen :)

in narose ook paar keer gedaan liep redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:15:
[...]

tja mschien wilde ik ook cleric gaan :P
maar denk toch maar dat t mage word dan kan ik tenminste ook nog wat solo spelen en snellvl-en
Zou leuk zijn als 1 van ons mage is en 1 cleric.
Jij bent male char. en male cleric vind ik geen pan.
Andere kant, kan jij als cleric meschien ook eens me arti een buff geven :P
Ag we zien allemaal wel. eerst maar eens evo afwachten.
En of ik wel meteen met me mage ga lvllen, wand nu is me arti ok weer intressant.
Local Host schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:17:
* Local Host meldt zich weer als 24/7 shop voor iedereen :)

in narose ook paar keer gedaan liep redelijk :)
Ik kan ook shoppy zijn. :) Goed voor de mensen die de pc sávond uit zetten

PS, ga zondag op vakantie en heb al me werk en overdracht al klaar op me werk dus zit me harstikke te vervelen(op me werk) dus vandaar dat ik zo actief reageer vandaag :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:23:
[...]

Zou leuk zijn als 1 van ons mage is en 1 cleric.
Jij bent male char. en male cleric vind ik geen pan.
Andere kant, kan jij als cleric meschien ook eens me arti een buff geven :P
Ag we zien allemaal wel. eerst maar eens evo afwachten.
En of ik wel meteen met me mage ga lvllen, wand nu is me arti ok weer intressant.

[...]

Ik kan ook shoppy zijn. :) Goed voor de mensen die de pc sávond uit zetten

PS, ga zondag op vakantie en heb al me werk en overdracht al klaar op me werk dus zit me harstikke te vervelen(op me werk) dus vandaar dat ik zo actief reageer vandaag :P
ja daar d8 ik ook al aan eerlijk gezegd xD om jouw artisan nog een keer te kunnen buffen :P welk lvl was ie btw ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:26:
[...]

ja daar d8 ik ook al aan eerlijk gezegd xD om jouw artisan nog een keer te kunnen buffen :P welk lvl was ie btw ? :D
142 maar, en me mage 88

Even nog vraag evo gangers. Lvl 100 eq die vroeger in Irose 104 was welk lvl word dat ?
Lijk me sterk even hoog als de oude 120 eq.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ik blijf toch stiekem hopen dat 1st job ook reset krijgt , dan kan ik nl lekker in LoT blijven

ach kleine 2 weken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:07:
ik blijf toch stiekem hopen dat 1st job ook reset krijgt , dan kan ik nl lekker in LoT blijven

ach kleine 2 weken nog.
Meschien kan je nu wel Job reset doen, zou niet raar zijn, nu jobs op eens zo veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik was gisteravond voor de eerste keer naar Junon geweest op Tala, shops :) Beetje jammer dat de lvl-req van aantal 1hand blunt/sword veranderd zijn, maar ergste is nog dat die lvl100 blue weapons gewoon bagger veel AP hebben (172 tegen 281!). Snap dat niet echt waarom Arti's dan toch nog high-lvl weapons kunnen craften (of je moet je rot refinen naar een (6) of (7)).

Kwam wel gelukkig een knight tegen, xxBluenogwatxx, raadde mij meteen af om Knight te gaan :/ Champions zijn dus echt 10x beter.. helemaal als je dus met een cleric lvl't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:21:
Ik was gisteravond voor de eerste keer naar Junon geweest op Tala, shops :) Beetje jammer dat de lvl-req van aantal 1hand blunt/sword veranderd zijn, maar ergste is nog dat die lvl100 blue weapons gewoon bagger veel AP hebben (172 tegen 281!). Snap dat niet echt waarom Arti's dan toch nog high-lvl weapons kunnen craften (of je moet je rot refinen naar een (6) of (7)).

Kwam wel gelukkig een knight tegen, xxBluenogwatxx, raadde mij meteen af om Knight te gaan :/ Champions zijn dus echt 10x beter.. helemaal als je dus met een cleric lvl't.
tja knights waren al niet echt super maar als ze dus nog slechter worden.... :r

nog even wat dingen gevraagd aan prime wat betreft de client,
je moet de 1e 7 dagen met de oude client doen ;)
zodra evo uit is op de 17e ofzo moet je een NIEUWE client downloaden (evo client) de oude client word dus NIET gepatched naar evo.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4nt0m op 28-07-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:24:
[...]

tja knights waren al niet echt super maar als ze dus nog slechter worden.... :r
Gebasseerd op? in eRose waren Knights imho beter als Champ.... ze deden allebei max dmg en Knight had veel meer def als een champ. Alleen nu de dmgcap eraf is weet ik het nog zo niet.

Knight is nu nog meer geconcentreerd op defense en champ nog meer op attack power.
Het ligt er ook maar aan hoe je speelt. Op Eldeon en overal zijn de spawns flink aangepakt. Ik weet niet of een Champ zomaar ff 5 mobs + king kan tanken ofzo.
Hopelijk valt het allemaal wel mee want ik ben Knight 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:03:
[...]

Gebasseerd op? in eRose waren Knights imho beter als Champ.... ze deden allebei max dmg en Knight had veel meer def als een champ. Alleen nu de dmgcap eraf is weet ik het nog zo niet.

Knight is nu nog meer geconcentreerd op defense en champ nog meer op attack power.
Het ligt er ook maar aan hoe je speelt. Op Eldeon en overal zijn de spawns flink aangepakt. Ik weet niet of een Champ zomaar ff 5 mobs + king kan tanken ofzo.
nou de skill keuze vond ik niet echt super.. ze hadden alleen echt die imba spring sla atk die veel dmg deed en dan om de zoveel tijd een bliksem balletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Psychoot schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:03:
[...]

Voor zover ik heb gespeeld heb je in een party op dit moment meer aan een celric met def up buff + insane heal, dan aan een knight. Weet uiteraard niet hoe dit is op eldoen maar denk toch dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Een champ kon melee veel meer damage doen dan een knight, slechts 2 powers hadden max damage, maar nu is de dmg-cap weg en wint champ dat makkelijk (hallo AP?)

Hij haalde meteen al de eerste atk buff aan, welke dus nu def down doet en niet meer aoe buff is. Daarbij kan een cleric een champ makkelijk in leven houden (def/atk/acc buff, maxhp/end) en kan het principe 'sneller kill = overleven' meer doen dan een 'meer def = overleven' (zo heeft een knight/champ zonder set 0.0 magic resist). Ik party puur met alleen mika, zware overkill aan defence en killen ging gewoon traag (je doet amper dmg vergelijkend met een champ). Zij deed damage maar gaat nu 99% zeker cleric dus ga ik maar lekker voor de vette damage.. champion dus :)

En zo ik die skilltree's bekijk, zijn de AoE's van soldier/knight-to-be dus totaal pleite. Zo is tripple strike 130+ geworden, die aoe def-down vind ik helemaal niet meer terug en die aoe (seismic impact?) is ook weg. Al die aoe's zijn dus nu verdeeld onder de wapen-builds, zo heeft dus spear die spin attack gekregen. Whirling strike vind ik ook niet meer (die rare spin attack), alles lijkt puur single target en passive hp/def training.

En taunt is een nonjob afhankelijke skill (100% hit begreep ik nu), dus verlies ik er niet veel op :)

Knight lijkt nu echt de team-tanker te zijn geworden voor de wat grotere parties, waar ik dus niet meer in val. En wat Axe zegt, clerics zijn veel beter in party, die heal is echt 3x beter dan enkele knight (hawkers zijn er ook nog :P)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-07-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok , dit is vaag ik ben tala client via bittorrent aant downloade waarvan fly zei , en gister duurde het nog 2 uur en ik doe em aan en opeens 1 day and 12 hours en nu helemaal geen tijd meer en blijft die op 28.4% hake :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:47:
ok , dit is vaag ik ben tala client via bittorrent aant downloade waarvan fly zei , en gister duurde het nog 2 uur en ik doe em aan en opeens 1 day and 12 hours en nu helemaal geen tijd meer en blijft die op 28.4% hake :/
dat komt omdat niemand online is :P ik zal ff kijken of ik voor je kan seeden ;)

nog een kleine OT toevoeging :P
we waren verveeld op msn en hebben toen maar wat grappigs gedaan met onze microfoons :)

http://home.wanadoo.nl/c....=-_26_7_2006@13_53_22.wav
http://home.wanadoo.nl/c....0m_26_7_2006@13_52_32.wav

[ Voor 27% gewijzigd door ph4nt0m op 28-07-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:53:
[...]

dat komt omdat niemand online is :P ik zal ff kijken of ik voor je kan seeden ;)

we waren verveeld op msn en hebben toen maar wat grappigs gedaan met onze microfoons :)

seeden=? ja ik weet ik ben nog maar een klein kind met heel veel domme vrage :P . lol die m00 m00 m00 en hahahahaha :P komt al beweging in het is nu veranderd naar 150-200 dagen die tala client download :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

@SinergyX, true, het lijkt er inderdaad op dat Cleric/Champ (of Champ/Knight? :)) party velen malen beter is.
Maar waar is de balance dan te vinden als Knight opeens velen malen zwakker/onnodig blijkt te zijn?

Ik hoop dat de King mobs velen malen sterker zullen worden waardoor je misschien wel iets aan een Knight zult hebt.

En wat betreft Taunt en de AoE skills weet ik niet zeker maar ik d8 dat Taunt een AoE Knight only 100% success werd en qua AoE attack skills weet ik niet aangezien ik niet lang op Tala gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb de screenshots nog van de Skilltree Muse en Soldier, daar kon ik ze niet meer terug vinden. Taunt op Erose was een single target power (lvl50 dacht ik) welke begin bij 10sec/20%kans tot maxed 30sec/60% kans. Die 2nd job werd inderdaad AoE, maar Erose ging plat bij lvl95 dus nooit getest :P

Zo staat Taunt dus apart (blijft soldier skill), maar wordt verder niet meer genoemd bij de 2nd job skills. Er stond mij bij dat zelfs de huidige Tala taunt al direct 100% is, dat dus alleen duration omhoog gaat. Kan wel dus zijn dat er nu een weapon requirement aan vast zit.

Vanavond nog eens kijken :) (weet ik niet of het nu een ghost-drop-skill is)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-07-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

[...]

LOLOMFGROFLCOPTER 8)7

nee die middag had je echt niets beters te doen :P mij een beetje van mijn prutsprojecten af te houden.

tis weer vrijdagmiddag lui 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:39:
@SinergyX, true, het lijkt er inderdaad op dat Cleric/Champ (of Champ/Knight? :)) party velen malen beter is.
Maar waar is de balance dan te vinden als Knight opeens velen malen zwakker/onnodig blijkt te zijn?

Ik hoop dat de King mobs velen malen sterker zullen worden waardoor je misschien wel iets aan een Knight zult hebt.

En wat betreft Taunt en de AoE skills weet ik niet zeker maar ik d8 dat Taunt een AoE Knight only 100% success werd en qua AoE attack skills weet ik niet aangezien ik niet lang op Tala gespeeld heb.
ik denk toch dat t met rose niet zo zeer boeiend is of je knight of champ bent in een party, iig niet met clanm8s/vrienden daarmee heb je altijd wel een party :) omdat ze t gewoon gezellig met je vinden bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
[...]

LOL phan wat is dat voor lachje :P m00 is natuurlijk local ;)

Ramon zeg ef als je Tala gaat spelen dan maak ik ook ef een nieuw acc aan, kunnen we samen ef lvlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zullen ze daar moeilijk gaan doen als je een 6de account aanmaakt voor de tala server? :X
Denk tegen dit weekend ik op 8 zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:11:
[...]

LOL phan wat is dat voor lachje :P m00 is natuurlijk local ;)

Ramon zeg ef als je Tala gaat spelen dan maak ik ook ef een nieuw acc aan, kunnen we samen ef lvlen ;)
ah ik heb net een mannetje aangemaakt :P hij is al lvl 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe terug koment op het knight/champ verhaal. In NArose ownd knight dik over champs. Die wonnen echt niet van een knight. Maar in evo denk ik dat je nog niet kan zeggen wat beter is. Meschien zijn de def skill wel veel zieker gewoorden en skill zijn echt raar gewoorden he. Meschien zijn er skill die we nog niet gezien hebben die op eens ubersterk zijn gewoorden. Neem lightning van muse, die is in evo op eens 3x zo sterk als een normale ice bold. Meschien heeft/krijgt knight er ook nog wat leusk bij. En als knight weer insane def krijgt zijn ze heerlijk voor grote bossparty's, ik zou die echt niet kunnen tanken.

In Irose kon een knight achter elkaar die def up skill doen, als dat weer kan zijn ze kwa def echt idioot. En champs, kweet niet heb het er zoizo niet zo mee, zijn mij een beetje te AP geil of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Boeit mij dat beetje PvP nou als je voor geen meter dingen kan slopen? PvP in Rose is toch vrijuit gewoon lomp, dus daar zal ik dus _nooit_ mijn keuze op laten baseren. Zo kan een knight op zijn beurt weer geen enkele kans zonder Mdef tegen muses. Per saldo zag je erg erg weinig knights solo rond huppelen. Def-up skill kon al in Erose nonstop. Maargoed, een boss zal een 10/15% hp wegrammen per keer, 1 cleric met de 3 heal skills kan dat _makkelijk_ blijven healen. Toch blijft het gewoonweg lomp dat 'de tanker van het spel' geen enkele buffje aan Mdef krijgt. Die staan 99% kansloos tegen magic-attack mobs (zonder mdef set). Daar sta je dan met je 2k+ def tegen yellow mobs te meppen, terwijl een muse naast je ze per 2 seconde 1tje neermaait :)

Maarja, zoals al eerder gezegt werd, knights worden de grote party tankers. Champs zullen de beste zijn in 2/3 team parties.

Nadeel is dat sword/shield gewoon er vet uitziet, met zo'n belachelijk grote axe rond te lopen vind ik ook weer niets. Denk Spear champ dan maar.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 28-07-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:28:
Zo kan een knight op zijn beurt weer geen enkele kans zonder Mdef tegen muses.
Dat slaat mooi nergens op :)
Def tegen muse is een combo van def + mdef.
Met def up skill doen muses echt weinig damage op knight met gewone skill's, alleen die perma's doen wat pijn :P, en muse is zo dood, 3 klappen weg, dus knight kan prima van mage winnen. Mage kan alleen winnen van wege al die stuns.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
[...]

OMG.... een collega stond per ongeluk achter me toen ik ze afspeelde.
Ik schaam me diep voor jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:43:
[...]

Dat slaat mooi nergens op :)
Def tegen muse is een combo van def + mdef.
Met def up skill doen muses echt weinig damage op knight met gewone skill's, alleen die perma's doen wat pijn :P, en muse is zo dood, 3 klappen weg, dus knight kan prima van mage winnen. Mage kan alleen winnen van wege al die stuns.
Zoals ik zei.. zonder Mdef.
Maargoed, dat is PvP, boeit mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Koudijs schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:49:
[...]

OMG.... een collega stond per ongeluk achter me toen ik ze afspeelde.
Ik schaam me diep voor jullie :P
Als dat Gerwin was hoef je je niet te schamen.

Zodra prose is verplicht ik iedereen om TeamSpeak / Vent server te joinen is gewoon makkelijk voor de party's en slappe ouwe-hoer

}:O

Die lach is ph4n btw en m00 ja wie kan dat anders zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
ph4nt0m schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:18:
[...]

ah ik heb net een mannetje aangemaakt :P hij is al lvl 10 :)
Jah phan als jij dan even je msn en ign geeft zou handiger zijn :9

Edit: @ Local als jij nou eens een TS server zelf gaat hosten zou leuker zijn :D

[ Voor 15% gewijzigd door Kaytjuh op 28-07-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

PvP is voor mij wel een keuze geweest om voor Knight te gaan, de Faction wars waren altijd lachen in iRose. Ze zien er imho ook het vetste uit, zeker strax met Vivor Shield :)

Hopelijk heeft een boss strax maar 2-4 hits nodig op een Champ te killen zodat een Knight wel een must wordt om een boss neer te halen :+
Maja we zullen het 24 augustus wel zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach ik heb nog een voordeel, ben nog 95. Moet zowiezo de 2nd job nog gaan doen, hopelijk tegen die tijd hebben die stats-freaks uit de philipijnen inmiddels al wat guides/stats over alle skills vrij gegeven :)

En ik verwacht echt niet dat ik in die 7 dagen oud-rose die 5 lvls kan halen. :9

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 28-07-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:28:
Maarja, zoals al eerder gezegt werd, knights worden de grote party tankers. Champs zullen de beste zijn in 2/3 team parties.
Moet je is 2 mages + cleric tekeer zien gaan nu xD. Dat vind ik nu zover ik kan oordelen de beste party combi die er is.

Dat hele pvp verhaal leuk en aardig maar naast classe draait het altijd om de build/stats van je eq. Lekker belangrijk. Pvp is leuk om zo nu en dan te doen maar een echte meerwaarde heeft het "nog" niet in rose.

Boeien welke classe je hebt als je maar fun hebt. Daarom speel je toch? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:13:
Boeien welke classe je hebt als je maar fun hebt. Daarom speel je toch? O+
Quote van de Maand _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:59:
[...]

Jah phan als jij dan even je msn en ign geeft zou handiger zijn :9

Edit: @ Local als jij nou eens een TS server zelf gaat hosten zou leuker zijn :D
....
ik ben nu werken en ben er pas rond een uur of 10 weer :)

@synergyx

hoezo 5 lvls nie te halen in 7 dagen? :P ik moet er zelf nog 5.5 ofzo :P en ik zal er naar streven ^^

[ Voor 19% gewijzigd door ph4nt0m op 28-07-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Kaytjuh schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:59:
[...]

Staat op mijn ToDo list ;)

denk dat ie vanaf volgende week up zal zijn. Moet nl ff kijken op welke virtual server ik die ga plaatsen :) ( linux of windows )

@ hierboven veel plezier @ vakkenvullen

[ Voor 6% gewijzigd door Local Host op 28-07-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ph4nt0m schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:28:
hoezo 5 lvls nie te halen in 7 dagen? :P ik moet er zelf nog 5.5 ofzo :P en ik zal er naar streven ^^
Eerste dagen is zowiezo mijn vriendin er, daarbij speel ik ook nog intensief CoH :P Dus ik doe lekker rustig aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:29:
[...]

Staat op mijn ToDo list ;)

denk dat ie vanaf volgende week up zal zijn. Moet nl ff kijken op welke virtual server ik die ga plaatsen :) ( linux of windows )
Er draai al jaren een vent servertje voor 8 man op mijn PC, die kunnen we ook altijd mis bruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nice Rick ik denk dat we ff moeten kijken wat de reactie van mensen zal zijn en hoeveel er gemiddeld online zullen zijn. IRC kanaal is nl ook erg leeg op 3 man na ;) We zien wel, wat ik al zei tis gewoon erg makkelijk tijdens party's er zijn mensen die geen mic hebben, maar dat maakt niet uit als je maar luisterd :P Zelf Ceteus hebben we zover gekregen om een mic aan te schaffen ( al was het alleen maar om terug te reageren op Ph4nt0m en mij :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:36:
nice Rick ik denk dat we ff moeten kijken wat de reactie van mensen zal zijn en hoeveel er gemiddeld online zullen zijn. IRC kanaal is nl ook erg leeg op 3 man na ;) We zien wel, wat ik al zei tis gewoon erg makkelijk tijdens party's er zijn mensen die geen mic hebben, maar dat maakt niet uit als je maar luisterd :P Zelf Ceteus hebben we zover gekregen om een mic aan te schaffen ( al was het alleen maar om terug te reageren op Ph4nt0m en mij :P )
Ik heb wel mic hoor :P
Maar we kijken wel :P
als het nodig is hem te gerbuiken hoor ik het wel.

Ben van af morge ochtent niet meer online, VLIEG GAAT OP VAKANTIE !!!! joepy :P
Effe lekker naar frankrijk.
ben denk rond de 10de terug. (kijk wel waneer ik terug wil :P)
Tot die tijd dus even stilte van het vliegje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:57:
[...]

Ik heb wel mic hoor :P
Maar we kijken wel :P
als het nodig is hem te gerbuiken hoor ik het wel.

Ben van af morge ochtent niet meer online, VLIEG GAAT OP VAKANTIE !!!! joepy :P
Effe lekker naar frankrijk.
ben denk rond de 10de terug. (kijk wel waneer ik terug wil :P)
Tot die tijd dus even stilte van het vliegje :(
ik wens u VEEEL plezier dat je nog veel vrouwen mag scoren ^^

kaytjuh waar ben je dan? :P pauper xD

[ Voor 4% gewijzigd door ph4nt0m op 28-07-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Vlieg veel plezier natuurlijk en kom wel optijd terug voor pRose he ;)

Ej phan doe jij is ef rustig :9 ik heb ook nog wat anders aan me kop, morge als ik klaar ben met werken kom ik online op evo en dan gaan wij partyen en ramon doet ook mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/7207203218wand.JPG
Volgens mij zijn die lvl-requirements niet helemaal goed ingesteld...
(base 255 int kan je toch nie halen op lvl100?)

En dan maar niets te zeggen over die enorme AP verschil.

Edit: @fly,
was die AP van guns altijd zo enorm hoog? :?
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/9905822679gun.PNG

Ja, Muses zijn nu 100% buff bitches. Loop ik gezelli in Junon (lvl31) krijg ik dus nonstop "Pa buff poh". Naja, ik lekker buffen. Ik net daarbuiten die moldies meppen (50-55 melee dmg -150 power), komt er een lvl100+ cleric aanzakken die even mij weer bufft. 160-180 melee dmg met bijna elke 3 klappen een critical :X Moldies gingen neer voordat ze bij mij waren B) Wel apart dat dus mijn atk power 150 bleef doen :P

[ Voor 71% gewijzigd door SinergyX op 29-07-2006 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl requirements kun je makkelijk halen ja.

En ja die attack power klopt, al denk ik dat die weapons niet lvl 100 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

255 int is te behalen op lvl 115 als je alles maar dan ook alles in int pompt. Zie: www.izuly.com als je stats wil berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

En misschien wat eerder als je int stats hebt op je gear :)

vanaf maandag zal ik eens gaan klooien met Teamspeak aangezien onze Mug op vakantie is. ( mijn vriendin is dan 2 maanden rugtassen in Australie ) dat wil dus ook zeggen dat ik iets meer tijd heb om rose te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was altijd gezelig op na ts en party hehe al werd cet er wel vaak door heen gehaald met zijn kale kop
en zijn jurk :P }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

daar vroeg hij zelf om :P

Als we toch mooie herinneringen gaan ophalen ->

Cet en ik vonden het altijd erg leuk om met elkaar mee te liften op de cart en dan naar een groepje mensen rijden en lekker irritant om de beurt zwaaien naar die mensen . Of lekker tijdens het rijden de passagier op zwaaien laten drukken geeft heerlijk irri effect ^^

Nog een leuke herinnering -> Lynns secjob quest bij de n00bs dure items droppen en patsen ^^ heb me toen heerlijk vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat was heerlijk en die noobs het maar niet pakken he whehe was fun idd
narose atm is bagger roaale lag me muse is 85 en eigelijk geen zin meer in hehe
me sol heeft geen geld meer haha heeft me muse opgegeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd atm 70 in narose maar weinig zin om die resterende 30 lvls door heen te pompen atm ><
ach gwoon beetjuh relaxt aan doen dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 02:15:
[afbeelding]
Volgens mij zijn die lvl-requirements niet helemaal goed ingesteld...
(base 255 int kan je toch nie halen op lvl100?)

En dan maar niets te zeggen over die enorme AP verschil.

Edit: @fly,
was die AP van guns altijd zo enorm hoog? :?
[afbeelding]

Ja, Muses zijn nu 100% buff bitches. Loop ik gezelli in Junon (lvl31) krijg ik dus nonstop "Pa buff poh". Naja, ik lekker buffen. Ik net daarbuiten die moldies meppen (50-55 melee dmg -150 power), komt er een lvl100+ cleric aanzakken die even mij weer bufft. 160-180 melee dmg met bijna elke 3 klappen een critical :X Moldies gingen neer voordat ze bij mij waren B) Wel apart dat dus mijn atk power 150 bleef doen :P
Mijn justice had op (4) dacht 250ap, dus die gun ziet er lekker uit zeg, dus vind effe zoon gun voor mij in evo :P
Die launcher is wel echt ziek trouwens :P. Hoop dat er niet te grote ap verschillen komen tussen al die jobs, hoop dat ze dat met die hoge ap's nog een beetje eerlijk kunnen houden tussen de jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
vlieg, die dinge zijn redelijk common (dropped by kings) maar zoals gezegt is eerder de CON eis een probleem, de beste Gun heeft iets van 250con nodig (andere dan op plaatje hierboven)
alhoewel 5x 6/5 toch wel 30 CON is, wil je ook een beetje SEN toevoegen voordat je lvl 110 bent denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:29:
[...]

Mijn justice had op (4) dacht 250ap, dus die gun ziet er lekker uit zeg, dus vind effe zoon gun voor mij in evo :P
Die launcher is wel echt ziek trouwens :P. Hoop dat er niet te grote ap verschillen komen tussen al die jobs, hoop dat ze dat met die hoge ap's nog een beetje eerlijk kunnen houden tussen de jobs.
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/roffellauncher.jpg :X

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
WTF :P, is dat zo'n nieuwe cannon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Sicko schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:54:
[...]

WTF :P, is dat zo'n nieuwe cannon?
Niet nieuw, in iRose zat ie ook al maar kon ie niet tippen aan deze attack :P
Heb me inmiddels ook al laten vertellen dat er in tala een (6) van is :9~
Edit: In iRose was het trouwens een launcher voor lvl 150 ofzo, iig niet de 156 want dat was de breakdown cannon.

[ Voor 17% gewijzigd door its_Lochii op 29-07-2006 18:14 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precious1 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:33:
vlieg, die dinge zijn redelijk common (dropped by kings) maar zoals gezegt is eerder de CON eis een probleem, de beste Gun heeft iets van 250con nodig (andere dan op plaatje hierboven)
alhoewel 5x 6/5 toch wel 30 CON is, wil je ook een beetje SEN toevoegen voordat je lvl 110 bent denk ik :P
Con eis een probleem nee hoor, heb wel 250 met gemak hoor, dus geef mij maar zzon gun :P
En de launcher op plaatje. OMG 600+ AP beetje ziek als je het mij vraagt. Maar meschien zijn de wapons van andere job's ook wel zo goed. (moeten ze wel lvl rec aanpassen wand beetje str is makkelijk te halen voor een bourg)

PS iemand al 'pic's van nieuwe soldier en hawker waposn ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
egamernl schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:13:
[...]

Niet nieuw, in iRose zat ie ook al maar kon ie niet tippen aan deze attack :P
Heb me inmiddels ook al laten vertellen dat er in tala een (6) van is :9~
Edit: In iRose was het trouwens een launcher voor lvl 150 ofzo, iig niet de 156 want dat was de breakdown cannon.
Dat laten vertellen zegt al genoeg zeg ik dan maar en ik heb iemand met een oracle staff (8) gezien >.<
die lvl req passen zich wel aan als evo commercieel gaat eveneens die drops, dus er zal geen lvl 1xx wapen meer van een GK droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weten we toch allang dat die stats req super hoog op blijft tellen en dat de lvl req op 100 blijft, en van die hoge atk en zo, zo is een axe ook vrij hoog geworden.

was met moeite af te lezen van die screens toen van nieuwe equip door prime defender op het "oude" prose forum

btw die guns zijn gemaakt voor high level, dus zeg nou niet dat de hoge stat req schandalig is, denk er zelf dat lvl req 135 bij

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/6669553431swords.PNG
Rechtsonder een 'echte' bijna-lvl 100 weapon ter vergelijking.

Het lijkt dat dit een 135 set is, net als die katar's toen in Erose (waren toch de enige 100+ weapons?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Lol ik denk ik doe mee aan de competitie om die game-time card toen heb ik dit maar ingezonden xD
http://www.eu-rose.com/showpost.php?p=20925&postcount=13
nou ik ga vandaag nie teveel achter me pc zitten want ik ben ook weer een jaartje ouder ^^
have a nice day ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
omg vliegje kijk:

http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=313
al die dinge zijn craftable........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t , nou zoon gun moet het dan maar worden he :P
En mats vallen wel mee trouwens, je hebt geen 9xx van dingen nodig.
Maar ik stap nu in de auto naar frankrijk. Dus tot over en tijdje iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
mm

dit allemaal ziet er te leuk uit

denk dat ik de eerste maand maar kom dan heb ik toch nog gedeelte vakantie.

Effe spulletjes vinden voor onze kleine Jan :)

heeft er nog iemand link van de nieuwe skills etc?

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
gerwingood schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:40:
mm

dit allemaal ziet er te leuk uit

denk dat ik de eerste maand maar kom dan heb ik toch nog gedeelte vakantie.

Effe spulletjes vinden voor onze kleine Jan :)

heeft er nog iemand link van de nieuwe skills etc?

GerwinGood
Alstu: Skills

leuk dat je ook weer even rose komt proberen ik hoop dat je blijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 22:46:
[afbeelding]
Rechtsonder een 'echte' bijna-lvl 100 weapon ter vergelijking.

Het lijkt dat dit een 135 set is, net als die katar's toen in Erose (waren toch de enige 100+ weapons?)
Nice AP voor die one-handed. En dan is het ook nog eens een sword en geen blunt. Ben benieuwd welke AP het hoogste one-handed wapen heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Psychoot schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:07:
[...]

Nice AP voor die one-handed. En dan is het ook nog eens een sword en geen blunt. Ben benieuwd welke AP het hoogste one-handed wapen heeft :*)
of een oracle staff (0) en (6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag veel oude mats zijn door nog, die kunnen ze dan toch wel ingame laten, okay ze zullen wat meer rare moetne worden, maar waarom dan die 3 maanden die we al gespeeld hebben om spul te vinden, beetje rare aanpak weer

btw als die nieuwe guns craftable zijn is ieder wapen wel te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa ik wil liever de stats weten van de crystal staff, lvl 150/160'ish.
Daarbij alles staat in de client alleen ik heb geen idee hoe ik het lezen moet.
Mwa ik denk dat de wapens die we nu heel vet vinden binnenkort helemaal niet zo vet meer vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:01:
[...]

vaag veel oude mats zijn door nog, die kunnen ze dan toch wel ingame laten, okay ze zullen wat meer rare moetne worden, maar waarom dan die 3 maanden die we al gespeeld hebben om spul te vinden, beetje rare aanpak weer

btw als die nieuwe guns craftable zijn is ieder wapen wel te maken :D
Denk alleen dat een Dealer wel specificiek die hele craft tak moet gaan, dat hij geen cross meer met andere kanten kan. Ze wilde meer diversiteit, vermoed dus met name dealer dat zij dus echt 1 specifieke craft moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd wel tof dat dealers weer waarde hebben idd

vandaag de eerste toffe gast in na tege gekomen hehe
heeft me heel de dag geholpen en heeft 3 drils op me verspeeld haha en werd nog
pissig ook dat het niet lukte ik koop je wel een ref6 speer met een gat erin haha
heb maar gezecht dat dat niet nodig was :)

eindelijk eens goed vermaakt in narose met een vremdeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:31:
ben benieuwd wel tof dat dealers weer waarde hebben idd

vandaag de eerste toffe gast in na tege gekomen hehe
heeft me heel de dag geholpen en heeft 3 drils op me verspeeld haha en werd nog
pissig ook dat het niet lukte ik koop je wel een ref6 speer met een gat erin haha
heb maar gezecht dat dat niet nodig was :)

eindelijk eens goed vermaakt in narose met een vremdeling :)
Oo , ik wist niet dat er ook nog dat soort mensen daar rond liepe , wie was dat dan :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:05:
[...]

Oo , ik wist niet dat er ook nog dat soort mensen daar rond liepe , wie was dat dan :o?
haha alsof je die kent ramon :P of heb je echt zoveel contacteN? :P wat is je ign van Tala?

Edit:
lol een GM heeft mobs gespawned bij mildun ze slopen iedereen xD

[ Voor 11% gewijzigd door ph4nt0m op 31-07-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:10:
[...]

haha alsof je die kent ramon :P of heb je echt zoveel contacteN? :P wat is je ign van Tala?

Edit:
lol een GM heeft mobs gespawned bij mildun ze slopen iedereen xD
ach zou tog kunne :P , kspeel bijna geen tala heb 3 uurtjes ofzo gespeelt beetje alles bekeken enzo ben lvl 30 mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Zooo en LoT heeft al weer 2 members gaat de goede kant op :9

Afbeeldingslocatie: http://img307.imageshack.us/img307/1669/naamloostz5.jpg

Jammer dat na deze screen Phantom een DC kreeg en dat zn game time op is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu zocht ik een reden om juist niet Mage/Cleric te gaan.. nu ik dat lelijke outfit weer zie, heb ik weer een reden om dus niet die class te gaan :P

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.