Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
ik vind het lachenSinergyX schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:36:
En wat was het nut dat hele bericht te qouten?
maar even weer terug op topic, ik heb ff slizer (vendetta member) gevraagd wat hij van zijn tala champ vond (lvl 138) dus hier wat info:
De meeste skills die in de skill trees staan zijn ingame (niet alles) en ze hebben bijna allemaal een andere naam ingame
In pve is zwaard sterker dan axe, in pvp is axe sterker, veel van de axe skills hebben een stun effect.
absorb attack heet nu soul wrack, doet ongeveer 4x/5x de dmg van normal attack maar heeft een 30 min reload tijd
behead axe is nu de sterkste axe in game, vraag 294 str, staat boven adamantium axe en heeft op refine 3, 450 dmg
Veel anime van de skills is niet veranderd.
Wapens droppen vrij goed, iedereen eindigd weer met hetzelfde wapen dus, net als flame axe, dual wield, holy staff.
Als je plate wilt kan je het beter voor evo laten maken want de mats zijn zeldzaam ervoor en bosses droppen eerder heavens dan plate, maar het dropt wel (15/2 al gezien) 15 str 2 con,
edit: fire stoens droppen wel redelijk maar weet niet of ze nog nodig zijn voor plate.
wel even leuk om te zeggen is dat je op lvl 135 genoeg sp hebt om 1 wapen type the masteren, dit geld voor elk wapen omdat ze evenveel skills hebben en sp nodig hebben
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 18:23 ]
Vliegje!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:15:
Als je plate wilt kan je het beter voor evo laten maken want de mats zijn zeldzaam ervoor

Heb niet genoeg mats denk ik

Vind die nieuwe smilies best leuk
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
geen idee jan er zijn geen high lvl speer champs, ze droppen wel maar geen verdere infoluckyjan schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:39:
Nice info evo maar hoe is het met de spears?
wel even leuk om te zeggen is dat je op lvl 135 genoeg sp hebt om 1 wapen type the masteren, dit geld voor elk wapen omdat ze evenveel skills hebben en sp nodig hebben

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 19:06 ]
tis in huidige versie een raider skill
ja dat is zo een hartje en dan poefVerwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:13:
[...]
ik heb hem niet in actie gezien maar slizer zei dat hij met absorbtion te vergelijken was, dus ik weet het ook niet, btw veel skills hebben laad tijden van 30 min tot aan een uur
en ik vind t idd btje overdreven die recharge.. maar das mijn mening
[ Voor 57% gewijzigd door ph4nt0m op 04-08-2006 22:24 ]
Verwijderd
ik heb hem niet in actie gezien maar slizer zei dat hij met absorbtion te vergelijken was, dus ik weet het ook niet, btw veel skills hebben laad tijden van 30 min tot aan een uurph4nt0m schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:08:
ff over soulwreck erik,
tis in huidige versie een raider skillbtje lomp dat de recharge 30 min is
in huidige versie kan je em na 30 seconde casten xD
Edit:
d2 set is ook welkom xD
Niet jij meneer evo
[ Voor 18% gewijzigd door ph4nt0m op 05-08-2006 22:24 ]
Verwijderd
ik ben al commercieelph4nt0m schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:56:
Heeft iemand een d3 set voor mij te leen zodra pRose opengaat?ik wil even snel 5 lvltjes halen voor EVO commercieel gaat
en dan hopla krijg je ze weer terug
Edit:
d2 set is ook welkom xD
Verwijderd
je hebt te weinig hitrate, en doet weinig dmg, en hebt geen vecht-skills, je kan niet 2monsters tegelijk summonen om te vechten, summons eten EXP en zijn alleen goed als je solo'd (voor quest of omdat je echt geen party kan vinden)
niet eerst 255INT nemen en dan SEN gaan, INT maxen want INT beinvloed de kracht van je buffs
als cleric ben je SUPPORT build , dus niet voor atkpower/ crits gaan zeg ik.. het werkt gewoon niet, je party mate's zijn met jou buffs zo sterk dat ze op rode/paarse mobs zullen trainen, en die raak je niet als cleric..
Ik zou zeggen ga INT maxen en dan STR (meer defense, meer HP, en dat is altijd welkom) dan kun je in party een goeie mob lure terwijl je naast je bonfire staat (dan re-gen je zo snel HP dat je goed kan tanken)
Verwijderd
en variaties
Om GEK van te worden
Ook als NIET cleric als je DUIDELIJK een STAFF hebt.... en dan gan ze nog zeuren als je zegt dat je het niet kan
Iedereen moet niet vergeten hoe het in Irose ging met cleric's. Ik ben zelf maar een lvl60 support muse geweest in Irose, maar ik hoorde vaak genoeg van een vriend van mij dat als er iemand in de party dood ging dat de cleric meteen de schuld kreeg (net wat script zegt, een cleric krijgt snel de schuld als er ook maar iets mis gaat in en party.)
Heb er zelf ook goed over na gedacht wat ik ga doen met m'n lvl 89 muse, maar ik ben er nog steeds niet uit wat ik ga doen. Natuurlijk zijn die buffs fantasties, maar aan elk goeie kant zit een slechte kant. Als ik van sommige mensen al hoor hoe het gaat in Tala, dan denk ik van, ik wil geen cleric worden want hun worden er nu al gek van hoeveel mensen er nu al om een buff vragen(net als in Irose, 1 keer is leuk maar als ze je om de kop blijven zeuren en op dat moment kun je maar net je party members in leven houden dan word het al snel irritant). Het nieuwe cleric systeem kun je wel wat vergelijken met het Irose systeem, solo vechten als cleric is af en toe wel leuk maar het schiet gewoon niet op.
Een cleric heeft gewoon een party nodig om op een normaal tempo te levelen en dat willen sommige mensen nog wel eens vergeten. En als iedereen dus voor cleric gaat dan is het maar te hopen dat je een party hebt want anders ben je de lul.
Buffs zijn leuk om aan iedereen te geven, maar je schiet er dan zelf niks mee op. En summons zijn idd leuk om te hebben maar ze vreten idd alleen maar exp.
Welterusten, en zie jullie allemaal over een paar dagen in Prose
En Phantom maak je niet zo druk over die 6lvl's, dat kun je in 2 à 3 dagen doen in Temple.
Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet
Verwijderd
raider
al word ik er nu zelf soms al gek van met me champ in na mensen die ni weg gaan als je zeg geen tijd
mja kan ook solo-en met cleric ja ach. ik ga gewoon wat me leuk lijkt ^^
[ Voor 31% gewijzigd door ph4nt0m op 06-08-2006 14:24 ]
Uit welke ervaring praat je dan? Alle cleric buffs kan je ook op jezelf casten (hitrate, acc dus ook).
Nog nieuws over pRose, of nog dingen gebeurd die ik moet weten?
oi kayKaytjuh schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:45:
Hallo allemaal ik ben ook weer terug van mijn weekje weg(het was leuk)
Nog nieuws over pRose, of nog dingen gebeurd die ik moet weten?
o ja we beginnen donderdag waarschijnlijk al
[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 06-08-2006 16:08 ]
Ik ga lannen bij een vriend, dus zal vanaf as donderdag bijna alleen maar online 24/7 online zijnph4nt0m schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:08:
[...]
oi kayben jij aankomend weekend vele aanwezig? zo ja ik moe ff pwr lvlen met je
o ja we beginnen donderdag waarschijnlijk al

Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
Eerste hand, we hebben samen lopen lvl'en in tala.SinergyX schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:08:
[...]
Uit welke ervaring praat je dan? Alle cleric buffs kan je ook op jezelf casten (hitrate, acc dus ook).
En ja het is echt zo, cleric is leuk, maar pvp heb je niets aan je buffs tot de lvl's zover je nu kan gaan, en je kunt dan geen summons gebruiken.
Gewoon at mobs doen kan met een cleric op zich wel leuk op een behoorlijke snelheid, maar het gaat niet snel ofzo.
En ja het gaat behoorlijk snel vervelen, maar dat doen nu alle jobs heb ik gemerkt (persoonlijke mening) want je MOET nu een bepaalde build volgen, je MOET min of meer door de weapon stats een bepaalde verdeling van stat points volgen, niet voor elke job zijn er even goede stats op equip.
Hoewel de lay-out va nde client er nu veel beter uit ziet, en er eindelijk een skilltree is, waren we beter af met het oude systeem.
Na de gratis trial periode is er een grote kans dat ik NIET meer verder speel, omda tenkele door mij leuk gevonden elementen uit het systeem gehaald zijn, en daarom ga ik ook niet meer terug in een clan.
Geen idee waar het dus met rose naa rtoe gaat maar ook al dachten we dat cleric verbeterd was dat is het allerminst, eigenlijk gaat iedereen er op achteruit.
zodra je stopt neem ik graag al je spullen overVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:06:
[...]
Eerste hand, we hebben samen lopen lvl'en in tala.
En ja het is echt zo, cleric is leuk, maar pvp heb je niets aan je buffs tot de lvl's zover je nu kan gaan, en je kunt dan geen summons gebruiken.
Gewoon at mobs doen kan met een cleric op zich wel leuk op een behoorlijke snelheid, maar het gaat niet snel ofzo.
En ja het gaat behoorlijk snel vervelen, maar dat doen nu alle jobs heb ik gemerkt (persoonlijke mening) want je MOET nu een bepaalde build volgen, je MOET min of meer door de weapon stats een bepaalde verdeling van stat points volgen, niet voor elke job zijn er even goede stats op equip.
Hoewel de lay-out va nde client er nu veel beter uit ziet, en er eindelijk een skilltree is, waren we beter af met het oude systeem.
Na de gratis trial periode is er een grote kans dat ik NIET meer verder speel, omda tenkele door mij leuk gevonden elementen uit het systeem gehaald zijn, en daarom ga ik ook niet meer terug in een clan.
Geen idee waar het dus met rose naa rtoe gaat maar ook al dachten we dat cleric verbeterd was dat is het allerminst, eigenlijk gaat iedereen er op achteruit.
Is dat niet een beetje heel negatiefVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:06:
[...]
Eerste hand, we hebben samen lopen lvl'en in tala.

Als de sfeer oke is dan maakt dat voor mij heel veel goed, dus ik zou iig gewoon die trail helemaal afmaken en dan verder kijken.

Verwijderd
Kan niet wachten om weer te beginnen.
FF paar vraagjes:
Worden de accountgegevens gemaild?Zoja, wanneer?
Is er ergens een lijst met emailadressen van tweakermembers die rose spelen?
Grtzzz
Ik hoop dat er niks misgaat want de marge is nou niet bepaald groot ofzo
lijst van email-adressen... tja je zou de profielen langs kunnen gaan. Eventueel een topic openen op XoT forum
Trouwens leuk je terug te zien!
[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 06-08-2006 19:21 ]
wat ga jij nou worden haantje ?
Erg Jammer om te horen dat je dus waarschijnlijk stopt. Kan goed begrijpen dat je er zo over denkt. Voor mij is het nu gewoon met rose zo dat ik me niet vastpin meer op skills ect want voor je het weet veranderen ze de zooi over aantal maanden weer je weet maar nooit. Omdat ik nu erg weinig tijd gewoon heb voor rose ga ik me plezier meer uit de randzaken halen zoals lekker ouwehoeren beetje partyen met leuke mensen enzo. Voor mij is de echte die hard tijd gewoon voorbij en dat vind ik eigenlijk wel prima zo. Minder het ik moet dit en dat gevoel, meer gevoel nu van BOEIEN zolang ik maar fun heb.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Scriptje - tala - 139 - cleric (1na hoogste cleric ingame, omdat ik inmiddels rustig aan doe qua lvl's)
Phantom, solo'en KAN maar het is nutteloos:
- je doet lang over mobs (omdat elemental alleen melee hits doet, en ze skill ERG weinig gebruikt =\)
- de mobs geven weinig exp doordat je summon exp vreet
- als je een party hebt, kun je niet vechten , omdat je de mobs waar je dan op lvl'd niet raakt, en je 15con + hitrate buff zijn ECHT niet genoeg
conclussie:
cleric is echt weer FullSupport, daar moet je tegen kunnen ... om er bij te staan en te buffe, soms wat te healen, en de schuld krijge als er iets misgaat
Kortom het echt Gerwin werkVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:44:
welke ervaring?
Scriptje - tala - 139 - cleric (1na hoogste cleric ingame, omdat ik inmiddels rustig aan doe qua lvl's)
Phantom, solo'en KAN maar het is nutteloos:
- je doet lang over mobs (omdat elemental alleen melee hits doet, en ze skill ERG weinig gebruikt =\)
- de mobs geven weinig exp doordat je summon exp vreet
- als je een party hebt, kun je niet vechten , omdat je de mobs waar je dan op lvl'd niet raakt, en je 15con + hitrate buff zijn ECHT niet genoeg
conclussie:
cleric is echt weer FullSupport, daar moet je tegen kunnen ... om er bij te staan en te buffe, soms wat te healen, en de schuld krijge als er iets misgaat
Tot in de trail
Verwijderd
Rond de 10-12 euroIs er eigenlijk al bekend hoeveel het gaat kosten op Prose
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 21:58 ]
Verwijderd
Casah!!Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:11:
Zo ook weer terug van vakantie :P:P.
Kan niet wachten om weer te beginnen.
FF paar vraagjes:
Worden de accountgegevens gemaild?Zoja, wanneer?
Is er ergens een lijst met emailadressen van tweakermembers die rose spelen?
Grtzzz
je er word toch zon mail explosie gedaan ofzow
mijn mail heb je al
Verwijderd

verder ben ik net terug van een weekend nurbergring.
waar ik als monteur werk aan 2 clio's fase3 , wij rijden daar in het duitse kampioenschap omdat die auto waarschijnlijk (90%) volgend jaar ook in nederland rijden .
we hebben beide race's gewonnen
Verwijderd
Ah dat valt mee, ik ga denk wel ff die trial periode spelen, wil wel weer is op me knight spelen
Leuk dat je toch weer rose gaat, ik dacht dat je voor "eeuwig" rond zal blijven dwalen in Warcraftgerwingood schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:17:
[...]
Kortom het echt Gerwin werkwat ik weken heb gedaan in irose
te lui om zelf te atken
Tot in de trail
En ph4nt0m wat ik ga worden... tja als ik dat fs verhaal zo lees maar mage denk ik. Maarja voordat ik lvl 100 ben kan nog wel even duren.
Verwijderd
omg wat een lui hebben ze daar in dienst, zou haast alleen al spelen om dit soort dingen niet te missen<[GM]LEO> <ANNOUNCEMENT> The minimap can be full sized by pressing the [+] sign
<[GM]LEO> <ANNOUNCEMENT> I'm a fucking retard and I stick anal beads into places which would seem to be impossible
verder nog ff paar dagen volhouden mensen !
Er was toch ergens een site waar je zelf eea kon bijhouden en clan indeling enzo ? Misschien dat het toch een tijd word om die eens te gaan updaten
Verwijderd
owja nog over dat kampioenschap we staan 23 punten voor op de nr2 en 40 op de nr3 met nog 4 race's tegaan waarbij ook 1 nachtrace
nou is de hoofdprijs voor als je eerste eindig in het kampioenschap ook ni misselijk
een auto !!
maar zover is het nog lang ni

Verwijderd
Het staat weer te beginnen dus!
Sta enorm te twijfelen of ik er aan ga wagen eigenlijk... Heb serieus de tijd er niet voor meer... Denk dat ik toch maar eens ga proeven straks. Mis het geouwehoer wel namelijk hehe.
Doe mee, het geouwehoer is altijd mooi geweest.
Beetje levelen tussen het geouwehoer door
Offtopic
Oja, Blue. Had jij toevallig nog een aantal eq van mij? Of op het account van Lynette?
Mis geloof ik nog angelwings +6dex en een golden golden staf
[ Voor 41% gewijzigd door Amafi op 07-08-2006 12:18 ]
Verwijderd
heeft het er niet iets mee te maken dat we nog ip block hebben an de main client?SinergyX schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:32:
Ligt die tracker van de torrent er toevallig uit? Mijn programma staat al 2 dagen op 'connecting to tracker'..
Verwijderd
Zeker lekkere vakantie gehad, bakken in de Spaanse zon!Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:28:
[...]
Casah!!welkom terug! leuke vakantie gehad?
je er word toch zon mail explosie gedaan ofzowdat iedereen gemailt word met account gegevens..
mijn mail heb je al
Jouw mail heb ik idd al
Gaat het om ROSE_144_PH? Die heb ik namelijk gewoon via het bittorrent protocol binnengekregenVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:38:
[...]
heeft het er niet iets mee te maken dat we nog ip block hebben an de main client?
Verwijderd
http://files.filefront.co.../;5323246;;/fileinfo.html
Rose Online Evolution (Official Client) (this can be played AFTER august the 17th!!)
http://files.filefront.co.../;5353069;;/fileinfo.html
Source
ja hier ook weet jeDutch-Hane schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 01:40:
[...]
Leuk dat je toch weer rose gaat, ik dacht dat je voor "eeuwig" rond zal blijven dwalen in Warcraft.
En ph4nt0m wat ik ga worden... tja als ik dat fs verhaal zo lees maar mage denk ik. Maarja voordat ik lvl 100 ben kan nog wel even duren.
o ja volgens mij had ik ook al een echte int/con build in tegenstelling tot de rest die muse/mage is
en even over gerwin... hij gaat na die 2 weken spelen gewoon weer wow-en (saai spel)
[ Voor 16% gewijzigd door ph4nt0m op 07-08-2006 14:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
As you resume your journey throughout Junon and Luna, you may notice similarities in the euROSE and pROSE gameplay systems which should help you easily adjust and return to adventuring faster than you can say 'Choropy'. Each player may travel as far as the icy planet of Luna but beware!--wander too far from the Magical City of Eucar and you may stumble upon the perilous Forgotten Temple. There are lots of places to explore and many dangers await you. Just remember to keep your sword and your friends by your side, and you'll be able to overcome any challenges.
Arua has been kind to shower us with gifts and blessings of all sorts, but the best is yet to come! Soon, we shall bear witness to her best gift yet - the Evolution system and the untamed planet of Eldeon. So pack your bags and get ready to bring out your wild side against new monsters and new maps! Evolution is now being tested in Tala.
In order to help you make the most out of your playing experience, we, the pROSE Community Team, are here to help you become better acquainted with the game by giving you a few tips:
1. HELPFUL WEB LINKS - Be sure to write down these URLs so that you can access all the info you need for the following topics:
* Official pROSE Site
* Customer Support
* pROSE Policies
* Patch Downloads
* Official pROSE Message Boards
* Official pROSE Wiki
2. NEVER give out your username and password to anyone. Not even to someone claiming to be a GM (Game Master). Servants of Arua would never do such a cruel thing, so be careful at all times.
3. CHOOSING A SERVER - pROSE currently has 3 servers:
Polaris - Your presence shall be a welcome addition to the already enjoyable server of Polaris. This will be the home server where your euROSE characters will be reborn.
Sirius - This is currently the home server for most players from the Philippines. Should you choose to create a character in this server, be reminded that you have to create a new character that starts from level 1.
Tala - This is the pROSE TEST server. All the new content received for pROSE will be tested here before it is released in Sirius and Polaris. Tala usually has higher EXP and DROP rates compared to Sirius and Polaris, but remember that there will be occasional wipeouts. All your characters here are only temporary and may be deleted at anytime. Wipeouts are usually necessary when major patches arrive or when serious bugs are encountered.
4. LEARNING TO PLAY - pROSE is quite similar to euROSE so you will find it easy adapting to the gameplay. If you have questions, please don't hesitate to ask your fellow players or inquire through our customer care ticketing system (See Tip #6

5. EVENTS - We also have fun and exciting in-game and offline events for the entire pROSE Community. For the list of in-game and offline events please go to the [URL="http://http//www.roseonline.ph/index.php"]ROSE website [/URL]or the ROSEboards.
6. HELP- For any other concerns, we have a 24-hour Customer Care Ticketing System ready to help you.
Note: We also have a customer support hotline, but it is not toll-free. In order to save on charges, we strongly recommend that you use our Customer Care Ticketing System instead.
Please check the website for any details on how to use and access the Customer Care Ticketing System.
In behalf of the other ROSE GMs, I welcome you to pROSE. We hope that this will help you get started in your new virtual home! May the drops be plentiful and may Goddess Arua always guide you in your journeys!
xoxoxox,
[GM]Phage
PS: An FAQ on the procedure on how to retieve your usernames and passwords will be posted soon.

source: http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=675[/quote]
[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 16:32 ]
Verwijderd
wrom is str zinloos je moet nu tog juist meer def adden want je hebt geen def passive meer?Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:19:
Als je het over mijn mage uit tala hebt is ie idd int/con omdat str zo zinloos was eigenlijk.
Edit: maar ik ga met me cleric gewoon int:str zodat ik ook een shield kan dragen en een beetje kan tanken enzo. Hopelijk komt er nog high lvl common clothes want die violet, heaven en daarna die lelijke elven pakjes lijkt me niet echt wat.
Edit: Heb net Script kiddy's build gevonden, denk dat ik die maar ga volgen.
Eerst alleen maar int tot lvl 137 en daarna str.
[ Voor 71% gewijzigd door Meatbag op 07-08-2006 17:51 ]
Verwijderd
Het is iig afwachten... niets lijkt zeker te zijn.
nee ik had t eigenlijk over mijn muse van eRose daar had ik al con/int buildVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:19:
Als je het over mijn mage uit tala hebt is ie idd int/con omdat str zo zinloos was eigenlijk.
Verwijderd
Of download.eu-rose.com ^^ cy guys soon at pRose w00tt!!Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:58:
- Prose Client downloadlink:
http://files.filefront.co.../;5323246;;/fileinfo.html
Rose Online Evolution (Official Client) (this can be played AFTER august the 17th!!)
http://files.filefront.co.../;5353069;;/fileinfo.html
Source
Verwijderd
aha thnx;) maar hoeveel con moet je dan adden in vergelijking met int?ph4nt0m schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:58:
[...]
@ damy str is idd geen optie voor mage ;)je raakt dan namelijk geen zak op sterkere mobs, ik miste zelfs rood gekleurde mobs met de muse van iruja duss...
Verwijderd
Op voorwaarde dat je ff blijft hangen op irc
nee man EU is nice xDDubst4r schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:54:
Ik lees zonet dat we waarschijnlijk [EU] voor onze char naam krijgen, zou dat ook zo bij de clans zijn. [EU]LegionofTweakers, dan maak ik liever een nieuwe
Verwijderd
jullie mogen me nog steeds EVO noemen hoor trwouens of je moet EUEVO uit kunnen spreken hehe
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 02:09 ]
Verwijderd
krijgen wij daar nog een email over of hoe werkt dat?
BTW is dit iets local?
Verwijderd
donderdag 10 augustus 16 uur, en geen idee of we mail krijgen lijkt me wel makkelijkVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:12:
lang niet hier geweest maar vanaf wanneer kunnen we de prose servers op.
krijgen wij daar nog een email over of hoe werkt dat?
Verwijderd
euhm ik heb em al gepatchedVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:17:
Ze mogen wel eens de patch server voro de nieywe client opengooien, blijf hangen op 2 patches van 8 en 5 mb die hij blijft herhalen nu zonder ook maar daadwerkelijk iets te patchen.
Verwijderd
Client reinstallen helpt niet, en geen andere clients installed.
Belooft wat.
haha tis je pc man! koop eeen nieuwe en stuur je oude naar mij opVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:49:
Hier is ie ook gepatched maar blijft de pdate binnen halen, dan doet ie alsof ie patched, again, en weer van voor af aan.
Client reinstallen helpt niet, en geen andere clients installed.
Belooft wat.
"Hello there, new neighbor!
Y'all prolly wonderin' how y'all gonna play in pROSE using your hard-earned euROSE characters. Well, fear no more! Here's my two-step guide for the lost and confused.
Step 1. Download the pROSE client.
There are two clients available when the servers open for your ultimate ROSE-goodness access on August 10.
a. Download: Current pROSE client (latest main client)
Size: 563MB
If you're itching to play on the 10th or any day before the 17th, we suggest you download this first and install it to your PC. Always remember to uninstall any other ROSE client or you'll get some major errors. Bleah~
b. Download: Evolution pROSE client (to be installed on or after August 17)
Size: 591MB
Install EVOLUTION main client when the main worlds have been updated to evolution version on August 17. Please remember this because... well... you'll get a lot of failures if you don't follow instructions. XD
2. Log-in to the game.
To log-in, you'll have to use the prefix "eu-" on your username. This is to solve the DB redundancy issue we encountered while migrating euROSE accounts into pROSE. Your migrated characters and clans will also include an EU prefix because of that. But don't worry because any new character you'll make will no longer have this prefix. We'd also like to clear out that this is not some act of racial discrimination.
You were lost and now you have been found! \o/ Welcome to your new home! *hugs*
...
What? You forgot your user info? That's a problem!
By August 25, you will have your own portal for options like forgot password, password change, email change, etc. But for now, y'all need to go through http://levelupsupport.ph and present the following details for verification.
Last Name, First Name, Middle Name
Country:
Contact Number
and most importantly,
Names, jobs and levels of all your characters in that account.
Yes, it sounds difficult. But thinkin' about it, this is your account security we're talkin' about. That's why we're very strict. XD
There... hopefully I got everything covered. happy.gif See y'all in-game!"
zoals je zelf dus al zei op t forum moet t zo zijn
*hoopt* dat t waar is xD
[ Voor 43% gewijzigd door ph4nt0m op 08-08-2006 13:21 ]
Lastig voor mensen die hun loginnaam niet meer weten (ik gelukkig welph4nt0m schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:14:
luckyjan ik ben t op t moment aan t vragen aan phage
zoals je zelf dus al zei op t forum moet t zo zijn
*hoopt* dat t waar is xD
[ Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 08-08-2006 13:23 ]
whaha wat d8 je dan van die geef je naam en adres etc LAL als je niks naar de waarheid heb ingevuld bij GR dan ben je screwed xDluckyjan schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:22:
[...]
Lastig voor mensen die hun loginnaam niet meer weten (ik gelukkig wel) die kunnen dit pas gaan vragen op 25 aug.
Verwijderd
Edit: ik laat net de evo client updaten (niet die tala) En na 1update verandert de titel in www.roseonline.co.kr client
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 13:37 ]
Eerst de normale en vanaf 17 aug de nieuwe evo.Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:33:
Welke client hebben wij donderdag nou nodig? Die evolutie client? of gewoon die normale prose client?
Edit: ik laat net de evo client updaten (niet die tala) En na 1update verandert de titel in www.roseonline.co.kr client, nu haalt ie ook alleen maar koreaanse updates binnen.
http://download.eu-rose.com
De normale 144 prose client voor de 10e tot de 17eVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:33:
Welke client hebben wij donderdag nou nodig? Die evolutie client? of gewoon die normale prose client?
Edit: ik laat net de evo client updaten (niet die tala) En na 1update verandert de titel in www.roseonline.co.kr client, nu haalt ie ook alleen maar koreaanse updates binnen.
Daarna de 100evo client, dus de andere deinstalleren en de nieuwe installeren
Koreaanse client?
Je moet eerst alles deinstalleren en dan pas opnieuw installeren
Verwijderd

maar krijg je geen mail meer met je username en passwoord dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 13:49 ]
Verwijderd
bewaar de email van gr waar se je login en password bevestigen
Niet 25 aug. Op 25 aug kan je, je mail invullen en krijg je automatisch de logininfo. Daarvoor moet je naar die link gaan en die gegevens invullen (of de valse als je die nog weet tenminste).Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:47:
ok dan ben ik screwed, ik weet me username dus echt niet meer en ik heb onzin ingevuld bij gr en ik weet echt niet precies welk level me chars zijn:![]()
en ik kan pas 25 augustus me gegevens opsturen, even apeldoorn bellen?:P
maar krijg je geen mail meer met je username en passwoord dan?
Verder hebben we allemaal een probleem denk ik aangezien er maar 16 characters passen in de login prompt en we met die eu- ervoor er 17 hebben (ikke tenminste).
Verwijderd
Weten we dat ook weer voor een volgende keer
Verwijderd
dan maar lekker ut2k4 ofzo
Verwijderd
Ok bedankt, en dan nog een vraagje; die 2weken gratis periode kan toch iedereen gebruik van maken? Of alleen de mensen die eurose gespeeld hebben? Want dan kan vriend van me ook 2weken gratis spelenAmafi schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:43:
[...]
De normale 144 prose client voor de 10e tot de 17e
Daarna de 100evo client, dus de andere deinstalleren en de nieuwe installeren
Koreaanse client?
Je moet eerst alles deinstalleren en dan pas opnieuw installeren
HEADSHOT! mmmm monsterkilll kil killl xDVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:01:
lekker geregeld dit:S we zouden een mail krijgen met de gegevens en die krijgen we dus niet? nou ja
dan maar lekker ut2k4 ofzo
ja sorry wij kennen er ook niks aan doen ...
Verwijderd
Deempjuh is Godlikeph4nt0m schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:05:
[...]
HEADSHOT! mmmm monsterkilll kil killl xD
ja sorry wij kennen er ook niks aan doen ...
Verwijderd
[14:14] * AnGeeL[tala] (~selma_lov@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * [EU]Spencer (NS-NR@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * KevinMax (KevinMax@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * [_ph4nt0m_] (dfdsafds@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * Gam3rG1rl (ching-mera@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * Scriptkiddy (Scriptkidd@f*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * _LoCaLHoST (~defwhistk@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * Amafi (~onzin@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * h7h7akaNight (Nightmare@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * Luckyjan (~none@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] <Iruja> lol I shot some people
undernet @ #prose
Sorry mensen, HEeeeeeaaaadshooooooooott (kermis style
Betekent dat dat ik nu de teddybeer gewonnen heb?
whaha bij ons is t juist andersomVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:18:
[14:14] <Iruja> bang bang bang
[14:14] * AnGeeL[tala] (~selma_lov@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * [EU]Spencer (NS-NR@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * KevinMax (KevinMax@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * [_ph4nt0m_] (dfdsafds@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * Gam3rG1rl (ching-mera@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * Scriptkiddy (Scriptkidd@f*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * _LoCaLHoST (~defwhistk@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * Amafi (~onzin@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * h7h7akaNight (Nightmare@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] * Luckyjan (~none@*) Quit (*.net *.split)
[14:14] <Iruja> lol I shot some people
undernet @ #prose
Sorry mensen, HEeeeeeaaaadshooooooooott (kermis style)
Betekent dat dat ik nu de teddybeer gewonnen heb?
b00m HEadshot
* katchie|2lg has quit IRC (*.net *.split)
* `toya|SLEEP has quit IRC (*.net *.split)
* PhallOiD has quit IRC (*.net *.split)
* ^Neo[afk] has quit IRC (*.net *.split)
* SaNSaltamuz has quit IRC (*.net *.split)
* waterbaby999 has quit IRC (*.net *.split)
* Xephiris has quit IRC (*.net *.split)
* heartcore has quit IRC (*.net *.split)
* Psychoot has quit IRC (*.net *.split)
* Iruja has quit IRC (*.net *.split)
* Shane242|AFK has quit IRC (*.net *.split)
* X has quit IRC (*.net *.split)
Long Live GMailph4nt0m schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:54:
haha ja mails bewaren does the trick xD
Ik kan nu overigens voor de derde keer beginnen met downloaden van de client. Torrent werkt hier niet echt dus had ik hem gevonden op filefront. Flikkert mijn verbinding er uit en nu moet ik een password geven volgens DAP om weer verder te kunnen met downloaden. Tweede keer begonnen zelfde verhaal. Ben nu bezig met de link van Eu-Rose.com
Verwijderd
=================
Hello,
You have just created a gaming account for R.O.S.E Online (Rush On Seven Episodes)
Below you will see your new username and password to login to the game.
Username : XXXXXXXXXXXXXX
Password : XXXXXXXXXXXXXX
You can login through your game immediately.
GamesRouter Limited
http://www.gamesrouter.com
This is an automated Email. Please do not reply to this Email.
registration@gamesrouter.com 7/10/2005

Die mail van hierboven heb ik ook nog, al staan me acc gegevens ook al bijna een jaar in een txt bestandje op m'n bureaublad.
Maar ff voor de zekerheid, je moet straks inloggen met eu-username*
*(combinatie van 14 cijfers en (hoofd)letters)
Verwijderd
Game Registration
=================
Hello,
You have just created a gaming account for R.O.S.E Online (Rush On Seven
Episodes)
Below you will see your new username and password to login to the game.
Username : lalwala
Password : lawlalaw
You can login through your game immediately.
GamesRouter Limited
http://www.gamesrouter.com
This is an automated Email. Please do not reply to this Email
owja
CETEUS WAKKER WORDEN WE GAAN BIJNA WEER BEGINNEN !!!
nofl
zie jullie vanaaf weer in de bekende chann's
Dit topic is gesloten.