[CiP] Red Rogue

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:10
Dankjullie wel voor de complimenten! *O*
TEAMIKKE schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:18:
Ziet er erg goed uit! Heerlijk strak. Alleen vind ik idd. die GPU koeler wat buiten de boot vallen. Ik zou om je CD-drives nog een randje maken van rood plexie. Dan is het wat meer een geheeld. Je ziet nu vrij duidelijk waar de drives zitten en dat doorbreek je dan een beetje :)
De GPU koeler ga ik nog mee aan de gang, Ik vind hem zelf ook nog te saai (Hij koelt wel erg goed!). Eerst ga ik met plexi aan de gang en kijk dan of het spuiten van de fan nog leuk is. Het randje snap ik niet precies, echt een vierkantje om de drives heen.
t1mmy schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:29:
Super mooi!

Mischien kun je tussen de "naad" van het boven stuk en het onder stuk een stukje rood plexiglas maken mischien is dat mooier dan die "naad".
Is wel een leuk idee :), nadeel is alleen dat de kap dan te hoog uitkomt. En een stukje wegfrezen is wellicht tricky qua beschadigingen etc. Zal er eens over nadenken. Ik zet iig nog wel een stukje achter de naad om er geen licht door heen te laten komen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:52:
/me Vindt dat er toch een ander moederbord in moet!

Supermooie kast!
miss je voeding ook een kleurtje spuiten?

PS: Ik d8t trouwens ergens te lezen dat je aan het sleeven was, maar ik zie gewoon standaard kabels?
Nou een ander bord gaat er sowieso in, het zal wel moeten want deze is stuk! (tenminste, daar lijkt het op...) De veel geopperde rode witte Saphire combi zit er echter niet in :(, daar gaat mijn bankrekening niet mee akkoord (het kapot zijn van m'n bord is al erg vervelend -O-).
Alles wat je ziet in de kast is gesleeved, onder de verdieping heb ik niets gesleeved, je ziet het toch niet en ik vind sleeven nogal een ... werk. Ze moeten nog wel strakker er in, maar met het troubleshooten is dat nog niet echt handig. De IDE kabels krijgen ws ook nog een wit of zwart jasje, even afwachten waar de IDE poorten op het nieuwe mobo zitten.
Er zit nu rood achter, zwart plakplastic was niets, wit heb ik eigenlijk niet geprobeerd. De dopmoertjes is een leuk plan. Ik zal ze er dan op kunnen lijmen. Ik heb al even zitten proberen en misschien wordt het wel wat. Overigens zijn de foto's niet echt waarheidsgetrouw, het lijkt nu alsof de stealths zwart zijn, terwijl ze toch echt rood zijn |:(

200ste post!!! *O*

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats dan iets wits erachter...

Dan zie je de kleur beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Een klein updateje :)

Zoals ik al vermeld had was ik niet echt tevreden met de gpu koeler op mijn 6800. Hij doet zijn werk uitstekend maar echt spannend kan je hem niet noemen.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_16/P1010059.JPG

Vandaar dat ik besloot hem een beetje op te leuken met wat rood plexi. Allereerst moest ik de juiste afmetingen van het plaatje op de X1 hebben. Plaatje gedownload, koeler plaatje opgemeten, met photoshop wat gaan aanpassen, uitknippen passen, weer aanpassen enzovoort tot dat ik hem helemaal goed had. Toen heb ik het plaatje op plexi getekend en uitgezaagd met een figuurzaag. Best aardig gelukt. :)
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_16/P1010058.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_16/P1010057.JPG

Dit stukje ga ik nu op de koeler plakker en ik hoop dat de koeler nu wat meer in het geheel past. Anders heb ik nog het idee om de fan van de koeler te spuiten of een ledje er op te richten. De ledjes zijn echter nog steeds niet binnen dus dat vergt nog wat geduld... :O

Inmiddels is de inschrijving voor de tbcl gesloten en ben ik één van de deelnemers. Ben erg benieuwd naar wat daar uit komt. :9

Ook ben ik erg blij dat er één nieuw moederbord mijn kant opkomt, het is een EPoX EP-4PCA3+ geworden. Helaas geen gaaf wit/rood bord, maar daar ging helaas mijn cpu niet oppassen zonder flink doorduwen. :+

Volgende stap is het opnieuw schuren van de twee drive-stealth plaatjes en de achterkant nu wit spuiten ipv rood. Klein klusje, ben benieuwd of dat beter staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zijn benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou em zowiezo wit spuiten :)
Dan dat rode plexi erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, en de fan zou ik ook rood verven, echt knalrood, desnoods UVsens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Gefeliciteerd! Zie je in Rijswijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Voor de mensen die geen idee hebben wat TEAMMIKKE bedoeld, ik ben door naar de finals van de tblcl!!! *O* *O* *O*

Heb er erg veel zin in.

Inmiddels heb ik de stealth plaatjes opnieuw gespoten, en dat ziet er al wat lichter uit. Nu nog weer terugplaatsen. Mijn mobo is er morgen dus de pc kan dan ook weer stabiel draaien. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

*O* ook floriske.nl komt zijn verdiende felicitaties achterlaten! *O*

tot volgende week :w

[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 08-12-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eejz jongen,

Je kast ziet gaaf uit, vind het een zeer mooie kast geworden in de woonkamer als een HTPC _/-\o_ .
Strak in de lak met diepte in je case.
De kleuren rood en wit straalt fris uit, zeer indrukwekkend en bedacht, maar dat is ons mening.

Ook dit is een mod wat wij erg verbaast naar kijken en ook jouw gaan we bezoeken :*) .
Ben zeer benieuwd om die case van je in het echt te zien.
Je heb iets exclusief gemaakt en nogmaals als een HTPC naast de TV vind ik je case erg intressant.
Jij heb andere doeleinden voor de case, maar echt terecht dat je in de finalen zit :*)

Wij wensen je veel succes in de finalen en we danken je voor deze mooie mod.

Team www.bg-computers.com

Go for it ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

/zeikmodus:
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:20:
Eejz jongen,

Je kast ziet gaaf uit, vind het een zeer mooie kast geworden in de woonkamer als een HTPC _/-\o_ .
Strak in de lak met diepte in je case.
De kleuren rood en wit straalt fris uit, zeer indrukwekkend en bedacht, maar dat is ons mening.

Ook dit is een mod wat wij erg verbaast naar kijken en ook jouw gaan we bezoeken :*) .
Ben zeer benieuwd om die case van je in het echt te zien.
Je heb iets exclusief gemaakt en nogmaals als een HTPC naast de TV vind ik je case erg intressant.
Jij heb andere doeleinden voor de case, maar echt terecht dat je in de finalen zit :*)

Wij wensen je veel succes in de finalen en we danken je voor deze mooie mod.

Team www.bg-computers.com

Go for it ;) ;) ;)
/genoeggezekenmodus

Maargoed: Een erg mooie case, ikzelf zou absoluut niet zo'n groot ding willen hebben maar als ik dan toch een grote case zou moeten hebben zou ik deze wel willen :P

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kast is heel netjes gebouwd vooral bovenkant.
Binnenkant is niet heel spannend, maar wel clean :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het laatste uurtje door de 9 pagina's gebladert en ik moet zeggen, man dat is een ferme kast!!!!! Ik wou dat ik je geduld had en oog voor detail en afwerking!

Toch zou ik er een albino moederbordje insteken en de wieltjes onderuit halen ;-) jk, je kast is echt wel dik in orde zo met huidig mobo en wieltjes!!

Verwijderd

Welke waarde heb jij gebruikt voor de potmeters? En is dat alleen om de fans te regelen?

• Godric
Heerlijk om weer vanaf mijn eigen pc te kunnen werken en niet vanaf de laptop van mijn vriendin *O* . Ik heb het moederbord afgelopen maandag vervangen door een Epox 4PCA3+ en de boel loopt weer zoals het hoort!

Maar goed, ik heb ook een klein beetje up te daten.
Vandaag heb ik de laatste hand en span diensten aan de case verricht, morgen neem ik hem mee naar mijn ouders en spuit hem nog even schoon met de compressor van mijn vader en dan rij ik richting Rijswijk voor de tbcl :Y.

Allereerst heb ik het hdd activity ledje opnieuw er in gezet, de vorige was blauw. Foutje van de verkoper 8)7, en dan nog moeilijk doen over omruilen ook... Ook nog even de case met glassex onder handen nemen :O. Erg leuk werk zeg!

Gelukkig ook nog wat leuker werk gedaan, de leds zijn binnen!
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_17/P1010071.JPG

Hier kon ik dus mee aan de slag:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_17/P1010072.JPG
Mogelijk vervang ik de CCFL's door leds, mits het licht mooier is. Nu werkte dit nog niet (kortsluiting, de testvoeding ging gelijk weer uit), en ik had geen zin om de fout op te zoeken. Ook zet ik alle lichtschakelingen op een plaatje die ik onderin de kast plaats. Kan ik de boel ook nog eens uitdoen mocht het gaan iriiteren.

Naast normale leds in serie had ik nog een ander idee:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_17/P1010080.JPG

Een led aangesloten op een normale fanaansluiting die ik door het gebruik van een dikker koperdraad elke kant op kan richten. Het plexi plaatje op mijn videokaart viel me namelijk niet genoeg op (geen UV plexi). Dit lost dat prima op.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_17/P1010078.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_17/P1010079.JPG

Dat was het weer, dit weekend zal ik nog wat foto's bij de tbcl schieten, ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn :).

Edit:
Ook nog even een pic van hoe de boel er gister uitzag, IDE kabels nog iets strakker weggewerkt, ook heb ik de chipset koeler nog even omgedraaid, epox op zijn kop leek me zo stom staan.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_17/P1010070.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Godric op 14-12-2006 23:02 ]

• Godric
Morgen alweer :*)
Dankjulliewel! Maar voor een htpc heb ik nog een andere kast staan, Amplifier, wanneer ik daar de tijd en hardware voor heb krijgt deze nog een metamorfose en wordt het een htpc.
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:23:
Kast is heel netjes gebouwd vooral bovenkant.
Binnenkant is niet heel spannend, maar wel clean :)
Dankjewel, ben er blij mee dat het gelukt is de boel ook echt zo clean te krijgen, nadeel is wel dat even kabeltje vervangen er niet echt inzit.
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:22:
Heb het laatste uurtje door de 9 pagina's gebladert en ik moet zeggen, man dat is een ferme kast!!!!! Ik wou dat ik je geduld had en oog voor detail en afwerking!

Toch zou ik er een albino moederbordje insteken en de wieltjes onderuit halen ;-) jk, je kast is echt wel dik in orde zo met huidig mobo en wieltjes!!
Dankjewel, ik heb wel een tijdje gehad dat ik maar even niks deed omdat ik het zat was. Zonder het bestaan van de tbcl was hij waarschijnlijk nu nog niet af geweest. Was toch een stok achter de deur. En het oog voor detail en afwerking is niet altijd een leuk iets, het is vaak voor gekomen dat ik in bed nog alle mogelijkheden aan het overpeinzen was... |:(
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:44:
Welke waarde heb jij gebruikt voor de potmeters? En is dat alleen om de fans te regelen?
Durf ik niet meer te zeggen, ik kan het binnenkort wel even voor je opmeten als je het niet zelf kan uitvinden hoeveel je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Een hele mooie kast, met goed uitgewerkte kleuren waar je zo te zien veel tijd aan besteed aan heb om het te perfectioneren. Laat je de hoekprofielen er trouwens op ? Het zou dan mooier zijn als je ze in wit zou kunnen spuiten, want ik vind het normaal er niet echt mooi uitzien en het past ook niet echt.

Heel leuk en origineel idee trouwens om een stukje plexi op je Accelero te doen.

Fancontrollers zijn ook heel erg stijlvol en past ook mooi bij de kast net zoals de casefans zelf.

Je casemod vind ik in ieder geval geslaagd, en hopelijk win je de Benelux Mod League d:)b

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Het is nog mooier geworden, hij doet me nu denken aan R2D2 maar dan vierkant :)

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 WOORD....wwwwoooooowwwww

Af !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

't ziet er idd zeer gaaf uit. Nog maar een paar uurtjes en dan kan ik hem in het echt zien :9

Is het misschien een idee om de backplates van je videokaart e.d. ook rood te spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
ik zou eerder beter leren sleeven... damn :X

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

waterking schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:46:
ik zou eerder beter leren sleeven... damn :X
Beter sleeven? Ik heb het ding vanmorgen gezien toen ik mijn Tombraider bak er neer had gezet en het ziet er echt top uit. Die kast is echt heel gaaf (dat wit met rood is echt vet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Terw_Dan schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:37:
[...]

Beter sleeven? Ik heb het ding vanmorgen gezien toen ik mijn Tombraider bak er neer had gezet en het ziet er echt top uit. Die kast is echt heel gaaf (dat wit met rood is echt vet).
Idd, het kan mss wel beter maar het geheel is toch retestrak? :?
Heel mooi werk en ik hoop dat je een plumeau (zo'n bepluimde stok om af
te stoffen bedoel ik) meehebt want wat kan die kast blinken zeg. :D
Nou ik hoop dat je er een mooie plaats hebt behaald als je terugkomt. :)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Het sleeve-werk ziet er goed uit hoor! Heb net nog even gekeken en het is gewoon super strak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Even snel reageren op het sleevewerk, alleen de ATX stekker is niet helemaal zoals het hoort, door het vele buigen is die verschoven. En aangezien ik ATX stekkers loshalen echt een ***werkje vind is het zo gebleven, zo vaak zal ik er niet met mijn neus ophangen :+.
Overigens staat hij op Regroup flink te blinken, morgenochtend er weer heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
De TBCL is weer over, ik ben vierde geworden :).
Ik vond het erg leuk om mee te doen aan de finale en ik ben met een mooi prijzenpakket naar huis gegaan. Ik heb onder andere een Coolermaster Mystique gekregen en ik ben al aan het nadenken hoe ik deze wil gaan modden, deze zal, naast het aanpassen van de amplifier, het volgende projectje worden.

Ik wil iedereen bedanken voor de input in dit topic _/-\o_, het heeft me zeker geholpen er een mooie mod van te maken en om de motivatie er in te houden. Op een paar kleine dingen na is de Red Rogue nu af. Ik wil nog steeds een i/o schild van plexi maken en ik wil alle licht schakelaars op één plek hebben. En heel misschien verf ik de kast wel nog een keer. Dat was toen hij voor het eerst klaar was al een discussie punt voor mijzelf, weer uit elkaar en aan de slag of het gewoon zo laten. Nu hoorde ik van twee jury leden toch dat het opgevallen was, ook zal een harde blanke laklaag nog een idee zijn, dan is hij toch beter beschermd.

Overigens sta ik nog steeds open voor meer suggesties, een mod is nooit af :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ging je de backplates van je videokaart e.d. ook nog rood spuiten? Dan vormt het wel heel mooi 1 geheel met de achterkant namelijk. Persoonlijk zou ik de i/oshield ook gewoon roodspuiten.

Overigens is de manier waarop jouw kast open gaat ook wel goed bedacht, iig makkelijker dan mijn case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Terw_Dan schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:12:
Ging je de backplates van je videokaart e.d. ook nog rood spuiten? Dan vormt het wel heel mooi 1 geheel met de achterkant namelijk. Persoonlijk zou ik de i/oshield ook gewoon roodspuiten.
Dat is inderdaad nog wel een idee, nadeel is wel dat als ik de hardware in een andere case zet de boel behoorlijk uit de toon valt en ik de boel weer moet kaalhalen, zal er nog eens overnadenken. I/O schild spuiten gaat niet lukken, hij past namelijk niet in het pci rack |:(. De donor was een oude kast... Wil het I/O schild ook niet aan stukken zagen ivm met in andere kasten plaatsen.
Overigens is de manier waarop jouw kast open gaat ook wel goed bedacht, iig makkelijker dan mijn case ;)
Joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Godric schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:22:
[...]
Dat is inderdaad nog wel een idee, nadeel is wel dat als ik de hardware in een andere case zet de boel behoorlijk uit de toon valt en ik de boel weer moet kaalhalen, zal er nog eens overnadenken. I/O schild spuiten gaat niet lukken, hij past namelijk niet in het pci rack |:(. De donor was een oude kast... Wil het I/O schild ook niet aan stukken zagen ivm met in andere kasten plaatsen.
Nachtje in de terpetine en hij is weer kaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

1 grote vraag rijst me nog overeind bij die led mods: zit er wel weerstand tussen?
Ik zie nergens een verdikking dus ik ga van uit dat het niet eens ertussen is gesoldeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heb je toevallig rode sleeving geprobeerd? Ben namelijk op zoek naar iemand die mij kan vertellen of rode sleeving (van AcR, ACE of vantec) ook echt rood is, en niet roze, als je geen uv licht gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
MrDummy schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:47:
1 grote vraag rijst me nog overeind bij die led mods: zit er wel weerstand tussen?
Ik zie nergens een verdikking dus ik ga van uit dat het niet eens ertussen is gesoldeerd.
Die zit er wel tussen.Weerstanden zijn niet zo dik dat de krimpkous strak aansluit.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 23:14:
Hey, heb je toevallig rode sleeving geprobeerd? Ben namelijk op zoek naar iemand die mij kan vertellen of rode sleeving (van AcR, ACE of vantec) ook echt rood is, en niet roze, als je geen uv licht gebruikt....
Nee, ik heb zwarte en witte gebruikt eigenlijk om de reden dat rood roze wordt met UV licht. Ik kan je helaas niet verder helpen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah das spijtig. toch bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 23:14:
Wat ik voor je weet is dat ACRyan iig oranjeachtig kleurt, en dat Vantec roze kleurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bedankt. Is al heel wat. Omdat ik aan rood vast wil zitten qua kleur, denk ik dat ik maar geen uv gebruik, en ik heb gezien dat ACE-systems rode NON-UV sleeving heeft. Dus denk dat ik het zo maar ga doen. Of weet je toevallig ook of die ACRyan sleeving zonder uv, wel echt rood blijft?

Rood en uv is gewoon niet zo'n handige combi lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Misschien even een schopje, maar ik heb zelf ook van die UV rode sleeving liggen hierzo van ACRyan, maar die is dus mooi ff roze zonder UV-licht :/ Met UV kleurt deze wel rood, maar toch, roze is me kast? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Sta je toch even te kijken als hij weer bovenaan staat :).

Rode sleeving is nogal lastig, net als rood ccfl licht. Het wil altijd naar zeer licht rood oftwel roze neigen. Dan kan je beter non UV spul gebruiken of gewoon geen rood gebruiken. Rode CCFL's werken bij mij wel goed omdat er vrij donker rood plexi gebruikt is.

Overigens staat Red Rogue inmiddels beneden in mijn schuurtje voor een nieuwe paintjob, er zaten wat scheurtjes in de kap die ik nog wel weg wilde hebben en er gaat een laagje blanke parketlak over om de boel wat krasvaster te maken. Ook ga ik nog wat extra accentjes plaatsen met rode verf. Als de boel af zal ik nog wel wat foto's posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
warom heeft je mobo 4 ide poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
DeKemp schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:28:
warom heeft je mobo 4 ide poorten?
Hij heeft er 6, maar die vier zijn voor zn raid-controller ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
brinkdinges schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:31:
[...]

Hij heeft er 6, maar die vier zijn voor zn raid-controller ;)
Klopt, ik gebruik hem alleen niet omdat ik een tekort heb aan harddisks. Er zit ook een sata RAID controller op, die kan ondersteunt echter alleen RAID 0 en 1, terwijl de IDE controller RAID 0, 1, 0+1 en 5 ondersteunt.
Wanneer ik geld over heb gaat mijn 160GB naar mijn server en gaat er twee keer 250 of 320 GB in RAID 0 in, maar wanneer heb je nou geld over :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Zo, de kast is klaar voor het NKCM! :D
Hij heeft een nieuwe paintjob gehad, inclusief harde blanke parketlak. Er zitten nieuwe poten onder, inclusief plexi-led voetjes, en de profielen zijn er, brushed en al, met behulp van dopmoeren opgemonteerd. Ook heb ik de binnenkant van de fanholes rood geverfd, hierdoor komen deze nog roder over. Achterop zit een plaatje om zowel de leds in de poten als de CCFL's in de kast uit te kunnen doen.

Hij is nu dus, voor zover mijn huidige ideeën gaan, af! (nu heb ik dit al eerder gezegd dus wie weet ;))

Hopelijk spreken de foto's voor zich!

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010186.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010189.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010194.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010198.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010201.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010203.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010207.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010210.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010213.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010214.jpg

Helaas heb ik nog geen foto's kunnen maken van de kast in het donker, als ik daar vanavond de kans nog voor krijg post ik deze nog. Anders komen ze later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SUPER vette mod, petje af man, mooie kwali ook :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Mooi gedaan Godric, je case ziet er nu echt sjiek uit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Ik heb nog weer wat extra foto's geschoten, laat ik deze jullie niet onthouden :).

De drives terwijl ze open staan, ik heb de plaatjes plexi vastgezet met klittenband.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010217.JPG

En vooral foto's in het donker.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010221.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010223.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010228.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010229.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010230.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010231.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010236.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010238.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.w.grit/CiP/Update_18/P1010240.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

deze kast is echt zeker een schoonheid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Die pootjes zijn gaaf, mooier dan die wieltjes in ieder geval. Ik ben benieuwd (je was vandaag nog niet in Eindhoven, dus hoop dat ik het ding zondag kan aanschouwen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

_/-\o_ @ geen wieltjes meer d:)b

Alleen dat maakt de case al nóg strakker dan ik hem al vond (je was niet voor niets mijn favoriet voor de 1e plek in december :X ) en ik vind het erg jammer dat ik hem dit weekend niet irl zal kunnen aangschouwen vanwege andere bezigheden.

Ik blijf mijn petje gewoon elke keer weer afnemen als ik je case zie (* floriske.nl vind dat ze daar maar eens een smiley van moeten maken ;))

suc6 komend weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
ff vraagje...war heb je die fans gehaald? en zijn ze van zichzelf al verlicht?

vin het namelijk wel mooie/goede dingen die ook wel bij mijn case zouden passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette kast retro denk maar dat ik ook 1 gaat maken heb nog een ouwe pc staan ff om te testen maar zat te denken aan kopercase maar of het mogelijk is geen idee ooit in de toekomst maar vette kast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Hij is erg mooi, en ook in het echt ;) De pootjes zijn ook een grote verbetering tov de wieltjes.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
floriske.nl schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:15:
_/-\o_ @ geen wieltjes meer d:)b

Alleen dat maakt de case al nóg strakker dan ik hem al vond (je was niet voor niets mijn favoriet voor de 1e plek in december :X ) en ik vind het erg jammer dat ik hem dit weekend niet irl zal kunnen aangschouwen vanwege andere bezigheden.

Ik blijf mijn petje gewoon elke keer weer afnemen als ik je case zie (* floriske.nl vind dat ze daar maar eens een smiley van moeten maken ;))
Ik neem mijn petje ook voor jouw case af hoor ;) En het streelt mijn ego dat jij het ook voor de mijne doet _/-\o_ Zonde dat je er niet kon zijn.
Terw_Dan schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:53:
Die pootjes zijn gaaf, mooier dan die wieltjes in ieder geval. Ik ben benieuwd (je was vandaag nog niet in Eindhoven, dus hoop dat ik het ding zondag kan aanschouwen :))
Nou je hebt hem gezien, stond er zelf naast :P Super gefeliciteerd man!
darkpluisje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:35:
ff vraagje...war heb je die fans gehaald? en zijn ze van zichzelf al verlicht?

vin het namelijk wel mooie/goede dingen die ook wel bij mijn case zouden passen :)
Ik heb ze van bg-computers.com. Het zijn Xilence Red Wings en ze geven zelf geen licht, dat doen de CCFL's.

Alle andere bedankt voor de complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Die pootjes onder deze kast zagen er echt tof uit, dat plexi stukje aan de onderkant met het licht was echt gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd supermooi! In het echt helemaal. Mede door jouw case heb ik ook voor rood gekozen.

Jammer dat mijn stem niet mocht baten... ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste