Dankjullie wel voor de complimenten! 
, nadeel is alleen dat de kap dan te hoog uitkomt. En een stukje wegfrezen is wellicht tricky qua beschadigingen etc. Zal er eens over nadenken. Ik zet iig nog wel een stukje achter de naad om er geen licht door heen te laten komen.
, daar gaat mijn bankrekening niet mee akkoord (het kapot zijn van m'n bord is al erg vervelend
).
Alles wat je ziet in de kast is gesleeved, onder de verdieping heb ik niets gesleeved, je ziet het toch niet en ik vind sleeven nogal een ... werk. Ze moeten nog wel strakker er in, maar met het troubleshooten is dat nog niet echt handig. De IDE kabels krijgen ws ook nog een wit of zwart jasje, even afwachten waar de IDE poorten op het nieuwe mobo zitten.
200ste post!!!

De GPU koeler ga ik nog mee aan de gang, Ik vind hem zelf ook nog te saai (Hij koelt wel erg goed!). Eerst ga ik met plexi aan de gang en kijk dan of het spuiten van de fan nog leuk is. Het randje snap ik niet precies, echt een vierkantje om de drives heen.TEAMIKKE schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:18:
Ziet er erg goed uit! Heerlijk strak. Alleen vind ik idd. die GPU koeler wat buiten de boot vallen. Ik zou om je CD-drives nog een randje maken van rood plexie. Dan is het wat meer een geheeld. Je ziet nu vrij duidelijk waar de drives zitten en dat doorbreek je dan een beetje
Is wel een leuk ideet1mmy schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:29:
Super mooi!
Mischien kun je tussen de "naad" van het boven stuk en het onder stuk een stukje rood plexiglas maken mischien is dat mooier dan die "naad".
Nou een ander bord gaat er sowieso in, het zal wel moeten want deze is stuk! (tenminste, daar lijkt het op...) De veel geopperde rode witte Saphire combi zit er echter niet inVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:52:
/me Vindt dat er toch een ander moederbord in moet!
Supermooie kast!
miss je voeding ook een kleurtje spuiten?
PS: Ik d8t trouwens ergens te lezen dat je aan het sleeven was, maar ik zie gewoon standaard kabels?

Alles wat je ziet in de kast is gesleeved, onder de verdieping heb ik niets gesleeved, je ziet het toch niet en ik vind sleeven nogal een ... werk. Ze moeten nog wel strakker er in, maar met het troubleshooten is dat nog niet echt handig. De IDE kabels krijgen ws ook nog een wit of zwart jasje, even afwachten waar de IDE poorten op het nieuwe mobo zitten.
Er zit nu rood achter, zwart plakplastic was niets, wit heb ik eigenlijk niet geprobeerd. De dopmoertjes is een leuk plan. Ik zal ze er dan op kunnen lijmen. Ik heb al even zitten proberen en misschien wordt het wel wat. Overigens zijn de foto's niet echt waarheidsgetrouw, het lijkt nu alsof de stealths zwart zijn, terwijl ze toch echt rood zijnfloriske.nl schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:53:
"goede feedback"

200ste post!!!

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II