[PC - XBOX - PS2] FlatOut 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 5.784 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
haha ook wel grappig als je de enige bent die de race afmaakt 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/7870/flatout2ja9.th.jpg

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:20
NickySantoro schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:32:
haha ook wel grappig als je de enige bent die de race afmaakt 8)7

[afbeelding]
lol hoe krijg je dat voor elkaar :P Dat gebeurt mij alleen in multiplayer. Als iedereen die flatmobiel neemt en zich dood rijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Weet iemand hoe je de laatste auto kan unlocken? De Bullet XL?
Moet je hiervoor alle cups 1e worden, of de stunts allemaal top-3 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 16:07

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Dit lijkt me een onzettend vette game, ik zie alleen dat Starforce niet zo zitten. Heeft iemand al de US (CD versie dus) ergens weten te kopen? En de enige mogelijkheid om via LAN tegen elkaar te spelen is met Hamachi?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 15:28

Garrett

Watercooler

Ik heb bij Free Record Shop dit spel gekocht, 29.95 vond ik niet zo duur... ware het niet dat ik ook al een wat minder legale heb gedownload ;)
Verder wel een erg cool spel, Derby zut heb ik al uitgespeeld, nou de rest nog :D

Tips om "snel" credits te verdienen... zorg dat je een snelle Derby bak hebt en ga race 1 talloze keren spelen en dus veel botsen... ik heb ooit in 1 level 10000 credits met botsen gescoord, best lekker en snel :9

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:41
Mja, zeer cool spel.
Net helemaal 100% uitgespeeld, alles 1st place (races en stunts) en.. niks :/
had toch wel gehoopt op iets als je em compleet uitspeeld maar helaas :/ niet eens een msg dat je het goed hebt gedaan..

begrijp me niet verkeerd, ik vind het nogsteeds een erg cool spel, maar jah, als ik t binnen 3 dagen 's avonds kan uitspelen en krijg er niks voor terug vind ik t toch jammer.

Net ff online play geprobeerd, werkte lekker :) ga ik nog wel eens doen. alleen niet nu :P beetje laat enzo

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 19:26

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Anoniem: 169968 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 11:59:
Voor de mensen die problemen hebben met de chat :

Dit even installeren , wel de readme lezen....

...Kan bevestigen dat dit werkt , net met 3ddie via hamachi geprobeerd en het werkt perfect _/-\o_
met dat bestand kan je trouwens op zowel EU als US servers spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 07:10
Speel 't spel ook al weer 'n weekje. Ben er beetje verslaafd aan geloof ik. :P
Had nog wat leuks meegemaakt, denk maar er maar meteen 'n fotootje van:

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/9440/flatout2xr9.th.jpg

Het kán dus wel! ;)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

De eerste Flatout vond ik wel redelijk te spelen met toetsenbord, geldt dat ook voor deel 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 07:10
Heb flatout 1 nooit gespeeld. Maar 'k vind flatout 2 zeker zeer goed speelbaar met toetsenbord. Aan iedere besturing moet je fftjes wennen, maar dit heb je snel onder controle.

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Deruxian schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:21:
De eerste Flatout vond ik wel redelijk te spelen met toetsenbord, geldt dat ook voor deel 2?
Uitstekend te spelen met tobo.

Heb het ook eens geinstalleerd maar het kan me niet echt zo boeien. De eerste 10 races ofzo steeds met gemak eerste en toen ben ik er maar mee gekapt. Die stunts enzo vond ik in deel 1 altijd wel leuk maar die zijn nu meer van hetzelfde. Graphics zijn wel erg mooi, draait ook super @ alles high op mijn systeem.

Wat ik wel jammer vind bij die stunts is die overdreven raket-aandrijving oid achter je auto :/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Niet meer boeie?

Lol speel hem dan ook online!! Daar begint de fun pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-06 12:45
Online is hij zo instabiel als maar kan... maar ik kan me wel voorstellen dat online heel tof is. Ik heb nu single player uitgespeeld.. Allemaal vol, meestal 1e soms 2e.

Eerst crashde hij altijd bij elke stunt, maar dat was gelukkig opgelost door de dualcore patch van amd te installeren. :)

LAN werkt trouwens wel goed na die patch, in tegenstelling tot online...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:41
Voodooforever schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:16:
Speel 't spel ook al weer 'n weekje. Ben er beetje verslaafd aan geloof ik. :P
Had nog wat leuks meegemaakt, denk maar er maar meteen 'n fotootje van:

[afbeelding]

Het kán dus wel! ;)
Dat heb ik wel zovaak gehad :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The__Virus schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:26:
[...]

Dat heb ik wel zovaak gehad :P...
Ja, is inderdaad niet moeilijk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Ik heb t spel voor de pc, en ik moet zeggen: hij is gruwelijk :D

Ik heb flatout 1 ook uitgespeeld, maar deze is nog veel beter. (minder uit het raam vliegen :P )
Met de singleplayer nu de eerste class uitgespeeld, met een terreinwagen (werkt toch het beste als je iedereen aan de kant kunt duwen, ookal is hij niet zo snel :P ). Nu beginnen aan de volgende class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Anoniem: 169968 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 11:59:
Voor de mensen die problemen hebben met de chat :

Dit even installeren , wel de readme lezen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1. extract it to your FlatOut2 Main-Directory where the other .bfs (fo2a.bfs,...) files are.
2. edit the file "filesystem" (no extension) with a text-editor (notepad,...) and add the line "usversion.bfs" in the 4th line. it should look like this afterwards:
Code:

fo2a.bfs
fo2b.bfs
fo2c.bfs
usversion.bfs

3. Save it and now you can chat with the euro release :)

Kan bevestigen dat dit werkt , net met 3ddie via hamachi geprobeerd en het werkt perfect _/-\o_
Klinkt leuk, maar er is toch nog helemaal geen chatfunctie? :?

edit:
Toch wel! Gewoon doen wat er in de install.txt staat en je krijgt warempel een chatvenster! Het werkt perfect!

[ Voor 6% gewijzigd door The__Virus op 19-08-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol idd is voor Hamachi.

Waar blijft die patch nou :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 26-04 06:20
Wat ook wel leuk is, is met high jump over het hek werk te springen.

Om precies op het metaal werk te landen en daar ook te blijven is mij nog maar 1 keer gelukt:

Op het metaal

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06 12:04
mijn multiplayer is brak, ondanks dat ik poort 23756 udp heb geforward naar mijn pc. soms valt de hele lijst met servers weg, of duurt het verversen van de serverlijst extreem lang. anderen ook ?

                           

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:07

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kan je op een of andere manier de motion blur en bloom effecten uitzetten? Ik zie in de ingame settings en in de setup nergens een optie hiervoor. Kan je dit aanpassen door een config file ofzo? Of moet ik de details op high zetten ipv very high?

Nevermind! D'r staat een "Post Processing" vinkje in de settings, had ik niet gezien..... :z

[ Voor 17% gewijzigd door Meelobee op 31-08-2006 22:33 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Meelobee schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:29:
Kan je op een of andere manier de motion blur en bloom effecten uitzetten? Ik zie in de ingame settings en in de setup nergens een optie hiervoor. Kan je dit aanpassen door een config file ofzo? Of moet ik de details op high zetten ipv very high?

Nevermind! D'r staat een "Post Processing" vinkje in de settings, had ik niet gezien..... :z
Ik zet Post Processing ook liever uit, vind het veel mooier zonder. Op veel tracks vind ik zelfs dat je meer ziet zonder die effecten.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-06 16:19
Dat post processing is op een aantal banen aardig gelukt terwijl met name de woestijnraces erg fel worden. Ik laat het aanstaan :)

Ik zal de startpost trouwens nog even updaten met wat extra info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

jelbo schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:16:
[...]

Ik zet Post Processing ook liever uit, vind het veel mooier zonder. Op veel tracks vind ik zelfs dat je meer ziet zonder die effecten.
Ja vindt ik ook, ziet er mooier uit zonder de effecten. Het lijkt erop dat ze het spel er door middel van blur een beetje next gen uit wilden laten zien.

Ook nog bedankt voor de link naar JoyToKey, komt erg goed van pas, nou hoef ik niet na elke race naar mn toetsenbord te grijpen! :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

FlatOut 2 v1.1 EUROPEAN BETA Patch
This Patch is only for the EUROPEAN and GERMAN version of the Flatout 2 Software.

The patch is zipped using Winrar. You will need to have Winrar installed on your PC so that you can open the patch once downloaded. Please see the information in the section entitled Downloading Updates regarding this.

Installation Instructions

Unzip all the files into the root of the installed folder (by default this is C:\Program Files\Empire Interactive\FlatOut2) and run the game as normal.

WARNING: If you experience any issues with the BETA patch, uninstall the full game then browse your installed folder (by default this is C:\Program Files\Empire Interactive\FlatOut2) and manually delete the following two files: “patch” & “patch1.bfs”

FEEDBACK REGARDING THE BETA PATCH.

If you have any feedback regarding this BETA patch then please direct your constructive comments into the Flatout 2 Forum and not into the Empire Interactive Support as the developer would like to review the comments directly via the forum.

The patch can be downloaded from http://support.empireinte...4C-4E92-8357-9534E1F48682

Below is the readme for the patch, with all fixes and improvements.
ENGLISH

FlatOut 2 v1.1 EUROPEAN BETA Patch

01-Sep-2006

CONTENTS

[1] INSTALLATION
[2] NEW FEATURES
[3] BUG FIXES
[4] OUTSTANDING PROBLEMS
[5] COMMAND LINE OPTIONS

WARNING: This patch is BETA code, it is NOT officially supported by Bugbear Entertainment or Empire Interactive. The patch ONLY works with the European version and German version of FlatOut 2. It DOES NOT WORK with the North American version.

You may experience issues and bugs with this patch. Please report any issues you experience with this patch at http://forum.empireinteractive.com under FlatOut 2 Forum / FlatOut 2 PC PC gamers. Specify that you are running the BETA patch.

An official patch will be released soon when we have received feedback on the beta patch.

[1] INSTALLATION

Unzip all the files into the root of the installed folder (by default this is C:\Program Files\Empire Interactive\FlatOut2) and run the game as normal.

WARNING: If you experience any issues with the BETA patch, uninstall the full game then browse your installed folder (by default this is C:\Program Files\Empire Interactive\FlatOut2) and manually delete the following two files: patch & patch1.bfs

[2] NEW FEATURES

- Voice chat added
- Text chat added for the European version
- Bandwidth detection, and adjustments to the network send bandwidth
- Players are not disconnected if a race starts when they are not ready, instead they can wait in the lobby until the next race
- Improved prediction of remote cars in multiplayer games
- Simple cheat detection added for modified data and known hacks
- The list of multiplayer games extended to show 100 games instead of 25
- Only one kick vote can be initiated per race for the same player
- Return to the list of multiplayer games when you exit the lobby and have previously been searching for a game
- The draw distance for dynamic objects increased
- Aspect ratio option added, widescreen support
- Manual gearbox option added
- Userdata added to network objects that can be used when making game modifications
- New command line options added (see below, in COMMAND LINE OPTIONS)

[3] BUG FIXES

- Fix for joining behind NAT devices
- Fix for crash when refreshing the list of games
- Fix for joining games that are just about to start
- Fix for derby hang, when all other players disconnect before the derby starts
- Fix for a hang when exiting the session at the same time as someone else is joining
- Fix for the sorting of the list of multiplayer games. Now it sorts games in the lobby, with the games with least amount of players first
- Fix for packet relaying between machines that cannot connect directly, now it uses bandwidth and latency for that
- Fix for disconnects or crashes in stunt modes with low bandwidth
- Fix for crash at the game start, just after the race has loaded
- Fix for crash in races or derbies when more than one player gets disconnected at almost the same time
- Fix for crash when searching for multiplayer games, and there's too many games in the list
- Fix for a cheat where you are able to wreck the same player multiple times in derbies
- Fix for time synchronization bug, when the PC clocks are running at different speed, caused the "No other players in the game" message to appear at the start of races
- Longer timeout for joining, it was failing before due to timeouts in certain cases
- Fix for the last character not appearing in the text chat for the North American version
- Fix for text chat when the player names contains number for the North American version
- Fixed a crash in the loading screen
- Force feedback improved a bit
- Fix for disappearing car in the desert town track
- Fix for tournaments skipping races
- Player details cannot be selected for players that are not fully connected
- Fix for kicked players being able to join the same game again
- Hardcoded 10% deadzone removed for steering wheels

[4] OUTSTANDING PROBLEMS

- Black/White screen at the start of races. It's unsure if this is fixed or not, as an effect of some of the other fixes.
- Sound issues with Creative sound cards. Use the WaveOut option in the game configuration to work around this problem.
- Engine sound too low in some cases. WaveOut might fix this problem too.
- Game freezes in mini-games with AMD dual core processors.

Install the following fix:

http://www.amd.com/us-en/...,30_182_871_13118,00.html

[5] COMMAND LINE OPTIONS

The following command line options added:

WARNING: These command line options are not officially supported.

[ { -join= { matchname | ip[:port] } } |
{ -host[=matchname [-num_players=number_of_initial_players] ]}
[-lan] ]

[-password=a_password]
[-profilenr=number_of_profile_to_select]
[-public_addr=ip[:port] ]
[-private_addr=ip]
[-join_timeout=timeout_in_seconds]
[-join_retry=search_retry_in_seconds]
[-exportstats=filename]

-join

Joins a game, either matching the matchname or the ip:port combination. If the game is a Gamespy game then the ip:port should be the public ports as registered on the Gamespy master server. If the game is a LAN game, then the ip:port combination could be any combination that would reach the host, preferably the private address on the same subnet. Matchname only works for Gamespy games.

-host

Creates a game on either the Gamespy master or on LAN, depending on whether the -lan parameter is specified. If a matchname is specified, the game will be joinable by a matching -join=matchname. Otherwise an ip:port combination has to be specified when joining. Matchname only works for Gamespy games.

-num_players

An optional parameter for -host=matchname. Normally when a game is created with that option it will not be publicly visible and joinable until one minute has expired. The only way to join it before that timeout is to specify -join=matchname. -num_players can make the timeout expire faster. If you specify this option, then the game will be publicly visible as soon as number_of_initial_players has joined the game.

-lan

Specifies that you will join or create a LAN game instead of a Gamespy one.

-password

If this is specified, then only games that are created by a matching password will be visible and joinable. Games created when this option is set will be created with the password. The password option can be specified both when joining and creating from command line or when creating and joining the game normally.

-profilenr

Automatically selects a profile at game start. If the profile doesn't exist or is invalid, then the user has to choose the profile manually.

-public_addr

Can be used if you know your public address and port. Normally it shouldn't be necessary to specify this explicitly, but it can be used when joining LAN games, and port forward is enabled on the router, so that you know your public address. This option should be specified on LAN games, if the host is on the same subnet as a joiner and someone outside wants to join. Without this parameter the joiner inside the LAN and the joiner outside the LAN might not be able to communicate directly. Another case where this might be needed is if you have more than three IP addresses on the machine. This option is most useful for LAN games, as Gamespy games most likely will be able to connect anyway, however it might speed up the joining.

-private_addr

Forces the game to report this private address to other players. The game will automatically detect up to four IP addresses, but if you have more than that, then you might not be able to communicate with players on a subnet of an IP that isn't detected. Specifying -private_addr will force the game to put that IP first in the list. This option is most useful for LAN games, as Gamespy games most likely will be able to connect anyway, however it might speed up the joining.

-join_timeout

Specifies the amount of time to try to join a game from command line. After this time expires, the user is given the option to retry or quit. The default is 30 seconds.

-join_retry

Specifies how often a new search will be done when joining a Gamespy game from the command line. The default is to do a search every 5 seconds. Don’t set this option too small or it might overload the Gamespy servers.

-exportstats

Writes the game results of every multiplayer game into an xml file in the savegame folder.
Download Mirror 1
Download Mirror 2

US versie van de patch wordt volgende week verwacht.

[ Voor 54% gewijzigd door jelbo op 02-09-2006 13:04 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik ben blij dat ze de widescreen optie erin gebouwd hebben, de rest is vooral interessant voor multiplayer (wat ik wel eens wil testen trouwens)

edit: het is een TEST patch! de definitieve EU en USA patch komen als deze patch een beetje goed ontvangen wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door wheeler op 02-09-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik vindt hem prima!!

Tot nog toe geen crashes en eindelijk een chat functie. Das alles wat ik eigenlijk wilde voorlopig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wheeler schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:12:
Ik ben blij dat ze de widescreen optie erin gebouwd hebben, de rest is vooral interessant voor multiplayer (wat ik wel eens wil testen trouwens)

edit: het is een TEST patch! de definitieve EU en USA patch komen als deze patch een beetje goed ontvangen wordt.
Deze patch wordt slecht ontvangen (Lees de forums maar eens :)). Gigantisch veel problemen met deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

echt een gave game,
hoewel ik hem nog niet legaal heb kan ik er wel mee online.
dat zal na de patch wel over zijn. hopelijk zijn daarmee ook de bugs een beetje verholpen.

wat ik nog wel mis is dat je niet zelf in single player het aantal ronden mag bepalen...
in multyplayer kan dat wel als je een game host.

handling is ook nog best aardig ondanks dat er geen officiele ff ondersteuning is.

[ Voor 11% gewijzigd door GIAS op 03-09-2006 17:44 ]

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FnF schreef op zondag 03 september 2006 @ 07:56:
[...]

Deze patch wordt slecht ontvangen (Lees de forums maar eens :)). Gigantisch veel problemen met deze patch.
Nou idd, gister ging het wel ok met die patch, afgezien van best wel flinke lag,maar vanavond wilde ik ff potje online gaan en opeens vond ie geen ene server meer 8)7

Opniew geinstallleerd, en gelijk ook maar ff de crack eroverheen gegeooid ( ondanks dat ik de game origineel heb ), en gelijk ook 3 keer zoveel servers.

Wachten is op een officiele patch dan maar :| Vond die chat functie echt wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-05 18:21
Nog een screenshot dan maar....

Afbeeldingslocatie: http://img483.imageshack.us/img483/7403/flatout220060901200813uw8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Voegt deze patch ook een optie toe om het aantal rondes per race in de single player aan te passen?? Zie het in de changelijst niet staan, maar misschien dat het er toch inzit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Nee, hiervoor moet je misschien even op FlatoutJoint.com kijken, daar staan op het forum aantal mods waarbij dit geloof ik wel kan (na het uitpakken van bfs data bestand).

• GIAS
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Meelobee schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:11:
Voegt deze patch ook een optie toe om het aantal rondes per race in de single player aan te passen?? Zie het in de changelijst niet staan, maar misschien dat het er toch inzit?!
inderdaad zoals genoemd,
op flatoutjoint.com staat zo'n mod.
erg eenvoudig te installeren.en werkt hier in ieder geval prima

jep

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Pubbert

random gestoord

Ik heb de game ook maar besteld :) maar ik krijg na het starten deze foutmelding:

ZLib error (-3): invalid data check

Deze melding komt nadat alles filmpjes getoond zijn, het lijkt dat hij het menu niet kan starten.

Ook al met mn DVD brander geinstalleerd (eerst gedeinstalleerd natuurlijk) maar nog geen succes verder.

Op het EmpireInteractive forum dat het kan schelen door de .bfs files naar de gamedir te kopieren, maar ook dit helpt niet.

Iemand nog tips? Zou de DVD al rot kunnen zijn? Nog geen krasjes oid.

Verder systeem up2date.

[ Voor 7% gewijzigd door Pubbert op 21-09-2006 21:36 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185062

Zeker een goed spel. Heb helemaal geen problemen ermee, het leuke is dat het spel goede grapics op je scherm tovert zonder dat je daar lang voor hoeft te laden. Deel 1 nooit gespeelt dus vind ik de stunts hoogst origineel. Heb derby uitgespeelt en ben nu bezig met street. Ik vermaak me nog wel even.

Voor de gëinteresseerden: de officiele Euro patch 1.2 is uit ( zou tijd worden :) ).

http://support.empireinte...BF-4DA4-A768-2E03E9875DC5

• The__Virus
Dat werd inderdaad tijd, zit er al lang op te wachten. Nu maar hopen dat het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-06 15:04
Deze patch is ook nog erg buggy. Ze moeten nog beter hun best doen maar het begin is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Inderdaad. En nu moet ik iedere keer weer de DVD pakken om te spelen, is nog geen crack voor >:). Dus heb ik hem gewoon helemaal opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163444

Je kunt ook gewoon je eigen Image maken, Daemon Tools FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Helaas niet met Starforce, heb geen zin mijn drives daarvoor te moeten verwijderen, dus dat gaat helaas niet lukken :(. Wel al geprobeerd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163444

Ik heb het net zelf gedaan met MagicISO, speel nu zonder Dvd op versie 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Werkt gewoon perfect idd

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 22:34

Mystikal

It never hurts to help!

Weet iemand of het mogelijk is om een aantal ronden tijdens een multiplayer game te verhogen boven de standaard max 10 ronden. Wij spelen dit spel regelmatig en willen graag langere races rijden. Aangezien wij erg aan elkaar gewaagd zijn en de snelste ronden vaak binnen 0,2 sec ligt en uiteindelijk de winnaar 2 sec sneller over de finish komt lijkt het ons wel leuk om langere races te rijden. Kan er ergens een text-filetje aangepast worden dat iemand weet?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Een geniaal spel, maar het online gedeelte is oersaai. Je kan niet chatten en niks, iedereen doet maar wat. Er staat niet eens een ping in de serverlijst.

Maar wel geweldig hoe zo'n mooi spel zo soepel draait zonder lange laadtijden. Echt goed gedaan.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Klopt; het lijkt of Bugbear met kritiek op deel 1 niks gedaan heeft. Ik vind Flatout 2 dus meer 1.5 dan een echte nieuwe game met nieuwe functionaliteit.

Overigens is vorige demo vorige week uitgekomen, mochten mensen nog geïnteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Captain Pervert schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:47:
Een geniaal spel, maar het online gedeelte is oersaai. Je kan niet chatten en niks, iedereen doet maar wat. Er staat niet eens een ping in de serverlijst.

Maar wel geweldig hoe zo'n mooi spel zo soepel draait zonder lange laadtijden. Echt goed gedaan.
Chatten is overigens wel mogelijk. Als je de us patch erover heen gooit kun je in de lobby easy chatten... Verder vind ik het ook een geniaal spel. Overigens is het ook mogelijk om meteen in het single/multi-player scherm te komen zonder dat je door alle pre-intro films moet, op start hoeft te drukken en te kiezen voor een bepaald profile.

[ Voor 19% gewijzigd door Mystikal op 12-12-2006 18:36 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hmmmm, ik vind het al opvallend dat alle introfilmpjes eenvoudig met een paar drukken op de spatiebalk te skippen zijn :) Hoe vaak zie je dat nou?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Captain Pervert schreef op woensdag 13 december 2006 @ 07:39:
Hmmmm, ik vind het al opvallend dat alle introfilmpjes eenvoudig met een paar drukken op de spatiebalk te skippen zijn :) Hoe vaak zie je dat nou?
Daar moet ik je dan ook weer gelijk in geven :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Vet spel met een super 3d engine! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174762

De game is nu ook via steam te verkrijgen (20,- dollar) Geen gekke prijs lijkt me zo... Daarnaast bevat (als ik de steam-forumbezoekers mag geloven) deze steam versie geen Starforce! Dit was één van de voornaamste redenen waarom ik de game niet bij de release heb gekocht :)

Waarschijnlijk ga ik deze steam versie binnenkort toch maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Kijk zo hoort een spel er nou uit te zien. Het ziet er heel mooi uit en speelt ook nog eens fantastisch. Hoe vaak zie je nou zo'n spel dat ook op de wat mindere pc's nog goed draait? De 3d-engine wordt volgens mij geweldig benut, net zoals met HL2 op de Source engine.
Ik kan hem gewoon vlot draaien (60 fps met 'drops' naar 55/54) in 1280*1024 met 2*AA en dat post processing en triple buffering. Echt een compliment aan de makers hoor!

Het spel speelt ook nog eens heerlijk. Mijn mond viel soms open van verbazing toen er iemand door mijn 'schuld' door de ruit knalde. Heeerlijk gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren de game via steam gekocht (net na de 20,- actie |:( ) en ben er ook erg over te spreken!

Ik ben het eigenlijk helemaal eens met Deruxian hierboven: Geweldige graphics die echt heel soepel tevoorschijn komen. Een game als deze bewijst maar weer dat ze bij Ubisoft e.d. toch echt iets fout doen als het gaat om brakke ports als Splinter Cell: Double Agent, R6: Vegas en GR: Advanced Warfighter.

Mijns inziens ziet Flatout 2 er beter uit (voornamelijk doordat AA hier wel werkt), speelt lekkerder (door de super performance... en gameplay uiteraard) en is 10x beter geoptimaliseerd voor de pc dan alledrie de genoemde games bij elkaar!

De graphics zijn misschien niets echt nieuws, maar het geheel doet fris en fruitig aan. Daarnaast speelt het echt lekker weg, ook met toetsenbord. Heb vanochtend nog een paar multiplayer races en ook dit was erg vermakelijk! Er zijn niet heel veel servers, maar zeker voldoende om je te vermaken.
De minigames zijn daarbij ook erg tof en uiterst melig gedaan.

Conclusie: Top game voor een zeer redelijke prijs!
(Voor de mensen zoals ik: de steam versie bevat geen starforce! Dit was de reden waarom ik deze game nooit eerder heb gehaald)

Zijn er trouwens nog veel GoT'ers die deze game spelen? Wat zijn jullie favo multiplayer matches / gametypes etc. ?
Ik heb er nu al een hobby van gemaakt om met behulp van de replays screens te maken van de meest gave momenten. Nu heb ik op de achtergrond een mooie pic waar ikzelf onder een andere vliegende / crashende auto door rijd... Ziet er echt tof uit :*)

Ik heb trouwens wel met iets te grote regelmaat CTD's. Meestal net na het behalen van een tournement als ik op 'continue' (of zoiets) druk. Hij slaat meestal alles nog wel op dus het is geen groot probleem, dan komen de super korte laad-tijden ook wel van pas :)

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:21
Aangezien het topic bijna een jaar oud is maar ik het toch zo'n goed spel vind wil ik eigenlijk wel eens vragen of er nog mensen zijn die het nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWars
  • Laatst online: 29-05 16:41
Toevallig ben ik het aan het downloaden van steam en een vriend van mij ook :P woohee

hopla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
StarWars schreef op woensdag 26 december 2007 @ 02:06:
Toevallig ben ik het aan het downloaden van steam en een vriend van mij ook :P woohee
Zou je kunnen kijken of de Steam versie ook de Starforce kopieerbeveiliging heeft? Thx :)

Dat is voor mij namelijk de belangrijkste reden dat ik het spel nog niet heb gekocht; die starforce troep wil ik absoluut niet meer op m'n pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iva_Bigone schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:25:
[...]

Zou je kunnen kijken of de Steam versie ook de Starforce kopieerbeveiliging heeft? Thx :)

Dat is voor mij namelijk de belangrijkste reden dat ik het spel nog niet heb gekocht; die starforce troep wil ik absoluut niet meer op m'n pc...
Ik heb de steam versie in januari gespeeld en deze heeft geen Starforce :)
Dit was voor mij ook de enige reden waarom ik de game niet bij de launch heb gehaald destijds, maar heb gewacht op een Starforce-loze versie. Vaak hebben steam versies van games geen starforce, er zijn echter best een aantal uitzonderingen. Voor steam games check ik meestal de steam forums om zekerheid te krijgen over de aanwezigheid van Starforce, hier loopt meestal wel een topic over (in de gevallen dat de niet steam-versie van de game wel starforce heeft dan hé ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWars
Hoi allemaal, gedownload via Steam, geen starforce troep dus dat is goed.

weet iemand toevallig welke netwerkpoorten moet ik open zetten om een server te kunnen draaien?

vond in een of ander portforwarding review toevallig: Flatout 2 requires you to forward the 23756 ports? kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 27% gewijzigd door StarWars op 27-12-2007 00:01 ]

hopla

• StarWars
Weer wat nieuws, in de online mode zie ik niets, scherm is gevuld met een effe kleur, zie wel de 'zon' heel vaag enzo, iemand een idee ?

hopla

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
StarWars schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:47:
vond in een of ander portforwarding review toevallig: Flatout 2 requires you to forward the 23756 ports? kan iemand dit bevestigen?
Is waarschijnlijk figuurlijk ;)

Maar ehm.. Dit is SGD, voor problemen moet je in Spielerij - Problemen & Vragen zijn, buiten dat hoor je binnen 24 uur niet te kicken, oftewel: Je bericht te editten ipv een nieuwe te plaatsen als je de laatste posting al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Inmiddels is er een officiele releasedatum voor Flatout Ultimate Carnage voor de pc.
11 juli zou ie in de winkels moeten liggen. Als liefhebber van de eerste twee delen
kijk ik hier met smart naar uit.

Wel is het zo dat het eigenlijk gewoon een upgrade is van Flatout 2 en je zou dan ook zelf moeten bepalen of het de moeite waard is deze versie aan te schaffen. Het verschil zit hem voornamelijk in de graphics, het aantal tegenstanders en een enkele nieuwe modus. Voor high-end users is het in mijn ogen dus het meest interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Word dit spel nog gespeeld dan? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:27

PoweRoy

funky!

Shammah schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:24:
lanparties vooral neem ik aan :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:21
Ja ik speel het nog regelmatig (de single player) Het is gewoon zalig om je en te focussen op het winnen en zoveel mogelijk mensen door de ruit te laten vliegen. Echt een beestig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik heb het spel links laten liggen, ben helemaal van pc gaming afgestapt. Hopelijk komt er nog eens een PS3 versie, dan ga ik die zeker kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:13
Shammah schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:24:
Ben hem nu aan het downloaden via steam (15 eurotjes) Dus ja, het wordt nog gespeeld binnenkort ;) Benieuwd of het wat is, want ik heb wel al wat gehoord van een "cheatende" AI. Wat ik me er van voor moet stellen weet ik niet, maar weet niet of me dat wel gaat bevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
meesterlijk spel vooral op lan. enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 13:07
echt hoge playability.

soms rijdt je hard op een recht stuk, zie je voor je ineens een AI controled car spinnen. Dus je denkt heel gemeen" HAHAAA!!!!!" terwijl je de turbo activeert en je je hoofd naar je monitor buigt met een maniakale grijns op je gezicht en dan ..... whhhAAAAAMMM!!!!!!

:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:13
JanW schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:08:
[...]

Ben hem nu aan het downloaden via steam (15 eurotjes) Dus ja, het wordt nog gespeeld binnenkort ;) Benieuwd of het wat is, want ik heb wel al wat gehoord van een "cheatende" AI. Wat ik me er van voor moet stellen weet ik niet, maar weet niet of me dat wel gaat bevallen...
En ben er al achter :X Wat een belachelijke crap is dat dan opeens. Met nitro vol aan rijden ze nog van je weg, javast :') Te belachelijk voor woorden dit spel dan opeens. Het begon best leuk, maar denk dat het toch een miskoop is geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Voor zover ik me kan herinneren (het is alweer een tijdje geleden dat ik 'm gespeeld heb) was die cheatende AI voor mij niet zo storend.Ze cheaten wel maar zelfs dan zijn ze nog prima te verslaan imho. :)

@Rpol: FO2 op een lan, goed plan! Binnenkort maar eens proberen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Iemand ondertussen al iets van de game vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik nu dus wel. Game is een complete kopie van de xbox360 versie. Grafisch ziet het er goed uit. Auto's en banen zijn exact hetzelfde als in deel 2. Er zitten wel een aantal nieuwe auto's bij.

Verder rijd het allemaal prima en zijn er wat nieuwe opties bijgekomen in de vorm van upgrades en dergelijke. Al met al wel weer erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 93986 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:00:
Ik nu dus wel. Game is een complete kopie van de xbox360 versie. Grafisch ziet het er goed uit. Auto's en banen zijn exact hetzelfde als in deel 2. Er zitten wel een aantal nieuwe auto's bij.

Verder rijd het allemaal prima en zijn er wat nieuwe opties bijgekomen in de vorm van upgrades en dergelijke. Al met al wel weer erg leuk hetzelfde.
Point taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 04-06 13:30
Flat out carnage is echt een bagger spel, het is een directe poort van de xbox (zelfs het menu is precies zoals op de xbox, met xbox live en zooi er ook nog in). De performance is echt zwaar ruk, vooral vergeleken met Flat Out 2, en het ziet er naar mijn idee ook nog slechter uit dan Flat Out 2. Ik heb een ronde gereden (meer niet omdat het gewoon niet draait hier) en dat was precies een zelfde baan uit Flat Out 2.

Ik ben erg gecharmeerd van Flat Out 2, maar wat ze hier toch doen ben ik echt geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad een 1op kopie van de xbox wat ik al zei. Maar ik vind de fun factor er nog wel steeds inzitten. Het is meer een grafische update van het spel dan echt compleet nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Dat het een kopie zou zijn is door de ontwikkelaar ook zelf gezegd vooraf. Verder is het misschien een idee als de mensen die roepen dat het spel bagger loopt en er niet mooi uit ziet in het vervolg hun systeem erbij vermelden zodat andere mensen hier ook iets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Dracul schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 08:02:
Dat het een kopie zou zijn is door de ontwikkelaar ook zelf gezegd vooraf. Verder is het misschien een idee als de mensen die roepen dat het spel bagger loopt en er niet mooi uit ziet in het vervolg hun systeem erbij vermelden zodat andere mensen hier ook iets aan hebben.
Het spel loopt bagger op mijn systeem (zie sig). Om te janken. GRID loopt ubervloeiend op 1440 en 1680, ik moet flatout gewoon spelen @ 1280*800 :|

Ik had er best leuke verwachtingen van maar.. prutzorspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan doe je toch iets niet goed. Hier op 1680/1050 met een 8800gt stock met een E8500@3,8. AA op 4x en AS op de helft. Hij loopt vloeiend. Ook met veel stof op de baan en door het water heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:15:
Dan doe je toch iets niet goed. Hier op 1680/1050 met een 8800gt stock met een E8500@3,8. AA op 4x en AS op de helft. Hij loopt vloeiend. Ook met veel stof op de baan en door het water heen.
Welke Forceware gebruik je?

Kweenie of je TMN Forever kent maar dat loopt @ 1680 met 4xAA en AF ook purrfect. Grid ook.

Flatout loopt wel "vloeiend" maar niet "snel". Op 1280*800 heb ik duidelijk veel meer snelheidsgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Driverversie 177.66. Is wel een beta driver maar draait hier als een zonnetje. Oh, en ik draai Vista 64bit ultimate.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 31-07-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:35:
Driverversie 177.66. Is wel een beta driver maar draait hier als een zonnetje. Oh, en ik draai Vista 64bit ultimate.
Hmmz, ik draai dezelfde driver... Njah misschien dat 't aan mij ligt want ook op lagere reso's heb ik ngo niet het snelheidsgevoel dat ik wil. Zoals vergeleken met TMNF of GRID bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik zelf wel wat minder vind is dat je je eigen motorgeluid erg slecht hoort. Omgevingsgeluiden zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Anoniem: 16536 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:19:
[...]

Hmmz, ik draai dezelfde driver... Njah misschien dat 't aan mij ligt want ook op lagere reso's heb ik ngo niet het snelheidsgevoel dat ik wil. Zoals vergeleken met TMNF of GRID bijvoorbeeld.
Ok, wat zijn je framerates?

Dat het aan jou ligt vind ik niet hoor. Het is gewoon een feit dat de ene racegame een veel hoger snelheidsgevoel heeft dan een andere racegame.

[ Voor 17% gewijzigd door Dracul op 31-07-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dracul schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:40:
[...]

Ok, wat zijn je framerates?

Dat het aan jou ligt vind ik niet hoor. Het is gewoon een feit dat de ene racegame een veel hoger snelheidsgevoel heeft dan een andere racegame.
Ja was gisteravond te lam om me framerates te checken, maar op 1440*900 met 4xaa en af haal ik toch een constante 50-70FPS. 't zit em dus idd in het snelheidsgevoel wat bij deze game gewoon totaal niet tot zijn recht komt.

Explosies van gas-stations zijn wel leuk, maar dat vuur is om te janken wat er daarna achterblijft. Net als 't vuur in je motortkap bij een derby.

Njah goed, voor als ik me hééél erg verveel is 't wel leuk, en 't was toch gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap wel waarom het nu traag aanvoelt. Je werkt met upgrades natuurlijk en als ze het nu al snel 'maken'dan is het straks niet meer speelbaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:25:
Ik snap wel waarom het nu traag aanvoelt. Je werkt met upgrades natuurlijk en als ze het nu al snel 'maken'dan is het straks niet meer speelbaar natuurlijk.
Heeft er niets mee te maken.

Als er 160Km/u op de teller staat moet je gewoon niet het gevoel hebben dat je naast je opa over een landweggetje rijdt. Nou is dat door het gecrash natuurlijk niet helemaal het gevoel, maar je snapt mijn punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Anoniem: 16536 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:16:
[...]

Ja was gisteravond te lam om me framerates te checken, maar op 1440*900 met 4xaa en af haal ik toch een constante 50-70FPS. 't zit em dus idd in het snelheidsgevoel wat bij deze game gewoon totaal niet tot zijn recht komt.

Explosies van gas-stations zijn wel leuk, maar dat vuur is om te janken wat er daarna achterblijft. Net als 't vuur in je motortkap bij een derby.

Njah goed, voor als ik me hééél erg verveel is 't wel leuk, en 't was toch gratis :+
Bedankt voor je informatie. Het is dus puur het snelheidsgevoel. Ik had al zo'n vermoeden aangezien
alle andere delen van Flatout eigenlijk hetzelfde hebben maar nu weet ik het in ieder geval zeker.

Ik vind zelf het gebrek aan snelheidsgevoel vaak niet erg. Eerder omgekeerd. Te snelle spellen vind ik vervelender. Zo vindt ik bijvoorbeeld het gedeelte van TrackMania Sunrise wat in TrackMania United Forever zit veelst te snel om het leuk te kunnen vinden en dat gevoel had ik ook weleens bij Burnout. Ik zal deze morgen eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapzwans
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 10:56
Het is erg jammer dat het een exacte kopie van xbox versie is.Net of het niet lekker draait. Het snelheids gevoel is veel minder dan flatout 2. Grafische is het wel iets beter Maar om dan zo'n performance drop te krijgen, nee liever gewoon deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Het is gewoon een exacte kloon van de Xbox versie, ze hebben zelfs niet de moeite gedaan om de controller knoppen weg te halen?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/HqM27475.jpg

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Dennahz schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:01:
Het is gewoon een exacte kloon van de Xbox versie, ze hebben zelfs niet de moeite gedaan om de controller knoppen weg te halen?

[afbeelding]
:D Was bij Assasins Creed ook volgens mij :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand trouwens enig idee hoe je motion blur uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 11:45

rCk

Oke Ultimate Carnage geprobeerd, en na 1 derby vond ik het al genoeg. #1 Graphics zijn nou niet van wow. #2 Loopt minder goed. #3 heel die port look.

Dus ik ga nu maar weer eens Flatout 2 installeren. Want ik heb net nieuwe windows erop gegooid enzo, en ja ik dacht even proberen. Maar nee. Oude vertrouwde komt er weer op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Dennahz schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:01:

[afbeelding]
Dat is de interface van Games for Windows - LIVE, die is bij alle games hetzelfde, incl. de xbox 360 controller icoontjes. Die controller kun je ook gebruiken, maar of je dat wilt is een tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Anoniem: 59888 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:31:
[...]

Dat is de interface van Games for Windows - LIVE, die is bij alle games hetzelfde, incl. de xbox 360 controller icoontjes. Die controller kun je ook gebruiken, maar of je dat wilt is een tweede...
Ik vind het raar dat ze er vanuit gaan dat je wel een 360 controller hebt als je met je PC speelt, klinkt in mijn ogen meer als gemakzucht. Deze icoontjes staan er ook bij het afsluiten van het spel en dat is dan niet in zo'n Live interface, dus ik weet niet..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Grafisch is FO:UC best mooi gedaan, maar... geen LAN-mogelijkheid. Idiote actie die ook bij Medal of Honor Airborne echt onbegrijpelijk is. Was juist werelds bij FO2. Dus laat maar. :|

[ Voor 7% gewijzigd door tweaktubbie op 04-08-2008 09:20 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
FlatOut Full Carnage is een goede game mijn inziens. Prima gameplay, goede rij eigenschappen (voor dit type game, het is natuurlijk geen GT5p) en zeker prima graphics. Draait hier als een tierelier (1680 x 1050 pixels, AA 8 samples, anisotropy op max) met alles op 'full detail' (ook al is het dan misschien een directe kloon). Het grote minpunt is inderdaad de LAN optie, deze heb ik ook nog niet kunnen vinden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is inderdaad een erg smerige kloon qua interfaces, maar draait net als de gewone FO2 echt pri-ma.

Geen LAN is inderdaad een misser voor een fungame als deze, toch blijft het wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-06 15:39

Rayzman

+31 Rayzman

Klopt geen LAN, maar de servers die je aanmaakt via Live zijn wel een stuk stabieler dan de servers via gamespy bij flatout 2.
Als je een beetje geduld hebt kan je hem voor zeer weinig in de UK bestellen. (10,95 pond)
Overigens komt hij later van deze maand ook via Steam uit.

specs pc

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
bij mij werkt de escape knop niet als ik mijn logitech wingman formula force gp (ja oud weet het :) ) gebruik als controller. Super irritant dus, wil je restarten moet je ctr alt del doen en hem zo afsluiten.

Bekend probleem? kan er niks op google over vinden.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 2 3 Laatste