[PC - XBOX - PS2] FlatOut 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 5.780 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapzwans
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 14:21
Het is erg jammer dat het een exacte kopie van xbox versie is.Net of het niet lekker draait. Het snelheids gevoel is veel minder dan flatout 2. Grafische is het wel iets beter Maar om dan zo'n performance drop te krijgen, nee liever gewoon deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Het is gewoon een exacte kloon van de Xbox versie, ze hebben zelfs niet de moeite gedaan om de controller knoppen weg te halen?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/HqM27475.jpg

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Dennahz schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:01:
Het is gewoon een exacte kloon van de Xbox versie, ze hebben zelfs niet de moeite gedaan om de controller knoppen weg te halen?

[afbeelding]
:D Was bij Assasins Creed ook volgens mij :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Iemand trouwens enig idee hoe je motion blur uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 11:45

rCk

Oke Ultimate Carnage geprobeerd, en na 1 derby vond ik het al genoeg. #1 Graphics zijn nou niet van wow. #2 Loopt minder goed. #3 heel die port look.

Dus ik ga nu maar weer eens Flatout 2 installeren. Want ik heb net nieuwe windows erop gegooid enzo, en ja ik dacht even proberen. Maar nee. Oude vertrouwde komt er weer op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Dennahz schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:01:

[afbeelding]
Dat is de interface van Games for Windows - LIVE, die is bij alle games hetzelfde, incl. de xbox 360 controller icoontjes. Die controller kun je ook gebruiken, maar of je dat wilt is een tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Anoniem: 59888 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:31:
[...]

Dat is de interface van Games for Windows - LIVE, die is bij alle games hetzelfde, incl. de xbox 360 controller icoontjes. Die controller kun je ook gebruiken, maar of je dat wilt is een tweede...
Ik vind het raar dat ze er vanuit gaan dat je wel een 360 controller hebt als je met je PC speelt, klinkt in mijn ogen meer als gemakzucht. Deze icoontjes staan er ook bij het afsluiten van het spel en dat is dan niet in zo'n Live interface, dus ik weet niet..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Grafisch is FO:UC best mooi gedaan, maar... geen LAN-mogelijkheid. Idiote actie die ook bij Medal of Honor Airborne echt onbegrijpelijk is. Was juist werelds bij FO2. Dus laat maar. :|

[ Voor 7% gewijzigd door tweaktubbie op 04-08-2008 09:20 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:09
FlatOut Full Carnage is een goede game mijn inziens. Prima gameplay, goede rij eigenschappen (voor dit type game, het is natuurlijk geen GT5p) en zeker prima graphics. Draait hier als een tierelier (1680 x 1050 pixels, AA 8 samples, anisotropy op max) met alles op 'full detail' (ook al is het dan misschien een directe kloon). Het grote minpunt is inderdaad de LAN optie, deze heb ik ook nog niet kunnen vinden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is inderdaad een erg smerige kloon qua interfaces, maar draait net als de gewone FO2 echt pri-ma.

Geen LAN is inderdaad een misser voor een fungame als deze, toch blijft het wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:46

Rayzman

+31 Rayzman

Klopt geen LAN, maar de servers die je aanmaakt via Live zijn wel een stuk stabieler dan de servers via gamespy bij flatout 2.
Als je een beetje geduld hebt kan je hem voor zeer weinig in de UK bestellen. (10,95 pond)
Overigens komt hij later van deze maand ook via Steam uit.

specs pc

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bij mij werkt de escape knop niet als ik mijn logitech wingman formula force gp (ja oud weet het :) ) gebruik als controller. Super irritant dus, wil je restarten moet je ctr alt del doen en hem zo afsluiten.

Bekend probleem? kan er niks op google over vinden.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 2 3 Laatste