[PC - XBOX - PS2] FlatOut 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 5.781 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-06 16:19
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout2/header.jpg
Ervaar de rit van je leven als je jezelf op en rond het circuit begeeft terwijl je hekken verplettert, bandenmuren omver werpt en watertanks laat vallen op andere wagens. En mocht iemand, inclusief jezelf, in een enorme botsing belanden, leun dan even achterover en zie hoe de rijder spectaculair door het vooruit heen vliegt. Ook uniek in Flatout is het feit dat alles wat je vernielt zo ronde na ronde blijft liggen en zodoende zorgt voor een groter wordende chaos.

Met meer dan 5000 te vernielen objecten op de baan en 40 vervormbare onderdelen op elke wagen zijn vonken gegarandeerd, ronde na ronde. Met elke race leer je beter welke computer racer je grootste vijand is. Hoe je ze gaat aanpakken ligt helemaal in je handen; ram ze in een brug, pak de leiding via een kortere weg of gebruik nitro om ze te passeren op het belangrijkste moment.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout2/concurrentie.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout2/katiejackson.jpg
In Flatout2 race je tegen zeven tegenstanders. Deze rijders hebben bepaalde eigenschappen zoals agressie (inhalen, blokken, killer instinct), risico nemen en kennen ze alle alternatieve routes. Leer je tegenstander en hun wagen, ontdek hun zwakheden terwijl je vecht voor de punten.
  • Jack Benton - Fast, aggressive and skilled, these are the words you hear often when there's talk about Jack Benton.
  • Katie Jackson - What Katie lacks in her driving skills, she puts up in aggressiveness.
  • Sofia Martinez - If there is someone who can threaten Jack Benton's win, it is the 29-year old Sofia Martinez.
  • Sally Taylor - Sally was born in Kansas and is the youngest of all her five sisters and six brothers.
  • Jason Walker - Jason Walker is a former 27-year old bouncer from Ohio who became a race driver mostly to get his revenge on the top cat of racing, Jack Benton.
  • Ray Carter - Ray is calm and laid-back, almost casual in his driving style.
  • Frank Malcov - Frank Malcov is a 32-year old former top driver who hit his head and shattered his hand in a race accident, after getting bumped off the track by Jack Benton.
Lijst met foto's >
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout2/wagens.jpg
In Flatout 2 zitten 34 verschillende wagens verdeeld in 4 categorieën van vierwiel pickups tot klassieke Musclecars. Als beginner begin je met een destruction derby. Je werkt jezelf op met behulp van upgrades om zo een snelle wagen te bouwen. Auto's komen in de "carreer mode" beschikbaar zodat een steeds betere en snellere wagen tot je beschikking krijgt.
Alle wagens op een rijtje
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout2/features.jpg
  • The inclusion of an enhanced Championship Mode. Multiple cups across increasing difficultly levels, each cup contains a series of races that the player competes in for accumulated totals of money and points
  • Offline Multiplayer modes on PS2 and Xbox via split screen for 2 players.
  • Improved physics engine for an even greater racing feel.
  • Drive at eye watering speeds on the fast tracks with extra nitro boost rewards.
  • Improved opponent AI. Each AI driver now has their own character, biography and individual driving personalities.
  • Unlockable bonus items for the first time including bonus cars, Championship Cups and Destruction Arenas.
  • Set in the US (the original was set in Europe).
  • Thirtyfour vehicles as opposed to sixteen in the original game.
  • Additional car types including Muscle cars, Sports cars, Pickup Trucks and Compacts (the original only contained Muscle cars).
  • The inclusion of a garage for the first time to allow the owning of multiple vehicles.
  • Increased number of race environments including Big City, LA Storm Drains, Rocky Mountain Forest, Corn Fields and Desert.
  • Sixty track combinations over thirtysix in the originals.
  • Alternate track routes included for the first time and the AI use them.
  • Twice as many Destruction Derby Arenas (six as opposed to three in the original).
  • Twice as many Rag Doll Mini Games (Twelve compared to six in the original).
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout2/links.jpg

Internationale website
FlatOut Joint, fansite
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout2/quicktime.gif Trailer
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout2/footer.jpg

Meer updates volgen...

[ Voor 14% gewijzigd door wheeler op 14-07-2006 13:08 . Reden: list, align ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik denk dat ik een US release ga importeren, deze game lijkt me toch wel leuk toe :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:11

Bio

leuke game, deel 1 had ook al wel veel leuke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb 'm zaterdag heel even op de xbox gespeeld. De looks en feel was goed.
Heb 'm net bij Play.com besteld voor omgerekend € 26,-
Duurt paar dagen voordat je 'm hebt maar is niet zo erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

Machtige game lijkt het me.
Ik zal hem alleen niet aanschaffen zolang er niet een crackje voor starforce is.
Ik heb een principieel probleem met starforce....
Erg jammer natuurlijk want ik volg dat development blog ding op de site van de makers al sinds het begin en zat me er behoorlijk op te verheugen.
Ik ben dus ook behoorlijk teleurgesteld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 19:29
Gruwelijk dit spel >:) Net twee daagjes in huis en voorlopig verslaafd aan het slopen en beuken op andere :*) . En online gaat het er helemaal gruwelijk aan toe vooral de destruction derby >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kun je in multiplayermodus (niet online) nu wel tegen elkaar in de bonusstages, en dan met name de bowls? Dat vond ik namelijk erg jammer van het origineel, dat dat niet mogelijk was.

[ Voor 4% gewijzigd door Roamor op 10-07-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 05-06 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

Kan je auto nu wel kapot dan? Dus niet uber veel schade en nog 200 rijden.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben nogsteeds de schakel optie niet tegengekomen. Jullie gaan me toch niet vertellen dat je niet kunt schakelen in deze racegame?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

starforce stinkt, gelukkig heb ik een xbox \o/

echt uber game dit, het is een combinatie geworden van
* Gran Turismo (het upgraden van je bak)
* Destruction Derby
* Burnout
* Flatout

het 'beste' van al deze games in 1

moet zeggen dat ik het erg goed gelukt vind, alleen had er van mij nog 1 camerstandpunt iets hoger achter de auto gemogen, ik rij nu in een 4x4 jeep en die is nogal hoog :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:02
Anoniem: 80487 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:19:
Machtige game lijkt het me.
Ik zal hem alleen niet aanschaffen zolang er niet een crackje voor starforce is.
Ik heb een principieel probleem met starforce....
Erg jammer natuurlijk want ik volg dat development blog ding op de site van de makers al sinds het begin en zat me er behoorlijk op te verheugen.
Ik ben dus ook behoorlijk teleurgesteld :'(
dat heb ik dus ook :'( vond vorige deel juist zo leuk... wie heeft trouwes deze game uitgebracht, stel namelijk voor dat bedrijf te gaan boycotten.

Zelfs Ubisoft gebruikt geen starforce meer. :r

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Deze game heeft StarForce? No go in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Anoniem: 51614 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:06:
Deze game heeft StarForce? No go in dat geval.
Anders kost het geld zeker :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Jo-hannes schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:07:
[...]

Verdiep je eerst eens in de Starforce materie voor je dit soort opmerkingen maakt. Ik schaf deze, imho geweldige en goedkope, game ook niet aan vanwege de enorm slechte reputatie van StarForce. Na een hardware probleem heb ik net mijn pc weer op de rails en heb geen zin om de boel weer te moeten formateren mocht Starforce er een zootje van maken. Ik geloof niet in de verhalen dat het ook daadwerklijk de hardware vernielt. Mag trouwens hopen dat de demo geen protectie heeft maar gezien andere games die ook SF gebruiken zal dit wel het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 16:38

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet iemand wanneer de demo komt trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
bij de MM in utrecht kost ie trouwes 38 euro ofzo.. die 3 maakt het zo aantrekkelijk, maar het is toch 40 euro!

had hem zelfs bijna gekocht, tot ik mezelf weer ven wakkerschude met het idee dat er StarForce op zit..

Empire interactive :r :r

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik respecteer ieder zijn standpunt, maar dit is nu de 3e Starforce protected game die op mijn pc staat en ik heb absoluut nul komma nul problemen er mee. Nu niet, en in het verleden ook niet. Dus ik snap dat Starforce bashen niet zo. Het is voor mij geen reden geweest een game niet aan te schaffen, en ik heb er nog geen minuut spijt van :9

Dat deze game voorlopig nog maar netjes uit het illegale circuit mag blijven :Y)

Gelijk ook minder last van noobs, wél gamers die deze game te gek vinden dus er 30 euro voor over hebben ;)

Edit: ow ja laat die flames maar komen mensen :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 11-07-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jo-hannes schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:07:
[...]

wheeler schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:44:
[...]

Verdiep je eerst eens in de Starforce materie voor je dit soort opmerkingen maakt. Ik schaf deze, imho geweldige en goedkope, game ook niet aan vanwege de enorm slechte reputatie van StarForce. Na een hardware probleem heb ik net mijn pc weer op de rails en heb geen zin om de boel weer te moeten formateren mocht Starforce er een zootje van maken. Ik geloof niet in de verhalen dat het ook daadwerklijk de hardware vernielt. Mag trouwens hopen dat de demo geen protectie heeft maar gezien andere games die ook SF gebruiken zal dit wel het geval zijn.
Ik heb inderdaad niks meer aan de reply van wheeler toe te voegen, klopt helemaal. Ik zou deze game in eerste instantie ook gaan halen, maar Starforce is voor mij ook een no-go. Maar er is hoop, want in de USA wordt deze game door Vivendi uitgebracht, en zeer waarschijnlijk gebruikt die geen Starforce. Dan importeer ik hem wel, zelfs met verzendkosten ben je meestal nog goedkoper uit dan in Nederland (Play.com bijvoorbeeld).
Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:54:
Ik respecteer ieder zijn standpunt, maar dit is nu de 3e Starforce protected game die op mijn pc staat en ik heb absoluut nul komma nul problemen er mee. Nu niet, en in het verleden ook niet. Dus ik snap dat Starforce bashen niet zo. Het is voor mij geen reden geweest een game niet aan te schaffen, en ik heb er nog geen minuut spijt van :9

Dat deze game voorlopig nog maar netjes uit het illegale circuit mag blijven :Y)

Gelijk ook minder last van noobs, wél gamers die deze game te gek vinden dus er 30 euro voor over hebben ;)

Dat jij er geen last van hebt, zegt er niks over dat andere mensen er geen last van hebben. Starforce zet hier iedere keer weer mijn DVDROM's terug naar PIO, waardoor ze verschrikkelijk langzaam zijn, en erg veel problemen hebben het lezen.

[ Voor 28% gewijzigd door Phyxion op 11-07-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:54:

met stom ^^

ik heb ook een stuk of 5 spellen met starforce legaal. 0,0 problemen mee.
daarom reageerde ik ook zo. ik weet dat er mensen zijn die er wel problemen mee hebben > mss was mijn reply toch een beetje zwart wit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bio op 11-07-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183

waarom zeggen veel mensen (ook in t vorige topic) dat deze game goedkoop is?
30 euro is imho niet goedkoop voor een spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ontopic alsjeblieft!

Wie heeft inmiddels al de Race klasse bereikt?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ik zit nu op ongeveer 37% van de game ofzo. Ik doe het lekker rustig aan, en ik speel 'm ook vaak online :P

Plus dat ik van zowat elke race de replay nog ff bekijk in ze geheel. Is gewoon zo'n cool gezicht in slomo, de meest gruwelijke crashes, alles wat maar in het rondslingerd enzo :P

Helemaal geweldig.

@VAC: 30 euro is tog niet echt duur? Meeste pc games kosten tog 49.95 ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 11-07-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:53

Martinspire

Awesomeness

ik heb hem ook gister gehaald (mediamarkt, 37,50 of zoiets)

erg toffe game, en ondanks starforce is ie toch redelijk normaal

je hoeft iig geen serial oid in te vullen (omdat het waarschijnlijk toch ff duurt voordat ie gekraakt is)
maar je geld echt wel waard, lekker rousen door de straten heen en af en toe iemand heerlijk in een boom planten!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 07-06 12:29

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Anoniem: 35183 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:52:
waarom zeggen veel mensen (ook in t vorige topic) dat deze game goedkoop is?
30 euro is imho niet goedkoop voor een spel...
30 euro is spotgoedkoop voor een nieuwe release ! Meeste games zijn tussen de 50 en 70 euro !

daarbij is deze game echt 'value for money'. Een aanrader, en ik moet zeggen dat SF4 iig hier geen problemen geeft.

Ook weet ik dat er bugs in het spel zitten als je AMD Dual core CPU hebt, simpel even de Dual Core optimizer van AMD site neerhalen en dan is het probleem over.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Heeft iemand hem al van play.com? En zoja, zit er SF op?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
djmantri schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:36:
ik heb hem ook gister gehaald (mediamarkt, 37,50 of zoiets)

erg toffe game, en ondanks starforce is ie toch redelijk normaal

je hoeft iig geen serial oid in te vullen (omdat het waarschijnlijk toch ff duurt voordat ie gekraakt is)
maar je geld echt wel waard, lekker rousen door de straten heen en af en toe iemand heerlijk in een boom planten!
Ondanks dat ik fel tegen starforce ben vandaag toch maar gekocht..

en tja tis een gave game :)

nette van deze game is wel dat starforce netjes vraagt of het zichzelf mag installeren, iig niet dat sneaky gebeuren meer iig :) verder nog geen problemen gezien. wat ik wel vreemd vond is dat hij dx9.0c probeer te installeren terwijl dat er al opstaat sinds mn verse install van 6 maanden terug :P :?

ben overigens erg te spreken over de muziek in deze game, past er perfect bij. niet dat ik zon mega punk muziek fan ben maar dat nummer breathing van Yellowcard is heerlijk onder het racen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik kan een auto kopen van de raceklasse maar denk dat ik eerst nog ff doorspaar zodat ik een betere auto kan kopen
ik heb trouwens nog een tipje voor sommige mensen
je kunt als je naar je garage gaat, je auto's ook verkopen
maar let wel op, als je er van een klasse geen meer hebt, kun je die ook niet meer doen!

vandaag weer wat meer races gereden
toch vind ik de destruction derby het leukst.
daarom vind ik het jammer dat er niet meer van die banen zijn, maar wel van allerlei minigames die mijns insziens toch iets te lastig zijn. (ik snap dat dit is om het vaker te proberen en steeds beter te worden maar voor de singleplayer ben je er te lang mee bezig en is het iets te frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
wat ik irritant vind af en toe en wat me ook blijft verbazen is het feit dat die mini auto van die maria als ik het goed, bak is het traagst, en toch zie ik dat ding elke keer vooraan rijden en me inhalen! wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Ik kan de engine geluiden van de tegenstanders nauwlijks horen,
Hebben meer mensen hier last van ?

Ik gebruik een 6.1 Speakersetje op een Audigy 2 Platinum (laatste drivers)

Heb het al op diverse instellingen geprobeerd in de flatout setup scherm.
maar het geluid van de a.i blijft gewoon te zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nhaixatael schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:51:
wat ik irritant vind af en toe en wat me ook blijft verbazen is het feit dat die mini auto van die maria als ik het goed, bak is het traagst, en toch zie ik dat ding elke keer vooraan rijden en me inhalen! wtf!
is meer omdat dat ding zo focking licht is en omdat ze gewoon niet zoveel beukt. Ze gebruikt ook redelijk wat nitro geloof ik. Ik beuk dr af en toe gewoon over de vangrail heen ( :*) ) en dan heb ik er geen last meer van.

Net trouwens online gespeeld.

Races zijn erg tof, wordt veel meer gebeukt en ook meer uit de bocht gevlogen. Crashes zijn indrukwekkend en erg cool om ook zelf te doen.
Ook de wrecking mode is een lust voor het oog, al is het wel jammer dat je toch redelijk snel kapot kunt zijn.
Anyways, als ik een cijfer moet geven:
Singleplayer : 8
Multiplayer : (dikke) 9!
NoLiMiTSoLDieR schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:08:
Ik kan de engine geluiden van de tegenstanders nauwlijks horen,
Hebben meer mensen hier last van ?

Ik gebruik een 6.1 Speakersetje op een Audigy 2 Platinum (laatste drivers)

Heb het al op diverse instellingen geprobeerd in de flatout setup scherm.
maar het geluid van de a.i blijft gewoon te zacht.
ik heb ook een audigi 2 (maar dan ZS) en had de hele tijd geen geluid van de motor van mezelf. (komt waarschijnlijk door CMSS 2 met geluid in het midden (0%).
Ik heb hem nu ingesteld op Speaker type: SURROUND en hardware 3d UIT.
Dit geeft bij mij iig een redelijk geluid op mijn 5.1 setje

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 13-07-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
Ik had het ook al geprobeerd CMSS2 uit te zetten maar dat werkte ook niet.
Ik ga het later ook even proberen op SURROUND, en met hardware 3d uit.

Hoor je ook enig geluidsverschil met hardware 3d uit?
ik test het morgen wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Daywalk3r schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:10:
Heeft iemand hem al van play.com? En zoja, zit er SF op?
Mijn exemplaar is afgelopen dinsdag verstuurd door Play dus ik hoop dat ie vandaag of morgen in de bus ligt. In het slechtste geval begin volgende week.
Ga er wel vanuit dat er SF op zit want het is gewoon de europese release (maar dan met engelse text)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

.Sachiel schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:20:
[...]

Mijn exemplaar is afgelopen dinsdag verstuurd door Play dus ik hoop dat ie vandaag of morgen in de bus ligt. In het slechtste geval begin volgende week.
Ga er wel vanuit dat er SF op zit want het is gewoon de europese release (maar dan met engelse text)
Ja, er zit SF op. Ik zou zeggen, wacht nog een paar dagen, en dan komt de US release uit. Ongetwijfeld kan je die dan ook via Play.com kopen, of via een andere webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

hoe is dit spel online? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

kort maar krachtig: MASTERLIJK!

edit:

mis alleen wel de chat, of microfoon optie oid want dat gaat nu helemaal niet :o

maar daar wordt aan gewerkt in een patch, naar het schijnt

[ Voor 72% gewijzigd door Martinspire op 15-07-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Ik wacht de demo eerst af voordat ik het spel aanschaf. Hoop dat dat niet te lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 19:35
Ah, het recensie-exemplaar viel gisteren in de bus.. Snel de game in de PS2 gedrukt en mijn mond viel los. Zelfs op die console ziet de game er nog sprankelend uit! Ben nu met de laatste cup van Level 2 Derby bezig, hij is errug leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

weet iemand trouwens nog systeemeisen? aangezien ik wil kijken of ie ook op mn laptop draaid (leuk voor in de trein)
kan ze nergens vinden iig (lekker handig om het niet op de officiele site te zetten zeg :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Mijn minireview (Xbox):

+ Grafisch is het geweldig.
+ Banen zijn divers, veel meer jumps dan in de vorige en er is veel om te slopen.
+ Catch Up, andere rijders wachten op je als je achter je zit, maar laten je ook niet makkelijk gaan.
+ Het rijdt lekker, en je wordt niet zo snel meer uit je wagen geslingerd. Ook resetten is sneller.
+ Muziek

Minpunten, toevallig allemaal MP:
- WAAROM kun je niet wrecked modes tegen elkaar doen? :'(
- Mogelijkheid tot het kapen van je auto door eerder op start te drukken.

Al met al combineerd de game het beste van Flatout, Burnout, Rallygames en Midtown Madness, een dikke 9. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Roamor op 16-07-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar hebben jullie het spel voor de PC gekocht? MM?

Als ik het online wilt gaan bestellen, waar moet ik dat doen als ik het spel zo snel mogelijk in huis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
Roamor schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:01:
Mijn minireview (Xbox):

+ Grafisch is het geweldig.
+ Banen zijn divers, veel meer jumps dan in de vorige en er is veel om te slopen.
+ Catch Up, andere rijders wachten op je als je achter je zit, maar laten je ook niet makkelijk gaan.
+ Het rijdt lekker, en je wordt niet zo snel meer uit je wagen geslingerd. Ook resetten is sneller.
+ Muziek

Minpunten, toevallig allemaal MP:
- WAAROM kun je niet wrecked modes tegen elkaar doen? :'(
- Mogelijkheid tot het kapen van je auto door eerder op start te drukken.

Al met al combineerd de game het beste van Flatout, Burnout, Rallygames en Midtown Madness, een dikke 9. _/-\o_
Geen wrecked modes online?
Gister heb ik nog een potje wrecked online gespeeld.
Dit is dan wel op de pc versie.

De catch up vind ik nog niet zo heel erg in flatout vergeleken met NFS MW :P
Ik kon de opponens toch wel een stukje achterlaten.
Alleen als je achteraan rijd, merkt je het wel.

het geluid is btw beter met Hardware 3D uit.
Ik kan de engine sound van de tegenstanders nu veel beter horen.

@ djmantri, Hier heb je de minimale requirements (komt uit de readme)

DVD-ROM Drive
2.0 GHz Pentium® 4 or AMD® 2000+
256 MB RAM
64 MB Graphics Card*
DirectX® Compatible Sound Card
3.5 GB of free Hard Drive Space
Windows® XP SP2 or Windows® 2000 SP4
DirectX®9.0c (Included on the disc)

[ Voor 18% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 16-07-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
NoLiMiTSoLDieR schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:32:
[...]

Geen wrecked modes online?
Gister heb ik nog een potje wrecked online gespeeld.
Dit is dan wel op de pc versie.)
Zoals je kunt zien heb ik de Xbox versie. :) Ik bedoel overigens niet online, maar gewoon met twee controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169717

Anoniem: 89184 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:24:
Waar hebben jullie het spel voor de PC gekocht? MM?
Ik heb de plaatselijke Free Record Shop gebeld met de vraag of ze het spel hadden. En ja hoor. Gereserveerd, en de volgende dag opgehaald. Daar is-ie trouwens ook nog het goedkoopst: 29,99.
Geen idee of ze er veel op voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 12:52

DaWaN

'r you wicked ??

Ik vind de catch up echt vreselijk gewoon :r
Als je 3 rondes ronde tijden rijdt van 52 seconden of 60 seconden maakt geen ruk uit alles komt af op de 2e helft van de laatste ronden. Ik heb een keer echt gewoon met de snelste auto (switchblade compleet getuned) en die haalt 235km/u en toen heb ik met volle nitro zo'n beetje alle rechte stukken boven de 200km/u gereden en een ronde tijd van 52s neergezet. De chili van sofia martinez bleef gewoon met minder als 1s achter mij plakken terwijl die auto als je hem zelf hebt en max tuned maar op zo'n 170km/u blijft steken.
Rij je dus de eerste 2 of 3 ronden helemaal suf en ziekelijk hard maakt geen ruk uit als je de laatste rond 1 bocht mist wordt je toch altijd 2e of 3e. Ook heb jij catch up tot ongeveer 50m van de auto, dan lijken de auto's gewoon ineens weer hard te rijden, de enige manier om ze in te halen is in de bochten of door nitro. Kortom deze game frustreert enorm zeker als het wat moeilijker wordt om dat zij jouw wel kunnen bijhouden maar jij niet hun. Ik vond dit spel eerst ook heel vet maar nu het moeilijker wordt begint je je echt zo vreselijk te ergeren aan die catchup. De beste manier om te winnen is gewoon continu op eerste te liggen, het maakt dan namelijk niets uit wat voor ronde tijden je rijd aangezien ze toch jouw tempo volgen. Laat je één auto voorbijglippen hoe hard je ook rijd passen ze zich ook aan en is het inhalen heel moeilijk.....

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

maar je hoeft toch niet per se als 1e te finishen om de cup te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

djmantri schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:19:
maar je hoeft toch niet per se als 1e te finishen om de cup te winnen?
Mja bijna altijd rijd of Jack Benton of Sofia Martinez op kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

al wordt sofia wel vaak wrecked aan het einde van de rit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Dat catchup is dus (helaas) het zelfde als in Flatout deel 1... jammer, het verpest de competitie wel.

Kan iemand met 1 DVD brander/speler in de pc bevestigen dat die op PIO gaat draaien na installatie van de copieerbeveiliging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
wheeler schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:17:
Dat catchup is dus (helaas) het zelfde als in Flatout deel 1... jammer, het verpest de competitie wel.

Kan iemand met 1 DVD brander/speler in de pc bevestigen dat die op PIO gaat draaien na installatie van de copieerbeveiliging?
zal vanmiddag even voor je kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9974

GIEVEPIX

will unlock all the cars and give you enough money to buy all of them plus some upgrades. enter it again if you want to fully upgrade all the cars. though you might want to leave the nitro off the trucks for derby matches.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Gezien de recente discussie over Starforce hier:
GTR2 - 10Tacle Drops Starforce [20-07-2006 | JZ | Comments (0) ]
From AutoSimSport Wires: "Informed sources have revealed to AutoSimSport that Starforce has been dropped from GTR2 - both the demo version available today and the final release version scheduled September 30th. Sources reveal that 10Tacle have, instead, opted for securrom, which our source reveals as a "Sony solution".
en zo bestaat er een grote kans dat mijn geld dus naar GTR2 gaat ipv Flatout2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
wheeler schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:40:
Gezien de recente discussie over Starforce hier:

[...]

en zo bestaat er een grote kans dat mijn geld dus naar GTR2 gaat ipv Flatout2...
Deze spellen zijn toch compleet niet met elkaar te vergelijken? GTR is een pure sim, terwijl Flatout arcade pur sang is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
klopt, maar je geld kan je maar een keer uitgeven :) en ondanks de positieve verhalen over Flatout 2 (en feit dat ik startpost gemaakt heb) blijf ik erbij dat een copyprotectie met dergelijke reputatie er uiteindelijk voor zorgt dat ik de game niet aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Weet iemand of er online en beetje leven is in Flatout 2? Ik heb de eerste versie zowat helemaal uitgespeeld, maar was het toen ook meteen zat. Een MP-optie verlengt het leven van zo'n spel met een factor 10, maar dan moeten er wel lui online zijn, natuurlijk. Zoals bij Trackmania Nations bijvoorbeeld: never adull moment. Is het MP-gedeelte van Flatout 2 een beetje netjes geregeld (makkelijk servers vinden en zo)?

Is deel 2 trouwens heel veel zwaarder voor je systeem dan versie 1? Die deed het opvallend smooth op m'n Intel HT 3.0 met Radeon 9800 Pro. Jammer dat de demo nog niet uit is... maar ik wil 'm eigenlijk gewoon halen en spelen nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou de online mode is echt heel erg buggy. Echt vage CTD's zonder enige foutmelding, servers die opeens compleet leeglopen tijdens het gamen 8)7

Heel erg jammer dit. En een patch kan ook nog wel even duren, aangezien de mensen verantwoordelijk ervoor op vakantie zijn.... ergens in augustus zal ie er wel is komen zegt men :|

http://forum.empireintera...-9FE552AA543E&SHT=31&PN=1

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 21-07-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, da's jammer... Mss dat ik tot die tijd genoeg heb aan de offline mode, maar ja... In dat topic hebben ze het over 'wel 25 servers' of zo. Maar ja, da's natuurlijk helemaal niets in vergelijkin met succesvolle online games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, mss laat ik het hele spel wel liggen in de winkel... Ik heb ff verder gekeken en las o.a. dit, geschreven door iemand van Bugbear ZELF!!!
You are right that it's mostly the steering that prevents you from doing powerslides. The physics hasn't actually changed that much since I think February, when we had a really great handling IMO, at least for a few tuned cars. At one stage, I could drive lap after lap, and smile. It still wasn't realistic, there was way too much grip, and the cars had a very forgiving tire model. But all the helpers were taken away. And it handled far better than FlatOut 1.

Most people couldn't drive it though, allthough they learned to be decent, after just 10 laps or so. But then you add the AI, and it became way too hard for the target group. Also according to some it was too different from other games, like NFS and Burnout. Additionally the games suspension system/settings, are quite bad for most cars, so jumps would throw you around way too easilly, jumps are still bad, but at least most of the jumps can be controlled now. That's why it got changed, first to a very bad version, and I said it many times, that I would never buy a game that handles like this. Then after that the handling got a bit better, to the current model. I still don't like driving our game, only the online part gives some sort of satisfication, pure driving isn't an enjoyment for me.

In the current version, the steering angle is limited by speed, allthough already at 20 km/h it's limited to a maximum of 20 degrees steering on outside wheel. At higer speed this limit goes down to 10 degrees of maximum steering, that's less than the optimal slip angle of the tires. This means that you get a very artificial understeer, that is limited by steering angle, and not by available grip. For me this kind of understeer is hard to predict. It doesn't help to load the front wheels by braking for example, neither is it possible to turn over the limit to introduce a powerslide. And if you slow down, the understeer only reduces linarilly, less speed means more steering angle, in a linear fashion. Normally, you would get the grip, by slowing down much less.

Theese limits also means that there's not a single corner in the game that understeers because of lack of grip. It's all about not giving you enough steering.

The other problem is the slugginesh of the steering. You have probably noticed, that you see an obstacle on the road, you try to steer one second before, and the car doesn't seem to react a single bit to your input. This effect comes directly from the helpers. If the steering angles were higher, then this would mean that you can get the car into a power slide easilly, but once you get it sliding, there's no way to get out of the slide. Most people that tried the game were not that bothered with this effect, even when the angles were not as limited as they are now. However I could see a common mistake that they all did, they turned too much, crashing on the inside of the corner. This happened for me too, with the helpers off. Yes, it was possible to learn to drive with them, but I was never able to go for 100% and feel comfortable with the car and what it would do next.

I know there's quite a few of us here at Bugbear that doesn't like the current handling, and would have wanted a much more realistic mode. The suggestions that we should do a double model, like FlatOut 1 didn't make it into the final game for one reason or another. Maybe because the pro mode wasn't popular in FlatOut 1, but that's because the pro mode didn't work very well, there was still helpers distracting you, and a few other major flaws that that made the easy mode much more fun.

I would really like to give you the handling that we once, had. But unfortunately I can't. First I'm not the one to decide about that, and we haven't had any discussions about it. The second problem is that it would make fair online gaming impossible. So, some kind of checking would need to be added.
Niet te geloven! Die kerel zegt op z'n eien forum dat hij zijn eigen spel nooit zou kopen!!! 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:55:
Hm, mss laat ik het hele spel wel liggen in de winkel... Ik heb ff verder gekeken en las o.a. dit, geschreven door iemand van Bugbear ZELF!!!

[...]

Niet te geloven! Die kerel zegt op z'n eien forum dat hij zijn eigen spel nooit zou kopen!!! 8)7 8)7 8)7
Dat moet je wel een beetje relativeren; hij zegt namelijk dat het model dat ze eerst hadden voor zijn gevoel veel realistischer was. Wij, als gamers, kennen dat model niet, en weten dus ook niet of wij dat wel leuker zouden vinden. Wij kunnen osn dus alleen baseren op het spel dat er ligt, en dat dus arcade aanvoelt.

Dat is niet slecht, want ik vind het fantastisch leuk om te rijden, terwijl ik ook sims als GPL kan waarderen. Je moet dus het spel nemen zoals het is, en niet hoe het ooit in de ontwikkelingsfase was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, zit wat in, dus... ik heb vanmiddag het spel gekocht. En... het is super! Heerlijke arcade racer! Dikke pret! Die Destruction Derby's doen me echt weer denken aan het spel Destruction Derby uit de jaren negentig. Maar dit spel ziet er wel super uit! Op m'n Pentium HT 3 met Radeon 9800 Pro draait dit spel SUPER op 1280x1024 en alle opties vol open (en 4x FSAA en AF ook aan). Het ziet er echt super gelikt uit en is super smooooooooooth. En da's toch wel errug lekker. NFS Most Wanted kan ik bij lange na niet de opties voluit zetten: dat spel hapert echt (maar ja, da's natuurlijk wel een complete stad...). Maar het is echt lekker om te zien dat dit spel compleet soepel draait op m'n toch wel weer oudere computer!
Het rijden is ff wennen (soms blijf ik slingeren en gaat het fout) maar ik krijg het al aardig onder de knie. En de graphics zijn echt prachtig! Schitterend om te zien. Ik hou bijvoorbeeld wel van die overbelichtingseffecten (die overigens netjes zijn in dit spel: minder overdone als ik bijv. NFSMW).

Al met al een superkoop! Ik ben blij! Die Destruction Derby's alleen al. :) Daar alleen al voor zou ik 30 euro hebben betaald! (En ook die 8-vormige tracks zijn leuk: alleen jammer dat ik nog niemand geraakt heb op de kruising 8) ) Het is overigens wel jammer dat je tijdens het rijden niet ziet of je punten hebt gescoord voor het rammen en zo... dat zou wel leuker zijn geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 22-07-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:48:
Al met al een superkoop! Ik ben blij! Die Destruction Derby's alleen al. :) Daar alleen al voor zou ik 30 euro hebben betaald! (En ook die 8-vormige tracks zijn leuk: alleen jammer dat ik nog niemand geraakt heb op de kruising 8)
als je nou es zelf vaart minderd en dan te laat door de bocht heen komt, kun je lekker nr 1 rammen :)

ik vind het iig ook een cool spel en hoop dat er wat meer mensen online komen want er zijn nou weinig destruction derby matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ik vindt persoonlijk de online races iets leuker dan Destruction Derby, maar als een host er een keer een paar tussen gooit is het natuurlijk wel dolle pret ja >:)

Wonder boven wonder had ik gister en vandaag geen enkele last meer van vage CTD's enzo. Gelukkig maar!!

Het is gewoon echt een super leuke game. Hoop idd dat de online community nog wat zal groeien. Zal ook best wel als ie in augustus in de VS gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, misschien dat ik vandaag ook maar ff online ga. Ik ben net begonnen met de career. Is erg lollig alllemaal. Ook leuk dat je races later nog eens een keer over kan doen maar alsnog het gewonnen geld behoudt. En nogmaals: die graphics.... wow...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182763

Ik ga hem zo even halen. Hopelijk hebben ze hem ook in andere winkels en niet alleen bij FRS, aangezien die niet meer in ons dorp is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net geprobeerd ff online te gaan, maar ik krijg nul komma nul servers te zien... Is er een bepaalde tijd waarop er meer kans is op tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S'avond's uiteraard he. Elke avond speel ik wel ffies wat online potjes, rond een uurtje of 10.
Nick is Arthur :) Misschien tot snel?

Trouwens ik vindt het echt bijzonder jammer dat er geen chat functie is. Hoop echt dat ze dat bij de patch aan gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Potverdorie, die online mode zuigt echt zwaar. :( Toenet een half uur geprobeerd online te racen. Zonder resultaat. Om de haverklap blijken sessies niet meer te bestaan. En als je al ergens in komt, sta je maar te wachten en te wachten en er gebeurt niets. Nou ja, er gebeurt wel wat: iedereen verlaat de sessie en ik wordt tot Host gepromoveert... 8)7 Zo nu en dan zat ik in een wachtkamer waar allemaal stuurtjes voor de namen staan (ik neem aan dat men dan aan het racen is?), maar er is nergens info te vinden hoe lang dat nog gaat duren! (Of wel soms?) En ik ga natuurlijk niet voor nop 9 minuten wachten om vervolgens weer in m'n uppie als host te eindigen...

Kort gezegd: zwaar knudde. Erg jammer. Gemiste kans. Ik hoop echt dat er een patch komt die hier iets bruikbaarders van maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt helemaal gelijk ja. Dat jij tot host wordt gepromoveerd als jij als 2e achter de host bent ingelogd dat kan ik nog wel begrijpen ja. Maar voor de rest is het online zeeeer matig ( de lobby dan ).

Maar als je eenmaal aan het racen bent is het snel weer vergeten de ergenissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wachten op een 'patch' duurt mij te lang. Ik heb het spel maar besteld bij play.com. Hopen dat het niet te lang duurt en een kickass spel is... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Ik weet dat bij bugbear enorme sim freaks zitten, jammer genoeg zit bugbear vast in het commerciële net waar ze denk ik niet zo makkelijk uit komen.
Toen flatout1 aangekondigd werd, werd ie aangekondigd als de beste simracer die je je kon bedenken maar dan met oude barrels enzo. Maar omdat de publishers het schijnbaar te slecht vonden spelen op een console is de handling arcade geworden. Zoals je ziet wat die gast zegt op dat forum is dat hij daar niet over kan beslissen......
Bugbear moet dus los zien te komen van de publisher die arcade achtige consolegames wil en zich puur op een sim PC racer richten. Bugbear is ook meer voor PC imo, FlatOut en FlatOut2 zijn qua enigine op de PC enorm goed, draaien gewoon super lekker op je PC als je dat vergelijkt met NFS HP2 en later..... allemaal bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Zo dan, vandaag eindelijk Flatout 2 kunnen spelen.
Maar die game schopt toch echt serieus hard kont!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Schijnt dus dat de Amerikaanse release Securom 7 bevat en geen Starforce, ben benieuwd wat de reden hiervan zal zijn, heb dat nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Het zou erg mooi zijn; kan ik de game alsnog bestellen :) Waren er niet meer uitgevers die voor andere beveiliging in VS kozen? Wellicht bang voor kapotte hardware ;)

Degene die wel de europese versie spelen: hoe bevalt het? Is het een beetje uit te spelen met die verdraaide catch up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yoo deze game moet je echt spelen voor de multiplay man. Singleplayer is leuk, maar heb je in 2 dagen gedaan. De echte fun begint dan pas _/-\o_

Helaas jammer dat er nog zo veel bugs zijn in de online mode, maar deze maand moet er een patch uitkomen dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126989

wheeler schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:15:
Het zou erg mooi zijn; kan ik de game alsnog bestellen :) Waren er niet meer uitgevers die voor andere beveiliging in VS kozen? Wellicht bang voor kapotte hardware ;)
USA versie is idd Securom en geen SF. eerste indruk: hier kun je je, net als in deel 1 heerlijk uitleven op je tegenstanders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Ik speel hier met een logitech Dual Action joypad maar ik kan hem alleen gebruiken in het spel zelf :S de menus moet ik met mn toetsen board bedienen. Is er een manier om ook de menu's met mn joypad te bedienen? Het speelt namelijk erg irritant steeds terug naar mn toetsenboard lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Civic schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 10:53:
Ik speel hier met een logitech Dual Action joypad maar ik kan hem alleen gebruiken in het spel zelf :S de menus moet ik met mn toetsen board bedienen. Is er een manier om ook de menu's met mn joypad te bedienen? Het speelt namelijk erg irritant steeds terug naar mn toetsenboard lopen :P
Dat probleem heb ik ook. Nou ja probleem, valt mee te leven eigenlijk.

Verder vind ik het spel er echt super uitzien :9 een lekkere snelle racer.

Kheb nog een aardige site gevonden voor nieuwe skins en mods www.flatoutjoint.com

Iemand anders al mooie skins gezien?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 04-06 19:52
Ik speel em sinds vrijdagavond, toen 3 uurtjes gedaan, gister nog 2 uurtjes gespeeld en net weer een uurtje :P Inmiddels op de helft van de laatste modus.

Maar het is echt een topgame, arcade gehalte is geweldig, snelheid is top, ik vind hem een beejte op burnout lijken maar dan beter :P

En verder is hij super gemaakt, omdat ie heel goed draait op 1920x1200, heb gewoon constant 50 fps waarin hij soms daalt naar 40 als het extreem druk word.

Anyway; ik heb nog wel een probleempje, hij crashed vaak :?
Soms crashed ie uit de game met dat flatout2.exe een ongeldige bewerking bla bla..
En soms bevriest het beeld? Sterker nog, het beeld bevriest altijd als ik een stunt doe, op het moment dat je een tip krijgt dat je je mannetje moet lanceren ofzo. Dan bevriest het beeld van de game en moet ik hem met de task manager afsluiten...

Andere die ik ken hebben dit niet. Hebben jullie hier last van ?
Ik heb een X1900XTX met de laatste Catalyst drivers.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
DenniZ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:49:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Nou ja probleem, valt mee te leven eigenlijk.
voor mij is het wat minder, ik heb mn monitor 90 graden gedraait staan zodat ik relax van uit mn bed kan game :9 . Maar nu ik steeds weer terug moet om op enter etc. te druken word het er een stuk minder relax op. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 01:44
Hebben jullie dit ook als je tegen iemand aan botst of een botsing maakt dat er geen force feedback komt. Heb wel force feedback gewoon op de weg enzo, maar niet met botsings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 19:26

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

EU versie = Starforce (dvd)
US versie = Securom7 (cd)

[ Voor 255% gewijzigd door TwistedAnimator op 06-08-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuut schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:50:

Soms crashed ie uit de game met dat flatout2.exe een ongeldige bewerking bla bla..
En soms bevriest het beeld? Sterker nog, het beeld bevriest altijd als ik een stunt doe, op het moment dat je een tip krijgt dat je je mannetje moet lanceren ofzo. Dan bevriest het beeld van de game en moet ik hem met de task manager afsluiten...

Nope, ik heb enkel crashes als ik online speel, offline gaat goed, 7900GTX hier. Maar deze maand moet er een patch komen, dus het zal wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Civic schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 10:53:
Met JoyToKey kun je gamepad knoppen mappen op keyboard toetsen. Ideaal voor dit soort situaties. Het progje is standalone en neemt zeer weinig resources in beslag (900KB hier).

Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/4789/joytokeydn1.png

Je kunt er zelfs je muiscursor mee bedienen :) Ik heb zoals te zien is net een profile aangemaakt voor FO2. Ik kwam op het idee n.a.v. je post, dus bedankt :D Ik ga nu even testen :P

/edit:

Heb m'n config iets aangepast. Als je ingame namelijk gas geeft en je stuurt met een analog stick per ongeluk iets naar beneden (wat dus bij mij arrow-down is) remt de auto af. Ik heb de arrows nu op m'n POV switch gemapt (m'n vierpuntsdruktoets). Die optie moest ik eerst aanzetten via het tabblad Others in JoyToKey (Use POV switches). Verder werkt het in de menu's perfect :) Ik heb overigens een Thrustmaster Firestorm Dual Power 2.

Die postprocessing vind ik helemaal niks eigenlijk (die motion blur en bloom overal). Geef mij maar de Flatout 1 stijl. Gelukkig is de optie uit te zetten bij de setup opties. :)

[ Voor 25% gewijzigd door jelbo op 06-08-2006 15:52 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Beetje stom dat je in de multiplayer niet kan chatten |:(

Of doe ik nu iets verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169968

Kan je wel hoor , met delete :) Als je in lobby zit tenminste.

Zijn er btw mensen geinteresseerd om samen te spelen met mij en nog wat lui via hamachi ? Heb al een servertje draaien , werkt prima :)

Hoor het wel , als er voldoende interesse is pm ik de naam & pass of zet ik hem hier publiek neer :+

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 169968 op 06-08-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat je hem niet legaal hebt. Had ik wel leuk gevonden namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
jelbo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:08:
[...]

Met JoyToKey kun je gamepad knoppen mappen op keyboard toetsen. Ideaal voor dit soort situaties. Het progje is standalone en neemt zeer weinig resources in beslag (900KB hier).

[afbeelding]

Je kunt er zelfs je muiscursor mee bedienen :) Ik heb zoals te zien is net een profile aangemaakt voor FO2. Ik kwam op het idee n.a.v. je post, dus bedankt :D Ik ga nu even testen :P

/edit:

Heb m'n config iets aangepast. Als je ingame namelijk gas geeft en je stuurt met een analog stick per ongeluk iets naar beneden (wat dus bij mij arrow-down is) remt de auto af. Ik heb de arrows nu op m'n POV switch gemapt (m'n vierpuntsdruktoets). Die optie moest ik eerst aanzetten via het tabblad Others in JoyToKey (Use POV switches). Verder werkt het in de menu's perfect :) Ik heb overigens een Thrustmaster Firestorm Dual Power 2.

Die postprocessing vind ik helemaal niks eigenlijk (die motion blur en bloom overal). Geef mij maar de Flatout 1 stijl. Gelukkig is de optie uit te zetten bij de setup opties. :)
Hey bedankt, dat ga ik zker is uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Laatst online: 22:40
Echt goed spel, veel beter als crashday >:) Auto's rijden erg lekker vind ik, en ik heb eigelijk helemaal geen lag, wat ik met vorige racespellen wel had (Crashday, NFSMW).
Weet iemand hoe het precies met servers zit, want pas kreeg ik opeens midden in een spel 'You are the new host' (ofzo)? Mensen connecten niet echt meer naar 1 iemand?
Anoniem: 169968 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:13:

Zijn er btw mensen geinteresseerd om samen te spelen met mij en nog wat lui via hamachi ? Heb al een servertje draaien , werkt prima :)

Hoor het wel , als er voldoende interesse is pm ik de naam & pass of zet ik hem hier publiek neer :+
Ik wil best meedoen, maar waarom via hamachi spelen als je gewoon via internet kan? Misschien kunnen we ook op een ts server, spel is saai zonder chat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 04-06 19:52
Anoniem: 169968 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:13:

Ik wil vanavond vanaf een uur of 7 zeker meespelen :)
Zet het maar publiekelijk neer, je kan met Hamachi toch gewoon joinen en dan in Hamachi chatten zodat je op dat moment ziet of iemand er is of niet.

Edit: Hierboven staat , waarom niet gewoon online spelen als dat gewoon kan? Ik kan met 1 woord aangeven waarom.. : Gamespy.

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuut op 07-08-2006 09:50 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietersma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11-2022
Sluuut schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:50:

Heb je toevallig een dual core amd processor? Bij mij crasht ie namelijk ook steeds om die reden. Ook bij andere race games heb ik dit probleem overigens.
Als oplossing wordt vaak voorgesteld om de AMD Dual-Core Optimizer te installeren, maar dan start mn pc al helemaal niet meer op. Ik zet dus altijd maar 1 core uit tijdens het spelen en dan draait ie normaal. Hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Hihi, vandaag een modje gemaakt voor FlatOut 2. Het leek me wel gaaf om de muziek van Beetle Adventure Racing (N64, 1999) in FO2 te hebben. Dus dat heb ik even gefikst.

Info/Download @ FlatOutJoint.com (~32mb): http://flatoutjoint.com/c...,51/func,fileinfo/id,340/

De manier die ik heb gevolgd staat hier: http://flatoutjoint.com/c...topic,789.msg6230#msg6230

Er wordt (nier door mij) hard gewerkt aan een Mod Manager die het toevoegen van eigen muziek een stuk makkelijker maakt (hoewel de handmatige manier voor een tweaker wel gaaf is te doen). :)

[ Voor 19% gewijzigd door jelbo op 07-08-2006 19:46 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169968

Sluuut schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 09:49:
[...]

Ik wil vanavond vanaf een uur of 7 zeker meespelen :)
Zet het maar publiekelijk neer, je kan met Hamachi toch gewoon joinen en dan in Hamachi chatten zodat je op dat moment ziet of iemand er is of niet.

Edit: Hierboven staat , waarom niet gewoon online spelen als dat gewoon kan? Ik kan met 1 woord aangeven waarom.. : Gamespy.
Geef anders ff je mail of enable bij je settings dat je pm kan ontvangen , pm / mail ik je de gegevens. Reden dat ik de gegevens nog niet publiek zet is dat momenteel alles in m'n firewall in DMZ staat , maw alles naar binnen en buiten toe staat open 8)7

Dit snel uit gemakzucht gedaan omdat ik de werking van alle rules nog eens goed moet doornemen , nog geen tijd voor gehad eigenlijk...Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 22:10
Draai hier flatout2 op Opteron 170 @ 2,7 Ghz (dual core) met die AMD core driver en een Asus X1900XTX ook met de nieuwste catalyst drivers en alles werkt perfect.

Alleen de long jump wil niet, kom niet eens boven de 100 uit :( Terwijl ik het toch zo doe als in de tutorial. 165 km/u en een hoek van ongeveer 35 graden.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

De high jump gaat beter als je onder een grotere hoek springt en meteen je nudge gebruikt vanaf het begin. Hiermee krijg je nog een extra boost als je net het raam uit vliegt.

Staan ook een aantal filmpjes al op youtube mocht je geinteresseerd willen zijn;
http://www.youtube.com/watch?v=EAiK6iALxlY

Of je het ook op deze manier doet moet je iig zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:48
Zover ben ik gekomen met die extra's:

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/1224/bestaf4.jpg

Nu alleen de fastest lap nog.. Ik was wel eerste, beetje vaag dat ik dan geen fastest lap heb maar dat is natuurlijk mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

hoe werkt hamachi icm flatout 2?

hoe krijg een flatout 2 server draaiend?

ik heb bijv. een hamachi server draaien, en als ik dan ingame een LAN server maak, kunnen mensen op mijn hamachi netwerk hem niet vinden in "join server"?

EDIT:: FIREWALL moest ff uit :D

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 102844 op 08-08-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Stoer, reacties zijn laaiend enthousiast hier :P
Wat ik mis zijn de ingame screenshots!!! Post!!

Denk dat ik dit spel dan ook maar ff ga aanschaffen, 23,99 euro bij CD-wow.
Kan ik meteen mijn nieuwe Core 2 Duo E6400 en 7600GT testen >:) . Graphics op max moet wel lukken neem ik aan?
Heeft deze game btw Widescreensupport; 1680x1050

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Laatst online: 22:40
Op high spelen moet zeker lukken! Ik speel op high met 4x AA en max AF op 1280x1024. (heb een amd XP 3000+ en 7800GS) Ik post later / morgen nog wel een paar screenshots, eerst ff een potje bowlen curlen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door 3ddie op 09-08-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1600/1200 High 4aa/16af supersampling en die game komt nooit onder de 50fps. Dus over performance problemen hoef je je iig niet druk te maken. Wél over de buggy online mode, maar daar wordt aan gewerkt heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Widescreen werkt dacht ik niet goed, hij rekt dan gewoon 't beeld uit (doelloos dus).
Ik kan 'm op m'n nv 6600 al op max draaien op 1024x768 (2x AA). Erg zwaar is het spel niet, terwijl de graphics en physics zeker niet slecht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Anoniem: 107573 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:22:
1600/1200 High 4aa/16af supersampling en die game komt nooit onder de 50fps. Dus over performance problemen hoef je je iig niet druk te maken. Wél over de buggy online mode, maar daar wordt aan gewerkt heb ik begrepen.
Wat voor een GPU heb je dan, 1900XT crossfire :+ :P
Ennehm, Widescreen is stretched zie ik net...jammer, maar je kan nie alles hebben
Anoniem: 83328 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:23:
Widescreen werkt dacht ik niet goed, hij rekt dan gewoon 't beeld uit (doelloos dus).
Ik kan 'm op m'n nv 6600 al op max draaien op 1024x768 (2x AA). Erg zwaar is het spel niet, terwijl de graphics en physics zeker niet slecht zijn :)
Ja, dat las ik dus net ook op Widescreengamingforum. Moet ik ff uitzoeken hoe ik ervoor kan zorgen dat het beeld niet gestretched wordt, maar 2 van die zwarte balken krijg aan weerszijden van het scherm. (Dell 2007WFP). In het menu van het scherm zie ik wel staan "4:3, 16:9 of Fill", maarja is greyed out :?. Dus moet ik het softwarematig via de Forcewaredrivers doen.

[ Voor 44% gewijzigd door Yellowneck op 09-08-2006 00:28 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Pagina: 1 2 3 Laatste