Nou komt er een heel zielig verhaal...Swoosh schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:39:
[...]
Het lijkt mij een beetje ver, 3 tot 4 meter vanaf een 27"...maar het is puur persoonlijk. Het kan wel, maar wat vind je zelf ideaal...en hoeveel ben je bereid daarvoor neer te tellen. Wat voor afmetingen heeft je huidige tv? Dan kan je aan de hand daarvan naar je nieuwe zoeken. In de winkel kijken kan ook helpen alleen ziet alles er daar soms klein uit
Nadat ik mijn kamer had verbouwt moest er nog geld zjin voor een nieuwe lcd tv, maar alles was wat duurder uitgevallen, de bank was te duur, te weinig verf enz enz... De tv die ik nu heb is zo klein (+/- 15") dat ik er niet op kan gamen vanaf de bank. Ik pak dus altijd mn bureau stoel om te gamen.
Ik wil ongeveer €1000 uitgeven, maar als ik kwa prijs kwaliteit uit kan komen op €800 dan graag. Ik wil HD-Ready, voor de rest maakt het niet zo veel uit want ik ga er toch op vooruit. Ik heb digitene dus dat ziet er wel goed uit op lcd. Dvds kijk ik via m'n 360 net als de games.
Ik denk dat de kijk afstand eerder 3 meter is dan 4.