Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:29:
is het mogelijk om .jar bestanden te openen/af te spelen in symbian?
Kom nou. Heb je het gewoon eens geprobeerd? :/

.jar bestanden zijn niet om "af te spelen", het zijn gewoon programma's. Installeren kan met PC suite, maar je kunt ze net zo goed openen met een file manager direct op het apparaat zelf, of downloaden met de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:38:
Is het mogelijk om op je op je telefoon in standbye functie (N95) ook agenda punten in de toekomst weer te laten geven. Nu staat er geen items vandaag, maar ik zou daar graag dan de agenda items van bijv de komende 5 dagen willen hebben, omdat ik er nu s'ochtends pas achter kom dat er die dag iets te doen is.
Is dit mogelijk of is er een (gratis) programma die deze feature wel heeft?
Bij mij gebeurd dit standaard:

Geen agenda-items vandaag
21-10 tijd en blabla

Heb niks aangezet...

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:53:
[...]

Kom nou. Heb je het gewoon eens geprobeerd? :/

.jar bestanden zijn niet om "af te spelen", het zijn gewoon programma's. Installeren kan met PC suite, maar je kunt ze net zo goed openen met een file manager direct op het apparaat zelf, of downloaden met de browser.
oke hartstikke bedankt...het is idd heel makkelijk...het probleem echter was dat hij aangaf dat het te openen was met winrar...en niet met een ander programma, dus heb dat nooit geprobeerd aangezien het niet in de lijst met programma's stond.

sorry voor de "domme" vraag;) maar echt bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:24:
[...]

oke hartstikke bedankt...het is idd heel makkelijk...het probleem echter was dat hij aangaf dat het te openen was met winrar...
Winrar moet idd met zijn poten van .jar afblijven. Overigens geldt dat ook voor PC Suite. Dat kreng claimt ook botweg de .jar-extensie voor zichzelf. .jar-files (geschreven voor J2SE that is) kun je namelijk ook gewoon in Windows "starten" als je Java hebt geinstalleerd. In feite zijn het een soort van .exe-bestanden, maar dan voor Java.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sendar schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:34:
[...]

Bij mij gebeurd dit standaard:

Geen agenda-items vandaag
21-10 tijd en blabla

Heb niks aangezet...
Nee dat doet hij bij bij ook, maar hij geeft maar 1 item weer, en ik zou daar graag een lijst willen hebben met bijv. de hele week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:22:
[...]

Nee dat doet hij bij bij ook, maar hij geeft maar 1 item weer, en ik zou daar graag een lijst willen hebben met bijv. de hele week.
dat zou handig zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat zou inderdaad handig zijn en je verwacht dit inderdaad in te kunnen stellen. Volgens mij is die optie er helaas echter niet. Misschien met een 3rd party applicatie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Bor de Wollef schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:25:
Dat zou inderdaad handig zijn en je verwacht dit inderdaad in te kunnen stellen. Volgens mij is die optie er helaas echter niet. Misschien met een 3rd party applicatie?
Handy Shell, GDesk. Overigens zijn er mogelijkheden om je firmware te editen zodat je overbodige crap uit je startscherm kunt verwijderen. Voor mijn N95 met v30-firmware vind ik dat een steeds beter idee worden eigenlijk, met alle meuk die Nokia er de afgelopen tijd bijgegooid heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:43
Op mijn N78 zie ik wel gewoon alle afspraken.. de eerst komende 5 dacht ik.

Is er trouwens een manier om berichten te beveiligen :( Dit vind ik toch écht een must have feature in zo'n telefoon. Samsung heeft dit er altijd in zitten.

[ Voor 51% gewijzigd door stijnos1991 op 20-10-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik heb even rond gespeurd op het net, maar ik kon geen voice changer vinden voor Symbian S60 3rd edition (wel 2nd edition). Kennen jullie een programma die dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
stijnos1991 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:06:
Is er trouwens een manier om berichten te beveiligen :( Dit vind ik toch écht een must have feature in zo'n telefoon. Samsung heeft dit er altijd in zitten.
Voor zover ik weet is er alleen (en dan ook misschien slechts op bepaalde toestellen?) een manier om het hele toestel te vergrendelen... Maar dat bedoel je niet, en dus vrees ik dat daar, in elk geval niet out of the box, een optie voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Nokia E66.

Ik wilde mijn agenda vullen door de E66 via Bluetooth aan de pc te koppelen en vervolgens in PC-Suite de agenda items in te vullen.

Ik krijg echter bij iedere wijziging de meldig op de GSM of ik een gegevens overdacht wil goed keuren. Is het mogelijk om dit uit te schakelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Bij bluetooth de computer als geautoriseerd aanmerken, dan ben je van die meldingen af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nieuws: T-Mobile werkt niet mee aan belstatusapplicatie iPhone

Bestaat iets dergelijks voor Symbian? (Voor een N95. :))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
idd zou wel handig zijn als dit ook voor symbian bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Bweah, mensen die veel bellen gebruiken toch gewoon VoIP op hun Symbian? Dat kan de iPhone lekker niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ work heb ik een slechte T-mobile-verbinding en geen draadloos netwerk, dan moet je wel 'ouderwets' gaan bellen. ;)

Nee, ook een WLAN. Het is daar policy om geen draadloze netwerken te hebben en omdat het nogal groot is, bereiken andere WLAN's mijn werkplek niet. :/

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 23-10-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
pven schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:30:
@ work heb ik een slechte T-mobile-verbinding en geen draadloos netwerk, dan moet je wel 'ouderwets' gaan bellen. ;)
Ook geen WLANnetje?
AHUM. :o

Maarehm, zo'n belminutentool he, met de WRT of Widsets, of zelfs gewoon J2ME, moet zoiets best te fabrieken zijn. Dan is het meteen ook nog cross-platform.

Enige nadeel is dat je dan geen real-time info hebt, je loopt dan een dag achter.

[ Voor 34% gewijzigd door Fuzzillogic op 23-10-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Fuzzillogic schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:44:
[...]

Ook geen WLANnetje?
AHUM. :o

Maarehm, zo'n belminutentool he, met de WRT of Widsets, of zelfs gewoon J2ME, moet zoiets best te fabrieken zijn. Dan is het meteen ook nog cross-platform.

Enige nadeel is dat je dan geen real-time info hebt, je loopt dan een dag achter.
Ik wilde er sowieso met een dikke week eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolani
  • Laatst online: 05-09 12:10
Wat betekent de foutmelding; 'Kan installatie niet uitvoeren. Component is ingebouwd' ?

Er is helaas erg weinig over te vinden :S

Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Nolani schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 01:00:
Wat betekendt de foutmelding; 'Kan installatie niet uitvoeren. Component is ingebouwd' ?

Meer informatie is wel handig. Welke mobiel? Wat probeer je te doen? En heb je al eens gedacht om niet in het Nederlands, maar in het Engels te zoeken?

Waarschijnlijk probeer je een programma te installeren dat reeds standaard op je mobiel staat. En dat kan met sommige programma's wel, maar bijv. met Nokia's barcode reader niet.

Iets meer duidelijkheid in je vraagstelling en creativiteit bij het vinden van een oplossing graag ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Nolani schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 01:00:
Wat betekend de foutmelding; 'Kan installatie niet uitvoeren. Component is ingebouwd' ?

Laat me gokken: Je probeerde Google Maps te installeren op een Samsung i8510. Dat lukt niet omdat Google Maps er inderdaad al opstaat. Kijk maar onder toepassingen/extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolani
Sorry voor de onduidelijke vraagstelling, ik weet hoe irritant dat kan zijn.
Maar waar ik mee bezig ben (installeren van een bepaalde app) is hier in strijd met de regels, dus daar hoef ik het niet over te hebben.

Ik heb een E51, en zelfs een re-install van de firmware (en dus een reset) geeft nog steeds die foutmelding.

Dus het programma wat ik probeer te installeren zou er al op staan?

Ik ga zelf nog wel verder googlen, maar ook in het engels kan ik er weinig over vinden.

Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
Ik heb eindelijk gevonden waar ik naar op zoek was.
Op deze site kan je bijna alle door nokia voor geinstalleerde themes op hun s60 toestellen downloaden:

http://dailymobile.se/200...ll-original-nokia-themes/

Ook de laatste 2 van de E71 en E66 zijn er te downloaden:

http://dailymobile.se/2008/08/02/symbian-free-themes-34/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand vertellen hoe ik een afbeelding "volledig" als achtergrond kan instellen.

Ik blijf boven en onder een balk houden van de vorige achtergrond.

Ik heb een E66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:52:
...
Ik ben inmiddels een paar dagen bezig om via bluetooth een verbinding te maken met m'n netwerk, zodat ik kan internetten via bluetooth.

Ik heb al gnubox op m'n telefoon staan,
en ik heb een bluetooth accesspoint in huis.
...
Ik wil dit ook proberen, maar kan gnubox of hiisi suite nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Gnubox inmiddels gevonden, dus ik wil het gaan signen mbv symbiansigned:

mijn account is verlopen en mijn e-mail domein wordt om verder niet gespecificeerde regels niet geaccepteerd... Ik heb verder slechts freemail-accounts (als ik dat probeer krijg ik een andere foutmelding dan in het eerdere geval (bij freemail wordt min of meer uitleg gegeven) en het mailadres van mijn provider is volgens symbiansigned dus ook freemail...

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Een boze e-mail sturen. Laat ze maar eens horen wat je ervan vindt, en of je volgende mobiel nog steeds een Symbian-powered exemplaar zal zijn, als ze dit soort onzin blijven uithalen. Een smartphone waar je niet zelf kunt bepalen welke software je erop installeert, of waar je afhankelijk bent van de fabrikant, is gewoon van de pot gerukt.

En verder: het ligt aan je telefoon, maar bijv. een N95 is te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Fuzzillogic schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:30:
[...]
En verder: het ligt aan je telefoon, maar bijv. een N95 is te hacken.
Hmm leuke manual om de boel te hacken, maar nu is mijn kalender ook verdwenen van het standby scherm ... (Todo's staan er wel nog) Enig idee hoe ik dit kan reverten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
DieterVDW schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:36:
[...]

Hmm leuke manual om de boel te hacken, maar nu is mijn kalender ook verdwenen van het standby scherm ... (Todo's staan er wel nog) Enig idee hoe ik dit kan reverten?
Misschien kun je die meukverwijder-tooltjes uninstallen. Worst-case: firmware opnieuw flashen. Vreemd dat de kalender ook verdwijnt, dat lijkt me toch niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Fuzzillogic schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:48:
[...]

Misschien kun je die meukverwijder-tooltjes uninstallen. Worst-case: firmware opnieuw flashen. Vreemd dat de kalender ook verdwijnt, dat lijkt me toch niet de bedoeling.
Backup teruggezet, no joy. Standby-mod verwijderen geeft error: "Unable to delete file". Grr ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:00
Ik heb ook eens een account geprobeerd aan te maken maar toen kwam ik erachter dat ze gewoon geen .nl domeinen accepteren. Als je vervolgens een @random .com domein doet hij het wel, behalve natuurlijk de freemail.com accounts 8)7. Dus als je geen .com mail adres hebt van je provider of er een koopt kun je niet eens je eigen programma's signen. Ultieme manier om je klanten weg te jagen van je platform |:(

[ Voor 33% gewijzigd door boaty op 03-11-2008 17:24 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zou erg mooi zijn wanneer er zoiets voor bv Vodafone zou zijn inderdaad :) Ik heb gezocht maar niet gevonden helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
boaty schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:15:
Ik heb ook eens een account geprobeerd aan te maken maar toen kwam ik erachter dat ze gewoon geen .nl domeinen accepteren. Als je vervolgens een @random .com domein doet hij het wel, behalve natuurlijk de freemail.com accounts 8)7. Dus als je geen .com mail adres hebt van je provider of er een koopt kun je niet eens je eigen programma's signen. Ultieme manier om je klanten weg te jagen van je platform |:(
Uieindelijk is het me toch gelukt mijn symbiansigned account te herstellen (ik denk dat het eraan lag dat ik dacht dat wachtwoord een I in plaats van een l had....

Wat betreft het niet accepteren van domeinen door symbiansigned: freemail accounts accepteren ze inderdaad niet (ISP-accounts ook niet), dan krijg je daar ook melding van. Maar blijkbaar hebben ze ook een soort script draaien dat domeinnamen blokkeerd als er teveel aanmeldingen op af komen (mijn universiteitsaccount valt daar blijkbaar onder)... Dus niet alleen moet je je eigen domein hebben, je moet ook niet teveel developers in je bedrijf hebben... (ben benieuwd of nokia.com ook ooit door dat script geblokkeerd is geweest...) Erg onvriendelijk, ik ben dan ook de enkele programmatjes die ik wil maken eerst als voor het MacOS X Dashboard en iPhone OS(ook al zo'n vrij idioot restrictiebeleid) aan het maken...

Even weer iets anders: ik wil dus met mijn S60.3 telefoon (Nokia E50) via bluetooth op mijn TCP/IP netwerk kunnen (om de telefoon met mijn server te kunnen synchroniseren zonder van mijn provider gebruik te hoeven maken). Helaas is dit standaard niet mogelijk. Met Gnubox zou dit mogelijk moeten zijn, maar het programma heeft zo'n leleijk pictogram :). Zijn er andere mogelijkheden? (zelf al bedacht: toch dataabo nemen, heeft ook nog andere voordelen maar kost ook weer relatief veel, nieuwe telefoon (bv E51 en dan per WiFi op het thuisnetwerk (ook duur)... Andere opties?

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 03-11-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03-2023
Kevin1Bravo schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:51:
Ik heb even rond gespeurd op het net, maar ik kon geen voice changer vinden voor Symbian S60 3rd edition (wel 2nd edition). Kennen jullie een programma die dit kan?
Ik heb hier ook een tijdje naar gezocht, maar jammer genoeg is dat nog niet mogelijk,
om je voice realtime om te kunnen zetten naar een ander geluid heb je een high-end pc nodig.
Oftewel dat trekt een smartphone jammer genoeg nog niet :)

[ Voor 5% gewijzigd door Justinski op 03-11-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Vandaag is JBakTaskManager v1.0 released. Mooie, veelzijdige vervanger voor de beperkte taskmanager van S60! En het is al signed, dat bespaart ons een hoop ellende.

Ohja, als je de telefoonapplicatie van je mobiel afsluit, dan reboot-ie ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Ahh, een grote WTF?!? van het Symbian S60 is eindelijk opgelost. De standaard agenda/contacten/notities-synchronisatietool heeft bizar genoeg niet de mogelijkheid om op gezette tijden automatisch te synchroniseren. Je moest dus altijd handmatig een sync doen als je iets gewijzgd had. Moest, want met Swim gaat dat eindelijk wel automatisch. En het werkt, anders dan wat de aankondigingen op veel sites mij deden geloven, gewoon met elke sync-dienst die je in de sync-tool hebt ingesteld!

Het mooie is dat de tool niet eens RAM-resident is, of lijkt te zijn; ik zie het iig niet terugkomen in de task list, ook niet als hidden task. Oftewel, je hebt geen extra taak voortdurend draaien en kostbaar geheugen staat te snoepen. Ideaal! ☺

[edit]Ahh, er zit nog een bugje in. De S60-variant synct elk half uur, blijkbaar ongeacht de setting. Ok, niet echt een major probleem met flat-fee, maar het is gewoon onnodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Fuzzillogic op 08-11-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
weet iemand hoe ik de foto's die ik maak met gps data op de kaart weer kan geven? ik wil dus eigenlijk gewoon op de kaart kunnen zien waar de foto is gemaakt...
(bij voorkeur op mijn telefoon of met software op de pc)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Fuzzillogic schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:54:

[edit]Ahh, er zit nog een bugje in. De S60-variant synct elk half uur, blijkbaar ongeacht de setting. Ok, niet echt een major probleem met flat-fee, maar het is gewoon onnodig.
Bij mij gaat dat syncen wel goed hoor :) Automatisch syncen wanneer ik mn kamer binnen kom lopen en vervolgens om het kwartier, of half uur, of uur, net wat ik instel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Iemand ervaring met GarminXT v5.0?

(Ik vind het "zonde" om voor dit probleempje een hele nieuwe thread aan te maken)

Hoe kan ik de 2 varibelen (snelheid en tijd van aankomst) veranderen die tijdens het navigeren worden weergegeven links- en rechtsonder.
Manual geeft geen oplossing. Er wordt niets over gezegd.

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Justinski schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:40:
[...]

Ik heb hier ook een tijdje naar gezocht, maar jammer genoeg is dat nog niet mogelijk,
om je voice realtime om te kunnen zetten naar een ander geluid heb je een high-end pc nodig.
Oftewel dat trekt een smartphone jammer genoeg nog niet :)
lijkt me sterk dat een telefoon daar te langzaam voor zou zijn, en bovendien zou er dus wel een 2nd edition prog bestaan. Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Prulleman schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:06:
[...]

lijkt me sterk dat een telefoon daar te langzaam voor zou zijn, en bovendien zou er dus wel een 2nd edition prog bestaan. Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?
Is in mijn ogen geheel afhankelijk van het gebruikte algoritme lijkt me.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
BastiaanN schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:32:
[...]

Is in mijn ogen geheel afhankelijk van het gebruikte algoritme lijkt me.
Je moet wel een bruut algoritme gebruiken om CPU-power tekort te komen. Vergis je niet in de kracht van die CPU'tjes, ze zijn sneller dan desktop-CPU's van pak em beet 8-10 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er een programme zijn of komen wat het mogelijk maakt met een N95 een 'flitsbericht' te versturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Laatst online: 12-09 20:16
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:55:
Zou er een programme zijn of komen wat het mogelijk maakt met een N95 een 'flitsbericht' te versturen??
Een wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:41:
[...]

Je moet wel een bruut algoritme gebruiken om CPU-power tekort te komen. Vergis je niet in de kracht van die CPU'tjes, ze zijn sneller dan desktop-CPU's van pak em beet 8-10 jaar geleden.
Dat weerleg ik ook niet :) Ik gaf alleen aan dat de werkwijze van de ontwikkelaar wel meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

foutje

[ Voor 85% gewijzigd door BPP op 16-11-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
Wat ik al tijden op mijn E50 mis, is een fatsoenlijke stopwatch/countdown.

Heeft iemand hier iets moois voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
SyS_ErroR schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:02:
Wat ik al tijden op mijn E50 mis, is een fatsoenlijke stopwatch/countdown.

Heeft iemand hier iets moois voor? :)
Op symbian-freeware.com staan er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiekem heb ik deze vraag ook al in een apart topic gesteld, maar wellicht is dit probleem wel een vast Symbian S60 3rd probleem.

Sinds kort is de Galerij van mijn Nokia 6220 classic leeg als ik deze open. Dit betreft dan alleen de Foto's en Video's, de Tracks werken wel. Op de geheugenkaart staan alle pics en vids nog wel, zelfs in dezelfde map.
Lijkt me een simpele instelling ergens, maar ik kan het niet vinden..
Ook als ik de camera instel dat hij de afbeelding opslaat op het telefoongeheugen blijft de Galerij leeg.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:03

GforceNL

Out of memory....

ja, wijs ze svp even aan dan :D op wat flash lite dingetjes zonder geluid na kon ik niks vinden....

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Swim v0.41 is released. De sync-elke-30-minuten-bug is opgelost. Het werkt nu toppie. M'n agenda en contacten elke 4 uur gesynct met online server :)

[ Voor 26% gewijzigd door Fuzzillogic op 18-11-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Enkele toestellen hebben recent een update ontvangen, waarmee Drakkarious onmogelijk wordt gemaakt. Bij iemand iets bekend over een aankomende update van Drakkarious? Het signen van applicaties en het certificatie-beleid wordt ik namelijk echt helemaal simpel van.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Is er iemand die is geslaagd in het plaatsen van een bookmark in het hoofdmenu? Ik wil de site van rabomobiel in mijn hoofdmenu verwerken maar tot nu toe gaat het niet vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Recoil schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:30:
Is er iemand die is geslaagd in het plaatsen van een bookmark in het hoofdmenu? Ik wil de site van rabomobiel in mijn hoofdmenu verwerken maar tot nu toe gaat het niet vliegen...
Je zou met Jtaskbar een snelkoppeling kunnen maken in je task manager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXfrankieXX
  • Laatst online: 09-09 22:04

XXfrankieXX

Who, me?

Rudolph schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:03:
Voor de mensen die nog problemen hebben om op het draadloze netwerk bij de TU te komen, deze instellingen werken bij mij nog steeds.

[...]
Ik heb deze instellingen overgenomen op de E71 (N80 eerst al 2 jaar geprobeerd), ook op de TU delft.
De 'minst erge' foutmelding die ik krijg is "eap-peap aanmelding" mislukt. Dit krijg ik als ik bij de MSchapv2 instellingen geen @tudelft.nl achter mijn NetID invul. Bij alle andere instellingen die ik heb geprobeerd geeft hij aan: 'netwerk niet gevonden'.
Is er iemand die het wel gelukt is om via eap-peap (of VPN, dat lukte me ook niet), in het draadloze netwerk van TUDelft te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper64
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
@xxfrankie
Deze instellingen werken. TUdelft heeft de certificaat veranderd begin november dus moet het ook in je mobiel veranderd worden. Meer uitleg van de reden staat op luchthaven.tudelft.nl en dan rechts boven in het hoekje.
Succes

> Connection name: verzin maar wat hierzo
> Data bearer: Wireless Lan
> WLAN netw. name: eduroam (zo heet het iig bij ons op de TU)
> Network status: Public
> WLAN netw. mode: Infrastructure
> WLAN security mode: 802.1X
> WLAN security settings
>> WPA mode: EAP
>> EAP plug-in settings
>>> EAP-PEAP enablen en bovenaan zetten, de rest disablen
>>> Options -> Configure
>>> User certificate: (not defined)
>>> CA certificate: GTE Cyber Trust global...
>>> User name in use: User-configured
>>> User name: NetID (zonder @tudelft oid)
>>> Realm in use: User-configured
>>> Realm: tudelft.nl
>>> Allow PEAPv0: Yes
>>> Allow PEAPv1: No
>>> Allow PEAPv2: No
>> Ga nu een tabblad naar rechts, naar EAP
>> EAP-MSCHAPv2 enablen en bovenaan zetten, de rest disablen
>> Options -> Configure
>>> User name: NetID@tudelft.nl
>>> Promt password: No
>>> Password: je NetID-wachtwoord (net als op BlackBoard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
Weet iemand of het mogelijk is om in het logboek de duur van een gesprek weer te geven?
Bedankt,
Jurriaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolani
Wanneer je naar het logboek gaat, en vervolgens op het pijltje naar links drukt krijg je een lijst te zien met al het verkeer van de afgelopen periode. Wanneer je op een item klikt zie je vervolgens de duur van dat item.

Een andere mogelijkheid is er volgens mij niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Nolani op 01-12-2008 20:32 ]

Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:30

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb op mijn nokia e71 nogal bruut de meegeleverde micro sd kaart eruit gehaald en vervangen voor een eigen microsd kaartje van 6gb met muziek erop. Nu bleken er configuratiebestanden op de meegeleverde te staan, want mijn muziekspeler synchroniseert nu niet goed (hij detecteert slechts de helft vd nummers die op de microSD staan). Iemand een idee hoe ik dit fix?

Thx iig

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Is er toevallig ook nog(gratis) software om smsjes en inkomende calls te blokkeren? kan alleen blackballer vinden en daar moet voor betaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:07
Sinds vandaag een E66 (Symbian) na een simpele 3500c (Series40?).
Daarvoor was ik van E65 overgestapt naar 3500c omdat ik die Symbian onhandigheidjes zat was...

Moet zeggen dat ik me nu alweer aan iets irriteer. Blijkt dus dat Nokia nog steeds niet zo goochem is geweest om het sorteren in de SMS inbox hetzelfde te doen als in je contacts lijst.. Nu staan mijn contacts op voor- dan achternaam en staat het vrolijk in mijn sms inbox andersom. Dit was op de E65 ook al zo irritant. Echt vréselijk dat een simpele 3500c de functie wel heeft maar de E66 met al z'n andere functies weer niet.

En "onlangs gebruikt" met je meest gebruikte nummers qua sms'en bellen mis ik nu ook alweer!!!

Iemand misschien een idee hoe mijn frustraties aan te pakken?

[ Voor 9% gewijzigd door Vince22 op 15-12-2008 17:40 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een hele tijd Rainlendar als desktop-agenda. Nu zou ik deze graag gemakkelijk willen synchroniseren met mijn N95-8GB. Ik doe dit nu door Rainlendar een .ics bestand te laten exporteren, deze importeren naar Microsoft Outlook en die syncen met mn N95 via PC Suite. Een beetje omslachtig vind ik.
Dus is het mogelijk dat ik het .ics bestand direct op mijn N95 installeer? Ik kan bij PC suite alleen kiezen
uit outlook express, microsoft outlout en lotus organiser. Dus kan ik niet als bron gewoon mijn .ics bestand ergens opgeven of op mn tel zetten?

Bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een app, waarmee je via Bluetooth je PC kan besturen. Dus als ik bijvoorbeeld 5 induw op men GSM, dat dan bijvoorbeeld 5 is op het toetsenbord van de PC. Bestaat dat ergens? Weet niet goed achter wat ik moet zoeken.

Dit: http://www.clickapps.com/...m?pid=15353&section=S60V3

Maar dan omgekeerd :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Check deze software eens, kun je iig al een hoop mee!

http://www.salling.com/clicker/windows/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 15:14:
Ik zoek een app, waarmee je via Bluetooth je PC kan besturen. Dus als ik bijvoorbeeld 5 induw op men GSM, dat dan bijvoorbeeld 5 is op het toetsenbord van de PC. Bestaat dat ergens? Weet niet goed achter wat ik moet zoeken.
SonyEricsson-toestellen hebben die standaard aan boord, netjes geimplementeerd als bluetooth HID-profile. Werkt dus out-of-the-box zonder installeren van drivers.

Helaas zit er een bug in de J2ME-*specificatie* waardoor het met Java niet mogelijk is dergelijke functionaliteit te simuleren. Een symbian-app zou dat wel moeten kunnen, maar verder dan die meuk waarbij je op de PC ook weer aparte drivers/software moet installeren zijn die nog niet gekomen vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je indd een hoop mee, veel te veel zelfs, en jammer genoeg niets simpel :(

Je kan Windows Media Player, iTunes, Powerpoint etc ermee besturen, je ken de muis van de PC ermee besturen, maar dat is het. Je kan niet gewoon knoppen van de gsm toewijzen aan toetsen van de PC.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:13:
Is er toevallig ook nog(gratis) software om smsjes en inkomende calls te blokkeren? kan alleen blackballer vinden en daar moet voor betaald worden...
Deze is gratis, heb wel nog niet getest. Weet ook niet wat het doet met sms. Kun je iig wel al tels mee blokkeren.

http://www.anfymobile.com/callfilter/

Verwijderd

Vince22 schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:38:
...

En "onlangs gebruikt" met je meest gebruikte nummers qua sms'en bellen mis ik nu ook alweer!!!

Iemand misschien een idee hoe mijn frustraties aan te pakken?
Ik ben onlangs overgestapt van een 3110c met s40 naar een e51 met s60. Moet ook zeggen dat er een paar zaken zijn die ik mis. Zoals de smileys bij het opstellen van een sms en zoals je zelf ook zegt de onlangs gebruikte nummers.

Maar ik heb geen oplossing. Ik volg dus mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vince22 schreef op maandag 15 december 2008 @ 17:38:
Je krijgt een overzicht van gebelde nummers, ontvangen en gemiste oproepen als je op de beltoets drukt, bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorgD schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:05:
[...]

Je krijgt een overzicht van gebelde nummers, ontvangen en gemiste oproepen als je op de beltoets drukt, bedoel je dat?
Wat ik bedoel (en ik veronderstel vince22 ook) is dat je bij het opstellen van een sms bijvoorbeeld naar je contacten gaat. Bij s40 krijg je dan eerst een lijst met de laatst gebruikte nummers. Das wel handig. Bij s60 krijg je direct je telefoonboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb een nokia E66 en heb hiermee een probleempje bij het SMS'en.
Ik SMS redelijk wat, en maak gebruik van T9. Echter heb ik redelijk wat woorden ingevoegd die de T9 niet kende, maar als ik nu bijvoorbeeld 'is' wil typen, krijg ik standaard als eerste 'hit' 'hs' in mijn SMS,wat ik dus lastig vind.
Mijn vraag:
Is de volgorde van de woorden die gevormd worden aan te passen??

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Snorro schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:22:
Ik SMS redelijk wat, en maak gebruik van T9. Echter heb ik redelijk wat woorden ingevoegd die de T9 niet kende, maar als ik nu bijvoorbeeld 'is' wil typen, krijg ik standaard als eerste 'hit' 'hs' in mijn SMS,wat ik dus lastig vind.
Mijn vraag:
Niet helemaal zeker maar als het laatst gespelde woord altijd eerst komt kun je bijvoorbeeld proberen de woorden van je voorkeur nog es opnieuw te spellen, toe te voegen.

Moest laatst gebruikte als eerste optie naar voor komen dan zou je dit probleem niet direct hebben veronderstel ik?

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
El Snorro schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:22:
Mijn vraag:
Probeer het volgende maar eens: maak een nieuwe sms waarin je vijf keer "hs" typt, maar dit na elke keer typen gelijk naar "is" verandert. Wanneer je de volgende keer een sms typt, zul je zien dat hij dan standaard "is" neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
xs2ddup schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:55:
[...]

Probeer het volgende maar eens: maak een nieuwe sms waarin je vijf keer "hs" typt, maar dit na elke keer typen gelijk naar "is" verandert. Wanneer je de volgende keer een sms typt, zul je zien dat hij dan standaard "is" neemt :)
Werkt bedankt!! 8)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
heb sinds gisteren een N79, nu merk ik dat er geen Lifeblog opzit! Jammer!
Weet iemand hoe ik het prog Lifeblog erop krijg?
Heb al ff gezocht en al bestanden gevonden Lifeblog.sis maar niks werkt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
xs2ddup schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:55:
[...]

:D

Nokia. Don't u love it!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03-2023
Prulleman schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:06:
[...]

Een forum voor cracked phonesoftware, daar zochten andere mensen ook naar een applicatie met deze functie...
Het beste waar ze mee aankomen is Spoofcard.com, maar daar moet je betalen voor credits per minuut ofzo.
Niet echt het gene wat ik zoek om vrienden mee te prankcallen O-)
Er werd op dat forum ook beweerd dat het hardware matig niet mogelijk is op de s60 v3 phones, maar please prove me/them wrong! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
Beste tweakeraars,

Het lukt mij niet om mijn e-mail automatisch op te halen op mijn Nokia E71. Handmatig lukt dit wel en het lukt mij ook om e-mails te versturen.

Hebben jullie enig idee of ik misschien iets verkeerd heb ingesteld? Dit zijn mijn instellingen:

Gmail
Server inkomende mail: imap.gmail.com
Mailboxtype: IMAP4
Beveiliging (poorten): SSL/TLS
Poort: Standaard
Server uitgaande mail: smtp.gmail.com
Beveiliging (poorten): StartTLS
Poort: 587
Melding bij nieuwe e-mail: Aan
E-mails verwijderen uit: Telefoon en server
E-mail ophalen: Alleen headers
Aantal --> Uit Inbox: Alles
Aantal --> Uit mappen: Alles
Pad IMAP 4-map: Unix-pad
Mapabonnementen: Inbox, Gmail --> Concepten, Met ster, Spam en Verzonden berichten
E-mailmeldingen: Uitgeschakeld
E-mail ophalen: Uitsluitend eigen netwerk
Ophaaldagen: Elke dag
Ophaaluren: 07:00-22:00
Ophaalinterval: Elke 30 minuten (Elke 2 uur heb ik ook al geprobeerd)

Ict*** (mijn werkgever)
Server inkomende mail: mail.ict***.com
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): Uit
APOP beveligd inloggen: Uit
Server uitgaande mail: smtp.telfortmail.nl
Beveiliging (poorten): Uit
Melding bij nieuwe e-mail: Aan
E-mails verwijderen uit: Telefoon en server
E-mail ophalen: Berichten en bijlagen
Aantal --> Uit Inbox: Alles
E-mailmeldingen: Uitgeschakeld
E-mail ophalen: Uitsluitend eigen netwerk
Ophaaldagen: Elke dag
Ophaaluren: 07:00-22:00
Ophaalinterval: Elke 30 minuten (Elke 2 uur heb ik ook al geprobeerd)

Bij voorbaat dank voor jullie reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchco
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12-2015

Dutchco

Gadget freak

Op zoek naar mooie gratis themes? > Pizero

Gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dutchco schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:06:
Thanks, heb nu pure white op mijn E71 gezet, met custom icons. Lekker snel! (74kb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Ik heb bij sommige themes van PiZero het probleem dat de topbar verschuift tegenover de rest van de achtergrond. Bij Vista Aurora is het zo en ook bij het Leopard theme.

Ik heb btw een E71.

[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 03-01-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, nee... ;-) sorry. haalloooooo!!! ik heb mijn kop ff uit de kont van het blackberry topic getrokken ;-)
mijn pebl doet dat ook zo. aand ene kant wel handig maar aan de andere kant heel irritant: maar en naar bijvoorbeeld en zo zijn er nog meer :-( een beetje lekker doortypen is er niet bij... zelfs mijn samsung uit 2002 typte lekkerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 13-09 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik heb een vraag over Youtube-weergave. Toen ik op mijn E61i voor het eerst Youtube bekeek via Mtube of Mobitubia, krijg ik alle filmpjes in superkwaliteit. Wanneer ik het met m.youtube bekeek, laadde een fimplje wel sneller, maar was de kwaliteit ook aanzienlijk minder. Echter, wanneer ik nu met mijn E71 youtube wil kijken, werkt Mobitubia de helft van de tijd niet (fileformat die niet compitabel is oid, kennelijk een andere soort *.flv die tegenwordig geladen wordt) en als ik iets wel aan het spelen krijg, is het gewoon van lage kwaliteit. Iemand die weet hoe ik die betere kwaliteit alsnog aan het werk krijg?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchco
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12-2015

Dutchco

Gadget freak

BioHazard schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:41:
Ik heb bij sommige themes van PiZero het probleem dat de topbar verschuift tegenover de rest van de achtergrond. Bij Vista Aurora is het zo en ook bij het Leopard theme.

Ik heb btw een E71.
Hmm, geen last van op m'n E51. Wel reageert de foon soms stukken trager als er één van deze thema's draait. (Als ik dan weer terug ga naar een standaard ingebakken thema gaat alles weer lekker snel...)

Gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb een Nokia n82 en als ik een Thema van Pizero en ook bij mijn wordt de telefoon trager.
Nu heb ik hetzelfde gedaan op een n96 moet nog even kijken hoe dat gaat.
Je zou toch zeggen dat deze telefoons genoeg geheugen zouden hebben,of ligt het daar niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:23:
Ja ik heb een Nokia n82 en als ik een Thema van Pizero en ook bij mijn wordt de telefoon trager.
Je zou toch zeggen dat deze telefoons genoeg geheugen zouden hebben,of ligt het daar niet aan?
Zolang je de custom icons niet gebruikt gaat het allemaal nog wel pico bello :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagaBaSH
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 15:26

RagaBaSH

Huttenbouwer

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:23:
Het zou er ook aan kunnen liggen waar je de theme installeerd. Op de geheugenkaart of op het interne geheugen.

Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28
Heb laatst een externe GPS ontvanger gekocht voor mijn Nokia E51. Nu zou ik graag GPS routes willen kunnen lopen en ik zoek een applicatie die GPS routes kan inladen en instructies (minimaal richting) geeft. Ik heb AFTrack al gevonden maar dat is niet gratis en ik vraag me af of die wel zo goed geschikt is daarvoor.

Of kunnen 'echte' GPS ontvangers (met display etc) dat alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Arnout schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:43:
Heb laatst een externe GPS ontvanger gekocht voor mijn Nokia E51. Nu zou ik graag GPS routes willen kunnen lopen en ik zoek een applicatie die GPS routes kan inladen en instructies (minimaal richting) geeft. Ik heb AFTrack al gevonden maar dat is niet gratis en ik vraag me af of die wel zo goed geschikt is daarvoor.

Breid je zoekgebied eens uit naar J2ME-applicaties. Wellicht heb je dan meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
RagaBaSH schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:52:
[...]

Het zou er ook aan kunnen liggen waar je de theme installeerd. Op de geheugenkaart of op het interne geheugen.
gebruik een van de premium versies, ik had zelfs meer ram dan met de standaard nokia thema's ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Niet online
Arnout schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:43:
Fuzzillogic schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:50:
Breid je zoekgebied eens uit naar J2ME-applicaties. Wellicht heb je dan meer succes.
Inderdaad, je zou TrekBuddy kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Dutchco schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:06:
ook een goeie site voor gratis Themes: http://www.symbianthemes.us/

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kent er een progje die los van een navigatieprogramma de flitslocaties doorgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:32:
wie kent er een progje die los van een navigatieprogramma de flitslocaties doorgeeft?
Ehh, je browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 22:15

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Radio luisteren?

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik vind http://www.trackertag.nl wel aardig. Sinds mijn laatste firmware-update ben ik dat programma kwijt en ik heb nog geen zin gehad om hem er weer op te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:19:
[...]

Ik vind http://www.trackertag.nl wel aardig. Sinds mijn laatste firmware-update ben ik dat programma kwijt en ik heb nog geen zin gehad om hem er weer op te zetten. :)
Had het progje inmiddels gevonden, precies wat ik zocht en meer.
Maar bedankt voor de reactie :) in tegenstelling tot de overige reacties :O :O

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de conversation app van nokia labs gebruikt? Heeft altijd gewerkt op m'n e51 maar sinds ik een firmware update gedaan heb krijg ik het wel nog geinstalleerd maar bij uitvoeren van de app telkens de melding: "kan bestand niet uitvoeren om beveiligingsredenen".

Iemand iets gelijkaardigs of suggesties wat ik zou kunnen doen? Verwijderen, herstarten en vervolgens opnieuw installeren vanaf de laatste versie van de nokia labs website (download voor e51) haalt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een soort van scheduler die meerdere keren per dag de telefoon laat trillen of een deuntje laat horen.

Maar dat je daarna niet de telefoon hoeft te bedienen om hem te laten stoppen.

De schedulers die ik tot nu toe heb gevonden en de standaard alarmklok doen precies wat ik wil, maar blijven doorgaan tot ik de telefoon stop, en dat kan ik niet altijd.
Heeft iemand zoiets gezien? Hoeft niet gratis te zijn
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste