Wie kan mij hier wat meer vertellen of het volgende:
Ik heb in december een 6mbit flexpress abo afgesloten , want dat was lekker handig want die kon je na 3 maanden opzeggen (wat ik dus niet gedaan heb want het beviel) maar nu zie ik bij mijn gegevens dat ik er nog tot december dit jaar aan het contract vast zit
Heb in de tussen tijd wel het abo verhoogd naar 12 mbit maar daarmee veranderde toen niks aan het abonnement kan me nog herinneren dat er toen ook gezegd werd dat je dus niet opnieuw aan een nieuw contract van een jaar vast zit ( vind het ook niet meer terug)
Iemand hier die het zelfde heeft? Of kan ik gewoon elke maand opzeggen?
Want ik zit met het volgende , sinds dat demon is over genomen is het steeds slechter geworden , weet niet of het zo lijkt maar ik vind demon niet meer dat wat het geweest is. Steeds vaker wegvallende verbindingen enzo, service van lik mijn vestje enz..........
Ook zit ik er mee dat ik dus op 15 mei dit jaar een demon digital voice abonnement heb afgesloten en dat is een grote fout van me geweest , want tot op de dag van vandaag werkt het nog niet en als het al werkt dan moet het niet zo als het wezen moet.
Heb zelfs al een andere modem gekocht om de verbinding te kunnen behouden als er gebeld werd.
Maar nu willen ze dus het contract niet ontbinden voor niet geleverde diensten. Dat willen ze alleen doen als support aangeeft dat het niet werkt.
Dus support al gemaild dat ze maar met customer service contact op moeten nemen dat het dus niet werkt en dat het contract voor demon digital voice ontbonden moet worden.
Maar ik weet nu al dat ze het niet doen en dat ze eerst willen kijken of ze het alsnog aan de gang krijgen waar ze nu dus al bijna 3 maanden mee bezig zijn
Maar dit is dus voor mij de druppel geweest om toch bij demon weg te gaan nog voor september