[PC] Trackmania Nations Deel 4

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Duesenberg J schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:22:
Ik kan haast niet wachten op TMU, maarja. Ik zal wel moeten. Tot die tijd blijf ik gewoon lekker TMN spelen. Ik heb eindelijk mijn computer terug dus ik zal proberen vanavond nog even wat te spelen.
Heeft nadeo eigenlijk al überhaupt een releasedatum voor TMU bevestigd? Het is voor mij in ieder geval nog behoorlijk onduidelijk.
Volgens die preload site die hier ergens boven staat is hij vanaf 16 november middernacht te spelen. :)

Moet je em wel preloaden. Is dus 10 euro duurder dan BOL.com en nog zonder doos etc ook. Maar je hebt em dan wel eerder.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Nadeo heeft bij mij wel een probleem door starforce. Ik heb nu Windows Vista x64 en kan geen TMN spelen.. Starforce + Vista gaat niet samen. Starforce wil admin rights, die door de beperking in Vista zijn ingedamd. Ik dat beest admin rights nemen zit hij weer te klagen. Daarna kwam Windows Vista nog eens aanzetten dat starforce geen signde drivers heeft. :w @ Starforce, :( @ Nadeo voor het gebruiken van starforce en _/-\o_ @ Bill en zn werknemers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Woei, nog een stap verder in de grote Starforce-boycot :+

Zou wel mooi zijn, als gamebouwers gedwonen worden een andere beveiliging te gebruiken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Wow dit wist ik niet. Eindelijk eens goed nieuws tegen de kopieer beveiligingen. :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 21:53

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
TheZeroorez schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:20:
Woei, nog een stap verder in de grote Starforce-boycot :+

Zou wel mooi zijn, als gamebouwers gedwonen worden een andere beveiliging te gebruiken.. :)
Ik vermoed dat dit allen nog zo is met de testversie van Vista en dat dit probleem bij de launch wel opgelost zal wezen ;) .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• GENETX
Uhm, ik draai hier MS Windows Vista Ultimate x64 RTM (Build 6000) ook wel de final versie. Ik heb hem zelfs WGA dus alle updates komen mooi binnen. Het is starforce die met een probleem zit. Zei hebben geen signde drivers (dit geeft al aan waarom mensen er problemen mee hebben aangezien ze niet eens goed zijn bevonden) en wil admin rights. Starforce moet dus veel veranderen aan de beveiliging. Ik meende dat het er uit is te gooien op TMN dus zo maar ff googlen :P

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Zou wel leuk zijn als ze dat starforce gigantisch moeten gaan aanpassen voor Vista, eindelijk van dat onding (hoe die nu is) verlost.

Hallo

• daPet
Voor de mensen die de update (v1.7.7) hebben, en een map op TMX willen plaatsen; de exchange wil geen mappen van deze versie (ze lopen achter). Als je de track tóch wil uploaden dan moet je de track openen met een hex-editor en 1.7.7 veranderen in 1.7.5. Nu kun je hem uploaden :)

• GENETX
Omg, het starforce verhaal wordt nog leuker! Het had bij mij blijkbaar 3 bestanden geïnstalleerd (erwijl ik dacht dat het met mn nieuwe nVidia driver te maken had. Deze 3 bestanden waren dus niet gesigned waardoor vista bij het opstarten niet wilde opstarten omdat er drivers waren die niet voldeden aan de eisen. Ik zal de russen eens informeren, kijken hoe ze reageren :P

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

GremliN-Online schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:07:
Ik zal de russen eens informeren, kijken hoe ze reageren :P
:?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:34

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Starforce is gemaakt door een russisch bedrijf. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Starforce is ontwikkeld in Rusland of daar zit de hoofdvestiging ofzo (vermoed ik) ^^^ ...jij ... jij ... :X

@ Gremlin: misschien handig om even dit door te lezen, misschien is dit wel de oplossing voor je probleem. Het is een driver removal die door Starforce zelf bij de support wordt aangeraden :) .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

• GENETX
Heb hem idd al gevonden en gedraaid. Ik wacht... Net toen ik dit wilde typen kreeg ik een mailtje. Zal zo ff proberen, als jullie me vanavond op TMN zien weten jullie genoeg :)

Werkte dus wel, de starforce, ik snap niet hoe ze signed drivers hebben weten te krijgen maarja. Het gaat er om dat TMN niet werkt op Vista, hij closed bij het laden..

[ Voor 32% gewijzigd door GENETX op 16-11-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Is er eigenlijk iemand die zich geroepen voelt om een nieuw topic aan te maken voor TMU? Zelf weet ik er niet zo heel veel van af, maar zou best mee willen werken aan de TS voor een TMU topic. Het zou handig zijn als iemand met beta test ervaring hier aan zou willen werken.

Nog een screenshot van gisteravond:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/57NCI405B76M/730w
>:)

[ Voor 16% gewijzigd door Just_I op 17-11-2006 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Kwa topicstarts heb ik er genoeg die ik zo even kan aanpassen, alleen de tijd ontbreekt even.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Just_I schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 01:00:
Is er eigenlijk iemand die zich geroepen voelt om een nieuw topic aan te maken voor TMU? Zelf weet ik er niet zo heel veel van af, maar zou best mee willen werken aan de TS voor een TMU topic. Het zou handig zijn als iemand met beta test ervaring hier aan zou willen werken.

[afbeelding]
Ik wil best mijn wijsheid met jullie delen die ik met de TMU beta heb opgedaan :P

offtopic:
lol @ afbeelding

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Just_I schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 01:00:
[afbeelding]
Ph34r my l33t b4nsk!llz })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Tis 1337, niet l33t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ook l33t is goed, het komt van elite. Geloof je me niet?
Leet, l33t, 133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik weet wel dat l33t goed is, maar als je het echt goed wilt doen moet je gewoon 1337 nemen :) . Iemand heeft zich behoorlijk uitgesloofd voor wikipedia, wat een symbolen :P. Als je daar een zin mee maakt dna zou ik gewoon wel een paar minuten bezig zijn met het decoderen :|

[ Voor 49% gewijzigd door GENETX op 17-11-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik ben alvast wat begonnen aan een TS voor TMU. Tot nu toe heb ik eigenlijk aaleen nog maar aandacht besteed aan de grafische vormgeving van het topic en nog niet aan de inhoud. Tot hier mijn voortgang:

Topic header:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/26LH68T00F0G
Misschien komt hierbij nog wat andere tekst als GoT, deeltje X of topic. misschien nog een logootje van Nadeo of ... ?

Header voor teksten:
1. Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/1EK6375OSBVH

2. Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/U5HPPRYH96MN

3. Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/Y9H8513L8831

4. Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/X2K74419E643

5. Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/E4N79C6RF9W3
Welke vinden jullie beter? Bij 3 en 4 is het dan de bedoeling om de eerste 6 headers te voorzien van een andere letter van 'United' en eventuele headers erna zonder blokje rechts.

Toch nog wat voor de inhoud geprobeerd, voor de verschillende environments:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/2T5DV81JN554
Deze heb ik zelf vertaald, maar de tekst komt redelijk overeen met de officiële TMU site. Vinden jullie het beter om in het Nederlands te doen of in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zeg: De 5e header gebruiken, en de tekst in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
TheZeroorez schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:43:
Ik zeg: De 5e header gebruiken, en de tekst in het Nederlands.
Nog bepaalde redenen voor? Ik zit er overigens over te denken om header 1,2 en 5 wat lager te maken aangezien ze veel loze ruimte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De 5e is simpelweg het mooist. Verder is dit een Nederlands forum, dus lijkt Nederlandse tekst mij wel op z'n plaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
Ik stem ook op 5 en op de Nederlandse tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ees
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:42

Ees

Ik heb alvast even een GoT-"group" aangemaakt. Onder Profiles, kopje Groups, kun je via Add jezelf toevoegen. Username: got, pass: 3 x raden.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het precies doet (misschien dat dat duidelijk wordt zodra meer mensen zich Add-en) maar het leek me wel handig om de uid alvast even te reserveren...

Edit: BTW, vindt 5 ook het mooist (hoeft niet minder hoog). Met nederlandse tekst natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Ees op 17-11-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Voor de [GoT]-mensen die willen joinen als het erg druk is, het spectator pw is
code:
1
tweakers

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 18-11-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Die had ik nog niet geprobeerd, wel Ed, daPet, eddepet. Als ik nog even was doorgegaan had ik het geraden. :P (maar ik kon toen gelukkig gewoon joinen)

Vergeet trouwens niet te vermelden dat er 2 spectator slots zijn, dus dat deze zsm weer vrij worden gemaaktvoor als er meer GoTters willen joinen. (toch?)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:15:
Die had ik nog niet geprobeerd, wel Ed, daPet, eddepet. Als ik nog even was doorgegaan had ik het geraden. :P (maar ik kon toen gelukkig gewoon joinen)

Vergeet trouwens niet te vermelden dat er 2 spectator slots zijn, dus dat deze zsm weer vrij worden gemaaktvoor als er meer GoTters willen joinen. (toch?)
Klopt :)
Dat password was voor persoonlijk gebruik dus ik verander het naar tweakers.
Dat gaat dus van morgen ochtend in, dan is het stil en kan ik de server rebooten.

edit:

Dacht ik. Het is nog steeds stervens druk :|

Vandaag was het erg druk. Bij veel connecties hapert de pc veel dus das een verbeterpuntje.

[ Voor 10% gewijzigd door daPet op 18-11-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 21:11

krvabo

MATERIALISE!

Het is verschrikkelijk druk. Maar de server staat dan ook als 5e oid in de internationale serverlijst.

Er is een nederlander die zo'n beetje elk record op de smalltech banen heeft gebroken. De records zijn nu echt verschrikkelijk snel.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad, ik reed net met die gast, hij stond 2000e internationaal ofzo, supergoed die gast.

En ja, de server stond vanmiddag 1e op de internationale lijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

TheZeroorez schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:36:
Inderdaad, ik reed net met die gast, hij stond 2000e internationaal ofzo, supergoed die gast.

En ja, de server stond vanmiddag 1e op de internationale lijst..
Is daar nog een 'truukje' voor of hoe werkt dat? :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hoe de ranking van die servers in elkaar zit wil ik ook wel eens weten, en eigenlijk ook waar je dat vindt.

SkyWalker heet die gast trouwens. Ik dacht eerst "praatjes vullen geen gaatjes", dus ik wilde wel eens zien wat hij in huis had. Nou, genoeg in ieder geval. :P Damn wat is die gast snel. (Saviour en Decept waren er ook, en die kunnen er ook wat van hoor _O_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik denk dat het geranked wordt op hoeveel man erin zit, en wat de ping richting de server van Nadeo is. Ook zal er wel 'n soort Nadeo-team rondlopen dat de servers beoordeelt oid. Het is iig zo dat de server helemaal leeg was, en ik erin ging. daPet ging toen ook spelen, en toen kwamen we blijkbaar op de internationale lijst en was 'ie binnen no-time vol. Op het moment dat er nog maar 2 slots of minder vrij zijn zie je hem ook nooit bovenaan staan..

En ja, die gast is snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo graag weer wat comments op de TS voor TMU graag:

--plaatjes per ongeluk verwijderd dus weg TS --

Todo:
- Verdere inhoud Done
- Inhoudsopgave (anchors?) Done
- Lettertype van de tekst aanpassen in plaatjes Done
- ... Vul me aan

Zometeen ga ik zelf nog even kijken of ik een mesh achtergrond kan maken ipv. grijs. Done

[ Voor 79% gewijzigd door Just_I op 20-11-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Commentaar? -> http://www.spatiegebruik.nl/

Haal de tekst op de plaatjes eerst eens door een spellingscontrole ;)
Verder ziet het er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

krvabo schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:33:

Mee eens, maar ik wil wat constructievers aanbieden aan Just_I, je zou me de teksten kunnen mailen, dan wil ik ze wel even netjes maken, ik krijg ook kromme tenen van de teksten, he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:25

Wimmel

Hello

edit:
Had niet goed gelezen

[ Voor 89% gewijzigd door Wimmel op 19-11-2006 23:03 ]

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
krvabo schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:33:

Sangroid schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:32:
[...]

Mee eens, maar ik wil wat constructievers aanbieden aan Just_I, je zou me de teksten kunnen mailen, dan wil ik ze wel even netjes maken, ik krijg ook kromme tenen van de teksten, he..
Zoals ik al aangaf moet idd nog goed naar de tekst kijken. Tot nu toe heb ik einelijk alleen nog maar aan de vormgeving gekeken (op de afbeeldingen van de omgevingen na). Maar jullie kunnen me wel DM-en over het commentaar of specifieke dingen.

Ik denk dat het sowieso handing is om een DM groepje te maken om dit topic niet zo veel te vervuilen met de nieuwe TS voor TMU. Moet even kijken hoe dat precies zou moeten.Als jullie het kunnen bekijken, kunnen we hier verder met commentaar over de TS van TMU.

Als jullie zelf teksten hebben die jullie beter kunnen maken mag je ze uiteraard ook naar me mailen en zal je uiteraard ook in de TS vermeld worden.

Het was weer lekker druk vandaag op XS4TMN, maar ook wel gezellig nadat er weer wat andere GoTters bijkwamen.

@ Wimmel: ik zie niet echt wat je nu wil zeggen met zeggen met die screenshot?

vv heb je een DM gestuurd ;)

Ik heb als voorbeeld de achtergrond van de inleiding aangepast voor jullie commentaar. Duesenberg zei al dat het mooier was als het wat lichter is, maar dat pas ik later nog wel aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Just_I op 19-11-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Om de TS wat kort te maken zal Trackmania United worden afgekort tot TMU.
Btw het is niet overal even breed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Was weer even leuk gisteravond racen.

Was op gegeven moment lekker elk race in gevecht met YoDjie en [GoT]DrivinuCrazy , was erg leuk.

Zijn er overigens mensen die TMU al legaal hebben (las iets van download versie voor 10.000 snelste beslissers). Ben erg benieuwd hoe hij is :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

@r!k schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:55:
Was weer even leuk gisteravond racen.

Was op gegeven moment lekker elk race in gevecht met YoDjie en [GoT]DrivinuCrazy , was erg leuk.

Zijn er overigens mensen die TMU al legaal hebben (las iets van download versie voor 10.000 snelste beslissers). Ben erg benieuwd hoe hij is :)
Nou, wat je lekker in gevecht noemt. Tussen jou en Yo Djie was het wel steeds close ja, maar ik hobbelde eigenlijk maar achter jullie aan. als "best of the rest", oid. Maar dat boeit niet, zolang het maar gezellig is. En dat was het zeker. :)

Nu de server steeds zo druk is, en er ook meer hoog gerankte spelers komen, gaat mijn ranking wel weer eens omhoog. Dat is wel een pluspuntje. :P

Maar ik merk wel de laatste tijd dat ik meer moeite heb om mijn aandacht een volledige ronde bij het racen te houden, ipv te gaan chatten, msn'en, GoTten of bellen tussen het racen door. (en ik kan je zeggen, dat heeft geen positieve invloed op je tijden. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:10:
[...]
Maar ik merk wel de laatste tijd dat ik meer moeite heb om mijn aandacht een volledige ronde bij het racen te houden, ipv te gaan chatten, msn'en, GoTten of bellen tussen het racen door. (en ik kan je zeggen, dat heeft geen positieve invloed op je tijden. :P)
Je hebt toch wel een Carkit he? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Nee, maar ik hoef gelukkig niet te schakelen, dus ik kan wel met één hand rijden. :P Sturen met je knieën wordt in dit spel dan wel weer wat lastiger... :+

[edit] \/\/\/ Tussen kunnen en mogen zit een wereld van verschil. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DrivinUCrazy op 20-11-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:10:
Nee, maar ik hoef gelukkig niet te schakelen, dus ik kan wel met één hand rijden. :P Sturen met je knieën wordt in dit spel dan wel weer wat lastiger... :+
Dus als ik in het echt een automaat zou hebben in me auto (normaal nederlands anyone? :?), dan mag ik volgens jou wél bellen zonder Carkit 'aangezien ik niet hoef te schakelen'? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Als iemand nog mee wil werken aan de teksten van de TS kan die me een DM sturen. De tekst voor de TS heb ik gister gemaakt en heeft revisie nodig.Ik zou het fijn vinden als een paar beta tester even vooral de FAQ na willen kijken en controleren of hetgeen wat er in tekst staat ook klopt. Dit aangezien mijn enige bronnen eigenlijk alleen een paar website waren.

Dus als je nog de TS wil nakijken op fouten stuur me een DM dat je eraan mee wil werken, dan maak ik eind van de middag even een DM groep aan voor de mensen die mee willen werken. Ik kan later geen mensen meet toevoegen aan het gesprek dus als je mee wil werken meld je dan even voor 17.00 per DM bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:02
Ik heb zojuist TMN ook maar weer eens gedownload en geinstalleerd
nou heb ik echter het probleem dat ie eerst gaat zoeken naar voor mijn videokaart, en daarna naar netwerk instellingen.

ik krijg echter spontaan een reboot. heb geen enkel id waar het aan zou kunnen liggen.
via een andere mirror al binnengehaald en zelfde resultaat.

specs staan in mijn sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

als je op je shortcut klikt krijg je eerst een klijn schermpje met play/options/update/exit.
als je bij options kijkt kan je netwerk en graka instellingen veranderen. verander desnoots wat verkerd staat. en probeer het opnieuw

hoop dat het nu wel lukt

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ees

Ees

@r!k schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:55:
Ik heb nog niet erg veel gespeeld, maar leuk is het wel.

Gek genoeg heb ik tot nu toe meer solo dan online gespeeld; de solo-mode is namelijk een stuk leuker geworden met die rankings, en daarbij is het ook wel nodig om weer even te oefenen. De handling van de diverse environments is namelijk nogal wennen geblazen. Dat pakt bij sommige banen leuker uit dan bij anderen. Stadium kenden we al. Coast is bloedirritant (of heb ik nog niet genoeg gedaan): uit de bocht sliden bij 2 km/uur... Island is lekker doorscheuren. Desert is weer wat minder. Bay: OK. Snow is cool (Recht de hoek om op volle snelheid). Rally is wat zenuwachtig, met smalle weggetjes, maar wel een lekkere auto.

Wat ik zelf gemerkt heb: als je (zoals ik) met een joypad rijdt, loont het de moeite om de "analog sensitivity" (heet het geloof ik) voor iedere wagen apart in te stellen. De wagens die uit zichzelf dus zwaar nerveus de vangrail insturen als je naar je joypad blaast stel je wat minder gevoelig in dan bijvoorbeeld Coast, Bay en Stadium. Hoe dit met toetsenbord uitwerkt weet ik niet.

Al met al is het wel even wennen voordat je weer een beetje kunt doorrijden, maar het is zonder meer een errug leuk spel. Binnenkort weer eens wat meer online racen; ik zag gisteravond dat er alweer wat meer Nederlandse servers bijkomen (gister 3: klompies en twee van FOK). Is toch wat gezelliger om met Nederlanders te racen dan met al die Deutsche en Francaisische lieden.

Ik vind overigens wel dat het GoT-team nog akelig leeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ees schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:11:
[...]

Ik heb nog niet erg veel gespeeld, maar leuk is het wel.

Gek genoeg heb ik tot nu toe meer solo dan online gespeeld; de solo-mode is namelijk een stuk leuker geworden met die rankings, en daarbij is het ook wel nodig om weer even te oefenen. De handling van de diverse environments is namelijk nogal wennen geblazen. Dat pakt bij sommige banen leuker uit dan bij anderen. Stadium kenden we al. Coast is bloedirritant (of heb ik nog niet genoeg gedaan): uit de bocht sliden bij 2 km/uur... Island is lekker doorscheuren. Desert is weer wat minder. Bay: OK. Snow is cool (Recht de hoek om op volle snelheid). Rally is wat zenuwachtig, met smalle weggetjes, maar wel een lekkere auto.

[...]

Ik vind overigens wel dat het GoT-team nog akelig leeg is :P
Heb jij een van die 10.000 exemplaren gekocht ? Zo ja, krijg je dan ook een doos, of is het gewoon downloaden? :)

* Basti504 wacht totdat hij TMU met zijn handen in de winkel kan kopen :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weet iemand al een winkel die TMU verkoopt?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Die zijn er in Nederland nog niet, alleen nog maar pre-order.
Publishing dates :

* November 17, 2006 (France, Australia, Canada, Belgium and Switzerland (French parts))
* December 2006 (Russia)
* February 2007 (North America and all other european territories)
* 10,000 copies will be made available online
Mocht je niet willen wachten kan je altijd nog hier de game downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Just_I schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:23:
Die zijn er in Nederland nog niet, alleen nog maar pre-order.

[...]

Mocht je niet willen wachten kan je altijd nog hier de game downloaden.
Er staat nog steeds verwachte releasedatum bij veel winkels in NL op 23 November :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ees

Ees

Ik heb 'm inderdaad gedownload. Geen doosje.

Is-ie inmiddels niet gewoon bij een Belgische webwinkel te krijgen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
FnF schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:39:
[...]

Er staat nog steeds verwachte releasedatum bij veel winkels in NL op 23 November :?
Dan zou ik even contact met hun zoeken en de uitkomst hier ook maar even posten ;) . Heb je een linkje Ees van die webshop en weet je of het de franse of de engelse versie is?

[ Voor 13% gewijzigd door Just_I op 22-11-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ees

Ees

Nee, ik ken geen Belgische webshops verder. Ik bedoelde alleen: aangezien TMU daar blijkbaar gereleased is, kun je 'm daar misschien al kopen. Je loopt in Belgie natuurlijk wel het risico dat de doos en/of manual Frans zijn. Maar eerlijk gezegd lijkt me tweetalig waarschijnlijker (Frans/Engels).

(Toch nog even gezocht: www.proxis.be staat op 23 november :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
http://www.boekensoft.com...e&action=detail&id=129141 hier staat hij ook op 24 november. (Winkel is in Hasselt, België).

Enneuh, hier is nog een TM:N map van mij:

Trippin' Fast

Graag jullie commentaar! :)

Verwijderd

Ik speel het spel nu een aantal weken al behoorlijk intensief online, en ik ben volkomen verslaafd. Wat ik echter mis is een overzicht van wat alle knoppen doen op je keyboard. Ik ben er bijvoorbeeld helaas nog steeds niet achter hoe ik een bericht kan typen tijdens het racen.

Kan iemand mij de belangrijkste knoppen vertellen?

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 15:45
Spatie is typen, ~(tilde) is namen aan/uit, c is chat groot/klein, numpad 0,1,2,3 camera, en dan de pijltjestoetsen.
Er staat echter wel degelijk een overzichtje in het spel zelf, je kunt namelijk de toetsen veranderen, en daar staat alles netjes onder elkaar.

• TheZeroorez
  • Niet online
Bij je 'profile' kun je je toetsen aanpassen, en dus ook bekijken.

Verwijderd

Heel erg bedankt heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
En ja hoor hier is hij dan:
The Filter

Graag jullie commentaar!
(Heeft iemand Trippin' Fast al gespeeld?)

>:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ghehe, @ HCC zat er een stel gasten TMN te spelen.. in de Speedfreakz server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Heb gisteren mijn 1e track gemaakt, was even klooien (en ik heb nog helemaal niks aan de omgeving gedaan) maar hij is volgens mij wel leuk.

IK kan hem vanavond (zit nu op werk) toemailen naar mensen die geinteresseerd zijn (heb zelf geen webspace) of zou iemand anders hem online kunnen zetten? Wellicht testen op XS4TMN ofzo?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
@r!k schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:33:
Heb gisteren mijn 1e track gemaakt, was even klooien (en ik heb nog helemaal niks aan de omgeving gedaan) maar hij is volgens mij wel leuk.

IK kan hem vanavond (zit nu op werk) toemailen naar mensen die geinteresseerd zijn (heb zelf geen webspace) of zou iemand anders hem online kunnen zetten? Wellicht testen op XS4TMN ofzo?
Om maar weer even naar de TS te verwijzen:
Ik heb zelgemaakte banen, waar kan ik die uploaden?
De grootste exchange server is deze. Voor deze site moet je je wel registreren, maar dat is niet zo heel veel moeite. Na het uploaden kan je een screenshot (352*240 pixels) toevoegen en kan je specifieke kenmereken van de track opgeven. Naast de exchange functie voor banen zit er ook nog een forum op deze site en worden hier de wereldrecords voor de tracks bijgehouden.

Ook kan je je tracks uploaden op de Sleepie exchange server. Deze site wordt voornamelijk gebruikt door GoTters en heeft dus een wat minder publiek. Hierbij is het ook mogelijk om wat specificaties van de track in te voeren, maar geen screenshots.
Als je hem niet op een exchange server wil zetten kan je ook sites als Sendspace gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:26
hallo, ik heb een vraagje. ben bezig om een dedicated server op te zetten, werkt allemaal prima. Maar hoe krijg ik het voormekaar om de records die gereden worden op te slaan op mijn server?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

niekvanprooijen schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:06:
hallo, ik heb een vraagje. ben bezig om een dedicated server op te zetten, werkt allemaal prima. Maar hoe krijg ik het voormekaar om de records die gereden worden op te slaan op mijn server?

alvast bedankt
Welk script (FAST, ASECO) gebruik je daarvoor, en om welk TrackMania gaat het, Nations, United, Sunrise, enz. ? :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zoals jullie wel weten staan er op de server van daPet ook een aantal tracks van Atlex.nl in de GoT playlist. Vele wisten niet zeker wie dit nu was en ik vroeg me ook al af of het de AtleX van GoT was. Nu kwam ik vandaag een post van hem egens tegen en zag in zijn signature een linkje. Oftewel Atlex.nl = AtleX. Wel vreemd dat ik hem zelf nog nooit heb zien rijden of in een van de TMN topics heb gezien. Toch wel :)

Psst, Basti504, dit is het TMN topic, you do the math ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Just_I op 28-11-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen...

Weet iemand van jullie misschien hoe je moet inloggen als admin op een trackmania nations server?
Ik heb het superadmin w8woord en username alemaal al ingevoerd...
Maar weet niet hoe ik moet inloggen ingame...
(misschien dat het hier neit helemaal hoort...mja anders moet je weer een appart topic er voor openen..dus mijn excuus hiervoor)

Nja..
Het gaat iig om de volgende server:

[GoT]WakeUp!!! (ook al eerder online geweest) 8)
(Nu zonder brakke netwerkkaart Just_I :9 )

8 spelers maximaal...
Ik heb al zoveel mogelijk tracks van jullie tweakers online gezet op de server...
Als je nog een leuke track hebt kun je me wel een DM sturen oid... 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:46:
Dag mensen...

Weet iemand van jullie misschien hoe je moet inloggen als admin op een trackmania nations server?
Ik heb het superadmin w8woord en username alemaal al ingevoerd...
Maar weet niet hoe ik moet inloggen ingame...
(misschien dat het hier neit helemaal hoort...mja anders moet je weer een appart topic er voor openen..dus mijn excuus hiervoor)

Nja..
Het gaat iig om de volgende server:

[GoT]WakeUp!!! (ook al eerder online geweest) 8)
(Nu zonder brakke netwerkkaart Just_I :9 )

8 spelers maximaal...
Ik heb al zoveel mogelijk tracks van jullie tweakers online gezet op de server...
Als je nog een leuke track hebt kun je me wel een DM sturen oid... 8)
Als je in-game de zaak wilt beheren, zul je een script moeten draaien op je server. Bijvoorbeeld FAST of ASECO, als je ASECO in actie wilt zien moet je de server van daPet eens bezoeken of je moet een tool als ServerMania gebruiken, maar die ken ik zelf niet :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:57:
[...]

Als je in-game de zaak wilt beheren, zul je een script moeten draaien op je server. Bijvoorbeeld FAST of ASECO, als je ASECO in actie wilt zien moet je de server van daPet eens bezoeken of je moet een tool als ServerMania gebruiken, maar die ken ik zelf niet :)
Oehw...bedankt...
Servermania kende ik wel...maar dat is rete onstabiel..tenminste die eerste versies...
Iig bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:01:
[...]

Oehw...bedankt...
Servermania kende ik wel...maar dat is rete onstabiel..tenminste die eerste versies...
Iig bedankt! :)
Ga maar eens langs op XS4TMN. Er is altijd wel een GoTter die je verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Pap3rclip schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:28:
[...]

Ga maar eens langs op XS4TMN. Er is altijd wel een GoTter die je verder kan helpen.
Niet elke GoTter heeft verstand daarvan ;) , bij dat soort vragen wijs ik ook altijd terug naar het forum. Dat communiceert over het algemeen wat makkelijker dan via de ingame chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Maar er zijn wel vaak GoTters die een paar van de admin functies kunnen demonstreren. Dat bedoelt Pap3rclip volgens mij. En hoe dat script in elkaar zit weet ik ook niet hoor. :P

Hoeveel procent van dat script is eigenlijk nog ASECO, en hoeveel is Basti504's fabrikaat? Daar ben ik eigenlijk wel eens benieuwd naar. Hij blijft er maar aan tweaken in ieder geval. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:07:
Maar er zijn wel vaak GoTters die een paar van de admin functies kunnen demonstreren. Dat bedoelt Pap3rclip volgens mij. En hoe dat script in elkaar zit weet ik ook niet hoor. :P
Ow op die fiets :)

Sinds wanneer is Yo!Djie trouwens admin geworden op XS4TMN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:30
Hmm zojuist geband van R602 klompies omdat ik zei:

laggende kutAmerikaan..

DIe vent zat de hele tijd voor me, en maar knipperen :r Ik was gewoon gefrustreerd

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
GAIAjohan schreef op woensdag 29 november 2006 @ 01:27:
Hmm zojuist geband van R602 klompies omdat ik zei:

laggende kutAmerikaan..

DIe vent zat de hele tijd voor me, en maar knipperen :r Ik was gewoon gefrustreerd
Tsja, dat lijken steeds vaker terugkerende praktijken opde klompies server. Zij zijn echt heel strict in hun regels om iemand te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
En hier nog een >:)
Deze vind ik zelf iets minder maargoed...

The Diss

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:07:

Hoeveel procent van dat script is eigenlijk nog ASECO, en hoeveel is Basti504's fabrikaat? Daar ben ik eigenlijk wel eens benieuwd naar. Hij blijft er maar aan tweaken in ieder geval. _O_
Aan de ASECO "core" heb ik misschien 3 zinnen toegevoegd ( om hidden-commands mogelijk te maken ), de rest is allemaal plugin werk. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zijn er mensen die mee willen doen met een match tegen andere teams/clans?
Dus het GoT team tegen andere.

Via www.tagaming.com is dit mogelijk.

Dit heb ik gekregen via een member(Brainzzz) van de Digital Evolutions clan, ze hebben een eigen server in TMN met dezelfde naam.

Ik zelf heb nog weinig zin, maar misschien dat andere er wel zin in hebben. :)

Voor degene die willen kunnen zich registeren en 1 iemand zou een team moeten aanmaken.

Even een korte website instructie voordat er vragen komen, een quote uit de mail die ik gekregen heb:
Ook hebben we het zo gemaakt dat het uitdagen van de clans gemakkelijker is.

Dmv challenging en de chat.

Teamstats en playerstats worden meteen verwerkt

Het enige wat jij hoeft te doen is het resultaat te verwerken van de spelers en welke plaatsen ze hadden

Het punten systeem is hetzelfde als formule 1 (we zijn immers aan t racen)

-eerst registreer je jezelf op de site (www.tagaming.com) . Een email met activeercode zal worden toegestuurd. Als dit niet zo is mail dan webmaster@tagaming.com met je login info

-volgende stap ga naar je Control Panel (linkerkant van de site net onder de lijst met games) en selecteer Join League

-Nu zal in je Control Panel een button verschijnen Join Ladder (als dat niet zo is ff f5 of pagina vernieuwen)
Selecteer Track Mania
Selecteer TrackManiaNations TMX

en nu zijn we in business

nu moet je nog een team creëren ook via control panel maar daar kom je wel uit
Extra link: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=6041

[ Voor 1% gewijzigd door Mystic_Jack op 05-12-2006 14:31 . Reden: link toegevoegd ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Persoonlijk voel ik weinig voor matches.

Vrijdag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning, dus te weinig tijd voorlopig. Verder is de opkomst te laag schat ik. Verder rij ik gewoon voor fun, niet om 'clanwars' te spelen.

BTW Just_I, Djie heb ik admin gemaakt ;) Er zijn btw wel meer niet-GoT-admins. In totaal zijn er nu 10 admins, waarvan 6 GoT member, wel even voldoende imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_Jack schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:41:
Zijn er mensen die mee willen doen met een match tegen andere teams/clans?
Dus het GoT team tegen andere.

Via www.tagaming.com is dit mogelijk.

Dit heb ik gekregen via een member(Brainzzz) van de Digital Evolutions clan, ze hebben een eigen server in TMN met dezelfde naam.

Ik zelf heb nog weinig zin, maar misschien dat andere er wel zin in hebben. :)

Voor degene die willen kunnen zich registeren en 1 iemand zou een team moeten aanmaken.

Even een korte website instructie voordat er vragen komen, een quote uit de mail die ik gekregen heb:

[...]
Ik wil best mee doen hoor...al ben ik niet bijster goed al zeg ik het zelf :+
Lijkt me wel gaaf...beetje tegen van die andere gasten scheuren! (lekker tegen FoK! :P)

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Toen ik een keer in UBF Boost zat zei iemand dat je op klompies's server te snel wordt gebanned enzo.. Toen begonnen er meer die ook waren gebanned. Toen zei ik: Ok, jongens, ik ben zo terug :P, ik ging naar [R602]Klompies en vroeg of het echt zo'n k*tserver was, toen antwoordde iemand: doei, ik vroeg waarvoor.. Zei hij je bent gebanned en werd toen gelijk gekikt :P

• daPet
Ik kom nog geregeld op klompies. Ik heb nergens last van, blijkbaar ligt het toch aan jullie (de verbannen) postgedrag ;)

Op mijn server heerst ook een vrij strak regime wat schelden betreft, maar bannen zal bij mij niet snel gebeuren.
Vandaag laatste dag (veel) online voor mij \o/

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Ach, ik zei daar een keer: "wat een klotefinish" omdat de finish gewoon kut was. Werd gelijk gebanned :/ Klompie kan blijkbaar ook slecht tegen kritiek.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nu breekt mijn klomp om Klompie...

Iemand begon over Groningen.
Dus ik zei zo:
Grunn ftw

R602-nerd: ftw?
ik: for the win
->
ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GAIAjohan schreef op maandag 04 december 2006 @ 01:03:
Nu breekt mijn klomp om Klompie...

Iemand begon over Groningen.
Dus ik zei zo:
Grunn ftw

R602-nerd: ftw?
ik: for the win
->
ban
8)7 Vreemde lui daar. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ben maar eens gaan kijken op de wbsite van hun clan en daar zeggen ze in hun FAQ het volgende:
Waarom hebben jullie zulke strenge regels?

De R602/Klompies-server is een gameserver voor jong en oud. Om te zorgen dat zelfs de jongste spelers er "veilig" kunnen racen, gelden er strenge regels ten aanzien van het taalgebruik in de chat, de gebruikte nicknames en/of afbeeldingen in je avatar of op je auto. Scheldwoorden, schuttingtaal en beledigingen worden bestraft met "gekicked worden" tot een volledige uitsluiting van toegang tot de server ('ban'). Dit is ter beoordeling van de admins die op dat moment in de server toezien op de naleving van de regels. Ook afkortingen kunnen reden zijn voor een kick of ban. Herhaalde overtredingen die aanvankelijk slechts tot een kick leidden, kunnen reden zijn voor een 'ban'.
Dat laatste is dus gebeurd en kennlijk is dat voor hen reden genoeg om je te bannen. Mocht je jezelf daar willen unbannen kan je een mailtje sturen naar klompie-at-r602.nl

Persoonlijk vind ik echt dat het 'beschermen' van de 'jonge' spelers hier echt veel te ver gaat en er veel te streng de regels nageleefd worden. Maar het is hun goed recht om te modereren daar zoals ze zelf goed vinden. Gelukkig zijn er zat andere servers die veel coulanter zijn met het omgaan van de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Just_I schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:23:
Ben maar eens gaan kijken op de wbsite van hun clan en daar zeggen ze in hun FAQ het volgende:

[...]
Dat laatste is dus gebeurd en kennlijk is dat voor hen reden genoeg om je te bannen. Mocht je jezelf daar willen unbannen kan je een mailtje sturen naar klompie-at-r602.nl

Persoonlijk vind ik echt dat het 'beschermen' van de 'jonge' spelers hier echt veel te ver gaat en er veel te streng de regels nageleefd worden. Maar het is hun goed recht om te modereren daar zoals ze zelf goed vinden. Gelukkig zijn er zat andere servers die veel coulanter zijn met het omgaan van de regels.
Ik ga wel op Duitse servers rijden, of die andere NL server met hoge klasseringen, weet ff naam niet meer..
Veel gezelliger enzo.
Jammer dat utwente server zo dood is... Vroegah en dan sprek ik over april, was dat echt een volle supercoole server..
Destijds stond ik in top 700 vd wereld, en top 200 van NL, ja toen was het NL team nog nr1 vd wereld

R602 is gewoon geen chille server.. als je niet eens ftw mag zeggen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
GAIAjohan schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:39:
[...]

Ik ga wel op Duitse servers rijden, of die andere NL server met hoge klasseringen, weet ff naam niet meer..
Je zou XS4TMN kunnen proberen (veel andere GoTters te vinden), Digital Evolution (veel tracks, aardig vol), Speedfreakz (veel leuke track, aardig vol).
Veel gezelliger enzo.
I second that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ach, ik zit altijd op de UnderTheMinut server en wat van FiX. Altijd gezellig, en over Klompies server ga ik maar geen uitspraken doen behalve dat ze het zwaar overdrijven. :/

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
The return of [GoT]GremliN w00000t _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk heb ik dan TMN aan de praat in Vista en draait perfect (al heb ik mn kwaliteit een beetje moeten verlagen).

De fix was het kopiëren van een Windows XP instalatie van TMN op mijn Vista laptop. Dat draait perfect :) (en nu is er geen reden meer voor mij om terug te gaan op XP).

Hierbij wil ik [GoT]Olifant bedanken voor het leveren van de install _/-\o_

En tot binnenkort op XS4TMN _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel graag gedaan Gremlin O-)

Kan ik je eindelijk weer es verslaan 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Gister toch ff en mail gestuurd voor unbannen:
Beste admin,

Ik ben afgelopen nacht gebanned van Klompies.

De reden hiertoe was dat ik zei:
'Grunn ftw!' Want iemand anders begon over Groningen.

Hierna vroeg een lid van jullie wat ftw betekende, hierop antwoorde ik het volgende:
'for the win'. Dus niks schelden of wat dan ook, en trouwens die afkorting lijkt me algemeen bekend? Net als gg.

Hierop volgende plotseling een ban.

Okay, er staat in jullie regels dat je geband kunt worden om een afkorting, echter vind ik het in mijn geval wel erg streng. Daarnaast is in gameservers 'ftw' een normaal gebruikte afkorting.

Om deze reden zou ik zeer graag unbanned worden, en zodoende weer in jullie server te mogen racen.

Mijn nickname is 'GAIA'.

Met vriendelijke groet,
Johan Top
Hierop kreeg ik als antwoord
Ftw staat voor fuck the world, en ik heb het idee dat je dat ook wel weet….

Anyway, ik zal zien wat k voor je kan doen.

Klompie
Sinds wanneer betekent ftw 'fuck the world' :') Via t.net en een andere site is het altijd for the win geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Het is ook For The Win :+

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=FTW

FTW is an acronym which means "For the win"
---
For The Win
Commonly used among geeks to express their enthusiasm for something, especially in IRC.
---
Acronym, For The Win

An enthusiastic emphasis to the end of a comment, message, or post. Sometimes genuine, though often mocking, in jest or sarcastic.

Originated with the game show Hollywood Squares where the result of the player's response is expected to win the game.

Dark Iron Boots of Fire Resistance FTW!

Male Contestant: Gillian Anderson for the win, please.
Host: All right Gillian for $4,000...

Dat heb je nou eenmaal wanneer n00bs denken geen n00bs meer te zijn :)

[edit]
In biker gangs it meant Fuck the World,

but in online usage it mainly means For the Win.

When you see FTW, don't ever get a biker confused with a gamer or else you might be like "stfu n00b" and then get your face smashed in.

We zijn toch zeker geen biker gang ;)

[ Voor 16% gewijzigd door krvabo op 05-12-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb weer eens een nieuwe track gebouwd. Eentje die je als je een beetje goed rijd zonder te remmen uit kan rijden, en ook nog eens erg snel is. :) Iemand commentaar/opmerkingen?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
AtleX schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:23:
Ik heb weer eens een nieuwe track gebouwd. Eentje die je als je een beetje goed rijd zonder te remmen uit kan rijden, en ook nog eens erg snel is. :) Iemand commentaar/opmerkingen?
Hoe komt het eigenlijk dat ik je nooit (heb) zie(n) rijden op internet? Rijd je op buitenlandse server op houd je niet van het racen zelf?

Zal later nog wel een kijken naar je baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik kom weleens op Short 'n Crazy, Klompies, Speedfreakz en XS4TMN. We lopen elkaar gewoon mis. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb hem gister nog gezien ;)

Ik ga nu naar je baan kijken en Just_I ook.. (zei hij op TMN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
* TheZeroorez heeft een ster gekregen :o :D
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.