[PC] Trackmania Nations Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
AtleX schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:23:
Ik heb weer eens een nieuwe track gebouwd. Eentje die je als je een beetje goed rijd zonder te remmen uit kan rijden, en ook nog eens erg snel is. :) Iemand commentaar/opmerkingen?
Één smiley : :X

Van de 30 keer dat ikde track bereden heb kwam ik geen een keer aan de finish. De finishes waar je doorheen moet vliegen vind ik sowiezo altijd rete irritant, maar die van jou zijn ook nog eens te vroeg geplaatst waardoor ik vaak over de finish heen vloog. In de lucht corrigeren was niet meer mogelijk.
Je zou ook de bumper cam in verschillende stukken van e baan kunnen forceren aangezien er een aantal blinde stukken zijn waardoor je bijna de wallride mist. De aaloop naar de wallrides mogen van mij ook wel wat langer om het wat makkelijker te maken.
De corscrew op het laatst is wel leuk, maar door de onderbreking in het begin moet je veel corrigeren om goed uit de corkscre te komen. Dus de corscrew kan korter of de onderbreking een blok later toepassen.

Voor de rest wel leuke track hoor ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zelfs mijn broertje reed hem binnen 10x uit. 8)7 En aan wisselende camerastandpunten heb ik een bloedhekel dus ik pas liever m'n baan aan dan dat ik dat toe ga passen. De finish ben ik zelf ook nog niet helemaal tevreden over, daar ga ik nog wat anders voor verzinnen. Je kan trouwens in de lucht nog wel een beetje corrigeren door je gas los te laten of te remmen. Ik zal de aanlopen naar de wallrides wat langer proberen te maken, en de buildings in de corkscrew een blokje opschuiven, dan moet het wel wat makkelijk gaan.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik weet dat Klompies nogal een streng regime heeft. (nou ja, dictatuur is misschien een beter woord)

XS4TMN is dus tijdelijk down, dus DuCje trekt de wijde wereld in, en gaat naar andere servers. Ah, een server met 46 spelers, misschien win ik nog wel eens wat punten. De eerste ronde finish ik als 2e, dus ik roep "GoT ftw \o/ (nou ja, bijna dan :P)"
Direct daarna zie ik een waarschuwing tegen iemand die de laatste 1,5 minuut al niks meer had gezegd, en ik bedacht me dat ik vast bij Klompies was gejoind. Veel tijd om daar over na te denken kreeg ik niet, want ik ben dus ook geband. :P

Nu zit me één ding niet lekker.

Ik werd in de 2e ronde geband, dus ik was toen official. Tellen die punten dan mee? :?

offtopic:
ow, doe geen moeite met opmerkingen over mailtjes sturen en zo, die moeite neem ik (uit principe) toch niet. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
DrivinUCrazy schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:09:
Ik weet dat Klompies nogal een streng regime heeft. (nou ja, dictatuur is misschien een beter woord)

XS4TMN is dus tijdelijk down, dus DuCje trekt de wijde wereld in, en gaat naar andere servers. Ah, een server met 46 spelers, misschien win ik nog wel eens wat punten. De eerste ronde finish ik als 2e, dus ik roep "GoT ftw \o/ (nou ja, bijna dan :P)"
Direct daarna zie ik een waarschuwing tegen iemand die de laatste 1,5 minuut al niks meer had gezegd, en ik bedacht me dat ik vast bij Klompies was gejoind. Veel tijd om daar over na te denken kreeg ik niet, want ik ben dus ook geband. :P

Ik werd in de 2e ronde geband, dus ik was toen official. Tellen die punten dan mee? :?

offtopic:
ow, doe geen moeite met opmerkingen over mailtjes sturen en zo, die moeite neem ik (uit principe) toch niet. ;)
Haha, kom/kwam er ook wel eens. Ook er een x afgegooid (in het begin) geen idee waarom dat was, waarschijnlijk iets gezegd zoals "rot baan" of "shit net naast de finish" (stel je voor dat je dat leest als kind van 8 poe poe) :P , als ik er nu kom zeg ik gewoon geen woord. :) Werkt prima.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22
Gewoon niet moeilijk doenen het spel een rating van 18+ meegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:09:

offtopic:
Ja, als je al gefinisht was wel. Je tijd blijft gewoon staan dus je punten tellen ook gewoon mee neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GremliN-Online schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:01:
Gewoon niet moeilijk doenen het spel een rating van 18+ meegeven :+
btf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Gossie, dan zou je drie jaartjes te jong zijn :P

In dat geval ben ik het eens met GremliN-Online :+

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Is hier iemand die admin-rechte heeft op, of contactgegevens heeft van de <OT> clan?

Ik speelde daarnet in de <OT> Advanced server, waar allemaal Nadeo tracks draaien. Er was daar zo'n übervervelend persoon, dat de hele tijd dingen als 'sdalkjasfkljsfakl;jaf;dfajfads' liep te spammen, en elke ronde een restart votte aan het eind. Enfin, ik die gast verteld normaal te doen, er was immers geen @- aanwezig.. Ook gezegd dat je tracks kunt saven, en dat deze zelfs standaard in je spel gebakken zitten..

Hij bleef doorgaan, dus uiteindelijk maar gekickvote. Met 14 tegen 4 (oid) is die gast uiteindelijk gekicked. Hij kwam toen terug, en banvotte mij (wat 'n n00b :X ), en ik ben nu IPbanned met 10 tegen 9 votes :X

Nog even lopen spelen in andere OT servers, maar niemand daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Wow das kut. Dit is dus de reden dat ik liever iemand meteen ban op TMN :). Kunnen de kleine kinderen leren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
ff snel tussendoor

* daPet heeft weer internet \o/

XS4TMN is weer up! 8-)

Damn, ben je er ff niet heb ik gelijk 300+ spam e-mails :S
Kom vanavond laat wel ff kijken, ben nu dik aan het klussen. Sauzen, lamineren, plinten etc. :P

Succes

[ Voor 51% gewijzigd door daPet op 16-12-2006 15:03 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
GremliN-Online schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:51:
Wow das kut. Dit is dus de reden dat ik liever iemand meteen ban op TMN :). Kunnen de kleine kinderen leren :+
Mja, dat komt dan weer zo laf over.. Toch heb je 'n punt :P

Maargoed, ik had de site otteam.tk al gevonden, maar daar word ik niet veel wijzer van. M'n IP ga ik niet op dat forum zetten, en de webmaster hoeft niet meteen 'n admin van OT te zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
daPet schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:59:
ff snel tussendoor

* daPet heeft weer internet \o/

XS4TMN is weer up! 8-)

Damn, ben je er ff niet heb ik gelijk 300+ spam e-mails :S
Kom vanavond laat wel ff kijken, ben nu dik aan het klussen. Sauzen, lamineren, plinten etc. :P

Succes
Aah, dus dat was het. Ik vroeg mij al af waarom je server niet online was. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verhuizing, dat was echt 'het' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En wat voor 1. daPet was zelfs tussen het klussen door aan het racen. _/-\o_

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09
Mag ik misschien een hele blonde vraag stellen?

Hoe kan ik in hemelsnaam tracks in Trackmania gooien, en ze dan Single player spelen? Ik heb ze nu in het mapje download gepleurd, maar ik zie ze niet in Trackmania staan..

Help!! :'(

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
In het mapje X:/Program Files/Trackmania Nations ESWC/GameData/Tracks/Challenges/My Challenges moeten ze staan ;). Je kan ze dan spelen door op solo te klikken in het menu en dan onderaan browse te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Pap3rclip schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:25:
In het mapje X:/Program Files/Trackmania Nations ESWC/GameData/Tracks/Challenges/My Challenges moeten ze staan ;). Je kan ze dan spelen door op solo te klikken in het menu en dan onderaan browse te kiezen.
Ik zou ze in de 'Downloaded' map zetten. Ik houd mijn eigen tracks in de map 'My challenges'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Pap3rclip schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:25:
Nja, dan zie ik ze nog niet.

Ik heb gewoon de tracks uit de startpost gepakt!! :( (De community tracks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Jassy schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:38:
[...]

Nja, dan zie ik ze nog niet.

Ik heb gewoon de tracks uit de startpost gepakt!! :( (De community tracks)
In de solo mode ga je dan naar 'Browse tracks' ('Doorzoek banen' als je de NL versie gebruikt), deze kan je rechts onder in het scherm. Van daaruit kan je zoeken naar de tracks die je zoekt.

Van de community tracks kan je alleen de vijfde spelen in solo mode aangezien de rest niet gevalideerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Van de community tracks kan je alleen de vijfde spelen in solo mode aangezien de rest niet gevalideerd is.
Ahhh, dat is dus het probleem. Ik had zonet een andere gepakt uit deze thread, en die gaat wel gewoon goed! :)

Problem Solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Een hoop community tracks zijn niet gevalideerd omdat ze zo moeilijk zijn :P , daarom kun je ze niet laden in single-player. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Pap3rclip.png
Hier is de mijne voor in de startpost >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Pap3rclip op 17-12-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nou, ik dan ook maar..
Afbeeldingslocatie: http://ula.nemesis.name/profiles/the_zeroorez.png

Waarom linken jullie in die TS trouwens niet gewoon naar de ENG van die Tsjechische site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
TheZeroorez schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:22:
Nou, ik dan ook maar..
[afbeelding]

Waarom linken jullie in die TS trouwens niet gewoon naar de ENG van die Tsjechische site?
Je kan beter de franse nemen, die heeft meer achtergronden en mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik ga die signatures nu niet meer in de TS opnemen, misschien wel in de nieuwe deel later. Het is ook puur als voorbeeld, maar ik zie zelf ook niet echt het nut van die dingen aangezien we hier op GoT geen afbeeldingen in de signatures kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hmm.. inderdaad. Ik ga daar even klussen.. Het is niet leuk die site te laden als je aan het torrenten bent :(

OK, hier is 'ie.. Doe er maar mee wat je wilt (of niet)

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_The_Zeroorez.png

[ Voor 37% gewijzigd door TheZeroorez op 17-12-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben zo pas een trackmania clan gestart maar zouden ons willen aanmelden zodat we een echte clan zijn
Maar ik heb hier alle trackmania topics al een aantal keren doorlezen en ook op internet al overal gezocht, maar niet echt de informatie gevonden die ik zocht.
Kan hier iemand mij helpen er is waarschijnlijk wel een zeer simpele weg die ik weer niet vond .

Het is dus gewoon de bedoeling dat de clan officieel wordt in trackmania, dat je je er speciaal zal moeten voor aanmelden.

mvg zjakke

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:52:
Wij hebben zo pas een trackmania clan gestart maar zouden ons willen aanmelden zodat we een echte clan zijn
Maar ik heb hier alle trackmania topics al een aantal keren doorlezen en ook op internet al overal gezocht, maar niet echt de informatie gevonden die ik zocht.
Kan hier iemand mij helpen er is waarschijnlijk wel een zeer simpele weg die ik weer niet vond .

Het is dus gewoon de bedoeling dat de clan officieel wordt in trackmania, dat je je er speciaal zal moeten voor aanmelden.

mvg zjakke
Dit gaat niet in Trackmania Nations.... In Trackmania United gaat dit wel.
Je zal gewoon een website of forum moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ok, maar dan kan je je clan van united of ... in nations gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:52:
oh ok, maar dan kan je je clan van united of ... in nations gebruiken?
In Nations is er geen enkele manier om een soort in-game clan te hebben. In United gaat dit wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Pap3rclip schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:12:
[...]

In Nations is er geen enkele manier om een soort in-game clan te hebben. In United gaat dit wel. :)
Mja, je kan wel een "team" vormen (zie ook het GoT team, alleen kun je er niet veel mee, je kan alleen je rank in de teams-ranglijst zien. Meer kun je er niet mee :/

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
:o _O_

Daarnet 'n geweldige bug gevonden.. :P

Speel nu @ MotoGP-Forum.com, die server staat eigenlijk altijd bovenaan de internationale lijst, en heeft (IMHO) geweldige tracks. Ik stond (weer eens) eerste, en had nog 1 minuut te gaan (te weinig voor 'n ronde..), dus ging een beetje spelen. Ik duwde bij de start de 'achteruit' knop in, maar daar stond bijna meteen al een rondje, van zo'n huis waar je hele rijen van kunt bouwen. Ik bleef die knop induwen, en viel zomaar omlaag, door de hele 3d-objecten heen.. :o Zo de witte diepte in.. Even gezegd daar, en meer mensen konden het :P

Geen screenshot genomen helaas..

EDIT: ff lopen klooien.. Je moet dus binnen die hekjes vallen, en achteruit blijven rijden, als je voorwielen nog op het gras staan. Het gaat alleen op de manier van hierboven, omdat je voorkant te laag is om erop 'gewipt' te worden, en je vanaf de start moet om net die 'stuiter' te krijgen om erop te landen. Ik maak probeer 'm zo wel ff te reproducen. Ik kom nét dat hekje niet over.. :/ :P

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 20-12-2006 16:07 ]

• GENETX
Heb het zo vaak gedaan. Ik heb veel suc6 gehad bij het vooruit blijven rijden tegen een stuk weg op zo'n grijs plateau. Niks bijzonders en echt een bug wil ik het niet noemen.. Je ondervind er niks van tijdens het racen, alleen als je je er op focust. Wat wel grappig is dat ik ooit naar beneden viel en even later iemand anders ook mijn grijze massa in zag komen ^^

• Rynji
  • Laatst online: 30-09 11:02
Trackmania United is uit eindelijk :D
Die ga ik lekker vaak spelen is alleen wel 4.2GB maar dat heb ik er wel voor over

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Basti504

Basti504

T!m0n schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:07:
Die ga ik lekker vaak spelen is alleen wel 4.2GB maar dat heb ik er wel voor over
Is ie ook al in de winkels (Intertoys, Free Record Shop enz.) te vinden ? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Basti504 op 21-12-2006 19:13 ]

...

• TheZeroorez
  • Niet online
In Februari toch pas in de winkels hier?
GremliN-Online schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:32:
Heb het zo vaak gedaan. Ik heb veel suc6 gehad bij het vooruit blijven rijden tegen een stuk weg op zo'n grijs plateau. Niks bijzonders en echt een bug wil ik het niet noemen.. Je ondervind er niks van tijdens het racen, alleen als je je er op focust. Wat wel grappig is dat ik ooit naar beneden viel en even later iemand anders ook mijn grijze massa in zag komen ^^
Het is wél een bug, en het is wél grappig :P
T!m0n schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:07:
Volgens mij kun je hem op Bol.com al een tijdje bestellen. Je krijgt dan alleen een download-link.. Verder is 4.2GB toch niet zoveel?

• Rynji
Op bol.com is hij vanaf 31 december beschikbaar staat er
Niet echt veel nee maar met 50 kb/s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Lol 4.2 GB??? Hebben ze toch goed gedaan dan met Nations ........ 256MB. Vreemd dat United 16x zo groot is.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Er zitten ook 'n stuk meer modellen in ;)

Verder gaat het ze geen dataverkeer kosten, en kosten DVD's geen drol. Als je die dan toch gebruikt, maak je er 4.2GB van.. (doen ze heel vaak, soms is maar een derde écht gebruikt..)

Ach, het is niets in vergelijking met Splinter Cell: Double Agent, of Flightsim X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Helaas kan ik nog niet het nieuwe topic voor TMU starten aangezien ik alle plaatjes bij de picserver van de UT Twente gehost. Helaas is deze server door zijn bandbreedte heen dus ik wacht nog even tot begin januari omdat ik aanneem dat de server dan weer over wat bandbreedte beschikt. Als dat niet zo is moet ik namelijk weer bijna plaatjes hosten op een andere site en dus de hele TS weer opnieuw gaan aanpassen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Met de goedkeuring van de huidige staff (deze is er denk ik niet, maar toch) verander ik mijn naam ook naar [GoT]TenSun ipv TenSun :) .

De XS4TMN beviel gewoon echt heel goed de afgelopen 2 dagen, zwaar gezellig en lekker racen. De R602 vind ik persoonlijk kids met een attitude, maar dat is wel kort door de bocht. Maar ik heb al wel van ondertussen 3 of 4 goede racers gehoord dat als ze richting top10 gingen ze ineens niet meer op de server konden, dat is -geen- toeval.

Tot vanavond :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Just_I schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:59:
Als dat niet zo is moet ik namelijk weer bijna plaatjes hosten op een andere site en dus de hele TS weer opnieuw gaan aanpassen :/ .
Als je geen andere host hebt is xs.to aan te raden, hotlinking mag :)

Zoveel werk moet het trouwens niet zijn, alleen even de linkjes veranderen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Just_I schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:59:
Helaas kan ik nog niet het nieuwe topic voor TMU starten aangezien ik alle plaatjes bij de picserver van de UT Twente gehost. Helaas is deze server door zijn bandbreedte heen dus ik wacht nog even tot begin januari omdat ik aanneem dat de server dan weer over wat bandbreedte beschikt. Als dat niet zo is moet ik namelijk weer bijna plaatjes hosten op een andere site en dus de hele TS weer opnieuw gaan aanpassen :/ .
Ik heb nog webspace? En over het aanpassen van de TS: gewoon plakken in wordpad en dan met CTRL+H alle domeinen automagisch vervangen? Lijkt me werk van hooguit 1 minuut? :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
webfreakz.nl schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:26:
[...]

Ik heb nog webspace? En over het aanpassen van de TS: gewoon plakken in wordpad en dan met CTRL+H alle domeinen automagisch vervangen? Lijkt me werk van hooguit 1 minuut? :?
Zo simpel is het niet aangezien de plaatje op picserver hernoemt worden naar een letter/ cijfer combinatie. Daarnaast zijn het dus een keer of 70 denk ik dat ik die zooi aan moet passen. Webspace is niet het probleem (neem wss binnenkort een T.net Full abo), maar ik wacht nog even of de picserver weer bandbreedte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Als je een eigen webspace gebruikt gaat het inderdaad nog sneller, de url is dan altijd hetzelfde, en is zo vervangen :P

-- laat dusch :/

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 22-12-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:51
Ook weer begonnen met TMN. vandaag nog even op de server van dapet geracet.
ff een vraagje. heb op de meeste servers lag weet iemand wat ik hier aan kan doen? heb wel een slechte videokaart.:P NVIDIA Geforce FX 5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gewoon even wat met je settings spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Modbreak:Lees Spielerij - Algemene policy nog eens heel goed :{

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Hmm erstaat: Your video adapter's (Nvidia geforce FX 5200) driver is old. (6.14.10.4403). This game works better with the 6.14.10.5303 (or more recent) driver version.

a) If you've a deskop computer
You can find a recent graphic driver on the video card vendor page:
www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Kan iemand een link geven met de goeie? want ik snap dat niet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Zo moeilijk is dat toch niet om 3 keuzes te maken?
Anyway: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html
edit.. hmm laatste pagina niet gezien :P

[ Voor 16% gewijzigd door Acid_Burn op 22-12-2006 22:32 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Bedankt :)

Nouja ik vind het wel lastig om dat ik dat nog nooit had gedaan. Waarschijnlijk lukt het nu de volgende keer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Echt een vet leuk spel mensen :D
Heb hem net eventjes gedaan echt super leuk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zo, ik heb ook eens een track gemaakt. Moet zeggen dat ik hem wel aardig vind voor 'n eerste track.. :P (verveelde me..)

http://tmn.sleepie.nl/tracks/Cropped.Challenge.Gbx

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 23-12-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik vind het niets (al heb ik wel een halve seconde van je record afgereden :P), geef mij maar de snelle banen. :)

Ik heb er ook weer een paar gemaakt: atlex.nl_uf_002, atlex.nl_utm_012 en atlex.nl_u30_011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
AtleX schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:47:
Ik vind het niets (al heb ik wel een halve seconde van je record afgereden :P), geef mij maar de snelle banen. :)
Mja, dat is ook gewoon de tweede keer dat ik 'n tijd zette.. Of.. Dat ik het probeerde ;)

De eerste keer wilde ik draaien bij die boosters, maar vloog ik ernaast, ik heb hem daarna dus maar even op safe gedaan, en dus traag :P Verder kun je bij de finish dat stukje overslaan, maar dan moet je wel hard genoeg gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hard hoef je daar niet te gaan hoor.. Had eerst een tijd van 1.09 en daarna 1.05.. Terwijl ik makkelijk 1.00 kan halen als ik het vaak achter elkaar goed doe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

TheZeroorez schreef op zondag 24 december 2006 @ 10:56:
[...]

Mja, dat is ook gewoon de tweede keer dat ik 'n tijd zette.. Of.. Dat ik het probeerde ;)

De eerste keer wilde ik draaien bij die boosters, maar vloog ik ernaast, ik heb hem daarna dus maar even op safe gedaan, en dus traag :P Verder kun je bij de finish dat stukje overslaan, maar dan moet je wel hard genoeg gaan :+
Ik ben door de finish heen gegaan, over die boosters en dan gewoon het bekende stukje weg gevolgd. Ik heb 'm iets van 5x gereden, toen had ik al een snellere tijd dus ben ik gestopt. :P

Heeft iemand nog commentaar op mijn nieuwe banen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat allerlaatste stukje weg hoef je niet te doen, je kunt op het moment dat je omhoog vliegt over de rand heen :)

Die van mijzelf dus ;)

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 24-12-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bij welke baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Na de hele middag bezig geweest te zijn heb ik nog een baan in elkaar gedraaid: atlex.nl_uf_003. En omdat ik denk dat sommige mensen er wel wat moeite mee hebben heb ik ook de replay van de validation online gezet: http://tmn.atlex.nl/replays/atlex.nl_uf_003.Replay.Gbx.

En speciaal voor Just_I heb ik de finish van atlex.nl_uf_001 aangepast.
edit:
Dubbelposten met zoveel tijd ertussen, da's ook een prestatie. 8)7 :+

[ Voor 30% gewijzigd door AtleX op 24-12-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb nu even geen tracktrek meer, dus ik ga ze morgen oid wel bekijken..

Ikzelf heb iig nog drie tracks gemaakt.. Hier zijn ze alle vier te bewonderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Inside Orbit en Twintowers zijn nog niet gevalideerd, maar ik heb ze via de editor toch even gereden. Streetrace is wel gevalideerd, dus die heb ik gewoon kunnen racen. Ik vind het weer niets. :P Streetrace is erg ingewikkeld en je bent alleen maar lang bezig met de checkpoints zoeken, Inside Orbit en Twintowers zijn imho veel te bochtig waardoor je nergens fatsoenlijk gas kunt geven. Maar nogmaals, ik houd meer van de snelle banen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door AtleX op 24-12-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
AtleX schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:14:
Inside Orbit en Twintowers zijn nog niet gevalideerd, maar ik heb ze via de editor toch even gereden.
Wat de heck? Zeker vergeten te saven na het validaten dan? -.-
Streetrace is wel gevalideerd, dus die heb ik gewoon kunnen racen. Ik vind het weer niets. :P Streetrace is erg ingewikkeld en je bent alleen maar lang bezig met de checkpoints zoeken,
Tip: Gewoon de weg volgen, heel simpel ;)
Inside Orbit en Twintowers zijn imho veel te bochtig waardoor je nergens fatsoenlijk gas kunt geven. Maar nogmaals, ik houd meer van de snelle banen. :)
Hehe :P
Fixed, ze staan nu alleen dubbel op de exchange..

Ik ga die van jou nu eens proberen... :P

Goed, ik heb ze gereden.. Ik moet zeggen dat juist deze tracks weer niet mijn smaak zijn.. :P Op zich zitten ze goed in elkaar, het is allen jammer dat je bij sommige loopings en wallrides gewoon in moet houden, omdat je anders op het gras landt na de wallride ofzo. Een snelle track moet IMHO snel zijn, en niet zo dat je voor een wallride moet remmen.

Verder vind ik het erg spammerig over komen met die intro, en die irritante bordjes :P Ook vind ik het erg jammer dat je wél de moeite hebt genomen om die intro's te maken, maar niet even een bumpercam geforced hebt bij sommige loopings..

[ Voor 33% gewijzigd door TheZeroorez op 24-12-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
En United is zojuist gereleased, straks even proberen :D

Heb er zin in :D

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
l0c4lh0st schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:40:

Heb je misschien een linkje?

@ Atlex: O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

TheZeroorez schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:22:
Ik ga die van jou nu eens proberen... :P

Goed, ik heb ze gereden.. Ik moet zeggen dat juist deze tracks weer niet mijn smaak zijn.. :P Op zich zitten ze goed in elkaar, het is allen jammer dat je bij sommige loopings en wallrides gewoon in moet houden, omdat je anders op het gras landt na de wallride ofzo. Een snelle track moet IMHO snel zijn, en niet zo dat je voor een wallride moet remmen.
Die UTM en U30 baantjes zijn niet echt voor snelheid, dus soms moet je inderdaad even remmen. Die atlex.nl_uf_003 moet je kunnen rijden zonder het gas los te laten. Wel heb ik voor de bocht na de looping even het gas losgelaten bij het valideren, dat kun je ook zien in de replay.
Verder vind ik het erg spammerig over komen met die intro, en die irritante bordjes :P Ook vind ik het erg jammer dat je wél de moeite hebt genomen om die intro's te maken, maar niet even een bumpercam geforced hebt bij sommige loopings..
Niet meer spammerig dan bij veel andere tracks, er hangt 1 bordje en dan niet eens heel erg in de weg. En de intro duurt maar 6 seconden, imho een stuk beter dan de soms 2 minuten durende intro's waarbij ze eerst heel de track langs vliegen. Bumpercams heb ik een hekel aan, dus ik probeer die echt zoveel mogelijk te vermijden, daarom duurt het vaak bij mij wat langer voor de acties elkaar opvolgen, dan heb je nog even de tijd om te kijken waar je bent.
:>

[ Voor 4% gewijzigd door AtleX op 24-12-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
AtleX: Ok dan :P
l0c4lh0st schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:40:

Ik zag er al 'n torrent van op m'n tracker.. Mja, het spel is vooral voor on-line, en heeft starforce... De gekken :+

Mgoed, ik koop het wel als TMN uit aan het sterven is (as in: het niet meer zo leuk is als nu..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Wow, net even gespeeld.. Ik kan niet anders zeggen dan: O+ O+ O+ O+ O+ Alles wat TM:N heeft maar dan gewoon 10x beter :D Paar dagen geleden ook vast gepre-ordered bij bol.com dus zolang 'ie in Nederland nog niet verkrijgbaar is blijf ik lekker deze versie spelen. Het gaat uiteindelijk toch om de serial, kan ik tot die tijd mooi de single player doen om zo weer wat ervaring op te doen :P

Die nieuwe omgevingen O+ (Ja, sorry, ik weet dat je het spel allang kon spelen als beta-tester, maar dat had ik toen niet gedaan, dit was dus de eerste keer dat ik het speelde. O+)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De bèta's hadden ook niet alle nieuwe dingen, die hadden alleen stadium, dirt en platform..

(En onthoud dat starforce echt klote is, daar wil je geen ruzie mee ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Hoe duur is hij nu eigenlijk (heb nog bonnen twv 30 euro. Echter twijfel ik aangezien over een tijdje ET:QW ook uitkomt en ik die zeker zal spelen, verder voldoet TMN nog wel. Ook moet ik zeker weten of het op Vista draait :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:05:
De bèta's hadden ook niet alle nieuwe dingen, die hadden alleen stadium, dirt en platform..

(En onthoud dat starforce echt klote is, daar wil je geen ruzie mee ;) )
Ik ga gewoon de gecrackte versie gebruiken (inderdaad om Starforce) en daarna gebruik ik gewoon de serial die ik heb gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik ben juist voor onverklaarbare reden gebanned van de klompies server. Ja ik weet dat je er niet mag schelden en dat doe ik ook niet ;).

Geen idee waarom ik gebanned ben ... Zou iemand aub even voor me kunnen vragen waarom de usert evert (acc = evert__) gebanned is van hun server en evt weer unbannen ?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
GremliN-Online schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:37:
Hoe duur is hij nu eigenlijk (heb nog bonnen twv 30 euro. Echter twijfel ik aangezien over een tijdje ET:QW ook uitkomt en ik die zeker zal spelen, verder voldoet TMN nog wel. Ook moet ik zeker weten of het op Vista draait :P.
Tuurlijk draait het op Vista, en anders komt er wel een patch voor. Eigenlijk elke game die op XP SP2 draait, draait op Vista.. Soms is de performance ruk, en niet alleen een beetje slechter door het minder beschikbare geheugen, maar that's it. Ik denk trouwens dat het wel draait, want als TMU komt, is Vista er al ;)
evert_ schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:11:
Ik ben juist voor onverklaarbare reden gebanned van de klompies server. Ja ik weet dat je er niet mag schelden en dat doe ik ook niet ;).

Geen idee waarom ik gebanned ben ... Zou iemand aub even voor me kunnen vragen waarom de usert evert (acc = evert__) gebanned is van hun server en evt weer unbannen ?
http://r602-clan.nl/modul...tegories=De+gameserver#13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ja ik ken hun regels wel ;) .
Herhaalde overtredingen die aanvankelijk slechts tot een kick leidden, kunnen reden zijn voor een 'ban'.
Ik ben er nog nooit gekickt geweest , dus direct een ban lijkt me héél drastisch ? Zeker omdat ik geeneen scheldwoord ofzo gebruikt heb.

Ik zal een mailtje sturen naar klompie , maar dan blijf ik 9/10 nog een week ofzo gebanned (door drukte ivm met feestdagen).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 17:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je eerste ban is een 24 uurs ban. (spreek uit ervaring. ;) ) Laatst joinde ik (eigenlijk per ongeluk) weer bij hun server, en toen bleek dat ik er weer op kon. Even nagevraagd, en de eerste ban in is in de regel een 24 uurs ban.

Overigens, discussie over de afkorting ftw (voor de duidelijkheid: For The Win) gingen ze niet aan. Of beter gezegd, ik kreeg te horen dat ik daarvoor maar bij Klompies himself moest zijn, maar dat ik weinig kans maakte.

offtopic:
Hoe je per ongeluk een server kunt joinen? Ik kijk eerst of er wat te beleven valt bij XS4TMN. Als er daar niemand is join ik gewoon, binnen een paar rondes komt er vanzelf wel wat gezelschap. Mocht dat toch niet zo zijn, dan klik ik de eerste de beste server aan waar veel spelers zijn, zonder echt op de naam te letten. Soms kijk ik wel nog of er bekende spelers rond hangen, maar meer ook niet.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 23:02
Ik zit ook te dubben om over een poos TM:U te kopen, lijkt me echt een super spel. En aangezien ik ook talloze uren aan TM:N verslingerd ben geweest, lijkt mij dat die aankoop wel terecht is.

Hoe bevalt het spel voor de mensen die hem al hebben 'gekocht'? En kun je zoals in de eerdere TM versies ook andere auto's gebruiken? Want ik heb tot nu toe alleen nog maar de TMN auto gezien in filmpjes van TM:U.

Even nog over TMN, de UBF Boost server is de laatste tijd trouwens steeds vager, er komen steeds vaker tracks langs met een negatieve karma-score, weet iemand toevallig waarom, en of dit nog gaat veranderen in de toekomst? Zo gaat de lol er namelijk wel snel af, met allemaal slechte banen die iedereen al lang uitgespuugd heeft. Hoe gaat het nu eigenlijk verder met TMN? Aangezien TM:U dus binnenkort ook hier uitkomt, worden de servers van TMN dan down gegooid? Het is te hopen van niet in ieder geval, dit is zeker wel het beste gratis spel dat op dit moment uit is, en hiermee tel ik dus de 'gratis' spellen niet mee ;0.

[ Voor 50% gewijzigd door Deviruchi op 25-12-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Deviruchi schreef op maandag 25 december 2006 @ 19:20:
Hoe bevalt het spel voor de mensen die hem al hebben 'gekocht'? En kun je zoals in de eerdere TM versies ook andere auto's gebruiken? Want ik heb tot nu toe alleen nog maar de TMN auto gezien in filmpjes van TM:U.
Per 'onderdeel' heb je een andere auto, en met credits kun je de auto van een onderdeel vervangen, geloof ik..
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met TMN? Aangezien TM:U dus binnenkort ook hier uitkomt, worden de servers van TMN dan down gegooid? Het is te hopen van niet in ieder geval, dit is zeker wel het beste gratis spel dat op dit moment uit is, en hiermee tel ik dus de 'gratis' spellen niet mee ;0.
Het lijkt me niet.. Of: Ik hoop het niet.

Anders gaan we gewoon op Hamachi verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik heb even een zieke track gemaakt :P

http://tmn.sleepie.nl/tra...is_Is_Sick!.Challenge.Gbx

Geen commentaar graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik werd wakker, en stond op de finish met 'n tijd van 2:20 :?
Geen commentaar graag ;)
Post hem dan niet :Z

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Trackmania united:
Ik heb een 'gratis' versie geprobeerd. De key (license) is uniek en is je userID voor online. De keys die meegeleverd zijn werken dus niet meer omdat ze in gebruik zijn. Dus -> kopen. Mocht er ooit een keygen kopen zul je veel keys moeten proberen voor er een werkt. Het is dus makkelijker om te kopen.

Zonder key kun je alleen solo en hot seat spelen. LAN heb ik niet geprobeerd. Voor wat ik heb gezien is het veel beter. Het start sneller op, sluit sneller af en heeft geen irritante geluidsproblemen. Het is gewoon een betere versie van nations, maar ik ga er niet voor betalen. Als je het echt leuk vind (dat is het ook) dan kun je het beter overwegen om te kopen ipv proberen het gratis te krijgen. Het is vrij goed beveiligd.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Na, Trackmania United eens geprobeerd. Het stuk met wagens uit Nations is goed, de standaard Sunrise wagen rijdt ok, maar de wagens uit de originele Trackmania vind ik veel minder prettig rijden dan in het origineel. Verder heb je ook nog een type wagen waar ik nog niet eerder in heb gereden (prob uit Sunrise, daar heb ik enkel de demo van gespeeld toen) welke ONTZETTEND slecht stuurt. Echt, ZO irritant....

Nog een extreem minpuntje is een bepaald grondblokje dat in somige platform-levels gebruikt wordt. Door over dat blokje heen te rijden ga je steeds trager rijden totdat je stil staat. Waarom ze dat er in gestopt hebben is me een raadsel, ik erger me er werkelijk enorm aan. Hopelijk komt het niet zo veel voor in de verdere levels.

Al met al vind ik het redelijk, maar niet subliem. Ook het feit dat je niet direct in alle type wagens kan rijden vind ik een minpuntje, maar sommige mensen zullen dat juist leuk vinden :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Heeft er iemand commentaar op mijn laatste banen?

The Diss
The Filter
Trippin' Fast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zag dat jullie het voor elkaar hebben gekregen om TMN te draaien onder Windows Vista. De truc van jullie was om de installatie onder XP te kopieren en onder Vista te gebruiken. Dit levert bij mij 0.2 FPS op. Alle andere trucs om TMN te laten draaien resulteren in een zichzelf afsluitende TMN. Wat doe ik fout :? Gebruiken jullie allemaal de 32-bits versie (ik gebruik de 64-bit versie)?

Dit is wat ik geprobeerd heb;
[list]
• Installeren onder XP en uitvoeren onder Vista
• Directx 9.0 october release installeren
• Runnen als administrator
• Runnen in compatibility-mode
• Uitschakelen UAC (User Account Control welke al die vragen blijft stellen)
• Nieuwe starforce update installeren.
• Nieuwe nVidia drivers geinstalleerd (96.85).

[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 26-12-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Okyah schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:41:
Na, Trackmania United eens geprobeerd. Het stuk met wagens uit Nations is goed, de standaard Sunrise wagen rijdt ok, maar de wagens uit de originele Trackmania vind ik veel minder prettig rijden dan in het origineel. Verder heb je ook nog een type wagen waar ik nog niet eerder in heb gereden (prob uit Sunrise, daar heb ik enkel de demo van gespeeld toen) welke ONTZETTEND slecht stuurt. Echt, ZO irritant....

Nog een extreem minpuntje is een bepaald grondblokje dat in somige platform-levels gebruikt wordt. Door over dat blokje heen te rijden ga je steeds trager rijden totdat je stil staat. Waarom ze dat er in gestopt hebben is me een raadsel, ik erger me er werkelijk enorm aan. Hopelijk komt het niet zo veel voor in de verdere levels.

Al met al vind ik het redelijk, maar niet subliem. Ook het feit dat je niet direct in alle type wagens kan rijden vind ik een minpuntje, maar sommige mensen zullen dat juist leuk vinden :P
Als je die rood-gekruiste dingen bedoeld, als je daar over rijd dan valt je motor uit. Je kan dan geen gas meer bijgeven tot aan de volgende checkpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Pap3rclip schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:20:
[...]

Als je die rood-gekruiste dingen bedoeld, als je daar over rijd dan valt je motor uit. Je kan dan geen gas meer bijgeven tot aan de volgende checkpoint.
En dat vind ik juist _uitdagend_!?

Ik speel nu alweer een tijdje TMU (op internet gekocht) en ik vind het een hele verbetering. Je oude auto's (van TMN) gebruiken kan, maar ze zullen niet helemaal compatible zijn met TMU. Zo merkte ik dat ik geen koplamlicht heb bij een TMN-versie.

Ik ben er tevreden over, meer community-gevoel-dingentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Pap3rclip schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:20:
Y, die bedoel ik inderdaad. Zo zien ze er uit in de Nations-tracks, bij andere typen tracks hebben ze weer een ander uiterlijk.

Uitdagend? Vervelend imo. Kom je op de finish afrijden, ga je steeds trager rijden... tot je stilstaat.... Enkel irritant. Ze kunnen ook sprongen maken waarvoor je hard genoeg moet rijden op het begin, dat doen ze dan ook. Maar laat het daar bij. Je motor doen afslaan is verre van leuk. Helaas zitten die dingen in *veel* van de platform levels. Voor mij (samen met de matige feel van de "oude" wagens) reden om even diep na te denken voor ik United aanschaf.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tja, ik vind het wel cool.. Minder irritant dan allemaal boosters in tegengestelde richting oid.. Het is gewoon gaaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Okyah schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:50:
[...]
Y, die bedoel ik inderdaad. Zo zien ze er uit in de Nations-tracks, bij andere typen tracks hebben ze weer een ander uiterlijk.

Uitdagend? Vervelend imo. Kom je op de finish afrijden, ga je steeds trager rijden... tot je stilstaat.... Enkel irritant. Ze kunnen ook sprongen maken waarvoor je hard genoeg moet rijden op het begin, dat doen ze dan ook. Maar laat het daar bij. Je motor doen afslaan is verre van leuk. Helaas zitten die dingen in *veel* van de platform levels. Voor mij (samen met de matige feel van de "oude" wagens) reden om even diep na te denken voor ik United aanschaf.
Het zijn toch de tracks van de community die de game leuk maken, de standaard Nadeo tracks zijn meestal toch al vrij snel van de servers af.
Ik verwacht dat de motor uit zet dingen niet veel online gebruikt worden, maar dat ligt aan de track en maker natuurlijk :)
Via Hamachi is TMU speelbaar, en het is erg leuk om het online te doen :)
Zodra de game hier in de winkels komt te liggen, zal ik hem ook zeker aanschaffen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Na mijn eerdere banen heb ik er nog 1 in elkaar gedraaid. Een wat kortere track dit keer, en er zitten een paar gemene stukjes in. >:) :P Mijn replay directory (nog erg leeg) is nu ook openbaar, en de nieuw baan staat hier: atlex.nl_uf_004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een eigen server gemaakt en wil nu dus als admin op die server gaan. Enkele commands die daarvoor kunnen dienen? Dedicated server gemaakt met enkele scripts.http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=674 hieruit gemaakt. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:00:
Ik heb een eigen server gemaakt en wil nu dus als admin op die server gaan. Enkele commands die daarvoor kunnen dienen? Dedicated server gemaakt met enkele scripts.http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=674 hieruit gemaakt. iemand een idee?
Als je ingame admin commands wil gebruiken moet je een script moeten installeren (FAST, ASECO (+ RASP), onyx) of je moet ServerMania gebruiken. Met de dedicated server alleen kun je ze niet makkelijk gebruiken.

Welke scripts heb je erbij draaien dan ? :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon volgens de site die ik heb gegeven heb ik enkele aanpassingen gedaan in het command venster
Maar volgens de uitleg die daar staat kan je ook al een simpele server draaien.
Indien je de server wilt bezoeken :9 --> belgië --> OBL-Server
Wil je meer weten over de server ik ben een nederlandse tutorial aan het maken dus hoop die morgen af te hebben. Mail maar als je hem wilt :zjakke.ownez@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Laatst online: 17:44

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Okyah schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:50:
[...]

Al met al vind ik het redelijk, maar niet subliem. Ook het feit dat je niet direct in alle type wagens kan rijden vind ik een minpuntje, maar sommige mensen zullen dat juist leuk vinden
In de platformlevels worden die blokken inderdaad veel gebruikt om de baan moeilijk te maken, omdat het daar de kunst is om te overleven. In de gewone racetracks van Nadeo en ook online kom je die dingen nauwelijks tegen, dus dat mag geen al te groot probleem zijn hoop ik.

Die slecht sturende wagens (Coast bedoel je toch, is btw uit Sunrise?) vind ik juist leuk. Ik geef toe dat ze in het begin irritant zijn, maar als je besturing doorhebt dan wordt het een uitdaging om ze nog zo snel mogelijk door de bocht te krijgen zonder te slippen.

Overigens is wel te merken dat ze physics in de Sunrisewagens sterk verbeterd hadden t.o.v. het origineel. De controle over de wagens is veel groter, hoewel is de Desertwagens nog steeds erg leuk vind.

Wat ik zelf erg veel speel is de solo ladder. De uitdaging om je eigen tijd steeds weer iets te verbeteren en hoger op de ladder te komen, is wel erg groot. Plus dan het coppersysteem waardoor je maar een beperkt aantal pogingen hebt. Online rijd ik nog niet zo heel veel, maar dat komt wel als ik met solo klaar ben (in TMU ben ik trouwens Scheurhenk).

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 15:21

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

evert_ schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:42:
Ja ik ken hun regels wel ;) .

[...]

Ik ben er nog nooit gekickt geweest , dus direct een ban lijkt me héél drastisch ? Zeker omdat ik geeneen scheldwoord ofzo gebruikt heb.

Ik zal een mailtje sturen naar klompie , maar dan blijf ik 9/10 nog een week ofzo gebanned (door drukte ivm met feestdagen).
Ik neem aan dat je er wel weer in kunt ? Die ban van 24 uur wordt automagisch opgeheven namelijk. Pas als je op de BL komt te staan heb je een groter probleem, dan is het van Klompie afhankelijk ;)

[R602]Meeuw.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hheb net sindslange tjd weer trackmania gespeeld en ik vind het inmiddels leuker dan de oude DOS variant, die ook erg leuk was. Overigens vindt ik de online modus iets minder, die werkt bij mij nogal 'laggy' is dat bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:31:
ik hheb net sindslange tjd weer trackmania gespeeld en ik vind het inmiddels leuker dan de oude DOS variant, die ook erg leuk was. Overigens vindt ik de online modus iets minder, die werkt bij mij nogal 'laggy' is dat bij jullie ook?
Die werkt hier in !Belgie! perfect zonder schokken op een 3mbit lijn en een Geforce 6600gt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het ligt aan de server.. In XS4TMN zie ik alle auto's netjes rijden als ik niet aan het leechen ben.. Als ik dat wel doe, of ik zit in een grote server, gaan de auto's weleens laggen..

Ach, gelukkig hoef je niet op ze te mikken :P

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
Lag kan imo aan de volgende dingen liggen:

• De server heeft teweinig bandbreedte of teveel spelers ingesteld.
• De server heeft teweinig CPU power (zoals ik, de server is trager als ik het spel zelf ook speel).
• De client is aan het downloaden/uploaden.
• De client heeft een trage/oudere GPU.
• De client heeft een resources vretend proces draaien.
• De server/client provider(s) zit(ten) te klooien.

De server is weer drukbezocht de laatste dagen. Hij staat op #1 van de wereldlijst :D

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.