Één smiley :AtleX schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:23:
Ik heb weer eens een nieuwe track gebouwd. Eentje die je als je een beetje goed rijd zonder te remmen uit kan rijden, en ook nog eens erg snel is.Iemand commentaar/opmerkingen?

Van de 30 keer dat ikde track bereden heb kwam ik geen een keer aan de finish. De finishes waar je doorheen moet vliegen vind ik sowiezo altijd rete irritant, maar die van jou zijn ook nog eens te vroeg geplaatst waardoor ik vaak over de finish heen vloog. In de lucht corrigeren was niet meer mogelijk.
Je zou ook de bumper cam in verschillende stukken van e baan kunnen forceren aangezien er een aantal blinde stukken zijn waardoor je bijna de wallride mist. De aaloop naar de wallrides mogen van mij ook wel wat langer om het wat makkelijker te maken.
De corscrew op het laatst is wel leuk, maar door de onderbreking in het begin moet je veel corrigeren om goed uit de corkscre te komen. Dus de corscrew kan korter of de onderbreking een blok later toepassen.
Voor de rest wel leuke track hoor
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o